Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:124, Did:0, useCase: 3

Ančeloti kritizē Gorkufu

Agris Suveizda

Ančeloti kritizē Gorkufu
Joans Gorkufs
Foto: AP

Itālijas superkluba "Milan" galvenais treneris Karlo Ančeloti kārtējo reizi kritizē Joanu Gorkufu, kurš līdz sezonas beigām izīrēts Francijas vicečempionei "Bordeaux". Ančeloti izteicies, ka, ja Gorkufs atgriezīsies Milānā, viņš nevarētu būt drošs par iekļūšanu pirmajā komandā.

Tikai 22 gadus vecais Joans Gorkufs, kurš, pateicoties spožajam sniegumam šosezon "Ligue 1" čempionātā, debitēja Francijas nacionālajā izlasē, līdz sezonas beigām no Itālijas superkluba "Milan" izīrēts Francijas vicečempionei "Bordeaux". Ja Bordo vienība neizpirks Gorkufa līgumu (summa - 15 miljoni eiro), visticamāk, jaunais Zidāns, kā Joanu iesaukuši Francijā, atgriezīsies Milānā.

Taču pēc kārtējās "Milan" galvenā trenera Karlo Ančeloti kritikas devas, iespēja, ka "Milan" neiebildīs par Gorkufa palikšanu Francijā, tikai palielinājusies. Ančeloti neuzskata,ka Gorkufs būtu spējīgs iekļauties pirmajā komandā, kuras pussargu līnija jau tā ir piesātināta ar superzvaigznēm - Ronaldinju, Kakā, Bekhems, Pirlo, Ambrozīni, Gatuzo, Zēdorfs, Flaminī u.c.

"Milānā Gorkufs spēlēja tik daudz, cik bija nopelnījis. Ja Gorkufs atgriezīsies, viņam tāpat kā pārējiem būs smagi jāstrādā, lai izcīnītu vietu pamatsastāvā. Viņš Francijā spēlē tik labi, jo viņam ir garantēts spēles laiks. Joans nespētu aizstāt Kakā, jo viņš ir lēnāks un mazāk aktīvs," sacīja Ančeloti.

Pirms šīs sezonas par talantīgo Gorkufu interesējās vairāki klubi, pašmāju grandus "Bordeaux" un Marseļas "Olympique" ieskaitot. "Milan" Gorkufu izīrēja "Bordeaux" vienībai. Šosezon Joans kļuvis par vienu no "Bordeaux" atslēgas spēlētājiem, gūstot piecus vārtus un sešreiz rezultatīvi piespēlējot, kā arī izpelnoties uzaicinājumu no Francijas izlases galvenā trenera Raimona Domeneka.

Gorkufa vārtu guvums pret "PSG"

Izmantotie resursi:
frenchleague.com

     [+] [-]

, 2009-01-25 12:47, pirms 16 gadiem
Un autors aizmirsa piebilst, ka izlases sastāvā super golu ielika Bet man labāk patika viņa gols pret Tūlūzu, Rumāniju un PSG!

youtube.com: YouTube - Yoann Gourcuff wonderful goal but... - pret Toulouse
youtube.com: YouTube - 3-0 Gourcuff Bordeaux - PSG - pret PSG smukulis[šitas čist atsita Zizū]
youtube.com: YouTube - France 2-2 Gourcuff - Pret Rumāniju

     [+] [-]

, 2009-01-25 12:48, pirms 16 gadiem
Es kkā negribu lai viņš iet atpakaļ uz ACM! Ir daudz labi klubi, kas labprāt viņu redzētu savā sastāvā un būtu gatavi par viņu maksāt normālu naudu

  +2 [+] [-]

, 2009-01-25 12:48, pirms 16 gadiem
Nu tad pats vainiigs Ancheloti!
Gorkufs speelees tur, kur vinju speej noveerteet!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 12:50, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja:
Gribēju pielikt golu pret PSG,bet ātrumā aizmirsu. Tūliņ to izdarīšu. Un vispār turpmāk aktīvāk likšu klāt golu video, cik nu tas būs iespējams.

     [+] [-]

, 2009-01-25 12:52, pirms 16 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Gribēju pielikt golu pret PSG,bet ātrumā aizmirsu. Tūliņ to izdarīšu. Un vispār turpmāk aktīvāk likšu klāt golu video, cik nu tas būs iespējams.
Paldies tev par to Bet vispār tie salīdzinājumi ar vecajām zvaigznēm ir galīgi garām! Var teikt ka Gurkufs ir jaunais Zidāns, var to pašu teikt par Feghouli[Grenoble F38], par daudziem tā var teikt, bet Zidāns tāpat ir tikai viens!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 12:55, pirms 16 gadiem
nu Gorkufam jāpaliek tur, kur viņs tagad ir. Milānā viņam izredžu nav, jo viņam tagad jāattīstās nedaudz zemāka līmeņa komandā, kur viņs ir līderis. pēc pāris gadiem būs lielisks.

par jauno Zidānu saukusi ir daudzus, pat to pasu Faubertu, kas pameta Bordo un, kur viņs ir tagad? bet viņs tiesām jau bija kronēts, kā Zidāns 2, jo pat golu iesita debijas spēlē Francijas izlases sastāvā, kā to izdarīja arī Zidāns. tad vēl Nasri. bet domāju, ka Gorkufs ir vispiemērotākais kandidāts uz so saukli. lai gan skatoties uz lielisko Riberī māc domas, ka Zidānu neviens un nekad neatkārtos.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 12:55, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja:
Pilnībā piekrītu. Bet Francijā viņu tā sauc. Man viņš nedaudz atgādina Zidānu. Jo īpaši šie goli pret Tulūzu un PSG, jo tāds fints bija arī Zizū arsenālā. Bet ZZ ir viens un neatkārtojams. Turklāt YG ir mazāka loma aizsardzībā nekā ZZ.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 12:55, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Paldies tev par to Bet vispār tie salīdzinājumi ar vecajām zvaigznēm ir galīgi garām! Var teikt ka Gurkufs ir jaunais Zidāns, var to pašu teikt par Feghouli[Grenoble F38], par daudziem tā var teikt, bet Zidāns tāpat ir tikai viens!
Bet tas ir tas, ar ko vinjiem jaasadziivo!

     [+] [-]

, 2009-01-25 12:59, pirms 16 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Pilnībā piekrītu. Bet Francijā viņu tā sauc. Man viņš nedaudz atgādina Zidānu. Jo īpaši šie goli pret Tulūzu un PSG, jo tāds fints bija arī Zizū arsenālā. Bet ZZ ir viens un neatkārtojams. Turklāt YG ir mazāka loma aizsardzībā nekā ZZ.
Kāpēc nerādās mans teksts ko citē? Gurkufs arī uz heading nav tik labs kā Zizū vienīgi Nasri varētu siet šo saukli klāt, playmakeris, līdzīgi spēlētāji, abi divi ģēniji Anyway, ticu, ka Riberī ir šīs paaudzes labākais Francijas futbolists un tieši viņš būs galvenais Anrī, Zidāna utt aizstājējs! Kā arī aizsardzības malās ir īstas zvaigznes! Bet tas nenozīmē, ka Riberī saukšu par jauno Zidānu vai kkā tamlīdzīgi

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:05, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Kāpēc nerādās mans teksts ko citē?
Tāpēc,ka to tekstu izdzēsu,lai nav pārāk garš komentārs
Riberī nu galīgi neiet kopā ar Zizū,jo viņa loma aizsardzībā ir vēl mazāka. Jā, Gorkufs ar galvu spēlē sliktāk, bet pāris golus arī ar galvu ir iesitis.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:06, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Kāpēc nerādās mans teksts ko citē? Gurkufs arī uz heading nav tik labs kā Zizū vienīgi Nasri varētu siet šo saukli klāt, playmakeris, līdzīgi spēlētāji, abi divi ģēniji Anyway, ticu, ka Riberī ir šīs paaudzes labākais Francijas futbolists un tieši viņš būs galvenais Anrī, Zidāna utt aizstājējs! Kā arī aizsardzības malās ir īstas zvaigznes! Bet tas nenozīmē, ka Riberī saukšu par jauno Zidānu vai kkā tamlīdzīgi
He hei, Riberii nav paarcilveeks! Aizstaat Anrii, Zidaanu, ko veel, Bartezu, Tjuraamu?
Vienvaardsakot shim visam, secinaajums ir viens - Francijas young generation ir nezheeliigi liels speeks! Naakotne izlasei ir nodroshinaata!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:07, pirms 16 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Tāpēc,ka to tekstu izdzēsu,lai nav pārāk garš komentārs
Riberī nu galīgi neiet kopā ar Zizū,jo viņa loma aizsardzībā ir vēl mazāka. Jā, Gorkufs ar galvu spēlē sliktāk, bet pāris golus arī ar galvu ir iesitis.
Es teicu, ka Riberī iet kopā ar Zidānu? NĒ, es tikai teicu, ka tieši viņš ir šīs paaudzes lielais dārgakmens Francijas futbolā

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:12, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: He hei, Riberii nav paarcilveeks! Aizstaat Anrii, Zidaanu, ko veel, Bartezu, Tjuraamu?
Vienvaardsakot shim visam, secinaajums ir viens - Francijas young generation ir nezheeliigi liels speeks! Naakotne izlasei ir nodroshinaata!
Ja agrāk man Francijas izlase nepatika, tagad sāk patikt. Jaunā maiņa vienkārši iespaidīga - Lloriss, Mandanda, Evrā, Klišī, Meksess, Fanni, Riberī, Tulalāns, Diarā, Gorkufs, Nasri, Briāns, Benzemā....noteikti daudzus esmu aizmirsis.

Vēl noteikti Bosnijai jāpaseko līdzi.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:14, pirms 16 gadiem
Bet loģiski, ka tādā zvaigžņotā midā Gurkufam, lai cik labs un talantīgs viņš būtu, grūti būs kādu izkonkurēt. Nav jābūt slavenam trenerim, lai to redzētu.
Nu tad lai papa Karlo pārdod Gurkufu (kaut vai par zemāku cenu nekā līdz šim prasītie 15 mio) tai pašai Bordeaux, kur viņš tiek spēlēt un attīstās, nevis norok talantīga spēlētāja karjeru uz AC Milan soliņa.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:16, pirms 16 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Ja agrāk man Francijas izlase nepatika, tagad sāk patikt. Jaunā maiņa vienkārši iespaidīga - Lloriss, Mandanda, Evrā, Klišī, Meksess, Fanni, Riberī, Tulalāns, Diarā, Gorkufs, Nasri, Briāns, Benzemā....noteikti daudzus esmu aizmirsis.

Vēl noteikti Bosnijai jāpaseko līdzi.
Evru es gan par jaunu nesauktu!
Flamini, Diaby, Valbuena (katram gadiijumam ), Ben Arfa... ...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:18, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Evru es gan par jaunu nesauktu!
Flamini, Diaby, Valbuena (katram gadiijumam ), Ben Arfa... ...
27 gadi. Kas tas par vecumu?! Bet nu tiesa, gan jau viņu izkonkurēs ātri vien.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:20, pirms 16 gadiem
no visiem Diarra savāksies normāls kolektīvs arī.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:21, pirms 16 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: 27 gadi. Kas tas par vecumu?! Bet nu tiesa, gan jau viņu izkonkurēs ātri vien.
Sanju veel aizmirsu (esmu viscaur sarkans tagad, aiz kauna )
27, pret Klishii, ja smagi nekljuudos kaadiem 23 varbuut... un jau tagad neviens netiek krastaa, kurs ir labaaks no shiem diviem! Un saliidzinot vecumus, jaa, Evrai ilgs laiks nespiid!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:22, pirms 16 gadiem
Oaro visi šķiet aizmirsuši, vēl bija Menezs (tas kurš Romā).. redzēs, kas no tā visa sanāks. Visi uzreiz jau laukumā tāpat netiks.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:24, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Oaro visi šķiet aizmirsuši, vēl bija Menezs (tas kurš Romā).. redzēs, kas no tā visa sanāks. Visi uzreiz jau laukumā tāpat netiks.
Visus nav iespējams nosaukt

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:26, pirms 16 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Visus nav iespējams nosaukt
... jo vinju ir tik daudz!
Gomis veel!

     [+] [-]

, 2009-01-25 13:27, pirms 16 gadiem
Fanni nav jauns, viņš ir tā sauktais late bloomer vai kkā tā un, iespējams, nāks uz Bayern FRA izlasē redzēju vienreiz un Rennēs vienreiz 27 gadi Fanni ir, laikam

     [+] [-]

, 2009-01-25 13:30, pirms 16 gadiem
Es domāju ka varētu šādi izskatīties tuvākajā laikā

--------------Mandanda------------
Sanja/Fanni-Mexess,Gallas-Klišī/Evra
-----------Toulalan/Flamini---------
-Gurkufs--------Nasri----------Riberī
----------Gomis------Benzema------

Tā nākotnē izskatītos mana Francijas izlase

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 13:46, pirms 16 gadiem
robi, kopumā piekrītu, ka tā tuvākajā laikā varētu izskatīties un būs OK.
Taču, lai kopā spēlētu Gurkufs un Nasri, tad Gurkufs jāliek centrā un Nasri malā - jo Gurkufs ir izteikti centrāls spēlētājs, savukārt Nasri var arī malā spēlēt, turklāt ir ātrāks.
un Gomis vietā pēc pašreizējās formas - Oaro.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 14:16, pirms 16 gadiem
Domāju pēc sezonas beigām viņu medīs Lielie klubi, šis džeks tiešām pēc gadiem būs stārs.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 14:25, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: Domāju pēc sezonas beigām viņu medīs Lielie klubi, šis džeks tiešām pēc gadiem būs stārs.
Man liekas tas āķis bija tāds - viņš ir izīrēts Bordo, un Bordo pēc īres līguma beigām ir opcija viņu iegādāties par 15 miljoniem. Tas ir, citiem klubiem viņš pat netiek piedāvāts.

     [+] [-]

, 2009-01-25 14:32, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Man liekas tas āķis bija tāds - viņš ir izīrēts Bordo, un Bordo pēc īres līguma beigām ir opcija viņu iegādāties par 15 miljoniem. Tas ir, citiem klubiem viņš pat netiek piedāvāts.
Tad kaapeec es esmu dzirdeejis variantu (baumu liimenii), ka Arseens vinju vareetu savaakt peec iires beigaam, t.i. nospeelee savu gadu Bordo, bet nevis kaa Milan speeleetaajs, bet kaa gunners, peec tam aizejot uz Londonu!
Tas gan bija veel vasaraa, kad kko taadu dzirdeeju, bet man skjiet, ka nu nav gan taa, ka tikai Bordo var vinju ieguut savaa iipashumaa!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 14:40, pirms 16 gadiem
Gunner, es jau arī par savu variantu neesmu 100% pārliecināts. Rakstīju man liekas nevis ka noteikti tā arī ir.
Varētu būt arī tā, ka Bordo bija tiesības pirmajiem pēc līguma iegādāties viņu par 15 M, bet ja Bordo tās neizmanto, tad var pieslēgties citi.
Iespējams, tās runas parādījās tāpēc, ka visi ir pieņēmuši, ka Bordo nepirks viņu par tiem 15 M. Bet pie viņa pašreizējā snieguma Bordo varētu arī pacensties to izdarīt (protams, vai viņiem tīri finansiāli ir tādas iespējas, man nav zināms).

     [+] [-]

, 2009-01-25 14:43, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Gunner, es jau arī par savu variantu neesmu 100% pārliecināts. Rakstīju man liekas nevis ka noteikti tā arī ir.
Varētu būt arī tā, ka Bordo bija tiesības pirmajiem pēc līguma iegādāties viņu par 15 M, bet ja Bordo tās neizmanto, tad var pieslēgties citi.
Iespējams, tās runas parādījās tāpēc, ka visi ir pieņēmuši, ka Bordo nepirks viņu par tiem 15 M. Bet pie viņa pašreizējā snieguma Bordo varētu arī pacensties to izdarīt (protams, vai viņiem tīri finansiāli ir tādas iespējas, man nav zināms).
Tas jau izklausaas ticamaak!
Par taam finansiaalajaam iespeejaam, domaaju, ka vajadzees taadaa gadiijumaa arii kaadu paardot! Varbuut arii kljuudos...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 15:00, pirms 16 gadiem
Gunner, Bordo pēc īres līguma beigām viņu var par 15 mil. izpirkt, taču, ja to neizdara, tad Gurkufs atgriežas Milānā, kur jau tālāk tiks lemts, ko ar viņu darīt vai nedarīt. Viss tagad ir Bordo rokās.

Vispār būtu jaukia, ja Milāna notirgotu Zēdorfu un viņa vietā paņemtu Gurkufu. No Zēdorfa jēgas tik un tā nekādas, tikai vietu laukumā aizņem.

Autor, nav jau tā, ka Ančeloti kārtējo reizi kritizē Gurkufu. Viņš vispār gandrīz nekad nevienu nekritizē.

     [+] [-]

, 2009-01-25 15:07, pirms 16 gadiem
Dexters rakstīja: Gunner, Bordo pēc īres līguma beigām viņu var par 15 mil. izpirkt, taču, ja to neizdara, tad Gurkufs atgriežas Milānā, kur jau tālāk tiks lemts, ko ar viņu darīt vai nedarīt. Viss tagad ir Bordo rokās.

Vispār būtu jaukia, ja Milāna notirgotu Zēdorfu un viņa vietā paņemtu Gurkufu. No Zēdorfa jēgas tik un tā nekādas, tikai vietu laukumā aizņem.

Autor, nav jau tā, ka Ančeloti kārtējo reizi kritizē Gurkufu. Viņš vispār gandrīz nekad nevienu nekritizē.
Piekrītu par to, ka Ančeloti nekritizē Gurkufu - viņš tikai izskaidro reālos apstākļus, kas tāpat ir labi redzami. Bet vai tiešām no Zēdorfa šogad tik maz jēgas?

     [+] [-]

, 2009-01-25 15:08, pirms 16 gadiem
Dexters rakstīja: Gunner, Bordo pēc īres līguma beigām viņu var par 15 mil. izpirkt, taču, ja to neizdara, tad Gurkufs atgriežas Milānā, kur jau tālāk tiks lemts, ko ar viņu darīt vai nedarīt. Viss tagad ir Bordo rokās.
Nu skaidrs!

     [+] [-]

, 2009-01-25 15:20, pirms 16 gadiem
march 2k

Pēdējā laikā viņš visādus brīnumus rāda. Iespējams, tas saistīts ar Ronaldinjo atnākšanu, jo Zēdorfs tagad ir atbīdīts atpakaļ uz balsta pussarga pozīciju. Kamēr nebija Pirlo tikmēr vēl bija normāli, bet pēc Pirlo atlabšanas ir diezgan bēdīgi.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 16:25, pirms 16 gadiem
jā, Zēdorfs manāmi zūd, diemžēl. vecums arī nāk, bet protams viņa ātrums un spēles lasīsana, kā arī sitiens vēl ir palicis un uz maiņu viņs var iziet ļoti veiksmīgi. un es nevaru pateit, ka Zēdorfs ir sliktāks par Bekhemu.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-25 16:29, pirms 16 gadiem
Kāpēc gan lai Zēdorfs būtu sliktāks par Beku. Abi bija augstākā līmeņa spēlētāji, kas tagad ir savas karjeras norietā (kas viņiem arī pēc laika sakrīt, jo abiem viens vecums - 1 mēneša starpība).