Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3

Anglijas futbola izlases kapteinis - Džons Terijs

Anglijas futbola izlases kapteinis - Džons Terijs
Fabio Kapello un Džons Terijs
Foto: AP

Anglijas futbola izlases galvenais treneris Fabio Kapello paziņojis, ka Anglijas izlases ilgstošais kapteinis būs Anglijas Premjerlīgas futbola kluba Londonas "Chelsea" komandas spēlētājs Džons Terijs.

Pēc stāšanās galvenā trenera amatā Kapello paziņoja, ka katrā pārbaudes spēlē būs savs kapteinis, bet augustā tikšot nosaukts ilgtermiņa kapteinis. Līdz šim Kapello vadībā Anglijai bijuši pieci kapteiņi - Rio Ferdinands, Stīvens Džerards, Džons Terijs, Deivids Bekhems un Garets Berijs. Par Terija kapteiņa palīgu tika ievēlēts Ferdinands.

''Saņemt atpakaļ kapteiņa apsēju man ir milzīgs panākums, un tas mani vēlreiz padara lepnu,'' priecīgi saka Terijs. ''Komandas treneris mūs visus kopā sasauca un paziņoja šo lēmumu. Biju nedaudz pārsteigs. Ferdinands Mančesteras ''United'' komandas sastāvā bija lieliskā formā, tāpēc saņemt kapteiņa apsēju un apsteigt pārējos - ir vienreizējs sasniegums. Sākotnēji pa ausu galam dzirdēju, ka Ferdinands būs kapteinis, tāpēc beigās biju nedaudz šokēts izdzirdot savu vārdu.''

''Atcerējos, kad Terijs un Ferdinands bija kapteiņi viņi spēlēja ļoti labi,'' iesāk Kapello. ''Nebija viegli izvēlēties, jo viņi abi ir lieliski spēlētāji. Uzskatu, ka kapteinis ir ļoti svarīgs, jo viņš ir komandas vadītājs.''

Izmantotie resursi:
skysports.com

Slēpts komentārs: Ulmens
Slēpts komentārs: Namejs latgaļu karotājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: silenthill
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Namejs latgaļu karotājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: latgaliits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: latgaliits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: latgaliits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: silenthill
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 10:16, pirms 17 gadiem
silenhillam nav kam citam piekasiities, tad muld par presi...
bet gudrais Tofiks pieturas pie sen izrunatas neiesistas pendeles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 10:32, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: ... tikmēr, leģionārs, sēņu lasītājs turpina runāt muļķības!

tu siikpirdis veel nesen debili te bljaustiijies ka Rio 100% buus kampteinis!!!
Tapeec ieriij liiko...
dream of
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 10:40, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Pareizi! Lai Rio iešņauc kādu kokaīnu (narkomāni ir nervozi un psiholoģiski nenoturīgi), bet Terijs ir Anglijas izlases kapteinis

P.S.-Eju iedzert kādu aliņu uz Džona veselību Bye!

Rio pagajusha sezona Stamford Bridge peec speles ar Chelsea iespera SIEVIETEI veel julija FA tiesaja vai dotu vinjam spelju banu jaunaja sezona

Un uz dopinga analiizeem vinsh arii iet, tad kad grib Par ko bija dabujis 8 meneshu banu no futbola!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 10:42, pirms 17 gadiem
Tofix, Tu vnk esi LOSIS!!!
Es arī esmu MU fans, bet nu tomēr ar cieņu izturos pret citiem spēlētājiem, kur nu vēl pret Anglijas izlases kapteini!

Būtu labāk piepūtis savu piepūšamo lelli un klusējis...

  +2 [+] [-]

, 2008-08-20 10:44, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Hose un haa2o, latgaļu bomzis, jūs visi esat sīki urlonkas, kas neko nerubī no futbola un nav jums nekādu argumentu ko es nespētu atspēkot, bet vienkārši apnīk jau ar āmurgalvām runāt! Terrijs ir spļaudeklis, necienīgs egoists un patmīlis, kam nerūp citi tikai sava slava un labums! Punkts!

SŪDA CHELSEA FANEĻI!

pubertates vecuma cilveekiem ir raksturiiga nestabila nervu sisteema
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-08-20 10:46, pirms 17 gadiem
latgaliits rakstīja: Un uz dopinga analiizeem vinsh arii iet, tad kad grib Par ko bija dabujis 8 meneshu banu no futbola!!!


Ha ha!! Cik maz zināms, tad Čelšjā dopinga lietošanā pēc pozitīvām analīzēm pieķerti precīzi 2x vairāk spelētāju nekā MU (tajā gadījumā pat analīzes nebija, kas gan likuma ietvaros tiek traktēts kā pārkāpums). Chelsea tātad ir pārāki ne tikai finansu jomā, bet arī netīrīgumā!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 10:46, pirms 17 gadiem
Pirmo reizi kaut ko tādu redzu! Pirmajiem 15 komentiem visiem zem -10
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-08-20 10:48, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Žēl, cerēju uz Rio! Manās acīs kanditāds uz kapteiņa apsēju bija tikai viens! Un tas bija Rio Ferdinands! Neapvainojās Chelsea fani, bet tas, ka viņš ir mr. Chelsea utt. neko nenozīmē. Tas, ka tu esi pārāk patriotisks un jūtu vadīts drīzāk ir mīnuss, jo dažkārt nākas domāt ar galvu un saprast, ka tava vieta ir aizsardzības centrā, nevis starp 5 labākajiem 11m sitējiem! Tas pats Kalū sit 100x labāk par Terriju, bet Džons ar savu pārlieku lielo vēlmi uzvarēt un egoismu savākt slavu iegāza visu Chelsea! Cerams, ka Anglijas izlasē nekas tāds neatkārtosies, un lai arī kā man nepatiktu Chelsea jāatzīst, ka Terrijs ir vecis, 3 labākais aizsargs Anglijā


Kurš tavuprāt ir labāks par Teriju? Viņš iepriekšējā sezona izlaida ap 30 spēlēm traumu dēļ, bet tika simboliskajā izlasē (kaut vai uz soliņa). Par tevis pieminēto egoismu - Grants un viņa palīgs atzina - Terijs bija viens no labākajiem 11 m. sitējiem treniņā.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 10:49, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Ha ha!! Cik maz zināms, tad Čelšjā dopinga lietošanā pēc pozitīvām analīzēm pieķerti precīzi 2x vairāk spelētāju nekā MU (tajā gadījumā pat analīzes nebija, kas gan likuma ietvaros tiek traktēts kā pārkāpums). Chelsea tātad ir pārāki ne tikai finansu jomā, bet arī netīrīgumā!!!

tiek salidzinati 2 centra aizsargi, 2 anglijas izlases kapteinja postenja jau bijushie kandidati
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-20 10:51, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Kas tu par Man Utd fanu, ja atļauj kaut kādam 13 gadnieku klubiņam saukāt Rio par narkomānu?! Nekas tu neesi, tikai glory hanters, man MAnchester United nozīmē ko vairāk nekā tikai parastu klubiņu!


nu pirmkārt man nav pierādījumu ka Tu arī neesi 13 gadīgs losīc! :p
otrkārt... man MU arī nozīmē kko vairāk kā tikai komandu... es nezinu vai Tu esi bijis uz kādu no viņu spēlēm, bet es esmu!

un tas ka citi sauc MU spēlētājus par narkomāniem... da lūdzu , ja no tā kādam labāk stāv... vai ta man žēl! pfff

     [+] [-]

, 2008-08-20 10:52, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Hose tu tikai atkal kā vienmēr pierādi ka tu bez apvainojumiem neproti neko izdarīt! Pat teikumu uzrakstīt! Bet šampinjonu lasītāja ''gudrajos'' sprediķos es neiedziļinos!

burtniicas sapirki skolai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:04, pirms 17 gadiem
latgaliits rakstīja: tiek salidzinati 2 centra aizsargi, 2 anglijas izlases kapteinja postenja jau bijushie kandidati


Nu bet tieši tā! Bet kurš tad bija tas, kurš sāka runāt par dopinga lietām? Man taču nebūs tavā virzienā ar pirkstu jārāda?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:06, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Tev laikam ar atmiņu slikti! Ne jau es biju tas, kurš sāka mētāties ar narkomāniskajiem apvainojumiem! Tu ar savu demagoģiju vari bekot iet, īstais kapteinis tāpat ir Rio Ferdinands!

Negribās tagad sākt dir*ties, bet nezināju, ka īstais kapteinis ir spēlētājs bez armband.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-20 11:08, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Nu bet tieši tā! Bet kurš tad bija tas, kurš sāka runāt par dopinga lietām? Man taču nebūs tavā virzienā ar pirkstu jārāda?

es jau saku par to runat tapec ka debiilais tiinis Tofiks iejutas Anglijas futbola izlases trenera amata un joprojam apgalvo ka Rio ir iistais kapteinis!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:09, pirms 17 gadiem
Labi, krč aizlūdzu par Anglijas neveiksmēm, Āmen, davai čau! Prieks par šo lēmumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-20 11:19, pirms 17 gadiem
Es mazliet vairāk biju par Rio. Taču Terry man bija otrais kandidāts! Tofix es arī esmu par MU, taču tam nav nekādas saistības ar Anglijas Nacionālo futbola izlsi... Tajā spēlē visi labākie Anglijas spēlētāji - gan no MU, gan no Chelsea, Liverpool, LA Galaxy Tottenham utt....

Prieks par Terriju, veiksmi viņam un Anglijas futbola izlasei vispār kopumā!

Aiztaisi muti Tofix, skaties futbolu ar grabulīti mutītē un fano par MU... Bet neaizskar citus. Atceros, ka vecmāmiņa man iemācīja - tas, kurš otru sauc par stulbeni, pats tāds ir!

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 11:20, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Paldies, ka parādīji savu īsto būtību! Ar nervu sistēmu tev nav viss kārtībā!

tik tiesham "man kriit uz nerviem" tads teenagers(tiinis) ka tu, kursh meigina "parshpljaut par savu augumu"!!!

     [+] [-]

, 2008-08-20 11:39, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Tev laikam ar atmiņu slikti! Ne jau es biju tas, kurš sāka mētāties ar narkomāniskajiem apvainojumiem! Tu ar savu demagoģiju vari bekot iet, īstais kapteinis tāpat ir Rio Ferdinands!

Kapteinis tagad ir Terrijs es ari negribetu lai vins ir bet nakas ar to samierinaties

     [+] [-]

, 2008-08-20 11:39, pirms 17 gadiem
latgaliits rakstīja: tik tiesham "man kriit uz nerviem" tads teenagers(tiinis) ka tu, kursh meigina "parshpljaut par savu augumu"!!!

Čangals ierunājās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 13:03, pirms 17 gadiem
to tofix

Es lasu tavus komentaarus un nevaru saprast tu esi stulbs vai kas ar tevi!?Beidz nah*j nolikt Teriju un raskstiit tos slima suna murgus!Tavi viedokli ir tik subjektiivi...tas saprotams ar to,ka tu esi iecikleejies uz MU tik loti,ka tevi nekas cits neintresee un visi paareejie ir *....Nu ja tev Rio ir un paliek iistais kapteinis,tad vari dziivot savaa paraleelajaa iluuziju pasaulee un....Kapelo savu leemumu pieneema un jaunais kapteinis ir Terijs un punkts!Es te vienmeer skatos,ka tu vienmeer ap*irs paareejos,ka tie neko no futbola nesaprot un tu tur baigais eksperts!!!Veciit!!!!Ja tu zinaatu cik loti tu maldies!

P.s. Nomaini niku uz-->Subjektiivais MU fans

  +2 [+] [-]

, 2008-08-20 13:12, pirms 17 gadiem
to tofix

vnk saprotam tavu pusaudžu vecumu. bet dzīve turpinās.
skaties uz pozitivo tavs RIO ir vismaz kapteiņa palīgs!
bet tev pašam svaru gan vajadzetu nomest.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 13:15, pirms 17 gadiem
Tikai Terijs, tikai....

     [+] [-]

, 2008-08-20 13:16, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: silenthill,
izskataas, ka esi baigais narkotiku eksperts
No "Chelsea" pamatkomandas esmu dzrdeejis tikai par Mutu aizraushanos ar narkotikaam. Bija jau arii Bosnichs, bet diez vai vinhs saaka lietot narkotikas tikai peec aizieshanas no MU
Ar "otro" noteikti biji domaajis "Chelsea" jaunieshu komandas speeleetaaju Skotu. Nedaudz liidzinaas Rio, vai ne?
getreading.co.uk: ‘Chelsea youth’ player faces jail over drugs -...
(jocinjsh)
Un "netiiriigaumaa" jaaliek peedinjaas.

p.s.-"Banoshanaa", cik esmu dzirdeejis, priekshgalaa ir Tavi favoriiti (Kantonaa - lielaakais "bans" anglju futbolaa - 9 meeneshi) EPL "Banotaako" futbolistu TOP5 3 ir no MU (1.Kantonaa...3.Rio...5.Rojs Kiins). Arii "fanu spershanaa" taveeji ir liideri (Kantonaa un Rio).
Zinaam, kaa TEv patiik kashkji mekleet

Hose, nereāi labs koments, respect, reti kad tu uzraksti kautko šitik gudru!

Tas domāts labā nozīmē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 13:47, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: silenthill,
izskataas, ka esi baigais narkotiku eksperts
No "Chelsea" pamatkomandas esmu dzrdeejis tikai par Mutu aizraushanos ar narkotikaam. Bija jau arii Bosnichs, bet diez vai vinhs saaka lietot narkotikas tikai peec aizieshanas no MU
Ar "otro" noteikti biji domaajis "Chelsea" jaunieshu komandas speeleetaaju Skotu. Nedaudz liidzinaas Rio, vai ne?
getreading.co.uk: ‘Chelsea youth’ player faces jail over drugs -...
(jocinjsh)
Un "netiiriigaumaa" jaaliek peedinjaas.

p.s.-"Banoshanaa", cik esmu dzirdeejis, priekshgalaa ir Tavi favoriiti (Kantonaa - lielaakais "bans" anglju futbolaa - 9 meeneshi) EPL "Banotaako" futbolistu TOP5 3 ir no MU (1.Kantonaa...3.Rio...5.Rojs Kiins). Arii "fanu spershanaa" taveeji ir liideri (Kantonaa un Rio).
Zinaam, kaa TEv patiik kashkji mekleet


Kādu stundu noteikti raksies globālajā tīmeklī, lai šito visu sadabūtu? Cik man zināms, tad Bosničs sasmērējas, būdams Čelšja spēlētājs. Es tikai mēģinu saprast, kādā sakarā tu sāc te pieminēt kaut kādas sarkanās kartiņas. Jums dažiem Čelšja faniem tāda dīvaina domāšana - viens pie diskusijas par diviem dažādiem spēlētājiem Anglijas kapteiņa kontekstā sāk runāt par dopingu pilnīgā bezsakarā, cits dopinga kontekstā sāk kaut ko murgot par noraidījumiem utt. Wtf? Kāds sakars? Tad jau man būtu jūsu stilā jāatbild, bezsakarā aizbraucot galīgās auzās un stāstot par klubu vēsturiem vai trofeju skatiem vai, piemēram, par spēlētāju algām? Nejauksim dažādas lietas kopā, mīļie draugi

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 13:49, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: silenthill,
izskataas, ka esi baigais narkotiku eksperts
No "Chelsea" pamatkomandas esmu dzrdeejis tikai par Mutu aizraushanos ar narkotikaam. Bija jau arii Bosnichs, bet diez vai vinhs saaka lietot narkotikas tikai peec aizieshanas no MU
Ar "otro" noteikti biji domaajis "Chelsea" jaunieshu komandas speeleetaaju Skotu. Nedaudz liidzinaas Rio, vai ne?
getreading.co.uk
(jocinjsh)
Un "netiiriigaumaa" jaaliek peedinjaas.

p.s.-"Banoshanaa", cik esmu dzirdeejis, priekshgalaa ir Tavi favoriiti (Kantonaa - lielaakais "bans" anglju futbolaa - 9 meeneshi) EPL "Banotaako" futbolistu TOP5 3 ir no MU (1.Kantonaa...3.Rio...5.Rojs Kiins). Arii "fanu spershanaa" taveeji ir liideri (Kantonaa un Rio).
Zinaam, kaa TEv patiik kashkji mekleet


Kādu stundu noteikti raksies globālajā tīmeklī, lai šito visu sadabūtu? Cik man zināms, tad Bosničs sasmērējas, būdams Čelšja spēlētājs. Es tikai mēģinu saprast, kādā sakarā tu sāc te pieminēt kaut kādas sarkanās kartiņas. Jums dažiem Čelšja faniem tāda dīvaina domāšana - viens pie diskusijas par diviem dažādiem spēlētājiem Anglijas kapteiņa kontekstā sāk runāt par dopingu pilnīgā bezsakarā, cits dopinga kontekstā sāk kaut ko murgot par noraidījumiem utt. Wtf? Kāds sakars? Tad jau man būtu jūsu stilā jāatbild, bezsakarā aizbraucot galīgās auzās un stāstot par klubu vēsturiem vai trofeju skatiem vai, piemēram, par spēlētāju algām? Nejauksim dažādas lietas kopā, mīļie draugi

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 14:02, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Hose un haa2o, latgaļu bomzis, jūs visi esat sīki urlonkas, kas neko nerubī no futbola un nav jums nekādu argumentu ko es nespētu atspēkot, bet vienkārši apnīk jau ar āmurgalvām runāt! Terrijs ir spļaudeklis, necienīgs egoists un patmīlis, kam nerūp citi tikai sava slava un labums! Punkts!

SŪDA CHELSEA FANEĻI!




uzliec ignoreet lietotaaju! vai tad tas ir tik gruuti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 14:05, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Tofix tak pat nezinaaja, ka var nonjemt "-5" ierobezhojumu



nu ja nezinaaja, tad tagad zinaas!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 14:08, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: p.s.-Vai tad Bosnichs uz "Chelsea" nepaargaaja no MU? (vienaa dienaa par narkomaanu nekljuust)


Pārgāja gan, bet viņš jau Čelšjā bija gadu nospēlējis, kad viņu pieķēra...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-20 14:30, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Domaa, ka es to nezinu? Bet izlasi arii tekstu iekavaas (ar "dienu" es nedomaaju konkreetu laiku)

Nujā... Bet tik pat labi - no otras puses skatoties - ''MU" bija ''tīrs'', bet Čelšjā vairs ne... Viss skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-08-20 14:45, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Man ne iipashi interesee, kura kluba iipashums buudams Bosnichs saaka lietot kokaiinu, tomeer probleemas vinjam saakaas jau MU. 2000.gada augustaa vinja lauliiba izjuka (galvenais iemesls, kaapeec austraalietis saaka lietot kokaiinu) un taa bija tikai viena no probleemaam. Naakamaa gada janvaarii vinjsh pievienojaas "Chelsea".

p.s.-svariigi shis fakts vareetu buut tikai Tavai statistikai par to, kursh klubs ir "tiiraaaks", Silethill


Bla bla.. Braucam tālāk auzās... izjuka laulība, moškā vēl kāds mājdzīvnieks nobeidzās. Who cares? Fakts ir tāds, ka viņu noķēra Čelšjā un viss. No tā nevar izvairīties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 15:12, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Lietojot narkotikas, tik tieshaam no piekjershanas nevar izvairiities Saaka lietot MU, piekjeera "Chelsea" un atlaida - taa gan


Tu jau zini, kur viņš sāka lietot. varbūt viņš sāka tieši Londonā un tad arī pēc tam Mutu pasvieda info, ne?

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 15:22, pirms 17 gadiem
Viss ir vienkārši. Viņš aizgāja uz Chelsea, saprata, ka ir izdarījis nepareizu soli un sāka narkoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-08-20 15:40, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: "The 32-year-old maintains he became hooked on cocaine out of love for British model Sophie Anderton, saying for every line she had he had to have one too."

ko var zinaat Pesoniigaas probleemas vinjam saakaas jau Manchesteraa, bet tas nu taa.

p.s.-vai Mutu un Rio ir paziistami? Varbuut vesela kjeede izveidosies


Dear oh dear. Kāds sakars Rio ar Mutu???
Mana domā (nenopietna) šoreiz bija tāda, ka (Čelšja sakarā) Bosniču tur sašmucējās un pēcāk pasvieda info rumānim kā tās lietas darāmas, tikai piemirsa vienu svarīgu niansi - kā izvairīties no pieķeršanas!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 15:41, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Viss ir vienkārši. Viņš aizgāja uz Chelsea, saprata, ka ir izdarījis nepareizu soli un sāka narkoties.


Pāriešana uz Čelšja nevar būt nepareiz solis. Pajautā Ševčenko... Viņš zina, kur ir patiesība. Un tā nav ''tur ārā''

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 15:54, pirms 17 gadiem
Pelnīti! Terijs malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 16:37, pirms 17 gadiem
Pareiza izvele! Idealaku kapteini par vinju Anglijaa nezinu.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-20 16:53, pirms 17 gadiem
JT - ir vispareizaka izvele!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 17:06, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Lūk, (skat. screen shot) tikai pierādījums, ko cilvēki visā pasaulē domā par Terrija kapteiņa būšanu!!!!!!

http://www.4freeimagehost.com/show.php?i=0b0e3e7f5a31.jpg

Tur jau ta lieta, ka pasaule neizvelas, bet gan Fabio
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-08-20 17:20, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Lūk, (skat. screen shot) tikai pierādījums, ko cilvēki visā pasaulē domā par Terrija kapteiņa būšanu!!!!!!

http://www.4freeimagehost.com/show.php?i=0b0e3e7f5a31.jpg

Tā ir ne visai objektīva spēlēšanās ar skaitļiem.
Fakts ir tāds, ka PAR Terriju ir 38,8%. Atlikušie cilvēki ir pret Teriiju, bet tas nenozīmē, ka viņi visi ir par Ferdinandu. Visticamāk šīs balsis sadalās starp Ferdinandu, Bekhemu, Džerardu, Lampardu un vēl kādu citu personu.

Piemēram, pieņemot, ka par Džerardu, Lampardu un Bekhemu ir nieka 10% cilvēku (par katru no futbolistiem) un vēl kādi 5% ir par vēl kādu neminētu futbolistu, PAR Ferdinandu atliek 100%-(38,8%+10%+10%+10%+5%) = 26,2%.

Man, protams, nav nekādu pierādījumu, ka procenti sadalās tieši šādi, bet fakts ir tāds, ka tevis norādītie aptaujas rezultāti ne tik daudz parāda, ka neviens negrib Terriju, bet tieši otrādi - ka ļoti daudzi grib Terriju.

Un vēl kas. Gan jau trenerim, kurš ir vērojis izlases treniņus, kā arī apspriedies ar spēlētāju pārstāvēto klubu treneriem, ir labāka sajēga par to, kura futbolista leadership ir augstāks, nekā par šo jautājumu sajēga ir faniem.

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 17:43, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Vel viens pediņ$ kas no futbola maz ko jēdz Nomaini savu niku uz dunduks 12 tas tevi ideāli raksturotu!


Veel kaut ko gudraaku nevareeji izdomaat!!?Iesaku aiziet pie kaleeja,lai ar aamuru pastraadaa ar to IQ kas tev galvinaa.a labi taadiem kaa tu vispaar nav tolka pieveerst uzmaniibu,jo nav jau nekaadas jeegas!Lai veicas....

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 20:01, pirms 17 gadiem
Jums Hose un Tofix nešķiet, ka 11m sitējus nosaka treneris, nevis spēlētāju vēlme sist un kļūt par varoni?

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 20:07, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Jā, fanu vidū ir arī pilnīgi "dauņi", bet tas ne par ko vēl neliecina, jo pēc tā fināla visa Anglija izteica līdzjūtību Džonam, jo ne jau viņš speciāli paslīdēja. Bekhemam kas līdzīgs gadījās kādas divas reizes pēc kārtas, bet redz ka par viņu vēl jo projām "kāds" fano

Kāpēc ''kāds'' ? Es. Uzskatu,ka Beckham ir[tieši ir, nevis bija] labākais angļu pussargs pēc Gascoigne aiziešanas.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 20:24, pirms 17 gadiem
reikons rakstīja: Es mazliet vairāk biju par Rio. Taču Terry man bija otrais kandidāts! Tofix es arī esmu par MU, taču tam nav nekādas saistības ar Anglijas Nacionālo futbola izlsi... Tajā spēlē visi labākie Anglijas spēlētāji - gan no MU, gan no Chelsea, Liverpool, LA Galaxy Tottenham utt....

Prieks par Terriju, veiksmi viņam un Anglijas futbola izlasei vispār kopumā!

Aiztaisi muti Tofix, skaties futbolu ar grabulīti mutītē un fano par MU... Bet neaizskar citus. Atceros, ka vecmāmiņa man iemācīja - tas, kurš otru sauc par stulbeni, pats tāds ir!

Pilnīgi piekrītu. Kad runa iet par izlasi, tad miers un bez apvainojumiem. Pietiek ar to, ka reiniksrobis vienmēr aprej. p.s. Tā arī neesmu sapratis par kuru izlasi ir viņš. Francija? Spānija? Vācija? Krievija? Vai tā, kura uzvar Angliju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 23:25, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: 1. Protams, ka to nosaka treneris, lai gan arī paši spēlētāji mēdz pieteikties pie trenera. Nekur neesmu apgalvojis pretējo;
2. "Kāds" bija pēdiņās, ar ko es, protams, domāju, ka arī pēc to "pendeļu" neiesišanas Bekhema popularitāte īpaši nekritās;
3. Reiniksrobis ir par Vāciju un pret Angliju (tā pat kā es).

Es esmu par Angliju, pret Vaciju

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 23:59, pirms 17 gadiem
Tāpat kā agrāk - it kā Anglijas izlases līdzjutēji, bet kašķējas par klubu sāncensībām.
Nu apsveicu Terry ar kapteiņa statusu. Līdera dotības viņam neapšaubāmi ir. Gan jau ka pratīs komandu organizēt un motivēt. Tikai viena lieta viņam būtu jāpamaina, tas ir, attieksme pret tiesnešiem. Daudzās Čelsī spēlēs ir redzēts, ka Terijs ir pirmais, kurš skrien klāt un enerģiski apstrīd tiesneša lēmumu vai pieprasa piešķirt sodu par, viņaprāt, pārkāpumu pret viņa komandas biedru. Izlašu spēles nav Premjerlīgas ķēķis, tur viņu tiesneši var arī disciplinēt par tādiem gājieniem, un šāda karstasinība, iespējams, maksās kādu lieku dzelteno "plāksteri".
Stīvijs Džī sev doto uzticību, manuprāt, neattaisnoja Anglijas izlasei svarīgākajā brīdī - spēlē pret Horvātiju, nespējot motivēt komandas biedrus, kad Anglijas izlasei bija jāatspēlējas, un nerādot arī piemēru kā kapteinis ar savu sniegumu - nebija īpaši manāms. Spēles gaita mainījās tikai ar Krauča uznākšanu.
Pašlaik tomēr ir citas problēmas:

news.bbc.co.uk: BBC SPORT | Football | Internationals | England...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-21 01:14, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: klasika

Kādā ziņā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 01:17, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Tādā ziņā, ka Anglijas fani parasti ne pārāk ieredz Vāciju Starpcitu, Anglijā vācu tūristiem nav ieteicams runāt vāciski, jo var atrauties pa muti. Angļi ir diezgan aprobežoti šajā ziņā.

Tā sāncensība ir tīri vēsturiska gan politiskā, gan futbola ziņā, tas gan.
Un par agresīvajiem angļu chav'iem arī fakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-21 01:20, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Esmu mācījies Vēsturi; pat diezgan labi

Arlabunakti!


Vai tad es teicu, ka nē?
Arlabunakt.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 01:25, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Šovakar starpcitu Anglija pārbaudes spēle izvilka 2:2 pret Čehiju. Abām izlasēm bija pat pieklājīgi sastāvi Laukumā iznāca Džo Kouls un visu nokārtoja (iesita 90.minūtē)

Nevis visu nokārtoja, bet panāca samocītu neizšķirtu pret Čehijas izlasi, kura pēc spēles bija pārāka. Bet tas nu tā, sīkums

  +2 [+] [-]

, 2008-08-21 01:49, pirms 17 gadiem
Ha ha Hose atkal sagroza visu tā kā viņam izdevīgi. Džo Kolam paveicās ar to haļavu, ka viņš burzmā spēja trāpīt kādam čeham, no kura tad arī bumba ielidoja kastē. Tjipa iznāca Čelšja spēlētājs un visu nokārtoja Ka tik ne arī... Tad kāpēc tu nepiemini, ka MU spēlētājs nokārtoja Anglijas izlases pirmo golu un pēc Čelšja spēlētāja - A. Kola - kļūdas čehi guva savus pirmos vārtus?!? Kā vienmēr - visi fakti tiek sagrozīti pēc izdevīguma, vai ne, Hossa?

  -3 [+] [-]

, 2008-08-21 02:35, pirms 17 gadiem
Ulmens rakstīja: Es esmu par Angliju, pret Vaciju

Pievienojos!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 03:08, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Ha ha Hose atkal sagroza visu tā kā viņam izdevīgi. Džo Kolam paveicās ar to haļavu, ka viņš burzmā spēja trāpīt kādam čeham, no kura tad arī bumba ielidoja kastē.

Exactly. + no manis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-21 08:56, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: p.s.-kašķos ar Tevi man nav nekāds vēlmes ielaisties, jo mēs jau tā pat zinām, ka esi viens no lielākajiem faktu izmantotājiem un sagrozītājiem

No malas skatoties, parasti šķiet, ka tiešu tu tāds esi. Nevis silenthill.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-21 10:52, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Tādā ziņā, ka Anglijas fani parasti ne pārāk ieredz Vāciju Starpcitu, Anglijā vācu tūristiem nav ieteicams runāt vāciski, jo var atrauties pa muti. Angļi ir diezgan aprobežoti šajā ziņā.

tu jau par daudz aizmuldeejies
katra sabiedriskaja un nesabiedriskaja iestade tu atradiisi plakatu ar vaardu NE rasizmam vai nacionalajam naidam!!!
parejot 100 metrus pa anglijas ielu tu vari izdzirdeet 10 dazhadas valodas!!! Un neviens "gudrais" anglis netshkirs poljo no vacu val.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 11:13, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: ne jau no galvas es to izdomāju angļi vāciešus vēl jo projām uzskata par nacistiem Arī Latvijā taču "mīl" krievus

Lielaka dalja anglju nezin ne veesturi ne gjeografiju (koledzhos vinji nav obligati priekshmeti)!!!
Vel nesen man viens gribeja ieskaidrot ka otra pasaules kara Krievija kopa ar Vaciju karoja pret Britu salam, bet es vinjam meiginaju ieskadrot pretejo un vinsh brinijas ka RU un UK vareja buut sabiedrotie!!!

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:14, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Es jau nenoliedzu, ka es mēdzu būt diezgan izaicinošs savos komentāros (mēdzu pārspīlēt utt.), tomēr silenthill praktiski nekad nespēj atzīt, ka viņam nav taisnība, tāpēc vai nu paklusē vai arī sāk kasīties par visādiem sīkumiem, tai skaitā sāk runāt pēc iespējams vairāk negatīvu lietu par pretiniekiem un salīdzināt visus pēc kārtas. Ja man mēdz pārmest pārgudrību, tad silenthill manuprāt jūtas kā pasaules naba...nu, līdz brīdim, kad sanāk pamatīgs aplauziens


Nemuldi! Man taisnība ir vienmēr. Arī tad, kad nav
Labi, tas joks. Bet, ja nopietni, tad ar faktiem izdevīgumu meklē šeit tikai tu. Un tādi piemēri ir skaitāmi vismaz pāris desmitos. Regulāri lietotāji zina, par ko ir runa! Es visu spēli redzēju no A līdz Z un ar neko vairāk Kols nepārliecināja ka, piemēram, Džerards vai Defo... Maklarenam vajadzēja vairāk kā pusgadu, lai saprastu, ka Lampards ar Džerardu kopā nevar spēlēt. Fabio to vēl negrib saprast. Bet nu gan jau...

  -1 [+] [-]

, 2008-08-21 11:22, pirms 17 gadiem
Hose, tajā komentārā jau viņš tikai nokomentēja tevis paša bravūrīgo komentāru. Turklāt ļoti trāpīgi nokomentēja (citēju: "Tjipa iznāca Čelšja spēlētājs un visu nokārtoja ").
Viss kā uz delnas - Silenthill šķita, ka tu centies slavēt Chelsea spēlētāju sniegumu šajā Anglijas izlases mačā, tāpēc viņš norādīja uz vairākiem apstākļiem, kas pierāda, ka Chelsea spēlētāji nemaz šajā spēlē necik daudz nespīdēja.

Tev taisnība, ka, ja nebūtu Džo, varbūt vārtu nebūtu. Bet no otras puses tu nevari zināt, vai šo vienu vārtu vietā nebūtu, piemēram, divu vārtu, ja Džo vietā laukumā uznāktu kāds cits. Mēs to vienkārši nevaram zināt, tāpēc šādas runas ir tukša salmu kulšana.

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:23, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: 1. Protams, ka to nosaka treneris, lai gan arī paši spēlētāji mēdz pieteikties pie trenera. Nekur neesmu apgalvojis pretējo;
2. "Kāds" bija pēdiņās, ar ko es, protams, domāju, ka arī pēc to "pendeļu" neiesišanas Bekhema popularitāte īpaši nekritās;
3. Reiniksrobis ir par Vāciju un pret Angliju (tā pat kā es).

Ne tikai. 1. vietā man vienmēr būs Latvija. Vācija tikai pēctam...

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:27, pirms 17 gadiem
Kā jums patika vakardienas spēle? Angļi maločiki, pat nezaudēja pret EČ dalībnieci. Jankulovksis labi iesita. Hose, tu esi normāls kadrs.[ Visu nokārtoja.] Labi, priekš komandas, kas EČ skatījās pie TV ekrāniem, tas bija labs rezultāts, bet visu nokārtot ir tikai uzvaras gadījumā. Nebūtu tas Čelsī spēlētājs, tu vispār neieminētos. Labi, anglijai jāsaglabā savs pašreizējais sniegums, moš varēšu ar PK 2010. skatīties ar mierīgu sirdi.

  -3 [+] [-]

, 2008-08-21 11:33, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Kā jums patika vakardienas spēle? Angļi maločiki, pat nezaudēja pret EČ dalībnieci. Jankulovksis labi iesita. Hose, tu esi normāls kadrs.[ Visu nokārtoja.] Labi, priekš komandas, kas EČ skatījās pie TV ekrāniem, tas bija labs rezultāts, bet visu nokārtot ir tikai uzvaras gadījumā. Nebūtu tas Čelsī spēlētājs, tu vispār neieminētos. Labi, anglijai jāsaglabā savs pašreizējais sniegums, moš varēšu ar PK 2010. skatīties ar mierīgu sirdi.

Wow, nez ko runāsi, ja Anglijas ņems un uzvarēs 2010.gada čempionātu.

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:37, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Wow, nez ko runāsi, ja Anglijas ņems un uzvarēs 2010.gada čempionātu.

Ir tikai viena, mazmazītiņa problēma- viņi viņu neņems. Neviens vēl nav kvalificējies, tā ka mēs vēl nezinam, kādas komandas tur spēlēs. Varbūt pat Anglija vai dajebkura cita komanda nekvalificēsies. Nevienam izņemot DĀR tur vēl nav vieta. Arī Vācija var nekvalificēties, bet tad es iztiktu ar Francijas, Argentīnas un Āfrikāņu spēlēm. Saproti, Anglija ar pašreizējo sastāvu un spēli uz ņems un uzvarēs 2010. gada čempi var NECERĒT!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-21 11:42, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Ir tikai viena, mazmazītiņa problēma- viņi viņu neņems. Neviens vēl nav kvalificējies, tā ka mēs vēl nezinam, kādas komandas tur spēlēs. Varbūt pat Anglija vai dajebkura cita komanda nekvalificēsies. Nevienam izņemot DĀR tur vēl nav vieta. Arī Vācija var nekvalificēties, bet tad es iztiktu ar Francijas, Argentīnas un Āfrikāņu spēlēm. Saproti, Anglija ar pašreizējo sastāvu un spēli uz ņems un uzvarēs 2010. gada čempi var NECERĒT!

Viss, ko es redzu, ir tavas fantāzijas šobrīd. Fakts ir tāds, ka uz uzvaru 2010.gada čempionātā šobrīd teorētiski kandidē ikviena kvalifikācijas turnīra dalībniece, tai skaitā Anglija. Tu šobrīd fantazē, kā Anglijai nav nekādu cerību, un tieši tāpēc es labprāt sagaidītu tavu aplauzienu.

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:46, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Viss, ko es redzu, ir tavas fantāzijas šobrīd. Fakts ir tāds, ka uz uzvaru 2010.gada čempionātā šobrīd teorētiski kandidē ikviena kvalifikācijas turnīra dalībniece, tai skaitā Anglija. Tu šobrīd fantazē, kā Anglijai nav nekādu cerību, un tieši tāpēc es labprāt sagaidītu tavu aplauzienu.

Bet protams, ka tu, kā anglijas fans, vēlētos sagaidīt manu aplauzienu. Paskaties, kāds viņiem sastāvs, kāds viņš būs pēc 2 gadiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 11:52, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Bet protams, ka tu, kā anglijas fans, vēlētos sagaidīt manu aplauzienu. Paskaties, kāds viņiem sastāvs, kāds viņš būs pēc 2 gadiem?

Anglijas izlasei nav veicies ar treneriem, ar spēlētājiem viss ir kārtībā.

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:55, pirms 17 gadiem
Padomā, par vārtusargiem anglijai. Un uzbrucējiem... Tas viņiem ir švaki. Nu neticu, ka Džeimss 40 gados spēlēs PK! Ja spēlēs, tad- vēlu veiksmi!

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:59, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Anglijas izlasei nav veicies ar treneriem, ar spēlētājiem viss ir kārtībā.

labi, tad kāpēc viņiem nav labi, augstākās klases treneri? Tāpēc, ka tie lepnie un dumjie angļi visulaiku neņēma labus ārzemniekus, bet uz tās salas grūti atrast labu, pieejamu treneri. Tagad tāds ir, bet nezin kāpēc rezultāti nav? Laikam vaina spēlētājos.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 12:00, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Padomā, par vārtusargiem anglijai. Un uzbrucējiem... Tas viņiem ir švaki. Nu neticu, ka Džeimss 40 gados spēlēs PK! Ja spēlēs, tad- vēlu veiksmi!

Ja visi striķi trūkst, Anglijai ir Fosters. Par uzbrukumu gan piekrītu, bet nu daži varianti ir.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-21 12:01, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: labi, tad kāpēc viņiem nav labi, augstākās klases treneri? Tāpēc, ka tie lepnie un dumjie angļi visulaiku neņēma labus ārzemniekus, bet uz tās salas grūti atrast labu, pieejamu treneri. Tagad tāds ir, bet nezin kāpēc rezultāti nav? Laikam vaina spēlētājos.

Nepareizi. Kapello joprojām daudz eksperimentē un cenšas mainīt komandas taktiskos risinājumus. Rezultāti būs.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-21 12:02, pirms 17 gadiem
Jā, lepnie un dumjie angļi.. tu pats gan esi varen foršs un visvisādā ziņā labāks par viņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-21 12:13, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Jā, lepnie un dumjie angļi.. tu pats gan esi varen foršs un visvisādā ziņā labāks par viņiem.

Nu ja... Ja viņiem rūpētu rezultāti, tad Almunia jau kādu laiku vairs nebūtu spānis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-08-21 12:25, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: speeciigs "uzbrauciens"
Starpcitu, Eurosport shoriit tika kritizeets Dzheimss un Bekhems. Dzhemss man, protams, ir viens no favoriitiem, tomeer izlasee vinjam kaut kaa neiet.

Nav jau nekādu garantiju, ka Almunia izlasē labi spēlētu. Un man, piemēram, šķiet, ka gan Džeimss, gan Fosters ir labāki par Almuniu.

     [+] [-]

, 2008-08-21 12:26, pirms 17 gadiem
Es esmu ļoti daudzās united rezervju spēlēs Fosteru redzējis, un darbojas viņš spīdoši.. gribas, lai ātrāk tiek vaļā no daudzajām traumām un tad visi ieraudzīs, uz ko šis vārtsargs ir spējīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-21 12:35, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Neko nevar zinaat. Es personiigi neatbalstu anturalizaaciju (vieniigi Kamoranezi gadiijumaa, jo taa ir Itaalija; bija gan gruuti saakumaa pienjemt). Dzhemss izlasee neesot nemaz tik labs. Kaapeec? Nezinu. "Pompejaa" vinjsh ir Dievs.

Fosters tik tieshaam ir labs. Vinjs manaas aciis ir vieniigais reaalais stabilais kandidaats uz Anglijas izlases pirmaa vaartsarga posteni Kaa Vaacijas un Itaalijas izlases fanam man gan labaak patiktos vaartos atkal redzeet Robinsonu

Es piekrītu, ka Džeimss izlasē spēlē sliktāk, bet tieši tāpēc jau arī saku, ka neko nevar zināt, kā Almuniam veiktos.

Robinsonu gan es ceru, ka tu neieraudzīsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-21 12:43, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: sapratu jau sapratu. Par Almunju vispaar vairs nedomaaju, jo taa jau taada piile vien bija.
Runaajot par klubiem, man interesanta liekas Silvestra paareja uz "Gunners" (kaarteejais franchu aizsargs)

p.s.-vismaz Polu Robinsonu jau nu noteikti nee (ja nu vieniigi Anglijas otrajaa izlasee - England B)

Fergusons safanojies par da Silva brāļiem, kas vienreizēji labi nospēlēja pārbaudes spēlēs. Tāpēc arī nebija vairs jēga Silvestri turēt komandā, kuram tika maksāta liela alga un kurš traumu dēļ reti tika laukumā. Kreisajā malā aizsardzībā United spēlēs Evra, bet kā aizstājējs būs Fabio da Silva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-21 13:10, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Fabio un Rafaels? Nu, lai nu dara kaa vinjam patiik. Silvestram tieshaam jau bija laiks pamest Manchesteru. Vienkaarshi interesanti, ka notiks tieshais dariiums starp MU un "Arsenal". Sen kaut kas taads nav bijis

Vairāk kā 30 gadus, ja nemaldos.

     [+] [-]

, 2008-08-21 13:13, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Vairāk kā 30 gadus, ja nemaldos.

74. gadā Kids pārgāja no MU uz Arsenal.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-21 18:28, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Ne tikai. 1. vietā man vienmēr būs Latvija. Vācija tikai pēctam...

Ar to arī apsveicu! Man Latvijas - Krievu komanda nekad nebūs favorīte.

     [+] [-]

, 2008-08-21 18:31, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Bet protams, ka tu, kā anglijas fans, vēlētos sagaidīt manu aplauzienu. Paskaties, kāds viņiem sastāvs, kāds viņš būs pēc 2 gadiem?

Tu esi gaišreģis? Nesmīdini.

     [+] [-]

, 2008-08-21 18:35, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Nu ja... Ja viņiem rūpētu rezultāti, tad Almunia jau kādu laiku vairs nebūtu spānis.

Stulbs mēgīnājums

     [+] [-]

, 2008-08-21 18:38, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Noskatiijos ENG-CZE atkaartojumu. Nu, anglju speele bija veel tragjiskaaka nekaa to biju gaidiijis. Meegjinaaju iejusties Kapello aadaa, bet sapratu, ka labaak nevajag. Pilniibaa noskatiijos otro puslaiku un sapratu, ka ar shaadu uzbrukumu anglji var aizmirst par pasaules chempionaatu. Heskijs bija tik pat drausmiigs kaa parasti, ja ne veel drausmiigaaks. Bekhemam vispaar ieteiktu pasham atteikties no speeleeshanas izlasee, kameer vinju atkal neizmet. Kouls savu laiku nospeeleeja ljoti labaa liimenii, tikai no Kapello taktiskaas sheemas ne vella nesapratu. Vidusliinijaa bija pilniigs mudzheklis, bet aizsardziiba izskatiijaas kaa vecas seetas (par laimi angljiem, chehi vairs iipashi necentaas uzbrukt). Par Dzheimsu biju shokaa (negatiivaa zinjaa), bet Daunings un Bentlijs izskatiijaas tiiri ok.
Galu galaa varu teikt, ka Kapello neko jaunu pagaidaam nav izdomaajis. Shii veel aizvien ir taa pati Maklaarena Anglija. Ja es buutu anglju fans, pateiktu kaadu biezu vaardu.

Godīgi sakot, esmu pamatīgi vīlies Kapello taktiskajos zīmējumos. Tiek spēlēts ar shēmu 4-3-2-1, kas automātiski nozīmē spēcīgus flangus, bet galīgi novājinātu centru. Sanāk, ka Lampardam jāspēlē kā vienīgajam balsta pussargam (wtf?). Loģiski, ka rodas haoss līdzko pretinieks sadomā doties pretuzbrukumos..
Man šķiet, ka ir elementāra izeja no šīs situācijas - spēlēt 4-2-2-1-1 ar diviem balsta pussargiem (kaut vai ar to pašu Lampardu un, piemēram, Kerriku vai arī Lamparda vietā Džerardu un Kerrika vietā kādu citu izteiktu DM spēlētāju), nu un flangos var likt kaut vai to pašu Bekhemu un Dž.Kolu. Savukārt uzbrucējam aiz muguras lai spēlē viens pats Rūnijs (tai pozīcijā viņš jūtas kā zivs ūdenī). Uzbrukumā lai paliek tas pats Defoe vai Heskijs.
Nu, kur ir problēma šādi spēlēt? Bet nē, Kapello vajag vienlaicīgi Stīviju un Frenkiju laukumā.. plus radīt haosu uzbrukumā, aiz Defoe liekot nevis vienu pašu Rūniju, bet Rūniju kopā ar vēl kādu futbolistu, kas pieradis laukuma centrā vai flangā spēlēt.. sanāk reāla uzdevumu pārklāšanās un haoss..
Bet nu ok, nejau man mācīt.. sagribējās izteikties tikai.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 18:38, pirms 17 gadiem
johoho rakstīja: Ar to arī apsveicu! Man Latvijas - Krievu komanda nekad nebūs favorīte.

Saproti, viņi ir tie, kas nes Latvijas vārdu un krāsas pasaulē.. Tur ir cilvēki, kas runā ar akcentu, ir tīri latvieši, bet tādi, kas vispār nerubī latviski, tos tiešām es izlasē nevēlos redzēt....

  -2 [+] [-]

, 2008-08-21 18:43, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Neko nevar zinaat. Es personiigi neatbalstu naturalizaaciju (vieniigi Kamoranezi gadiijumaa, jo taa ir Itaalija; bija gan gruuti saakumaa pienjemt). Dzhemss izlasee neesot nemaz tik labs. Kaapeec? Nezinu. "Pompejaa" vinjsh ir Dievs.

Fosters tik tieshaam ir labs. Vinjs manaas aciis ir vieniigais reaalais stabilais kandidaats uz Anglijas izlases pirmaa vaartsarga posteni Kaa Vaacijas un Itaalijas izlases fanam man gan labaak patiktos vaartos atkal redzeet Robinsonu

Tā kā Tu neesi angļu izlases fans, tad Tu nezini, ka James jau izlasē nolaida neskaitāmus ūdeņus--- Austria Portugal ...

  -2 [+] [-]

, 2008-08-21 18:49, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Saproti, viņi ir tie, kas nes Latvijas vārdu un krāsas pasaulē.. Tur ir cilvēki, kas runā ar akcentu, ir tīri latvieši, bet tādi, kas vispār nerubī latviski, tos tiešām es izlasē nevēlos redzēt....

un tur tadu ir daudz...

  +2 [+] [-]

, 2008-08-21 19:05, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Galu galaa varu teikt, ka Kapello neko jaunu pagaidaam nav izdomaajis. Shii veel aizvien ir taa pati Maklaarena Anglija. Ja es buutu anglju fans, pateiktu kaadu biezu vaardu.


Šī vēl joprojām ir gandrīz Maklārena izlase, jo spēlētāji ir lielākoties tie paši. Turklāt viņš kāpj uz tiem pašiem grābekļiem kā Maklarens. Jau viņa laikā bija skaidrs, ka Stīvijs un Frenks vienā pussargu līnijā neder. Džerārs kreisajā flangā arī bija šaubīgs lēmums. Lai taču laiž Džerāru centrā, kur viņš ir pieradis spēlēt, un flangā tos, kas pieraduši flangā. Elementāri.

Anglijas uzbrukums bija vājš tādēļ, ka nebija atbalsta no centra pussargiem. Rūnijs atkāpās laukuma dziļumā pēc bumbas, un Defo palika viens uzbrukumā, bet viens viņš neko nevar izdarīt.

Vārtsargs Džeimss arī nepārliecināja. Nestabils izgājienos. Pompey sastāvā pret Čelsi Anelka viņam arī golu iesita tāpēc, ka nesavāca bumbu. Trūkst koncentrēšanās, un viņa vecumā tas ir kas tāds, ko vairs nevar mainīt. Terijs jau arī izcēlās ar savu "līdzdalību" pirmajos vārtos, kaut gan daudz izrīkoja komandas biedrus, tomēr kapteinim ir jārāda arī priekšzīme ar sniegumu.
Kapello solīja pārmaiņas. Gaidīju drosmīgākus lēmumus sastāva izvēlē. Pēc šīs spēles tā vien prasās no sastāva atskaitīt Lempardu vai Džerāru (vienu no viņiem) un noteikti Bekhemu, pirmos profilakses nolūkā, lai maina attieksmi, otro tāpēc, ka vienkārši vairs nevelk. Viņa vietā Bentlijs vai Ešlijs Jangs. Un prasās bedzot izmēģināt uzbrukumā Agbonlahoru.

Ar šādu sniegumu Anglijas izlasei būs grūti kvalificēties uz PČ pat no savas grupas. Domāju, pakāpeniski jāiesaista U21 spēlētāji, kas cīnīsies un vēlēsies sevi pierādīt, nevis aizbildināties ar veco "neaizstājamo" kadru pieredzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-21 19:43, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: kad redzēju, kā Deivids spēlē "Pompejā", man smiekli vairs nenāca.

Sevišķi pret Manchester United.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-21 23:34, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Fabio taktisko zīmējumu uzzināju tikai pēc atkārtojuma noskatīšanās. 4-3-2-1 tak ir tizlā "egle". Šajā virknējumā ir 4 aizsargi, 3 centra pussargi (1 balsta?), 2 uzbrūkošie pussargi un viens uzbrucējs, ja pareizi sapratu. Manā skatījumā šī shēma ir pilnīgs murgs un galīgi neatbilst Anglijas izlasei, kurai aizsardzība neizskatījās pārāk gatava ātrajiem pretuzbrukumiem. Kapello tiešām ir dīvains.
Kas īsti ir Lampards Anglijas izlasē? Balsta pussargs?
Mans variants būtu tāds, ka balsta pussargi būtu Keriks un Hārgrīvzs, bet falngos - Kouls un Dženas vai Bentlijs, tikai ne Bekhems (pensija sauc; vajag kādu ātrāku "vingeri". Par Rūniju Tev piekrītu, bet Heskiju izlase nedrīkst laist ne tuvu (nav līmenī). Uzbrukuma smailē vēlētos redzēt Bentu vai Defo.
Gan jau Kapello pats sapratīs savas kļūdas un "grābekļus" Bet par Lamparda un Džerarda jautājumu man pat nav nekādu ideju, ko lai dara, jo gribas jau, lai abi būtu laukumā, bet šis variants ir "nulle".


Nu manuprāt Tevis nosauktā "tizlā egle" tik slikti nemaz neizskatījās. Beidzot redzējām īsās piespēles, vismaz mēģinājumus uzbrukumus veidot arī ar tām. Tieši to jau Kapello gribēja panākt - lai izbeigtos vienu vienīgu tālo piespēļu došana.
Un kur Tu redzēji 1 uzbrucēju, ja lielāko spēles daļu spēlēja ar 2 nomināliem uzbrucējiem Rūniju un Defo/Heskiju. Tam, ka Rūnijs iet pēc bumbas un pats sevi pataisa par pussargu, arī ir kāds iemesls. Ja pussargi viņu apgādātu ar piespēlēm, tad taču viņam nebūtu jāiet tās meklēt?
Taču amizanti, ka vidējā līnija ar Bentliju, Koulu un Dauningu izskatījās labāk nekā vidējā līnija ar Bekhemu, Lampardu un Džerāru.

Piekrītu par Heskiju, manuprāt - pilnīgs ārprāts. Viņš taču ne bumbu nevar apstrādāt, ne piespēlēt ar kāju, tikai ar galvu nomest augsto bumbu partnerim uzbrukumā. Tas arī ir vienīgais iemesls, kāpēc viņš ir sastāvā. Nešaubos, ka viņa vieta tiktu Dīnam Eštonam, kurš PL 1. kārtā guva 2 vārtus, taču arī traumu. Viņš arī ir garš augumā, tikai ar to atšķirību, ka māk arī bumbu ar kājām apstrādāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 08:55, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Fabio taktisko zīmējumu uzzināju tikai pēc atkārtojuma noskatīšanās. 4-3-2-1 tak ir tizlā "egle". Šajā virknējumā ir 4 aizsargi, 3 centra pussargi (1 balsta?), 2 uzbrūkošie pussargi un viens uzbrucējs, ja pareizi sapratu. Manā skatījumā šī shēma ir pilnīgs murgs un galīgi neatbilst Anglijas izlasei, kurai aizsardzība neizskatījās pārāk gatava ātrajiem pretuzbrukumiem. Kapello tiešām ir dīvains.
Kas īsti ir Lampards Anglijas izlasē? Balsta pussargs?
Mans variants būtu tāds, ka balsta pussargi būtu Keriks un Hārgrīvzs, bet falngos - Kouls un Dženas vai Bentlijs, tikai ne Bekhems (pensija sauc; vajag kādu ātrāku "vingeri". Par Rūniju Tev piekrītu, bet Heskiju izlase nedrīkst laist ne tuvu (nav līmenī). Uzbrukuma smailē vēlētos redzēt Bentu vai Defo.
Gan jau Kapello pats sapratīs savas kļūdas un "grābekļus" Bet par Lamparda un Džerarda jautājumu man pat nav nekādu ideju, ko lai dara, jo gribas jau, lai abi būtu laukumā, bet šis variants ir "nulle".

Tieši tā! Sanāk, ka Lampards ir balsta pussargs! Un viņam ir jātiek galā ar visiem straujajiem pretinieku komandas pretuzbrukumiem.
Par tevis nosauktajiem izlases kandidātiem arī piekrītu! Un pilnībā pievienojos march_2k par Eštonu.