Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3

Anglijas futbola izlases kapteinis - Džons Terijs

Anglijas futbola izlases kapteinis - Džons Terijs
Fabio Kapello un Džons Terijs
Foto: AP

Anglijas futbola izlases galvenais treneris Fabio Kapello paziņojis, ka Anglijas izlases ilgstošais kapteinis būs Anglijas Premjerlīgas futbola kluba Londonas "Chelsea" komandas spēlētājs Džons Terijs.

Pēc stāšanās galvenā trenera amatā Kapello paziņoja, ka katrā pārbaudes spēlē būs savs kapteinis, bet augustā tikšot nosaukts ilgtermiņa kapteinis. Līdz šim Kapello vadībā Anglijai bijuši pieci kapteiņi - Rio Ferdinands, Stīvens Džerards, Džons Terijs, Deivids Bekhems un Garets Berijs. Par Terija kapteiņa palīgu tika ievēlēts Ferdinands.

''Saņemt atpakaļ kapteiņa apsēju man ir milzīgs panākums, un tas mani vēlreiz padara lepnu,'' priecīgi saka Terijs. ''Komandas treneris mūs visus kopā sasauca un paziņoja šo lēmumu. Biju nedaudz pārsteigs. Ferdinands Mančesteras ''United'' komandas sastāvā bija lieliskā formā, tāpēc saņemt kapteiņa apsēju un apsteigt pārējos - ir vienreizējs sasniegums. Sākotnēji pa ausu galam dzirdēju, ka Ferdinands būs kapteinis, tāpēc beigās biju nedaudz šokēts izdzirdot savu vārdu.''

''Atcerējos, kad Terijs un Ferdinands bija kapteiņi viņi spēlēja ļoti labi,'' iesāk Kapello. ''Nebija viegli izvēlēties, jo viņi abi ir lieliski spēlētāji. Uzskatu, ka kapteinis ir ļoti svarīgs, jo viņš ir komandas vadītājs.''

Izmantotie resursi:
skysports.com

     [+] [-]

, 2008-08-21 01:20, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Esmu mācījies Vēsturi; pat diezgan labi

Arlabunakti!


Vai tad es teicu, ka nē?
Arlabunakt.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 01:25, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Šovakar starpcitu Anglija pārbaudes spēle izvilka 2:2 pret Čehiju. Abām izlasēm bija pat pieklājīgi sastāvi Laukumā iznāca Džo Kouls un visu nokārtoja (iesita 90.minūtē)

Nevis visu nokārtoja, bet panāca samocītu neizšķirtu pret Čehijas izlasi, kura pēc spēles bija pārāka. Bet tas nu tā, sīkums

  +2 [+] [-]

, 2008-08-21 01:49, pirms 16 gadiem
Ha ha Hose atkal sagroza visu tā kā viņam izdevīgi. Džo Kolam paveicās ar to haļavu, ka viņš burzmā spēja trāpīt kādam čeham, no kura tad arī bumba ielidoja kastē. Tjipa iznāca Čelšja spēlētājs un visu nokārtoja Ka tik ne arī... Tad kāpēc tu nepiemini, ka MU spēlētājs nokārtoja Anglijas izlases pirmo golu un pēc Čelšja spēlētāja - A. Kola - kļūdas čehi guva savus pirmos vārtus?!? Kā vienmēr - visi fakti tiek sagrozīti pēc izdevīguma, vai ne, Hossa?

  -3 [+] [-]

, 2008-08-21 02:35, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Es esmu par Angliju, pret Vaciju

Pievienojos!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 03:08, pirms 16 gadiem
silenthill rakstīja: Ha ha Hose atkal sagroza visu tā kā viņam izdevīgi. Džo Kolam paveicās ar to haļavu, ka viņš burzmā spēja trāpīt kādam čeham, no kura tad arī bumba ielidoja kastē.

Exactly. + no manis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-21 08:56, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: p.s.-kašķos ar Tevi man nav nekāds vēlmes ielaisties, jo mēs jau tā pat zinām, ka esi viens no lielākajiem faktu izmantotājiem un sagrozītājiem

No malas skatoties, parasti šķiet, ka tiešu tu tāds esi. Nevis silenthill.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-21 10:52, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Tādā ziņā, ka Anglijas fani parasti ne pārāk ieredz Vāciju Starpcitu, Anglijā vācu tūristiem nav ieteicams runāt vāciski, jo var atrauties pa muti. Angļi ir diezgan aprobežoti šajā ziņā.

tu jau par daudz aizmuldeejies
katra sabiedriskaja un nesabiedriskaja iestade tu atradiisi plakatu ar vaardu NE rasizmam vai nacionalajam naidam!!!
parejot 100 metrus pa anglijas ielu tu vari izdzirdeet 10 dazhadas valodas!!! Un neviens "gudrais" anglis netshkirs poljo no vacu val.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 11:13, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: ne jau no galvas es to izdomāju angļi vāciešus vēl jo projām uzskata par nacistiem Arī Latvijā taču "mīl" krievus

Lielaka dalja anglju nezin ne veesturi ne gjeografiju (koledzhos vinji nav obligati priekshmeti)!!!
Vel nesen man viens gribeja ieskaidrot ka otra pasaules kara Krievija kopa ar Vaciju karoja pret Britu salam, bet es vinjam meiginaju ieskadrot pretejo un vinsh brinijas ka RU un UK vareja buut sabiedrotie!!!

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:14, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Es jau nenoliedzu, ka es mēdzu būt diezgan izaicinošs savos komentāros (mēdzu pārspīlēt utt.), tomēr silenthill praktiski nekad nespēj atzīt, ka viņam nav taisnība, tāpēc vai nu paklusē vai arī sāk kasīties par visādiem sīkumiem, tai skaitā sāk runāt pēc iespējams vairāk negatīvu lietu par pretiniekiem un salīdzināt visus pēc kārtas. Ja man mēdz pārmest pārgudrību, tad silenthill manuprāt jūtas kā pasaules naba...nu, līdz brīdim, kad sanāk pamatīgs aplauziens


Nemuldi! Man taisnība ir vienmēr. Arī tad, kad nav
Labi, tas joks. Bet, ja nopietni, tad ar faktiem izdevīgumu meklē šeit tikai tu. Un tādi piemēri ir skaitāmi vismaz pāris desmitos. Regulāri lietotāji zina, par ko ir runa! Es visu spēli redzēju no A līdz Z un ar neko vairāk Kols nepārliecināja ka, piemēram, Džerards vai Defo... Maklarenam vajadzēja vairāk kā pusgadu, lai saprastu, ka Lampards ar Džerardu kopā nevar spēlēt. Fabio to vēl negrib saprast. Bet nu gan jau...

  -1 [+] [-]

, 2008-08-21 11:22, pirms 16 gadiem
Hose, tajā komentārā jau viņš tikai nokomentēja tevis paša bravūrīgo komentāru. Turklāt ļoti trāpīgi nokomentēja (citēju: "Tjipa iznāca Čelšja spēlētājs un visu nokārtoja ").
Viss kā uz delnas - Silenthill šķita, ka tu centies slavēt Chelsea spēlētāju sniegumu šajā Anglijas izlases mačā, tāpēc viņš norādīja uz vairākiem apstākļiem, kas pierāda, ka Chelsea spēlētāji nemaz šajā spēlē necik daudz nespīdēja.

Tev taisnība, ka, ja nebūtu Džo, varbūt vārtu nebūtu. Bet no otras puses tu nevari zināt, vai šo vienu vārtu vietā nebūtu, piemēram, divu vārtu, ja Džo vietā laukumā uznāktu kāds cits. Mēs to vienkārši nevaram zināt, tāpēc šādas runas ir tukša salmu kulšana.

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:23, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: 1. Protams, ka to nosaka treneris, lai gan arī paši spēlētāji mēdz pieteikties pie trenera. Nekur neesmu apgalvojis pretējo;
2. "Kāds" bija pēdiņās, ar ko es, protams, domāju, ka arī pēc to "pendeļu" neiesišanas Bekhema popularitāte īpaši nekritās;
3. Reiniksrobis ir par Vāciju un pret Angliju (tā pat kā es).

Ne tikai. 1. vietā man vienmēr būs Latvija. Vācija tikai pēctam...

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:27, pirms 16 gadiem
Kā jums patika vakardienas spēle? Angļi maločiki, pat nezaudēja pret EČ dalībnieci. Jankulovksis labi iesita. Hose, tu esi normāls kadrs.[ Visu nokārtoja.] Labi, priekš komandas, kas EČ skatījās pie TV ekrāniem, tas bija labs rezultāts, bet visu nokārtot ir tikai uzvaras gadījumā. Nebūtu tas Čelsī spēlētājs, tu vispār neieminētos. Labi, anglijai jāsaglabā savs pašreizējais sniegums, moš varēšu ar PK 2010. skatīties ar mierīgu sirdi.

  -3 [+] [-]

, 2008-08-21 11:33, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Kā jums patika vakardienas spēle? Angļi maločiki, pat nezaudēja pret EČ dalībnieci. Jankulovksis labi iesita. Hose, tu esi normāls kadrs.[ Visu nokārtoja.] Labi, priekš komandas, kas EČ skatījās pie TV ekrāniem, tas bija labs rezultāts, bet visu nokārtot ir tikai uzvaras gadījumā. Nebūtu tas Čelsī spēlētājs, tu vispār neieminētos. Labi, anglijai jāsaglabā savs pašreizējais sniegums, moš varēšu ar PK 2010. skatīties ar mierīgu sirdi.

Wow, nez ko runāsi, ja Anglijas ņems un uzvarēs 2010.gada čempionātu.

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:37, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Wow, nez ko runāsi, ja Anglijas ņems un uzvarēs 2010.gada čempionātu.

Ir tikai viena, mazmazītiņa problēma- viņi viņu neņems. Neviens vēl nav kvalificējies, tā ka mēs vēl nezinam, kādas komandas tur spēlēs. Varbūt pat Anglija vai dajebkura cita komanda nekvalificēsies. Nevienam izņemot DĀR tur vēl nav vieta. Arī Vācija var nekvalificēties, bet tad es iztiktu ar Francijas, Argentīnas un Āfrikāņu spēlēm. Saproti, Anglija ar pašreizējo sastāvu un spēli uz ņems un uzvarēs 2010. gada čempi var NECERĒT!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-21 11:42, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Ir tikai viena, mazmazītiņa problēma- viņi viņu neņems. Neviens vēl nav kvalificējies, tā ka mēs vēl nezinam, kādas komandas tur spēlēs. Varbūt pat Anglija vai dajebkura cita komanda nekvalificēsies. Nevienam izņemot DĀR tur vēl nav vieta. Arī Vācija var nekvalificēties, bet tad es iztiktu ar Francijas, Argentīnas un Āfrikāņu spēlēm. Saproti, Anglija ar pašreizējo sastāvu un spēli uz ņems un uzvarēs 2010. gada čempi var NECERĒT!

Viss, ko es redzu, ir tavas fantāzijas šobrīd. Fakts ir tāds, ka uz uzvaru 2010.gada čempionātā šobrīd teorētiski kandidē ikviena kvalifikācijas turnīra dalībniece, tai skaitā Anglija. Tu šobrīd fantazē, kā Anglijai nav nekādu cerību, un tieši tāpēc es labprāt sagaidītu tavu aplauzienu.

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:46, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Viss, ko es redzu, ir tavas fantāzijas šobrīd. Fakts ir tāds, ka uz uzvaru 2010.gada čempionātā šobrīd teorētiski kandidē ikviena kvalifikācijas turnīra dalībniece, tai skaitā Anglija. Tu šobrīd fantazē, kā Anglijai nav nekādu cerību, un tieši tāpēc es labprāt sagaidītu tavu aplauzienu.

Bet protams, ka tu, kā anglijas fans, vēlētos sagaidīt manu aplauzienu. Paskaties, kāds viņiem sastāvs, kāds viņš būs pēc 2 gadiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 11:52, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Bet protams, ka tu, kā anglijas fans, vēlētos sagaidīt manu aplauzienu. Paskaties, kāds viņiem sastāvs, kāds viņš būs pēc 2 gadiem?

Anglijas izlasei nav veicies ar treneriem, ar spēlētājiem viss ir kārtībā.

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:55, pirms 16 gadiem
Padomā, par vārtusargiem anglijai. Un uzbrucējiem... Tas viņiem ir švaki. Nu neticu, ka Džeimss 40 gados spēlēs PK! Ja spēlēs, tad- vēlu veiksmi!

     [+] [-]

, 2008-08-21 11:59, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Anglijas izlasei nav veicies ar treneriem, ar spēlētājiem viss ir kārtībā.

labi, tad kāpēc viņiem nav labi, augstākās klases treneri? Tāpēc, ka tie lepnie un dumjie angļi visulaiku neņēma labus ārzemniekus, bet uz tās salas grūti atrast labu, pieejamu treneri. Tagad tāds ir, bet nezin kāpēc rezultāti nav? Laikam vaina spēlētājos.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 12:00, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Padomā, par vārtusargiem anglijai. Un uzbrucējiem... Tas viņiem ir švaki. Nu neticu, ka Džeimss 40 gados spēlēs PK! Ja spēlēs, tad- vēlu veiksmi!

Ja visi striķi trūkst, Anglijai ir Fosters. Par uzbrukumu gan piekrītu, bet nu daži varianti ir.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-21 12:01, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: labi, tad kāpēc viņiem nav labi, augstākās klases treneri? Tāpēc, ka tie lepnie un dumjie angļi visulaiku neņēma labus ārzemniekus, bet uz tās salas grūti atrast labu, pieejamu treneri. Tagad tāds ir, bet nezin kāpēc rezultāti nav? Laikam vaina spēlētājos.

Nepareizi. Kapello joprojām daudz eksperimentē un cenšas mainīt komandas taktiskos risinājumus. Rezultāti būs.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-21 12:02, pirms 16 gadiem
Jā, lepnie un dumjie angļi.. tu pats gan esi varen foršs un visvisādā ziņā labāks par viņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-21 12:13, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Jā, lepnie un dumjie angļi.. tu pats gan esi varen foršs un visvisādā ziņā labāks par viņiem.

Nu ja... Ja viņiem rūpētu rezultāti, tad Almunia jau kādu laiku vairs nebūtu spānis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-08-21 12:25, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: speeciigs "uzbrauciens"
Starpcitu, Eurosport shoriit tika kritizeets Dzheimss un Bekhems. Dzhemss man, protams, ir viens no favoriitiem, tomeer izlasee vinjam kaut kaa neiet.

Nav jau nekādu garantiju, ka Almunia izlasē labi spēlētu. Un man, piemēram, šķiet, ka gan Džeimss, gan Fosters ir labāki par Almuniu.

     [+] [-]

, 2008-08-21 12:26, pirms 16 gadiem
Es esmu ļoti daudzās united rezervju spēlēs Fosteru redzējis, un darbojas viņš spīdoši.. gribas, lai ātrāk tiek vaļā no daudzajām traumām un tad visi ieraudzīs, uz ko šis vārtsargs ir spējīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja