Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Turcijas čempioni un PSG protestē pret tiesneša rasistisko izteikumu, spēle pārtraukta

Rolands Eliņš

Turcijas čempioni un PSG protestē pret tiesneša rasistisko izteikumu, spēle pārtraukta
"Basaksehir" spēlētāji atstāj laukumu. Foto: EPA/Scanpix

UEFA Čempionu līgas mačs Parīzē ticis pārtraukts ar pamatīgu skandālu – Turcijas komanda "Basaksehir" nolēma atstāt spēli pret Parīzes "Saint Germain", protestējot pret ceturtā tiesneša izteikumu, kad viņš komunikācijā ar galveno tiesnesi raksturoja "Basaksehir" trenera asistentu, piesaucot viņa ādas krāsu.

Turcijas "Basaksehir" šodienas spēle Čempionu līgas grupu turnīra noslēgumā vairs neko neizšķīra, jo tā augstāk par pēdējo vietu pakāpties nevar. Tikmēr PSG šis mačs izšķīra iekļūšanu astotdaļfinālā, un Parīzes komandai bija nepieciešams iegūt vismaz neizšķirtu.

Līdz spēles pirmā puslaika vidum rezultāts nebija mainījies, un par kādu epizodi karstasinīgi protestēja "Basaksehir" trenera asistents Pjērs Vebo, savulaik Kamerūnas izlases uzbrucējs, kurš valstsvienības rindās guvis 19 vārtus. Pie Turcijas komandas tehniskās zonas pienāca galvenais tiesnesis, grasoties sodīt par šo emociju izrādīšanu, un vaicāja pēc vainīgā. Spēles ceturtais tiesnesis ar pirkstu norādīja uz Vebo, sakot, ka tas bija "melnais".

Šo spēli tiesā Rumānijas tiesnešu brigāde ar Ovidu Hateganu priekšgalā. Attiecīgi tiesnešu komunikācijā tika izmantota rumāņu valoda un vārds "negru", kas šajā valodā nozīmē "melns" un attiecināms arī uz tumšādainiem cilvēkiem. Par šo komunikācijas veidu uzreiz protestēja "Basaksehir" spēlētājs Demba Bā, atkārtoti uzdodot tiesnešiem jautājumu, kādēļ treneris tika nosaukts šādā vārdā. Protestiem pievienojās arī pārējie futbolisti, ieskaitot no PSG komandas, un abas komandas nolēma protestā atstāt laukumu.

UEFAsākotnēji lēma, ka spēlei jāturpinās. Bija paredzēts, ka tā atsāksies 23:00 pēc Latvijas laika, un rasistisku izteikumu veikušais tiesnesis tajā vairs nepiedalīsies. Viņa pienākumus pildītu VAR tiesnesis, taču Turcijas klubs iebilda arī pret šādu rokādi, jo tad ceturtais tiesnesis joprojām būtu iesaistīts spēlē, veicot VAR tiesneša pienākumus. Paredzams, ka spēle tiks izspēlēta līdz galam rītdien.

Skaties pasaules klases sporta tiešraides Go3!

  -3 [+] [-]

, 2020-12-08 22:59, pirms 3 gadiem
Tiesnesis vienkārši ambālis nekas vairāk
100% tiesāšana šādos turnīros beigusies.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-08 23:02, pirms 3 gadiem
..baigi!

  +8 [+] [-]

, 2020-12-08 23:07, pirms 3 gadiem
Tagad katrs ebrejs apvainosies..
Neatbalstu rasismu, bet nu b*e, kāda starpība, kā mani nosauc.
Jūtos lepns, ka kāds par mani izrāda interese, značit svarīgs esmu.

 +18 [+] [-]

, 2020-12-08 23:08, pirms 3 gadiem
Nu gan laiki pienākuši. Melnu vairs nedrīkst saukt par melnu! Kā tad viņš jāsauc?

 +11 [+] [-]

, 2020-12-08 23:09, pirms 3 gadiem
melnais paliek melnais

 +13 [+] [-]

, 2020-12-08 23:10, pirms 3 gadiem
Tagad, ja mani kāds nēģeris nosauktu par balto,man būtu jāapvainojas vai kā!? Paši tie nigeri ir rasisti..

 +10 [+] [-]

, 2020-12-08 23:12, pirms 3 gadiem
Politkorekti būtu teikt - tas džeks starp tiem baltajiem...

  -4 [+] [-]

, 2020-12-08 23:12, pirms 3 gadiem
Elmers rakstīja: Nu gan laiki pienākuši. Melnu vairs nedrīkst saukt par melnu! Kā tad viņš jāsauc?
Es domāju, ka šoreiz runa ir par to, ka balto par balto sauktu. Pieļauju, ka tiesnesis nezināja vārdu, kā arī iespējams valodas barjera un vnk teica, melnais jānoraida. Diezvai viņš teiktu baltais jānoraida, varēja gan ar pirkstu vai kā savādāk norādīt. Protams melnā domas ir pavisam citā dimensijā, bet tur es pat neiedziļināšos, vienīgais prieks no šīs situācijas, ka abas komandas pameta laukumu.

  -3 [+] [-]

, 2020-12-08 23:12, pirms 3 gadiem
Sāniņš rakstīja: Tagad, ja mani kāds nēģeris nosauktu par balto,man būtu jāapvainojas vai kā!? Paši tie nigeri ir rasisti..
Problēma nav tajā.Tiesnesim nav jāiet rādīt ar pirkstu un teikt-Tas melnais.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-08 23:13, pirms 3 gadiem
Elmers rakstīja: Politkorekti būtu teikt - tas džeks starp tiem baltajiem...
Apmēram ar savu tekstu to arī vēlējos pateikt

 +11 [+] [-]

, 2020-12-08 23:13, pirms 3 gadiem
Pērtiķu cirks. Rumāņi savā valodā saka negru, kas ir tulkojumā melnais un tas ir rasisms. Melnie viens otru sauc par niggeriem un dzied dziesmas par to tas ir OK. Kas par sviestu. Āfrika nosaucot balto par balto neviens uz to neapvainojas. Jau melnie marazma aizgājuši visur saskatot rasismu.
Slēpts komentārs: Krisons_bez_olām2

  +1 [+] [-]

, 2020-12-08 23:16, pirms 3 gadiem
"Paredzēts, ka tā atsāksies 23:00 pēc Latvijas laika, un rasistisku izteikumu veikušais tiesnesis tajā vairs nepiedalīsies. Viņa pienākumus pildīs VAR tiesnesis." – šis vēl nenotiek. 16 min pāri jau.

 +10 [+] [-]

, 2020-12-08 23:16, pirms 3 gadiem
Raiteens rakstīja: Pērtiķu cirks. Rumāņi savā valodā saka negru, kas ir tulkojumā melnais un tas ir rasisms. Melnie viens otru sauc par niggeriem un dzied dziesmas par to tas ir OK. Kas par sviestu. Āfrika nosaucot balto par balto neviens uz to neapvainojas. Jau melnie marazma aizgājuši visur saskatot rasismu.
Bet, ja baltie viņiem piespēlē un vēl par visu atvainojas... Baltie (it īpaši USA) paši vainīgi, ka izlaiduši džinu ārā no pudeles...

  +3 [+] [-]

, 2020-12-08 23:18, pirms 3 gadiem
Gan jau, ka tumšākais 4. tiesnesi nosauca par balto, par ko dabūja sarkano kartiņu...
😁😁😁

  +6 [+] [-]

, 2020-12-08 23:20, pirms 3 gadiem
Bet ja jau vińš ir melns, kā tad vińu saukt??? Par zało, par zilo?

  -3 [+] [-]

, 2020-12-08 23:21, pirms 3 gadiem
Tiesnesis galīgs atsaldenis nesaprort ka nēģeriem un cilvēkiem ir vienādas tiesības

  +4 [+] [-]

, 2020-12-08 23:22, pirms 3 gadiem
A kas? Viņš bija balts? Melns tak. Par ko viņi tur apvainojas, daltoniķi.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-08 23:22, pirms 3 gadiem
agrizzz rakstīja: "Paredzēts, ka tā atsāksies 23:00 pēc Latvijas laika, un rasistisku izteikumu veikušais tiesnesis tajā vairs nepiedalīsies. Viņa pienākumus pildīs VAR tiesnesis." – šis vēl nenotiek. 16 min pāri jau.
Nekas nesāksies, turki izdomāja ka bijušai 4. nedrīkst būt arī VAR tiesnesis

  +8 [+] [-]

, 2020-12-08 23:22, pirms 3 gadiem
Ja kādu balto nosauktu par balto vai ķīnieti/japāni par dzelteno vai šķībacaino arī būtu tāda reakcija?

  +1 [+] [-]

, 2020-12-08 23:23, pirms 3 gadiem
Čigāns paliek čigāns.

  +4 [+] [-]

, 2020-12-08 23:25, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tiesnesis vienkārši ambālis nekas vairāk
100% tiesāšana šādos turnīros beigusies.
Pats tu amaalis, ibio, rio! Kopsh kura laika lietas nedrikst saukt savos iistajos vaardos?

  +4 [+] [-]

, 2020-12-08 23:26, pirms 3 gadiem
"Negru" rumāņu valodā nozīmē "melns". Līdzīgi, kā spāņu valodā "negro". Varbūt viņš runāja par turku komandas galvenā trenera apģērba krāsu?

  +1 [+] [-]

, 2020-12-08 23:26, pirms 3 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Es domāju, ka šoreiz runa ir par to, ka balto par balto sauktu. Pieļauju, ka tiesnesis nezināja vārdu, kā arī iespējams valodas barjera un vnk teica, melnais jānoraida. Diezvai viņš teiktu baltais jānoraida, varēja gan ar pirkstu vai kā savādāk norādīt. Protams melnā domas ir pavisam citā dimensijā, bet tur es pat neiedziļināšos, vienīgais prieks no šīs situācijas, ka abas komandas pameta laukumu.
Kāds prieks abām pametot laukumu? Papēti PSG sastāvu un sapratīsi, kāpēc viņi solidarizējās..

  +1 [+] [-]

, 2020-12-08 23:27, pirms 3 gadiem
un nesauc savu Muri tumšā zīmē, bet toties krējumu nelietojam- krāsainais liberastims bez robežām

  +2 [+] [-]

, 2020-12-08 23:28, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nekas nesāksies, turki izdomāja ka bijušai 4. nedrīkst būt arī VAR tiesnesis
..nu jā, viņiem jau arī īsti nav jēgas no spēles. 4. vieta nekādi nav izmaināma.

  +4 [+] [-]

, 2020-12-08 23:29, pirms 3 gadiem
Elmers rakstīja: Nu gan laiki pienākuši. Melnu vairs nedrīkst saukt par melnu! Kā tad viņš jāsauc?
Peec muusdienu politkorektisma likumiem, tagad itin viss, kas ir melns, ir jaasauc par AFRO Melnais caurums- AFRO caurums, melnais kvadraats- AFRO kvadraats, melnaa diena- AFRO diena un t.t.

     [+] [-]

, 2020-12-08 23:30, pirms 3 gadiem
o tempora, o mores

  +5 [+] [-]

, 2020-12-08 23:31, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Peec muusdienu politkorektisma likumiem, tagad itin viss, kas ir melns, ir jaasauc par AFRO Melnais caurums- AFROcaurums, melnais kvadraats- AFROkvadraats, melnaa diena- AFRO diena un t.t.
Tā arī nav, jo tad Dzelzs Ārnijs būtu kļuvis par AfroAfro un Švarcvalde par Afrovaldi, Melnkalne par Afrokalni utt. Tas attiecās tikai uz situāciju, kad kādam ir izdevīgi pacelt traci.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-08 23:32, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: "Negru" rumāņu valodā nozīmē "melns". Līdzīgi, kā spāņu valodā "negro". Varbūt viņš runāja par turku komandas galvenā trenera apģērba krāsu?
Montenegro tagad arii buutu jaapaardeevee par AFROnegro
Melnkalnes peertikbolisti buus gaba prieciigi

  +5 [+] [-]

, 2020-12-08 23:35, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Peec muusdienu politkorektisma likumiem, tagad itin viss, kas ir melns, ir jaasauc par AFRO Melnais caurums- AFRO caurums, melnais kvadraats- AFRO kvadraats, melnaa diena- AFRO diena un t.t.
Jā. Un latviski "negribu" būs afroibu

  +1 [+] [-]

, 2020-12-08 23:38, pirms 3 gadiem
Bzh rakstīja: Jā. Un latviski "negribu" būs afroibu
Negrasaas- AFRasaas, negrimst- AFRimst...

  +3 [+] [-]

, 2020-12-08 23:39, pirms 3 gadiem
Jāsaka bija - tas mazais tīrais mellais dievs, kurš ieradies šeit izrādīt savu labvēlību smirdīgajiem plukatām bālģīmjiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-08 23:40, pirms 3 gadiem
Vismaz laba zinia ir taada, ka Rumaaniu bomzhiem R-Eiropaa tagad kaadu laiku politkorektie liautini naudu nedos

  +1 [+] [-]

, 2020-12-08 23:42, pirms 3 gadiem
Latvijai arī būs problēmas! https://lv.wikipedia.org/wiki/Nigra

     [+] [-]

, 2020-12-08 23:44, pirms 3 gadiem
Kādā sakarā!? Pie mums šito nepirdotu, 14 gabli aizvainoti 66 gadu laikā!

  +3 [+] [-]

, 2020-12-08 23:46, pirms 3 gadiem
Galīgā pakaļā - cik tālu tas aizies, lietas nevarēs saukt savos vārdos, drīz melnajiem bumbu nedrīkstēs atņemt, ja pārkāpums uzreiz diskābelis līdz sezonas beigām par rasismu. Vislabāk patiešām tad rīkot tiem atsevišķus turnīrus,,,

  -4 [+] [-]

, 2020-12-08 23:48, pirms 3 gadiem
Vai tiešām komentētāji ir stulbi. Viss ko dzird melnais ir negru, kas nu jau ir starptautiski atzīts, kā necieņu izrādošs vārds. Tas nekas, ka rumāņu valodā tas nozīmē ''Melns'', jo senegālietis taču nepārzin rumāņu valodu, līdz ar to viss ko viņš dzird ir negru. Un tas arī ir tas ko viņš prasa. ""Why you call me negru'' Diez gan stulbs pārpratums manā nozīmē, bet tā kā uz vietas šo situāciju neviens nevarējā izskaidrot iznākums arī diez gan loģisks. Tiesnesim jau bija jābūt nedaudz gudrākam rādīt uz melnādaino ar pirkstu un teikt negru.... Jābūt stulbam, lai nesaprastu, ka kāds, kurš nerunā tavu valodu to pavisam noteikti pārpratīs

     [+] [-]

, 2020-12-08 23:53, pirms 3 gadiem
AlanRich rakstīja: Vai tiešām komentētāji ir stulbi. Viss ko dzird melnais ir negru, kas nu jau ir starptautiski atzīts, kā necieņu izrādošs vārds. Tas nekas, ka rumāņu valodā tas nozīmē ''Melns'', jo senegālietis taču nepārzin rumāņu valodu, līdz ar to viss ko viņš dzird ir negru. Un tas arī ir tas ko viņš prasa. ""Why you call me negru'' Diez gan stulbs pārpratums manā nozīmē, bet tā kā uz vietas šo situāciju neviens nevarējā izskaidrot iznākums arī diez gan loģisks. Tiesnesim jau bija jābūt nedaudz gudrākam rādīt uz melnādaino ar pirkstu un teikt negru.... Jābūt stulbam, lai nesaprastu, ka kāds, kurš nerunā tavu valodu to pavisam noteikti pārpratīs
Te bija labs piemērs. Montenegro - Melnkalne. Tad, ja, piemēram, Melnkalne spēlēs futeni vai basketu ar kādiem āfrikāņiem, un kāds saskatīs negro arī spēli pārtraukt?
Tas, ka tiesnesis pateica kaut ko rasistisku (realitātē visticamāk vienkārši stulbs pārpratums, kā pats saki) tiešām ir iemesls pārtraukt sporta spēli? Tiem futbolistiem par to maksā. Milzīgu naudu. Treneriem arī maksā solīdi. Apliecini savu attieksmi ar sava darba pildīšanu un pēc mača parunā intervijās, taisi ierakstus soc. tīklos nevis iežmiedz asti kājstarpē. Te tiešām, jāatcerās MMA džeka izteikumi par basktebolistiem, jo futbolisti neiepaliek. Ir smieklīgi skatīties, kā cīnās par rasu vienlīdzību, apspiešanu, skaitot miljonus kontā.

     [+] [-]

, 2020-12-08 23:55, pirms 3 gadiem
Abas komandas dikvalificēt!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-08 23:56, pirms 3 gadiem
AlanRich rakstīja: Vai tiešām komentētāji ir stulbi. Viss ko dzird melnais ir negru, kas nu jau ir starptautiski atzīts, kā necieņu izrādošs vārds. Tas nekas, ka rumāņu valodā tas nozīmē ''Melns'', jo senegālietis taču nepārzin rumāņu valodu, līdz ar to viss ko viņš dzird ir negru. Un tas arī ir tas ko viņš prasa. ""Why you call me negru'' Diez gan stulbs pārpratums manā nozīmē, bet tā kā uz vietas šo situāciju neviens nevarējā izskaidrot iznākums arī diez gan loģisks. Tiesnesim jau bija jābūt nedaudz gudrākam rādīt uz melnādaino ar pirkstu un teikt negru.... Jābūt stulbam, lai nesaprastu, ka kāds, kurš nerunā tavu valodu to pavisam noteikti pārpratīs
Tu tieshaam esi debiils un vispaar nesaproti to peertikiu mentalitaati! Viniem ir galvenais atrast ieganstu lai vareetu kachaat savas pravas un te nu bija tas iegansts! Taa ir visprimitiivaakaa dziivnieciskaa manipuleeshana ar citu, apdaavniaanaaku butniu sapraatu, ar meerki peedeejiem likties muuzhiigi vainiigiem neapdaavinaato priekshaa

  +1 [+] [-]

, 2020-12-08 23:58, pirms 3 gadiem
Pavisam aptrakuši. Ok, sanāca pārpratums, likās ka uzkāsa, protestrēja. Bet tak paskaidroja, ka nav ļauni domāts. Tiešām jātaisa šāda brēka?

  +1 [+] [-]

, 2020-12-08 23:58, pirms 3 gadiem
tie nēgeri ahujeļi pēdējā laikā

     [+] [-]

, 2020-12-08 23:59, pirms 3 gadiem
Nu viņš var mēģināt izbraukt, ka teica “tas tur tālāk ēnā, tumsā stāvošais pilsonis!”😂

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:00, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Tu tieshaam esi debiils un vispaar nesaproti to peertikiu mentalitaati! Viniem ir galvenais atrast ieganstu lai vareetu kachaat savas pravas un te nu bija tas iegansts! Taa ir visprimitiivaakaa dziivnieciskaa manipuleeshana ar citu, apdaavniaanaaku butniu sapraatu, ar meerki peedeejiem likties muuzhiigi vainiigiem neapdaavinaato priekshaa
šausmas, man jāpiekrīt čurbanam

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:01, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Abas komandas dikvalificēt!
Vispareizākais risinājums. Neesmu tik liels futenes fans, taču atceros, kad komandas saņem sodus par raissitskiem, antisemītiskiem vai pārak politiskiem saukļiem. Soda komandas vai spēlētājus vai fanus, kas to darīja. Variantu, kad komandas dēļ žesta un izteikuma dēļ pamestu stadionu dzirdu pirmo reizi. Ja tā ir bijis - lai palīdz kādi izteiktāki futenes fani. Bet fifa, Uefa nevar to atstāt nesodītu. Lai soda tiesnesi, ka nedomā, bet arī komandas jāsoda, savādāk, katrs, kam būs izdevīgi sāks šitā "rādīt cieņu" melnajiem. NBA jau savā burbulī smuki to visu parādīja, ka viegli ļaut tikt pie visatļautības.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-09 00:05, pirms 3 gadiem
Negru rumāņu valodā var nozīmēt arī tumšs
https://context.reverso.net/transla...

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:05, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vispareizākais risinājums. Neesmu tik liels futenes fans, taču atceros, kad komandas saņem sodus par raissitskiem, antisemītiskiem vai pārak politiskiem saukļiem. Soda komandas vai spēlētājus vai fanus, kas to darīja. Variantu, kad komandas dēļ žesta un izteikuma dēļ pamestu stadionu dzirdu pirmo reizi. Ja tā ir bijis - lai palīdz kādi izteiktāki futenes fani. Bet fifa, Uefa nevar to atstāt nesodītu. Lai soda tiesnesi, ka nedomā, bet arī komandas jāsoda, savādāk, katrs, kam būs izdevīgi sāks šitā "rādīt cieņu" melnajiem. NBA jau savā burbulī smuki to visu parādīja, ka viegli ļaut tikt pie visatļautības.
nav visai baltajai rasei jāmaksā par melno kompleksiem attiecībā uz savu ādas krāsu. Nauda viņiem ir, lai izbalinās kā Džeksons, ja netīk būt mellam. Pasaki tam rumānim, ka mani droši drīkst saukt par balto

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:05, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: šausmas, man jāpiekrīt čurbanam
Man gribētos zināt, ko šaja situācijā teiks SC lielākais opozicionārs. Cik reizēm lasīti komentāri - diži neiepaliek no A-burta šajā tēmā. Bet nevar tak vairākuma viedokli paņemt.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:06, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vispareizākais risinājums. Neesmu tik liels futenes fans, taču atceros, kad komandas saņem sodus par raissitskiem, antisemītiskiem vai pārak politiskiem saukļiem. Soda komandas vai spēlētājus vai fanus, kas to darīja. Variantu, kad komandas dēļ žesta un izteikuma dēļ pamestu stadionu dzirdu pirmo reizi. Ja tā ir bijis - lai palīdz kādi izteiktāki futenes fani. Bet fifa, Uefa nevar to atstāt nesodītu. Lai soda tiesnesi, ka nedomā, bet arī komandas jāsoda, savādāk, katrs, kam būs izdevīgi sāks šitā "rādīt cieņu" melnajiem. NBA jau savā burbulī smuki to visu parādīja, ka viegli ļaut tikt pie visatļautības.
Labs variants, varbuut beidzot Franku klubu iipashnieki padomaas par sastaava tiiriishanu par labu Eiropeiskas izcelsmes Futbolistiem Tas pats ir attiecinaams arii uz izlasi Man, personiski, tas radiitu zinaamu gandariijumu, varbuut arii saaktu fanot par Franciju Futbolaa

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:07, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nav visai baltajai rasei jāmaksā par melno kompleksiem attiecībā uz savu ādas krāsu. Nauda viņiem ir, lai izbalinās kā Džeksons, ja netīk būt mellam. Pasaki tam rumānim, ka mani droši drīkst saukt par balto
Tur pilnīgi piekrītu. ne nu tiesnesi var sodīt, jo "neziņa neattaisno", nu sanāca pateikt kko raisistisku - par to soda. Bet tas komandām nedod tiesības uzvesties kā princesēm. Tā kā jāsoda arī komandas. Turklāt bargi - lai, kas tāds neatkārtojas.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:07, pirms 3 gadiem
Pilnīgs murgs. Cilvēks savā valodā pasaka melns un te futbolisti spēli uzreiz pārtrauc. Tā nav nekāda cīņa ar rasismu, tā ir pilnīga galējība, ko nedrīkst atbalstīt.
Diskvalifikāciju abām komandām varētu iedot. Bet to, protams, neviens neuzdrošināsies darit, tā vietā tiesnesi noliņčos. Šādi gadījumi tikai kultivē rasismu un naidu pret melno rasi, jo normālam cilvēka šī klaunāde ir apnikusi jau.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:08, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Labs variants, varbuut beidzot Franku kluu iipashniekii padomaas par sastaava tiiriishanu par labu Eiropeiskas izcelsmes Futbolistiem Tas pats ir attiecinaams arii uz izlasi Man, personiski, tas radiitu zinaamu gandariijumu, varbuut arii saaktu fanot par Franciju Futbolaa
Franku klubi, taja skaitā PSG pieder arābiem un ķīniešiem. Viņiem (jo īpaši pirmajiem) tās ir spēļmantiņas, kas ienes naudu un trofejas skapim ar ko palielīties citiem biezajiem. Tur toč uz to neiesprings

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:09, pirms 3 gadiem
Riebjas tie melnie jau. Melns ir melns,balts ir balts,resns ir resns zilais ir zilais.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:09, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tur pilnīgi piekrītu. ne nu tiesnesi var sodīt, jo "neziņa neattaisno", nu sanāca pateikt kko raisistisku - par to soda. Bet tas komandām nedod tiesības uzvesties kā princesēm. Tā kā jāsoda arī komandas. Turklāt bargi - lai, kas tāds neatkārtojas.
diemžēl atkārtosies un ticu ka vēl smagākā formā.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:10, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: diemžēl atkārtosies un ticu ka vēl smagākā formā.
Tāpēc ļoti ceru uz to, ka UEFA vai vismaz FIFA pietiks olu sodīt arī klubus... Tādā ziņā IIHF un Eiropas hoķis ir +- drošs - pūš krievu stabulē, grozās ap krievu naudu - tur šitādi pigori krietni knapāk ies cauri.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:11, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kāds prieks abām pametot laukumu? Papēti PSG sastāvu un sapratīsi, kāpēc viņi solidarizējās..
Ārprāts, ja tevi vislaik par balto palaistuvi sauks tu arī nesūdzēsies? Pirmkārt, es nesaku, ka es piekrītu BLM kustībai, tā ir neloģiska, jo viņi paši ir rasisti, bet es saku, ka rasisms ir visiem, gribot vai negribot kādu aizvainot, tā ir cilvēka daba. Runājot par citu tavu komentāru šeit, jā arī ķīnietis un japānis drošvien būtu uzskatījis to par rasismu, viņi vienkārši par to nerunā, jo līdzīgi kā baltie laiž to gar ausi, bet tas nemaina faktu, ka tas ir rasisms. Es saprotu, ka mūsu rase varbūt ir gudrāka un drošvien mēs neapvainotos, ja mūs, kā vienīgo balto nēģeru kompānijā izcelta ar pirkstu, bet cilvēciski, tā darīt nevajadzētu.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:11, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tāpēc ļoti ceru uz to, ka UEFA vai vismaz FIFA pietiks olu sodīt arī klubus... Tādā ziņā IIHF un Eiropas hoķis ir +- drošs - pūš krievu stabulē, grozās ap krievu naudu - tur šitādi pigori krietni knapāk ies cauri.
nepietiks!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:13, pirms 3 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Ārprāts, ja tevi vislaik par balto palaistuvi sauks tu arī nesūdzēsies? Pirmkārt, es nesaku, ka es piekrītu BLM kustībai, tā ir neloģiska, jo viņi paši ir rasisti, bet es saku, ka rasisms ir visiem, gribot vai negribot kādu aizvainot, tā ir cilvēka daba. Runājot par citu tavu komentāru šeit, jā arī ķīnietis un japānis drošvien būtu uzskatījis to par rasismu, viņi vienkārši par to nerunā, jo līdzīgi kā baltie laiž to gar ausi, bet tas nemaina faktu, ka tas ir rasisms. Es saprotu, ka mūsu rase varbūt ir gudrāka un drošvien mēs neapvainotos, ja mūs, kā vienīgo balto nēģeru kompānijā izcelta ar pirkstu, bet cilvēciski, tā darīt nevajadzētu.
es domāju, pēc šādas pārestības ne tikai ši spēle, bet viss futbols jāaptur uz pāris gadiem! Lai kas tik šasumīgs neatkārtotos
p.s. nēģeri neviens par palaistuvi nesauca. nu ja lasīji rakstu...

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:13, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tāpēc ļoti ceru uz to, ka UEFA vai vismaz FIFA pietiks olu sodīt arī klubus... Tādā ziņā IIHF un Eiropas hoķis ir +- drošs - pūš krievu stabulē, grozās ap krievu naudu - tur šitādi pigori krietni knapāk ies cauri.
IIHF un Eiropas hoķis šajā jautājumā ir drošs cita iemesla dēļ - melnādaino hokejistu ir ļoti maz.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:16, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: diemžēl atkārtosies un ticu ka vēl smagākā formā.
Es pat zinu kaadaa formaa Francijaa lielaakaa dalia lielveikalu apsargu ir peertiki, bet lielaakie lielveikalu zagli, savukaart ,ir galvenokaart Rumaaniu Chigaani Sekas priekh Rumaaniu Chavaam iedomaajies pats

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:16, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Es pat zinu kaadaa formaa Francijaa lielaakaa dalia lielveikalu apsargu ir peertiki, bet lielaakie lielveikalu zagli ,savukaart ,ir galvenokaart Rumaaniu Chigaani Sekas priekh Rumaaniu Chavaam iedomaajies pats
vaikalu zagļus, mašīnu skrāpētājus lai slāna, man vienalga to dara lieli nēģeri vai mazi ķīniešu karatisti

  -1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:18, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: es domāju, pēc šādas pārestības ne tikai ši spēle, bet viss futbols jāaptur uz pāris gadiem! Lai kas tik šasumīgs neatkārtotos
p.s. nēģeri neviens par palaistuvi nesauca. nu ja lasīji rakstu...
Es domāju tu ļoti labi saproti, ka es to ņēmu, kā piemēru, kādēļ melnie protestē, būdami visu laiku apsaukāti, nemaz neskaitot verdzības periodus.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:18, pirms 3 gadiem
Ne tas tik vien drīz būs - jo tālāk, jo trakāk - mani pilnībā apmierinātu balto rupekļu čempionu līga, bet, ja kāds izteiks šādu priekšlikumu (izņemot Žirinovski) to gaida mūža diskvalis un nopēlums. Te pat Vācija savā paššaustīšanā par Hitlera utml. grēkiem nobāl...

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:19, pirms 3 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Ārprāts, ja tevi vislaik par balto palaistuvi sauks tu arī nesūdzēsies? Pirmkārt, es nesaku, ka es piekrītu BLM kustībai, tā ir neloģiska, jo viņi paši ir rasisti, bet es saku, ka rasisms ir visiem, gribot vai negribot kādu aizvainot, tā ir cilvēka daba. Runājot par citu tavu komentāru šeit, jā arī ķīnietis un japānis drošvien būtu uzskatījis to par rasismu, viņi vienkārši par to nerunā, jo līdzīgi kā baltie laiž to gar ausi, bet tas nemaina faktu, ka tas ir rasisms. Es saprotu, ka mūsu rase varbūt ir gudrāka un drošvien mēs neapvainotos, ja mūs, kā vienīgo balto nēģeru kompānijā izcelta ar pirkstu, bet cilvēciski, tā darīt nevajadzētu.
Godīgi pateikt? Man būtu piekāst, jo ja cilvēks tik primitīvi apsaukājās, viņš nav tādā līmenī, lai būtu vērts kasīties.
Rasisms un visādi citi sliktie ismi ir pilna pasaule, bet kaut kā aizstāv tikai melnos un lgbtq. Arībaltie ir apspiesti, mocīti, slepkavoti - no visu rasu puses, tajā skaitā melnās. To pašu var teikt par dzeltenajiem. Vienīgie, kas šajā vajprātā kaut drusku ieguva ir sarkanie - indiāņi, kas varetu bū visapspiestākā rase, tīri tāpēc, ka viņiem atņēma dzīves teritoriju un līdz galam viņi to tā arī neatguva. Un ko viņi ieguva? To, ka pāris komandas ar sarkanādanā vārdu iepītu nosaukumā to izmainīja. Nu tas neskaitot melnos, kas iegūst nereali daudz, ar nebūt ne lielākajām ciešanām vēsturiski. Bāc tie paši latvieši - baltās rases pārstāvji vēsturiski ir bijuši ilgāk apspiesti, kā melnie.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:20, pirms 3 gadiem
Ieteiktu mainīt virsrakstu. Nevis rasistisko izteikumu, kurš tāds noteikti nebija, bet vienkārši izteikumu. Manuprāt ir jāsāk beidzot nospraust robežas šiem durakiem, kuri visur grib atrast rasismu. Ir cilvēki, kuri apzināti lieto rasistiskus izteicienus utt, bet nosaukt melnādaino par melnu ... Tas nav rasisms, varbūt stulbi, ka tā viņš izdarīja, neaizdomājoties, kur atrodas, bet TAS nav rasisms.

Sanāk, ka šis melnādainais treneris ir staigājošs rasisms, jo viņš ir melns/tumšs. Tas ir sviests. Apzināti aizvainot vai norādīt uz kādu ... Pateikt kādam idiots būtu jāuztver ar tādu pašu pompozitāti? Pietiek šito dzīt, reali apnicis.

Rasisms ibio.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:20, pirms 3 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Es domāju tu ļoti labi saproti, ka es to ņēmu, kā piemēru, kādēļ melnie protestē, būdami visu laiku apsaukāti, nemaz neskaitot verdzības periodus.
visi ir bijuši apsaukāti, visas rases bijušas vergi. visi. nav viņi nekādi unikāli un šis netika apsaukāts, vnk nosaukts savā ādas krāsā.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:21, pirms 3 gadiem
Pilnīgi bezsakarīgs cepiens.
Tiesnesis prasīja kolēģim, kurš jāsoda, bet spēlētājam jaka mugurā, numurs nav redzams. Noraksturoja pavisam vienkārši, un viss.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:21, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: IIHF un Eiropas hoķis šajā jautājumā ir drošs cita iemesla dēļ - melnādaino hokejistu ir ļoti maz.
ASV tā sauja jau paspēja traci pataisīt. ŠĪs sezonas Avtomobilist treneris ir viens no "upuriem", jo ex-amūrietis paraudāja, ka viņs esot rasists. Ar visu mazo melno skaitu pateicoties vienam Dumbam tik un tā NHL arī spēlētaji krita ceļos...Tā kā nevajag daudz melnos, lai taisītu putru.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:22, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ieteiktu mainīt virsrakstu. Nevis rasistisko izteikumu, kurš tāds noteikti nebija, bet vienkārši izteikumu. Manuprāt ir jāsāk beidzot nospraust robežas šiem durakiem, kuri visur grib atrast rasismu. Ir cilvēki, kuri apzināti lieto rasistiskus izteicienus utt, bet nosaukt melnādaino par melnu ... Tas nav rasisms, varbūt stulbi, ka tā viņš izdarīja, neaizdomājoties, kur atrodas, bet TAS nav rasisms.

Sanāk, ka šis melnādainais treneris ir staigājošs rasisms, jo viņš ir melns/tumšs. Tas ir sviests. Apzināti aizvainot vai norādīt uz kādu ... Pateikt kādam idiots būtu jāuztver ar tādu pašu pompozitāti? Pietiek šito dzīt, reali apnicis.

Rasisms ibio.
autors tak tvīto par nelietīgo rumāni nevis par pārspīlēto reakciju. tāds neko nemainīs.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:23, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Es pat zinu kaadaa formaa Francijaa lielaakaa dalia lielveikalu apsargu ir peertiki, bet lielaakie lielveikalu zagli, savukaart ,ir galvenokaart Rumaaniu Chigaani Sekas priekh Rumaaniu Chavaam iedomaajies pats
nu jau Tu akcentēji, tas nevienam neinteresēs, rumāņu tiesnesim vienkārši nepaveicās, ka valoda pieder pie romāņu valodu grupas...

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:23, pirms 3 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Es domāju tu ļoti labi saproti, ka es to ņēmu, kā piemēru, kādēļ melnie protestē, būdami visu laiku apsaukāti, nemaz neskaitot verdzības periodus.
Manupraat, buutu jaatstaaj tie verdziibas periodi neskarti jeb arii tie vergi fiziski jaaizniicina, pasaule vieglaak elpotu tagad, ja taa arii notiktu!
Vislielaakaa Balto kliuuda bija dekolonizeet Afriku un palaist briivaa pahpluusmaa taas neandertaaliu valsteles ar to neapteestiitiem radiijumiem

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:25, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: nu jau Tu akcentēji, tas nevienam neinteresēs, rumāņu tiesnesim vienkārši nepaveicās, ka valoda pieder pie romāņu valodu grupas...
Agris Suveizda Retweeted

Tancredi Palmeri

@tancredipalmeri
The racist episode has now become a diplomatic incident as Turkish president Erdogan has stepped in and has officially asked to UEFA ‘to intervene’

Pēdējā reizē, kad turki ko tādu no savas puses darīja, pāris franči tika noslepkavoti...

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:27, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: autors tak tvīto par nelietīgo rumāni nevis par pārspīlēto reakciju. tāds neko nemainīs.
Acīmredzot autors vēl ir jauns un neko nav pieredzējis iepriekšējā dzīvē - izskaidrojums

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:30, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Acīmredzot autors vēl ir jauns un neko nav pieredzējis iepriekšējā dzīvē - izskaidrojums
Autors te neko neglābs. Ja turku prezidents no tā taisa traci, tad tas, ka mazās Latvijas sporta portāls izmainīs virsrakstu diži nekas nemainīsies. Cepiens būs pamatīgs.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:30, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Agris Suveizda Retweeted

Tancredi Palmeri

@tancredipalmeri
The racist episode has now become a diplomatic incident as Turkish president Erdogan has stepped in and has officially asked to UEFA ‘to intervene’

Pēdējā reizē, kad turki ko tādu no savas puses darīja, pāris franči tika noslepkavoti...
Tas Erdogans ir krietni pretiigaaks par Belaru Batjku Luka grib palikt pie varas tikai un vienigi Baltkrievijaa, nekur citur, Erdogans grib atjaunot Osmana Impeeriju un islamizeet visu, ko tik var islamizeet Karabahas afeera tas ir tikai un vieniigi vinia darbs

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:31, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Autors te neko neglābs. Ja turku prezidents no tā taisa traci, tad tas, ka mazās Latvijas sporta portāls izmainīs virsrakstu diži nekas nemainīsies. Cepiens būs pamatīgs.
autors sniedz neprecīzu info, turku prezi tas neskar, mūs gan.
citā rakstā lukašenko nosaukts par Baltkrievijas vadoni. autori ir tupi.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:32, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Tas Erdogans ir krietni pretiigaaks par Belaru Batjku Luka grib palikt pie varas tikai un vienigi Baltkrievijaa, nekur citur, Erdogans grib atjaunot Osmana Impeeriju un islamizeet visu, ko tik var islamizeet Karabahas afeera tas ir tikai un vieniigi vinia darbs
Karabaha viss čotka, svešā valstī neviens neielīda.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:33, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Agris Suveizda Retweeted

Tancredi Palmeri

@tancredipalmeri
The racist episode has now become a diplomatic incident as Turkish president Erdogan has stepped in and has officially asked to UEFA ‘to intervene’

Pēdējā reizē, kad turki ko tādu no savas puses darīja, pāris franči tika noslepkavoti...
Ja jau tā, tad tas tikai parāda, ka Erdoganam svarīga jebkura iespeja izmantot nejaušus starpgadījumus, lai uzbrauktu Eiropai - lūk kas pie Jums par rasisma valstību, tādā veidā atbildot uz ES sankcijām un novēršot uzmanību no Turcijas ārpolitikas (iejaukšanās citu valstu iekšpolitikā).

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:33, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: autors sniedz neprecīzu info, turku prezi tas neskar, mūs gan.
citā rakstā lukašenko nosaukts par Baltkrievijas vadoni. autori ir tupi.
Autors pasniedz to situāciju tā, kā to pasniegs visur. Ja autors to pasniegs tā, kā ir patiesībā - viņu noēdīs bez sāls, lai cik skumji tas nebūtu.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:34, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Autors pasniedz to situāciju tā, kā to pasniegs visur. Ja autors to pasniegs tā, kā ir patiesībā - viņu noēdīs bez sāls, lai cik skumji tas nebūtu.
kas viņu noēstu, ja viņs uzrakstītu ka neveikla izteiciena dēļ sacēlās hajs? nu kas noēstu? te tak nav ko ēst, viss skaidrs un saprotams.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:35, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Karabaha viss čotka, svešā valstī neviens neielīda.
Karabaha ir sena Armeniu teritorija!!!

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:36, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Autors pasniedz to situāciju tā, kā to pasniegs visur. Ja autors to pasniegs tā, kā ir patiesībā - viņu noēdīs bez sāls, lai cik skumji tas nebūtu.
SC portālā varbūt arī nenoēstu, bet, ja SC vadība raustās, tad liktu "pārformatēt akcentus"...

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:36, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kas viņu noēstu, ja viņs uzrakstītu ka neveikla izteiciena dēļ sacēlās hajs? nu kas noēstu? te tak nav ko ēst, viss skaidrs un saprotams.
Vietējie liberasti, iespējams arī portāla īpašnieki - zviedru portālam kā ne kā pieder... Jo īpaši ja sodīs tikai tiesnesi - sanāks, ka viss pareizi bijis.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:37, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Karabaha ir sena Armeniu teritorija!!!
tu savās "senās teritorijas" vari iebāzt sev dējamajā. tā ir Azeirbaidžāna un viss.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:38, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vietējie liberasti, iespējams arī portāla īpašnieki - zviedru portālam kā ne kā pieder... Jo īpaši ja sodīs tikai tiesnesi - sanāks, ka viss pareizi bijis.
TVNETs lieto terminu "iespējams, rasisma skandāla dēļ", Delfi to sauc par skandālu. Vienīgi šis autors te murgo par rasismu.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:40, pirms 3 gadiem
Black Gazzele, bija tāds futbolists. Kā laiki mainījušies ne?

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:40, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: TVNETs lieto terminu "iespējams, rasisma skandāla dēļ", Delfi to sauc par skandālu. Vienīgi šis autors te murgo par rasismu.
Tvnet, Delfi pieder igauņiem. Biki cita attieksme - biki cita politika. Protams, varētu labot, bet paskatīsimies, kādas ziņas būs pēc pāris dienām - pēc Fifa, Uefa reakcijas.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:40, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tu savās senās teritorijas vari iebāzt sev dējamajā. tā ir Azeirbaidžāna un viss.
Kaadaa sakaraa taa ir Azerbaidzhaana!? Tikai tamdeel, ka Merkele un viniai liidziigi ta pasaka? Patiesie Fakti ir jaaveertee augstaak par "vispaarpienemto juridisko starptautisko atziishanu", jo taa var dazhaadu iemeslu deel buut neobjektiiva un liidz ar to NEPAREIZA!

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:42, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tvnet, Delfi pieder igauņiem. Biki cita attieksme - biki cita politika. Protams, varētu labot, bet paskatīsimies, kādas ziņas būs pēc pāris dienām - pēc Fifa, Uefa reakcijas.
neba zviedrs diktē virsrakstus. vnk pārspīlēta locīšanās izdomātas "problēmas" priekšā. nav aknas, nav stājas. bāba.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:43, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Kaadaa sakaraa taa ir Azerbaidzhaana!? Tikai tamdeel, ka Merkele un viniai liidziigi ta pasaka? Patiesie Fakti ir jaaveertee augstaak par "vispaarpienemto juridisko starptautisko atziishanu", jo taa var dazhaadu iemeslu deel buut neobjektiiva un liidz ar to NEPAREIZA!
ar šādu loģiku visi izkaus visus. ir jāapstājas! ir starptautiski atzītas robežas. Azeri karoja tikai savā teritorijā, atšķirībā nu tiem klauniem. Labi sadeva pa žaunām, malači! Par lielu Azeirbaidžānu!

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:45, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: neba zviedrs diktē virsrakstus. vnk pārspīlēta locīšanās izdomātas "problēmas" priekšā. nav aknas, nav stājas. bāba.
Par ko tu briinies? Praktiski VISI SC Futbola sadalias darboni ir visaktiivaakie ciiniitaaji pret rasismu Lielaako daui no bansiem esmu nokeeris tieshi rakstot Futbola sadaliaa

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:46, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Par ko tu briinies? Praktiski VISI SC Futbola sadalias darboni ir visaktiivaakie ciiniitaaji pret rasismu Lielaako daui no bansiem esmu nokeeris tieshi rakstot Futbola sadaliaa
es nebrīnos, es konstatēju faktu.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:48, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ar šādu loģiku visi izkaus visus. ir jāapstājas! ir starptautiski atzītas robežas. Azeri karoja tikai savā teritorijā, atšķirībā nu tiem klauniem. Labi sadeva pa žaunām, malači! Par lielu Azeirbaidžānu!
Tu gribi piedziivot musliku ekspansiju? TAA NAV VINU TERITORIJA, NAV, tur visu laiku ir Armeeni dziivojushi, pat ja kaadreiz formaali piedereeja pie Azerbaidzhaanas PSR NEPAREIZA ir taa "starptautiskaa atziishana", pagalam nepareiza, to vajadzeetu paarskatiit!

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:51, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ar šādu loģiku visi izkaus visus. ir jāapstājas! ir starptautiski atzītas robežas. Azeri karoja tikai savā teritorijā, atšķirībā nu tiem klauniem. Labi sadeva pa žaunām, malači! Par lielu Azeirbaidžānu!
okupētie rajoni ap Karabahu viena lieta, pati Karabaha padomju perioda AA robežās cita lieta, bija jāpiekrīt "arām" sarunām - bet nē neuztvēra nopietni kā 'azeri' nobruņojušies, tagad ir sliktāk...

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:51, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Tu gribi piedziivot musliku ekspansiju? TAA NAV VINU TEROTORIJA, NAV, tur visu laiku ir Armeeni dziivojushi, pat ja kaadreiz formaali piedereeja pie Azerbaidzhaanas PSR NEPAREIZA ir taa "starptautiskaa atziishana", pagalam nepareiza, to vajadzeetu paarskatiit!
kāda tev ekspanija? viņi part karabahu neaiztika, tik tās pie karabahas teritorijas atbrīvoju, no kurienes armēņi padzina. nekur tālāk viņi nav gājuši un es esmu viņu pusē. ar tavu loģiku daļu Latvijas jāatdod somiem un estiem, kā līvu bračkām. senās zemes, ibio. Un mums jārauj uz belariju, baltu zemēm.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:52, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: okupētie rajoni ap Karabahu viena lieta, pati Karabaha padomju perioda AA robežās cita lieta, bija jāpiekrīt "arām" sarunām - bet nē neuztvēra nopietni kā 'azeri' nobruņojušies, tagad ir sliktāk...
vajadzēja runāt pirms 30 gadiem, tagad paši atrāvās par saviem savārītajiem sūdiem.

     [+] [-]

, 2020-12-09 00:57, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: vajadzēja runāt pirms 30 gadiem, tagad paši atrāvās par saviem savārītajiem sūdiem.
Pat ne pirms 30, Putins ik pa brīdim Pašikam uzgrieza pēdējā konflikta gaitā, bet tas tikai tad piekrita, kad visi tanki bija nodedzināti no gaisa un ļipa starpā.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-09 00:59, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Godīgi pateikt? Man būtu piekāst, jo ja cilvēks tik primitīvi apsaukājās, viņš nav tādā līmenī, lai būtu vērts kasīties.
Rasisms un visādi citi sliktie ismi ir pilna pasaule, bet kaut kā aizstāv tikai melnos un lgbtq. Arībaltie ir apspiesti, mocīti, slepkavoti - no visu rasu puses, tajā skaitā melnās. To pašu var teikt par dzeltenajiem. Vienīgie, kas šajā vajprātā kaut drusku ieguva ir sarkanie - indiāņi, kas varetu bū visapspiestākā rase, tīri tāpēc, ka viņiem atņēma dzīves teritoriju un līdz galam viņi to tā arī neatguva. Un ko viņi ieguva? To, ka pāris komandas ar sarkanādanā vārdu iepītu nosaukumā to izmainīja. Nu tas neskaitot melnos, kas iegūst nereali daudz, ar nebūt ne lielākajām ciešanām vēsturiski. Bāc tie paši latvieši - baltās rases pārstāvji vēsturiski ir bijuši ilgāk apspiesti, kā melnie.
Pirmais teikums laikam izskaidro visu, ja esi pietiekami gudrs, tad tev būs vienalga, bet LV krievus necieš, ir iemesls, melnie (normāli melnie, nevis radji prikola) cīnās par rasismu, sievietes par savu vienlīdzību (kas man arī šķiet normāli, bet normas robežās, nekāds feminatzi), jebkurā pasaules vietā, kāds kādam ir darījis pāri, visi var sūdzēties, īpaši tie, kas zem britiem bijuši. Ja pareizi lasīji, tad es nevienā brīdī šoreiz neaizstāvēju tiesnesi vai otru iesaistīto personu, es tikai teicu, ka man prieks, ka ABAS komandas, nevis tikai turki aizgāja no laukuma, lai arī tas nebija rasisms un bija pārpratums, man tiešām šķiet, ja abas puses to nolemj, tad varbūt kāds arī uz to vēl vairāk pievērsīs uzmanību.

P.S. LGBQTR vai vēl kā viņus sauc pārspēj pat BLM.

     [+] [-]

, 2020-12-09 01:00, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Pat ne pirms 30, Putins ik pa brīdim Pašikam uzgrieza pēdējā konflikta gaitā, bet tas tikai tad piekrita, kad visi tanki bija nodedzināti no gaisa un ļipa starpā.
ā, tādā ziņā jā. Putins tur var griezt vai negriezt, viņi jau nojūgušies tajā tēmā un baidījās no tā kas notiks pašā Armēnijā. Nācās dabūt pērienu tur, lai tāpat dabūtu pērienu mājās. Ielaiduši viņi visu.

     [+] [-]

, 2020-12-09 01:03, pirms 3 gadiem
Erdogans ir cieši saistīts ar šo turku klubu. Ja kādam interesē vairāk, iedošu linku: https://atalayar.com/en/content/bas...

  +2 [+] [-]

, 2020-12-09 01:07, pirms 3 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Pirmais teikums laikam izskaidro visu, ja esi pietiekami gudrs, tad tev būs vienalga, bet LV krievus necieš, ir iemesls, melnie (normāli melnie, nevis radji prikola) cīnās par rasismu, sievietes par savu vienlīdzību (kas man arī šķiet normāli, bet normas robežās, nekāds feminatzi), jebkurā pasaules vietā, kāds kādam ir darījis pāri, visi var sūdzēties, īpaši tie, kas zem britiem bijuši. Ja pareizi lasīji, tad es nevienā brīdī šoreiz neaizstāvēju tiesnesi vai otru iesaistīto personu, es tikai teicu, ka man prieks, ka ABAS komandas, nevis tikai turki aizgāja no laukuma, lai arī tas nebija rasisms un bija pārpratums, man tiešām šķiet, ja abas puses to nolemj, tad varbūt kāds arī uz to vēl vairāk pievērsīs uzmanību.

P.S. LGBQTR vai vēl kā viņus sauc pārspēj pat BLM.
Abu komandu noiešana rada vienu baigo problēmu - to turpmāk var izmantot, kā iespēju piešūt rasismu visam. Vel vairāk kā šobrīd...Un ar to naudu, kas ir futbolistiem - var rīkoties krietni efektīvāk un arī cienīgāk pret saviem faniem, kas dēļ šī pārpratuma zaudē iespēju vērot savu izklaidi un sportistu darbu - maču

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 01:11, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Abu komandu noiešana rada vienu baigo problēmu - to turpmāk var izmantot, kā iespēju piešūt rasismu visam. Vel vairāk kā šobrīd...Un ar to naudu, kas ir futbolistiem - var rīkoties krietni efektīvāk un arī cienīgāk pret saviem faniem, kas dēļ šī pārpratuma zaudē iespēju vērot savu izklaidi un sportistu darbu - maču
To es saprotu un es ļoti ceru, ka UEFA šo situāciju atrisinās pareizi

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 01:11, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Abu komandu noiešana rada vienu baigo problēmu - to turpmāk var izmantot, kā iespēju piešūt rasismu visam. Vel vairāk kā šobrīd...Un ar to naudu, kas ir futbolistiem - var rīkoties krietni efektīvāk un arī cienīgāk pret saviem faniem, kas dēļ šī pārpratuma zaudē iespēju vērot savu izklaidi un sportistu darbu - maču
Par to jau arī iet runa, ka tālāk šādi nummeri gaidāmi vēl un vēl... Bet kurš apbižotais pateiks, ka nevēlas spēlēt ar rasistiem un viņu tiesnešiem, tāpēc "spēlēsim atsevišķi ar saviem tiesnešiem"?

  +2 [+] [-]

, 2020-12-09 01:17, pirms 3 gadiem
Abas komandas nhuj izslēgt par šādu gājienu ibiomaķ!!

  +2 [+] [-]

, 2020-12-09 01:18, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Abu komandu noiešana rada vienu baigo problēmu - to turpmāk var izmantot, kā iespēju piešūt rasismu visam. Vel vairāk kā šobrīd...Un ar to naudu, kas ir futbolistiem - var rīkoties krietni efektīvāk un arī cienīgāk pret saviem faniem, kas dēļ šī pārpratuma zaudē iespēju vērot savu izklaidi un sportistu darbu - maču
TĀPĒC DISKĀBELIS JĀDOD ABIEM! 0PTS ABIEM! NĀKAMREIZ PADOMĀS

     [+] [-]

, 2020-12-09 01:21, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: TĀPĒC DISKĀBELIS JĀDOD ABIEM! 0PTS ABIEM! NĀKAMREIZ PADOMĀS
ko auro naktī? es jau visu izkonspektēju un lēmumu uzrakstīju

     [+] [-]

, 2020-12-09 01:21, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ko auro naktī?
Liberasti izbesija, dusmas kaut kur jaizliek...

     [+] [-]

, 2020-12-09 01:22, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: TĀPĒC DISKĀBELIS JĀDOD ABIEM! 0PTS ABIEM! NĀKAMREIZ PADOMĀS
Vai tad es pats to nebiju uzrakstījis? Ka jāsoda abi?

     [+] [-]

, 2020-12-09 01:24, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vai tad es pats to nebiju uzrakstījis? Ka jāsoda abi?
Nelasiju komentus izlasiju virsrakstu, izplosījos... tagad sāku patīt atpakaļ, kas īsti notiek.... Tjomam labs niks, pareiz Bansis teica sakot ka ķīnietis

     [+] [-]

, 2020-12-09 01:33, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nelasiju komentus izlasiju virsrakstu, izplosījos... tagad sāku patīt atpakaļ, kas īsti notiek.... Tjomam labs niks, pareiz Bansis teica sakot ka ķīnietis
Soross viņu čakarē

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 01:36, pirms 3 gadiem
Nēģeru rasisms!

  -2 [+] [-]

, 2020-12-09 07:05, pirms 3 gadiem
nazhiss rakstīja: Tagad katrs ebrejs apvainosies..
Neatbalstu rasismu, bet nu b*e, kāda starpība, kā mani nosauc.
Jūtos lepns, ka kāds par mani izrāda interese, značit svarīgs esmu.
Es part tevi noziņoju drošībniekiem, Tev pat niks ir nacistisks. Šis portāls vienu dienu norausies par nespēju izkontrolēt fašistus.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 08:14, pirms 3 gadiem
“Rasisms” ir sociālās kontroles rīks, ko izmanto vienīgi pret baltajiem cilvēkiem Rietumos. Visiem pārējiem ir atļauts atklāti atbalstīt savu etnisko grupu.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-09 08:26, pirms 3 gadiem
Melnais tādu trādi rīdi uzrīkoja, pats trako, tad tiek atvēsināts un apvainojas ka nosaukts par melno?

     [+] [-]

, 2020-12-09 09:55, pirms 3 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Es part tevi noziņoju drošībniekiem, Tev pat niks ir nacistisks. Šis portāls vienu dienu norausies par nespēju izkontrolēt fašistus.
Nu jā, tur nu tiešām bija par ko ziņot. Apmēram tāds pats ambālis esi kā tas mellais, kurš piesaukts rakstā. Tavā izpratnē, ja pielieto vārdu žīds(komentārā gan bija jevrejs) vai nēģeris, tad tas ir rasisms? Kā tad, tavuprāt, lai viņus nosauc?

  -1 [+] [-]

, 2020-12-09 10:20, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Peec muusdienu politkorektisma likumiem, tagad itin viss, kas ir melns, ir jaasauc par AFRO Melnais caurums- AFRO caurums, melnais kvadraats- AFRO kvadraats, melnaa diena- AFRO diena un t.t.
Tavi uzskati, protams, labi zināmi, bet kāpēc tu izliecies par muļķi un nesaproti, par ko šajā konkrētajā gadījumā bija cepiens? Cepiens bija nevis par negro/afro, bet par to, ka VISPĀR tika izšķirts pēc krāsas, pat ja vārds būtu super pieklājīgs un tolerants. Melnais gribēja, lai uz viņu norāda tāpat, kā tad, ja tur visi būtu vienādi. "Lūk, šis spēlētājs" vai kā tamlīdzīgi.

     [+] [-]

, 2020-12-09 10:27, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Tavi uzskati, protams, labi zināmi, bet kāpēc tu izliecies par muļķi un nesaproti, par ko šajā konkrētajā gadījumā bija cepiens? Cepiens bija nevis par negro/afro, bet par to, ka VISPĀR tika izšķirts pēc krāsas, pat ja vārds būtu super pieklājīgs un tolerants. Melnais gribēja, lai uz viņu norāda tāpat, kā tad, ja tur visi būtu vienādi. "Lūk, šis spēlētājs" vai kā tamlīdzīgi.
Bļaķ, tu stulbais liberast... pasaki man labāk, kāpēc nevar šķirt pēc krāsas? Kas tālāk? Pēc matukrāsas nevarēs šķirt, teikt tas tur blondais vai brūnmatis?? Saproti muļķi līdz kādam beztolkam esam nonākuši ar šito rasisma cepšanos?

     [+] [-]

, 2020-12-09 10:31, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bļaķ, tu stulbais liberast... pasaki man labāk, kāpēc nevar šķirt pēc krāsas? Kas tālāk? Pēc matukrāsas nevarēs šķirt, teikt tas tur blondais vai brūnmatis?? Saproti muļķi līdz kādam beztolkam esam nonākuši ar šito rasisma cepšanos?
Man vienmēr ir interesējis, kā tādi amēbas kā tu lasa tekstu. Bet nopietni - tu katru otro vārdu izlasi, pa diagonāli vai kā?

     [+] [-]

, 2020-12-09 10:52, pirms 3 gadiem
biskaps rakstīja: Nu jā, tur nu tiešām bija par ko ziņot. Apmēram tāds pats ambālis esi kā tas mellais, kurš piesaukts rakstā. Tavā izpratnē, ja pielieto vārdu žīds(komentārā gan bija jevrejs) vai nēģeris, tad tas ir rasisms? Kā tad, tavuprāt, lai viņus nosauc?
par tupo doboldu

     [+] [-]

, 2020-12-09 10:53, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kāda tev ekspanija? viņi part karabahu neaiztika, tik tās pie karabahas teritorijas atbrīvoju, no kurienes armēņi padzina. nekur tālāk viņi nav gājuši un es esmu viņu pusē. ar tavu loģiku daļu Latvijas jāatdod somiem un estiem, kā līvu bračkām. senās zemes, ibio. Un mums jārauj uz belariju, baltu zemēm.
Johaidī, te pat jūtu, ka būšu Ķomas pusē, galīgi nevelk atbalstīt musulmaņu koalīciju, ja karo pret kristiešiem.

     [+] [-]

, 2020-12-09 14:25, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Johaidī, te pat jūtu, ka būšu Ķomas pusē, galīgi nevelk atbalstīt musulmaņu koalīciju, ja karo pret kristiešiem.
vieni čorti kāva otrus, tagad otri pakāva pirmos. un man vienalga kurā iestādē šie rāpo uz ceļiem kaut ko lūgdami, visi vienādi.

     [+] [-]

, 2020-12-09 14:57, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: vieni čorti kāva otrus, tagad otri pakāva pirmos. un man vienalga kurā iestādē šie rāpo uz ceļiem kaut ko lūgdami, visi vienādi.
musļikiem bonusā nāk līdzi pārliecība, ka jāapkaro visi "neticīgie", tātad tie ir daudz bīstamāki par kristiešu čortiem. Un, kaut uz baznīcu neeju, tomēr džīzess tuvāks par allahu.

     [+] [-]

, 2020-12-09 17:25, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: musļikiem bonusā nāk līdzi pārliecība, ka jāapkaro visi "neticīgie", tātad tie ir daudz bīstamāki par kristiešu čortiem. Un, kaut uz baznīcu neeju, tomēr džīzess tuvāks par allahu.
šajā gadījumā viņi ņēmās savā teritorijā un tur tie armēņu krustneši pirms 27 gadiem izturējās daudz necilvēcīgāk kā šie musļiki tagad pret viņiem.