Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Bufons: "Tiesnesim sirds vietā ir atkritumu kaste"

Rolands Eliņš

Bufons: "Tiesnesim sirds vietā ir atkritumu kaste"
Džanluidži Bufons asi protestē pret tiesneša lēmumu
Foto: AFP/Scanpix

Pēc neticami dramatiskās UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfināla spēles, kurā „Real” ar 1:3 zaudēja „Juventus”, bet tāpat tika pusfinālā (divu spēļu summā 4:3), emociju pārņemts bija Itālijas leģendārais vārtsargs Džanluidži Bufons, kurš netaupīja asu kritiku un pārmetumus galvenā tiesneša Maikla Olivera lēmumiem kompensācijas laikā.

Turīnas „Juventus” pārspēja uz sevi liktās cerības, viesos Madridē gūstot trīs vārtus un atspēlējot pirmajā spēlē iekrāto deficītu. Kad jau likās, ka pusfinālā iekļuvušo komandu noteiks papildlaiks, Medi Benatija soda laukumā no aizmugures ietriecās Lukasā Vaskezā, neļaujot viņam izdarīt sitienu no vārtu priekšas. Tiesnesis lēma par 11 metru soda sitiena piešķiršanu, ko uzreiz asi apstrīdēja „Juventus” spēlētāji, ieskaitot vārtsargu Džanluidži Bufonu, kuram negaidīti tika parādīta sarkanā kartīte.

„Zinu, ka tiesnesis redzēja to, ko viņš redzēja, taču tā noteikti bija strīdīga epizode,” pēc spēles izteicās Bufons. „Tā nebija 100% pendele. Un strīdīgā epizodē mača kompensācijas laikā nevar dot pendeli, turklāt ņemot vērā, ka pirmajā spēlē mums netika piešķirts tīrs 11 metru soda sitiens.”

„Mūsu komanda laukumā atdeva visus savus spēkus, un nevarētu būt tā, ka viens cilvēks iznīcina sapņus tādā veidā strīdīgā situācijā pēc izcilas atspēlēšanās,” turpināja emocionālais Bufons, kuram šī, iespējams, bija pēdējā Čempionu līgas spēle karjerā. „Skaidri redzams, ka tad tev sirds vietā ir atkritumu kaste. Papildus visam, ja tev nav rakstura, lai izietu laukumā tādā spēlē kā šī, tad tev ir jāsēž tribīnēs ar savu ģimeni, jādzer „Sprite” un jāēd čipsi.”

„Tiesnesis nedrīkst būt tas, kurš iznīcina komandas sapņus. Es būtu varējis tiesnesim pateikt jebko, bet viņam bija jāaptver, kāda mēroga katastrofu viņš ir izraisījis,” sacīja Bufons. „Šis nav jautājums par video atkārtojumu nepieciešamību, šis ir jautājums par to, vai tiesnesis saprot spēli. Šāds tiesneša lēmums nozīmē, ka viņš nesaprot, kur atrodas, kādas komandas spēkojas un kādi spēlētāji ir laukumā. Tas nozīmē, ka viņš ne sūda nesaprot.”

Bufons atzina, ka bija ļoti vīlies par to, ka nācies atstāt savu komandu mazākumā, saņemot savu pirmo sarkano kartīti Čempionu līgā: „Taču arī teicu, ka objektīvi Madride bija pelnījusi uzvaru, mēs apsveicām viņus ar uzvaru, un dzīve turpinās. Mums tagad jācīnās par A Sērijas titulu, un nākamajā spēlē Itālijā mēs būsim nikni, ļoti nikni.”

„Juventus” treneris Masimiljāno Alegri tikmēr izvairījās no tiešas tiesneša kritizēšanas, izdarot uzsvaru uz to, ka šajā ceturtdaļfinālā uzvarētāju noteica Turīnai neveiksmīgie kompensācijas laiki abās spēlēs: „Ir normāli būt sarūgtinātam un sadusmotam, taču mums ir pāris dienas, lai nolaistu tvaiku. Pēc tam jau jāsāk domāt par to, lai uzvarētu Itālijas čempionātā.”

„Nevēlos publiski vērtēt tiesneša darbu,” turpināja Alegri. „Žēl puišu, kuri Turīnā nospēlēja labas 60 minūtes, bet neiesita vārtus šoreiz, kad bija vairāk iespēju. Pendele šoreiz bija praktiski tādā pašā epizodē kā pret Huanu Kvadrado pirmajā spēlē, tikai toreiz tā netika piešķirta. Domāju, ka bijām pelnījuši spēlēt papildlaiku.”

Savukārt Turīnai nelaimīgās epizodes dalībnieks Medi Benatija itāļu medijiem izteicās, ka tiesnesis kļūdījies: „Es lēcienā tiku pie bumbas, bet Vaskess vienkārši nokrita. Es tiku viņam apkārt, bet Vaskess vienkārši nokrita, jo neko citu viņš vairs nevarēja darīt. Atkārtojumā var labi redzēt, kā es tiku pie bumbas un tā maina virzienu. Piešķirt šeit pendeli bija absurdi. Un kādam vajadzētu izskaidrot tiesnesim noteikumus, jo, ja reiz pat komandas kapteinis pēc nozīmētas pendeles nevar iet pie tiesneša uz pārrunām, kurš tad vispār var?”

Madrides „Real” treneris Zinedins Zidāns gan izteica savu pārliecību, ka 11 metru soda sitiens piešķirts korekti: „Es pats epizodi tuvplānā neredzēju, bet man teica, ka pendele bija taisnīga. Tiesnesis pieņēma lēmumu, un tur vairs neko nevar darīt. Es domāju, ka tā bija pendele. Taču mēs esam tikuši pusfinālā, un es labprātāk runātu par pašu spēli. „Juventus” parādīja labu sniegumu, taču mēs ticējām sev līdz pašām beigām un pelnīti iekļuvām nākamajā kārtā.”

Zidāns arī paskaidroja, ka Gereta Beila nomainīšana jau puslaika pārtraukumā neesot bijusi Velsas zvaigznes sodīšana par sliktu sniegumu, bet gan centieni mainīt komandas spēli. Zidāns atzina, ka visu spēles plānu iedragājuši ātri ielaistie vārti.

„Nedomāju, ka Bufons bija pelnījis sarkano kartīti,” sacīja Zidāns preses konferencē. „Taču ticu, ka šis noraidījums nekādā veidā neaizēno viņa karjeras panākumus. Viņš ir dižs futbolists un vienmēr tāds arī paliks.”

Bet „Real” līderis Krištianu Ronaldu, kurš realizēja skandalozo 11 metru soda sitienu, norādīja, ka nav sapratis „Juventus” spēlētāju protestus: „Nesapratu, kādēļ viņi vispār strīdējās. Ja pret Lukasu nebūtu bijis noteikuma pārkāpuma, viņš būtu guvis vārtus. Bet viņam tiek iesists no muguras. Spēles laikā Benatija un pārējie „Juventus” spēlētāji visu laiku mums sita no aizmugures, tāda ir viņu spēle. Taču mēs esam apmierināti ar iznākumu un iekļūšanu pusfinālā.”

„Tās minūtes, kamēr „Juventus” strīdējās ar tiesnesi un es gaidīju soda sitiena izpildes brīdi, likās kā mūžība,” turpināja Ronaldu. „Mana sirds auļoja, bet es nomierināju sevi, jo zināju, ka tas ir izšķirošais sitiens. Jā, mēs neaizvadījām labu maču, tas ir jāatzīst un no tā ir jāmācās. Šī spēle mums atgādināja, ka neviens neko tāpat vien laukumā nedāvinās. Mēs varējām iesist vairāk, taču Bufons un pārējie nospēlēja sekmīgi. Bijām pelnījuši tikt pusfinālā.”

Izmantotie resursi:
Gianluigi Buffon slams Michael Oliver, says...
https://www.football-italia.net/119...
Cristiano Ronaldo didn't understand Juventus...

  -2 [+] [-]

, 2018-04-12 10:26, pirms 7 gadiem
Jāpiekrīt.

  +5 [+] [-]

, 2018-04-12 10:30, pirms 7 gadiem
Jā, protams strīdīgi gan bija ar to došanu, jo tomēr ritēja kompensācijas laiks, bet no otras puses pārkapums bija, žēl Bufonu!

  +6 [+] [-]

, 2018-04-12 10:31, pirms 7 gadiem
Pat ja Dži Džī nedabūtu sarkano, pendele bija netverama
Slēpts komentārs: valcha

  +4 [+] [-]

, 2018-04-12 10:43, pirms 7 gadiem
D-Mob rakstīja: Pat ja Dži Džī nedabūtu sarkano, pendele bija netverama
Mēs nevaram zināt, kā Ronaldu pendeli būtu izpildījis pret Bufonu. Varbūt nebūtu tikpat liela pārliecība...

  +6 [+] [-]

, 2018-04-12 10:45, pirms 7 gadiem
Andi rakstīja: Mēs nevaram zināt, kā Ronaldu pendeli būtu izpildījis pret Bufonu. Varbūt nebūtu tikpat liela pārliecība...
Neizskatījās, ka viņa pārliecību kāds tur var iedragāt, jo cik paspēju saskaitīt, tad 3 Juves spēlētāji teica kaut ko Ronaldo, pirms pendeles

  -2 [+] [-]

, 2018-04-12 10:49, pirms 7 gadiem
D-Mob rakstīja: Pat ja Dži Džī nedabūtu sarkano, pendele bija netverama
Iespejams, apzinoties, ka vartos ir leģenda, būtu mēginājis vel stiprāk un precīzak, kas varētu novest pie garām aizsista sitiena. Šeit uznāk kāds nezināms vārtusargs un tad tas ir stipri vieglāk

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 10:51, pirms 7 gadiem
mytila rakstīja: Iespejams, apzinoties, ka vartos ir leģenda, būtu mēginājis vel stiprāk un precīzak, kas varētu novest pie garām aizsista sitiena. Šeit uznāk kāds nezināms vārtusargs un tad tas ir stipri vieglāk
Iespējams, bet to jau nekad neuzzināsim Olivera noraciena pēc. Varbūt nākamgad Bufons atkal uzlaidīs

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 10:54, pirms 7 gadiem
Pārkāpums bija? bija! tad par ko čīkstēt?
Benatia vrb jādomā ar galvu, un nav jāceļ kāja sejas augstumā un jāgrūž mufurā pēdējā minūtē...

Futbola noteikumos nav rakstīts, ja ir izšķirošs brīdis vai fināls un pendele nav jādod.... ja ir sods, tad ir pendele..

  +6 [+] [-]

, 2018-04-12 10:59, pirms 7 gadiem
jebkurš kurš spēlē futbolu un būtu Vaskeza vietā, stabili teiktu, ka tur ir tīrs pārkāpums...
Futbolā jebkurš kontakts tak iztraucē.. un ja vēl pagrūž mugurā un kāju no muguras iešauj padusē..

izdariet kādam tā uz laukuma un tad paskataties kas notiks...

  +3 [+] [-]

, 2018-04-12 11:00, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: Pārkāpums bija? bija! tad par ko čīkstēt?
Benatia vrb jādomā ar galvu, un nav jāceļ kāja sejas augstumā un jāgrūž mufurā pēdējā minūtē...

Futbola noteikumos nav rakstīts, ja ir izšķirošs brīdis vai fināls un pendele nav jādod.... ja ir sods, tad ir pendele..
Jā tev ir taisnība no vienas puses. Pārkāpums arī Āfrikā ir pārkāpums. Bet futbolā esto tik daudz simulācijām. Busim godigi Real spēlētājs nokrita ļoti viegli. Es nesaku ka nebija pārkāpums, bet tas bija ļoti vājš. 90+ pie šitādas spēles pendele jādod ja kādu tiešām noslauka no laukuma. Dot pen deli 90. minūtē lai izšķirtu spēles likteni ir ļoti šķidrs lēmums.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-12 11:02, pirms 7 gadiem
mytila rakstīja: Iespejams, apzinoties, ka vartos ir leģenda, būtu mēginājis vel stiprāk un precīzak, kas varētu novest pie garām aizsista sitiena. Šeit uznāk kāds nezināms vārtusargs un tad tas ir stipri vieglāk
https://www.youtube.com/watch?v=bmZ... nu hvz vai vieglāk ir sist pendeli tikko laukumā uznākušam vārtsargam

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 11:02, pirms 7 gadiem
Nu par to vai bija jādod pendele ? - domāju , ka jautājumu nav, 100% pārkapums - grūdiens mugurā,bez tā jau gols būtu pirms 11m Vai tiesnesim vajadzēja dot pendeli kompensācijas laikā pie 3:3 un izšķirt visu? - nu tas jau laikam no paša tiesneša atkarīgs, kā zināms viņam patīk ietekmēt spēles gaitu, šķietami viņš neapzinājās kāds ir rezultāts. Bet nemazākā mērā nevar pārmest, ka pendele būtu kā saka izdomāta. Protams es uzskatu ,ka juve bija pelnījusi papildlaiku. Bufona sarkanā , gan kkāds bezsakars, ja jau kapteinis nevar iet diskutēt, tad laikam nav jēgas no tā apsēja ap roku
Lai nu kā, neviens neliedza Juvei iesist arī 4-5-6. Ar savu nosēšanos aizsardzība paši deva Real iespējas, kur viena no šīm iespējām pārtapa 11m soda sitienā. Tāds ir futbols - bumba ir apaļa, spēle interesanta.
Hala Madrid , gaidam pusfinālus
Slēpts komentārs: Maikl30

  +5 [+] [-]

, 2018-04-12 11:09, pirms 7 gadiem
"nebija tur pendele, nebija tur pendele" - cik var čīkstēt? Ja tiesnesis nosvilpa pendeli, tātad bija pendele. Atradušies te dīvāna eksperti.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 11:15, pirms 7 gadiem
Bufons izcili precīzi nokomentējis situāciju... "Šāds tiesneša lēmums nozīmē, ka viņš nesaprot, kur atrodas, kādas komandas spēkojas un kādi spēlētāji ir laukumā."

  +5 [+] [-]

, 2018-04-12 11:16, pirms 7 gadiem
AlanRich rakstīja: Jā tev ir taisnība no vienas puses. Pārkāpums arī Āfrikā ir pārkāpums. Bet futbolā esto tik daudz simulācijām. Busim godigi Real spēlētājs nokrita ļoti viegli. Es nesaku ka nebija pārkāpums, bet tas bija ļoti vājš. 90+ pie šitādas spēles pendele jādod ja kādu tiešām noslauka no laukuma. Dot pen deli 90. minūtē lai izšķirtu spēles likteni ir ļoti šķidrs lēmums.
Nu jā..tas protams.. ka tas pat nedeva Juvei iespēju īsti atsisties, ja es būtu Juves fans vai galīgi neitrāls līdzjūtējs, tad noteikti ar meklētu iemeslus kāpēc pendeli nevajadzēja, jo iemeslus vnm var atrast jebkurai pendelei...

no otras puses, šādi vicināties ar kāju pedējā kompensācijas laika minūtē, un grūzt mugurā...jābūt īpaši gudram.
Slēpts komentārs: karlosm

  -2 [+] [-]

, 2018-04-12 11:26, pirms 7 gadiem
Pārkāpums bija, bet vai tāds, lai dotu 11m soda sitienu? Domāju, ka nē, jo pagājušajā naktī Real spēlētājiem izteikti bija krist uzreiz sajūtot kontaktu. Tam pašam Ronaldu vajadzēja dot jau dzelteno kartīti par simulāciju, kad krita pirms tam. Tieši tā pat, kā iedeva Dybalam 1. spēlē.

Runājot par epizodi spēles izskaņā, spēlētājs jau sāka virzību uz leju PIRMS kontakta. Izskatījās, ka viņš taisās sist vārtus ar krūtīm Spēlētājs labi apzinājās, ka kontakts ar citiem spēlētājiem būs neizbēgams, tāpēc sajutot kontaktu nokrita. Pārkāpums tur bija, bet ne 11m s.s.

Simulācijas futbolā arī attīstās, vairs nekrīt tik bieži BEZ kontakta. Bet ar minimālu kontaktu krīt katrā spēlē. Tas pats Barcelonas Suarez krīt spēles laikā kādas 10 reizes pie minimāla kontakta. Tas pats ar citiem spēlētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 11:47, pirms 7 gadiem
Tiesnesim jābūt atbildības sajūtai! Šis frukts parādīja, ka viņš ne vella nesaprot no futbola, ka viņš ir aprobežots, truls tips!
Ne vienmēr kritien soda laukumā ir pendele, tāpat arī ne vienmēr roka ir pendele! Izdomāt spēlē var pat desmit pendeles, cik nav kritieni, uzsistas rokas- kur nesapratīsi- plecs vai roka!
Bet tiesnesim nav formāli jātiesā, bet jājūt situācija!
Nožēlojami, ja tiesnesis negodprātīgi izmanto savas pilnvaras.
Tas jau notiek ne tikai sportā!
Bet vai tad dzīvē , tāpat sportā eksistē kāds taisnīgums, ?!

  +4 [+] [-]

, 2018-04-12 11:53, pirms 7 gadiem
sabikas rakstīja: Pārkāpums bija, bet vai tāds, lai dotu 11m soda sitienu? Domāju, ka nē, jo pagājušajā naktī Real spēlētājiem izteikti bija krist uzreiz sajūtot kontaktu. Tam pašam Ronaldu vajadzēja dot jau dzelteno kartīti par simulāciju, kad krita pirms tam. Tieši tā pat, kā iedeva Dybalam 1. spēlē.

Runājot par epizodi spēles izskaņā, spēlētājs jau sāka virzību uz leju PIRMS kontakta. Izskatījās, ka viņš taisās sist vārtus ar krūtīm Spēlētājs labi apzinājās, ka kontakts ar citiem spēlētājiem būs neizbēgams, tāpēc sajutot kontaktu nokrita. Pārkāpums tur bija, bet ne 11m s.s.

Simulācijas futbolā arī attīstās, vairs nekrīt tik bieži BEZ kontakta. Bet ar minimālu kontaktu krīt katrā spēlē. Tas pats Barcelonas Suarez krīt spēles laikā kādas 10 reizes pie minimāla kontakta. Tas pats ar citiem spēlētājiem.
Tu vispār cērt kaut ko no futbola? Parkāpums bija, bet nav jādod pendele?
Tu vispār saproti, ka pārkāpums BOXĀ ir automātiski pendele???
Ja nenosvilptu, tad visi atkal runātu par to, ka nozaga 100% pendeli.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-12 11:53, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: Nu jā..tas protams.. ka tas pat nedeva Juvei iespēju īsti atsisties, ja es būtu Juves fans vai galīgi neitrāls līdzjūtējs, tad noteikti ar meklētu iemeslus kāpēc pendeli nevajadzēja, jo iemeslus vnm var atrast jebkurai pendelei...

no otras puses, šādi vicināties ar kāju pedējā kompensācijas laika minūtē, un grūzt mugurā...jābūt īpaši gudram.
Nu par kāju tev galīgi nav taisnība... Viņs vienkārši centās sist pa bumbu, nav jau tā ka bumba bija 1.80 m augstumā. Vasquez bija jau nosēdies. Tādā gadījumā arī 1. puslaikā kad kurš tur Kross varbūt trāpija pa kaklu Juventus spēlētājam kurš bija uz zemes ....

     [+] [-]

, 2018-04-12 12:07, pirms 7 gadiem
AlanRich rakstīja: Nu par kāju tev galīgi nav taisnība... Viņs vienkārši centās sist pa bumbu, nav jau tā ka bumba bija 1.80 m augstumā. Vasquez bija jau nosēdies. Tādā gadījumā arī 1. puslaikā kad kurš tur Kross varbūt trāpija pa kaklu Juventus spēlētājam kurš bija uz zemes ....
Centās spēlēt bumbā, bet tas neizdevās...

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 12:11, pirms 7 gadiem
Bufonam gan vajadzēja būt savaldītākam un apslāpēt savas nepamatotās emocijas. Pendele bija,noraidijums pamatots, un skaisti Ronaldo vārti. Tāds ir futbols un viens iet tālāk.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 12:12, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tu vispār cērt kaut ko no futbola? Parkāpums bija, bet nav jādod pendele?
Tu vispār saproti, ka pārkāpums BOXĀ ir automātiski pendele???
Ja nenosvilptu, tad visi atkal runātu par to, ka nozaga 100% pendeli.
Spēles laikā soda laukumā ir desmitiem pārkāpumi, visādi- pagrūž , tura, apkampj, rauj aiz krekla, uzsit roku- ja pieiet formāli var iedot daudzas pendeles. Tiesnesim ir jājūt spēle, situācija. . .
Ir t'teikt 100% pendeles, noņer vārtos ripojošu bumbu, nogāž izgājienā 1:1.
Tāpat ar sarkanām kartītēm, tur vispār tiesnesim vēl lielāka brīvība, mierīgi var notiesāt visādā veidā- iedot pāris dzeltenās, vai par kādu vārdu vai žestu sarkano!
Tiesnesis nedrīkst ar savu rīcību izšķirt spēles iznākumu, sačakarēt spēli!

     [+] [-]

, 2018-04-12 12:18, pirms 7 gadiem
Pendele bija 100%, nebūtu grūdiena mugurā iespējams būtu gols.

  +3 [+] [-]

, 2018-04-12 12:20, pirms 7 gadiem
Jānis Derums
Spēles laikā soda laukumā ir desmitiem pārkāpumi, visādi- pagrūž , tura, apkampj, rauj aiz krekla, uzsit roku- ja pieiet formāli var iedot daudzas pendeles. Tiesnesim ir jājūt spēle, situācija. . .
Ir t'teikt 100% pendeles, noņer vārtos ripojošu bumbu, nogāž izgājienā 1:1.
Tāpat ar sarkanām kartītēm, tur vispār tiesnesim vēl lielāka brīvība, mierīgi var notiesāt visādā veidā- iedot pāris dzeltenās, vai par kādu vārdu vai žestu sarkano!
Tiesnesis nedrīkst ar savu rīcību izšķirt spēles iznākumu, sačakarēt spēli!
-------------

Piekrītu, ka jāskatās situācijas konteksts... tipa kompensācijas laikā jāskatās īpaši uzmanīgi - ir vai nav pendele! bet tev ar jāņem vērā konteksts.. un konteksts ir tāds, ka Vaskess bija pilnīgi brīvs atstāts viens pret vārtiem un , visuicamāk, būtu mierīgi ieraidījis bumbu vārtos, ja ne izmisīgais Benatijas grūdiens mugurā...

Ja situācija nebūtu tāda, tiesnesis gan jau nemūžam pendeli nedotu.. bet konteksts ir tāds, ka ar savu paŗkāpumu Benatija pretiniekam izjauca tīrus vārtus... Pie tam izmisigi pieskrienot klāt brīvi atstātam pretiniekam, un ietriecoties viņā! Drīzāk jābrīnās, ka Benatijam vēl dzelteno neiedeva...

p.s. un es neesmu Real fans... Es vienk skatos kontekstu!

  +3 [+] [-]

, 2018-04-12 12:21, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Spēles laikā soda laukumā ir desmitiem pārkāpumi, visādi- pagrūž , tura, apkampj, rauj aiz krekla, uzsit roku- ja pieiet formāli var iedot daudzas pendeles. Tiesnesim ir jājūt spēle, situācija. . .
Ir t'teikt 100% pendeles, noņer vārtos ripojošu bumbu, nogāž izgājienā 1:1.
Tāpat ar sarkanām kartītēm, tur vispār tiesnesim vēl lielāka brīvība, mierīgi var notiesāt visādā veidā- iedot pāris dzeltenās, vai par kādu vārdu vai žestu sarkano!
Tiesnesis nedrīkst ar savu rīcību izšķirt spēles iznākumu, sačakarēt spēli!
Jāni Derum, tikai tu aizmirsi pateikt to, ka visi tie pārkāpumi ir bez bumbas. Šajā situācijā Vaskez bija pirmais pie bumbas, kamēr Benatija leca no muguras un nespēlēja bumbā. Ja nebūtu tur bijusi bumba tuvumā, tad neviens nesvilptu.

     [+] [-]

, 2018-04-12 12:22, pirms 7 gadiem
oscarsq rakstīja: Jānis Derums
Spēles laikā soda laukumā ir desmitiem pārkāpumi, visādi- pagrūž , tura, apkampj, rauj aiz krekla, uzsit roku- ja pieiet formāli var iedot daudzas pendeles. Tiesnesim ir jājūt spēle, situācija. . .
Ir t'teikt 100% pendeles, noņer vārtos ripojošu bumbu, nogāž izgājienā 1:1.
Tāpat ar sarkanām kartītēm, tur vispār tiesnesim vēl lielāka brīvība, mierīgi var notiesāt visādā veidā- iedot pāris dzeltenās, vai par kādu vārdu vai žestu sarkano!
Tiesnesis nedrīkst ar savu rīcību izšķirt spēles iznākumu, sačakarēt spēli!
-------------

Piekrītu, ka jāskatās situācijas konteksts... tipa kompensācijas laikā jāskatās īpaši uzmanīgi - ir vai nav pendele! bet tev ar jāņem vērā konteksts.. un konteksts ir tāds, ka Vaskess bija pilnīgi brīvs atstāts viens pret vārtiem un , visuicamāk, būtu mierīgi ieraidījis bumbu vārtos, ja ne izmisīgais Benatijas grūdiens mugurā...

Ja situācija nebūtu tāda, tiesnesis gan jau nemūžam pendeli nedotu.. bet konteksts ir tāds, ka ar savu paŗkāpumu Benatija pretiniekam izjauca tīrus vārtus... Pie tam izmisigi pieskrienot klāt brīvi atstātam pretiniekam, un ietriecoties viņā! Drīzāk jābrīnās, ka Benatijam vēl dzelteno neiedeva...

p.s. un es neesmu Real fans... Es vienk skatos kontekstu!
Tieši tā. Nebūtu grūdiens, būtu goals...

  +3 [+] [-]

, 2018-04-12 12:22, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Pendele bija 100%, nebūtu grūdiena mugurā iespējams būtu gols.
un tieši tas ir atslēgas moments.. ja grūdiens mugurā būtu citā situācijā soda laukumā, neviens pie pilna prāta pendeli nedotu! Bet skatoties no konkrētās situācijas, pie tam bez nekādiem atkārtojumiem, skats bija vienk izcili nepieklājīgs - Juve pati Vaskesu atstāja pilnīgi brīvu vārtu priekšā, un tikai Benatijas izmisīgais skrējiens no velns cik tur metriem un ietriekšanās no muguras, izjauca tīrāko golu (visticamāk golu)..

     [+] [-]

, 2018-04-12 12:24, pirms 7 gadiem
Principā pat būtu jātiesā stingrāk, spērieni pa kājām izklupieni, kas beidzas ar traumām, turēšana, raušana aiz krekla- ar to jācīnās nesaudzīgi!
Un lai iztraucētu iesist golu nevajag nemaz daudz, uzkāpt uz kājas, paraut, pagrūzt, bet soda laukumā tiesnesim ir jājūt nianses un par katru šādu pārkāpumu nedod jau neviens pendeli, turklāt brīdī, kad var teikt, ka spēle jau beigusies, kompensācijas laikā, tas ir absurds!
Pāris vārdu par basketbolu, tagada ir nesportisko piezīmju sērga, kad tiesnesis tās bieži dod bez kādas jēgas un sačakarē spēles, norok kādu komandu!

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 12:25, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tu vispār cērt kaut ko no futbola? Parkāpums bija, bet nav jādod pendele?
Tu vispār saproti, ka pārkāpums BOXĀ ir automātiski pendele???
Ja nenosvilptu, tad visi atkal runātu par to, ka nozaga 100% pendeli.
Tu pats kādreiz esi spēlējis futbolu? Pārkāpums soda laukumā un ārpus ir citādas nozīmes. Ne visus pārkāpumus, ko svilpj parastās epizodēs, svilpj soda laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 12:26, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Principā pat būtu jātiesā stingrāk, spērieni pa kājām izklupieni, kas beidzas ar traumām, turēšana, raušana aiz krekla- ar to jācīnās nesaudzīgi!
Un lai iztraucētu iesist golu nevajag nemaz daudz, uzkāpt uz kājas, paraut, pagrūzt, bet soda laukumā tiesnesim ir jājūt nianses un par katru šādu pārkāpumu nedod jau neviens pendeli, turklāt brīdī, kad var teikt, ka spēle jau beigusies, kompensācijas laikā, tas ir absurds!
Pāris vārdu par basketbolu, tagada ir nesportisko piezīmju sērga, kad tiesnesis tās bieži dod bez kādas jēgas un sačakarē spēles, norok kādu komandu!
tev ir liela dāla taisnības... piekrītu! bet atceries, ka tiesnesim nav atkārtojuma! Viņš situāciju skatās dzīvajā! Un dzīvajā skatoties skats bija ļoti nepieklājīgs...Juves spēlētājs pieskrien pie brīvi atstāta spēlētāja, un ietreicas viņā, brīdī, kad šis pirncipā atrodas viens pret vienu pret Bufonu!

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 12:33, pirms 7 gadiem
sabikas rakstīja: Tu pats kādreiz esi spēlējis futbolu? Pārkāpums soda laukumā un ārpus ir citādas nozīmes. Ne visus pārkāpumus, ko svilpj parastās epizodēs, svilpj soda laukumā.
Es tev vēl reiz saku - ja soda laukumā ir pārkāpums pret pretinieku, tā ir pendele automātiski.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-12 12:37, pirms 7 gadiem
Besī, kad spēlētāji žēlojoties saka "it īpaši ņemot vērā, ka mums pagājušajā spēlē nepiešķīra 3 pendeles". Nu un? Tad jau varam skatīties 20 spēles atpakaļ.
Sak, pagājušajā spēlē mums lēmumi nebija par labu, tā ka, tiesnesi, ņem to vērā. Šinī spēlē pietiesā mums par labu, lai ir līdzsvars.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-12 12:43, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Es tev vēl reiz saku - ja soda laukumā ir pārkāpums pret pretinieku, tā ir pendele automātiski.
Pēc tavas loģikas, katrs pārkāpums soda laukumā ir pendele. Tad katrā spēlē būtu 2-3 pendeles stabili. Jebkura pieturēšana, divcīņa, kurā kāds cieš.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 12:49, pirms 7 gadiem
sabikas rakstīja: Pēc tavas loģikas, katrs pārkāpums soda laukumā ir pendele. Tad katrā spēlē būtu 2-3 pendeles stabili. Jebkura pieturēšana, divcīņa, kurā kāds cieš.
Tu esi stulbs vai izliecies??? Es tev saku, ja tiesnesis ir nosvilpis pārkāpumu, tad viņš nevar NEIEDOT PENDELI. Tu vispār saproti par ko ir bazars, klauniņ?

  -2 [+] [-]

, 2018-04-12 12:50, pirms 7 gadiem
AlanRich rakstīja: Jā tev ir taisnība no vienas puses. Pārkāpums arī Āfrikā ir pārkāpums. Bet futbolā esto tik daudz simulācijām. Busim godigi Real spēlētājs nokrita ļoti viegli. Es nesaku ka nebija pārkāpums, bet tas bija ļoti vājš. 90+ pie šitādas spēles pendele jādod ja kādu tiešām noslauka no laukuma. Dot pen deli 90. minūtē lai izšķirtu spēles likteni ir ļoti šķidrs lēmums.
Ja viegli noslepkavo tad cietumā neliek? Laikam esi mūsu slavens advokāts vai no maksātnespējas uzraugiem?

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 12:59, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: Kroplais tas tiesnesis Kristines fanini piedirssssa bikses no priekiem, mudazvoni
Vai Real spēlētāji varēja kaut ko izdarīt lai tiesnesis pieņem pretēju lēmumu? Ko fani tādu varēja paveikt? Man jau šķiet ka tev pašam jāpaskatās kas biksēs žļurgst un traki nelabi smird!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2018-04-12 13:30, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tu esi stulbs vai izliecies??? Es tev saku, ja tiesnesis ir nosvilpis pārkāpumu, tad viņš nevar NEIEDOT PENDELI. Tu vispār saproti par ko ir bazars, klauniņ?
Tu katrā komentārā raksti par ko citu, tu pats vispār seko līdzi tam ko tu skribelē, galma ākst?

  -4 [+] [-]

, 2018-04-12 13:47, pirms 7 gadiem
sabikas rakstīja: Tu katrā komentārā raksti par ko citu, tu pats vispār seko līdzi tam ko tu skribelē, galma ākst?
Tu esi tiešām stulbs.
Izskaidrošu, lai tādi cirvji kā tu, sāk cirst par tēmu -
1) Pārkāpums ir tad, kad tiesnesis fiksē to.
2) Pārkāpums soda laukumā ir pendele.

Es ceru, ka tu tagad saproti, ka PĀRKĀPUMS ir tikai tad, ja TIESNESIS TO FIKSĒ.
Savādāk tas nav pārkāpums.

Tu runā par kaut kādām divcīņām, kreklu turēšanām - Ja tiesnesis to nefiksē, tas nav pārkāpums, bet spēles epizode. Iemācies futbola noteikumus.

     [+] [-]

, 2018-04-12 13:53, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Centās spēlēt bumbā, bet tas neizdevās...
jā bet saukt to par bīstamu spēli gan nevar. Tā kāja tur neko daudz nemainīja. Vairāk grūdiens no muguras

     [+] [-]

, 2018-04-12 13:54, pirms 7 gadiem
aizermans rakstīja: Ja viegli noslepkavo tad cietumā neliek? Laikam esi mūsu slavens advokāts vai no maksātnespējas uzraugiem?
Un pēc taviem ieskaitiem kāda ir viegla slepkavība?

     [+] [-]

, 2018-04-12 13:54, pirms 7 gadiem
Te kāds raksta , ka gandrīz vai 100% gols jau bija, tā nu gluži nebija.
Jebkurā gadījumā aizsargs traucēja , pat ja viņš maigāk būtu cīnījies par pozīciju un bumbu un vai sitiens trāpītu vārtos, vai virsū Bifonam, vai stabu, vai pāri vēl jautājums? Reizēm aizsit garām brīvs no pāris metriem!
Un taisnība, kur var un vajag nosvilpt sodu ārpus soda laukuma, soda laukumā to vienmēr nedrīst darīt! Jā, un vēl pēc pamatlaika beigām, kas faktiski jau bija beidzies. Notiktu tas kaut kad agrāk, varētu vēl strīdēties! Tiesnesim nav jābūt automātam, tad jau vispār nevajadzētu dzīvu tiesnesi, bet kādu robotu-automātu!
Skaistu, aizraujošu spēli izčakarēja un to vēl ilgi atcerēsies. Real ļoti iespējams, ka pagarinājumā būtu godīgi uzvarējis! Tagad tā bija tiesneša dāvana!

     [+] [-]

, 2018-04-12 13:57, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Te kāds raksta , ka gandrīz vai 100% gols jau bija, tā nu gluži nebija.
Jebkurā gadījumā aizsargs traucēja , pat ja viņš maigāk būtu cīnījies par pozīciju un bumbu un vai sitiens trāpītu vārtos, vai virsū Bifonam, vai stabu, vai pāri vēl jautājums? Reizēm aizsit garām brīvs no pāris metriem!
Un taisnība, kur var un vajag nosvilpt sodu ārpus soda laukuma, soda laukumā to vienmēr nedrīst darīt! Jā, un vēl pēc pamatlaika beigām, kas faktiski jau bija beidzies. Notiktu tas kaut kad agrāk, varētu vēl strīdēties! Tiesnesim nav jābūt automātam, tad jau vispār nevajadzētu dzīvu tiesnesi, bet kādu robotu-automātu!
Skaistu, aizraujošu spēli izčakarēja un to vēl ilgi atcerēsies. Real ļoti iespējams, ka pagarinājumā būtu godīgi uzvarējis! Tagad tā bija tiesneša dāvana!
To jau neviens tagad neuzzinās, vai iesistu, vai nē, bet to iespēju Benatija atņēma, pārkāpjot noteikumus.

Labāk jau protams būtu, ja būtu uzvara izcīnīta OT, bet nu nebija lemts acīmredzot.

     [+] [-]

, 2018-04-12 13:58, pirms 7 gadiem
AlanRich rakstīja: jā bet saukt to par bīstamu spēli gan nevar. Tā kāja tur neko daudz nemainīja. Vairāk grūdiens no muguras
Nav jābūt bīstamai spēlei. Ja tu nogāz pretinieku, bet pirms tā esi trāpījis bumbai - nav pārkāpuma, bet ja tu esi nogāzis pretinieku un neesi spēlējis bumbā - tas ir pārkāpums.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 14:09, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Nav jābūt bīstamai spēlei. Ja tu nogāz pretinieku, bet pirms tā esi trāpījis bumbai - nav pārkāpuma, bet ja tu esi nogāzis pretinieku un neesi spēlējis bumbā - tas ir pārkāpums.
Es nerunāju par gāšanu. Tu visu laiku to kāju piemini, it kā viņš būtu pa krūtīm iespēris. Kāja tur vispār ne pie kā. Bija grūdiens mugurā. Ja nebūtu tā grūdiena bet viņš tieši identiski nospelētu ar kāju, tad nekā nebūtu. Tā kāja vispār neko netraucēja

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 14:27, pirms 7 gadiem
Pendele nebija. Sarkanā bija. CR7 vajadzēja rīkoties "cēli" un atdot bumbu vārtsargam ..... Būtu pacēlis savu "vērtību".

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 14:35, pirms 7 gadiem
Tiesnesis ir mēsls pēdējais...😠 šitā norakt komandu kas var teikt uztaisīja brīnumu

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 14:43, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: Kroplais tas tiesnesis Kristines fanini piedirssssa bikses no priekiem, mudazvoni
Kur bija otardien pec Romas -Barselonas duela?

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 15:03, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Te kāds raksta , ka gandrīz vai 100% gols jau bija, tā nu gluži nebija.
Jebkurā gadījumā aizsargs traucēja , pat ja viņš maigāk būtu cīnījies par pozīciju un bumbu un vai sitiens trāpītu vārtos, vai virsū Bifonam, vai stabu, vai pāri vēl jautājums? Reizēm aizsit garām brīvs no pāris metriem!
Un taisnība, kur var un vajag nosvilpt sodu ārpus soda laukuma, soda laukumā to vienmēr nedrīst darīt! Jā, un vēl pēc pamatlaika beigām, kas faktiski jau bija beidzies. Notiktu tas kaut kad agrāk, varētu vēl strīdēties! Tiesnesim nav jābūt automātam, tad jau vispār nevajadzētu dzīvu tiesnesi, bet kādu robotu-automātu!
Skaistu, aizraujošu spēli izčakarēja un to vēl ilgi atcerēsies. Real ļoti iespējams, ka pagarinājumā būtu godīgi uzvarējis! Tagad tā bija tiesneša dāvana!
Mans viedoklis ir, ka tiesnesis neko neizčakarēja. Pārkāpums tur bija 100%. Jā, piekrītu, ka Vaskezs sajūtot kontaktu, nemēģināja ar vārītēm turēties kājās (kā to dara praktiski visi futbolisti, kad pret viņiem pārkāpj noteikumus), bet pārkāpums tur bija un tas ir tikai atbilstoši noteikumiem, ka ir jāpiešķir 11m soda sitiens. Un Olivers vispār vakar labi notiesāja. Ne velti viņam Premjerlīgā regulāri uztic grandu spēles. Tā kā neesmu ne "Juves", ne "Real" fans, tad varu šai situācijai pieiet ar vēsu galvu un novērtēt arī tiesneša darbu. Arī vakar krievu komentētāji bija vienisprātis, ka tur bija pārkāpums, tāpat arī pēcspēles studijā pie Linekera eksperti secināja, ka tiesnesis tajā epizodē nekļūdijās.

     [+] [-]

, 2018-04-12 15:21, pirms 7 gadiem
Noteikumi visiem vienādi, nav svarīgi vai tu esi Dži Džī vai nē.

     [+] [-]

, 2018-04-12 16:54, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Es tev vēl reiz saku - ja soda laukumā ir pārkāpums pret pretinieku, tā ir pendele automātiski.
Un ja tēlo, pie vāja pieskāriena krīt, tad ir dzeltenā par simulēšanu ! (kā šai gadījumā!)

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 16:57, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tu esi tiešām stulbs.
Izskaidrošu, lai tādi cirvji kā tu, sāk cirst par tēmu -
1) Pārkāpums ir tad, kad tiesnesis fiksē to.
2) Pārkāpums soda laukumā ir pendele.

Es ceru, ka tu tagad saproti, ka PĀRKĀPUMS ir tikai tad, ja TIESNESIS TO FIKSĒ.
Savādāk tas nav pārkāpums.

Tu runā par kaut kādām divcīņām, kreklu turēšanām - Ja tiesnesis to nefiksē, tas nav pārkāpums, bet spēles epizode. Iemācies futbola noteikumus.
Es spēles laikā tev pa stīvo ar celi iesistu, bet tiesnesis to nefiksē. Oficiāli protokolā, protams, nebūs pārkāpums. Bet uz laukuma, tas ir pārkāpums. Vienkārši sagadījies, ka tiesnesis neredzēja, ka tevi apbižoju

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 16:57, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: To jau neviens tagad neuzzinās, vai iesistu, vai nē, bet to iespēju Benatija atņēma, pārkāpjot noteikumus.

Labāk jau protams būtu, ja būtu uzvara izcīnīta OT, bet nu nebija lemts acīmredzot.
Kāds prieks par negodīgu vinni??? TIESNESIS UZDĀVINĀJA REAL! CERU, KA TAS ĀKSTS VAIRS NETIESĀS!

     [+] [-]

, 2018-04-12 18:29, pirms 7 gadiem
Es pat nekomentēšu šeit komentējošo lūzeru vaidus, jo nekādā grūdiena mugurā nebija. Grūdienu mugurā varēja saskatīt tikai pilnīgi akls cilvēks. Cita lieta, ka bija spēries par krūtīm, tur gan bija sods, bet nekāda grūdiena nebija. Tāpēc arī ir atklāts jautājums, kāpēc Vaskess sāka krist vēl pirms spēriena. Citu jautājumu šeit nav.

     [+] [-]

, 2018-04-12 20:17, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es pat nekomentēšu šeit komentējošo lūzeru vaidus, jo nekādā grūdiena mugurā nebija. Grūdienu mugurā varēja saskatīt tikai pilnīgi akls cilvēks. Cita lieta, ka bija spēries par krūtīm, tur gan bija sods, bet nekāda grūdiena nebija. Tāpēc arī ir atklāts jautājums, kāpēc Vaskess sāka krist vēl pirms spēriena. Citu jautājumu šeit nav.
https://twitter.com/nealcol/status/...

Un kā vēl bija. Paskaties uz Vaskesa ķermeņa kustībām un viņa ģīmi. Un aizej pie acu ārsta.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 20:20, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es pat nekomentēšu šeit komentējošo lūzeru vaidus, jo nekādā grūdiena mugurā nebija. Grūdienu mugurā varēja saskatīt tikai pilnīgi akls cilvēks. Cita lieta, ka bija spēries par krūtīm, tur gan bija sods, bet nekāda grūdiena nebija. Tāpēc arī ir atklāts jautājums, kāpēc Vaskess sāka krist vēl pirms spēriena. Citu jautājumu šeit nav.
Kāpēc Benatijas roka atradās Vaskezam uz muguras tad??? Izskaidrosi to, čīkstulīt?

  +1 [+] [-]

, 2018-04-12 21:36, pirms 7 gadiem
VapeNation rakstīja: https://twitter.com/nealcol/status/...

Un kā vēl bija. Paskaties uz Vaskesa ķermeņa kustībām un viņa ģīmi. Un aizej pie acu ārsta.
Paskaties uz Vaskesa kājām tieši pirms trieciena pa krūtīm! Un tad droši vari darīt to pašu, ko ieteici man

  -1 [+] [-]

, 2018-04-12 21:38, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Kāpēc Benatijas roka atradās Vaskezam uz muguras tad??? Izskaidrosi to, čīkstulīt?
Roka varēja atrasties kaut vai uz galvas, bet parādi man kaut vienu leņķi, no kura bija redzams kaut vai kaut kas attāli līdzīgs grūdienam. Protams, ka nevari parādīt, jo grūdiena nebija. Par Vaskesu ir labi zināms, ka viņš šajā ziņa ir Svaresa garīgais radinieks. Šoreiz puisim paveicās, ka Benatia netrāpīja kārtīgi pa bumbu, bet tā vietā iemauca šim pa krūtīm, jo pretējā gadījumā tā būtu prasta simulācija. Ceru, ka tev beidzot pielēca, par ko es te diskutēju

     [+] [-]

, 2018-04-12 22:05, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Paskaties uz Vaskesa kājām tieši pirms trieciena pa krūtīm! Un tad droši vari darīt to pašu, ko ieteici man
Jo pirms trieciena pa krūtīm viņu pagrūž mugurā, kas liek Vaskesa kājām atrauties no zemes, un kuru tu nesaprotamā veidā neredzi (vai izliecies neredzam).

Taču paskaties, kā kustās Vaskesa galva attiecībā pret viņa ķermeni, ir skaidri redzams, ka tiek saņemts grūdiens no muguras.

     [+] [-]

, 2018-04-12 22:54, pirms 7 gadiem
Pats Benatija saka, ka pagrūdis, bet nē, nu gan jau taisnība ir tev, Hosē. ';