Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Riga" apņēmība augļus nesniedz: "Twente" otrajā puslaikā iesit trīs vārtus

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

"Riga" apņēmība augļus nesniedz: "Twente" otrajā puslaikā iesit trīs vārtus
"Riga" futbolists Duglass Aureliu cīņā par bumbu spēlē pret "Twente". Foto: Zigismunds Zālmanis/Riga FC

UEFA Eiropas Konferences līgas kvalifikācijas trešajā kārtā Latvijas futbola Virslīgas līdere "Riga" arī atbildes spēlē "Skonto" stadionā zaudēja (0:3) vienam no Nīderlandes "Eredivisie" meistarsacīkšu vadošajiem klubiem Enshedes "Twente", summā kapitulējot ar 0:5.

Rīdzinieku galvenais treneris bija veicis dažas izmaiņas spēlētāju novietojumā, brazīlietim Duglasam Aureliu tiekot atvirzītam uz aizsardzības flangu, savukārt Raivim Andrim Jurkovskim pavirzītam augstāk uzbrukumā.

Cīņas pirmajās 15 minūtēs "Riga" futbolisti ar apņēmīgu sniegumu izcīnīja un baudīja iniciatīvu, uzbrukuma zonā īpaši aktīvi darbojoties Kostarikas valstsvienības spēlētājam Antonijam Kontrerasam, kurš desmitajā minūtē izlauzās līdz sitienam no soda laukuma robežas, neizmantojot iespēju pārspēt vācu vārtsargu Larsu Unterstalu, sitot viņam virsū.

Dažas minūtes vēlāk "Twente" padevās ilgstošs uzplaiksnījums uzbrukumā. 20. minūtē pretinieka tālsitienu pēc neērta bumbas atsitiena pret zemi sev priekšā atvairīja Nils Toms Puriņš. Pirmais pie atlēkušās bumbas bija "Twente" futbolists un arī ar nākamo sitienu Puriņš tika galā.

Pēcāk cīņas gaita izlīdzinājās, "Riga" komandai turpinot demonstrēt pozicionāli uzbrūkošu futbolu. 27. minūtē līdz labai pozīcijai izrāvās Aureliu, viņa centieniem augļus nesniedzot.

Puslaika izskaņā izcilu individuālo meistarību laukuma vidusdaļā nodemonstrēja katalānis Braians Penja, kurš nelielā platībā apspēlēja divus pretspēlētājus, flangā izvirzīja Jurkovski, kura asu piespēli soda laukuma dziļumā bloķēja.

"Twente" rindās no soda laukuma robežas bīstami sita 22 gadīgais Dans Rotss. Tieši viņš šovakar guva "Twente" uzvaras vārtus, 57. minūtē saņemot un apstrādājot bumbu un tālsitienā pārspējot Puriņu. Nīderlandietis bija rezultatīvs arī dueļa pirmajā spēlē.

Spēles beigu daļā temps kritās, komandām arvien skaidrāk apzinoties iznākumu. Cīņas noslēgumā "Twente" Puriņa cietoksni iekaroja divos uzbrukumos pēc kārtas: pirmos vārtus pieaugušo futbolā guva 19 gadīgais Geiss Beselinks un neilgi pēc viņa daudzskaitlīgo "Twente" līdzjutēju sektora priekšā par savu precīzo sitienu līksmoja 20 gadīgais turks Naci Inivars.

"Riga" šovakar sitienu skaitā piekāpās ar 9:11, pirmajā puslaikā šajā rādītājā pat esot pārāka (6:5).

Rīdziniekiem pirmdien paredzēta Latvijas kausa izcīņas ceturtdaļfināla spēle pret "Audu".

"Twente" Konferences līgas kvalifikācijas play-off spēkosies pret titulēto Stambulas "Fenerbahçe".

"Riga" – Enshedes "Twente" 0:3 (0:0)
Vārti: D. Rotss 57', Beselinks 90', Inivars 90'+2.
Brīdinājumi: Musā 30'.
Riga: Puriņš – Černomordijs, Bosančičs, Ngoms, Aureliu (Dašķevičs 64'), Musā, Babecs, Jurkovskis (Mankendā 63'), Penja (Ngenā 64'), M. Regža (Taivo 64'), Kontrerass (Iveriko 75').
Twente: Unerstals – Hilgerss (Brunss 80'), Propers, Brenets, Sampsteds (M. Rotss 80'), Sadīleks, Kjele, van Volfsvinkels (Inivars 72'), D. Rotss (Tahā 84'), Regers (Beselinks 80'), Ugalde.
Galvenais tiesnesis: Hrisovalantiss Teuli (Kipra)

Izmantotie avoti:
https://www.uefa.com/uefaeuropaconf...

1 2 59 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:03, pirms 9 mēnešiem
beigās tāds slaids izjājiens sanāca

     [+] [-]

, 2023-08-17 22:04, pirms 9 mēnešiem
tapēc ka par maz leģu! vajag vēl!

  +7 [+] [-]

, 2023-08-17 22:09, pirms 9 mēnešiem
Kad ir liela apņēmība, kura stipri atpaliek no meistarības, tad rezultāts 0:3 ir tiešs tam apliecinājums. Nu kā ir tā ir, jo komandas līmeni nosaka finansiālas iespējas iepirkt kvalitatīvus izpildītājus, patreiz ir nopirkti tādi, kuriem liela apņēmība un cīņasspars, bet ar to par maz lai apspēlētu Twenti..

  -4 [+] [-]

, 2023-08-17 22:11, pirms 9 mēnešiem
Bikīt zb tā Rīga, jau kuro gadu... Ar to piķi ko grūž iekšā, ar šādām komandām ir jāspēj tikt galā, nu nav tajā Twentē nekas tāds. Rīgai ir lielāks budžets un tēriņi nekā 30%~ no komandām, kas spēlēja un spēlēs konferences grupu turnīrā. Problēma nav Latvijas futbolā, bet gan klubā, tā vadībā un lēmumu veikšanā.

Es saprastu, ja play-off kārtā ierītu pret Fenerbache, ok, bet pirkt Babecu pa pusotru b*a miljonu, tad mocīties ar Ungāru otro numuru un vēl atgrūst 0:5 Nīderlandes 5-7 labākajai komandai ir diezgan nožēlojami.

     [+] [-]

, 2023-08-17 22:13, pirms 9 mēnešiem
huy rakstīja: tapēc ka par maz leģu! vajag vēl!
...pareizi...vairāk meļņus lopu ganus un LV futbols plauks un zels!!!
Slēpts komentārs: kols00
Slēpts komentārs: kols00
Slēpts komentārs: kols00

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:18, pirms 9 mēnešiem
No Makendas nekas nebija… ka jau ieprieks minēju… Liepājā viņš arī izšāva vienu spēli tik…

  -4 [+] [-]

, 2023-08-17 22:19, pirms 9 mēnešiem
huy rakstīja: tapēc ka par maz leģu! vajag vēl!
Vajag labu vārtsargu - leģionāru.
Ar vietējiem nekādu eirokausu nebūs.

  +8 [+] [-]

, 2023-08-17 22:20, pirms 9 mēnešiem
Spēles saturs abos mačos bija labāks par rezultātu. Spēlēja futbolu nevis uzlika autobusu un tur tā meistarība niansēs nostrādāja par labu Twente

  +4 [+] [-]

, 2023-08-17 22:21, pirms 9 mēnešiem
bando777 rakstīja: Bikīt zb tā Rīga, jau kuro gadu... Ar to piķi ko grūž iekšā, ar šādām komandām ir jāspēj tikt galā, nu nav tajā Twentē nekas tāds. Rīgai ir lielāks budžets un tēriņi nekā 30%~ no komandām, kas spēlēja un spēlēs konferences grupu turnīrā. Problēma nav Latvijas futbolā, bet gan klubā, tā vadībā un lēmumu veikšanā.

Es saprastu, ja play-off kārtā ierītu pret Fenerbache, ok, bet pirkt Babecu pa pusotru b*a miljonu, tad mocīties ar Ungāru otro numuru un vēl atgrūst 0:5 Nīderlandes 5-7 labākajai komandai ir diezgan nožēlojami.
Mūs ar Nīderlandes 5-7 labāko komandu tomēr grūti salīdzināt. Lai cik daudz maksātu mūsu leģionāri, Twentes komandā transfēru naudas aprite tomēr ir iespaidīgāka.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:22, pirms 9 mēnešiem
Ā, un Puriņš, lai arī ar kājām ir ļoti ok, ir baaaigi nevarīgs shot-stoppers. Es ticu, ka viņš ir normāls džeks un es vienmēr turēšu īkšķus par savējiem, bet ja viņš būs izlases pirmais numurs tuvākos 10 gadus, būs baigi sāpīgi.

  -4 [+] [-]

, 2023-08-17 22:25, pirms 9 mēnešiem
Divas dažāda līmeņa komandas. Spilgta epizode: Jurkovskis flangā pilnīgi brīvs saņem precīzu piespēli, bet nejēdz bumbu savaldīt. 1. puslaikā šķita , ka komentētāji aiz nepamatotas sajūsmas biksēs iespiedīs. 2. puslaikā norima.

  -3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:26, pirms 9 mēnešiem
Jāpiekrīt AB un bando777..

     [+] [-]

, 2023-08-17 22:28, pirms 9 mēnešiem
Chilli Pipars rakstīja: Mūs ar Nīderlandes 5-7 labāko komandu tomēr grūti salīdzināt. Lai cik daudz maksātu mūsu leģionāri, Twentes komandā transfēru naudas aprite tomēr ir iespaidīgāka.
Rīga, pēc transfermarkt datiem, šosezon ir iztērējusi 4.9mil, bet Twente 6.10mil + Rīgai vēl ir miljons brīvie aģenti parakstīti, kuru līgumos mēs aci iemest nevaram un nezinām, kādi tur ir pievienošanās bonusi utt. Uz papīra, tie 1.2~ miljoni nevar attaisnot 0:5 zāģi divu spēļu summā.

Starpcitu, Kecskeméti TE, pret ko Rīga mīcijās līdz pēdējām sekundēm, šosezon, oficiāli ir iztērējusi 0.00 EUR (!!!)

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 22:28, pirms 9 mēnešiem
HotābičsXIV rakstīja: Divas dažāda līmeņa komandas. Spilgta epizode: Jurkovskis flangā pilnīgi brīvs saņem precīzu piespēli, bet nejēdz bumbu savaldīt. 1. puslaikā šķita , ka komentētāji aiz nepamatotas sajūsmas biksēs iespiedīs. 2. puslaikā norima.
Manuprāt sajūsma bija pamatota redzot kādus momentus mēs veidojām!

  +6 [+] [-]

, 2023-08-17 22:28, pirms 9 mēnešiem
bando777 rakstīja: Bikīt zb tā Rīga, jau kuro gadu... Ar to piķi ko grūž iekšā, ar šādām komandām ir jāspēj tikt galā, nu nav tajā Twentē nekas tāds. Rīgai ir lielāks budžets un tēriņi nekā 30%~ no komandām, kas spēlēja un spēlēs konferences grupu turnīrā. Problēma nav Latvijas futbolā, bet gan klubā, tā vadībā un lēmumu veikšanā.

Es saprastu, ja play-off kārtā ierītu pret Fenerbache, ok, bet pirkt Babecu pa pusotru b*a miljonu, tad mocīties ar Ungāru otro numuru un vēl atgrūst 0:5 Nīderlandes 5-7 labākajai komandai ir diezgan nožēlojami.
Naudas Twentē krietni lielākas grozās, komentētāji to atzīmēja.
Lielākā problēma ir konkurētspējīgu spēļu trūkums, man liekas.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-17 22:29, pirms 9 mēnešiem
Nu jā,Auziņu nevar klausīties,bet Arkādijs savā kviekšanā pat Timofejevu pārspēja(1.puslaikā).

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:31, pirms 9 mēnešiem
bando777 rakstīja: Rīga, pēc transfermarkt datiem, šosezon ir iztērējusi 4.9mil, bet Twente 6.10mil + Rīgai vēl ir miljons brīvie aģenti parakstīti, kuru līgumos mēs aci iemest nevaram un nezinām, kādi tur ir pievienošanās bonusi utt. Uz papīra, tie 1.2~ miljoni nevar attaisnot 0:5 zāģi divu spēļu summā.

Starpcitu, Kecskeméti TE, pret ko Rīga mīcijās līdz pēdējām sekundēm, šosezon, oficiāli ir iztērējusi 0.00 EUR (!!!)
Jā, jo Kecskemeti ir ar vietējiem iespēlēta komanda, kamēr Riga katru gadu lielākā daļa sastāva mainās un nesanāk iespēlēt kodolu. Pluss runājot par Twente runa neiet tikai par to cik maksā katrs šogad komandai pievienojušais spēlētājs. Kopēja apgrozība ir lielāka!

  -3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:33, pirms 9 mēnešiem
Piekrītu bando777 par bezjēdzīgu leģionāru selekciju Riga komandā. Vismaz leģionāri savu vērtību spēlējot Riga neceļ. Šaubos, vai kādu izdosies pārdot dārgāk kā nopirka. Pirka, lai veidotu spēcīgu komandu nevis tirgotu, bet beigās āfrikāņi atgādina tos lētos no vagoniem, kuros cer atrast dimantu.

  -3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:34, pirms 9 mēnešiem
fall in love rakstīja: Naudas Twentē krietni lielākas grozās, komentētāji to atzīmēja.
Lielākā problēma ir konkurētspējīgu spēļu trūkums, man liekas.
Protams, Tev taisnība, bet tāpat - Rīga ar kompetentu talanta piesaisti varētu bez lieka stresa tikt iekšā KL grupās, ja vien protams pretī neatnāk Fenerbače, Aston Villa, utt. Var daudz, daudz labāk

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 22:35, pirms 9 mēnešiem
Chilli Pipars rakstīja: Jā, jo Kecskemeti ir ar vietējiem iespēlēta komanda, kamēr Riga katru gadu lielākā daļa sastāva mainās un nesanāk iespēlēt kodolu. Pluss runājot par Twente runa neiet tikai par to cik maksā katrs šogad komandai pievienojušais spēlētājs. Kopēja apgrozība ir lielāka!
Tieši tā, Rīgai vajadzētu pamācīties no Kecskemeti. Tu tikai pastiprini manu viedokli par to, ka Rīga ar noteiktām metodēm un vīziju varētu rādīt 5x labāku un stabilāku futbolu

     [+] [-]

, 2023-08-17 22:40, pirms 9 mēnešiem
Siivh čau!!!

  -2 [+] [-]

, 2023-08-17 22:47, pirms 9 mēnešiem
Kur ir Latvijas līga ar mežs āri
Tikai domori

  +6 [+] [-]

, 2023-08-17 22:55, pirms 9 mēnešiem
bando777 rakstīja: Rīga, pēc transfermarkt datiem, šosezon ir iztērējusi 4.9mil, bet Twente 6.10mil + Rīgai vēl ir miljons brīvie aģenti parakstīti, kuru līgumos mēs aci iemest nevaram un nezinām, kādi tur ir pievienošanās bonusi utt. Uz papīra, tie 1.2~ miljoni nevar attaisnot 0:5 zāģi divu spēļu summā.

Starpcitu, Kecskeméti TE, pret ko Rīga mīcijās līdz pēdējām sekundēm, šosezon, oficiāli ir iztērējusi 0.00 EUR (!!!)
Jāsaprot arī lietas būtība pašā pamatnē, lai Twentes līmeņa spēlētājus iegādātos, Rīgai būtu jāizmet 3reiz ja ne 4reiz lielāka summa nekā viņiem. Nenāks virslīgā nīderlandes augstākās līgas līmeņa spēlētāji par kapeikām spēlēt. Tāpēc tie Rīgas izdevumi jāņem mazliet ar šķipsniņu sāls.

  +5 [+] [-]

, 2023-08-17 22:58, pirms 9 mēnešiem
fall in love rakstīja: Naudas Twentē krietni lielākas grozās, komentētāji to atzīmēja.
Lielākā problēma ir konkurētspējīgu spēļu trūkums, man liekas.
Nu jā, konkurētspējīgas spēles vietējā līmenī sanāk tikai pret RFS. Ja pievienotos trešā komanda mikslī, tad būtu labāk, bet arī diez vai būtu gana. 4 vietas eirokausos, 4 komandas sistos virslīgā par pirmo vietu, nu tad būtu tēma, bet līdz tam ir drausmīgi tālu virslīgā.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:59, pirms 9 mēnešiem
bando777 rakstīja: Tieši tā, Rīgai vajadzētu pamācīties no Kecskemeti. Tu tikai pastiprini manu viedokli par to, ka Rīga ar noteiktām metodēm un vīziju varētu rādīt 5x labāku un stabilāku futbolu
Par Kecskemeti viennozīmīgi piekrītu un atbalstu to domu. Vienkārši gribēju teikt, ka Rīga nav piesaistījusi pat tuvu tādus leģionārus kā Twente, lai mēs gaidītu tikšanu pāri šim klubam! Nīderlandes čempionātam reputācija ir krietni lielāka, kas būtiski palīdz!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-17 23:08, pirms 9 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Jāsaprot arī lietas būtība pašā pamatnē, lai Twentes līmeņa spēlētājus iegādātos, Rīgai būtu jāizmet 3reiz ja ne 4reiz lielāka summa nekā viņiem. Nenāks virslīgā nīderlandes augstākās līgas līmeņa spēlētāji par kapeikām spēlēt. Tāpēc tie Rīgas izdevumi jāņem mazliet ar šķipsniņu sāls.
Ļoti pareiza atziņa par leģionāriem ko daudzi diemžēl nesaprot!

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 23:15, pirms 9 mēnešiem
Pirmajās piecpadsmit minūtēs viss,manuprāt,arī izšķīrās,Twente spiedienu izturēja,pēcāk spēli izlīdzināja,bet gūtie vārti būtībā izdzēsa gaismu Rīgas kantorī.Es gan īpaši nekritizētu spēlētājus un nebrīnīšos,ka Twente būs kādu spēlētāju noskatījusi Riga FC sastāvā.Tas,protam,mans minējums.Šeit gluži vienkārši uzvarēja meistarīgāka KOMANDA.Arī Riga FC sastāvā netrūkst meistarīgu spēlētāju,bet kā komanda viņa spējīga pagaidām konkurēt tikai virslīgā un ar līdzīgām komandām Eiropas kausu pirmajās kārtās. Tas arī viss.

  +6 [+] [-]

, 2023-08-17 23:25, pirms 9 mēnešiem
alguns rakstīja: Pirmajās piecpadsmit minūtēs viss,manuprāt,arī izšķīrās,Twente spiedienu izturēja,pēcāk spēli izlīdzināja,bet gūtie vārti būtībā izdzēsa gaismu Rīgas kantorī.Es gan īpaši nekritizētu spēlētājus un nebrīnīšos,ka Twente būs kādu spēlētāju noskatījusi Riga FC sastāvā.Tas,protam,mans minējums.Šeit gluži vienkārši uzvarēja meistarīgāka KOMANDA.Arī Riga FC sastāvā netrūkst meistarīgu spēlētāju,bet kā komanda viņa spējīga pagaidām konkurēt tikai virslīgā un ar līdzīgām komandām Eiropas kausu pirmajās kārtās. Tas arī viss.
Tas arī praktiski Virslīgā ir RFS lielākais trumpis pār Rīgu. Komanda vairāk iespēlēta, nemainās katru sezonu kodols. Tieši tagad Rīgai tas pats būtu jādara ar normālu treneri, jāmēģina līderi noturēt un uz tā jābūvē komanda. Ja pēc šīs sezonas Rīga neko nemainīs savā pašreizējā filozofijā un turpinās katru sezonu visu praktiski no nulles, nu tad tās komandas vadība ir pilnīgi idioti.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 23:32, pirms 9 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Jāsaprot arī lietas būtība pašā pamatnē, lai Twentes līmeņa spēlētājus iegādātos, Rīgai būtu jāizmet 3reiz ja ne 4reiz lielāka summa nekā viņiem. Nenāks virslīgā nīderlandes augstākās līgas līmeņa spēlētāji par kapeikām spēlēt. Tāpēc tie Rīgas izdevumi jāņem mazliet ar šķipsniņu sāls.
Protams, bet tāpat VAR labāk. Paskatāmies uz Žalgiri - jau otro sezonu pēc kārtas tīri labs, Eiropas līmeņa futbols. Domāju, ka laba līmeņa leģionāru sapnis nav spēlēt Lietuvā. Rīga tam pašam Galatasaray ierītu 2x smagāk nekā Twentei

  +2 [+] [-]

, 2023-08-17 23:42, pirms 9 mēnešiem
Mazliet trūkst lielāka saspēlētība un iespējams kāds labāks pussargs.
Kur vispār bija Jojics?

     [+] [-]

, 2023-08-17 23:43, pirms 9 mēnešiem
R101 rakstīja: Mazliet trūkst lielāka saspēlētība un iespējams kāds labāks pussargs.
Kur vispār bija Jojics?
Trauma

     [+] [-]

, 2023-08-17 23:46, pirms 9 mēnešiem
Rīga būs čempioni šogad un domājams nākamos gadus. Valmierai vienkārši nospīdēja, ka izveidojās komanda no daudziem ļoti talantīgiem spēlētājiem. RFS arī sakrita viss sastāvs īstajā brīdī. Atsevišķi gadījumi, kad pretinieki ar kaut ko īpašu nostūma Riga no troņa. Rīga ar šī brīža budžetu un iespējām pa čempionu zaru nokļūs grupā 4 no 5 gadiem.
1 2 59 komentāri