Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3

FIFA neatvainosies un nesniegs Eiropas klubiem kompensācijas

Rolands Eliņš

FIFA neatvainosies un nesniegs Eiropas klubiem kompensācijas
Žeroms Valks
Foto: AP/Scanpix

FIFA ģenerālsekretārs Žeroms Valks paziņojis, ka PK2022 finālturnīra sakarā Eiropas klubiem netiks izmaksātas nekādas kompensācijas, tāpat situācija netiek uzskatīta par atvainošanās vērtu.

„Nebūs nekādu kompensāciju. Klubiem un līgām ir septiņi gadi, lai pielāgotos izmaiņām,” pavēstīja Žeroms Valks, atbildot uz Eiropas Klubu asociācijas prasību kompensēt problēmas, kas radīsies 2022. gadā, kad Pasaules kausa finālturnīrs, visticamāk, notiks novembrī un decembrī.

„Kāpēc gan mums būtu jāatvainojas Eiropas klubiem un līgām?” preses konferencē turpināja Valks. „Mums ir vienošanās ar klubiem, ka arī viņi iegūst savu daļu no finālturnīra ienākumiem. Pirms četriem gadiem tie bija 35 miljoni eiro, šogad 61 miljons. Mēs ļaujam visiem izbaudīt gan sportiskos, gan finansiālos Pasaules kausa panākumus. Jā, situācija nav perfekta, taču kāpēc gan jārunā par kompensācijām? Tas notiks tikai reizi, nav jau tā, ka iznīcinām futbolu.”

FIFA darba grupa oficiāli izvirzījusi savu priekšlikumu rīkot Kataras finālturnīru novembrī un decembrī, taču to vēl jāapstiprina FIFA Izpildkomitejai. Valks atklāja, ka UEFA un citas konfederācijas vēlētos 2022. gada finālspēli ieplānot 23. decembrī, kas izpelnījies sašutumu jau tā ne pārāk apmierinātajā Anglijas futbola sabiedrība, kurā, atšķirībā no citām līgām, Ziemassvētkos un Jaungada dienā tradicionāli tiek aizvadītas spēles. Kā otrs variants gan tiek piesaukts 18. decembris.

Valks apstiprināja, ka turnīrs tiks saīsināts no 32 līdz 28 dienām, kā arī, ka Kataras finālturnīra dēļ tiks pārcelta Āfrikas Nāciju kausa izcīņa. Tā bija paredzēta 2023. gada janvārī, bet nu pārcelta uz jūniju.

Izmantotie resursi:
BBC Sport - 2022 World Cup: Fifa rules out...
Fédération Internationale de Football...

  -1 [+] [-]

, 2015-02-25 13:15, pirms 10 gadiem
Gruti iedomaties ka ziemishos skatisies futbolu-taja laika dinamo parasti pret ska vai cska kapa.

  +5 [+] [-]

, 2015-02-25 13:18, pirms 10 gadiem
kaut kāds balagans

  +6 [+] [-]

, 2015-02-25 13:29, pirms 10 gadiem
Korumpanti no FIFA ar Blateru priekšgalā pamatīgas galvassāpes radījuši futbola sabiedrībai un sev.
man jau vienalga kurā gadalaikā skatīties futbolu, domāju, ka pašiem spēlētājiem ar varētu būt vieglāk ar formas noturēšanu un iegūšanu uz PČ laiku.
Bet, klubi, manuprāt, varētu paklusēt par kautkādām kompensācijām. it sevišķi lielie un bagātie, kuri vienlaikus ir arī parādnieku topā. pamatīgi sakropļojuši spēlētāju tirgu ar nejēdzīgi lieliem transfēriem. tapēc, varētu piekrist, ka nav ko ubagot kompensācijas.
tas tā, bet problēmas un strīdi būs tāpat.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-25 13:36, pirms 10 gadiem
Šāda visatļautība ir jāatalgo ar boikotu no Eiropas top līgām! Lai tie bezkauņas iet ieskrieties!

  -3 [+] [-]

, 2015-02-25 13:46, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Šāda visatļautība ir jāatalgo ar boikotu no Eiropas top līgām! Lai tie bezkauņas iet ieskrieties!
piekrītu, aicinu tevi nākamos 4 gadus neskatīties chelsea un celtic spēles.

  +3 [+] [-]

, 2015-02-25 13:49, pirms 10 gadiem
Ko darīs EPL viņiem tieši visvairāk ieņēmumi uz Jaunā gada un 'Boxing day' spēlēm?

  +2 [+] [-]

, 2015-02-25 13:53, pirms 10 gadiem
FIFAi grūti uzmest lobētājus un korumpētājus, vispār jāveido ir JAUNA starpt org-ja un 2018. g. čempim jānotiek futbola dzimtenē vai arī farēru salās- tur nepārkarsīsi juny summer

  +2 [+] [-]

, 2015-02-25 13:56, pirms 10 gadiem
vahtanidis rakstīja: Gruti iedomaties ka ziemishos skatisies futbolu-taja laika dinamo parasti pret ska vai cska kapa.
Nu 2022.g. dinamka točna vairs nekapās, nekas vēl nav zināms par nākošo sezonu, kur nu vēl 2022.g.

     [+] [-]

, 2015-02-25 14:05, pirms 10 gadiem
Pilnīgi piekrītu, varētu padomāt, ka tikai Eiropas klubi spēlē futbolu,bet pārējos kontinentos nē, un vispār tie bagātie klubi lai iet rātā,tāpat saņem ārprātīgas naudas un kā te jau tika minēts, lielākā daļa vēl tāpat atrodas parādos

     [+] [-]

, 2015-02-25 14:15, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Bet, klubi, manuprāt, varētu paklusēt par kautkādām kompensācijām. it sevišķi lielie un bagātie, kuri vienlaikus ir arī parādnieku topā. pamatīgi sakropļojuši spēlētāju tirgu ar nejēdzīgi lieliem transfēriem. tapēc, varētu piekrist, ka nav ko ubagot kompensācijas.
Parādnieku topā tieši ir mazie, nevis lielie klubi. Bankas aizņēmumi biznesā ir pilnīgi normāla parādība, un futbols nav izņēmums. Problēma ir ne jau parādi, bet tas, vai klubi spēj tos atdot. Un ne jau lielajiem klubiem ar to ir problēmas. (izņemot varbūt Atletico, taču parādi viņiem ir vēl no tiem laikiem, kad ienākumi bija salīdzinoši mazi)

     [+] [-]

, 2015-02-25 14:24, pirms 10 gadiem
Cirks.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-25 15:19, pirms 10 gadiem
Un visa jezga tikai dēļ tā ka kautkādiem dvieļagalvām šausmīgi sagribējās rīkot finālturnīru, tas poh.j ka valsts un reģions kopumā nav tam piemērots. Decembrī finālturnīrs, nu tas ir izsmiekls

     [+] [-]

, 2015-02-25 15:51, pirms 10 gadiem
lacis67 rakstīja: Un visa jezga tikai dēļ tā ka kautkādiem dvieļagalvām šausmīgi sagribējās rīkot finālturnīru, tas poh.j ka valsts un reģions kopumā nav tam piemērots. Decembrī finālturnīrs, nu tas ir izsmiekls
kapēc izsmiekls?
Vai tad tev nav vienalga kur'agada periodā skatīties futbolu?
Ja nenotiks kautkādi mistiskie spēlētāju un klubu boikoti, kas neticās, ka varētu būt, visi labākie tāpat tiks+ spēlētāju fizuha tāpat būs augstā līmenī.
Tur ir vairāk organizatoriskais jautājums, nekā baigi principiālā atšķirība- spēlēt decembrī vai jūnijā.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-25 16:05, pirms 10 gadiem
FIFA ne tikai uzšpļauj nacionālajām futbola līgām ,savas korupcijas dēļ ,bet nostāda kaktiņā arī Āfriku.Redz saprot vismaz ,ka vasarā Katarā futbolu spēlēt grūti ,bet vai tad Āfrikas kausā komandām būs viegli spēlēt vasaras karstumā.Vienīgais viņiem atliek rīkot Āfrikas nāciju kausu DĀR ,jo tur tajā laika nav tik karsts.

  -2 [+] [-]

, 2015-02-25 16:14, pirms 10 gadiem
coffijs, 16:05, pirms 9 minūtēm, ignorēt, atbildēt
FIFA ne tikai uzšpļauj nacionālajām futbola līgām ,savas korupcijas dēļ ,bet nostāda kaktiņā arī Āfriku.Redz saprot vismaz ,ka vasarā Katarā futbolu spēlēt grūti ,bet vai tad Āfrikas kausā komandām būs viegli spēlēt vasaras karstumā.Vienīgais viņiem atliek rīkot Āfrikas nāciju kausu DĀR ,jo tur tajā laika nav tik karsts.

Kas tev mācīja latviešu valodu? uzšpļauj

     [+] [-]

, 2015-02-25 16:20, pirms 10 gadiem
Pat nezinaju, ka klubi arii iegust dalu ienakumu. Nu atvainoties gan vajadzetu, tas smagi sabojas kalendaru

     [+] [-]

, 2015-02-25 16:22, pirms 10 gadiem
Un iedomajaties cik lielus ienakumus klubiem vajadzetu iegut taja gada (zinot, ka FIFAi jau ir pamatigi ieguvumi), ja jau ari gust procentus...

     [+] [-]

, 2015-02-25 16:26, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: coffijs, 16:05, pirms 9 minūtēm, ignorēt, atbildēt
FIFA ne tikai uzšpļauj nacionālajām futbola līgām ,savas korupcijas dēļ ,bet nostāda kaktiņā arī Āfriku.Redz saprot vismaz ,ka vasarā Katarā futbolu spēlēt grūti ,bet vai tad Āfrikas kausā komandām būs viegli spēlēt vasaras karstumā.Vienīgais viņiem atliek rīkot Āfrikas nāciju kausu DĀR ,jo tur tajā laika nav tik karsts.



Kas tev mācīja latviešu valodu? uzšpļauj
Skolotāja bija laba,bet man knapi trijnieks liecībā tika.

     [+] [-]

, 2015-02-25 16:45, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Skolotāja bija laba,bet man knapi trijnieks liecībā tika.
Ģeogrāfijā ar laikam tev ne pārāk labi veicās. Lielākajā daļā Āfrikas temperatūra vasarā ir mēreni augsta un nekādas super svelmes tur nav. Ekvatoriālajā Gvinejā (šogad tur notika Āfrikas kauss) vidējā temperatūra ir ap 24 grādiem.

Dohā vidējā temp. ir ap 35-36 grādi un vasarā 40+ ir normāla parādība.

     [+] [-]

, 2015-02-25 16:55, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ģeogrāfijā ar laikam tev ne pārāk labi veicās. Lielākajā daļā Āfrikas temperatūra vasarā ir mēreni augsta un nekādas super svelmes tur nav. Ekvatoriālajā Gvinejā (šogad tur notika Āfrikas kauss) vidējā temperatūra ir ap 24 grādiem.

Dohā vidējā temp. ir ap 35-36 grādi un vasarā 40+ ir normāla parādība.
Pietam Āfrikas kauss notiek Ziemā un tas jau rada mazu skādi futbolam

     [+] [-]

, 2015-02-25 16:57, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Cirks.
Cirks ir smieklīgs...

     [+] [-]

, 2015-02-25 16:59, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ģeogrāfijā ar laikam tev ne pārāk labi veicās. Lielākajā daļā Āfrikas temperatūra vasarā ir mēreni augsta un nekādas super svelmes tur nav. Ekvatoriālajā Gvinejā (šogad tur notika Āfrikas kauss) vidējā temperatūra ir ap 24 grādiem.

Dohā vidējā temp. ir ap 35-36 grādi un vasarā 40+ ir normāla parādība.
Ko nu par komentētājiem. Atceros, pirms 2010g PK, kas norisinājās DĀR, viens no SC autoriem savā analīzē pilnīgā nopietnībā apcerēja eiropiešu spējas piemēroties Āfrikas karstajam klimatam

  +1 [+] [-]

, 2015-02-25 17:58, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: kapēc izsmiekls?
Vai tad tev nav vienalga kur'agada periodā skatīties futbolu?
Ja nenotiks kautkādi mistiskie spēlētāju un klubu boikoti, kas neticās, ka varētu būt, visi labākie tāpat tiks+ spēlētāju fizuha tāpat būs augstā līmenī.
Tur ir vairāk organizatoriskais jautājums, nekā baigi principiālā atšķirība- spēlēt decembrī vai jūnijā.
ko var dziit shitaadu sviestu,domaa tik viegli to labaako formu sasniegt un uztureet,peec jebkura kaapuma seko kritumi un klubu treneri un mediciinas personaals straadaa,lai shii forma buutu peec iespeejas leedzenaaka sezonas garumaa un,lai uz izskjiroshajiem meeneshiem pietiktu speeka un ar formas augstaako punktu sasniegtu tieshi tad,bet tagad izdomaajushi,ka sezonas viduu peekshnji vajag speeleet PK un sachakareet visas iestraadnes,tik taapeec,ka kaadam ieripoja pikjis kabataa,bet par klubiem un speeleetaajiem nepadomaaja

     [+] [-]

, 2015-02-25 19:47, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: ko var dziit shitaadu sviestu,domaa tik viegli to labaako formu sasniegt un uztureet,peec jebkura kaapuma seko kritumi un klubu treneri un mediciinas personaals straadaa,lai shii forma buutu peec iespeejas leedzenaaka sezonas garumaa un,lai uz izskjiroshajiem meeneshiem pietiktu speeka un ar formas augstaako punktu sasniegtu tieshi tad,bet tagad izdomaajushi,ka sezonas viduu peekshnji vajag speeleet PK un sachakareet visas iestraadnes,tik taapeec,ka kaadam ieripoja pikjis kabataa,bet par klubiem un speeleetaajiem nepadomaaja
Tās jau ir viņu problēmas. Kuri tad sezonā ir galvenie mači? septembrī? Decembrī? Martā?
Forma kāpj un krīt. jūnijā tāpat jau daļai sezona galā. Bet, nezkapēc to formu uz PČ dabū atpakaļ. Kāda starpība starp decembri un jūnija 2. daļu?
jeb tu di.rs dir.šanas pēc?
un jā, laiks ir 7 gadi. Ko raudi? Lai domā ko darīt.
profesionālam sportistam tāds liktenis uz svarīgo periodu būt formā, tātad- arī decembrī, ja vajadzēs.

     [+] [-]

, 2015-02-25 20:44, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Tās jau ir viņu problēmas. Kuri tad sezonā ir galvenie mači? septembrī? Decembrī? Martā?
Forma kāpj un krīt. jūnijā tāpat jau daļai sezona galā. Bet, nezkapēc to formu uz PČ dabū atpakaļ. Kāda starpība starp decembri un jūnija 2. daļu?
jeb tu di.rs dir.šanas pēc?
un jā, laiks ir 7 gadi. Ko raudi? Lai domā ko darīt.
profesionālam sportistam tāds liktenis uz svarīgo periodu būt formā, tātad- arī decembrī, ja vajadzēs.
uz lielajiem turniiriem forma tiek speciaali forseeta un peec tam speeleetaajiem ir atvaljinaajums,bet taapat dauziem peec taadiem turniiriem sezonas saakumaa ir liels kritums,bet tagad uzreiz peec tam buus jaaspeelee un saaksies izsleegshanas speeles CL,vieteejos kausos un izskjiroshaas speeles sezonaa,kad katrs zaudeetais punkts var likt zaudeet titulu,mazajiem klubiem jau ok,bet ko dariit lielajiem,kuriem 80-90%sastaava speelee izlasees un,ja veel shaada iemesla deelj kaads netiks naakamajaa sezonaa CL vai Eirokausos,kaa deelj klubiem radiisies lieli zaudeejumi

     [+] [-]

, 2015-02-25 22:28, pirms 10 gadiem
FIFA, tāpat kā SOK, ir liels un ilggadīgs komerciāls projekts. Un šim projektam ir ļoti svarīgi atrast muļķus, kuri ne tikai uzņemsies mi-Īlzīgus izdevumus un vēl mi-Īlzīgākus darbus, bet arī par šo visai apšaubāmo iespēju cīnīsies. Tas nekas, ka uzvarētāji iekuļas mi-i-i-i-lzīgos parādos (Monreāla pēc 1976. gada Olimpiādes sarīkošanas 30 gadus maksāja parādus, bet Grieķija pēc 2004. gada Olimpiādes nenovēršami tuvojās valsts bankrotam, no kura to neglābj pat simtu miljardu valsts parāda norakstīšana, par ko maksājam arī mēs, kā Eiropas Savienības iedzīvotāji-nodokļu maksātāji).
Un no šāda viedokļa Kataras vēlme un spēja uzņemties šos visai apšaubāmos izdevumus (tāpat arī Krievijas, gan par PK, gan Olimpiādi runājot) ir kā medus maize! Patiesībā FIFAi vajadzētu vēl Katarai piemaksāt, un krietni piemaksāt!

     [+] [-]

, 2015-02-25 22:37, pirms 10 gadiem
Laikam vienīgais gadījums, kad pēc lielā (PK vai Olimpiādes) turnīra rīkošanas tiesību iegūšanas rīkotāj pilsēta saprata, ka iekūlusies s.ū.dos, bija 70-tajos gados, kad Denvera no tiesībām atteicās, un SOK Olimpiādi bez konkursa atdeva Insbrukai, kura jau nesen to bija rīkojusi, un jaunus objektus necēla. Vienīgā ekonomiski pamatotā Olimpiāde.
Ak, jā, Kolumbijai atņēma tiesības rīkot PK futbolā, bet tas bija cits gadījums, valstī plosījās narkokarteļu kari.

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:27, pirms 10 gadiem
To,ka PK 2022 notiks Katarā,izmainīt nav iespējams,tāpēc būs interesanti,kā tur viss notiks,tikai uz priekšu jāņem vērā,ka dzenoties pēc eksotikas un tā turpinot arī nākotnē,nav sagaidāms nekas labs!

     [+] [-]

, 2015-02-26 08:03, pirms 10 gadiem
Normāls veids, kā panākt OS hokeja turnīra efektu: daļa vienkārši pateiks savu paldies izlasei.

     [+] [-]

, 2015-02-26 08:58, pirms 10 gadiem
ka nesanāk kā Eiropas basketbolā, kamēr FIBA blatoja, ULEB izveidojās

vadošās valstis arī futbolā ātri var nokārtot, kurš savāc sponsorus tas nosaka kārtību