Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Neapturamā "Bayern" ar 4:0 sagrauj "Barcelona"

Rolands Eliņš

Neapturamā "Bayern"  ar 4:0 sagrauj "Barcelona"
Franks Riberī apsveic Tomasu Milleru
Foto:AFP/Scanpix

UEFA Čempionu līgas pirmajā pusfināla spēlē Minhenas „Bayern” savās mājās ar 4:0 sagrāva Spānijas „Barcelona” komandu. Lai arī viesi vairāk kontrolēja bumbu, uzbrukumus daudz asākus un precīzākus veidoja „Bayern”, kuri ar šo iespaidīgo uzvaru turpina savu fantastisko sezonu, sperot arī ļoti platu soli pretī Čempionu līgas finālam.

„Barcelona” sastāvā šī vakara spēlē tomēr tika iekļauts Lionels Mesi, par kura spēlēšanu lēmums tika pieņemts tikai stundu pirms mača sākuma. „Barca” sākumsastāvā bija redzams arī 22 gadus vecais (jaunais) spāņu aizsargs Marks Bastra , savukārt „Bayern” treneris Jups Hainkess uzbrukuma smailē bija izvēlējies sūtīt Mario Gomesu, kamēr ierastais pamatsastāva uzbrucējs Mario Mandzukičs nevarēja spēlēt dzelteno kartīšu dēļ.

1.puslaiks

Viena no galvenajām abu superklubu dueļa intrigām bija par to, kura komanda spēs vairāk kontrolēt bumbu un uzspiest savu spēles stilu. Vismaz mača sākumā ar bumbu lielākoties bija „Barcelona” futbolisti, taču tas viņiem vērā ņemamus rezultātus nesniedza, kamēr „Bayern”, lai arī pie uzbrukumiem tika retāk, tos nenoliedzami izvērta daudz asākus. Ko vērts jau bija Arjena Robena sitiens pa vārtiem otrajā minūtē, kuru atvairīja Valdess. Robens ātrumā gan nepamanīja, ka soda laukuma otrā pusē pilnīgi brīvi ir divi viņa komandas biedri.

„Barcelona” futbolisti kontrolēja laukuma vidusdaļu, tomēr tikai retā reizē spēja ielauzties mājinieku soda laukumā, turklāt samērā nemanāms bija Mesi. Tas viss noveda pie tā, ka 25. minūtē „Bayern” savērpa kārtējo virpuli pie Valdesa vārtiem, un pēc Dantes atspēles no centrējuma Tomass Millers ar galvu ieraidīja bumbu kataloņu kluba vārtos – 1:0, un svētki Bavārijā palēnām var sākties.

Pirmajā puslaikā arī divas reizes bumba trāpīja pa „Barcelona” spēlētāju rokām soda laukumā, taču tiesnesis 11 metru soda sitienu izvēlējās nepiešķirt, jo nevienā no reizēm nebija vērojama tīša spēle ar roku. Lai arī spāņu klubs pie bumbas bija 62% no pirmā puslaika, „Bayern” izdarīja četrreiz vairāk sitienus (4:1), kā arī piecus stūra sitienus vairāk (8:3). Pašās puslaika beigās Mesi ar piespēli skrējienā centās ievirzīt Džordi Albu „Bayern” soda laukumā, taču spāņu aizsargs līdz bumbai neaizsniedzās, un pirmais puslaiks noslēdzās ar rezultātu 1:0.

2.puslaiks

Otrā puslaika pašā sākumā „Bayern” spēlētājs Martiness par samērā niecīgu pārkāpumu saņēma dzelteno kartīti. Tiesa, „Barcelona” tas par labu nenāca, jo pavisam drīz minhenieši ieguva tiesības izpildīt stūra sitienu, kurš tika centrēts uz tālo malu, no kurienes bumbu atpakaļ uz tukšu vārtu priekšu atspēlēja Millers, bet tur, vairs tikai metra attālumā no vārtu līnijas bija Mario Gomess. 2:0.

Ap 55. minūti pretuzbrukumā aizskrēja Arjens Robens, kurš pamanījās bumbu aizvadīt no labā flanga līdz kreisajam, kā arī izvirzīt sitiena pozīcijā Franku Riberī, kurš gan sita garām. Tikai divas minūtes vēlāk pats Robens ar galvu tikai nedaudz sita garām, un lēnām pār „Barcelona” galvu bija savilkušies pavisam tumši mākoņi. Turpmāko 10 minūšu laikā „Barcelona” pretiniekiem bumbu atdeva tikai pāris reizes, taču paši spēja izveidot tikai vienu kaut cik vērā ņemamu vārtu gūšanas momentu, kad Mesi ielauzās soda laukumā, taču aizsargs izsita bumbu aiz sānu līnijas.

Spēles 73. minūtē kārtējā „Bayern” pretuzbrukumā, kuru ar reidu pāri visam laukumam uzsāka Riberī, bumba nokļuva pie Robena, kurš ielauzās soda laukumā un no samērā asa leņķa raidīja bumbu vārtu tālajā stūrī, panākot jau graujošo 3:0. Šajā situācijā Robenu sedzošo aizsargu gan uz noteikumu pārkāpumu robežas zemē nogāza Millers, taču tiesneša svilpe klusēja. Turpinājumā pāris minūšu laikā simtprocentīgas iespējas gūt vārtus bija abām komandām, taču gan Čavi, gan Millers, nonākuši vieni pret pretinieku vārtsargu, savas iespējas nerealizēja.

Tiesa, Millers spēles 82. minūtē varēja pateikties Dāvidam Alabam, kurš ar lielisku piespēli uz vārtu priekšu dāvāja Milleram otro iespēju, un šoreiz viņš nekļūdījās. 4:0. Šķiet, pat lielākie „Barcelona” nelabvēļi nebija cerējuši uz šādu rezultātu. Spēles beigās nekas īpaši nemainījās, ja neskaita, ka nervi neizturēja Džordi Albam, kurš diezgan nesportiski iemeta ar bumbu sejā Robenam, par ko tika sodīts ar dzelteno kartīti.

Atbildes mačs

Šī pusfināla atbildes spēle notiks Spānijā, 1. maijā, un tajā „Barcelona” būs nepieciešams uzvarēt ar vismaz šādu pašu rezultātu, savukārt jau vieni „Bayern” gūtie vārti izbraukumā nozīmētu, ka „Barcelona” nepieciešams brīnums (pat vēl vairāk, jo uzvara ar 5:1 viņiem nederēs). Pēdējos četros mačos „Bayern” izcīnījusi četras uzvaras ar kopējo vārtu attiecību 20:2 (!). Savukārt "Barcelona" šodienas spēlē bumbu kontrolēja 63% no spēles laika, taču izdarīja tikai divus sitienus pa vārtiem un izpelnījās tiesības izpildīt četrus stūra sitienus ("Bayern" attiecīgi deviņus un 11).

UEFA Čempionu līga, pusfināls, 1. spēle

KomandasRezultātsVārtu guvēji
Bayern-Barcelona4:0 (1:0)Millers 25`82 Gomess 49` Robens 73`

     [+] [-]

, 2013-04-24 09:34, pirms 12 gadiem
Par Vāciešu futbola spēku priecājās arī 2008, 2010 un 2012...

     [+] [-]

, 2013-04-24 09:37, pirms 12 gadiem
Tas bija ļoti iespaidīgi, tur nav ko daudz piebilst. Kas ar Mullera traumu, nopietni?

  +3 [+] [-]

, 2013-04-24 09:41, pirms 12 gadiem
skatos un briinos, cik daudz atsevishkjiem eksemplaariem Barca ir nodariijusi. un dazhi mazie un jaunizceptie madrides glorii-hanteri taa priecaajas...
vechi:
1) juus vakar zaudeejaat veesturisku iespeeju UCL finaalaa uzveikt Barcu (un shaadu Barcu to vareetu mieriigi) - taa buutu lielaakaa uzvara kluba veesturee
2) juus finaalaa, ja liidz turienei aizklumbureesiet, nekas labaaks negaida, kaa taa saucamaa "izvaroshana". frichi izniicina visus, kas naak priekshaa. saakot ar chempionaatu un beidzot ar UCL. Arsenaals, Juve, Barca - visi bija totaali un absoluuti bezspeeciigi.

rezumeejot. shii ir visnesaapiigaakaa Barcas sagraave, ko esmu pieredzeejis

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 09:44, pirms 12 gadiem
aģents007 rakstīja: Es gan uzskatu, ka Barcai nav nekāda īpaši liela krituma, vienkārši šodien redzējām kura komanda šosezon ir spēcīgāka. Ja Barca neuzvar, tad uzreiz visi runā par kritumu. Diezgan nepareizi. Vari darīt visu, kas ir spēkos, bet ja otrs ir spēcīgāks, tad to vajag pieņemt..neviss kā to izdarīja Alba.
Vācu aizsardzība bija vienkārši super! Uzbrukums dominē. Nav divu domu, kurš bija pelnījis uzvarēt. Protams var runāt par tiesneša lēmumiem, tomēr kopumā, kļūdas bija uz abām pusēm vienlīdzīgi, tākā nevar teikt, ka kādu notiesāja. Novēlu Bayern iegūt visus trīs iespējamos titulus. Monstruāla komanda!
Piekrītu par visiem 100 %.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-24 10:00, pirms 12 gadiem
Neapturamais vācu tanks pārbrauca pāri spāņu nabagiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-24 10:09, pirms 12 gadiem
Skaisti paņēma priekšā mazos spāņu tamborētājus. Būs lielisks fināls ja pretīm nāks Real.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-24 10:17, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: skatos un briinos, cik daudz atsevishkjiem eksemplaariem Barca ir nodariijusi. un dazhi mazie un jaunizceptie madrides glorii-hanteri taa priecaajas...
vechi:
1) juus vakar zaudeejaat veesturisku iespeeju UCL finaalaa uzveikt Barcu (un shaadu Barcu to vareetu mieriigi) - taa buutu lielaakaa uzvara kluba veesturee
2) juus finaalaa, ja liidz turienei aizklumbureesiet, nekas labaaks negaida, kaa taa saucamaa "izvaroshana". frichi izniicina visus, kas naak priekshaa. saakot ar chempionaatu un beidzot ar UCL. Arsenaals, Juve, Barca - visi bija totaali un absoluuti bezspeeciigi.

rezumeejot. shii ir visnesaapiigaakaa Barcas sagraave, ko esmu pieredzeejis
Kādam fanam jābūt, ja sava komanda tiek izvarota soļa attālumā no CL fināla un tas redz ir "visnesāpīgākais" zāģis..

     [+] [-]

, 2013-04-24 10:23, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: rezumeejot. shii ir visnesaapiigaakaa Barcas sagraave, ko esmu pieredzeejis
Šitas ir pēc principa, ja neko nevari darīt, tad atslābinies un gūsti baudu pat no tā, ka Tevi drāž

  +2 [+] [-]

, 2013-04-24 10:29, pirms 12 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Kādam fanam jābūt, ja sava komanda tiek izvarota soļa attālumā no CL fināla un tas redz ir "visnesāpīgākais" zāģis..
cik tev ir gadu - 7, 11, 13? kaadaa siltumniicaa ir jaaaug, lai nesaprastu, ka dziive sastaav no baltaam un melnaam dienaam?
es shaadas speeles esmu redzeejis jau veselu kaudzi - Getafe (kas iesaak Raika cikla norietu), koridora clasico (kas de facto izniicinaaja to Barcu un bija vaarti uz Pepa Barcu, kas ljoti veeleejaas atriebties madridei par to pazemojumu), Eiropas superkauss pret Sevilju, peedeejie clasico...
vakar Barca zaudeeja komandai, kas vismaz tuvaakos paaris gadus noteiks toni visaa Eiropaa. protams, iebildumi vareetu buut madridei, bet, taa kaa TOO iet prom, arii tur nekas spiidosh nav gaidaams...

P.S. un kas tev ar to izvaroshanu? kaapeec tik biezhi piemini? sleeptas fantaazijas vai ruugta personiskaa pieredze?

     [+] [-]

, 2013-04-24 10:31, pirms 12 gadiem
driks rakstīja: Šitas ir pēc principa, ja neko nevari darīt, tad atslābinies un gūsti baudu pat no tā, ka Tevi drāž
exactly!
vakar nevis zaudeeja pati Barca, bet uzvareeja Bayern. sezonas saakuma Barca ar tur neko nebuutu izdariijusi...

     [+] [-]

, 2013-04-24 10:46, pirms 12 gadiem
Spēli neredzēju, bet vārtu guvumus tik. Un secinājums, ka vismaz divus vārtus varēja neskaitīt. nu jā, bet tas jau tāpat netraucēja Barsai arī kādus iesist. Varbūt arī salūza.

     [+] [-]

, 2013-04-24 10:46, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: exactly!
vakar nevis zaudeeja pati Barca, bet uzvareeja Bayern. sezonas saakuma Barca ar tur neko nebuutu izdariijusi...
Nu jau nu...
Tā nu gan nebija... diemžēl Barca zaudēja... un kā vēl zaudēja... plus vēl... nemācēja zaudēt
Barcai nav kritums bet Bayern vnk. spēcīgāki? Tiešām? Tad Busketss visu laiku neprecīzas piespēles dod? Izspēlējot trīsstūrīšus, pēdējā piespēle vienmēr bijusi neprecīza? Pikē vienmēr tik slikti mārkojis pretiniekus?
Vienīgais kam piekrītu... tas ka Bavārijas aizsardzība un presings neļāva Barsai parādīt uzdomu uzbrukumā. Tur gan Bayern uzvarēja jā.

Bet tā... nu nē... tā nebija tā Barcelona, pret kuru, sekojot līdzi Chelsea, vaidzēja cerēt... "Lūdzu, kaut nu atkal nevaig pret Kataloniju mocīties" (lai arī Blues tīri labi pret Barcu gājis, lai caurmērā neteiktu vairāk)

  -3 [+] [-]

, 2013-04-24 10:51, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: cik tev ir gadu - 7, 11, 13? kaadaa siltumniicaa ir jaaaug, lai nesaprastu, ka dziive sastaav no baltaam un melnaam dienaam?
es shaadas speeles esmu redzeejis jau veselu kaudzi - Getafe (kas iesaak Raika cikla norietu), koridora clasico (kas de facto izniicinaaja to Barcu un bija vaarti uz Pepa Barcu, kas ljoti veeleejaas atriebties madridei par to pazemojumu), Eiropas superkauss pret Sevilju, peedeejie clasico...
vakar Barca zaudeeja komandai, kas vismaz tuvaakos paaris gadus noteiks toni visaa Eiropaa. protams, iebildumi vareetu buut madridei, bet, taa kaa TOO iet prom, arii tur nekas spiidosh nav gaidaams...

P.S. un kas tev ar to izvaroshanu? kaapeec tik biezhi piemini? sleeptas fantaazijas vai ruugta personiskaa pieredze?
Zaudēt spēli La ligā vai cl pusfinālā, nejūti tādu kā varen milzīgi nereāli mega lielu starpību? UN maigi teikts ir zaudēt, zaudēt var dažādi, bet to cik bezcerīgi zaudēja Barcelona. Nu piedod man mans dārgais oponent, bet tur nu man nav vnk cita vārda kā tas kurš tev rada kkādu iekšēja rakstura traumu - izvarota un piesmieta!

P.S. Un mī un žē kāda starpība, cik kuram gadu, te pat 7 gadīgam ir skaidrs, ka katalonija tika izvarota, kpc vārds izvarota? Tpc ka te citu vārdu nemaz nevar piemeklēt.

     [+] [-]

, 2013-04-24 10:54, pirms 12 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Biju darbā un neredzēju spēli, cerēju uz Bayern uzvaru, bet nu 4:0 tas ir neiedomājami. Tagad galvenais atbildes spēlē koncentrēties un būs zajebis.

Kāpēc visi saka, kad Gēce spēlēs Bayern, ir kāds info par to?
Jā!
37 miljoni eiro
Bayern agree €37m deal for Gotze; Valencia...

  +2 [+] [-]

, 2013-04-24 11:11, pirms 12 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Zaudēt spēli La ligā vai cl pusfinālā, nejūti tādu kā varen milzīgi nereāli mega lielu starpību? UN maigi teikts ir zaudēt, zaudēt var dažādi, bet to cik bezcerīgi zaudēja Barcelona. Nu piedod man mans dārgais oponent, bet tur nu man nav vnk cita vārda kā tas kurš tev rada kkādu iekšēja rakstura traumu - izvarota un piesmieta!

P.S. Un mī un žē kāda starpība, cik kuram gadu, te pat 7 gadīgam ir skaidrs, ka katalonija tika izvarota, kpc vārds izvarota? Tpc ka te citu vārdu nemaz nevar piemeklēt.
jeezinj. zaudeet madridei koridora clasico bija daudz smagaak. te kaut ko taadu jau vareeja ieprieksh gaidiit, bet ir cilveeku kategorija, kas skataas tikai UCL un izsaka prognozes, balstoties uz kaut kaadaam veesturiskaam tendenceem... nu ko lai dara. tad ir paarsteigums.
ja tev taa patiik vaards "izvarot", tad Barca izvaroja, izjaaja, apgaaniija madrides liikji pie 5:0 pirmajaa TOO clasico. tur bija taadas gaidas - luuk, glaabeejs ieradies, tuuliit sagraus vareno Barcu, atriebsies par 2:6, un chmokchmok. manita.
a sheit - Bayern draatee visus, absoluuti visus, kas naak priekshaa. ieskaitot Juvi, ieskaitot Minhenee zaudeeto speeli pret Arsenal, kur anglji 3x paargaaja laukuma vidum paari un paariiti iebakstiija. vienkaarshi vinji (frichi) ir stipraaki...

     [+] [-]

, 2013-04-24 11:20, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: jeezinj. zaudeet madridei koridora clasico bija daudz smagaak. te kaut ko taadu jau vareeja ieprieksh gaidiit, bet ir cilveeku kategorija, kas skataas tikai UCL un izsaka prognozes, balstoties uz kaut kaadaam veesturiskaam tendenceem... nu ko lai dara. tad ir paarsteigums.
ja tev taa patiik vaards "izvarot", tad Barca izvaroja, izjaaja, apgaaniija madrides liikji pie 5:0 pirmajaa TOO clasico. tur bija taadas gaidas - luuk, glaabeejs ieradies, tuuliit sagraus vareno Barcu, atriebsies par 2:6, un chmokchmok. manita.
a sheit - Bayern draatee visus, absoluuti visus, kas naak priekshaa. ieskaitot Juvi, ieskaitot Minhenee zaudeeto speeli pret Arsenal, kur anglji 3x paargaaja laukuma vidum paari un paariiti iebakstiija. vienkaarshi vinji (frichi) ir stipraaki...
Tātad Barsai kādam (pilnīgi vienalga kam) ar 0:4 ir normāli?!!!! :O
Visu tev cieņu, bet es domāju, ka tev nepiekitīs lielākā daļa Barcelona līdzjutēju, nepiekristu arī spēlētāji un treneri.

Pamosties taku... tas bija 0:4 bez vispār cerībām kko izvilkt un, izņemot Bartras lidinājumu putnos pēc brīvsitiena izspēles, bez vārtu gūšanas iespējām

  -2 [+] [-]

, 2013-04-24 11:28, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: jeezinj. zaudeet madridei koridora clasico bija daudz smagaak. te kaut ko taadu jau vareeja ieprieksh gaidiit, bet ir cilveeku kategorija, kas skataas tikai UCL un izsaka prognozes, balstoties uz kaut kaadaam veesturiskaam tendenceem... nu ko lai dara. tad ir paarsteigums.
ja tev taa patiik vaards "izvarot", tad Barca izvaroja, izjaaja, apgaaniija madrides liikji pie 5:0 pirmajaa TOO clasico. tur bija taadas gaidas - luuk, glaabeejs ieradies, tuuliit sagraus vareno Barcu, atriebsies par 2:6, un chmokchmok. manita.
a sheit - Bayern draatee visus, absoluuti visus, kas naak priekshaa. ieskaitot Juvi, ieskaitot Minhenee zaudeeto speeli pret Arsenal, kur anglji 3x paargaaja laukuma vidum paari un paariiti iebakstiija. vienkaarshi vinji (frichi) ir stipraaki...
Tu esi dusmīgs, bet nav korekti salīdzināt Juvi kura ir atgriezusies tik šogad uz lielās skatuves un ja Juve atstās Konti par treneri, tad nākamsezon domājams Juve būs bīstamāka. Gunneri kā arī EPL kā tāds apliecina, ka pagaidām viņi stagnē uz eiropas līmeņa. Par 0:5 no Barsas, jā tas bija ļoti nepatīkami, bet tas bija līgas pēriens, patiesa sāpe bija, kad Minhene 11metriniekos izsita Madridi pusfinālā

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 11:29, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tātad Barsai kādam (pilnīgi vienalga kam) ar 0:4 ir normāli?!!!! :O
Visu tev cieņu, bet es domāju, ka tev nepiekitīs lielākā daļa Barcelona līdzjutēju, nepiekristu arī spēlētāji un treneri.

Pamosties taku... tas bija 0:4 bez vispār cerībām kko izvilkt un, izņemot Bartras lidinājumu putnos pēc brīvsitiena izspēles, bez vārtu gūšanas iespējām
protams, ka nav normaali, protams, ka Hummels, Neimaars un Reina (cerams) vai Guita jau kravaa chemodaanus.
nu un kas? kaapeec tragjeediju taisiit?

ja kaads nesaprata. es tikai gribu pateikt, ka tagad Eiropaa dominees Bayern un visiem, absoluuti visiem, ir laiks samierinaaties ar domu, ka regulaari tiks sanjemti shaadi un veel trakaaki peerieni.
un kaads, kas tagad noniecina Barcu, saka "vsjo propalo, šef!", aizmirst, ka Barca peedeejos 6 gadus ir bijusi UCL pusfinaalaa, ka arii shogad, neskatoties uz visaam beedaam un likstaam, kas piemekleeja komandu un ko daudzas citas komandas nepaardziivotu, bet sabruktu (veezisX2), kausos ir tikusi liidz pusfinaalam (tostarp UCL pie ljoti sliktas tiesaashanas - nesuudzos, bet konstateeju faktu), kaa arii, cerams, kljuus par la ligas chempioniem. nesaprotu, tas ir slikts rezultaats?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 11:31, pirms 12 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Tu esi dusmīgs, bet nav korekti salīdzināt Juvi kura ir atgriezusies tik šogad uz lielās skatuves un ja Juve atstās Konti par treneri, tad nākamsezon domājams Juve būs bīstamāka. Gunneri kā arī EPL kā tāds apliecina, ka pagaidām viņi stagnē uz eiropas līmeņa. Par 0:5 no Barsas, jā tas bija ļoti nepatīkami, bet tas bija līgas pēriens, patiesa sāpe bija, kad Minhene 11metriniekos izsita Madridi pusfinālā
Juve tikai shogad atgriezusies uz lielaas skatuves? tevi uz paaris gadiem nebija nolaupiijushi citplaneetieshi?

un jaa, tu neesi nekaads madrides fans, bet kaarteejais glori-hanters-viendienniitis, ja tev 0:5 clasico shkjiet mazaak saapiigs par varoniigu zaudeejumu pendelees, lai arii kaada kausa kaadaa pusfinaalaa...

     [+] [-]

, 2013-04-24 11:51, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: protams, ka nav normaali, protams, ka Hummels, Neimaars un Reina (cerams) vai Guita jau kravaa chemodaanus.
nu un kas? kaapeec tragjeediju taisiit?

ja kaads nesaprata. es tikai gribu pateikt, ka tagad Eiropaa dominees Bayern un visiem, absoluuti visiem, ir laiks samierinaaties ar domu, ka regulaari tiks sanjemti shaadi un veel trakaaki peerieni.
un kaads, kas tagad noniecina Barcu, saka "vsjo propalo, šef!", aizmirst, ka Barca peedeejos 6 gadus ir bijusi UCL pusfinaalaa, ka arii shogad, neskatoties uz visaam beedaam un likstaam, kas piemekleeja komandu un ko daudzas citas komandas nepaardziivotu, bet sabruktu (veezisX2), kausos ir tikusi liidz pusfinaalam (tostarp UCL pie ljoti sliktas tiesaashanas - nesuudzos, bet konstateeju faktu), kaa arii, cerams, kljuus par la ligas chempioniem. nesaprotu, tas ir slikts rezultaats?
Ja neesi ievērojis... būdams Blues atbalstītājs, esmu rakstījis, ka 21.gadsimtā nevienam citam Chelsea pretiniekam nav piederējusi tik liela cieņa no manas puses kā Barcelonai. Spēle (kas nez kāpēc daudziem liekas garlaicīga), stabilitāte un varenība.

Par ko mēs nesapratāmies? Par to, ka vakar bija kauns skatīties uz Barcu. Viens ir tas ka Bayern apspēlēja, spēlēja labāk, bet tas nav attaisnojums ne neprecīzajām piespēlēm (pats redzēji brīnumus 1.puslaika vidū) un murgainībām aizsardzībā.
Tāpat arī... atzīstot par patiesību "komanda ir tik spēcīga, cik spēcīgs ir tās vājākais posms", nu Hordi izgājiens pret Robenu... nja (tikai lūdzu nesalīdzinu ar Terijas izgājienu pērnajā sezonā )

     [+] [-]

, 2013-04-24 12:01, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ja neesi ievērojis... būdams Blues atbalstītājs, esmu rakstījis, ka 21.gadsimtā nevienam citam Chelsea pretiniekam nav piederējusi tik liela cieņa no manas puses kā Barcelonai. Spēle (kas nez kāpēc daudziem liekas garlaicīga), stabilitāte un varenība.

Par ko mēs nesapratāmies? Par to, ka vakar bija kauns skatīties uz Barcu. Viens ir tas ka Bayern apspēlēja, spēlēja labāk, bet tas nav attaisnojums ne neprecīzajām piespēlēm (pats redzēji brīnumus 1.puslaika vidū) un murgainībām aizsardzībā.
Tāpat arī... atzīstot par patiesību "komanda ir tik spēcīga, cik spēcīgs ir tās vājākais posms", nu Hordi izgājiens pret Robenu... nja (tikai lūdzu nesalīdzinu ar Terijas izgājienu pērnajā sezonā )
nezinu, par ko tur kauneeties? nu smagi zaudeeja, un kas?
nekas nemainiis manu pateiciibu shai komandai par to izcilo sniegumu, ko vinji demonstree faktiski kopsh 2003/2004 sezonas vidus. es vakar tikai veelreiz paarliecinaajos, ka ir paraadiijies (veel viens, taapat kaa RM) stipraaks speeks un tagad Barcai naaksies paaris gadus paarkaartot speeli, lai meegjinaatu atgriezties olimpaa. tas ir dabiigs process.
un par Albas incidentu... c'mon, kuru gan nebesii simulants un raudaataajs Robeens (es saprotu, ka bijushais Chelsea speeleetaajs un arii Alba ir chempions teeloshanaa, bet tomeer)? kursh negribeetu uztaisiit hai-kiku pa vinja matiem plaani klaato galvu? un te... iemeta ar bumbu pa seju, vaimandieninj, noteikti, ka traumu dabuuja

     [+] [-]

, 2013-04-24 12:05, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: protams, ka nav normaali, protams, ka Hummels, Neimaars un Reina (cerams) vai Guita jau kravaa chemodaanus.
nu un kas? kaapeec tragjeediju taisiit?

ja kaads nesaprata. es tikai gribu pateikt, ka tagad Eiropaa dominees Bayern un visiem, absoluuti visiem, ir laiks samierinaaties ar domu, ka regulaari tiks sanjemti shaadi un veel trakaaki peerieni.
un kaads, kas tagad noniecina Barcu, saka "vsjo propalo, šef!", aizmirst, ka Barca peedeejos 6 gadus ir bijusi UCL pusfinaalaa, ka arii shogad, neskatoties uz visaam beedaam un likstaam, kas piemekleeja komandu un ko daudzas citas komandas nepaardziivotu, bet sabruktu (veezisX2), kausos ir tikusi liidz pusfinaalam (tostarp UCL pie ljoti sliktas tiesaashanas - nesuudzos, bet konstateeju faktu), kaa arii, cerams, kljuus par la ligas chempioniem. nesaprotu, tas ir slikts rezultaats?
Un par Bayern dominēšanu... Basti, Millers, Riberī, Robens + Gēce vs Azārs, Mata, Oskars, Ramirešs, so so Lamps un Mozess + Benitas vietā uz sola kas labāks un cerams jau ka maybe Žozē + vēl kādi neizbēgami sastāva jaunumi
hmmm... We'll see

     [+] [-]

, 2013-04-24 12:05, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: ČL 1/4 fināli no 1/2 fināliem neatšķiras - viss tiesnešu zīmē!!

Un ar to es nedomāju, ka Bayern nebija pelnījusi uzvaru!!
Laikam spēli neskatījies. Jā, bija tur pārkāpums,bet vēl divas rokas arī bija un tur tiesneši neiedeva neko!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-24 12:06, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: Juve tikai shogad atgriezusies uz lielaas skatuves? tevi uz paaris gadiem nebija nolaupiijushi citplaneetieshi?

un jaa, tu neesi nekaads madrides fans, bet kaarteejais glori-hanters-viendienniitis, ja tev 0:5 clasico shkjiet mazaak saapiigs par varoniigu zaudeejumu pendelees, lai arii kaada kausa kaadaa pusfinaalaa...
Es laikam vairs nevēlos runāt ar tādu tumsoņu kurš ir tik tāls no futbola un viņa futbols grozās tikai ap Barcelonu. Jā Juve ir atgriezusies uz lielās skatuves tikai šogad, bet izskatās, ka citplanētieši ir apciemojuši tieši tevi, ja tev tas ir tāds pārsteigums. Tātad tādiem amatieriem kā tu varu paskaidrot, ka lielā skatuve nav A serie, bet gan eiropas un pasaules lielākais klubu turnīrs "CL" Pēdējo reizi "vecā sinjora" ar ļoti vāju sniegumu spēlēja 2009. gada sezonā, kur netika ārā no grupas. Jā esmu gloryHunters no 1998 gada, bet tad tu laikam tik sāki macīties staigāt. Hala Madrid

     [+] [-]

, 2013-04-24 12:10, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: nezinu, par ko tur kauneeties? nu smagi zaudeeja, un kas?
nekas nemainiis manu pateiciibu shai komandai par to izcilo sniegumu, ko vinji demonstree faktiski kopsh 2003/2004 sezonas vidus. es vakar tikai veelreiz paarliecinaajos, ka ir paraadiijies (veel viens, taapat kaa RM) stipraaks speeks un tagad Barcai naaksies paaris gadus paarkaartot speeli, lai meegjinaatu atgriezties olimpaa. tas ir dabiigs process.
un par Albas incidentu... c'mon, kuru gan nebesii simulants un raudaataajs Robeens (es saprotu, ka bijushais Chelsea speeleetaajs un arii Alba ir chempions teeloshanaa, bet tomeer)? kursh negribeetu uztaisiit hai-kiku pa vinja matiem plaani klaato galvu? un te... iemeta ar bumbu pa seju, vaimandieninj, noteikti, ka traumu dabuuja
Arī Chelsea pārkārtosies...
Šī sezona beigsies, ceru, ka ar Benitas tomēr izceltu top4 Premjerlīgā (par EL titulu visiem daudz maz... ja ne vienalga tad tik ļoti galva nesāp)
Tad nākamgad varēsim sākt atkal... kā jau teici, ceļu pretī Olimpam... gan Barca, gan Blues. To arī novēlot, beidzam šito diskusiju

     [+] [-]

, 2013-04-24 12:15, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Arī Chelsea pārkārtosies...
Šī sezona beigsies, ceru, ka ar Benitas tomēr izceltu top4 Premjerlīgā (par EL titulu visiem daudz maz... ja ne vienalga tad tik ļoti galva nesāp)
Tad nākamgad varēsim sākt atkal... kā jau teici, ceļu pretī Olimpam... gan Barca, gan Blues. To arī novēlot, beidzam šito diskusiju
nuuu, es saprotu, ka ar lielu varbuutiibu Londonaa atgriezhas TOO, un tad jau jums jauna eera saakas

     [+] [-]

, 2013-04-24 12:32, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: nuuu, es saprotu, ka ar lielu varbuutiibu Londonaa atgriezhas TOO, un tad jau jums jauna eera saakas
it kā jau nedrīkst tā teikt... ka, vienai personai atnākot, uzreiz viss aizies uz tip top. Tā jau gluži nenotiek.
Bet par Chelsea un Mourinju... nu tas tomēr vells ir kā nez... nu jau tik senajos laikos Kobe + Šakils zem groza leikeros (protams, aizmirsot par to kā tas beidzās )
Veiksmīga laulība
Pietrūkst tie laiki, kad Premjerlīgas struktūra bija Chelsea - MU - visi pārējie, nevis kā tagad... MU - visi pārējie.
Daudziem gan nepatika tā pragmatiskā spēle un bieži raksturigie, dzelžainie 1:0. Eh... man gan patika.
Mourinju tas Chelsea tomēr ir no viena komplekta kas Terijs, Lampards un Didjē. Nav viņam Real īstā vieta.

Protams, Hidinka lieliska pussezona (kur Barca vells kāju pusfinālā pielika priekšā ) un tai sekojošā Ancēloti "score 4 fun" sezona.
Un brīnumainais simbola Di Mateo panākums pērn.
Bet nav tas... uz laukuma nav tas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-24 14:18, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jā!
37 miljoni eiro
http://www.soccernews.com/bayern-agree-e37m-deal-for-gotze-valencia-wants-man-utd-stay/118498/
oi jopcik šito es būšu palaidis garām
nu ko Bayern tik pastiprinās, bet joprojām uzskatu, kad vajag nopirkt CB, vidējā līnija jau tā ir zvērā

     [+] [-]

, 2013-04-24 15:20, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: izstāstiet man Latvijas preces cienītājam
kapēc ir TSO un pēkšņi TOO???
Kā tie atšifrējas

es zinu, kas ir SAF, bet Maura sakarā enzinu, ne vienu, ne otru
the special one, kas ir evolucioneejis par the only one (kaa vinsh pats to pazinjoja)

     [+] [-]

, 2013-04-24 15:26, pirms 12 gadiem
prieks par Bayern !