Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" izsēj divu vārtu pārsvaru pret "Arsenal"

Agris Suveizda

"Barcelona" izsēj divu vārtu pārsvaru pret "Arsenal"
Teo Volkots iesāka veiksmīgo pakaļdzīšanos
Foto: AP/Scanpix

Šovakar UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfināla pirmajā spēlē Londonas "Arsenal" savā laukumā spēja atspēlēties no 0:2 un panākt neizšķirtu pret titulēto "Barcelona". Atbildes spēles notiks nākamotrdien Barselonā.

Par spīti sākotnējām prognozēm, Londonas kluba sastāvā laukumā tomēr devās kluba motors Sesks Fabregass, kurš jaunību pavadīja šā vakara pretinieku "Barcelona" akadēmijā. Savukārt "Barcelona" galvenais treneris Hoseps Gvardiola rezervē atstāja "Arsenal" visu laiku labāko vārtu guvēju Tjerī Anrī, bet francūža vietā laukumā sūtīja Pedro. Bet londoniešu kluba rezervē palika centra aizsargs Sols Kempbels, kurš pirms četriem gadiem guva vārtus Čempionu līgas finālā pret "Barcelona" (toreiz gan ar 2:1 pārāki bija katalāņi).

Pirmās 20 minūtes laukumā pilnībā dominēja viesi. "Barcelona" radīja vienu vārtu gūšanas situāciju pēc otras, bet mājinieku aizsardzība atgādināja apjukušus pirmgadniekus. Lieliskas iespējas bija gan Lionelam Mesi, gan Zlatanam Ibrahimovičam, gan Serhio Busketam, Gerardam Pikē…Vislabākās izdevības bija Ibrahimovičam un Čavi Ernandesam, taču abi no pašas vārtu priekšas nespēja pārspēt šovakar lieliski spēlējošo Manuelu Almuniju. Vien ko vērts bija kāds uzbrukums, kurā katalāņu klubam bija pat piecas (!) iespējas atklāt rezultātu. Viesu sākuma ofensīvai mājinieki atbildēja ar vairāku labu uzbrukumu sēriju, kas noslēdzās ar Samira Nasri sitienu nedaudz garām mērķim spēles 23.minūtē. Lai arī francūzis netrāpīja, tas savā ziņā iezīmēja lūzumu pirmajā puslaikā.

"Barcelona" turpināja uzbrukt, un katalāņiem piederēja gan milzīgs pārsvars bumbas kontrolē, gan iespaidīgs teritoriālais pārsvars. Tomēr nu reālu vārtu gūšanas iespēju bija daudz mazāk un pietrūka arī asuma un precizitātes "Arsenal" soda laukuma tuvumā. Kopumā pirmajā puslaikā Barsa laukumā dominēja, taču pēc pirmajām 45 minūtēm londoniešiem izdevās nosargāt savus vārtus neieņemtus. Taču to neizdevās panākt bez upuriem – savainojumu dēļ nomainīti tika Andrejs Aršavins un Viljams Galass (laukumā devās Emanuēls Ebuē un Edmilsons), savukārt dzelteno kartīti nopelnīja Fabregass, kuram tādēļ nāksies izlaist atbildes spēli nākamotrdien.

Ja pirmajā puslaikā viesiem bumba nu nekādi negāja vārtos un lieliski darbojās Almunija, otrā puslaika pašā sākumā "Arsenal" cietoksnis beidzot krita - Pikē izdarīja ļoti labu tālo piespēli, un Ibrahimovičs pārcēla bumbu pāri spāņu vārtsargam. Jāpiebilst, ka neveiksmīgi nospēlēja Almunija, kurš kļūdījās ar izgājienu no vārtiem. Jau pēc septiņām minūtēm mājiniekiem bija fantastiska iespēja panākt neizšķirtu, kad pēc centrējuma ar galvu no vārtu priekšas sita Niklass Bendtners, taču dāņa sitienu atvairīja Viktors Valdess. Pēc sešām minūtēm teicamā sitiena pozīcijā atkal nonāca Ibrahimovičs, kuru Čavi izveda praktiski aci pret aci ar Almuniju, un Zlatans nekļūdījās, ieraidot bumbu tuvējā stūrī zem pārliktņa.

Šķita, ka spēles liktenis ir izšķirts, taču tā nedomāja "Arsenal" futbolisti. Arsēns Vengers uzminēja ar spēlētāju maiņu, un 69.minūtē pēc Bendtnera piespēles Teo Volkots no aptuveni 12 metriem ieraidīja bumbu Valdesa sargāto vārtu tīklā. "Barcelona" vārtsargs bumbu aizskāra, tomēr atvairīt to nespēja. "Arsenal" pēc vārtu guvuma aktivizējās un metās atklātos uzbrukumos. Savas pāris pusiespējas panākt neizšķirtu mājinieki neizmantoja, bet 85.minūtē savu pēdējo vārdu pateica šveiciešu tiesnesis Masimo Buzaka, ne tikai piešķirot 11m soda sitienu, bet arī diezgan apšaubāmi parādot sarkano kartīti Karlosam Pujolam. Fabregass, pret kuru arī tika izdarīts noteikumu pārkāpums, pats realizēja pendeli un panāca 2:2! Līdz mača beigām vārti tā arī netika gūti. Lai arī, protams, "Arsenal" futbolisti var būt priecīgi par izglābšanos, divu spēļu summā londoniešiem tomēr būs jāpaveic ļoti grūts uzdevums - jāuzvar "Barcelona" tās laukumā (var derēt arī neizšķirts).

UEFA Čempionu līga, ceturtdaļfināls

Arsenal - Barcelona 2:2 (0:0) (Volkots 69', Fabregass 85' (11m) - Ibrahimovičs 46', 59')

  -1 [+] [-]

, 2010-04-01 09:38, pirms 15 gadiem
Principā ja jau iedeva šādu pendeli, tad pret Messi arī vajadzēja dot, kur šķiet Klišī bija pretī . Bet nu lai ir kā ir. Vismaz būs interesanta spēle Spānijā. Citai komandai būtu sasniegums Emiratos nospēlēt neizšķirti, bet nu Barcai tā ir nosacīti neveiksme ņemot vērā spēles gaitu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-01 11:07, pirms 15 gadiem
Fabregass dabūja traumu. Viņš paredz iespējamību, ka kaut kas ir lauzts. Žēl.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-01 11:10, pirms 15 gadiem
mačs labs, bet tiesnesis stulbs!
Vispirms, kad Ibrahimovičs uzkrīt Songam viņš iedod sodu kam?-Songam! Pēc tam Fabregas uzsit pujolam pa kājām un kam sods?- Pujolam!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-01 11:28, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: mačs labs, bet tiesnesis stulbs!
Vispirms, kad Ibrahimovičs uzkrīt Songam viņš iedod sodu kam?-Songam! Pēc tam Fabregas uzsit pujolam pa kājām un kam sods?- Pujolam!
Pujolam tur sods, jo Fabregas jau izdarija sitienu un Pujols viņam kāju norāva nost UN Pujols arī tur bija pēdējais, tātad pēdējās cerības sods un sarkanā!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 12:10, pirms 15 gadiem
picamen2 rakstīja: Pujolam tur sods, jo Fabregas jau izdarija sitienu un Pujols viņam kāju norāva nost UN Pujols arī tur bija pēdējais, tātad pēdējās cerības sods un sarkanā!
Ar ko tad viņš rāva?? ar rokām Fabregasam nepieskārās, kāju pielika priekšā bloķējot sitienu, vai tiešām rāvā ar TO????? bet tad jau varen spēcīgs, ja kāju var noraut....

     [+] [-]

, 2010-04-01 12:24, pirms 15 gadiem
Onka rakstīja: Ar ko tad viņš rāva?? ar rokām Fabregasam nepieskārās, kāju pielika priekšā bloķējot sitienu, vai tiešām rāvā ar TO????? bet tad jau varen spēcīgs, ja kāju var noraut....
Nu bet vai tiešām Tu neesi dzirdējis, ka futbolā bloķēšana ir aizliegta??? Vienīgais ko drīkst bloķēt, ir bumba! Bet spēlētāju, ne korpusu, ne kāju bloķēt nedrīkst. Un nav svarīgi vai tas bija apzināti. Vienkārši Pujols nobloķēja Fabregas kāju sitiena brīdī!

     [+] [-]

, 2010-04-01 12:38, pirms 15 gadiem
tikko apskatījos highlights. neticama spēle, tieši sākums neticami labs. vajadzēja skatīties vakar... bet nu, Almunija zvērs. var, protams, runāt par to pendeli, sarkano, par Zlatana pirmo golu, bet galvenais, kas pēc spēles man palika atmiņā ir Almunija. cerams, ka radošā krīze iet uz beigām. prieks par viņu.

     [+] [-]

, 2010-04-01 14:49, pirms 15 gadiem
Esmu 99% pārliecināts, ka Walcott pārspēs Cr. Ronaldo nākotnē, jāņem par piemēru jau tas, ka viņš debitēja profesionālajā futbolā(Anglijas Premjerlīgā) jau 16 gadu vecumā, paskatoties KĀ viņš Progresē, tur nevar nepamanīt talantu, un par viņa ātrumu nemaz nerunāsim..

     [+] [-]

, 2010-04-01 15:08, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Nu bet vai tiešām Tu neesi dzirdējis, ka futbolā bloķēšana ir aizliegta??? Vienīgais ko drīkst bloķēt, ir bumba! Bet spēlētāju, ne korpusu, ne kāju bloķēt nedrīkst. Un nav svarīgi vai tas bija apzināti. Vienkārši Pujols nobloķēja Fabregas kāju sitiena brīdī!
Es jau nekur neesmu teicis , ka nepiekrītu, ka iedeva pendeli. Uzrakstīju, ka ka nekur neredzēju ka Pujols kaut ko būtu rāvis , ja nu vienīgi ar to rāva . Kā jau teicu iepriekš varēja šajā gadījumā dot pendeli (ja ļoti aiz matiem pievelk arī sarkano), bet tad varēja iedot arī Kliši pendeli pret Messi.
Bet nu kā ir tā ir, tāpēc tas ir futbols, ka arī tiesnesis piedalās futbolā, un citreiz sanāk kāds lēmums par labu komandai , citreiz lēmums būs par sliktu.

     [+] [-]

, 2010-04-01 15:18, pirms 15 gadiem
Piekriitu ABa praktiski it visaa. Un it iipashi par tiem centreejumiem. Vakar jau ieveeroju, ka Barca iisti netiek ar vinjiem galaa! Speeles elements, kursh jaapiekopj Nou Camp, cik daudz vien iespeejams!

Vispaar, atgaadinaaja shis viss, taas pashas nesenaas speeles ar Milaanu, pirms 2 gadiem. Arii tieshi taads pats saakums (ok, ne momentu zinjaa), visi skaidraa kaa negudri, ar paaraak lielu respektu. Peec tam jau nomierinaajaas un speele aizgaaja. Tas pats vakar - saakumaa bijiiba milziiga, leekaashana kjerta apkaart, bet uz beigaam viss nostabilizeejaas.

Shaubos, vai Barselonaa viss saaksies kaa saakaas Londonaa. Speele turpinaasies no vietas (domaaju, komandas snieguma zinjaa), kuraa taa beidzaas Londonaa. Gaiss apostiits, lielaa Barca iemeegjinaata, tagad buus pavisam cita speeleeshana.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 15:22, pirms 15 gadiem
Onka rakstīja: Es jau nekur neesmu teicis , ka nepiekrītu, ka iedeva pendeli. Uzrakstīju, ka ka nekur neredzēju ka Pujols kaut ko būtu rāvis , ja nu vienīgi ar to rāva . Kā jau teicu iepriekš varēja šajā gadījumā dot pendeli (ja ļoti aiz matiem pievelk arī sarkano), bet tad varēja iedot arī Kliši pendeli pret Messi.
Bet nu kā ir tā ir, tāpēc tas ir futbols, ka arī tiesnesis piedalās futbolā, un citreiz sanāk kāds lēmums par labu komandai , citreiz lēmums būs par sliktu.
Ja ir pendele, tad ir arii sarkanaa! Un ne dzeltenaa. Ja nav sarkanaas kartiites sheit, tad nav jaabuut nekam vispaar.
Jo, ja tiek iedots sods shajaa situaacijaa, tas noziimee, ka tiesnesha skatiijumaa ir paartraukta 100% vaartu guushanas iespeeja!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 15:48, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: Vienkārši tik nepelnīts neizšķirts! Vispār nav ko piebilst.
Ar tādu spēli Arsenal var iet velns sazin kur....

Lieliski nospēlēja vairāki barsieši, bija redzams, ka Barca ir galvastiesu pārāka un spēcīgāka.
Pilnīgi riebjas tas Arsenal. Vienmēr bijuši izlīdēju tauta.

Ibra pamazām atgriežas.

Nou Camp būs uguņošana! grūti būs, protams, bez Pujola un Pikē.
Pilnīgs bērnudārzs

     [+] [-]

, 2010-04-01 15:56, pirms 15 gadiem
Gunner es gan nepiekrītu par to, ka vienmēr jebkurā pārkāpumā obligāti jādod sarkanā kartiņa. Es saprotu, ka tā ir rakstīts noteikumos un tāds ir UEFA nostādījums, bet tas nav īsti pareizi manuprāt! Tapēc arī vajag pēc iespējas ātrāk tiem bikšu deldētājiem vismaz ieviest tiesnešus arī aiz vārtiem, ja jau pieņemam, ka nekādi videoatkārtojumi netiks ieviesti. Tas ir vajadzīgs kaut vai tādēļ, lai varētu novērtēt vai pārkāpums bijis apzināts un rupjš, vai arī aizsargs jeb vārtsargs gribēja nospēlēt tīri, tomēr uzbrucēja meistarības, zāles slapjuma, kāju garuma vai kādu citu iemeslu dēļ nesanāca. Nu neko, pendele, brīdinājums, un spēlējam tālāk. Nu tāds man uzskats, citādi aizsargi un vārtsargi drīz vien vispār baidīsies uzbrucējam mēģināt bumbu atņemt soda laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-01 16:15, pirms 15 gadiem
Es arii nee! Bet jaasaprot arii tas, ka sheit bija runa par 100% vaartu guushanas iespeejas paartraukshanu. Sesks jau bija gatavs raidiit bumbu vaartu tiiklaa. Un, ja te tiek pamaniits sods, tad tikai shaads un tas ir jaasoda ar sarkano kartiiti. Noteikumi ir noteikumi, cik tie mums pashiem patiik/nepatiik, tas ir pashu zinjaa. Pats jau te grauzu zemes, kad par ko liidziigu, Vermaalenu noraidiija pret West Hamu.

Piekriitu, ka tiesneshu nepiecieshamiiba aiz gala liinijas ir aciimredzama. Bet nu taa kaa vinja nav un tiesnesis atradaas poziicija, kuraa vinjs atradaas, vinjs saskatiija paarkaapumu. Un shajaa gadiijumaa, paarkaapums skaitaas tuuliiteejas vaartu guushanas iespeejas liegshana. Un liidz ar to, liidz briidim, kameer kas netiks mainiits, pastaav tikai divi varianti: 1) Tiesnesis nesaskata neko un speele turpinaas. 2) Tiesnesis redz shaadu paarkaapumu un komplektaa ar pendeli tad ir jaanaak arii sarkanajai kartiitei.

Ja buutu dzeltenaa, buutu visai nesaprotami, kaadeelj tika iedota pendele, par ko taa tika iedota.
Ja nebuutu Seskam kontrole paar bumbu lielaaka kaa Pujolam tur un vinjs nevareetu guut vaartus, tad neko vairaak par pendeli + dzelteno te izspiest nevareetu. Bet taa kaa tas viss bija, tad jautaajums ir tikai par to, vai tiesnesis to redzeeja. Ja redzeeja, tad shii epizode ir sodaama ar sarkano kartiiti!

Taa es saprotu sho visu situaaciju.

     [+] [-]

, 2010-04-01 16:36, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2010-04-01 17:29, pirms 15 gadiem
Es gan biški savādāk to epizodi redzu, bet nu būtība ir vienāda! Pārkāpums bija un pendele viennozīmīga.

     [+] [-]

, 2010-04-01 18:20, pirms 15 gadiem
ceru, ka nākošajā reizē TV 6 rādīs šī pāra atbildes spēli, jo INT-CSKA tāpat viss skaidrs......

     [+] [-]

, 2010-04-01 20:15, pirms 15 gadiem
var derēt neizšķirts. nu nezinu ja arsenal nospēlē 1:1 tad barca tiek tālāk. vai nu jāuzvar vai arī atkal ničs 2:2

     [+] [-]

, 2010-04-02 01:01, pirms 15 gadiem
Merters rakstīja: ceru, ka nākošajā reizē TV 6 rādīs šī pāra atbildes spēli, jo INT-CSKA tāpat viss skaidrs......
Arsenāla sastāva dēļ arī te jau zināmā mērā viss ir skaidrs...