Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Koliņko: "Latvijas jaunie futbolisti vairs neprot krievu valodu? Iemācīsim!"

Koliņko: "Latvijas jaunie futbolisti vairs neprot krievu valodu? Iemācīsim!"
Aleksandrs Koliņko
Foto: AP/Scanpix

Latvijas futbola izlases vārtsargs Aleksandrs Koliņko LFF žurnālā "Latvijas futbols" publicētajā intervijā ar Ivaru Āboliņu dalījies viedoklī latviešu valodas apguves jautājumā, pastāstīja par maču sarunāšanas skandāliem Krievijā, kā arī izteica pārsteigumu par iegūto Latvijas gada futbolista balvu.

"Godīgi sakot, nemaz nezināju, ka esmu nominēts," Aleksandrs Koliņko izteicās par Latvijas gada futbolista balvu, ko saņēma aizvadītā gada izskaņā. "Latvijas presi tikpat kā nelasu, un par šo nomināciju uzzināju burtiski trīs dienas pirms balvas pasniegšanas, man to pastāstīja Artūrs Zjuzins. Kad saņēmu balvu, biju šokā. No vienas puses, protams, patīkami, ka manu spēli novērtēja. No otras puses - ja par labāko atzīst vārtsargu, laikam jau kaut kas nav kārtībā. Gribētos, lai par labāko kļūst kāds uzbrūkošāka tipa spēlētājs."

Koliņko arī atzina, ka viņam nav īpaša mērķa aizvadīt 100 spēles izlasē un par to pārtraucis domāt jau labu laiciņu iepriekš: "Man ir mērķis nospēlēt labi tos mačus, kuros man dota iespēja. Ja man būtu jāizvēlas, vai aizvadīt septiņus mačus izlasē un visos zaudēt ar 0:6 vai aizvadīt vienu maču un uzvarēt kaut ko lielu - kaut vai to pašu Nīderlandi vai Čehiju - nedomājot izvēlētos otro." Tiesa, Māris Verpakovskis pirms spēles pet Ukrainas izlasi ukraiņu medijiem norādīja, ka Koliņko ir izvirzījis sev šādu uzdevumu un ka treneris Marians Pahars to palīdz piepildīt.

Koliņko intervijā atcerējās gan laikus Anglijas "Crystal Palace", gan Krievijas klubos, kur savulaik ticis turēts aizdomāts par maču sarunāšanu. "Krievijā ir ļoti populāras dažādas sazvērestības teorijas. Tiek uzskatīts, ka spēlētājs nevar kļūdīties. Bet, ja kļūdās - viņš atdod spēli. Kā man teica - aizdomās toreiz turēja visu aizsardzības līniju, līdz ar to arī mani kā vārtsargu. Vai atdevu mačus? Nekad. Man tas vienmēr bijis tabu jautājums. Es saņēmu labu algu, kāpēc man atdot spēles un riskēt? Man tas nekad nav bijis vajadzīgs. Tagad domāju, ka toreiz kļūdījos. Vajadzēja pieiet pie trenera un pateikt, ja neuzticaties, tad nelieciet vārtos. Es diemžēl toreiz tā neizdarīju."

Koliņko vēlreiz uzsvēra iepriekš portālam Sportacentrs.com pausto viedokli, ka Latvijas un Armēnijas spēlē līdzjutēji rīkojušies nepareizi, izkliedzot pret Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu vērstus saukļus, jo šādām lietām neesot vietas futbola spēlē, kurā turklāt Krievija nemaz nepiedalās.

"Vai es runāju latviski? Nerunāju. Vai saprotu? Teiksim tā - šajā ziņā nekad neesmu izjutis problēmas vai diskomfortu. Ja ar mani runā latviski, es parasti visu saprotu un atbildu krieviski. Ja nevaram saprasties, pārejam uz angļu valodu. Pēdējos 15 gadus nedzīvoju Latvijā, man nav iespējas komunicēt latviski. Kad spēlēju "Skonto", bija tur puiši, kas runāja latviski, un es šo valodu dzirdēju ikdienā. Tagad vairs ne, līdz ar to nav iespēju patrenēties."

Koliņko atklāja, ka ir ieguvis trenera A licenci, taču uz žurnālista norādi, ka, strādājot par treneri Latvijā, valoda tomēr būs nepieciešama, jo daudzi jaunie puiši vairs krieviski nerunā, viņš atbildēja šādi: "Iemācīsim! Šobrīd izlasē latvieši un krievi ir puse uz pusi. Un visi latvieši saprot krieviski, nedomāju, ka tā ir problēma. Turklāt spēlētājs jau var runāt latviski, es viņam atbildēšu krieviski. Ja kāds no mums kaut ko nesapratīs, mēs pārprasīsim. Nav nekāds kauns pajautāt, ja kaut ko nesaproti. Vienam otru ir jāciena un jāspēj atrast kopēja valoda."

Intervija pilnā apjomā lasāma LFF mājaslapā žurnālā "Latvijas Futbols".


, 2015-04-03 18:03, pirms 10 gadiem
Putin huilo!
, 2015-04-03 18:03, pirms 10 gadiem
Tūliņ tevi ar samazgām noliesim !
, 2015-04-03 18:05, pirms 10 gadiem
Dziesma, kas vienmēr vienos abas puses. https://www.youtube.com/watch?v=naP...
, 2015-04-03 18:05, pirms 10 gadiem
Gods un slava A-Europai!
, 2015-04-03 18:07, pirms 10 gadiem
zbis, lūk jums Krievijas maigā vara....
, 2015-04-03 18:08, pirms 10 gadiem
Nekas jauns. Koļinko vienmēr ir un būs homo soveticos. Pats labākais ir tad kad šādi savācas tribīnēs, kad spēlē Latvija Krievija un un varat minēt trīs reizes par ko fano.
, 2015-04-03 18:08, pirms 10 gadiem
Tieši tā, ir jāspēj visiem atrast viena, kopēja valoda un LATVIJAS izlasē tā ir latviešu valoda!
Ko tas huilietis vispār te iedomājies.
, 2015-04-03 18:09, pirms 10 gadiem
haha! Ja strādās par treneri LV, valodas inspekcija atnāks ciemos! kauns par tādu vārtsargu...
, 2015-04-03 18:10, pirms 10 gadiem
Lēnām pienāk laiks, kad ļoti liela daļa jaunatnes pilnībā nesaprot krievu valodu, futbolā varbūt tā nav, jo tur ir daudz krievu, bet kopumā krieviem drīz tā būs milzīga problēma sazināties ar jaunatni.
, 2015-04-03 18:10, pirms 10 gadiem
billyfromspace rakstīja: haha! Ja strādās par treneri LV, valodas inspekcija atnāks ciemos! kauns par tādu vārtsargu...
Valodas inspekcija LV futbolā? 90% jauniešu un bērnu futbola klubos Rīgā treniņi notiek krievu valodā.
, 2015-04-03 18:10, pirms 10 gadiem
Pretigi lasit, blaviens varbut iemacisim latviesu valodu? Labi saprotu, kapec Kolinko nesaprot, bet ja gribes trenet Latvijaa, tad vajadzes iemacities, nevis macit krieviski latviesu jauniesus, taa butu takaa vinu izveele, vai grib zinat krievu valodu, sii ir Latvija
, 2015-04-03 18:13, pirms 10 gadiem
Jā, ir jāsaprotas. Bet tas gorilla par vienīgo sapratnes veidu uzskata ka latvietim jāmācās krieviski, nevis pašam piepūlēt savu mazo smadzeni un pacensties apgūt valsts valodu
, 2015-04-03 18:13, pirms 10 gadiem
Iemācīsim. Kaut kā šovinistiski skan. Pats lai iemācās, te tomēr Latvija. Lielākoties visi jaunie krievu futbolisti runā latviski. Tā ka mācīsies kā mīļais.
, 2015-04-03 18:14, pirms 10 gadiem
Vina attieksme skaidra - kam man latviesu valoda, kam man Latvija? Ja kads nesaprot pats vainigs un valoda kas visus vieno vinaprat ir krievu valoda.

Kaadreiz kad 2004 vilka izlasi visi bija staraa, bet tagad uz vecumu chalim galigi shirmis brauc ciet. Paldies par speli izlasee un lai pazuud uz Putinlandi.
, 2015-04-03 18:17, pirms 10 gadiem
Un istenibaa ta ir galvenaa LV futbola problema - krievu valoda un PSRS pigmenti visapkaart. Pats ari kkados 8 gados gaju uz futenes treniniem Liepajaa, biju shokaa ka visapkart krievi, viss process pa 80% notika krievu valodaa. Pats kaa jau tirs latvietis neko taja vecuma krieviski nesapratu, bija gruti visu uztvert un ari tie krieveli sava starpaa peraas un norobezojas tapec ar nepatiku paris menesus tur gaju un viss. Tapec jau daudzi sikie negrib iet uz treniniem futene jo viniem savos 5-8 gados tas vispar ir kkas svesh. Bet ja shadi kadri te bus un planos ieviest savas korekcijas tad nekas te nemainisies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:18, pirms 10 gadiem
"Turklāt spēlētājs jau var runāt latviski, es viņam atbildēšu krieviski." Sanāk, ka viņš nemaz negrib mācīties runāt latviski. Būtu labi ja latvietis pa pusei runā krieviski un Koļinko ari pa pusei latviski. Tā būtu savstarpēja kopīga valoda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:20, pirms 10 gadiem
fanotājs a rakstīja: kas tas Koļinko ir,ekipējuma meneģeris?
Komandas kopejas valodas radeejs, dazadu tautu vienotaajs. Halturee ari par tulku.
, 2015-04-03 18:20, pirms 10 gadiem
ļoti labi,jo latviskāka komanda,jo labāk!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:22, pirms 10 gadiem
Aj tak viss kārtībā.. Latviešiem basketbols, krieviem futbols.. hokejs abiem... Tā tas ir iegājies Latvijā, to nu neviens nedrīkst apstrīdēt. Protams pa gadās jau izņēmumi, bet reti..
Es savu dēliņu arī sūtīšu basītī, tāpat kā pats arī bērnībā trenējos.
Kaut arī Ķengaraga stadions man rokas stiepiena attālumā un tur futbola treniņi cauru dienu.. bet protams tikai un vienīgi krievu valodā, nu ko es tak pat treneri nesaprastu, kur nu vel mazais
Slēpts komentārs: Robis87
, 2015-04-03 18:23, pirms 10 gadiem
Koļinko daudz kas sāk nepatikt, ar nepatika, kā līdzjūtēji vienā draudzības spēlē bļāva Putin Huilo! Tad vēl viņam nepatīk latviešu valoda un cenšas uzspiest lai jaunie mācās krievu valodu.
, 2015-04-03 18:24, pirms 10 gadiem
...labi ka pateica, ka Latvijas presi nelasa , tātad šo visu nelasīs...lai nospēlē 100.spēli izlasē !
Putin huilo !
, 2015-04-03 18:26, pirms 10 gadiem
Un jā.. Putin huilo!
, 2015-04-03 18:26, pirms 10 gadiem
Nerunā latviski un vajadzības gadījumā var pāriet uz angļu valodu. Afigeķ.

Par laimi drīz šitā kadra vairs izlasē nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:27, pirms 10 gadiem
nu tas ir pizģets, šitā pateikt!
, 2015-04-03 18:29, pirms 10 gadiem
Man šāds vārtsargs izlasē nav vajadzīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:30, pirms 10 gadiem
Diemžēl... Vai kādam ir vēlme atbalstīt Latvijas izlasi, kurā spēlē spēlētāji, kuri nemāk latviski un neciena latvešu valodu? Lidz ar to netiek cieniti Latvijs lidzjuteji. Dažs labs uzskata, ka basītis - letiņiem, hokejs - abiem, bet futbols - krieviem. Nepiekritu. Hokeja praktiski visi runa latviski, it ipaši ja runa ir par jauno paaudzi. Bet futbola vnk jamaina vadibu, valstij jaieviesh stingraki noteikumi un viss bus sakartots. Tas ir tikai laika jautajums. Kad trenerim darbaa ar futbolistiem bus brivi japarzina latvieshu valoda, tad viss mainisies. Te japastada valstij!
, 2015-04-03 18:31, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: krievu valoda ir jāzina katram latvietim
Tā pat kā katram latvietim jāfano par M.City??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:31, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: tev kāds prasīja viedokli, sīkais?

šķiet, ka nē
jap. Viņš ir latvietis, Latvijas futbla izlases lidzjutejs. Viņa viedoklis nav japrasa, tas ir janem vera bez liekiem jautajumiem.
, 2015-04-03 18:33, pirms 10 gadiem
fanotājs a rakstīja: kas tas Koļinko ir,ekipējuma meneģeris?
Un kas esi tu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:36, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: krievu valoda ir jāzina katram latvietim
Piekrītu, ka, jo vairāk valodas zinās, jo labāk pašam, bet Koļinko parādīja savu Lielkrievisko šovinistisko attieksmi! Pieaugušajiem, ja māk izskaidrot, runā kaut vai iemīļoto iekarotāju mongoļu valodā! Bērnus Latvijā mācīs, kā pašam vieglāk, jeb mācīs tikai krievus?
, 2015-04-03 18:36, pirms 10 gadiem
fanotājs a rakstīja: Gribi pateikt,ka krievu valoda ir pasaulē nr.1?
Ja es dzīvošu krievijā,tad arī valodu zināšu,bet es dzīvoju Latvijā,un arī Koļinko dzīvo Latvijā,kur valsts valoda ir latviešu valoda.
Nee. Kolinko teica dzivo Latvija - jazin krieviski. Tapec es dzivojot Krievijaa visiem krieviem atbildetu latviski. Un iepuut man
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:38, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: krievu valoda ir nr.2 Latvijā vai tuvu nr.1

ar to viss ir izteikts
Dpilii pirmaa un vienigaa. Nesen biju tur un iedomajieties... ieejot jebkuraa lielveikala (biju mahimaa,rimi,supergeto) man pie kases uzreiz sveicina slavjanskiju valodaa un atbildot latviski, kasiere valodu nemainija. Tapec drosi var teikt ka Dpils tochna ir muusu mazaa Russija Uz turieni ari Kolinko vares braukt trenet mazos slaavus.
, 2015-04-03 18:39, pirms 10 gadiem
Ko Jūs gribat no cilveka, kurš dzimis PSRS ??????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:40, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: un vēl - ir jāzina ienaidnieka valoda, lai kara gadījumā tu zinātu un saprastu ko viņi saka
Sis labs
, 2015-04-03 18:42, pirms 10 gadiem
Artūrs Duboks rakstīja: Dziesma, kas vienmēr vienos abas puses. https://www.youtube.com/watch?v=naP970Vo_E0
vieniga dziesma, kas mus vieno ir: https://www.youtube.com/watch?v=BTa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:46, pirms 10 gadiem
Es saprotu, 15 gadus pa LV nav sities, Latvijas futbols jau vienmēr ir bijis ļoti krievisks - saprotu, ka ar valodu var būt pagrūti, bet kas man šeit nepatika, bija tas, ka viņš savā pārliecībā domā, ka iemācīs LV puišiem krieviski, lai visi var runāt tā, nevis krievu puiši, Latvijā dzīvodami un tās izlasi pārstāvēdami, iemācīsies latviski!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:47, pirms 10 gadiem
deņģi jest? NETU? A jesli naidu?
, 2015-04-03 18:48, pirms 10 gadiem
Skumjākais jau ir tas, ka tā domā 80% no šīs izlases.
, 2015-04-03 18:48, pirms 10 gadiem
Ko te var cepties?Tie ,kas negrib mācīties citas valodas paliek muļķīšu lomā,ja nedzīvo savā zemē.Man nav nekas pretī,ka mani bērni un mazbērni apgūst ne tikai angļu,bet arī krievu valodu.Būs konkurētspējīgi darba tirgū.Un arī izglītotāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:49, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Un istenibaa ta ir galvenaa LV futbola problema - krievu valoda un PSRS pigmenti visapkaart. Pats ari kkados 8 gados gaju uz futenes treniniem Liepajaa, biju shokaa ka visapkart krievi, viss process pa 80% notika krievu valodaa. Pats kaa jau tirs latvietis neko taja vecuma krieviski nesapratu, bija gruti visu uztvert un ari tie krieveli sava starpaa peraas un norobezojas tapec ar nepatiku paris menesus tur gaju un viss. Tapec jau daudzi sikie negrib iet uz treniniem futene jo viniem savos 5-8 gados tas vispar ir kkas svesh. Bet ja shadi kadri te bus un planos ieviest savas korekcijas tad nekas te nemainisies.
Piekrītu Tev. Tīrākā futbola degradācija.
, 2015-04-03 18:50, pirms 10 gadiem
Un ar šo mazo interviju viņš faniem ir kļuvis par netīkamu personu. es domāju, ka no izlases var atvadīties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:50, pirms 10 gadiem
Kaļinam vienvirziena biļeti uz Omsku, jo tur nebūs valodu problēmu. Vai LFF izvērtēs Kaļinas izteicienus?
, 2015-04-03 18:50, pirms 10 gadiem
Bet Koļinko tak var kā A-Europa, pusi pa latviski pusi pa krieviski, tjip Baltu bumbu dodu tev, lai tu to vārtos raidītu. Belie mjachi belie mjachi un tā visu spēli.
, 2015-04-03 18:50, pirms 10 gadiem
Nu tad diezvai Koļinko sanāks trenēt jaunos LV futbolistus,jo kurš gan ies pie Krieva,ja ne paši mazie krieveļi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:53, pirms 10 gadiem
Ļaudis, ir tikai loģiska šāda mūsu reakcija, bet tā ir realitāte - futbolā, arī hokejā, īpaši dažādos cīņas sporta veidos treneri runā tikai krievu valodā. Ko mēs varam darīt - atlaist viņus? Un ko liksim viņu vietā? Skaidrs, ka atstāsim. Jāveicina vide, lai viņi mācītos valodu, bet to uzspiest nevarēs. Manuprāt, ir skaidrs, ka, ja treneris grib savu ziņu nodot audzēknim, tad tieši viņam jācenšas, tostarp mācoties valodu, nevis audzēknim. Taču atzīsim - jebkurš gudrs jaunietis mūsdienās zina vismaz trīs valodas, tāpēc tā nudien nav problēma, par ko šobrīd būtu jārunā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 18:55, pirms 10 gadiem
shitais tas variants,kad buutu labaak pakluseejis un neveeris vispaar savu zebeekli valjaa,lai trenee Sibiirijas lielajos plashumos,te,ar taadu attieksmi, treneri nav vajadziigi
, 2015-04-03 18:59, pirms 10 gadiem
Nevarētu teikt, ka mūsējiem tas šovinisms nepiemistu. Tie raksti par 17.gs Kurzemes hercogistes kolonijām bija tā uzrakstīti, ka latviešiem tās kolonijas vēl piederētu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 19:01, pirms 10 gadiem
kolinko vecs komunists.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 19:02, pirms 10 gadiem
Varbūt nav arī brīnums, ka kādreiz dabūja pa muti no Trevora Frensisa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 19:06, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: iemācies rakstīt latviski


savādāk tavu chata valodu nesaprotu
kaut kaa liekas,ka paaraak labi saproti,jo komentee katru manu teikumu
, 2015-04-03 19:07, pirms 10 gadiem
Tādas ir tās paliekas! Iznīdēsim viņas kopā latvieši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 19:14, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Dpilii pirmaa un vienigaa. Nesen biju tur un iedomajieties... ieejot jebkuraa lielveikala (biju mahimaa,rimi,supergeto) man pie kases uzreiz sveicina slavjanskiju valodaa un atbildot latviski, kasiere valodu nemainija. Tapec drosi var teikt ka Dpils tochna ir muusu mazaa Russija Uz turieni ari Kolinko vares braukt trenet mazos slaavus.
Tizls stereotips. Dpilī krievu valodas īpatsvars ir tads pats kā, piemeram, Rīgā rajonos kā Ķengaragā vai Bolderājā. Pats tagad mācos Rīgā un varu teikt, ka krieviņi no Dpils runā Latviski daudz labāk nekā Rīgas krieviņi.
, 2015-04-03 19:14, pirms 10 gadiem
Kolinko muti ciet! Cieni LATVIJU, mācies runāt latviešu valodā ja vēlies šeit par treneri strādāt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 19:16, pirms 10 gadiem
Man arī šķiet, ka jaunie futbolisti pārāk reti domā par mātēm.
Jāatgādina un jāmāca, bļ.ģ!
, 2015-04-03 19:16, pirms 10 gadiem
vajadzetu tiem krieviem, kas spēlē Latvijas izlasē iemacit latviesu valodu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 19:18, pirms 10 gadiem
Nevis jauniem jāiemāca (ru), bet tev būs jāmācās (lv)!
, 2015-04-03 19:19, pirms 10 gadiem
Kā būtu, ja lai tiktu jebkura sporta veida LV izlasē, būtu jāiziet valodas eksāmens ? Manuprāt, diezgan loģiski, ja vēlies pārstāvēt valsti, iemācies valodu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 19:23, pirms 10 gadiem
Virsraksts uztaisīts daudz skaļāks nekā patiesais teksts - tipiski SC skribelmaņiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 19:29, pirms 10 gadiem
man liekas, ka šim puikam laiks doties prom. vislabāk- čemodan, vokzal, roģina... aaa, ņemot vērā viņa uzvārdu, viņš nav krievs, viņš ir vienkārši "ruskojazičnij- bez roda, bez pļemeņi"..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 19:31, pirms 10 gadiem
Pahar, es šo īpatni izlasē nevēlos redzēt! Tieši dēļ šiem pēdējā laika izteikumiem. Johaidī, un dod taču vienreiz iespēju Šteinboram! Un vispār - kāpēc J. Ikaunieks nebija pat rezervē mačā pret Ukrainu???
Kamēr izlasē spēlēs tādi pipļaki kā Fertovs, Laizāns un visa pārējā krievvalodīgo varza, tikmēr nekā nebūs. Mums vajag tādus vīrus kā Gints Freimanis, kuri sitīsies par karogu, par valsts godu līdz kaulam un asinīm. Tādi, kuriem Latvija ir tuva un godājama. Bet ja cilvēks jau pašos pamatos neizjūt cieņu vai neizrāda godu pret savu valsti, tad tur nekā nebūs arī laukumā:/
, 2015-04-03 19:35, pirms 10 gadiem
Var saprast juusu emocijas, bet Kolinko ir izlases legenda. Man ka krievam, dzivojosham arzemees ir arvien grutaak runaat latviski, jo es vinu nelietoju ikdienaa. Bet es tik un taa esmu Latvijas patriots Taada ir dziives iisteniiba. P.S. Domaju latvieshu jaunieshiem butu viegli saprast Maurinjo, ja vinsh runatu angliski, nevis latviski treninju procesaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 19:37, pirms 10 gadiem
domāju, ka būs tā - jaunie krievi nerunā latviski? Runās!
, 2015-04-03 19:37, pirms 10 gadiem
Visu cieņu šim vartsargam par to ko viņš izdarijis izlases labā bet nu tagad pilnīgi ir nesaprotama viņa iekļaušana izlasē..Aizej taču ar godu un dod iespēju kādam jaunajam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 19:40, pirms 10 gadiem
Iedomīgais izkarnijums!!! Problēma! jaunie futbolisti nemāk Krieviski!! Iemācīšot!!! Vēmiens nāk!!! Putinātors!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 19:51, pirms 10 gadiem
Neiet runa jau par zināšanu, bet gan par runašanu, jo Krievs jau var zināt arī TOGO valodu, bet vienalga viņš aiz neadekvātas pārākuma sajūtas, to vienalga nelietos, ja nu vienīgi pohas būs sakusās un uzlāpīties vajadzēs džunglos!!1
Zigfrīīīīds rakstīja: jo vairāk valodas zini,jo labāk !
, 2015-04-03 19:53, pirms 10 gadiem
Nemācēt un nerunāt tas vēl tā. Nu var būt iemesli. Bet izspert ārā šitādu tekstu (ja vien žurnaļugas tur nav ko pielikuši klāt, vai patulkojuši pēc savas saprašanas) var tikai debeloīds.
, 2015-04-03 20:14, pirms 10 gadiem
Nemāku krievu valodu un arī nemācīšos. Ja ko uz ielas prasa krieviski, saku, lai runā latviski. Māku dzimto, angļu un vel nedaudz franču(mācos) neko vairāk arī nvjg, huilo valoda var iet dēt.
, 2015-04-03 20:27, pirms 10 gadiem
pelmeni,vai normalu valodu proti-mat,mat ,mat.sapogs.
, 2015-04-03 20:30, pirms 10 gadiem
Galvā pižiks,kājās vaļinks,vārtos pelmenis-uzminu-krievu pelmenis kaolinka.
, 2015-04-03 20:31, pirms 10 gadiem
Lūk, arī skaidri tiek parādīts, kādēļ Latvijā šobrīd bērnus uz futbola treniņiem sūtīt ir nevēlami. Futbols Latvijā ir austrumslāvu sports, līdzīgi kā Ziemeļamerikā futbolā dominē meksikāņi.
, 2015-04-03 20:35, pirms 10 gadiem
Zhils rakstīja: Lēnām pienāk laiks, kad ļoti liela daļa jaunatnes pilnībā nesaprot krievu valodu, futbolā varbūt tā nav, jo tur ir daudz krievu, bet kopumā krieviem drīz tā būs milzīga problēma sazināties ar jaunatni.
ahhahahhahahaaaa........lol
, 2015-04-03 20:36, pirms 10 gadiem
Krauze Māris rakstīja: Valodas inspekcija LV futbolā? 90% jauniešu un bērnu futbola klubos Rīgā treniņi notiek krievu valodā.
1000%
, 2015-04-03 20:37, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: nu tas ir pizģets, šitā pateikt!
Kas tas ir? Nesapratu...
, 2015-04-03 20:51, pirms 10 gadiem
A, laikam latviskais vards...
, 2015-04-03 20:58, pirms 10 gadiem
Kauns, ka tāds patriots (ne jau Latvijas) aizvilka izlasi uz Euro 04
Ceru, ka viņš atradīs darbu Karalaučos
, 2015-04-03 20:59, pirms 10 gadiem
ehh kā vajadzētu Kļaviņu pie LFF stūres. Tad šitādi indivīdi te vairs daudz neizrunātos. Obligāti latv. val. zināšanas vai uz redzēšanos.
, 2015-04-03 21:02, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Un istenibaa ta ir galvenaa LV futbola problema - krievu valoda un PSRS pigmenti visapkaart. Pats ari kkados 8 gados gaju uz futenes treniniem Liepajaa, biju shokaa ka visapkart krievi, viss process pa 80% notika krievu valodaa. Pats kaa jau tirs latvietis neko taja vecuma krieviski nesapratu, bija gruti visu uztvert un ari tie krieveli sava starpaa peraas un norobezojas tapec ar nepatiku paris menesus tur gaju un viss. Tapec jau daudzi sikie negrib iet uz treniniem futene jo viniem savos 5-8 gados tas vispar ir kkas svesh. Bet ja shadi kadri te bus un planos ieviest savas korekcijas tad nekas te nemainisies.
Liepājā vienmēr ir biojuši ar latviešu treneri - Blūms, Jaunskalže, Zuntners
Protams, Lūkins, Osipovs, Farions bija otra medaļas puse
Slēpts komentārs: Rinalds Helmanis
, 2015-04-03 21:12, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Dpilii pirmaa un vienigaa. Nesen biju tur un iedomajieties... ieejot jebkuraa lielveikala (biju mahimaa,rimi,supergeto) man pie kases uzreiz sveicina slavjanskiju valodaa un atbildot latviski, kasiere valodu nemainija. Tapec drosi var teikt ka Dpils tochna ir muusu mazaa Russija Uz turieni ari Kolinko vares braukt trenet mazos slaavus.
Tā nav! Dzīvoju Daugavpilī un mani veikalos ir vienmēr sapratuši un apkalpojuši latviski
, 2015-04-03 21:32, pirms 10 gadiem
Šitais klauns ir pilsonis... skumji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 21:39, pirms 10 gadiem
Rinalds Helmanis rakstīja: O, Karstgalvi, butu gan forsi. Sanaktu uz izlasi paris letini un uzspeletu bremzkajbumbu savos vartos
Igauņi atjaunojot valsti 90 gados izlasē ņēma tikai igauņus un dažus krievus ,kuri labi mācēja igauņu valodu ,tā daļēji novājinot izlasi .Bet tas deva pozitīvu rezultātu ,jo krievi saprata ,ka jāapgūst valoda ,lai spēlētu Igaunijas izlasē,un futbols Igaunijā jau sen nav tik krievisks kā Latvijā.
, 2015-04-03 21:43, pirms 10 gadiem
Kapēc Pahars var runāt latviski, Beļavskis? Tā ir elementāra cieņa pret vaslti, kurā Tu dzīvo un kura Tev ir palīdzējusi karjerā. Vai bez izlases Koļinko būtu sasniedzis to pašu? Nē.
Krievi ar savu lielummāniju vienmēr brauc auzās. Cik ir nācies saskarties ar ārzemniekiem Latvijā vai braucot ārpus Latvijas, vienmēr kāds man ir atbildējis kaut pāris vārdus latviski izrādot cieņu un iemācīties pašam "paldies" "lūdzu" "labdien" valstī, kurā atrodies ir pašsaprotami.
Protams, ka Koļinko intervijā tas nav galvenajus un žurnālists virsrakstu ielicis klišķu dēļ, bet lai piedodo Koļinko, nezinu kā var cienīt cilvēku kurš tā nīst dzimtenes valodu un viņa viedoklis līdz ar to arī nav interesants.
, 2015-04-03 21:45, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Tā nav! Dzīvoju Daugavpilī un mani veikalos ir vienmēr sapratuši un apkalpojuši latviski
Seit runa nebija par saprasanu. Varbut 30% Dpils tautas saprot sarunvalodas limeni LV valodu, bet ja tev ieejot lielveikalaa Latvijaa kur vieniga valoda ir valsts valoda.. bet uzrunaa automatiski visur krieviski. Speciali esot Dpilii vairakas dienas veroju kaa cilveki runaa... 90% krieviski savaa starpaa un ari visas iestades kaa pirmo dzirdesi RUS, ja pamanis ka esi latvietis tad dazs labs parslegsies, bet cits turpinas malt slavjanskij. Un Dpils pavisam drosi var teikt - ja nezini RUS, darbu gandriz neiespejami atrast. Un tur tu varesi kliegt cik gribi ka oficiala valoda ir viena un latviesu, tur nevienu tas neinterese
, 2015-04-03 21:50, pirms 10 gadiem
Fascinējoši. Saprotu un respektēju, ka viņa dzimtā valoda nav latviešu valoda, taču ja spēlē Latvijas izlasē, pārstāvi valsti, tad vismaz pacenties izrādīt cieņu pret to.
Teksts iemācīsim latviešiem krievu valodu, nevis pacentīšos iemācīties latviešu valodu, man kā latvietim ir aizskarošs.
Vai tad tiešam mums nav jauno vārtsargu, kuru varētu izmantot par dublieri Vaņinam, nevis šo veterānu.

P.s. Vēlviens tāds pats kadrs diemžēl sēž Saeimā, bijušais izlases kapteinis Zemļinskis.
, 2015-04-03 21:58, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Seit runa nebija par saprasanu. Varbut 30% Dpils tautas saprot sarunvalodas limeni LV valodu, bet ja tev ieejot lielveikalaa Latvijaa kur vieniga valoda ir valsts valoda.. bet uzrunaa automatiski visur krieviski. Speciali esot Dpilii vairakas dienas veroju kaa cilveki runaa... 90% krieviski savaa starpaa un ari visas iestades kaa pirmo dzirdesi RUS, ja pamanis ka esi latvietis tad dazs labs parslegsies, bet cits turpinas malt slavjanskij. Un Dpils pavisam drosi var teikt - ja nezini RUS, darbu gandriz neiespejami atrast. Un tur tu varesi kliegt cik gribi ka oficiala valoda ir viena un latviesu, tur nevienu tas neinterese
Cili pica mani laipni apkalpoja latviski
, 2015-04-03 22:01, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Dpilii pirmaa un vienigaa. Nesen biju tur un iedomajieties... ieejot jebkuraa lielveikala (biju mahimaa,rimi,supergeto) man pie kases uzreiz sveicina slavjanskiju valodaa un atbildot latviski, kasiere valodu nemainija. Tapec drosi var teikt ka Dpils tochna ir muusu mazaa Russija Uz turieni ari Kolinko vares braukt trenet mazos slaavus.
Nebūtu problēma, ja tie būtu slāvi, kam ar intelektu principā nav problēmu. Problēma ir SOVJETOS, kamēr pāris paaudzes neizmirs, nekas nemainīsies. Tautā nekad nevar būt vaina!
, 2015-04-03 22:03, pirms 10 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Man šāds vārtsargs izlasē nav vajadzīgs.
tad jau pēc Vaņina aiziešanas mēs paliksim spēlēt bez vārtsargiem?
, 2015-04-03 22:05, pirms 10 gadiem
Taa vien prasaas pa to degunu iepleest. Maita,pretiigs tips, es tev sljupseet iemaaciishu. Respektee kuraa valstii tu uzturies meergli taads, ne kauna ne goda! vaajpraats kautkaads!
, 2015-04-03 22:05, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: tad jau pēc Vaņina aiziešanas mēs paliksim spēlēt bez vārtsargiem?
Absurds teikums- salīdzini Vaņina un Koļinko vecumu un tad atver muti
, 2015-04-03 22:06, pirms 10 gadiem
Vēl pie tam, neviens jau nesaka, ka nav jāzina krievu valoda- katra valoda tikai attīsta cilvēku. Bet, ko tu dumjam padarīsi- latviešiem jau būs tikai labāk no paaudzes uz paaudzi- mazāka konkurence uz inteliģenci pieprasošām darbavietām
, 2015-04-03 22:08, pirms 10 gadiem
Toties fani, kas agraak kliedza krieviski, tagad kliedz latviski un pat dzied patriotiskas dziesmas.
, 2015-04-03 22:08, pirms 10 gadiem
kalvis00 rakstīja: Absurds teikums- salīdzini Vaņina un Koļinko vecumu un tad atver muti
nu, bet ja bimbis grib tikai latviski runājošus kīperus...
, 2015-04-03 22:08, pirms 10 gadiem
Labs joks.
quote maxvell_smart]
krievu valoda ir jāzina katram latvietim
[/quote]
, 2015-04-03 22:08, pirms 10 gadiem
Ai Kaļinka luzers
, 2015-04-03 22:09, pirms 10 gadiem
Nebūt tev 100 spēles LV sastāvā!!! Paldies par visu tev un tinies projām uz savu putlerlandi.Tu sevi norakstīji mūsu acīs!
, 2015-04-03 22:10, pirms 10 gadiem
KĀPĒC ŠIS "VAŅKA" VĒL IR IZLASĒ?! AR SŪDAINU MIETU PADZĪT!!!
, 2015-04-03 22:10, pirms 10 gadiem
Rīgā-Vokzal-Moskva
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 22:20, pirms 10 gadiem
z-kovs1989 rakstīja: Maxvell Smart
aizbrauc uz lietuvu paruna poliski, aci dabusi,
tur polu valoda ka pie mums krievu
Nav gan, galīgs pārspīlējums. Cik tur poļu ir? Pat 10% nav... salīdzini ar 35% krievvalodīgo šeit. Un tie poļi tur 90% māk leitiski.
, 2015-04-03 22:23, pirms 10 gadiem
Man arī nav skaidrs kāpēc vinš ieguva šo titulu????????????LFF līmenī!!!!Atlaist visus tur lai beidzot kaut kas notiek!Man patiktu dzirdēt kā Koļinko angliski runā droši ar krievu akcentu kuru nevar saprast
, 2015-04-03 22:23, pirms 10 gadiem
izrādās, ka viņš ir izteicies vēl radikālāk ';
, 2015-04-03 22:25, pirms 10 gadiem
Mjā, kas tos futbolistus rausta aiz mēles?? Rudnev un tagad arī Koļinko? Visas domas nav obligāti skaļi izteikt, vismaz civilzētā
sabiedrībā, tas saucas verbala ateja.
, 2015-04-03 22:26, pirms 10 gadiem
Ok, intervijas kontekstā tas, protams, skan mazāk briesmīgi.
, 2015-04-03 22:29, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Dpilii pirmaa un vienigaa. Nesen biju tur un iedomajieties... ieejot jebkuraa lielveikala (biju mahimaa,rimi,supergeto) man pie kases uzreiz sveicina slavjanskiju valodaa un atbildot latviski, kasiere valodu nemainija. Tapec drosi var teikt ka Dpils tochna ir muusu mazaa Russija Uz turieni ari Kolinko vares braukt trenet mazos slaavus.
Mani taisni otrādi, patīkami pārsteidza. Pilsētā, kur latvieši ir tikai 20%, apbrīnojami daudzi tekoši runā latviešu valodā, ko, cik esmu dzirdējis, labi iemācot turienes skolās. Apsveicami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 22:31, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ok, intervijas kontekstā tas, protams, skan mazāk briesmīgi.
visi takš te bauro, bet interviju gan jau, ka neviens nav lasījis, kur vēl vairāk - dzirdējis kā pats Koļinko to pasaka ir tikai Āboliņš. Rudņeva keisā vismaz bija publiski dzirdams audio.
, 2015-04-03 22:35, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: visi takš te bauro, bet interviju gan jau, ka neviens nav lasījis, kur vēl vairāk - dzirdējis kā pats Koļinko to pasaka ir tikai Āboliņš. Rudņeva keisā vismaz bija publiski dzirdams audio.
Njā, pieļauju, ka ja tādas atbildes (spēlē ārzemēs, nesanak runāt latviski) varētu dabūt arī no daudziem 90.gadu slavenajiem hokejistiem, vnk tādu jautājumu praktiski nebija un viss...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-03 22:35, pirms 10 gadiem
"Vienam otru ir jāciena un jāspēj atrast kopēja valoda." Respect. pareizi ir.
Galvenais futbols, valodai nav nozime. Cilveks speleja tada limeni, par kuri pareji vartsaegi LATVIJA var tikai sapnot. Kolinko godigi aiztav Latvijas godu pasaules futbolaa. Tikai respect par visu.
, 2015-04-03 22:37, pirms 10 gadiem
jordans99 rakstīja: Ja kuru vārtos, es par Koļinko.
Koļinko, iespējams, ir visu laiku labākais mūsu vārtsargs, un uzskatu, ja būtu piedzimis futbola lielvalstī, būtu kļuvis par superstāru. Tas gan nenozīmē, ka nevajag domāt, kad kaut ko sper laukā. Futbola prestižs mūsu valstī jau tā ir trausls.
, 2015-04-03 22:39, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Njā, pieļauju, ka ja tādas atbildes (spēlē ārzemēs, nesanak runāt latviski) varētu dabūt arī no daudziem 90.gadu slavenajiem hokejistiem, vnk tādu jautājumu praktiski nebija un viss...
nu bet tam pašam Rudņevam jau arī nekorekti pajautāja: https://www.youtube.com/watch?v=dyy...
viņš saka, ka ir mācījies, saprot runāto un lasīto, bet atzīst, ka nav pietiekami labas zināšanas, lai pats runātu.
uz ko žurnāliste principā viņu izprovocē pajautājot - ņenužen?
un uz to viņš atbildēja apstiprinoši.
nesaksatu nekādu trādirīdi, ko te visi sacēla. un, ja viņš ir apvainojies, tad pamatoti.
, 2015-04-03 22:40, pirms 10 gadiem
Cik valodas cilvēks zin tik reiz cilvēks ir cilvēks. Gribēs trenēt Latvijā, iemācīsim Latviski vai, lai trenē citur.
, 2015-04-03 23:10, pirms 10 gadiem
HenrijsLV rakstīja: KĀPĒC ŠIS "VAŅKA" VĒL IR IZLASĒ?! AR SŪDAINU MIETU PADZĪT!!!
jā jo viens no Rudnev izstumšanas faktoriem ir jelkāda latviskuma noliegšana
, 2015-04-03 23:11, pirms 10 gadiem
aha, jāciena. Tik nez kāpēc latviešiem krievu valoda jāciena un jāzin bet krieviem latviešu valoda nee
, 2015-04-03 23:23, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: jā jo viens no Rudnev izstumšanas faktoriem ir jelkāda latviskuma noliegšana
Kā mēs mākam pārspīlēt, paskaties plesonjas komentu augstāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Waldini
, 2015-04-04 00:28, pirms 10 gadiem
Waldini rakstīja: Un ko tad Kolinko tadu pateica gudrinieki? Es brinos par sito audzinasanu, vai tiesam ir kaut kads lepnums par to ka esi latvietis? Nopietni? Gribetos dzirdet argumentus ar ko jalepojas. Es personigi milu savu dzimteni, tacu to kas seit notiek, nu galigi necienu. Savukart par valodu ir ta, ka zel, ka vecaki jums nemaca to, ka Krievu valoda noderes visa pasaule, it seviski ja velaties veidot kaut kadas biznesa attiecibas. Vienvard sakot, it jabut stulbam lai jauktu nepatiku pret Putinu un valodas zinasanam. Kaut gan no otras puses, ko tur runat par ienisto Krievu validu, latviesu "gasterbaiteri" pat dzivojot gadiem ilgi Lielbritanija necensas iemacities Anglu valodu... kauns (lai nebutu parpratumu, ar vardu "latviesi" domaju Latvija dzimusos cilvekus, vai vini gimene runa lv vai rus nav butiski). Saprotiet vienu, ja Jus velaties visu dzivi stradat algotu darbu, netiekties uz ko augstaku, ja dzives kulminacijas punkts ir mantojuma sanemtais dzivoklis un 15. gadus veca masina, tad nevajag liekas zinasanas, patiesi (rakstu so, saprotot, ka lielaka dala SC lietotaju ir vel jauni, saubigi, tacu mazums kas daleks).
1) Krieviski tālāk par Lietuvas robežu nerunā.
2) Jo vairāk valodas tu zini, jo bagātāks tu esi.
3) Pamācies latviešu vēsturi un arī tev būs lepnums, ka pazīsti latviešus.
, 2015-04-04 00:35, pirms 10 gadiem
Waldini rakstīja: Un ko tad Kolinko tadu pateica gudrinieki? Es brinos par sito audzinasanu, vai tiesam ir kaut kads lepnums par to ka esi latvietis? Nopietni? Gribetos dzirdet argumentus ar ko jalepojas. Es personigi milu savu dzimteni, tacu to kas seit notiek, nu galigi necienu. Savukart par valodu ir ta, ka zel, ka vecaki jums nemaca to, ka Krievu valoda noderes visa pasaule, it seviski ja velaties veidot kaut kadas biznesa attiecibas. Vienvard sakot, it jabut stulbam lai jauktu nepatiku pret Putinu un valodas zinasanam. Kaut gan no otras puses, ko tur runat par ienisto Krievu validu, latviesu "gasterbaiteri" pat dzivojot gadiem ilgi Lielbritanija necensas iemacities Anglu valodu... kauns (lai nebutu parpratumu, ar vardu "latviesi" domaju Latvija dzimusos cilvekus, vai vini gimene runa lv vai rus nav butiski). Saprotiet vienu, ja Jus velaties visu dzivi stradat algotu darbu, netiekties uz ko augstaku, ja dzives kulminacijas punkts ir mantojuma sanemtais dzivoklis un 15. gadus veca masina, tad nevajag liekas zinasanas, patiesi (rakstu so, saprotot, ka lielaka dala SC lietotaju ir vel jauni, saubigi, tacu mazums kas daleks).
Koļinko pauda lielkrievu šovinistiskus uzskatus, par to, ka nav svarīgi iemācīties vai vismaz izrādīt vēlmi censties apgūt valsts, kuru viņš pārstāv, valodu. Tā vietā lai pacenstos, viņš uzskata, ka pamatnācijas iedzīvotajiem ir jākomunicē ar viņu minoritātes valodā.

P.s. Jūsu komentārs un vēl dažu, pie šī raksta, ļoti uzskatāmi parada t.s. "maigās varas" bīstamību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-04 02:59, pirms 10 gadiem
Waldini rakstīja: Un ko tad Kolinko tadu pateica gudrinieki? Es brinos par sito audzinasanu, vai tiesam ir kaut kads lepnums par to ka esi latvietis? Nopietni? Gribetos dzirdet argumentus ar ko jalepojas. Es personigi milu savu dzimteni, tacu to kas seit notiek, nu galigi necienu. Savukart par valodu ir ta, ka zel, ka vecaki jums nemaca to, ka Krievu valoda noderes visa pasaule, it seviski ja velaties veidot kaut kadas biznesa attiecibas. Vienvard sakot, it jabut stulbam lai jauktu nepatiku pret Putinu un valodas zinasanam. Kaut gan no otras puses, ko tur runat par ienisto Krievu validu, latviesu "gasterbaiteri" pat dzivojot gadiem ilgi Lielbritanija necensas iemacities Anglu valodu... kauns (lai nebutu parpratumu, ar vardu "latviesi" domaju Latvija dzimusos cilvekus, vai vini gimene runa lv vai rus nav butiski). Saprotiet vienu, ja Jus velaties visu dzivi stradat algotu darbu, netiekties uz ko augstaku, ja dzives kulminacijas punkts ir mantojuma sanemtais dzivoklis un 15. gadus veca masina, tad nevajag liekas zinasanas, patiesi (rakstu so, saprotot, ka lielaka dala SC lietotaju ir vel jauni, saubigi, tacu mazums kas daleks).
Tu droši vien nezini, ka krievi par tādu muguriņas liecēju kā Tu iesmej. Viņi ir lepna tauta atškirībā no Tevis. Un manā darbavietā ir vesels lērums cilvēku no ārzemēm un neviens no viņiem nezina krievu valodu. Nē, krievu valoda ir vajadzīga Krievijā un tās tuvākajā perifērijā. Bet pašam man gan patīk baudīt krievu klasisko literatūru orģinālvalodā Ar krieviem gan vienmēr runāju latviski un visi viņi arī uz to pāriet agrāk vai vēlāk.
, 2015-04-04 03:55, pirms 10 gadiem
Koļinko malacis! Kaut arī krieviski runājošs, tomēr daudz palīdzējis Latvijas izlasei, ar to noteikti būtu jālepojas!
, 2015-04-04 04:34, pirms 10 gadiem
Nu lūk, dožiļis. Koļinko, cienīju Tevi, bet tagad varu pateikt, ka Tu esi pida*s totāls, dzīvo laimīgs, paut.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-04 09:36, pirms 10 gadiem
Latvijas pilsonis Latvijas izlasē grib piespiest iemācīt spēlētājiem krievu valodu.
, 2015-04-04 09:38, pirms 10 gadiem
Waldini rakstīja: Un ko tad Kolinko tadu pateica gudrinieki? Es brinos par sito audzinasanu, vai tiesam ir kaut kads lepnums par to ka esi latvietis? Nopietni? Gribetos dzirdet argumentus ar ko jalepojas. Es personigi milu savu dzimteni, tacu to kas seit notiek, nu galigi necienu. Savukart par valodu ir ta, ka zel, ka vecaki jums nemaca to, ka Krievu valoda noderes visa pasaule, it seviski ja velaties veidot kaut kadas biznesa attiecibas. Vienvard sakot, it jabut stulbam lai jauktu nepatiku pret Putinu un valodas zinasanam. Kaut gan no otras puses, ko tur runat par ienisto Krievu validu, latviesu "gasterbaiteri" pat dzivojot gadiem ilgi Lielbritanija necensas iemacities Anglu valodu... kauns (lai nebutu parpratumu, ar vardu "latviesi" domaju Latvija dzimusos cilvekus, vai vini gimene runa lv vai rus nav butiski). Saprotiet vienu, ja Jus velaties visu dzivi stradat algotu darbu, netiekties uz ko augstaku, ja dzives kulminacijas punkts ir mantojuma sanemtais dzivoklis un 15. gadus veca masina, tad nevajag liekas zinasanas, patiesi (rakstu so, saprotot, ka lielaka dala SC lietotaju ir vel jauni, saubigi, tacu mazums kas daleks).
Es lepojos ar to ka esmu latvietis. Krievu valoda ir jāmācās, bet kā Koļinko to pateica. Tīri šovinistiski krievu garā un vēl pats pateica ka latviski nerunās (atbildēs krieviski).
, 2015-04-04 10:46, pirms 10 gadiem
Lord Bendtner2 rakstīja: Tūliņ tevi ar samazgām noliesim !
Ir taču nopelnījis!
, 2015-04-04 12:17, pirms 10 gadiem
Īsta Latvija krieva domāšana. Tikai nekas nesanāks, krievu valodā jaunieši runā arvien mazāk un tas nav tikai pie mums. Tas tā ir Igaunijā, Lietuvā, Grūzijā un daudzās citā valstīs, kur agrāk krieviski saprata lielākā daļa.
Slēpts komentārs: oleg79
, 2015-04-04 13:33, pirms 10 gadiem
prom no izlases šito perdeli
, 2015-04-04 14:17, pirms 10 gadiem
oleg79 rakstīja: Respect to Kolinyko!!! Uchite Russkiy yazik!
Trollis!
, 2015-04-04 14:55, pirms 10 gadiem
lol, nevis viņš iemācīsies latviešu valodu, bet viņš mācīs citiem krieviski. cik tipiski sarkanajiem fašistiem, atsaldēta tauta.
, 2015-04-04 16:18, pirms 10 gadiem
Padomju armijā bija teiciens:ņe umeješ-naučim,ņe hočeš-zastavim! Tas,protams,attiecās arī uz krievu valodas lietošanu.
Koļinko vēl dzīvo tajā laikā un tāds arī aizies pa skuju taku.Tā,kā nesatrauksimies par viņa dzīves izpratni tagadējā Latvijā.
Latvijas izlases trenerim,kāds ir Pahars,vajadzētu cienīt valsti,kura deva viņam izaugsmes iespējas un runāt latviski gan visās intervijās ar latviešu medijiem,gan arī treniņos.Pārējais-kur,kad un ar ko -tā jau viņa personiskā darīšana.
, 2015-04-04 16:18, pirms 10 gadiem
Padomju armijā bija teiciens:ņe umeješ-naučim,ņe hočeš-zastavim! Tas,protams,attiecās arī uz krievu valodas lietošanu.
Koļinko vēl dzīvo tajā laikā un tāds arī aizies pa skuju taku.Tā,kā nesatrauksimies par viņa dzīves izpratni tagadējā Latvijā.
Latvijas izlases trenerim,kāds ir Pahars,vajadzētu cienīt valsti,kura deva viņam izaugsmes iespējas un runāt latviski gan visās intervijās ar latviešu medijiem,gan arī treniņos.Pārējais-kur,kad un ar ko -tā jau viņa personiskā darīšana.
, 2015-04-04 16:40, pirms 10 gadiem
oleg79 rakstīja: Respect to Kolinyko!!! Uchite Russkiy yazik!
Nevajag zobus - izsitīsim!
PUTIN HUILO!
, 2015-04-04 22:38, pirms 10 gadiem
"A letviski nerunāšu ne par ko!" Un Federācijā viss pa vecam kā Padomijā (Čekas skola). Un šitādu "fruktu" speciāli vilks līdz 100. spēlei, bet pēc Andžas nebūs ko vārtos likt! Pie tam savā laika "Kaļinka" ne maz kreisos ielaidis - īpaši ar saviem nervozi drudžainajiem izskrējieniem no vārtiem nezināmos nolūkos... taisnības labad gan jāpiebilst, ka tie bieži iedzina dziļā nesapratnē izbrīnītos pretinieku uzbrucējus, kuri nesaprata, kas šeit īsti par brīnumiem notiek...
, 2015-04-04 22:52, pirms 10 gadiem
vispār jau Latvijas pastāvošā sistēma un paši latvieši arī vainīgi pie tā, ka krieviem Latvijā nav nepieciešamas latviešu valodas zināšanas... Vienmēr visur, kur esmu redzējis, ja latvietim kāds krievs (vai nu darba darīšanās vai pa citiem jautājumiem) zvana vai arī runā aci pret aci, tad latvietis vienmēr pāriet krievu valodā.

Tāpat valdība vainīga pie tā, ka 20+ gadu laikā nav spējuši veikt pasākumus, lai konsolidētu latviešus un krievus kopīgā Latvijas tautā, tā, lai krievi nedomā par Krieviju, bet tikai par dzīvi savā valstī. Tas daļēji arī iemesls tam, ka staigā tagad visādi ar "ROSSIJA" tērpiem un skatās savus Putina propogandas kanālus. Protams, arī PSRS pie vainas, ka tāda nestabila situācija tagad te, bet nez kāpēc Lietuvā tā nav.
, 2015-04-05 03:20, pirms 10 gadiem
Martini12 rakstīja: vispār jau Latvijas pastāvošā sistēma un paši latvieši arī vainīgi pie tā, ka krieviem Latvijā nav nepieciešamas latviešu valodas zināšanas... Vienmēr visur, kur esmu redzējis, ja latvietim kāds krievs (vai nu darba darīšanās vai pa citiem jautājumiem) zvana vai arī runā aci pret aci, tad latvietis vienmēr pāriet krievu valodā.

Tāpat valdība vainīga pie tā, ka 20+ gadu laikā nav spējuši veikt pasākumus, lai konsolidētu latviešus un krievus kopīgā Latvijas tautā, tā, lai krievi nedomā par Krieviju, bet tikai par dzīvi savā valstī. Tas daļēji arī iemesls tam, ka staigā tagad visādi ar "ROSSIJA" tērpiem un skatās savus Putina propogandas kanālus. Protams, arī PSRS pie vainas, ka tāda nestabila situācija tagad te, bet nez kāpēc Lietuvā tā nav.
Lietuvā ir daaaaudzreiz mazāk krievu, nekā šeit. Bet arī tur tie atsaldeņi taisa provokācijas.
, 2015-04-05 08:46, pirms 10 gadiem
hehe, te jābūt diskābelim.
, 2015-04-05 08:52, pirms 10 gadiem
Basketā ir pretēja situācija - krievi iemācās latviešu valodu. Krievu valoda vispār tur neeksistē.
, 2015-04-05 09:15, pirms 10 gadiem
tāda attieksme ir noziegums pret valsti. normālā valstī šeit uzreiz prezidents atlaistu futbola federācijas prezidentu un šo vārtsardziņu izraidītu no valsts. bet ja federācijas prezidents pasūta prostitūtas lietuvā un pēc tam paliek savā amatā tad ko var gribēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-05 11:17, pirms 10 gadiem
Geiropietis! rakstīja: Kā nekā krievu valoda ir pasaules biznesa valoda,
Kurā pasaulē? Ko tu tur murgo, Austrumkrievijā jau ķīnieši valda, bet tu te glorificē krievu valodu.
, 2015-04-05 19:18, pirms 10 gadiem
Koliņko, lohs esi vai? Varbūt iemācies latviešu valodu!? Un paceļam paķer arī pārējos! -_-
, 2015-04-05 19:24, pirms 10 gadiem
Geiropietis! rakstīja: Traki jau ir!
Bet krievu valoda ir un būs latvijas otrā valsts valoda!
Kā nekā krievu valoda ir pasaules biznesa valoda, ja neproti krievu valodu tad ir traki!
Pilnīgas muļķības. Neskaitot krieviju un apkārt tai, viss notiek angliski. Arī paši krievi runā angliski.
, 2015-05-02 11:32, pirms 10 gadiem
Cienījamie vecāki, turiet pa gabalu savas atvases no šī tāidiota!
, 2016-06-13 21:08, pirms 9 gadiem
Sveiki,
Tas ir, lai informētu plašu sabiedrību, ka Jane Alison kundze, privāts aizdevumu aizdevējs ir atvērt finanšu iespēju ikvienam, kam vajadzīga nekādu finansiālu palīdzību. Mēs dodam no aizdevuma pie 2% procentu likmi privātpersonām, uzņēmumiem un uzņēmumiem saskaņā ar skaidru un saprotamā veidā un stāvoklī. sazinieties ar mums šodien pa e-pastu, lai mēs varētu sniegt jums mūsu aizdevuma noteikumus un nosacījumus: (saintloanss@gmail.com)