Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Pret Luku Modriču un kompāniju: Latvijai spēkošanās pret spēcīgo Horvātiju

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Pret Luku Modriču un kompāniju: Latvijai spēkošanās pret spēcīgo Horvātiju
Latvijas futbola izlase treniņā Rijekā. Foto: LFF

Šodien plkst. 21:45 Horvātijas pilsētā Rijekā 2024. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēli pret horvātiem aizvadīs Latvijas vīriešu futbola izlase. Horvātija ir pašreizējā Pasaules kausa bronzas medaļniece un FIFA rangā ieņem augsto sesto vietu. Tiešraide Viaplay.

• Šodien plkst. 21:45 Horvātijas pilsētā Rijekā 2024. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēli pret horvātiem aizvadīs Latvijas futbola izlase. Tiešraide straumēšanas platformā Viaplay.

• Līdz šim D grupā Latvijas izlase piedzīvojusi zaudējumus visās trijās spēlēs. Vispirms tā izbraukumā ar 0:1 piekāpās Velsai, bet vēlāk sekoja divi dramatiski zaudējumi, kas piedzīvoti maču izskaņās. Vispirms Rīgā ar 2:3 izlase piekāpās Turcijai, bet vēlāk viesos ar 1:2 Armēnijai.

• Latvija pagaidām ir vienīgā D grupas komanda, kas vēl cīnās bez punktiem turnīra tabulā. Savukārt Horvātija līdz šim nospēlējusi divus mačus, kuros izcīnījusi uzvaru un spēlējusi neizšķirti. Pirmajā spēļu kārtā tā dalīja punktus ar Velsu (1:1), bet vēlāk ar 2:0 pārspēja Turciju.

• Horvātija futbola pasaulē lielus komentārus neprasa. Tā divas reizes kļuvusi par bronzas medaļnieci Pasaules kausā (1998. un pēdējā turnīrā 2022. gadā), 2018. gadā spēlēja finālturnīra finālā, bet Eiropas čempionātos tā divas reizes spēlējusi ceturtdaļfinālā. Pagājušā gada Nāciju līgas sezonā tā aizspēlējās līdz finālam.

• Šajā sasaukumā Horvātijas izlases rindās netrūkst plaši zināmu futbolistu. Uz nometni atbraukuši tādi futbolisti kā Luka Modričs, Mateo Kovačičs, Marcelo Brozovičs, Ivans Perišičs, Andrejs Kramaričs un Joško Gvardiols.

• Latvijas izlasei traumu dēļ nevar palīdzēt divi nozīmīgi spēlētāji – ceļgala krustenisko saišu traumas dēļ nevar spēlēt uzbrucējs Vladislavs Gutkovskis, bet sejas savainojumā iedzīvojies aizsargs Raivis Jurkovskis. Veselības likstas ir arī Jānim Ikauniekam un viņa dalība spēlē ir neskaidra.

• Pirmo reizi Dainis Kazakevičs uz izlases nometni izsauca Daugavpils futbola audzēkni Kirilu Iļjinu un Dāvi Sprūdu. Otrais uz treniņnometni gan ieradās ar savainojumu. Pēc vienas nometnes izlaišanas ierindā atgriezies aizsargs Kaspars Dubra, bet starp vārtsargiem izsaukts Krišjānis Zviedris. Joprojām netiek izsaukti Pāvels Šteinbors un Artūrs Zjuzins, kuri izcēlās ar disciplīnas pārkāpumiem Velsā.

• ‘’Mums kā komandai, kas šajā grupā nevienā spēlē nav favorīta lomā, jāpieiet katrai spēlei racionāli. Mums jāapzinās pretinieku komandas stiprās puses un kā mēs varam mēģināt ar to tikt galā. Vai tas laukumā notiks, ir jau cits jautājums. Mums ir skaidrs teorētiskais plans,’’ pirms spēles teica galvenais treneris Kazakevičs, kurš slavēja šīs dienas pretinieci.

• Horvātija atrodas augstajā sestajā vietā FIFA rangā. Latvijai 134. pozīcija.

• Pēc spēles pret Horvātiju Latvijas futbola izlase atgriezīsies Rīgā, kur pirmdienas vakarā ‘’Skonto’’ stadionā gaidāms duelis pret Velsu.

• 2024. gada Eiropas čempionāts nākamā gada vasarā notiks Vācijā. Turnīra organizatore jau ir nodrošinājusi vietu turnīrā, bet no kvalifikācijas katras grupas turnīrā automātiski iekļūs labākās divas komandas. Atlikušās trīs vietas tiks sadalītas ‘’play-off’’ izspēlē, kurā piedalīsies 12 komandas pēc rezultāta Nāciju līgā – nomināli A, B, C līgas grupu uzvarētājas, taču, ja kāda no tām vai pat vairākas būs jau kvalificējušās turnīrā, pastāv iespēja arī ‘’play-off’’ piedalīties D līgas labākajām komandām.

D grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Turcija32015:56
2.Armēnija32017:56
3.Velsa31114:54
4.Horvātija21103:14
5.Latvija30033:60

Latvijas izlases sastāvs septembra nometnei

PozīcijaSpēlētājsVecKlubsS/V
VārtsargiRoberts Ozols27Auda15
Nils Puriņš25Riga2
Krišjānis Zviedris26SJK (Somija)
AizsargiKaspars Dubra32Panevezys (Lietuva)58/3
Roberts Savaļnieks30RFS51/2
Antonijs Černomordijs26Riga30/1
Mārcis Ošs32RFS24/1
Vladislavs Sorokins26RFS7
Daniels Balodis25Valmiera5
Maksims Toņiševs23Valmiera1
Kirils Iļjins22Riga
Dāvis Sprūds24Hesperange (Luksemburga)
PussargiJānis Ikaunieks28RFS50/11
Andrejs Cigaņiks25Lodz (Polija)43/2
Alvis Jaunzems24Stal Mielec (Polija)29
Eduards Emsis27Raufoss (Norvēģija)26/2
Kristers Tobers22Grasshopper (Šveice)24/1
Aleksejs Saveljevs24Auda11/1
Eduards Dašķevičs21Riga2
Dmitrijs Zelenkovs23RFS
UzbrucējiDāvis Ikaunieks29Jablonec (Čehija)43/6
Roberts Uldriķis25Cambuur (Nīderlande)41/7
Raimonds Krollis21Spezia (Itālija)31/3
Marko Regža24Riga2

Noderīgas saites

# Uldriķis par izkrišanu no Eredivisie, statistiku un cerībām Rijekā
# Regža: ''Nedrīkst daudz domāt par horvātiem, jāizspiež savas labākais sniegums''

  +3 [+] [-]

, 2023-09-08 08:55, pirms 2 gadiem
Būšu reāls, ja nebūs lsiktāk kā 0:3, tad būs cienījami.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-08 08:57, pirms 2 gadiem
Veiksmi mūsu futbolistiem.iedvesmojaties no mūsu hokejistiem un basketbolistiem.Es ticu ka jūs varat.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-08 08:59, pirms 2 gadiem
Horvātijai laba treniņspēle pret komandu bez galvenā trenera. Viegli trīs punkti, galvenās spēles pret Velsu un Turciju. Latvijai ceļojums uz Rijekas kūrortu, varēs vismaz ekskursijā aiziet. Latvijai zaudējums 0-4.

  +4 [+] [-]

, 2023-09-08 09:00, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Veiksmi mūsu futbolistiem.iedvesmojaties no mūsu hokejistiem un basketbolistiem.Es ticu ka jūs varat.
Par vēlu iedvesmoties, paskaties turnīra tabulā, ūdens jau ir izliets Nezinu, kādam brīnumam ir jānotiek, lai paceltos vismaz uz priekšpēdējo vietu

     [+] [-]

, 2023-09-08 09:08, pirms 2 gadiem
esart rakstīja: Kā valstvienības spēli var neraidīt pilsoņiem pieejamos kanālos?
Lai gan poh** to futbolu, mums ir hokejs un basīts!
Vienmēr ir pirātkanāli, parasti nav ne vainas var paskatīties kamēr rezultāts pieklājīgs.

     [+] [-]

, 2023-09-08 09:12, pirms 2 gadiem
Ja būs Puriņš vārtos, būs ļoti slikti

  -1 [+] [-]

, 2023-09-08 09:22, pirms 2 gadiem
Spārni un vējš rakstīja: Horvātijai laba treniņspēle pret komandu bez galvenā trenera. Viegli trīs punkti, galvenās spēles pret Velsu un Turciju. Latvijai ceļojums uz Rijekas kūrortu, varēs vismaz ekskursijā aiziet. Latvijai zaudējums 0-4.
Ja jau futbola fani ir bezcerigi lūzeri ,tad kāpec lai paši futbolisti būtu savadāki ?

  +2 [+] [-]

, 2023-09-08 09:25, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Ja būs Puriņš vārtos, būs ļoti slikti
Kāmēr pārlieku principiālais abstinents Vektoru Daiņels vadīs izlasi, Šteinboram, kā arī Zjuzinam, tikt sastāvā nespīd

  +2 [+] [-]

, 2023-09-08 09:30, pirms 2 gadiem
Horvatijai 18 no 23 šoreiz izsauktajiem futbolistiem ir no 2022.g. PK finālturnīra.

  +5 [+] [-]

, 2023-09-08 09:31, pirms 2 gadiem
j888 rakstīja: Ja jau futbola fani ir bezcerigi lūzeri ,tad kāpec lai paši futbolisti būtu savadāki ?
Lūzeri, ne lūzeri, taču konkrēti uz šo ciklu nav ko pārāk iespringt, vajag nākamajam gatavoties
Labi, izcīnīs varbūt kādu uzvaru, vēl izraus pāris ničas, ar to arī tas būs viss Jākaļ plāni uz Nācijas Līgas turnīru Cē grupā un jāmēģina caur turieni ieķerties kadā nopietnākā iespējā Tas, manuprāt, ir krietni reālāk, nekā pašreizējā situācijā šajā te konkrētajā kvalifikācijā

     [+] [-]

, 2023-09-08 09:33, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Lūzeri, ne lūzeri, taču konkrēti uz šo ciklu nav ko pārāk iespringt, vajag nākamajam gatavoties
Labi, izcīnīs varbūt kādu uzvaru, vēl izraus pāris ničas, ar to arī tas būs viss Jākaļ plāni uz Nācijas Līgas turnīru Cē grupā un jāmēģina caur turieni ieķerties kadā nopietnākā iespējā Tas, manuprāt, ir krietni reālāk, nekā pašreizējā situācijā šajā te konkrētajā kvalifikācijā
Nu, nebūs uzvaras grupā C līgā, kas dotu tiesības piedalīties playoff spēlēs par PK 2026. Nebūsim naivi. D līgu nespēja vinnēt, beigās igauņi, loti iespējams, dēļ uzvaras D līgā dabūs vismaz 1 spēli par tiesībām tikt EURO 2024 playoff zarā.

     [+] [-]

, 2023-09-08 09:35, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Veiksmi mūsu futbolistiem.iedvesmojaties no mūsu hokejistiem un basketbolistiem.Es ticu ka jūs varat.
Ha, ha, ha nav tas redzēts, un nezinu vai ka mainīsies. Pirnkārt, nav tāda patriota kapteiņa komandā, salīdzinot ar Dairi Bertānu, Kasparu Daugaviņu, neesmu ar sirdi dvēseli sportistu par savējiem tā no futbola viedokļa

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 09:37, pirms 2 gadiem
Kāpēc D.Ikaunieks ir sastāvā? Cik esmu sekojis līdzi statistikai, tad Jablonec sastāvā viņš šosezon nav izgājis laukumā nevienā spēlē. Es labāk ņemtu Vapni, vai Lizunovu, kuri vismaz regulāri spēlē.

  +3 [+] [-]

, 2023-09-08 09:39, pirms 2 gadiem
Tā jau tur īsti nav ko redzēt un LFF parūpējusies lai tiešraide būtu kaut kādā platformā. Malači, ko lai saka.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-08 09:41, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, nebūs uzvaras grupā C līgā, kas dotu tiesības piedalīties playoff spēlēs par PK 2026. Nebūsim naivi. D līgu nespēja vinnēt, beigās igauņi, loti iespējams, dēļ uzvaras D līgā dabūs vismaz 1 spēli par tiesībām tikt EURO 2024 playoff zarā.
Es gan uzskatu, ka uzvarēt Cē grupā ir vieglāk, nekā Dē Pagrabā pārāk liela spriedze pret visādām tur Andoram, kuras liek autobusus, velk laiku un taisa provokācijas Cē grupā nebūs pirma numura sindroms, tur varēs nedauz atbrīvotāk justies un ja nelohosies, tad var uzvarēt jebkurā mačā
Vārtus gūt mūsējie labi prot pēdējā laikā, tas ir pozitīvais moments

  +2 [+] [-]

, 2023-09-08 09:42, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Es ticu ka jūs varat.
Pārsist bumbu pāri stadionam?

  -1 [+] [-]

, 2023-09-08 09:50, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Es gan uzskatu, ka uzvarēt Cē grupā ir vieglāk, nekā Dē Pagrabā pārāk liela spriedze pret visādām tur Andoram, kuras liek autobusus, velk laiku un taisa provokācijas Cē grupā nebūs pirma numura sindroms, tur varēs nedauz atbrīvotāk justies un ja nelohosies, tad var uzvarēt jebkurā mačā
Vārtus gūt mūsējie labi prot pēdējā laikā, tas ir pozitīvais moments
C līgas nākošās sezonas komandas - Zviedrija, Rumānija, Armēnija, Ziemelmakedonija, Slovākija, Fēru Salas, Luksemburga, Ziemeļīrija, Igaunija, Bulgārija, Azerbaidžāna, Kosova, Lietuva/Baltkrievija, Gibraltārs/Kipra. Pēdējās 4 izlases šādos pāros spēlēs pārspēles par vietas saglabāšanu C līgā.

Burt, joprojām esi optimists?

  -2 [+] [-]

, 2023-09-08 10:02, pirms 2 gadiem
backstab rakstīja: Tā jau tur īsti nav ko redzēt un LFF parūpējusies lai tiešraide būtu kaut kādā platformā. Malači, ko lai saka.
Muļķis esi? Ne jau LFF nosaka, kur rādīt spēles. Spēles Viaplay bez maksas.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 10:02, pirms 2 gadiem
Nāciju līgā vairākas izmaiņas izspēles kārtībā.Ja Latvija ieņemtu 2.vietu savā grupā, tad tiktos ar B līgas 3.vietas ieguvēju kādā no grupām ar tiesībām tikt B līgā. Agrāk tikai grupu uzvarētājas tika līgu augstāk un automātiski, bet 2.vietai nekādu parspelu nebija.Manuprāt, aktuālāka Latvijai ir cita izmaiņa. Vairs nebus pārspēles starp 4 C ligas pēdējo vietu izlasēm savās grupās. Vienkārši 2 sliktākās pēdējo vietu ieguvējas kritīs uz D līgu.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-08 10:02, pirms 2 gadiem
Diemžēl futbola fani futbolā švaki. Un ko var braukt virsū Dainim. Jā, mums ir maz futbolistu, kas spēlē labās līgās, vispār futbolā maz spilgtu personību. Bet pie šiem spēlētājiem var likt visizcilākos pasaules trenerus un nepacels viņš izlasi Eiropas vadošo komandu līmenī.
Komanda vismaz ir latviski, tā agrāko laiku izlasi, kur viss notika svešvalodā, bija tikai retais latviešu futbolists, un rezultāti arī nebija nekādi spožie nekādu prieku neizraisīja, bija pat pilnīgi vienaldzīga. Nav ko salīdzināt ar basketbolu un hokeju. Latvija basketbolā kopš seniem laikiem ir pasaules elitē, vienmēr tur spēlējuši tikai latviešu spēlētāji, tāpat hokejā ir senas tradīcijas, bijuši izcili hokejisti un labi treneri un tagad arī hokejā tāpat kā basketbolā spēlē nacionālie kadri, beidzot arī futbols iet šajā virzienā, bet vajadzīgs laiks lai futbols valstī latviskotos un pamazām ir cerības pakāpties augstāk. Tomēr jābūt reālistiem un mūsu futbolisti nekad nesasniegs mūsu basketbola vai hokeja izlases panākumus.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-08 10:06, pirms 2 gadiem
Vilki, lūdzu, galvenais, lai nav jāliek klāt 18+ auditorijai domāta satura birka... Ja Černomordijs + Tobers turēs grožos aizsargu/pussargu līnijas, tad daudzmaz pieklājīgs zaudējums varētu būt gaidāms.

     [+] [-]

, 2023-09-08 10:09, pirms 2 gadiem
Es to galīgi nenovēlu, bet sen nav bijusi smaga ģēre.. kaut kā tie apstākļi šodien salikušies tā + spēle izbraukumā. Es saku 0:4 vai 0:5 ..

  +2 [+] [-]

, 2023-09-08 10:17, pirms 2 gadiem
kāds var racionāli paskaidrot kāpēc Ošs tiek ņemts? Eirokausu pieredze viņam pēdējos 3 gados diža?!

     [+] [-]

, 2023-09-08 10:26, pirms 2 gadiem
Domāju, ka sākumsastāvs, ņemot vērā traumas būs šāds:
Puriņš; Savaļnieks-Černomordijs-Balodis-Toņiševs; Jaunzems-Tobers-Saveļjevs-Cigaņiks; Krollis; Uldriķis

     [+] [-]

, 2023-09-08 10:26, pirms 2 gadiem
Latvija laikam ir vienīgā valsts futbolā bez galvenā trenera. Tas ficruks nav un nekad nebūs treneris. Gan jau sarakstījis uz lapiņas kārtējās skaistās atrunas, kuras varēs atrunāt pēc spēles preses konferencē. Vispār Latvijai futbolā nav īsti neviena pat zvaigznīte vai līderis, no kura baidītos pretinieku komanda. Kādreiz bija Pahars, Verpakovskis, tagad ir kaut kādi Kroļļi un Ikaunieki jeb no names.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-08 10:32, pirms 2 gadiem
The one and the only rakstīja: Muļķis esi? Ne jau LFF nosaka, kur rādīt spēles. Spēles Viaplay bez maksas.
Jā, LFF varbūt nenosaka, bet uzskatu, ka UEFA pārdodot šīs tiesības Viaplay ir izdarījusi nepareizi, jo reāli iespējas cilvēkiem redzēt NACIONĀLĀS izlases spēles (kaut arī tās šajā platformā ir bez maksas) ir stipri kritušās. Tie lielie fani protams atradīs iespējas tās noskatīsies, bet tādi neitrālākie fani neies "chakarēties" ar kkādām platformām.

Stipri šaubos, vai basīša un hoķa virzienā būtu pozitīvas atsauksmes, ja šo izlašu spēles būtu iespēja noskatīties tikai šajā platformā....

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 10:35, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: C līgas nākošās sezonas komandas - Zviedrija, Rumānija, Armēnija, Ziemelmakedonija, Slovākija, Fēru Salas, Luksemburga, Ziemeļīrija, Igaunija, Bulgārija, Azerbaidžāna, Kosova, Lietuva/Baltkrievija, Gibraltārs/Kipra. Pēdējās 4 izlases šādos pāros spēlēs pārspēles par vietas saglabāšanu C līgā.

Burt, joprojām esi optimists?
Pēdējie noteikti nebūsim, taču esmu palaidis garām Rumāniju ar Zviedriju, par kādiem tādiem grēkiem šie ir tik zemu noslīdējuši? Taču, vienalga, nekas pārdabisks tur nav, tāpēc es vairak sliecos domāt, ka drīzāk spelēsim par tikšanu tālāk un augstāk, nekā par palikšanu Objektīvi, lielākā daļa izlašu tur ne ar ko nav pārākas par Latviju

     [+] [-]

, 2023-09-08 10:35, pirms 2 gadiem
Ko var gribēt no izlases, kas fiziskajā ziņā atpaliek no Eiropas astes galu pat kosmosu! Var zīmēt daž ne dažādu taktiku vai tehniskos risinājumus, bet ja fiziskā sagatavotība ir 0.... mums futbols nav un nebūs vēl ilgi!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 10:37, pirms 2 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Diemžēl futbola fani futbolā švaki. Un ko var braukt virsū Dainim. Jā, mums ir maz futbolistu, kas spēlē labās līgās, vispār futbolā maz spilgtu personību. Bet pie šiem spēlētājiem var likt visizcilākos pasaules trenerus un nepacels viņš izlasi Eiropas vadošo komandu līmenī.
Komanda vismaz ir latviski, tā agrāko laiku izlasi, kur viss notika svešvalodā, bija tikai retais latviešu futbolists, un rezultāti arī nebija nekādi spožie nekādu prieku neizraisīja, bija pat pilnīgi vienaldzīga. Nav ko salīdzināt ar basketbolu un hokeju. Latvija basketbolā kopš seniem laikiem ir pasaules elitē, vienmēr tur spēlējuši tikai latviešu spēlētāji, tāpat hokejā ir senas tradīcijas, bijuši izcili hokejisti un labi treneri un tagad arī hokejā tāpat kā basketbolā spēlē nacionālie kadri, beidzot arī futbols iet šajā virzienā, bet vajadzīgs laiks lai futbols valstī latviskotos un pamazām ir cerības pakāpties augstāk. Tomēr jābūt reālistiem un mūsu futbolisti nekad nesasniegs mūsu basketbola vai hokeja izlases panākumus.
Tu droši vien ar nepacietību gaidi, kad arī beidzot sieviešu Tenisu latviskos?

  +2 [+] [-]

, 2023-09-08 10:43, pirms 2 gadiem
Lai mazāks skaits skatītos, rāda Viaplay. Mazāks kauns.....

  -1 [+] [-]

, 2023-09-08 10:52, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Tu droši vien ar nepacietību gaidi, kad arī beidzot sieviešu Tenisu latviskos?
Jeļena ar savu krievisko lamāšanos nekādu godu Latvijai nedod, tikai visi piever pie mums uz to acis. Mūsu žurnālisti ir tik kusi un bailīgi, baidās sportistiem , treneriem uzdod kādu neērtu jautājumu. Piemēram, arī tagad izcilajam izlases treneri basketbolā varēja kāds pajautāt- kāpēc pasečniks sēd malā, kāpēc Čavars paņemts, bet nespēlē, Varbūt tieši tur mazliet pietrūka, ka neesam pusfinālā un necīnīsimies par medaļām, ka nepaņēma izlasē dažus , kuri varēja reāli palīdzēt, nevis soliņa sildītājus. Uz basketbola čempi aizbraukuši žurnālisti Ošenieks, vēl kāds. Es teikšu kā tūristi, stāsta visādus niekus, kā internets strādā, cik tālu jāiet, bet neko aktuālu par spēli,bail kaut ko pajautāt Bankī ?!

     [+] [-]

, 2023-09-08 10:54, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Pēdējie noteikti nebūsim, taču esmu palaidis garām Rumāniju ar Zviedriju, par kādiem tādiem grēkiem šie ir tik zemu noslīdējuši? Taču, vienalga, nekas pārdabisks tur nav, tāpēc es vairak sliecos domāt, ka drīzāk spelēsim par tikšanu tālāk un augstāk, nekā par palikšanu Objektīvi, lielākā daļa izlašu tur ne ar ko nav pārākas par Latviju
Rumānija un Zviedrija izkrita no B līgas.

     [+] [-]

, 2023-09-08 10:58, pirms 2 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Jeļena ar savu krievisko lamāšanos nekādu godu Latvijai nedod, tikai visi piever pie mums uz to acis. Mūsu žurnālisti ir tik kusi un bailīgi, baidās sportistiem , treneriem uzdod kādu neērtu jautājumu. Piemēram, arī tagad izcilajam izlases treneri basketbolā varēja kāds pajautāt- kāpēc pasečniks sēd malā, kāpēc Čavars paņemts, bet nespēlē, Varbūt tieši tur mazliet pietrūka, ka neesam pusfinālā un necīnīsimies par medaļām, ka nepaņēma izlasē dažus , kuri varēja reāli palīdzēt, nevis soliņa sildītājus. Uz basketbola čempi aizbraukuši žurnālisti Ošenieks, vēl kāds. Es teikšu kā tūristi, stāsta visādus niekus, kā internets strādā, cik tālu jāiet, bet neko aktuālu par spēli,bail kaut ko pajautāt Bankī ?!
Es gan gribu pakritizet LBS. Tagad atkal lielā vīriešu izlase liek daudziem radīt priekšstatu, ka mums basketbolā viss ir kārtībā. Kāpēc sieviešu izlasei nav trenera, ja nākošā kvalifikācija sāksies jau novembrī? Kas tā par attieksmi pret sievietēm? Spelesim bez trenera? Šo tēmu žurnālistiem vajadzētu pacelt,bet šie jau visi tikai sit plaukstas, jo viss ir pofig, kas neskar PK.

     [+] [-]

, 2023-09-08 11:00, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Es gan uzskatu, ka uzvarēt Cē grupā ir vieglāk, nekā Dē Pagrabā pārāk liela spriedze pret visādām tur Andoram, kuras liek autobusus, velk laiku un taisa provokācijas Cē grupā nebūs pirma numura sindroms, tur varēs nedauz atbrīvotāk justies un ja nelohosies, tad var uzvarēt jebkurā mačā
Vārtus gūt mūsējie labi prot pēdējā laikā, tas ir pozitīvais moments
Ja sapņo par uzvaru c līgā, tad tā pati Armēnija būtu jāuzvar - C līga būs bariņš "armēņu līmeņa komandu" Tad arī to pašu Moldovu bija jāuzvar D līgā. Nebūs tur nekā. Pēc C līgas varēsim atkal tusēt D līgā. Dainis jau pirms cikla teica, ka šajā ciklā gatavosies C līgai. Kas ir darīts, lai gatavotos? Iespēlē Ošu un citus veterānus, kas nereti klubā ir rezervē?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 11:03, pirms 2 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Diemžēl futbola fani futbolā švaki. Un ko var braukt virsū Dainim. Jā, mums ir maz futbolistu, kas spēlē labās līgās, vispār futbolā maz spilgtu personību. Bet pie šiem spēlētājiem var likt visizcilākos pasaules trenerus un nepacels viņš izlasi Eiropas vadošo komandu līmenī.
Komanda vismaz ir latviski, tā agrāko laiku izlasi, kur viss notika svešvalodā, bija tikai retais latviešu futbolists, un rezultāti arī nebija nekādi spožie nekādu prieku neizraisīja, bija pat pilnīgi vienaldzīga. Nav ko salīdzināt ar basketbolu un hokeju. Latvija basketbolā kopš seniem laikiem ir pasaules elitē, vienmēr tur spēlējuši tikai latviešu spēlētāji, tāpat hokejā ir senas tradīcijas, bijuši izcili hokejisti un labi treneri un tagad arī hokejā tāpat kā basketbolā spēlē nacionālie kadri, beidzot arī futbols iet šajā virzienā, bet vajadzīgs laiks lai futbols valstī latviskotos un pamazām ir cerības pakāpties augstāk. Tomēr jābūt reālistiem un mūsu futbolisti nekad nesasniegs mūsu basketbola vai hokeja izlases panākumus.
Federāciju līmenī panākumi basketā radīs tikai un vienīgi problēmas - sieviešu basketā pat necenšas atrast treneri, vīriešu jauniešu izlases spēlē zemā līmenī, LBL ir zemākajā punktā kopš deviņdesmitajiem. Būtu jāmeklē risinājumi, bet federācija var nolikt Pasaules Kausu un pateikt - viss ir izcili.

     [+] [-]

, 2023-09-08 11:31, pirms 2 gadiem
kārtējais, lai tik nebūtu arī ļoti smagais ...

  -1 [+] [-]

, 2023-09-08 12:23, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Kāmēr pārlieku principiālais abstinents Vektoru Daiņels vadīs izlasi, Šteinboram, kā arī Zjuzinam, tikt sastāvā nespīd
Zjuzinam un Šteinboram pelnīti nav vieta izlasē. Te runa ir par to, cik slikts shot-stoppers ir Puriņš.

  -2 [+] [-]

, 2023-09-08 12:24, pirms 2 gadiem
speletajs182 rakstīja: kāds var racionāli paskaidrot kāpēc Ošs tiek ņemts? Eirokausu pieredze viņam pēdējos 3 gados diža?!
Tāpēc, ka visās cikla spēlēs līdz šim, Ošs rādīja izteikti labu sniegumu, it īpaši pret Velsu.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 12:31, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Lūzeri, ne lūzeri, taču konkrēti uz šo ciklu nav ko pārāk iespringt, vajag nākamajam gatavoties
Labi, izcīnīs varbūt kādu uzvaru, vēl izraus pāris ničas, ar to arī tas būs viss Jākaļ plāni uz Nācijas Līgas turnīru Cē grupā un jāmēģina caur turieni ieķerties kadā nopietnākā iespējā Tas, manuprāt, ir krietni reālāk, nekā pašreizējā situācijā šajā te konkrētajā kvalifikācijā
ja plāno arī turpmāk spēlēt bez trenera, tad grabēs arī cē grupā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 12:47, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Kāmēr pārlieku principiālais abstinents Vektoru Daiņels vadīs izlasi, Šteinboram, kā arī Zjuzinam, tikt sastāvā nespīd
Visabšaubāmākais Kazakeviča lēmums.nu vismaz tas iemesls kas publiski ir izskanejis ir pilnīgs absurds..čaļi pietempas pēc spēles..un???tā bija viena spēle pēc kuras visi tāpat izklīdīs pa klubiem..kāda diskābele?par ko?šeit tiešām atgadina skolas fizkultūras skolotāju.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 12:52, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Visabšaubāmākais Kazakeviča lēmums.nu vismaz tas iemesls kas publiski ir izskanejis ir pilnīgs absurds..čaļi pietempas pēc spēles..un???tā bija viena spēle pēc kuras visi tāpat izklīdīs pa klubiem..kāda diskābele?par ko?šeit tiešām atgadina skolas fizkultūras skolotāju.
Ja pietempjās tik traki, ka līdz lidenei netiek, tad, tomēr, jāsāk domāt, ka kaut kas nav riktīgi. Biki kaut kādai atbildības sajūtai jābūt, kaut vai tas, ka to lideni ne jau viņi apmaksā. Ja tu nevari izvilkt nometni bez piekošanās - varbūt nav vērts. Rēķini, ka arī RFS abi izkrita no sastāva - Šteinbors sastāvā atgriezās tikai uz Ņerugala traumu, Zjuzins no stabila pamata džeka palika par rezervistu un nereti netiek laukumā. Turklāt, skatoties nākotnē - Šteinboram tā vai tā bija jāsaka paldies. Arī Zjuzins ar savām traumām diez vai vēl ilgi turpinātu maukt. Sanāca pateikt uz redzi piespiedu kārtā.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-08 12:53, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Visabšaubāmākais Kazakeviča lēmums.nu vismaz tas iemesls kas publiski ir izskanejis ir pilnīgs absurds..čaļi pietempas pēc spēles..un???tā bija viena spēle pēc kuras visi tāpat izklīdīs pa klubiem..kāda diskābele?par ko?šeit tiešām atgadina skolas fizkultūras skolotāju.
Par piemēru, kas tiek pasniegts līdzjutējiem, komandas biedriem, jauniešu izlasēm, jebkuram jaunajam futbolistam Latvijā un iedzīvotājiem. Zjuzas un Pāvela atgriešana izlasē nozīmētu stagnāciju, ar ko mēs samierinamies. Atstādināt viņus no izlases bija vispareizākais lēmums un tieši otrādi - parāda, ka Dainim ir nelielas, bet vismaz kaut kādas olas starp kājām. Apstiprinot, ka buhāt izlases nometnēs ir ok, nozīmē, ka visi nākamie izlases spēlētāji arī domās, ka tas ir ok, traucējot jebkādam progresam vai disciplīnai. Jūs visi šeit rejat par to cik viss ir futbolā slikti, bet kad kāds (Dainis) to sāk risināt, tad tas uzreiz ir 'visapšaubāmakais lēmums' pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 13:25, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Par piemēru, kas tiek pasniegts līdzjutējiem, komandas biedriem, jauniešu izlasēm, jebkuram jaunajam futbolistam Latvijā un iedzīvotājiem. Zjuzas un Pāvela atgriešana izlasē nozīmētu stagnāciju, ar ko mēs samierinamies. Atstādināt viņus no izlases bija vispareizākais lēmums un tieši otrādi - parāda, ka Dainim ir nelielas, bet vismaz kaut kādas olas starp kājām. Apstiprinot, ka buhāt izlases nometnēs ir ok, nozīmē, ka visi nākamie izlases spēlētāji arī domās, ka tas ir ok, traucējot jebkādam progresam vai disciplīnai. Jūs visi šeit rejat par to cik viss ir futbolā slikti, bet kad kāds (Dainis) to sāk risināt, tad tas uzreiz ir 'visapšaubāmakais lēmums' pasaulē.
Nevis apšaubāmakais lēmums pasaulē bet tieši apšaubāmākais Kazakeviča lēmums.nu teiksim atbalstu Daini ļoti daudz kur.arī par Karašausku.
Bet šeit....ja nometnes vidu buhatu,protams ārā..bet pēc pedējās spēles kad visi jau tāpat izklīst..un ne jau ļotenē iekapt nevarēja,bet liftā gulēja🤣
Jebkurā gadījumā mana cieņa pret Daini no tā nemazinās

     [+] [-]

, 2023-09-08 14:00, pirms 2 gadiem
Neēd vairs Arkasha drīz paliksi par bumbulīti..))

  -1 [+] [-]

, 2023-09-08 14:07, pirms 2 gadiem
Jāturpina hokeja un basketbola taciņa.
Uzvara 2:1 (Regža iesitis otros 90+7 minūtē)

  -1 [+] [-]

, 2023-09-08 14:12, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Nevis apšaubāmakais lēmums pasaulē bet tieši apšaubāmākais Kazakeviča lēmums.nu teiksim atbalstu Daini ļoti daudz kur.arī par Karašausku.
Bet šeit....ja nometnes vidu buhatu,protams ārā..bet pēc pedējās spēles kad visi jau tāpat izklīst..un ne jau ļotenē iekapt nevarēja,bet liftā gulēja🤣
Jebkurā gadījumā mana cieņa pret Daini no tā nemazinās
Problēma bija tur, ka tā informācija noplūda un par to uzzināja visa valsts. Ja būtu palicis federācijas iekšienē, tad būtu cits stāsts. Momentā, kad tas aizgāja publiski un kļuva par kārtējo traipu Latvijas futbolā, Dainim bija jārīkojas un, manuprāt, viņš veica spēcīgu un pareizo izvēli.

     [+] [-]

, 2023-09-08 14:20, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Problēma bija tur, ka tā informācija noplūda un par to uzzināja visa valsts. Ja būtu palicis federācijas iekšienē, tad būtu cits stāsts. Momentā, kad tas aizgāja publiski un kļuva par kārtējo traipu Latvijas futbolā, Dainim bija jārīkojas un, manuprāt, viņš veica spēcīgu un pareizo izvēli.
Ja piekrītu...varbut tiešām bija mēģinājums rakt bedri zem izlases un tatad zem LFF vadības..paši musu žurnālisteļi jau uz savu galvu neko tadu piedzemdēt nav spējīgi.Varbut ari Tev taisniba..nestridēšos.
Ka jau teicu-ļoti cienu Daini par to ko viņš dara izlasē un ari kadu veidoja Jelgavu.

     [+] [-]

, 2023-09-08 15:00, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Kāpēc D.Ikaunieks ir sastāvā? Cik esmu sekojis līdzi statistikai, tad Jablonec sastāvā viņš šosezon nav izgājis laukumā nevienā spēlē. Es labāk ņemtu Vapni, vai Lizunovu, kuri vismaz regulāri spēlē.
Piekrītu, bet, Dāvim ir tīri laba statistika izlasē un viņam sanāk no dir*as negaidīti izvilkt golu. Viņš ļoti bieži brauc uz izlasi bez prakses un sliktā formā, bet vienmēr spēj saasināt spēli vai uztaisīt kādu momentu kad Dainis viņu izlaiž

  +5 [+] [-]

, 2023-09-08 16:38, pirms 2 gadiem
Bij laiki, kad LV izlases spēles rādija pa televīziju 🙁

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 17:59, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Zjuzinam un Šteinboram pelnīti nav vieta izlasē. Te runa ir par to, cik slikts shot-stoppers ir Puriņš.
Kāpēc tā? Cilvēki BRĪVAJĀ laikā PĒC darba (mača) nolēma biki atslābināties Ja tu, piemēram, aizbrauktu komandējumā uz kaut kurieni, izdarītu savu darāmo un aizietu nedaudz patusēt, bet šefs tevi izpederētu no darba tikai par to vien, ka ne tajā ļotenē atpakaļceļā iekāpi, kā tu reaģētu?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 18:02, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Visabšaubāmākais Kazakeviča lēmums.nu vismaz tas iemesls kas publiski ir izskanejis ir pilnīgs absurds..čaļi pietempas pēc spēles..un???tā bija viena spēle pēc kuras visi tāpat izklīdīs pa klubiem..kāda diskābele?par ko?šeit tiešām atgadina skolas fizkultūras skolotāju.
Tas bija sākumskolas fizruka cienīgs izgājiens
Pret vecāko un pamatskolu klašu skolniekiem tā pat neizturas

     [+] [-]

, 2023-09-08 18:07, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Tas bija sākumskolas fizruka cienīgs izgājiens
Pret vecāko un pamatskolu klašu skolniekiem tā pat neizturas
Bet es piekrītu arī bando 777 argumentiem.vecā federacijas vadiba meklē jebkuru uti pašreizejas vadibas kažokā.un cau žurnaļugām to uzpūš ziloņa lielumā.
Nu varbūt tiešām tā bija jānoreaģē..pie tam viņu abu laiks futbolā strauji tuvojas beigām...

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 18:08, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Problēma bija tur, ka tā informācija noplūda un par to uzzināja visa valsts. Ja būtu palicis federācijas iekšienē, tad būtu cits stāsts. Momentā, kad tas aizgāja publiski un kļuva par kārtējo traipu Latvijas futbolā, Dainim bija jārīkojas un, manuprāt, viņš veica spēcīgu un pareizo izvēli.
Visa valsts uzzināja par ko? Ka džeki iemalkoja kaut ko grādīgu pēc mača? Tas ir baigākais ārprāc tavā skatījumā, ja 99% no Futbola fuņiem paši arī mīl iemalkot ko stiprāku par sūda kolām un pepšiem Vai arī tu gribi Latvijā ieviest šariata likumus? Allah, faking ak bar tev tādā gadījumā!

     [+] [-]

, 2023-09-08 18:12, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Piekrītu, bet, Dāvim ir tīri laba statistika izlasē un viņam sanāk no dir*as negaidīti izvilkt golu. Viņš ļoti bieži brauc uz izlasi bez prakses un sliktā formā, bet vienmēr spēj saasināt spēli vai uztaisīt kādu momentu kad Dainis viņu izlaiž
Nav jēga no spēlētāja, ja viņš nespēlē savā klubā - pat uz maiņu nenāk!
Man ir Viaplay abonoments, bet šaubos, ka skatīšos tādu sižetu kur jābūt ierobežojumam 18+. Vakar skatījos Francija pret Īriju.
Manas prognozes 4:0 Horvātijas labā - mēs izdarīsim vienu sitienu vārtu rāmī un izpildīsim 2x stūra sitienus - Dainis pēc spēles teiks, ka ar spēles saturu ir apmierināts vienīgi rezultāts ne visai.
Ja man būtu teikšana, tad D.Ikaunieku vispār neizsauktu uz izlasi, Uldriķi izsauktu, bet tikai kā rezervistu uz soliņa un izlaistu laukumā, ja tiešām ir kāds traumēts uzbrucējs un nav citu variantu.
Regža 100% spēlētu + izsauktu Šabalu no Fēru kluba, jo čalis spēlē un sit iekšā!

     [+] [-]

, 2023-09-08 18:16, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Bet es piekrītu arī bando 777 argumentiem.vecā federacijas vadiba meklē jebkuru uti pašreizejas vadibas kažokā.un cau žurnaļugām to uzpūš ziloņa lielumā.
Nu varbūt tiešām tā bija jānoreaģē..pie tam viņu abu laiks futbolā strauji tuvojas beigām...
Atceros labi vēl Borisa Jeļcina laikos Krievijā bija tāds ģenerālrokurors, ja nemaldos, ar uzvārdu Skuratovs Tie bija tie laiki, kad Amērikā Baltajā namā notika Monikas Levinskas un Bila Klintona skandāls Karoče, kādam Kremlī gribējās to ģenerālprokuroru kompromitēt un tika publiski parādīts video, kur prokurors pirtiņā izklaidējās ar moukām Iecere bija tāda, ka tauta uz to reaģēs līdzīgi kā Amērikā, tipa, kāds kauns, kādz pazors Tai vietā ģenerālprokurora reitingi tikai cēlās augšā, jo tautā noreaģēja savādāk, nekā tika gaidīts, tipa, mūsu ģenerālprokurors tak ir viens riktīgs MUŽIKS, tādā vecumā un ogogo uz ko ir spējīgs!

     [+] [-]

, 2023-09-08 18:16, pirms 2 gadiem
...mūsu izlase ir vienīgā kurai ir vienalga kuram trauma ...rezultāts nemainīgs...zāģis!!!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-08 18:19, pirms 2 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Diemžēl futbola fani futbolā švaki. Un ko var braukt virsū Dainim. Jā, mums ir maz futbolistu, kas spēlē labās līgās, vispār futbolā maz spilgtu personību. Bet pie šiem spēlētājiem var likt visizcilākos pasaules trenerus un nepacels viņš izlasi Eiropas vadošo komandu līmenī.
Komanda vismaz ir latviski, tā agrāko laiku izlasi, kur viss notika svešvalodā, bija tikai retais latviešu futbolists, un rezultāti arī nebija nekādi spožie nekādu prieku neizraisīja, bija pat pilnīgi vienaldzīga. Nav ko salīdzināt ar basketbolu un hokeju. Latvija basketbolā kopš seniem laikiem ir pasaules elitē, vienmēr tur spēlējuši tikai latviešu spēlētāji, tāpat hokejā ir senas tradīcijas, bijuši izcili hokejisti un labi treneri un tagad arī hokejā tāpat kā basketbolā spēlē nacionālie kadri, beidzot arī futbols iet šajā virzienā, bet vajadzīgs laiks lai futbols valstī latviskotos un pamazām ir cerības pakāpties augstāk. Tomēr jābūt reālistiem un mūsu futbolisti nekad nesasniegs mūsu basketbola vai hokeja izlases panākumus.
Dainis ir izdarījis stulbumu ar to, ka pie mazā spēlētāju skaita, kas mums ir izlasei - viņš vēl daļu principa pēc ir atsijājis uz mūžu kamēr vien būs izlases treneris - jā es saprotu, ka daži čaļi iedzēra pēc spēles, bet tas ir sasodīts PĒC SPĒLES un nevis pirms, vai pārtraukumā!!!!
Ja es gribētu, tad pēc spēles varētu aizbraukt mājās un pieliet mūli līdz nemaņai - un Dainim nebūtu tiesību man ko pārmest ko es daru ārpus sava darba laika (ja darbs būtu futbola spēlēšana). Iedomāsimies, ka Valēriju Šabalu nopirktu un tur regulāri spēlētu pamatsastāvā, piemēram Londonas Arsenal, un ko tad darīt? Nesaukt uz izlasi? Gan jau Dainis tā izdarītu, jo viņš labāk piesaista izlasei spēlētājus, kas šogad nav aizvadījuši nevienu spēli sava kluba sastāvā (Dāvis Ikaunieks pirmajās 6x spēlēs Jablonec klubā nav pat bijis pieteikumā)!!!

     [+] [-]

, 2023-09-08 18:32, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Dainis ir izdarījis stulbumu ar to, ka pie mazā spēlētāju skaita, kas mums ir izlasei - viņš vēl daļu principa pēc ir atsijājis uz mūžu kamēr vien būs izlases treneris - jā es saprotu, ka daži čaļi iedzēra pēc spēles, bet tas ir sasodīts PĒC SPĒLES un nevis pirms, vai pārtraukumā!!!!
Ja es gribētu, tad pēc spēles varētu aizbraukt mājās un pieliet mūli līdz nemaņai - un Dainim nebūtu tiesību man ko pārmest ko es daru ārpus sava darba laika (ja darbs būtu futbola spēlēšana). Iedomāsimies, ka Valēriju Šabalu nopirktu un tur regulāri spēlētu pamatsastāvā, piemēram Londonas Arsenal, un ko tad darīt? Nesaukt uz izlasi? Gan jau Dainis tā izdarītu, jo viņš labāk piesaista izlasei spēlētājus, kas šogad nav aizvadījuši nevienu spēli sava kluba sastāvā (Dāvis Ikaunieks pirmajās 6x spēlēs Jablonec klubā nav pat bijis pieteikumā)!!!
Pareizi tu saki - aizbraukt mājās. Viesnīca un pieliet, netik līdz lidenei - tās nav mājas. Tas ir disciplīnas pārkāpums. Kā mazās komandas var sasniegt rezultātu - ar disciplīnu. Ja tās nav ārpus laukuma, naivi gaidīt to laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 18:50, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Dainis ir izdarījis stulbumu ar to, ka pie mazā spēlētāju skaita, kas mums ir izlasei - viņš vēl daļu principa pēc ir atsijājis uz mūžu kamēr vien būs izlases treneris - jā es saprotu, ka daži čaļi iedzēra pēc spēles, bet tas ir sasodīts PĒC SPĒLES un nevis pirms, vai pārtraukumā!!!!
Ja es gribētu, tad pēc spēles varētu aizbraukt mājās un pieliet mūli līdz nemaņai - un Dainim nebūtu tiesību man ko pārmest ko es daru ārpus sava darba laika (ja darbs būtu futbola spēlēšana). Iedomāsimies, ka Valēriju Šabalu nopirktu un tur regulāri spēlētu pamatsastāvā, piemēram Londonas Arsenal, un ko tad darīt? Nesaukt uz izlasi? Gan jau Dainis tā izdarītu, jo viņš labāk piesaista izlasei spēlētājus, kas šogad nav aizvadījuši nevienu spēli sava kluba sastāvā (Dāvis Ikaunieks pirmajās 6x spēlēs Jablonec klubā nav pat bijis pieteikumā)!!!
Tas ir diezgan interesanti. Acīmredzot, izlase ir vieta, kurā dod nepieciešamo spēļu praksi. Dainis atbildētu, ka Šabala šobrīd niederas LV izlases taktiskajā modelī.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 19:19, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Atceros labi vēl Borisa Jeļcina laikos Krievijā bija tāds ģenerālrokurors, ja nemaldos, ar uzvārdu Skuratovs Tie bija tie laiki, kad Amērikā Baltajā namā notika Monikas Levinskas un Bila Klintona skandāls Karoče, kādam Kremlī gribējās to ģenerālprokuroru kompromitēt un tika publiski parādīts video, kur prokurors pirtiņā izklaidējās ar moukām Iecere bija tāda, ka tauta uz to reaģēs līdzīgi kā Amērikā, tipa, kāds kauns, kādz pazors Tai vietā ģenerālprokurora reitingi tikai cēlās augšā, jo tautā noreaģēja savādāk, nekā tika gaidīts, tipa, mūsu ģenerālprokurors tak ir viens riktīgs MUŽIKS, tādā vecumā un ogogo uz ko ir spējīgs!
Es jau izteicos,ka man personīgi ari likās maznozimīgs pārkāpums.bet iemesli diskabelim varētu būt meklējami aizkulišu intrigās.
Situacijā kad viens sūdz pērkams žurnaļuga no mušas izpūta ziloni...varbūt nevarēja savadāk.
Pie tam te visi saka ka uz ļoteni čaļi netika.fufelis tas ir..visi tika uz ļoteni...viesnīcā par daudz iekapāja.vot tā

     [+] [-]

, 2023-09-08 19:21, pirms 2 gadiem
Pie tam nekur jau nav rakstītx vai šie abi bez dzeršanas vēl kā citadi nejauca gaisu izlasē.tādiem gaisa jaucējiem un smirdoņām gan uz mūžu prom no izlases.tur nu Dainim piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 19:31, pirms 2 gadiem
Smagi krieveļi pa muguru atraus!!!

     [+] [-]

, 2023-09-08 20:27, pirms 2 gadiem
Es atsledzu Viaplay jo nevaru pavilkt pikji.
Nebūs jau par brīvu lv spēle?

     [+] [-]

, 2023-09-08 20:35, pirms 2 gadiem
Kaa tas ir iespeejams krievu kanaals match premjer raada speeli bet latvishu nee!?

     [+] [-]

, 2023-09-08 20:43, pirms 2 gadiem
Kuurikuu rakstīja: Kaa tas ir iespeejams krievu kanaals match premjer raada speeli bet latvishu nee!?
Lūdzu neskaties krievu strimus, tā tu atbalsti karu

  +1 [+] [-]

, 2023-09-08 20:43, pirms 2 gadiem
Bostonas fans kopš 22.06.23 rakstīja: Es atsledzu Viaplay jo nevaru pavilkt pikji.
Nebūs jau par brīvu lv spēle?
Par brīvu

Pirmdienas pret Velsu arī

  +2 [+] [-]

, 2023-09-08 20:45, pirms 2 gadiem
Nav komentāru bagātākā mūsu federācija, nespēj nodrošināt TV tiešraidi, visiem cilvēkiem, lai paskatītos, normāli tas būtu LTV7 vai TV6, bet Viaplay ne visiem ir pieejams. Kur mēs ejam un kur mēs dodamies? Laika posmu atpakaļ, ap 2000 gadiem visus futbolus ar Verpakovskiem redzējām teju par baltu velti TV tahag mūsu futbola zvaigznes par izredzētu pieslēgumu, laiki iet bet nekas neuzlabojas, paliek tikai izredzētajiem redzams, vismaz runāju par Latvisku tiešraidi, protams citu tautu valodā, caur internetu var iegūt, bet vaitad tā vajadzētu būt, šķiet nē.

     [+] [-]

, 2023-09-08 20:51, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Nav komentāru bagātākā mūsu federācija, nespēj nodrošināt TV tiešraidi, visiem cilvēkiem, lai paskatītos, normāli tas būtu LTV7 vai TV6, bet Viaplay ne visiem ir pieejams. Kur mēs ejam un kur mēs dodamies? Laika posmu atpakaļ, ap 2000 gadiem visus futbolus ar Verpakovskiem redzējām teju par baltu velti TV tahag mūsu futbola zvaigznes par izredzētu pieslēgumu, laiki iet bet nekas neuzlabojas, paliek tikai izredzētajiem redzams, vismaz runāju par Latvisku tiešraidi, protams citu tautu valodā, caur internetu var iegūt, bet vaitad tā vajadzētu būt, šķiet nē.
Reku bassline sāka Viaplay par brīvu, mūsdienās visiem ir Android TV kacha, reģistrējies un skaties

     [+] [-]

, 2023-09-08 21:01, pirms 2 gadiem
HotābičsXIV rakstīja: Lai mazāks skaits skatītos, rāda Viaplay. Mazāks kauns.....
Bezmaksas pārraida. Visiem tak internets pieejams.

     [+] [-]

, 2023-09-08 21:18, pirms 2 gadiem
Bostonas fans kopš 22.06.23 rakstīja: Lūdzu neskaties krievu strimus, tā tu atbalsti karu
labi skatishos viaplay

     [+] [-]

, 2023-09-08 21:23, pirms 2 gadiem
Regža rezervē, kazenkevics pilnigs dalba******

     [+] [-]

, 2023-09-08 21:46, pirms 2 gadiem

     [+] [-]

, 2023-09-08 22:31, pirms 2 gadiem
The one and the only rakstīja: Muļķis esi? Ne jau LFF nosaka, kur rādīt spēles. Spēles Viaplay bez maksas.
Ko tad viņi ākstās- tad pa brīvu, tad vairs nē, kā tādi pajoli, jo tak atbaida tos, kuri negrib maksāt par tādu spēli, bet tad atkal par brīvu?