Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2921, Did:0, useCase: 3

"Euro 2020" otrā diena: trīs spēles, vakarā Beļģija pret Krieviju

Rolands Eliņš

"Euro 2020" otrā diena: trīs spēles, vakarā Beļģija pret Krieviju
Romelu Lukaku. Foto: AP/Scanpix

Šodien Eiropas futbola čempionāta finālturnīrā norisināsies trīs spēles. 16:00 Šveice A grupā sacentīsies pret Velsu, 19:00 Dānija sāks B grupas spēles, cīnoties pret Somiju, bet 22:00 cīņās iesaistīsies viena no tuirnīra favorītēm Beļģija, tiekoties pret Krieviju. Pirmās spēles tiešraide būs pieejama Go3 platformā, bet vakara spēles būs arī TV6 tiešraidē.

16:00, Velsa-Šveice, A grupa, Baku

Velsas izlase iepriekšējā Eiropas čempionātā sasniedza savu visu laiku lielāko panākumu, aizspēlējoties līdz pusfinālam. 2016. gadā lielas lietas tika gaidītas arī no tobrīd ļoti labā kondīcijā esošās Šveices, taču Šveicei astotdaļfinālā pendelēs nācās zaudēt Polijai. Skaidrs, ka Velsai savus iepriekšējā finālturnīra panākumus atkārtot būs grūti, un arī šodienas spēlē favorīte būs FIFA rangā augstajā 13. vietā esošā Šveice.

Abas izlases iepriekšējo savstarpējo maču aizvadīja Euro2012 atlases mačā, un toreiz Velsa uzvarēja ar 2:0. Vārtus Velsai toreiz guva Gerets Beils un Ārons Remzijs, divi vīri, kuri joprojām spēlē Velsas izlasē. No Beila arī šajā čempionātā tiek gaidīts lielisks sniegums, kamēr Remzija došanās sākumsastāvā šodienas spēlē ir uz jautājuma zīmes.

Šīs grupas pirmajā spēlē Itālija vakar ar 3:0 sakāva Turciju, skaidri parādot, ka ir galvenā favorīte šajā grupā. Preses konferencē to nenoliedza arī Šveices izlases kapteinis Granits Džaka, taču arī neslēpa savas ambīcijas: "Mums nevajag šeit kaut ko slēpties vai izvairīties no atbildēm. Mūsu mērķis ir būt starp divām labākajām šīs grupas komandām. Viss cits jau man būtu liels sarūgtinājums."

Šī spēle norisināsies Azerbaidžānā, un līdz ar spēles sākuma brīdi Baku kļūs par tālāko ģeogrāfisko punktu uz austrumiem, kur aizvadīta EČ finālturnīra spēle.

19:00, Dānija-Somija, B grupa, Kopenhāgena

B apakšgrupas mači sāksies ar Dānijas izlases spēku pārbaudi. Dānija tiek uzlūkota kā viena no izlasēm, kas ierasti netiek piesaukta pie grandiem, taču šoreiz varētu aizcīnīties tālu. Dānija savu ceļu Eiropas čempionātā turklāt varēs sākt savā laukumā, spēli pret Somiju aizvadot Kopenhāgenā.

Somija ar šo maču debitēs EČ finālturnīrā, kas izlasei ir lielisks panākums. Kā nekā, tikai pirms četriem gadiem Somija pieredzēja savu antirekordu FIFA rangā, atkāpjoties uz 110. vietu. Somijas izlase gan šo finālturnīru var sagaidīt ar nelielu piesardzību, jo šī gada rezultāti bijuši pieticīgi. Uzvara nav gūta sešās spēlēs pēc kārtas, turklāt pēdējā pārbaudē pirms došanās uz finālturnīru ar 0:1 tika zaudēts Igaunijai.

Somijas izlasē turklāt pastāvēja bažas par vairāku vadošo spēlētāju gatavību mačam, taču vakar tika apgalvots, ka situācija esot uzlabojusies. Somijas izlases uzbrucējam Tēmu Puki nesen bija potītes savainojums, bet viņš medijiem izteicās, ka jau vairāk nekā nedēļu ir pilnvērtīgos treniņos un gatavs spēlēt, cik daudz vien nepieciešams. Anglijas kluba "Norwich" uzbrucējs Dānijā ticis sagaidīts ar īpašu labvēlību, jo iepriekš vairākas sezonas aizvadīja "Brondby" klubā.

1992. gada čempionei Dānijai šī ir atgriešanās EČ, jo finālturnīram Francijā tā nespēja kvalificēties. Dāņi savākuši spēcīgu izlasi, kas gada laikā zaudējusi tikai divreiz Nāciju līgā pret Beļģiju. Dānija jūnija sākumā pārbaudes mačā cīnījās 1:1 pret Vāciju, bet martā PK 2022 atlases ciklu sāka ar trim uzvarām un vārtu statistiku 14:0.

22:00, Beļģija-Krievija, B grupa, Sanktpēterburga

Beļģijas izlase jau atkal tiek piesaukta pie finālturnīra galvenajām favorītēm un tēmē uz pašām augstākajām virsotnēm, kā jau piedienas iepriekšējā Pasaules kausa bronzas medaļniecei. Pirms pieciem gadiem Francijā beļģi negaidīti apstājās ceturtdaļfinālā pret Velsu, un arī tagad situācija nebūs ideāla, jo pirmajā spēlē pret Krieviju, kas turklāt jāaizvada Sanktpēterburgā, nevarēs piedalīties Kevins de Breine un Aksels Vitsels, un šaubas arī par Edena Azāra iziešanu sākumsastāvā.

Beļģijai gan netrūkst citu augsta līmeņa spēlētāju ar Romelu Lukaku priekšgalā, kurš aizveda Milānas "Inter" līdz A Sērijas čempiones titulam. Beļģija kopš zaudējuma Pasaules kausa pusfinālā nākamajos trīs gados ir zaudējusi tikai divās spēlēs, turklāt beļģu spēku uz savas ādas izjuta arī tieši Krievijas izlase - abas bija vienā apakšgrupā Euro 2020 atlasē, un Beļģija uzvarēja ar 4:1 un 3:1.

"Piekrītu, ka bieži vien visgrūtākā ir tieši pirmā spēle," preses konferencē teica Roberto Martiness, Beļģijas treneris. "Jābūt gataviem gan fiziski, gan psiholoģiski. Mums šis būs smags pārbaudījums, jo, lai arī pazīstam pretinieku komandu, nešaubos, ka viņi arī labi pazīst mūs, turklāt Krievijas izlasei būs savu fanu atbalsts."

Krievijas izlase PK2018 uzņēma pie sevis un prata tikt ceturtdaļfinālā, kamēr Eiropas čempionātos kopš 2008. gada pusfināla sasniegšanas vairs nav izdevies izkļūt no grupas, turklāt iepriekšējais finālturnīrs tika pabeigts ar tikai diviem vārtu guvumiem trīs spēlēs.

Skaties Euro 2020 tiešraides Go3, TV6 un 3+

Pirmās kārtas kalendārs

DatumsGPilsētaSpēleLaiks/Rez.
11.06.ARomaTurcija – Itālija0:3
12.06.ABakuVelsa – Šveice16:00
BKopenhāgenaDānija – Somija19:00
BSanktpēterburgaBeļģija – Krievija22:00
13.06.DLondonaAnglija – Horvātija16:00
CBukaresteAustrija – Ziemeļmaķedonija19:00
CAmsterdamaNīderlande – Ukraina22:00
14.06.DGlāzgovaSkotija – Čehija16:00
ESanktpēterburgaPolija – Slovākija19:00
ESeviljaSpānija – Zviedrija22:00
15.06.FBudapeštaUngārija – Portugāle19:00
FMinheneFrancija – Vācija22:00

Izmantotie resursi:
The official website for European football |...

     [+] [-]

, 2021-06-12 10:37, pirms 3 gadiem
Komiteju vajadzētu noturēt uz barankas..pārejas lai rezultatīvi X

     [+] [-]

, 2021-06-12 10:46, pirms 3 gadiem
uz papīra Šveicei un Velsai klubu pārstāvniecība ļoti iespaidīga

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 10:47, pirms 3 gadiem
Par brāļiem velsiešiem un beļģiem!

     [+] [-]

, 2021-06-12 10:50, pirms 3 gadiem
Jānovēl utainajām cūkām vēl viens pazors. Hokejā jau apmīzās asti pakala ieravusi ar koka medalam. Brisele uz priekšu 5-0!

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:06, pirms 3 gadiem
Par Velsu, Dāniju, Beļģiju uzliku 2centus.

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:09, pirms 3 gadiem
Otraa dieb ok a kas pa dien kalendara es nehuya nesaprot

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:10, pirms 3 gadiem
Pohuy uz karstam iglemv4ctumshiev p9h

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:10, pirms 3 gadiem
Es redzeh ja bija chempis austrija es vinu vsp nehuya neaceroa!!!

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:11, pirms 3 gadiem
Man viss p9h

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:11, pirms 3 gadiem
Pohuy

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:11, pirms 3 gadiem
Jaa ok jakapa iejsha

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 11:16, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Par brāļiem velsiešiem un beļģiem!
par beļģiem, pret makakām un vatniekiem.

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:17, pirms 3 gadiem
par Velsu un Suomiem, par normāliem beļģiem!

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:21, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Jaa ok jakapa iejsha
No senču padomu lādes: pielej mūli jau savlaicīgi, lai atkal uz vakara futeni būtu augšā. Krievus uz brīdi var glābt tikai de Breines un Vitseļa trūkums, kāds deadpool/drochman varoņdarbs vai force majore

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:29, pirms 3 gadiem
Šis būs smags mačš Beļģijai, pret mājniekiem Pēterburgā ies smagi, nebrīnos, ka ka pretinieki iesitīs kādus 2 vārtus!

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:35, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Šis būs smags mačš Beļģijai, pret mājniekiem Pēterburgā ies smagi, nebrīnos, ka ka pretinieki iesitīs kādus 2 vārtus!
Kaka?

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:35, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: No senču padomu lādes: pielej mūli jau savlaicīgi, lai atkal uz vakara futeni būtu augšā. Krievus uz brīdi var glābt tikai de Breines un Vitseļa trūkums, kāds deadpool/drochman varoņdarbs vai force majore
Ok!!!!

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:37, pirms 3 gadiem
Gribas sanagonu

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:37, pirms 3 gadiem
Bet pohuy vsp

  +2 [+] [-]

, 2021-06-12 11:45, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Par brāļiem velsiešiem un beļģiem!
Tavs brālis ir uz raksta galvenās fotkas

  -4 [+] [-]

, 2021-06-12 11:46, pirms 3 gadiem
Taukmūlis rakstīja: Jānovēl utainajām cūkām vēl viens pazors. Hokejā jau apmīzās asti pakala ieravusi ar koka medalam. Brisele uz priekšu 5-0!
Labāk lai Beļģu afropērtiķi uzvar, ja?

  -2 [+] [-]

, 2021-06-12 11:47, pirms 3 gadiem
Ruuchons rakstīja: par beļģiem, pret makakām un vatniekiem.
Beļģiem, tavuprāt, makaku nav? Kas tad ir uz fotkas?

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:51, pirms 3 gadiem
Netisham nozinoju bet kura ir Baltaka izlase churban?

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:54, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Netisham nozinoju bet kura ir Baltaka izlase churban?
Prasi Kļavulapam, viņš labāk zinās Beļģija tā noteikti nav un Francija arī

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:54, pirms 3 gadiem
Perekrjostkas ir ekrani?

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:55, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Prasi Kļavulapam, viņš labāk zinās Beļģija tā noteikti nav un Francija arī
Ko prasi klaviniekam
Kas taa par Analiiz no Bala cilveka?
Perekrjostkas tevi eed nost, tu vairs nevelc

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:56, pirms 3 gadiem
Kipa pras deelam, es vecs!
Tu noveco starik!

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:56, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Netisham nozinoju bet kura ir Baltaka izlase churban?
Baltākā izlase varētu būt Ukraina, arī Itālija nosacīti Balta, jo tur tiešām ir tikai ādas krāsa nedaudz brūnāka, taču jebkurā gadījumā viņi ir vistīrākie etniskie Eiropieši

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:58, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Ko prasi klaviniekam
Kas taa par Analiiz no Bala cilveka?
Perekrjostkas tevi eed nost, tu vairs nevelc
Es nesekoju tik daudz līdz Futbolam, kā Hendža ar Algunopi, kuriem visas klades ir pierakstītas ar visādām herņām

     [+] [-]

, 2021-06-12 11:59, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Baltākā izlase varētu būt Ukraina, arī Itālija nosacīti Balta, jo tur tiešām ir tikai ādas krāsa nedaudz brūnāka, taču jebkurā gadījumā viņi ir vistīrākie etniskie Eiropieši
Tad par italjanciem!
Cerams tur geju nav!!!

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:00, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Es nesekoju tik daudz līdz Futbolam, kā Hendža ar Algunopi, kuriem visas klades ir pierakstītas ar visādām herņām
Tu halture!
Iepriejsheja euro biji kartigi izpetijis visus churbanus, patika kaa fanoji par vikigiem
Joprojam 33 trenc?
Man tumshais bauskeniek

  -2 [+] [-]

, 2021-06-12 12:01, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Tavs brālis ir uz raksta galvenās fotkas
Fotkā cienījams cilvēks, futbolists. Nav kaut kāds krustojuma čurbans.

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:02, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Tad par italjanciem!
Cerams tur geju nav!!!
Vēl varētu būt Krievi, Poļi, Slovāki, Ungāri un, protams, Horvāti Žēl, ka nav Islandes, vot kur bija riktīga Balto Vikingu Sbornaja! Somiju ar neesmu redzējis, iespējams ka arī tie ir 100% Balti

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 12:04, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Vēl varētu būt Krievi, Poļi, Slovāki, Ungāri un, protams, Horvāti Žēl, ka nav Islandes, vot kur bija riktīga Balto Vikingu Sbornaja! Somiju ar neesmu redzējis, iespējams ka arī tie ir 100% Balti
Tad jau Eiropa tomer ir balta.
Vienigi tu kaa churbans asimilejies ar pertikiem
Slēpts komentārs: Maikl

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:06, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Fotkā cienījams cilvēks, futbolists. Nav kaut kāds krustojuma čurbans.
Normālajā vidē tādi tipi nevar būt par cienījamiem Normālie etniskie Belģi par tādu sbornuju nefuņo! Franki arī Tu gan šo te kadru nosauci par brāli, ar to viss ir pateikts

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:07, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Tad jau Eiropa tomer ir balta.
Vienigi tu kaa churbans asimilejies ar pertikiem
No kurienes tu rāvi, ka es ar pērtiķiem asimilējos?
Mazāk ņem vērā manus personiskos heiterus šeit SC

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:07, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Normālajā vidē tādi tipi nevar būt par cienījamiem Normālie etniskie Belģi par tādu sbornuju nefuņo! Franki arī Tu gan šo te kadru nosauci par brāli, ar to viss ir pateikts
Par ko franki, par ungariem?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 12:08, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Normālajā vidē tādi tipi nevar būt par cienījamiem Normālie etniskie Belģi par tādu sbornuju nefuņo! Franki arī Tu gan šo te kadru nosauci par brāli, ar to viss ir pateikts
futbolists ir cienijama profesija. krustojuma ubags, nav. Tieši tik vienkārši.

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:09, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: No kurienes tu rāvi, ka es ar pērtiķiem asimilējos? Mazāk ņem vērā manus personiskos heiterus šeit SC
Tuu te man nediii rs ja?
Latekoma ir franku kanali, viens zinu!
Tur tie churbani piesledzas live zinam no afrikas nosturiem, reportieres mellas kaa ogles runa franku mele. Tie churbani pus afriku uzskata par saviem braaliem

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:10, pirms 3 gadiem
Gribu 33 mizalu salidzinat ar dziivo raiskumieti,!!!
Blaa tik gruti rajstit rokas dreb

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:11, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Par ko franki, par ungariem?
Franki grib Normālu izlasi, apmēram tādu, kāda ir Itāļiem Vakar tak ar to maču barčikā skatījos, paralēli ar Tenisu Franki daudz ko izteicās par šo tēmu, it sevišķi ja uz ekrāna ir lielisks piemērs Itālijas veidā

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:13, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Franki grib Normālu izlasi, apmēram tādu, kāda ir Itāļiem Vakar tak ar to maču barčikā skatījos, paralēli ar Tenisu Franki daudz ko izteicās par šo tēmu, it sevišķi ja uz ekrāna ir lielisks piemērs Itālijas veidā
Es domaa frankiem pajat, tapat kaa britanciem undergroundaa!

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:15, pirms 3 gadiem
Es vsp bish shokaa cik franku kopojas ar afrikas churbaniem!
Kipa afrika koronka, shie ar kelikopteriem ved paiku un lopiniem potes

  -2 [+] [-]

, 2021-06-12 12:16, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: futbolists ir cienijama profesija. krustojuma ubags, nav. Tieši tik vienkārši.
Pričom te profesija? Ja Belģijā būītu normāla sabiedrība, tāds Lukaku-Makaku NEKAD nekļūtu par Beļģijas izlases Futbolistu un cienījams ar nebūtu Tas, ka viņš ir cienījams, nav profesiju vaina, bet gan to pauru, kuri viņu ciena Secinājums, jāpārveido pauri un to domāšana!

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:16, pirms 3 gadiem
Churban otru poti ieneemi?

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:17, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Beļģiem, tavuprāt, makaku nav? Kas tad ir uz fotkas?
tev laikam nepieleca mana vārdu spēle: lukaku- makaka

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:18, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Churban otru poti ieneemi?
1. Jūlijā otrā pote Labi, es ej prom uz barčik Pusdienas tuvojās, tur man gaida mielasts ar veldzi

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:20, pirms 3 gadiem
Ruuchons rakstīja: tev laikam nepieleca mana vārdu spēle: lukaku- makaka
Tu tak rakstīji, pret makakām un vatniekiem, kā to saprast, pret abiem vienlaikus?

  -3 [+] [-]

, 2021-06-12 12:20, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Pričom te profesija? Ja Belģijā būītu normāla sabiedrība, tāds Lukaku-Makaku NEKAD nekļūtu par Beļģijas izlases Futbolistu un cienījams ar nebūtu Tas, ka viņš ir cienījams, nav profesiju vaina, bet gan to pauru, kuri viņu ciena Secinājums, jāpārveido pauri un to domāšana!
futbolists ir cienījama profesija, krustojumu ubags nav.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 12:23, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Es domaa frankiem pajat, tapat kaa britanciem undergroundaa!
FRA liberālmarksistiem nav pajāt uz čortu invāziju valstī un Eiropā, tieši pretēji -franču un citu EU valsti kreisie un liberasti ir aktīvi krāsaino imigrācijas un etnosu miksēšanas veicinātāji, baltās Eiropas nīdētāji,- atšķirībā no kārtīgiem frankiem u.c. īstiem Eiropiešiem.

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:23, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: futbolists ir cienījama profesija, krustojumu ubags, nav.
Vēlreiz prasu, pričom te profesija? Krievi arī ir Futbolisti, bet viņi tev brāļi nav, afropērtiķi ir gan, vot kur visa šņaga ir aprakta! Labi, nav laika man te ņemties ar pērtiķu brāļiem, barčiks gaida, vsjo, es prom!

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 12:23, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Tu tak rakstīji, pret makakām un vatniekiem, kā to saprast, pret abiem vienlaikus?
par kārtīgiem beļģiem, pret makakām un...

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:38, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Baltākā izlase varētu būt Ukraina, arī Itālija nosacīti Balta, jo tur tiešām ir tikai ādas krāsa nedaudz brūnāka, taču jebkurā gadījumā viņi ir vistīrākie etniskie Eiropieši
Ukrainai ir brazīlis.. Tāds brūngans. Ja nu vienīgi tas nav nemazgājies Šahķors.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 12:43, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Pričom te profesija? Ja Belģijā būītu normāla sabiedrība, tāds Lukaku-Makaku NEKAD nekļūtu par Beļģijas izlases Futbolistu un cienījams ar nebūtu Tas, ka viņš ir cienījams, nav profesiju vaina, bet gan to pauru, kuri viņu ciena Secinājums, jāpārveido pauri un to domāšana!
Ko Aburts darīs tajā brīdī, kad Latvijas hokeja izlasē spēlēs, kāds mellais? Nu tāds talantīgs labāks par pašreizējiem talantiem - viss izlases vārdā!

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:43, pirms 3 gadiem
Vai kaut kur pieejams TV6 internetā? Esošās lapas kā teleon pagalam..

     [+] [-]

, 2021-06-12 12:46, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Vēlreiz prasu, pričom te profesija? Krievi arī ir Futbolisti, bet viņi tev brāļi nav, afropērtiķi ir gan, vot kur visa šņaga ir aprakta! Labi, nav laika man te ņemties ar pērtiķu brāļiem, barčiks gaida, vsjo, es prom!
A krievi šogad tīri? Nu pēc tavas specifikācijas? PK viņiem ija divi brazīļi. Nebija melni, bet nu kārtīgi latinosi.

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:06, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: A krievi šogad tīri? Nu pēc tavas specifikācijas? PK viņiem ija divi brazīļi. Nebija melni, bet nu kārtīgi latinosi.
Viens brazílietis arí tagad ir sastāvā.

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:07, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Vēl varētu būt Krievi, Poļi, Slovāki, Ungāri un, protams, Horvāti Žēl, ka nav Islandes, vot kur bija riktīga Balto Vikingu Sbornaja! Somiju ar neesmu redzējis, iespējams ka arī tie ir 100% Balti
Neesmu ļoti zinošs par Somijas izlasi, bet zinu to, ka tur ir vismaz 2 melnie šajā sastāvā.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 13:09, pirms 3 gadiem
Par 'Beļģiju Dāniju un Velsu.

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:12, pirms 3 gadiem
Ja pareizi izpētīju, tad Velsa un Somija ir vienīgās izlases šajā čempī, kuru pieteikumā ir futbolisti no kādas valsts 3.līgas. Šajā gadījumā Anglijas League One. Velsai tie ir 2 futbolisti, somiem - rezerves vārtsargs, kurš aizvadītajā sezonā spēlēja Bristol Rovers (Astafjevs tur savulaik spēlēja) un izkrita uz League Two. Velsai pieteikumā ir 15 spēlētāji no Anglijas Championshipa un League One kopā (13 no tiem spēlējā Championshipā).

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:15, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Vēlreiz prasu, pričom te profesija? Krievi arī ir Futbolisti, bet viņi tev brāļi nav, afropērtiķi ir gan, vot kur visa šņaga ir aprakta! Labi, nav laika man te ņemties ar pērtiķu brāļiem, barčiks gaida, vsjo, es prom!
krievi ir vatņiki, okupanti, slepkavas. beļģi nav, tieši tik vienkārši.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-12 13:15, pirms 3 gadiem
Noteikti jātur īkšķi par Krieviju. Tomēr mūsu kaimiņi. Krievijas futbols pēdējos gados ir ļoti audzis. Tomēr Krievijas līga ir ļoti spēcīga.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 13:16, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Noteikti jātur īkšķi par Krieviju. Tomēr mūsu kaimiņi. Krievijas futbols pēdējos gados ir ļoti audzis. Tomēr Krievijas līga ir ļoti spēcīga.

Kāpēc tad Eirokausos pēdējās sezonās pilnīgas izgāšanās tiek piedzīvotas, pat ar visiem leģionāriem?

  -3 [+] [-]

, 2021-06-12 13:17, pirms 3 gadiem
Slepkavas un okupanti ir amerikāņi. Ieteiktu pastudēt vēsturi un politiķu vispārēji. Tik daudz izlietu asiņu un okupētu zemju, neviens vairāk par amerikāni uz šīs zemeslodes nav veicis.

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:17, pirms 3 gadiem
Nuu tomer kko uzkodis!!!
Blaa rit jaatiet

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:19, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Slepkavas un okupanti ir amerikāņi. Ieteiktu pastudēt vēsturi un politiķu vispārēji. Tik daudz izlietu asiņu un okupētu zemju, neviens vairāk par amerikāni uz šīs zemeslodes nav veicis.
A tev nav pajat?
Vateni cik tev tepiki pie sienas?
Vinus ir jasukne?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 13:21, pirms 3 gadiem
Domaju Biroja pec jaaniem griidas tepiki pienaglot poe sienas, vajag insaidu!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 13:21, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu ļoti zinošs par Somijas izlasi, bet zinu to, ka tur ir vismaz 2 melnie šajā sastāvā.
Izlases paliks arvien raibākas. Piemēram Norvēģijā aizej apskatīt kādu bērnu, jauniešu turnīrus futbolā - gandrīz katrā komandā vismaz 1-2 tādi, kas nav tīrie norvēģi. Nu jau daudz gadu pagājis, kopš imigrācijas sākuma no tuvajiem austrumiem, āfrikas uz Eiropu.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 13:22, pirms 3 gadiem
Varetu jau limet bet bail ka nokritis!
Pienaglos un miers

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 13:22, pirms 3 gadiem
Es piekrītu ka Krievijas politika un it īpaši punduris Putins nav nekāds pozitīvais tēls, bet manā skatījumā rietumu politika ir vēl briesmīgāka ar saviem gejiem utt..

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:24, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Es piekrītu ka Krievijas politika un it īpaši punduris Putins nav nekāds pozitīvais tēls, bet manā skatījumā rietumu politika ir vēl briesmīgāka ar saviem gejiem utt..
Tev ar tepikis pienaglots?

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:27, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Tev ar tepikis pienaglots?
Pēc viņa komentiem spriežot viņš pats pie tā tepiķa ir pienaglots

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:28, pirms 3 gadiem
Jautāšu futbola sekotājiem - kuras būs tās 2 grupas, no kurām 1/8 finālā neiekļūs 3.vietas ieguvējas? Es prognozēju, ka ne Somija, ne Krievija neizkļūs no grupas, kā arī otra grupa būs Skotija un Čehija.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-12 13:29, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: krievi ir vatņiki, okupanti, slepkavas. beļģi nav, tieši tik vienkārši.
Pārāk esi ieciklējies uz Krimu, Donbasu, Osetiju, Abhāziju un t.t. To, ko dara MILJONIEM Afromuhamedu čortu Eiropas teritorijā, a-la Lukakas-Makakas un viņu atbalstītāji, veicot faktisko Eiropas invāziju, neiet nekādā salīdzinājumā ar Krievijas un Putina podvigiem Neko tālāk par Krieviem tu neredzi, aprobežotais ērzelis!

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:29, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Slepkavas un okupanti ir amerikāņi. Ieteiktu pastudēt vēsturi un politiķu vispārēji. Tik daudz izlietu asiņu un okupētu zemju, neviens vairāk par amerikāni uz šīs zemeslodes nav veicis.
Ja mēs gribam vērtēt vēsturiski - tāda tauta amerikāņi ir angļu un franču mikslis. Klāt piejaucoties spāņiem, holandiešiem, itāļiem, portugāļiem un indiāņu ciltīm) - ne nu ja tu tā vērtē amerikāņus - tad jā viņi tiešam lējusi visvairāk asiņu.
Skatoties reāli - krievi, itāļi un vācieši.

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:34, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Pārāk esi ieciklējies uz Krimu, Donbasu, Osetiju, Abhāziju un t.t. To, ko dara MILJONIEM Afromuhamedu čortu Eiropas teritorijā, a-la Lukakas-Makakas un viņu atbalstītāji, veicot faktisko Eiropas invāziju, neiet nekādā salīdzinājumā ar Krievijas un Putina podvigiem Neko tālāk par Krieviem tu neredzi, aprobežotais ērzelis!
Bet pat tu piekriti ka rusnjas pundurim nav pills rublis,ja?

  +2 [+] [-]

, 2021-06-12 13:34, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Pārāk esi ieciklējies uz Krimu, Donbasu, Osetiju, Abhāziju un t.t. To, ko dara MILJONIEM Afromuhamedu čortu Eiropas teritorijā, a-la Lukakas-Makakas un viņu atbalstītāji, veicot faktisko Eiropas invāziju, neiet nekādā salīdzinājumā ar Krievijas un Putina podvigiem Neko tālāk par Krieviem tu neredzi, aprobežotais ērzelis!
es redzu ka tu esi kārtīgs melnais krustojuma čurbans. es melnu futbolistu vērtēju augstāk, par tevi, kas ir čorts un ubags, baltās rases kauns un negods.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-12 13:35, pirms 3 gadiem
Izskatās ka beļģiem praktiski nav variantu pret Krieviju, viens lukaku neizvilks, ja nebūtu lukaku vispār teikt 0:4 Krievijas labā tgd dodu 1:3

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:37, pirms 3 gadiem
Gribu kasheru!

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 13:38, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: es redzu ka tu esi kārtīgs melnais krustojuma čurbans. es melnu futbolistu vērtēju augstāk, par tevi, kas ir čorts un ubags, baltās rases kauns un negods.
Blaa pa to mashinu skrapeshanu vien es vinam ar armatuuras stieni pa jebli iepistu, divreiz!!!
Nu jaa var but tads lashara, kas aiztiek un skade Balta cilveka ipashumu? Sitadiem rokas nocirst un 2x ar stieni pa jebli

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:39, pirms 3 gadiem
Skandalozākais visā ir tas, ka ''Slava gerojam'' uz ukraiņu maikām ir jānovāc, jo sportā neesot vietas politikai. Bet tupšanās uz ceļiem, kā to dara ENG izlase, BLM marksistu teroristu un deģenerātu priekšā politika nav.

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:39, pirms 3 gadiem
Pareiz vina jobanaa agila smirdiga misene visiem pajat, pat bomzim tada pazorna butu sesties, labak ar kajam uz aglonu ies

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 13:40, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Blaa pa to mashinu skrapeshanu vien es vinam ar armatuuras stieni pa jebli iepistu, divreiz!!!
Nu jaa var but tads lashara, kas aiztiek un skade Balta cilveka ipashumu? Sitadiem rokas nocirst un 2x ar stieni pa jebli
Točna, tāds pats kā pērtiķi no Sietlas grautiņiem.

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:41, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Skandalozākais visā ir tas, ka ''Slava gerojam'' uz ukraiņu maikām ir jānovāc, jo sportā neesot vietas politikai. Bet tupšanās uz ceļiem, kā to dara ENG izlase, BLM marksistu teroristu un deģenerātu priekšā politika nav.
tiem tos ceļus jāsašauj, lai tai pozā ar paliek, ja reiz tā patīk
iedomājos skatu kā mellais lepni pa frankeim brauc ar auto, un krustojumā čurbans uz tup uz ceļa prasot naudu

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:42, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Točna, tāds pats kā pērtiķi no Sietlas grautiņiem.
Man pat pajaat par kkadiem kasheriem bet shitaa suga, tie gnidas nereali besi. Lasharas nah visus atdauzit, dolbani debilie un artemiss vel lepojas ar ti, churbans bla

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:44, pirms 3 gadiem
Es vsp nesaprotu nahrenam kadam uz perekrostjas butu churbaniem kapeikas jaatmet? Kas vini tur linijas zimee, gruzhus slauka un palidz penzhiem droshi ielai pariet? Kads ir motivs? Un vel ja neiedod lasharas jobanie ar saviem abelu nagiem redz skrapesies

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:46, pirms 3 gadiem
Kalnins750 rakstīja: Izskatās ka beļģiem praktiski nav variantu pret Krieviju, viens lukaku neizvilks, ja nebūtu lukaku vispār teikt 0:4 Krievijas labā tgd dodu 1:3
Ir vēl Tilemans un Mertens u.c. sistēmā, kopumā, protams, pārliecības nav

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:49, pirms 3 gadiem
Churbans jobanais mesls!!!!

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:49, pirms 3 gadiem
Suka, bulgaru chigans

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:51, pirms 3 gadiem
Vel 2 pivoni un zvanishu Lielajiem Greizajiem ratiem, sodienas koroskoop nav dzirdejis pa radio2

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:52, pirms 3 gadiem
Ja koroskoops sak ka tev sodien veiksies, tad pa shtraasi velku uz 150 un radars mani neker

IESAKU

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 13:55, pirms 3 gadiem
Churban, tu ir tumshaaks par albaanu chortu!!!
Tu paskaidro man shito fenomenu

     [+] [-]

, 2021-06-12 13:55, pirms 3 gadiem
Velsa - Šveice 0-2
Dānija - Somija 2-0
Beļģija - Krievija 3-1

     [+] [-]

, 2021-06-12 14:06, pirms 3 gadiem
Tas tnt charts taads mesls

     [+] [-]

, 2021-06-12 14:07, pirms 3 gadiem
Utainais ir debils itin visaa, nesaprotu kaa var draazt slaavu duras

  +2 [+] [-]

, 2021-06-12 14:11, pirms 3 gadiem
Pat Artemiss leiteni paneema, jo slaavu dura visu alu iztemptu pati un cucingalu piededzinatu

     [+] [-]

, 2021-06-12 14:47, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Baltākā izlase varētu būt Ukraina, arī Itālija nosacīti Balta, jo tur tiešām ir tikai ādas krāsa nedaudz brūnāka, taču jebkurā gadījumā viņi ir vistīrākie etniskie Eiropieši
Te par to rases tīrību, populāri : https://www.youtube.com/watch?v=Jsh...

  -2 [+] [-]

, 2021-06-12 15:14, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Utainais ir debils itin visaa, nesaprotu kaa var draazt slaavu duras
Man klienti parasti ir krievi un viņi pārplēš manu caurumiņu kārtīgi

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 15:19, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Velsa - Šveice 0-2
Dānija - Somija 2-0
Beļģija - Krievija 3-1
Ceru, ka Garets ierādīs Tev vietu, kāpēc neliec 3. spēlei 7:1, pūķis jau tikai hokejo. Aiz ruslandes tomēr ir savs laukums, čempionāta sponsors Gazprom, gan jau kāda laboratorija- futbola faktori īpaši neuzrādās

     [+] [-]

, 2021-06-12 15:28, pirms 3 gadiem
Kalnins750 rakstīja: Man klienti parasti ir krievi un viņi pārplēš manu caurumiņu kārtīgi
Gejoshanas utaino viduu ir loti izplatita!

  +2 [+] [-]

, 2021-06-12 15:43, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Churban, tu ir tumshaaks par albaanu chortu!!!
Tu paskaidro man shito fenomenu
Pirmkārt, ese tev un citiem n-tās reizez rakstīju, neklausi šeit NEVIENU, jo visi tie zaipjubansi un bansuzaipji nenormāli tirš, viņi NEKAD savām acīm nav redzējuši, to kas notiek manos krustojumos! Tā NAV nekāda ubagošana, neviens uz ceļiem nerāpo un mašīnas arī neskrāpē, ja tam nav iemesla! Otrkārt, tas NAV čurbānu bizness, tas ir POĻU NOU HAU, jo tieši POĻI to pirmo izgudroja vēl tad, kad par Vatikānas Papu bija Voitilas kungs jeb Katoļu mēlē Jānis Pāvils Otrais Fiška bija tāda, Poļi PIRMIE dabūja bezvīzu režīmu ar visu Rietumeiropu 90.gadu pašā sākumā un tie, kuri devās uz Itāliju, atklāja, ka viņus, proti, Poļu Kurvas, dievina, pateicoties Vatikānas Papam un līdz ar to arī neapdala ar finansēm Sākumā tie vienkārši tīrīja mašīnu logus, vēlāk saprata, ka tas nav tik nepieciešams, jo cilvēki paši sauca tos klāt un metot kapeiku teica, iedzeriet uz Papīša veselību, viņš mums ir tik ļoti jauks! Tikai vēlāk, tad kad Poļi no laimes nodzērās un uz darbu nedevās nedēlām ilgi, sāka čurbāni parādīties, tipa, mēs te jau desmit gadus darbojamies Tie čurbāni ar nav pa īstam čurbāni, tie pārsvarā ir Čavas no Rumānijas un Bulgārijas, kā arī Bosņaki un Albāņi Klasiskie musļiku čorti un afropērtiķi ar tādām štellēm nenodarbojas, jo tie zog, laupa, tirgo narkotikas un čmorī Baltos Ceru, ka rasklads ir puslīdz ferštein? Ja ir kādi papildus jautājumi, raksti droši, mēģināšu atbildēt, neslēpšos, kā dazi labi domā P.S. par mašīnu skrāpēšanu runājot, vēlrezi atgādinu, NEKLAUSI SC papagaiļus, tas notiek, taču notiek ārkārtas gadījumos, ja kāds taisa apzinātas podļankas, piemēram taurē aizmugurē tantukam, kurš kapeiciņu meklē, jeb arī aizvaiojoši lamājoties manā vai manu kadru adresē, demonstratīvi sūta strādāt, kaut gan padomu neviens tam neprasīja, prasija kapeiciņu, ja var Karoče, secinājums ir viens, netraucē, nemāci kā dzīvot un paliec neskrāpēts, VOT!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 15:45, pirms 3 gadiem
Psc, kādi parazīti ir Franciju apsēduši.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 15:48, pirms 3 gadiem
Nee nu es tik nesaprot par kadiem nopelniem kadam butu jadod kapeicina kkadiem slaavu buharikiem, vot kapec?
Bet tu pie tiem bulgaru chiganiem pieskaitams, ja?

     [+] [-]

, 2021-06-12 15:48, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Psc, kādi parazīti ir Franciju apsēduši.
Kad bija TIKAI Baltie, proti, Poļi un citi A-Eiropieši, bardaka nebija, visi bija laimīgi, gan tie, kuri deva, gan tie, kuri ņēma Bardāki līdz ar čurbanu parādīšanos iesākās

     [+] [-]

, 2021-06-12 15:49, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Nee nu es tik nesaprot par kadiem nopelniem kadam butu jadod kapeicina kkadiem slaavu buharikiem, vot kapec?
Bet tu pie tiem bulgaru chiganiem pieskaitams, ja?
Tak dēļ Romas papkas, cik sapratu.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 15:50, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tak dēļ Romas papkas, cik sapratu.
Es jibuu shitadu shnagu izgudrot
Bet nu redz, kad izdevigi tad pat katolu paps tiek kroni celts

     [+] [-]

, 2021-06-12 15:51, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Kad bija TIKAI Baltie, proti, Poļi un citi A-Eiropieši, bardaka nebija, visi bija laimīgi, gan tie, kuri deva, gan tie, kuri ņēma Bardāki līdz ar čurbanu parādīšanos iesākās
Tā pēc 20g arī mūsu čigāni stāstīs- vot tad, kad indusi vēl nebija stacijas tuneļos, gan mēs, gan latvieši bijām laimīgi.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 15:51, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Nee nu es tik nesaprot par kadiem nopelniem kadam butu jadod kapeicina kkadiem slaavu buharikiem, vot kapec?
Bet tu pie tiem bulgaru chiganiem pieskaitams, ja?
Poļi bija mani pirmie skolotāji Tad kad es bez doķiem un bez kapeikas kabatā atrados uz ielas Marseļā 1997. gadā un vienkārši biju neizpratnē, ko un kā tālāk darīt Var teikt, Poļi mani adoptēja un es viņiem par to esmu bezgala pateicīgs

     [+] [-]

, 2021-06-12 15:52, pirms 3 gadiem
Bet nu diezgan nizcag, piebrauc pie luksafora, atbrien pustvana esosh slaavu buhariks izstieptu sauju un sak ka Romas paps grib eest
Ja vnk aizbrauc met ar akmeni un kurvojas

     [+] [-]

, 2021-06-12 15:54, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Poļi bija mani pirmie skolotāji Tad kad es bez doķiem un bez kapeikas kabatā atrados uz ielas Marseļā 1997. gadā un vienkārši biju neizpratnē, ko un kā tālāk darīt Var teikt, Poļi mani adoptēja un es viņiem par to esmu bezgala pateicīgs
Poli ir hitri bet tapat nesapratu kapec man piebraucot pie perekrostjkas butu kkas jadod, kipa caurlaide?

     [+] [-]

, 2021-06-12 15:55, pirms 3 gadiem
Poli vismaz logus notirija, a jus slaavu buhariki nehuyaa nedarot gribat caurlaides maksu iekaset, nu kur logika?

     [+] [-]

, 2021-06-12 15:56, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Poļi bija mani pirmie skolotāji Tad kad es bez doķiem un bez kapeikas kabatā atrados uz ielas Marseļā 1997. gadā un vienkārši biju neizpratnē, ko un kā tālāk darīt Var teikt, Poļi mani adoptēja un es viņiem par to esmu bezgala pateicīgs
Rasisms nāca no poļiem vai tas jau no mātes piena?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 15:56, pirms 3 gadiem
Leitene ari 33 mizalu trenc?

     [+] [-]

, 2021-06-12 15:57, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Rasisms nāca no poļiem vai tas jau no mātes piena?
Pahodu glaazi cilajot izdomaja visu savu kodeksu!

     [+] [-]

, 2021-06-12 15:57, pirms 3 gadiem
dodiet kādu linku uz spēli, lūdzu!

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 15:57, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Bet nu diezgan nizcag, piebrauc pie luksafora, atbrien pustvana esosh slaavu buhariks izstieptu sauju un sak ka Romas paps grib eest
Ja vnk aizbrauc met ar akmeni un kurvojas
Tā nu gluži nav Slāvu buhāriks tik tiešām var būt ar peregaru, tā jau ir mana skola, proti, neslēpt savus patiesos nolūkus, proti, ja gribi poķeli uzlapīt, znāčit gribi uzlāpīt un tā arī saki, nevis tēlo invalīdu, bāreni, daudzbērnu ģimenes māti/tēvu jeb arī nomaldījušos brodjagu, kuram nauda ir vajadzīga mājupceļam Tā dara čurbāni, mēs, Baltie, esam godīgi! Neviens neko netēlo, vienkārši pieprasa savu doļu, vot!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 15:58, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Kad bija TIKAI Baltie, proti, Poļi un citi A-Eiropieši, bardaka nebija, visi bija laimīgi, gan tie, kuri deva, gan tie, kuri ņēma Bardāki līdz ar čurbanu parādīšanos iesākās
krustojuma čurbans ir krustojuma čurbans

     [+] [-]

, 2021-06-12 15:59, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Tā nu gluži nav Slāvu buhāriks tik tiešām var būt ar peregaru, tā jau ir mana skola, proti, neslēpt savus patiesos nolūkus, proti, ja gribi poķeli uzlapīt, znāčit gribi uzlāpīt un tā arī saki, nevis tēlo invalīdu, bāreni, daudzbērnu ģimenes māti/tēvu jeb arī nomaldījušos brodjagu, kuram nauda ir vajadzīga mājupceļam Tā dara čurbāni, mēs, Baltie, esam godīgi! Neviens neko netēlo, vienkārši pieprasa savu doļu, vot!
Nu suka, tā kā nēģeri. Un nekādi savādāk.

     [+] [-]

, 2021-06-12 15:59, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Tā nu gluži nav Slāvu buhāriks tik tiešām var būt ar peregaru, tā jau ir mana skola, proti, neslēpt savus patiesos nolūkus, proti, ja gribi poķeli uzlapīt, znāčit gribi uzlāpīt un tā arī saki, nevis tēlo invalīdu, bāreni, daudzbērnu ģimenes māti/tēvu jeb arī nomaldījušos brodjagu, kuram nauda ir vajadzīga mājupceļam Tā dara čurbāni, mēs, Baltie, esam godīgi! Neviens neko netēlo, vienkārši pieprasa savu doļu, vot!
Jus to peregaru un uzblidosho purnu varat bazt maisaa, tapat nenoslepsi!
Bet nu jautajums neatbildets - nahrenam lai franks justos jums parada un kko dotu? Pat logus nenotira

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:01, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Jus to peregaru un uzblidosho purnu varat bazt maisaa, tapat nenoslepsi!
Bet nu jautajums neatbildets - nahrenam lai franks justos jums parada un kko dotu? Pat logus nenotira
Nu tas ir tā teikt marksisma pamats. Padibene uzskata, ka būt gudrākam un spējīgākam ir privilēģija, un attiecīgi veiksminiekam ir jādalās ar bāriņiem, šajā gadījumā slinkiem tēvaiņiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:01, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Poli ir hitri bet tapat nesapratu kapec man piebraucot pie perekrostjkas butu kkas jadod, kipa caurlaide?
Redzi, tu esi tu, Banss ir Banss, miliču Zapupis ir Zalupis, tev un viņiem to nesaprast, bet Franks vai Itālis parastais to visu labi saprot un tāpēc arī dod Ja ir izvēle, iemest kapeiku fantānā, nopirkt sveci Katoļu komercbaznīcā vai uzlāpīt Balto cilvēku, ko tu izvēlētos? Normāli Eiropieši izdara PAREIZO izvēli

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:03, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Redzi, tu esi tu, Banss ir Banss, miliču Zapupis ir Zalupis, tev un viņiem to nesaprast, bet Franks vai Itālis parastais to visu labi saprot un tāpēc arī dod Ja ir izvēle, iemest kapeiku fantānā, nopirkt sveci Katoļu komercbaznīcā vai uzlāpīt Balto cilvēku, ko tu izvēlētos? Normāli Eiropieši izdara PAREIZO izvēli
tu utainais smirdoni, nepiesauc mani, lai attaisnotu savu čurbanisko rāpošanu krustojumos. galvā jātāis mērgli, tu esi baltās rases kauna traips. pērtiķis.

  +4 [+] [-]

, 2021-06-12 16:03, pirms 3 gadiem
Kas par huiņu, pasūti to go3, bet spēles ņih*** nav....

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:03, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Redzi, tu esi tu, Banss ir Banss, miliču Zapupis ir Zalupis, tev un viņiem to nesaprast, bet Franks vai Itālis parastais to visu labi saprot un tāpēc arī dod Ja ir izvēle, iemest kapeiku fantānā, nopirkt sveci Katoļu komercbaznīcā vai uzlāpīt Balto cilvēku, ko tu izvēlētos? Normāli Eiropieši izdara PAREIZO izvēli
Darba laika ari buhajat vaine?
Nu retorisks jautajums, vnk ierekt normali var, kipa majas nebus svece, bet galvenais ka Baltais slavs uzlapits un pabarots

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:04, pirms 3 gadiem
Lūdzu padalieties ar spēles linku

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:04, pirms 3 gadiem
Kāds nezin, kur var redzēt Velsa - Šveice spēli?

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:05, pirms 3 gadiem
DainixDT rakstīja: Lūdzu padalieties ar spēles linku
Уэльс

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:05, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tu utainais smirdoni, nepiesauc mani, lai attaisnotu savu čurbanisko rāpošanu krustojumos. galvā jātāis mērgli, tu esi baltās rases kauna traips. pērtiķis.
Baanusis topii, nikns ivans

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:05, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: http://livetv.sx/eventinfo/1075888_wales_switzerland/
Paldies

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:06, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Kas par huiņu, pasūti to go3, bet spēles ņih*** nav....
Uzraksti chataa ka shie ir lasharas un sudzesies beztabu, srazu sazimes!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:07, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Baanusis topii, nikns ivans
pļin, kur var izdomāt kaut kādu mēslu par svecēm, kas jāpērk ja nedod naudu kaut kādam bomzim.

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:07, pirms 3 gadiem
Beet nu tapat baltiem diegiekiem shuuts tie perekrostku mahaki, nuu kipa iedod man 3 oiro, tu tapat vinus bezjedzigi noteresi

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:08, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: pļin, kur var izdomāt kaut kādu mēslu par svecēm, kas jāpērk ja nedod naudu kaut kādam bomzim.
Es ar lidz galam neiebraucu, tad romas paps izbadejies, tad slaavs pohains ub vel svece pa vidu

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:09, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu tas ir tā teikt marksisma pamats. Padibene uzskata, ka būt gudrākam un spējīgākam ir privilēģija, un attiecīgi veiksminiekam ir jādalās ar bāriņiem, šajā gadījumā slinkiem tēvaiņiem.
Nav tik vienkārši Redzi, slinkie tēvāiņi kādreiz PATIESi gribēja strādāt un pelnīt, bet... legālas darba atļaujas nebija Varēji brīvi aatrasies un pārvietoties, taču strādāt nevarēji Daudzi devās uz Franku leģionu, taču tur ņem limitētu skaitli kandidātu,visi pārējie, tā kā es tanī laikā biju uz ielas, bez naudas un doķiem, ko darīt? Bet vēlāk, tad kad atļauja strādāt parādījās, bija jau par vēlu Elementāra matemātika, psiholoģija plus pragmātisms Izdevīgāk ir neko nemainīt, nekā legāi strādāt jeb arī strādat laiku pa laikam priekš pabalstiem un citiem bonusiem Karoče, secinājums Ja kāds ir izbaudījis iespēju mazāk patērēt laiku un enerģiju, ar to iegūstot pēc iespējas lielāku rezultātu, nekad nemainīs to visu pret lielāku laika un enerģijas patēriņu ar mazāku rezultātu Lietderības koeficents, ibio, rio!

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:09, pirms 3 gadiem
Artemiss normali profilus sacepis, pluso sevi

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:10, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: pļin, kur var izdomāt kaut kādu mēslu par svecēm, kas jāpērk ja nedod naudu kaut kādam bomzim.
Tu labdarībai naudu kādreiz ziedo?

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:10, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Nav tik vienkārši Redzi, slinkie tēvāiņi kādreiz PATIESi gribēja strādāt un pelnīt, bet... legālas darba atļaujas nebija Varēji brīvi aatrasies un pārvietoties, taču strādāt nevarēji Daudzi devās uz Franku leģionu, taču tur ņem limitētu skaitli kandidātu,visi pārējie, tā kā es tanī laikā biju uz ielas, bez naudas un doķiem, ko darīt? Bet vēlāk, tad kad atļauja strādāt parādījās, bija jau par vēlu Elementāra matemātika, psiholoģija plus pragmātisms Izdevīgāk ir neko nemainīt, nekā legāi strādāt jeb arī strādat laiku pa laikam priekš pabalstiem un citiem bonusiem Karoče, secinājums Ja kāds ir izbaudījis iespēju mazāk patērēt laiku un enerģiju, ar to iegūstot pēc iespējas lielāku rezultātu, nekad nemainīs to visu pret lielāku laika un enerģijas patēriņu ar mazāku rezultātu Lietderības koeficents, ibio, rio!
Jaa, mums ari chigani zog jo legali darbaa nenem

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:11, pirms 3 gadiem
Nu tā es arī saku- nēģeris zem palmas taupa enerģiju. Tā pasaule uz priekšu nekustēs.

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:11, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Darba laika ari buhajat vaine?
Nu retorisks jautajums, vnk ierekt normali var, kipa majas nebus svece, bet galvenais ka Baltais slavs uzlapits un pabarots
Kādās vēl mājās? Es par Baznīcas komerciālajām svecēm runāju Vot kur ir patiess parazītisms un krāpšanās

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:11, pirms 3 gadiem
Artemiss baigo halavu izracis, tiesham slinks tevainis kursh nahalavu visu grib

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:12, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Uzraksti chataa ka shie ir lasharas un sudzesies beztabu, srazu sazimes!
pip**es zvani skatos tagad savā lapā ielikuši Sport4 kanālā, kaut iepriekš reklamēja, ka Sport3 rādīs, bet Lattelecom nav Sport3.
Reāli bļ** elli vajag šitiem sarīkot!

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:12, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu tā es arī saku- nēģeris zem palmas taupa enerģiju. Tā pasaule uz priekšu nekustēs.
Kāpēc tik reti šeit rādies?

  +2 [+] [-]

, 2021-06-12 16:12, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu labdarībai naudu kādreiz ziedo?
jā, pamatā pazīstamiem vai pazīstamu pazīstamiem, lielākoties onkoloģijai, jo man bračka miris no vēža.
čurbana reketam krustojumos nav nekāda skara ar labdarību, neputro jēdzienos. tā ir pretīgu, slinku, slinku, nodzertu indivīdu parazitēšana.

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:12, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Kādās vēl mājās? Es par Baznīcas komerciālajām svecēm runāju Vot kur ir patiess parazītisms un krāpšanās
Tapat jautajums nav atbildets - nahrenam frankam kkas butu jadod slaavu buharikiem

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:13, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: pip**es zvani skatos tagad savā lapā ielikuši Sport4 kanālā, kaut iepriekš reklamēja, ka Sport3 rādīs, bet Lattelecom nav Sport3.
Reāli bļ** elli vajag šitiem sarīkot!
Ko tu cepies, ieslēdz Krievu MAČ TV un lūri uz veselīb!

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:13, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Artemiss baigo halavu izracis, tiesham slinks tevainis kursh nahalavu visu grib
Kurš tā negrib? Tas pats krišjānis kļaviņš teiksim arī, tā vietā lai iet uz normālu darbu vai bedri rakt, manipulē ar amatieru sporta rezultātiem

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:14, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: jā, pamatā pazīstamiem vai pazīstamu pazīstamiem, lielākoties onkoloģijai, jo man bračka miris no vēža.
čurbana reketam krustojumos nav nekāda skara ar labdarību, neputro jēdzienos. tā ir pretīgu, slinku, slinku, nodzertu indivīdu parazitēšana.
Ui, izsaku līdzjūtību.
Par krustojuma biznesu, nu katrs grozās kā var un visi grib iet vieglāko ceļu. Bocmanam bija bocmaņošana, Tjomam ir krustojums. Grāvi rakt un smagi rukāt jau grib reti kurš galu galā

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:15, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Ko tu cepies, ieslēdz Krievu MAČ TV un lūri uz veselīb!
es jau skatos strīmu, bet tos pid*** vajag dirsā izd**zt

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:15, pirms 3 gadiem
Ja pat janka uzvilkts, tad toch to shrotu japadod uz beztabu!
Solija visas speles live tv6 un 3+

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:15, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc tik reti šeit rādies?
Nav jau nekā prātīga te palicis. Ārpus lielajiem turnīriem te tikai Namejs un Henrijs savā nodabā ekspertē.

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:16, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ui, izsaku līdzjūtību.
Par krustojuma biznesu, nu katrs grozās kā var un visi grib iet vieglāko ceļu. Bocmanam bija bocmaņošana, Tjomam ir krustojums. Grāvi rakt un smagi rukāt jau grib reti kurš galu galā
lai sēž savā krustojumā, bet tad lai tur muti par pērtiķiem, čurbaniem un citiem irkā zemākiem, jo viņs pats ir čurbans.

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:16, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: es jau skatos strīmu, bet tos pid*** vajag dirsā izd**zt
Nu tur bija tā no paša sākuma, ka padsmit spēles no visām rādīs tikai par maksu.

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:17, pirms 3 gadiem
Ar komentāru angliski:
https://reddt1.soccerstreams.net/ev...

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:17, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ui, izsaku līdzjūtību.
Par krustojuma biznesu, nu katrs grozās kā var un visi grib iet vieglāko ceļu. Bocmanam bija bocmaņošana, Tjomam ir krustojums. Grāvi rakt un smagi rukāt jau grib reti kurš galu galā
Tos apdzerusos teevainus kaa reiz vajadzetu aizsutit lai kartigi pastrada nevis tupa raapo pa perekrostkaam un sezh uz pabalstiem! Nu tipiski churbani, copy-paste musliku dikdieni un afrikas pertiki

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:18, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Tapat jautajums nav atbildets - nahrenam frankam kkas butu jadod slaavu buharikiem
Pareizāk būtu jautājumu pārformulēt, nahrena viņi DOD? Atbilde ir vienkārša, tāpēc ka GRIB un Franki to visu padarīšanu par atstoju neuzskata Nekur nekad nebūs tāda negatīvisma, kā no tevis, Bansa, Zaipja, Koivas un pārējiem aprobežotiem baraniem Civlēki uz to skatās NORMĀLI un mēs to arī izmantojam Bija arī gadījumi, kad jaunas vecenes nocepī kādu čali no kurstojuma, tikai tāpēc, ka viņš ir Balts un gados Jauns un pēcāk apprecās, izveido ģimeni, dabū doķus un t.t.

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:18, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: lai sēž savā krustojumā, bet tad lai tur muti par pērtiķiem, čurbaniem un citiem irkā zemākiem, jo viņs pats ir čurbans.
Baltie nav čurbani

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:18, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Tos apdzerusos teevainus kaa reiz vajadzetu aizsutit lai kartigi pastrada nevis tupa raapo pa perekrostkaam un sezh uz pabalstiem! Nu tipiski churbani, copy-paste musliku dikdieni un afrikas pertiki
Tjoma reiz teica - balto cilvēku privilēģija!

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:18, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: lai sēž savā krustojumā, bet tad lai tur muti par pērtiķiem, čurbaniem un citiem irkā zemākiem, jo viņs pats ir čurbans.
Es jau ar sak, tipisks churbans!
Parasti jau zaglis citu zagli nestrostee, shis gan citus churbanus dzen stradat

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:19, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Baltie nav čurbani
čurbans ir rīcība, nevis krāsa, tikdaudz jau vajadzētu saprast.

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:20, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Pareizāk būtu jautājumu pārformulēt, nahrena viņi DOD? Atbilde ir vienkārša, tāpēc ka GRIB un Franki to visu padarīšanu par atstoju neuzskata Nekur nekad nebūs tāda negatīvisma, kā no tevis, Bansa, Zaipja, Koivas un pārējiem aprobežotiem baraniem Civlēki uz to skatās NORMĀLI un mēs to arī izmantojam Bija arī gadījumi, kad jaunas vecenes nocepī kādu čali no kurstojuma, tikai tāpēc, ka viņš ir Balts un gados Jauns un pēcāk apprecās, izveido ģimeni, dabū doķus un t.t.
Jaa un pectam abi pa perekrostam rocinas sadevusies slaaj

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:20, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Es jau ar sak, tipisks churbans!
Parasti jau zaglis citu zagli nestrostee, shis gan citus churbanus dzen stradat
stāv rindā pēc pabalsta un burkšķ ka citiem ar dod pabalstu

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:20, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu tur bija tā no paša sākuma, ka padsmit spēles no visām rādīs tikai par maksu.
Jā, bet sākumā bija rakstīts, ka rādīs pa Sport3, kas ir Tet pakā.
Un tagad šie ir pārbīdījuši uz Sport4, kas ir tikai pie viņiem.
Es speciāli pasūtīju to paku Tet, lai redzētu tās spēles, uzrakstīšu Tet, varbūt šie var padrāzt šos ar... Labi, poh tie 5 eiro plusā, bet tā ir huiņa pēdējā

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:21, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Tos apdzerusos teevainus kaa reiz vajadzetu aizsutit lai kartigi pastrada nevis tupa raapo pa perekrostkaam un sezh uz pabalstiem! Nu tipiski churbani, copy-paste musliku dikdieni un afrikas pertiki
Tu nepadomāji par to, ka ja Eiropā nebūtu Čurbānu un Afrikas pērtiķu, Baltajiem būtu visi ceļi atvērti pilnvērtīgai pašrealizācijai krietni agrāk, nekā tad, kad ir jau par vēlu?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:21, pirms 3 gadiem
wow, nu jau krustojums ir vieta kur vīrus meklē

šis nu var pasakas stāstīt

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:21, pirms 3 gadiem
Tad jau tie bomaari kas pie maximam strelii kapeikas maizitei, ari patiesiba ir ahuunie biznesmeni

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:21, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Pareizāk būtu jautājumu pārformulēt, nahrena viņi DOD? Atbilde ir vienkārša, tāpēc ka GRIB un Franki to visu padarīšanu par atstoju neuzskata Nekur nekad nebūs tāda negatīvisma, kā no tevis, Bansa, Zaipja, Koivas un pārējiem aprobežotiem baraniem Civlēki uz to skatās NORMĀLI un mēs to arī izmantojam Bija arī gadījumi, kad jaunas vecenes nocepī kādu čali no kurstojuma, tikai tāpēc, ka viņš ir Balts un gados Jauns un pēcāk apprecās, izveido ģimeni, dabū doķus un t.t.
Lūk šis vispār ir kaut kas- izrādās, ka vēl arī uz paneļa kā šļuškas stāvat. Es ta domāju, ka tikai ubagojat un reketējat.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:22, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Jā, bet sākumā bija rakstīts, ka rādīs pa Sport3, kas ir Tet pakā.
Un tagad šie ir pārbīdījuši uz Sport4, kas ir tikai pie viņiem.
Es speciāli pasūtīju to paku Tet, lai redzētu tās spēles, uzrakstīšu Tet, varbūt šie var padrāzt šos ar... Labi, poh tie 5 eiro plusā, bet tā ir huiņa pēdējā
tak vēl vakar lasīju, ka TET pakā būtu jāredz

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:22, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Jā, bet sākumā bija rakstīts, ka rādīs pa Sport3, kas ir Tet pakā.
Un tagad šie ir pārbīdījuši uz Sport4, kas ir tikai pie viņiem.
Es speciāli pasūtīju to paku Tet, lai redzētu tās spēles, uzrakstīšu Tet, varbūt šie var padrāzt šos ar... Labi, poh tie 5 eiro plusā, bet tā ir huiņa pēdējā
Jaa shis jau pa churbanisko, teiks ka netisam ta sanaca
Padraz shos ari no manis, vnk profilaksei

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:23, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Lūk šis vispār ir kaut kas- izrādās, ka vēl arī uz paneļa kā šļuškas stāvat. Es ta domāju, ka tikai ubagojat un reketējat.
Tāpat kā Alla nokoļija Galkinu!

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:24, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tak vēl vakar lasīju, ka TET pakā būtu jāredz
tieši tā, es gan nezinu vai viņiem kas nav nojucis un viņiem ar nerāda, bet Go3 tajā lapā tagad spēle ir Sport4 kanālā, kas Tet nav (tur ir tikai 1,2,3). Un iepriekš viņu lapā spēlē bija Sport3 kanālā

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:24, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tikdaudz es saprotu
Bet baltie ir pārāki un līdz ar to ''čurbans'' uz baltās rases pārstāvi nevar būt attiecināms
reku tak tavs skolotājs stāsta - tup krustojumos, skrāpē mašīnas, ubago naudu un ja paguļas kā mjaukas zem kādas vecas francūzietes kura normālu nevar dabūt baltie čurbani

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:25, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Lūk šis vispār ir kaut kas- izrādās, ka vēl arī uz paneļa kā šļuškas stāvat. Es ta domāju, ka tikai ubagojat un reketējat.
Uz kāda vēl paneļa? Vienkārši piebrauc meitēns pie krustojuma, prasa, no kurienes esi, kā tevi sauc un t.t., kā tu šeit nokļuvi, ko domā darīt? Čalis atbild, nav doķu, nav naudas, nav kur dzīvot, savā valstī atgriezties nevaru, kas arī ir patiesība, un, kā saka, pošlo, pojehalo

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:25, pirms 3 gadiem
Soskam tas vel butu piedodami, bet tas ka slinki teevaini strelii zhelastibas babkas, nu ar to nevajadzetu lepoties

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:27, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Uz kāda vēl paneļa? Vienkārši piebrauc meitēns pie krustojuma, prasa, no kurienes esi, kā tevi sauc un t.t., kā tu šeit nokļuvi, ko domā darīt? Čalis atbild, nav doķu, nav naudas, nav kur dzīvot, savā valstī atgriezties nevaru, kas arī ir patiesība, un, kā saka, pošlo, pojehalo
Jus lkm krasavchiki esat, ja izmisushas franku soskas gatavas gulties zem slinka slaavu tevaina

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:27, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: reku tak tavs skolotājs stāsta - tup krustojumos, skrāpē mašīnas, ubago naudu un ja paguļas kā mjaukas zem kādas vecas francūzietes kura normālu nevar dabūt baltie čurbani
Man ir pavisam citi peļņas avoti, viss legāli un tepat Latvijā
Krustojumu bizness nav man un vispār neticu, ka kas tāds ilgtermiņā Latvijā varētu būt rentabls pasākums frankos citādāk

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:27, pirms 3 gadiem
Gribetu visu redzet darbiba

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:28, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Man ir pavisam citi peļņas avoti, viss legāli un tepat Latvijā
Krustojumu bizness nav man un vispār neticu, ka kas tāds ilgtermiņā Latvijā varētu būt rentabls pasākums
Pa jebli pirmaja diena dabutu

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:28, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Jus lkm krasavchiki esat, ja izmisushas franku soskas gatavas gulties zem slinka slaavu tevaina
es jau vizualizēju cik viņas "daiļas", ja šai der smirdīgs, uzpampis krustojuma čurbans

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:29, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Pa jebli pirmaja diena dabutu
Ļoti ticams scenārījs īpaši, ja tas notiek ārpus Rīgas

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:29, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: es jau vizualizēju cik viņas "daiļas", ja šai der smirdīgs, uzpampis krustojuma čurbans
Vsp franku soskas ir vienas no neglitakajam Eiropa, tiesham kkadi staigajoshi zombiji

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:29, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Man ir pavisam citi peļņas avoti, viss legāli un tepat Latvijā
Krustojumu bizness nav man un vispār neticu, ka kas tāds ilgtermiņā Latvijā varētu būt rentabls pasākums frankos citādāk
Latvijā tak arī ir gopstops

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:29, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Soskam tas vel butu piedodami, bet tas ka slinki teevaini strelii zhelastibas babkas, nu ar to nevajadzetu lepoties
Interesanti, ko tu darītu, ja nokļūtu svešā valstī, ne tu valodu zini, ne tev ir nauda, ne tev ir doķi, legāli strādāt nedrīksti, Rīgā arī atgriezties nevari, konu iesāktu? Alternatīva ir, dzīvot bomžatņikā uz zagt veikalos, daloties ar BRATVU jeb arī močīt babuļkas pie bankomātiem? Ko tu izvēlētos?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:30, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ļoti ticams scenārījs īpaši, ja tas notiek ārpus Rīgas
Ja kadam izdiktu paris jevrikus, pec stundas atbrauktu puikas - beisbola entuziasti

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:30, pirms 3 gadiem
Jā, naudas nav, doķu nav, ņihuja nav- oi, kāpēc gan man, vientuļai dāmai, tādu tēviņu neaizvest pie sevis mājās? Kas gan varētu slikts notikt?

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:31, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Latvijā tak arī ir gopstops
Tie jau tikai cīgas prasa jo zin, ka tas ir maksimums ko izspiedīs, jo pat kapeikas neviens viņiem nedod

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:31, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Interesanti, ko tu darītu, ja nokļūtu svešā valstī, ne tu valodu zini, ne tev ir nauda, ne tev ir doķi, legāli strādāt nedrīksti, Rīgā arī atgriezties nevari, konu iesāktu? Alternatīva ir, dzīvot bomžatņikā uz zagt veikalos, daloties ar BRATVU jeb arī močīt babuļkas pie bankomātiem? Ko tu izvēlētos?
Bet tu jau vairs neesi bomzis, bet gan uz pabalstiem sedosh churbans

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:32, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Interesanti, ko tu darītu, ja nokļūtu svešā valstī, ne tu valodu zini, ne tev ir nauda, ne tev ir doķi, legāli strādāt nedrīksti, Rīgā arī atgriezties nevari, konu iesāktu? Alternatīva ir, dzīvot bomžatņikā uz zagt veikalos, daloties ar BRATVU jeb arī močīt babuļkas pie bankomātiem? Ko tu izvēlētos?
Ielu muzicēšana!

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:32, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tie jau tikai cīgas prasa jo zin, ka tas ir maksimums ko izspiedīs, jo pat kapeikas neviens viņiem nedod
te ved pirkt maizi, ja paprasa maizei

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:32, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: es jau vizualizēju cik viņas "daiļas", ja šai der smirdīgs, uzpampis krustojuma čurbans
Neviens nav smirdīgs un uzpampis, it sevišķi ja gados jauns Tas tik atkal kātējo reizi apstiprina tavu aizspriedumainību Neesi pats NEKO redzējis, bet visu spried pēc Rīgā centrāltirgū redzētā

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:33, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Neviens nav smirdīgs un uzpampis, it sevišķi ja gados jauns Tas tik atkal kātējo reizi apstiprina tavu aizspriedumainību Neesi pats NEKO redzējis, bet visu spried pēc Rīgā centrāltirgū redzētā
Uznem screenus kaadu dienu, panem ar vadiem aizvelc kompi lidz perekrostkai lai mums ir materials

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:34, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: te ved pirkt maizi, ja paprasa maizei
Nu es tirst pasūtu ar niknu skatienu un lielākā daļa veču līdzīgi. A frankos savādāk, tāpēc krustojums ir pelņas avots

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:34, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Neviens nav smirdīgs un uzpampis, it sevišķi ja gados jauns Tas tik atkal kātējo reizi apstiprina tavu aizspriedumainību Neesi pats NEKO redzējis, bet visu spried pēc Rīgā centrāltirgū redzētā
tu tepat komentos rakstīji ka lien krustojumos pēc kodiena prasīt uzlāpīties. kāds tad cilvēks ir uz pohām - smaržīgs un neuzpampis? tupais čurbans

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:34, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu es tirst pasūtu ar niknu skatienu un lielākā daļa veču līdzīgi. A frankos savādāk, tāpēc jau viss tur čikeniekā
jā, čurbanu paradīze

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:34, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tu tepat komentos rakstīji ka lien krustojumos pēc kodiena prasīt uzlāpīties. kāds tad cilvēks ir uz pohām - smaržīgs un neuzpampis? tupais čurbans
Slaavs uz poham ir ists krasavchiks

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:35, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: jā, čurbanu paradīze
Baltais nav čurbans, to var attiecināt uz citām rasēm

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:35, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Slaavs uz poham ir ists krasavchiks
smaržo pēc maija ceriņiem

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:35, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu es tirst pasūtu ar niknu skatienu un lielākā daļa veču līdzīgi. A frankos savādāk, tāpēc krustojums ir pelņas avots
Nuu un tu perekrostka Marsela kadam slaavu pertikim dotu babkas?

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:36, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Baltais nav čurbans, to var attiecināt uz citām rasēm
čurbans ir čurbans, visās krāsās

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:36, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Baltais nav čurbans, to var attiecināt uz citām rasēm
Tev tak baanusis teica

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:36, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tu tepat komentos rakstīji ka lien krustojumos pēc kodiena prasīt uzlāpīties. kāds tad cilvēks ir uz pohām - smaržīgs un neuzpampis? tupais čurbans
Kāds tu biji, kad pirmo rezi satikāmiems? Prasīji ātrāk aliņu Izskatījies tīri ok, nesmirdēji
Tieši tādi paši ir mani jaunie darbinieki Skrandās nav jāģērbjas, apmīzties ar nevajag, viss ir vienkāršāk, nekā domā

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:37, pirms 3 gadiem
Vsp izklausas taa franku zeme kkadu liberastu-churbanu paradize! Visi tik demokratiski un laipni

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:37, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Kāds tu biji, kad pirmo rezi satikāmiems? Prasīji ātrāk aliņu Izskatījies tīri ok, nesmirdēji Tieši tādi paši ir mani jaunie darbinieki Skrandās nav jāģērbjas, apmīzties ar nevajag, viss ir vienkāršāk, nekā domā
es kaut kā nestāvēju trīcošs krustojumā bez naudas

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:38, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Vsp izklausas taa franku zeme kkadu liberastu-churbanu paradize! Visi tik demokratiski un laipni
Un lēts alus 33eksports! Maucam?

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:38, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neskaitot balto, jo priviliģēta
krustojuma baltais nav baltais, bet čurbans

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:38, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Kāds tu biji, kad pirmo rezi satikāmiems? Prasīji ātrāk aliņu Izskatījies tīri ok, nesmirdēji
Tieši tādi paši ir mani jaunie darbinieki Skrandās nav jāģērbjas, apmīzties ar nevajag, viss ir vienkāršāk, nekā domā
A jums tur sausaas atejas perekrostjkas ir?

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:39, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un lēts alus 33eksports! Maucam?
Tie niggas tur daudz un franku soskas pretigas!
Vienigi pec halavniem pabalstiem

  +2 [+] [-]

, 2021-06-12 16:39, pirms 3 gadiem
Kas ir mainījies translācijās? Nesen visi runāja, ka agrie mači būs arī TV3 Sport 3 kanālā, bet nekā! Ir mainījies viss, pašā Tetā neviens neko nejēdz, Go3 vispār lai iet GoHell, ja nogriež pārējiem cilvēkiem, kas turklāt vēl līdz šim krietni maksājuši par viņu saturu, iespēju skatīties futbola mačus ārpus viņu platformas!!! Jeb atkal notiek krāniņu mērīšanās starp Tet un Go3 uz savu klientu rēķina?!   

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:39, pirms 3 gadiem
Artemiss, cik tev gada janostrada lai sanemtu churbanu pabalstus?

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:39, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: es kaut kā nestāvēju trīcošs krustojumā bez naudas
Vai tad es rakstīju, ka vajag trīcēt? Pilinība pietiek ar to, ka vienkārši paprasi jeb arī neprasi NEKO, jo tāpat iedos Ja nu gadījumā paprasa, priekš kam, tad arī pasaki, na pohmel

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:40, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Vai tad es rakstīju, ka vajag trīcēt? Pilinība pietiek ar to, ka vienkārši paprasi jeb arī neprasi NEKO, jo tāpat iedos Ja nu gadījumā paprasa, priekš kam, tad arī pasaki, na pohmel
čurbaniska bomžošanās

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:40, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Artemiss, cik tev gada janostrada lai sanemtu churbanu pabalstus?
Tjoma reiz teica, ka jāiet uz aģentūru. Tie zin visas nianses un izdarīs tā, ka 2 mēnešus mauksi pilnu slodzi betona fabrikā, tad 5men sēdēsi uz pilniem pabalstiem un čilosi

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:41, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Vai tad es rakstīju, ka vajag trīcēt? Pilinība pietiek ar to, ka vienkārši paprasi jeb arī neprasi NEKO, jo tāpat iedos Ja nu gadījumā paprasa, priekš kam, tad arī pasaki, na pohmel
Domaju franki juusu slaavu slengu diezgan labi apguvusi
A ja ex diena braucu garam caurlaidei, katru reizi babkas janomet?

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:41, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Artemiss, cik tev gada janostrada lai sanemtu churbanu pabalstus?
Manā gadījumā var teikt, ne cik, jo man ir pietiekami liels legālā darba stāžs lai dzīvotu no tā vien
Taču ar to priekš manas apetītes un slāpēm ir krietni par maz

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:42, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tjoma reiz teica, ka jāiet uz aģentūru. Tie zin visas nianses un izdarīs tā, ka 2 mēnešus mauksi pilnu slodzi betona fabrikā, tad 5men sēdēsi uz pilniem pabalstiem un čilosi
Tipisks churbans
Bet nu Artemiss baigo halavu izracis

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:42, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Manā gadījumā var teikt, ne cik, jo man ir pietiekami liels legālā darba stāžs lai dzīvotu no tā vien
Taču ar to priekš manas apetītes un slāpēm ir krietni par maz
Cik videji gada nostrada?
Nuu tavu riikli ar mucam nepieliet, tas gan

  +3 [+] [-]

, 2021-06-12 16:42, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: Kas ir mainījies translācijās? Nesen visi runāja, ka agrie mači būs arī TV3 Sport 3 kanālā, bet nekā! Ir mainījies viss, pašā Tetā neviens neko nejēdz, Go3 vispār lai iet GoHell, ja nogriež pārējiem cilvēkiem, kas turklāt vēl līdz šim krietni maksājuši par viņu saturu, iespēju skatīties futbola mačus ārpus viņu platformas!!! Jeb atkal notiek krāniņu mērīšanās starp Tet un Go3 uz savu klientu rēķina?!   
jā, tikai Go3.... ja pie viņiem abonē, tad Sport4 kanālā rāda najibalovo pamatīga...
es pats redzēju vēl pirms nedēļas, ka reklamēja, ka Sport3 būs. Domājams Tet ar varētu nebūt priecīgi par šādu piekāsienu.... Tagad daudzi dirsīs uz Tet virsū, lai gan tur TV3 izdomāja, ka nah** izmantosim šo, lai pārvilinātu cilvēkus pie sevis

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:43, pirms 3 gadiem
A kadi tur likumi tiem bezdarbniekiem?

  +3 [+] [-]

, 2021-06-12 16:43, pirms 3 gadiem
Cik labi, ka sestdienā vari kaut visu dienu zvilnēt un lūrēt futbolu!!!

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:44, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tjoma reiz teica, ka jāiet uz aģentūru. Tie zin visas nianses un izdarīs tā, ka 2 mēnešus mauksi pilnu slodzi betona fabrikā, tad 5men sēdēsi uz pilniem pabalstiem un čilosi
Apmēram tā arī ir Tikai tos 2 mēnēšus nav obligāti ar pilnu slodzi jārukā Var tos arī pa daļām sadalīt, galvenais ir vajadzīgās darba stundas iekrāt

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:45, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Cik labi, ka sestdienā vari kaut visu dienu zvilnēt un lūrēt futbolu!!!
Beidzot viens prātīgs komentārs Pilnībā piekrītu Eju, karoče, atpūsties, noguris no jums visiem esmu, VOT!

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:45, pirms 3 gadiem
Bus jazvana Shpaktam lai to shrotu papurina

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 16:46, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Beidzot viens prātīgs komentārs Pilnībā piekrītu Eju, karoče, atpūsties, noguris no jums visiem esmu, VOT!
patiesība mēdz nogurdināt

     [+] [-]

, 2021-06-12 16:57, pirms 3 gadiem
Skribenti noteikti lasa un brinas, kas tas pa churbanu

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:04, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Skribenti noteikti lasa un brinas, kas tas pa churbanu
Cik komentāri par futbolu?

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:07, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Cik komentāri par futbolu?
Janka kko par go3 iepirda!

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 17:11, pirms 3 gadiem
Nigjērs iesita Šveices labā

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:12, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Janka kko par go3 iepirda!
nu es šiem uzrakstīšu, bet tie ir tikai daži eiro ko es pakāšu mēnesī, poh** par to, galvenais princips, ka nav najibalovo

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:13, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nigjērs iesita Šveices labā
kur tu skaties?

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:23, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kur tu skaties?
pasūtīju to Go3 beigās, ko tur daudz, 7 eiro...
Bet nu LV komentētāji parmomentu ''likās bija vienkārši, bet patiesībā bija ļoti sarežģīti''

  -2 [+] [-]

, 2021-06-12 17:27, pirms 3 gadiem
Tak nafig tos itaļjaškas, tādi paši turki vien ir, tikai paveicies piedzimt Vidusjūras Eiropas pusē. Mazi, iedomīgi un blēdīgi. Tad labāk portugāļi

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:32, pirms 3 gadiem
Es jau tgd juutu cik rit bus hrenova

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:33, pirms 3 gadiem
Nebiju pamanījis, ka somi-dāņi šodien un visi vienā grupā, tad jau B varētu būt interesantākā grupa!

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:33, pirms 3 gadiem
Taa i kad ilgi nav nemts, 4dienas

  -3 [+] [-]

, 2021-06-12 17:38, pirms 3 gadiem
stul.. Velsa izlīdzināj kertīni

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:40, pirms 3 gadiem
hujabels atkal 90% no komentiem aizņem, labi ka man tas pā.. ir kā slēpts komentārs....

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:40, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nebiju pamanījis, ka somi-dāņi šodien un visi vienā grupā, tad jau B varētu būt interesantākā grupa!
somi, dāņi, krievi, beļģi

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:40, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: pasūtīju to Go3 beigās, ko tur daudz, 7 eiro...
Bet nu LV komentētāji parmomentu ''likās bija vienkārši, bet patiesībā bija ļoti sarežģīti''
Žēl. Es vnk principā viņiem neko nemaksāšu par tādu uzmetienu. No tā jau viņi uzvārās - ka it kā "poh man uz tiem x eiro". Es tad tiešām labāk caur RU vai UK kanāliem netā skatīšos.

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:41, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Žēl. Es vnk principā viņiem neko nemaksāšu par tādu uzmetienu. No tā jau viņi uzvārās - ka it kā "poh man uz tiem x eiro". Es tad tiešām labāk caur RU vai UK kanāliem netā skatīšos.
nez, man negribas čakarēties kaut kādus strīmus meklēt, kuri lago vai ko... plus uz TV patīk skatīties lielā

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:44, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: somi, dāņi, krievi, beļģi
Krievi vēl nav beļģus uzvarējuši
Somi dāņus arī nav uzvarējuši, bet valstis iedzīvotāju ziņā tomēr līdzigas!

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:53, pirms 3 gadiem
Šveice tādi bo.. 18 sitieni, bet tikai 4 ir rāmī..

     [+] [-]

, 2021-06-12 17:55, pirms 3 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 18:09, pirms 3 gadiem
Lielai daļai nepatīk melnādainie futbolisti Beļģijas, Francijas, Holandes komandās, bet padomājiet!? Vai šajās izlasēs sarunvaloda ir citas valsts valoda, kā tas ir vienā visiem ļoti pazīstamā valstsvienībā! Man piemēram riebj, kad es skatoties LV spēli dzirdu "fedja nize, nize"

     [+] [-]

, 2021-06-12 19:37, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Pirmkārt, ese tev un citiem n-tās reizez rakstīju, neklausi šeit NEVIENU, jo visi tie zaipjubansi un bansuzaipji nenormāli tirš, viņi NEKAD savām acīm nav redzējuši, to kas notiek manos krustojumos! Tā NAV nekāda ubagošana, neviens uz ceļiem nerāpo un mašīnas arī neskrāpē, ja tam nav iemesla! Otrkārt, tas NAV čurbānu bizness, tas ir POĻU NOU HAU, jo tieši POĻI to pirmo izgudroja vēl tad, kad par Vatikānas Papu bija Voitilas kungs jeb Katoļu mēlē Jānis Pāvils Otrais Fiška bija tāda, Poļi PIRMIE dabūja bezvīzu režīmu ar visu Rietumeiropu 90.gadu pašā sākumā un tie, kuri devās uz Itāliju, atklāja, ka viņus, proti, Poļu Kurvas, dievina, pateicoties Vatikānas Papam un līdz ar to arī neapdala ar finansēm Sākumā tie vienkārši tīrīja mašīnu logus, vēlāk saprata, ka tas nav tik nepieciešams, jo cilvēki paši sauca tos klāt un metot kapeiku teica, iedzeriet uz Papīša veselību, viņš mums ir tik ļoti jauks! Tikai vēlāk, tad kad Poļi no laimes nodzērās un uz darbu nedevās nedēlām ilgi, sāka čurbāni parādīties, tipa, mēs te jau desmit gadus darbojamies Tie čurbāni ar nav pa īstam čurbāni, tie pārsvarā ir Čavas no Rumānijas un Bulgārijas, kā arī Bosņaki un Albāņi Klasiskie musļiku čorti un afropērtiķi ar tādām štellēm nenodarbojas, jo tie zog, laupa, tirgo narkotikas un čmorī Baltos Ceru, ka rasklads ir puslīdz ferštein? Ja ir kādi papildus jautājumi, raksti droši, mēģināšu atbildēt, neslēpšos, kā dazi labi domā P.S. par mašīnu skrāpēšanu runājot, vēlrezi atgādinu, NEKLAUSI SC papagaiļus, tas notiek, taču notiek ārkārtas gadījumos, ja kāds taisa apzinātas podļankas, piemēram taurē aizmugurē tantukam, kurš kapeiciņu meklē, jeb arī aizvaiojoši lamājoties manā vai manu kadru adresē, demonstratīvi sūta strādāt, kaut gan padomu neviens tam neprasīja, prasija kapeiciņu, ja var Karoče, secinājums ir viens, netraucē, nemāci kā dzīvot un paliec neskrāpēts, VOT!
Afigennais gods. Stāvēt un gaidīt kad tev atsviedīs naudu.Tīrākā ubagošana un nekas vairāk.