Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3

Kazakevičs atkal neizsauc Karašausku, pirmoreiz izlases pieteikumā Zviedris

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Kazakevičs atkal neizsauc Karašausku, pirmoreiz izlases pieteikumā Zviedris
Dainis Kazakevičs. Foto: LFF

Ceturtdien, 18. martā, Latvijas izlases galvenais treneris Dainis Kazakevičs paziņojis 28 spēlētājus, kuri uzaicināti uz valstsvienību dalībai 2022. gada FIFA Pasaules kausa kvalifikācijas spēlēs pret Melnkalni, Nīderlandi un Turciju. Komanda pulcēsies kopā svētdien, 21. martā, sākot gatavošanos trim mačiem saspringtā grafikā.

Salīdzinājumā ar pēdējo valstsvienības nometni, ierindā atgriezies vārtsargs Pāvels Šteinbors, kurš atzīts par 2020. gada labāko Latvijas futbolistu. Jāatzīmē, ka pēdējā laikā 35 gadus vecais Šteinbors Polijas Ekstraklases kluba Bjalistokas "Jagiellonia" pamatvārtsarga pozīciju atdevis par viņu 18 gadus jaunākajam poļu vārtsargam Ksavjeram Dzjekonskim.

Pēc pārtraukuma izlases rīcībā ir arī iepriekš Japānā spēlējušais aizsargs Vitālijs Maksimenko, kurš pašlaik maizi pelna Slovēnijas čempionāta līderē Ļubļanas "Olimpija", kā arī cits aizsardzības spēlētājs Aleksandrs Solovjovs. Tāpat vārtsargu rindās šoreiz ir potenciālais izlases debitants Krišjānis Zviedris ("Liepāja"), kuram šis ir pirmais uzaicinājums uz izlasi. Visi pārējie uzaicinātie spēlētāji valstsvienības kreklos aizvadījuši jau vismaz trīs mačus.

Kā zināms, nākamnedēļ Latvijas izlase sāks jauno atlases ciklu. Pagājušajā gadā izlozē noskaidrojās, ka 2022. gada Pasaules kausa kvalifikācijā mūsu valstsvienība spēlēs vienā grupā ar Nīderlandi, Turciju, Norvēģiju, Melnkalni un Gibraltāru. Visas spēles plānots aizvadīt šī gada ietvaros.

Kvalifikācijas turnīra pirmā spēle pret Melnkalni 24. martā notiks "Skonto" stadionā, savukārt turpmākie mači mājās norisināsies "Daugavas" stadionā. Mačs pret Melnkalni notiks bez skatītāju klātbūtnes.

Latvijas izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsVecKlubsS/V
VārtsargiPāvels Šteinbors35Jagiellonia (Polija)16
Roberts Ozols25Riga4
Krišjānis Zviedris24Liepāja-
AizsargiKaspars Dubra30Oleksandriya (Ukraina)42/3
Vitālijs Maksimenko30Olimpija (Slovēnija)51/1
Igors Tarasovs32Ethnikos (Kipra)36/2
Aleksandrs Solovjovs33RFS10
Mārcis Ošs29Lugano (Šveice)15/1
Raivis Andris Jurkovskis24Dundalk (Īrija)13
Roberts Savaļnieks28RFS26
Antonijs Černomordijs24Riga8/1
Elvis Stuglis27RFS3
Vladislavs Fjodorovs24Riga8/1
PussargiArtūrs Zjuzins29RFS42/7
Jānis Ikaunieks26KuPS (Somija)33/6
Vladimirs Kamešs32Riga27/3
Andrejs Cigaņiks23Zorya (Ukraina)16
Mārtiņš Ķigurs23Liepāja9
Krišs Kārkliņš25Liepāja7
Daniels Ontužāns21Bayern II (Vācija-3)5
Eduards Emsis25Noah (Armēnija)6
Kristers Tobers20Lechia (Polija)9
Alvis Jaunzems21Valmiera6
Aleksejs Saveļjevs22Mantova (Itālija-3)3
UzbrucējiDāvis Ikaunieks27Liepāja28/4
Vladislavs Gutkovskis25Raków (Polija)24/2
Roberts Uldriķis22Sion (Šveice)19/1
Raimonds Krollis19Valmiera4/1

Spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēle
24.03.202121:45Latvija - Melnkalne
27.03.202121:45Nīderlande - Latvija
30.03.202121:45Turcija - Latvija
01.09.202121:45Latvija - Gibraltārs
04.09.202119:00Latvija - Norvēģija
07.09.202121:45Melnkalne - Latvija
08.10.202121:45Latvija - Nīderlande
11.10.202121:45Latvija - Turcija
13.11.202119:00Norvēģija - Latvija
16.11.202121:45Gibraltārs - Latvija

Izmantotie avoti:
https://lff.lv/zinas/13140/pavels-s...

 +10 [+] [-]

, 2021-03-18 11:28, pirms 4 gadiem
Izlasei labāk būtu, ja daiņels neizsauktu pats sevi

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 11:33, pirms 4 gadiem
Puiši, sagatavojiet vazelīnu!

  +4 [+] [-]

, 2021-03-18 11:33, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Izlasei labāk būtu, ja daiņels neizsauktu pats sevi
bet vai katreiz te jānorāda, ka neizsauc Karašausku?
tipa baigā zvaigzne , ko neņem no angļu premjerlīgas

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 11:35, pirms 4 gadiem
ZĀBAKS.. ČO ĻI?? ar šībrīža komandas kodolu mēs esam pārāk maz jau izgāzušies??.. radīts apkaunojošs tēls, kad mūsu puiki neprot pieturēt un kontrolēt bumbu. Ir jāskatās pēc cita spēles modeļa un izpildītājiem, jo ar šiem jau nekas uz laukuma nemainīsies, kā jau gadu desmitiem tas velkas

 +16 [+] [-]

, 2021-03-18 11:39, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: bet vai katreiz te jānorāda, ka neizsauc Karašausku?
tipa baigā zvaigzne , ko neņem no angļu premjerlīgas
Vienalga spēlētājs no Taizemes 3. līgas, Latvijas Virslīgas vai Itālijas A sērijas, bet ja viņš vismaz mēģina apspēlēt pretinieku, tas jau ir vairāk nekā vertikālais tālo piespēļu futbols uz tribīnēm.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-18 11:43, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: bet vai katreiz te jānorāda, ka neizsauc Karašausku?
tipa baigā zvaigzne , ko neņem no angļu premjerlīgas
autoram nekas gudrāks prātā neienāk, tad ar šādu lētuci mēģina izcelties

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 11:45, pirms 4 gadiem
Saveļjevs ir! 3.līgā angļiem tika uzspēlējis Astafjevs, Gorkšs.

 +10 [+] [-]

, 2021-03-18 11:48, pirms 4 gadiem
Nu ir dīvaini ,ka Karu neizsauc. Kaut kādas personiskas nesaskaņas un Dainis iespītējies un nesauc. Uzskatu ka Karašausks ir viens no Latvijas labākajiem futbolistiem šobrīd.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 11:50, pirms 4 gadiem
Autor, tabulā ir 2 Vladislavi Fjodorovi ar dažādu spēļu skaitu izlasē un Stuglim kluba pieraksts no iepriekšēja gada nav nomainīts.

     [+] [-]

, 2021-03-18 11:52, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: autoram nekas gudrāks prātā neienāk, tad ar šādu lētuci mēģina izcelties
paskatījos autoru
he, Karluha izrādās arī futenes eksperts , ne tikai hokeja

     [+] [-]

, 2021-03-18 11:56, pirms 4 gadiem
Latfootball rakstīja: Autor, tabulā ir 2 Vladislavi Fjodorovi ar dažādu spēļu skaitu izlasē un Stuglim kluba pieraksts no iepriekšēja gada nav nomainīts.
Autors arī laikam nezina, ka Krollis jau paspējis gūt vārtus izlasē. Es jau viņam kļūdu atradu arī rakstā par Eiropas līgu.

     [+] [-]

, 2021-03-18 11:58, pirms 4 gadiem
Jaunzems arī ir sastāvā, nevis 2 Fjodorovi.

  +9 [+] [-]

, 2021-03-18 12:01, pirms 4 gadiem
Karašausks ir pelnījis, lai viņam vēl dod iespēju!
Dainim vajag konkrēti prasīt atbildi, kas viņam ir pret Artūru?!
Uzbrukumā viens no retajiem Latvijas futbolistiem kurš uzņemas pats iniciatīvu un iesit vārtus!

  +8 [+] [-]

, 2021-03-18 12:07, pirms 4 gadiem
Kartejo reizi atlausos kritizet Izlases vadibu - nu man nav saprotams, ka var nenemt izlase speletaju, kurs ir laba forma, demonstre labu sniegumu un noteikti pastiprinatu LV izlases blavo uzbrukumu sajos apstaklos.
Nu nav mums tie speletaju resursi tadi, lai spitetos un butu baigi izveligi sastava komplektesana, jo zemak vairs nav kur krist un tas, kur esam sobrid, ir pilniga katastrofa. Acimredzot, Dainis & Co doma savadak - loti skumji.

  +5 [+] [-]

, 2021-03-18 12:09, pirms 4 gadiem
keksss rakstīja: Kartejo reizi atlausos kritizet Izlases vadibu - nu man nav saprotams, ka var nenemt izlase speletaju, kurs ir laba forma, demonstre labu sniegumu un noteikti pastiprinatu LV izlases blavo uzbrukumu sajos apstaklos.
Nu nav mums tie speletaju resursi tadi, lai spitetos un butu baigi izveligi sastava komplektesana, jo zemak vairs nav kur krist un tas, kur esam sobrid, ir pilniga katastrofa. Acimredzot, Dainis & Co doma savadak - loti skumji.
Es varu pateikt kādēļ tā - treneris baidās no šī spēlētāja. Baidās, ka netiks galā ģērbtuvēs, zaudēs mikroklimatu, autoritāti un galu galā arī komandu..

  -1 [+] [-]

, 2021-03-18 12:10, pirms 4 gadiem
Uz fikso atradu vēl nepilnības, ja salīdzina LFF statistiku ar Justoviča piedāvāto - Kamešam te norādīts par 1 vārtiem mazāk, bet D.Ikauniekam par 2 spēlēm mazāk.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-18 12:18, pirms 4 gadiem
Dainis go home please!
Tamaz uz izlasi !!!

  +4 [+] [-]

, 2021-03-18 12:20, pirms 4 gadiem
Ja izlase turpinās spēlēt pēc vecā modeļa, tad prognozēju ka 3 spēlēs negūs nevienus vārtus. Maza varbūtība tikai, tad ja pretinieks bumbu nejauši raidīs savos vārtos. Vērojot spēlētāju pieteikumu, var izdarīt secinājumus, ka nekas nemainīsies, diemžēl.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 12:28, pirms 4 gadiem
Uij ka zāģēs-trakak par visiem Latvijas gateriem🤣🤣🤣
Slēpts komentārs: strops
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2021-03-18 12:42, pirms 4 gadiem
Kazakēviča pēdējais sasaukums!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 12:49, pirms 4 gadiem
Fc tikai četri. Fc pirmie. Varbūt Pētersonu vēl izsaukt.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 12:50, pirms 4 gadiem
KAzakevic EJ arsteties!!!! Un atkapies

  -3 [+] [-]

, 2021-03-18 12:50, pirms 4 gadiem
keksss rakstīja: Kartejo reizi atlausos kritizet Izlases vadibu - nu man nav saprotams, ka var nenemt izlase speletaju, kurs ir laba forma, demonstre labu sniegumu un noteikti pastiprinatu LV izlases blavo uzbrukumu sajos apstaklos.
Nu nav mums tie speletaju resursi tadi, lai spitetos un butu baigi izveligi sastava komplektesana, jo zemak vairs nav kur krist un tas, kur esam sobrid, ir pilniga katastrofa. Acimredzot, Dainis & Co doma savadak - loti skumji.
Tā jau ir tava un tev līdzīgo problēma, ka Karašauskā saskata baigo LV futbola izlases baigo mesiju.
Viņam ir pietiekoši dota iespēja sevi pierādīt LV izlases kontekstā, un gala rezultāts ir 21 spēlē 1 (vieni) gūtie vārti. Ar viņa spēlēšanu LV izlasē ir tāpat kā ar viņa spēlēšanu ārzemju klubos-gribēšana ir, bet varēšanas tajos nonākot nav.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 12:52, pirms 4 gadiem
Ir kādam interese uzzināt mūsu pirmās pretinieces Melnkalnes sastāvu?
https://fscg.me/selekcije/a-selekcija/
Sastāvā neviena Melnkalnes čempionāta spēlētāja, bet ir Liepājas aizsargs.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-18 12:52, pirms 4 gadiem
nejūtos optimists, labāk lai trenē kāds trax gruzīns no Vidzemes puses

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 12:56, pirms 4 gadiem
Kāds tu, bocman, esi stīvi pareizs visās jomās. Viedais Latvijas sporta guru!? Kuri tad tev ir ahūnie treneri Latvijā? Komjaunietis, ciklops, ļaudonietis, varbūt vēl kāds?

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 13:03, pirms 4 gadiem
šis pajoliņš kas sevi dēvē par ahu.eno specu ,ir vēl aiz lielākās cacas ,kas uzmet lūpu un konkrēti nevar pateikt ,par ko...tīri personisks iemesls kazakēvičam pret Karašausku ,un tas arī viss...

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 13:07, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Kāds tu, bocman, esi stīvi pareizs visās jomās. Viedais Latvijas sporta guru!? Kuri tad tev ir ahūnie treneri Latvijā? Komjaunietis, ciklops, ļaudonietis, varbūt vēl kāds?
Visi labākie LV treneri šobrīd ir Kazakeviča treneru komandā.
Labāku mums diemžēl nav.
Kurš te ir iedomājies, ka Pertija būs nācijas glābējs, tad der padomāt, ka viņu pat dzimtās Gruzijas futbola vadība neaicina savā izlases treneru komandā. Tad kāda velna pēc viņu mums jāaicina?

  +3 [+] [-]

, 2021-03-18 13:07, pirms 4 gadiem
Ožutāns...pipec kaut kāds,bez spēļu prakses..kazakēvičs uz ko cer,uz dāvanām no fāterlandi????
Slēpts komentārs: gaida vinoga

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 13:10, pirms 4 gadiem
Ta jau atkal tiek saukti džeki kuriem klubos savos nav nekādu spēļu prakse kā piemēram Emsis un Ontužāns, bet netiek saukts piemēram Jaunzems kurš ir lieliski sagatavojies sezonai un arī spēlē labi.

Vai piemēram Saveļjevs, ar ko viņš labāks par to pašu Jaunzemu? Ar to ka spēlē kkur Itālijā?

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 13:12, pirms 4 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ta jau atkal tiek saukti džeki kuriem klubos savos nav nekādu spēļu prakse kā piemēram Emsis un Ontužāns, bet netiek saukts piemēram Jaunzems kurš ir lieliski sagatavojies sezonai un arī spēlē labi.

Vai piemēram Saveļjevs, ar ko viņš labāks par to pašu Jaunzemu? Ar to ka spēlē kkur Itālijā?
Jaunzems ir sastāvā, SC autors vnk neprot nokopēt pareizi no LFF mājas lapas.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 13:15, pirms 4 gadiem
Ja jau viens pļēgurs ir izlasē, tad kāpēc otram nedod otro iespēju?

  -4 [+] [-]

, 2021-03-18 13:30, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Karašausks ir pelnījis, lai viņam vēl dod iespēju!
Dainim vajag konkrēti prasīt atbildi, kas viņam ir pret Artūru?!
Uzbrukumā viens no retajiem Latvijas futbolistiem kurš uzņemas pats iniciatīvu un iesit vārtus!
Nomaini savu plati. Konkrēti atbildēja, ka bez bumbas nemāk spēlēt un nevajag tādu raksturu komandā. Cik tu vēl ilgi te čīkstēsi?

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 13:32, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik tupam ir jābūt, lai nesaprastu, ka kamēr LV izlasi trenēs LV izcelsmes treneris tikmēr Karašauskam ceļš uz izlasi būs slēgts?
Ir tāda lieta kā cunftes brālība, kad vienam meistaram tiekot apvainotam tiek apvainoti arī citi šīs cunftes meistari. Ja Karašausks publiski atļāvas uztirst Latvijas futbola treneru metram Starkovam, tad tas nozīmē, ka viņš publiski uztirsa visai LV treneru cunftei.
Vienīgi izbrīnu rada, ka Kazakevičs, vai kāds cits LV treneris, to nepasaka publiski. Lai tādi kā tu vienreiz liekas mierā ar to brīnīšanos.
ej tu ar savām sazvērestības teorijām.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 13:37, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: ej tu ar savām sazvērestības teorijām.
Gaidu tavu versiju kāpēc Karašausks netiek aicināts uz LV izlasi!

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 13:39, pirms 4 gadiem
dabā un šoreiz uz vietas eksistē cilvēki- karjeristi, kas savu personisko ambīciju dēļ ir gatavi norakt veselu sporta veidu vairākus gadus uz priekšu, bet pārējie darboņi blakus pacietīgi klusē..

     [+] [-]

, 2021-03-18 13:45, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nomaini savu plati. Konkrēti atbildēja, ka bez bumbas nemāk spēlēt un nevajag tādu raksturu komandā. Cik tu vēl ilgi te čīkstēsi?
Par raksturu piekrītu, bet par neprasmi spēlēt bez bumbas, tādā gadījumā pavisam mierīgi 3/4 no izlasē iekļautajiem spēlētājiem šī iemesla dēļ izlasē nevajadzētu būt.

     [+] [-]

, 2021-03-18 13:47, pirms 4 gadiem
keksss rakstīja: Kartejo reizi atlausos kritizet Izlases vadibu - nu man nav saprotams, ka var nenemt izlase speletaju, kurs ir laba forma, demonstre labu sniegumu un noteikti pastiprinatu LV izlases blavo uzbrukumu sajos apstaklos.
Nu nav mums tie speletaju resursi tadi, lai spitetos un butu baigi izveligi sastava komplektesana, jo zemak vairs nav kur krist un tas, kur esam sobrid, ir pilniga katastrofa. Acimredzot, Dainis & Co doma savadak - loti skumji.
Pie šīs vadības futbols ir otršķirīgs. Galvenais naudu apgūt.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 13:55, pirms 4 gadiem
Karašausks ir personība, un viņa futbola prasmes ir daudz augstākā līmenī,par šī pašpasludinātā trenerīša intelekta līmeni.kurš tad pieļaus tādu situāciju,kad spēlētājs ir gudrāks par treneri.Pašlaik izlasē nav spilgtu personību-līderu,bet šim trenerim viņi arī nav vajadzīgi.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-18 13:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par raksturu piekrītu, bet par neprasmi spēlēt bez bumbas, tādā gadījumā pavisam mierīgi 3/4 no izlasē iekļautajiem spēlētājiem šī iemesla dēļ izlasē nevajadzētu būt.
Es domāju, ka tur tikai raksturs pie vainas. Dainis mēģina veidot komandu, viņam nevajag izlēcēju vai kādu ar ko netiks galā (jo trenera autoritātes Dainim īsti nav). FK Jelgavas pamatideja jau arī bija kārtīgs kapiņš, komandas spēle, saliedēts kolektīvs, spēle no otrā nummura pozīcijas. Neredzu kā tāds Kara tajā modelī iekļautos. Ja viņš būtu Bundeslīgas līmeņa spēlētājs, tad Dainim varētu pārmest un teikt - esi treneris un izmanto tādus spēlētājus kādi tev ir. Patiesībā Kara ir virslīgas līmeņa spēlētājs, izlasē neko īpašu nav parādījis, tāpēc neredzeu nekādu iemeslu sašutumam.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 14:06, pirms 4 gadiem
.............. rakstīja: Es varu pateikt kādēļ tā - treneris baidās no šī spēlētāja. Baidās, ka netiks galā ģērbtuvēs, zaudēs mikroklimatu, autoritāti un galu galā arī komandu..
Bet vai tur vispar ir ko zaudet? Manuprat, mums jau vairakus gadus vienkarsi vairs nav ko zaudet un tiesi ta iemesla del butu maksimali jaiespringst un jamegina tikt ara no bedres un parkapt kaut kadiem ieksejiem principiem un nesaskanam, lai kopigi uzlabotu rezultatu.

  -3 [+] [-]

, 2021-03-18 14:14, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es domāju, ka tur tikai raksturs pie vainas. Dainis mēģina veidot komandu, viņam nevajag izlēcēju vai kādu ar ko netiks galā (jo trenera autoritātes Dainim īsti nav). FK Jelgavas pamatideja jau arī bija kārtīgs kapiņš, komandas spēle, saliedēts kolektīvs, spēle no otrā nummura pozīcijas. Neredzu kā tāds Kara tajā modelī iekļautos. Ja viņš būtu Bundeslīgas līmeņa spēlētājs, tad Dainim varētu pārmest un teikt - esi treneris un izmanto tādus spēlētājus kādi tev ir. Patiesībā Kara ir virslīgas līmeņa spēlētājs, izlasē neko īpašu nav parādījis, tāpēc neredzeu nekādu iemeslu sašutumam.
Tevis rakstītais patiesībā pat ļoti sasaucas ar manis rakstīto, jo arī manā komentārā stāsts bija par Karašauska raksturu. Raksturu, kurš lika neapdomīgi TV muldēt lietas, kuras nevajadzēja muldēt pie apstākļiem, ja gribēja vel uzspēlēt LV izlasē pie LV treneriem. Un tas bija ļoti nepārdomāts izlēciens.
Pārējais viss ir lirika.

  +6 [+] [-]

, 2021-03-18 14:15, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā jau ir tava un tev līdzīgo problēma, ka Karašauskā saskata baigo LV futbola izlases baigo mesiju.
Viņam ir pietiekoši dota iespēja sevi pierādīt LV izlases kontekstā, un gala rezultāts ir 21 spēlē 1 (vieni) gūtie vārti. Ar viņa spēlēšanu LV izlasē ir tāpat kā ar viņa spēlēšanu ārzemju klubos-gribēšana ir, bet varēšanas tajos nonākot nav.
Ja Tu kaut nedaudz atbalsti LV izlasi, tad ta ir ari Tava problema. Jo Kara sobrid ir forma un vinam vajadzetu pamata iet vai speli pastiprinat nakot no mainas uz kadam pedejam 25min. Nesaku, ka vins ir spidejis ieprieks izlase, bet nedot iespeju tiesi pedeja laika, kad acimredzami Kara ir forma un varetu dot pienesumu komandai ir loti nepareizi un mulkigi.
Un Tev taisniba - nav jau Kara nekads CR7, kurs peksni mus izvilktu no bedres, bet mani soke fakts, ka sajos drausmigajos apstaklos mes atlaujamies nenemt labakos futbolistus izlase kaut kadu iepriekseju domstarpibu del. Tas ari viss.

     [+] [-]

, 2021-03-18 14:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tevis rakstītais patiesībā pat ļoti sasaucas ar manis rakstīto, jo arī manā komentārā stāsts bija par Karašauska raksturu. Raksturu, kurš lika neapdomīgi TV muldēt lietas, kuras nevajadzēja muldēt pie apstākļiem, ja gribēja vel uzspēlēt LV izlasē pie LV treneriem. Un tas bija ļoti nepārdomāts izlēciens.
Pārējais viss ir lirika.
Bet tu jau gribi pīt iekšā, ka viss Latvijas futbols aiz Petroviča muguras nostājies un neņem tikai dēl tiem izteikumiem. Es vnk domāju, ka tas ir plašāk, nevis viens konkrēts gadījums.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-18 14:31, pirms 4 gadiem
keksss rakstīja: Ja Tu kaut nedaudz atbalsti LV izlasi, tad ta ir ari Tava problema. Jo Kara sobrid ir forma un vinam vajadzetu pamata iet vai speli pastiprinat nakot no mainas uz kadam pedejam 25min. Nesaku, ka vins ir spidejis ieprieks izlase, bet nedot iespeju tiesi pedeja laika, kad acimredzami Kara ir forma un varetu dot pienesumu komandai ir loti nepareizi un mulkigi.
Un Tev taisniba - nav jau Kara nekads CR7, kurs peksni mus izvilktu no bedres, bet mani soke fakts, ka sajos drausmigajos apstaklos mes atlaujamies nenemt labakos futbolistus izlase kaut kadu iepriekseju domstarpibu del. Tas ari viss.
Ja Kara būtu galvastiesu pārāks par tiem pašiem Ikauniekiem, tad es piekristu. Savādāk priekškam bojāt komandas mikroklimatu?

  +4 [+] [-]

, 2021-03-18 14:32, pirms 4 gadiem
Puse no pussargiem spēlē kā aizsargi un neizsaukt Tīdenbergu!?!?!

Par Karašausku jau sen viss pateikts.
Jau žurnālisti publiski smejas par Daini visos veidos...

     [+] [-]

, 2021-03-18 14:33, pirms 4 gadiem
3 spēļu summā mums būs - padsmit :/

     [+] [-]

, 2021-03-18 15:04, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet tu jau gribi pīt iekšā, ka viss Latvijas futbols aiz Petroviča muguras nostājies un neņem tikai dēl tiem izteikumiem. Es vnk domāju, ka tas ir plašāk, nevis viens konkrēts gadījums.
Karašauskam gandrīz ar visiem treneriem ir bijušas problēmas, jau sen pirms Starkova. Tas pats daiņels šo no U21 izlidināja, kas ir tēmā tāpat jau zin, tā ka ļauj bocmanam baudīt pensiju tēlojot gudreli

     [+] [-]

, 2021-03-18 15:23, pirms 4 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ta jau atkal tiek saukti džeki kuriem klubos savos nav nekādu spēļu prakse kā piemēram Emsis un Ontužāns, bet netiek saukts piemēram Jaunzems kurš ir lieliski sagatavojies sezonai un arī spēlē labi.

Vai piemēram Saveļjevs, ar ko viņš labāks par to pašu Jaunzemu? Ar to ka spēlē kkur Itālijā?
Laikam neskatījies pēdējās spēles. Tur spēlētāji ar savādāku domāšanu laukumā. Saveļjevs vairāk domā laukumā, Jaunzems aizskrien līdz stūrim un piļī uz soda laukumu uz laimi, vismaz tas ļoti iekrita acīs.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-18 15:25, pirms 4 gadiem
24.mar . 21:45
Latvija - Melnkalne

30.mar . 21:45
Turcija - Latvija

27.mar . 21:45
Nīderlande - Latvija
Interesanti, kāpēc uzrakstīts tādā dīvainā secībā?

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 15:25, pirms 4 gadiem
Solovjovs, slavens ar "tēlainu" bļaustīšanos laukumā izsaukts, tas pats Kara atstāts malā.

     [+] [-]

, 2021-03-18 15:31, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet tu jau gribi pīt iekšā, ka viss Latvijas futbols aiz Petroviča muguras nostājies un neņem tikai dēl tiem izteikumiem. Es vnk domāju, ka tas ir plašāk, nevis viens konkrēts gadījums.
Protams, jo nevajag aizmirst, ka Karašausks ar Kazakeviču satikās arī junioru izlasē.
Tomēr es domāju, ka viņa muldēšana par Starkovu bija noteicošā, jo nevienam trenerim pēc tā nekad nebūs pārliecība, ka kaut ko līdzīgu nesāks arī par viņu muldēt publiskā telpā.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-18 15:36, pirms 4 gadiem
keksss rakstīja: Ja Tu kaut nedaudz atbalsti LV izlasi, tad ta ir ari Tava problema. Jo Kara sobrid ir forma un vinam vajadzetu pamata iet vai speli pastiprinat nakot no mainas uz kadam pedejam 25min. Nesaku, ka vins ir spidejis ieprieks izlase, bet nedot iespeju tiesi pedeja laika, kad acimredzami Kara ir forma un varetu dot pienesumu komandai ir loti nepareizi un mulkigi.
Un Tev taisniba - nav jau Kara nekads CR7, kurs peksni mus izvilktu no bedres, bet mani soke fakts, ka sajos drausmigajos apstaklos mes atlaujamies nenemt labakos futbolistus izlase kaut kadu iepriekseju domstarpibu del. Tas ari viss.
Jā, protams, ka viss kas šobrīd notiek LV futbola izlases kontekstā patreiz ir pēdējais, kas mani vispār interesē LV futbola kontekstā.
Tikai starpība ir tā, ka šoreiz es esmu pilnībā Kazakeviča pusē, un uzskatu ka Karašauskam vairs nav vietas LV izlasē. Un tāpēc man šai jautājumā nav problēmu atbalstīt LV futbola izlases treneru korpusa lēmumu.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-18 15:39, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Puse no pussargiem spēlē kā aizsargi un neizsaukt Tīdenbergu!?!?!

Par Karašausku jau sen viss pateikts.
Jau žurnālisti publiski smejas par Daini visos veidos...
Un kas ir žurnālisti, ka tipa smejas par Kazakēviču, kas gan vairāk ir izperināts tavā tupā galviņā, nekā notiek realitātē? Viņi ir baigie futbola treneri asi?

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 15:57, pirms 4 gadiem
Principa man ir tikai viens jautajums kurs uzbrucejs/i bus pamatā? Es ceru ka Krollis dabus spelet vairak kā pedejas 3 minutes. Es liktu Gutkovski & Krolli sakuma pret Melnkalni, speletu ar 2 uzbrucejiem.

     [+] [-]

, 2021-03-18 17:08, pirms 4 gadiem
https://www.finalwhistle.org/en/reg...

Jauna futbolmenedžera spēle! Rit tikai 7 sezona. Neviens nav nekur tāli ticis!
Un ziniet kas ir pats labākais? Leģendārais hattrick izstrādātājs sadarbojoties ar Serbu censoņām ir radijis patiešām modernu un interesantu projektu!

Latvijā pašlaik tikai 4(!!!) Komandas. Tādēļ savas vietējās līgas nav, un nelaimīgie 4 spēlē globālajā grupā!
Mums vajag savu līgu! Tādēļ tieši tu vari palīdzēt!

  -1 [+] [-]

, 2021-03-18 17:54, pirms 4 gadiem
mierā ar savu Karašausku! Nu nespēlēs viņš Daiņa vadībā un viss, pat pilnīgi atpalikušajam ir skaidrs, ka tās ir antipātijas pret raksturu un nepakļaušanos vadības principiem pret Artūru no u-21 izlases laika. Sieviešu basketbola izlasē nesavienojās Šteinberga un Zībarts(tur no spēlētājas puses)...te no Daiņa puses...vnk. aizmirstam un dzīvojam tālāk. Nu nav Karašausks tāds gamechangers, ka nu izsauks un izvilks Latvijas izlasi!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 17:56, pirms 4 gadiem
Karašausks nekādu klimatu komandā nevar sabojāt. Mans rads saistīts ar spēlētājiem , un saka , ka zinot Daiņa zemo kvalifikāciju , negribīgi brauc uz izlasi tikai Kazakēviča dēļ. Kaut gan pie cita trenera zāli grauztu. Kara ar savu autoritāti , ar savu raksturu pasūtīti Daineli uz poda....Kāda autoritāte pārējiem ? Vadīt izlasi nav tas pats kas Jelgavas kaulu lauzējus saukt uz varoņdarbiem ! Ja stādītu visu Latvijas treneru reitingu kāds būtu Kazakēvičs ?

  -1 [+] [-]

, 2021-03-18 18:09, pirms 4 gadiem
Interesanti kur ies vektors pēc 3 zāģiem? Dārgie,mīļie fani neuztraucieties,kamēr būs šis matemātiķis un interese tikai par savām ambīcijām LLFF NEVIS VISA FUTBOLA LABĀ tikmēr uztveriet visu ar humoru.Vai tad Jums nav kur skatīties kvalitatīvu futbolu?

  -1 [+] [-]

, 2021-03-18 18:17, pirms 4 gadiem
strops rakstīja: Karašausks nekādu klimatu komandā nevar sabojāt. Mans rads saistīts ar spēlētājiem , un saka , ka zinot Daiņa zemo kvalifikāciju , negribīgi brauc uz izlasi tikai Kazakēviča dēļ. Kaut gan pie cita trenera zāli grauztu. Kara ar savu autoritāti , ar savu raksturu pasūtīti Daineli uz poda....Kāda autoritāte pārējiem ? Vadīt izlasi nav tas pats kas Jelgavas kaulu lauzējus saukt uz varoņdarbiem ! Ja stādītu visu Latvijas treneru reitingu kāds būtu Kazakēvičs ?
viņs nebūtu tādā reitingā

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 18:27, pirms 4 gadiem
Neizsauk Karašausku ir nepareizs, un galīgi aplams lēmums, bet cerams, ka es kļūdos. Savādāk mums ir izlase ar kuru var pacīnīties par labu vietu

  -2 [+] [-]

, 2021-03-18 18:47, pirms 4 gadiem
Pirmkārt, ko visi brīnās, ka nav Karašauska - pat pats savā intervijā teica, ka vairs "nezvanīs", jo redz, ka Dainim laikam neder
Otrkārt, ja ir izvēle starp veselu baru uzbrucēju, kuri izlasē neviens nav guvuši vairāk par 1-2 vārtiem - diezgan loģiski paņemt tos, kas a)spēlē spēcīgākā līgā vai b) ir jaunāki un perspektīvāki nevis c)tādu, kas katrā komandā paspējis uztaisīt skandālu.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 18:47, pirms 4 gadiem
Paliek jau smieklīgi, ko var ņemties ap to Karašausku, tiešām sāk likties ka viņam līmenis kā Krištianu Ronaldu, ka tik neaizstājams špīlers te daudziem.
Pēc 10-20 gadiem arī visi klaigās un bēdāsies, ka Karašausks nav izsaukts

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 18:56, pirms 4 gadiem
Kur Karašausks? Atopies!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 19:14, pirms 4 gadiem
Kazakevics ir -leetaa desa- prieksh LFF, taada arii ir attieciigaa darba kvalitaate, ar neordinaariem, neadekvaatiem gaajieniem.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-18 20:12, pirms 4 gadiem
Par Karašauski sen jau teicu, lieka diskusija, nav viņa izlasē un nevajag arī, nekas dižs tur nav. Taču nelielā neizpratnē esmu, kāpēc Kiprā spēlējošo Rakelu nesauc? Viņam, manuprāt, starp 4 izlases uzbrucējiem noteikti būtu jābūt..

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 20:40, pirms 4 gadiem
Kkur toch zheel, ka Latvijas futenee nav taadi trenneri kaa Hokjii, pat ja Karashausks ir taads pretim muldetaajs, neko, Ozo izslegtu gjerbtuvee gaismu, izstaigaatu ar nuuju, un kartiibaa, visi runaatu tik par shtelli
Bet diemzheel, miiksts tas futbols, ar visiem jokainajiem trenneriem, un japiekriit tam Chalim, kurs piemineja par naudas apgushanu, tikai un vienigi...

     [+] [-]

, 2021-03-18 21:29, pirms 4 gadiem
mēsls tu esi ne teneris. salaga

     [+] [-]

, 2021-03-19 09:09, pirms 4 gadiem
Daži saka, ka par daudz runā par Karašausku. Bet mums nav tik daudz kaut cik labu spēlētāju, lai tā ignorētu viņu.
Varbūt Arturs personīgi ir ļoti aizvainojis Daini, pasūtījis kaut kur? Dainim vakjadzēja dot skaidru atbildi!
Par it kā klimata bojāšanu komandā?! Kaut kā nav novērots, ka Karašausks Liepājā bojā komandā klimatu!

     [+] [-]

, 2021-03-19 10:06, pirms 4 gadiem
Visumā no pieejamiem futbolistiem sastāvs optimāls, vienīgi jautājums par Karašausku?!
Pozitīvi, ka kopš Dainis ir treneris vairākums komanda'ir latviešu spēlētāji un tā pamazām kļūst par Latvijas nacionālo izlasi, nevis krievu guberņas komandu, kā bija agrāk!