Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Verpakovskis: "RFS mājas spēlē sagaidu trīs-trīsarpus tūkstošus skatītāju"

Arkādijs Birjuks
Arkādijs Birjuks

Verpakovskis: "RFS mājas spēlē sagaidu trīs-trīsarpus tūkstošus skatītāju"
Māris Verpakovskis pirms RFS spēles pret Ļubļanas "Olimpija" / Foto: FK RFS

Dienu līdz UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas 1. kārtas atbildes spēlei pret Ļubļanas "Olimpija" pirmsspēles preses konferenci sarīkoja RFS klubs. Bez galvenā trenera Valda Dambrauska un pussarga Tomāša Šimkoviča preses konferencē piedalījās kluba ģenerāldirektors Māris Verpakovskis, kurš uzņēmās preses atašeja lomu. Te jābilst, ka neilgi pirms Eirokausiem RFS atbrīvoja no darba divus kluba preses dienesta cilvēkus, kuriem pilnvērtīgi aizvietotāji vēl nav atrasti.

Valds Dambrausks, FK RFS galvenais treneris: "Pirmajā spēlē pierādījām, ka pat Eiropas sacensību debitanti var sasniegt labu rezultātu. Pirmkārt, esam šeit pēc pieredzes. Pirmajā reizē nekad nevar zināt, kas notiks. Vairākiem mūsu spēlētājiem šī ir unikāla pieredze. Vēlos izmantot iespēju un uzaicināt uz spēli visus rīdziniekus vai pilsētas viesus, kuriem sirdij tuvs futbols. Ceru uz labu mūsu fanu atbalstu. Ticu, ka varam izcīnīt rezultātu, kas ļaus iekļūt nākamajā kārtā."

Tomāšs Šimkovičs, FK RFS pussargs: "Varu piekrist trenerim. Šī būs viena no svarīgākajām spēlēm kluba vēsturē. Vēlos uzaicināt mūsu un Latvijas futbola fanus uz spēli, jo atbalsts mums būs nepieciešams."

Vai visi spēlētāji ir labā formā? Vai nav kādu traumu?
Dambrausks: "Pēc mačiem kādam vienmēr ir sasitumi un zilumi. Visi mūsu spēlētāji ir optimālajā kondīcijā. Gatavojamies spēlei pilnā sastāvā. Esmu apmierināts ar esošo veselības stāvokli futbolistiem."

Vai var gaidīt izmaiņas sastāvā, salīdzinot ar maču Ļubļanā? Kādus taktisku pārkārtojumus?
Dambrausks: "Negribu tagad par to runāt. Visu uzzināsiet neilgi pirms mača. Pirmajā spēlē izcīnījām pozitīvu rezultātu. Tomēr notikušais Ļubļanā jau ir vēsturē. Mums ir jāgatavojas absolūti citādai spēlei. Pretinieks būs tāds pats, taču viņu prāti domās citādi. Viņi nesasniedza rezultātu pirmajā spēlē un darīs visu, lai pieveiktu mūs Rīgā. Mums pašiem jābūt drosmīgiem, lai tiktu galā ar spiedienu, ko piedāvās pretinieki."

Spēle risināsies "Daugavas" stadionā, kur pagājušajā galā uzspēlējāt pret "Mettu". Ko varat pateikt par šo stadionu?
Dambrausks: "Latvija un Lietuva nav apdāvinātas ar labāko un modernāko infrastruktūru. Ir jāpieņem apstākļi tādi, kādi tie ir. Jā, renovētais "Daugavas" stadions ir ļoti skaists. Tomēr tas nav futbola stadions. Tas vairāk domāts vieglatlētikai un skriešanai. Šeit mēs neko nevaram pamainīt. Vēlos atzīmēt, ka "Daugavai" ir liela ietilpība. Ja fani piepildīs stadionu, tas dos papildus impulsu komandai."

Tomāš, kādi ir tavi pirmie iespaidi par stadionu?
Šimkovičs: "Otrdien pirmo reizi kāpu šī stadiona laukumā, kas ir labs. Jā, stadions nav īsti futbola, bet gan vieglatlētikas. Taču svarīgākais ir panākums atbildes mačā. Un vienalga, vai spēle notiek šeit, "Arkādijā" vai "Olimpija" stadionā."

Ko sagaidi no "Olimpija" komandas?
Šimkovičs: "Viņiem ir jāiesit un jāuzvar ar divu vārtu pārsvaru. Paredzu, ka no paša sākuma viņi spēlēs augstu. Taču tam visam esam gatavi. Tāpat kā bijām gatavi Ļubļanā. Vienalga, spēlēsim skaistu vai neglītu futbolu. Svarīgākais, lai tas nes panākumu."

Tātad galvenais uzdevums ir tikt tālāk? Vai parādīt skaistu spēli un izcīnīt uzvaru daudzu skatītāju priekšā?
Dambrausks: "Būtiskākais, ka esam šeit Eiropas līgā. Un svarīgi, ka mums ir iespēja uzvarēt divu spēļu summā. Pirmās spēles uzdevums bija izcīnīt tādu rezultātu, kas ļautu cerēt uz nākamo kārtu."

Aizvadītajā nedēļas nogalē "Olimpija" aizvadīja savu pirmo spēli čempionātā. Cik sarežģīts viņiem bija tas mačs?
Dambrausks: ""Olimpija” ir un paliek "Olimpija". Viņi spēlē ļoti skatāmu futbolu. Komandā ir vairāki Top spēlētāji, kuri palīdz spēlēt uzbrūkošu futbolu. Viņi veic daudz piespēļu soda laukumā un tā tuvumā, daudz iet uz apspēlēšanu. Šo visu "Olimpija" parādīja Slovēnijas čempionāta pirmajā mačā, kur "Olimpija" iesita pirmajā puslaikā un ieguva labas iespējas ātrajiem uzbrukumiem. Jā, viņi pamainīja sastāvu un ļāva dažiem futbolistiem atpūsties. Tomēr kopumā "Olimpija" spēlēja ar tādu pašu atdevi kā pirmajā mačā pret mums."

Vai Dāvis Ikaunieks būs gatavs spēlēt?
Dambrausks: "Esmu priecīgs par viņa progresu [atgūstoties pēc savainojuma]. Ar katru dienu viņš ir tuvāk spēlēšanai. Iepriekšējās divas dienas viņš trenējās kopējā grupā, darot visu, ko pārējie spēlētāji. Pēdējā brīdī pieņemsim lēmumu [par viņa spēlēšanu]. Ceru, ka jau tuvākajā laikā redzēsim viņu laukumā gūstam vārtus. Jo to viņš pieprot vislabāk."

Kopā ar komandu trenējas Latvijas izlases spēlētāji Igors Tarasovs un Kaspars Dubra?
Dambrausks: "Nezinu, kāpēc taisāt troksni. Tarasovs trenējas ar komandu aptuveni mēnesi. Arī Dubra nav pirmo dienu ar komandu. Esam klubs, kas sadarbojas ar vairākiem Latvijas spēlētājiem, kuriem nav spēkā esošā līguma. Esmu priecīgs, ka šādi spēlētāji piedalās treniņos un uzlabo to kvalitāti. Abiem ir sekmīga karjera ārzemēs. Tagad futbolisti atrodas pārejas posmā, meklējot jaunas iespējas savu karjeru attīstībai."

Māri, cik daudz skatītāju ceri sagaidīt tribīnēs?
Māris Verpakovskis, FK RFS ģenerāldirektors: "Mēs ceram uz trīs-trīsarpus tūkstošiem. Ļoti ceru, ka cilvēki nāks un atbalstīs mūs šajā svarīgajā spēlē. It īpaši pēc pirmās spēles, kurā parādījām labu sniegumu un rezultātu. Atbildes spēlē katrs sīkums būs svarīgs, tāpēc ļoti gaidu aktīvu līdzjutēju atbalstu. Visus aicinu doties uz stadionu. Un vienalga, vai tas būs "Riga" vai "Liepājas" fans. Šobrīd visiem jāfano par Latvijas klubiem Eirokausos. Klubiem jātiek pēc iespējas tālāk un jānopelna lielāks koeficients Latvijai. Lai ceļas reitings un kopējais Latvijas futbola līmenis."

UEFA Eiropas līgas kauju starp RFS un Ļubļanas "Olimpija" skaties Sportacentrs.com TV un portālā no plkst. 19:00.

     [+] [-]

, 2019-07-18 08:07, pirms 5 gadiem
Visus aicinu doties uz stadionu. Un vienalga, vai tas būs "Riga" vai "Liepājas" fans. Šobrīd visiem jāfano par Latvijas klubiem Eirokausos.

Mārelis galīgi saspiedies tai galvspilsētā

     [+] [-]

, 2019-07-18 09:07, pirms 5 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Visus aicinu doties uz stadionu. Un vienalga, vai tas būs "Riga" vai "Liepājas" fans. Šobrīd visiem jāfano par Latvijas klubiem Eirokausos.

Mārelis galīgi saspiedies tai galvspilsētā
Ko tad viņš pateica nepareizi?
Eirokausos ir normāli atbalstīt savējos klubus. Tāpēc šodien būšu stadionā un ceru uz pozitīvu rezultātu. Vismaz šādās spēlēs var pavērot augstākas raudzes futbolistus pie kaut cik atbilstošas futbola atmosfēras.

  +1 [+] [-]

, 2019-07-18 09:38, pirms 5 gadiem
kada starpiba, futbola vai viegatletikas stadions, visiem vienads laukums un futbola stadionaa skriesi tikpat atri kaa viegatletikas, vairak atrumu un eksplozivitati vajag kachat, lai var kadu noskriet

  -1 [+] [-]

, 2019-07-18 09:38, pirms 5 gadiem
Neesmu Riga līdzjutējs bet Šimkoviča nostādne "vienalga vai spēlēsim skaistu vai neglītu futbolu, kad tikai būtu rezultāts" viennozīmīgi atbaida. Par skaistu futbolu, par labu spēli! Netīro spēlīšu cienītāji pelnījuši zaudēt gan rezultātā gan līdzjutējus!

  +2 [+] [-]

, 2019-07-18 09:40, pirms 5 gadiem
Ja vakar riga uzvarētu,tad šodien būtu daudz skatītāji! Uz emocijām nāktu atbalstīt arī rfs kuplā skaitā!!

     [+] [-]

, 2019-07-18 09:42, pirms 5 gadiem
Ja riga vakar uzvarētu,šodien būtu pilns stadions. Uz emocijām nāktu atbalstīt arī rfs! Bet nu,
daļa neatnāks.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-18 09:55, pirms 5 gadiem
Vienmēr šķiet jocīgi ka ir Latvijā līdzjutēji, kuri neatbalsta Latvijas komandu tādēļ , ka tā konkurē ar viņa mīļoto komandu. Vienalga ko ikdienā atbalsta, šajās 2 dienās visi Latvijas futbola līdzjutēji atbalsta 4 mūsu komandas.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-18 09:55, pirms 5 gadiem
Kur internetā pieejamas biļetes uz šodienas spēli?

     [+] [-]

, 2019-07-18 10:31, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vienmēr šķiet jocīgi ka ir Latvijā līdzjutēji, kuri neatbalsta Latvijas komandu tādēļ , ka tā konkurē ar viņa mīļoto komandu. Vienalga ko ikdienā atbalsta, šajās 2 dienās visi Latvijas futbola līdzjutēji atbalsta 4 mūsu komandas.
Vispār ārzemēs jau tā ir normāla parādība būt pret savas komandas sīvākajiem sāncenšiem jebkurās sacensībās.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-18 10:38, pirms 5 gadiem
Januks rakstīja: Ko tad viņš pateica nepareizi?
Eirokausos ir normāli atbalstīt savējos klubus. Tāpēc šodien būšu stadionā un ceru uz pozitīvu rezultātu. Vismaz šādās spēlēs var pavērot augstākas raudzes futbolistus pie kaut cik atbilstošas futbola atmosfēras.
Nemuldi!
Nekur pasaulē neviens futbola fans nekad un nekur neatbalstīss sava kluba opunentus nacionālajā čempionātā, kuri tagad spēlē UEFA kausos.
Smiekli nāk iedomājoties, ka Everton fani pēkšņi ČL sāktu atbalstīt Liverpool komandu, vai MU fani MC komandu.
Tāpat tas ir Itālijā, Spānijā utt.
Arī es un mani draugi,paziņas nekad un nekur neatbalstīsim FKL oponentus LFV, tikai tāpēc, ka tagad tie spēlē UEFA kausos.

     [+] [-]

, 2019-07-18 10:47, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi!
Nekur pasaulē neviens futbola fans nekad un nekur neatbalstīss sava kluba opunentus nacionālajā čempionātā, kuri tagad spēlē UEFA kausos.
Smiekli nāk iedomājoties, ka Everton fani pēkšņi ČL sāktu atbalstīt Liverpool komandu, vai MU fani MC komandu.
Tāpat tas ir Itālijā, Spānijā utt.
Arī es un mani draugi,paziņas nekad un nekur neatbalstīsim FKL oponentus LFV, tikai tāpēc, ka tagad tie spēlē UEFA kausos.
Nu, ja spēlē MC - Liverpool, tad gan MU fani vairāk "atbalsta" MC.

  +2 [+] [-]

, 2019-07-18 10:53, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi!
Nekur pasaulē neviens futbola fans nekad un nekur neatbalstīss sava kluba opunentus nacionālajā čempionātā, kuri tagad spēlē UEFA kausos.
Smiekli nāk iedomājoties, ka Everton fani pēkšņi ČL sāktu atbalstīt Liverpool komandu, vai MU fani MC komandu.
Tāpat tas ir Itālijā, Spānijā utt.
Arī es un mani draugi,paziņas nekad un nekur neatbalstīsim FKL oponentus LFV, tikai tāpēc, ka tagad tie spēlē UEFA kausos.
Mums cilvēki jau tāpat nāk uz futbolu kā uz teātri, tad kāpēc nebaudīt augstākas raudzes "teāri" ar īstām emocijām pie pilnām tribīnēm, kas tā Latvijas futbola laukumos notiek reti?
Neiet runa par kaislīgajiem komandu faniem, ultrām utt. Tevis nosauktajās līgās stadioni vienmēr ir piepildīti, bet Rīgā jau nāk vairāk neitrāli skatītāji, kam patīk pavērot futbolu, nevis kaislīgi fanot par vieniem un ienīst citus!
Un te iet runa par Latvijas futbolu kopumā!

Bet runājot par lielajām līgām, tad esmu vienmēr priecīgs par angļu klubu panākumiem, lai arī kā MU fanam riebj pārējie EPL konkurenti, ČL finālā tieši gribēju angļus, nevis spāņus, itāļus, vāciešus vai citus..

  +1 [+] [-]

, 2019-07-18 10:58, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Kur internetā pieejamas biļetes uz šodienas spēli?
ekase.lv

  +4 [+] [-]

, 2019-07-18 11:04, pirms 5 gadiem
Latvija ir maza un šeit šķiet ļoti jocīgi ja neatbalsta savas VALSTS klubus. Maz īsti patrioti šeit ir. Es vienmer atbalstīšu ViSUS Latvijas klubus, sportistus, izlases. Rīga, Valmiera, Daugavpils, Liepāja, Jelgava utt.- tās visas ir arī manas pilsētas.

  +4 [+] [-]

, 2019-07-18 11:22, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi!
Nekur pasaulē neviens futbola fans nekad un nekur neatbalstīss sava kluba opunentus nacionālajā čempionātā, kuri tagad spēlē UEFA kausos.
Smiekli nāk iedomājoties, ka Everton fani pēkšņi ČL sāktu atbalstīt Liverpool komandu, vai MU fani MC komandu.
Tāpat tas ir Itālijā, Spānijā utt.
Arī es un mani draugi,paziņas nekad un nekur neatbalstīsim FKL oponentus LFV, tikai tāpēc, ka tagad tie spēlē UEFA kausos.
fuflo tas viss ir.
Nu ja kāds ir tāds ūberfanāts - kura dzimta jau 4tajā paaudzē ir kaislīgi Liepājas fani un Venspils nīdēji, kuram pat gultasveļa un bērna pampers ir ar Liepājas logo, mūžā abonements Liepājas stadionā, jaunākais dēls nosaukts pa Tamazu, tad vēl var saprast, bet vidēji statistiskajam Latvijas futbola lūriķim ir tikai normāli būt par Latvijas komandām starptautiskajos mačos, vai arī neinteresēties vispār par konkurentiem. Bet Latvijā ir sava veida starptautiskā futbola deficīts, sevišķi tāda kur var cerēt uz uzvarām, tad nu pilnīgi saprotu jebkuru, kurš ir par jebkuru LV komandu, neskatoties uz peripetijām pašu pīļu dīķi.

     [+] [-]

, 2019-07-18 11:32, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi!
Nekur pasaulē neviens futbola fans nekad un nekur neatbalstīss sava kluba opunentus nacionālajā čempionātā, kuri tagad spēlē UEFA kausos.
Smiekli nāk iedomājoties, ka Everton fani pēkšņi ČL sāktu atbalstīt Liverpool komandu, vai MU fani MC komandu.
Tāpat tas ir Itālijā, Spānijā utt.
Arī es un mani draugi,paziņas nekad un nekur neatbalstīsim FKL oponentus LFV, tikai tāpēc, ka tagad tie spēlē UEFA kausos.
Ja LV būtu nenormālas futenes tradīcijas un vismaz 3-4x vairāk tautas, tad jā.

  -2 [+] [-]

, 2019-07-18 11:38, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: fuflo tas viss ir.
Nu ja kāds ir tāds ūberfanāts - kura dzimta jau 4tajā paaudzē ir kaislīgi Liepājas fani un Venspils nīdēji, kuram pat gultasveļa un bērna pampers ir ar Liepājas logo, mūžā abonements Liepājas stadionā, jaunākais dēls nosaukts pa Tamazu, tad vēl var saprast, bet vidēji statistiskajam Latvijas futbola lūriķim ir tikai normāli būt par Latvijas komandām starptautiskajos mačos, vai arī neinteresēties vispār par konkurentiem. Bet Latvijā ir sava veida starptautiskā futbola deficīts, sevišķi tāda kur var cerēt uz uzvarām, tad nu pilnīgi saprotu jebkuru, kurš ir par jebkuru LV komandu, neskatoties uz peripetijām pašu pīļu dīķi.
He-he-he!
Liela daļa latvieši ir izcili ar to, ka vajadzīgā brīdī dara to kas ir izdevīgāk, vai arī, pareizāk sakot, totāls vērtību deficīts.
Man patika, ka viens SC komentētājs uzrakstīja Fuņķa sakarā u.t.i., ja vajag, tad bubina pie sevis PSRS himnu, bet ja vajag, tad ar roku uz sirds rauj vaļā Latvijas himnu, jo vērtību kā tādu nav, un vajadzīgā brīdī visu var pagrūst zem stāsta par patriotismu.
Protams, es šeit vel pieliktu klāt mazo tautu, ne tikai latviešu, nacionālo mazvērtības kompleksu stipro ietekmi, kas būtu definējams īsi-nav jau galvenais, kas un kā iekož kaimiņam, bet galvenais, lai tikai iekož.

     [+] [-]

, 2019-07-18 11:42, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ja LV būtu nenormālas futenes tradīcijas un vismaz 3-4x vairāk tautas, tad jā.
Latviešu futbolam tradīcijas ir už ļoti senas, bet, diemžēl, ar katru nākamo paaudzi tās tiek aizvien mazāk koptas.
Gan Liepājā, gan Rīgā sākot no 30-tiem (iespējams vel agrākiem laikiem) tribīnes vienmēr bija pārpildītas, bet kaut kāds lūzums sākās no 90-tiem gadiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-07-18 12:00, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: fuflo tas viss ir.
Nu ja kāds ir tāds ūberfanāts - kura dzimta jau 4tajā paaudzē ir kaislīgi Liepājas fani un Venspils nīdēji, kuram pat gultasveļa un bērna pampers ir ar Liepājas logo, mūžā abonements Liepājas stadionā, jaunākais dēls nosaukts pa Tamazu, tad vēl var saprast, bet vidēji statistiskajam Latvijas futbola lūriķim ir tikai normāli būt par Latvijas komandām starptautiskajos mačos, vai arī neinteresēties vispār par konkurentiem. Bet Latvijā ir sava veida starptautiskā futbola deficīts, sevišķi tāda kur var cerēt uz uzvarām, tad nu pilnīgi saprotu jebkuru, kurš ir par jebkuru LV komandu, neskatoties uz peripetijām pašu pīļu dīķi.
Bocmanis atkal kārtējo sviestu dzen!

  +2 [+] [-]

, 2019-07-18 12:01, pirms 5 gadiem
Nekad nedomāju, ka no Nameja dzirdēšu neliekuļojot sākām ko sakarīgiu. Pilnībā piekrītu viedoklim, ka, ja esi kāda kluba fans (runāju par tiem nedaudzajiem, kas apmeklē praktiski visas mājas un izbraukuma spēles), tu kļūtu par totalu divkosi, ja ietu plaudēt par godu pretinieku komandai. Vienalga, kas nāk pretī. Tie neitrālie, kas iet uz stadioniem kā uz teātri - lūdzu, ejiet un baudiet!
Bet pirms norejiet, paskaitiet, cik tādu fanu ir lv klubiem? Katram ap kādiem 10. Piliens jūrā..

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:01, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: He-he-he!
Liela daļa latvieši ir izcili ar to, ka vajadzīgā brīdī dara to kas ir izdevīgāk, vai arī, pareizāk sakot, totāls vērtību deficīts.
Man patika, ka viens SC komentētājs uzrakstīja Fuņķa sakarā u.t.i., ja vajag, tad bubina pie sevis PSRS himnu, bet ja vajag, tad ar roku uz sirds rauj vaļā Latvijas himnu, jo vērtību kā tādu nav, un vajadzīgā brīdī visu var pagrūst zem stāsta par patriotismu.
Protams, es šeit vel pieliktu klāt mazo tautu, ne tikai latviešu, nacionālo mazvērtības kompleksu stipro ietekmi, kas būtu definējams īsi-nav jau galvenais, kas un kā iekož kaimiņam, bet galvenais, lai tikai iekož.
Vai bērni ārzemēs ir Jūsu ģimenes vērtības?

  +1 [+] [-]

, 2019-07-18 12:04, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Nekad nedomāju, ka no Nameja dzirdēšu neliekuļojot sākām ko sakarīgiu. Pilnībā piekrītu viedoklim, ka, ja esi kāda kluba fans (runāju par tiem nedaudzajiem, kas apmeklē praktiski visas mājas un izbraukuma spēles), tu kļūtu par totalu divkosi, ja ietu plaudēt par godu pretinieku komandai. Vienalga, kas nāk pretī. Tie neitrālie, kas iet uz stadioniem kā uz teātri - lūdzu, ejiet un baudiet!
Cik ir tādu fanātu? Cik vispār ir stabilu klubu? Salīdzināt ar Angliju nav gudri, jo tur katram miestam ir savs klubs!

  +1 [+] [-]

, 2019-07-18 12:07, pirms 5 gadiem
Bocmanis grib būt etalons un paraugs(tāpēc arī opozīcīja), bet viņš pat savai ģimenei nav paraugs un etalons- tāpēc arī šeit raksta!

  -1 [+] [-]

, 2019-07-18 12:11, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: fuflo tas viss ir.
daudz kur namejam taisnība nevis fuflo!
Tu vari aiziet atbalstīt Liepāju vai Ventspili starptautiski, bet ja tā nav "TAVA" komanda, tad tāda ar vienu spēli nekļūs...

  +1 [+] [-]

, 2019-07-18 12:14, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: daudz kur namejam taisnība nevis fuflo!
Tu vari aiziet atbalstīt Liepāju vai Ventspili starptautiski, bet ja tā nav "TAVA" komanda, tad tāda ar vienu spēli nekļūs...
Ko pats atbalstāt, ja nav noslēpums?
Loģiski, ka prioritāte ir sava pilsēta, klubs, bet tas nenozīmē, ka mazās valstīs nav jāatbalsta citi klubi!
Anglijā kur ir simtiem dažādu klubu ar simts gadu tradīcījām ir pavisam cita lieta!

  +1 [+] [-]

, 2019-07-18 12:15, pirms 5 gadiem
RFS galvenais izturēt Olimpijas sākuma spiedienu, neielaist ātrus vārtus un pārāk nespiesties pie vārtiem. Un mēģināt aizskriet pretuzbrukumā.

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:17, pirms 5 gadiem
datmons rakstīja: Ko pats atbalstāt, ja nav noslēpums?
man Latvijas futbolā nav bijis klubs, ko atbalstu.
starptautiski ja spēlē esmu par, nevis pret...
vienkārši interesē futbols kā tāds, un sekoju izlasēm. esmu vairāk izlases fans nevis kāda kluba.

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:20, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: man Latvijas futbolā nav bijis klubs, ko atbalstu.
starptautiski ja spēlē esmu par, nevis pret...
vienkārši interesē futbols kā tāds, un sekoju izlasēm. esmu vairāk izlases fans nevis kāda kluba.
Esat vidējais, kas atbalsta pasākumus un panākumus! Viss skaidrs!

  +1 [+] [-]

, 2019-07-18 12:22, pirms 5 gadiem
Pat mīnusu ielicis, heh!

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:24, pirms 5 gadiem
Vidējais komentētājs jebkurā portālā! Grib būt līderis, autoritāte, bet negrib uzņemties līdera atbildību! Par sevi arī, heh! Ar dažiem izņēmumiem!

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:25, pirms 5 gadiem
datmons rakstīja: Esat vidējais, kas atbalsta pasākumus un panākumus! Viss skaidrs!
izsakies skaidrāk.

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:26, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: izsakies skaidrāk.
Būtu jāieliek sava nauda, lai ko nopietni noorganizētu, tad pa krūmiem!
Tāpēc arī tikai izlase!

  -1 [+] [-]

, 2019-07-18 12:29, pirms 5 gadiem
datmons rakstīja: Būtu jāieliek sava nauda, lai ko nopietni noorganizētu, tad pa krūmiem!
Tāpēc arī tikai izlase!
un , kas tur slikts? nevilina mani virslīgas futene.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-18 12:29, pirms 5 gadiem
datmons rakstīja: Vai bērni ārzemēs ir Jūsu ģimenes vērtības?
Jā, tāda ir šībrīža šīs lietas, vai apstākļu, vērtība.
Ja cilvēkam ir iespēja doties pasauli aplūkot un izmantot iespēju pastrādāt, zinot, ka viņ(i)š agrāk vai vēlāk atgriezīsies mājās, tad kāpēc nē.
Tas ka notiek cilvēku migrācija, nav nekāds Latvijas, vai kādas citas valsts fenomens. Tā ir viena no cilvēku pamattiesībām-brīvi pārvietoties uz jebkuru vietu, kuru tam ļauj likumi un starptautiskie līgumi par cilvēku brīvu pārvietošanos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-07-18 12:32, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Nekad nedomāju, ka no Nameja dzirdēšu neliekuļojot sākām ko sakarīgiu. Pilnībā piekrītu viedoklim, ka, ja esi kāda kluba fans (runāju par tiem nedaudzajiem, kas apmeklē praktiski visas mājas un izbraukuma spēles), tu kļūtu par totalu divkosi, ja ietu plaudēt par godu pretinieku komandai. Vienalga, kas nāk pretī. Tie neitrālie, kas iet uz stadioniem kā uz teātri - lūdzu, ejiet un baudiet!
Bet pirms norejiet, paskaitiet, cik tādu fanu ir lv klubiem? Katram ap kādiem 10. Piliens jūrā..
Kāpēc vispār jāiet uz tā ienaidnieka spēli un jāaplaudē pavisam svešam klubam? Nu var arī tā, ja akkurāt gribas būt pret kadu, iet un plaudēt svešam klubam, tip atbalstu tos. Bet tā tad nav divkosība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-07-18 12:34, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: He-he-he!
Liela daļa latvieši ir izcili ar to, ka vajadzīgā brīdī dara to kas ir izdevīgāk, vai arī, pareizāk sakot, totāls vērtību deficīts.
Man patika, ka viens SC komentētājs uzrakstīja Fuņķa sakarā u.t.i., ja vajag, tad bubina pie sevis PSRS himnu, bet ja vajag, tad ar roku uz sirds rauj vaļā Latvijas himnu, jo vērtību kā tādu nav, un vajadzīgā brīdī visu var pagrūst zem stāsta par patriotismu.
Protams, es šeit vel pieliktu klāt mazo tautu, ne tikai latviešu, nacionālo mazvērtības kompleksu stipro ietekmi, kas būtu definējams īsi-nav jau galvenais, kas un kā iekož kaimiņam, bet galvenais, lai tikai iekož.
es īsti nesaprotu, kādas ir pareizās vērtības? Atbalstīt slovēņus?

  +1 [+] [-]

, 2019-07-18 12:35, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tāda ir šībrīža šīs lietas, vai apstākļu, vērtība.
Ja cilvēkam ir iespēja doties pasauli aplūkot un izmantot iespēju pastrādāt, zinot, ka viņ(i)š agrāk vai vēlāk atgriezīsies mājās, tad kāpēc nē.
Tas ka notiek cilvēku migrācija, nav nekāds Latvijas, vai kādas citas valsts fenomens. Tā ir viena no cilvēku pamattiesībām-brīvi pārvietoties uz jebkuru vietu, kuru tam ļauj likumi un starptautiskie līgumi par cilvēku brīvu pārvietošanos.
Šitā ir tikai atruna! Ir miljoni sapelnīti? Negrib vai nevēlas atrasties mājās! Vai pats neko jēdzīgu nevar izdomāt mājās!
Strādā kādā vadošā kompānijā pasaulē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:37, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Apple, spiezh sulu no aboliniem
Strādāju kā freelancers Apple un spiežu ābolu sulu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:39, pirms 5 gadiem
Nesen vienam ražošanas ndustrijas pārstāvim palīdzēju ar webiem, jo cilvēks maz ko no tā saprata!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:42, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: nesen mielojos ar vistas filejin + makaroni + salatini!!! ko tu???
Dārzā viss kas aug tagad! Sezona tagad tik baigais slinkums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:43, pirms 5 gadiem
Iedomājos, ja varētu palīdzē tiem miljonāriem, kas nejēdz rīkoties ar tehnoloģijām, tad varētu dzīvot zaļi
Daudz iespēju pasaulē

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:44, pirms 5 gadiem
Kontakti svarīgākie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:46, pirms 5 gadiem
Vari mācīties 15 gadus un ņemt visus mācību priekšmentus, bet ja neko praktiski nedari un netaisi kontaktus, tad neko nejēdz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:47, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: DO kontaktus!
Pašam jāveido
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:49, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: DO!!!
Seko līdzi ko cilvēkiem vajag
Skaties ko vari piedāvāt, piesakies un dari
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:50, pirms 5 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2019-07-18 12:51, pirms 5 gadiem
Namejam stereotipi traucē. Ir vērtības kp nekad nenodod. Bubināt PSRS himnu nekad un ne par kādu naudu. Mana vērtība ir Latvija.

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:51, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Es tak sekoju tev, DO kontaktus, pats tak teici javeido
Es sekoju bocmanim! Dot bocmaņa kontaktus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:52, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Brauc uz Zivju ielu!
Tur pa muti var dabūt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:53, pirms 5 gadiem
Zb tās toto reklāmas uz katra stūra
Ievelk skolniekus, studentus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:57, pirms 5 gadiem
datmons rakstīja: Tur pa muti var dabūt?
Droši vien ja pacenšas tad visur var, bet kopumā mierīga vieta, neviens visū neskrien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 12:58, pirms 5 gadiem
Ko viņam tur cīnīties par 5t no kredīta, ja viņš dažos mēnešos to pašu dabū frankos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:01, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Tur tak Rokenes vietaa atveras hesitis un kas tur veel, izbadejushas riikles vienmer ir biistamas
man vecā Liepājas roķene labāk patika par to cukurfabriku, bet tas ir gaumes jautājums

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:01, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Nuu mans pedejo gadu favorits ir Stiflers, taa kertaa vecene kura macija gurkus marinet ari nav zeme metama BET stiflers tomer labaks
Vēl bija viens intelektuālis, kas nemācēja nevienu darbu darīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:02, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Tu domaa to siiko gejveidigo shmurguli ar pirsingiem, kas pateica ka neko nedaris un aizgaja gulet???

Chalis bija sadomajies ka naak uz instagram atlasi
Bija cits arī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:05, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Tur tiesham daudz labi kadri bijushi, patika arii taa Guntina vai Gunitina ( poh) no saimnieks meklee sievu
Šādi šovi parāda, ka ar izglītību, darba tirgu, audzināšanu nav viss labi, bet tie, kas prot visu izvelk!

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:07, pirms 5 gadiem
Mans visu laiku favorīts ir čalis no Vācijas, kas nagus nebija griezis divus mēnešus
Vēl apkalpo cilvēkus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:11, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Ja TV shovi showi nolasiitu 10 funus, vini pat 1 sezonu nedavilktu un aizietu pa skuju taku, tur tak no garlaicibas pat omes nomirtu
Skaidra lieta, bet visi šovi arī parāda sabiedrību kopumā!
Viens šovs ne, bet desmit saliek kopā un bilde skaidra!

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:12, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Iedomajas situaciju, funis ar namgeju TV eteraa censhas jokot, tur tak kameras pashas izslegtos
Drīz jau tā arī būs
Humors nebūs normāls, tad robots piefiksēs un atslēgs tiešraidi

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:13, pirms 5 gadiem
Zvanīt vai nezvanīt! Tāds ir jautājums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:16, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Tu nesaprati domu, funi,namgeji, dombrovski un citi ochkariki taadiem shoviem pat uz atlasi neiet, tur iet attiecigs kontingents no kaa izloba ''labakos'' kadrus shovam

Ja tu uz atlasi iesi un pec katra sola visiem teiksi piedod,atvaino, tad talak par atlases pirmo kartu netiksi! tas ir shows
Nav jau Prāta Banka vai miljonārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:17, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Tu nesaprati domu, funi,namgeji, dombrovski un citi ochkariki taadiem shoviem pat uz atlasi neiet, tur iet attiecigs kontingents no kaa izloba ''labakos'' kadrus shovam

Ja tu uz atlasi iesi un pec katra sola visiem teiksi piedod,atvaino, tad talak par atlases pirmo kartu netiksi! tas ir shows
Uz atlasēm bieži neeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:22, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Uz kuram esi bijis??
Pārsvarā esmu bijis tikai uz darba
Pārējo uzskatu par laika patēriņu
Protams cilvēkus var satikt, bet na...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:25, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Mazaas spietos
Es uzreiz iedomājos cik tas varētu izmaksāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:26, pirms 5 gadiem
Černobiļa ir redzēta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:31, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Mazaas no 18+, BET taadas kas vel stude un partiek no vecaku naudas + stipendijas - taas leetas, tik jatiek klat

Tas tev nav 30+ soskas ar sarakstiem, aizved mazo uz hesiiti, uztanko kolinu ar rumu un viss notiek, IESAKU!
Zinu šo situāciju, bet problēma, ka varu ātri šo situāciju mainīt!
Apetīte aug un nekas īsti nesanāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:37, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Datin, cik tev gadi???
27!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:39, pirms 5 gadiem
Man tā finansiālā situācija nav tik stabila
Karoč jāmeklē kontakti un jāpalīdz cilvēkiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:40, pirms 5 gadiem
Dažreiz man patīk izlaisties un baznīcu staigātāji uzrunā
Man vajagot palīdzību vai arī viņiem manu naudu(?)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:41, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: A taa pec skata vairaak uz 20 vai 30 tev velk???
25++
Dokumentus maz prasa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 13:44, pirms 5 gadiem
milicha_draugs_100898777908371 rakstīja: Ar shaadu attieksmi mazinam busim neinteresants, pamaini dikciju
Kurai soskai interesee taadi garlaicigi funi un namgeji??? Redz Artemis normals pacans un leitenes kaa trakas, var pat zandales un garajas zekes staigat
Mana dikcija mainās kā manas finanses
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-18 14:09, pirms 5 gadiem
Nebija grūti uzminēt kurā rakstiņā šodien plosās birojs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja