Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:124, Did:0, useCase: 3

"Lyon" interesējas par Lisandro un kritizē Madrides "Real"

Agris Suveizda

"Lyon" interesējas par Lisandro un kritizē Madrides "Real"
Klāss Jans Huntelārs
Foto: marca.com

Francijas futbola kluba Lionas "Olympique" menedžeris Bernārs Lakombe apstiprinājis, ka interesējas par uzbrucējiem Lisandro un Loiku Remī, kā arī kritizēja Madrides "Real" transfēru politiku.

"Pašlaik ir transfēru tirgus pats sākums. Nav vajadzības steigties, kaut arī dažreiz kluba interesēs ir visu darīt laicīgi," intervijā Francijas laikrakstam "Le Progres" saka Lionas "Olympique" menedžeris Bernārs Lakombe. "Mēs reāli interesējamies par Lisandro Lopezu. Viņš ir vārtu guvējs, liels cīnītājs. Viņš man atgādina Karlosu Tevezu. Esmu vairākas reizes redzējis viņu spēlējam un domāju, ka viņš ir lielisks uzbrucējs."

"Loiks Remī? Jā, tā ir taisnība, ka interesējamies par viņu, taču mēs nezinām, kas var turpmāk notikt...Klāsu-Janu Huntelāru esam redzējuši spēlējam pie Bruno Dženesio ["Lyon" trenera asistents - aut] Portugālē, viņš ir ļoti apdāvināts," saka Lakombe. Atgādinām, ka "Lyon" jau izdarīja piedāvājumu par Lisandro, taču piedāvātā summa bijusi pārāk maza. Savukārt "Nice" vadība izteikusies, ka bijušais "Lyon" spēlētājs Remī netiekot pārdots.

"Kā tas nākas, ka Madrides "Real" var iegādāties divus spēlētājus [Ronaldu un Kakā], kuru cena ir gandrīz mūsu kluba budžeta lielumā? Mums, kas esam visā tajā iekšā, tas ir sāpīgi, tāpat cilvēki ārpus futbola par to ir šokēti. Tas viss ir mulsinoši, dīvaini un necienīgi. Ekonomiski, Spānija ir sastingusi. Tāpēc tas nav piedodami...," Lakombe kritizē Madrides "Real", kas šovasar diezgan jūtami iespaidojuši visu futbola tirgu.

Izmantotie resursi:
lequipe.fr

  -1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:08, pirms 15 gadiem
Par Real transfēru izvirtībām piekrītu, tās tiešām ir necienīgas un destabilizē Eiropas futbolu. Man nav nekas pret Real, bet ceru, ka viņi smagi izgāzīsies ar visiem saviem krīzes laika miljoniem.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 21:17, pirms 15 gadiem
Kritizēt Reaļuškas vairs nav modē. Par Huntelāru vispār dīvaini. To nopērk ar baigo pompu, šamais jau sāk iespēlēties, tagad taisās jau kādam pārdot. Aj sviests. Besī man tas klubs.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-20 21:21, pirms 15 gadiem
nu jaa madride taa meetaajas ar naudu, nemaz nesaprotu no kurienes real dabuuja taadu naudu lai nopirktu gan kaka, gan ronaldu

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 21:22, pirms 15 gadiem
patriots12 rakstīja: nu jaa madride taa meetaajas ar naudu, nemaz nesaprotu no kurienes real dabuuja taadu naudu lai nopirktu gan kaka, gan ronaldu
Perezam pieder kkāda ceļu un tiltu būves kompānija. Otrā bagātākā Spānijā tipa.

  -3 [+] [-]

, 2009-06-20 21:27, pirms 15 gadiem
Cik esmu lasījis, tad Real Madrid ir paņēmuši aizdevumu, tas nozīmē, ka tā nauda agri vai vēlu būs jāatdod. Lai vai kā, Real transfēru politiku kritizē visi, kam nav slinkums un šī kritika ir pat ļoti, ļoti pamatota, jo šī transfēru politika spiež lielos klubus pavērt savus maciņus plašāk lai dabūtu kādu laba līmeņa spēlētāju savās rindās....

     [+] [-]

, 2009-06-20 21:36, pirms 15 gadiem
Piedodiet, bet Real nav vainīgie, ka Lyonam ir tik mazs budžets- Lyon jāstrādā ja viņi gribu arī lielāku budžetu!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 21:45, pirms 15 gadiem
gnom112 rakstīja: Piedodiet, bet Real nav vainīgie, ka Lyonam ir tik mazs budžets- Lyon jāstrādā ja viņi gribu arī lielāku budžetu!
No vienas puses tu saki pareizi, bet atkārtošos - maksājot neadekvātas summas, Real pamatīgi kropļo tirgu. Tagad daudzu viduvējību aģenti prasīs baigās summas, tādēļ citiem klubiem, ja gribēs nopietni pastiprināties, var sanākt krietni pārtērēt. pašam Real tas arī noteikti sitīs pa kabatu, jo, ja viņi kādu gribēs, tad no viņiem krietni augstāku summu prasīs, nekā reāli ir vērts.

     [+] [-]

, 2009-06-20 22:04, pirms 15 gadiem
gnom112 rakstīja: Piedodiet, bet Real nav vainīgie, ka Lyonam ir tik mazs budžets- Lyon jāstrādā ja viņi gribu arī lielāku budžetu!
Lyon nemaz nav tik mazs budžets, bet gan Real budžets ir neadekvāti astronomisks.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 22:24, pirms 15 gadiem
Prieks,ka te tik daudz ekonomikas speciālistu! man jau nāk rēka par supergudrajiem izteicieniem: "destabilizē Eiropas futbolu","Real pamatīgi kropļo tirgu" kamoon,vispār paši sajēdzat,ko rakstāt,vai tikai kaut ko salasāties un tad jums arī gribas gudriem sajusties? paši ejiet pretrunās - no vienas puses neadekvāta summa,krietni pārmaksāts,tirgus kropļošana utt,no otras - nē,tomēr būšot nauda jāatdod. tad jūs,ekonomikas speci,gribat teikt,ka real apzināti uz bankrotu iet? a ja viņi zin,ka būs jāatdod - varbūt tomēr tā nav neadekvāta summa??? tirgu var kropļot tikai tad,ja pašiem nav jāatdod, tjipa,atnāk viens arābs,sapērk viduvējus futbolistus par 100mio gabalā,tad varbūt varētu spriest par kaut kādu tirgus kropļošanu. bet kur jūs šeit to redzat? kāds pieprasījums,tāds arī piedāvājums, normāli tirgus likumi, lētāk neviens šos futbolistus neatdotu. pasaules labākajiem futbolistiem nav kaut kādas abstrakti noteiktas tirgus cenas, viņi maksā tik,par cik ir ar mieru viņus pārdot, un tas nekādi neietekmē pārējo futbolistu cenas, neko tur nekropļos un nedestabilizēs, varat nomierināties

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 22:29, pirms 15 gadiem
Mixes rakstīja: Lyon nemaz nav tik mazs budžets, bet gan Real budžets ir neadekvāti astronomisks.
neadekvāti astronomisks vecais,tu sa***īsies galīgi meistarībā,labāk nemaz neturpini salīdzini real un lyon brendus,fanu klubus visā pasaulē, pilnīgi loģiski,ka real naudas apgrozība ir milzīga,kas tur "neadekvāts"?

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 23:58, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja:
Nevajag stāstīt, ka šie divi darījumi nekropļo tirgu. Pats saproti, ka tagad daudziem spēlētājiem celsies cenas, jo Real atļāvās maksāt tādas summas, kādas neviens cits pasaules klubs nevēlas maksāt (tici man, ne tikai Real varētu samaksāt 80M par spēlētāju)? Daudzu spēlētāju aģenti tagad pacels cenas saviem klientiem. Būtībā cenu līmenim lielo spēlētāju tirgū būtu jāceļas (kaut vai Zlatans un Vilja). Real ir pierādījums tam, ka, ko nevar nopirkt par lielu naudu, var nopirkt par ļoti lielu naudu.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 00:03, pirms 15 gadiem
Remī Gailards?

     [+] [-]

, 2009-06-21 01:38, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Nevajag stāstīt, ka šie divi darījumi nekropļo tirgu. Pats saproti, ka tagad daudziem spēlētājiem celsies cenas, jo Real atļāvās maksāt tādas summas, kādas neviens cits pasaules klubs nevēlas maksāt (tici man, ne tikai Real varētu samaksāt 80M par spēlētāju)? Daudzu spēlētāju aģenti tagad pacels cenas saviem klientiem. Būtībā cenu līmenim lielo spēlētāju tirgū būtu jāceļas (kaut vai Zlatans un Vilja). Real ir pierādījums tam, ka, ko nevar nopirkt par lielu naudu, var nopirkt par ļoti lielu naudu.
nedomāju,ka tādai teorijai ir kāds segums. par ļoti lielu naudu pērk tikai to,ko ļoti vajag. kaka un ronaldo ir ne tikai no labākajiem meistarības ziņā,viņiem ir arī vārds,ar kuru var ļoti daudz nopelnīt. tādus spēlētājus parasti nepārdod,bet ja pārdod,tad cenai jābūt īpašai. kāpēc lai tagad kāds cits pēkšņi pārmaksātu par vidusmēra zvaigzni? ja nav to vērts,tad vnk nepirks,kā tas vienmēr ir bijis, pieprasījums nosaka piedāvājumu. un atkārtoju vēlreiz,laikam nesaprati - kas tā par dīvainu kropļošanu,ja nauda tāpat būs jāatgūst? ja reiz nopirka,tad varbūt zina,ko dara un tāda arī ir kaka un cr tirgus cena,par kuru vērts pirkt,ja vien var atļauties?

     [+] [-]

, 2009-06-21 13:43, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja:
Tu, šķiet, joprojām nesaproti. Par CR un Kakā nav samaksāta atbilstoša cena. Nu, nav. Un tas čakarē tirgu, jo aģenti un īpašnieku komanda tagad vēlēsies vairāk piķi no citiem izspiest. Tas pats Vilja. Nebūtu tik daudz samaksāts par CR un Kakā, Valensija no RM noteikti tik daudz neprasītu.

     [+] [-]

, 2009-06-21 13:44, pirms 15 gadiem
picamen2 rakstīja: Remī Gailards?
šamējo varētu nolīgt, lai publiku pārtraukumos izklaidē

     [+] [-]

, 2009-06-21 14:25, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tu, šķiet, joprojām nesaproti. Par CR un Kakā nav samaksāta atbilstoša cena. Nu, nav. Un tas čakarē tirgu, jo aģenti un īpašnieku komanda tagad vēlēsies vairāk piķi no citiem izspiest. Tas pats Vilja. Nebūtu tik daudz samaksāts par CR un Kakā, Valensija no RM noteikti tik daudz neprasītu.
ko tieši es nesaprotu - tavas domas? vai varbūt vnk nepiekrītu,ka tā varētu būt patiesība? tu mal vienu un to pašu,bet tā arī nepapūlējies atbildēt pa tēmu. ok,speciālii priekš tevis varu jau 3.reizi atkārtot to pašu,tikai citiem vārdiem:
1. un kurš liek realam pārmaksāt par vilju? ja prasīs pa dārgu - nepirks! kāpēc tu iedomājies,ka jebkura cita spēlētāja pāreja no komandas A un komandu B pēkšņi tiks pārmaksāta? aģents var prasīt da jebko,ja pretī nebūs piedāvājuma,varēs sūkāt īkšķi ar visiem saviem iedomu miljoniem. tāpat cena beigās būs tāda,kas izdevīga abiem,būs par dārgu -nepirks,būs par lētu - nepārdos.
2. kā var būt tirgus čakarēšana,ja nauda būs jāatdod??? tikpat labi var teikt,ka tirgus sačakarēts jau sen,jo skonto nevar atļauties nopirkt to pašu,ko MU, bagātais vienmēr uzsola vairāk, kāda tur čakarēšana?
3. pēc kā tu spried,ka Kaka un cr cena nav atbilstoša? padalies ar aprēķiniem gribi teikt,ka real apzināti iet uz bankrotu? un kāda ir viņu abu cena? cik zinu,viņus par lētāku naudu neviens nepārdeva,kaut arī piedāvājumi ir bijuši. diez kādēļ tā? varbūt tāpēc,ka lētāk pārdot nav vērts?

     [+] [-]

, 2009-06-21 16:00, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: Prieks,ka te tik daudz ekonomikas speciālistu! man jau nāk rēka par supergudrajiem izteicieniem: "destabilizē Eiropas futbolu","Real pamatīgi kropļo tirgu" kamoon,vispār paši sajēdzat,ko rakstāt,vai tikai kaut ko salasāties un tad jums arī gribas gudriem sajusties?
Ko cepies tik traki? Kāpēc tad esporta lasītāji nedrīkst izteikt savas domas, ja to dara visas pasaules futbola speciālisti??? Tu taču nebūsi palaidis garām faktu, ka šo Real pirkšanas politiku kritizē visi izņemot pašus Real darbiniekus Būsim reāli tas kas tagad notiek, nepatīk nevienam izņemot Real līdzjutējus Izbaudi to, priecājies, bet nevajag jau gaidīt ka tas patiks visiem!!!
Peace

     [+] [-]

, 2009-06-21 16:48, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Ko cepies tik traki? Kāpēc tad esporta lasītāji nedrīkst izteikt savas domas, ja to dara visas pasaules futbola speciālisti??? Tu taču nebūsi palaidis garām faktu, ka šo Real pirkšanas politiku kritizē visi izņemot pašus Real darbiniekus Būsim reāli tas kas tagad notiek, nepatīk nevienam izņemot Real līdzjutējus Izbaudi to, priecājies, bet nevajag jau gaidīt ka tas patiks visiem!!!
Peace
tu izlasi,ko es rakstu es taču nesaku,ka visiem jāpatīk. protams,ka nepatīk. var kritizēt transfēru politiku,pašam besī,ka katru gadu jauns treneris, ka pārdod tagad holandiešus, nemaz neilgojos pēc galaktiķiem. arī man nepatīk viņu transfēru politika. bet es smejos par apgalvojumiem,ka tas kopļos tirgu,destabilizēs futbolu un ko tur vēl ne. un realam budžets esot "neadekvāti astronomisks" cilvēks acīmredzot pat īsti nesaprot vārda "neadekvāts" nozīmi,bet vajag jau pagudrēties. un vēl nesaprotu,kāpēc gan tas skaitās "ļoti pārmaksāts",ja lētāk neviens negrasījās atdot. pārdevēji tādi muļķi,vai kā?

     [+] [-]

, 2009-06-21 16:58, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: tu izlasi,ko es rakstu es taču nesaku,ka visiem jāpatīk. protams,ka nepatīk. var kritizēt transfēru politiku,pašam besī,ka katru gadu jauns treneris, ka pārdod tagad holandiešus, nemaz neilgojos pēc galaktiķiem. arī man nepatīk viņu transfēru politika. bet es smejos par apgalvojumiem,ka tas kopļos tirgu,destabilizēs futbolu un ko tur vēl ne. un realam budžets esot "neadekvāti astronomisks" cilvēks acīmredzot pat īsti nesaprot vārda "neadekvāts" nozīmi,bet vajag jau pagudrēties. un vēl nesaprotu,kāpēc gan tas skaitās "ļoti pārmaksāts",ja lētāk neviens negrasījās atdot. pārdevēji tādi muļķi,vai kā?
Nu es izlasiju visus Tavus komentārus un protams, ka Tev ir taisnība! Lai kā man nepatiktu šitās Peresa izvirtības, es varu to nosaukt par tirgus kropļošanu, bet tam nav pilnīgi nekādas jēgas!!! Mēs dzīvojam brīvā tirgus ekonomikā, ja Real grib tērēt tādas naudas par attiecīgiem spēlētājiem un viņi to var atļauties, tad kurš gan var viņiem to liegt darīt??? Nenoliedzu, man Real patiešām nepatīk, man būtu liels prieks izlasīt ziņu, ka Real ar visu Peresu priekšgalā ir bankrotējuši Bet es esmu pietiekami pieaudzis cilvēks kurš skatās uz to visu objektīvi - NEKAS TĀDS NENOTIKS! Bet vai šitā sastāva komplektācija nesīs arī gaidāmos rezultātus? Ir lielas šaubas!!! Galu galā neaizmirsīsim, ka līdz šim brīdim VIENĪGAIS treneris kurš visas zvaigznes spēja salikt kopā uztaisot komandu bija DelBoske! Vai tas pats Pelegrini spēs izauklēties ar visiem CR untumiem? Interesanti būs paskatīties

     [+] [-]

, 2009-06-21 17:12, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja:
Pirmkārt, es neminēju, ka Real budžets ir neadekvāti astronomisks.
Otrkārt, es nesaku, ka Real dara pretlikumīgas lietas vai ko tādu. Ja nauda ir, lai tērē, ja vēlas. Bet tā ir tirgus čakarēšana. Real piedāvā mazāku summu, viņiem atsaka. Real piedāvā nenormālu summu, skaidrs, ka MU un Milan neatteiks. Bet citas komandas un aģenti jau arī nav muļķi. Arī saviem spēlētājiem pacels cenas, tādēļ, ja gribēs pastiprināties, citiem klubiem nāksies kārtīgi patukšot maciņu.
Tu saki, ka, ja Ronaldu nopērk par 100M, tad tā ir tirgus cena. Tad tikpat labi, ja es tavu pildspalvu nopirkšu par 25Ls, tad tā arī būs tās tirgus cena, ne?

Šo transfēru dēļ tiek celtas Zlatana, Viljas, Riberī, Drogbā un citu zvaigžņu cenas. Un ne jau tādēļ, ka viņi ir tā vērti, bet tādēļ, ka Real samaksāja baigo piķi par šiem abiem spēlētājiem. To es saucu par tirgus kropļošanu.

     [+] [-]

, 2009-06-21 17:23, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Pirmkārt, es neminēju, ka Real budžets ir neadekvāti astronomisks.
Otrkārt, es nesaku, ka Real dara pretlikumīgas lietas vai ko tādu. Ja nauda ir, lai tērē, ja vēlas. Bet tā ir tirgus čakarēšana. Real piedāvā mazāku summu, viņiem atsaka. Real piedāvā nenormālu summu, skaidrs, ka MU un Milan neatteiks. Bet citas komandas un aģenti jau arī nav muļķi. Arī saviem spēlētājiem pacels cenas, tādēļ, ja gribēs pastiprināties, citiem klubiem nāksies kārtīgi patukšot maciņu.
Tu saki, ka, ja Ronaldu nopērk par 100M, tad tā ir tirgus cena. Tad tikpat labi, ja es tavu pildspalvu nopirkšu par 25Ls, tad tā arī būs tās tirgus cena, ne?

Šo transfēru dēļ tiek celtas Zlatana, Viljas, Riberī, Drogbā un citu zvaigžņu cenas. Un ne jau tādēļ, ka viņi ir tā vērti, bet tādēļ, ka Real samaksāja baigo piķi par šiem abiem spēlētājiem. To es saucu par tirgus kropļošanu.
'
Tu pilnīgi nepareizi skaties uz visu šo lietu!!! Es mēģināšu paskaidrot kādēļ! NAV NEKUR NOTEIKTS CIK MAKSĀ FUTBOLISTS!!! Ir tikai cena, ko pircējs piedāvā un pārdevējs piekrīt pieņemt. Tā nav maize, piens vai kāds cits produkts, kuram var izrēķināt ražošanas izmaksas un vadoties no tā aprēķināt pārdošanas cenu Protams ka tu vari tirgot savu pildspalvu par 25Ls vai manis pēc par 100, tikai tā nebūs tirgus cena jo neviens to tavu rakstāmo par tādu cenu nepirks! Tā ka tu ar savu pildspalvas cenu nekādā veidā tirgu nevari sačakarēt! Turklāt tevis pieminēto pārējo zvaigžņu cenas var likt kaut 200mio, bet tam nebūs nekādas jēgas, jo neviens par tādu naudu viņus nepirks. Un varbūt arī labi ka nepirks Vai tad tas pats Zlatans, Riberī, Vilja ir obligāti jāpārdod? Vai jāpērk??? Ja kāds gribēs pirkt, tad maksās tik cik prasīs, bet ja nevarēs atļauties, tad nepirks un iztiks ar to ko var atļauties

     [+] [-]

, 2009-06-21 23:17, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Pirmkārt, es neminēju, ka Real budžets ir neadekvāti astronomisks.
Otrkārt, es nesaku, ka Real dara pretlikumīgas lietas vai ko tādu. Ja nauda ir, lai tērē, ja vēlas. Bet tā ir tirgus čakarēšana. Real piedāvā mazāku summu, viņiem atsaka. Real piedāvā nenormālu summu, skaidrs, ka MU un Milan neatteiks. Bet citas komandas un aģenti jau arī nav muļķi. Arī saviem spēlētājiem pacels cenas, tādēļ, ja gribēs pastiprināties, citiem klubiem nāksies kārtīgi patukšot maciņu.
Tu saki, ka, ja Ronaldu nopērk par 100M, tad tā ir tirgus cena. Tad tikpat labi, ja es tavu pildspalvu nopirkšu par 25Ls, tad tā arī būs tās tirgus cena, ne?

Šo transfēru dēļ tiek celtas Zlatana, Viljas, Riberī, Drogbā un citu zvaigžņu cenas. Un ne jau tādēļ, ka viņi ir tā vērti, bet tādēļ, ka Real samaksāja baigo piķi par šiem abiem spēlētājiem. To es saucu par tirgus kropļošanu.
par to neadekvāti astronomisko budžetu nebiju domājis tevi,to teica Mixes.
otrkārt,visu pārējo tev manā vietā ABa lieliski atbildēja. nesaprotu,kāpēc tev būtu pildspalva par 25 ls jāpērk,ja vari nopirkt daudz lētāk. cr un kaka neviens lētāk nepārdeva,tātad šī ir viņu tirgus cena