Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2738, Did:0, useCase: 3

UEFA piespriež Krievijai nosacītu diskvalifikāciju no "Euro 2016"

Agris Suveizda

UEFA piespriež Krievijai nosacītu diskvalifikāciju no "Euro 2016"
Krievu fani pēc spēles beigām uzbrūk anglim
Foto: AFP/Scanpix

UEFA neatkarīgā Kontroles, Ētikas un Disciplinārā komiteja paziņoja lēmumu saistībā ar disciplinārajām sankcijām pret Krievijas Futbola savienību (RFU).

UEFA paziņojums

"Komiteja šodien tikās Parīzē, lai izskatītu disciplinārlietu, kas tika uzsākta pret Krievijas Futbola savienību pēc Marseļas "Stade Velodrome" notikušajiem incidentiem "Euro 2016" spēlē starp Angliju un Krieviju (1:1). Pret RFU tika izvirzītas apsūdzības, kas saistītas ar publikas izraisītām nekārtībām, pirotehnikas izmantošanu un rasistisku uzvedību, un komiteja nolēma piemērot attiecīgas sankcijas:

• 150 tūkstošu eiro soda naudu;

• Krievijas izlases nosacītu diskvalifikāciju no "Euro 2016" par publikas izraisītām nekārtībām. Saskaņā ar UEFA Disciplinārā reglamenta 20. paragrāfu* šī diskvalifikācija ir iesaldēta līdz turnīra beigām. Šāda diskvalifikācija stāsies spēkā, ja līdzīga rakstura incidenti (publikas nekārtības) stadiona iekšienē notiks jebkurā no atlikušajām Krievijas izlases spēlēm šā turnīra laikā.

UEFA Kontroles, Ētikas un Disciplinārās komitejas lēmumi drīkst tikt apelēti. Šis lēmums attiecas tikai uz incidentiem, kas notika stadiona iekšienē un tādējādi pakļaujas UEFA Disciplināro komiteju jurisdikcijai.

*UEFA Disciplinārā reglamenta 20. paragrāfs.

1. Visas disciplinārās sankcijas drīkst būt nosacītas, izņemot:

a. brīdinājumus;
b. rājienus;
c. diskvalifikācijas no futbola saistītām aktivitātēm;
d. disciplinārās sankcijas, kas saistītas ar spēļu sarunāšanu, kukuļošanu un korupciju.

2. Pārbaudes periodam jābūt vismaz vienam gadam un ne vairāk par pieciem gadiem. Šis periods var tikt pagarināts īpašu apstākļu dēļ.

3. Ja pārbaudes perioda laikā notiek atkārtoti pārkāpumi, kompetentā disciplinārā komiteja, kā likums, lemj, ka sākotnējās disciplinārās sankcijas stājas spēkā. Tā var tikt pievienota disciplinārajām sankcijām, kas piespriestas par jauno pārkāpumu."

Krievijas izlases atklātā vēstule faniem (13.06.2016)

"Cienījamie līdzjutēji!

Esam ļoti pateicīgi jums par to satriecošo atbalstu, kuru nodrošinājāt Krievijas izlasei "Euro 2016" pirmajā spēlē pret Anglijas komandu. Lielā ziņā tieši šā faktora dēļ mums izdevās spēles beidzās gūt tik svarīgos vārtus un izcīnīt pirmo punktu tik spēcīgā turnīrā. Mums priekšā ir ne mazāk sarežģīti mači pret Slovākijas un Velsas izlasēm, kur arī rēķināmies ar tribīņu atbalstu.

Šā visa sakarā pie visiem krievu futbola piekritējiem, kuri plāno apmeklēt spēles Lillē un Tulūzā, vēršamies ar svarīgu lūgumu – uzvedieties korekti, nepārkāpiet kārtības noteikumus ne stadionos, ne sabiedriskās vietās. Starptautiskajām futbola organizācijām ir ļoti svarīgas garantijas par to, ka turpmāk no līdzjutēju puses nebūs nekādu pārkāpumu.

No savas puses piedāvājam atdot visus spēkus futbola laukumā tuvākajos mačos un izdarīsim visu iespējamo, lai cienīgi pārstāvētu mūsu valsti Eiropas čempionātā Francijā!

Krievijas izlases galvenais treneris Leonīds Sluckis, Krievijas izlases futbolisti."

Izmantotie resursi:
Sanctions imposed on Russian Football Union -...
Главный тренер и игроки сборной России...

 +18 [+] [-]

, 2016-06-14 14:40, pirms 8 gadiem
Pareizi ir,savādāk krievi pārāk daudz iedomājas...

 +30 [+] [-]

, 2016-06-14 14:41, pirms 8 gadiem
Kāda vēl nosacīta diskvalifikācija? Tie taču bija kultūras nesēji Eiropā! 10 sist 1 parastu ofisa čali taču nav nekas īpašs.

 +21 [+] [-]

, 2016-06-14 14:41, pirms 8 gadiem
Neaudzinātās vates galvas

 +11 [+] [-]

, 2016-06-14 14:43, pirms 8 gadiem
Vispār tos huligānus nesaprotu. Priekš kam un dēļ kā kauties? Pieņemsim es kāda kafe iedzeršu alu, a pēc 5min man jau kāds lēkās pa galvu. Pat kad braucu uz Krieviju pie radiem vienmēr atradīsies kāds klauns kas meklēs problēmas. Kas tur darīsies PČ laikā. Varu iedomāties

 +42 [+] [-]

, 2016-06-14 14:43, pirms 8 gadiem
Pareizi ir, jo fuci iet skatīties arī tomēr normāli cilvēki un netikai ultras. Tāpēc sist vnk tāpēc, ka esi pretinieku komandas fans ... tajā karstumā tak var iejaukt pa seju arī kādam kuram tik ENG karodziņš uz vaiga uzzīmēts. Tas ir stulbi, lietas kārtot jau stadionā.

Ultras pret Ultrām ārpus stadiona sarunātā vietā, nevis vnk sist visu kas kustas stadionā.

  +4 [+] [-]

, 2016-06-14 14:44, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pareizi ir, jo fuci iet skatīties arī tomēr normāli cilvēki un netikai ultras. Tāpēc sist vnk tāpēc, ka esi pretinieku komandas fans ... tajā karstumā tak var iejaukt pa seju arī kādam kuram tik ENG karodziņš uz vaiga uzzīmēts. Tas ir stulbi, lietas kārtot jau stadionā.

Ultras pret Ultrām ārpus stadiona sarunātā vietā, nevis vnk sist visu kas kustas stadionā.
Visu pareizi pateici

 +17 [+] [-]

, 2016-06-14 14:45, pirms 8 gadiem
Ja esi mežonis, tad nav ko darit sabiedrībā.

 +11 [+] [-]

, 2016-06-14 14:47, pirms 8 gadiem
Bērnībā ar balalaiku ir klopēti, ja beigu galā izaug tādi deģenerāti. Viens neandertāliešu bars ar autobusu šodien tiks izraidīts no Eiropas, lai ierādītu tiem paredzētu vietu - zoodārzu. Par to liels prieks!
Slēpts komentārs: Synco

     [+] [-]

, 2016-06-14 14:51, pirms 8 gadiem
betsafe bombardieris rakstīja: Bērnībā ar balalaiku ir klopēti, ja beigu galā izaug tādi deģenerāti. Viens neandertāliešu bars ar autobusu šodien tiks izraidīts no Eiropas, lai ierādītu tiem paredzētu vietu - zoodārzu. Par to liels prieks!
betsafe bombardieri, ko saki par Austrijas v Ungārijas speli. BTTS būs?

 +11 [+] [-]

, 2016-06-14 14:53, pirms 8 gadiem
Synco rakstīja: tu esi lupata tapēc tev visi uz galavs kāpj, mīkstais
Tas bija kā piemērs. Seko tam ko tu raksti kepka. Es nekad nemeklēju konfliktus - ne kafejnīcās,ne bāros,ne diskotēkās un citās iestādēs. Kulakus cilāt daudz prāta nevajag. Nav vairs tas vecums,lai ar zīmuļiem kā teiksim Tu mahačus taisīt. Gribētu redzēt kā tu lektos svešā valstī pret krieviem. Iedzītu zemē un mājās tu netiktu,jo būtu bez naudas,pases un sēdētu pliks un bass
Slēpts komentārs: ri4a
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-06-14 14:59, pirms 8 gadiem
Kremlis jau ir noraustījies, devis pareizos norādījumus šiem urlām un tālāk viss būs mierīgi.

 +17 [+] [-]

, 2016-06-14 15:01, pirms 8 gadiem
Tak atceliet PK 2018.
Slēpts komentārs: hamaleons

 +15 [+] [-]

, 2016-06-14 15:05, pirms 8 gadiem
hamaleons rakstīja: Esmu drošs ka starp tiem 2000 angļu faniem bija arī daudzi ultras taču visi paņēma pēdu no 20 krieviem - ultras, neultras, pendži, sievietes un bērni. Angļiem būs mācība, nesvilpt himnas laikā un neplātīties ka ir lielākie futbola huligāni. Paši vien izprovocēja.
Redzu Gēbelsa mācība par propagandu joprojām plaukst un zeļ Iesaku tikai, lai būtu vēl krutak rakstīt 10 000 aizbēga no 3 krieviem. Vari viņus pat nosaukt par trīs spēkavīriem kā krievu biļinās.

 +17 [+] [-]

, 2016-06-14 15:05, pirms 8 gadiem
hamaleons rakstīja: Esmu drošs ka starp tiem 2000 angļu faniem bija arī daudzi ultras taču visi paņēma pēdu no 20 krieviem - ultras, neultras, pendži, sievietes un bērni. Angļiem būs mācība, nesvilpt himnas laikā un neplātīties ka ir lielākie futbola huligāni. Paši vien izprovocēja.
Klausies tālāk Kremļa murgus. Krievu "ultras" gāja sist nevis angļu ultras, bet gan parastos fanus. Varoņi!!!!

  +6 [+] [-]

, 2016-06-14 15:07, pirms 8 gadiem
Krievijā kad būs PC , tur šiem reglamentiem nebūs nekāda spēka un tiks demolēts ne tas vien

  +9 [+] [-]

, 2016-06-14 15:10, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Tak atceliet PK 2018.
FIFA ir pārāk korumpēta organizācija,lai to darītu!Runājot par angļu futbola huligāniem,tad ap 2000 angļu faniem bija liegta iespēja apmeklēt Euro2016 more than 2,000 fans have had to surrender their passports, after receiving written reminders from the Home Office’s Football Banning Order Authority.Nez,kā krieviņiem būtu klajies,ja būtu visi atbraukuši A dozen banned Bradford City fans forced to...

  +7 [+] [-]

, 2016-06-14 15:18, pirms 8 gadiem
Kad beidzot attapsies un šos nosūtīs spēlēt tur kur viņiem jāspēlē - Āzijas čempī ?

  +7 [+] [-]

, 2016-06-14 15:20, pirms 8 gadiem
Jāprovocē krievi atlikušajās spēlēs, lai izraisītu nekārtības. Rezultātā krievus izslēgs, bet pārējie civilizētie ļaudis varēs netraucēti baudīt futbola svētkus.
Vispār nesaprotu, kādā sakarā mongoļu pēctečiem būtu jāspēlē Eiropas čempionātā. Krievi tur vispār neiederas un visi viņus labprātāk redz ejam nekā nākam.

 +13 [+] [-]

, 2016-06-14 15:20, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Kad beidzot attapsies un šos nosūtīs spēlēt tur kur viņiem jāspēlē - Āzijas čempī ?
Krievu loģika - Eiropa slikti, geji utt, bet kā sportā - Mēs esam Eiropa

  +5 [+] [-]

, 2016-06-14 15:22, pirms 8 gadiem
+ VĒL krieviem draud līdz -6 pts nonemšana Euro 2020 kvalī n0 18.-20.g.

  +6 [+] [-]

, 2016-06-14 15:22, pirms 8 gadiem
Kursh uz Krievijas PC vispaar gribees braukt!?!?!?

  +8 [+] [-]

, 2016-06-14 15:24, pirms 8 gadiem
ri4a rakstīja: Divējādi standarti.Angļu fani arī kāvās,un kur viņiem sods?
Ja tevi sistu, tu nesistu pretī?
Krievi bija iniciatori šim šovam.
Pārāk maigs sods viņiem, vajadzēja izšvilpt vispār viņus ārā no čempja!
Slēpts komentārs: Ferdinands Lieliskaisss

 +14 [+] [-]

, 2016-06-14 15:29, pirms 8 gadiem
Kā jau prognozēju, UEFA ir pārāk mazas olas, lai kādu vienkārši izmestu no čempja. Šī "sakcija" ir vienkārši smieklīga, tas ir vēl mazāk nekā pakratīt ar pirkstu krieva virzienā!
Un kā jau ievērojāt, UEFA pateica, ka viņus interesē tikai tas, kas notiek iekšā stadionā. Ārpusē kaut vai sitiet viens otru nost, tas uz futbolu neattiecas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-06-14 15:33, pirms 8 gadiem
Krievi pēkšņi slabo? Mutko vajadzēja taču turpināt atbalstīt un uzkurināt tos atsaldeņus, kā teica viens pridurks no Krievijas parlamenta, jo viņi taču aizstāvēja Krievijas godu! Kā to var aizliegt?!

  +7 [+] [-]

, 2016-06-14 15:34, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Bet kā ar pretīgajiem angļu līdzjutējiem? Paši izprovocēja skandālu, bet jūtās vainīgi. Jāiemācās turēt mēle aiz zobiem un kontrolēt to ko runā.
Malači krieviņi, vajadzēja kārtīgāk balagānus pārmācīt. Paši vien vainīgi.
Neciešami, ka paši uzprasās, uztaisa kašķi un tad kāds ir vainīgs.
Domāšana laikam nav tava stiprā puse, vai tomēr RT domā tavā vietā? Būtu jau labi, ja krievi ietu virsū angļu ultrām nevis parastiem faniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2016-06-14 15:37, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Pajolīti ja neko nezini tad paklusē. Laikā kad skanēja krievu himna, vairāki apdzērušies angļi līdzīgi kā Āboltiņa ūjināja, protams, krievi malači turējas varēja sākties kautiņš jau agrāk. Bet kad spēles beigās krievi iesita vārtus, šī angļu grupa vēl skarbāk un rupjāk ir gānījusi krievu tautu. Pareizi ka izcēlās kautiņš.
Manuprāt mēs Latvieši arī tāpat darītu ja kās blakus tev bļautu, "latiši gansi" utt..
Manā skatījumā provocētāji šajā starpgadījumā ir angļi, bet savā ziņā abi vainīgi, nevajadzēja plēsties. Bet kā jau zināms, gan jau abas puses fani bija stipri iedzēruši un sanāca neliela šmuce. Sporta fani bieži kaujas un plēšas, nekas jauns no tā visa, nevajag no mušas uzpūst ziloni.
Kādi vēl "mēs latvieši"? Skaidrs, ka tu neesi nekāds latvietis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: hamaleons

  +7 [+] [-]

, 2016-06-14 15:38, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Bet kā ar pretīgajiem angļu līdzjutējiem? Paši izprovocēja skandālu, bet jūtās vainīgi. Jāiemācās turēt mēle aiz zobiem un kontrolēt to ko runā.
Malači krieviņi, vajadzēja kārtīgāk balagānus pārmācīt. Paši vien vainīgi.
Neciešami, ka paši uzprasās, uztaisa kašķi un tad kāds ir vainīgs.
Neciešami, ka paši uzprasās, uztaisa kašķi un tad kāds ir vainīgs.
Umm.... Krima, Donbass

 +12 [+] [-]

, 2016-06-14 15:38, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Pajolīti ja neko nezini tad paklusē. Laikā kad skanēja krievu himna, vairāki apdzērušies angļi līdzīgi kā Āboltiņa ūjināja, protams, krievi malači turējas varēja sākties kautiņš jau agrāk. Bet kad spēles beigās krievi iesita vārtus, šī angļu grupa vēl skarbāk un rupjāk ir gānījusi krievu tautu. Pareizi ka izcēlās kautiņš.
Manuprāt mēs Latvieši arī tāpat darītu ja kās blakus tev bļautu, "latiši gansi" utt..
Manā skatījumā provocētāji šajā starpgadījumā ir angļi, bet savā ziņā abi vainīgi, nevajadzēja plēsties. Bet kā jau zināms, gan jau abas puses fani bija stipri iedzēruši un sanāca neliela šmuce. Sporta fani bieži kaujas un plēšas, nekas jauns no tā visa, nevajag no mušas uzpūst ziloni.
Saprotu ka tev maksā , iespējams strādā SC, bet vai tev pašam patīk regulāri tik stulbas jēlības rakstīt. Protams ka tu tā nedomā kā raksti, bet vai ir vērts par mazu atlīdzību visu laiku ķēmoties.
Runa nav par šo komentāru bet kopumā par visiem komentāriem pie dažādiem rakstiem.

  +6 [+] [-]

, 2016-06-14 15:38, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Pajolīti ja neko nezini tad paklusē. Laikā kad skanēja krievu himna, vairāki apdzērušies angļi līdzīgi kā Āboltiņa ūjināja, protams, krievi malači turējas varēja sākties kautiņš jau agrāk. Bet kad spēles beigās krievi iesita vārtus, šī angļu grupa vēl skarbāk un rupjāk ir gānījusi krievu tautu. Pareizi ka izcēlās kautiņš.
Manuprāt mēs Latvieši arī tāpat darītu ja kās blakus tev bļautu, "latiši gansi" utt..
Manā skatījumā provocētāji šajā starpgadījumā ir angļi, bet savā ziņā abi vainīgi, nevajadzēja plēsties. Bet kā jau zināms, gan jau abas puses fani bija stipri iedzēruši un sanāca neliela šmuce. Sporta fani bieži kaujas un plēšas, nekas jauns no tā visa, nevajag no mušas uzpūst ziloni.
Ak, vardarbība, kā gan mēs bez tevis risinātu jebkādas nesaskaņas, vai ne, mužik?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-06-14 15:41, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: pats video noskaties, ka tik neesi no to ventspils p[ulka, kas klubu apkauno? Un muka nevis ultras, bet ierindas fans
Krievi tās angļu ultras pēc tam vēl slānija uz ielas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-14 15:43, pirms 8 gadiem
Lai macas no iriem un zviedriem. Bet kopuma bridinajumu jaizsniedz angliem ari, sie jau ardijas marsela 2 dienas pirms speles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-06-14 15:43, pirms 8 gadiem
hamaleons rakstīja: Krievi tās angļu ultras pēc tam vēl slānija uz ielas.
"Ultras"

  +4 [+] [-]

, 2016-06-14 15:44, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Lūk tu pat nezini kā beigās viss notikās. Pēc spēles apmēram 100 angļu līdzjutēju uzbruka 15-20 krievu fanu pulkam. Teiksim, gribēja atriebties par to kas notikās stadionā.
Piekrītu ka stadionā Krievijas fanu pulks bija daudz lielāks, uzbrukot angļiem, bet ārpusē cieta cita nevainīga krievu grupiņa.

Bet kā jau minēja, tas kas notiek ārpus stadiona, nevienu neinteresē, to jau pa TV nerāda.
Tieši tā ĀRPUS stadiona, ja krievi atslānitu kaut visus angļus kas bija Marseļa max varētu sodu izrakstīt, bet šitas notika STADIONĀ

     [+] [-]

, 2016-06-14 15:46, pirms 8 gadiem
hantele rakstīja: Kursh uz Krievijas PC vispaar gribees braukt!?!?!?
berberi, arābi, FKV ultras, turki, persieši u.c. draudzīgā tusiņā bruņojumā pēc pieredzes, bet ar asmenīti..
Slēpts komentārs: hamaleons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-06-14 15:47, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Redzu Gēbelsa mācība par propagandu joprojām plaukst un zeļ Iesaku tikai, lai būtu vēl krutak rakstīt 10 000 aizbēga no 3 krieviem. Vari viņus pat nosaukt par trīs spēkavīriem kā krievu biļinās.
Beigās vēl sanāks, ka 20 000 aizbēga no viena. Bet ja nopietni, tad nupat lasīju, ka krievu galēji labējo līderis Ļebedevs vai kā viņu tur - nosaucis padarīto Marseļā par ''labu darbu''.

  +3 [+] [-]

, 2016-06-14 15:49, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Pajolīti ja neko nezini tad paklusē. Laikā kad skanēja krievu himna, vairāki apdzērušies angļi līdzīgi kā Āboltiņa ūjināja, protams, krievi malači turējas varēja sākties kautiņš jau agrāk. Bet kad spēles beigās krievi iesita vārtus, šī angļu grupa vēl skarbāk un rupjāk ir gānījusi krievu tautu. Pareizi ka izcēlās kautiņš.
Manuprāt mēs Latvieši arī tāpat darītu ja kās blakus tev bļautu, "latiši gansi" utt..
Manā skatījumā provocētāji šajā starpgadījumā ir angļi, bet savā ziņā abi vainīgi, nevajadzēja plēsties. Bet kā jau zināms, gan jau abas puses fani bija stipri iedzēruši un sanāca neliela šmuce. Sporta fani bieži kaujas un plēšas, nekas jauns no tā visa, nevajag no mušas uzpūst ziloni.
Tu jenot, kas tad tā par 150 cilvēku grubu urāliem, kas ir aizbraukusi uz čempi? Runā ka tieši tāda nolūka pēc, lai izraisītu nekārtības.

Ja ari tā bija ka ujināja Angļi krievu himnas laikā, tad tas jau ir krievu vadības jeb politiskās situācijas nopelns.

  +4 [+] [-]

, 2016-06-14 15:50, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Lūk tu pat nezini kā beigās viss notikās. Pēc spēles apmēram 100 angļu līdzjutēju uzbruka 15-20 krievu fanu pulkam. Teiksim, gribēja atriebties par to kas notikās stadionā.
Piekrītu ka stadionā Krievijas fanu pulks bija daudz lielāks, uzbrukot angļiem, bet ārpusē cieta cita nevainīga krievu grupiņa.

Bet kā jau minēja, tas kas notiek ārpus stadiona, nevienu neinteresē, to jau pa TV nerāda.
Un tu esi tas lielais viszinis, kas visu zin, ja?

  +3 [+] [-]

, 2016-06-14 15:51, pirms 8 gadiem
hamaleons rakstīja: Esmu drošs ka starp tiem 2000 angļu faniem bija arī daudzi ultras taču visi paņēma pēdu no 20 krieviem - ultras, neultras, pendži, sievietes un bērni. Angļiem būs mācība, nesvilpt himnas laikā un neplātīties ka ir lielākie futbola huligāni. Paši vien izprovocēja.
No krieviem sūdi un mīzali paliktu pāri, kā sastaptos ar normālu pretspēku. Sist parastos fanu nav baigā māksla. Bet, kad bija jau jākaujas ārpus arēnas, sitēji jau bija savākti, bet pārejiem krieviem dūša papēžos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-06-14 15:53, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Esmu nodzīvojis Anglijā apmēram 5 gadus, un godīgi pateikšu, pretīgāku nāciju un tautu neesmu redzējis. Ne viņiem savas kultūras, ne pieklājības.
Sēž restorānā pie galda, atraugājas, nobezdas. Pretīgi! Un tā visā UK.
Slinka un nepieklājīga tauta.
Kāpec tad tu tur dzīvoji, ja jau tur viss tik slikti bijis ir?

Izskatās, ka drīzāk tev kkas nav normāli ar . . . . . .

Jūtu ka baigais krievu republikas aizstāvis esi!?

  +3 [+] [-]

, 2016-06-14 15:53, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: No krieviem sūdi un mīzali paliktu pāri, kā sastaptos ar normālu pretspēku. Sist parastos fanu nav baigā māksla. Bet, kad bija jau jākaujas ārpus arēnas, sitēji jau bija savākti, bet pārejiem krieviem dūša papēžos.
Nu nesaki. Krievu ultras ne ar ko nav sliktāki par angļu. Tādā kautiņā tur neviens nemīztu. Pat nebrīnītos,ka būtu mirušie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-06-14 15:55, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Esmu nodzīvojis Anglijā apmēram 5 gadus, un godīgi pateikšu, pretīgāku nāciju un tautu neesmu redzējis. Ne viņiem savas kultūras, ne pieklājības.
Sēž restorānā pie galda, atraugājas, nobezdas. Pretīgi! Un tā visā UK.
Slinka un nepieklājīga tauta.
Pienācīgu vidi sev esi atradis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-06-14 15:57, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Krievija uz doto brīdi vienīgā nācija, kura nepakļaujas homoseksuālismam un demokrātijai. Malači.
Vai ne?! Tuvajos austrumos un Āfrikā jau sen valda tolerance pret seksuālajām minoritātēm un tiešā demokrātija iet uz urrā! Buahhaha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-06-14 15:57, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Tur jau tā lieta, 15 krieveļi, pārmācija 100 angļus.
Krievi tādā ziņā spēcīga nācija. Malači. Man prieks par viņiem savā ziņā. Stulbie angļi paši vainīgi, dabūja pēc nopelniem.
Kā var būt tāds dalbajobs kā tu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-06-14 15:58, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Krievija uz doto brīdi vienīgā nācija, kura nepakļaujas homoseksuālismam un demokrātijai. Malači.
Nu skaidrs, tu esi trollis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-06-14 15:59, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Neesmu aizstāvis. Vienkārši tie ir mūsu kaimiņi. Tauta ar kuru esam plecu pie pleca jau gadu gadiem. Un man pie pakaļas par visām okupācijām un negatīvajiem notikumiem kas notikuši pirms un pēc kara laikā. Jo tie bija citi laiki un citi cilvēki.
Tāpat kā mūsdienās Vācijas tauta nožēlo un viņiem ir kauns ka Vācijā ir bijusi tāda lieta kā fašisms.

Krievi ir savējie, un es esmu par savējiem.
O jā, krievu nožēla un kauns lieliski atspoguļojas 9. maijā! Gluži kā vēl dzīvajā Staļina kultā Krievijā un padomju laika pozitīvā attainošanā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-06-14 16:00, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Neesmu aizstāvis. Vienkārši tie ir mūsu kaimiņi. Tauta ar kuru esam plecu pie pleca jau gadu gadiem. Un man pie pakaļas par visām okupācijām un negatīvajiem notikumiem kas notikuši pirms un pēc kara laikā. Jo tie bija citi laiki un citi cilvēki.
Tāpat kā mūsdienās Vācijas tauta nožēlo un viņiem ir kauns ka Vācijā ir bijusi tāda lieta kā fašisms.

Krievi ir savējie, un es esmu par savējiem.
savējie ir Leiši un Igauņi. Urļiki vienā maisā ar Ādolfu.

  +8 [+] [-]

, 2016-06-14 16:00, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Neesmu aizstāvis. Vienkārši tie ir mūsu kaimiņi. Tauta ar kuru esam plecu pie pleca jau gadu gadiem. Un man pie pakaļas par visām okupācijām un negatīvajiem notikumiem kas notikuši pirms un pēc kara laikā. Jo tie bija citi laiki un citi cilvēki.
Tāpat kā mūsdienās Vācijas tauta nožēlo un viņiem ir kauns ka Vācijā ir bijusi tāda lieta kā fašisms.

Krievi ir savējie, un es esmu par savējiem.
Tad brauc un dzīvo pie savējiem
Slēpts komentārs: DansLočmelis

  +2 [+] [-]

, 2016-06-14 16:01, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Neesmu aizstāvis. Vienkārši tie ir mūsu kaimiņi. Tauta ar kuru esam plecu pie pleca jau gadu gadiem. Un man pie pakaļas par visām okupācijām un negatīvajiem notikumiem kas notikuši pirms un pēc kara laikā. Jo tie bija citi laiki un citi cilvēki.
Tāpat kā mūsdienās Vācijas tauta nožēlo un viņiem ir kauns ka Vācijā ir bijusi tāda lieta kā fašisms.

Krievi ir savējie, un es esmu par savējiem.
Ne fašisms bet nacisms , dorni, un kāpēc krievi nenožēlo un nekaunās par staļina laikiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-06-14 16:04, pirms 8 gadiem
Pretīgi skatīties tos video!!! Krievi tādi mīkstie,mīzalas!!! Pa 5-6cilvekiem uzbrūk vienam ielās un spārda!!! Vnk pēdējās parašhas!!! Atsaldeņi

     [+] [-]

, 2016-06-14 16:05, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: Sokolade kust 36 graados
ko ēd?

  -1 [+] [-]

, 2016-06-14 16:06, pirms 8 gadiem
Pēc komentāriem spriežot, vairums ir bijuši klātienē, pašā epicentrā, ka prot izklāstīt pašas smalkākās detaļas

  +2 [+] [-]

, 2016-06-14 16:07, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Neesmu aizstāvis. Vienkārši tie ir mūsu kaimiņi. Tauta ar kuru esam plecu pie pleca jau gadu gadiem. Un man pie pakaļas par visām okupācijām un negatīvajiem notikumiem kas notikuši pirms un pēc kara laikā. Jo tie bija citi laiki un citi cilvēki.
Tāpat kā mūsdienās Vācijas tauta nožēlo un viņiem ir kauns ka Vācijā ir bijusi tāda lieta kā fašisms.

Krievi ir savējie, un es esmu par savējiem.
Bet krievi neko nenožēlo. Tieši otrādi. Grib atjaunot PSRS un tāda okupācija nekad nav bijusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-14 16:08, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Pajolīti ja neko nezini tad paklusē. Laikā kad skanēja krievu himna, vairāki apdzērušies angļi līdzīgi kā Āboltiņa ūjināja, protams, krievi malači turējas varēja sākties kautiņš jau agrāk. Bet kad spēles beigās krievi iesita vārtus, šī angļu grupa vēl skarbāk un rupjāk ir gānījusi krievu tautu. Pareizi ka izcēlās kautiņš.
Manuprāt mēs Latvieši arī tāpat darītu ja kās blakus tev bļautu, "latiši gansi" utt..
Manā skatījumā provocētāji šajā starpgadījumā ir angļi, bet savā ziņā abi vainīgi, nevajadzēja plēsties. Bet kā jau zināms, gan jau abas puses fani bija stipri iedzēruši un sanāca neliela šmuce. Sporta fani bieži kaujas un plēšas, nekas jauns no tā visa, nevajag no mušas uzpūst ziloni.
Tev joprojām mīļākais teiciens, Заставь дурака Богу молиться, он и лоб расшибёт?
Krievijas futbola fanu savienībai un futbola federācijai ir diametrāli pretējs viedoklis. Tas vismaz priecē, ir tur arī morāli spēcīgi cilvēki, kas spēj atzīt kļūdas.

  +5 [+] [-]

, 2016-06-14 16:09, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Kāds jau Krimas jautājumu pacēlis.
Runājam par futbolu, bet šeit jau Krima.
Un interesanti, kāda gan cita iemesla pēc viss stadions (nevis angļu ultru pulciņš) pirms spēles izsvilpa Krievijas himnu? Viss stadions! Sameklē netā un apskaties. Nez kāpēc ne ar vienu citu valsti tā nenotiek? Nesaprotu, kas tā par mazohistisku tautu, kurai vajag, lai visa pārējā pasaule viņus nīst...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-14 16:10, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: migle konchas, tikpat labas kaa pirms 10 gadiem
teātris, bārbele, starts un piparmētra

     [+] [-]

, 2016-06-14 16:11, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: Ādams Rainers ir gan liliputs gan milzis. 18 gadu vecumā viņš bija tikai 122 cm garš, bet 21 gadu vecumā jau bija 210cm garš. Viņš nodzīvoja līdz 51 gadu vecumam un pirms nāves viņš bija 234cm garš.

Moraale - lai arii tev ir mazins, tas jebkura bridi var izaugt un klut par milzeni
Kāds tam sakaras ar sportu un analizēšanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-14 16:12, pirms 8 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Pēc komentāriem spriežot, vairums ir bijuši klātienē, pašā epicentrā, ka prot izklāstīt pašas smalkākās detaļas
Pēc Tevis spriežot,Tu laikam tālāk par savu degunu neredzi!!! Nav jābūt klātienē,pietiek ielīst soc.tīklos.... Krieveļu "varoņdarbi" plūst pa visu netu,neko citu jau vairs neredz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-14 16:13, pirms 8 gadiem
jenots plecu pie pleca par deportācijām 14.06.- kam tu kalpo, marionete
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-14 16:24, pirms 8 gadiem
jarra rakstīja: Krievijā kad būs PC , tur šiem reglamentiem nebūs nekāda spēka un tiks demolēts ne tas vien
WC'2002 laikā, kad Krievija zaudēja Japānai, krieviņii jau izkāvās paši savā starpā Maskavā (laukumā, kur nodrošināja tiešaraidi uz lielajiem ekrāniem), un arī pademolēja nedaudz apkārtni

  -3 [+] [-]

, 2016-06-14 16:28, pirms 8 gadiem
Lai nu kā, bet angļi Krievijas himnas laikā svilpa tik skaļi, ka tā bija knapi saklausāma. Un angļi gribēja parādīt, ka viņi trakākie līdzjūtēji pasaulē. Un arī viņi ir lecīgi, iedomīgi un taisa visur sūdus. Krievi bik nolika viņus pie vietas. Cits stāsts, ka vairākumā sit parastos skatītājus.

     [+] [-]

, 2016-06-14 16:28, pirms 8 gadiem
dzonis98 rakstīja: Pēc Tevis spriežot,Tu laikam tālāk par savu degunu neredzi!!! Nav jābūt klātienē,pietiek ielīst soc.tīklos.... Krieveļu "varoņdarbi" plūst pa visu netu,neko citu jau vairs neredz!
Tieši tā, te vairumam pieres uzkarsušas, ka tālāk par degungalu neskatās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-14 16:36, pirms 8 gadiem
risinajums vienkarš pasludinat visas ultra kustibas par teroristiski noziedzigam .. miera speele sen ir ateja kopš ENG RUS POL un dažu balkanu valstu ultru slimajai 'atbalstišanai'
europas futbols vnk smird

     [+] [-]

, 2016-06-14 16:39, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: Babaj, muti ciet!
Vēl viens čangalis

     [+] [-]

, 2016-06-14 16:41, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Esmu nodzīvojis Anglijā apmēram 5 gadus, un godīgi pateikšu, pretīgāku nāciju un tautu neesmu redzējis. Ne viņiem savas kultūras, ne pieklājības.
Sēž restorānā pie galda, atraugājas, nobezdas. Pretīgi! Un tā visā UK.
Slinka un nepieklājīga tauta.
Piekritu kulturas limenis 0. Esmu redzejis ka uzvedas spanija krievu tur bij ari daudz bet cukojas tikai briti. Bet kopuma viniem daudz lidziga

  +3 [+] [-]

, 2016-06-14 16:42, pirms 8 gadiem
Krabis44 rakstīja: Lai nu kā, bet angļi Krievijas himnas laikā svilpa tik skaļi, ka tā bija knapi saklausāma. Un angļi gribēja parādīt, ka viņi trakākie līdzjūtēji pasaulē. Un arī viņi ir lecīgi, iedomīgi un taisa visur sūdus. Krievi bik nolika viņus pie vietas. Cits stāsts, ka vairākumā sit parastos skatītājus.
Putins ir panācis to ,ka krievu himna ir labākajā gadījumā jāignorē.Pat psrs laikos krievi bija ciešamāki ,bet tagad kremļa propaganda viņiem prātu ir atņēmusi ,jo viņi tak nemāk nekur uzvesties ,nevienā viesnīcā citi negrib dzīvot ar viņiem kopā ,jo viņiem tak iedzīts paurī ,ka viņi ir uzvarētāji un izredzētie.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-14 16:44, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Neesmu aizstāvis. Vienkārši tie ir mūsu kaimiņi. Tauta ar kuru esam plecu pie pleca jau gadu gadiem. Un man pie pakaļas par visām okupācijām un negatīvajiem notikumiem kas notikuši pirms un pēc kara laikā. Jo tie bija citi laiki un citi cilvēki.
Tāpat kā mūsdienās Vācijas tauta nožēlo un viņiem ir kauns ka Vācijā ir bijusi tāda lieta kā fašisms.

Krievi ir savējie, un es esmu par savējiem.
Nu, tad, kad krievi atzīs, ka savu idejisko un impērisko murgu dēļ ir iznīcinājuši dažus miljonus dažādu tautu MIERĪGO IEDZĪVOTĀJU un ATVAINOSIES par to, tad sāksim izskatīt jautājumu par draudzību.

     [+] [-]

, 2016-06-14 16:47, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu, tad, kad krievi atzīs, ka savu idejisko un impērisko murgu dēļ ir iznīcinājuši dažus miljonus dažādu tautu MIERĪGO IEDZĪVOTĀJU un ATVAINOSIES par to, tad sāksim izskatīt jautājumu par draudzību.
Šo stāstu var piedēvēt gandrīz katrai lielvarai.

  +3 [+] [-]

, 2016-06-14 16:53, pirms 8 gadiem
krapaalis rakstīja: Šo stāstu var piedēvēt gandrīz katrai lielvarai.
Ir lielvaras, kuras saprot, ka ir pagātnes mantinieces. Nožēlo to un vismaz atvainojas. Krievija neko nesaprot. Viņai vienmēr ir taisnība un visi citi paši izrādās vainīgi pie visiem genocīdiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-14 16:54, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu, tad, kad krievi atzīs, ka savu idejisko un impērisko murgu dēļ ir iznīcinājuši dažus miljonus dažādu tautu MIERĪGO IEDZĪVOTĀJU un ATVAINOSIES par to, tad sāksim izskatīt jautājumu par draudzību.
nomaini niku uz idiocrasy xD problema ir atejniekos kas nevar vai negrib savaldit prastu vatniku un baigi grib izcelties ar gudribu un parakumu .75% seit sc.om ir tik pat dumji kā average krievs

     [+] [-]

, 2016-06-14 16:55, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ir lielvaras, kuras saprot, ka ir pagātnes mantinieces. Nožēlo to un vismaz atvainojas. Krievija neko nesaprot. Viņai vienmēr ir taisnība un visi citi paši izrādās vainīgi pie visiem genocīdiem.
Nosauc kādu citu izņemot Vāciju, kura to nožēlo piespiedu kārtā.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-14 16:56, pirms 8 gadiem
krapaalis rakstīja: Nosauc kādu citu izņemot Vāciju.
ko tu nemies, cilvekam acīmredzamas fobijas pazīmes..

     [+] [-]

, 2016-06-14 17:19, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Jāprovocē krievi atlikušajās spēlēs, lai izraisītu nekārtības. Rezultātā krievus izslēgs, bet pārējie civilizētie ļaudis varēs netraucēti baudīt futbola svētkus.
Vispār nesaprotu, kādā sakarā mongoļu pēctečiem būtu jāspēlē Eiropas čempionātā. Krievi tur vispār neiederas un visi viņus labprātāk redz ejam nekā nākam.
Noteikti domā, ka šo netīro darbiņu jāveic Velsas ofisniekiem! Īsts domugrauds Anton

  -4 [+] [-]

, 2016-06-14 17:39, pirms 8 gadiem
1. Angļi provacēja krievus ar ūjināšanu himnas laikā, un nav svarīgi vai tie bija ultras vai "ofisnieki" par šadu necieņu ir jādod pa muti.
2. Nevajag ienīst krievus tiki par to, ka viņi ir krievi. Tāda pati tauta kā visas ar saviem idiņiem un normāliem cilvēkiem.
3. Krievi nav okupanti, okupants bija Krievijas impērijā radies noziedzīgs režīms, kurš it kā pauda komunisma ideoloģiju. No šī režīma ne mazāk cieta pati Krievzeme. Nejauciet.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-14 17:40, pirms 8 gadiem
Kaut kas jādara ir, jo šādi turpināties nevar. Skaidrs, ka cietīs arī WC2018, jo neviens saprātīgs cilvēks uz Krieviju nebrauks. Būs kā hokeja čempī tukšas tribīnes. Kauns gan UEFA, ka neko lietas labā nedara, gan Francijas policijai, kura vainīgos tā vienkārši izlaida no stadiona un ļāva aizbraukt.

  +5 [+] [-]

, 2016-06-14 17:41, pirms 8 gadiem
Kas darīsies Pasaules Kausā Krievijā 2018 gadā?? Tur ne iesaldētas ne atsaldētas diskvalifikācijas nepiešķirs turnīra saimniekiem nekad! Un tad tur būs tāda visatļautība ka bail iedomāties!

  +2 [+] [-]

, 2016-06-14 17:43, pirms 8 gadiem
Marchelitto rakstīja: 1. Angļi provacēja krievus ar ūjināšanu himnas laikā, un nav svarīgi vai tie bija ultras vai "ofisnieki" par šadu necieņu ir jādod pa muti.
2. Nevajag ienīst krievus tiki par to, ka viņi ir krievi. Tāda pati tauta kā visas ar saviem idiņiem un normāliem cilvēkiem.
3. Krievi nav okupanti, okupants bija Krievijas impērijā radies noziedzīgs režīms, kurš it kā pauda komunisma ideoloģiju. No šī režīma ne mazāk cieta pati Krievzeme. Nejauciet.
Atļaušos atgādināt, ka Krievijas karaspēks šobrīd ir okupējis teritorijas Ukrainā, Gruzijā un Moldāvijā. Apgalvojums, ka krievi nav okupanti, maigi izsakoties, neatbilst patiesībai.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-14 17:44, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Kaut kas jādara ir, jo šādi turpināties nevar. Skaidrs, ka cietīs arī WC2018, jo neviens saprātīgs cilvēks uz Krieviju nebrauks. Būs kā hokeja čempī tukšas tribīnes. Kauns gan UEFA, ka neko lietas labā nedara, gan Francijas policijai, kura vainīgos tā vienkārši izlaida no stadiona un ļāva aizbraukt.
Tas būtu skaisti, ja vates saņemtu tādu vispasaules boikotu, ka neviens neatbrauktu uz viņu rīkoto PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-14 17:54, pirms 8 gadiem
kashelots rakstīja: Kas darīsies Pasaules Kausā Krievijā 2018 gadā?? Tur ne iesaldētas ne atsaldētas diskvalifikācijas nepiešķirs turnīra saimniekiem nekad! Un tad tur būs tāda visatļautība ka bail iedomāties!
Tak nekas tur traks nedarīsies, jo drošības līmenis būs noteikti augstāks kā Francijā. Manuprāt, čempis +- būs kā Polijā EČ, dažas sadursmes un viss.

     [+] [-]

, 2016-06-14 17:57, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Krievija uz doto brīdi vienīgā nācija, kura nepakļaujas homoseksuālismam un demokrātijai. Malači.
Tikai kāpēc tur prezident un premjers ir maskēti geji, nē pida.i?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-14 17:59, pirms 8 gadiem
Visu pārpratuši atkal jau cilvēki.Futbols ir priekam.Kā viņi dabūn tādu černobīli savās emocijās no šīs spēles nevaru saprast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-06-14 18:01, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Atļaušos atgādināt, ka Krievijas karaspēks šobrīd ir okupējis teritorijas Ukrainā, Gruzijā un Moldāvijā. Apgalvojums, ka krievi nav okupanti, maigi izsakoties, neatbilst patiesībai.
1.Aizbrauc uz kaut vienu no tām "okupētajām" zemēm gudreli un parunājies ar vietējiem.
2. USAi arī nelietīga politika, bet nekad neteikšu, ka amerikāņi ir nelieši. Kā jau krieviem savi idiņi un savi normālie cilvēki.
3. Arī Latvijai ir savi gan vieni, gan otri, uzmini pie kuriem es pieskaitu tevi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-06-14 18:03, pirms 8 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-14 18:06, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: 3. Mani tu noteikti uzskati par Ekspertu ar lielo E!!!
???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-06-14 18:10, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Pareizi ir,savādāk krievi pārāk daudz iedomājas...
Gadījumā, pirmie nesāka angļi sprēgāt?
Neizsakams prieks, ka krievi iedeva tiem pa purnu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-14 18:14, pirms 8 gadiem
Marchelitto rakstīja: 1. Angļi provacēja krievus ar ūjināšanu himnas laikā, un nav svarīgi vai tie bija ultras vai "ofisnieki" par šadu necieņu ir jādod pa muti.
2. Nevajag ienīst krievus tiki par to, ka viņi ir krievi. Tāda pati tauta kā visas ar saviem idiņiem un normāliem cilvēkiem.
3. Krievi nav okupanti, okupants bija Krievijas impērijā radies noziedzīgs režīms, kurš it kā pauda komunisma ideoloģiju. No šī režīma ne mazāk cieta pati Krievzeme. Nejauciet.
Jeļcins nosodija cccp laiku, kā Tu saki okupācijas režīmu, Putina laikā, padomju marazmātiķi atkal atgriezušies, kremlī, TV ekrānos un nes tādus murgus, ko pad-laikā, vismaz atklāti neatļāvās teikt.
Laikam jau tiešām, jāvirzās uz to ka Krievijas sportam jāpiedalās Āzijas sacīkstēs, eiropā viņiem nav ko darīt.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-14 18:14, pirms 8 gadiem
Marchelitto rakstīja: «Нельзя говорить, что только русские виноваты....
Slucka un Dzjubas viedoklis
Krievijas himnu tuvākaja laikā ujinās daudzos sporta pasākumos ,ko tad krievi visus tāpēc ir tiesīgi piekaut,es piemēram kad skan viņu himna nogriežu skaņu ,vai pārslēdzu kanālu,un pareizi Nevzorovs pateica ,kādi barbari bija vairums no krieviem ,tādi ir arī palikuši.Piemēram Anglijā ļoti nopietni cīnās ar saviem huligāniem un daudziem ir aizliegts apmeklēt futbola stadionus.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-14 18:16, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: Sveiks robi, kaa pa badoo iet???
Nezinu neesmu tur bijis, kas tur labs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-14 18:19, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: Tikko notiesaju roltonu, ar visas garshu, ko tu???
izskatās, ka tev labāk atturēties no šī "produkta" lietošanas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-14 18:23, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Jeļcins nosodija cccp laiku, kā Tu saki okupācijas režīmu, Putina laikā, padomju marazmātiķi atkal atgriezušies, kremlī, TV ekrānos un nes tādus murgus, ko pad-laikā, vismaz atklāti neatļāvās teikt.
Laikam jau tiešām, jāvirzās uz to ka Krievijas sportam jāpiedalās Āzijas sacīkstēs, eiropā viņiem nav ko darīt.
Nesaku ka tā nav, bet vārda brīvība ir apsveicama, lai jau tie marasmātiķi runā. Krievij;a ir daudzi, kas viņiem nepiekrit un tribīne tiek dota visiem. Tas ir apsveicami.
Arī tavam viedoklim par Krieviju kā āzijas valsti ir tiesības pastāvēt, man ir tiesības un es atļaušos tam nepiekrist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-06-14 18:28, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Krievijas himnu tuvākaja laikā ujinās daudzos sporta pasākumos ,ko tad krievi visus tāpēc ir tiesīgi piekaut,es piemēram kad skan viņu himna nogriežu skaņu ,vai pārslēdzu kanālu,un pareizi Nevzorovs pateica ,kādi barbari bija vairums no krieviem ,tādi ir arī palikuši.Piemēram Anglijā ļoti nopietni cīnās ar saviem huligāniem un daudziem ir aizliegts apmeklēt futbola stadionus.
Nu nevajag ūjinat, provacēt, arī par to ir jādod sodi. Ja valstsvienības spēlei par godu izskan valsts simbols - himna tad droši aizspied ausis uzliec austiņas ar citu mūziku atradīsies cilvēki bez tevis, kas ciena otru valsti un neperina iekšā politiku. BET NEVAJAG ŪJINĀT.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-14 18:31, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: 3. Mani tu noteikti uzskati par Ekspertu ar lielo E!!!
Sc laikam guļ,šito klaunu jau sen vajadzēja nobanot uz mūžiem! Pat sūdi nesmird tik traki kā šitas.

     [+] [-]

, 2016-06-14 18:44, pirms 8 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nesaku ka tā nav, bet vārda brīvība ir apsveicama, lai jau tie marasmātiķi runā. Krievij;a ir daudzi, kas viņiem nepiekrit un tribīne tiek dota visiem. Tas ir apsveicami.
Arī tavam viedoklim par Krieviju kā āzijas valsti ir tiesības pastāvēt, man ir tiesības un es atļaušos tam nepiekrist.
Vārda brīvība ir laba lieta, bet apskaties šo video no 1,45 min. un līdzīgu, varbūt ne tik atklātu ir ļoti daudz. https://www.youtube.com/watch?v=gWd...
Un nevar būt atrunas, tas taču ir Žirinovskis bla, bla, bla. Tam cilvēkam šobrīd bija jāsēž cietumā, TV kanālam jābūtslēgtam, Solovjovam nevis jāatpūšas savā villā Itālijā, bet kā minimums jābūt piemērotam liecinieka statusam, bez tiesībām izbraukt no valsts.
Bet nenotiek nekas. Dabiski ja nenotiek, tad parastie cilvēki saprot, tā taču drīkst.

  -2 [+] [-]

, 2016-06-14 19:10, pirms 8 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nu nevajag ūjinat, provacēt, arī par to ir jādod sodi. Ja valstsvienības spēlei par godu izskan valsts simbols - himna tad droši aizspied ausis uzliec austiņas ar citu mūziku atradīsies cilvēki bez tevis, kas ciena otru valsti un neperina iekšā politiku. BET NEVAJAG ŪJINĀT.
Pat ja ta ir ta pati melodija, ar kuru cilvekus uz konclageriem izsutija? Ka neujinasi, to dzirdot?

     [+] [-]

, 2016-06-14 19:17, pirms 8 gadiem
Visus krievus dzīt ar slotu no Eiropas!Jo krievi ir bidlas,diemžēl arī Rīgā un Ventspilī!

     [+] [-]

, 2016-06-14 19:42, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: Es arii nez. Ko domaa ISL kko paradis? Man galvenaa mikla ir cik tonalos un zhelejas pirms speles pateres kristinite
Islande būs mana top komanda, ceru ka tā pārsteigs daudzus

     [+] [-]

, 2016-06-14 19:47, pirms 8 gadiem
Robis87 rakstīja: Islande būs mana top komanda, ceru ka tā pārsteigs daudzus
Mana arī, es ceru uz titulu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-14 19:51, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Krievija uz doto brīdi vienīgā nācija, kura nepakļaujas homoseksuālismam un demokrātijai. Malači.
Malacis. Šis teikums parāda kārtīgu totalitāru un nacistisku cilvēku īsto seju. To, kuru noliedz austrumu kaimiņa valdošā elite un propagandē savā tautā.
Pareizi, kāda tur demokrātija. Visur jābūt Krievijai :d

Uzrakstot ko tādu, pat nav vairs interesanti klausīties uz jebko citu, ko saki. Prokrievisks NACISTS

Priekš kam pārējie ar Tevi te diskutējuši un vēl diskutēs.
Atslābt un likt šamo mierā.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-14 19:55, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Malacis. Šis teikums parāda kārtīgu totalitāru un nacistisku cilvēku īsto seju. To, kuru noliedz austrumu kaimiņa valdošā elite un propagandē savā tautā.
Pareizi, kāda tur demokrātija. Visur jābūt Krievijai :d

Uzrakstot ko tādu, pat nav vairs interesanti klausīties uz jebko citu, ko saki. Prokrievisks NACISTS

Priekš kam pārējie ar Tevi te diskutējuši un vēl diskutēs.
Atslābt un likt šamo mierā.
NHL THE BEST, 19:17 komentārs ir labāks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-14 20:00, pirms 8 gadiem
krapaalis rakstīja: NHL THE BEST, 19:17 komentārs ir labāks?
Nebiju tik tālu ticis

Bet, nē. Pat sliktāks, jo aicina uz represijām pret konkrētu tautu, sabiedrības daļu. Par šādiem var arī rakstīt iesniegumu Drošības policijā. Es vienreiz rakstīju. Bet toreiz kkas šim līdzīgs bija uz latviešiem attiecināts.

     [+] [-]

, 2016-06-14 20:05, pirms 8 gadiem
Tik tālu interneta portāli Latvijā aizgājuši. Ne tikai sportacentrs, kā arī, protams, ne tikai Latvijā.

Ja sportacentrs vēlētos atbrīvoties no uz rasu/etnisku kopienu un tautu naida kurināšanu vērstiem komentāriem, jau būtu varējis, sadarbībā ar DP kādu šādu varoni kā parauggadījumu paņemt pie dziesmas un to nopublicēt.

Pie monitora jau gudri... bet kad zem kā tāda jāliek savs paraksts, tad jau diametriāli pretēji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-06-14 20:37, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Esmu nodzīvojis Anglijā apmēram 5 gadus, un godīgi pateikšu, pretīgāku nāciju un tautu neesmu redzējis. Ne viņiem savas kultūras, ne pieklājības.
Sēž restorānā pie galda, atraugājas, nobezdas. Pretīgi! Un tā visā UK.
Slinka un nepieklājīga tauta.
Esi dzīvojis Anglijā, Latvijā, šo valstu iedzīvotājus noniecini, bet slavē krievus. Kāpēc nedodies tur dzīvot?

     [+] [-]

, 2016-06-14 20:43, pirms 8 gadiem
Tam čempis galā

     [+] [-]

, 2016-06-14 23:19, pirms 8 gadiem
ri4a rakstīja: Divējādi standarti.Angļu fani arī kāvās,un kur viņiem sods?
es Tev piekrītu, bet ne šeit par to rakstīt. pieliks birku kremļa trollis, tas nekas ka esi sporta lapā. vienkārši līmenis te tāds kāds nu ir.

     [+] [-]

, 2016-06-14 23:20, pirms 8 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nu nevajag ūjinat, provacēt, arī par to ir jādod sodi. Ja valstsvienības spēlei par godu izskan valsts simbols - himna tad droši aizspied ausis uzliec austiņas ar citu mūziku atradīsies cilvēki bez tevis, kas ciena otru valsti un neperina iekšā politiku. BET NEVAJAG ŪJINĀT.
Tur jau tā lieta ka ujināšana padara pašus par pamuļķiem

     [+] [-]

, 2016-06-14 23:51, pirms 8 gadiem
a kur ir tas video, kur teica, tiko komentētajas mačā Portugale-Islande, ktipa pieminēja, ka 10 krievi vienu angli slānija, kāds nav tam video uzduries? mozh links pieejams..

     [+] [-]

, 2016-06-15 00:00, pirms 8 gadiem
SimplyTheBest rakstīja: a kur ir tas video, kur teica, tiko komentētajas mačā Portugale-Islande, ktipa pieminēja, ka 10 krievi vienu angli slānija, kāds nav tam video uzduries? mozh links pieejams..
droši vien, ka šis "varoņdarbs"
https://www.youtube.com/watch?v=0M8...