Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Hoselu ar diviem vēliem vārtiem neticami ieved Madrides "Real" finālā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Hoselu ar diviem vēliem vārtiem neticami ieved Madrides "Real" finālā
Hoselu. Foto: AFP/Scanpix

Šovakar UEFA Čempionu līgas finālu sasniedza turnīra vēsturē titulētākais klubs Madrides "Real", kas savā laukumā atspēlējās un ar 2:1 pieveica Minhenes "Bayern". Par varoni kļuva Hoselu, kurš izcēlās 88. minūtē un kompensācijas laika pašā ievadā.

• Hoselu laukumā devās 81. minūtē un palīdzēja Madrides "Real" pēc neizmantotu momentu sērijas izraut dramatisku uzvaru, nodrošinot vietu Čempionu līgas finālā.

• 88. minūtē Hoselu izlīdzinājumu panāca pēc Vinisiusa sitiena un Manuela Noiera kļūdas, bumbu atsitot sev priekšā – 1:1.

• Kompensācijas laika pirmajā minūtē pēc stūra sitiena Antonio Rīdigers piespēlēja gar vārtiem, bet Hoselu atradās vārtu priekšā un pielika punktu – 2:1. Sākumā vārti aizmugures dēļ netika ieskaitīti, bet lēmumu mainīja VAR.

• Čempionu līgas fināls 1. jūnijā norisināsies Vemblija stadionā Londonā. Madrides "Real" spēkosies pret Dortmundes "Borussia".

• Minhenes "Bayern" vadības grožus ieguva 68. minūtē, kad Alfonso Deivīss kreisajā flangā izrēķinājās ar Rīdigeru un ar labo kāju iešāva tālajā stūrī (1:0).

• Kanādietim tie bija karjeras pirmie vārti Čempionu līgā, taču viņa emocijas sabojāja Hoselu varoņdarbi.

• Jāpiezīmē, ka trīs minūtes pēc Deivīsa vārtiem "Real" dabūja bumbu Noiera cietoksnī, taču pēc VAR iesaistīšanās Madrides kapteinim Načo tika fiksēts pārkāpums.

• Pirmajā puslaikā Vinisiuss trāpīja pa vārtu stabu. Turpinājumā pēc viņa sitiena glāba Noiers. Otrā puslaika ievadā Rodrigu sita gar pašu vārtu stabu. Pēc nonākšanas iedzinējos netrāpīja arī Vinisiuss, bet beigas "Real" bija laimīgas.

• "Real" finālā iepriekšējo reizi spēlēja 2022. gadā, kad Parīzē ar 1:0 pieveica "Liverpool".

• Madrides "Real" Čempionu līgā triumfējusi 14 reizes. Nevienai citai komandai nav vairāk par septiņiem tituliem. "Real" zaudējusi tikai trijos no 17 fināliem.

• Dortmundes "Borussia" finālā spēlēs trešo reizi. 1997. gadā izdevās triumfēt, 2013. gadā – zaudējums Vācijas duelī pret Minhenes "Bayern".

UEFA Čempionu līgas pusfināls

SpēleRezultātsVārtu guvējiKopā
PSG – Borussia D0:1 (0:0)Hummelss 50'0:2
Real Madrid – Bayern2:1 (0:0)Hoselu 88' 90'+1 – Deivīss 68'4:3

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:06, pirms 7 mēnešiem
Madrides melnā maģija strikes again!
Fantastiskas beigas,bet cilvēcīgi žēl Noiera kurš visu spēli bija izcils un tad tā kļūda un pirmie Hoselu vārti.
Noiers vispār izskatijās atguvis savus labākos gadus pret Real

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 00:09, pirms 7 mēnešiem
Noiers drošvien šodien būs lopā Tādu dāvanu iedeva Madridei

  +4 [+] [-]

, 2024-05-09 00:11, pirms 7 mēnešiem
BLA, kā var svilpt aizmuguri, ja nav aizmugures un VAR nav skatījis???
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:12, pirms 7 mēnešiem
Nu par vienmēr cīnīšanos līdz galam, lai vai kāda būtu situācija, Real var tikai apbrīnot.

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:14, pirms 7 mēnešiem
balts rakstīja: BLA, kā var svilpt aizmuguri, ja nav aizmugures un VAR nav skatījis???
Dzelteno karogu laukuma malā neredzi? Pacelts karogs un aizsargi beidza spēlēt

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 00:14, pirms 7 mēnešiem
Noeirs jau nu baigi nolažoja beigās, bet nu rezultāts kopumā taisnīgs, gan pēc spēles, gan pēc statistikas. Real ir pilnīgi cita mentalitāte, Dortmundei izskatās arī mazas cerības finālā.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:15, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Šovakar fašisms uzvarēja antifašismu un fašisti nebija vācieši. Amizanti.
Paskaties labāk uz savas komandas vārtsarga kļūdu. Un to, ka autobusa iekapāt noņemot uzbrucējus pie 1:0...

  +6 [+] [-]

, 2024-05-09 00:15, pirms 7 mēnešiem
Šis izskatījās pēc fināla čempionlīgā, kad MU izrāva uzvaru pār Bayern 2:1...arī toreiz galvenais vaininieks Minhenes zaudējumā bija treneris...toreiz Hicfelds, kurš nomainīja aizsardzības galveno balstu Mateusu, aizsardzība pajuka un MU divus iebakstīja no vārtu priekšas...šoreiz Tuhels nomainīja visus galvenos spēkus - tur vairs nebija kam iesist 2:2

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 00:16, pirms 7 mēnešiem
Real ir izcilākais klubs pasaulē!!! Finālā Dortmundi izskolosim arī!!! Labi, ka nav vācu fināls. Garlaicīgāku finālu būtu grūti iedomāties. Finālā 3:0 uzvarēsim Dortmundi!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:16, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: Nu par vienmēr cīnīšanos līdz galam, lai vai kāda būtu situācija, Real var tikai apbrīnot.
Par ko? Kā pārkāpt fair play vai kā "strādāt" ar tiesnešiem? Kā Ramoss tīši iesit Kariusam, nav sarkanās, ar cīņas paņēmienu traumē Salah, nav sarkanās, Ramosam atklāj, ka lietojis dopingu, vienalga REAL un Ramosu nediskvalificē...

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:17, pirms 7 mēnešiem
balts rakstīja: BLA, kā var svilpt aizmuguri, ja nav aizmugures un VAR nav skatījis???
Tak ko čīksti, tur tak parādīja atkārtojumu, ka bija aizmugure. Labais tonis gan būtu bijis nesvilpt, bet nu vārtus tāpat atceltu, pat ja būtu.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:17, pirms 7 mēnešiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Real ir izcilākais klubs pasaulē!!! Finālā Dortmundi izskolosim arī!!! Labi, ka nav vācu fināls. Garlaicīgāku finālu būtu grūti iedomāties. Finālā 3:0 uzvarēsim Dortmundi!!!
To pašu teica PSG fani.

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:17, pirms 7 mēnešiem
balts rakstīja: Par ko? Kā pārkāpt fair play vai kā "strādāt" ar tiesnešiem? Kā Ramoss tīši iesit Kariusam, nav sarkanās, ar cīņas paņēmienu traumē Salah, nav sarkanās, Ramosam atklāj, ka lietojis dopingu, vienalga REAL un Ramosu nediskvalificē...
Kā par ko? Es taču normalā latviešu valodā uzrakstīju par ko. Mēģini lasīt vēlreiz

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 00:18, pirms 7 mēnešiem
GreenBoston#7 rakstīja: Dzelteno karogu laukuma malā neredzi? Pacelts karogs un aizsargi beidza spēlēt
Idiots vai kā? Spēlētāji karogus neskatās! Vispār celt var tikai pēc momenta! Spēle apstājas tikai pēc galvenā svilpes! Galvenais nevar svilpt, ja nav korumpēts, kamēr moments nav beidzies!!! KĀPĒC TAD IR IEVIESTS VAR???
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 00:18, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Wow! Kārējais tiesnešu šedevrs "Real" spēlēs, nosvilpjot uzreiz par spīti rekomendācijām. Un ja nu nebūtu aizmugures? Tad vārtus neskaitītu, jo būtu bijusi svilpe. "Real" ir konkrēta fašistu mafija. Bet kāda vaina fašitiem, vai ne? Arī viņi taču ir pelnījuši eksistēt, ne?
Fašisti, mafija, tu par kautkādiem itāļiem runā? Lielā sāpe tev

  -2 [+] [-]

, 2024-05-09 00:19, pirms 7 mēnešiem
Super! Vismaz nebūs jāskatās Bundeslīgas spēle finālā! Kā Bayern pakāsa spēli 1998.g. finālā pret Manchester United kompensācijas minūtēs, tā šodien Bayern zaudēja pret Real spēles pēdējās minūtēs, tikai atšķirība šoreiz bija tāda, ka pret United Bayern uzbruka un centās spēlēt normālu futbolu, bet šeit friči iesitot vienus vārtus visi nosēdās aizsardzībā.
Jā zinu, ka mūsu futbola vidējais līdzjutējs Latvijā, ja runa iet par La Liga atbalsta FC Barcelona, bet es būšu finālā par Real Madrid, jo es gribu, lai antifutbols neuzvar - BVB nav vienkārši ko likt pretī Real Madrid kvalitātei!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:20, pirms 7 mēnešiem
dakots rakstīja: Šis izskatījās pēc fināla čempionlīgā, kad MU izrāva uzvaru pār Bayern 2:1...arī toreiz galvenais vaininieks Minhenes zaudējumā bija treneris...toreiz Hicfelds, kurš nomainīja aizsardzības galveno balstu Mateusu, aizsardzība pajuka un MU divus iebakstīja no vārtu priekšas...šoreiz Tuhels nomainīja visus galvenos spēkus - tur vairs nebija kam iesist 2:2
Vienīgi toreiz vēl 3 vajadzēja iesist. Lažoja šausmīgi, tīri 1:1 nesita iekšā...

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 00:20, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: "Real" faniem nav nekas pret Franko un Hitleru. Eiropas diena viņiem ir sēras.
Kā tu zini kas te kadam ir par vai pret. To ka tev šovakar sēras, tas gan spiežas pa visām malām ārā...neuztraucies, gan jau kādreiz arī Bayern pacels kausu.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-09 00:22, pirms 7 mēnešiem
detlefs93 rakstīja: Noeirs jau nu baigi nolažoja beigās, bet nu rezultāts kopumā taisnīgs, gan pēc spēles, gan pēc statistikas. Real ir pilnīgi cita mentalitāte, Dortmundei izskatās arī mazas cerības finālā.
Noeirs izdarīja to ko spēja izdarīt - jā varbūt varēja fiksēt bumbu, bet tomēr tas bija sitiens pa vārtiem no samērā tuvas distances, un neviens friču aizsargs bumbu nesavāca. Es atļaušos piebilst - Dortmundei ir nevis mazas cerības, bet cerību nav vispār!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:22, pirms 7 mēnešiem
brox88 rakstīja: Tak ko čīksti, tur tak parādīja atkārtojumu, ka bija aizmugure. Labais tonis gan būtu bijis nesvilpt, bet nu vārtus tāpat atceltu, pat ja būtu.
Acis šķības? Nečīkstu, esmu Liverpool fans, ne Bayer...Nebija aizmugures, pat līnijas sazīmēju ...

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 00:22, pirms 7 mēnešiem
balts rakstīja: Idiots vai kā? Spēlētāji karogus neskatās! Vispār celt var tikai pēc momenta! Spēle apstājas tikai pēc galvenā svilpes! Galvenais nevar svilpt, ja nav korumpēts, kamēr moments nav beidzies!!! KĀPĒC TAD IR IEVIESTS VAR???
Ko nozīmē neskatās? Atrodi video un paskaties ko dara Mendy pēc tā kur aizsargi vairs nav ar muguru pret tiesnesi kuram karogs jau stāv gaisā

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:22, pirms 7 mēnešiem
balts rakstīja: Idiots vai kā? Spēlētāji karogus neskatās! Vispār celt var tikai pēc momenta! Spēle apstājas tikai pēc galvenā svilpes! Galvenais nevar svilpt, ja nav korumpēts, kamēr moments nav beidzies!!! KĀPĒC TAD IR IEVIESTS VAR???
Aizmugure tur nebija, bet svilpe bija, tātad, nav ko pārmest.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:23, pirms 7 mēnešiem
Kādu dienu es aiziešu ar sirdi skatoties Madrides spēles. Esmu par to pārliecināts.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-09 00:23, pirms 7 mēnešiem
Lai nu kas, bet winner mentality... Real ČL ir nenormāla
Šis pāris protams arī episks, jau kopš bērnības dažādās ČL play-off kārtās

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:28, pirms 7 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Noeirs izdarīja to ko spēja izdarīt - jā varbūt varēja fiksēt bumbu, bet tomēr tas bija sitiens pa vārtiem no samērā tuvas distances, un neviens friču aizsargs bumbu nesavāca. Es atļaušos piebilst - Dortmundei ir nevis mazas cerības, bet cerību nav vispār!
Sitiens bija ārpus soda laukuma, tur tomēr tāda līmeņa GK kā Noeiram lēmums bija jāpieņem labāks.
Par Dortmundi piekrītu, bet tā kā tā ir viena spēle, tad visādi brīnumi var sanākt, bet cerams brīnums nenotiks 1.jūnijā.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:31, pirms 7 mēnešiem
Barcelonas fani atkal raudās, ka viss negodīgi 🤣🤣 mūžīgie ņuņņas

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 00:31, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: Kā tu zini kas te kadam ir par vai pret. To ka tev šovakar sēras, tas gan spiežas pa visām malām ārā...neuztraucies, gan jau kādreiz arī Bayern pacels kausu.
Manā laikā kausu ir pacēluši gan "Bayern", gan "Juve". Jautājums ir par to, cik "Real" fašisti ir apzaguši pretiniekus dēļ tiesnešiem. Un es sākšu ar "Juvi" ČL finālā. Pretīgāka kluba par "Real" pasaulē nav.

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:38, pirms 7 mēnešiem
Manā skatījumā De light vārtu guvums bija jāskaita nebija tur aizmugure drīzāk tur pie Joselu otrie vārti bija aizmugure

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:39, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Manā laikā kausu ir pacēluši gan "Bayern", gan "Juve". Jautājums ir par to, cik "Real" fašisti ir apzaguši pretiniekus dēļ tiesnešiem. Un es sākšu ar "Juvi" ČL finālā. Pretīgāka kluba par "Real" pasaulē nav.
Vēl tu te savā sāpē vāries? Ej gulēt, rīt tev būs labāka diena Uz atvadām lūdzu tev viens skaitlis: 14

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 00:41, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: Vēl tu te savā sāpē vāries? Ej gulēt, rīt tev būs labāka diena Uz atvadām lūdzu tev viens skaitlis: 14
Ja tas ir Tavs IQ, tad viss skaidrs. Man laba diena būs tikai tad, kad Vinnijs atgriezīsies krātiņā

  +4 [+] [-]

, 2024-05-09 00:46, pirms 7 mēnešiem
treneris lohs - noņemt līderi pie 1:0 spēles beigu daļā! Laikam 1999 gada finālu nav redzējis pret MU

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:46, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Manā laikā kausu ir pacēluši gan "Bayern", gan "Juve". Jautājums ir par to, cik "Real" fašisti ir apzaguši pretiniekus dēļ tiesnešiem. Un es sākšu ar "Juvi" ČL finālā. Pretīgāka kluba par "Real" pasaulē nav.
Un kā ar Barselonu, kurai iepriekš, it īpaši, ČL arī apšaubāmi lēmumi gāja par labu? Nevajag ar dubultajiem standartiem metāties.

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 00:47, pirms 7 mēnešiem
M I K U C I S rakstīja: treneris lohs - noņemt līderi pie 1:0 spēles beigu daļā! Laikam 1999 gada finālu nav redzējis pret MU
Tas fināls bija haļavas paraugstunda. Pret "Real" ir grūtāk, jo pretī stājas Franko režīms ar visiem uzpirktajiem tiesnešiem. "Juve" to izbaudīja pilnībā.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-09 00:50, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja tas ir Tavs IQ, tad viss skaidrs. Man laba diena būs tikai tad, kad Vinnijs atgriezīsies krātiņā
paskaties uz saviem komentāriem un tad kko babelē par iq...un vēl kko par Vinniju te muldi...tu raksti jēlības sporta portālā, kamēr viņš spēlēs čl finālā...

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:50, pirms 7 mēnešiem
detlefs93 rakstīja: Un kā ar Barselonu, kurai iepriekš, it īpaši, ČL arī apšaubāmi lēmumi gāja par labu? Nevajag ar dubultajiem standartiem metāties.
Joprojām runā par korumpēto "La Liga"? Kāda starpība, kas par klubu? Gribi pierādīt likumsakarības?

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 00:52, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: paskaties uz saviem komentāriem un tad kko babelē par iq...un vēl kko par Vinniju te muldi...tu raksti jēlības sporta portālā, kamēr viņš spēlēs čl finālā...
Vinnijs var spēlēt kaut vai stabuli, bet tas viņu nepadarīs par mūsu sugas pārstāvi. Viņš ir no citas sugas, kam ar mums nav nekāda sakara. Arogants āksts viņš ir.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 00:52, pirms 7 mēnešiem
detlefs93 rakstīja: Un kā ar Barselonu, kurai iepriekš, it īpaši, ČL arī apšaubāmi lēmumi gāja par labu? Nevajag ar dubultajiem standartiem metāties.
no viņa adekvātu reakciju nav jēgas gaidīt, tas jau gadiem šeit pierādījies.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:53, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Vinnijs var spēlēt kaut vai stabuli, bet tas viņu nepadarīs par mūsu sugas pārstāvi. Viņš ir no citas sugas, kam ar mums nav nekāda sakara. Arogants āksts viņš ir.
baigais draugs viņam esi?
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:53, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu joprojām runā par korumpēto "La Liga"? Durnis esi?
Skaidrs viss ar tevi, turpini atbalstīt nevarīgo juvi, varbūt beigās šiem vēl kādu skandālu atradīs un atkal aizsūtīs uz Seria B. Lai gan ironiski, ka kko pirms tam smirdēji par korumpētību un mafiju.

  -4 [+] [-]

, 2024-05-09 00:54, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: baigais draugs viņam esi?
Nu, kā to lai pieklājīgāk pasaka. Esmu futbola vērotājs, kurš viņu klasificē kaut kur zem zīdītājiem un tuvāk parazītiem

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:55, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Adekvāta reakcija būtu "VAReal" ignorēšana? Tad jā, noteikti, man būs maz ko komentēt par šo nožēlojamo fašistu klubu.
aizej gultiņā pabimbā. neuztraucies mazais, futbols nav viss uz šīs planētas, rīt atkal ausīs saule, nāks nākošā sezona, būs tavai juvei un bayernam nākošās iespējas utt. neesi tik pesimistiska. Galvu augšā.

  -4 [+] [-]

, 2024-05-09 00:55, pirms 7 mēnešiem
detlefs93 rakstīja: Skaidrs viss ar tevi, turpini atbalstīt nevarīgo juvi, varbūt beigās šiem vēl kādu skandālu atradīs un atkal aizsūtīs uz Seria B. Lai gan ironiski, ka kko pirms tam smirdēji par korumpētību un mafiju.
"Real" vēl neviens nekur nav aizsūtījis, jo Franko šo klubu atbalst par viņsaulē. Tikai fani ir tik pat padumji kā senāk. Ir lietas, kuras nekad nemainās.

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:55, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, kā to lai pieklājīgāk pasaka. Esmu futbola vērotājs, kurš viņu klasificē kaut kur zem zīdītājiem un tuvāk parazītiem
kur man klasificēt tevi?

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:56, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: aizej gultiņā pabimbā. neuztraucies mazais, futbols nav viss uz šīs planētas, rīt atkal ausīs saule, nāks nākošā sezona, būs tavai juvei un bayernam nākošās iespējas utt. neesi tik pesimistiska. Galvu augšā.
Kāds "Bayern" sakars ar korumpēto fašistu klubu? Ja nu vienīgi tas, ka lielākais zaudējums "Real" bijis tieši pret "Bayern" ar 1:9.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:57, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: kur man klasificēt tevi?
Kaut kur virs kilo2000

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:59, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: no viņa adekvātu reakciju nav jēgas gaidīt, tas jau gadiem šeit pierādījies.
Jap, tā izskatās, nu neko, cirks aizbrauca, bet klauns palika.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:01, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Kāds "Bayern" sakars ar korumpēto fašistu klubu? Ja nu vienīgi tas, ka lielākais zaudējums "Real" bijis tieši pret "Bayern" ar 1:9.
tev jau laikam vispār diezgan pasauss gads - juventuspa tukšo, barcelona pa tukšo, bayerns pa tukšo...laikam tāpēc tā sāpe šovakar tik liela

  -4 [+] [-]

, 2024-05-09 01:01, pirms 7 mēnešiem
detlefs93 rakstīja: Jap, tā izskatās, nu neko, cirks aizbrauca, bet klauns palika.
Vinniju nepaņēma lopu vagonā?

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 01:02, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: pag cik jums šogad titulu? tev jau laikam vispār diezgan pasauss gads - juventuspa tukšo, barcelona pa tukšo, bayerns pa tukšo...laikam tāpēc tā sāpe šovakar tik liela
Titulus skaita tikai salašņas un Franko fašisti. Īsti veči fano par futbolu.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:02, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Vinniju nepaņēma lopu vagonā?
nu turpini, turpini kārtejo reizi sevi šeit pazemot

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 01:03, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: nu turpini, turpini kārtejo reizi sevi šeit pazemot
Vinnijs sevi nolīdzināja līdz ar zemi jau pēc izrādes pret PSG. Ar to zemes tārpu mūsu sugai vairs nav nekā kopīga.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:03, pirms 7 mēnešiem
sakiet ko gribat , bet astotais maijs nav friču datums

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:03, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Titulus skaita tikai salašņas un Franko fašisti. Īsti veči fano par futbolu.
ok, ok veci. tad tik fano, ko ta te streso šovakar. futbolu jau bayerns tīri labi parādīja, priecājies. bet tomer tā sāpe...

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 01:05, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: ok, ok veci. tad tik fano, ko ta te streso šovakar. futbolu jau bayerns tīri labi parādīja, priecājies. bet tomer tā sāpe...
"Bayern" šosezon vispār neko nav parādījuši, bet "Real" ir kārtējo reizi pierādījuši sevi kā necienīgas salašņas.

     [+] [-]

, 2024-05-09 01:06, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: "Bayern" šosezon vispār neko nav parādījuši, bet "Real" ir kārtējo reizi pierādījuši sevi kā necienīgas salašņas.
ā pa to tev tā sāpe, ka bayern šosezon impotenti?
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:09, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: "Bayern" jau kārtējo sezonu spēlē kā klauni, bet "Real" ir Kovidiādes galvenie laureāti un ilggadējie korumpanti. Tas šķiet nav nekāds jaunums.
un kā juventus? arī impotenti vai kko tomēr parādīja šoseszon?

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:10, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Tas fināls bija haļavas paraugstunda. Pret "Real" ir grūtāk, jo pretī stājas Franko režīms ar visiem uzpirktajiem tiesnešiem. "Juve" to izbaudīja pilnībā.
Nu nez šudu smaku varēja just uzreiz kad Otomārs Lotāru nosēdināja malā. Pie tik stulba lēmum gan Kāns, gan arī tagad Nojers noraustījās. Pārējais jau ir vēsture. Jācerf uz Borusias brīnumu ala Rikena pirmais pieskārtiens bumbai un vārti

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 01:18, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: un kā juventus? arī impotenti vai kko tomēr parādīja šoseszon?
Impotenti ir tikai Real fani, kuri meklē lētu viagru. "Real" fanus VAR neuztrauc, jo pat visu ir samaksāts jau sen.

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 01:20, pirms 7 mēnešiem
M I K U C I S rakstīja: Nu nez šudu smaku varēja just uzreiz kad Otomārs Lotāru nosēdināja malā. Pie tik stulba lēmum gan Kāns, gan arī tagad Nojers noraustījās. Pārējais jau ir vēsture. Jācerf uz Borusias brīnumu ala Rikena pirmais pieskārtiens bumbai un vārti
Bija dažādas aizdomas - fakts.
Vienīgā cerība, ka fašismam maijā ir lemts zaudēt un "Real" fašisms smird jau pa gabalu.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:20, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Impotenti ir tikai Real fani, kuri meklē lētu viagru. "Real" fanus VAR neuztrauc, jo pat visu ir samaksāts jau sen.
uz manu jautājumu atbildēsi, vai sāpe tik liela, ka izliksies ka jautājuma nebij?

     [+] [-]

, 2024-05-09 01:22, pirms 7 mēnešiem
balts rakstīja: Par ko? Kā pārkāpt fair play vai kā "strādāt" ar tiesnešiem? Kā Ramoss tīši iesit Kariusam, nav sarkanās, ar cīņas paņēmienu traumē Salah, nav sarkanās, Ramosam atklāj, ka lietojis dopingu, vienalga REAL un Ramosu nediskvalificē...
ahah, paraudi vel par to Pool zaudejumu Real pieder Cempoionu liga un veiksme stav klat stiprakajiem parasti. Viss godigi ari sogad visi heiteri vares raudat, kamer Real cels kausu virs galvas.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:23, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: uz manu jautājumu atbildēsi, vai sāpe tik liela, ka izliksies ka jautājuma nebij?
Tavs IQ nav tik liels, lai sastādītu sakarīgi jautājumu.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:23, pirms 7 mēnešiem
dakots rakstīja: Šis izskatījās pēc fināla čempionlīgā, kad MU izrāva uzvaru pār Bayern 2:1...arī toreiz galvenais vaininieks Minhenes zaudējumā bija treneris...toreiz Hicfelds, kurš nomainīja aizsardzības galveno balstu Mateusu, aizsardzība pajuka un MU divus iebakstīja no vārtu priekšas...šoreiz Tuhels nomainīja visus galvenos spēkus - tur vairs nebija kam iesist 2:2
Es tiesi to pasu atcerejos, ka lidzigs scenarijs un heartbrake Bayernam - par ko milzigs prieks, protams.
Toreiz vienigi Bayern sepels gaita bija daudz labaki par MU, soreiz tomer Real visu pelniti nokartoja.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-09 01:25, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Manā laikā kausu ir pacēluši gan "Bayern", gan "Juve". Jautājums ir par to, cik "Real" fašisti ir apzaguši pretiniekus dēļ tiesnešiem. Un es sākšu ar "Juvi" ČL finālā. Pretīgāka kluba par "Real" pasaulē nav.
Protams, tapec, ka regulari Tavus klubelus uzvar. Beidz chikstet ka maza meitene un izbaudi so skaisto futbola vakaru - issts saldais ediens!

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 01:25, pirms 7 mēnešiem
keksss rakstīja: ahah, paraudi vel par to Pool zaudejumu Real pieder Cempoionu liga un veiksme stav klat stiprakajiem parasti. Viss godigi ari sogad visi heiteri vares raudat, kamer Real cels kausu virs galvas.
Un tad no nabagmājas ierodas ManUre fani 😁 Lai nu kam, bet Jums var palīdzēt tikai ļoti lieli kukuļi 😏😁

     [+] [-]

, 2024-05-09 01:27, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja tas ir Tavs IQ, tad viss skaidrs. Man laba diena būs tikai tad, kad Vinnijs atgriezīsies krātiņā
Te Tu pat nokriti zem sava limena, no otras puses nebrinos - sitads aplauziens vacu traktoram heheh, priekaa

  -2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:27, pirms 7 mēnešiem
keksss rakstīja: Protams, tapec, ka regulari Tavus klubelus uzvar. Beidz chikstet ka maza meitene un izbaudi so skaisto futbola vakaru - issts saldais ediens!
Ooo! Zaglīgais čigāns ierunājās. Labi, ka neesi "Real Fascista" fans, lai gan arī ManUre nav diez ko cildens.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:29, pirms 7 mēnešiem
keksss rakstīja: Te Tu pat nokriti zem sava limena, no otras puses nebrinos - sitads aplauziens vacu traktoram heheh, priekaa
Tevi Kantonā labi izmācītu, bet Tev par nelaimi mācībām vajadzīgas smadzenes.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:31, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Un tad no nabagmājas ierodas ManUre fani 😁 Lai nu kam, bet Jums var palīdzēt tikai ļoti lieli kukuļi 😏😁
MU ir totala miskaste un es to atzistu un hz, kad tiks ara, bet Real ir vienmer bijis mans otrs milakais klubs un Bayern nistakais. Un redzet Tevi seit tik loti aplauztu - lieliska kombinacija - tiesam gavileju

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:31, pirms 7 mēnešiem
Keina lāsts turpinās

     [+] [-]

, 2024-05-09 01:32, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Tavs IQ nav tik liels, lai sastādītu sakarīgi jautājumu.
nu skaodra arbilde - arī juve nespējnieki. Kā ar barcelona? tie arī nespējnieki vai kko parādīja sosezon?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:32, pirms 7 mēnešiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Aizmugure tur nebija, bet svilpe bija, tātad, nav ko pārmest.
Pats saprati, ko uzrakstīji? Aizmugures nebija, bet nosvilpa!!! Tādu tiesnesi vispār jādiskvalificē! Un vēlams vēl izmeklēšanu, vai nav korumpēts...

     [+] [-]

, 2024-05-09 01:35, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Es ne brīdi nešaubos, ka fašistu atbalstītājam "Bayern" būs nīstākais klubs - tā bijis vienmēr. Gan jau Tev Franko pie sienas...blakām Hitleram.
Neesi kko sajaucis ar to hitleru? tas tak pa bayern zemi uzdarbojās...

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:36, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Tevi Kantonā labi izmācītu, bet Tev par nelaimi mācībām vajadzīgas smadzenes.
Trollosanai ir robeza un Tu te biezi uzmeties par baigo intelektuali, sie komenti par Vinniju Tava vajuma bridi, dusmu uzpluda tomer parada Tavu patieso limeni. Cik tad ilgi var feikot, ne?

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 01:36, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: nu skaodra arbilde - arī juve nespējnieki. Kā ar barcelona? tie arī nespējnieki vai kko parādīja sosezon?
Arī gribi nolikt La Liga? Žēl. Nav jau tā līga tik švaka, par spīti regulārajai impotencei.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:39, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Arī gribi nolikt La Liga? Žēl. Nav jau tā līga tik švaka, par spīti regulārajai impotencei.
Heh...uz eiropas skatuves 14...vienam klubam vien... Bet draudziņ neizvairies no jautājuma. kā ar to barcelona šogad ir, nespējnieki vai tomēr kko parādīja?

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:41, pirms 7 mēnešiem
keksss rakstīja: Trollosanai ir robeza un Tu te biezi uzmeties par baigo intelektuali, sie komenti par Vinniju Tava vajuma bridi, dusmu uzpluda tomer parada Tavu patieso limeni. Cik tad ilgi var feikot, ne?
ta kāda viņam inteliģence, jēzus....ja būtu tikai šovakar izpildījies saprastu - aāpīgs zaudējums utt., bet nu šams takš regulāri šāds...

  -2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:42, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: Heh...uz eiropas skatuves 14...vienam klubam vien... Bet draudziņ neizvairies no jautājuma. kā ar to barcelona šogad ir, nespējnieki vai tomēr kko parādīja?
Kas ar Tavu Barselonu? Tu atkal par "VAReal", vai par aktuālākām problēmām?

  -2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:44, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: ta kāda viņam inteliģence, jēzus....ja būtu tikai šovakar izpildījies saprastu - aāpīgs zaudējums utt., bet nu šams takš regulāri šāds...
"Real" fanu vidū meklēt inteliģenci ir tāpat kā meklēt šķīstumu bordelī 😁😏

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:45, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Kas ar Tavu Barselonu? Tu atkal par "VAReal", vai par aktuālākām problēmām?
Arī uz šo jautājumu neatbildēsi laikam...nu ta viss skaidrs, tad visi 3 klubi par kuriem fano, šogad nespējnieki...smagi...jūtu līdzi

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 03:46, pirms 7 mēnešiem
Neskatījos joVAR nedarbojās pareizi,kā vienmēr zīlē biezumos ,naudā un varā😎

     [+] [-]

, 2024-05-09 05:56, pirms 7 mēnešiem
Vakardienas futbola esence bija tāda, ka "Real" kā vienmēr nodrošinās pret potenciālo zaudējumu ar visiem līdzekļiem. Tās tiesnešu "kļūdas" jau kļūst smieklīgas. Laba "apdrošināšana Madrides VARreal.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 07:09, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Wow! Kārējais tiesnešu šedevrs "Real" spēlēs, nosvilpjot uzreiz par spīti rekomendācijām. Un ja nu nebūtu aizmugures? Tad vārtus neskaitītu, jo būtu bijusi svilpe. "Real" ir konkrēta fašistu mafija. Bet kāda vaina fašitiem, vai ne? Arī viņi taču ir pelnījuši eksistēt, ne?
Nevajag dzērumā te rakstīt!!!

     [+] [-]

, 2024-05-09 07:50, pirms 7 mēnešiem
Neticami? Tas taču bija skaidrs, ka Real uzvarēs... pat tad, kad Bayern izvirzījās vadībā, es biju 100% pārliecināts, ka Real atgūsies un uzvarēs...

Bayern, no kura vienmēr baidās, šosezon ir bijuši peramie zēni visās frontēs, tāpēc arī tas nepārsteidz, ka piedzīvots šāds apkaunojošs zaudējums...

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 08:47, pirms 7 mēnešiem
It kā nav nekas pret Real, bet tā tiesneša kļūda atstāj tik nepatīkamu pēcgaršu, ka visticamāk nebūs vēlmes skatīties finālu.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 08:57, pirms 7 mēnešiem
vibes > spēles plāns

     [+] [-]

, 2024-05-09 10:12, pirms 7 mēnešiem
Labi ir ka nav vienas valsts komandu fināls.

     [+] [-]

, 2024-05-09 11:43, pirms 7 mēnešiem
detlefs93 rakstīja: Sitiens bija ārpus soda laukuma, tur tomēr tāda līmeņa GK kā Noeiram lēmums bija jāpieņem labāks.
Par Dortmundi piekrītu, bet tā kā tā ir viena spēle, tad visādi brīnumi var sanākt, bet cerams brīnums nenotiks 1.jūnijā.
Ok - Noiers bumbu nefiksēja, bet kāpēc pirmais bija Real spēlētājs un nevis Bayern centra aizsargs?

  -2 [+] [-]

, 2024-05-09 13:14, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Vakardienas futbola esence bija tāda, ka "Real" kā vienmēr nodrošinās pret potenciālo zaudējumu ar visiem līdzekļiem. Tās tiesnešu "kļūdas" jau kļūst smieklīgas. Laba "apdrošināšana Madrides VARreal.
Klau, bet sausais atlikums gadījumā nav tāds, ka Real noņēma vienu golu par Kimmiha flopošanu (nestuves viņam izsauca?), bet agrās svilpes gadījumā - nesmuki, jā, bet aizmugure tik un tā?

     [+] [-]

, 2024-05-09 13:34, pirms 7 mēnešiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Real ir izcilākais klubs pasaulē!!! Finālā Dortmundi izskolosim arī!!! Labi, ka nav vācu fināls. Garlaicīgāku finālu būtu grūti iedomāties. Finālā 3:0 uzvarēsim Dortmundi!!!
Lielākais miskastnieku klubs pasaulē

     [+] [-]

, 2024-05-09 13:38, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Manā laikā kausu ir pacēluši gan "Bayern", gan "Juve". Jautājums ir par to, cik "Real" fašisti ir apzaguši pretiniekus dēļ tiesnešiem. Un es sākšu ar "Juvi" ČL finālā. Pretīgāka kluba par "Real" pasaulē nav.
Piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 14:51, pirms 7 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Klau, bet sausais atlikums gadījumā nav tāds, ka Real noņēma vienu golu par Kimmiha flopošanu (nestuves viņam izsauca?), bet agrās svilpes gadījumā - nesmuki, jā, bet aizmugure tik un tā?
Nē nav. Un aizmugure iespējams arī bija, bet atkal vecais stāsts par "Real" un tiesnešiem. Tas šķiet nekad nebeigsies. Finālu noteikti neskatīšos, jo šādi gājieni izraisa riebumu.

     [+] [-]

, 2024-05-09 15:28, pirms 7 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Klau, bet sausais atlikums gadījumā nav tāds, ka Real noņēma vienu golu par Kimmiha flopošanu (nestuves viņam izsauca?), bet agrās svilpes gadījumā - nesmuki, jā, bet aizmugure tik un tā?
BLA! Paskaties, līnijas savilktas!!! NAV AIZMUGURES!!! Pat līnijtiesnesis atvainojās Tuhelam!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 15:31, pirms 7 mēnešiem
petravicus rakstīja: Neticami? Tas taču bija skaidrs, ka Real uzvarēs... pat tad, kad Bayern izvirzījās vadībā, es biju 100% pārliecināts, ka Real atgūsies un uzvarēs...

Bayern, no kura vienmēr baidās, šosezon ir bijuši peramie zēni visās frontēs, tāpēc arī tas nepārsteidz, ka piedzīvots šāds apkaunojošs zaudējums...
Tas gan pareizi, APKAUNOJOŠA UZVARA, KURU TIESNEŠI AIZ AUSĪM IZVILKA!!! Bayern tīrus vārtus neieskaita! REAL VAR skatās nevis momentu kur ir aizmugure, bet nākošo, kur vairs nav...

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 17:25, pirms 7 mēnešiem
kristaps30 rakstīja: Manā skatījumā De light vārtu guvums bija jāskaita nebija tur aizmugure drīzāk tur pie Joselu otrie vārti bija aizmugure
Pajolis

     [+] [-]

, 2024-05-09 17:28, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē nav. Un aizmugure iespējams arī bija, bet atkal vecais stāsts par "Real" un tiesnešiem. Tas šķiet nekad nebeigsies. Finālu noteikti neskatīšos, jo šādi gājieni izraisa riebumu.
Nu kā nav? Kāpēc nav? Ja pat saki - "aizmugure iespējams arī bija". Tas, ka tev tur kaut kas riebīgi, tā visa ir lirika.

     [+] [-]

, 2024-05-09 17:33, pirms 7 mēnešiem
balts rakstīja: BLA! Paskaties, līnijas savilktas!!! NAV AIZMUGURES!!! Pat līnijtiesnesis atvainojās Tuhelam!!!
Kur "paskaties"? Ko tad linku nedod?

Es redzu, ka
a) ir aizmugure, jo aizsargam aiz līnijas ir tikai roka, kas neskaitās
b) "gols" pēc tam, kad visi jau apstājušies, tā ka nav vispār nekāda pamata domāt, ka tas gols tur būtu.

Atvainojās par pāragru svilpi, ne?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 17:42, pirms 7 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Ok - Noiers bumbu nefiksēja, bet kāpēc pirmais bija Real spēlētājs un nevis Bayern centra aizsargs?
Tas jau ir jautājums Minhenes aizsargiem. Hoselu nodemonstrēja izcila uzbrucēja killer instinktu.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 19:37, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja tas ir Tavs IQ, tad viss skaidrs. Man laba diena būs tikai tad, kad Vinnijs atgriezīsies krātiņā
Eu, viesmīl, ar tādu seju es vispār te nevienu neapvainotu. Labāk teci nu, un apkalpo kādu.
';

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 19:37, pirms 7 mēnešiem
Laiki iet, bet lietas nemainās. Piena puika Ģirtiņš turpina raudāt sportacentrā, kamēr Real turpina uzvarēt. Īstenība prieks ienākt, un redzēt, ka no 100+ komentāriem, mīzals atstājis ir pusi ar "Real ir fašisti un sūdi"

     [+] [-]

, 2024-05-09 20:52, pirms 7 mēnešiem
Pēdējo reizi kad kāds klubs nopirka tiesnešus šķiet bija ar Barselona un Mesi laikos, kad deva apšaubāmas pendeles un titulus.

Šobrīd šķiet šo lomu ir pārņemu Real Madrid, pretīgi!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 21:24, pirms 7 mēnešiem
One Man Show! rakstīja: Eu, viesmīl, ar tādu seju es vispār te nevienu neapvainotu. Labāk teci nu, un apkalpo kādu.
Tas Ģirtiņš?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 21:34, pirms 7 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Tas Ģirtiņš?
Tas ir viņš

     [+] [-]

, 2024-05-10 02:42, pirms 7 mēnešiem
One Man Show! rakstīja: Laiki iet, bet lietas nemainās. Piena puika Ģirtiņš turpina raudāt sportacentrā, kamēr Real turpina uzvarēt. Īstenība prieks ienākt, un redzēt, ka no 100+ komentāriem, mīzals atstājis ir pusi ar "Real ir fašisti un sūdi"
Tur kādi 30 jaudīgākie tika izdzēsti, pārsvarā fašisma propaganda. Ņēmās kā delīrija slimnieks!