Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"City" nelaimīga epizode, "Barcelona" no Anglijas aizved vērtīgu uzvaru

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"City" nelaimīga epizode, "Barcelona" no Anglijas aizved vērtīgu uzvaru
Martins Demičelis spēles svarīgākajā epizodē notriec Lionelu Mesi
Foto: AFP/Scanpix

Šodien UEFA Čempionu līgas 1/8 fināla pirmajā spēlē "Manchester City" savā laukumā ar 0:2 piekāpās "Barcelona". Praktiski visu izšķīra epizode 53. minūtē, kad pie 0:0 Martins Demičelis notrieca Lionelu Mesi sarkanās kartītes un 11 metru soda sitiena vērtībā. Mesi realizēja pendeli, bet "Barcelona" no Anglijas aizveda vērtīgu 2:0 uzvaru.

Pirms spēles

Grupu turnīrā gan "Barcelona", gan "Manchester City" nospēlēja pārliecinoši. Jā, angļu klubs ieņēma "tikai" 2. vietu, taču ar bilanci 5-0-1 palikt aiz titula turētājas "Bayern" muguras nav kauns, kamēr pārējās divas komandas CSKA un "Viktoria" pārāk lielas problēmas "City" nesagādāja. Savukārt "Barcelona" treniņrežīmā paņēma sev pienākošos 1. vietu grupā ar "Milan", "Ajax" un "Celtic". Daudzi futbola līdzjutēji no astoņiem 1/8 pāriem ar vislielāko nepacietību gaidīja tieši "City" un "Barcelona" dueli - Anglijas futbols pret Spānijas futbolu, Premjerlīgas vicečempione pret Spānijas čempioni.

Herardo Martino šosezon gandrīz vienmēr šosezon uzbrūkošo trio veidoja no sekojošiem četriem futbolistiem - Lionels Mesi, Neimārs, Pedro Rodrigess un Aleksis Sančess. Tomēr šoreiz, lai gan pieejami bija visi, Martino izvēlējās Mesi, Sančesu un... Andresu Injestu, kamēr Pedro un arī Neimārs palika rezervē. Savukārt "City" treneris Manuels Pelegrīni pieblīvēja laukuma vidusdaļu, taču daudzi bija skeptiski par viņa izvēli uzticēties centra aizsargu pārim Martins Demičelis - Vensāns Kompanī, ņemot vērā ātros un tehniskos Barselonas spēlētājus ar Mesi priekšgalā... "City" uzbrukumā, pirmkārt, cerēja uz Alvaro Negredo, kā arī, protams, allaž centīgā Davida Silvas palīdzību. Negredo, Silva, kā arī Hesuss Navass bija trīs spāņi "City" pamatsastāvā, kas šovakar spēlēja pret spāņu čempioniem.

Spēle

"Barcelona" sāka savā manierē, pārņemot bumbu, un "City" ar to neko nevarēja padarīt. Spāņu komanda mēģināja uzlauzt Mančestras vienības aizsardzību, taču pirmo momentu izveidoja tieši "City" - Negredo izrāviens un pat jau arī Viktors Valdess bija apspēlēts, taču leņķis bija pārāk ass, lai bumbu raidītu vārtos. Pēc tam "Barcelona" problēmas sagādāja mājinieku standarts - Valdess izgājienā kļūdījās, taču neļāva "City" burtiski ienest bumbu vārtos, paspējot labot savu kļūdu un noceļot bumbu no pretinieku galvām. Pēc bālā sākuma mājinieki pēkšņi uz brīdi bija pārņēmuši iniciatīvu. "Barcelona" gan atguvās un atkal pārņēma kontroli savās rokās. Līdz izcilam momentam aizspēlēties nekādi neizdevās, tāpēc Čavi 32. minūtē pamēģināja tālsitienu - Džo Hārts vietā.

Pēc pārtraukuma atsākās itin līdzīga spēkošanās, bet visu mainīja epizode 53. minūtē - "Barcelona" pārtvēra bumbu, ātra Injestas piespēle Mesi, argentīnietis muka no sava tautieša Demičeļa, kurš superzvaigzni notrieca. Pirmsspēles bažas par Demičeli piepildījās, un viņš par savu kļūdu šai epizodē tika noraidīts, kā arī "Barcelona" ieguva tiesības uz pendeli (tiesa, pārkāpuma sākums bija pirms soda laukuma, kā arī bumbu "Barcelona" pārtvēra brīdī, kad Busketss cīņā ar Navasu, visticamāk, pārkāpa noteikumus). Mesi 11 metru soda sitienu realizēja, uzsitot pa vārtu vidu - 1:0. Vairākumā "Barcelona" metās saplosīt pretinieku līdz galam, taču šķērdēja savas iespējas - Čavi, Dani Alvešs...

Arī "City" ātrajos uzbrukumos bija dažas iespējas, taču nekā. Savukārt 81. minūtē "Barcelona" izspēlēja izcilu kombināciju, kurā tiesneša asistents, šķiet, kļūdaini fiksēja aizmuguri - Čavi piespēlēja Seskam Fabregasam, kurš atdeva bumbu Herardam Pikē(!) uz tukšiem vārtiem. Soģi lēma, ka uz tablo paliek 1:0. Tomēr "Barcelona" pacietīgi savu iespēju sagaidīja un 90. minūtē praktiski izšķīra šī dueļa iznākumu divu maču summā - Alvešs ar savu brazīliešu tautieti Neimāru (uznāca uz maiņu) izspēlēja "sieniņu" un raidīja bumbu vārtos. "Barcelona" viesos uzvarēja ar 2:0, un šeit gandrīz viss ir skaidrs.

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināli

1.spēle

DatumsSpēleRezultātsVārtu guvēji
18.febr.Manchester City - Barcelona0:2 (0:0)Mesi 54' (11m); Alvešs 90'
18.febr.Bayer - PSG0:4 (0:3)Matuidī 3'; Ibrahimovičs 39' (11m); 42'; Kabajs 88'
19.febr.Milan - Atletico
19.febr.Arsenal - Bayern
25.febr.Zenit - Borussia
25.febr.Olympiakos - Manchester United
26.febr.Galatasaray - Chelsea
26.febr.Schalke 04 - Real
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-02-18 23:37, pirms 11 gadiem
Ar Barcu ir tā, iedod pirkstiņu, bet viņi paņem visu roku!

  +8 [+] [-]

, 2014-02-18 23:38, pirms 11 gadiem
Labs mačs, pelnīts rezultāts, šeit viss skaidrs
Gaidam Maxvell(Robja) atrunas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2014-02-18 23:39, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Ne vienmēr uzvar LABĀKIE(Šveice hokejā,City), tāds ir sports.
Tak Barsa bija galvu pārāka

  +5 [+] [-]

, 2014-02-18 23:39, pirms 11 gadiem
ideāls vakars hokeja izlase iekļūst ceturtdaļfinālā un barca arī praktiski tikusi nākamajā kārtā.
Viva la Barca.

  +5 [+] [-]

, 2014-02-18 23:39, pirms 11 gadiem
Robis tagad noteikti raudās, ka viss tikai tāpēc, ka nespēlēja Svētais Aguero Bet nu City paši vainīgi, ka nogūlās un pavēra kājas plati, ļaujot Barsai darīt ko grib savā laukumā. Nevarētu pat teikt, ka Barsa spēlēja super labi, vienkārši City aizsardzība ir caurums, pat "pasaules labākais aizsargs" Kompanī nespēja palīdzēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 23:39, pirms 11 gadiem
Maxwell just be Smart
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 23:39, pirms 11 gadiem
ideaala speele un ideaals rezultaats,rezultaatu noteica viena kljuuda,jaauzteic City,kopaa ar Real un Atletico speeciigaakie pretinieki,kaadi Barcai shogad bijushi,Camp Nou jaanotur uzvara duelii.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:40, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Tiesnesis sajāja spēli,11m bija,bet sarkanās nebij ! Izskatās,ka Barsu izģēŗbt tagad varētu tikai Bayern,Real un varbūt PSG
Tieši sarkanā bija, bet pendele nē
Bet pēc tam neieskaitīja Barcai tīrus vārtus, kur aizmugure nebija, tā, ka vienalga, stiprākais bija redzams

  -4 [+] [-]

, 2014-02-18 23:40, pirms 11 gadiem
City malachi paradija raksturu spelejot mazakuma, presingojot Barsas speletajus un pat veidojot momentus, loti patika Silvas un Ture speele, labs futbola vakars!

  +4 [+] [-]

, 2014-02-18 23:40, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Kurā vietā?
Čurā sietā! )))

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:40, pirms 11 gadiem
Ar ko tad Šveice šodien bija labāki, tas ka viņi vairāk kontrolēja ripu ?!?!! bīstamāki uzbrukumi bija LV, Girgensons,Rēdlihs,Kēninsh utt

RobisMC rakstīja: Ne vienmēr uzvar LABĀKIE(Šveice hokejā,City), tāds ir sports.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 23:42, pirms 11 gadiem
bez intrigas atbildes speelees abos paaros

  +3 [+] [-]

, 2014-02-18 23:42, pirms 11 gadiem
lielie prognozetāji CITY graus

  +3 [+] [-]

, 2014-02-18 23:42, pirms 11 gadiem
Lai City pajautā Chelsea kā apspēlēt Barsu

  -2 [+] [-]

, 2014-02-18 23:42, pirms 11 gadiem
Demičelis visspar kaut kāds āksts pat Leskots labāk spēle par viņu

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 23:42, pirms 11 gadiem
NunoGomes rakstīja: City malachi paradija raksturu spelejot mazakuma, presingojot Barsas speletajus un pat veidojot momentus, loti patika Silvas un Ture speele, labs futbola vakars!
Presingot un aktīvi spēlēt vajadzēja jau no pirmajām minūtēm, parādīt kurš te ir laukuma saimnieks, nevis tad, kad jau ūdens smeļas mutē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 23:43, pirms 11 gadiem
Tata jau otro svariigo speeli (pirmaa - pret ATM) patiikami paarsteidz ar taktiku, sastaavu un visu paareejo. rezultaats - neticams, izcils, bet lielaa meeraa saistiits ar MC miizeliigo taktiku... pa visu speeli 2 standarti uz FCB vaartiem, no kuriem viena laikaa bija ugunsgreeks. nu un, protams, Demikelis pret Messi, kaut kaadus jokus jau vareeja gaidiit...
nu ko, UCL sezona turpinaas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 23:43, pirms 11 gadiem
Bet vispār kas tas par sviestu, ka VSB rāda PSG ar Bayern 04? Ja komentētu Toļiks, tad būtu skaidrs kādēļ šāda izvēle.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-18 23:44, pirms 11 gadiem
Ideaļņiks ... Esmu starā ... LV uzvar un Barca ar .. fantastika !
City cīnijās godam un gandrīz krēslu salauzu no laimes , kad alvešs iesit !!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 23:44, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Tiesnesis sajāja spēli,11m bija,bet sarkanās nebij ! Izskatās,ka Barsu izģēŗbt tagad varētu tikai Bayern,Real un varbūt PSG
Tieši otrādi: 11m nekādā gadījumā nebija, toties sarkanā bija 100%. Žēl jau Demikeļa, bet tāds ir futbols. Ne katram ir pa spēkam noķert Mesiju.

"City" turējās godam, bet "Barca" vienkārši bija labāka.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 23:44, pirms 11 gadiem
kārtējā konfekte , katri viņa vārti vienkārši bauda acīm.
fruttto rakstīja: Ibra šodien atkal ielika super skaistus vārtus,ģēnijs...

http://fastpic.ru/view/58/2014/0218/_c6fbd27a96830a293ec18f42569e8e65.gif.html?noht=1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-18 23:45, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Leskots atnesa 2.golu City vārtos
Nu tur jau Clichy vaidzēja būt nevis Leskotam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-18 23:45, pirms 11 gadiem
nu nezinu nezinu!
Par pendeli vel varetu strīdēties!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 23:46, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Leskots atnesa 2.golu City vārtos
Tak kā jau teicu, visa aizsardzība viņiem bija liels caurums Klišī arī visu savu spēles laiku pienesa ūdeni Alvešam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:47, pirms 11 gadiem
Tieši tā, manuprāt, vienīgi Kompani izskatījās cienīgi, pārējos fukāju uz nebēdu. Šķiet, ka Kliši pilnīgi galva apreiba no griešanās
blah rakstīja: Tak kā jau teicu, visa aizsardzība viņiem bija liels caurums Klišī arī visu spēli pienesa ūdeni Alvešam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-18 23:49, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Nu Messi šodien spēlēja uz saviem 60% ne vairāk
Pēc reitingiem MVP, līdz ar Alvešu un Pikē. Tur jau tas skaistums, ka Mesi pat vēl pilnībā neatguvis formu spēj būt produktīvs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 23:50, pirms 11 gadiem
Bac pat nezinu ko domat - esmu Man United fans, tatad esmu priecigs, bet esmu Anglijas futbola piekritejs un kaut ka nepatik ka vieni no stiprakajiem zaude spaniem ar 2 0.

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:51, pirms 11 gadiem
Barca diezgan pārliecinoši tomēr šodien. Šķiet, viena rupja kļūda spēja sabojāt visu divu spēļu summu un gaidīto baudāmo futbolu, kas daļēji bija redzams 1.taimā. Tiesa, kausa spēlē izlikt labāko sastāvu pavisam noteikti nebija prāta darbs - puslīdz droši, ka tas savu ietekmi atstāja.

Nezinu, kam jānotiek, lai MC tiktu tālāk, lai gan būsim godīgi - MC ātri var sabliezt golus pret jebkuru komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-18 23:51, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši otrādi: 11m nekādā gadījumā nebija, toties sarkanā bija 100%. Žēl jau Demikeļa, bet tāds ir futbols. Ne katram ir pa spēkam noķert Mesiju.

"City" turējās godam, bet "Barca" vienkārši bija labāka.
1. pendeli bija vai nebija izšķīra cm - ja atkārtojumā skatīsies 3 reizes vismaz sapratīs ka bija uz līnijas.
2. Teorētiski rēķinam bija jābūt 0:4 - Klišī roka (pendele); Pikē gols (tīri jāieskaita).
3. Valdes tiešām aizvada savu labāko sezonu...

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:51, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Messi vnk nav nekāds super špīlers, Granadu,Rayo Valecano fons ir maldinošs
Nav jau tajā futbolā zvaigžņu, ja reiz tāds parasts cilvēciņš kā Mesi savā optimālajā formā ir labākais pasaulē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-18 23:52, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: Tata jau otro svariigo speeli (pirmaa - pret ATM) patiikami paarsteidz ar taktiku, sastaavu un visu paareejo. rezultaats - neticams, izcils, bet lielaa meeraa saistiits ar MC miizeliigo taktiku... pa visu speeli 2 standarti uz FCB vaartiem, no kuriem viena laikaa bija ugunsgreeks. nu un, protams, Demikelis pret Messi, kaut kaadus jokus jau vareeja gaidiit...
nu ko, UCL sezona turpinaas...
es tik nesapratu kaapeec Fabregasa vietaa laukumaa bija jaalaiz Roberto nevis Songu,kas daudz labaak speelee ar galvu un labaak speelee aizsardziibaa,ja nu City beigaas dabuutu kaadu biistamu standartu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:53, pirms 11 gadiem
apsveicu visus fanus- sodien izdevusies sporta diena uzvareejam Sveici, vel BArca un PSG skaisti uzvareeja, zel izveelejos paskatiities super dueli par Ibru .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:54, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Angļu futbolu spēlē savādāk,spāņi tehniskāki
Nu tehniskāki vai nē, bet tas jau nenozīmē, ka nevar cīnīties. Šeit labi varēja redzēt, ka spēle bija Pelegrīnī feils. Gan jau cerēja spēlēt mierīgi uz pretuzbrukumiem un iebakstīt savu goliņu 80-90min, tikai sarkanā visu pabojāja. Būtu spēlējuši savu ierasto EPL futbolu, varbūt arī būtu savdāks iznākums.

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:54, pirms 11 gadiem
Barca ir trešie, kas šogad Etihadā pārspēj City aiz Bayern un Chelsea.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 23:54, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Kas notiek, kad laukumā ir Aguero un komandai nav ko zaudēt?
City skrien uz priekshu un Messi un Neimaars vinjus sarausta pretuzbrukumos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:55, pirms 11 gadiem
Onka rakstīja: 1. pendeli bija vai nebija izšķīra cm - ja atkārtojumā skatīsies 3 reizes vismaz sapratīs ka bija uz līnijas.
2. Teorētiski rēķinam bija jābūt 0:4 - Klišī roka (pendele); Pikē gols (tīri jāieskaita).
3. Valdes tiešām aizvada savu labāko sezonu...
Apskatnieki gan bija vienisprātis, ka "pendeles" nebija, jo pārkāpums reāli bija vēl pirms līnijas. Bet grūti vainot tiesnešus tik grūti vērtējamās situācijās.
Jā, rezultāts varēja būt arī 4:0, bet tik pat labi varēja būt 1:1, ja vien...ja vien katalāņu vārtos nebūtu Valdesa. Patiešām jāpiekrīt, jo nevienā citā sezonā Viktors nav bijis tik spīdošs.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 23:55, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Ne vienmēr uzvar LABĀKIE(Šveice hokejā,City), tāds ir sports.
vinne parasti stiprakie....jebkura sporta veida...un City CL nevinnes NEKAD....un diezvai pat lidz finalam kadreiz tiks...fakts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 23:55, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Principā nekas traģisks nav noticis Aguero būs atpakaļ ierindā, un spēle izvērtīsies pavisam savādāka. Barca var priecāties, bet City potenciāls pilnībā izpaudīsies atbildes spēlē. Šobrīd Barca tikai sakaitināja City, kas bija ļoti nepareizi Sekos atbildes trieciens, trieciens kas nogremdēs Barcelona uz ilgiem laikim! Nekas nav beidzies, viss tikai sākās.
Tavos sapņos bet skaties ka nav atkal baigais zāģis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:56, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Principā nekas traģisks nav noticis Aguero būs atpakaļ ierindā, un spēle izvērtīsies pavisam savādāka. Barca var priecāties, bet City potenciāls pilnībā izpaudīsies atbildes spēlē. Šobrīd Barca tikai sakaitināja City, kas bija ļoti nepareizi Sekos atbildes trieciens, trieciens kas nogremdēs Barcelona uz ilgiem laikim! Nekas nav beidzies, viss tikai sākās.
Principā nevajag pīpēt zāli ostot līmi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-18 23:57, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Cik?
kas cik,pietiks ar vienu reizi,lai City vispaar pat teoreetiskas iespeejas nepaliek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 23:58, pirms 11 gadiem
Robim bikse pilna, Neimārs ar Messi uzspēlēja pagalma futbolu, neizmantojot iespēju pasmaidīja, pasmējās un viss, tai pat laikā, kad Messi pasmaidīja, Robis ar pulti pa datoru meta.

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:58, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: tikai Real un Bayern var izģērbt Barsu neatkarīgi no laukuma,lai gan PSG arī ir labi
Vai arī Chelsea kaut vai ar diviem 1:0, kas jebkuram asinis uzvārītu

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:59, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: tikai Real un Bayern var izģērbt Barsu neatkarīgi no laukuma,lai gan PSG arī ir labi
tikpat labi ar to pashu ar tevis nosauktajiem var izdariit arii Barca

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:59, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Apskatnieki gan bija vienisprātis, ka "pendeles" nebija, jo pārkāpums reāli bija vēl pirms līnijas. Bet grūti vainot tiesnešus tik grūti vērtējamās situācijās.
Jā, rezultāts varēja būt arī 4:0, bet tik pat labi varēja būt 1:1, ja vien...ja vien katalāņu vārtos nebūtu Valdesa. Patiešām jāpiekrīt, jo nevienā citā sezonā Viktors nav bijis tik spīdošs.
Apskatnieki vienisprātis - sēžot ērtā krāslā un 10 reizes skatoties atkārtojumu - tiesnesim vismaz pagaidām nav tādas iespējas. Zviedrs patiesībā labi notiesāja. Abām pusēm ir ko gausties uz tiesnesi tā kā ok. visādā ziņā - spēles likteni izšķīra nevis tiesneši (kā būtu ja iedotu pendeni Klišī gadījumā), bet gan paši spēlētāji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 00:01, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: City var ielikt 6 reizes, vajadzēs 5 pretuzbrukumus - nez nez
dzekinj,tas ir futbols nevis desas centraaltirguu paardot,vajag tak buut reaalam

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:01, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Maskava asarām netic,jeb nekad nesaki nekad ! Pēc gada,vai diviem Pelegrīni City būs reāls spēks Eiropā
Tas būs tad - ja arābi Pelegrini nebūs iedevuši vilka pasi - diezgan reāli - ja titulu nebūs. Kaut gan objektīvi - Pelegrini ir labākais ko nopircis pēdējos 5 gados...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:02, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: City var ielikt 6 reizes, vajadzēs 5 pretuzbrukumus - nez nez
Savu "vēlmju domāšanu" vari atstāt bērnudārzam! Šis nav nekāds pagalma futbols, kurs skrien pa galvu, pa kaklu. Lai "City" gūtu vārtus, sākumā pretiniekiem jāatņem bumba. Izbraukumā "Barcas" piespēļu precizitāte bija 92% un bumbas kontrole 68%. Pat viskvēlākais "City" fans diez vai cer uz "draudzīgāku" situāciju Katalonijā

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 00:02, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Nedaudz pat prieks ka Demičelis nopelnīja sarkano, bez viņa City tīri labi var iztikt. Atbildes spēlē City spēlēs pēc shēmas 2-4-4, tā būs kā dūriens Barcas aizsardzībai
Esmu gatavs pat noslēgt derības, ka City atbildes spēli uzvarēs vismaz ar 4 vārtu pārsvru.
uz cik deram?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:03, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: No sērijas,mans tētis ir stiprāks par tavu :`
Un dažreiz liekas, ka mūsu visu vectēvi Robja vectēvu ar lāpstu nosituši.
Savādāk to nevar izskaidrot

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 00:03, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Nedaudz pat prieks ka Demičelis nopelnīja sarkano, bez viņa City tīri labi var iztikt. Atbildes spēlē City spēlēs pēc shēmas 2-4-4, tā būs kā dūriens Barcas aizsardzībai
Esmu gatavs pat noslēgt derības, ka City atbildes spēli uzvarēs vismaz ar 4 vārtu pārsvru.
Labi, uz ko deram? 200latiem?

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:03, pirms 11 gadiem
Onka rakstīja: Apskatnieki vienisprātis - sēžot ērtā krāslā un 10 reizes skatoties atkārtojumu - tiesnesim vismaz pagaidām nav tādas iespējas. Zviedrs patiesībā labi notiesāja. Abām pusēm ir ko gausties uz tiesnesi tā kā ok. visādā ziņā - spēles likteni izšķīra nevis tiesneši (kā būtu ja iedotu pendeni Klišī gadījumā), bet gan paši spēlētāji...
Piekrītu, ka tiesneši spēli neizšķīra. Rezultāts bija likumsakarīgs.

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:03, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Fināls Real- Barsa,mani apmierinātu
viens taads finaals shogad jau buus,bet nu man ar nebuutu iebildumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 00:04, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: Labi, uz ko deram? 200latiem?
vinjam nekad nav bijusi tik liela nauda,vari necereet par taadaam deribaam

  +2 [+] [-]

, 2014-02-19 00:04, pirms 11 gadiem
Robi... Tavi elki, izskatās, ka vismaz intervijās māk tomēr zaudēt.
Ja reiz elki... vismaz to no viņiem iemācies... mazulīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:05, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Nedaudz pat prieks ka Demičelis nopelnīja sarkano, bez viņa City tīri labi var iztikt. Atbildes spēlē City spēlēs pēc shēmas 2-4-4, tā būs kā dūriens Barcas aizsardzībai
Esmu gatavs pat noslēgt derības, ka City atbildes spēli uzvarēs vismaz ar 4 vārtu pārsvru.
RobisK, cik Tev īsi ir to profilu? Tu patiešām neproti maskēties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:06, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: raksti privāti Esmu gatavs likt galdā visu kas man ir!
Mamma diez vai Tev dod tik lielu kabatas naudu, Robīti bērniņ

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 00:07, pirms 11 gadiem
Robis neatzīs, ka pie pendeles vainīgs nevis Demičelis, bet gan Kompanī, kurš nočakarēja offside.

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:07, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Drogbā labi,abas spēles mājās
Un, ja godīgi, tikai prieks ja viņš tiešām tā jutīsies

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:07, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: raksti privāti Esmu gatavs likt galdā visu kas man ir!
Tev 200 lati ir? man tieši vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:07, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: AC Milan-Deportivo 1st game - 4-1, otrā spēle?
AC Milan - Pool 3-0 pēc pirmā
tā var turpināt

tas ir futbols , tur nav loģikas!
galvenaa starpiiba starp Depora dueli ar Millan un pirms gada Milan dueli pret Barcu starp sho speeli ir taada,ka pirmaas speeles zaudeetaajs atbildes speeli aizvadiija savaa laukumaa nevis pretinieku
Bet Polles speele ir iznjeemums,kaads atkaartojas reizi 20.gados

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:08, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: Tev 200 lati ir? man tieši vajag
vins maita, vins neatbild par deriibaam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:08, pirms 11 gadiem
Neesmu ne City,ne Barsas fans,bet norakstit MC ir parak agri!
Domajams atbildes spele Barselona bus karsti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:08, pirms 11 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Robis neatzīs, ka pie pendeles vainīgs nevis Demičelis, bet gan Kompanī, kurš nočakarēja offside.
Tāpēc jau man žēl Demikeļa. Bija jāizstrebj cita ievārītā putra.

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:09, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: mammas dotā pusdien nauda nav nopietni
vinjam maiziites liidzi smeeree,taa kaa nav uz ko uzvaariities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:10, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: nu tas ir tikai pret kameru,domāju ka Drogbā būs neēŗti kapāt pret Chelsea
nu... arī par to man būs prieks (ja pareizi saproti)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:10, pirms 11 gadiem
desmaiziite rakstīja: Demichelis nospēlēja nožēlojami tajā epizodē, tāpēc arī City zaudēja. Paši vainīgi un prieks redzēt.
Pats tādā krāsā. Demikelis nospēlēja profesionāli, jo neko citu nevarēja darīt. Un bija jābūt sarkanajai un tiešajam brīvsitienam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:11, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Neesmu ne City,ne Barsas fans,bet norakstit MC ir parak agri!
Domajams atbildes spele Barselona bus karsti!
Piekrītu... 1 gols Manchester City kontā un atgriezīsies saspringtība.
Tiesa, ja pēc pirmā puslaika būs 0:0, vai Barcas vadība, nu tad gan, domāju, ka var arī būt cauri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 00:12, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: es ar smērēju savos laikos,par ietaupīto piķi rozes pirku sievai
Ak jā, tie laiki, kad miri badā, lai redzētu viņu tikai pasmaidam

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:13, pirms 11 gadiem
limanans rakstīja: vins maita, vins neatbild par deriibaam
A ja tu viņam atņemsi visu, kas tad man tiks?

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:13, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pats tādā krāsā. Demikelis nospēlēja profesionāli, jo neko citu nevarēja darīt. Un bija jābūt sarkanajai un tiešajam brīvsitienam.
Bija jādod freekick penalty vietā, bet lūk no tiesneša leņķa (tik mazlietiņ augstāk): Gfycat - jiffier gifs through HTML5 Video...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 00:14, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: es esmu par kvalitatīvu futbolu,ja nespēlē Real
Savukārt es esmu par visiem, kas ir pret Real
Tādēļ, vēl jo lielāks prieks, ka mēs ar Tevi kā divi normāli cilvēki, tomēr protam saprasties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:16, pirms 11 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Bija jādod freekick penalty vietā, bet lūk no tiesneša leņķa (tik mazlietiņ augstāk): http://gfycat.com/MiserableEvergreenBobcat
Ātrumā ļoti grūti pateikt. Es drīzāk iedotu pendeli, bet palēninājumā skaidrs, ka pendeles nebija.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-19 00:16, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: ČL sezona, protams, nav galā, varēs topīt par PSG,Bayern,Galatasaray
Tomēr padevies jau>

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:16, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: tā ir vidusskolas klasika,uzvar nevis bagātākais,bet centīgākais
Jā, tie bija labi laiki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:17, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ātrumā ļoti grūti pateikt. Es drīzāk iedotu pendeli, bet palēninājumā skaidrs, ka pendeles nebija.
Tur jau tā lieta, ka tiesnesim pavisam noteikti izskatījās, ka bija jau "kastē".

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:18, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: ČL sezona, protams, nav galā, varēs topīt par PSG,Bayern,Galatasaray
Tos Tu arī "heito"? Vai patiešām mēdz "topīt" arī par klubiem, kurus "neheito"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:18, pirms 11 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Tur jau tā lieta, ka tiesnesim pavisam noteikti izskatījās, ka bija jau "kastē".
Man jau pirms atkārtojuma noskatīšanās arī tā šķita. Un gan jau ne tikai man vienam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:20, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Labi puikas, rīt izskatīšu visus likmju piedāvājumus. Ja būs kas reāls, tad izskatīšu un vienosimies par likmes oficiālu apstiprināšanu jums izdevīgā laikā, kad varam tikties ar manu privāto advokātu, notāru.
Atcerieties, likmes pieņemu no personām kuras sasniegušas vismazs 18 gadu vecumu.
Palies, arlabunakti
Pieauguši cilvēki neraksta no vairākiem profiliem uzreiz, tāpēc ieteiktu Tev sākumā pieaugt un iemācīties atbildēt par saviem vārdiem, Robīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 00:20, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Klīst baumas,ja City fanam 2x iesper pa pakaļu,tad šis kļūst par PSG fanu
Par šito es toreiz visu vakaru smējos, aizmigt nespēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 00:22, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Labi puikas, rīt izskatīšu visus likmju piedāvājumus. Ja būs kas reāls, tad izskatīšu un vienosimies par likmes oficiālu apstiprināšanu jums izdevīgā laikā, kad varam tikties ar manu privāto advokātu, notāru.
Atcerieties, likmes pieņemu no personām kuras sasniegušas vismazs 18 gadu vecumu.
Palies, arlabunakti
Tavs privātais advokāts, kā tad

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:22, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Laika gaitā esmu iemācījies piekāpties,ja nemacētu,sen būtu patriekts no darba un sedētu viens bez sievas
Dienišķās maizītes pelnīšanā man gan ir brīvība un paprasa tikai rezultātus reizi pusgadā
Un precējies ar vēl tomēr oficiāli neesmu

Bet nu attiecības bez abpusējas piekāpšanās tiešām nekur tālu netiek, tur Tev jau atkal taisnība.
Bet es tomēr turu mugurkaulu un galīgi zem 36.izmēra netaisos pakļūt

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:22, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Likmes tiek sūtītas uz privātu kontu, kurš nepieder man, bet gan kādai nezināmai privātpersonai Tā ir normāla prakse!
Uz Tavas mammas mājsaimniecības kontu mēs diez vai kaut ko sūtīsim, Robīt bērniņ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:22, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pats tādā krāsā. Demikelis nospēlēja profesionāli, jo neko citu nevarēja darīt. Un bija jābūt sarkanajai un tiešajam brīvsitienam.
Ja vinsh nospeletu prfesionali,tad vinsh nelektu kajas,bet gan skrietu lidzi (ka saka,elpotu pakausi)+ Harts bija izgajis no vartiem,labak ielaist vienus vartus,kad vel puslaiks tikai puses un atbildes macs garantets,neviss dabut pendeli un atstat komandu mazakuma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:23, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Likmes tiek sūtītas uz privātu kontu, kurš nepieder man, bet gan kādai nezināmai privātpersonai Tā ir normāla prakse!
Ha, nezināma privātpersona, vēl labāk, esmu līks

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:24, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: Tavs privātais advokāts, kā tad
vinja iistais uzvaards ir Soprano
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:25, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Jāgatavojas sestdienas spēlei pret Stoke, jāuzcep pīrādziņi!

Zinot, ka barsa ir finanšu grūtībās, tad lai jau tiek tie pāris miljoni prēmijā no UEFA

kā teica damarcus

1.EPL
2.eirokausi
1.EPL
2.eirokausi

Tā es tiešām teicu un tā tas JEBKURAM klubam arī ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:26, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Ja vinsh nospeletu prfesionali,tad vinsh nelektu kajas,bet gan skrietu lidzi (ka saka,elpotu pakausi)+ Harts bija izgajis no vartiem,labak ielaist vienus vartus,kad vel puslaiks tikai puses un atbildes macs garantets,neviss dabut pendeli un atstat komandu mazakuma!
Gudri jau pateici, tikai Demikelis jau labāk zinās, vai viņam bija jebkādas iespējas turēt līdzi Mesi. Un cik zinām Demikeli, tad šāda varbūtība bija niecīga. Argentīnietis izdarīja visu, kas bija viņa spēkos. Ja pretī nebūtu Mesi, varbūt arī būtu izdevies aizsniegties līdz bumbai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:28, pirms 11 gadiem
Jebkurā gadījumā prieks par Mesi & co. Laba iesildīšanās pirms gaidāmā "Bayern" un "Gunāru" mača
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:31, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Ja vinsh nospeletu prfesionali,tad vinsh nelektu kajas,bet gan skrietu lidzi (ka saka,elpotu pakausi)+ Harts bija izgajis no vartiem,labak ielaist vienus vartus,kad vel puslaiks tikai puses un atbildes macs garantets,neviss dabut pendeli un atstat komandu mazakuma!
pendele veel jaaiesit un,zinot cik veerti ir izbraukumaa guutie vaarti,domaaju jebkursh aizsargs tamliidziigaa epizodee riskeetu un pietam ar bumbu bija Messi,ljoti maz cilveeku riskeetu un gaidiitu mosh neiesitiis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:36, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: tieši tā, tikai muļķi kaut ko tagad kādam sūtītu, pm vienojās par summu ko maksās zaudējuma gadījumā pēc 12.marta

p.s. man nav nekāda sakara ar Stevan Jovetic profilu un tas ir elementāri pierādāms ar IP adresēm, kas mums manāmi atsķiras
Ak nē, viens profils raksta no datora Wifi, otrs profils no telefona mobilā interneta un citas adreses, baigā māksla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:36, pirms 11 gadiem
kādas Atletico prognozes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:38, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: pārāk sarežgīti,vienkāršāk lietot Proxy
Bet tā atrāk komentēt viņam, nav visu laiku iekšā un ārā jālogojas sportacentrā

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:39, pirms 11 gadiem
kresnais rakstīja: kādas Atletico prognozes?
Šogad Milan neiet un domāju, ka pret Atletico arī nebūs diezgan spoži, ja paveiksies, tad uz 0:0 nostāvēs pirmajā mačā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:41, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: ja rokas ātri strādā,acc var mainīt reizi 20s
Viņam jau viena roka visu laiku biksēs, tā ka 40s
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:41, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Milan , protams, paņems.

Balotelli,Esjēns liekus komentus neprasa
Atletico paarbrauks paari Millan kaa traktors,shajaa duelii neredzu variantus Millan

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:41, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: realitāte ir tāda, ka City fanu pulks starp latviešiem kļūst manāmi kuplāks, tur ir visa "konspirācija"
Bet kāpēc visi esat vienlīdz glupi?

Vai! Izspruka! Dodos uz stūrīti nokaunēties un saņemt 15 mīnusus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:42, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Man nav 2 profilu, iztieku ar vienu profilu pēc neskaitāmiem baniem.
Cenšos turēties pretī visām provokācijām kuras izsaka Barcas atbalstītāji. Bet šobrīd tas kļūst vienkārši, jo visi sakarīgie čaļi fano par CITY!
Ļoti reti kādam patīk Barcas futbols, jeb antifutbols!
Nez kāpēc bani? Jo veici naudas mahinācijas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:43, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Man nav 2 profilu, iztieku ar vienu profilu pēc neskaitāmiem baniem.
Cenšos turēties pretī visām provokācijām kuras izsaka Barcas atbalstītāji. Bet šobrīd tas kļūst vienkārši, jo visi sakarīgie čaļi fano par CITY!
Ļoti reti kādam patīk Barcas futbols, jeb antifutbols!
Par Birmongham City, Norwich City vai kuru tad īsti???

Es nesapratu, paskaidro
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:45, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Balotelli>Košta
Protams, jo Balotelli spēlēja City?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:46, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Biljards?
RobisMC, 00:43
Stevan Jovetic, 00:45
Tomēr vairāk vajag

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:46, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Balotelli>Košta
komandaa nav viens cilveeks,Atletico kaa komanda ir daudz speeciigaaka, plus veel Simeone kaa treneris ir daudz kvalificeetaaks,pieredzeejushaakaaks un taktiski gudraaks kaa Sedorfs pagaidaam

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:47, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: City armija palielinās ar katru dienu Drīz Rīgas ielās dominēs gaišzilo debesu krāsās, Barcas fani bailēs muks, slēpsies un raudās!
ko tu tur murgo??????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:48, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: jo ieblieza divas bankas Vācijai
Jā, tas bija atzīstams sasniegums un labi izskatījās tā izlase kopumā pateicoties viņam....protam, līdz Spānija viņus publiski izdrāzza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:51, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: vai tad tu nefano par City? vai tad tu neteici, ka Pelegrini zina kā spēlēt un ka izģērbs trakāk barsu kā Bayern

ko maini atkal kažoku uz otru pusi?
Man ar likās, ka Barcai ies švaki.
Mani par MCity fanu nesauksi?
Nu lūdzu.... Robīt!!!

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:51, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Futbols ir pāri visam. Latvijas debesīs ir City krāsas, strautu čalošana ir atbalsis no City stadiona
Mežu šalkoņa ir City fanu sveiciens Latvijai! Visai pasaulei ir gods sajust šī kluba neuzvaramo auru ik uz soļa !!!
KO TU LIETO????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:54, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Ja nopietni tad futbols Latvijā ir un tas ir nacionālais sporta veids.

žēl, ka bankrotēja Metalurgs, tagad Latvijā ir tikai viens klubs - SKONTO
Ventinjus jau noraksti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 00:55, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Futbols ir pāri visam. Latvijas debesīs ir City krāsas, strautu čalošana ir atbalsis no City stadiona
Mežu šalkoņa ir City fanu sveiciens Latvijai! Visai pasaulei ir gods sajust šī kluba neuzvaramo auru ik uz soļa !!!
Debesis ir vairākus 10 km augstumā esoša ozona krāsā, strautu čalošana ir ūdens sišanās pret akmeņiem, mežu Tu savu mūžu redzējis neesi un visa pasaule nebeidzas ar pusi Mančestras

Piedod, ka sagrāvu ilūzijas

     [+] [-]

, 2014-02-19 00:56, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Ja nopietni tad futbols Latvijā ir un tas ir nacionālais sporta veids.

žēl, ka bankrotēja Metalurgs, tagad Latvijā ir tikai viens klubs - SKONTO
Tiešām nacionālais sporta veids?
Uz kuru no sporta veidiem meitene Latvijā labprātāk dotos līdzi randiņā - futbolu vai hokeju? Esi tomēr reālists, šiet nav Anglija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:01, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Futbolu
Tici man. Skonto stadions ir labākā vieta randiņiem, es pat nejokoju. Izcila atmosfēra, var baudīt divvientulību !
par divvientuliibu var piekrist,bet,ja par speeli,tad biju ljoti paarsteigts par City faniem,sen nebiju dzirdeejis tik skalji dziedaatu Barcas himnu un Messi vaarda skaneeshanu izbraukuma speelees
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:04, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Mīlestība ir akla, tik pat akla kā Barcas fani
Akli ir ticēt, ka izbraukumā iesitīs 4 vārtus Valdesam, ja pat mājās nevienus nevar ielikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:05, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Kamēŗ notiek OS,manējā ir nahrenizējusi futbolu,ziņo man par notikumiem OS tikai :d Šodien sūtija sms,kurā vietā Rastijs un cik kļūdu
vismaz esi lietas kursaa un koleegjiem jaunaako zinju pieneseejs

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:06, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Frutto, tā sieviņa ar laiku apniks
futbols tevi aukstaa ziemas naktii nesasildiis un vecumdienaas teeju neuztaisiis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:07, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Ja kāds to var , tad tas ir City Nekas nav beidzies! Nekas vēl nav zaudēts! Vēl lielāks būs mans prieks pēc atbildes spēles
Cik zinu, tad to var Bayern un gan jau arī Real, bet pagaidām City Barcai ir ielicis 0 golus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:14, pirms 11 gadiem
Pelegrini vaino tiesnesi zaudeejumaa,lai gan sods bija aciimredzams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:15, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Pelegrini vaino tiesnesi zaudeejumaa,lai gan sods bija aciimredzams
Tas par ko runāju ar Septembri...
kad Manchester City zaudēs, sekos tas pats, ko viņš teica par Mourinju.

Tā teikt, iekakāja Septembris savas sētas akā

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:17, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Tu jau zini, mīlestība padara otru cilvēku perfektu. Tieši šadas jūtas man ir pret City.
Varu būt pateicīgs Dievam, ka man ir iespēja mīlēt, no sirds un gūt baudījumu, lielāka laime cilvēkam nav pieejama, kā būt city fanam! Tas ir ierakstīts zvaigznēs!
dzekinj,atceries,ka taa ir tikai speele,izklaide,kas nekaadaa meeraa nav saistiita ar reaalo dziivi,kas notiek apkaart,City tev par fanoshanu reikjinus neatmaksaas un eedienu uz galda nenoliks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:20, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tas par ko runāju ar Septembri...
kad Manchester City zaudēs, sekos tas pats, ko viņš teica par Mourinju.

Tā teikt, iekakāja Septembris savas sētas akā
nu tavs Maurs ar man uzkaapa uz varzaciim,nesenajaa intervijaa uzbrauca Barcai un nosauca sho komandu par sliktaako n-to gadu laikaa, tas Maurs ar savu runaashanu nevietaa ir apnicis,buutu koncentreejies uz savaam lietaam nevis runaajis apkaart
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:22, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: futbols ir reliģija
man ar miiljaakais sporta veids un sekoju visam,kas notiek tam apkaart,bet tas man nekad nav bijis pirmajaa vietaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:25, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: čalis zem pamatīgiem grādiem komentē
Priekš tādiem murgiem tie grādi būtu tik stipri, ka viņš klaviatūru jau sen būtu 8 reizes novēmis un taustiņus neredzētu pat ar lupu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:26, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nu tavs Maurs ar man uzkaapa uz varzaciim,nesenajaa intervijaa uzbrauca Barcai un nosauca sho komandu par sliktaako n-to gadu laikaa, tas Maurs ar savu runaashanu nevietaa ir apnicis,buutu koncentreejies uz savaam lietaam nevis runaajis apkaart
Atceries, pirms sezonas prasīji man vai es ticu, ka Mourinju atnāks gandrīz kā glābējs un savedīs klubu kārtībā?
Es, atceroties Mourinju pirmo ēru, teicu ka, domāju, ka jā.

Mourinho ir vnk. true blue... patīk visiem vai nē un šoreiz ir uz palikšanu.

Es un mēs ar viņu

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:27, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Maurs ir labākais treneris pasaulē
bet Chelsea nav viņa tīms

gribētos viņu redzēt pie AC Milan vai Portugāles stūres
nu ilgi nebuus jaagaida,zinot Maurinjo nepastaaviigo raksturu un tieksmi ik pa laikam mainiit klubus,tik liekas,ka driiz vareetu aptruukties klubi,kas atbilst vinja vajadziibaam,lielas iespeejas pirkt jaunus speeleetaajus par lielu pikji

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:27, pirms 11 gadiem
La Liga spēks. Arlabvakaru!

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:29, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Ārstēties vajadzētu visiem tie kuri fano par naidīgiem klubiem, kuri cenšās iznīcināt pasaules lielāko dārgumu! Visi kuri ir pret City, tie ir pret savu eksistenci uz šīs zemes, jums nebūs vieta nousa šķirstā.. Es negribu novēlēt sliktu
Tur jau tāpat tikai 2 ņem no katras sugas, nau vērc

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:29, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: Priekš tādiem murgiem tie grādi būtu tik stipri, ka viņš klaviatūru jau sen būtu 8 reizes novēmis un taustiņus neredzētu pat ar lupu
+++++++
Neaizraujos baigi, bet zinot, ka kko tādu runāt tas būtu no sērijas "neko no vakardienas neatceros", kā arī "nezinu kāpēc, bet man kājās no rīta nebija savas bikses", Tev varētu būt taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:30, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Atceries, pirms sezonas prasīji man vai es ticu, ka Mourinju atnāks gandrīz kā glābējs un savedīs klubu kārtībā?
Es, atceroties Mourinju pirmo ēru, teicu ka, domāju, ka jā.

Mourinho ir vnk. true blue... patīk visiem vai nē un šoreiz ir uz palikšanu.

Es un mēs ar viņu
zini kaa ir ar Mauru,vinju miil tikai tie speeleetaaji un fani,kuraa klubaa vinjsh ir,citi,vinja garaas meeles deelj vinju ieniist,man nav nekas pret Chelsea,Ranjeri un Vialli laikaa pat ljoti patika,bet tik deelj Maura ir radushaas antipaatijas pret sho klubu

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:31, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Man pirmais randiņš ar sievieti bija sen, bet es atceros ka tas bija nepareizi!
Pareizi bija pēc tā visa ieslēgt tv, un baudīt futbolu! Tas bija labākais lēmums manā dzīvē. Es nekad nenožēlošu ka izvēlējos City! Nekad man t neviens nepārmetīs, jo es esmu īsts fans, atšķirībā no jums. Kuru skatu aizēno sievietes, un citi laicīgās pasaules grēki.
Es par jums aizlūgšu, lūgšu daudz un katru dienu! Bet glābt jūs varēs tikai un vienīgi pievienošanās City fanu pulkam!
Labi, ka spēlēt azartspēles nav grēks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:33, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: nu tak labāk trenēt delnu,vai ne?
OU, Snap
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:35, pirms 11 gadiem
peec shaadiem Jovetich komentaariem saakshu neadekvaati skatiities uz jebkuru kam kaut vai zila shalle uz ielas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:36, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: peec shaadiem Jovetich komentaariem saakshu neadekvaati skatiities uz jebkuru kam kaut vai zila shalle uz ielas
varbūt tomēr debeszila?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:36, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: peec shaadiem Jovetich komentaariem saakshu neadekvaati skatiities uz jebkuru kam kaut vai zila shalle uz ielas
Es sapratu, viņam nepatīk sievietes, bet patīk skatīties uz nosvīdušiem vīriešiem zilās formās, viss skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:39, pirms 11 gadiem
nebiju sekojis liidzi,bet Latvijaa kaut kaada City sekta atveerusies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:39, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nebiju sekojis liidzi,bet Latvijaa kaut kaada City sekta atveerusies?
Nē, Latvijā ir viens nojūdzies City fans, kuram ar katru mēnesi arvien trakāk paliek

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:40, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Arī aizdomājos.

Kāda tad ir atšķirība starp sievieti un futbolu? Laikam jau nekāda.Abi var sniegt orgasmu, sāpes, sirdēstus , asaras acīs utt

Futbols nav tikai reliģija, tā ir dzīve, tas ir dzīvesveids /
Dude, common... kur tur orgasms!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:41, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Sieviete ir pāŗi futbolam....
Pilnībā piekrītu, manai nepatīk futbols, un viņas dēļ pat El Classico neredzēju un bija tas pilnīgi vienalga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:43, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: City faniem sievietes nav vajadzigas,nedaudz lubrikanta un lieta darīta
un ja to dara, skatoties uz zilajiem večiem kas skrien pa laukumu... vot tad iznāk orgasms?!?... ahhh... sapratu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:46, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: kurš ir pret City,tam vienmēr uz 17:30 stāv
++++++++

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:46, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Ja kāds ir pret City, tad viņš ir nolemts aizmirstībai, mūžigai aizmirstībai! Tā ir skarbā patiesība Viss sākās un beidzās ar City.
a kursh ta te reaali ir pret City?

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:47, pirms 11 gadiem
es pat šoreiz reālu plusus kādam iedevu

eh... bet vajadzētu taisīties gulēt.
Arlabvakar

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:47, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Ja kāds ir pret City, tad viņš ir pret Dievu, un šādus neticīgos vajag nokaut, kā aprakstīts Zālamanā 3.sējumā
Tiešām? tur rakstīts par tajā laikā vēl neeksistējošu sportu un tā klubu? KAut kādu gaļimo versiju esi nopircis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 01:49, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: Tiešām? tur rakstīts par tajā laikā vēl neeksistējošu sportu un tā klubu? KAut kādu gaļimo versiju esi nopircis
Tādas sektā izsniedz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:52, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: es par Real vienmēŗ un visur,cerēju,ka City izģērbs tavējos,bet kļūdijos,kā teiktu manējā - Pundurs atkal nouguņoja....
to peedeejo vareeji nerakstiit,bet nu es neesmu taads,esmu par spaanjiem visur,ja saistiits ar CL,liidz nespeelee pret Barcu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:55, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Dievs radīja City 7 dienās 1 dienā -stadionu, 2- bumbu 3-emblēmu 4- futbolistu 5- fanus 6- saukļus. 7 - viņš aizmiga, un tad sātans radīja sievieti !
City radiija Monsurs,ja neesi pamaniijis,pirms tam vinji no EPL uz otro liigu ik pa laikam celjoja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 01:56, pirms 11 gadiem
Man jau baigi patīk ,kā Robcis taisa jaunus profilus tikai no Mancity spēlētājiem, kaut kā tu pārspīlē, parādot savu kaislīgo fanātismu!
Bet, Mancity parādīja, to ka veiksme nav viņa pusē.
Nu ko 2 reizes no grupas neizgāja un 1/8 fināls 3 gadu laikā, manuprāt labs sasniegums priekš Aguero komandas...

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:56, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Tas kā joks domāts,protams,ka visi zin,ka Messi ir labākais
ja kas,jau sen gribeeju uzzinaat tavas domas par Jese,jaanjem Del Boske vinju uz PK vai veel par agru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 01:59, pirms 11 gadiem
Stredi rakstīja: Man jau baigi patīk ,kā Robcis taisa jaunus profilus tikai no Mancity spēlētājiem, kaut kā tu pārspīlē, parādot savu kaislīgo fanātsimu!
Bet, Mancity parādīja, to ka veiksme nav viņa pusē.
Nu ko 2 reizes no grupas neizgāja un 1/8 fināls 3 gadu laikā, manuprāt labs sasniegums priekš Aguero komandas...
City truukst pieredzes taadaa liimenii,jau pirms speeles vareeja maniit,ka komanda ir reaali satraukusies,paaraak daudz komentaaru no speeleetaajiem bija visur apkaart,kameer pretinieki mieriigi koncentreejaas gaidaamajam duelim

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 02:00, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Monsurs ir sūtnis!
Labi, man apnika, iešu nedaudz pagulēt, rīt skatīšos spēles atkārtojumu visu dienu! Šī būs kā motivācijas deva, es atradīšu spēku lai atdzītu sakāvi, bet karš vēl nav beidzies
Labāk atrod sevī spēkus, un uztaisi profilu Joe Hart..

  -1 [+] [-]

, 2014-02-19 02:03, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: jāņem,bez variantiem! Čalis ir jaunais CR...
man ar taada paarlieciiba,tik jaaskataas cik ilgi vinjsh spees notureet esosho liimeni un vai,atgriezoties CR7,nenoseediisies rezervee Beila deelj,bet kaa rezervists ljoti labs,zinot ka Torres maz speelee un Viljam ar ik pa laikam traumas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 02:06, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Vinš man liekas lietderīgāks par Beilu....
diez vai Perezs ko taadu atljautos atdziit

     [+] [-]

, 2014-02-19 07:45, pirms 11 gadiem
Cik tautā klīst runas, tad FIFA regulējums paredz, ka ja noteikumu pārkāpums sākas ārpus sodlaukuma, bet turpinās tajā, tad jāpiešķir 11m. Cits fakts, ka tas bija minēts par turēšanu, laikam FIFA noteikumu tēvi nebija aizdomājušies, ka pļaušana no aizmugures arī var sākties pirms soda laukuma un turpināties tajā.
Starp citu, jau tad, kad Mesī tika kārtīgi aizķerts un nogāzts, viņš bija vismaz uz līnijas, ja ne sodlaukumā, tā kā teiktu, ka viss godīgi.

     [+] [-]

, 2014-02-19 08:58, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: es tik nesapratu kaapeec Fabregasa vietaa laukumaa bija jaalaiz Roberto nevis Songu,kas daudz labaak speelee ar galvu un labaak speelee aizsardziibaa,ja nu City beigaas dabuutu kaadu biistamu standartu
beigaas jau bija vienalga, bet vispaar saakumsastaavaa Seska vietaa bija jaalaizh Songs, lai otrajaa staavaa ciinaas. stipri paveicaas (un arii labi nospeeleeja), ka bija tikai 2 standarti pa visu speeli. katrs standarts shai aizsardziibai ir milziiga probleema...
un izcili nospeeleeja atsevishkji speeleetaaji - Alba aizsardziibaa pret Navasu (vispaar izsleedza), Alvesh/Sanchess noterorizeeja otru flangu, Buskets Yayam neljaava izveersties.
tomeer kopumaa domaaju, ka pati MC zaudeeja sho speeli un pashi vainiigi.

     [+] [-]

, 2014-02-19 09:58, pirms 11 gadiem
Ļoti žēl, ka visa spēle praktiski izšķīrās 1 neveiksmīgā epizodē, kurā turklāt bija 2 tiesneša kļūdas- nefiksēts sods pret Navasu un 11m, kad pārkāpums bija ārpus soda laukuma.
Pie 0:1 vēl būtu cerības, 0:2 izskatās diezgan bezcerīgi, lai gan kurš var zināt...
Par taktiku, domāju, ka bija pareizi likt 2 LB, jo Barsa 80% uzbruka caur kreiso pusi. Pareizi bija arī atdod iniciatīvu, jo reāli bīstamu momentu līdz golam nebija, bet pašiem izdevās izveidod pāris izdevības.
Varbūt varēja Nasri likt Navasa vietā, jo Navasam nebija iespējas parādīt savas stiprās puses, Nasri ar savu bumbas kontroli būtu noderīgāks, bet viņš vēl nav gatavs 90 min.

     [+] [-]

, 2014-02-19 10:07, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: Ļoti žēl, ka visa spēle praktiski izšķīrās 1 neveiksmīgā epizodē, kurā turklāt bija 2 tiesneša kļūdas- nefiksēts sods pret Navasu un 11m, kad pārkāpums bija ārpus soda laukuma.
Pie 0:1 vēl būtu cerības, 0:2 izskatās diezgan bezcerīgi, lai gan kurš var zināt...
Par taktiku, domāju, ka bija pareizi likt 2 LB, jo Barsa 80% uzbruka caur kreiso pusi. Pareizi bija arī atdod iniciatīvu, jo reāli bīstamu momentu līdz golam nebija, bet pašiem izdevās izveidod pāris izdevības.
Varbūt varēja Nasri likt Navasa vietā, jo Navasam nebija iespējas parādīt savas stiprās puses, Nasri ar savu bumbas kontroli būtu noderīgāks, bet viņš vēl nav gatavs 90 min.
FCB taapeec arii uzbruka pa labo flangu, ka Alvesh vareeja nedomaat par aizsardziibu - tur neviena no MC nebija

     [+] [-]

, 2014-02-19 10:26, pirms 11 gadiem
BREAKING NEWS: Barcelona have appealed against DeMichelis' red card this morning, in the hope he'll be available to play in the 2nd leg

     [+] [-]

, 2014-02-19 11:11, pirms 11 gadiem
Tiira pendele un pelniita sarkanaa. Peedeejaas ceriibas pljaaviens soda laukumaa. Jaa, pirmais kontakts bija uz liinijas, bet tapeec jau to sauc par Sliding Tackle, ka turpinaaja sliideet un pljaut dzilji soda laukumaa. Messi nav no kriteejiem, un gandriis izdevaas paarcelt kaaju, bet nu... labi, ka bez traumaam.

tads rakstīja: nu nezinu nezinu!
Par pendeli vel varetu strīdēties!

     [+] [-]

, 2014-02-19 11:38, pirms 11 gadiem
Bilde ar pendeles momentu ';

     [+] [-]

, 2014-02-19 11:51, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: Ļoti žēl, ka visa spēle praktiski izšķīrās 1 neveiksmīgā epizodē, kurā turklāt bija 2 tiesneša kļūdas- nefiksēts sods pret Navasu un 11m, kad pārkāpums bija ārpus soda laukuma.
Pie 0:1 vēl būtu cerības, 0:2 izskatās diezgan bezcerīgi, lai gan kurš var zināt...
Par taktiku, domāju, ka bija pareizi likt 2 LB, jo Barsa 80% uzbruka caur kreiso pusi. Pareizi bija arī atdod iniciatīvu, jo reāli bīstamu momentu līdz golam nebija, bet pašiem izdevās izveidod pāris izdevības.
Varbūt varēja Nasri likt Navasa vietā, jo Navasam nebija iespējas parādīt savas stiprās puses, Nasri ar savu bumbas kontroli būtu noderīgāks, bet viņš vēl nav gatavs 90 min.
interesanti kāpēc aizmirsi vēl pāris tiesneša kļūdas :
1. Klišī roka pirmajā puslaikā savā soda laukumā;
2. Zabaljetas izklupiens no aizmugures otrajā puslaikā (sodu iedeva, bet ne dzelteno kartiņu, kas automātiski būtu liegusi spēlēt atbildes spēlē);
3. Neieskaitītus Pikē vartus no neeksistējošas aizmugures.
Tas nu tā lai saprastu, ka arī iesnesis ir cilvēks un kļūdās kopā ar saviem asistentiem.
Starp citu šī šķiet bija tā spēle, kurā pa laukumu skraidīja nevis 22 miljonāri , bet visi 23 . Eriksons arī tāds ir.

     [+] [-]

, 2014-02-19 12:05, pirms 11 gadiem
es viņas neaizmirsu.
1. klišī roka bija, pendeli varēja arī dod, bet tas ir 50/50 lēmums;
2. Zabam vajadzēja dod dzelteno, bet tiesnesis, acīmredzot juta, ka nodarījis pāri City jau tā, tādēļ neiedeva;
3. Aizmugures tiešām nebija.

Bija arī vēl vairākas epizodes, kurās tiesnesi snosvilpa par labu Barsai. Visredzamākā bija Jajam nosviptais sods (neatceros pret ko), kura nebija, brīdī, kad viņš atņēma bumbu pie Barsas soda laukuma.

Bet vispār par tiesnešiem laikam jau nav vērts baigi iespringt un žēloties, ir kā ir, kādreiz paveicas, kādreiz nē. Bet kad kļūdās tavai komandai par sliktu vienmēr, vismaz sākotnēji, baigās dusmas.
Pelegrīnī laikam tagad iedos 2 maču banu par pēcspēles kometāriem, tas gan žēl...

Onka rakstīja: interesanti kāpēc aizmirsi vēl pāris tiesneša kļūdas :
1. Klišī roka pirmajā puslaikā savā soda laukumā;
2. Zabaljetas izklupiens no aizmugures otrajā puslaikā (sodu iedeva, bet ne dzelteno kartiņu, kas automātiski būtu liegusi spēlēt atbildes spēlē);
3. Neieskaitītus Pikē vartus no neeksistējošas aizmugures.
Tas nu tā lai saprastu, ka arī iesnesis ir cilvēks un kļūdās kopā ar saviem asistentiem.
Starp citu šī šķiet bija tā spēle, kurā pa laukumu skraidīja nevis 22 miljonāri , bet visi 23 . Eriksons arī tāds ir.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-19 12:23, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: es viņas neaizmirsu.
1. klišī roka bija, pendeli varēja arī dod, bet tas ir 50/50 lēmums;
2. Zabam vajadzēja dod dzelteno, bet tiesnesis, acīmredzot juta, ka nodarījis pāri City jau tā, tādēļ neiedeva;
3. Aizmugures tiešām nebija.

Bija arī vēl vairākas epizodes, kurās tiesnesi snosvilpa par labu Barsai. Visredzamākā bija Jajam nosviptais sods (neatceros pret ko), kura nebija, brīdī, kad viņš atņēma bumbu pie Barsas soda laukuma.

Bet vispār par tiesnešiem laikam jau nav vērts baigi iespringt un žēloties, ir kā ir, kādreiz paveicas, kādreiz nē. Bet kad kļūdās tavai komandai par sliktu vienmēr, vismaz sākotnēji, baigās dusmas.
Pelegrīnī laikam tagad iedos 2 maču banu par pēcspēles kometāriem, tas gan žēl...
Kas attiecas uz Pelegrīni komentāriem... tod ya ka tā būs, ja zaudēsiet

Bet 0:2 priekš Jums vēl nav pasaules gals... panāciet Barselonā vismaz 1:0 pēc pirmā puslaika un tad jau sāksies viss no gala. Un Pikē vajag nedaudz vairāk patracināt... viņš zem spiediena var pieļaut ļoti muļķīgas kļūdas.

P.S. - nevajag iedomāties, ka Blues pret Galatasaray arī gaidīs pastaiga. Tiesa, ja pirmajā spēlē izdosies uzvarēt ar sauso rezultātu, nu tad gan... Stamford Bridge nav tā vieta, kur Galatasaray ņems un uzvarēs

     [+] [-]

, 2014-02-19 12:30, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: es viņas neaizmirsu.
1. klišī roka bija, pendeli varēja arī dod, bet tas ir 50/50 lēmums;
2. Zabam vajadzēja dod dzelteno, bet tiesnesis, acīmredzot juta, ka nodarījis pāri City jau tā, tādēļ neiedeva;
3. Aizmugures tiešām nebija.

Bija arī vēl vairākas epizodes, kurās tiesnesi snosvilpa par labu Barsai. Visredzamākā bija Jajam nosviptais sods (neatceros pret ko), kura nebija, brīdī, kad viņš atņēma bumbu pie Barsas soda laukuma.

Bet vispār par tiesnešiem laikam jau nav vērts baigi iespringt un žēloties, ir kā ir, kādreiz paveicas, kādreiz nē. Bet kad kļūdās tavai komandai par sliktu vienmēr, vismaz sākotnēji, baigās dusmas.
Pelegrīnī laikam tagad iedos 2 maču banu par pēcspēles kometāriem, tas gan žēl...
Un vakar Jūsu vidējā līnija bieži vien spēlēja statiski aizsardzībā. Paskrien it kā pretī, bet no malas likās ka tas viss tikai tāpēc, lai Barca vispār redzētu, ka tur kāds ir pretī.
Bayern pērn izmantoja aktīvu... Gatuzo stila ( ) aizsardzību ar presingu, Chelsea spēlētu tāpat (visu laiku tā spēlējam un tas 2X deva rezultātu arī pret Jums).
Kaut vai ar maziem, ne dzeltenās kartiņas pārkāpumiem vajag likt šiem pagrauzt zāli. Manchester City ir atlētiska komanda, vajag to parādīt, nevis ļaut šiem tur bumboties. Protams, nu varbūt tam par cēloni bija tas, ka varēja manīt, ka Messi tiek īpaši pieskatīts, bet nu... atspiežot Barcu savā laukuma pusē, nekur tālāk kā laukuma vidusdaļā Messi bumbu nesaņems... un tad vēl ir long long way to the box

     [+] [-]

, 2014-02-19 12:55, pirms 11 gadiem
Visu cieņu, Barcelona bija izpildījuši mājasdarbu labāk nekā City.

     [+] [-]

, 2014-02-19 13:00, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: es viņas neaizmirsu.
1. klišī roka bija, pendeli varēja arī dod, bet tas ir 50/50 lēmums;
2. Zabam vajadzēja dod dzelteno, bet tiesnesis, acīmredzot juta, ka nodarījis pāri City jau tā, tādēļ neiedeva;
3. Aizmugures tiešām nebija.

Bija arī vēl vairākas epizodes, kurās tiesnesi snosvilpa par labu Barsai. Visredzamākā bija Jajam nosviptais sods (neatceros pret ko), kura nebija, brīdī, kad viņš atņēma bumbu pie Barsas soda laukuma.

Bet vispār par tiesnešiem laikam jau nav vērts baigi iespringt un žēloties, ir kā ir, kādreiz paveicas, kādreiz nē. Bet kad kļūdās tavai komandai par sliktu vienmēr, vismaz sākotnēji, baigās dusmas.
Pelegrīnī laikam tagad iedos 2 maču banu par pēcspēles kometāriem, tas gan žēl...
Jajam sods bija pret Xavi (Čavi) (ja tas bija tad kad viss stadions uzvilkās un sāka būjināt) - uzlika roku uz pleca ej nu sazin vai pavilka vai nē. Čavi uzskatīja ka viņu pieturēja , Yaya - ka tika garām pateicoties platākam solim.
Pelegrīni var saprast - viņam ir spiediens no kluba vadības , ka vajag titulus - ČL zona nav aktuāli (vai šosezon otrā vieta), jo Mančīnī tika palaists, kaut arī to sasniedza.. Pluss vēl visam Maurinjo ar savām runām par Barcas vājumu, un MC, situāciju neuzlabo. Kaut gan kā jau vairākas reizes esmu teicis - Pelegrinī ir labākais gaišzilo pirkums pēdējos gados, un futbols ko viņi rāda ir augstas raudzes un skatāms. Protams žēl, ka tas nenotiek pateicoties saviem spēlētājiem, bet milzīgām investīcijām - bet nu savus spēlētājus nevar izaudzināt ne pāris, ne piecos gados.

     [+] [-]

, 2014-02-19 13:12, pirms 11 gadiem
Un jā - jebkurš fans uzskata, ka tiesneši kļūdās vienmēr tieši viņa komandai par sliktu (kad kļūdās par labu - tad ir strīdīga un grūta situācija, kurā tiesnesis pieņem pareizu lēmumu )

  -1 [+] [-]

, 2014-02-19 15:07, pirms 11 gadiem
Ar vakardienas baletdejotāju, tiesnesi mazi pārkāpumi būtu dzeltenās kartītes. Vakar nekādu atlētisko spēli nevarēja rādīt.
Joprojām uzskatu, ka taktika bija pareizā, pievīla izpildījums.
DaMarcus rakstīja: Un vakar Jūsu vidējā līnija bieži vien spēlēja statiski aizsardzībā. Paskrien it kā pretī, bet no malas likās ka tas viss tikai tāpēc, lai Barca vispār redzētu, ka tur kāds ir pretī.
Bayern pērn izmantoja aktīvu... Gatuzo stila ( ) aizsardzību ar presingu, Chelsea spēlētu tāpat (visu laiku tā spēlējam un tas 2X deva rezultātu arī pret Jums).
Kaut vai ar maziem, ne dzeltenās kartiņas pārkāpumiem vajag likt šiem pagrauzt zāli. Manchester City ir atlētiska komanda, vajag to parādīt, nevis ļaut šiem tur bumboties. Protams, nu varbūt tam par cēloni bija tas, ka varēja manīt, ka Messi tiek īpaši pieskatīts, bet nu... atspiežot Barcu savā laukuma pusē, nekur tālāk kā laukuma vidusdaļā Messi bumbu nesaņems... un tad vēl ir long long way to the box

     [+] [-]

, 2014-02-19 16:06, pirms 11 gadiem
ja nu kas - par pendeli
https://pbs.twimg.com/media/Bg14c0zIMAE1I54.jpg:large
';

     [+] [-]

, 2014-02-19 16:20, pirms 11 gadiem
Tur foto epizodei, kad pārkāpums jau ticis veikts (pieskāriens Mesi kājai jau bijis).
Noteikumi, kas tur iecitēti, attiecas uz gadījumu, ja spēlētājs sāk turēt pretinieku pirms soda laukuma (starts holding) un turpina to darīt soda laukuma robežās. Tas attiecas uz gadījumu, kad šāda turēšana notiek ar rokām.
Šajā gadījumā pārkāpums bija sitiens pa kāju, kas tika veikts ārpus soda laukuma robežas, tas, ka pēc tam abi ieslīdēja (Mesi ielidoja) soda laukumā nav būtiski.
555 rakstīja: ja nu kas - par pendeli
https://pbs.twimg.com/media/Bg14c0zIMAE1I54.jpg:large

     [+] [-]

, 2014-02-19 16:55, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: Tur foto epizodei, kad pārkāpums jau ticis veikts (pieskāriens Mesi kājai jau bijis).
Noteikumi, kas tur iecitēti, attiecas uz gadījumu, ja spēlētājs sāk turēt pretinieku pirms soda laukuma (starts holding) un turpina to darīt soda laukuma robežās. Tas attiecas uz gadījumu, kad šāda turēšana notiek ar rokām.
Šajā gadījumā pārkāpums bija sitiens pa kāju, kas tika veikts ārpus soda laukuma robežas, tas, ka pēc tam abi ieslīdēja (Mesi ielidoja) soda laukumā nav būtiski.
ok, absoluuti piekriitu, ka vareeja arii nedot. veel vairaak - no speeles logjikas viedoklja bija nepareizi sodiit ar uzreiz divaam fataalaam lietaam, it iipashi, ja vareeja nesodiit.
bet - jebkuraa gadiijumaa MC nospeeleeja diezgan stulbi no taktiskaa viedoklja

     [+] [-]

, 2014-02-19 18:30, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: Ar vakardienas baletdejotāju, tiesnesi mazi pārkāpumi būtu dzeltenās kartītes. Vakar nekādu atlētisko spēli nevarēja rādīt.
Joprojām uzskatu, ka taktika bija pareizā, pievīla izpildījums.
Tikai NEVAJAG!!!

Atlētisku spēli, brīvību pretiniekam nedodot ar nemitīgas skriešanas un presēšanas, nevis "aizslēgšanās" palīdzību var spēlēt VIENMĒR!!!!
Un neatkarīgi no tiesneša vai pretiniekiem.
Ja pašiem aizsardzība ir tik švaka, ka pussargi nedrīkst nevienu brīdi aiz sevis atstāt brīvas zonas, tā ir cita lieta

     [+] [-]

, 2014-02-19 18:39, pirms 11 gadiem
kresnais rakstīja: kādas Atletico prognozes?
Atletico uzvara, milan vājš izskatas