Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Lipi: ""Barcelona" nekad nav spēlējusi pret tādu komandu kā "Juventus""

Lipi: ""Barcelona" nekad nav spēlējusi pret tādu komandu kā "Juventus""
Marčello Lipi
Foto: AFP/Scanpix

Bijušais Itālijas kluba Turīnas "Juventus" galvenais treneris Marčello Lipi norādījis, ka "Juventus" aizsardzības organizācija sagādās ļoti lielas grūtības UEFA Čempionu līgas finālmača favorītei FC "Barcelona" komandai.

Lipi uzskata, ka "Barcelona" būs šokēti, kad sastapsies ar "Juventus" komandu Čempionu līgas finālspēlē, kas 6. jūnijā notiks Berlīnes olimpiskajā stadionā.

""Barcelona" ir favorīts, bet tā viņiem nebūs pastaiga parkā," izdevumā "La Politica nel Pallone" uzsver Lipi. "Kad komanda sasniedz finālu, tā nemaina savu raksturu."

""Barcelona" vēl nekad nav tikusies ar komandu, kurai būtu blīva un meistarīga aizsardzība kā "Juventus", kuriem ir prasmes arī uzbrukt, kad viņi tiek pie bumbas," skaidro bijušais "Juventus" un Itālijas izlases galvenais treneris. "Barselonas klubs tik un tā ir favorīts ar saviem ārpuszemes uzbrukuma spēlētājiem, lai gan pret "Juventus" un vienu no pasaules labākajiem vārtsargiem viņiem nebūs tik viegli apliecināt to, cik viņi ir meistarīgi. "

Abas komandas šosezon ir kļuvušas par vietējo čempionātu uzvarētājām, turklāt līdz Čempionu līgas finālmačam var triumfēt arī vietējā kausa izcīņā. Tomēr Lipi ir pārliecināts, ka šobrīd nav noderīgi runāt par kādas komandas trīs trofeju iegūšanu.

Izmantotie resursi:
goal.com

  -3 [+] [-]

, 2015-05-19 10:59, pirms 10 gadiem
pirms speeles visi gudri un nez vai Lipi saaktu peekshnji norakt Juves iespeejas,tad jau redzees kaa buus un izskataas ka finaalu tiesaas Chahiri no Turcijas

     [+] [-]

, 2015-05-19 10:59, pirms 10 gadiem
Visu cieņu Lipi kungam, bet tas ir pārspīlējums. Drīzāk, Juve nekad nav spēlējusi pret komandu ar tādu uzbrukumu.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-19 11:07, pirms 10 gadiem
Man vispār čābīgi. Gribētos jau lai Juve uzver un Bufons paceļ to kausu, bet esmu Barsas fans un tādēļ negribas lai Barsa zaudē

     [+] [-]

, 2015-05-19 11:33, pirms 10 gadiem
Es nevaru vien sagaidīt finālu!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 12:09, pirms 10 gadiem
Es teiktu, ka Juve ir uzlabots Atletico modelis...tiko Barca uzvarēja 1:0..spēle var sanākt līdzīga, bet bumba ir apaļa un spēle tikai viena...ja būtu playoffs līdz četràm uzvarām, tad Barca vinnētu ar 4:1...bet kurš tad var garantēt, ka tā vienīgā Juves uzvara nebūs šoreiz Berlīnē?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 12:21, pirms 10 gadiem
Tāpat Barsa sabumbos cik vajadzēs. Diezvai Juves aizsardzība izturēs lai arī cik tā nebūtu izcila

     [+] [-]

, 2015-05-19 13:12, pirms 10 gadiem
dakots rakstīja: Es teiktu, ka Juve ir uzlabots Atletico modelis...tiko Barca uzvarēja 1:0..spēle var sanākt līdzīga, bet bumba ir apaļa un spēle tikai viena...ja būtu playoffs līdz četràm uzvarām, tad Barca vinnētu ar 4:1...bet kurš tad var garantēt, ka tā vienīgā Juves uzvara nebūs šoreiz Berlīnē?
Es nepiekrītu. Domāju Atlētu aizsardzība ir labāka kā Juvei. Atletico regulāri spēlē pret tāda līmeņa komandām (kā Barsa), Juvei tādas pieredzes ir krietni mazāk.

     [+] [-]

, 2015-05-19 13:45, pirms 10 gadiem
septembris, paldies par viedokli, tev visas tiesības ir nepiekrist...skaidrs, ka favorīts ir Barca, bet kurš uzvarēs konkrētā spēlē fvzin..

  +3 [+] [-]

, 2015-05-19 13:46, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Es nepiekrītu. Domāju Atlētu aizsardzība ir labāka kā Juvei. Atletico regulāri spēlē pret tāda līmeņa komandām (kā Barsa), Juvei tādas pieredzes ir krietni mazāk.
Es arī nepiekrītu, jo Juvei ar Atlētu aizsardzību nav nekā kopīga, Juvei tā ir pavisam citā kvalitātes līmenī, daudz labākā. Visi aizsargi ir pietiekami pieredzējuši klubos un arī pamatsastāva spēlētāji savas valsts izlasēs.

     [+] [-]

, 2015-05-19 14:18, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Es nepiekrītu. Domāju Atlētu aizsardzība ir labāka kā Juvei. Atletico regulāri spēlē pret tāda līmeņa komandām (kā Barsa), Juvei tādas pieredzes ir krietni mazāk.
Atletico sava chempionata tikai 1 tada komanda ari ir,parejo limenis ir krietni zemaks... Juvenus neka nevar salidzinat ar Atletico pec speles stila...

     [+] [-]

, 2015-05-19 15:02, pirms 10 gadiem
Ja Juventus zaudees un Evra speelees finaalaa, tad tas nebus rekords, ka 1 speletajs piedzivojis zaudejumus 4 Cempionu kausa/liigas finaalos kopumaa?

     [+] [-]

, 2015-05-19 15:03, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Es arī nepiekrītu, jo Juvei ar Atlētu aizsardzību nav nekā kopīga, Juvei tā ir pavisam citā kvalitātes līmenī, daudz labākā. Visi aizsargi ir pietiekami pieredzējuši klubos un arī pamatsastāva spēlētāji savas valsts izlasēs.
Es nedomāju salīdzināt Juves un Atlētu aizsargus 1 uz 1, lai gan arī tāda veida salīdzinājumā varētu pastrīdēties, kuras komandas aizsargi šobrīd ir individuāli spēcīgāki. Drīzāk gribētu salīdzināt cik atstrādāta katrai komandai ir aizsargu un it sevišķi uzbrūkošo spēlētāju sadarbība aizsardzībā. Atlētiem, man liekas, tā ir pat labāka nekā Juvei, tieši dēļ tā apstākļa, ka Atlēti spēlē spēcīgākā līgā un pret spēcīgākiem pretiniekiem šī viņu aizsardzības sistēma ir testēta vairāk.

     [+] [-]

, 2015-05-19 15:07, pirms 10 gadiem
endyhulk rakstīja: Atletico sava chempionata tikai 1 tada komanda ari ir,parejo limenis ir krietni zemaks... Juvenus neka nevar salidzinat ar Atletico pec speles stila...
Nu tas kā Juve spēlēja, piemēram, pret Real bija tuvu tam kā pret Real spēlē Atletico. Skaidrs, ka vietējā čempī Juve spēlē savādāk. Bet es tik labi nepārzinu La Ligu un A sēriju, lai izdarītu vai strīdētos par tādiem apgalvojumiem.

     [+] [-]

, 2015-05-19 15:19, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Es nedomāju salīdzināt Juves un Atlētu aizsargus 1 uz 1, lai gan arī tāda veida salīdzinājumā varētu pastrīdēties, kuras komandas aizsargi šobrīd ir individuāli spēcīgāki. Drīzāk gribētu salīdzināt cik atstrādāta katrai komandai ir aizsargu un it sevišķi uzbrūkošo spēlētāju sadarbība aizsardzībā. Atlētiem, man liekas, tā ir pat labāka nekā Juvei, tieši dēļ tā apstākļa, ka Atlēti spēlē spēcīgākā līgā un pret spēcīgākiem pretiniekiem šī viņu aizsardzības sistēma ir testēta vairāk.
Kjelliini, Bonuci, Evra, Lihstainers pret Godinu, Mirandu, Sikeiru, Huanfranu. Kur tu redzi individuali specigakus aizsargus Atletico? Pareizi jau Kasagrande mineeja, ka Juvei visi aizsargi ir pieredzejusi, vismaz 28 gadus veci un pamatsastava aizsargi savaas izlasees. Juve pret Real atbildes speelee tomeer kontroleja bumbu daudz vairaak kaa parasti to dara Atletico, par pirmo speeli nemaz nerunajot, taa ka iebrauci auzaas ar savu salidzinajumu par Atletico.

     [+] [-]

, 2015-05-19 15:20, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Nu tas kā Juve spēlēja, piemēram, pret Real bija tuvu tam kā pret Real spēlē Atletico. Skaidrs, ka vietējā čempī Juve spēlē savādāk. Bet es tik labi nepārzinu La Ligu un A sēriju, lai izdarītu vai strīdētos par tādiem apgalvojumiem.
A Serijaa Juve speelee uzbrukosu futbolu, ar lielu bumbas kontroli.

     [+] [-]

, 2015-05-19 15:47, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kjelliini, Bonuci, Evra, Lihstainers pret Godinu, Mirandu, Sikeiru, Huanfranu. Kur tu redzi individuali specigakus aizsargus Atletico? Pareizi jau Kasagrande mineeja, ka Juvei visi aizsargi ir pieredzejusi, vismaz 28 gadus veci un pamatsastava aizsargi savaas izlasees. Juve pret Real atbildes speelee tomeer kontroleja bumbu daudz vairaak kaa parasti to dara Atletico, par pirmo speeli nemaz nerunajot, taa ka iebrauci auzaas ar savu salidzinajumu par Atletico.
Es neteicu, ka Atlētu aizsargi ir individuāli spēcīgāki, lai gan tas pats Godins ir pasaules klases spēlētājs, atšķirībā, piemēram, no šī brīža Evras. Tas, ka "vidējam" līdzjutējam Juves aizsargu vārdi ir daudz pazīstamāki, tas skaidrs. Bet, kā jau rakstīju, mans galvenais points bija par spēles organizāciju, kas Atlētiem ir uber līmenī.
Par Juvi vs Real vajadzētu salīdzināt arī citus rādītājus, kā sitienus pa vārtiem (22 pret 8), precīzās piespēles (459 pret 368), utt. UEFA Champions League 2015 - Real...
Arī 1. spēlē Real bija lielāka bumbas kontrole (par 2%)

     [+] [-]

, 2015-05-19 15:53, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Es neteicu, ka Atlētu aizsargi ir individuāli spēcīgāki, lai gan tas pats Godins ir pasaules klases spēlētājs, atšķirībā, piemēram, no šī brīža Evras. Tas, ka "vidējam" līdzjutējam Juves aizsargu vārdi ir daudz pazīstamāki, tas skaidrs. Bet, kā jau rakstīju, mans galvenais points bija par spēles organizāciju, kas Atlētiem ir uber līmenī.
Par Juvi vs Real vajadzētu salīdzināt arī citus rādītājus, kā sitienus pa vārtiem (22 pret 8), precīzās piespēles (459 pret 368), utt. UEFA Champions League 2015 - Real...
Arī 1. spēlē Real bija lielāka bumbas kontrole (par 2%)
Atletico, kad speelee pret Real, tad kontrolee bumbu daudz mazaak, kaa to abaas speelees pret Real dariija Juventus. Pats biju par Real un ljoti saap shis zaudejums, tachu vajadzeja realizet savas iespejas, kuru Real atbildes speelee netruuka...

     [+] [-]

, 2015-05-19 15:55, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Es neteicu, ka Atlētu aizsargi ir individuāli spēcīgāki, lai gan tas pats Godins ir pasaules klases spēlētājs, atšķirībā, piemēram, no šī brīža Evras. Tas, ka "vidējam" līdzjutējam Juves aizsargu vārdi ir daudz pazīstamāki, tas skaidrs. Bet, kā jau rakstīju, mans galvenais points bija par spēles organizāciju, kas Atlētiem ir uber līmenī.
Par Juvi vs Real vajadzētu salīdzināt arī citus rādītājus, kā sitienus pa vārtiem (22 pret 8), precīzās piespēles (459 pret 368), utt. UEFA Champions League 2015 - Real...
Arī 1. spēlē Real bija lielāka bumbas kontrole (par 2%)
Kapec centra aizsargu Godinu salidzini ar malejo aizsargu Evru? Uzskatu, ka Godins ir lielisks aizsargs, bet ne labaaks par to pashu Kjellini.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 15:56, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: mans galvenais points bija par spēles organizāciju, kas Atlētiem ir uber līmenī.
Tā lieta ir tāda, ka Kjelīnī, Bonuči, Barzalji + Bufons jau ilgaku laiku cementē Itālijas izlases aizsardzību - tas attiecībā uz Juves spēles aizsardzības līnijas organizāciju
Lihtštainers ir Šveices izlases spīdeklis, bet jau kuro gadu spēlē kopā ar šiem. Evra - jā, ne tik sen, bet pats zini, cik pieredzējis.

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:03, pirms 10 gadiem
timoty rakstīja: Tā lieta ir tāda, ka Kjelīnī, Bonuči, Barzalji + Bufons jau ilgaku laiku cementē Itālijas izlases aizsardzību - tas attiecībā uz Juves spēles aizsardzības līnijas organizāciju
Lihtštainers ir Šveices izlases spīdeklis, bet jau kuro gadu spēlē kopā ar šiem. Evra - jā, ne tik sen, bet pats zini, cik pieredzējis.
OK, tas, ka jūsu defa pamats spēlē kopā arī izlasē ir +, bet aizsargājas ne tikai aizsargi, bet visa komanda. Protams, ka Juvei ir lieliska aizsardzība un spēles organizācija, bet manuprāt, kas protams ir subjektīvi, ja salīdzina kā abas komandas aizsargājas kopumā, Atlēti to dara pat labāk.

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:10, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: OK, tas, ka jūsu defa pamats spēlē kopā arī izlasē ir +, bet aizsargājas ne tikai aizsargi, bet visa komanda. Protams, ka Juvei ir lieliska aizsardzība un spēles organizācija, bet manuprāt, kas protams ir subjektīvi, ja salīdzina kā abas komandas aizsargājas kopumā, Atlēti to dara pat labāk.
Neticu, ka Juventus speelees no tik dziljas aizsardzibas kaa to dara Atletico, kontrolejot bumbu mazaak par 30% no speeles laika. Vartsargs arii Juventus ir daudz labaaks par Atletico abiem GK kopaa.

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:21, pirms 10 gadiem
Atletico vs Real 1. spēlē 42% bumbas kontrole UEFA Champions League 2015 - Atlético-Real...
2. spēlē 37% UEFA Champions League 2015 - Real...

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:23, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Atletico vs Real 1. spēlē 42% bumbas kontrole UEFA Champions League 2015 - Atlético-Real...
2. spēlē 37% http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2015/matches/round=2000550/match=2014426/index.html
Es savaa komentaaraa biju domajis bumbas kontroli pret Barcelonu, ne Real...

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:23, pirms 10 gadiem
Oblaks ir šīs sezonas lielākais GK atklājums Eiropā, OK tas nav Bufons, bet viņš ir ļoti laba līmeņa GK.

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:24, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es savaa komentaaraa biju domajis bumbas kontroli pret Barcelonu, ne Real...
Kurai komandai pret Barsu ir izdevies iegūt pārsvaru bumbas kontrolē? Nav jau ilgi vairs jāgaida, tad visu redzēsim.

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:28, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: OK, tas, ka jūsu defa pamats spēlē kopā arī izlasē ir +, bet aizsargājas ne tikai aizsargi, bet visa komanda. Protams, ka Juvei ir lieliska aizsardzība un spēles organizācija, bet manuprāt, kas protams ir subjektīvi, ja salīdzina kā abas komandas aizsargājas kopumā, Atlēti to dara pat labāk.
tad parejam pie viduslinijas analizes?
ok, kā ar zemo midu Pirlo, kurš ir iespejams Eiropas TOP1 (TOP3 noteikti) speles dirigents un talo piespelju meistars? kopā ar vinju liekam Pogbu (~100mil.euro un energijas bumbu Vidalu... hmm?

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:37, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Kurai komandai pret Barsu ir izdevies iegūt pārsvaru bumbas kontrolē? Nav jau ilgi vairs jāgaida, tad visu redzēsim.
Es tachu neteicu, ka Juventus kontrolees bumbu vairak par Barcelonu, bet gan, ka domaaju, ka vinji to kontrolees vairaak nekaa to parasti pret katalanju klubu dara Atletico.

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:38, pirms 10 gadiem
timoty rakstīja: tad parejam pie viduslinijas analizes?
ok, kā ar zemo midu Pirlo, kurš ir iespejams Eiropas TOP1 (TOP3 noteikti) speles dirigents un talo piespelju meistars? kopā ar vinju liekam Pogbu (~100mil.euro un energijas bumbu Vidalu... hmm?
+ Markizio.

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:42, pirms 10 gadiem
timoty rakstīja: tad parejam pie viduslinijas analizes?
ok, kā ar zemo midu Pirlo, kurš ir iespejams Eiropas TOP1 (TOP3 noteikti) speles dirigents un talo piespelju meistars? kopā ar vinju liekam Pogbu (~100mil.euro un energijas bumbu Vidalu... hmm?
Nav jēgas analizēt spēlētāju pret spēlētāju, es visu laiku rakstu par kopējo aizsardzības spēles organizāciju. Tas kā Simeone to ir saorganizējis Atlētiem, manuprāt, ir tuvi etalonam, ne velti viņi pagājšgad vinnēja līgu ar krietni vājākiem izpildītājiem kā Real un Barsai.
Tas pats Pirlo, piemēram, cik man izskatījās ČL spēlēs, jums baigi aizsardzībā nestrādā (es gan tiešām nevaru pārāk labi par šo spriest, ļoti maz Juves spēles esmu šosezon redzējis).
Un par Pogbu vēl 100m ir jādabū

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:48, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Nav jēgas analizēt spēlētāju pret spēlētāju, es visu laiku rakstu par kopējo aizsardzības spēles organizāciju. Tas kā Simeone to ir saorganizējis Atlētiem, manuprāt, ir tuvi etalonam, ne velti viņi pagājšgad vinnēja līgu ar krietni vājākiem izpildītājiem kā Real un Barsai.
Tas pats Pirlo, piemēram, cik man izskatījās ČL spēlēs, jums baigi aizsardzībā nestrādā (es gan tiešām nevaru pārāk labi par šo spriest, ļoti maz Juves spēles esmu šosezon redzējis).
Un par Pogbu vēl 100m ir jādabū
Pagaajushaas sezonas Atletico tomeer bija specigaks par shiis sezonas modeli.

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:49, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Nav jēgas analizēt spēlētāju pret spēlētāju, es visu laiku rakstu par kopējo aizsardzības spēles organizāciju. Tas kā Simeone to ir saorganizējis Atlētiem, manuprāt, ir tuvi etalonam, ne velti viņi pagājšgad vinnēja līgu ar krietni vājākiem izpildītājiem kā Real un Barsai.
Tas pats Pirlo, piemēram, cik man izskatījās ČL spēlēs, jums baigi aizsardzībā nestrādā (es gan tiešām nevaru pārāk labi par šo spriest, ļoti maz Juves spēles esmu šosezon redzējis).
Un par Pogbu vēl 100m ir jādabū
Pirlo ir vairāk diriģents, tiesa, tomēr ne slinks, savukart Pogba un Vidals izdara mezonigu apjomu ari defaa. Un tad jau vel ir Markizio vai Pereira...
Protams, visu cienju ari Simeones izveidotajam.

     [+] [-]

, 2015-05-19 16:50, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: + Markizio.
jeap

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 18:45, pirms 10 gadiem
Neatceros, kad vēl tik ļoti esmu gaidījis ČL finālu. Laikam jau, kad Juve pēdējoreiz tajā piedalījās. Ceru uz Juvi. Par skaistu finālu.