Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Mančestras "United" zaudē arī Bilbao un izstājas no Eiropas līgas

Mančestras "United" zaudē arī Bilbao un izstājas no Eiropas līgas
Fernando Jorente atzīmē fantastiskos vārtus
Foto: AFP/Scanpix

Noskaidrotas pirmās četras UEFA Eiropas līgas ceturtdaļfinālistes. Šo komandu lokā neiekļuva iepriekšējās sezonas Čempionu līgas fināliste Mančestras "United", kas vēlreiz atzina Bilbao "Athletic" pārākumu - 1:2 viesos un 3:5 summā. Nākamajai kārtai kvalificējusies vēl viena Spānijas komanda "Valencia", kā arī Vācijas "Hannover" un Nīderlandes "Alkmaar". Ceturtdaļfinālu izloze paredzēta rītdien.

Bilbao "Athletic" laukumā devās maksimāli labākajā sastāvā, savukārt Mančestras "United" nevarēja palīdzēt Nani, Andersons un Fils Džounss, bet Kriss Smolings vēl nebija gatavs iziet pamatsastāvā. Lai arī vārti vairāk vajadzīgi bija "United", spēles sākumā notikumus laukumā kontrolēja mājinieki. Bilbao 14.minūtē izveidoja spīdošu kombināciju pa centru – uzbrukumam pieslēdzās centra aizsargs Havi Martiness, kurš ar Fernando Jorenti ar īsām piespēlēm bumbu soda laukumā nogādāja Ikeram Munjainam, bet viesus glāba vārtu stabs. Atlēkusī bumba nokļuva pie Oskara De Markosa, taču viņš netrāpīja tukšos vārtos...

Pēc deviņām minūtēm "Athletic" guva lieliskus vārtus un pelnīti izvirzījās vadībā. Hons Aurteneče izpildīja tālu piespēli no savas laukuma puses, un Jorente uzreiz no gaisa ieraidīja bumbu tālajā vārtu stūrī (1:0). "United" zibenīgi atbildēja – viesi iespieda "Athletic" tā laukuma pusē, bet Raeina Gigsa sitiens no teicamas pozīcijas tika bloķēts. "United" spiediens neturpinājās, tomēr spēles gaita bija mainījusies – mājinieki vairāk domāja par savu vārtu drošību un kontrole pār laukuma vidusdaļu pārgāja "United" rīcībā. Pēc pārtraukuma gan atkal viss nostājās savās vietās. "Athletic" diktēja noteikumus, un 54.minūtē mājinieku malējais aizsargs Andoni Areola ar fantastisku driblu noguldīja divus pretspēlētājus, soda laukumā apspēlēja vēl vienu, bet netrāpīja apakšējā vārtu stūrī...Kas tie būtu par vārtiem!

Pēc 11 minūtēm "United" ielaida otros vārtus. Uz maiņu iznākušais Smolings gaisa divcīņā pieveica Jorenti nomainījušo Gaisku Tokero, bet bumba soda laukuma vidū nonāca pie De Markosa, kurš šoreiz izdevību garām nelaida (2:0). Lai arī uzdevums (gūt trīs vārtus) nemainījās, viesi šķietami neticēja, ka to izpildīt ir iespējams. "Athletic" izveidoja vēl vairākus teicamus momentus, bet tos neizmantoja, un 80.minūtē Veins Rūnijs ar sitienu tālajā vārtu stūrī vienus vārtus atguva (1:2). Lielākiem varoņdarbiem viesi nebija gatavi, un "Athletic" Eirokausu ceturtdaļfinālā iekļuva pirmo reizi kopš 1977.gada.

Kamēr uz PSV "Eindhoven" uzvaru summā netika liktas lielas cerības un intriga Hannoverē izzuda pirmajās 20 minūtēs, Itālijas "Udinese" izdevās sapņu starts un jau 15.minūtē pirmajā spēlē iekrātais deficīts (0:2) bija atspēlēts. Divus vārtus guva "Udinese" bomdardieris Antonio Di Natale, kurš trešajā minūtē realizēja 11m soda sitienu, bet pēcāk no asa leņķa dubultoja pārsvaru (2:0). Turklāt "Alkmaar" jau kopš trešās minūtes spēlēja mazākumā. Tomēr turpinājums nebija rozēm kaisīts - Eriks Falkenburgs 31.minūtē no soda laukuma panāca 1:2, kas nozīmēja, ka "Udinese", lai iekļūtu nākamajā kārtā, bija jāgūst vēl vismaz divi bezatbildes vārti. Pēc pārtraukuma viesi varēja pielikt mačam punktu, bet nerealizēja 11m soda sitienu, tomēr sodu par to nesaņēma - spēle tā arī noslēdzās ar mājiniekiem bezvērtīgu uzvaru ar 2:1.

UEFA Eiropas līga, 1/8 fināli

Pāris1.spēle2.spēleVārtu guvējiSummā
PSV – Valencia2:41:1 (0:0)Toivonens 64' - Ramī 47'3:5
Hannover – Standard2:24:0 (2:0)Abdellaue 4' Kanu 21'(s.v.) Jā 73' Pintu 90'+26:2
Udinese – Alkmaar0:22:1 (2:1)di Natale 3'(11m) 15' – Falkenburgs 31'2:3
Athletic – Man. United3:22:1 (1:0)Jorente 23' De Markoss 65' - Rūnijs 80'5:3
Olympiakos – Metalist1:01:2 (1:0)Markano 14' – Viljagra 81' Devičs 86'2:2*
Man. City – Sporting0:13:2 (0:1)Aguero 60' 82' Balotelli 75' (11m) – Fernandess 33' van Volfsvinkels 40'3:3*
Besiktas – Atletico1:30:3 (0:1)Adrians 26' Falkao 83' Salvio 90'1:6
Schalke – Twente0:14:1 (1:1)Hunterlārs 29' 57' (11m) 81' Džounss 81' – Jansens 14'4:2

* - "Metalist" un "Sporting" ceturtdaļfinālā iekļuva, pateicoties pretinieku laukumā vairāk gūtiem vārtiem.


, 2012-03-15 23:26, pirms 13 gadiem
ZinedinZidane rakstīja: City 0 - 2 , tādi dauņi...
pēdēja spēle kas bija palikusi mana multilikmē...
Skaties labāk uz saviem Mudakiem
, 2012-03-15 23:30, pirms 13 gadiem
Kris777 rakstīja: C'moon. Man arī sāp zaudējums, taču šī ir nepatiesība. Kas tad TIK ĻOTi trūka?Andersons, Fletčers,Ouvens? Spēlētāji, kuri nemaz tik bieži nespēle pamatā, arī tad, kad ir veseli. Džouns? Šaubos, vai būtu palīdzējis šodien. Kā vienīgo lielo zaudējumu varu minēt Valensiju un Vidu, taču bez Vidas visa šī sezona praktiski nospēlēta. Nani? Varbūt pietrūka, taču šaubos, vai pat veselu SAF viņu šādā spēlē laistu laukumā.
Un pat ar šādu sastāvu Bilbao bija jāpaņem, tāpat kā Basel!
Vidič, Valencia, Nani, Hernandez, Jones, Fletcher un arī Andersons...
Es jau nesaku, ka viņu trūka un ka dēļ tā zaudēja, bet to, ka te vairums apgalvo, ka ar 1.sastāvu spēlē... Manuprāt tīri pakāsa dēļ sūdīgas centra un uzbrūkošo pussargu spēles... Young, Claverly, Park... Visi bija nulles šodien, nerunājot jau par Pogba, kur varēja būt Fletchers, Valencia, Andersons, kuri ir klasi augstāki un krietni pieredzējušāki... Un Rafaela vietā arī varēja būt Jones... Tas mans viedoklis, ja Tu prasi, kurš pietrūka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-15 23:43, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: A no kurienes Tev ir tāda pārliecība, ka klubā vispār kādā brīdī ir bijusi tā vienaldzība un pašpārliecinātība? Man vienkārši interesanti, no kurienes Tu to izrāvi? Un kapēc esi tik ļoti pārliecināts, ka tādi klubi MU vienmēr un jebkādā stāvoklī ir jāuzvar? Tas taču ir futbols un ir iespējams sameklēt neskaitāmus gadījumus, kad favorīti "uz papīra" ne vienmēr uzvar laukumā!
Tu gribi teikt, ka ČL spēlēs šosezon Old Trafford to nevarēja manīt? Tur bija tīrākais attieksmes trūkums, par abām Bilbao spēlēm tā īsti gan apgalvot nevar, jo noskaņojums bija diezgan nopietns. Kā MU līdzjūtējs es katrā spēlē no kluba gribu sagaidīt uzvaru un pārliecinošu spēli, taču es neceļu brēku, ja tiek zaudēts. Nav jau Play Station tomēr , turklāt dažkārt ir patiešām objektīvi iemesli, kas traucē uzvarēt, kā traumas vai komandas pārbūves process. Bet pat neskatoties uz to, turpinu ticēt, ka komandai tāpat ir pa spēkam uzvarēt. Manuprāt, normāla attieksme, nezinu, kā tev? MU lielākajā daļā spēļu ir favorīti, it īpaši pret klubu kā Bilbao, tāpēc ir tikai normāli, ka MU tiek prognozētas uzvaras.
, 2012-03-15 23:46, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Es nepieminēju MU, bet Tavu pašpārliecinātību.
Uz kāda pamata tad būtu jāuzvar? Saprastu, ja to teiktu par Bāzeli, kam pret United arī ļoti paveicās, turpretī baski bija pelnīti labāki abās spēlēs un summā. Ar motivācijas trūkumu aizbildināties ari ir lieki, un tas noniecina Athletic sasniegto šajās 2 spēlēs.
Labi, sorry par nepareizo interpretāciju. Motivācijas trūkumu un vienaldzību es attiecinu uz Eiropas sezonu kopumā. Bilbao spēli nevienā brīdī nenoniecinu, tieši otrādi, atzīstu, ka viņi nospēlēja izcili. Tas bija izlasāms jau manos pirmajos komentos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-15 23:49, pirms 13 gadiem
ēee City 3 - 2 suppper
bet portugāli gan baigie maukas , simulē ka traki...
, 2012-03-16 00:16, pirms 13 gadiem
100% uzsvars tika likts uz kaut ko citu.
, 2012-03-16 00:20, pirms 13 gadiem
Kris777 rakstīja: Tu gribi teikt, ka ČL spēlēs šosezon Old Trafford to nevarēja manīt? Tur bija tīrākais attieksmes trūkums, par abām Bilbao spēlēm tā īsti gan apgalvot nevar, jo noskaņojums bija diezgan nopietns. Kā MU līdzjūtējs es katrā spēlē no kluba gribu sagaidīt uzvaru un pārliecinošu spēli, taču es neceļu brēku, ja tiek zaudēts. Nav jau Play Station tomēr , turklāt dažkārt ir patiešām objektīvi iemesli, kas traucē uzvarēt, kā traumas vai komandas pārbūves process. Bet pat neskatoties uz to, turpinu ticēt, ka komandai tāpat ir pa spēkam uzvarēt. Manuprāt, normāla attieksme, nezinu, kā tev? MU lielākajā daļā spēļu ir favorīti, it īpaši pret klubu kā Bilbao, tāpēc ir tikai normāli, ka MU tiek prognozētas uzvaras.
Pirmkārt vari man ticēt uz vārda, SAF nevienam spēlētājam nepiedos attieksmes trūkumu laukumā, īpaši jau ČL spēlēs! Tas, ka bieži vien MU pie derīga rezultāta spēlē it kā miegaini, lēni, tas ir jau vairāku gadu SAF taktika īpaši eiropā. Tikai problēma tāda, ka šogad pārāk bieži aizsardzības centrs ir caurstaigājama sēta ar rupju taktisku kļūdu piedevu. Un tas nav aiz labas dzīves, bet gan traumu + jaunu aizsargu + jauna vārtsarga kopīgs loģisks rezultāts! Abās spēlēs savā laukumā ČL MU izlaida uzvaras dēļ aizsargu un vārtsarga kļūdām! Rezultātā viss izšķīrās izbraukumā Šveicē, un tur pretiniekam veicās un acīmredzot viņi to veiksmi bija vairāk pelnijuši.
Tajā spēlē Šveicē priekš MU arī beidzās nopietna eiropas sezona un nekādas uzvaras eiropas līgā to nemainītu vismaz manā uztverē! Es esmu šosezon tiešraidē noskatījies ap 95% MU spēles, tas ir tikai mans personiskais viedoklis, bet es šovakar nevienā brīdī nemanīju to spēli kādu MU spēlē kad viņiem ir jāgūst vārti. Nerunājot nemaz par komandas sastāvu kāds tika uzlaists laukumā! Šis sastāvs būtu gandrīz 100% kopija kādu SAF būtu izlaidis tradicionāli laukumā ČL izslēgšanas spēlē kad pirmā spēle notiek pretinieka laukumā, kad ir jāgūst pieņemams rezultāts! 5 pussargi un 1 uzbrucējs, Parks - kurš domāts tikai pretinieku plānu jaukšanai, bet uzbrukumā gandrīz nejēdzīgs. Giggs pieredzei. Vienīgi Kleverlija vietā būtu Skoulzs. Šis sastāvs nemaz nevarēja sasniegt nepieciešamo rezultātu. Bet velreiz atkārtojos, ka tas nemazākajā mērā nenoniecina Bilbao sasniegumu, tā nav viņu problēma ko un kā darija MU.
Bet viens ir skaidrs, šīs sezonas švakie rezultāti eiropā nu galīgi nav iemesls panikai. Ja šī sezona būs kā laba mācība un pamats jaunajam sastāvam atkal sasniegt 3 ČL finālus 4 gadu laikā, man nav pretenziju paciesties
, 2012-03-16 00:37, pirms 13 gadiem
melnā sezona, tā notiek, ik pa laikam tādas gadās..
, 2012-03-16 00:41, pirms 13 gadiem
kasrim rakstīja: Vidič, Valencia, Nani, Hernandez, Jones, Fletcher un arī Andersons...
Es jau nesaku, ka viņu trūka un ka dēļ tā zaudēja, bet to, ka te vairums apgalvo, ka ar 1.sastāvu spēlē... Manuprāt tīri pakāsa dēļ sūdīgas centra un uzbrūkošo pussargu spēles... Young, Claverly, Park... Visi bija nulles šodien, nerunājot jau par Pogba, kur varēja būt Fletchers, Valencia, Andersons, kuri ir klasi augstāki un krietni pieredzējušāki... Un Rafaela vietā arī varēja būt Jones... Tas mans viedoklis, ja Tu prasi, kurš pietrūka.
Pievēršoties šinij konkrētajai spēlei. Fletčeru jēga uz laukuma nebūtu laist. Es nekādā ziņā nenoniecinu Fleču, taču viņš nav ne creator, ne pleimeikers. Andersons labā sportiskā formā varbūt varētu palīdzēt, bet par to man ir liela jautājuma zīme, neskatoties uz to, ka Ando ir viens maniem mīļākajiem spēlētājiem MU rindās. Čiču spēlē, kurā MU nedominē nav jēga laist, jo viņam vajag piespēlētājus, lai iesistu golus. Viņš ir tipisks poacher tipa uzbrucējs, tāpēc Velbeks bija labāks variants. Nedomāju, ka Džouns malā ir ļoti labāks par bračkām, jo uzskatu, ka viņa vietai vairāk jābūt aizsardzības centrā.
TĀTAD pēc visas šīs analīzes , var secināt, ka MU šodien spēlēja ar šai spēlei un pretiniekam vislabāk atbilstošāko sākumsastāvu un uz laukuma patiešām atradās gandrīz viss labākais pirmais sastāvs, izņemot Vidu un Valensiju, par kuru trūkumu es TEV pilnībā piekrītu. Vida būtu varējis spēlēt Evansa vietā, bet Valensija Parka, tad varbūt kāds asums un stabilitāte būtu. Par to, ka mids šodien neko neparādīja arī piekrītu , bet Pogbas uzlaišanu uzskatu par samērā loģisku rīcību. Nedomāju, ka Skoulzijs šodien ļoti palīdzētu. Man liekas, ka visvairāk šodien SAF bija nošāvis garām ar taktiku
Protams, tie visi ir tikai minējumi, kā būtu, ja būtu. Nav jau garantēts, ka pret šādi spēlējošu Bilbao ar to būtu labāk, taču, manuprāt, kkādu negatīvu ietekmi(tieši taktika) uz spēli tas atstāja.
, 2012-03-16 00:58, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Pirmkārt vari man ticēt uz vārda, SAF nevienam spēlētājam nepiedos attieksmes trūkumu laukumā, īpaši jau ČL spēlēs! Tas, ka bieži vien MU pie derīga rezultāta spēlē it kā miegaini, lēni, tas ir jau vairāku gadu SAF taktika īpaši eiropā. Tikai problēma tāda, ka šogad pārāk bieži aizsardzības centrs ir caurstaigājama sēta ar rupju taktisku kļūdu piedevu. Un tas nav aiz labas dzīves, bet gan traumu + jaunu aizsargu + jauna vārtsarga kopīgs loģisks rezultāts! Abās spēlēs savā laukumā ČL MU izlaida uzvaras dēļ aizsargu un vārtsarga kļūdām! Rezultātā viss izšķīrās izbraukumā Šveicē, un tur pretiniekam veicās un acīmredzot viņi to veiksmi bija vairāk pelnijuši.
Tajā spēlē Šveicē priekš MU arī beidzās nopietna eiropas sezona un nekādas uzvaras eiropas līgā to nemainītu vismaz manā uztverē! Es esmu šosezon tiešraidē noskatījies ap 95% MU spēles, tas ir tikai mans personiskais viedoklis, bet es šovakar nevienā brīdī nemanīju to spēli kādu MU spēlē kad viņiem ir jāgūst vārti. Nerunājot nemaz par komandas sastāvu kāds tika uzlaists laukumā! Šis sastāvs būtu gandrīz 100% kopija kādu SAF būtu izlaidis tradicionāli laukumā ČL izslēgšanas spēlē kad pirmā spēle notiek pretinieka laukumā, kad ir jāgūst pieņemams rezultāts! 5 pussargi un 1 uzbrucējs, Parks - kurš domāts tikai pretinieku plānu jaukšanai, bet uzbrukumā gandrīz nejēdzīgs. Giggs pieredzei. Vienīgi Kleverlija vietā būtu Skoulzs. Šis sastāvs nemaz nevarēja sasniegt nepieciešamo rezultātu. Bet velreiz atkārtojos, ka tas nemazākajā mērā nenoniecina Bilbao sasniegumu, tā nav viņu problēma ko un kā darija MU.
Bet viens ir skaidrs, šīs sezonas švakie rezultāti eiropā nu galīgi nav iemesls panikai. Ja šī sezona būs kā laba mācība un pamats jaunajam sastāvam atkal sasniegt 3 ČL finālus 4 gadu laikā, man nav pretenziju paciesties
Šeit es tev pilnībā piekrītu, ka aizsardzība dēļ traumām un jauniem personāžiem ir diezgan caurumota, un tās stabilitāti ir iespējams panākt tikai ilgākā laika posmā. Kopumā komandā tiešām pašlaik atrodas tādā kā pārbūves procesā, kad vecie un nozīmīgie buki tiek nomainīti. Komandai ir milzīgs potenciāls, tāpēc gan jau nākotnē varēs sagaidīt lielas lietas. Bet tāpātās zaudējums jau nedaudz kremt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-16 07:14, pirms 13 gadiem
Tie kas saka ka komandai nerūp šis turnīrs, nosauc savu atbalstīto komandu par mīkstajiem un automātiski par tādiem arī paši sevi. Nāk rēka par Fergusonu, kas iepriekš nosaucis šo turnīru par sodu, bet izkrīt jau pirmajā kārtā.
, 2012-03-16 09:08, pirms 13 gadiem
Secinājums pēc abām spēlēm: ne jau "United" bija nožēlojami, vienkārši "Athletic" bija labāki. Eirokausus Mančestras klubs šogad ir izgāzis pēc pilnas programmas...īstenībā to var teikt par abiem šīs pilsētas klubiem. "Athletic" spēli bija vienkārši prieks skatīties. "Uited" eirokausus aizvadīja tā pat kā "Chelsea" pēdējās EPL spēles AVB vadībā, respektīvi, nekā. Vai tam var atrast kādus attaisnojumus? Ja nu vienīgi traumas, jo pērnajiem ČL finālistiem par šādu sniegumu būtu pamatīgi jānokaunas.
, 2012-03-16 09:49, pirms 13 gadiem
Labs, prieks par Bilbao. Diez kad beidzot pienāks diena, kad angļu fūža fani sāks domāt citādi, ka tomēr dzīvē tām atmaskām ir jābeidzās .