Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Malaga" pieveic arī "Porto" un iekļūst ceturtdaļfinālā

Rolands Eliņš

"Malaga" pieveic arī "Porto" un iekļūst ceturtdaļfinālā
Žuau Moutinju un Hoakins Sančess
Foto:AFP/Scanpix

Šovakar UEFA Čempionu līgas astotdaļfinālā uzvaru izcīnījusi un nākamajā kārtā iekļuvusi Spānijas „Malaga”, kura ar 2:0 pārspēja Portugāles „Porto”. Vārtus šajā spēlē guva Isko un Santa Kruzs, bet „Porto” jau kopš otrā puslaika sākuma atradās skaitliskajā mazākumā un piekāpās gan rezultāta, gan spēles ziņā.

Čempionu līgas debitante un reizē arī lielākā pārsteiguma autore Spānijas „Malaga” pirmajā spēlē Portugālē piedzīvoja minimālu zaudējumu 0:1, taču saglabāja labas iespējas kvalificēties ceturtdaļfinālam, jo šovakar viņiem savās mājās bija gluži vienkārši jāatbild ar to pašu. Ja abu komandu pirmajā spēlē milzīgs teritoriālais pārsvars piederēja „Porto”, tad šodien vismaz sākums bija daudz līdzīgāks, tiesa, bez bīstamiem momentiem pie abu vienību vārtiem.

„Malaga” gan pāris reizes radās izdevība asam uzbrukumam, taču „Porto” viņus apturēja bez liekas domāšanas, tiesa, jau spēles pirmajās 30 minūtēs dzeltenās kartītes par šādu apturēšanu saņēma "Porto" spēlētāji Otamendi, Sandro un Defors. Mača 35. minūtē mājiniekiem izdevās iespiest „Porto” savā soda laukumā un izdarīt pirmos divus sitienus pa vārtiem, taču abus atvairīja brazīliešu vārtsargs Heltons. „Malaga” veica nelielus pārkārtojumus spēlētāju izvietojumā, un viņu tehniskais kreisās malas pussargs Isko devās palīgā labajā flangā, caur kuru „Malaga” sāka veikt savus uzbrukumus. Šāda taktika izrādījās rezultātus nesoša, jo 43. minūtē Isko ar diezgan negaidītu, bet ļoti precīzu sitienu pārcēla bumbu pāri Heltonam 1:0, un sērija atgriezās savā sākumpunktā. Puslaiks šādi arī noslēdzās, taču tā beigās iniciatīva bija pilnībā pārgājusi spāņu komandas rokās.

Otrā puslaika sākumā tika nomainīts vienīgo vārtu autors pirmajā spēlē Žuau Moutinju, kura vietā laukumā devās Rodrigezs – diezgan interesanta maiņa ”Porto” sastāvā, jo Moutinju pirmajā puslaikā bija viens no retajiem, kas ar kaut ko izcēlās „Porto” uzbrukumā. Jau 49. minūtē rupju un nevajadzīgu pārkāpumu izdarīja beļģis Defors, par to saņemot savu otro dzelteno kartīti un atstājot „Porto” mazākumā. Savukārt „Malaga” turpināja bīstami uzbrukt un mača 57. minūtē pēc aizsarga neveiksmīgi atsistas bumbas pašā vārtu priekšā nonāca Saviola – tiesa, argentīniešu uzbrucējs šādu notikumu pavērsienu nebija gaidījis un bumbu nespēja savaldīt. „Porto” tikmēr izmisīgi aizsargājās un 74. minūtē arī ieguva iespēju izpildīt patālu soda sitienu, pēc kura vārtu priekšā nonāca Martinezs un ar pirmo pieskārienu centās pārvirzīt bumbu pāri vārtiem, taču netrāpīja.

Uz šo „Porto” uzbrukumu „Malaga” atbildēja ar pastiprinātu spiedienu, iegūstot tiesības uz diviem stūra sitieniem pēc kārtas, un pēc otrā tikko laukumā uznākušais Santa Kruzs uzleca visaugstāk un ar galvu raidīja bumbu „Porto” vārtos. 2:0, un nu „Porto” ar aizsardzību vien vairs nepietika. Portugāles čempioni gan mēģināja izlieto ūdeni sasmelt, taču nespēja neko daudz mainīt ne spēles gaitā, ne rezultātā un piedzīvoja sāpīgu zaudējumu. Līdz ar to nākamajā kārtā ar rezultātu summā 2:1 iekļuvusi „Malaga”, kura pārsteidza futbola sekotājus jau ar savu izkļūšanu no grupas, bet nu cīnīsies par iespēju spēlēt pusfinālā.

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināli

Pāris1. spēle2. spēleVārtu guvējiSumma
Valencia - PSG1:21:1 (0:0)Žonass 55' - Laveci 66'2:3
Celtic - Juventus0:30:2 (0:1)Matri 24' Kvaljarella 65'0:5
Shakhtar - Borussia D2:20:3 (0:2)Felipe Santana 31' Gece 37' Blaščikovskis 59'2:5
Real Madrid - Man. United 1:12:1 (0:0)Modričs 66' Ronaldu 69' - Ramoss 48' (s.v.)3:2
Galatasaray - Schalke1:13:2 (2:1)Altintops 37` Jilmazs 42` Buluts 90+5`- Noišteters 17` Bastoss 63`4:3
Milan - Barcelona2:00:4 (0:2)Mesi 5' 40' Vilja 55' Alba 92' 2:4
Porto - Malaga1:00:2(0:1)Isko 43` Santa Kruzs 77`1:2
Arsenal - Bayern1:32:0 (1:0)Žirū 3' Koscelnijs 85'3:3

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:00, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Piekrītu, tikai ne El clasico, jo šoseon to jau bijis par daudz..
Barca/Real pret Malagu...arī kaut kā negribas

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:02, pirms 12 gadiem
Nu, cerēsim, ka spāņu klubi katrs dabūs pretī citas valsts pretinieku.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 00:04, pirms 12 gadiem
Nevajag nekādu Barcelona - Malaga, lai visi la liga klubi tiek 1/2f.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 00:04, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Liels prieks par Malagu. Spāņu klubi atbildes spēlēs pierādīja savu spēku un 3 no 4 iekļuva tālāk. Lielisks rezultāts. Arī Valencia labi cīnījās atbildes spēlē. Tas tikai parāda la ligas spēku, bet visiem nolicējiem - vilšanās. Domāju, pēc šīs sezonas beigām la liga stabili nostiprināsies 1.vietā Eiropas valstu klubu tabulā, kurā jau šobrīd atrodas topā.
Neesmu liels Spaanijas liigas fans,bet to nu ir jaatziist ka shii liiga vismaz pagaidaam ir stipraakaa eiropaa

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:04, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Piekrītu, tikai ne El clasico, jo šosezon to jau bijis par daudz..
Finālā - nav iebildumu!

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:05, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: Nevajag nekādu Barcelona - Malaga, lai visi la liga klubi tiek 1/2f.
+++
gribētos apskatīties, kā Juve izskatās pret spāņu grandiem
un varētu PSG-DORTMUND

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:06, pirms 12 gadiem
Malaga aizkluva,ta ka,pirms 2.gadiem Totenham ...Proti,lidz 1/4!
... Bet,tad atdurās,pret Real! Lieku uz to,ka ar Malagu,bus tapat ...
Real-Barussia
Barcelona-Bayern
Malaga-Galatasaray
Juventus-PSG ... Tie tik butu pari!!!

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:06, pirms 12 gadiem
kramblers rakstīja: Neesmu liels Spaanijas liigas fans,bet to nu ir jaatziist ka shii liiga vismaz pagaidaam ir stipraakaa eiropaa
Tā ir. Cik ilgi, tas ir cits jautājums. Vispār viss notiek pa apli - pirms 15 gadiem stiprākā bija Itālijas līga, pirms 10-12 gadiem - Spānijas, tad Anglijas, tagad atkal Espana.

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:06, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Liels prieks par Malagu. Spāņu klubi atbildes spēlēs pierādīja savu spēku un 3 no 4 iekļuva tālāk. Lielisks rezultāts. Arī Valencia labi cīnījās atbildes spēlē. Tas tikai parāda la ligas spēku, bet visiem nolicējiem - vilšanās. Domāju, pēc šīs sezonas beigām la liga stabili nostiprināsies 1.vietā Eiropas valstu klubu tabulā, kurā jau šobrīd atrodas topā.
pilnībā pievienojos

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:08, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Piekrītu, tikai ne El clasico, jo šosezon to jau bijis par daudz..
ne tikai šosezon,bet jau pēdējos gadus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:11, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Tā ir. Cik ilgi, tas ir cits jautājums. Vispār viss notiek pa apli - pirms 15 gadiem stiprākā bija Itālijas līga, pirms 10-12 gadiem - Spānijas, tad Anglijas, tagad atkal Espana.
ja godīgi,tad interesanti,ka pat neskatoties uz to,ka Spāniju ekonomiskā krīze skārusi daudz nopietnāk nekā citas valstis,klubi tikai uzlabo savus sasniegumus

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:13, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: ja godīgi,tad interesanti,ka pat neskatoties uz to,ka Spāniju ekonomiskā krīze skārusi daudz nopietnāk nekā citas valstis,klubi tikai uzlabo savus sasniegumus
tur man liekas ir kaut kaadas privilēģijas futbola klubiem, Kreipāns Eiropas čempionātā kaut ko stāstīja

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:13, pirms 12 gadiem
Ko jūs, La Liga ir tikai divas komandas. Ar pārejām pat EPL lejasklubi var sisties.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 00:17, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ko jūs, La Liga ir tikai divas komandas. Ar pārejām pat EPL lejasklubi var sisties.
Patin atpakaļ, cik bezcerīgi ABĀS spēlēs bija MU pret Bilbao pagāšgad

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:18, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ko jūs, La Liga ir tikai divas komandas. Ar pārejām pat EPL lejasklubi var sisties.
Tikai divas, un no kurienes tad ir Malaga kas tika 1/4 finaalaa...???
Un cik klubi tur ir no EPL...???
Viela paardomaam ne?

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:22, pirms 12 gadiem
ahh, negribas jau neko teikt, bet es te ironiju dzenu!

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:23, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: patika kaa Robbens vnk ienesas Arsenal aizsarga,tik nesapratu kaada jeega no ta? pavilkt 30-50sekundes no speeles?
Tā tiešām bija apzināta ieskriešana (sākumā domāju, ka nevajadzēja neko dot), bet atkārtojumā redzējām, ka aizsargs nevis palika uz vietas tajā brīdī, kad Robens viņam meta garām bumbu, bet veica kustību Robena kustības virzienā. Tā ka bloķēšanu tur mierīgi varēja fiksēt. Šis nebija klasiskais variants kā basītī. Basītī dotu sodu 100%.

     [+] [-]

, 2013-03-14 00:25, pirms 12 gadiem
kresnais rakstīja: tur man liekas ir kaut kaadas privilēģijas futbola klubiem, Kreipāns Eiropas čempionātā kaut ko stāstīja
privilēģijas ir tikai Real un Barcai,jo Spānijā nav kolektīvā līgas līguma ar televīzijām,bet katrs klubs pats slēdz līgumus,nevis nauda tiek līdzīgi sadalīta starp visiem klubiem kā tas ir citās līgās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-03-14 00:47, pirms 12 gadiem
Nu tieši tā, nāves grupā bija 4 valstu čempioni un neviens nav pārsteigts, ka tieši angļu čempiņi bija pārliecinoši pēdējie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 01:02, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Tikai jūs la ligas bļāvēji pirms kliedzat paskatieties kādās grupās Man city un Chelsea spēlēja un ar ko astotdaļfinālā MU un Arsenal spēlēja!
Neviens nav pārsteigts, ka visām komandām ČL sezona beigusies! Vai tas nozīmē La Ligas spēku? Tak nēēē. Jo pat tgd vēl MU fani raud par netaisnīgo spēles iznākumu. Un tādas komandas, kas nāca pretī Malagai un Valenciai būtu grēks neuzvarēt. Visas trīs spāņu komandas mocījās un ne pārliecinoši tika tālāk. Ta ka pietiks tupi dirrst pa šito
Jā, Anglijas čempioni parādīja klasi. Arī ČL čempioni uguņoja. Ko gan vairāk var vēlēties?

     [+] [-]

, 2013-03-14 01:09, pirms 12 gadiem
Detlefs rakstīja: Porto jau paši vainīgi 70% gāja uz aizsardzību,bet uzbrukumi bija maz.
Isco vārti bija super,kad uzšāva pa devītnieku.
Malaga var teikt visu spēli kontrolēja bumbu un uzbrukumus,pat bija vairāki iespējami vārtu gūšanas momenti.
Izskatās,ka tiesneši tiesāja par labu Malagai.
kur ta Tu ieraudzīji ka tiesāja par labu Malagai,Ricolli labu spēli aizvadīja,nu varbūt nedaudz iekrita uz simulācijām,bet principā turēja spēli savos grožos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 01:31, pirms 12 gadiem
Dubriks rakstīja: Loģiskais atradies! Kad spāņiem vispār ir bijušas 3 komandas CL pusfinālā?
nu i tagad ilgi atcerēsies to vienu vienīgo gadu,jāskatās tak plašāk, pēdējie pāris gadi paiet spāņu zīmē un drīz ar UEFA rangs to parādīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 01:40, pirms 12 gadiem
Detlefs rakstīja: Kā kā,Porto iedeva 2 pārkāpumus,kur nemaz nebija.

Un laikā no 89-92min fiksēja neparko.
nu jā,tā skaitās pietiesāšana,komentē labāk basketbolu tālāk

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 01:46, pirms 12 gadiem
Dubriks rakstīja: Skaties cik plati vēlies! Vienīgā kas jums tos spāņus velk ir barsa, Reals kā vnm ar visām zvaigznēm dabon noskatīties uz kausu!
netaisos ar tevi strīdēties,bet nu nevar noliegt faktus,ka spāņu klubu sasniegumi pēdējā laikā ir daudz augstāki nekā angļu klubu un runa nav tikai par CL,tajā pašā Eiropas līgā spāņu klubi regulāri spēlē finālos un pusfinālos,bet kad kāds angļu klubs tur ir bijis,varu maldīties,bet ļoti sen,tas tik vien norāda uz faktu,ka vidējais angļu klubu līmenis ir zemāks kā vidējais spāņu klubu līmenis

  -2 [+] [-]

, 2013-03-14 01:50, pirms 12 gadiem
vēlreiz atkārtoju,ka nav runa par Barcu,Real,MU,Chelsea,Arsenal vai City,bet gan par vidusmēru abās līgās,Betis,Levante,Bilbao,Sevilja pret Fulham,Everton,Swansy un Liverpool

     [+] [-]

, 2013-03-14 01:58, pirms 12 gadiem
Detlefs rakstīja: Kā kā,Porto iedeva 2 pārkāpumus,kur nemaz nebija.

Un laikā no 89-92min fiksēja neparko.
Malagai tīru golu neieskaitīja, kam te pietiesāja!?

     [+] [-]

, 2013-03-14 02:07, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: Malagai tīru golu neieskaitīja, kam te pietiesāja!?
nebija tīrs gols,Batista,pat ja negribēja,nogāza vārtsargu un vārtsargu tomēr soda laukumā aizstāv vairāk nekā laukuma spēlētāju

     [+] [-]

, 2013-03-14 02:54, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nebija tīrs gols,Batista,pat ja negribēja,nogāza vārtsargu un vārtsargu tomēr soda laukumā aizstāv vairāk nekā laukuma spēlētāju
Neredzēju tur nekādu nogāšanu. Vnk Batista nokrita, pēc tam vārtsargs leca pāri viņam. Pat nebija tā,ka kājās iebrauktu. Bez tam, pati nokrišana bija drīzāk pretspēlētāja iespaidota