Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Jelgava" pelnīti sakauj "Slovan" un pārraksta kluba vēsturi

Andrejs Siliņš

"Jelgava" pelnīti sakauj "Slovan" un pārraksta kluba vēsturi
Foto: Nora Krevneva, synottipvirsliga.lv

Ceturtdien Zemgales Olimpiskā centra futbola stadionā "Jelgavas" komanda pārrakstīja sava kluba vēsturi, pēc uzvaras pār Bratislavas "Slovan" (3:0) pirmo reizi iekļūstot UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas turnīra trešajā kārtā.

Jelgavnieki bija novērtējuši savas komandas sniegumu pirmajā spēlē izbraukumā un šovakar stadions Jelgavā bija piepildīts. Pie tam skatītāji ne vien skatījās, bet arī aktīvi dzīvoja līdzi, sagādājot patīkamu atmosfēru. Lielā mērā tam par iemeslu ir arī laukumā rādītais futbols - momentu aizraujošas cīņas netrūka.

12. minūtē Grigarāvičam bija laba iespēja atklāt rezultātu, taču tas nenotika. 20. minūtē Sumā no soda laukuma izdarīja spēcīgu sitienu, taču bumba lidoja pāri vārtiem. Pāris minūtes vēlāk atkal uzbrukuma smailē izvirzījās Grigarāvičs, kurš pa kreiso malu ielauzās soda laukumā un izdarīja sitienu garām vārtiem. 25. minūtē de Kampss pārkāpa noteikumus pret Diallo soda laukumā, un tiesnesis norādīja uz 11 metru atzīmi. Sitienu veikt devās Kļuškins, kurš sita kreisajā apakšējā stūrī un atklāja mača rezultātu – 1:0!

Uzreiz pēc vārtu guvuma jelgavniekiem bija jāpārdzīvo briesmas savā laukuma pusē, kad pretinieki ielauzās soda laukumā un piespēlēja gar vārtiem. Bumba tika izsista aiz gala līnijas, bet viesi protestēja, uzskatot, ka bijusi spēle ar roku. Kopumā pēc zaudētajiem vārtiem slovāku komanda sāka presingot aktīvāk, kas arī saprotams – viņiem vajadzīgs vismaz neizšķirts. 36. minūtē Šeļāks ar lielisku tālšāvienu pēc standartsituācijas sita zem vārtu pārliktņa, taču Ikstens atsita bumbu.

38. minūtē Sumā apspēlēja Diallo, iegāja soda laukumā un no asa leņķa gribēja piespēlēt uz tukšo vārtu stūri, taču tur neviens no komandas biedriem neatradās. 42. minūtē Grigarāvičs pa kreiso pusi ielauzās soda laukumā un krita, taču šoreiz brīdinājums tika jelgavniekam par simulāciju, nevis viesu aizsargam par pārkāpumu. Minūti vēlāk Kubiks izniekoja izcilu iespēju izlīdzināt, kad ar vieglu pieskārienu pretī vārtiem jau soda laukumā mainīja bumbas virzienu, taču tā aizripoja pavisam nedaudz garām kreisajam vārtu apakšējam stūrim. Pirmais puslaiks beidzās ar minimālu jelgavnieku vadību – 1:0.

Īsi pēc otrā puslaika sākuma pēc stūra sitiena Redjko veica sitienu ar galvu, bumba lidoja nedaudz pāri vārtiem. Minūti vēlāk pēc Malašenoka piespēles soda laukumā ieskrējušajam Borisam Bogdaškinam otrais ar spēcīgu sitienu zem vārtu pārliktņa panāca jau 2:0! 53. minūtē pēc stūra sitiena “Slovan” sanāca labs sitiens, tomēr bumbu tvēra Ikstens. 64. minūtē Osipovs nomainīja pirmo vārtu guvēju Kļuškinu, kurš tika pavadīts ar aplausiem. 66. minūtē jelgavniekiem kārtējā lieliskā iespēja, bet Malašenoks ar galvu sita pavisam nedaudz pāri vārtiem. Brīdi vēlāk labs sitiens arī Lazdiņam, bet vārtsargs Muha nodemonstrēja savu meistarību.

Lai gan "Slovan" pamazām pārņēma iniciatīvu, bet jelgavnieki atbildēja ar bīstamiem pretuzbrukumiem. Vienā no tādiem 85. minūtē pēc Lazdiņa piespēles no kreisās malas Osipovs no vārtsarga laukuma robežas piespēlēja pretējā malā esošajam Oļegam Malašenokam, kurš sita precīzi vārtu tīklā un panāca jau 3:0, atņemot slovākiem jebkādas cerības uz izglābšanos. Diemžēl neiztika bez liekiem asumiem, kas rezultējās ar Diallo sarkano kartīti par pārāk agresīvu iesaistīšanos konfliktā. Tas savukārt nozīmēja to, ka senegāliešu centra aizsargs nedrīkstēs palīdzēt komandai nākamās kārtas pirmajā spēlē.

Ar rezultātu 3:0 aizraujošā spēle arī noslēdzās. "Jelgava" pirmo reizi kluba vēsturē tikusi Eiropas līgas kvalifikācijas turnīra trešajā kārtā, bet kāds no Latvijas klubiem no paveicis pirmo reizi kopš 2013. gada, kad tas izdevās "Ventspils" vienībai.

UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas turnīrs, 2.kārtas 2.spēle

Jelgava (Latvija) - Slovan (Slovākija) 3:0 (1:0)
Vārti: Kļuškins 27’, Bogdaškins 48’, Malašenoks 85'
Brīdinājumi: Grigarāvičs 42’, Malašenoks 43’, Freimanis 51’, Lazdiņš 78' – Ligeons 14’, Savičevičs 26’, Lāsiks 77', Sekuličs 78', Priškins 89'
Noraidījumi: Diallo 89'
Jelgava: Ikstens, Savčenkovs, Freimanis, Nakano, Redjko, Bogdaškins, Malašenoks (Smirnovs 90+1'), Diallo, Grigaravičs (Kovaļovs 82'), Kļuškins (Osipovs 64'), Lazdiņš.
Tiesnesis: Kens Henrijs Jonsens (Norvēģija)
Divu spēļu summā: 3:0

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:20, pirms 9 gadiem
Man liels prieks par Jelgavas raksturu, drosmi un panākumiem!
Šī gada tabula VL nav taisnīga.
Visi zina, ka es pirms sezonas titulu devu Jelgavai.
Iespējams to nedabūs, bet Eiropā JEL ir Latvijas mazais čempiņš!!!
Lai gan pret Mocartštadti neko vairāk par 1-3 neizspiestu Jelgava.
Apsveicu!!!

Īpaši siliti sveicieni tīģerēnam!!! Drīkst ieraut, lai arī rīt darba diena : )

 +21 [+] [-]

, 2016-07-21 20:21, pirms 9 gadiem
3:0 jau nu negaidīja neviens! MALAČI!
Slēpts komentārs: sasperjods-k

  +9 [+] [-]

, 2016-07-21 20:23, pirms 9 gadiem
Šis ir neticami,bet patīkami..
Lai izdodas pat līdz grupu turnīram tikt...

 +25 [+] [-]

, 2016-07-21 20:24, pirms 9 gadiem
Viena no spožākajām mūsu klubu uzvarām Eirokausu vēsturē! Bija bauda šo visu noskatīties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-07-21 20:24, pirms 9 gadiem
soļojam tālāk. prieks , ka ir izsists tik spēcīgs klubs.

 +26 [+] [-]

, 2016-07-21 20:24, pirms 9 gadiem
beidzot es redzeju Latvijas komandu,kas spele Futbolu,nevis pliki sez defa 88minutes....ari pie 2/0 bija uzbrukumi un sitieni pa vartiem...fani...nu visiem cepuri nost!
paldies par izdevusos vakaru!

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:25, pirms 9 gadiem
Apsveicu Jelgavu .

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:25, pirms 9 gadiem
visu cieņu džeki!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:25, pirms 9 gadiem
Teicams sasniegums! Apsveicu no sirds!

  +4 [+] [-]

, 2016-07-21 20:25, pirms 9 gadiem
Malači Jelgava! Īsta kausu komanda!

Spēles sākumu Slovan kontrolēja, bet vēlāk nespēja neko izdarīt, turklāt ļoti caura aizsardzība, it īpaši kreisajā malā. Vienīgais Sumā no Slovan tiešām paliks atmiņā. Pendele varbūt tāda maiga, bet tas noteikti nemazina Jelgavas panākumu. Žēl gan par Diallo sarkano, bet nu aizsardzības centrā Jelgavai problēmu nav, Smirnovs arī ir ļoti labs aizsargs.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-21 20:25, pirms 9 gadiem
malači, puikas! mellais varēja nedaudz piesargāties.

  -4 [+] [-]

, 2016-07-21 20:25, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kas zina, kā LIE veiktos, ja noturētu viesos to, ko noturēja JEL : )
Zaudetu Zalcburgai ar 0-4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-07-21 20:26, pirms 9 gadiem
Cik Jelgava sańems naudu no UEFA kāds nezin ?

 +11 [+] [-]

, 2016-07-21 20:26, pirms 9 gadiem
Lūk, tas Latvijas sportā ir īsts sasniegums. Paldies, Jelgava!

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:26, pirms 9 gadiem
kāds varbūt zin, cik tad Jelgavas kontā ieripos naudiņas no UEFA, par trešās kārtas sasniegšanu?

  +6 [+] [-]

, 2016-07-21 20:26, pirms 9 gadiem
Skaisti vārti, kas vēl labāk - skaisti izspēlētas kombinācijas arī tur, kur vārti netika gūti.

Jā, labi, pretinieku aizsardzība bija nekāda, īpaši jau no marking viedokļa, bet... tā jau nav Jelgavas problēma un tāpēc šo panākumu nevajag noniecināt.

Varam, ja gribam un ja pretinieks iedod kaut mazo pirkstiņu, lai būtu vieglāk

Apsveicu Jelgavu. Bija prieks skatīties.

  -4 [+] [-]

, 2016-07-21 20:27, pirms 9 gadiem
Tikko redzēju momentus
Pendele tāda uz 20%
Ierakstām skurstenī mūsējiem tiesā pa lāb : )

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:27, pirms 9 gadiem
Cepuri nost! Labi un interesanti spèièja. Labi ka ne pèc Liepàjas Mourinjo shèmas.

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:27, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viena no spožākajām mūsu klubu uzvarām Eirokausu vēsturē! Bija bauda šo visu noskatīties!
un Aktīva spēle!

  +9 [+] [-]

, 2016-07-21 20:28, pirms 9 gadiem
Negaidīju, ka Jelgavas komandā būs tik daudz klavieru nesēju!
Visi strādāja uz rezultātu un savu panāca!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:28, pirms 9 gadiem
Nākošajā kārtā arī labas cerības paņemt Kipras Omoniju/Izraēlas Beitar.

  -3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:28, pirms 9 gadiem
EkspertsPaDziivi rakstīja: Vienigie kas speleja futbolu no Latvijas klubiem un vienigie kas tikai 3. kartaa NIZCAG!!!
Lūdzu pievaldi rupjības!
Liepājai spēlēt pret Sālspili bija smagi

  +6 [+] [-]

, 2016-07-21 20:28, pirms 9 gadiem
Malači! Atšķirībā no dažiem labiem, Jelgavnieki tomēr spēja uzspodrināt Latvijas futbola mundieri. Par tādu spēli nebūtu kauns pie jebkāda iznākuma.

 +11 [+] [-]

, 2016-07-21 20:29, pirms 9 gadiem
Liels prieks par Jelgavu. Neesmu virslīgā viņu fans, bet šeit, protams, nav varinatu un jāatbalsta Latvijas klubs. Malači.

P.S. Cermas Beitar Jerusalem noturēs labvēlīgu iznākumu un tiks tālāk, jo Omonia ir stiprāks klubs un pret ISR domāju būtu diezgan labas izredzes pat par 4.kārtu.
Lai veicas.
Slēpts komentārs: ice F-1

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:29, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tikko redzēju momentus
Pendele tāda uz 20%
Ierakstām skurstenī mūsējiem tiesā pa lāb : )
Ja neietu uz vārtiem, tad nebūtu arī pendeles!
Var spēlēt visu spēli aizsardzībā, tad skaidrs, ka tiesnesis tev par labu netiesās!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:29, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Lūk, tas Latvijas sportā ir īsts sasniegums. Paldies, Jelgava!
Ļoti svinīgs noskaņojums uzreiz!
Rīt apsveikšu visus JEL kolēģus - tā teikt nomērīšu futbola pazīšanu : )

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:29, pirms 9 gadiem
Reeberbahn rakstīja: kāds varbūt zin, cik tad Jelgavas kontā ieripos naudiņas no UEFA, par trešās kārtas sasniegšanu?
https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_...

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:30, pirms 9 gadiem
Uzreiz pēc vārtu guvuma ventspilniekiem bija jāpārdzīvo briesmas savā laukuma pusē, kad pretinieki ielauzās soda laukumā un piespēlēja gar vārtiem.
Pa kuru speli ir sis? man likas ka Jelgava speleja

  -3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:30, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Man liels prieks par Jelgavas raksturu, drosmi un panākumiem!
Šī gada tabula VL nav taisnīga.
Visi zina, ka es pirms sezonas titulu devu Jelgavai.
Iespējams to nedabūs, bet Eiropā JEL ir Latvijas mazais čempiņš!!!
Lai gan pret Mocartštadti neko vairāk par 1-3 neizspiestu Jelgava.
Apsveicu!!!

Īpaši siliti sveicieni tīģerēnam!!! Drīkst ieraut, lai arī rīt darba diena : )
Jelgava ir kausu komanda
Virslīgā Jelgava nevar uzvarēt, jo ilgtermiņā Jelgavas futbols neiet cauri
Kausā priekšplānā ir dzelžaina spēle aizsardzībā, cīņasspars, arī veiksme
Jelgavai vieglāk ir uzvarēt Slovan nekā Mettu

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:30, pirms 9 gadiem
Omonia - Beitar 2:2 pēc pirmā puslaika. Kipras klubam der uzvara tikai ar 2 vārtu pārsvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:31, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Jelgava ir kausu komanda
Virslīgā Jelgava nevar uzvarēt, jo ilgtermiņā Jelgavas futbols neiet cauri
Kausā priekšplānā ir dzelžaina spēle aizsardzībā, cīņasspars, arī veiksme
Jelgavai vieglāk ir uzvarēt Slovan nekā Mettu
Ar šādu spēli pret Mettu- būtu 5:0!

Cita lieta, ka šādu spēli ir grūti ilgtermiņā noturēt!

  +5 [+] [-]

, 2016-07-21 20:31, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Man liels prieks par Jelgavas raksturu, drosmi un panākumiem!
Šī gada tabula VL nav taisnīga.
Visi zina, ka es pirms sezonas titulu devu Jelgavai.
Iespējams to nedabūs, bet Eiropā JEL ir Latvijas mazais čempiņš!!!
Lai gan pret Mocartštadti neko vairāk par 1-3 neizspiestu Jelgava.
Apsveicu!!!

Īpaši siliti sveicieni tīģerēnam!!! Drīkst ieraut, lai arī rīt darba diena : )
Atslābsti, būtu Liepāja Jelgavas vietā, būtu apcisājies no priekiem un runātu par flagmaņiem, vienīgo un varēnāko klubu, utt.

  +5 [+] [-]

, 2016-07-21 20:31, pirms 9 gadiem
Mācāties FK Liepāja kā jāspēlē futbols, nevis prasti bumbu dauzīt !

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:31, pirms 9 gadiem
Es gan labāk gribētu aizbraukt uz Kipru, nevis Izraēlu. Šoreiz noteikti nelaidīšu garām tikt ļopenē. Ilgi sevi šāustīju par neizmantoto iespēju tikt uz Maķedoniju.

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:31, pirms 9 gadiem
ice F-1 rakstīja: "iists"
Te tev nav pieveikt 6 nopietnus skeletonistus

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:32, pirms 9 gadiem
eirolīgas experts rakstīja: ir kadam info cik tadi jelgavas speletaji pelna mēnesi ,piemeram lazdins ,freimanis ,nakano ,dialo ?

vienkarsi gribu zināt vai vini ir isti profesioanli vai amatieri ,un tā izsecināt šii panakuma vertibu
Ja tu nebūtu provokators, bet normāls, kaut vai kulturāls un gudrs tīņa vecuma puika, tad paņemtu, ieslēgtu savas smadzenes un sameklētu informāciju par Jelgavas pirmssezonas plāniem, tobiš, pirmssezonas presesni, kur bija viss izklāstīts. bet nu, kuram es to saku?

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:32, pirms 9 gadiem
Reeberbahn rakstīja: kāds varbūt zin, cik tad Jelgavas kontā ieripos naudiņas no UEFA, par trešās kārtas sasniegšanu?
Third qualifying round: €220,000

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:32, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te tev nav pieveikt 6 nopietnus skeletonistus
Kur pēkšņi tik daudz uzradušies?
Slēpts komentārs: Mīlas Bimbambols

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:32, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Ja neietu uz vārtiem, tad nebūtu arī pendeles!
Var spēlēt visu spēli aizsardzībā, tad skaidrs, ka tiesnesis tev par labu netiesās!
Diallo tur vienkārši sapinās pats sevī. Tiesnesim likās, ka nokrita no uzlēciena

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:33, pirms 9 gadiem
kāds varbūt var izskaidrot kāpēc tikai Dialo sarkanā un Priškinam dzeltenā? Itkā jau abi viens otru grūstījā un sejā plaukstas bakstīja..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:33, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Ar šādu spēli pret Mettu- būtu 5:0!

Cita lieta, ka šādu spēli ir grūti ilgtermiņā noturēt!
Nebūtu
Metta spēlētu no aizsardzības un Jelgavai nav tāda uzbrukuma, lai viegli pārlauztu dzelžainu aizsardzību. Te bija otrādi. Slovan vairāk kontrolē bumbu un lietuvietis ar partneriem skrien pretuzbrukumos

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:33, pirms 9 gadiem
Malači !!!!! īsta kausu komanda! žel ka tikai ir puiši ,kas ar necieņu izturās pret savu klubu un Latvijas futbolu , kā trauku lupatu nometa mūsejo kreklu ! Savs klubs ir jāmīl ,kaut ko tādu es vel nebiju redzējis !

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:33, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Diallo tur vienkārši sapinās pats sevī. Tiesnesim likās, ka nokrita no uzlēciena
Par kontaktu soda laukumā- Dod katru 1/4 spēli, cik esmu novērojis!

  -3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:34, pirms 9 gadiem
Alexkis86 rakstīja: Prieks vērot, kā Jel spēlē pozicionāli - mums ir klubi, kuri spēj ātri izskriet pretuzbrukumos, bet spēlēt tādu pozicionālo futbolu laukuma centrā ir kaut kas neredzēts priekš Latvijas. Bumbas atņemšana superīga, viens palīdz citiem. Piespēļu kvalitāte ir laba, nemaz nerunājot par uzvarētām divcīņām. Ļoti gudrs futbols un labs rezultāts. Omonia/Beitar nebūs viegli pret mums. Apsveicu visus ar vēsturisko panākumu!
DOmāju, ka šie vēl ir Vitaļika augļis!

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:35, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Diallo tur vienkārši sapinās pats sevī. Tiesnesim likās, ka nokrita no uzlēciena
Nu skatoties spēli tā nelikās. Varbūt arī bija mazliet pietiesāts par labu tajā epizodē,bet to visu slovākiem atdeva atpakaļ pēcāk iedodot dzelteno par simulāciju otras pendeles vietā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:35, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Nebūtu
Metta spēlētu no aizsardzības un Jelgavai nav tāda uzbrukuma, lai viegli pārlauztu dzelžainu aizsardzību. Te bija otrādi. Slovan vairāk kontrolē bumbu un lietuvietis ar partneriem skrien pretuzbrukumos
Dzelžaina aizsardzība
Tur čaļi ar pieredzi ČL?

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:35, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Es gan labāk gribētu aizbraukt uz Kipru, nevis Izraēlu. Šoreiz noteikti nelaidīšu garām tikt ļopenē. Ilgi sevi šāustīju par neizmantoto iespēju tikt uz Maķedoniju.
Beitar lielisks stadions

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:35, pirms 9 gadiem
Aamen!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-07-21 20:36, pirms 9 gadiem
inokentijs371 rakstīja: Mācāties FK Liepāja kā jāspēlē futbols, nevis prasti bumbu dauzīt !
Nu cik var to pašu raut? Šādus vārdus parasti saka tie kam pilnīgi nav sajēgas par parastām lietām sportā.

Salzburg pārbrauktu pāri Jelgavai tāpat kā liepājai un visticamāk arī pārbrauktu slovan pāri, nu nevar šos pārus salīdzināt, protams, prieks par Jelgavu, viņi nebija favorīti, bet ne jau tik liela bija līmeņu starpība

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:36, pirms 9 gadiem
""Uzreiz pēc vārtu guvuma ventspilniekiem bija jāpārdzīvo briesmas savā laukuma pusē...""

Liels prieks par Jelgavu!

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:36, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Jelgava- izcili!
Liepāja- labi.
Ventspils- apmierinoši.
Spartaks- pašvaki.

Latvija kausos kopumā- labi!
Un vēl gaidām Jelgavas rezultātu nākamajā kārtā.
Spartaks pašvaki pēc gala rezultāta, bet ne pēc snieguma. Būtu vārtsargs spēlējis līmenī, būtu labas iespējas tikt tālāk

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:36, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Jelgava- izcili!
Liepāja- labi.
Ventspils- apmierinoši.
Spartaks- pašvaki.

Latvija kausos kopumā- labi!
Un vēl gaidām Jelgavas rezultātu nākamajā kārtā.
JEL - teicami (izcili, ja tiks grupā)
LIE - gandrīz labi (bez vārtiem un bez punktiem, lai gan bez pamatotām cerībām uz to)
SPA - apmierinoši (BKR čempionāts nav knaps)
VEN - apmierinoši (uz fēru rēķina)

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:37, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kur pēkšņi tik daudz uzradušies?
Neviena mājsaimniece to nesapratīs, bet fakts, ka uzvara šovakar ir daudz nozīmīgāka par Dukura zeltu tā sauktajā Pasaules kausā.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:37, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Par kontaktu soda laukumā- Dod katru 1/4 spēli, cik esmu novērojis!
Pie katra kornera ir 14 rupjāki kontakti
140 spēlēs ne viena pendeļa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-07-21 20:38, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Dzelžaina aizsardzība
Tur čaļi ar pieredzi ČL?
Dzelžaina ar domu, ka 10 spēlētāji aizsardzībā, nevis, ka tā būtu Eiropas grandu aizsardzība
To mēs jau redzam virslīgā, kur Jelgavai neklājas viegli

  +4 [+] [-]

, 2016-07-21 20:38, pirms 9 gadiem
Malači jelgavnieki,nedaudz uzspodrināja Virslīgas mundieri.

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:39, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Dzelžaina ar domu, ka 10 spēlētāji aizsardzībā, nevis, ka tā būtu Eiropas grandu aizsardzība
To mēs jau redzam virslīgā, kur Jelgavai neklājas viegli
Virslīgā tā viņi pret Mettu nespēlē, kur ar galvu mēģina bloķēt sitienus!

  +2 [+] [-]

, 2016-07-21 20:39, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Pie katra kornera ir 14 rupjāki kontakti
140 spēlēs ne viena pendeļa
skauž, ka Jelgava tika tālāk? Ko var cepties? Ja arī "izzīda" to pendeli vai nevajadzētu priecāties, ka ir viena no retajām reizēm, kad tiesnesis notiesā par labu savējiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:41, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Malači jelgavnieki,nedaudz uzspodrināja Virslīgas mundieri.
Ne tikai Jelgava
Latvijas klubi kopumā tomēr ir sākuši uzrādīt labākus rezultātus
Nav vairs zaudējumi visādiem ziemeļīriem, zaudējumi ar nelielu starpību un tiek uzveiktas arī krietni bagātākas komandas

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:41, pirms 9 gadiem
dueto rakstīja: skauž, ka Jelgava tika tālāk? Ko var cepties? Ja arī "izzīda" to pendeli vai nevajadzētu priecāties, ka ir viena no retajām reizēm, kad tiesnesis notiesā par labu savējiem?
Galīgi neskauž!!!
Esmu Latvietis pārākais, nevis parastais.
Ja netici, es jau rakstīju, ka ierakstām skurstenī, ka tiesneši mums spalīdz

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:42, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Neviena mājsaimniece to nesapratīs, bet fakts, ka uzvara šovakar ir daudz nozīmīgāka par Dukura zeltu tā sauktajā Pasaules kausā.
Drīkst papildināt?
Nitiša/CSDD trase un PČ rallijkrosā posms arī ir maznozīmīgāks par šo panākumu!!!

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:42, pirms 9 gadiem
Galvenais, ka arī ir ne tikai Jelgavai nauda + nākamā kārta, bet Virslīgai arī punkti tiek Eiropas līgu kopvērtējumā!

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:42, pirms 9 gadiem
tie kas te strīdas par pārējiem klubiem un kaut ko saka, tadno vienas puses gribas, lai Jelgava tiek 4.kārtā un Austriešu sarkanie buļļi zaudē ČL un spēlē pret Jelgavu

Jo ir pilnīgi skaidrs, ka vienalga, lai kurš nāktu pretī Jelgavai abu komandu kopējais reitings būs starp mazākājiem 3.kārtā un vienai no komandām arī 4.kārtā,kas tur tiks, tāpēc play-off raundā ir 90% iespēja, ka tāpat tiktu pretī kāds tiešām labs klubs ar lielu vārdu.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:42, pirms 9 gadiem
Uzreiz pēc vārtu guvuma ventspilniekiem bija jāpārdzīvo briesmas savā laukuma pusē, kad pretinieki ielauzās soda laukumā un piespēlēja gar vārtiem.
WTF autor!
tu no Sudpils vai ka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:43, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Malači jelgavnieki,nedaudz uzspodrināja Virslīgas mundieri.
Neko neredzēju no Tavējo mača!
Kāda izjūta!?!?

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:44, pirms 9 gadiem
Autors ielaidis kļūdu, kur Jelgavnieku vietā ierakstīts ventspilnieku, gan jau fiksi izlabos

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:46, pirms 9 gadiem
rozens rakstīja: pret komandu ,kura vēl ir atvaļinājumā?
Pirmajā spēlē - jā! Varējām reālāk ko panākt.
Otrajā - pa nedēļu RB bija jau krietni pielikuši.

Man interesētu profu viedoklis, Liepājā zāliens šķita sauss un garšs. Vai tas nozīmē, ka Liepāja apzināti sita tempu lejā (arī paši savām kontrām).
LAT TUR brīnumā tieši uz ātro zālienu paveicām brīnumus.

  +4 [+] [-]

, 2016-07-21 20:48, pirms 9 gadiem
Tirgus vērtība: FK Jelgava(2,47 mlj) pret Bratislavas Slovan (7,00 mlj)
Breidablik bija pie 2mlj

Pārējie klubi:

FK Ventspils(3,25 mlj) pret Aberdeen(7,3 mlj)
Vikingur(nav precīzi zināms)

FK Spartaks(2,55 mlj) pret Minskas Dinamo(6,35 mlj)

FK Liepāja(3,05 mlj) pret FK Red Bull Salzburg(41,5 mlj)

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 20:49, pirms 9 gadiem
Igauņi tikko panāca neizšķirtu, panāca papildlaiku pret izraēlas klubu 90 min!!! Par kaimiņiem estiņiem!

  +2 [+] [-]

, 2016-07-21 20:49, pirms 9 gadiem
Malači Mītavnieki!
Nav ko salīdzināt ne ar Liepāju ne Ventspili, katram savs stāsts un ceļš ejams. Uz kopējā LV futbola fona tas ir lielisks panākums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:51, pirms 9 gadiem
Biroj, atzīsti, ka atkal aptaisījies ar savām prognozēm😀 Nekad nevajag būt tik kategoriskam.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:51, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te tev nav pieveikt 6 nopietnus skeletonistus
20+...

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:52, pirms 9 gadiem
kriss1 rakstīja: Bobslejs ari
aksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:54, pirms 9 gadiem
Biju stadionā. Visas vietas bija aizņemtas! Superīga atmosfēra! Jelgava parādīja patiešām lielisku sniegumu! Otrie vārti jau slovākus morāli sagrāva, bet Jelgava tikai turpināja savu spēli un 3:0 - likumsakarīgs iznākums!!! Malači!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:54, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Drīkst papildināt?
Nitiša/CSDD trase un PČ rallijkrosā posms arī ir maznozīmīgāks par šo panākumu!!!
Tādus es vispār neskaitu. Tie ir nulle.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:55, pirms 9 gadiem
ice F-1 rakstīja: 20+...
Daini, ko tu te maisies kā peles sūds pa putraimiem? Spēli redzēji? Kā patika futbols?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 20:57, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Tādus es vispār neskaitu. Tie ir nulle.
Absolūti muļķīga salīdzināšana
Katra sporta veida panākumus jāvērtē atsevišķi, tos savstarpēji nesalīdzinot

     [+] [-]

, 2016-07-21 20:57, pirms 9 gadiem
kriss1 rakstīja: Ko vins uzlika?
Laikam neko, bet pirms spēles vaimanāja, ka neesot varianti un, ka Jelgava neprotot spēlēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-07-21 20:59, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Absolūti muļķīga salīdzināšana
Katra sporta veida panākumus jāvērtē atsevišķi, tos savstarpēji nesalīdzinot
Kāpēc nevar salīdzināt salīdzināmas lietas- kā popularitāti, sacelto ievērību, auditoriju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-07-21 20:59, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Absolūti muļķīga salīdzināšana
Katra sporta veida panākumus jāvērtē atsevišķi, tos savstarpēji nesalīdzinot
Tad arī salīdzini Serģi ar Stupeli, kamēr es salīdzināšu Verpakovski ar Paharu.

Divus mehāniķus ar diviem miljonāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:00, pirms 9 gadiem
kriss1 rakstīja: Nezinaju ka tik lielas tirgus vertibas ir Latvijas klubiem.
Ps domaju ka lielaka ir Liepajai un tad otra lielaka Jelgavai un tikai pec tam Ventspils,lukas ka Aivarins futeni neatbalsta
Katram profesionālam futbolistam ir normāla tirgus vērtība, jo prasmes jau viņiem ir- atliek tikai tās likt lietā!
Tāpat ir arī basketbolā, kur par Porzinģi, Bertānu- ACB klubi paņēma savu artavu!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:02, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kāpēc nevar salīdzināt salīdzināmas lietas- kā popularitāti, sacelto ievērību, auditoriju?
Tāpēc, ka to ir visai grūti salīdzināt
Un tas, ka renes sporta veidi nav tik populāri kā futbols, nenozīmē, ka tie nenes Latvijas vārdu pasaulē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:03, pirms 9 gadiem
murzilks rakstīja: Biju stadionā. Visas vietas bija aizņemtas! Superīga atmosfēra! Jelgava parādīja patiešām lielisku sniegumu! Otrie vārti jau slovākus morāli sagrāva, bet Jelgava tikai turpināja savu spēli un 3:0 - likumsakarīgs iznākums!!! Malači!!!
CIk Jums vietu?

  -2 [+] [-]

, 2016-07-21 21:03, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Tāpēc, ka to ir visai grūti salīdzināt
Un tas, ka renes sporta veidi nav tik populāri kā futbols, nenozīmē, ka tie nenes Latvijas vārdu pasaulē
Nenes nekādu vārdu pasaulē, jo auditorija ir tuva nullei.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:04, pirms 9 gadiem
600k $ kabataa
Malači.

  -3 [+] [-]

, 2016-07-21 21:05, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Tāpēc, ka to ir visai grūti salīdzināt
Un tas, ka renes sporta veidi nav tik populāri kā futbols, nenozīmē, ka tie nenes Latvijas vārdu pasaulē
Rene nes ļoti labi Latvijas vārdu un varēšanu Latvijā!!!
Katram savs!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:05, pirms 9 gadiem
kriss1 rakstīja: Moz 1 miljons uzzina kas ir Latvija no renes
Nav precīzu datu

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:05, pirms 9 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: 600k $ kabataa
Malači.
Laiks apciemot tīgerēnu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:07, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Rene nes ļoti labi Latvijas vārdu un varēšanu Latvijā!!!
Katram savs!!!
Precīza piezīme- produkts iekšējam patēriņam, lai celtu pašapziņu.

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:07, pirms 9 gadiem
kriss1 rakstīja: Tikai kad janosauc gada sportists Dukurs ir musu stārs !!!!
un piem. Somijaa, Sveicee orientieristi

  +2 [+] [-]

, 2016-07-21 21:07, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nenes nekādu vārdu pasaulē, jo auditorija ir tuva nullei.
Nav nekāda 0
Turklāt to sponsoru vārds, kas atbalsta renes sportu, labāk nonāk pie mērķauditorijas

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:09, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Precīza piezīme- produkts iekšējam patēriņam, lai celtu pašapziņu.
Sports nesastāv tikai no lielajiem sporta veidiem

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:09, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Rene nes ļoti labi Latvijas vārdu un varēšanu Latvijā!!!
Katram savs!!!
Latvijā nes perfekti. Par to šaubu nav.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:09, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Rene nes ļoti labi Latvijas vārdu un varēšanu Latvijā!!!
Katram savs!!!
Latvija drīzāk nes reni, jo nav daudz valstu, kas to uztur profesionālu!
Tas parāda tikai to, ka Latvijā un Latvijas cilvēkiem ir nauda- par ko uzturēt šos ziemas sporta veidus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:09, pirms 9 gadiem
Omonia iesit vārtus , pēdējās 10 minūtes būs karstas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:12, pirms 9 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Omonia iesit vārtus , pēdējās 10 minūtes būs karstas
pie 0:1 domāju, ka viņi 3 neiesitīs un maz cerību viņiem, bet iesita 3 un ir pat labas cerības, bet ceru, ka Omonia tālāk netiks..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:12, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: CIk Jums vietu?
Es neesmu pats no Jelgavas, bet stadionā ir 1560 vietas. Nav pārāk daudz. Uz trešo kārtu momentā būs jāpērk biļetes, jo gribētāji būs daudz vairāk. Bet atmosfēra Jelgavā - super!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-07-21 21:13, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Latvija drīzāk nes reni, jo nav daudz valstu, kas to uztur profesionālu!
Tas parāda tikai to, ka Latvijā un Latvijas cilvēkiem ir nauda- par ko uzturēt šos ziemas sporta veidus!
Visi statistikas dati pierāda, ka rene ir nulle. Jo īpaši skeletons, kas ir nuļļu nulle. Jebkāda interese pasaulē ir saistīta r to, cik liela ir interese Latvijā. Jo ārpus Latvijas interese par šo sporta veidu ir tāda pati kā par peļu ķeršanu Sabilē.

  -3 [+] [-]

, 2016-07-21 21:14, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Visi statistikas dati pierāda, ka rene ir nulle. Jo īpaši skeletons, kas ir nuļļu nulle. Jebkāda interese pasaulē ir saistīta r to, cik liela ir interese Latvijā. Jo ārpus Latvijas interese par šo sporta veidu ir tāda pati kā par peļu ķeršanu Sabilē.
Ja liela daļa Vācijas skatās peļu sacensības, tad tev ir taisnība

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:14, pirms 9 gadiem
A-Burts-ibio rakstīja: Koiva, tev personiski atgādinu, ka Latvijā būšu augustā, pats takš uzprasījies uz šņabīti Būs vēl daži labi SC personāži, kuri piekrita tikties, tā kā gatavojies tusiņam! P.S. ja vēl izdotos izcepīt kādu no SC adminiem, vispār būtu superjautri
Jā. Tikai augustā būsi? Uz palikšanu taču taisījies.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:15, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Ja liela daļa Vācijas skatās peļu sacensības, tad tev ir taisnība
Vai Tev ir dati par skatīšanos Vācijā?

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:15, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Ja liela daļa Vācijas skatās peļu sacensības, tad tev ir taisnība
cik tad ir ''liela daļa Vācijas''?

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:16, pirms 9 gadiem
Kipras skomanda izakatas spelejama un pat nemama

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:17, pirms 9 gadiem
Andrej Siliņ, palabo par ventspilnieku briesmām

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:17, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Visi statistikas dati pierāda, ka rene ir nulle. Jo īpaši skeletons, kas ir nuļļu nulle. Jebkāda interese pasaulē ir saistīta r to, cik liela ir interese Latvijā. Jo ārpus Latvijas interese par šo sporta veidu ir tāda pati kā par peļu ķeršanu Sabilē.
Galvenā vilcēja ir Vācija, bet arī tur trases, sportisti- tiek dotētas no sponsoriem un valsts!
Auditorija ir ļoti maza un TV rādītāji tiek uzpūsti, lai saņemtu- lielākus atbalstu no sponsoriem un valsts!

  -2 [+] [-]

, 2016-07-21 21:17, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Vai Tev ir dati par skatīšanos Vācijā?
OS ir vislielaakie reitingi renei

PK sezona tikai zaudee biatlonam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:18, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Vai Tev ir dati par skatīšanos Vācijā?
Pietiekami liela
Vācu televīzijas kanāli plaši atspoguļo sacensības un arī apraksta

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:19, pirms 9 gadiem
omg te ir futbola sadala nevis skeletona. ejiet strideties kkur citur kuram sencis krutaks

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:19, pirms 9 gadiem
krutais no UK rakstīja: Kipras skomanda izakatas spelejama un pat nemama
tikai viņie jāgūst varti, lai tiktu tālāk. iet spēles 89minjau.

p.s. kāds zin kur rāda Igauņu spēli? tiem tulīt pendeles izskatas, ka būs.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:19, pirms 9 gadiem
A-Burts-ibio rakstīja: Ne viss tik ātri darās! Tu domā, es kāds barans esmu, lai uz mūžu mūžiem pārrautu saiknes ar klondaiku? Vienkārši var takš baudīt mežonīgo rietumu labumus tur fiziski neatrodoties, bet pie tā ir mazliet jāpiestrādā un tam ir vajadzīgs laiks
Ko tad jau sarunājis esi? Suveizdu arī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:20, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Galvenā vilcēja ir Vācija, bet arī tur trases, sportisti- tiek dotētas no sponsoriem un valsts!
Auditorija ir ļoti maza un TV rādītāji tiek uzpūsti, lai saņemtu- lielākus atbalstu no sponsoriem un valsts!
Ja nevienu neinteresētu, nekas netiktu arī rādīts
Vācijā vēsturiski ir diezgan liela interese par renes sportiem
Uz sacensībām bieži vien sanāk liels daudzums skatītāju

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:20, pirms 9 gadiem
es parasti skatos livetc.sx bet tur sudiga kvalitate sai spelei bija

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:22, pirms 9 gadiem
jalgavas speli radija idealaa kvalitatee, tikai bez komemtetaja

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:23, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Ja nevienu neinteresētu, nekas netiktu arī rādīts
tieshi taa...un jenkju NBC arii tad neliktu programmaa

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:23, pirms 9 gadiem
Kiprā spēle galā. Jelgavai būs jāspēlē ar Beitar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:24, pirms 9 gadiem
Kipras Omonia uzvarēja ar 3:2, mūsējiem jāspēlē ar Izraēlas klubu.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:24, pirms 9 gadiem
Ha ar jevrejiem Jelgava trešajā kārtā spēlēs

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:24, pirms 9 gadiem
Tagad oficiāli
3 kārtā Jelgava - Beitar Jerusalem (Isr)

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:25, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Ja nevienu neinteresētu, nekas netiktu arī rādīts
Vācijā vēsturiski ir diezgan liela interese par renes sportiem
Uz sacensībām bieži vien sanāk liels daudzums skatītāju
Ir maza interese pat ja salīdzina ar handbolu, nemaz nerunājot par futbolu! Skaidrs, ka ja tev pieder vairākas trases, tad rādīs valsts TV, jo rādīšana jau neko praktiski nemaksā!

Trasēs parasti ir 1-2 tūkstoši, bet galvenokārt uz kamaniņām, jo ir daudz OS čempioni!

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:25, pirms 9 gadiem
A-Burts-ibio rakstīja: Suveizda diez vai piekritīs, kaulu kambars, no vienas glāzītes atplīsīs
Nu konkrētāk, kas, kad? Ceru, ka trakā Melisa nebūs?

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:27, pirms 9 gadiem
Tikmēr Kalju jāsit būs pendeles pret Haifas Maccabi

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:27, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Ir maza interese pat ja salīdzina ar handbolu, nemaz nerunājot par futbolu! Skaidrs, ka ja tev pieder vairākas trases, tad rādīs valsts TV, jo rādīšana jau neko praktiski nemaksā!
jaa,kaa tad...futbolu var radiit no vienas kameras...a cik tad renei vajag,lai nodroshinaatu kvalitativu translaaciju??

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:29, pirms 9 gadiem
gandriz 33.5 k setdvietas tribines. visiem jelgavas atbalstitajiem vietas pietiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:31, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Ir maza interese pat ja salīdzina ar handbolu, nemaz nerunājot par futbolu! Skaidrs, ka ja tev pieder vairākas trases, tad rādīs valsts TV, jo rādīšana jau neko praktiski nemaksā!

Trasēs parasti ir 1-2 tūkstoši, bet galvenokārt uz kamaniņām, jo ir daudz OS čempioni!
a kaapec obligaati valsts TV....tad jau drizaak kada regionalaa vai online televizija raadiitu, ja nebuutu auditorija

Vacijaa piem. biichu, treku neraada valsts TV,bet tikai kaadi online kanaali

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:31, pirms 9 gadiem
A-Burts-ibio rakstīja: Melissa nebūs, konkrētāk vēlāk
Labprātāk gribētu augusta beigas vai septembra sākumu.

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:32, pirms 9 gadiem
igauniem japarbauda raksturs, katris situens var bu 220k eiro verts

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:34, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Ir maza interese pat ja salīdzina ar handbolu, nemaz nerunājot par futbolu! Skaidrs, ka ja tev pieder vairākas trases, tad rādīs valsts TV, jo rādīšana jau neko praktiski nemaksā!
Trases ir, jo sacensības tiek apmeklētas
Turklāt populāri ir visādas skatītāju vizināšanas, kas vairo sporta popularitāti
Ja sporta veids būtu galīgi nepopulārs, tas jau būtu nomiris dabīgā nāvē

  +2 [+] [-]

, 2016-07-21 21:34, pirms 9 gadiem
zaxx, 21:24, pirms 9 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Tagad oficiāli
3 kārtā Jelgava - Beitar Jerusalem (Isr)

Nebūs viegli,bet ne neiespējami.

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:36, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Trases ir, jo sacensības tiek apmeklētas
Turklāt populāri ir visādas skatītāju vizināšanas, kas vairo sporta popularitāti
Ja sporta veids būtu galīgi nepopulārs, tas jau būtu nomiris dabīgā nāvē
Ko darīsi ar trasēm? Nojaukšana ir dārga + OS medaļas vairs nebūtu...

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:36, pirms 9 gadiem
atsita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 21:38, pirms 9 gadiem
Igauņi arī tiek tālāk 5-3 uzvar pendelēs

Kalju izsit Maccabi Haifa

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:38, pirms 9 gadiem
ice F-1 rakstīja: a kaapec obligaati valsts TV....tad jau drizaak kada regionalaa vai online televizija raadiitu, ja nebuutu auditorija

Vacijaa piem. biichu, treku neraada valsts TV,bet tikai kaadi online kanaali
Bīčs un Treks ir profesionālie sporta veidi un par translācijām ir jāmaksā!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:39, pirms 9 gadiem
apsveicam igaunus

  +2 [+] [-]

, 2016-07-21 21:39, pirms 9 gadiem
zaxx rakstīja: Igauņi arī tiek tālāk 5-3 uzvar pendelēs

Kalju izsit Maccabi Haifa
OMG!!

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:40, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Ko darīsi ar trasēm? Nojaukšana ir dārga + OS medaļas vairs nebūtu...
Ja nebūtu nekādas intereses, trasi slēgtu un neieguldītu tādas summas ne trases uzturēšanā, ne sportistu sagatavošanā

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:40, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Bīčs un Treks ir profesionālie sporta veidi un par translācijām ir jāmaksā!
kas to buutu domaajis....ZDF/ARD vel nabadziigaaka par LTV

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:41, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: zaxx, 21:24, pirms 9 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Tagad oficiāli
3 kārtā Jelgava - Beitar Jerusalem (Isr)

Nebūs viegli,bet ne neiespējami.
Beitar nav BATE ; )

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:43, pirms 9 gadiem
Vīri un sievas!!!
CIks spēles no EK ir rādītas LTV? vai kauču TV6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:46, pirms 9 gadiem
Ja igauńi var, mēs ari varam!!!

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 21:46, pirms 9 gadiem
Pieredzējušais lietuvietis izvēlējās pareizo taktiku,kas arī deva super labu rezultātu.Paldies jāsaka arī tiesnesim,par pieškirto vienpadsmitnieku,tas deva komandai papildus pārliecību par saviem spēkiem.Tā turpināt,un pārvarēt nākamo kārtu cīņā ar izraeļiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:47, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vīri un sievas!!!
CIks spēles no EK ir rādītas LTV? vai kauču TV6
tu tieshaam domaa valstii,kur dailslidoshanai ir lielaki reitingi, tu atradiisi kadu futbola speli programmaa...NEKAD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 21:50, pirms 9 gadiem
EkspertsPaDziivi rakstīja: Bet jaa interese pat par EK ir tuvu 0, nevar neviens laukums savu vieniigo tribini vieniigo reizi sezonaa pilnu pielasit. Gan Lepaja, gan Jelagava, par Vpili vispar nerunasim - tur kaadi 250 cilveki tik bija
Jelgavā viss bija pilns. Tukšais bija viesu sektors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:55, pirms 9 gadiem
Apsveicu Jelgavniekus! Pārskrēju ar acīm komentiem, ja pareizi sapratu, tad šis ir nozīmīgākais panākums Latvijas sporta vēsturē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 21:57, pirms 9 gadiem
apsveicu visus ar uzvaru. cik žēl, ka nepiedalījos šajā pasākumā. vēlreiz-apsveicu visus!!!! nenormāls panākums LV futbolā
https://www.youtube.com/watch?v=XJp...

     [+] [-]

, 2016-07-21 21:59, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Apsveicu Jelgavniekus! Pārskrēju ar acīm komentiem, ja pareizi sapratu, tad šis ir nozīmīgākais panākums Latvijas sporta vēsturē?
Galīgi Pareizi nesaprati😃

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:03, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Apsveicu Jelgavniekus! Pārskrēju ar acīm komentiem, ja pareizi sapratu, tad šis ir nozīmīgākais panākums Latvijas sporta vēsturē?
Dīvaini, ka tev kaut kas tāds kopā salikās.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-21 22:04, pirms 9 gadiem
eirolīgas experts rakstīja: es kā lietpratējs kepkām, teiķsu tā

liepaja ļoti vāji
ventspils vāji
spartaks
viduvēji
jelgava izcili

Tev kāds,pajoliņ,kaut ko prasīja?

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:06, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Dīvaini, ka tev kaut kas tāds kopā salikās.
Lasu komentus un izdaru secinājumus, cik varēja noprast, tad viss pārējais ir nulle vai vismaz stipri tuvu tam, nu, vismaz tas, kas nav ar futbolu saistīts

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:08, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Lasu komentus un izdaru secinājumus, cik varēja noprast, tad viss pārējais ir nulle vai vismaz stipri tuvu tam, nu, vismaz tas, kas nav ar futbolu saistīts
Salīdzināts jau tika ar nullēm, kam grūti nepiekrist, ja vien kaut ko neesmu palaidis garām.

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:09, pirms 9 gadiem
Reeberbahn rakstīja: kāds varbūt zin, cik tad Jelgavas kontā ieripos naudiņas no UEFA, par trešās kārtas sasniegšanu?
Ziņās teica ka 600k.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:12, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Salīdzināts jau tika ar nullēm, kam grūti nepiekrist, ja vien kaut ko neesmu palaidis garām.
Hmm.. tik nesaprotu, kāpēc tādiem sporta flagmaņiem, kā futbola līdzjutējiem, tik ļoti gribās mazāk populārus sporta veidus noniecināt un saukt par nullēm? Kas tie par jokainiem kompleksiem?

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:14, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Hmm.. tik nesaprotu, kāpēc tādiem sporta flagmaņiem, kā futbola līdzjutējiem, tik ļoti gribās mazāk populārus sporta veidus noniecināt un saukt par nullēm? Kas tie par jokainiem kompleksiem?
Tāpēc, ka viens skeletons fanāts nāk un sāk smīkņāt par šo Jelgavas panākumu, viss pārejais jau ir tikai atbildes reakcija.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:15, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Hmm.. tik nesaprotu, kāpēc tādiem sporta flagmaņiem, kā futbola līdzjutējiem, tik ļoti gribās mazāk populārus sporta veidus noniecināt un saukt par nullēm? Kas tie par jokainiem kompleksiem?
Tev patīk, kad no tukšas vietas cep mītus un skalo smadzenes?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:18, pirms 9 gadiem
Ejam gulēt un pērkam traki dārgas biļetes uz JEL Beitar

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:19, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tāpēc, ka viens skeletons fanāts nāk un sāk smīkņāt par šo Jelgavas panbākumu, viss pārejais jau ir tikai atbildes reakcija.
ko es smiiknaaju??
es tikai piekasijos pie Bimbja komenta...

Jebkursh panaakums OS veidos vai pasaules chempjos motoru sportos ir ISTS sasniegums mazajai Latvijas valstij

  -2 [+] [-]

, 2016-07-21 22:19, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tāpēc, ka viens skeletons fanāts nāk un sāk smīkņāt par šo Jelgavas panākumu, viss pārejais jau ir tikai atbildes reakcija.
Tas tak nav ar pilnu rubli, iemet ignorētajos un miers un pārējie taču it kā pieauguši vīri esat, bet mērās ar gailīšiem, kā cilvēkbērna puikas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-07-21 22:23, pirms 9 gadiem
Milzīgs sasniegums un nedaudz, protams, pārsteigums!

Tagad tik jāklapē izraēļu klubs.

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:24, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tev patīk, kad no tukšas vietas cep mītus un skalo smadzenes?
Interesanti, kam tad nu šis tās smadzenes skalo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:25, pirms 9 gadiem
Malaci apsveicu Jelgavu!

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:26, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Interesanti, kam tad nu šis tās smadzenes skalo?
Ne jau šis, bet visa Latvijas TV un žurnālisti. 3 no 4 cilvēkiem reāli Dukurus uzskata par starptautiskām sporta zvaigznēm. Sūnciemiešiem domāšana ir pieregulēta.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-21 22:27, pirms 9 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: soļojam tālāk. prieks , ka ir izsists tik spēcīgs klubs.
Spēcīgs klubs? Ko Tu zini par Slovākijas čempionātu? Padalies ar info par to, jo es par šīs valsts komandām pilnīgi neko pat dzirdējis neesmu. Vismaz Eiropas kausu kontekstā.

Bet FKJ jebkurā ziņā malači, jo jebkurš pretinieks priekš mūsu komandām ir cienījamas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:27, pirms 9 gadiem
rozens rakstīja: tas jau tagad normālu puziru ataudzējis, ar visu trīskāršo zodu, parunāt par vairs normāli nevar
Viņa problēmas ar dikciju viņam nekad neļaus komentēt spēles augstāk par SC TV, taču puisis ir zinošs futbola lietās.

  +4 [+] [-]

, 2016-07-21 22:30, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Spēcīgs klubs? Ko Tu zini par Slovākijas čempionātu? Padalies ar info par to, jo es par šīs valsts komandām pilnīgi neko pat dzirdējis neesmu. Vismaz Eiropas kausu kontekstā.

Bet FKJ jebkurā ziņā malači, jo jebkurš pretinieks priekš mūsu komandām ir cienījamas.
Slikti esi dzirdējis, jo šis klubs pēdējo 5 sezonu laikā 2 reizes ir spēlējis Eiropas Līgas grupu turnīrā.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:30, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ne jau šis, bet visa Latvijas TV un žurnālisti. 3 no 4 cilvēkiem reāli Dukurus uzskata par starptautiskām sporta zvaigznēm. Sūnciemiešiem domāšana ir pieregulēta.
man laikam nav taa kanaala... LTV kaut ko tadu nav gadijies saklausiit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:31, pirms 9 gadiem
A-Burts-ibio rakstīja: Jods, kad būs spēle Jelgavā? Ja tanī laikā būšu LV, varētu tevi iemācīt, kā stadionā uz haļavu tikt plus vēl ar pilnu mugursomu ar savu alko P.S. Celmiņš ir liecinieks, kā es Lionā uz LV hokeja izlases pārbaudes spēlēm šādu te triku nostrādāju
28.jūlijā.

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:32, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ne jau šis, bet visa Latvijas TV un žurnālisti. 3 no 4 cilvēkiem reāli Dukurus uzskata par starptautiskām sporta zvaigznēm. Sūnciemiešiem domāšana ir pieregulēta.
Nu, un citu sporta veidu saukšana SC komentāros par nullēm, kā tieši atregulēs sūnciemiešu domāšanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:34, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Nu, un citu sporta veidu saukšana SC komentāros par nullēm, kā tieši atregulēs sūnciemiešu domāšanu?
Nē. Bet vai taviem drukājumiem vienmēr ir racionāls mērķis un pamatojums, ka tā jautā?

  +2 [+] [-]

, 2016-07-21 22:37, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Spēcīgs klubs? Ko Tu zini par Slovākijas čempionātu? Padalies ar info par to, jo es par šīs valsts komandām pilnīgi neko pat dzirdējis neesmu. Vismaz Eiropas kausu kontekstā.

Bet FKJ jebkurā ziņā malači, jo jebkurš pretinieks priekš mūsu komandām ir cienījamas.
Slikti , ka neesi dzirdējis. Slovan ir spēlējusi grupu turnīrā. Žilinu arī nepazīsti? ČL grupu turnīrā spēlēja pirms dažiem gadiem

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:38, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nē. Bet vai taviem drukājumiem vienmēr ir racionāls mērķis un pamatojums, ka tā jautā?
skalotais,beidzot ieliec kadu linku,kur Dukurs ir pielidzinaats lielakajaam basha,futbola, tenisa zvaigzneem???

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:39, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nē. Bet vai taviem drukājumiem vienmēr ir racionāls mērķis un pamatojums, ka tā jautā?
Ko nē, es prasīju kā? jebkura komentāra mērķis ir izteikt savas domas, tajā vispār ir maz kas racionāls lielākoties.

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:43, pirms 9 gadiem
Bīskaps šodien acis aizlējis pēc tādas uzvaras, ka neko nav spējīgs uzrakstīt tādā diskusijā kārtējo reizi par neko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:45, pirms 9 gadiem
taa tachu var teikt,ka Dukurs ir skeletona "Federers" savaa sportaa,,,,bet neviens zhurnalists tachu nav apgalvojis ,ka arii peec pasaules popularitaates starp Dukuru un Federeru vai skeletonu un tenisu butu jaliek vienadibas zime

  -2 [+] [-]

, 2016-07-21 22:48, pirms 9 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Slikti , ka neesi dzirdējis. Slovan ir spēlējusi grupu turnīrā. Žilinu arī nepazīsti? ČL grupu turnīrā spēlēja pirms dažiem gadiem
Par Žlinu kaut ko esmu dzirdējis, bet Slovan gan nekas nav iekritis atmiņā.
Paskatījos kas no Slovākijas pašmāju čempionāta spēlēja pēdējā EČ, tad jāsaka, ka viņi arī ne pārāk izmanto savus pašmāju futbolistus, jo no 23 spēlētājiem tikai 3 spēlē pašu čempionātā.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:49, pirms 9 gadiem
rozens rakstīja: TuLTV sporta studiju esi redzējis?
un interesanti,kas tur neatbilst visparejiem standartiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:49, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par Žlinu kaut ko esmu dzirdējis, bet Slovan gan nekas nav iekritis atmiņā.
Paskatījos kas no Slovākijas pašmāju čempionāta spēlēja pēdējā EČ, tad jāsaka, ka viņi arī ne pārāk izmanto savus pašmāju futbolistus, jo no 23 spēlētājiem tikai 3 spēlē pašu čempionātā.
Slovan pirms 5 sezonām Eiropas līga sensacionāli izsita Romu.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:50, pirms 9 gadiem
rozens rakstīja: idiot, es jau tev vienreiz teicu, nelien futbola sadaļā, sēdi savā hokgejā
Tevi kāds šodien ir pasūtījis?
Ja nē, tad vari uzskatīt, ka es Tevi pasūtu, un ielieku starp ignorētiem.

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:50, pirms 9 gadiem
A-Burts-ibio rakstīja: Jods, kad būs spēle Jelgavā? Ja tanī laikā būšu LV, varētu tevi iemācīt, kā stadionā uz haļavu tikt plus vēl ar pilnu mugursomu ar savu alko P.S. Celmiņš ir liecinieks, kā es Lionā uz LV hokeja izlases pārbaudes spēlēm šādu te triku nostrādāju
Kurt,
Es samaksātu kaut 20 eur par biļeti
Kaut 20 eur par glāzi, ja tas ir mūsmāju futbols

Tici man - bobslejs uz vienu skatītāju maksā dārgāk

  +2 [+] [-]

, 2016-07-21 22:51, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par Žlinu kaut ko esmu dzirdējis, bet Slovan gan nekas nav iekritis atmiņā.
Paskatījos kas no Slovākijas pašmāju čempionāta spēlēja pēdējā EČ, tad jāsaka, ka viņi arī ne pārāk izmanto savus pašmāju futbolistus, jo no 23 spēlētājiem tikai 3 spēlē pašu čempionātā.
Vārtos pret Jelgavu- Bija vārtsargs, kas aizvadījis 46 spēles- Slovākijas izlasē!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:51, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Slovan pirms 5 sezonām Eiropas līga sensacionāli izsita Romu.
Skaidrs. Šobrīd gan izskatās, ka šim klubam nav tie labākie laiki, bet tas nemazina jelgavnieku nopelnus.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:52, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Vārtos pret Jelgavu- Bija vārtsargs, kas aizvadījis 46 spēles- Slovākijas izlasē!
Priskinam Ungārijas izlasē gandrīz 60 spēles!

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:53, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Vārtos pret Jelgavu- Bija vārtsargs, kas aizvadījis 46 spēles- Slovākijas izlasē!
Jāns Muha?
Viņš un aizsargs Kornels Salāta bija izlasē nulle aizvadītajā EČ.

     [+] [-]

, 2016-07-21 22:53, pirms 9 gadiem
No wikipedia: On 28 June 2015, Mucha signed four-year contract with Slovak giant ŠK Slovan Bratislava

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 22:53, pirms 9 gadiem
ja vēl Abdulajs nebūtu tur vicinājies, vispār būtu ideāli..viena no labākajām dienām Jelgavā iet uz beigām..malači džeki

  +2 [+] [-]

, 2016-07-21 22:54, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skaidrs. Šobrīd gan izskatās, ka šim klubam nav tie labākie laiki, bet tas nemazina jelgavnieku nopelnus.
Tieši tā, tās jau Bratislavas kluba problēmas, ši uzvara mūsu futbola faniem ir vienkārši jāizbauda un jāgaida nākamā nedēļa

     [+] [-]

, 2016-07-21 23:01, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tieši tā, tās jau Bratislavas kluba problēmas, ši uzvara mūsu futbola faniem ir vienkārši jāizbauda un jāgaida nākamā nedēļa
Protams! Vel jo vairāk, ka tas ir patīkams pārsteigums, jo retais ticēja, ka FKJ slovākus gana pārliecinoši divu spēļu summā uzvarēs.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 23:01, pirms 9 gadiem
JEL > JUR LIE VEN
ja skatās kalendārā

Brāļi mēs
Izmet spalv mājās
Bet uz ārr visi par vienu (JEL)

  +2 [+] [-]

, 2016-07-21 23:05, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams! Vel jo vairāk, ka tas ir patīkams pārsteigums, jo retais ticēja, ka FKJ slovākus gana pārliecinoši divu spēļu summā uzvarēs.
Par pārliecinošu uzvaru neviens pat nesapņoja

     [+] [-]

, 2016-07-21 23:16, pirms 9 gadiem
Jelgava šobrīd nodrošinājusi 630000 EUR ! Ja uzvares Omonia/ Beitar tad būs playoff vēl 220 000 . liela nauda Jelgavas futbolam

     [+] [-]

, 2016-07-21 23:18, pirms 9 gadiem
Tapēc vel jo vairāk mistika, ka LIE
palaid Šadcin Savaļniek Krušatin Jurkovsk Tumanov
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 23:27, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Man liels prieks par Jelgavas raksturu, drosmi un panākumiem!
Šī gada tabula VL nav taisnīga.
Visi zina, ka es pirms sezonas titulu devu Jelgavai.
Iespējams to nedabūs, bet Eiropā JEL ir Latvijas mazais čempiņš!!!
Lai gan pret Mocartštadti neko vairāk par 1-3 neizspiestu Jelgava.
Apsveicu!!!

Īpaši siliti sveicieni tīģerēnam!!! Drīkst ieraut, lai arī rīt darba diena : )
Paldies par sveicieniem! Uzvara tiešām skaista un, protams, vienu glāzi viskija iedzeršu. Tagad tikai jāgatavojas izraēlas pārbaudījumam.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 23:29, pirms 9 gadiem
eirolīgas experts rakstīja: ir kadam info cik tadi jelgavas speletaji pelna mēnesi ,piemeram lazdins ,freimanis ,nakano ,dialo ?

vienkarsi gribu zināt vai vini ir isti profesioanli vai amatieri ,un tā izsecināt šii panakuma vertibu
Visi spēlētāji ir profesionāļi, bet algas jautājums diemžēl ir konfidenciāla informācija. Bet katrā ziņā pieklājīgi Latvijas mērogiem.

     [+] [-]

, 2016-07-21 23:39, pirms 9 gadiem
Kāds nezina kādi ir jaunākie reitingu punkti?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 23:41, pirms 9 gadiem
Pats jautrākais vēl ir arī tas, ka ja Jelgava pārvar nākamo kārtu tad viņi ar EL spēlēm jau būs nopelnījuši teju 2016.g. gada budžetu naudas ziņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-21 23:45, pirms 9 gadiem
mrPO rakstīja: Jelgava šobrīd nodrošinājusi 630000 EUR ! Ja uzvares Omonia/ Beitar tad būs playoff vēl 220 000 . liela nauda Jelgavas futbolam
Latvijas klubiem vajadzību kā utis, ātri vien aizies tie taukšķi. Laukumi, jaunatne, treniņnometnes, varbūt arī kāda pelnīta prēmija, bāzes....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-07-22 00:43, pirms 9 gadiem
Prieks par šo panākumu!
Tomēr jums nav nekādu tiesību nolikt nedz Ventspili, ne arī Liepāju. Atradušies divāna speci, zināma ir jūsu reakcija, jums tikai galējības...Liepāja ir LV čempioni un pārliecinoši to pierādīja. Jelgavas vieta LV čempja tabulā atspoguļo tās vietu mūsu futbolā!
Ir vnk smieklīgi salīdzināt Slovanu ar to pašu Salzburgu, kas atšķirībā no slovākiem ir Austrijas pārliecinošie čempioni jau vairāku gadu garumā. Atšķirībā no Slovana, tiem ir reāls 3x pārspēks meistarībā, 2/3 komandas dārgo leģionāru (varēja dzirdēt ka tie sarunājās spāniski un angliski, bet ne tuvu ne vāciski) un 20x pārspēks naudā! Vēl būtu interesanti kam lietderības koeficients būtu bijis augstāks ierēķinot to visu...
Atradušies pārzinēji, gribētu redzēt kā Jelgava nospēlētu pret to pašu Aberdinu. Katras komandas spēku atspoguļo tas sniegums un vieta ne tikai eirokausos, kur trāpījās nevis spēcīgākais pretinieks no iespējamiem, kurš ir nesalīdzināmi pārāks pat par jebkuru citu Austrijas komandu, bet vidējais pēc spēka UEFA kausa pretiniek dotāja posmā, pat ne valsts čempions...

  +4 [+] [-]

, 2016-07-22 00:55, pirms 9 gadiem
Malači Jelgava! Ar baudu skatījos maču, lai gan pirms tam tik rožaini neizskatījās, ļoti piesardzīgi skatījos uz jelgavnieku izredzēm vinnēt. Katrā ziņā 3:0 jau pat prātā neienāca. Bet tāpēc jo patīkamāk, un šī ir viena no retajām reizēm, kad ir prieks par to, ka kļūdījos. Vienīgi Diallo izgājiens ar nopelnīto sarkano kartīti mača beigās piepilināja mazliet darvas kopējā medus mucā.

     [+] [-]

, 2016-07-22 01:08, pirms 9 gadiem
Es domāju ka Jelgava varētu gan būtu kausa komanda, tas jau zināms no LV kausiem. Bet kopumā pat sevišķi daudz nav ko teikt, jo atliek paskatīties uz LV čempja tabulu, kur Jelgavai ir bezcerīga vārtu starpība, kas nekādi neļauj to pieskaitīt pie vadošām komandām ar šobrīd knapi 1.3 gūtiem vārtiem spēlē, kā arī tikpat ielaistiem, kur vairāk ielaida tikai Metta un D-pils, bet vairāk iesita visi trīs līderi. Domāju Spartakam būtu ko teikt kad pretī trāpās reāli spēlējoša un stipra komanda, nemaz nekādu Salzburgu nevajag, kaut Minskas Dinamo nu vai BATE pilnai laimei, kas regulāri spēlē Čempionu līgā.

     [+] [-]

, 2016-07-22 01:12, pirms 9 gadiem
Un nav ko čurāt, spožākas mūsu klubu uzvaras Eirokausos ir Skonto spēles pret Barcelonu, Aberdinu, spanu Valladolid, Ventspils uzvara par BATE, Liepājas uzvaras par Čempionu līgas dalībnieci Niderlandes Heerenveenu, Stokholmas AIK, Poznanas Lech. Ja, ja pret skottieem , spaniem, holandiesiem ja jums lauķiem tas kaut ko izsaka.

  -3 [+] [-]

, 2016-07-22 01:24, pirms 9 gadiem
Palasiju vairak komentu, skiet ka komentet savakusies visi Jelgavas apkartnes kolhozani. Zimejot galva visu komentos sarakstito nupat iedomajos bildi: Liepaju nomaina Jelgava. Sakas spele, Jelgava no pirmajam minutem, protams, ari viesos, sak plosities un plest Salzburgu gabalos, sie nespej atsisties, sit autos, jau 10 stura sitiens pie Salzburgas vartiem, varti, vel vieni, neskatoties uz to "turpina skriet uzbrukumos" , jo si tak ir sapnu banda, kas gan dabun 0:4 no Mettas pa pieri, bet tas nekas, jo sie tak gan 2015. gan 2016.sezona ir stabili 'skatamaka" komanda ar 1 vartiem spele...Jums ne futbolu skatit un komentet, bet skolu pabeigt un pasiem pameginat kadreiz paspelet futbolu

     [+] [-]

, 2016-07-22 01:44, pirms 9 gadiem
Zhuk79 rakstīja: Un nav ko čurāt, spožākas mūsu klubu uzvaras Eirokausos ir Skonto spēles pret Barcelonu, Aberdinu, spanu Valladolid, Ventspils uzvara par BATE, Liepājas uzvaras par Čempionu līgas dalībnieci Niderlandes Heerenveenu, Stokholmas AIK, Poznanas Lech. Ja, ja pret skottieem , spaniem, holandiesiem ja jums lauķiem tas kaut ko izsaka.
Vēl pret Inter skonto spēlēja, dabūja pamatīgi iekšās, ja pareizi atceros.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 02:43, pirms 9 gadiem
T.G.H. rakstīja: Zaudetu Zalcburgai ar 0-4
Haha, kā skonķikam pa pirmo līgu? Cerams, ka netiks ārā! 😂😂

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 07:58, pirms 9 gadiem
Zhuk79, 01:24, pirms 7 stundām, ignorēt, atbildēt
Palasiju vairak komentu, skiet ka komentet savakusies visi Jelgavas apkartnes kolhozani. Zimejot galva visu komentos sarakstito nupat iedomajos bildi: Liepaju nomaina Jelgava. Sakas spele, Jelgava no pirmajam minutem, protams, ari viesos, sak plosities un plest Salzburgu gabalos, sie nespej atsisties, sit autos, jau 10 stura sitiens pie Salzburgas vartiem, varti, vel vieni, neskatoties uz to "turpina skriet uzbrukumos" , jo si tak ir sapnu banda, kas gan dabun 0:4 no Mettas pa pieri, bet tas nekas, jo sie tak gan 2015. gan 2016.sezona ir stabili 'skatamaka" komanda ar 1 vartiem spele...Jums ne futbolu skatit un komentet, bet skolu pabeigt un pasiem pameginat kadreiz paspelet futbolu

Tev dzēruma gļuki ???

     [+] [-]

, 2016-07-22 08:06, pirms 9 gadiem
Fedju zin 90% sporta sekotaaju, Dukuru mosh 0,9%

Kas ir dukurs? Štruments ar ko zivis dukurē?

     [+] [-]

, 2016-07-22 08:25, pirms 9 gadiem
urrraaaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-22 09:38, pirms 9 gadiem
11 11 11 paldies jelgava

     [+] [-]

, 2016-07-22 09:49, pirms 9 gadiem
nakoso varam vai nevaram

     [+] [-]

, 2016-07-22 10:46, pirms 9 gadiem
Zhuk79 rakstīja: Es domāju ka Jelgava varētu gan būtu kausa komanda, tas jau zināms no LV kausiem. Bet kopumā pat sevišķi daudz nav ko teikt, jo atliek paskatīties uz LV čempja tabulu, kur Jelgavai ir bezcerīga vārtu starpība, kas nekādi neļauj to pieskaitīt pie vadošām komandām ar šobrīd knapi 1.3 gūtiem vārtiem spēlē, kā arī tikpat ielaistiem, kur vairāk ielaida tikai Metta un D-pils, bet vairāk iesita visi trīs līderi. Domāju Spartakam būtu ko teikt kad pretī trāpās reāli spēlējoša un stipra komanda, nemaz nekādu Salzburgu nevajag, kaut Minskas Dinamo nu vai BATE pilnai laimei, kas regulāri spēlē Čempionu līgā.
Bratislavas Slovan ir 2x spēlējusi- Eiropas līgas grupu turnīrā, ja runājam par pēdējiem 5 gadiem...

Kā redzams pēc tirgus vērtībām, tad FK Jelgavas futbolistiem ir mazākā tirgus vērtība(no visiem 4 klubiem), bet tas netraucēja uzvarēt ar 3:0!

Tirgus vērtība: FK Jelgava(2,47 mlj) pret Bratislavas Slovan (7,00 mlj)
Breidablik bija pie 2mlj

Pārējie klubi:

FK Ventspils(3,25 mlj) pret Aberdeen(7,3 mlj)
Vikingur(nav precīzi zināms)

FK Spartaks(2,55 mlj) pret Minskas Dinamo(6,35 mlj)

FK Liepāja(3,05 mlj) pret FK Red Bull Salzburg(41,5 mlj)

FK Jelgava uzvarēja krietni spēcīgāku un bagātāku komandu un ar 3:0, kas ir ļoti rets gadījums- vispār futbolā!

Kā redzams, tad tas Aberdeen un Minskas Dinamo- nekur tālāk par šo Slovan nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-22 11:07, pirms 9 gadiem
Cork City un FK Jelgava, Birkirhara(no Maltas)- ir vienīgās komandas, kuru spēlētājiem- tirgus vērtība nepārsniedz 3 mlj, bet kuras ir tikušas 3 kārtā! Igauņiem tomēr labāki spēlētāji, bet uzvarēja tikai 11m!
Var tikai secināt, ka šajā kārtā bija 5 pārsteigumu autori, bet FK Jelgava to izdarīja vispārliecinošāk!
Vēl ir Zaglebie Lubin, kas izsita Partizan, bet tas tomēr ir Polijas ekstralīgas klubs!

     [+] [-]

, 2016-07-22 14:30, pirms 9 gadiem
eirolīgas experts rakstīja: nē nu tu ne tikai zilītis esi bet arī lohs

liepāja - labi
Liepāja noteikti vērtējama kā labi, ja skatās tikai uz rezultātu un pretinieku 0-1 un 0-2 pret Zalcburgu - noteikti labi.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-22 14:32, pirms 9 gadiem
Kā jau parasti - pilna komentāru sadaļa ar Ļepājas čīkstuļiem ar debīlo jodu priekšgalā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-07-22 14:47, pirms 9 gadiem
EkspertsPaDziivi rakstīja: Birojaa taisaas ediens!!
Ejam uzlāpīties?

  -1 [+] [-]

, 2016-07-22 15:21, pirms 9 gadiem
EkspertsPaDziivi rakstīja: Jaa labi, 1 sitiens vartu rami 2 spelu laikaa, tas pats simbolisks. Ko saki par statistiku, ciparu fanat??
Tu lasīt māki. Es rakstīju labim ja skatās TIKAI pec rezutāta nevis sīkākas statistikas. 1 sitiens vārtu rāmī - ļoti slikti.