Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" triumfē UEFA Superkausā

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

"Barcelona" triumfē UEFA Superkausā
Lionels Mesi
Foto: AP/Scanpix

Monako notikušajā UEFA Superkausa izcīņā starp Čempionu līgas un Eiropas līgas uzvarētājiem "Barcelona" ar 2:0 pieveica "Porto". Pirmos vārtus guva Lionels Mesi, kura kontā arī lieliska piespēle Seskam Fabregasam otrajā vārtu guvumā. "Barcelona" šī ir jau otrā trofeja šosezon, bet Superkausu klubs izcīnījis jau ceturto reizi vēsturē.

"Barcelona" un "Porto" šovakar noskaidroja jau 36. UEFA Superkausa ieguvēju. Spāņu klubam uz rezervistu soliņa palika ne tikai Aleksis Sančess, bet vēl viens jaunieguvums Sesks Fabregass – vieta pamatsastāvā tika dota Seidū Keitam. "Porto" starta vienpadsmitniekā īpašu pārsteigumu nebija, un mačs Monako varēja sākties.

Pāris pirmās minūtes bumbu vairāk kontrolēja "Barcelona", taču pirmās reālās iespējas iesist bija "Porto". Vispirms Halka soda sitiens, izpildīts netālu no soda laukuma, lidoja pāri vārtiem, bet nākamajā uzbrukumā Moutinju sitienu apakšējā stūrī ar pūlēm atvairīja Valdess. Līdz katalāņu atbildei gan ilgi gaidīt nenācās – bumba soda laukumā nonāca līdz Pedro, kurš centās to sist pāri Eltonam, taču raidīja to pāri arī vārtiem. Vēl pāris minūtes "Barcelona" uzbruka ļoti aktīvi, taču tad atkal spēle nedaudz izlīdzinājās. Porto bija vēl pāris standartsituācijas, taču sitieni tika bloķēti.

Puslaika vidū pēc Halka centrējuma Valdess izgāja no vārtiem, taču netika pie bumbas. Barsai par laimi, briesmas novērsa Masčerano. Tuvojoties nospēlētai pusstundai, "Barcelona" pārņēma iniciatīvu un veidoja vienu uzbrukumu pēc otra. Līdz sitienam tika Čavi, tomēr Eltons spēja skart bumbu un tā lidoja virs pārliktņa. "Porto" turējās, taču Gvarina kļūda netālu no soda laukuma maksāja dārgi – Pedro nogādāja bumbu Mesi, kurš tika galā ar Heltonu un sita jau tukšos vārtos. Komandas pārtraukumā devās pie 1:0 "Barcelona" labā.

Otrā puslaika sākums labāk padevās "Porto". Gvarins nebija tālu no tā, lai reabilitētos par pirmajā puslaikā pieļauto kļūdu un izlīdzinātu rezultātu, taču Valdess spēja atvairīt vārtu apakšējā stūrī lidojošo sitienu. "Barcelona" gan joprojām bija modra – izrauties divatā pret vienu aizsargu gan neļāva tiesnesis, pēc Porto pārkāpuma pārtraucot spēli, kaut gan iespējams varēja ļaut to turpināt, bet pāris minūtes vēlāk Eltons ķēra Viljas sitienu. Citā uzbrukumā Pedro izrāvās pret "Porto" vārtiem, taču pēdējā brīdī nesavaldīja bumbu, un Eltons to izsita.

Šie uzbrukumi ievadīja "Barcelona" iniciatīvas pārņemšanu. Pēc Injestas piespēles Mesi izdevās otrreiz pārspēt Heltonu, taču tika fiksēta aizmugure, un rezultāts nemainījās. Porto gandrīz izdevās izmantot Valdesa un Abidāla nesaprašanos, tomēr otrais no abiem pēdējā brīdī kliedēja briesmas. "Porto" 85. minūtē palika mazākumā (otrā dzeltenā Rolandu), un "Barcelona" to izmantoja ļoti ātri – Mesi piespēlēja soda laukuma vidū uzmainītajam Fabregasam, kurš lieliski apstrādāja bumbu un trieca to vārtos. Beigās noraidīts tika arī Gvarins, un Portugāles klubs palika deviņu vīru sastāvā. "Barcelona" uzvarēja ar 2:0, izcīnot ceturto Superkausu kluba vēsturē un jau otro trofeju šosezon.

UEFA Superkauss

FC Barcelona – FC Porto 2:0 (1:0)

Vārti: Mesi 38'; Fabregass 88'
Noraidījumi: Rolandu 85'; Gvarins 90'
Brīdinājumi: Injesta 51' – Rodrigess 30'; Ronaldu 65'; Gvarins 82'
Barcelona: Valdess – Alvešs, Mašcerano, Abidāls, Adrianu (Buskets 63') – Keita, Injesta, Čavi – Mesi, Pedro (Fabregass 80'), Vilja (Sančess 60')
Porto: Eltons – Sapunaru, Rolandu, Otamendi, Fusile – Souza (Fernandu 77'), Gvarins, Moutinju – Halks, Rodrigess (Varela 68'), Klebers (Beluši 77')

  +1 [+] [-]

, 2011-08-27 02:50, pirms 13 gadiem
AllBlacks rakstīja: atkal jau diskusijas ar hose... varbūt tomēr ar tevi viss nav riktīgi, nevis ar visiem pārējiem,kā tu mēģini norādīt? ne jau tāpat vien visi pēc kārtas tev virsū kasās, neesi par to padomājis?
neesmu tik labi pasekojis futbolā (kaut gan virspusējais iespaids līdzīgs), bet basītī tavu niku labi atceros kā tjipa "ventiņu fans", kurš jau nākamajā mirklī ir "barons fans" (kad BKV nav finālā). no tā arī sapratu,ka tev dziļi pajāt par kādas konkrētas komandas uzvaru,daudz svarīgāk,lai neuzvar tā,kas tev nepatīk. un tad kaislīgi fano par visiem,kas nāk tai pretī. izdevīgi. vienmēr "tavējie" par kausu cīnās
Ir tikai pāris elementi, kuri mēģina kasīties par kaut kādām vecām tēmām. Mani tas tikai uzjautrina, jo vienmēr jau būs visādi dīkdieņi, kuriem nagi niez uz kašķiem.
Kas attiecas uz faktu, ka reizēm mēdzu būt "heiteris", tad to jau sen esmu atzinis. Latvijas basketbolā tas tiešām bija visizteiktāk redzams, jo man jau kopš bērnības ļoti nepatika viss, kas saistījās ar "Brocēniem" un šī kluba turpinājumu, tikai skaitā "ASK". Protams, ka labprātāk intrigas pēc biju par viņu sīvākajiem konkurentiem. "Baronā" gan bija Šķēles faktors, kuru sīkāk neapspriedīšu, bet par basketbolu Tev taisnība. Šobrīd basketbols mani pilnībā neinteresē (cilvēki tomēr arī mainās un pieaug); koncentrējos uz futbolu. Taktiskajā ziņā tas šķiet daudz aizraujošāks un baudāmāks sporta veids. Futbolā man arī ir vairāki antifavorīti, tomēr lielākoties es tos cienu kā līdzvērtīgus pretiniekus maniem favorītiem, pat ja to skaļi neatzīstu. Jautri jau reizēm pacepties ar pretējo nometņu faniem, bet tas noteikti nav pašmērķis. Futbols tomēr ir pārāk skaista spēle, lai to pazeminātu līdz strīdu un savstarpēju apvainojumu līmenim. Tas nav tā vērts.

  -3 [+] [-]

, 2011-08-27 02:57, pirms 13 gadiem
begemocz rakstīja: Neiet runa par superkausiem bet vispār par iegūtajiem kausiem oficiālos turnīros (Spānijas līga, kauss, superkauss, čempionu līga, UEFA eiropas kauss/līga un superkauss, FIFA pasaules kauss). Barca ar šo 76 titulu pēc 47 gadu pārtraukuma atkal ir priekša Real !
nu bet es ko savādāk teicu,vai? es saku,ka nav nopietni skaitīt klāt šādus kreisos kausus un tad lepni paziņot,ka "barca priekšā real." tikpat labi var bernabeu kausu arī pieskaitīt. statistikai jau var pieskaitīt visādus zilus brīnumus, tāpat svars ir tikai vērtīgajiem tituliem,pie kuriem es pat eiropas līgu nepieskaitu

  +4 [+] [-]

, 2011-08-27 03:07, pirms 13 gadiem
AllBlacks rakstīja: nu bet es ko savādāk teicu,vai? es saku,ka nav nopietni skaitīt klāt šādus kreisos kausus un tad lepni paziņot,ka "barca priekšā real." tikpat labi var bernabeu kausu arī pieskaitīt. statistikai jau var pieskaitīt visādus zilus brīnumus, tāpat svars ir tikai vērtīgajiem tituliem,pie kuriem es pat eiropas līgu nepieskaitu
Piekrītu ka Real "vērtīgo'' kausu (CL, La Liga) ir vairāk taču Spānijas kausu, visus superkausus un Eiropas līgu es nesauktu par kreisajiem kausiem.

     [+] [-]

, 2011-08-27 03:13, pirms 13 gadiem
nu nestāsti man,ka padsmit dažādi dīkdieņi to vien dara,kā bez iemesla vienam nabaga hose uzbrūk. tā nemēdz būt.
nav jau būtiski - basketbols,futbols,regbijs, rokasbumba, bet tas princips. drīksti teikt,ka kļūdos, bet nepamet sajūta,ka to pašu barcelona vai chelsea vietā varētu būt jebkurš cits klubs, ja tik tas cīnās pret mu vai real. ja piemēram, chelsea tagad regulāri cīnītos par 6.-10. vietu, bet par titulu gadu no gada cīnītos MU - Arsenal, tu neparādītos ar Arsenal fanošanas tekstiem? un kaut kā šķiet,ka agrāk tu tik ļoti par barsu nejūsmoji,bet tad arī panākumu tādu nebija...
nesaku,ka tas,kas slikts. nav jau visiem jābūt nez kādiem ultrām. bet pavilkt uz zoba tevi ir par ko un ne maz

  -4 [+] [-]

, 2011-08-27 03:27, pirms 13 gadiem
begemocz rakstīja: Piekrītu ka Real "vērtīgo'' kausu (CL, La Liga) ir vairāk taču Spānijas kausu, visus superkausus un Eiropas līgu es nesauktu par kreisajiem kausiem.
CL un la liga neabšaubāmi ir ārpus konkurences.
Teorētiski arī pasaules klubu kauss tālu neatpaliek.
Spānijas kauss - jau mazāk vērtīgs,bet turnīram ir loģiska uzbūve, tā ka statistikā var pieskaitīt (viss teiktais principā attiecas ne tikai uz Spāniju,bet jebkuru valsti).
Eiropas līga - nu atvaino, bet pilnīgi kreiss kauss. pasaki tagad tai pašai barsai, vai real,mu,bayern utt, ka pēc diviem gadiem šamējie to izcīnīs. nedomāju,ka kāds no viņiem būs laimīgs. jo tas nozīmē tikai vienu - izgāšanos vai nu pašmāju čempionātā,vai CL izkrišanu jau grupu turnīrā. turnīrs foršs,interesants,vajadzīgs, bet ne jau tāds kauss būtu superklubiem statistikā jāliek.
superkausi - vēl bezjēdzīgāk. pie jau izcīnītā kausa haļavnā iespēja piekabināt vēl vienu,kas būtībā to pašu vien nozīmē. Barsa jau šogad vienreiz kļuva par Eiropas klubu čempioni, šī spēle kaut ko mainītu? Ja porto vinnētu,vai tāpēc viņus uzskatītu par eiroas stiprāko klubu? protams,ka nē,jo to noskaidro CL. plus vēl starpsezona,kas vien jau norāda uz nulles prestižu

  -2 [+] [-]

, 2011-08-27 08:33, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: . Jautri jau reizēm pacepties ar pretējo nometņu faniem, bet tas noteikti nav pašmērķis.
tik nevajag pirst stabulē....citu tādu komentētāju nemanu kas pie jebkuras MU spēles ,neatkarīgi no tā ar ko spēlē,dir.stu pēc tam kaut ko tik nesakarīgu...tā kā tieši tas ir tavs pāšmērķis kādu te pakacināt

  +1 [+] [-]

, 2011-08-27 08:49, pirms 13 gadiem
AllBlacks rakstīja: nu nestāsti man,ka padsmit dažādi dīkdieņi to vien dara,kā bez iemesla vienam nabaga hose uzbrūk. tā nemēdz būt.
nav jau būtiski - basketbols,futbols,regbijs, rokasbumba, bet tas princips. drīksti teikt,ka kļūdos, bet nepamet sajūta,ka to pašu barcelona vai chelsea vietā varētu būt jebkurš cits klubs, ja tik tas cīnās pret mu vai real. ja piemēram, chelsea tagad regulāri cīnītos par 6.-10. vietu, bet par titulu gadu no gada cīnītos MU - Arsenal, tu neparādītos ar Arsenal fanošanas tekstiem? un kaut kā šķiet,ka agrāk tu tik ļoti par barsu nejūsmoji,bet tad arī panākumu tādu nebija...
nesaku,ka tas,kas slikts. nav jau visiem jābūt nez kādiem ultrām. bet pavilkt uz zoba tevi ir par ko un ne maz
Kā jau teicu, to "dīkdieņu" nav nemaz tik daudz, turklāt pēdējā gada laikā šķiet tos var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt (es, protams, nedomāju visādas AntiBarsas un tamlīdzīgus troļļus).
Spānijā būt par "Barcelona" man agrāk bija vairāk principa jautājums, ņemot vērā to, ka man spāņi ļoti nepatīk, bet katalāņi ir spāņu galvenie konkurenti. Šobrīd vienkārši baudu "Barcelona" skaisto spēli. Kas attiecas uz "Chelsea", šis klubs bija mans favorīts Anglijā tieši laikā, kad tas vēl nemaz necīnījās par titulu un kad man "United" bija samērā vienaldzīgs klubs. Man allaž bijuši savi principi, tāpēc pārmest man kaut kādu piesliešanos kādam nav diez ko objektīvi.
Protams, es māku pasmieties par sevi, tā ka tajā ziņā viss kārtībā, tikai galvenais, lai joki paliek joki un nepārvēršas samazgās Uzjautrinošs varētu būt, piemēram, manis atstāto komentāru skaits

     [+] [-]

, 2011-08-27 08:56, pirms 13 gadiem
Bronsons rakstīja: tik nevajag pirst stabulē....citu tādu komentētāju nemanu kas pie jebkuras MU spēles ,neatkarīgi no tā ar ko spēlē,dir.stu pēc tam kaut ko tik nesakarīgu...tā kā tieši tas ir tavs pāšmērķis kādu te pakacināt
Tādus kā Tu reizēm pakacināt tiešām ir jautri, īpaši jau tāpēc, ka praktiski vienmēr seko atbilde, bet tas vairāk man ir kā hobijs (kam tik bieži vairs neatliek laika...ne arī gribēšanas), bet ne jau pašmērķis. Patiesībā drīzāk Tu šad tad parādies ar vecām diskusijām un tekstiem, it kā Tevi joprojām kaut kas dīdītu. Un man jau šķita, ka priecāsies, ka mazāk komentēju tieši "United" sniegumu? Kā redzams, nē. Tad būtu interesanti uzzināt, kāds tad ir Tavs pašmērķis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-27 10:42, pirms 13 gadiem
AllBlacks rakstīja: Tu to nopietni!? visi šie "superkausi" ir pilnīgi bezjēdzīga padarīšana, kur vispār sakars eiropas nr1 spēlēt ar komandu,kas pat nav tikusi CL 1/8 finālā. tikpat labi vēl varēja uzspēlēt ar visu valstu čempioniem un vēl pārdesmit kausus dabūt kā piekabi pie jau izcīnītā CL kausa. Vērtīgu titulu ziņā Barcai vēl tālu līdz Madridei. bet ar šādu komandu,kas zin, varbūt nemaz tik ilgi nebūs jāgaida līdz barsas 10. CL titulam
nu taa jau ir. nedomaaju, ka kaads iipashi nopietni to visu uztver. vienkaarshi liidz shim tieshi RM atbalstiitaaji lieliijaas ar saviem kausiem, tituleetaakais un labaakais klubs utml, bet Barcas atbalstiitaaji staastiija, ka kausiem nav noziimes, galvenais, kursh smukaak speelee. un re kaa viss ir mainiijies Pepa eeras laikaa...

     [+] [-]

, 2011-08-27 11:30, pirms 13 gadiem
Malacis Girtinho pie šī raksta Tev 24 komentāri,iespējams jauns PB,troļļu Pasaules kauss nav aiz kalniem, ieteiktu Tev piedalīties

     [+] [-]

, 2011-08-27 11:58, pirms 13 gadiem
spinaats rakstīja: Malacis Girtinho pie šī raksta Tev 24 komentāri,iespējams jauns PB,troļļu Pasaules kauss nav aiz kalniem, ieteiktu Tev piedalīties
Rekords tas noteikti nav, bet nu nav tik tālu lai to nevarētu pārspēt! Atliek tikai pāris līdzīgajiem uzrasties kas gatavi "padiskutēt par neko" kopā ar "savstarpējiem apvainojumiem", un pēc dažām stundām Hose rekords svinīgi tiks pārspēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-27 14:12, pirms 13 gadiem
prieks par Sesku

  +2 [+] [-]

, 2011-08-27 20:50, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: aizmirsi vēlvienu,ja nemaldos,tad Eiropas superkaus bija vienīgais turnīrs kur vēl Messi nebija guvis vārtus
kā arī Xavi kļuvis par visu laiku bagātāko vīru Barsas vēsturē ar 18 tituliem

     [+] [-]

, 2011-08-27 22:51, pirms 13 gadiem
spinaats rakstīja: Malacis Girtinho pie šī raksta Tev 24 komentāri,iespējams jauns PB,troļļu Pasaules kauss nav aiz kalniem, ieteiktu Tev piedalīties
Cenšos jau cenšos. Tomēr laiks dot jaunajiem vietu. Nav jau tā laika tik daudz

     [+] [-]

, 2011-08-27 22:53, pirms 13 gadiem
masterboy rakstīja: visi barseloniehi simule un krit pie vajaka pieskariena..
Nez kāpēc tikai pāris spēlēs pret "Real". Laikam jau ir ļoti sāpīgi tikt pieveiktiem ar pašu ieročiem, vai ne? Par "Barcelona" simulācijām šķiet sākās diskusijas tikai pēc "El Clasico" ČL pusfinālā. Finālā visiem kritiķiem mutes atkal bija ciet

     [+] [-]

, 2011-08-27 23:21, pirms 13 gadiem
AllBlacks rakstīja: nu bet es ko savādāk teicu,vai? es saku,ka nav nopietni skaitīt klāt šādus kreisos kausus un tad lepni paziņot,ka "barca priekšā real." tikpat labi var bernabeu kausu arī pieskaitīt. statistikai jau var pieskaitīt visādus zilus brīnumus, tāpat svars ir tikai vērtīgajiem tituliem,pie kuriem es pat eiropas līgu nepieskaitu
paklau,ķipa tajā Real titulu skaitā ar nav visi tie paši tituli,kurus tu saki ka nevajag skaitīt?

     [+] [-]

, 2011-08-27 23:24, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nez kāpēc tikai pāris spēlēs pret "Real". Laikam jau ir ļoti sāpīgi tikt pieveiktiem ar pašu ieročiem, vai ne? Par "Barcelona" simulācijām šķiet sākās diskusijas tikai pēc "El Clasico" ČL pusfinālā. Finālā visiem kritiķiem mutes atkal bija ciet
simulē visi,tiaki tas vistrakāk lec acīs zudētāju kommandai