Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Fērgusons: "Noraidījums nebija pareizs lēmums, un nebijām pelnījuši zaudēt"

Agris Suveizda

Fērgusons: "Noraidījums nebija pareizs lēmums, un nebijām pelnījuši zaudēt"
Alekss Fērgusons un Luka Modričs
Foto: AFP/Scanpix

Mančestras "United" galvenais treneris Alekss Fērgusons intervijā kluba televīzijā komentēja izstāšanos no UEFA Čempionu līgas turnīra, kā astotdaļfinālā divu spēļu summā zaudēja Madrides "Real" (1:2 mačā, 2:3 summā). Fērgusons sacīja, ka Nani noraidījums bija nepareizs lēmums un ka "United" absolūti nebija pelnījis zaudēt. Tāpat Fērgusons noraidīja baumas,ka Veins Rūnijs tiks pārdots.

"Būsim godīgi - domājot par to, ko sagatavošanās ziņā izdarījām abās spēlēs, to [zaudējumu] ir grūti pieņemt. Spēlētāju snieguma līmenis bija fantastisks. Skatītāju atbalsts bija neticams. Nebijām to pelnījuši, un tas ir fakts," sacīja Alekss Fērgusons. "Jūs vienkārši nevarējāt tam [Nani noraidījumam] noticēt. Diezgan apbrīnojami. Domāju, kopumā, zinām, ka tas nebija pareizs lēmums. Domāju, ka, pāris reizes vēlreiz apskatoties spēli, futbolisti bija šokēti."

"Spēlētāji līdz pat otrajiem vārtiem nespēja atgūties no noraidījuma, un tad viņi stimulēja sevi un aizvadīja fantastiskas pēdējās 15 spēles minūtes. Viņi bija spīdoši, un varējām gūt piecus vārtus. Desmit vīru sastāvā tas bija fantastisks sniegums, bet laika posmā pēc noraidījuma viņi spēlēja šoka stāvoklī," Fērgusons turpināja. "Zinot, ka pret mums tika pieņemts slikts lēmums, nevarējām atgūties 10 minūtes. Tas mums maksāja, patiešām maksāja. Ja noraidījums būtu pelnīts, tas nebūtu bijis nekas, jo sniegums taktiskajā ziņā [līdz tam] bija spīdošs. "Real" nebija nevienas iespējas, tāpēc domāju, ka būtu tikuši tālāk."

"Mūsu analīze par "Real" bija perfekta. Panācām, lai mēs pretiniekiem sagādātu problēmas. Raiens Gigss labajā malā sagādāja problēmas kreisās malas aizsargam - vai viņam vajadzētu palīdzēt uzbrukumā vai palikt un sargāt zonu, jo Rafaels visu laiku meklēja brīvu telpu. Un Nani sniegums kreisajā malā pret Alvaro Arbelou bija kolosāls," uzskata Fērgusons. Tāpat "United" treneris noraidīja presē izskanējušās baumas, ka Veins Rūnijs, kurš otrajā mačā netika iekļauts pamatsastāvā, vasarā tiks pārdots: "Viņš nākamsezon būs komandā, dodu jums savu vārdu. Starp mani un Rūniju nekā nav."

Izmantotie resursi:
Official Manchester United Website

1 2 43 komentāri
Slēpts komentārs: One Man Show!
Slēpts komentārs: Aknas čupā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-03-09 09:38, pirms 12 gadiem
Ja paskataas kaadus leemumus vieteejie Anglju tiesneshi ir pienjeemushi Premjerliigaa, tad shii sarkanaa bija siikums.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-09 09:44, pirms 12 gadiem
ja esi abižotais ,raudāsi vissu mūžu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ibra

  -2 [+] [-]

, 2013-03-09 09:59, pirms 12 gadiem
Līdz kamēr ies ČL, tikmēr Viņš nožēlos to.. Bet pašsaprotami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-03-09 10:14, pirms 12 gadiem
desmaiziite rakstīja: likvidē sevi, atkritum
aww jauneklis dusmigs Fergusona dupsitis iepatikas?

     [+] [-]

, 2013-03-09 10:30, pirms 12 gadiem
Varbūt man arī šad tad nepatīk, ka Fērgijs par daudz noveļ kādreiz uz tiesnešiem, bet nu šoreiz viņam ir taisnība par 100%

  +7 [+] [-]

, 2013-03-09 10:37, pirms 12 gadiem
Kaziks rakstīja: Varbūt man arī šad tad nepatīk, ka Fērgijs par daudz noveļ kādreiz uz tiesnešiem, bet nu šoreiz viņam ir taisnība par 100%
Kāda tev tur taisnība. Kartiņas nav jādod skatoties uz to, kā tas ietekmēs spēli. Kartiņas ir jādod par pārkāpumiem. Un Nani ar taisnu kāju iebrauca ribās Arbeloa. Punkts! Sarkanā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-09 11:23, pirms 12 gadiem
lancelots rakstīja: Tu tak esi lohs... Arbeloa nemaz neuzskreeja virsuu + Nani VISU uzsveru VISU laiku acis bij uz bumbu... Dzetenaa jaa bet ne jau sarkanaa
Ir ta ka Latvijas senojaati savaacas un komente pilnu sorta centru.. ja labi 5% saprot par ko iet runa......
Es iebraukšu kājās no muguras kādam, un kliegšu - MAN ACIS BIJA VISU LAIKU UZ BUMBU!!!! Nu cmon, Tu noteikti neietilpsti tajos 5%.

Ja jau Tu apgalvo, ka sods bija ... Tad ar taisnu kāju, ja gāja iekšās, tad arī nav jābrīnās, ka dabuja sarkano. :d

     [+] [-]

, 2013-03-09 11:29, pirms 12 gadiem
lancelots rakstīja: Tu tak esi lohs... Arbeloa nemaz neuzskreeja virsuu + Nani VISU uzsveru VISU laiku acis bij uz bumbu... Dzetenaa jaa bet ne jau sarkanaa
Ir ta ka Latvijas senojaati savaacas un komente pilnu sorta centru.. ja labi 5% saprot par ko iet runa......
Da labi..Ja es aiztaisiitu acis un ieliktu tev pa zobiem, tad man tikai mutisks bridinaajums.
1) ja redz un iesit -sarkanaa.
2)ja skataas uz citu pusi un iesit- dzeltenaa.
3)ja aiztaisa acis un iesit- mutisks briidinaajums.

     [+] [-]

, 2013-03-09 11:33, pirms 12 gadiem
desmaiziite rakstīja: dafuq, pretekli??
un viss? tu pat kulturali uzdir*t nevari? Viss Sers Aksels Pergusons tevi atraidis!

     [+] [-]

, 2013-03-09 11:43, pirms 12 gadiem
desmaiziite rakstīja: Tu esi slims cilvēks, kas nav redzējis epizodi. Nerunā.
Ta vien izskatas ka pats neredzeji to epizodi!

  -2 [+] [-]

, 2013-03-09 11:52, pirms 12 gadiem
Ja visi treneri saaks chiiksteet par diskutabliem leemumiem, tad visiem buus jau ZB..

Un Fergijs jau tieshaam buutu peedeejais, kursh to vareetu atljauties, zinot, kaa tiesneshi tiesaa par labu vinjiem EPL..

  +1 [+] [-]

, 2013-03-09 11:54, pirms 12 gadiem
Reku Mančīnī "tikko" pateica, ka Itālijā Nani pat nebūtu brīdinājumu par to dabūjis. Viedokļi ir daudz, radikāli pretēji, un pat adekvāti domājoši Real fani atzīst, ka tā epizode līdz noraidījumam nevilka... Bet pietiek jau vienreiz ņemties ap to noraidījumu. Tiesnesim formāls iemesls bija iedot sarkano, viņš to izmantoja, viss, tēma jābeidz. Arī SAF pateica ka nav jēga vairs skatīties uz notikušo, jādomā par rītdienas spēli pret Chelsea, notikušo tāpat vairs neizmainīt. Lai Real turpina cīnīties par ČL, bet MU jādomā kā ātrāk nodrošināt EPL titulu un jāmēģina arī FA kauss izcīnīt.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-09 12:02, pirms 12 gadiem
skaidrs ka sarkana bija jadod.Chalis iebrauca ar kaaju kruutiis!arguments,ka Nanii skatiijaas uz bumbu ir galiigi garaam,jo piemeeram es tagad skatos uz ekraanu,bet ar acs kaktinju redzu istabas stuuri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-09 12:06, pirms 12 gadiem
pats tiesnesis intervija pec tam teica ka pieņēmis pareizo lēmumu , un Kolina kas atbildigs par tiesnešu darbu noverteja turku ar 8,2 no 10 , es vairak uzticies realam personam , kas zin savu darbu un vietu! Un tas Fergusona provokacijas jau iet entos gadus , viņš nav ne reizi apmierinats ar tiesnešu darbu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-09 12:15, pirms 12 gadiem
lancelots rakstīja: Un joprojam liekas ka speeli neesi skatijies... Nesaliidzi to speeli ar iebraukshanu No muguras kaajas ak tu mazais sporta eksperts....

Nani Red Card vs Real Madrid - YouTube

nu neesi mamas izlutinaats slinkis un noskaties video a jaa ja nu protams English saproti
Tev kautkas nav īsti kārtībā. No sākuma iemācies rakstīt latviski, un tad runā par citas valodas saprašanu pats. Es to epizodi esmu redzējis, un piekrītu, ka sarkanā ir par šerpu. Bet tai pat laikā, neko nevar pārmest par sarkano, jo Nani izdarīja bīstamu kustību, par ko var dot sarkano. Katrs tiesnesis traktēs savādāk. Nani ir vainīgs nevis tiesnesis. Nani noraka komandu ar savu rīcību, jo deva iespēju tiesnesim dot sarkano - par lietu.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-09 12:17, pirms 12 gadiem
lancelots rakstīja: Ak Tu tiesham domaa ka Kolina saaks publiski nolikt savejos?

Fergusons vieniigais kas nav apmierinaats cik tu seko liidzi sportam? aa jaa tik cik Sportacentraa maz zini kaada ir priemjerliigas majas lapa
a tu doma ka Kolina ir neobjektivs? es majaslapam nesekoju es skatos futbolu. EPL man ir pedeja vieta futbola ziņā aiz Krievijas , Vācijas , Spānijas līgu spelēm. Man gaiļi futbola laukuma nepiesaista. Ta ka draugs miļais ej paruna ar Sesku Alesku , viņam draugs šobrid vajadzigs!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-09 12:31, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es to epizodi esmu redzējis, un piekrītu, ka sarkanā ir par šerpu. Bet tai pat laikā, neko nevar pārmest par sarkano, jo Nani izdarīja bīstamu kustību, par ko var dot sarkano. Katrs tiesnesis traktēs savādāk. Nani ir vainīgs nevis tiesnesis. Nani noraka komandu ar savu rīcību, jo deva iespēju tiesnesim dot sarkano - par lietu.
Tas tiesnesis "par lietu" ir iedevis eirokausos septiņas sarkanās angļu klubiem un nevienu (!) pretiniekiem. Nemaz negrasos tagad meklēt tās pārējās epizodes, lai tas viss paliek uz turka un UEFA amatpersonu sirdsapziņas. Savukārt Nani vispār neko nevar tajā epizodē pārmest, viņam nav pakausī acis. Fakts ir tāds, ka neitrālu speciālistu viedokļi par to epizodi dalās apmēram 50/50. Tiesāšanā tiešām pietrūkst konsekvences un ar to UEFA vajadzētu tikt skaidrībā. Citādi sanāk, ka komandām pirms spēles jāpēta nevis pretinieka spēle bet tiesneša tiesāšanas stils

  +1 [+] [-]

, 2013-03-09 13:18, pirms 12 gadiem
cik esmu runajis ar pazinam par to epizodi 50/50. Man personigi ar liekas kad bija sarkana.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-09 13:21, pirms 12 gadiem
Fergusons piemin,ka MU varēja iesist piecus..bet nez vai saskaitīta cik real vēl varēja iesist..

  -4 [+] [-]

, 2013-03-09 14:02, pirms 12 gadiem
SARKANĀS NEBIJA! TAS PRET SPĒLES GARU. STULBI, KA SPĒLES LIKTENI IZŠĶIR TIESNESIS NEVIS KOMANDAS.
JA PIEIET FORMĀLI, TAD JAU BIJA 11M ARĪ JĀDOD ~88MIN, JO REAL SODA LAUKUMĀ BIJA AR TĀDS PATS FORMĀLS PĀRKĀPUMS!

  -4 [+] [-]

, 2013-03-09 14:19, pirms 12 gadiem
stiprākā Eiropas komanda izstājās, nepamatoti un negodīgi. Tāds nu ir tas futbols.

     [+] [-]

, 2013-03-09 14:53, pirms 12 gadiem
saiskis rakstīja: Fergusons piemin,ka MU varēja iesist piecus..bet nez vai saskaitīta cik real vēl varēja iesist..
piekrītu, katrai no komandām savās majās bija gana daudz iespēju

     [+] [-]

, 2013-03-09 15:25, pirms 12 gadiem
Ko jūs par to noraidījumu ņematies,tas tak skaidrs ka ar to Fergusons meklē attaisnojumu zāģim.Kāds tur šoks,MU ir profesionāla komanda,ne Sūduva,un prot citreiz vēl pat iesist golus,nerunājot pat par rezultātu noturēšanu.Pat Anži mazākumā ielika Liverpūlei banku!

     [+] [-]

, 2013-03-09 16:13, pirms 12 gadiem
Mančīni pateica, ka viņaprāt Nani nebija pelnījis pat dzelteno, nevis ka Itālijā viņam nebūtu to iedevuši, pilna viņa intervija City mājaslapā part 2 teksts par Nani ap 7 minūti.
ABa rakstīja: Reku Mančīnī "tikko" pateica, ka Itālijā Nani pat nebūtu brīdinājumu par to dabūjis. Viedokļi ir daudz, radikāli pretēji, un pat adekvāti domājoši Real fani atzīst, ka tā epizode līdz noraidījumam nevilka... Bet pietiek jau vienreiz ņemties ap to noraidījumu. Tiesnesim formāls iemesls bija iedot sarkano, viņš to izmantoja, viss, tēma jābeidz. Arī SAF pateica ka nav jēga vairs skatīties uz notikušo, jādomā par rītdienas spēli pret Chelsea, notikušo tāpat vairs neizmainīt. Lai Real turpina cīnīties par ČL, bet MU jādomā kā ātrāk nodrošināt EPL titulu un jāmēģina arī FA kauss izcīnīt.
1 2 43 komentāri