Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Biļetes uz "Ventspils" Eirokausu spēli "Skonto" stadionā maksās 3-5 latus

Agris Suveizda

Biļetes uz "Ventspils" Eirokausu spēli "Skonto" stadionā maksās 3-5 latus
"Ventspils" pēc uzvaras pār "Jeunesse" pasakās līdzjutējiem
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Saskaņā ar mūsu labajām tradīcijām, pensionāri un skolēni līdz 14 gadu vecumam Eiropas līgas spēli drīkstēs apmeklēt par velti. Gandrīz visiem pārējiem biļete uz aizraujošo spēli pret "Maccabi" maksās piecus latus," vēsta informācija futbola kluba "Ventspils" mājaslapā. Studentiem un skolēniem, kas vecāki par 14 gadiem, ieeja stadionā izmaksās trīs latus. Tāpat uz Rīgu no Ventspils tiks organizēti speciāli autobusi. Spēles sākums ceturtdien paredzēts plkst. 19:00.

"Biļetes varēs iegādāties "Skonto" stadiona kasēs. Trešdien, 31.jūlijā, biļešu pārdošana kasēs sāksies plkst. 12:00 un turpināsies līdz 18:00. Spēles dienā, pirmajā augustā, biļešu pārdošana kasēs sāksies plkst. 12:00," teikts "Ventspils" mājaslapā.

"Futbola kluba "Ventspils" adminstrācija organizēs speciālus autobusus uz spēli. Nepalaidiet garām un esiet kopā ar mīļoto komandu interesanta un smaga pārbaudījuma laikā!," paziņojumā turpināts. "Autobusi uz Rīgu aties ceturtdien, pirmajā augustā, no Ventspils Olimpiskā centra viesnīcas plkst. 15:00. Attiecīgi mājās uz Ventspili līdzjutēji varēs braukt uzreiz pēc aizraujošās spēles."

SMScredit.lv Virslīgas vicelīdere "Ventspils" Eirokausu sezonu sāka UEFA Eiropas līgas pirmajā kārtā. Tajā divu spēļu summā negaidīti smagā cīņā tika pieveikta Velsas vicečempione "Brougton" - 1:1 izbraukumā un 0:0 mājās. Otrajā kārtā pretī stājās Luksemburgas klubs "Jeunesse", kas tika uzvarēts pārliecinošāk - 1:0 savā laukumā un 4:1 viesos.

Haifas "Maccabi" Eiropas līgas sezonu sāka ar otro kārtu, kurā izrēķinājās ar Azerbaidžānas klubu "Khazar Lankaran". Mājās tas tika uzvarēts ar rezultātu 2:0, bet izbraukumā Izraēlas klubs bija pārāks ar 8:0. "Ventspils" Eirokausu spēli Rīgā pēdējoreiz uzņēma 2009.gada trešajā decembrī, kad Eiropas līgas grupu turnīrā tikās ar Berlīnes "Hertha" (0:1).

Izmantotie resursi:
FK Ventspils

     [+] [-]

, 2013-07-30 15:59, pirms 11 gadiem
Tā jau maz apmeklētaju un vel prasīs 3-5ls

  +5 [+] [-]

, 2013-07-30 16:00, pirms 11 gadiem
5ls protams ir daudz, bet nu jāiet ir.
Cerams, ka būs vēl kāda EL spēle Skonto šajā sezonā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2013-07-30 16:04, pirms 11 gadiem
5 lati ir tā vērts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-07-30 16:10, pirms 11 gadiem
Kurā datumā ir šī spēle paredzēta?

  -4 [+] [-]

, 2013-07-30 16:13, pirms 11 gadiem
Barrigas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-07-30 16:22, pirms 11 gadiem
Maneejs rakstīja: Rakstā nevaru ieraudzīt informāciju par to, kā nopirkt biļeti par tiem 3 latiem, kā minēts raksta nosaukumā.
Pirmā rindkopa - Studentiem un skolēniem, kas vecāki par 14 gadiem, ieeja stadionā izmaksās trīs latus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-07-30 16:22, pirms 11 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Pirmā rindkopa - Studentiem un skolēniem, kas vecāki par 14 gadiem, ieeja stadionā izmaksās trīs latus.
Jā, pēc tam pamanīju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-07-30 16:24, pirms 11 gadiem
Ej gani govis Pieraduši visi te pie komunisma, ka viss par brīvu... Klubs organizējot tādu spēli tā pat pa mīnusiem paliek. Uz Djinamo 10 Ls katru nedēļas nogali var maksāt, bet par vienu spēli sezonā 5 Ls samaksāt nav naudas, paliec tad mājās ar saviem 5 latiem!

Veetra rakstīja: Tā jau maz apmeklētaju un vel prasīs 3-5ls

  +4 [+] [-]

, 2013-07-30 16:27, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: pret Bayern un Barcelona būtu jāmaksā 20-150Ls, nešaubies
atkarīgs no tā, kad jūs sēdēt Dienvidu Stand, jums ir jāmaksā apmēram 5 lats (EUR 7)

  +6 [+] [-]

, 2013-07-30 16:35, pirms 11 gadiem
Veetra rakstīja: Tā jau maz apmeklētaju un vel prasīs 3-5ls
Normāla cena šāda līmeņa spēlei.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-30 16:37, pirms 11 gadiem
vantinieks rakstīja: Ej gani govis Pieraduši visi te pie komunisma, ka viss par brīvu... Klubs organizējot tādu spēli tā pat pa mīnusiem paliek. Uz Djinamo 10 Ls katru nedēļas nogali var maksāt, bet par vienu spēli sezonā 5 Ls samaksāt nav naudas, paliec tad mājās ar saviem 5 latiem!
Pirmkārt, klubs nav apgreidojis pietiekami savu mājas stadionu, kurā aizvadīt šādas spēles.
Un arī ar RD nekorekts salīdzinājums, virslīgā tomēr ir līdzīga līmeņa klubi no dažādām Latvijas pilsētām, tai skaitā no Rīgas 3 un ne FKV, ne Maccabi Haifa rīdziniekam parastajam nav nekāds kairinātājs...
Būtu spēle pret NED, ESP, ENG, GER, RUS klubu – būtu cita lieta
Būtu spēle ar cerībām iekļūt ČL gurpu turnīrā, kā iepriekšējoreiz, arī būtu cita lieta....

Liela daļa "pavasara" futbola līdzjūtēju, kas iet uz stadionu tikai tad, kad tiešām notiek kaut kas "O-ooo-oo, uz to ir jāiet", nemaz nezin, ka tāda spēle būs...

  +3 [+] [-]

, 2013-07-30 16:39, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Normāla cena šāda līmeņa spēlei.
Daudzi to nesapratīs .

  -1 [+] [-]

, 2013-07-30 16:49, pirms 11 gadiem
warm-up par ceturtdien; https://www.youtube.com/watch?v=OGr...

  +1 [+] [-]

, 2013-07-30 16:49, pirms 11 gadiem
Īsti nesaprotu kāpēc runā par stadiona kategorijām, līdzīga līmeņa Virslīgas klubiem un vēl kkādam muļķībām, ja tēma ir biļešu cena uz spēli un potenciālo skatītāju čīkstēšana....????

Shmidzis rakstīja: Pirmkārt, klubs nav apgreidojis pietiekami savu mājas stadionu, kurā aizvadīt šādas spēles.
Un arī ar RD nekorekts salīdzinājums, virslīgā tomēr ir līdzīga līmeņa klubi no dažādām Latvijas pilsētām, tai skaitā no Rīgas 3 un ne FKV, ne Maccabi Haifa rīdziniekam parastajam nav nekāds kairinātājs...
Būtu spēle pret NED, ESP, ENG, GER, RUS klubu – būtu cita lieta
Būtu spēle ar cerībām iekļūt ČL gurpu turnīrā, kā iepriekšējoreiz, arī būtu cita lieta....

Liela daļa "pavasara" futbola līdzjūtēju, kas iet uz stadionu tikai tad, kad tiešām notiek kaut kas "O-ooo-oo, uz to ir jāiet", nemaz nezin, ka tāda spēle būs...

  -1 [+] [-]

, 2013-07-30 16:50, pirms 11 gadiem
C'mon. Klubs organizē autobususus un te kāds par 3-5 Ls sūkstās. Neejat, ja negribat, bet nečīkstiet. Protams, ka lieliski būtu, ja ielaistu par velti ādas dīvānā un vēl uzkodas pasniegtu, bet nu būsim tomēr kaut nedaudz reāli. Kur vēl lētāk par 3-5 Ls uz šādu spēli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-30 16:58, pirms 11 gadiem
Nesaprotu tos ērmus, kas te raud, ka 5Ls ir dārgi. Vācijā, Itālijā, Beļģijā vietējo čempju sūdīgākās spēles 3-4 reizes lielākos stadionos pašās sūdīgākajās vietās maksā 10-15EUR, Eirokausi - pagaidām lētākais, kas nopirkts vai redzēts - Porto 25EUR. Maccabi Haifa ir EL grupu turnīra līmeņa komanda, tādas te bieži nerādās, un 5Ls esot par dārgu? Tie d$#%^ēji varētu kādreiz arī aizvilkties līdz stadionam, nevis sēdēt un klabināt uz klavieres! Starp citu, tam piesim, kas te vēlējās redzēt Bayern vai United - ja tu par Maccabi nevari 5īti nolikt, nez vai 50Ls (kā minimums) dosi par ManUtd?

  +1 [+] [-]

, 2013-07-30 17:04, pirms 11 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=8m0... ko cikstat ejam uz Stadionu un atbalstam Fk Ventspils klubu Parblausim to zidus

  +5 [+] [-]

, 2013-07-30 17:07, pirms 11 gadiem
Kā ar translāciju?

  +5 [+] [-]

, 2013-07-30 17:10, pirms 11 gadiem
jacer ka sportacentrs.com radis Ltv 7 itka nerada

     [+] [-]

, 2013-07-30 17:13, pirms 11 gadiem
Bolder rakstīja: Nesaprotu tos ērmus, kas te raud, ka 5Ls ir dārgi. Vācijā, Itālijā, Beļģijā vietējo čempju sūdīgākās spēles 3-4 reizes lielākos stadionos pašās sūdīgākajās vietās maksā 10-15EUR, Eirokausi - pagaidām lētākais, kas nopirkts vai redzēts - Porto 25EUR. Maccabi Haifa ir EL grupu turnīra līmeņa komanda, tādas te bieži nerādās, un 5Ls esot par dārgu? Tie d$#%^ēji varētu kādreiz arī aizvilkties līdz stadionam, nevis sēdēt un klabināt uz klavieres! Starp citu, tam piesim, kas te vēlējās redzēt Bayern vai United - ja tu par Maccabi nevari 5īti nolikt, nez vai 50Ls (kā minimums) dosi par ManUtd?
Es tad saprotu, ka tā ir normāla un adekvāta cena, bet:
Cik daudz Rīgā ir FKV fani un cik daudziem kaut ko izsaka Maccabi Haifa – atpuveni: "..kaut kāds ēbreju klubs..."
Es varu saderēt, ka ir vesels bars, kas izkustinātu savas pakaļas, bet uzzinot cenu atmet šo domu, tas pats man bija darbā, piedāvāju kolēģim, jā gatavais gājējs, kā uzzināja par Ls 5, tā pārgribējās...
Un tādi būs daudz un stadionā svilpos vējš...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-07-30 17:25, pirms 11 gadiem
kristers.psenicins rakstīja: jacer ka sportacentrs.com radis Ltv 7 itka nerada
nerādīs. Tiesības jau ir žīdiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-30 17:29, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: nerādīs. Tiesības jau ir žīdiem.
Kā tā? Mūsu mājas spēle un pārraides tiesības viesiem?

  +4 [+] [-]

, 2013-07-30 17:32, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: nu jaa,parasta latviesa mentalitate,labak nomiizt 5ls vecriiga par 2 kausiem alus,neka paskatities uz kvalitativu futbolu
Bet tieši tā arī ir, diemžēl.

  +4 [+] [-]

, 2013-07-30 17:35, pirms 11 gadiem
Neesmu Ventspils fans, bet noteikti iešu atbalstīt LV klubu!

  +3 [+] [-]

, 2013-07-30 18:01, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Es tad saprotu, ka tā ir normāla un adekvāta cena, bet:
Cik daudz Rīgā ir FKV fani un cik daudziem kaut ko izsaka Maccabi Haifa – atpuveni: "..kaut kāds ēbreju klubs..."
Es varu saderēt, ka ir vesels bars, kas izkustinātu savas pakaļas, bet uzzinot cenu atmet šo domu, tas pats man bija darbā, piedāvāju kolēģim, jā gatavais gājējs, kā uzzināja par Ls 5, tā pārgribējās...
Un tādi būs daudz un stadionā svilpos vējš...
Cik daudz izteica Cīrihe pirms dažiem gadiem? Toties savus 7000 savāca.
Reāli domājot tā ir pēdējā Eirokausu mājas spēle Latvijas klubiem, skatītāji būs. Arī ebreju izcelsmes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-07-30 18:16, pirms 11 gadiem
vantinieks rakstīja: Ej gani govis Pieraduši visi te pie komunisma, ka viss par brīvu... Klubs organizējot tādu spēli tā pat pa mīnusiem paliek. Uz Djinamo 10 Ls katru nedēļas nogali var maksāt, bet par vienu spēli sezonā 5 Ls samaksāt nav naudas, paliec tad mājās ar saviem 5 latiem!
Nu jā tev jau tadam govju ganītajam nebūs grūti vienu reizi sezonā tos 5ls samaksāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-07-30 18:48, pirms 11 gadiem
Iešu uz spēli, Ventspils tīri tā patīkams klubs.
why?
why not!!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-30 19:04, pirms 11 gadiem
Plukainais rakstīja: Kā ar translāciju?
Rādīs laola1.tv, tikai nezinu, vai būs iespējams redzēt ar Latvijas IP adresēm. Patlaban bez kādām problēmām iekš Laola ar Latvijas IP skatos ČL kvalifikācijas spēli start Dinamo un Steaua, bet pagājušajā nedēļā Skonto un Liberec spēli Eiropas līgā nācās vērot ar Vācijas VPN palīdzību, jo ar Latvijas IP nebija iespējas skatīties.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-30 19:18, pirms 11 gadiem
Droši vien domāju nepareizi-gribēju iet uz spēli, biju uz Skonto, bet kad izlasīju 5 lati-kaut kāds klikšķis un pateicu nē neiešu.
Piekrītu visiem tiem kas saka, ka tas nav tomēr dārgi, ka normāla cena. Jā pat piekrītu, bet...varbūt ietekmē kā Ventspils spēlēja ar Velsu, varbūt cena uz Skonto. Neesmu tik nabadzīgs ka 5 ls būtu kas šausmīgs, bet ..un man intuīcija saka priekšā ka šis skaitlis 5 nositīs vēmi vēl dažam labam apmeklēt spēli. Laikam arī ietekmē ka šķiet Ventspils īpaši necenšas ko sasniegt šajā kausā, tā arī nav valsts izlase.
Tomēr gribas kaut kādu kvalitāti lai maksātu 5 latus...ja būtu kaut 30% ticība uz labu iznākumu.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-30 19:21, pirms 11 gadiem
cerams ka vismaz puse stadiona tiks aizpildiita
PAR FKV!

  +3 [+] [-]

, 2013-07-30 19:26, pirms 11 gadiem
It kā cena adekvāta, pat zema, taču -- vai atbilst pieprasījuma un piedāvājuma attiecībām? Tiesa, pieprasījumu cels Latvijas ebreji, kas vienmēr ir lielā skaitā bijuši klāt uz Izraēlas komandu spēlēm Rīgā (vienalga, kādā sporta veidā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-07-30 19:37, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: It kā cena adekvāta, pat zema, taču -- vai atbilst pieprasījuma un piedāvājuma attiecībām? Tiesa, pieprasījumu cels Latvijas ebreji, kas vienmēr ir lielā skaitā bijuši klāt uz Izraēlas komandu spēlēm Rīgā (vienalga, kādā sporta veidā).
Rīgas ebreji vien varētu pilnu stadionu salasīt.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-30 19:39, pirms 11 gadiem
Ko jūs te raudat, 1x gadā 5LS žēl? Tik bieži 3ā kārta gadās? Mēs gan ar čomiem laižam. Sarauj FKV!

  +2 [+] [-]

, 2013-07-30 19:40, pirms 11 gadiem
Daugavpils taurētājs rakstīja: Es ar savu draudzeni iešu, mums abiem patīk futbols.. ā, un viņa ir ļoti seksīga
dr.lv var atrast?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-30 20:13, pirms 11 gadiem
engels rakstīja: Mana brālēna vecaistēvs no māsīcas puses ir ortodaksālais ebrejs ( rados Lavents) .Prasa vai nevar noīrēt visu VIP ložu ar LFF darbinieku apkalpošanu.Pārtraukumā jābūt hūtes dejām. Iespējama priekšapmaksa.
Tad jau tu pats nekā - pa tates līniju neskaitās, tikai pa mames.
Ebreji kā gudri ļaudis saprot, ka par tiem tatēm nekad nevar būtu īsti drošs.

  +3 [+] [-]

, 2013-07-30 20:22, pirms 11 gadiem
Tā ir summa, kas būtu gluži adekvāta par Virslīgas spēlēm. Pie nosacījuma, ka skatītājiem nebūtu pilnīgi sačakarēta vērtību sistēma par to, cik kas maksā. Piemēram, Maltas premjerīlgā biļete maksā 6 eiro (visiem skatītājiem - viņi atcēla agrāko sistēmu, kad vīrieši maksāja 8 eiro, bet sievietes, bērni un seniori - 4).
Un nestāstiet, ka Maltā šausmīgi augstāks dzīves līmenis (tikai drusku augstāks) vai ka augstāks futbola līmenis (īstenībā ir zemāks). Runa ir par vērtībām un futbola tradīcijām.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-30 20:30, pirms 11 gadiem
Nez vai varēs tikt līdz pretinieku soda laukumam. Atbalstīt var ja spēlē uz abiem vārtiem, bet ja uzbrūk tikai viena komanda, bet otra tikai mauc tālāk bumbu, tad nav ko skatīties, nav arī ko atbalstīt. Žēl, bet tāds ir Latvijas futbola līmenis.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-30 20:32, pirms 11 gadiem
donkey rakstīja: Tā ir summa, kas būtu gluži adekvāta par Virslīgas spēlēm. Pie nosacījuma, ka skatītājiem nebūtu pilnīgi sačakarēta vērtību sistēma par to, cik kas maksā. Piemēram, Maltas premjerīlgā biļete maksā 6 eiro (visiem skatītājiem - viņi atcēla agrāko sistēmu, kad vīrieši maksāja 8 eiro, bet sievietes, bērni un seniori - 4).
Un nestāstiet, ka Maltā šausmīgi augstāks dzīves līmenis (tikai drusku augstāks) vai ka augstāks futbola līmenis (īstenībā ir zemāks). Runa ir par vērtībām un futbola tradīcijām.
Bet salīdzini kā spēle tiek "iesaiņota" - ir nozīme tualetēm, informācijai, skatītāju kultūras līmenim, tīrībai , pakalpojumiem utt. UN neticu ka šajos rādītājos mēs esam līdzīgi ar Maltu.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-30 20:34, pirms 11 gadiem
donkey rakstīja: Tad jau tu pats nekā - pa tates līniju neskaitās, tikai pa mames.
Ebreji kā gudri ļaudis saprot, ka par tiem tatēm nekad nevar būtu īsti drošs.
Tas tikai pie aškinažiem- pa mātes līniju, bet ebrejiem- sefardiem pa tēva līniju. Bet sefardu jau Latvijā laikam nav.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-30 20:43, pirms 11 gadiem
rY87z rakstīja: 5ls par augstākās kvalitātes futbolu un jūs negribat iet? Stiprākais klubs (Daugavpils) izkrita, bet tas nekas. Atbalstīsim Ventspili - tīrāko Latvijas pilsētu, LEMBIS RULĒE!!! Brauksim ar 2busiņiem no Valkas, kas ir no tās puses var pievienoties mums, tikai piemest par benzīnu vajadzēs nedaudz.
Varbūt izraēliešiem arī ir augstākās kvalitātes futbols, bet ne jau Latvijas klubiem. Mūsējie tik sit uz priekšu, nevar 2-3 piespēles atdot, kā var skatīties futbolu, ja viena komanda savilkusies ap soda laukumu, tikai atsit bumbu, bet otra visu laiku uzbrūk? Vai nu vienīga cerība ja vārtsargs aizsit līdz pretinieku soda laukumam, viņu aizsargs netrāpa pa bumbu un kā dieva dāvana bumba tiek mūsējam un tas vienreiz pa 20 gadiem var iesist golu. Tā tas bija spēlē ar Turciju, kad cīnījās par Eiropas čempionāta finālu un pateicoties kuriozajiem vārtiem arī tika uz finālturnīru.

  +3 [+] [-]

, 2013-07-30 20:49, pirms 11 gadiem
Bljin, lasu un brīnos. Vai tiešām Latvijā viss ir tādā pakaļā, ka sūda piečuks par šādu pasākumu ir apspriešanas vērts... Par trojaku šie iešot, bet par piecīti ne... Atjēdzieties, cilvēki!

  -1 [+] [-]

, 2013-07-30 20:54, pirms 11 gadiem
FinnHarp rakstīja: Bljin, lasu un brīnos. Vai tiešām Latvijā viss ir tādā pakaļā, ka sūda piečuks par šādu pasākumu ir apspriešanas vērts... Par trojaku šie iešot, bet par piecīti ne... Atjēdzieties, cilvēki!
Ne jau piečuks galvenais bet nevar skatīties spēli uz vieniem vārtiem, tas morāli nospiež.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-30 20:59, pirms 11 gadiem
FinnHarp rakstīja: Bljin, lasu un brīnos. Vai tiešām Latvijā viss ir tādā pakaļā, ka sūda piečuks par šādu pasākumu ir apspriešanas vērts... Par trojaku šie iešot, bet par piecīti ne... Atjēdzieties, cilvēki!
Ne jau naudai ir nozīme. Es gribu aiziet uz futbolu kā uz svētkiem. Ja būtu šovs kā piemēram uz Dinamo Rīga arī pa 8 latiem ietu uz spēli-es sporta spēles laikā atpūšos, kā Dinamo spēlēs.
Bet kāpēc maksāt piecīti-man nepatīk ka vietas nav numurētas-starpbrīdī aizeju uz tualeti-vietā ir cits un tam citam ir taisnība, jo vieta nav numurēta, informatoru grūti sadzirdēt-tie ir sīkumi. Kāds teiks ka galvenais ir pati spēle-jā piekrītu, bet spēli es mēģināšu atrast arī internetā, ja nebūs nekas traks. Ietu uz spēli ja būtu kaut maza pat 20% ticība ka Ventspils tiks tālāk.
Ja skatos klātienē , tad klātiene ir spēle plus "iesaiņojums" .

     [+] [-]

, 2013-07-30 21:06, pirms 11 gadiem
FinnHarp rakstīja: Bljin, lasu un brīnos. Vai tiešām Latvijā viss ir tādā pakaļā, ka sūda piečuks par šādu pasākumu ir apspriešanas vērts... Par trojaku šie iešot, bet par piecīti ne... Atjēdzieties, cilvēki!
acīmredzot priekš Latvijas klubu līmeņa 5 ls laikam ir psiholoģiskā cena no mārketinga viedokļa. Laikam vajadzēja likt 4.99 ls

Bet nu arī es tomēr vērtēju no futbola līmeņa ko rāda komanda. Piemēram, tādu futbolu ko rāda pašlaik Skonto es nedomātu ne mirkli ja biļete maksātu 5 ls. Bet redzot, ka Ventspils, tur muļļājas un kautkā knapi ar pretinieku pašu iesistiem vārtiem tiek tik tālu, tad sāk mākt doma, mož nemaz neiet.

Jo būsim atklāti uz futbolu iet (pērk biļetes) Latvijā vai nu ja var redzēt kvalitatīvu futbolu vai arī tīri kā labdarības dēļ noziedojot naudiņu klubam ar biļetes palīdzību.

Pagaidām pēc Ventspils snieguma viss liecina, ka 5 Ls varētu būt visdrīzāk ziedojums

P.S. ļoti iespējams ka pats protams ar iešu un noziedošu bet pilnīgi saprotu arī tos kas neiet

  +1 [+] [-]

, 2013-07-30 21:11, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Ne jau naudai ir nozīme. Es gribu aiziet uz futbolu kā uz svētkiem. Ja būtu šovs kā piemēram uz Dinamo Rīga arī pa 8 latiem ietu uz spēli-es sporta spēles laikā atpūšos, kā Dinamo spēlēs.
Bet kāpēc maksāt piecīti-man nepatīk ka vietas nav numurētas-starpbrīdī aizeju uz tualeti-vietā ir cits un tam citam ir taisnība, jo vieta nav numurēta, informatoru grūti sadzirdēt-tie ir sīkumi. Kāds teiks ka galvenais ir pati spēle-jā piekrītu, bet spēli es mēģināšu atrast arī internetā, ja nebūs nekas traks. Ietu uz spēli ja būtu kaut maza pat 20% ticība ka Ventspils tiks tālāk.
Ja skatos klātienē , tad klātiene ir spēle plus "iesaiņojums" .
redzot to auditoriju kas iet uz RD spēlēm no kuriem vismaz 70% nāk nezinot lielāko daļu spēlētāju, kuriem neinteresē pa lielam kas notiek laukumā, kuri jau 10 min pirms un pēc perioda iet pēc kārtējā hot-doga un WC, kuri tikai ieraugot ka iemet vārtus sāk bļaut jo tā taču ir īsta fanošana, tad citreiz liekas, ka tādi skatītāji futbolam nav vajadzīgi un lai labāk nemaz nenāk.

Labāk 1000 īsti futbola līdzjūtēju, nekā 7000 "pavasara hokeja" fanu

  +2 [+] [-]

, 2013-07-30 21:13, pirms 11 gadiem
Beidzat ņaudēt un uz spēli! Kā Jūs uz DR spēlēm ejat? Tur tak vēl dārgāk.. 1x nopirksi piektdienas vakarā 2 mazāk aliņus.

     [+] [-]

, 2013-07-30 21:18, pirms 11 gadiem
davix rakstīja: redzot to auditoriju kas iet uz RD spēlēm no kuriem vismaz 70% nāk nezinot lielāko daļu spēlētāju, kuriem neinteresē pa lielam kas notiek laukumā, kuri jau 10 min pirms un pēc perioda iet pēc kārtējā hot-doga un WC, kuri tikai ieraugot ka iemet vārtus sāk bļaut jo tā taču ir īsta fanošana, tad citreiz liekas, ka tādi skatītāji futbolam nav vajadzīgi un lai labāk nemaz nenāk.

Labāk 1000 īsti futbola līdzjūtēju, nekā 7000 "pavasara hokeja" fanu
Vai nu tēlo un tīšām tā raksti, vai vienkārši nepatīk DR kā projekts, vai enpatīk krievi, bet ja tā patiešām domā tad 100% maldies. Pats zinu cik daudzi jau pavisam mazi bērni zina loti daudz par DR hokejistiem.
Mani DR speles piesaista tiesi tas , ka tur lielaka skatitaju dala ir loti zinosa , organizeta utt. Tiesi tas ka ir isti komandas fani.
Ja Tev ir nepatika pret so komandu tad Tavu komentaru pilniba saprotu, ja pa istam ta doma, tad stipri maldies.
Un ja atceras ka vispirms acis daudziem krit negativais. Ja starp 1000 cilvekiem ieraudzisi vienu rupekli, tad tas paliek atmina, nevis tie 999 labie cilveki-varbut sis faktors nostradajis.

     [+] [-]

, 2013-07-30 21:20, pirms 11 gadiem
Plukainais rakstīja: Beidzat ņaudēt un uz spēli! Kā Jūs uz DR spēlēm ejat? Tur tak vēl dārgāk.. 1x nopirksi piektdienas vakarā 2 mazāk aliņus.
Uz DR spelem eju regulari cik varu tikt del darba, alkoholu nelietoju, patik skatitaji, lidzjuteji un atmosfera. Biju futbola-loti daudz rupjibu dzirdeju, eju uz hokeju-ta aura vien jau ir kolosala.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-30 21:41, pirms 11 gadiem
Funs, ja runā par rupjībām, tad uz DR esmu redzējis/dzirdējis, kad atnāk daži indivīdi to pašu darot.. Bet šoreiz biju domājis to par tiem, kuri ņaud par tām cenām, bet gribētu iet uz spēli. Izklausās nedaudz smieklīgi no tiem, kas iet uz DR spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-30 21:47, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vai nu tēlo un tīšām tā raksti, vai vienkārši nepatīk DR kā projekts, vai enpatīk krievi, bet ja tā patiešām domā tad 100% maldies. Pats zinu cik daudzi jau pavisam mazi bērni zina loti daudz par DR hokejistiem.
Mani DR speles piesaista tiesi tas , ka tur lielaka skatitaju dala ir loti zinosa , organizeta utt. Tiesi tas ka ir isti komandas fani.
Ja Tev ir nepatika pret so komandu tad Tavu komentaru pilniba saprotu, ja pa istam ta doma, tad stipri maldies.
Un ja atceras ka vispirms acis daudziem krit negativais. Ja starp 1000 cilvekiem ieraudzisi vienu rupekli, tad tas paliek atmina, nevis tie 999 labie cilveki-varbut sis faktors nostradajis.
Nez man jau patīk Rīgas Dinamo. Vienkārši konstatēju redzēto. Ja cilvēkam galvenais ir hotdogs, čipsi un aliņš nekā skatīties pašu spēli, jo kā jau teicu katru perioda 5 sākuma un beigu minūtes visi iet jau laicīgi uz rindām. Kad nesagaida pat spēles beigas, lai tik paspētu ātrāk uz mašīnu, tad es nezinu par kādiem tu lielajiem faniem tu runā. Vienkārši nosaukt krutākos spēlētājus, jā to tiešām zin pat 5 gadīgs bērns, bet to nosaukt par nezkādām zināšanām ir smieklīgi.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-30 21:59, pirms 11 gadiem
janijs56 rakstīja: Varbūt izraēliešiem arī ir augstākās kvalitātes futbols, bet ne jau Latvijas klubiem. Mūsējie tik sit uz priekšu, nevar 2-3 piespēles atdot, kā var skatīties futbolu, ja viena komanda savilkusies ap soda laukumu, tikai atsit bumbu, bet otra visu laiku uzbrūk? Vai nu vienīga cerība ja vārtsargs aizsit līdz pretinieku soda laukumam, viņu aizsargs netrāpa pa bumbu un kā dieva dāvana bumba tiek mūsējam un tas vienreiz pa 20 gadiem var iesist golu. Tā tas bija spēlē ar Turciju, kad cīnījās par Eiropas čempionāta finālu un pateicoties kuriozajiem vārtiem arī tika uz finālturnīru.
NU šitais gan ir joks! Janij - vai tu maz skaties futbolu vai vienkārši raksti to, par ko runā tavs kolēģis Pēteris, kurs nekad uz nevienu futbola spēli, tāpat kā tu, nav bijis, bet uzskata sevi par ekspertu? Jāpaskaita - man (pēc atmiņas - sorry nepārbaudīju wikipēdijā, cik vārti tika gūti) sanāk vismaz 7-8 kuriozi vārti 2004. EČ atlases cikla spēlēs + pārspēlēs. Nav tā kā par daudz? Un daudz nesenākā pagātnē diez ko FK Ventspils darīja EL grupu turnīrā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-30 22:14, pirms 11 gadiem
davix rakstīja: Nez man jau patīk Rīgas Dinamo. Vienkārši konstatēju redzēto. Ja cilvēkam galvenais ir hotdogs, čipsi un aliņš nekā skatīties pašu spēli, jo kā jau teicu katru perioda 5 sākuma un beigu minūtes visi iet jau laicīgi uz rindām. Kad nesagaida pat spēles beigas, lai tik paspētu ātrāk uz mašīnu, tad es nezinu par kādiem tu lielajiem faniem tu runā. Vienkārši nosaukt krutākos spēlētājus, jā to tiešām zin pat 5 gadīgs bērns, bet to nosaukt par nezkādām zināšanām ir smieklīgi.
Ir viena lieta kas ļoti krīt acīs, DR spēlēs ļoti reti kāds iet prom pirms spēlēm, pat uzkrītoši maz. Ja zaudē bezcerīgi tad protams kāds ir kas aizies, bet kopumā tendence ir vairāk kā pārsteidzoša. Esmu bijis kopā ar kolēģiem kas iet uz hokeju reti un tie ar;i to piefiksē, pat pēc spēles skatīt'ju leilākā daļa vēl neaiziet prom.
Tāpēc nezinu no kurienes šāda informācija. To es rakstu ne tāpēc ka esmu DR fans bet tāpēc ka tā ir.
Sāku just DR līdzi arī tāpēc ka redzēju ka fanu lielākā daļa ir pillnīgi pretēji kā Tu to raksti, starpbrīžos kultūras līmenis daudz augstāks kā futbolā un padomju laikos sporta pilī, man tieši priecē inteliģentā kopējā atmosfēra arēnā. Protams ja atnāk uz spēli 7-8 vai 10 tūkstoši tad vienmēr atradīs kādus kas bojā atmosfēru(rupjš, sadzēries vai aiziet ātrāk utt.), bet kopumā situācija ir pilnīgi pretēja tam ko raksti.
ES eju klātienē uz spēlēm jo gūstu POZITĪVAS EMOCIJAS un ir PATĪKAMA AURA un uz futbolu neeju tieši pirmkārt rupjību, negatīvas auras dēļ. Sportu varu vērot arī mājās.
Daudzi nāk kopā ar ģimenēm un tas ir tikai normāli ja grib kaut ko nopirkt sev, sievai, bērniem. Es pats ļoti retyi kad pērku ko ēdamu, alkoholu nelietoju-bet patīk kopējais apklpošanas līmenis pats par sevi.

     [+] [-]

, 2013-07-30 22:15, pirms 11 gadiem
fkv supporter rakstīja: esli tut net shansov,to postavj v toto 50 ls na maccabi...vot i otigraew 5ls za bilet
Nekad nelieku naudu uz spēlēm.

     [+] [-]

, 2013-07-30 22:27, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Laikam arī ietekmē ka šķiet Ventspils īpaši necenšas ko sasniegt šajā kausā
Kā izpaužas tā necenšanās? Ventspils spēlē ar otro sastāvu vai kā?

     [+] [-]

, 2013-07-30 22:30, pirms 11 gadiem
suvass rakstīja: Kā izpaužas tā necenšanās? Ventspils spēlē ar otro sastāvu vai kā?
Varbūt kļūdos, bet spēles ar Velsu bija ļoti vājas (īpaši mājas spēlē citi rakstīja ka Ventspils spēlējusi ļoti slikti), nesen redzēju Ventspils ar Luksemburgu mājās-pavāja spēle, tad ar Skonto kur Ventspils ļoti centās.
Man radās iespaids ka Ventspils uzsvaru liek uz vietējo čempionātu un mērķis galvenais ir izcīnīt 1 vietu čempī, bet kausā kā sanāks, ja būs iespēja spēlēsim ar pilnu atdevi, ja vajadzēs pietaupīsimies.

     [+] [-]

, 2013-07-30 22:34, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Uz DR spelem eju regulari cik varu tikt del darba, alkoholu nelietoju, patik skatitaji, lidzjuteji un atmosfera. Biju futbola-loti daudz rupjibu dzirdeju, eju uz hokeju-ta aura vien jau ir kolosala.
Jā, man arī patika tā kulturālā atmosfēra tribīnēs, kad visa arēna pirmajā sezonā kopkorī bļāva "sudja pidaras".

     [+] [-]

, 2013-07-30 22:37, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Varbūt kļūdos, bet spēles ar Velsu bija ļoti vājas (īpaši mājas spēlē citi rakstīja ka Ventspils spēlējusi ļoti slikti), nesen redzēju Ventspils ar Luksemburgu mājās-pavāja spēle, tad ar Skonto kur Ventspils ļoti centās.
Man radās iespaids ka Ventspils uzsvaru liek uz vietējo čempionātu un mērķis galvenais ir izcīnīt 1 vietu čempī, bet kausā kā sanāks, ja būs iespēja spēlēsim ar pilnu atdevi, ja vajadzēs pietaupīsimies.
FKV nespēlēja ar pilnu atdevi? Tu smejies? Piesardzība (diemžēl daļēji arī baidīšanās) un necīnīšanās nav viens un tas pats.

     [+] [-]

, 2013-07-30 22:42, pirms 11 gadiem
suvass rakstīja: Jā, man arī patika tā kulturālā atmosfēra tribīnēs, kad visa arēna pirmajā sezonā kopkorī bļāva "sudja pidaras".
Varbūt pirmajā tā bija, un man par to arī būtu kauns. Bet tagad veins tā var iebļauties, bet man patīk kad visi kopā sāk dziedāt latviešu dziesmas un tas notiek organizēti.

     [+] [-]

, 2013-07-30 22:44, pirms 11 gadiem
suvass rakstīja: FKV nespēlēja ar pilnu atdevi? Tu smejies? Piesardzība (diemžēl daļēji arī baidīšanās) un necīnīšanās nav viens un tas pats.
Ja Tu esi futbola fans,kuram nepatīk hokejs tad Tavi komentāri ir saprotami, bet ja esi objektīvs dažādu sporta veidu fans, tad ir interesanti diskutēt. Bet saki godīgi ja vienkārši gribi lai futbols būtu pārāks tāpat vien tad nav jēgas diskutēt-Tev būs tendencioza domāšana un uzskati.

     [+] [-]

, 2013-07-30 23:08, pirms 11 gadiem
Par atdevi, Funs, Tu ļoti kļūdies, jo ja Tu tiec uz nākamo kārtu kvalifikācijā, tad Tev ienāk diezgan iespaidīga summiņa.. (vismaz uz 2 kārtu kad tika, tad tie bija 100, 000euro. Domāju, ka tālāk ir vairāk). Šaubos, ka Viņi par to ir vienaldzīgi..

     [+] [-]

, 2013-07-30 23:14, pirms 11 gadiem
Jā, šajā brīdī Ventspils kontā ir 300, 000 euro. Šaubos, ka Latvijas klubiem tas ir maz..

     [+] [-]

, 2013-07-30 23:15, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Ja Tu esi futbola fans,kuram nepatīk hokejs tad Tavi komentāri ir saprotami, bet ja esi objektīvs dažādu sporta veidu fans, tad ir interesanti diskutēt. Bet saki godīgi ja vienkārši gribi lai futbols būtu pārāks tāpat vien tad nav jēgas diskutēt-Tev būs tendencioza domāšana un uzskati.
Tu saki, ka Ventspils necīnījās Eirokausos un vēl kaut ko runā par neobjektivitāti un tendenciozitāti?

  +1 [+] [-]

, 2013-07-30 23:56, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Bet salīdzini kā spēle tiek "iesaiņota" - ir nozīme tualetēm, informācijai, skatītāju kultūras līmenim, tīrībai , pakalpojumiem utt. UN neticu ka šajos rādītājos mēs esam līdzīgi ar Maltu.
Labi, salīdzināšu. Tiesa biju kādus 3 gadus atpakaļ, varbūt kaut kas ir mainījies. Maltā vienā stadionā viena pēc otras parasti notiek divas spēles. Tas ir loģiski, jo stadionu ir krietni mazāk nekā komandu. Nav jau baznīca, kam tur jābūt katrā pilsētelē. Ja atskaita nacionālo stadionu, vēl ir kādi 2-3, kur notiek Premjerlīgas spēles. Tualetes - salīdzināmas ar LV (lai gan tas LV ir ļoti atsķirīgi dažādos stadionos; nu, teiksim, salīdzināmas ar Skonto stadionu, jo ir gan labāks līmenis (Ventspils OC), gan krietni sliktāks ("Daugavas" stadions). Informācija - LV labāka (Maltā bija nomainīts stadions, kur notika spēle, es to uzzināju vienas spēlējošās komandas "pabā" - oficiālā informācija nebija mainīta, jo laikam jau kā lielā ciemā visi visu tāpat it kā zina). Skatītāju kultūras līmenis - nezinu, kā to salīdzināt, maltiešu valodu neprotu, bet angliski neko sliktāku par "Relegation!" pretinieku fanu virzienā neskandināja, taču skaidrs, ka fanu kustība ar visiem atribūtiem ir daudz augstākā līmenī, nekā pie mums. Spēles laikā pie mums ar kājām uz krēsliem nekāpj, tur kāpj. Pie mums sēmenes spļauj, pie viņiem laikam nē. Policijas tur ir vairāk, laikam jau ne bez iemesla. Tīrība - krēsls tur pašam jātīra nebija. Taču LV jau arī ne visos stadionos ir tā problēma. Pakalpojumi - nu, nekādi dižie Maltā nebija. Apkārt ar paplātēm neviens neskraidīja, programmiņu nebija. Kopumā - tātad arī "iesaiņojums" Maltā ir salīdzināms, ja ne pat drusku sliktāks. Tas, ka viņiem pozitīvi izceļas, ir paši fani, viņu noskaņojums un atribūtika. Viņi paši sev rada futbola svētkus, negaida, ka tos kāds klāt pienesīs.

     [+] [-]

, 2013-07-31 02:49, pirms 11 gadiem
DRAUGI MĪĻIE!
Pēc aizrautīga pirmā gada futbola fanošanā esmu nobriedis beidzot aiziet dzīvajā un apskatīties uz mūsu puišiem.
TIKAI MANS VIENS JAUTĀJUMS, vai īsi pirms spēles biļetes varēs nopirkt?

     [+] [-]

, 2013-07-31 07:57, pirms 11 gadiem
Labi ,ka tiek organizēts autobuss.Bezdarbniekiem,skolēniem un pensionāriem paveicies.Man nē,jo darbalaiks līdz 17:00.Vienalga kazuss.Tad jau varēja spēli sākt 21:00,lai arī strādājošie cilvēki varētu aizbraukt un redzēt maču,jo kā zināms ,Latvijas TV futbolu rāda pa lieliem svētkiem.Muļķu zeme!

     [+] [-]

, 2013-07-31 10:54, pirms 11 gadiem
suvass rakstīja: Tu saki, ka Ventspils necīnījās Eirokausos un vēl kaut ko runā par neobjektivitāti un tendenciozitāti?
Es jebkurā sporta veidā cenšos objektīvi analizēt notiekošo. Rakstu to ko redzēju un aculiecinieku stāstījumu. Mēģināšu pateikt precīzāk - Ventspils, manuprāt, eirokausos cīnās nedaudz mazāk kā čempī jeb var teikt prioritāte ir nacionālais čempionāts (tas nav nosodījums).
Iznāk ja es tavuprāt kādu kritizēju tad neesmu objektīvs. Laikam esmu trāpījis uz Tevi kā Ventspils fanu, kuram vienmēr viss ir labi.

     [+] [-]

, 2013-07-31 11:17, pirms 11 gadiem
Žēl - ka Skonto netika tālāk, jo patiesībā Skonto kopumā bija labāka par Librec Slovan

     [+] [-]

, 2013-07-31 12:19, pirms 11 gadiem
Plukainais rakstīja: Par atdevi, Funs, Tu ļoti kļūdies, jo ja Tu tiec uz nākamo kārtu kvalifikācijā, tad Tev ienāk diezgan iespaidīga summiņa.. (vismaz uz 2 kārtu kad tika, tad tie bija 100, 000euro. Domāju, ka tālāk ir vairāk). Šaubos, ka Viņi par to ir vienaldzīgi..
Tieši tas izbrīna, jo spēles ar Velsu bija tādā līmenī, it kā Ventspils spēlētu ar milzu piepūli un zemapziņā bija doma-mēs jau tāpat kaut kā uzvarēsim, gluži tāpat domāja ar Metalurgs-arī gandrīz jau izdevās.

     [+] [-]

, 2013-07-31 14:00, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Labi ,ka tiek organizēts autobuss.Bezdarbniekiem,skolēniem un pensionāriem paveicies.Man nē,jo darbalaiks līdz 17:00.Vienalga kazuss.Tad jau varēja spēli sākt 21:00,lai arī strādājošie cilvēki varētu aizbraukt un redzēt maču,jo kā zināms ,Latvijas TV futbolu rāda pa lieliem svētkiem.Muļķu zeme!
spele tacu septinos

     [+] [-]

, 2013-07-31 15:05, pirms 11 gadiem
1 un 2 rindā rakstīts, ka Latvijā (Rīgā-Ventspilī?) ir pensionāri, kas jaunāki par 15 gadiem pārsteidzoši vai ne, Agri?

"Saskaņā ar mūsu labajām tradīcijām, pensionāri un skolēni līdz 14 gadu vecumam.."

     [+] [-]

, 2013-07-31 15:46, pirms 11 gadiem
Alguns, spēles visiem sākas pēc CET +2 laika.