Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:121, Did:0, useCase: 3

Toress, visticamāk, atgriezīsies "Atletico", "Inter" vienojas ar Podoļski

Agris Suveizda

Toress, visticamāk, atgriezīsies "Atletico", "Inter" vienojas ar Podoļski
Fernando Toress ar savu bijušo komandas biedru un topošo treneri Djego Simeoni
Foto: Marca.com

Ļoti tuvu, lai pēc vairāk nekā septiņu gadu pārtraukuma atgrieztos Madrides "Atletico", ir spāņu uzbrucējs Fernando Toress, kura vietā uz Milānu dosies itālietis Alesio Čerči. Prese lēš, ka vienošanās jau ir noslēgta un jau pirmdien darījums varētu notikt oficiāli. Savukārt otrs Milānas klubs "Inter" esot panācis principiālu vienošanos ar Lukašu Podoļski, taču vēl priekšā pārrunas ar "Arsenal" par būtiskām līguma detaļām.

Fernando Toress šovasar uz diviem gadiem tika izīrēts "Milan", taču atlikušos 18 mēnešus 30 gadus vecais spānis, visticamāk, pavadīs īrē Madrides "Atletico" – klubā, kuru pameta pirms septiņarpus gadiem. Pretī "Milan" pusgada īrē saņems 27 gadus veco Alesio Čerči, kuru "Atletico" vasarā iegādājās par 15 miljoniem eiro. Bijušais "Torino" līderis Spānijā tā arī nav iedzīvojies, "La Liga" piedaloties tikai sešās spēlēs, ne reizi neizejot pamatsastāvā un negūstot nevienus vārtus. Toresam A Sērijā 10 spēles, septiņas pamatsastāvā un vieni vārti. Toresa īpašniece "Chelsea" viņu savulaik iegādājās par nepilniem 60 miljoniem eiro.

Tikmēr Corriere dello Sport vēsta, ka Milānas "Inter" ir panākusi vienošanos ar Lukašu Podoļski, kurš šosezon Premjerlīgā septiņas reizes nācis uz maiņu un nav guvis nevienus vārtus. Londonas "Arsenal" esot gatavs par velti atdot Podoļski īrē, taču abiem klubiem vēl jāvienojas par izpirkuma detaļām – vai līgumā tiks iekļauta tikai iespēja izpirkt spēlētāju, vai izpirkšana būs obligāts nosacījums. Pirmajā gadījumā "Inter" vēlamā summa esot astoņi miljoni eiro, bet otrajā – ne vairāk par pieciem sešiem miljoniem.

Anglijas pēc spēka otrās līgas klubs Boltonas "Wanderers" Ziemassvētku vakarā parakstīja īstermiņa līgumu ar bijušo Anglijas izlases uzbrucēju Emilu Heskiju, kurš pēdējās divas sezonas pavadīja Austrālijā. 36 gadus vecais uzbrucējs Ņūkāslas "Jets" rindās 42 mačos guva desmit vārtus. Decembra sākumā Boltona līgumu parakstīja arī Eiduru Gudjonsenu, kurš ir Heskija vienaudzis. Islandietis kopš vasaras bija brīvais aģents, pirms tam pusotru gadu "Club Brugge" sastāvā 46 spēlēs (tikai 18 pamatsastāvā) gūstot septiņus vārtus. Boltona ar 26 punktiem 22 spēlēs ierindojas 16. vietā.

Jaunu darbu atradis vēl viens veterāns Adrianu, kurš savulaik ilgus gadus spēlēja Itālijas A Sērijā, tajā pēdējo maču aizvadot 2011. gada 16. janvārī. 32 gadus vecais brazīliešu uzbrucējs atgriezīsies Eiropā, taču nevis Itālijā, bet gan Francijā, turklāt pēc spēka otrajā līgā – "Le Havre", kas tabulā ieņem 11. vietu. Gan kādreizējais Milānas "Inter" uzbrucējs, gan klubs apstiprināja vienošanās panākšanu.

Francijā varētu atgriezties skandalozais Hatems Ben Arfa, kurš sezonu sāka īrē "Hull City", taču kārtējo reizi nespēja iejusties jaunajā komandā un iekarot trenera uzticību. Ben Arfa, kurš kādreiz tika uzskatīts par vēl talantīgāku nekā viņa komandas biedrs Lionā Karims Benzemā, grasās lauzt īres līgumu un plāno izbeigt līgumattiecības arī ar Ņūkāslas "United", kas viņu saista vēl uz pusgadu. Vistuvāk Ben Arfa esot Francijas klubam "Nice", taču, lai pāreja notiktu, 27 gadus vecajam pussargam vajadzēs ievērojami samazināt savu algu. Starp Ben Arfas tīkotājām esot arī Artjoma Rudņeva pārstāvētā "Hamburg".

Izmantotie resursi:
Calciomercato, Inter: colpo per Mancini, arriva...
Fernando Torres returns home - MARCA.com...
BBC Sport - Emile Heskey: Bolton Wanderers sign...

     [+] [-]

, 2014-12-26 13:30, pirms 10 gadiem
Zhel, ka Poldijam jaaiziet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-12-26 13:40, pirms 10 gadiem
Nez ko Boltona cer sagaidīt no abiem veterāniem? Heskijs vispār ir bezcerīgs gadījums, it sevišķi 36 gadu vecumā.

     [+] [-]

, 2014-12-26 13:51, pirms 10 gadiem
Nu, īres maiņas ar Torresu un Čerci var nākt abiem pa labu, jo abi ir labi spēlētāji, tik kaut kā nav iejutušies klubā, savu līdzjutēju priekšā varbūt atvērsies.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-26 13:52, pirms 10 gadiem
Chelsea izčakarēja Torresu. krettīni

  +2 [+] [-]

, 2014-12-26 13:53, pirms 10 gadiem
Tā arī neizpratu kādēļ tik ātri un pēkšņi no Vācijas izlases pamatsastāva spēlētāja līdz Arsenāla beņķim nonāca Podoļskis. Es saprotu trauma, bet no tās atgūties tā arī neizdevās... Veiksmi Inter'ā!

  +3 [+] [-]

, 2014-12-26 14:02, pirms 10 gadiem
quarterr rakstīja: Tā arī neizpratu kādēļ tik ātri un pēkšņi no Vācijas izlases pamatsastāva spēlētāja līdz Arsenāla beņķim nonāca Podoļskis. Es saprotu trauma, bet no tās atgūties tā arī neizdevās... Veiksmi Inter'ā!
Man liekas ,ka Vengers viņam neuzticas. Atvēlētajā laikā viņš ir guvis vārtus un pat izskatās labāk kā Velbeks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-26 14:05, pirms 10 gadiem
A ko Chelsea iegūs no šī darījuma Agri?

Bet par Heskiju un Eiduru tu Agri gan attapies

  +2 [+] [-]

, 2014-12-26 14:09, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Chelsea izčakarēja Torresu. krettīni
Nepiekrītu! Liec galdā visu izņemot status! Torres ar Chelsea ieguva to ko ar Pool nebūtu spējīgs iegūt, pie tam esot reālai sastāvdaļai no kluba

  +1 [+] [-]

, 2014-12-26 14:11, pirms 10 gadiem
smilchs2 rakstīja: Nez ko Boltona cer sagaidīt no abiem veterāniem? Heskijs vispār ir bezcerīgs gadījums, it sevišķi 36 gadu vecumā.
Bija pēdējajā vietā un nomainīja treneri! Vai tev tas neko neizsaka!???

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:15, pirms 10 gadiem
Tāpat ir dzirdēts par Zoumas iespējamo īri janvārī, jo klubs baidās un rēķinās nākotnē ar viņu!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-26 14:16, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: A ko Chelsea iegūs no šī darījuma Agri?

Bet par Heskiju un Eiduru tu Agri gan attapies
Tas ir debesu brīnums, ka šis autors to vispār pieminēja. Tam jau latinosi tikai patīk.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-26 14:21, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Tas ir debesu brīnums, ka šis autors to vispār pieminēja. Tam jau latinosi tikai patīk.
Tāpēc nav ko bāzt degunu tur kur nevajag

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:22, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tāpēc nav ko bāzt degunu tur kur nevajag
Ko šodien skatīsies?

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:27, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Ko šodien skatīsies?
Chelsea- WHU
Middlesbrough-Nottingam
Arsenal- QPR

Varbūt pa vidam Waregam

Ko tu?

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:33, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Mandžukičs iespējams jau janvārī pievienosies City
neies Atletico laist prom savu uzbrukuma liideri pirms izskjiroshajaam ciinjaam La Liga un CL

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:34, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: A ko Chelsea iegūs no šī darījuma Agri?

Bet par Heskiju un Eiduru tu Agri gan attapies
ko ta Chelsea ieguus,ja neskaita ka nav jaamaksaa visa Toresa alga,dalju sedz Millan un tagad Atletico?

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:37, pirms 10 gadiem
varbuut vien iespeeju ka Atletico vasaraa vinju izpirks,ko Millan neizskataas ka buutu veeleejusies

  +1 [+] [-]

, 2014-12-26 14:38, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: ko ta Chelsea ieguus,ja neskaita ka nav jaamaksaa visa Toresa alga,dalju sedz Millan un tagad Atletico?
Vai Jose atdos Torresu saviem konkurentiem uz ČL AM neiegūstot neko? Ļoti tuvredzīgi... alga? Nesmīdini!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:40, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Vai Jose atdos Torresu saviem konkurentiem uz ČL AM neiegūstot neko? Ļoti tuvredzīgi... alga? Nesmīdini!
nu es jau rev prasu,jo nekur neatrodu info,ka Chelsea ar kaut kas pienaaktos

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:40, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Chelsea- WHU
Middlesbrough-Nottingam
Arsenal- QPR

Varbūt pa vidam Waregam

Ko tu?
Kopš bērna kājas esmu MU fans. Bija laiki ar tādām personībām kā Kantonā un kapteiņu kapteinis Rojs Kīns, pēc tam Skolzs un Gigss. Šogad ļoti simpatizē WHU, kas ar labām sekmēm spēlē britu old school futbolu, nu vismaz pietuvinātu tam.
Tātad- Chelsea- West Ham United
M.United- N.United
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:41, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: viņi tak iegādājās Toresu
Torresam veel sevi jaapieraada,neliks uz vinju galveno uzsvaru uzbrukumaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:43, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: nespriedelē par lietām no kurām neko nerubī Chelsit Toress nav vajadzīgs

pat Kurtuā atdeva pirms gada "konkurentiem"
pats te nespriedelee,Kutrua jau gadus triis,ja ne vairaak bija iiree Atletico,kur ar izauga par to,kas ir

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:44, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: City ir vajadzīgs uzbrucējs un neredzu iemeslu kāpēc lai tas nebūtu Mandžukičs

diez vai pastāv variants atsaukt no īres Negredo
kaads Mandzukics,vinjsh tak nevar CL speeleet citas komandas sastaavaa kaa Atletico
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:46, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: nespriedelē par lietām no kurām neko nerubī Chelsit Toress nav vajadzīgs

pat Kurtuā atdeva pirms gada "konkurentiem"
Un? Tu tak neko nerubī? Sezonas sākumā kāds par to bija pārliecināts? Ak jā tu Vanga

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:47, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: kaads Mandzukics,vinjsh tak nevar CL speeleet citas komandas sastaavaa kaa Atletico
Un cik tad spēles CL City vispār būs? Visticamāk divas. Premjerlīgā arī viņus sāks ne pajokam dupsēt, tāpēc vajag vajag spēlētājus.

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:47, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: nu es jau rev prasu,jo nekur neatrodu info,ka Chelsea ar kaut kas pienaaktos
Ko Agris neiesaistās sarunā? Jo viņam ar nav nekāda info

  +2 [+] [-]

, 2014-12-26 14:48, pirms 10 gadiem
jaa un Mario tagad ies un piekritiis uz paaris meeneshiem glaabt teeviju un peec tam daliis speeles laiku ar Aguero,kameer Atletico vinjsh ir nr 1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:51, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Un cik tad spēles CL City vispār būs? Visticamāk divas. Premjerlīgā arī viņus sāks ne pajokam dupsēt, tāpēc vajag vajag spēlētājus.
es saprotu ka vajag,bet ne jau Mario tagad atdos,Atletico ar par kaut ko ciinaas,saprastu vasaraa,bet ne tagad

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:51, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: salīdzini Madridi ar Mančesteru, tīri sadzīviski

jebkurš nedomājot izvēlēsies Mančestru
Par tevi tak nav šaubu! Ko spried par citiem?

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:52, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: salīdzini Madridi ar Mančesteru, tīri sadzīviski

jebkurš nedomājot izvēlēsies Mančestru
ja tev par daarznieku jaastraadaa,tad jaa,bet,ja par futbolistu,tad Madride

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:55, pirms 10 gadiem
Ļoti, ļoti ceru, ka lielais Sems pazemos to nepatīkamo tipu Žozē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:56, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Ļoti, ļoti ceru, ka lielais Sems pazemos to nepatīkamo tipu Žozē.
Ceri gan

     [+] [-]

, 2014-12-26 14:59, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ceri gan
Ceru. Kārtīgs angļu futbols ar Davningu un Kerolu avangardā pret to internacionālo kokteilii

  +2 [+] [-]

, 2014-12-26 15:00, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: City > Atletico, visās jomās

-konkurētspējā
-mārketingā
-atmosfērā

samierinies
tie varbuut ir iemesli vasaras paarejai,bet ne tagad ziemaa,tas nav sapraatiigi ne no Mandzukica puses,ne no Atletico,kaada jeega vinjiem tagad pavaajinaat sastaavu,iziireejot ne paardodot labaako uzbruceeju

  +1 [+] [-]

, 2014-12-26 15:00, pirms 10 gadiem
Dau.nings izrādās SC ir lamu vārds. Neņem pretī

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:01, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Ceru. Kārtīgs angļu futbols ar Davningu un Kerolu avangardā pret to internacionālo kokteilii
Nu WHU fabrika tiešām simpatizē, bet tomēr jāuzvar ir Chelsea, vai tas izdosies? Cerams, ka jā!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-26 15:01, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: tie varbuut ir iemesli vasaras paarejai,bet ne tagad ziemaa,tas nav sapraatiigi ne no Mandzukica puses,ne no Atletico,kaada jeega vinjiem tagad pavaajinaat sastaavu,iziireejot ne paardodot labaako uzbruceeju
Ir tev taisnība. Futbolā tā ir aksioma, ka nopietni spēlētāji ziemā klubus nemaina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:09, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Huans Mata, Nemanja Matičs, Kabajs utt
Teiksim precīzāk- top klubu vilcējspēki ziemā klubus nemaina. Mandžukičs ir galvenais bombardieris, bet Mata savā laikā sāka uz beņķa aizsēdēties.

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:10, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Huans Mata, Nemanja Matičs, Kabajs utt
Mata? Futbola eksperts savā krāšņumā

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:14, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Mata? Futbola eksperts savā krāšņumā
Nu beidz, tas puika ir labs tomēr! Superklubos varbūt nevar ar pamatsastāvu konkurēt, bet līmenis ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:17, pirms 10 gadiem
Atkal JT

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:18, pirms 10 gadiem
Ansis kuru atrada kāpstos rakstīja: Trolli lien atpakaļ savā alā, no kurienes izlīdi
Lien totokantorī atpakaļ

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:19, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Atkal JT
Vecais nazis, ko darīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:21, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Labākais Chelsea spēlētājs divus gadus pēc kārtas

bet nu jā, Chesea nav superklubs, piekrītu
Nav, nav, šitie visi M.City un Chelsea cilvēkam tikai vēmienu raisa

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:22, pirms 10 gadiem
Ansis kuru atrada kāpstos rakstīja: Trolli, tava pasaka ir galā, jo trollim ir jālien alā
Lien, lien Ansi Ģinamas eksperts

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:23, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Nu beidz, tas puika ir labs tomēr! Superklubos varbūt nevar ar pamatsastāvu konkurēt, bet līmenis ir.
Rezervistu pārdot par tādu summu janvārī, jautājumi lieki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:27, pirms 10 gadiem
Ansis kuru atrada kāpstos rakstīja: Tikai Rīga, Tikai Dinamo

Bet tev trooli ir jālien alā
Lien, lien tak totokantori

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:27, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: City cilvēkos izraisa prieku un sajūsmu, jo beidzot ir klubs, kas var iekost citiem

beidzot ir klubs, kas var vinnēt lielas lietas, jo apnikuši vienveidīgie fināli un čempioni gadu no gada

PSG un City ir nākotnes dominējošais spēks.
Tāpat kā CR raisa Zigfrīda cirkšņos erekciju? Lai tā būtu, man gan patīk vēsture un tradīcijas.

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:28, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nu WHU fabrika tiešām simpatizē, bet tomēr jāuzvar ir Chelsea, vai tas izdosies? Cerams, ka jā!
Interesanti, ka Chelsea leģenda ir bijušais WHU akadēmijas audzēknis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:30, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Interesanti, ka Chelsea leģenda ir bijušais WHU akadēmijas audzēknis.
Terijs, Frenkijs, Džo Kols- daudz to audzēkņu ir

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:32, pirms 10 gadiem
WHU- labākā akadēmija londonā

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:32, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Interesanti, ka Chelsea leģenda ir bijušais WHU akadēmijas audzēknis.
Vai esmu kko mēģinājis iebilst? Tapēc jau WHU ir WHU, kur Chelsea spēlētāji liek viņiem kļoķi iekšā ( Lamps un JT)

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:33, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Terijs, Frenkijs, Džo Kols- daudz to audzēkņu ir
Frenkija stāsts ir interesants. Ja zini, ko domāju...

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:34, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: WHU- labākā akadēmija londonā
Oxfords- nākamais ko visi jau kāro
Poyetam dēls ar nav nav zemē metams!

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:35, pirms 10 gadiem
Ansis kuru atrada kāpstos rakstīja: Tikai pēc tevis, tikai pēc tevis, troļļu karalim priekšroka
Meties uz ceļiem kāpostu Ansi, pret Ferdinandu tev nav cerību, kepon

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:36, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Frenkija stāsts ir interesants. Ja zini, ko domāju...
Droši vien, bet kādā ziņā? Es biogrāfijās dziļi neiedziļinos

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:36, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: WHU- labākā akadēmija londonā
Spurs ar nav slikta.
Slēpts komentārs: Dalabi 19

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:39, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Droši vien, bet kādā ziņā? Es biogrāfijās dziļi neiedziļinos
Viņš no "āmuriem" aizgāja pēc tam, kad WHU atbrīvoja galveno treneri, kurš Frenkam deva iespēju uzspēlēt. Kāds zin kā sauca treneri?

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:40, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Viņš no "āmuriem" aizgāja pēc tam, kad WHU atbrīvoja galveno treneri, kurš Frenkam deva iespēju uzspēlēt. Kāds zin kā sauca treneri?
Oi, onkuls Rednaps?

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:40, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: WHU- labākā akadēmija londonā
Vietējā? Bet tomēr Chelsea, MU un City ir labākie jaunieši UK

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:41, pirms 10 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Stulbākais ka raksts ir par transfēriem bet SC troļļi runā par to kurš ir labākais klubs, labākais klubs? Tāda nav, ir Eiropas elite, respektīvi labākie klubi no Top5 līgām, tātad labākie ir MU, Real, Bayern,Milan, un....PSG īsti negribu saukt, naudas uzpūsts, tāpat kā City!
Really Milan? Tad jau Liverpool arī.

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:42, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Vietējā? Bet tomēr Chelsea, MU un City ir labākie jaunieši UK
Sūds ar jauniešiem, paseko zvaigžņu karjeru pirmsākumus. Tie jaunieši bieži vien paliek mūžīgi perspektīvi

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:42, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Oi, onkuls Rednaps?
Nop. Tēvs Frenks Lampards Seniors. onkulis bija palīgs tai laikā.

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:45, pirms 10 gadiem
Nuuuu, es tākā par vēsturi runāju, pat ja Milan sobriid ir kritums

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:45, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Sūds ar jauniešiem, paseko zvaigžņu karjeru pirmsākumus. Tie jaunieši bieži vien paliek mūžīgi perspektīvi
Taisnība! Bet kur spēlē Carlton Cole ? Tai pašā WHU! Te tā perspektīva palika.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-26 15:45, pirms 10 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Nuuuu, es tākā par vēsturi runāju, pat ja Milan sobriid ir kritums
On Pool vēstures nav? Panākumiem bagātākais angļu klubs.

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:47, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Taisnība! Bet kur spēlē Carlton Cole ? Tai pašā WHU! Te tā perspektīva palika.
VSP jau Karltons karjeras pirmsākumos nāk no Chelsea.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:48, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: VSP jau Karltons karjeras pirmsākumos nāk no Chelsea.
Un kur perspektīva palika? Pēc Gaskoina labākajā akadēmijā

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:48, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Nabaga WHU aizsardzība Labi, ka tikai 1:0
Cic! Futbola romantika cīnās ar naudasmaisiem šoreiz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:51, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Un kur perspektīva palika? Pēc Gaskoina labākajā akadēmijā
Ne visi perspektīvie kļūst par labākajiem. papēti cik daudzi WHU audzēkņi ir spēlējuši vai joprojām spēlē EPL top klubos. Vairāk nekā Chelsea vai City noteikti.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-26 15:51, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: City arī ir vēsture un tradīcijas + tagad ir nauda!
Kuram klubam Anglijā vēsture nav? Lieks komentārs Robel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:52, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: City arī ir vēsture un tradīcijas + tagad ir nauda!
Īens Kērtiss- vienīgais City fans, kura priekšā cepuri noņemu
https://www.youtube.com/watch?v=zuu...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-26 15:53, pirms 10 gadiem
Ansis kuru atrada kāpstos rakstīja: Tātad Tu tiko sev un citiem atzinies, ka esi trollis Neko citu no tevis jau negaidīju, ak troli....

Tātad, tagat officiāli varu teikt, ka SC lielākais trollis ir Ferdinands Lieliskaisss, lai cilvēki zina patiesību, kuru Tu tikko mums arī izstāstīji
Trollis esi tu, kas pie visiem rakstiem dežūrē
Es esmu futbola draugs, jo mani interesē tikai futbols, bet tev totokantorisKāpostuAnsi
Uztaisi balsošanu, tad redzēsi, kas ir kas

     [+] [-]

, 2014-12-26 15:56, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Ne visi perspektīvie kļūst par labākajiem. papēti cik daudzi WHU audzēkņi ir spēlējuši vai joprojām spēlē EPL top klubos. Vairāk nekā Chelsea vai City noteikti.
Noteikti! Nav nekāda garantija, ka tādi Chelsea jaunieši kā Swifts, Baker, Ake, Cristensens, Boga, Brown, Loftus utt kļūs par EPL špīleriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:00, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Noteikti! Nav nekāda garantija, ka tādi Chelsea jaunieši kā Swifts, Baker, Ake, Cristensens, Boga, Brown, Loftus utt kļūs par EPL špīleriem
WHU jaunajiem tomēr ir lielāla iespēja dabūt EPL pieredzi. Lai gan šosezon klubs ir spēcīgi pastipeinājies. VSP viena no labākajām akadēmijām ENG ir "Svētajiem". Un no offense, bet WHU akadēmija ir labāka kā Chelsea. To tev pateiks jebkurš futbola eksperts.

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:03, pirms 10 gadiem
Par tiem akadēmiju produktiem runājot, būtu labi, ja Šovkross MU atgrieztos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:05, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: WHU jaunajiem tomēr ir lielāla iespēja dabūt EPL pieredzi. Lai gan šosezon klubs ir spēcīgi pastipeinājies. VSP viena no labākajām akadēmijām ENG ir "Svētajiem". Un no offense, bet WHU akadēmija ir labāka kā Chelsea. To tev pateiks jebkurš futbola eksperts.
Protams, ka lielāka, bet Poyeta dēls tā īsti pie teikšanas nav ticis! Ceru, ka vēl tiks.
Tātad tu sevi uzskati par kkādu ekspertu ja man centies uzbāzt, ka WHU ir labāka akadēmija Gribētos redzēt plašāku viedokli par to!

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:06, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Tu iemācies pareizi rakstīt un neatkārtojies, jo viens no taviem iepriekšējiem profiliem raksta tieši to pašu caurām dienām šeit! Tev Ferdinands murgos noteikti traucē
Diez kāpēc? Jo Agris nevar gulēt mierīgi!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-26 16:06, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Protams, ka lielāka, bet Poyeta dēls tā īsti pie teikšanas nav ticis! Ceru, ka vēl tiks.
Tātad tu sevi uzskati par kkādu ekspertu ja man centies uzbāzt, ka WHU ir labāka akadēmija Gribētos redzēt plašāku viedokli par to!
Ferdij, nedirsies, pēc uzvārdiem objektīvi WHU ir labāki!

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:08, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Protams, ka lielāka, bet Poyeta dēls tā īsti pie teikšanas nav ticis! Ceru, ka vēl tiks.
Tātad tu sevi uzskati par kkādu ekspertu ja man centies uzbāzt, ka WHU ir labāka akadēmija Gribētos redzēt plašāku viedokli par to!
Ekspertu? Es sekoju līdzi EPL un dzirdu, ko par WHU un Saints, arī Spurs akadēmijām domā Anglijā. Neuzskati, ka angļu apskatnieki šo to zin par savu klubu infrastruktūru?

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:11, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Ekspertu? Es sekoju līdzi EPL un dzirdu, ko par WHU un Saints, arī Spurs akadēmijām domā Anglijā. Neuzskati, ka angļu apskatnieki šo to zin par savu klubu infrastruktūru?
Nē nu es laikam sekoju la liga Visi lielie klubi domā par savām akadēmijām, bet vai kāds tās iesaista pirmajā komandā, lūk tas jau cits jautājums! Uz doto brīdi Chelsea ir jauniešu U-21 čempioni Anglijā! Vai tu to noliegsi?

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:16, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nē nu es laikam sekoju la liga Visi lielie klubi domā par savām akadēmijām, bet vai kāds tās iesaista pirmajā komandā, lūk tas jau cits jautājums! Uz doto brīdi Chelsea ir jauniešu U-21 čempioni Anglijā! Vai tu to noliegsi?
Nē. Bet tikpat svarīgi kā būt U21 čempioniem ir kas notiks tālāk, ne? WHU ir vairāk vietējas akadēmijas spēlētāju pirmajā komandā, vairāk akadēmijas audzēkņu pārējās EPL komandās. Un ne visi lielie klubi domā par akadēmijām. Kāpēc WHU viedējā līnijā un aizsardzībā ir pa kādam akadēmijas audzēknim pamatsastāvā, bet Chelsea nav? Un nesāc dzīt bullsh*u par dažādajiem sezonas mērķiem vai komandu līmeņiem, jo pēc Tevis teiktā sanāk, ka Chelsea akadēmija līdzīgi kā WHU akadēmija izaudzina pirmajajai komandai atbilstošus spēlētājus.

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:18, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Nē. Bet tikpat svarīgi kā būt U21 čempioniem ir kas notiks tālāk, ne? WHU ir vairāk vietējas akadēmijas spēlētāju pirmajā komandā, vairāk akadēmijas audzēkņu pārējās EPL komandās. Un ne visi lielie klubi domā par akadēmijām. Kāpēc WHU viedējā līnijā un aizsardzībā ir pa kādam akadēmijas audzēknim pamatsastāvā, bet Chelsea nav? Un nesāc dzīt bullsh*u par dažādajiem sezonas mērķiem vai komandu līmeņiem, jo pēc Tevis teiktā sanāk, ka Chelsea akadēmija līdzīgi kā WHU akadēmija izaudzina pirmajajai komandai atbilstošus spēlētājus.
Aiziet met visus uzvārdus un status un tad es piekāpšos! Chelsea jaunieši pirmajā komandā praktiski nespēlē, tas nav noslēpums, bet dod info par WHU!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-26 16:21, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Aiziet met visus uzvārdus un status un tad es piekāpšos! Chelsea jaunieši pirmajā komandā praktiski nespēlē, tas nav noslēpums, bet dod info par WHU!
WHU bez meklēšanas Aizsargs Tomkinss un pussargs Noubls (tagad savainots). MUTD Kariks. City Lempards. Villa Rotācijā Ročardsons un Kouls. No ši gadsimta ENG zvaigznēm noteikti jāpiemin Rio Ferdinands. Man negribas vērt vaļā Wikipedia un meklēt, bet WHU audzēkņi kopš Chelsea pāriešanas Abramoviča rokās ir sasnieguši vairāk nekā BLUES audzēkņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-26 16:25, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: WHU bez meklēšanas Aizsargs Tomkinss un pussargs Noubls (tagad savainots). MUTD Kariks. City Lempards. Villa Rotācijā Ročardsons un Kouls. No ši gadsimta ENG zvaigznēm noteikti jāpiemin Rio Ferdinands. Man negribas vērt vaļā Wikipedia un meklēt, bet WHU audzēkņi kopš Chelsea pāriešanas Abramoviča rokās ir sasnieguši vairāk nekā BLUES audzēkņi.
Es tev prasu visus WHU audzēkņus no pirmā komandas uz doto brīdi! Cik ? skaiti!

Chelsea audzēkņi uz pirmo komandu netiek, atzīstu, bet izskatās, ka tuvākajos gados tiks! Skaiti visus, pat ar wiki palīdzību!

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:26, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Lampards ir Chelsea audzēknis
Lampards manuprāt arī pirmos vārtus EPL guva WHU labā. Patin atpakaļ es minēju par Lampardu.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-26 16:26, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Lampards ir Chelsea audzēknis
muļķības

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:27, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Lampards ir Chelsea audzēknis
Ar tevi diskusija ir beigusies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:30, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Ar tevi diskusija ir beigusies
Pat nesākoties

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:30, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Es tev prasu visus WHU audzēkņus no pirmā komandas uz doto brīdi! Cik ? skaiti!

Chelsea audzēkņi uz pirmo komandu netiek, atzīstu, bet izskatās, ka tuvākajos gados tiks! Skaiti visus, pat ar wiki palīdzību!
Uz doto brīdi Wiki pirmajā komandā min 5 WHU akadēmijas audzēkņu pirmās komandas rindās. Divi no tiem ir pamatsastāva spēlētāji.

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:32, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Uz doto brīdi Wiki pirmajā komandā min 5 WHU akadēmijas audzēkņu pirmās komandas rindās. Divi no tiem ir pamatsastāva spēlētāji.
Uzvārdus! Tad es pārbaudīšu

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:36, pirms 10 gadiem
Starp pārējiem WHU akadēmijas audzēkņiem aizmirsu Liverpool aizsargu Glenu Džonsonu un Džermainu Defo.

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:36, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: gadījumā viņš nebija izīrēts WHU kā zaļš jaunēklis vēl?
wiki upuris?

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:38, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Starp pārējiem WHU akadēmijas audzēkņiem aizmirsu Liverpool aizsargu Glenu Džonsonu un Džermainu Defo.
Tas kas uz soliņa pie Jose sēdēja? Ja bija tādi laiki!

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:40, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Uzvārdus! Tad es pārbaudīšu
Bez jau minētā Tomkinsa un Noubla vēl arī Reece Frederick J. Burke, Elliot Robert Lee un Daniel "Dan" Potts Wikipedia tiek uzrādīti kā WHU pirmās komandas spēlētāji. ja tevi interesē sīkāk par WHU asociēto akadēmiju lasi The Academy of Football - Wikipedia, the free...

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:44, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tas kas uz soliņa pie Jose sēdēja? Ja bija tādi laiki!
Pie Jose uz soliņa vai tik arī Staridžs nesēdēja?

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:44, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Bez jau minētā Tomkinsa un Noubla vēl arī Reece Frederick J. Burke, Elliot Robert Lee un Daniel "Dan" Potts Wikipedia tiek uzrādīti kā WHU pirmās komandas spēlētāji. ja tevi interesē sīkāk par WHU asociēto akadēmiju lasi http://en.wikipedia.org/wiki/The_Academy_of_Football
Daži ir nedzirdēti, bet lai nu! Status galdā un viss!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-26 16:57, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Skatos ka Staridžam interesanta karjera

City-->Chelsa-->Liverpool
Jā. Gadās spēletāji, kas nelaikā patrāpās nepareizā vietā. Sāk izskatīties, ka Lamberts Liverpūlē pazudīs.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-26 17:04, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Skatos ka Staridžam interesanta karjera

City-->Chelsa-->Liverpool
Daniels lai arī ir labs kad nav traumēts, bet tomērpriekšCity un Chelsea vēl ir kur augt! Chelsea individuālisti nav vajadzīgi, Pool tādi velk, bet tur kur ir abi klubi redzam mēs abi!

     [+] [-]

, 2014-12-26 18:32, pirms 10 gadiem
Ja kas, Heskijs gūst vārtus no Gudjonsena piespēles. Kāds te rakstīja, kam viņi vajadzīgi.

     [+] [-]

, 2014-12-26 18:43, pirms 10 gadiem
EriksVil rakstīja: Ja kas, Heskijs gūst vārtus no Gudjonsena piespēles. Kāds te rakstīja, kam viņi vajadzīgi.
Lenons zin ko dara!

     [+] [-]

, 2014-12-26 19:04, pirms 10 gadiem
AIZIET INTER AMALA INTER

     [+] [-]

, 2014-12-27 12:15, pirms 10 gadiem
mļin,par Podiju gan žēl. Manuprāt, ļoti nepamatoti Vengers viņu marinē(-ja). Vienmēr kā uznāca laukumā, tā saasināja spēli uzbrukumā un radīja momentus.