Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Milžu cīņa: "Barcelona" pret Minhenes "Bayern"

Agris Suveizda

Milžu cīņa: "Barcelona" pret Minhenes "Bayern"
"Barcelona" zvaigzne Lionels Mesi slavas virsotnē
Foto: AP

Šovakar tiks aizvadīta UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfināla pirmā spēle. Barselonā, "Nou Camp" stadionā savā starpā tiksies divi superklubi – vietējais "Barcelona" un Minhenes "Bayern". Tiek prognozēti īsti futbola svētki, tādu uzbrūkošo spēlētāju kā Mesi, Anrī, Riberī u.c. izpildījumā. Spēles sākums plkst. 21:45 pēc Latvijas laika.

Astotdaļfināla lidojums

Astotdaļfinālā nedz "Bayern', nedz "Barcelona" nevarēja sūdzēties par izlozi. Bavāriešiem pretī stājās Lisabonas "Sporting", taču portugāļi izrādījās negaidīti nevarīgi un cieta smagu sagrāvi abos mačos. Divu spēļu summā minhenieši triumfēja ar 12:1! Savukārt "Barcelona" tikās ar Francijas futbola Goliātu Lionas "Olympique". Tomēr francūžus visas sezonas garumā skāra milzīgas savainojumu problēmas aizsardzības līnijā, kas vēl vairāk mazināja iespējas apturēt reaktīvos "Barcelona" spēlētājus. Ja pirmo spēli savās mājās "Lyon" aizvadīja godam – 1:1 -, tad Barselonā francūži tika burtiski sabradāti – 5:2, kaut arī vajadzēja būt pat vairāk.

Barsa stūrē pretīm titulam

Spānijas "Barcelona" "La Liga" čempionātā pēc 29 kārtām atrodās pirmajā pozīcijā, par sešiem punktiem apsteidzot niknāko konkurenti Madrides "Real". Pēdējā kārtā, pateicoties kamerūnieša Samuela Eto'o gūtajiem vārtiem, "Barcelona" izbraukumā ar 1:0 apspēlēja "Valladolid". Diametriāli pretējā noskaņojumā atrodās vācieši, jo nedēļas nogalē cieta apkaunojošu sakāvi pret konkurentiem "Wolfsburg" – 5:1. Pēc 26 kārtām "Bayern" atrodās tikai ceturtajā pozīcijā, tomēr līdz tik kārotajai pirmajai vietai ir tikai uzvaras tiesa – trīs punkti.

Totālais futbols?

Abas komandas Eiropā ieguvušas uzbrūkošas vienības slavu. Čempionu līgas izslēgšanas mačos allaž dominējis piesardzīgais aizsardzības futbols, jo katru vārtu cena ir milzīga. Tomēr šajā duelī tiek prognozēts, tā sauktais, totālais futbols, jo abas komandas spēlēt no aizsardzības nemaz īsti neprot un nevēlas. Klubu lielākais trumpis ir tieši priekšējā līnija, un, domājams, tā tas paliks arī šovakar, jo īpaši zinot "Nou Camp" zālāja milzīgos plašumus. Gan "Bayern", gan "Barcelona" šosezon Čempionu līgā guvušas pa 24 vārtiem, kas ir pārliecinoši labākais rādītājs.

"Bayern" bez Klozes un Lusio

Kamēr "Barcelona" palīdzēt nevarēs aizsargi Gabriels Milito un Eriks Abidāls, "Bayern" zaudējumi ir daudz nozīmīgāki. Potītes savainojums ir Miroslavam Klozem, kurš ar septiņiem precīziem raidījumiem pašreiz atrodas Čempionu līgas labāko vārtu guvēju augšgalā. Tāpat savainots ir aizsardzības balsts brazīlietis Lusio. Savukārt cits aizargs Daniels van Buitens tik tikko atgriezies no Beļģijas, kur ģimenes apstākļu dēļ pavadīja pēdējās divas nedēļas. Viņa piedalīšanās mačā ir zem jautājuma zīmes.

Treneri sola uzbrukt

"Mēs uzbruksim jau kopš pirmās minūtes un turpināsim uzbrukt visu maču. "Bayern" ir fiziski spēcīga komanda, tomēr mēs nenodosim savus principus un spēlēsim tā, kā to esam darījuši visu sezonu. Tik augstā līmenī pretinieks soda par katru kļūdu. Neuzskatu, ka mēs esam favorīti. Ja kādam ir priekšrocība, tad tie ir "Bayern", jo atbildes spēle notiks Minhenē. Mēs respektējam viņus, tāpēc redzēsim, vai mums izdosies viņus izsist", sacīja "Barcelona" galvenais treneris Pepe Gvardiola. "Pat bumbu zēniem ir liela nozīme – viņiem savs darbs jādara ātri."

"Mēs uzbruksim, tādēļ mūsu fani varbūt laimīgi, jo redzēs lielisku spēli starp diviem Eiropas milžiem. Man ir liels respekts prêt Barselonu, jo viņi aizvada fantastisku sezonu. Tāpat varu apsveikt Gvardiolu par kādreizējās Johana Kruifa filozofijas turpināšanu. Taču tāpat uzskatu, ka mums ir laba komanda. Ja Gvardiolam ir Mesi, man ir cits ģēnijs – Riberī. "Nou Camp" īpaši motivēs manus spēlētāju, jo ne katru dienu iznāk spēlēt 96 tūkstošu skatītāju klātbūtnē," teica "Bayern" galvenais treneris Jirgens Klinsmans.

Izmantotie resursi:
uefa.com
fcbayern.t-home.de

  -3 [+] [-]

, 2009-04-08 12:20, pirms 16 gadiem
Bayern jaazaudee

  +5 [+] [-]

, 2009-04-08 12:21, pirms 16 gadiem
Par lielu Barcu!
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv

  +7 [+] [-]

, 2009-04-08 12:35, pirms 16 gadiem
Cerams, ka Van Buitens spēlēs, jo priekš Breno šī var būt pārāk atbildīga spēle! Domāju, visvairāk pietrūks Klozes, jo šis uzbrucējs sev dotās izdevības tomēr izmanto (ko arī pierādīja līdzšinējos ČL mačos).
Jācer, ka Wolfsburgas murgs jau būs aizmirsts, un notiks pilnīga koncentrēšanās šai spēlei.
Arī gribās šovakar redzēt atklātu, uzbrūkošu un skaistu futbolu. Kā jau īsts Bayern fans, ceru uz pozitīvu iznākumu šajā spēlē (tai pat nevajag obligāti būt uzvarai ). Gribās, lai viss izšķirās atbildes mačā Minhenē, nevis jau šovakar

 +13 [+] [-]

, 2009-04-08 12:36, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kaut vini vaaciesus samaltu miltos
Ko ta dusmojies, lellīt??? Vācieši tevi apbižojuši??

  +3 [+] [-]

, 2009-04-08 12:37, pirms 16 gadiem
Barcai jāņem, Messi visu nokārtos

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 12:38, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Bayern jaazaudee
bayern vines

  +5 [+] [-]

, 2009-04-08 12:38, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kaut vini vaaciesus samaltu miltos
Par daudz gribi
Sandriņ, kādi tev iebildumi pret vāciešiem? Un principā tur nemaz nav visi vācieši...
Žēl, ka M. Klose nevarēs palīdzēt...

  -3 [+] [-]

, 2009-04-08 12:38, pirms 16 gadiem
Cerams, ka Barca buus attieciigajaa noskanjojumaa, tad Barern nav nekaadu izredzju (jo shosezon paaraak nestabili speelee).

  +8 [+] [-]

, 2009-04-08 12:41, pirms 16 gadiem
Jay rakstīja: Ko ta dusmojies, lellīt??? Vācieši tevi apbižojuši??
a ko viņa futbola sadaļā pazaudējusi?

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 12:42, pirms 16 gadiem
Gaidāma fantastiska spēle!
Par to, ka Barca uzbruks, nešaubos ne mirkli, jo viņiem jau pirmajā spēlē jāgūst pārsvars, ko Minhenē vienkārši jānotur.
Camp Nou šogad Barcelona ir lieliska, taču jāuzmanās no Riberī un kompānijas, jo viņi šogad var nospēlēt lieliskas spēles.

Gaidām, ko parādīs superzellis MESSI.

MES QUE UN CLUB!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-04-08 12:45, pirms 16 gadiem
Jay rakstīja: Ko ta dusmojies, lellīt??? Vācieši tevi apbižojuši??
Saproti, deel viena cilveeku gribu, lai sie taa aplauzas futbolaa, tad es buutu tik laimiiga

GO BARCA !!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-08 12:45, pirms 16 gadiem
Barcas spēlētāji gan uzsver, ka labāk būtu redzējuši kā Bayern vinnē Wolfsburgu, jo ievainots zvērs ir visbīstamākais. Žēl, ka nespēlēs ne Lusio, ne Kloze, laikam arī Van Bujtens nespēlēs. Traki, jācer, ka tiks noturēts cerīgs rezultāts pirms otrās spēles, tas ir- zaude -1 vai niča, ideālajā variantā- uzvara, kas ir gandrīz neticami Van Bomels jau paziņojis, ka nesvinēs, ja iesitīs vārtus! Arī Johans Kruifs savā blogā[vai kko tādu viņš raksta] ir uzsvēris, ka Bayern pēc šādas sagrāves būs bīstamāki Gaidu daudzus izcilus dueļus- Alves-Riberī, Messi pret Lāmu, Toni pret Pikē/Markezu, Šveinijs pret Pujolu[lasīju, ka Pujolu varētu likt malā], un noteikti Ze Roberto pret Jaju, Šavi pret MvB utt. Ehh, nevaru sagaidīt, domājams, ka vārtusargs varētu iegāzt Bayern, būšu priecīgs, ja tagad kļūdos Varu tikai pateikt to, ka skatoties uz abu komandu vārtusargiem, vajadzētu būt daudz sitieniem pa vārtiem Lai uzvar labākais
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 12:46, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: a ko viņa futbola sadaļā pazaudējusi?
Es to ar nesaprotu, tad viņa ir kā apmāta ar to dzērāju, tad vēl kaut kas, bet gudra viņa nav...
Ja viņa ir ar kādu apmāta, tad uzreiz pārējie ir mēs*i, vienmēr cits ir pie kaut kā vainīgs, tikai ne viņas dzērājs...
Un ja vēl pieminam basketbolu, tad, ja pretinieks uzvar, tad tā bija haļava, bet ja uzvar BK Ventspils, tad tā bija pelnīta uzvara, nu nav tas normāli...

  +4 [+] [-]

, 2009-04-08 12:47, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Šovakar redzēsim Barsas triumfu un rezultāts būs graujošs!
Čali, kas tev pazudis CL sadaļā? MC taču UEFA kausā spēlē Varbūt Barcas triumfs būs, bet par graujošo rezultātu šaubos

  +4 [+] [-]

, 2009-04-08 12:48, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: man pret vaaciesiem ir VISLEILAAKIE iebildumi! pietiek jau ar to ka ta ir Bayern, kaut viniem visas bumbas tiesi vaartos buutu
Vo vo, es arī neatteiktos lai visas Bayern bumbas būtu tieši vārtos Diemžēl, pretiniekiem ir arī vārtusargi, tāpēc tā nenotiek

  -4 [+] [-]

, 2009-04-08 12:50, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Vo vo, es arī neatteiktos lai visas Bayern bumbas būtu tieši vārtos Diemžēl, pretiniekiem ir arī vārtusargi, tāpēc tā nenotiek
nekas pietiks arii ar 1:0

     [+] [-]

, 2009-04-08 12:51, pirms 16 gadiem
Es doma ka bus 2-0 vai 3-0.Barca uzvarees!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 13:13, pirms 16 gadiem
00000000 rakstīja: Es doma ka bus 2-0 vai 3-0.Barca uzvarees!
ES DOMA, KA TU IR BAIGS ANALFABETS.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 13:14, pirms 16 gadiem
Runājot par pašu spēli: Sagaidāms lielisks duēlis starp divām uzbrukt mīlošām komandām. Ar nepacietību gaidīšu šīs spēles sākumu.

Bayern FTW!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-08 13:24, pirms 16 gadiem
Koeficents labs uz bayern 7.75 pret Barsas 1.40 , es domāju, ka ļoti atbilstošs spēku samēriem!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 13:28, pirms 16 gadiem
zel ka abas komandas nevar tikt talak

  -1 [+] [-]

, 2009-04-08 13:32, pirms 16 gadiem
abas komandas simpatize,bet laikam busu pa frichiem,lai chelseai vieglaks pusfinals. :d

  +3 [+] [-]

, 2009-04-08 13:33, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: abas komandas simpatize,bet laikam busu pa frichiem,lai chelseai vieglaks pusfinals. :d
1)Chelsea vēl nekur nav tikuši
2)Kāpēc tu domā, ka būs vieglāks, ja viņi tur tiks? Es jau 1/4 gribēju Chelsea lai ielozē Bayern, es jau būšu lai Chelsea izsit Pool, jo tad Bayern/Barcai būs vieglāks pusfināls, jo Pool ir spēcīgāki par Chelsea Vismaz CL 100%

     [+] [-]

, 2009-04-08 13:40, pirms 16 gadiem
tv6 raadiis ??

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 13:42, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: abas komandas simpatize,bet laikam busu pa frichiem,lai chelseai vieglaks pusfinals. :d
Nesteidzies ar secinājumiem vel FC Chelsea vel nav tikusi pusfinaalaa !!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 13:43, pirms 16 gadiem
tad jau redzes pec 2 spelem,kas un ka.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-08 13:45, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Šovakar redzēsim Barsas triumfu un rezultāts būs graujošs!
skaties ka neaplauzies un neko nevar zinaat vis var gadiiities
Es protams tikai un vieniigi par Bayern

VIVA VIVA FC BAYERN

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 13:47, pirms 16 gadiem
BARCA GO GO GOOOOLLLLL!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-08 13:50, pirms 16 gadiem
Reaali paveerojiet Bayern atbalstiitaaju komentaarus un Barcas atbalstiitaaju komentaarus par to var izdariit paaris labus secinaajumus .
un tie kas runaa gudri par to ka Barca sagraus Bayern pat visticamaak nav nemaz nekaadi fani vnk katru gadu fano par to kam ie vislavaakais koeficents un pem ja cl vinees Bayern tad visi teiks es jau biju visu laiku par Bayern

  +6 [+] [-]

, 2009-04-08 13:52, pirms 16 gadiem
Riha rakstīja: tv6 raadiis ??
Nē, tie ________ rādīs, visticamāk, garlaicīgāko 1/4 spēli Pool-Chelsea

     [+] [-]

, 2009-04-08 13:56, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Nē, tie ________ rādīs, visticamāk, garlaicīgāko 1/4 spēli Pool-Chelsea
nevis vis ticamaak bet taa ir nolemts nekas vismaz varees skatiities 2 speles vienlaiciigi vienu pa tv otru uz pc .

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 14:05, pirms 16 gadiem
host rakstīja: nevis vis ticamaak bet taa ir nolemts nekas vismaz varees skatiities 2 speles vienlaiciigi vienu pa tv otru uz pc .
Es zinu, ka tā ir nolemts, bet domāts, ka nevis visticamāk rādīs, bet tas, ka tā, visticamāk, būs garlaicīgākā spēle

  +4 [+] [-]

, 2009-04-08 14:15, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Saproti, deel viena cilveeku gribu, lai sie taa aplauzas futbolaa, tad es buutu tik laimiiga

GO BARCA !!!!
Tu ko bērnudārzniece??? Ciest nevaru tādus pinšķus kā tu.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 14:20, pirms 16 gadiem
Lielisks futbols ar Bayern uzvaru!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 14:33, pirms 16 gadiem
wow, nu nez, te ies smagi. Pēc kometiem va just, ka abas komandas skries pēc punktiem, solās būt ļoti interesanta spēle!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 14:35, pirms 16 gadiem
Shovakar ceru ka buus totaalais jeb end-to-end futbols.

     [+] [-]

, 2009-04-08 14:38, pirms 16 gadiem
Ceru, ka Barsalona uzvarēs šo spēli un arī visu turnīru.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 15:15, pirms 16 gadiem
host rakstīja: Reaali paveerojiet Bayern atbalstiitaaju komentaarus un Barcas atbalstiitaaju komentaarus par to var izdariit paaris labus secinaajumus .
un tie kas runaa gudri par to ka Barca sagraus Bayern pat visticamaak nav nemaz nekaadi fani vnk katru gadu fano par to kam ie vislavaakais koeficents un pem ja cl vinees Bayern tad visi teiks es jau biju visu laiku par Bayern
Man vairāk man vairāk liekas, ka tie, kas saka, ka Barca graus u.t.t, ir nevis Barcas fani, bet Bayern anti-fani, jo lielākoties viņi nav manīti regulāri atbalstam Barselonu.

Bet par spēli. Nu gaidu grandiozu spēli, tomēr nepatīk, ka pirmā spēles jāaizvada mājās. Nu redzēs, varbūt tas tieši palīdzēs spēlētājus motivēt. Koeficients uz Bayern uzvaru vienkārši nenormāls

Més que un club
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-08 15:29, pirms 16 gadiem
go barca. mes pa tevi..

  -4 [+] [-]

, 2009-04-08 15:31, pirms 16 gadiem
laruto1 rakstīja: Par lielu Barcu!
Barca sukā un Barcas fani arī sūkā!!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-04-08 15:43, pirms 16 gadiem
Guntis7 rakstīja: Barca sukā un Barcas fani arī sūkā!!!!
Sūkā tādi idioti kā tu.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 16:01, pirms 16 gadiem
Gruuti, pat ljoti gruuti izlemt kuru no abaam speeleem shovakar skatiities. Speeles zinjaa domaaju interesantaaka vareetu buut shii speele, bet man kaa Anglijas futbola fanam tikpat interesanti vareetu buut skatiities Pool speeli. Ehh...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 16:15, pirms 16 gadiem
nu tad SIEG HEIL

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 16:31, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Es zinu, ka tā ir nolemts, bet domāts, ka nevis visticamāk rādīs, bet tas, ka tā, visticamāk, būs garlaicīgākā spēle
nu jaa lab vinji vnk raada leetaako speeli ja abaas speelee superklubi

     [+] [-]

, 2009-04-08 17:18, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Gruuti, pat ljoti gruuti izlemt kuru no abaam speeleem shovakar skatiities. Speeles zinjaa domaaju interesantaaka vareetu buut shii speele, bet man kaa Anglijas futbola fanam tikpat interesanti vareetu buut skatiities Pool speeli. Ehh...
Dari kā es- uzslēdz lai fonā iet TV6[Pool spēle] un skaties netā šo

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 17:23, pirms 16 gadiem
sandrina laikam ir komunistu piekriteja,ja nepatik vaciesi.

     [+] [-]

, 2009-04-08 17:41, pirms 16 gadiem
Tas brīdis ir klāt! Tiešām būs ko redzēt. Jābūt 2-3 goliem vismaz. Un protams, TV6 jau jārāda angļu klubi...

Man čujs, ka Podoļskim un Mesī pa goliem, bet ar 2:1 uzvarēs Barca.

Aiziet! Pilnu Nou Camp!
';

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 17:47, pirms 16 gadiem
Nebūs Rensinga?

Jaunākais no Vācijas: Butt (Rensing) - Oddo, Demichelis, Breno (Ottl), Lahm (Lell) - Schweinsteiger, van Bommel, Ze Roberto, Ribéry - Toni, Podolski.

     [+] [-]

, 2009-04-08 17:51, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Nebūs Rensinga?

Jaunākais no Vācijas: Butt (Rensing) - Oddo, Demichelis, Breno (Ottl), Lahm (Lell) - Schweinsteiger, van Bommel, Ze Roberto, Ribéry - Toni, Podolski.
??? Kāpēc nebūs? Kur izraki? Breno vietā Otlu nevajag un Lāma vietā Lelu gan nē. Bet Buts ar savu pieredzi noderēs

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 17:53, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: ??? Kāpēc nebūs? Kur izraki? Breno vietā Otlu nevajag un Lāma vietā Lelu gan nē. Bet Buts ar savu pieredzi noderēs
Bild ziņo, ka nebūs. Un par Lāmu pienāk sliktas ziņas

  +4 [+] [-]

, 2009-04-08 17:54, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Šovakar redzēsim Barsas triumfu un rezultāts būs graujošs!
es pat tev ieliku ''-''

     [+] [-]

, 2009-04-08 17:54, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Bild ziņo, ka nebūs. Un par Lāmu pienāk sliktas ziņas
Nav godīgi Es ceru, ka būs šāds sastāvs- Buts-Odo,Demikelis,Breno, Lāms-Šveinijs,Van Bomels, Ze, Ribery- Toni, Poldijs! Borovskis, Altintops un vēl kkas uz maiņu

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 18:04, pirms 16 gadiem
Man ir tikai 1 lūgums, kāds varētu iedot linku, kur es varētu redzēt spēli šovakar?

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 18:12, pirms 16 gadiem
anti rakstīja: Man ir tikai 1 lūgums, kāds varētu iedot linku, kur es varētu redzēt spēli šovakar?
myp2p.eu vai atdhe.net Myp2p vajadzēs programmas kkādas nolādēt

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 19:39, pirms 16 gadiem
Nekādā gadījumā nedrīkst nenovērtēt Bayern, it īpaši savās mājas. Visu tikai grūtāku padara tas, ka 1. spēle mājās. Cerams, ka Barcas sestdienas neveiksmīgā spēle bija tikai sagadīšanās un līderu trūkuma rezultāts.
Šodien gaidu skaistu futbolu

  +3 [+] [-]

, 2009-04-08 19:41, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: es pat tev ieliku ''-''
es arī

  -3 [+] [-]

, 2009-04-08 20:11, pirms 16 gadiem
aj es pat iipashi neidzilinaasos reiniksrobis rakstiitajos palagos. viss ko varu pateikt. reinikam peec speles buus liela shkrobe. nu tur nevar buut citu variantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-08 20:48, pirms 16 gadiem
Skatoties uz pēdējo gadu rezultātiem Bavāriju diez vai var nosaukt par milzi.Spaiņu klubs objektīvi ir spēcīgāks,bet spēle ir spēle,tā var izvērsties visādi.Bet čempionu kausu protams paņems Laiverpūle.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 21:03, pirms 16 gadiem
Nav variantu, jāskatās tieši šī spēle, te varētu būt tāpat kā Villarreal pret Arsenal - no vieniem vārtiem uz otriem.
Žēl, ka tieši šīs divas komandas salozētas kopā, gribējās, lai Bayern izslēdz kādu angļu klubu.. bet tā nu izloze ir lēmusi.
Domāju, ka Bayern nāksies uzbrukt, jo spēlēt no aizsardzības pret Barsu bez diviem pamata centra aizsargiem ir risks. Šis tas būs atkarīgs arī no tā, vai kādus jokus nesastrādās Valdess.
Un Barsa jau arī droši vien gribēs pēc iespējas drošāku rezultātu jau pirmajā spēlē, jo izbraukumā arī visādi var gadīties.
Par labu futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 21:11, pirms 16 gadiem
Labak TV6 butu radijushi sho speli.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 21:12, pirms 16 gadiem
19:41 CONFIRMED LINE-UP for BAYERN MUNICH: Butt; Oddo, Demichelis, Breno, Lell; Schweinsteiger, Van Bommel, Ze Roberto, Ribery; Toni, Hamit Altintop.

19:41 CONFIRMED LINE-UP for BARCELONA: Valdes; Alves, Pique, Marquez, Puyol; Xavi, Toure, Iniesta; Messi, Eto'o, Henry.

psc, Lāms ārā, kā jau iepriekš rakstīja, Rensings arī, bet Altintops pamatā Izskatās, ka Bayern varētu spēlēt kkā šādi-

-------------------------Butt------------------------------
----Oddo------Breno-------------Demichelis--Lell----
---------------Van Bommel----Ze Roberto------------
--Hamit------------Schweinsteiger---------Ribery---
-----------------------TONI-------------------------------

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 21:12, pirms 16 gadiem
Hello kāds var iemest linku, kur netā varēs redzēt? Neesmu liels futbola fanāts, bet šitādu maču gan gribās redzēt

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 21:14, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Nav variantu, jāskatās tieši šī spēle, te varētu būt tāpat kā Villarreal pret Arsenal - no vieniem vārtiem uz otriem.
Žēl, ka tieši šīs divas komandas salozētas kopā, gribējās, lai Bayern izslēdz kādu angļu klubu.. bet tā nu izloze ir lēmusi.
Domāju, ka Bayern nāksies uzbrukt, jo spēlēt no aizsardzības pret Barsu bez diviem pamata centra aizsargiem ir risks. Šis tas būs atkarīgs arī no tā, vai kādus jokus nesastrādās Valdess.
Un Barsa jau arī droši vien gribēs pēc iespējas drošāku rezultātu jau pirmajā spēlē, jo izbraukumā arī visādi var gadīties.
Par labu futbolu.
Aizmirsi arī par Lāmu Viens no labākajiem kreisās malas aizsargiem šobrīd, bija domāts, ka viņš segs Messi un Dani Alvesa malu, bet nē, trauma, jāspēlē sūd*inajam Lellam, viens no sliktākajiem aizsargiem līgā Nezinu kāds tur futbols būs, ir jau variants, ka Bayern varētu ieklausīties Lāmā, viņš ieteica darīt kā izdarīja United pagājšgad- noturēt Nou Camp un nokapāt otro spēli uz uzvaru!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 21:15, pirms 16 gadiem
bezbiksis rakstīja: Hello kāds var iemest linku, kur netā varēs redzēt? Neesmu liels futbola fanāts, bet šitādu maču gan gribās redzēt
Un tagad paskaties pāris komentārus uz augšu? 18:12 komentārs

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 21:17, pirms 16 gadiem
reiniksrobis, 21:15, pirms dažām sekundēm, citēt
Un tagad paskaties pāris komentārus uz augšu? 18:12 komentārs

O, paldies Biju aizrāvies ar tiem komunistes tekstiem, tāpēc palaidu garām

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 21:22, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Aizmirsi arī par Lāmu Viens no labākajiem kreisās malas aizsargiem šobrīd, bija domāts, ka viņš segs Messi un Dani Alvesa malu, bet nē, trauma, jāspēlē sūd*inajam Lellam, viens no sliktākajiem aizsargiem līgā Nezinu kāds tur futbols būs, ir jau variants, ka Bayern varētu ieklausīties Lāmā, viņš ieteica darīt kā izdarīja United pagājšgad- noturēt Nou Camp un nokapāt otro spēli uz uzvaru!
Par Lāmu pat nezināju. Bet viņš jau tāpat vairāk ir uzbrūkošais aizsargs, regulāri viņa kreisā mala tukša paliek, jo Filips ir kārtējā komandas uzbrukumā. Es pat īpaši nezinu, kā viņš spēlē aizsardzībā.
Ja būtu pamata aizsardzība, tad varētu spēlēt uz noturēšanu, bet ar neiespēlētu aizsardzības līniju bez pamata spēlētājiem ir lielāka iespēja, ka kāds kļūdīsies, tad labāk pašiem uzbrukt.
Bet tas tā - teorētiski, tad jau redzēs, ko Klinsmans izdomās.
Pazīstot šīssezonas Barsu, uzbrukumi būs biezā slānī.

     [+] [-]

, 2009-04-08 21:30, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Par Lāmu pat nezināju. Bet viņš jau tāpat vairāk ir uzbrūkošais aizsargs, regulāri viņa kreisā mala tukša paliek, jo Filips ir kārtējā komandas uzbrukumā. Es pat īpaši nezinu, kā viņš spēlē aizsardzībā.
Ja būtu pamata aizsardzība, tad varētu spēlēt uz noturēšanu, bet ar neiespēlētu aizsardzības līniju bez pamata spēlētājiem ir lielāka iespēja, ka kāds kļūdīsies, tad labāk pašiem uzbrukt.
Bet tas tā - teorētiski, tad jau redzēs, ko Klinsmans izdomās.
Pazīstot šīssezonas Barsu, uzbrukumi būs biezā slānī.
Šajā rakstā iepriekš pat bija minēts! Nu komentāros Aj, es jau nereāli ceru uz niču, vienkārši nereāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-08 21:56, pirms 16 gadiem
Kas par piespēli Šavi..

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:01, pirms 16 gadiem
1:0 Messi! Messi! Messi! Messi! Messi! Messi! Messi! Messi! Messi!

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:01, pirms 16 gadiem
Tikai 8 minūtes pagājušas, un jau Mesi..

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:02, pirms 16 gadiem
JJEEEEE2:0!!!!!!!!!!BARCA !!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:03, pirms 16 gadiem
Sākums lielisks

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:04, pirms 16 gadiem
Patreiz izskatas ka Barca speletu ar cungurangas mezabraliem!!! Minhene cota sabijusies izskatas, bet nu spele tikai sakusies. Vispar jau ceru ka nesanemsies sie!

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:06, pirms 16 gadiem
Īsti pēc milžu cīņas neizskatās ( vismaz līdz šim )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:11, pirms 16 gadiem
Tiesnesis gan kautkāds idiots pagadījies.

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:11, pirms 16 gadiem
minhene baigi bomziski izskatas, vajadzeja but jau 4:0 henry neiesita un tiesnesis 100% pendeli neiedeva. sviests
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:11, pirms 16 gadiem
2:0 oho oho! Bayern kastē supermens stāv!

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:11, pirms 16 gadiem
Henry klauns jau otro reizi tuksha kastee neiesit

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:12, pirms 16 gadiem
Deivids32 rakstīja: gvardiolu padzina vai pats aizgaja?!
Izskatījās ka pats aizgāja!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:12, pirms 16 gadiem
redzējāt,kā Messi nogāza 100% pendele tiesnesis nobijās rādīt, ka ir 11 metri iedeva Messi par simulēšanu dzelteno

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:12, pirms 16 gadiem
Uh ka Anri ielika pa feisu vartsargam!! Brrr

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:12, pirms 16 gadiem
Iggijs rakstīja: redzējāt,kā Messi nogāza 100% pendele tiesnesis nobijās rādīt, ka ir 11 metri iedeva Messi par simulēšanu dzelteno
redzejam

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:12, pirms 16 gadiem
Tiesnesim bija daži "lēmumi"

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:13, pirms 16 gadiem
Vajadzēja būt 3:0 !

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:14, pirms 16 gadiem
Tur bija tīrs 11m sitiens.

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:14, pirms 16 gadiem
kas pa speli bet otrie varti bija iesisti no aizmugures stavokla bet es par barcu

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:15, pirms 16 gadiem
Ka tik Jurgenam nesanāk mainīt vārtsargu...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:15, pirms 16 gadiem
Fender rakstīja: Ka tik Jurgenam nesanāk mainīt vārtsargu...
ka tik Jurgenu pašu nenomaina pēc spēles

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:15, pirms 16 gadiem
Iggijs rakstīja: redzējāt,kā Messi nogāza 100% pendele tiesnesis nobijās rādīt, ka ir 11 metri iedeva Messi par simulēšanu dzelteno
Kāda 100% pendele, kontakts bija, bet vai pietiekami stiprs, lai patiešām nogāztu spēlētāju no kājām, to vēl var diskutēt.
Mesi nav simulētājs, bet tādas nav 100% pendeles.
Tiesnesis vnk negribēja dot 50:50 pendeli, un viņu var saprast.

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:16, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Kāda 100% pendele, kontakts bija, bet vai pietiekami stiprs, lai patiešām nogāztu spēlētāju no kājām, to vēl var diskutēt.
Mesi nav simulētājs, bet tādas nav 100% pendeles.
Tiesnesis vnk negribēja dot 50:50 pendeli, un viņu var saprast.
Bija gan tur pendele! Atver acis! Mesi bija jau ticis garām!

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:16, pirms 16 gadiem
Juventus rakstīja: ka tik Jurgenu pašu nenomaina pēc spēles
Ne pēc šīs, taču briest ...

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:17, pirms 16 gadiem
Vislielaakais respects minhenes gk...!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:17, pirms 16 gadiem
Bayern vārtsargs īsts vīrs paliek spēlē kaut arī normāli pa seju dabuja.visu cieņu

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:18, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Bija gan tur pendele! Atver acis! Mesi bija jau ticis garām!
Poh, ka ticis garām - ne vienmēr izstiepta kāja ir nepārvarams šķērslis. Un viņš pat nebija ticis garām, bet uzskrēja virsū kājai, ko priekšā palika (laikam) Lells.
Mesi rādīja, ka ir kontakts (kas arī bija), bet tiesnesim ar to nepietika.
50:50 pendele, citreiz tādas piešķir, šoreiz ne, un bazars cauri.

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:21, pirms 16 gadiem
Viens gols ar aizmuguri, tā kā var piedot, ka neiedeva pendeli, bet diemžēl nepatīkams ir Gvardiolas noraidījums, izskatās ka izsita Barcu no ritma, ceru ka kļūdos.

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:22, pirms 16 gadiem
Nja vartsargs vacu ir malacis tris plaksteri uz sejas bet rukas talak

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:22, pirms 16 gadiem
shadows rakstīja: Viens gols ar aizmuguri, tā kā var piedot, ka neiedeva pendeli, bet diemžēl nepatīkams ir Gvardiolas noraidījums, izskatās ka izsita Barcu no ritma, ceru ka kļūdos.
Jā, trenera noraidījums ir liels trūkums, bet var jau pa mobilo sazināties ar asistentu

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:24, pirms 16 gadiem
bljin atdhe rausaas, var k-kur citur skatiities bez programmu kachaashanas ?

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:25, pirms 16 gadiem
DoOrDie rakstīja: bljin atdhe rausaas, var k-kur citur skatiities bez programmu kachaashanas ?
Man ar Sopcast arī raustās.
Padomā, cik cilvēku skatās šos strīmus, loģiski, ka raustās

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:25, pirms 16 gadiem
DoOrDie rakstīja: bljin atdhe rausaas, var k-kur citur skatiities bez programmu kachaashanas ?
pa VSB

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:25, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Man ar Sopcast arī raustās.
Padomā, cik cilvēku skatās šos strīmus
nu ok sk. ;(

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:26, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Kāda 100% pendele, kontakts bija, bet vai pietiekami stiprs, lai patiešām nogāztu spēlētāju no kājām, to vēl var diskutēt.
Mesi nav simulētājs, bet tādas nav 100% pendeles.
Tiesnesis vnk negribēja dot 50:50 pendeli, un viņu var saprast.
nav tadu 50:50 noteikumos pendele vai nu ir vai nav, soreiz pendele bija, bet tiesnesis kautkada mistiska iemesla pec to nenozimeja!

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:26, pirms 16 gadiem
uiii ganriz treshie

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:26, pirms 16 gadiem
jeeeeeeee

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:27, pirms 16 gadiem
Laba iespēja bija....

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:27, pirms 16 gadiem
Lielisks vakars vienkārši! Gan pool, gan Barca uzvar !

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:27, pirms 16 gadiem
NICE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:28, pirms 16 gadiem
Barca sava plashaja laukama jutas ka zivs udeni

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:28, pirms 16 gadiem
Jurgenu vazaa peec pilnas programma, 3:0

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:28, pirms 16 gadiem
Juventus rakstīja: nav tadu 50:50 noteikumos pendele vai nu ir vai nav, soreiz pendele bija, bet tiesnesis kautkada mistiska iemesla pec to nenozimeja!
50:50 pendele ir pendele, ko citreiz piešķir, citreiz nepiešķir.
Pendele ir pārkāpums soda laukumā, bet atšķirīgs ir dažādu tiesnešu traktējums par to, kas tieši ir pārkāpums.
Šoreiz nepiešķīra, cits tiesnesis citā spēlē tādu arī iedotu.
Njā, laikam Game over Bayern.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:29, pirms 16 gadiem
Deivids32 rakstīja: man gan sopcaastaa viss iet ideali
Kādu kanālu skaties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:30, pirms 16 gadiem
Deivids32 rakstīja: man gan sopcaastaa viss iet ideali
Man arī.

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:31, pirms 16 gadiem
video.uefa.com: European football - Live streaming and on...
pa divarpus rubčikiem viss perfektaa kvalitate, skaties kuru speli gribi

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:31, pirms 16 gadiem
Deivids32 rakstīja: star sports taiwan, man sopcast vsp nekad naw raustijies
Kāda kvalitāte?

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:31, pirms 16 gadiem
Deivids32 rakstīja: star sports taiwan, man sopcast vsp nekad naw raustijies
Ā, nu es Setantu skatos, šad tad gribas arī angļu komentētājus.
Ķīniešu strīmi parasti ir kvalitatīvi, protams, gadās visādi, var arī uzrauties.

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:32, pirms 16 gadiem
Minhene man liekas 2 reizes puslaika ir tikusi pari laukuma centram

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:32, pirms 16 gadiem
4:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:34, pirms 16 gadiem
vnk barca iznicina bayer aizsardzibu

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:34, pirms 16 gadiem
robb85 rakstīja: vnk barca iznicina bayer aizsardzibu
Tur nav aizsardzības!

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:34, pirms 16 gadiem
nu kaa barcas fans atklaati sakot lai arii cik ljoti nepatiik bayern kautko taadu nebiju gaidiijis - domaaju ka tas veel nav viss lai arii neshaubos ka bayern arii iesitiis..

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:35, pirms 16 gadiem
sheit eto bija vairak pelnijis bridinajumu par simulaciju neka mesi

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:35, pirms 16 gadiem
nenormāli skaists uzbrukums barsai, tāds prieks skatīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:36, pirms 16 gadiem
begemocz rakstīja: nu kaa barcas fans atklaati sakot lai arii cik ljoti nepatiik bayern kautko taadu nebiju gaidiijis - domaaju ka tas veel nav viss lai arii neshaubos ka bayern arii iesitiis..
Pēc pirmajiem 2 goliem Bayern vēl kaut ko veidoja, trešais gols viņus izskatās vnk notrieca pie zemes.

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:36, pirms 16 gadiem
Es nezinu kādai astei ir jauzzied, lai Bayern mistiskā kārtā tiktu tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:37, pirms 16 gadiem
gandriz jau 5

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:37, pirms 16 gadiem
Jā,spaiņi grauj fričus.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 22:37, pirms 16 gadiem
Kā patīk baļļuks?

Es vispār neaptveru kas notiek.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:37, pirms 16 gadiem
Rezultats vienkarsi super pec pirma perioda!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:38, pirms 16 gadiem
Nupat varēja būt 5-tie..

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:38, pirms 16 gadiem
Jūlis rakstīja: Rezultats vienkarsi super pec pirma perioda!!!!!
Not hockey...

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:38, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Kā patīk baļļuks?


Es vispār neaptveru kas notiek.
Pilnīgs čau.
Es negaidīju tādu nevarību aizsardzībā no Bayern

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:39, pirms 16 gadiem
Fender rakstīja: Es nezinu kādai astei ir jauzzied, lai Bayern mistiskā kārtā tiktu tālāk
mierigi tagad iesit 2 vartus majas iesit 2 vartus un tiec talak

real ir zaudejusi monako shada veida pirmaja spele vinneja ar 4:2 ielaizot 2os vartos pedjas minutes un atbildes spele monako vineja ar 3:1 ta ka neka nereala nav.

Bet es ceru ka barca shadu iespeju neuzdavinas

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:39, pirms 16 gadiem
bet nu rezultāts kā hokejā...

Super, nebiju gaidījis tik skaistu futbolu... Biju domājis, ka tomēr tie minhenieši vairāk tomēr spēlēs no aizsardzības, bet kļūdījos... Patīkami... Skaists atklāts futbols!

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:39, pirms 16 gadiem
Nu te jau pusfinālists skaidrs. 2.puslaikā pieslēgšos LIV-CHE spēlei

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:40, pirms 16 gadiem
Ja kas so speli loti laba kvalitate var redzet pa SAT1!!!! Vacu val komentari gan, bet bilde perfekta!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:40, pirms 16 gadiem
Reinikrobi, normāls rezultāts, ne?

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:40, pirms 16 gadiem
Jūlis rakstīja: Ja kas so speli loti laba kvalitate var redzet pa SAT1!!!! Vacu val komentari gan, bet bilde perfekta!!!!!
tas ir nekodēts kanāls?

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:41, pirms 16 gadiem
treo rakstīja: bet nu rezultāts kā hokejā...

Super, nebiju gaidījis tik skaistu futbolu... Biju domājis, ka tomēr tie minhenieši vairāk tomēr spēlēs no aizsardzības, bet kļūdījos... Patīkami... Skaists atklāts futbols!
Šie jau pirms spēles teica, ka spēlēs uz uzbrukumu.

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:42, pirms 16 gadiem
Vienmēr jau vieglāk atbalstīt uzvarētājus, vai ne?

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:42, pirms 16 gadiem
Patīk Barcas saspēle, it īpaši pie 4. gola, tās īsās piespēles

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:43, pirms 16 gadiem
Chikotilo rakstīja: Nu te jau pusfinālists skaidrs. 2.puslaikā pieslēgšos LIV-CHE spēlei
Nu nesaki viss. Ir nospeleta tikai 1/4 no periodiem. Viss vel var gadities. Un Frici sava laukuma ir bistami jebkuram. Pamati Barca uzvarai ielikti pamatigi, bet sporta medz gadities visadi. Un parslegt uz LIV-CHE neiesaku, garlaicigs futbols,5 min paskatijos gandriz aizmigu.!!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:43, pirms 16 gadiem
robb85 rakstīja: mierigi tagad iesit 2 vartus majas iesit 2 vartus un tiec talak

real ir zaudejusi monako shada veida pirmaja spele vinneja ar 4:2 ielaizot 2os vartos pedjas minutes un atbildes spele monako vineja ar 3:1 ta ka neka nereala nav.

Bet es ceru ka barca shadu iespeju neuzdavinas
"Milan" reiz "Deportivo" komandu pirmajā spēlē apspēlēja ar 4-1, taču tālāk netika... Bet tas nu tā, jo "Barcelona" pilnībā piesmej "Bayern" aizsardzību. Laikam secinājums, ka [Oddo-Demichelis-Breno-Lell] fantastiskais četrinieks ir pārākais fufelis, maigi izsakoties ir lieks...

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:43, pirms 16 gadiem
Vienkārši fantastika!
Gaidām hattrick no Messi un prom uz maiņu! pietiks te ņirgāties par Bayern ar Klinsmanu priekšgalā...

MES QUE UN CLUB!

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:44, pirms 16 gadiem
Chikotilo rakstīja: tas ir nekodēts kanāls?
Nu nezinu ka ir sata, liekas ka brivs, man baltkoma kabeli ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:44, pirms 16 gadiem
vienos vaartos!

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:44, pirms 16 gadiem
Chikotilo rakstīja: tas ir nekodēts kanāls?
nekodets gan

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:45, pirms 16 gadiem
Deivids32 rakstīja: lose esi? barcelona ir mans miljakais klubs kopsh bernibas, nezinu kā citiem bet neiet runa shoreiz par stiprako atbalstishanu
Atkal tu? Cik reizes tu nobanots?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:45, pirms 16 gadiem
Man jau liekas ka pirmie divi goli no aizmugures staavokla iesisiti, nu otrais stabiili, pats prioliigaakais ka operatori neraada barcas aizmugures pa tv atkaartojumos, bayern gan

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:47, pirms 16 gadiem
robis133 rakstīja: Šie jau pirms spēles teica, ka spēlēs uz uzbrukumu.
njā, tādēļ man barca ļoti patīk, skaistās uzbrukuma spēles dēļ... Bet cik atceros kādreiz (ļoti sekoju agrāk līdzi bundeslīgai) tie nebūt tā nebūtu darījuši... Bija tādi taktiski lohi, bet laikam gribēja uzlēkt augstāk par savu....

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:48, pirms 16 gadiem
bet pamanīju arī slikto- arī Messi mak tēlot un tas bija vnk smieklīgs daivs no Messi puses....Webs to arī pamanīja un rīkojās- yelow card!!!

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:50, pirms 16 gadiem
K C D rakstīja: Man jau liekas ka pirmie divi goli no aizmugures staavokla iesisiti, nu otrais stabiili, pats prioliigaakais ka operatori neraada barcas aizmugures pa tv atkaartojumos, bayern gan
Pirmajā diez vai, otrais toč izskatījās pēc aizmugures

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:54, pirms 16 gadiem
grosis7 rakstīja: bet pamanīju arī slikto- arī Messi mak tēlot un tas bija vnk smieklīgs daivs no Messi puses....Webs to arī pamanīja un rīkojās- yelow card!!!
Sods varbūt nebija, bet daivs nu toč nebija, vienā atkārtojumā varēja labi redzēt ka bija kontakts.

     [+] [-]

, 2009-04-08 22:54, pirms 16 gadiem
Man vienkārši trūkst vārdi, Bayern sniegums atgādina LMT virslīgas komandu sniegumu ;(
Kā tā var?
Bumbas kontrole 64%-34% par labu Barcelonai...
Njaa....
Bet jāturpina turēt īkšķi, līdz pēdējai minūtei jācer

  -2 [+] [-]

, 2009-04-08 22:55, pirms 16 gadiem
VIVA VIVA FC BAYERN es ticu ka Bayern veel var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-08 23:04, pirms 16 gadiem
Nu Bayern saka kaut nedaudz atdzīvoties...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 23:05, pirms 16 gadiem
Nu es gribētu redzēt, kā Barcelona rādītu labu sniegumu bez vairākiem labiem spēlētājiem...
Bayern tieši neīstajā brīdī ir problēmas ar sastāvu

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 23:09, pirms 16 gadiem
host rakstīja: VIVA VIVA FC BAYERN es ticu ka Bayern veel var
golu, divus var iesist, bet ne jau uzvarēt vai izvilkt neizšķirtu.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 23:15, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: golu, divus var iesist, bet ne jau uzvarēt vai izvilkt neizšķirtu.
nu šādā mačā jau nu noteikti neuzvarēs, bet kādu golu gan varētu iesist

  -1 [+] [-]

, 2009-04-08 23:17, pirms 16 gadiem
minhene tikai parpratuma pec varetu iesist kadu golu

     [+] [-]

, 2009-04-08 23:21, pirms 16 gadiem
Jā, atzīšu, Barcelona šodien ir daudz pārāka, bet kpc Barcelonas spēlētāji krīt pēc mazākā pieskāriena?

  +4 [+] [-]

, 2009-04-08 23:28, pirms 16 gadiem
anti rakstīja: Jā, atzīšu, Barcelona šodien ir daudz pārāka, bet kpc Barcelonas spēlētāji krīt pēc mazākā pieskāriena?
tāpec, ka Bayern ir lielāks auguma pārsvars, daudz barseloniešu ir maziņu, piem. Injesta, Mesī, Xavi, arī laukums nav nekāds sausais.

     [+] [-]

, 2009-04-08 23:31, pirms 16 gadiem
šitāda ņirgāšanās sen nav redzēta