Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Hoselu ar diviem vēliem vārtiem neticami ieved Madrides "Real" finālā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Hoselu ar diviem vēliem vārtiem neticami ieved Madrides "Real" finālā
Hoselu. Foto: AFP/Scanpix

Šovakar UEFA Čempionu līgas finālu sasniedza turnīra vēsturē titulētākais klubs Madrides "Real", kas savā laukumā atspēlējās un ar 2:1 pieveica Minhenes "Bayern". Par varoni kļuva Hoselu, kurš izcēlās 88. minūtē un kompensācijas laika pašā ievadā.

• Hoselu laukumā devās 81. minūtē un palīdzēja Madrides "Real" pēc neizmantotu momentu sērijas izraut dramatisku uzvaru, nodrošinot vietu Čempionu līgas finālā.

• 88. minūtē Hoselu izlīdzinājumu panāca pēc Vinisiusa sitiena un Manuela Noiera kļūdas, bumbu atsitot sev priekšā – 1:1.

• Kompensācijas laika pirmajā minūtē pēc stūra sitiena Antonio Rīdigers piespēlēja gar vārtiem, bet Hoselu atradās vārtu priekšā un pielika punktu – 2:1. Sākumā vārti aizmugures dēļ netika ieskaitīti, bet lēmumu mainīja VAR.

• Čempionu līgas fināls 1. jūnijā norisināsies Vemblija stadionā Londonā. Madrides "Real" spēkosies pret Dortmundes "Borussia".

• Minhenes "Bayern" vadības grožus ieguva 68. minūtē, kad Alfonso Deivīss kreisajā flangā izrēķinājās ar Rīdigeru un ar labo kāju iešāva tālajā stūrī (1:0).

• Kanādietim tie bija karjeras pirmie vārti Čempionu līgā, taču viņa emocijas sabojāja Hoselu varoņdarbi.

• Jāpiezīmē, ka trīs minūtes pēc Deivīsa vārtiem "Real" dabūja bumbu Noiera cietoksnī, taču pēc VAR iesaistīšanās Madrides kapteinim Načo tika fiksēts pārkāpums.

• Pirmajā puslaikā Vinisiuss trāpīja pa vārtu stabu. Turpinājumā pēc viņa sitiena glāba Noiers. Otrā puslaika ievadā Rodrigu sita gar pašu vārtu stabu. Pēc nonākšanas iedzinējos netrāpīja arī Vinisiuss, bet beigas "Real" bija laimīgas.

• "Real" finālā iepriekšējo reizi spēlēja 2022. gadā, kad Parīzē ar 1:0 pieveica "Liverpool".

• Madrides "Real" Čempionu līgā triumfējusi 14 reizes. Nevienai citai komandai nav vairāk par septiņiem tituliem. "Real" zaudējusi tikai trijos no 17 fināliem.

• Dortmundes "Borussia" finālā spēlēs trešo reizi. 1997. gadā izdevās triumfēt, 2013. gadā – zaudējums Vācijas duelī pret Minhenes "Bayern".

UEFA Čempionu līgas pusfināls

SpēleRezultātsVārtu guvējiKopā
PSG – Borussia D0:1 (0:0)Hummelss 50'0:2
Real Madrid – Bayern2:1 (0:0)Hoselu 88' 90'+1 – Deivīss 68'4:3

     [+] [-]

, 2024-05-09 01:27, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja tas ir Tavs IQ, tad viss skaidrs. Man laba diena būs tikai tad, kad Vinnijs atgriezīsies krātiņā
Te Tu pat nokriti zem sava limena, no otras puses nebrinos - sitads aplauziens vacu traktoram heheh, priekaa

  -2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:27, pirms 7 mēnešiem
keksss rakstīja: Protams, tapec, ka regulari Tavus klubelus uzvar. Beidz chikstet ka maza meitene un izbaudi so skaisto futbola vakaru - issts saldais ediens!
Ooo! Zaglīgais čigāns ierunājās. Labi, ka neesi "Real Fascista" fans, lai gan arī ManUre nav diez ko cildens.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:29, pirms 7 mēnešiem
keksss rakstīja: Te Tu pat nokriti zem sava limena, no otras puses nebrinos - sitads aplauziens vacu traktoram heheh, priekaa
Tevi Kantonā labi izmācītu, bet Tev par nelaimi mācībām vajadzīgas smadzenes.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:31, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Un tad no nabagmājas ierodas ManUre fani 😁 Lai nu kam, bet Jums var palīdzēt tikai ļoti lieli kukuļi 😏😁
MU ir totala miskaste un es to atzistu un hz, kad tiks ara, bet Real ir vienmer bijis mans otrs milakais klubs un Bayern nistakais. Un redzet Tevi seit tik loti aplauztu - lieliska kombinacija - tiesam gavileju

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:31, pirms 7 mēnešiem
Keina lāsts turpinās

     [+] [-]

, 2024-05-09 01:32, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Tavs IQ nav tik liels, lai sastādītu sakarīgi jautājumu.
nu skaodra arbilde - arī juve nespējnieki. Kā ar barcelona? tie arī nespējnieki vai kko parādīja sosezon?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:32, pirms 7 mēnešiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Aizmugure tur nebija, bet svilpe bija, tātad, nav ko pārmest.
Pats saprati, ko uzrakstīji? Aizmugures nebija, bet nosvilpa!!! Tādu tiesnesi vispār jādiskvalificē! Un vēlams vēl izmeklēšanu, vai nav korumpēts...

     [+] [-]

, 2024-05-09 01:35, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Es ne brīdi nešaubos, ka fašistu atbalstītājam "Bayern" būs nīstākais klubs - tā bijis vienmēr. Gan jau Tev Franko pie sienas...blakām Hitleram.
Neesi kko sajaucis ar to hitleru? tas tak pa bayern zemi uzdarbojās...

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:36, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Tevi Kantonā labi izmācītu, bet Tev par nelaimi mācībām vajadzīgas smadzenes.
Trollosanai ir robeza un Tu te biezi uzmeties par baigo intelektuali, sie komenti par Vinniju Tava vajuma bridi, dusmu uzpluda tomer parada Tavu patieso limeni. Cik tad ilgi var feikot, ne?

  -3 [+] [-]

, 2024-05-09 01:36, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: nu skaodra arbilde - arī juve nespējnieki. Kā ar barcelona? tie arī nespējnieki vai kko parādīja sosezon?
Arī gribi nolikt La Liga? Žēl. Nav jau tā līga tik švaka, par spīti regulārajai impotencei.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:39, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Arī gribi nolikt La Liga? Žēl. Nav jau tā līga tik švaka, par spīti regulārajai impotencei.
Heh...uz eiropas skatuves 14...vienam klubam vien... Bet draudziņ neizvairies no jautājuma. kā ar to barcelona šogad ir, nespējnieki vai tomēr kko parādīja?

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:41, pirms 7 mēnešiem
keksss rakstīja: Trollosanai ir robeza un Tu te biezi uzmeties par baigo intelektuali, sie komenti par Vinniju Tava vajuma bridi, dusmu uzpluda tomer parada Tavu patieso limeni. Cik tad ilgi var feikot, ne?
ta kāda viņam inteliģence, jēzus....ja būtu tikai šovakar izpildījies saprastu - aāpīgs zaudējums utt., bet nu šams takš regulāri šāds...

  -2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:42, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: Heh...uz eiropas skatuves 14...vienam klubam vien... Bet draudziņ neizvairies no jautājuma. kā ar to barcelona šogad ir, nespējnieki vai tomēr kko parādīja?
Kas ar Tavu Barselonu? Tu atkal par "VAReal", vai par aktuālākām problēmām?

  -2 [+] [-]

, 2024-05-09 01:44, pirms 7 mēnešiem
killo2000 rakstīja: ta kāda viņam inteliģence, jēzus....ja būtu tikai šovakar izpildījies saprastu - aāpīgs zaudējums utt., bet nu šams takš regulāri šāds...
"Real" fanu vidū meklēt inteliģenci ir tāpat kā meklēt šķīstumu bordelī 😁😏

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 01:45, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Kas ar Tavu Barselonu? Tu atkal par "VAReal", vai par aktuālākām problēmām?
Arī uz šo jautājumu neatbildēsi laikam...nu ta viss skaidrs, tad visi 3 klubi par kuriem fano, šogad nespējnieki...smagi...jūtu līdzi

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 03:46, pirms 7 mēnešiem
Neskatījos joVAR nedarbojās pareizi,kā vienmēr zīlē biezumos ,naudā un varā😎

     [+] [-]

, 2024-05-09 05:56, pirms 7 mēnešiem
Vakardienas futbola esence bija tāda, ka "Real" kā vienmēr nodrošinās pret potenciālo zaudējumu ar visiem līdzekļiem. Tās tiesnešu "kļūdas" jau kļūst smieklīgas. Laba "apdrošināšana Madrides VARreal.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 07:09, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Wow! Kārējais tiesnešu šedevrs "Real" spēlēs, nosvilpjot uzreiz par spīti rekomendācijām. Un ja nu nebūtu aizmugures? Tad vārtus neskaitītu, jo būtu bijusi svilpe. "Real" ir konkrēta fašistu mafija. Bet kāda vaina fašitiem, vai ne? Arī viņi taču ir pelnījuši eksistēt, ne?
Nevajag dzērumā te rakstīt!!!

     [+] [-]

, 2024-05-09 07:50, pirms 7 mēnešiem
Neticami? Tas taču bija skaidrs, ka Real uzvarēs... pat tad, kad Bayern izvirzījās vadībā, es biju 100% pārliecināts, ka Real atgūsies un uzvarēs...

Bayern, no kura vienmēr baidās, šosezon ir bijuši peramie zēni visās frontēs, tāpēc arī tas nepārsteidz, ka piedzīvots šāds apkaunojošs zaudējums...

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 08:47, pirms 7 mēnešiem
It kā nav nekas pret Real, bet tā tiesneša kļūda atstāj tik nepatīkamu pēcgaršu, ka visticamāk nebūs vēlmes skatīties finālu.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 08:57, pirms 7 mēnešiem
vibes > spēles plāns

     [+] [-]

, 2024-05-09 10:12, pirms 7 mēnešiem
Labi ir ka nav vienas valsts komandu fināls.

     [+] [-]

, 2024-05-09 11:43, pirms 7 mēnešiem
detlefs93 rakstīja: Sitiens bija ārpus soda laukuma, tur tomēr tāda līmeņa GK kā Noeiram lēmums bija jāpieņem labāks.
Par Dortmundi piekrītu, bet tā kā tā ir viena spēle, tad visādi brīnumi var sanākt, bet cerams brīnums nenotiks 1.jūnijā.
Ok - Noiers bumbu nefiksēja, bet kāpēc pirmais bija Real spēlētājs un nevis Bayern centra aizsargs?

  -2 [+] [-]

, 2024-05-09 13:14, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Vakardienas futbola esence bija tāda, ka "Real" kā vienmēr nodrošinās pret potenciālo zaudējumu ar visiem līdzekļiem. Tās tiesnešu "kļūdas" jau kļūst smieklīgas. Laba "apdrošināšana Madrides VARreal.
Klau, bet sausais atlikums gadījumā nav tāds, ka Real noņēma vienu golu par Kimmiha flopošanu (nestuves viņam izsauca?), bet agrās svilpes gadījumā - nesmuki, jā, bet aizmugure tik un tā?

     [+] [-]

, 2024-05-09 13:34, pirms 7 mēnešiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Real ir izcilākais klubs pasaulē!!! Finālā Dortmundi izskolosim arī!!! Labi, ka nav vācu fināls. Garlaicīgāku finālu būtu grūti iedomāties. Finālā 3:0 uzvarēsim Dortmundi!!!
Lielākais miskastnieku klubs pasaulē

     [+] [-]

, 2024-05-09 13:38, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Manā laikā kausu ir pacēluši gan "Bayern", gan "Juve". Jautājums ir par to, cik "Real" fašisti ir apzaguši pretiniekus dēļ tiesnešiem. Un es sākšu ar "Juvi" ČL finālā. Pretīgāka kluba par "Real" pasaulē nav.
Piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 14:51, pirms 7 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Klau, bet sausais atlikums gadījumā nav tāds, ka Real noņēma vienu golu par Kimmiha flopošanu (nestuves viņam izsauca?), bet agrās svilpes gadījumā - nesmuki, jā, bet aizmugure tik un tā?
Nē nav. Un aizmugure iespējams arī bija, bet atkal vecais stāsts par "Real" un tiesnešiem. Tas šķiet nekad nebeigsies. Finālu noteikti neskatīšos, jo šādi gājieni izraisa riebumu.

     [+] [-]

, 2024-05-09 15:28, pirms 7 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Klau, bet sausais atlikums gadījumā nav tāds, ka Real noņēma vienu golu par Kimmiha flopošanu (nestuves viņam izsauca?), bet agrās svilpes gadījumā - nesmuki, jā, bet aizmugure tik un tā?
BLA! Paskaties, līnijas savilktas!!! NAV AIZMUGURES!!! Pat līnijtiesnesis atvainojās Tuhelam!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 15:31, pirms 7 mēnešiem
petravicus rakstīja: Neticami? Tas taču bija skaidrs, ka Real uzvarēs... pat tad, kad Bayern izvirzījās vadībā, es biju 100% pārliecināts, ka Real atgūsies un uzvarēs...

Bayern, no kura vienmēr baidās, šosezon ir bijuši peramie zēni visās frontēs, tāpēc arī tas nepārsteidz, ka piedzīvots šāds apkaunojošs zaudējums...
Tas gan pareizi, APKAUNOJOŠA UZVARA, KURU TIESNEŠI AIZ AUSĪM IZVILKA!!! Bayern tīrus vārtus neieskaita! REAL VAR skatās nevis momentu kur ir aizmugure, bet nākošo, kur vairs nav...

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 17:25, pirms 7 mēnešiem
kristaps30 rakstīja: Manā skatījumā De light vārtu guvums bija jāskaita nebija tur aizmugure drīzāk tur pie Joselu otrie vārti bija aizmugure
Pajolis

     [+] [-]

, 2024-05-09 17:28, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē nav. Un aizmugure iespējams arī bija, bet atkal vecais stāsts par "Real" un tiesnešiem. Tas šķiet nekad nebeigsies. Finālu noteikti neskatīšos, jo šādi gājieni izraisa riebumu.
Nu kā nav? Kāpēc nav? Ja pat saki - "aizmugure iespējams arī bija". Tas, ka tev tur kaut kas riebīgi, tā visa ir lirika.

     [+] [-]

, 2024-05-09 17:33, pirms 7 mēnešiem
balts rakstīja: BLA! Paskaties, līnijas savilktas!!! NAV AIZMUGURES!!! Pat līnijtiesnesis atvainojās Tuhelam!!!
Kur "paskaties"? Ko tad linku nedod?

Es redzu, ka
a) ir aizmugure, jo aizsargam aiz līnijas ir tikai roka, kas neskaitās
b) "gols" pēc tam, kad visi jau apstājušies, tā ka nav vispār nekāda pamata domāt, ka tas gols tur būtu.

Atvainojās par pāragru svilpi, ne?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 17:42, pirms 7 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Ok - Noiers bumbu nefiksēja, bet kāpēc pirmais bija Real spēlētājs un nevis Bayern centra aizsargs?
Tas jau ir jautājums Minhenes aizsargiem. Hoselu nodemonstrēja izcila uzbrucēja killer instinktu.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 19:37, pirms 7 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja tas ir Tavs IQ, tad viss skaidrs. Man laba diena būs tikai tad, kad Vinnijs atgriezīsies krātiņā
Eu, viesmīl, ar tādu seju es vispār te nevienu neapvainotu. Labāk teci nu, un apkalpo kādu.
';

  +2 [+] [-]

, 2024-05-09 19:37, pirms 7 mēnešiem
Laiki iet, bet lietas nemainās. Piena puika Ģirtiņš turpina raudāt sportacentrā, kamēr Real turpina uzvarēt. Īstenība prieks ienākt, un redzēt, ka no 100+ komentāriem, mīzals atstājis ir pusi ar "Real ir fašisti un sūdi"