Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Bayern" zaudē kauju, bet uzvar karā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Bayern" zaudē kauju, bet uzvar karā
Arjens Robens līksmo Mančestrā
Foto: AFP/Scanpix

Šodien UEFA Čempionu līgā noslēgusies ceturtdaļfinālu fāze. "Manchester United" atbildes spēlē savā laukumā ar 3:2 uzvarēja Minhenes "Bayern", tomēr pusfinālā, pateicoties izbraukumā gūtajiem vārtiem, iekļuva vācu superklubs.

Alekss Fergusons pēc nepatīkamā 1:2 zaudējuma Minhenē šodien pārsteidza ar starta vienpadsmitnieka izvēli. Tajā tika iekļauts, piemēram, Darons Gibsons (tikai 12 spēles Premjerlīgā šajā sezonā), tāpat Rafaels, Nani, Maiks Keriks, kamēr rezervē atstāti pieredzējušie Pols Skoulzs un Raiens Gigss. Taču lielākais pārsteigums bija Veina Rūnija iekļaušana. Vēl pirms mača Fergusons par viņa izredzēm teica "No chance" [nav tādas iespējas - angļu val.]. Toties "Bayern" salīdzinājumā ar pirmo spēli sastāvā tika iekļauti Bastians Švainšteigers un Arjens Robens.

"Manchester United" padevās sapņu starts. Jau 3. minūtē tieši negaidīti sastāvā iekļautais Gibsons ar precīzu tālsitienu atklāja mača rezultātu, bet 7. minūtē pēc labas, asas Antonio Valensijas piespēles gar vārtiem elegantā stilā 2:0 panāca Nani. Auksta duša "Bayern" jau pirmajās minūtēs. Vācu klubam bija jādara kaut kas lietas labā, taču uzbrukumi nepadevās. Savukārt "United" 34. minūtē bija izcila iespēja iesist arī trešos vārtus, taču jaunais Rafaels, neviena netraucēts, no tuvas distances aizspēra garām. 39. minūtē pirmais moments beidzot radās arī "Bayern" - Ivica Oličs saņēma bumbu lieliskā pozīcijā, tomēr atlaida bumbu nedaudz par tālu un mājiniekus glāba pretī izskrējušais Edvīns van der Sārs. Un pēc šīs iespējas uzreiz krita trešie vārti - Valensija tika galā ar pretspēlētāju, izdarīja piespēli un otro reizi mačā bumbu vārtos ieraidīja Nani. Šķita, ka viss cauri, taču nekā - 43. minūtē ar centību Oličs vienus vārtus atkaroja, no asa leņķa raidot bumbu tālajā vārtu stūrī. Vēl arī bīstami sita Robens, atvairīja van der Sārs. Pēc 1. puslaika - 3:1 "United" labā.

Arī 2. puslaiks sākās ar pavērsienu. 50. minūtē nepieredzējušais Rafaels jau ar dzelteno kartīti kabatā nevajadzīgi pārkāpa noteikumus pret Riberī un tika noraidīts, atstājot komandas biedrus likteņa varā. Drīz vien Fergusons Rūniju nomainīja pret papildus aizsargu Džona O'Šei personā. Uzreiz gan momenti bija tieši "United" - Darenam Flečeram un Nani, taču pamazām iniciatīvu pārtvēra vairākumā esošie "Bayern" futbolisti. 59. minūtē ar Riberī spēcīgu raidījumu tika galā van der Sārs. Pēc piecām minūtēm ar pretuzbrukumu atbildēja "hattrick" alkstošais Nani - Buts tika galā ar viņa sitienu. Pēc sekojošā stūra sitiena izcilu iespēju izniekoja Keriks. "Bayern" atbildēja ar Mario Gomeza raidījumu ar galvu - minimāli virs vārtiem. Un 74. minūtē viss mainījās - pēc stūra sitiena Robens prata uzsist no gaisa, trāpot perfekti pašā vārtu stūrī. 3:2 "United" labā spēlē, bet summā priekšā jau izvirzījās "Bayern"! Mančestrieši arī mazākumā centās iesist tik nepieciešamos vārtus, tomēr spēka un varēšanas izrādījās par maz. "Bayern" droši nosargāja vārtus neskartus un pēc tiesneša finālsvilpes varēja gavilēt - izdevies kvalificēties pusfinālā, kur pretī stāsies Francijas "Lyon".

UEFA Čempionu līga, ceturtdaļfināli

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Bayern – Manchester United2:12:34:4
Lyon – Bordeaux3:10:13:2
Inter – CSKA1:01:02:0
Arsenal – Barcelona2:21:43:6

UEFA Čempionu līga, ceturtdaļfināli

Pāris
Bayern - Lyon
Inter - Barcelona

 +29 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
Ļoti baudāma spēle, taču pirmais puslaiks galīgi par Bayern uzvaru karā neliecināja

 +36 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
Gaidām rakstu: "Fergusons kritizē tiesnesi".

  +8 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Bayern par cīņassparu. Pierādija Minhenē, ka var atspēlēties, pierādīja to vēl jo vairāk Mančestrā. Manā skatījumā pelnīta uzvara 2 spēļu summā. negribētos komentēt tiesnesi, jo ne jau Bayern spēlētāji viņu ietekmēja un ne jau viņs iesita 2 vārtus. Robena gols vienkārši IZCILS. Labākais kas pēdējā laikā redzēts, ja ne labākais kāds vispār redzēts. Prieks arī, ka Oličš iesita, viņa cīņasspars iesāka comeback, jo pirmajā puslaikā bija pats aktīvākais, tas nesa augļus.
Katrā ziņā, nedomāju, ka visā vainojams tiesnesis. MU paši izsēja tik drošo 3:0. Savā ziņā atriebība par 99. gadu.
Novēlu Bayern uzvaru visā ČL. Simpatizē šī komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: massbeat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
ES ESMU LAIMĪGS,MAN SKUDRIŅAS PA VISU ĶERMENI SKRIEN!!!!!!!!!!!! AK DIEVS! Fīlings perfekts!!!!!!!!!!!!!!! Scenārijs IDENTISKS 1/8 finālam!!!!!!!!!!!!!!!! OMG!!!!!!!!!! I (h) BAYERN

 +15 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
Nabaga MU fani

 +22 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
Fenomenāls Robbena gols :O !!

 +26 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
Par ātru manchestera iegāja aizsardzībā un zaudēja svarīgus vārtus

  +8 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
Lielisks mačs, ar fantastisku intrigu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
PRIEKS PAR BAYERN! ROBBENAM SKAISTI VAARTI! JAAAA!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
Pretīga sajūta iekšēji, domāju, ka labāk justos, ja United būtu 3:0 zaudējuši, nekā 3:2 uzvarējuši. Tiesneši tomēr pārāk daudz nosaka futbolā Diemžēl

  -3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
Zheel

  +8 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
Grūti pateikt vai pelnīti, bet spēle tiešām interesanta !!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
gūūūt

  +8 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
Apsveicam Bayern!!!! Rafaels noraka visu spēli, var redzēt ka pieredziites pietrukst, Rūnijam visu cieņu nospeleja godam.
Slēpts komentārs: Krokodils

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:39, pirms 15 gadiem
Neee. Nu vajadzeja Man U tikt talak.
Nu nekas. Barca cempioni

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:40, pirms 15 gadiem
Robeena gols VNK - fantastika

  +3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:40, pirms 15 gadiem
Apsvecu BAYERN,laikam jau pelniti!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:40, pirms 15 gadiem
interesanta spēle. prieks par Robenu, kurš tik ļoti gribēja atriebties mu par 07/08.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-04-07 23:40, pirms 15 gadiem
...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:40, pirms 15 gadiem
norm.. pirmajas 10min 2:0 Man utd. jau gandriz uzvarejusi speli.. un tad..
naiss..
Robbena gols vienk.. nice..
Apsveicu Bayern

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:40, pirms 15 gadiem
Kas par spēli . Visu otro puslaiku prātā dziedāju Bayern himmnu . Lieliska spēle . Būs ilgi ko atcerēties . Lielisks noskaņojums un emocijas .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Maped

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:40, pirms 15 gadiem
Liels prieks,tā tiem stulbiem angļiem vajag!

  -2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:40, pirms 15 gadiem
nezinu kada spele bij,darba delj neredzeju
bet SC pedejas minutes spriedze komentaros gan bij

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:40, pirms 15 gadiem
Prieks, ka Bayern spēja saglabāt disciplīnu un nesāka pēc 0:3 spēlēt haotiski, bet turpināja spēlēt savu spēli, kas beigās atmaksājās. Visa komanda ir pelnījusi uzslavas.
P.s. Robena gols ir labākais, ko esmu šosezon redzējis.
Slēpts komentārs: edzush
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:40, pirms 15 gadiem
Skaista spēle, abas puses malači! MU nospēlēja precīzi, bet MB-pārliecinoši! Pelnīta uzvara MU un pelnīts pusfināls MB!
Slēpts komentārs: siruan

  -4 [+] [-]

, 2010-04-07 23:41, pirms 15 gadiem
Pilnigi izbojats vakars, shogad vairs nav verts skatities CL, jo palikushi ir tikai tizlie klubi ar sapuceto un izskatigo bArcelonu priekshgala!

  -4 [+] [-]

, 2010-04-07 23:41, pirms 15 gadiem
Būs interesants fināls Madridē Barca - Bayern - domāju, ka tā ap 5:0

  +3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:41, pirms 15 gadiem
Lai arī kā būtu, bet Robbena vārti bija iesbaidīgi un pusfināla cienīgi.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:41, pirms 15 gadiem
Real Oļegs rakstīja: nu ko raudat sīkais perduhas, raudat, raudat un velreiz raudat, pec tam padrochijat un ejat guleet, lasharas

p.s. uzvareja labaakie
Nē, zaudēja labākie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:41, pirms 15 gadiem
fantastico

 +11 [+] [-]

, 2010-04-07 23:41, pirms 15 gadiem
ČL pusfināls bez EPL klubiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-04-07 23:41, pirms 15 gadiem
Finālā Barca-Lyon un Barca čempions
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-04-07 23:41, pirms 15 gadiem
Muse777 rakstīja: Visu cieņu Bayern par cīņassparu. Pierādija Minhenē, ka var atspēlēties, pierādīja to vēl jo vairāk Mančestrā. Manā skatījumā pelnīta uzvara 2 spēļu summā. negribētos komentēt tiesnesi, jo ne jau Bayern spēlētāji viņu ietekmēja un ne jau viņs iesita 2 vārtus. Robena gols vienkārši IZCILS. Labākais kas pēdējā laikā redzēts, ja ne labākais kāds vispār redzēts. Prieks arī, ka Oličš iesita, viņa cīņasspars iesāka comeback, jo pirmajā puslaikā bija pats aktīvākais, tas nesa augļus.
Katrā ziņā, nedomāju, ka visā vainojams tiesnesis. MU paši izsēja tik drošo 3:0. Savā ziņā atriebība par 99. gadu.
Novēlu Bayern uzvaru visā ČL. Simpatizē šī komanda.
tu saki neietekmeja ako Riberi platijas un prasija otru itka kartiņu tatad zinaja ka iedos tik japaprasa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:42, pirms 15 gadiem
MB manuprāt vislabāk nospēlēja Švainštaigers un Robens, kā arī labāk kā pirmo spēli nospēlēja Demikelis!
par MU grūti teikt... labi nospēlēja Nani

  -3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:42, pirms 15 gadiem
Rafaels ņēmis lekcijas pie Skoulza, tāds agresīvs visu spēli bija. Apsveicu Bayern, ja jau uzvarējāt MU, tad vismaz tiekat finālā, lai nav jāskatās uz kaut kādu Lyonu. Jāatzīst, ka tiesneši viņus velk laukā pārāk bieži, cik lielā mērā, lai paliek katra paša ziņā.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:42, pirms 15 gadiem
Redzot tikai 2. puslaiku biju neizpratnē par rezultātu 3:1. Robbena gols fantastisks! Kopumā pa šiem 3 puslaikiem kurus redzēju Bayern izskatījās maķenīt labāki. Malacis Van Gāls malači Bayern, visas iespējas spēlēt Madridē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:42, pirms 15 gadiem
skaisti Robēna vārti...skaista speele
bet pofig...Man.U. labākie....

  -2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:42, pirms 15 gadiem
Manchesteras fani beidzat raudaat! Bayern uzvareeja divu machu summaa un tas ir fakts. Robbena vaarti vnk konfekte

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:42, pirms 15 gadiem
Nekas, ka EPL netiek, lai jau citiem ar prieciņš, nākamgad, ceru, ka ČL jaunas vēsmas ienesīs City, jo paņems pēdējo ceturto vietu EPL un tiks uz ČL.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:42, pirms 15 gadiem
Novelu Barcelonaj izstavet titulu

Paši esam vainigie :[[[

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:42, pirms 15 gadiem
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MU fani ierijat šito!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:42, pirms 15 gadiem
away goal sistēma tiešām man nešķiet tā godīgākā. bet apsveicu bayern un viņu fanus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:43, pirms 15 gadiem
ehhh....Lai jau Barsai tiek tas tituls

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:43, pirms 15 gadiem
Fantasķika! Robēns ir vismaz starp 5 labākajiem futbolistiem pasaulē, manā skatījumā..
Slēpts komentārs: vinegrets

  -3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:43, pirms 15 gadiem
Ricardoo rakstīja: Manchesteras fani beidzat raudaat! Bayern uzvareeja divu machu summaa un tas ir fakts. Robbena vaarti vnk konfekte
Rezultāts ir 4-4, idiot.

 +13 [+] [-]

, 2010-04-07 23:44, pirms 15 gadiem
massbeat rakstīja: Rezultāts ir 3-3, idiot.
4:4

  +4 [+] [-]

, 2010-04-07 23:44, pirms 15 gadiem
un tomer MU bija labaki!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:44, pirms 15 gadiem
Bayern nebija favorīti šajā pāri, bet viņi to paveica neticama spēle, neticamas emocijas! Tiešam žēl bišk palika United šitādu uzvaru izlaist no rokām !
P.S. Pirms dažiem gadiem vēl atceros kad pusfinālos spēlēja 3 vai 2 Angļu klubi - tagad neviens Angļiem šī ir traģēdija !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:44, pirms 15 gadiem
Real Oļegs rakstīja: nu ko raudat sīkais perduhas, raudat, raudat un velreiz raudat, pec tam padrochijat un ejat guleet, lasharas

p.s. uzvareja labaakie
paskaties uz spguli lashara, hihi

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:44, pirms 15 gadiem
vidējais visiem pesimistiem.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:44, pirms 15 gadiem
idealak vairak nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:45, pirms 15 gadiem
Jāaa!!! Tik labi... Nav iespējams izteikt to prieku, ka MU ir ārā. (: Malači, Bayern!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:45, pirms 15 gadiem
smiegs rakstīja: tu saki neietekmeja ako Riberi platijas un prasija otru itka kartiņu tatad zinaja ka iedos tik japaprasa.
Nu jau, tiesnesis tpc ir tiesnesis lai tādus kartīšu prasītājus sūtītu tālāk spēlēt. Nu nebija tur jādod, vienalga, vai prasa vai neprasa.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:45, pirms 15 gadiem
masterboy rakstīja: ceru ka tava Hujarsa netiks finala
Smejies? Izārdija Arsenal, kāpēc lai neizārdītu Inter?
Tu vakardienas spēli redzēji, tagad, kad MU izsists, Barsai vairs nav neviena nopietna konkurenta? Lyon vai Bayern viņi apspēlēs uz vienas kājas

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:45, pirms 15 gadiem
Pusfinaali bez anglju klubu liidzdaliibas, kas gan var buut labaaks par to..?!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:45, pirms 15 gadiem
masterboy rakstīja: ceru ka tava Hujarsa netiks finala
Nevajag nicināt Barsu

  -3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:45, pirms 15 gadiem
Ehh, biju par MU, bet beigās kāda starpība kuru no viņiem paņems Barca.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:45, pirms 15 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: Gaidām rakstu: "Fergusons kritizē tiesnesi".
Domaju ka bez iemesla jau vins to nedaris P.S. Speli neredzeju

  -4 [+] [-]

, 2010-04-07 23:45, pirms 15 gadiem
NU TAD BAYERN PALIKS ARĪ PUSFINĀLĀ

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:46, pirms 15 gadiem
Nu kopumā, ļoti patika kā United šovakar spēlēja, kamēr bija 11 vīru sastāvā. Nani, Gibsons vnk lieliski, arī Valensija labi spēlēja. Riberī pret Rafaēlu neko nevarēja izdarīt. VDS, pierādīja, ka vēl joprojām ir spējīgs izvilkt slimus golus, bet nu Robēna vārti bija kkas amazing. Ceru, ka nākamsezon man nebūs nepieciešamības izjust pret tiesnešiem, ko šobrīd.
GLORY, GLORY MAN UNITED!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:46, pirms 15 gadiem
massbeat rakstīja: nahaļavu tikt pēc Fiorentinas tālāk ar away goal rule, Minhenē 1 rikošets un 1 haļava, ar foršu tiesnesi (nu jau otru spēli pēc kārtas) un away goal rule tikt tālāk - spēcīgs klubs! MALAČI Bayern!!!!
Bayern spēlēs pusfinālā MU nē Neviens angļu klubs nē Tad jau te vairs nav jautājumi kas ir spēcīgs klubs

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:46, pirms 15 gadiem
nekad vairs neskatiishos futbolu peec shaada vakara............man ir riebums pret futbola....deel fergusona futbola izspratnes
Slēpts komentārs: tempijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-04-07 23:46, pirms 15 gadiem
Bayern jau 2 reizi pec kartas tiek talak caur adatas aci

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:46, pirms 15 gadiem
vinegrets rakstīja: tas fergusons ir jucis....debiils....!!Es nevaru nomierinaaties.....kaa var buut tik ddebiils....!!Kaa var visu otro puslaiku speeleet bez neviena uzbruceeja....KA??????????????
Nu normāli, ar flangiem centās izbraukt, plus vēl kāds centra pussargs pieslēdzas, neredzu neko ārkārtēju.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:47, pirms 15 gadiem
apsveicu MB fanus ar izcīnītu uzvaru divu spēļu summā,bet tos fanus kas šeit(SC) jau ir ilgāku laiku,ne tos kas saradās pirms nedēļas....Nu ko MU paši ar lielā mārā vainīgi,nu nevar pie rezultāta 3-0 zudēt tādā mačā ,kur jābut koncentrētiem par visiem 100%,kas pietrūka pie 1 ielaistajiem vārtiem.Ja paliek mazākumā tas nenozīmē ka jāpiespiežas saviem vārtiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:47, pirms 15 gadiem
Jā, super, pie 0:3 jau nu neticēju Bayern, bet atkal atspēlējās un izcīnīja sev pusfinālu.

Nani skaists pirmais gols, bet Robenam specs.

  -4 [+] [-]

, 2010-04-07 23:47, pirms 15 gadiem
prieks, ka netika neviens anglju klubs

  +4 [+] [-]

, 2010-04-07 23:47, pirms 15 gadiem
angļu salīdzinošā dominance ir beigusies, ja skatās uz to, ka pēdējos gados daudz angļu klubu tika tālu ČL ietvaros. prieks, ka ir kaut kas jauns un prieks, ka visas palikušās četras komandas nāk no četriem dažādiem čempionātiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:48, pirms 15 gadiem
Rafaelam tagad kādu gadu vajadzētu spēlēt rezervēs - vispirms nepadeva Rūnijam, kur būtu 4:0 uz 100%, tad vēl tas stulbais sods ...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:48, pirms 15 gadiem
Ceru, ka Nani ar veselību viss ir kārtībā, jo pie stūra izspēles izskatījās, ka viņš pat varētu paģībt.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:48, pirms 15 gadiem
Zidane The Best rakstīja: Kāa visi Mu fani tagad raud un streso , puse no sportacentra adminiem arī
Nu bet zaudējuma rūgtums arī jāizgaršo, kaut gan mums, United faniem, tas vienreiz šosezon jau bijis pēc spēles ar Leeds

  +3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:48, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu jau, tiesnesis tpc ir tiesnesis lai tādus kartīšu prasītājus sūtītu tālāk spēlēt. Nu nebija tur jādod, vienalga, vai prasa vai neprasa.
Par šādu pārkāpumu kartīte bija jādod. Vienīgi tiesnesis varēja, ietekmēties no tā, ka Rafaelam jau bija viens plāksteris...

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:48, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu normāli, ar flangiem centās izbraukt, plus vēl kāds centra pussargs pieslēdzas, neredzu neko ārkārtēju.
ko tad tie flaangi neuzbruka ,bet seedeja dzilaa aizsardziibaa...un laava pilniibaa bavaarijai domineet un nedomaat par savu vaartu droshiibu....!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:48, pirms 15 gadiem
Nu ko..uzvarēja tā komanda kas to bija visvairāk pelnījusi un kas attiecas uz MU faniem viņi varētu beigt vainot tiesnesi un aprast ar domu ka MU šodien nospēlēja NOŽĒLOJAMI!

  +4 [+] [-]

, 2010-04-07 23:48, pirms 15 gadiem
Nesaprotu kā tam TV6 ir čujs parādīt vienmēr to pāru spēli, kura ir visneinteresantākā.

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:48, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu jau, tiesnesis tpc ir tiesnesis lai tādus kartīšu prasītājus sūtītu tālāk spēlēt. Nu nebija tur jādod, vienalga, vai prasa vai neprasa.
MvB par to pašu iedeva dzelteno,arī norāva uzbrukumu no mugurpuses grūstot,Rafaels to pašu,abi vienādi
Slēpts komentārs: fucis

  +8 [+] [-]

, 2010-04-07 23:48, pirms 15 gadiem
asdfgh2 rakstīja: Tik nožēlojamu un pretīgu tiesāšanu savu mūžu neesmu redzējis.
Parādīt otro dzelteno 50/50 gadījumā, kad divi pretinieki skrien un abi ar rokām viens otro grūž nost. Okei, pārkāpumu varēja iedot, bet viennozīmīgi ne otro dzelteno šādā spēlē.

Kur sarkanā kartīte Badstuberam par lecienu ar taisnām kājām Valensijas kājās?
Kur dzeltenās kartītes Riberī par Rafaela vienkāšu nogāšanu gar zemi ar abām rokām (ja tas bija pēc svilpes, tad tur vispār ir sarkanā).
Kur otra dzeltenā kartīte Van Bommelam spēles pirmajā puslaikā?
Kur dzeltenās kartītes Riberī par dzelteno kartīšu lobēšanu reizes 5?
Kur dzeltenā kartīte Švainštaigeram, par tīrāko Valensijas aizķeršanu aiz kājas, kur viņu noķēra pretkustībā? Turklāt tas fricis vēl uzreiz iet un kaut ko lamājas Valensijam sejā, pie tam rādot "nodaivoji, nodaivoji" <--- tur pat divas dzeltenās var iedot.

Tik nožēlojamu un vienpusīgu tiesāšanu sen nebiju redzējis.
Tieši tas (United palikuši 10) deva Bayernam iespējas panākt rezultātu.
"RAFAEL IS SENT OFF! What a nightmare for United! They're going to have to play out the remainder of the game with just 10 men! It's a silly tug on Ribery as the Frenchman breaks forward and it's a deserved second yellow..." No Eurosport.com

Bet musu Sportacentra eksperts asdfgh2 ganjau labak zin vai bija pelnita sarkana.

  +6 [+] [-]

, 2010-04-07 23:49, pirms 15 gadiem
ko var vispār kāds atļauties braukt virsū tiesnesim, ka palīdzējis bayern???!!! Rafaels savas jaunības muļķības un cerams ne stulbuma pēc pats uztaisīja sev divas kartiņas.. Otrā dzeltenā vispār bija neapstrīdama!!!

Par ātru "izpumpējās" iespējams sava pieredzes trūkuma dēļ MU jaunie džeki, ko Bayern vnk lieliski izmantoja..

Robens pēdējās spēlēs vnk fenomenāls, šodienas gols labākais, kas pēdējā laikā redzēts..

Apsveicu Bayern fanus un ceru, ka būs lielisks fināls (Bayern - Barselona), kurā uzvarēs labākais!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:49, pirms 15 gadiem
IDEĀLA SPĒLE- IDEĀLS IZNĀKUMS. RIKTĪGS PRIEKS PAR BAYERN!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs: Krokodils

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:49, pirms 15 gadiem
SUPER. vismaz kāds piezemeja tos mu fanus uz zemes, citadi jau sevi kroneja par CL uzvaretajiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:50, pirms 15 gadiem
kriish rakstīja: un tomer MU bija labaki!
Ko? Viņi 2 spēļu summā bija sliktāki! Nevajag tagad sevi mierināt! MU ir spēcīgi, bet kamon fani... viņi zaudēja un netika tālāk! Pilnīgi bezjēdzīgi tagad teikt, ka viņi ir vislabākie un nepelnīti netika tālāk!
Tagad EPL gan Blues gan sarkanie velni sitīsies uz nāvi par titulu!
Manuprāt tā sen nav bijis, ka ne1 EPL klubs nav ČL 1/2

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:50, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Par šādu pārkāpumu kartīte bija jādod. Vienīgi tiesnesis varēja, ietekmēties no tā, ka Rafaelam jau bija viens plāksteris...
sija situacija jaa bet pie 1. dzeltenas kartiti vareja dot tikai tam atsaldenim Badstuberam kurs pectam ieleca kajas Valensijam

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:50, pirms 15 gadiem
normund rakstīja: Rafaelam tagad kādu gadu vajadzētu spēlēt rezervēs - vispirms nepadeva Rūnijam, kur būtu 4:0 uz 100%, tad vēl tas stulbais sods ...
Rafaelam tieši ir jāspēlē, kā viņš pirmajā puslaikā Riberī neitralizēja, pilnīgi bez variantiem
...nevis tādam Nevilam, kuram vispār smiltis jau birst un kuru Riberī Minhenē izvazāja pēc sirds patikas.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:50, pirms 15 gadiem
fucis rakstīja: ha ha haaaa,mazgadigie uzdarbojas
tik labi jutos ka MU zaudeja,kas var but labaks,brivdienas par to bus jaiedzer

saldus sapnjus MU fani,cerams labi gulesies
Neuztraucies ari mums bus svetki

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:50, pirms 15 gadiem
BAYERNS rakstīja: IDEĀLA SPĒLE- IDEĀLS IZNĀKUMS. RIKTĪGS PRIEKS PAR BAYERN!!!!!!!!!!!!!!!!
Apsveicu Bayern no visas sirds.

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:50, pirms 15 gadiem
Kuru tas interesee 4-4 vai 3-3 fakts ir taads ka Bayern iet taalaak un nav ko tagad nolikt ka kaut kaadas haljavas vai ka tiesnesi vainiigi! Esmu Bayern fans bet man simpatizee arii MU! Skatos objektiivi abi bija pelniijusi tikt taalaak bet tikt var tikai viens.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:51, pirms 15 gadiem
Maniaks rakstīja: No Eurosport.com
Tie ir kaut kādi futbola Dievi, kuru vārdiem jātic bez ierunām?

  -2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:51, pirms 15 gadiem
Ak vai, neviens angļu klubs pusfinālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:51, pirms 15 gadiem
nu ble nezinu,nezinu.........

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:51, pirms 15 gadiem
Iekrita acīs tas, ka "Bayern" nevis haotiski gāja uz priekšu, bet mierīgi spēlēja savu spēli (arī pirms Rafaela noraidījuma) un tas attaisnojās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kingland

  +5 [+] [-]

, 2010-04-07 23:52, pirms 15 gadiem
Izdevies vakars!!! Robena gols vnk radio vadāms. Prozit!!!

Apsveicu visus, kas zin, ka futbolu spēlē 90+ min

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:52, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Iekrita acīs tas, ka "Bayern" nevis haotiski gāja uz priekšu, bet mierīgi spēlēja savu spēli (arī pirms Rafaela noraidījuma) un tas attaisnojās.
Jaa lieliska taktika 1. puslaika aiziet uzbrukuma 2reizes bet vismaz paveicas un vienu golu iesita

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:52, pirms 15 gadiem
fucis rakstīja: ha ha haaaa,mazgadigie uzdarbojas
tik labi jutos ka MU zaudeja,kas var but labaks,brivdienas par to bus jaiedzer

saldus sapnjus MU fani,cerams labi gulesies
Nezinu bet kautka kaitina ara sitadi fani vienkarsi paradi savu limeni MU zaudeja un netika talak loti nozimiga turnira BET ir ari laba puse seit tagad varess pilniba koncentreties EPL tik zell ak spele pret Chelsea bija bet gan jau vini vell paklups, galvenais ir pasiem nesalaist visu griste

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:52, pirms 15 gadiem
Nu kur var tā, ka tiesnesis bija TIK labvēlīgi noskaņots pret MB? Riberry neko neiedod, bet Rafaelam 2. dzelteno. Sviestainākā un nožēlojamākā tiesāšana, ko man nācies vērot pēdējā laikā. Līdzīgā situācijā Cūkukāpējs pret Valensiju un Cūka tik rupji nospēlēja, es pat brīnījos par neiedoto kartiņu. KAŠMARS

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:53, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Kad cilvēki beidzot sapratīs ka tāds termins kāda futbola kluba fani ārpus Mančestras vai kādas citas pilsētas robežām neeksistē. Ja tu neej uz spēlēm tās komandas stadionā, tad tu esi vienkārši atbalstītājs, tas arī viss.
Iepazīstināsi mani ar Futbola terminoloģiju?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:53, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Iekrita acīs tas, ka "Bayern" nevis haotiski gāja uz priekšu, bet mierīgi spēlēja savu spēli (arī pirms Rafaela noraidījuma) un tas attaisnojās.
Tāpēc,ka Šveinijs un MvB ir izcili bumbas pieturētāji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:53, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Par šādu pārkāpumu kartīte bija jādod. Vienīgi tiesnesis varēja, ietekmēties no tā, ka Rafaelam jau bija viens plāksteris...
Nu šajā spēlē tiesnesim bija kur izvērsties, bija pietiekami daudz rupjību, kuras varēja pieklusināt, nevis aprēķina faulus sodīt.
Viens iedod par tādu, cits neiedod, ej nu beigu beigās saproti.

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:53, pirms 15 gadiem
Nu labi, necepšos te daudz...Bayern veiksmīgi aizvada turnīru - izlien caur adatas aci no grupas, nepelnīti pārvar Fiorentinu, pateicoties Overbo.Rafaela jaunības dullums mazliet noraka, bet nu labi - nav pasaules gals.Bet, tomēr uzskatu, ka Badstuberam arī bija jādod sarkanā.

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:53, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Kad cilvēki beidzot sapratīs ka tāds termins kāda futbola kluba fani ārpus Mančestras vai kādas citas pilsētas robežām neeksistē. Ja tu neej uz spēlēm tās komandas stadionā, tad tu esi vienkārši atbalstītājs, tas arī viss.
definē vārdu "fans"

  -2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:53, pirms 15 gadiem
gribētos tik lai šivakara priecīgie komentētāji nepazūd miglā pēc pirmās MB neveiksmes

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:54, pirms 15 gadiem
kkad ļoti sen rakstīju, ka mans ideālākais pusfinālu variants būtu Barca, Arsenals, Liona un Bayern. Tad nu tas ir par 3/4 piepildījies!!! Ta ka prieks manās mājās!!! bet Arsenalam novēlu cīnīties par EPL titulu, izredzes nav zaudētas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-04-07 23:54, pirms 15 gadiem
Kā vienmēr tiek vainots tiesnesis, kautkas nedzirdēts pēc MU zaudētām spēlēm

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:54, pirms 15 gadiem
Owen Lee Hargreaves rakstīja: Nezinu bet kautka kaitina ara sitadi fani vienkarsi paradi savu limeni MU zaudeja un netika talak loti nozimiga turnira BET ir ari laba puse seit tagad varess pilniba koncentreties EPL tik zell ak spele pret Chelsea bija bet gan jau vini vell paklups, galvenais ir pasiem nesalaist visu griste
vnk tas ir lai kadu pakaitinatu,es pats speli neredzeju,darba biju,bet ienacis SC majaslapa,ieraudziju,ka tur komentari skist...tik labi palikas...viens otru gatavs nosist

  +4 [+] [-]

, 2010-04-07 23:55, pirms 15 gadiem
massbeat rakstīja: nahaļavu tikt pēc Fiorentinas tālāk ar away goal rule, Minhenē 1 rikošets un 1 haļava, ar foršu tiesnesi (nu jau otru spēli pēc kārtas) un away goal rule tikt tālāk - spēcīgs klubs! MALAČI Bayern!!!!
Rikošets Minhenē bija pie Rūnija gola un haļava bija, ka tikai 2-1.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-07 23:55, pirms 15 gadiem
gods kam gods bayern!!! malaci!! Sis chempis bus visaizraujoshakais ever "

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:55, pirms 15 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Nu labi, necepšos te daudz...Bayern veiksmīgi aizvada turnīru - izlien caur adatas aci no grupas, nepelnīti pārvar Fiorentinu, pateicoties Overbo.Rafaela jaunības dullums mazliet noraka, bet nu labi - nav pasaules gals.Bet, tomēr uzskatu, ka Badstuberam arī bija jādod sarkanā.
Tu esi akls? Otrajā spēlē arī Fiorentina iesita no aizmugures. Bayern grupā visās spēlēs dominēja,tikai nesanāca uzvarēt. Badštuberam sarkanā nu galīgi nesanāca Dzeltenā- neapstrīdami,bet sarkano par to nedod

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:55, pirms 15 gadiem
Pirmais puslaiks bija pilnīgā MU zīmē! Bayern pirmajā taimā izskatījās pilnīgi nekādi. Visreālākā iespēja,kas viņiem bija,tā bija Rafaela uzdāvināta (nogulēta). Rafaels bija pārāk satraucies,vai viņš vienmēr tik tizli rīkojas laukumā? pirmā dzeltenā pilnīgi bezjēdzīgi nopelnīta un kad viņš atbildēja uz pirmajām Bayern provokācijām,jau tad bija skaidrs,ka pilnu spēli viņš nenospēlēs,nopelnot vai nu Fērgija maiņu,vai sarkano.
Rūniju nevajadzēja,manuprāt, laist laukumā,jo nav viņš uzbrucējs-baltrocītis un nevar iztikt bez zemes ēšanas laukumā un katru sadursmi ar pretinieku nācās pavadīt ar šaubām,vai tūliņ nedabūs viņu nest no laukuma malā.
Kā tur tas pirmais MU gols ielidoja - Buts lāgā neredzēja,vai nogulēja?
Manuprāt, Robens labajā malā rāda tikai ap 70% no tā,ko viņš spēj kreisajā flangā.

Bet mana prognoze piepildījās,lai arī tikai pateicoties Rafaelam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:55, pirms 15 gadiem
Chikotilo rakstīja: Kā vienmēr tiek vainots tiesnesis, kautkas nedzirdēts pēc MU zaudētām spēlēm
Pagājuša gada Pusfināls pret Barsu neko neatgādina?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:55, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: kas kopīgs MU un krieviem
spēlē sarkanos kreklus un viņu fani nemāk atzīt zaudējumus
tā nu gluži nav. Es kā United fans vēlu veiksmi Bayernam pusfinālā.

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:56, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Iekrita acīs tas, ka "Bayern" nevis haotiski gāja uz priekšu, bet mierīgi spēlēja savu spēli (arī pirms Rafaela noraidījuma) un tas attaisnojās.
Bayern saka spelet kad MU palika mazakuma,bet kad bija vienados sastavos Bayern nemaz tik labi neizskatijas,ne teiksim ta,vispar nekada ne Riberi,ne Robenu visspar laukuma neredzeja,jo neko izdarit nevareja!

  -2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:56, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: gribētos tik lai šivakara priecīgie komentētāji nepazūd miglā pēc pirmās MB neveiksmes
Nekur netaisos pazust Es nezinu kam jānotiek lai es vairs nemīlētu Bayern... Vai nu jābeidz pastāvēt klubam,vai arī tikai ar dienu,kad apstāsies mana sirds. Nu kamēr dzīvs esmu,tikmēr par Bayern

  -2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:56, pirms 15 gadiem
Who? Bayern Who? Bayern Who? Bayern Who? Bayern WHO? BAYERNNNN
Slēpts komentārs: Jurchiks#2

  +3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:57, pirms 15 gadiem
Ljoti skaisti... Apsveicu visu Bayern Fanus ar lielisku panaakumu.. atriebiiba ir salda !

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:57, pirms 15 gadiem
Paldies par spēli abām komandām un lai kā man nepatiktu MU, jāsaka cepuri nost par parādīto futbolu, bet nu prieks par Bayern, ja godīgi biju domājis, ka Mančestrā būs grūti un pirmais puslaiks to parādija, paldies Oličam, kas deva cerības un pārējaikomandai, kas to noveda līdz veiksmīgam galam!
Par tiesnešiem teikšu godīgi, nebiju gaidījis, ka strīdīgajās epizodēs nosvilpa par labu Bayern, pret Riberī otrā dzeltenā Rafaelam bija jādod, bet sākumā likās, ka tiesnesis tā nedomāja un Riberī pierunāja (autoritāte vai bļaušana sejā, bet kā saka uzvarētājus netiesā), un Badštubera pārkāpumā pret Valensiju sarkanā manuprāt prasījās, bet nu tas tāa
PS Manas prognozes par finālu vairs tik murgainas neizskatās...

  +4 [+] [-]

, 2010-04-07 23:57, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: gribētos tik lai šivakara priecīgie komentētāji nepazūd miglā pēc pirmās MB neveiksmes
Īstie fani paliks

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:58, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Tu esi akls? Otrajā spēlē arī Fiorentina iesita no aizmugures. Bayern grupā visās spēlēs dominēja,tikai nesanāca uzvarēt. Badštuberam sarkanā nu galīgi nesanāca Dzeltenā- neapstrīdami,bet sarkano par to nedod
Nu gribi teikt, ka viņš visu spēli bija "labiņais"?Nebūt nebija tas pirmais sods viņa izpildījumā.Un tomēr - apsveicu Bayern, bet nevēlu veiksmi nākamajā kārtā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:58, pirms 15 gadiem
tiešām žēl tiesnesi. bet no otras puses - kuram gan interesē kaut kāda Sc.com lietotāju komentāri. vairāki eksperti un komentātori izteicās, ka Rafaels otro dzelteno dabūja jaunības stulbuma dēļ. tiesnesis bija pietiekami labā pozīcijā, lai redzētu, ka Rafaels varēja iziet no situācijas, nenopelnot kartīti, bet viņš sāka lekties. pieredze nāk ar laiku, bet tiesnesi šeit vainot ir pārspīlēti.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:58, pirms 15 gadiem
Fināls Bayern - Barcelona

Vismaz es tā domāju

  +3 [+] [-]

, 2010-04-07 23:58, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tāds, kas iet uz spēlēm es domāju... viņa skatījumā.
Stadiona darbinieki arī iet uz spēlēm. vai viņi ir fani?
Ir cilvēki, kas biļetes dabū pa blatu, kaut gan neko daudz nesaprot no futbola. Viņi ir fani?
Ir cilvēki, kas iet uz futbolu, kā motofrīstaila pasākumu- redzēt kko, ko paši nemāk-tie ir fani?
Jautājums viņam

     [+] [-]

, 2010-04-07 23:58, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Nekur netaisos pazust Es nezinu kam jānotiek lai es vairs nemīlētu Bayern... Vai nu jābeidz pastāvēt klubam,vai arī tikai ar dienu,kad apstāsies mana sirds. Nu kamēr dzīvs esmu,tikmēr par Bayern
tāpēc jau iepriekš minēju kad ir ar ilgi redzētie un jaunuzradušies

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:59, pirms 15 gadiem
kā ir ar bayern faniem? ir interese pusfināla spēles skatīties kopā kaut kur Rīgā kādā krogā?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:59, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Tāpēc,ka Šveinijs un MvB ir izcili bumbas pieturētāji
LvG taktika attaisnojās. Nedaudz jau paliek žēl, ka tāds spēlētājs ar lielisku uzbrukuma potenciālu spēlē balstā. Bet ko lai dara - kaut kur jau ir jāliek Robens, Millers, Riberī. Iespējams, universālākais spēlētājs šobrīd pasaulē - var spēlēt (un labi spēlēt) gan malā, gan centrā, gan vidējās līnijas aizmugurē.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 23:59, pirms 15 gadiem
Barcelona jau laikam šampānieti dzer,kur nu vel vieglākus pretiniekus

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 23:59, pirms 15 gadiem
Biju par BAYERN, taču beigās palika žēl MU, vismaz veiksmi viņiem atlikušajās spēlēs, un cīņā par Premjerlīgas titulu !!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:00, pirms 15 gadiem
massbeat rakstīja: nahaļavu tikt pēc Fiorentinas tālāk ar away goal rule, Minhenē 1 rikošets un 1 haļava, ar foršu tiesnesi (nu jau otru spēli pēc kārtas) un away goal rule tikt tālāk - spēcīgs klubs! MALAČI Bayern!!!!
Neviens nelied MU sasist rikoshetus un normaali nospeelet maajas! Un par tiesnesi pietaupi... Domaaju,ka vinijiem PL pietiekami ir paveicies arbitra deelj!

Malachi Minhene!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:00, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: kas kopīgs MU un krieviem
spēlē sarkanos kreklus un viņu fani nemāk atzīt zaudējumus
ha ha ha. true
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:01, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: definē vārdu "fans"
Fans, entuziasts jeb līdzjutējs ir cilvēks, kam ir intensīvas, nereti nepārvaramas simpātijas pret kādu cilvēku, sporta klubu, cilvēku grupu, produktu, mākslas darbu, ideju vai tendenci. Tomēr ir gadījumi, kad fanošana pāriet apsēstībā un nereti šie cilvēki kļūst par stalkeriem, izsekojot, novērojot un nemitīgi cenšoties piekļūt dievinātajam objektam.
Ludzu

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:01, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: tagad par 70% skaidrs, ka ČL uzvarētāji būs Barcelona. žēl. atlikušās spēles būs tīrā formalitāte.
Vecīt, tu nenovērtē Bayern un Inter!!!
Par Lionu šaubos, bet kas zin, viņiem ir pieredze spāņu superklubu izsisšanā!
Inter ļoti labi nospēlēja pret Čelsu, un Bayern- nu paši redzējām!
Neko nevar zināt! Protams barsa izskatās iespaidīgi, bet viņiem būs smagi!

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:01, pirms 15 gadiem
Nuke rakstīja: kā ir ar bayern faniem? ir interese pusfināla spēles skatīties kopā kaut kur Rīgā kādā krogā?
vispār būtu intereanti uzzināt cik Rīgā ir Bayern fani

  +3 [+] [-]

, 2010-04-08 00:01, pirms 15 gadiem
Es neesmu Bayern fans, bet mani priecē, ka tieši viņi uzvarēja sērijā. Futbols šovakar bija ļoti baudāms, ar intrigu un asumiem, tādam sportam ir jābūt

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:02, pirms 15 gadiem
BTW Krokodīl, še palasies
Sports fan can describe enthusiasts for a particular athlete, team, sport, or all of organized sports as a whole. The Sports fans are often seen attending sporting events or following them on television, as well as through newspapers and internet websites. The mentality of the sports fan is often such that they will experience a game, or event while living vicariously through players or teams whom the fan favors.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-08 00:02, pirms 15 gadiem
Ndeki rakstīja: Liels prieks,tā tiem stulbiem angļiem vajag!
Ar ko vini ir stulbaki par mums !?

  +4 [+] [-]

, 2010-04-08 00:02, pirms 15 gadiem
jā MU tik īd par tiesnešiem...labi es saprotu Drogba no aizmugures EPL jums ielika, bet šajā spēlē Nani savā soda laukumā nospēlē ar roku, bet tiesneša svilpe klusē!!

  +7 [+] [-]

, 2010-04-08 00:03, pirms 15 gadiem
Reaali futbolu speelee 22 laukuma speeleetaaji,tad veel rezervisti un komandu personaals, divi liinijtiesneshi, tad veel 4. tiesnesis un galvenais tiesnesis bet paareejie visi, kas ir stadioonaa un pie tv ekraaniem ir tiesnesha asistenti!!!Tikai,protams, ar augstaaku kvalifikaaciju.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:03, pirms 15 gadiem
Nu ko fināls Bayern Munich- Barcelona?!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:03, pirms 15 gadiem
Owen Lee Hargreaves rakstīja: Fans, entuziasts jeb līdzjutējs ir cilvēks, kam ir intensīvas, nereti nepārvaramas simpātijas pret kādu cilvēku, sporta klubu, cilvēku grupu, produktu, mākslas darbu, ideju vai tendenci. Tomēr ir gadījumi, kad fanošana pāriet apsēstībā un nereti šie cilvēki kļūst par stalkeriem, izsekojot, novērojot un nemitīgi cenšoties piekļūt dievinātajam objektam.
Ludzu
Paldies, tu apstiprināji manas domas!
Vienkārši pēc viena komentāra man likās, ka es kko nesaprotu, bet izrādās viss pareizi- paldies!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:03, pirms 15 gadiem
HALJAVA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:04, pirms 15 gadiem
kāds rezultāts?

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:04, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Vecīt, tu nenovērtē Bayern un Inter!!!
Par Lionu šaubos, bet kas zin, viņiem ir pieredze spāņu superklubu izsisšanā!
Inter ļoti labi nospēlēja pret Čelsu, un Bayern- nu paši redzējām!
Neko nevar zināt! Protams barsa izskatās iespaidīgi, bet viņiem būs smagi!
Ko gan Inter varetu paradit pret Barcu Grupu turnira jau vini neko neparadija Sedes sava aizsardziba un gaidis kad Messi viens pats vinus apvadis un atkal guss pokeru Domaju ka vienigais uz ko Inter var ceret ir pretuzbrukumi Un domaju ka Barca buss finala un vini tiksies pret Byern

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:04, pirms 15 gadiem
Awesome rakstīja: Nu ko fināls Bayern Munich- Barcelona?!
Es gan gribētu redzēt neiedomājamo un ČL kausu Lyon īpašumā

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:04, pirms 15 gadiem
jaaaaaaaa es visu machu fanoju par Bayern!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:05, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: tiešām žēl tiesnesi. bet no otras puses - kuram gan interesē kaut kāda Sc.com lietotāju komentāri. vairāki eksperti un komentātori izteicās, ka Rafaels otro dzelteno dabūja jaunības stulbuma dēļ. tiesnesis bija pietiekami labā pozīcijā, lai redzētu, ka Rafaels varēja iziet no situācijas, nenopelnot kartīti, bet viņš sāka lekties. pieredze nāk ar laiku, bet tiesnesi šeit vainot ir pārspīlēti.
tieši tā! šādu turēšanu no muguras vismaz 10-15m garumā brīdī, kad jau ir viena dzeltenā citādi kā par stulbumu grūti nosaukt..

par Badštuberu arī tiesneša lēmums, manuprāt, pareizs.. izklupiens bija tīri kājas, bet tomēr no sāniem, tā ka par to dzeltenā.. Ja būtu vairāk no mugurpuses, tad būtu bijusi arī sarkanā.

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:05, pirms 15 gadiem
Ricardoo rakstīja: Who? Bayern Who? Bayern Who? Bayern Who? Bayern WHO? BAYERNNNN
Who!?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:05, pirms 15 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: jā MU tik īd par tiesnešiem...labi es saprotu Drogba no aizmugures EPL jums ielika, bet šajā spēlē Nani savā soda laukumā nospēlē ar roku, bet tiesneša svilpe klusē!!
Jā, pie tam epizode, kur ir jādod 100% 11nieks. Tiesnesim mača gaitā bija vairāki apšaubāmi lēmumi, kas varbūt spēli saraustīja, vietām.. Bet pietiesāšana? Totālākais bulšits..

  +6 [+] [-]

, 2010-04-08 00:05, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: vispār būtu intereanti uzzināt cik Rīgā ir Bayern fani
nedomāju, ka maz. MU fani uzradās kaut kā nemanot - MU sāka ņemt visu pēc kārtas un pilna Latvija ar MU faniem. tas pats bija ar Chelsea. pirms Chelsea sāka pirkt zvaigznes un gāzt Premjerlīgas grandus, maz kurš dziļā Latvijā tādus vispār zināja. pēdējos gados šo klubu (pārmērīgi populāru klubu) fani tik ļoti sevi izceļ, ka parasts cilvēks pat nevar saprast, vai Latvijā kāds vispār zina, ka ir arī citi klubi. bet katrs zaudē. un mums jau tāda mentalitāte, ka, ja kāds vinē - mēs viņu mīlam, tik līdz zaudē - viss. tāpēc, kad grandi krīt, tad var redzēt, ka ir arī cilvēki, kuriem patīk kaut kas alternatīvs.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:05, pirms 15 gadiem
asdfgh2 rakstīja: btw bayern neuzvarēja, tikai nospēlēja neizšķirti.
nav tā uzvara, tas ir lucky sūds.
Tu pats saproti ko runā ? nēsi pa daudz iekarsis ?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:05, pirms 15 gadiem
Kocers rakstīja: Es gan gribētu redzēt neiedomājamo un ČL kausu Lyon īpašumā
te jau izskatās ka visi ir aizmirsuši ka spēlēt prot arī franči

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:05, pirms 15 gadiem
asdfgh2 rakstīja: btw bayern neuzvarēja, tikai nospēlēja neizšķirti.
nav tā uzvara, tas ir lucky sūds.
Atceros, kad "Barcelona" pieveica "Chelsea", kuri spēles laikā bija palikuši mazākumā. Toreiz Mourinjo teica, ka viņi mūs vienādos sastāvos nekad nav uzvarējuši...

  +4 [+] [-]

, 2010-04-08 00:05, pirms 15 gadiem
makaweli rakstīja: Reaali futbolu speelee 22 laukuma speeleetaaji,tad veel rezervisti un komandu personaals, divi liinijtiesneshi, tad veel 4. tiesnesis un galvenais tiesnesis bet paareejie visi, kas ir stadioonaa un pie tv ekraaniem ir tiesnesha asistenti!!!Tikai,protams, ar augstaaku kvalifikaaciju.
Labs

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:06, pirms 15 gadiem
Krisssss rakstīja: tieši tā! šādu turēšanu no muguras vismaz 10-15m garumā brīdī, kad jau ir viena dzeltenā citādi kā par stulbumu grūti nosaukt..
gadījumā nebija 60metri?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:06, pirms 15 gadiem
asdfgh2 rakstīja: btw bayern neuzvarēja, tikai nospēlēja neizšķirti.
nav tā uzvara, tas ir lucky sūds.
tu ko te smirdi,samierinies,ka zaudeejaat un basta!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:06, pirms 15 gadiem
Zidane The Best rakstīja: Nu tas gan ir diezgan pāragri , bet apsveicu Barcu ar CL titulu
Manuprāt Mu bija pedeja komanda , kuras aizsardziba varetu izturet Barcas uzbrukumu!
Pagājušajā gadā barsa nospēlēja 0:0 un 1:1 ar Čelsu!
Šogad Inter 2 mačos uzvarēja Čelsu.
Inter labi spēlē gan uzbrukumā gan aizsardzībā un barsai būs grūti tikt finālā! Tas tiešām ir pāragri!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:07, pirms 15 gadiem
Robēna faktors!!!
Fantastika!!!
Ideāli, ka pusfinālā spēlēs 2 man simpātiskas komandas. Bet "Bayern", protams, ārpus konkurences

Patīkami, ka tieši Rafaels daļēji izšķīra cīņas iznākumu, jo Fērdžijs jau ir pārgudrs ar savām taktikām un favorītiem. Rezultāts ir likumsakarīgs

Šosezon ČL pusfināli bez angļiem - kas var būt labāks par šo?!

Van Gāls atkal apspēlēja Fērdžiju šahā. No 0:3 atspēlēties nav nekāds joks

Bāāāāāāājēēēēēēērn!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:07, pirms 15 gadiem
nu ko, apsveicu Barsu ar titula aizstāvēšanu

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:07, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: vispār būtu intereanti uzzināt cik Rīgā ir Bayern fani
skaiti klāt mani

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:07, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: te jau izskatās ka visi ir aizmirsuši ka spēlēt prot arī franči
Es arī Lionu nenorakstītu, jo pārāk sīksta ši komanda un labi saspēlēts sastāvs jau vairāku gadu garumā!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:07, pirms 15 gadiem
Malaci Minheniesi!!! Uzvareja tie kas vairak velejas!!! 0:3 pirmaja puslaika nav speles beigas spelejot sada limena komandam!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:08, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Pagājušajā gadā barsa nospēlēja 0:0 un 1:1 ar Čelsu!
Šogad Inter 2 mačos uzvarēja Čelsu.
Inter labi spēlē gan uzbrukumā gan aizsardzībā un barsai būs grūti tikt finālā! Tas tiešām ir pāragri!
Apakšgrupas spēlē Barselonā Inter tika samazgāts arī bez Mesi.
Izslēgšanas spēles protams būs cita lieta, bet Barca tad skaitījās salīdzinoši vājā formā, tā kā viela pārdomām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-04-08 00:09, pirms 15 gadiem
janisozo rakstīja: Pusfinālā par Lyon, kā nekā izsita pašu Real!
Kas tik Realu neizsita pat klubs no 4 divizija

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:10, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: nedomāju, ka maz. MU fani uzradās kaut kā nemanot - MU sāka ņemt visu pēc kārtas un pilna Latvija ar MU faniem. tas pats bija ar Chelsea. pirms Chelsea sāka pirkt zvaigznes un gāzt Premjerlīgas grandus, maz kurš dziļā Latvijā tādus vispār zināja. pēdējos gados šo klubu (pārmērīgi populāru klubu) fani tik ļoti sevi izceļ, ka parasts cilvēks pat nevar saprast, vai Latvijā kāds vispār zina, ka ir arī citi klubi. bet katrs zaudē. un mums jau tāda mentalitāte, ka, ja kāds vinē - mēs viņu mīlam, tik līdz zaudē - viss. tāpēc, kad grandi krīt, tad var redzēt, ka ir arī cilvēki, kuriem patīk kaut kas alternatīvs.
Patiesībā, nav jau arī brīnums, apskatot šo attēlu, kādēļ pēdējos gados populārākā līga LV ir EPL, un no Spāņu Līgas Real un Barsa. Jo pats zinu, ka tie, kuri vecāki mazliet par mani lielākoties atbalsta Itāļu komandas, kad šamiem bija ziedu laiki.
';

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:11, pirms 15 gadiem
Owen Lee Hargreaves rakstīja: Ko gan Inter varetu paradit pret Barcu Grupu turnira jau vini neko neparadija Sedes sava aizsardziba un gaidis kad Messi viens pats vinus apvadis un atkal guss pokeru Domaju ka vienigais uz ko Inter var ceret ir pretuzbrukumi Un domaju ka Barca buss finala un vini tiksies pret Byern
Nu labi, tādā gadījumā, ko izdarīja Rubin? Inter ir ļoti spēcīgs uzbrukums ar Milito, Eto un Pandevu priekšgalā! Inter nesēdēs, bet spēlēs savu futbolu- Itāļu futbols ar piemiksētu uzbrukuma futbolu! Mourinju ar itāļu klubu ir ļoti neprognozējams savienojums! Ja Barsa atkal spēlēs ar Ibrahimu, tad barsa viņu labi zin, ar viņu ir jāspēlē taktiski un to inter prot! Ar mesī spēlēs kāds no ātrajiem aizsargiem. Ja spēlēs ar Anrī, tad būs grūtāk, bet tāpat varēs tikt galā! un otrā pusē arī inter spēs tikt galā gan ar Pujolu gan ar Alvešu!
Būs intresanti- to es garantēju!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:11, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: vispār būtu intereanti uzzināt cik Rīgā ir Bayern fani
HVZ cik rīgā,bet nu Siguldā nav viņi vispār

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:11, pirms 15 gadiem
Vispār pārsteidza, ka Fergusons Rūnija vai vēlāk Kerika vietā neizlaida Makedu. Pret "Blues" itālietis izrādījās ļoti veiksmīgs. Vai tiešām vajadzēja slinkajam bulgāram dot kārtējo iespēju?...Man jau nekas, pats vien skots vainīgs

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:12, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: nedomāju, ka maz. MU fani uzradās kaut kā nemanot - MU sāka ņemt visu pēc kārtas un pilna Latvija ar MU faniem. tas pats bija ar Chelsea. pirms Chelsea sāka pirkt zvaigznes un gāzt Premjerlīgas grandus, maz kurš dziļā Latvijā tādus vispār zināja. pēdējos gados šo klubu (pārmērīgi populāru klubu) fani tik ļoti sevi izceļ, ka parasts cilvēks pat nevar saprast, vai Latvijā kāds vispār zina, ka ir arī citi klubi. bet katrs zaudē. un mums jau tāda mentalitāte, ka, ja kāds vinē - mēs viņu mīlam, tik līdz zaudē - viss. tāpēc, kad grandi krīt, tad var redzēt, ka ir arī cilvēki, kuriem patīk kaut kas alternatīvs.
Jā, piekrītu - tipiski Latvijai, tie kuri uzvar tie ir mūsējie, līdz kamēr zaudē, īpaši tas attiecas uz hokeja faniem. Jā uzradās Chelsea - uzradās arī daudz Chelsea fani, interesanti par ko pirms tam fanoja. Es par par Bayern fanoju jau no kāda 1996.gada "točna". Man katrā valstī ir savs favorīts, bet pirmkārt par Bayern un Juventus, tad pārējie

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:13, pirms 15 gadiem
Nu domāju fināls būs Bayern vs Barcelona

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:13, pirms 15 gadiem
DoOrDie rakstīja: Nu domāju fināls būs Bayern vs Barcelona
No Tavas mutes Dieva ausī

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:13, pirms 15 gadiem
MU vismaz novēlu EPL titulu, ja ne Chelsea, tad vismaz MU.

Nav nemaz tā, ka Barca baigi pārliecinošo pārkāps Inter barjerai. Būs smagas cīņas.
Lyon - Bayern arī grūti prognozēt kaut ko. Vairāk jau sliecos uz Bayern finālā.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:14, pirms 15 gadiem
Ar uztraukumu un nepacietību gaidam pusfinālus

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:14, pirms 15 gadiem
makaweli rakstīja: Reaali futbolu speelee 22 laukuma speeleetaaji,tad veel rezervisti un komandu personaals, divi liinijtiesneshi, tad veel 4. tiesnesis un galvenais tiesnesis bet paareejie visi, kas ir stadioonaa un pie tv ekraaniem ir tiesnesha asistenti!!!Tikai,protams, ar augstaaku kvalifikaaciju.
par pēdējiem vārdiem- taisnība

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:14, pirms 15 gadiem
Chempionu ligas uzvaretajs tiks noskaidrots spele starp Barca un Inter... ja Barca uzvar, tad finala pret jebkuru Lyon vai Bayern ar +5 uzvares jo abam komandam aizsardziba ir *****. Ja Inter uzvar tad finals varetu but interesantaks....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:14, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: te jau izskatās ka visi ir aizmirsuši ka spēlēt prot arī franči
prast jau prot, bet ir grūti viņus salīdzināt ar Itālijas līdervienību Inter, pagājušo ČL čempioni Barsu un vācu superklubu Bayern! Viņiem tomēr ir jāspēlē pāri saviem spēkiem(ko viņi var) lai uzvarētu!
Manās acīs tā vairs nav tā liona, kurā spēleja Žuninjū un Benzemā! Bet protams, arī viņi var!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:15, pirms 15 gadiem
Sinner.aka.Scuba rakstīja: Kas tik Realu neizsita pat klubs no 4 divizija
haahh lol, pareizi, tasbija tik sen jau biju piemirsis

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:15, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: HVZ cik rīgā,bet nu Siguldā nav viņi vispār
Tu tak esi.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:15, pirms 15 gadiem
Bet nu nekas drīzumā visiem nekrietneļiem apniks Barsas uzvaras ēra, un Barsas visi fani sāks kļūt par Glory Hunter'iem, un pati Barsa par ienīstāko klubu citu ar prātu ne īpaši apdāvinātu radījumu acīs

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:15, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: HVZ cik rīgā,bet nu Siguldā nav viņi vispār
davai, uz pusfināliem vai nu tu brauc uz Rīgu vai arī es uz Siguldu

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:15, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: No Tavas mutes Dieva ausī
jaa Bayern zaudēs pusfinālā kādu tad pingvīnu uzliksi?

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:15, pirms 15 gadiem
viasatsport.lv: Šī Mančestras „United” futbolistiem ir pirmā reize kopš 2004./2005.gada sezonas, kad komanda nekvalificējas UEFA Čempionu līgas pusfinālam, savukārt 2002./2003.gada sezonā bija līdz šim pēdējais pusfināls, kuram nekvalificējās neviena Anglijas komanda.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:16, pirms 15 gadiem
alexy rakstīja: davai, uz pusfināliem vai nu tu brauc uz Rīgu vai arī es uz Siguldu
Kuros datumos ir?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-08 00:16, pirms 15 gadiem
Nu ja Bayern uzvarēs CL, tad Latvijas Bayern faniem vajadzētu sāvākties uz tusiņu

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:17, pirms 15 gadiem
neesmu ne par vienu no šīm komandām, bet jāatdzīst ka tiesnesis diezgan daudz pietiesāja minhenei par labu.
manuprāt finālā būs liona pret inter, un uzvarēs inter.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:17, pirms 15 gadiem
andzadzo2008 rakstīja: neesmu ne par vienu no šīm komandām, bet jāatdzīst ka tiesnesis diezgan daudz pietiesāja minhenei par labu.
manuprāt finālā būs liona pret inter, un uzvarēs inter.
finālā liona vs inter ? Tur jānotiek brīnumam.

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:18, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Kuros datumos ir?
21. un 28.aprīlis

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:18, pirms 15 gadiem
Neko neredzēju. Neko neesmu vēl lasījis. (tikai to, ka Spertālam 32 mīnusi). Bet skatos, ka sensācija! Tad nu laikam tā tam bija jābūt. Malači! Pusfinālā gan laikam vairāk par Lyon.

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:19, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Nu ja Bayern uzvarēs CL, tad Latvijas Bayern faniem vajadzētu sāvākties uz tusiņu
Te jau tusi tiek plānoti C'mon,priekšā vēl franči un ja tiks viņiem pāri,tad vēl fināls,kas solās būt smags jebkurā otrā pusfināla gadījumā Bet nu būtu īstenībā kruti uzrīkot normālu party par godu Bayern Būtu to pelnījuši

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:19, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Manās acīs tā vairs nav tā liona, kurā spēleja Žuninjū un Benzemā! Bet protams, arī viņi var!
IMO tagadējā Liona ir cietāks rieksts par toreizējo.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:19, pirms 15 gadiem
asdfgh2 rakstīja: Tu esi nožēlojams un pretīgs cilvēks, no sirds ceru ka tu nomirsi
Spertāl es ceru ka viss ko tu citiem cilvēkiem novēli,tev pašam neatmaksāsies...

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:19, pirms 15 gadiem
Inter valda!!!

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:20, pirms 15 gadiem
alexy rakstīja: 21. un 28.aprīlis
Opacāā,tad jau te var sanākt vnk mēnesis-svētki Nu hvz,tad jau manīs kā būs Es tikai laicīgi pabrīdinu- MAN laiks nav darbadienu naktīs braukāties

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:20, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: IMO tagadējā Liona ir cietāks rieksts par toreizējo.
Konkrēti- aizsardzība

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:21, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Neko neredzēju. Neko neesmu vēl lasījis. (tikai to, ka Spertālam 32 mīnusi). Bet skatos, ka sensācija! Tad nu laikam tā tam bija jābūt. Malači! Pusfinālā gan laikam vairāk par Lyon.
Nevar jau teikt,ka negaidīti,ka Bayern tika utt. Vnk VEIDS KĀDĀ TAS notika,bija īpašs. No bezcerīgā 0:3 tā atspēlēties un vēl Robēns iesit lielisku golu un atnes uzvaru

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:21, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Te jau tusi tiek plānoti C'mon,priekšā vēl franči un ja tiks viņiem pāri,tad vēl fināls,kas solās būt smags jebkurā otrā pusfināla gadījumā Bet nu būtu īstenībā kruti uzrīkot normālu party par godu Bayern Būtu to pelnījuši
Tas gan vēl pāragri svinēt, vēl daudz darba priekšā, bet nu jātic, ka būs iemesls pasvinēt

  +4 [+] [-]

, 2010-04-08 00:21, pirms 15 gadiem
PolkaDot rakstīja: Spertāl es ceru ka viss ko tu citiem cilvēkiem novēli,tev pašam neatmaksāsies...
Tak katrai komandai vajag pa kaadam klaunam.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:22, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: Tu tak esi.
Vienīgais

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:22, pirms 15 gadiem
asdfgh2 rakstīja: Tu esi nožēlojams un pretīgs cilvēks, no sirds ceru ka tu nomirsi
Spertal ej labak fifu trenejes, RESFa pat no gupas netiki ara

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:22, pirms 15 gadiem
Krisssss rakstīja: ko var vispār kāds atļauties braukt virsū tiesnesim, ka palīdzējis bayern???!!! Rafaels savas jaunības muļķības un cerams ne stulbuma pēc pats uztaisīja sev divas kartiņas.. Otrā dzeltenā vispār bija neapstrīdama!!!

Par ātru "izpumpējās" iespējams sava pieredzes trūkuma dēļ MU jaunie džeki, ko Bayern vnk lieliski izmantoja..

Robens pēdējās spēlēs vnk fenomenāls, šodienas gols labākais, kas pēdējā laikā redzēts..

Apsveicu Bayern fanus un ceru, ka būs lielisks fināls (Bayern - Barselona), kurā uzvarēs labākais!!!
piekrītu tev...mu fani nespēj būt objektīvi šobrīd..bet tur aiz rokas parāva un pārtrauca uzbrukumu...ja jau par krekla raušanu dod dzelteno tad arī par rokas raušanu jādod dzeltenā...kopumā tiesāšanai nebija ne vainas...tikai mu fani ar to nevar samierināties!

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:22, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Vienīgais
arī labi

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:23, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Tas gan vēl pāragri svinēt, vēl daudz darba priekšā, bet nu jātic, ka būs iemesls pasvinēt
Nu es neko nezinu,es neizbēgami rīt svinu,traks weekends būs,jau rīt jāmauc uz kkādu pirtiņu,noteikti iešu Riberī kreklā,lai zin KĀPĒC es te svinu

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:23, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Nevar jau teikt,ka negaidīti,ka Bayern tika utt. Vnk VEIDS KĀDĀ TAS notika,bija īpašs. No bezcerīgā 0:3 tā atspēlēties un vēl Robēns iesit lielisku golu un atnes uzvaru
BEZCERIGA, Johaidi 40 minutes spelejot vairakuma :

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:23, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Jā, piekrītu - tipiski Latvijai, tie kuri uzvar tie ir mūsējie, līdz kamēr zaudē, īpaši tas attiecas uz hokeja faniem. Jā uzradās Chelsea - uzradās arī daudz Chelsea fani, interesanti par ko pirms tam fanoja. Es par par Bayern fanoju jau no kāda 1996.gada "točna". Man katrā valstī ir savs favorīts, bet pirmkārt par Bayern un Juventus, tad pārējie
Par sevi varu teikt, ka esmu fanojis par 3 klubiem bērnībā (Djorkaefa laikā) fanoju par inter, tad līdz eiro 2004 par Bayern un tagad par Čelsu!! Tuvākajā mūžībā netaisos mainīt savu favorītu! Arī gadās, ka nolieku savu klubu, bet tas nav tapēc, ka man viņš vairs nepatīk, bet gan emociju uzplūdumā! tāpat atgriežos pie viņa Daudz sliktāk ir kad fani neredz, ka klubs vienkārši zaudēja un meklē vainīgos Irānā!
Internacionālā gaume gan man nav mainījusies- no PČ 1998 gadā mana favorīte ir Vācija!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:23, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: prast jau prot, bet ir grūti viņus salīdzināt ar Itālijas līdervienību Inter, pagājušo ČL čempioni Barsu un vācu superklubu Bayern! Viņiem tomēr ir jāspēlē pāri saviem spēkiem(ko viņi var) lai uzvarētu!
Manās acīs tā vairs nav tā liona, kurā spēleja Žuninjū un Benzemā! Bet protams, arī viņi var!
nu...noteikti nav tāda kāda bija tad,bet...kaut ar MB uzvarēja,viņa to izdarīja nepārliecinoši....pirmajā spēlē ,mājās izrāva uzvaru tik kompensācijā,MU nospēlēja sūdīgi,bet ne MB labi,...otrā spēlē MB sāka kaut cik normāli spēlēt tik tad kad bij vairākumā,un spēli tomēr pakāsa...tā ka MB spēks mani nepārliecināja,un pret Lion nebūs nekāda pastaiga...

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:24, pirms 15 gadiem
FRiJJJ rakstīja: BEZCERIGA, Johaidi 40 minutes spelejot vairakuma :
OK,parādi kādu komandu,kas OT zaudējot 0:3 to sauc par cerīgu situāciju Bayern pret Šalki cīņā par 1. vietu Bundeslīgā šitajā weekendā jau pirmajā puslaikā sarkano norāva un apgalvoja,ka tas esot palīdzējis komandai saliedēties. Nemīz,dažreiz tā ir - sarkanā vieno

  +3 [+] [-]

, 2010-04-08 00:25, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Oh you lucky Bayern! Pret Fiorentinu Vaacijaa iesistais gols speeles peedeejaa minuutee nebija jaaskaita un shovakar otraa dzentenaa Rafaelam bija FAIL! Tiesaashana vispaar bija tragjiska (un nejau pirmo reizi). Un vienaa no retajaam reizeem United fani var atlauties vainot tiesnesi. Te jau bija Ovrebo gadiijums.
Kopumaa dzeki nospeeleeja labi. Ciinjasspars bija liels un dazu speeleetaaju work-rate bija neticami augstaa kvalitaatee. Man patiik redzeet laukumaa gados jaunos speeleetaajus, var redzeet ka ir aciis uguntinja un ir veeleeshanaas ciiniities. Rafaels bija lielisks un vainot vinju pie speeles iznaakuma buutu mukjiigi. Nani nospeeleeja ljoti labi un guva divus izcilus vaartus, Gibsons arii bija labs. Ruunijs kluss un nav briinums, peec taas traumas uz neko izcilu nevareeja cereet. Berbatovu laukumaa nebija jeega laist. Vins nav aatrs un viens no lielajiem skreejeejiem. Berbatovs var atdot labas piespeeles un guut vaartus, bet tad kad komanda ir 10 viiru sastaavaa un bumbu kontrolee pretinieki un ir vajadziigs viens gols...Berba nebuutu glaabeejs. Zeel ka taads iznaakums un Bayern jau atkal ir daljeeji paveicies, tacu tas ir futbols un taa gadaas. Zeel ka arii CL vairs nebuus anglju klubu (kautgan par Puuli man ir vienalga). Sobriid redzu tikai vienu CL uzvareetaaju, un tas viennoziimiigi ir Barca (Messi?).
pirmkārt Rafaels pārtrauca bīstamu bayern uzbrukumu kad aiz rokas parāva Robēnu...un raušana aiz rokas ir tas pats kas krekla raušana...tu piebremzē spēlētāju un tā ir dzeltenā kartiņa...vismaz es cerēju ka tu būsi objektīvāks un nenoliksi tiesnesi...kurš aizvadija nesliktu spēli!

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:28, pirms 15 gadiem
DoOrDie rakstīja: finālā liona vs inter ? Tur jānotiek brīnumam.
tur nevajag brīnumu, liona vinnēs ar lisandro un co, bet itāļi novāks no cēļa Messi un ar savu aizsardzības futbolu neļaus barsai iesist nevienu banku.

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:28, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: nu...noteikti nav tāda kāda bija tad,bet...kaut ar MB uzvarēja,viņa to izdarīja nepārliecinoši....pirmajā spēlē ,mājās izrāva uzvaru tik kompensācijā,MU nospēlēja sūdīgi,bet ne MB labi,...otrā spēlē MB sāka kaut cik normāli spēlēt tik tad kad bij vairākumā,un spēli tomēr pakāsa...tā ka MB spēks mani nepārliecināja,un pret Lion nebūs nekāda pastaiga...
Nu ja runājam par 1/2 finālu tad MB spēlēja ar MU, bet Liona ar Bordo... tomēr grūti arī MU ar bordo salīdzināt... MB nospēlēja labi, skaisti, bet tiešām nepārliecinoši. Švaka realizācija un bieži svarīgākajā brīdī kaut kas apraujas!
Nu noteikti arī Bayern ir pāragri likt finālā! Protams liona var uzvarēt!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:28, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Par sevi varu teikt, ka esmu fanojis par 3 klubiem bērnībā (Djorkaefa laikā) fanoju par inter, tad līdz eiro 2004 par Bayern un tagad par Čelsu!! Tuvākajā mūžībā netaisos mainīt savu favorītu! Arī gadās, ka nolieku savu klubu, bet tas nav tapēc, ka man viņš vairs nepatīk, bet gan emociju uzplūdumā! tāpat atgriežos pie viņa Daudz sliktāk ir kad fani neredz, ka klubs vienkārši zaudēja un meklē vainīgos Irānā!
Internacionālā gaume gan man nav mainījusies- no PČ 1998 gadā mana favorīte ir Vācija!
Es arī par Vāciju - nebija nekāda īpaša iemesla, kopš 1996. gada iepatikās kā nospēlēja EČ, toreiz Birhofs un Klinsmans man piesaistīja vācu izlases fanu pulciņam, kopš tā laika tā arī palicis, protams, LV izlase ārpus konkurences, bet visos PČ un EČ par Vāciju

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:29, pirms 15 gadiem
kungi man viens jautājums...kad centra aizsargs(isti nepārzinu visu MB sastāvu,kaut kas ar VAN...) Runijam no aizmugures pa kātiem ierāva neprasījās pēc dzeltenās?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:29, pirms 15 gadiem
Nu ko lai saka, saakuma jau, protams, MU paarliecinoshi kontroleeja speeles un arii rezultaats par to liecinaaja, bet peec Olicha gola Bayern saaka parrnemt iniciatiivu, un tad, protams, izskiroshais luuzums speeles gaitaa, bija pilniigi nepamatota sarkanaa kartiite (tur pat dzeltenaa nebija) Rafaelam, baigi zheel taa chalja, nebvija pelnijis, pats arii nereali sashkrobeejies nogaaja no laukuma. Un tad jau spelejot vairaakuma Bayern pilniba parnema iniciativu, spieda, spieda un iespieda! Likumsakariigi. Un beigaas MU nekaadi, vnk nekaadi. Kopumaa jaasaka, lai vai kaa, bet pelniiti, diemzheel, Bayern tika taalaak. no Bayern jaicelj Olichs un Robbens, no MU bez shaubaam, Nani bija labaakais! Valensija un ruunijs arii bija labi. Tgd vieniigi Maurinjo ar Inter var kko likt preti Barsai, citus pretiniekus viniem neredzu!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:30, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: kungi man viens jautājums...kad centra aizsargs(isti nepārzinu visu MB sastāvu,kaut kas ar VAN...) Runijam no aizmugures pa kātiem ierāva neprasījās pēc dzeltenās?
Van Buytens tas bija...tur bija strīdīgs gadijums...varēja dot varēja nedot...

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:30, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: kungi man viens jautājums...kad centra aizsargs(isti nepārzinu visu MB sastāvu,kaut kas ar VAN...) Runijam no aizmugures pa kātiem ierāva neprasījās pēc dzeltenās?
Daniels Van Buytens...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:30, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: kungi man viens jautājums...kad centra aizsargs(isti nepārzinu visu MB sastāvu,kaut kas ar VAN...) Runijam no aizmugures pa kātiem ierāva neprasījās pēc dzeltenās?
Man liekas,ka tu runā par Van Bujtenu Nēē,īsti neparsījās,jo ja tad būtu dota dzeltenā,tad kādas 2 reizes tādās pašās situācijās arī MU būtu jāsaņem dzeltenā. Varbūt vnk tas ir tāpēc,ka Rūnijam trauma bija,uzreiz viss izskatās daudz trakāk nekā īstenībā ir

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:30, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Opacāā,tad jau te var sanākt vnk mēnesis-svētki Nu hvz,tad jau manīs kā būs Es tikai laicīgi pabrīdinu- MAN laiks nav darbadienu naktīs braukāties
nāksies

  -3 [+] [-]

, 2010-04-08 00:30, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: kungi man viens jautājums...kad centra aizsargs(isti nepārzinu visu MB sastāvu,kaut kas ar VAN...) Runijam no aizmugures pa kātiem ierāva neprasījās pēc dzeltenās?
prasījās tur pus bajern komandai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:31, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: kungi man viens jautājums...kad centra aizsargs(isti nepārzinu visu MB sastāvu,kaut kas ar VAN...) Runijam no aizmugures pa kātiem ierāva neprasījās pēc dzeltenās?
Van Bomels, spēles epizode

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:31, pirms 15 gadiem
PolkaDot rakstīja: piekrītu tev...mu fani nespēj būt objektīvi šobrīd..bet tur aiz rokas parāva un pārtrauca uzbrukumu...ja jau par krekla raušanu dod dzelteno tad arī par rokas raušanu jādod dzeltenā...kopumā tiesāšanai nebija ne vainas...tikai mu fani ar to nevar samierināties!
Rafaela pirmaa dzeltenaa bija mulkiiga, bet Van Bommela paarkaapums pret Rafaelu bija sods. Kaa arii Badstubera paarkaapums pret Valensiju bija loti, loti rupjsh. Bet Rafaela otraa dzeltenaa bija nedaudz paarspiileeta. Nevajadziigs paarkaapums no vinja puses, bet dzeltenaa bija par traku. Kaa arii paarkaapums bija laukuma vidusdaljaa. Netaisos klaigaat neko par tiesnesa kluudaam un vinja maates naavi, bet katram ir savs viedoklis. Tikpat labi var vainot United par atslaabsanu peec 3. vaartiem un Keriku par vieglu Olica palaishanu 1vs1. Bet tiesnesu milziigaas kluudas ir redzeetas loti, loti biezi...gan EPL, gan CL (nerunaaju, protams, tikai par kluudaam kas ir bijusas nelabveeliigas United).

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:34, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Van Bomels, spēles epizode
van buytens tas bij...

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:34, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Es arī par Vāciju - nebija nekāda īpaša iemesla, kopš 1996. gada iepatikās kā nospēlēja EČ, toreiz Birhofs un Klinsmans man piesaistīja vācu izlases fanu pulciņam, kopš tā laika tā arī palicis, protams, LV izlase ārpus konkurences, bet visos PČ un EČ par Vāciju
Man viņa patīk ar to, ka itkā jau nav tādu superspēlētāju, kas vienatnē var visu izvilkt, un starp cilvēkiem, kas par futbolu neintresējas diez vai būs kāds, kas zin kādu vācu futbolistu! Spēlē disciplinēti un taktiski- man tāds futbols patīk!
Protams ir pāris vācu leģendas kā Bekenbauers! Bet kopumā šobrīd tādu favorītu īsti nav!

  +5 [+] [-]

, 2010-04-08 00:36, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Rafaela pirmaa dzeltenaa bija mulkiiga, bet Van Bommela paarkaapums pret Rafaelu bija sods. Kaa arii Badstubera paarkaapums pret Valensiju bija loti, loti rupjsh. Bet Rafaela otraa dzeltenaa bija nedaudz paarspiileeta. Nevajadziigs paarkaapums no vinja puses, bet dzeltenaa bija par traku. Kaa arii paarkaapums bija laukuma vidusdaljaa. Netaisos klaigaat neko par tiesnesa kluudaam un vinja maates naavi, bet katram ir savs viedoklis. Tikpat labi var vainot United par atslaabsanu peec 3. vaartiem un Keriku par vieglu Olica palaishanu 1vs1. Bet tiesnesu milziigaas kluudas ir redzeetas loti, loti biezi...gan EPL, gan CL (nerunaaju, protams, tikai par kluudaam kas ir bijusas nelabveeliigas United).
Badštūbers iebrauca kājās...tur dzeltenā bija noteikti...es saprotu ka united fani nav apmierināti ar tiesāšanu jo dažviet neideva dzeltenās kartiņas bayern...bet neuzskatu ka tiesnesis pieļāva kautvienu lielu kļūdu..es joprojām domāju ka Rafaelam bija dzeltenā par paraušanu...protams arī Bayern spēlētāju protesti bija pārspīlēti...bet galu galā tiesnesis nepieļāva tik lielas kļūdas kā Ovrebo va daži citi epl tiesneši....un nekādā gadijumā neuzskatu ka bija pietiesāšana...man to ir vieglāk teikt jo es skatijos kā neitrāls fans...bet katram mu fanam un bayern fanam jau gribētos lai par viņiem notiesā par labu!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:38, pirms 15 gadiem
lai nu kā, žēl, ka spēle MU-LC nav vēlāk, piem nākošnedēļ! Domāju, ka tagad tā būtu pavisam cita spēle un abām pusēm nebūtu ko zaudēt!
Bet ir kā ir! Turpinu turēt īkšķus par... Bayern vai Inter EPL, Romu itālijā un protams Čelsu Anglijā! Un Barsu Spānijā! Būs intresanti un visur būs cīņas!

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:39, pirms 15 gadiem
PolkaDot rakstīja: Badštūbers iebrauca kājās...tur dzeltenā bija noteikti...es saprotu ka united fani nav apmierināti ar tiesāšanu jo dažviet neideva dzeltenās kartiņas bayern...bet neuzskatu ka tiesnesis pieļāva kautvienu lielu kļūdu..es joprojām domāju ka Rafaelam bija dzeltenā par paraušanu...protams arī Bayern spēlētāju protesti bija pārspīlēti...bet galu galā tiesnesis nepieļāva tik lielas kļūdas kā Ovrebo va daži citi epl tiesneši....un nekādā gadijumā neuzskatu ka bija pietiesāšana...man to ir vieglāk teikt jo es skatijos kā neitrāls fans...bet katram mu fanam un bayern fanam jau gribētos lai par viņiem notiesā par labu!
pietiesāšana noteikti nebij...bet gan dažas tiesnešu kļūdas kas ietekmēja spēles gaitu,bet ne rezultātu

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:41, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: lai nu kā, žēl, ka spēle MU-LC nav vēlāk, piem nākošnedēļ! Domāju, ka tagad tā būtu pavisam cita spēle un abām pusēm nebūtu ko zaudēt!
Bet ir kā ir! Turpinu turēt īkšķus par... Bayern vai Inter EPL, Romu itālijā un protams Čelsu Anglijā! Un Barsu Spānijā! Būs intresanti un visur būs cīņas!
man kaut kā gribas domāt ka EPL jau ir izšķirta..ja Poole nebūtu tik bezzobaina šosezon tad gan vēl vis būtu iespējams

  +4 [+] [-]

, 2010-04-08 00:42, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Man viņa patīk ar to, ka itkā jau nav tādu superspēlētāju, kas vienatnē var visu izvilkt, un starp cilvēkiem, kas par futbolu neintresējas diez vai būs kāds, kas zin kādu vācu futbolistu! Spēlē disciplinēti un taktiski- man tāds futbols patīk!
Protams ir pāris vācu leģendas kā Bekenbauers! Bet kopumā šobrīd tādu favorītu īsti nav!
Nav tik traki ir jau arī vēl bez Bekenbauera citi izcilnieki. Vācija vienmēr spēlē kā komanda un spēlē visu spēli 90 minūtes un īpaši nevāļājas pa zemi kā dienvidnieki, apelējot pie tiesneša. Nav tik traki ar to nezināšanu man pazīstamas dāmas pēc pagājušā EČ teica: "Neko nezinu par rezultātu, bet nu tas Švainstaigers tāds smukiņš un jā Lāms arī." - tomēr seko līdzi

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:46, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Nav tik traki ir jau arī vēl bez Bekenbauera citi izcilnieki. Vācija vienmēr spēlē kā komanda un spēlē visu spēli 90 minūtes un īpaši nevāļājas pa zemi kā dienvidnieki, apelējot pie tiesneša. Nav tik traki ar to nezināšanu man pazīstamas dāmas pēc pagājušā EČ teica: "Neko nezinu par rezultātu, bet nu tas Švainstaigers tāds smukiņš un jā Lāms arī." - tomēr seko līdzi
Balaks ar pie tiesnešiem neapelē...

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:46, pirms 15 gadiem
2 PolkaDot

Nu par pietiesaashanaam un apzinaataam kluudaam pret kaadu no komandaam gan nekad neko neesmu teicis, un vispaar, taads faktors man skiet mulkiigs, it iipasi kad dazi labi indiviidi klaigaa, ka tiesnesis esot tiesaajis pret vinju komandu, un apzinaati. Tik augsta ranga turniiros es neredzu taadas iespeejas kaa tiesnesu uzpirkshanu (Mrs. Spertaalam to vajadzeetu saprast). Un tiesneshi ir arii tikai cilveeki, nevis roboti. Bet dazreiz kluudas ir tik milziigas, ka pretiigi paliek. Nerunaaju konkreeti par siivakar speeli, bet tiesaasanu kaa taadu. Maiks Diins PL, Ovrebo Eiropaa utt. Pat Vebs peedeejaa laikaa ir palaidies.

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:50, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: Balaks ar pie tiesnešiem neapelē...
Kam negadās

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:50, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: 2 PolkaDot

Nu par pietiesaashanaam un apzinaataam kluudaam pret kaadu no komandaam gan nekad neko neesmu teicis, un vispaar, taads faktors man skiet mulkiigs, it iipasi kad dazi labi indiviidi klaigaa, ka tiesnesis esot tiesaajis pret vinju komandu, un apzinaati. Tik augsta ranga turniiros es neredzu taadas iespeejas kaa tiesnesu uzpirkshanu (Mrs. Spertaalam to vajadzeetu saprast). Un tiesneshi ir arii tikai cilveeki, nevis roboti. Bet dazreiz kluudas ir tik milziigas, ka pretiigi paliek. Nerunaaju konkreeti par siivakar speeli, bet tiesaasanu kaa taadu. Maiks Diins PL, Ovrebo Eiropaa utt. Pat Vebs peedeejaa laikaa ir palaidies.
piekrītu...un maiks dīns ir pazemināts uz coca-cola...tā kā nav ko uztraukties!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:51, pirms 15 gadiem
Vai Riberī ir 45 miljonus vērts?
Ja viņu uz puslaiku spēj neitralizēt 19gadīgs aizsargs (whistle)

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:51, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Nav tik traki ir jau arī vēl bez Bekenbauera citi izcilnieki. Vācija vienmēr spēlē kā komanda un spēlē visu spēli 90 minūtes un īpaši nevāļājas pa zemi kā dienvidnieki, apelējot pie tiesneša. Nav tik traki ar to nezināšanu man pazīstamas dāmas pēc pagājušā EČ teica: "Neko nezinu par rezultātu, bet nu tas Švainstaigers tāds smukiņš un jā Lāms arī." - tomēr seko līdzi
Nūū nezinu, no manām paziņām maksimums var nosaukt Ronaldo, Ronaldo, Ronaldīnijū, Bēkhems, Pele un Maradonna! Jā un tie, kas skatās sporta ziņas arī Anrī, Kakā, Mesī, Aršavins un Zidāns!
Man pašam no vāciešiem visvairāk patīk Ballaks, Švainijs un Poldī! Lāms arī labs uzbrūkošais aizsargs, bet pēc EČ kļūdas esmu bik dusmīgs uz viņu

Bronson- tu čelsu nepazīsti! Viņi atradīs kam pazaudēt punktus īpaši ņemot vērā, ka priekšā vēl totenhama!
Bet protams ceru, ka tev taisnība domāju, ka gan MU gan LC vēl pazaudēs 2-4 punktus!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:52, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Kam negadās
tur jau tā lieta ka gadās visiem,vai tas ir fricis,vai vellns viņu sazin kāsa dienvidnieks...

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:52, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Vai Riberī ir 45 miljonus vērts?
Tad pelnīti vai nepelnīti Bayern ir tajā pusfinālā? Te neko saprast nevar.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:53, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: Balaks ar pie tiesnešiem neapelē...
viņš vienkārši jau 3 gadus(gandrīz 4) pavadījis anglijā tur bez tā nevar, bet Bayern laikā viņš ar to neizcēlās!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:54, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Vai Riberī ir 45 miljonus vērts?
Ja viņu uz puslaiku spēj neitralizēt 19gadīgs aizsargs (whistle)
Nu ja Ronaldo ir gandriiz 100 miljonu "veerts", tad par Riberii noteikti var 45+ miljonus maksaat, veesi.

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:56, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Vai Riberī ir 45 miljonus vērts?
Ja viņu uz puslaiku spēj neitralizēt 19gadīgs aizsargs (whistle)
amm ko tad teikt par arsenal profesionālajiem aizsargiem, kuri galīgi netika galā ar Mesī, vai vispār par Real Madrid, kuriem ir 2 spēlētāji, kuri pēdejos 3 gadus ir starp 3 labākajiem?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:56, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: tur jau tā lieta ka gadās visiem,vai tas ir fricis,vai vellns viņu sazin kāsa dienvidnieks...
Nu jāsaprot arī psiholoģija - Vācijas izlases kapteinis, starptautiski zināms spēlētājs, spēlē Chelsea, tur jebkuram liekas, ka var šo to atļauties, bet Ballaks pie tā visa ir pietiekami savaldīgs

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:57, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Bronson- tu čelsu nepazīsti! Viņi atradīs kam pazaudēt punktus īpaši ņemot vērā, ka priekšā vēl totenhama!
Bet protams ceru, ka tev taisnība domāju, ka gan MU gan LC vēl pazaudēs 2-4 punktus!
nuuuu ja jau no ofsaidiem neļaus sist iekša tad jau varbūt kādu punktu passēs. ceru ka saprati ka joks

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:57, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Nu ja Ronaldo ir gandriiz 100 miljonu "veerts", tad par Riberii noteikti var 45+ miljonus maksaat, veesi.
Izņēmi burtus no klaviatūras...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 01:00, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Tad pelnīti vai nepelnīti Bayern ir tajā pusfinālā? Te neko saprast nevar.
Nu rezultāts, kā saka, ir uz tablo, bet pēc pirmā puslaika galīgi neizskatījās. Bayern gribēja sākt skrieties ar MU, tas viņiem galīgi nepadevās, un desmit minūtēs dabūja 2 golus, vienu uz vārtsarga rēķina, otru uz aizsardzības. Varēja redzēt, ka Minhene netur līdzi MU tempam, un ielaida vēl vienu. Bet uz puslaika beigām arī viņi sāka kaut ko izveidot, Oličs nonāca 1-1 ar VDS, neiesita, bet pēc tam savu izdevību izmantoja.
Otrajā puslaikā jau daudz diskutētais moments ar Rafaelu, sers nomainīja Rūniju pret aizsargu O'Šī un atdeva teritoriju Minhenei, pārējais jau ir vēsture, spried pats, cik pelnīti.
Pēc pirmā puslaika galīgi nedomāju, ka Bayern kaut kur tiks, ja arī viņiem izdotos to 1 golu iesist, likās, MU atbildēs ar 2, bet notika citādāk. Veicās, protams, bet bez veiksmes arī nekādi.

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:00, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Tad pelnīti vai nepelnīti Bayern ir tajā pusfinālā? Te neko saprast nevar.
šoreiz rezultāts izsaka visu, pelnīti

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:02, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: amm ko tad teikt par arsenal profesionālajiem aizsargiem, kuri galīgi netika galā ar Mesī, vai vispār par Real Madrid, kuriem ir 2 spēlētāji, kuri pēdejos 3 gadus ir starp 3 labākajiem?
Silvestrs nav Arsenal aizsargs, viņš ir aģents, ko sers Alekss Fērgusons iesūtījis Arsenal nometnē graut konkurentu no iekšienes.
Kaka' Realam bija pilnīgi lieka greznība, bet Peresonkulis, protams, zina labāk.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 01:03, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Silvestrs nav Arsenal aizsargs, viņš ir aģents, ko sers Alekss Fērgusons iesūtījis Arsenal nometnē graut konkurentu no iekšienes.
Kaka' Realam bija pilnīgi lieka greznība, bet Peresonkulis, protams, zina labāk.

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:03, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: nuuuu ja jau no ofsaidiem neņaus sist iekša tad jau varbūt kādu punktu passēs. ceru ka saprati ka joks
pasēs pasēs šā vai tā drīz aizsargi atkal būs ierindā un sāks darīt visādas muļķības piem. spēlēt no aizsardzības ar... wigan vai stoke...
taču kā jau teicu, domāju, ka 5. spēlēs abi galvenie favorīti pasēs 2-4 punktus! Par Arsenal nezinu, kādu pasēs, bet cik- grūti teikt! Īpaši Arsenalam vairs nesekoju un nezinu viņu kalendāru!
Ja nemaldos MU palika no favorītiem mačs ar MC un TH? Vēl cīņa būs!
Taču es tik un tā vēlreiz gribu redzēt MU-LC!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 01:05, pirms 15 gadiem
nav ko zīlēt kā būs tā būs

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:05, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu rezultāts, kā saka, ir uz tablo, bet pēc pirmā puslaika galīgi neizskatījās. Bayern gribēja sākt skrieties ar MU, tas viņiem galīgi nepadevās, un desmit minūtēs dabūja 2 golus, vienu uz vārtsarga rēķina, otru uz aizsardzības. Varēja redzēt, ka Minhene netur līdzi MU tempam, un ielaida vēl vienu. Bet uz puslaika beigām arī viņi sāka kaut ko izveidot, Oličs nonāca 1-1 ar VDS, neiesita, bet pēc tam savu izdevību izmantoja.
Otrajā puslaikā jau daudz diskutētais moments ar Rafaelu, sers nomainīja Rūniju pret aizsargu O'Šī un atdeva teritoriju Minhenei, pārējais jau ir vēsture, spried pats, cik pelnīti.
Pēc pirmā puslaika galīgi nedomāju, ka Bayern kaut kur tiks, ja arī viņiem izdotos to 1 golu iesist, likās, MU atbildēs ar 2, bet notika citādāk. Veicās, protams, bet bez veiksmes arī nekādi.
Aha, nu skaidrs, paldies! Tad nu būs vēlāk jānoskatās hailaiti un jāpalasās vēl kādas analīzes. Bet cik tad var vieni un tie paši klubi pa pusfināliem vien dzīvoties? Laiks kkam svaigam. Redzēs kā Bayern ies pret Lionu.

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:06, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Silvestrs nav Arsenal aizsargs, viņš ir aģents, ko sers Alekss Fērgusons iesūtījis Arsenal nometnē graut konkurentu no iekšienes.
Kaka' Realam bija pilnīgi lieka greznība, bet Peresonkulis, protams, zina labāk.

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:06, pirms 15 gadiem
Varbūt varētu šļkist, ka nepelnīti tālāk tiek Bayern, bet gribu atgādināt, ka play off spēle ilgsts 180 minūtes. Mančestera savu bedri jau izraka 1.jaa spēlē. Futbols ir nežēlīgs- tev nepaveicas vienu nedēļu sezonā un cerības uz 2 galvenajām trofejām ir vējā.
Veiksmi MU atlikušajās spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 01:07, pirms 15 gadiem
Nikis rakstīja: ČL pusfināls bez EPL klubiem
re kaa laiki mainaas, nekaa paardabiska!

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:08, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: re kaa laiki mainaas, nekaa paardabiska!
Nav jau teikts, ka nākamsezon atkal nebūs pilns ar EPL klubiem 1/2 finālā. Bet pārmaiņas vajadzēja, un tās nāca šosezon.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 01:08, pirms 15 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: Gaidām rakstu: "Fergusons kritizē tiesnesi".
wajadzeeja Seram puslaikaa nomainiit jauno azartisko portugaali kam jau 1a dzeltanaa bija ar kaadu aizsardziibas stila pusssargu...

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:10, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Silvestrs nav Arsenal aizsargs, viņš ir aģents, ko sers Alekss Fērgusons iesūtījis Arsenal nometnē graut konkurentu no iekšienes.
Kaka' Realam bija pilnīgi lieka greznība, bet Peresonkulis, protams, zina labāk.
Nūū man vienmēr likās, ka Kakā ar Ronaldo likt kopā nav prāta darbs!
Real politika ir kā bērnišķīgajās sporta drāmās- ļoti bagāts klubs, pērk visas zvaigznes, nedomā par taktiku un saliedētību un te nāk pastarīši(liona) un pārspēj ļaundarus...

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:11, pirms 15 gadiem
uldiso rakstīja: wajadzeeja Seram puslaikaa nomainiit jauno azartisko portugaali kam jau 1a dzeltanaa bija ar kaadu aizsardziibas stila pusssargu...
Vins ir no Brazilijas

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 01:12, pirms 15 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Fantasķika! Robēns ir vismaz starp 5 labākajiem futbolistiem pasaulē, manā skatījumā..
es tev piekritu!!!

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:13, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Nav jau teikts, ka nākamsezon atkal nebūs pilns ar EPL klubiem 1/2 finālā. Bet pārmaiņas vajadzēja, un tās nāca šosezon.
ir ok, nezinu kaa Bayern ar franciem iess, bet nu esmu par to lai bayern vinne barcu, taa teikt- es par vaajaako (Robis dusmosies )

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 01:17, pirms 15 gadiem
Angļu klubiem fiasko, neviens klubs pa ilgiem laikiem neiekļūst pusfināla

Vai vispār kādreiz ir bijis kāds pusfināls bez premjerlīgas kluba piedalīšanos?!

Ar šodienas rādīto sniegumu nu bija gan Man.united jaatiek tālāk..bet paši izniekoja iespēju

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:18, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: 1. Nūū man vienmēr likās, ka Kakā ar Ronaldo likt kopā nav prāta darbs!
2. Real politika ir kā bērnišķīgajās sporta drāmās- ļoti bagāts klubs, pērk visas zvaigznes, nedomā par taktiku un saliedētību un te nāk pastarīši(liona) un pārspēj ļaundarus...
1. Tas arī ir pierādījies praksē.
2. Nu nav jau tā, ka par taktiku nedomā, citādi jau nebūtu Pelegrini noalgots, bet ar Peresa šopingu viņam ir dažas taktiska rakstura problēmas, ko risināt. Liona vinnēja ar pašatdevi pirmajā spēlē un veiksmi un spēju savākties otrajā.

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:18, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: re kaa laiki mainaas, nekaa paardabiska!
Nē nu reāli jau ir tā ka eiropā dominē apmēram 10 klubi- manās acīs
Barselona, MU, LC, Arsenal, Real Madrid(ļoti negribas pieminēt) Inter, AC Milan, Bayern, Valencija un laikam jau Liona(varbūt kādu aizmirsu) un tā nu vismaz 3 nu viņiem ir parasti 1/2! Protams atcerēsimies finālu Portū-Monako, vai Villjareal labo sezonu ČL... Bet nekāds brīnums nav noticis, tas ir ļoti iespējams. reāli tikpat labi tagad pusfinālā varēja būt 2 ČL klubi, bet nedaudz pietrūka. Vienīgi nezinu, ko darīs, ko arsenal darīs ja pazaudēs Fabragasu... domāju, ka tas būtu slikti gan arsenalam gan fabregasam! Kā arī dzirdēju baumas, ka Pūle ir uz bankrota robežas... tad tos 2 klubus nomainīs totenhama un Mc... godīgi sakot pats ceru, ka arsenal atradīs alternatīvu!

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:22, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: 1. Tas arī ir pierādījies praksē.
2. Nu nav jau tā, ka par taktiku nedomā, citādi jau nebūtu Pelegrini noalgots, bet ar Peresa šopingu viņam ir dažas taktiska rakstura problēmas, ko risināt. Liona vinnēja ar pašatdevi pirmajā spēlē un veiksmi un spēju savākties otrajā.
Es gan domāju, ka viņš pirks Mesī un liks vārtos...
Nu nezinu, manuprāt tur no taktikas nav ne smakas... protams skatās, la nebūtu baigi jāmaina pozīcijas, bet pirkt 2 spēlētājus par tādu naudu... atgādināšu (minu sev tuvāko piemēru), ka Romāns par 100citroniem izveidoja komandu, kas paņēma 2 EPL pēc kārtas, bet te viens Ronaldo tik maksāja...

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:25, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Vienīgi nezinu, ko darīs, ko arsenal darīs ja pazaudēs Fabragasu... domāju, ka tas būtu slikti gan arsenalam gan fabregasam!
Tici man, nekas nemainiisies- Arsenal savaaks savus entos miljonus un iebiidiiis Nasri par bosu (neko iipashu (cenas zinaa) nenopeerkot) un sapnu aplis turpinaasies- CL 1/4 stabilna -EPL -TOP4------miilu taapeec un tajaa pashaa mirklii ieniistu sho klubu!

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:31, pirms 15 gadiem
Jeb kaa Bimbis saka: Mysteries Of Love!

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:34, pirms 15 gadiem
Un vispaaar Robben, lai Tev speeks un drosme, buusu vienmeer mans otrais miilaakais cuvaks futbola pasaulee!

  +6 [+] [-]

, 2010-04-08 01:46, pirms 15 gadiem
asdfgh2 rakstīja: btw bayern neuzvarēja, tikai nospēlēja neizšķirti.
nav tā uzvara, tas ir lucky sūds.
Vai vai vai Teiksu kaa ir: Tu esi LV MU liidzjuteeju kaunu traips!
Pat Krokodils par tevi suudzaas!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 01:49, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Un vispaaar Robben, lai Tev speeks un drosme, buusu vienmeer mans otrais miilaakais cuvaks futbola pasaulee!
viņš jau Robina tautietis, var arī abi dalīt pirmo vietu

     [+] [-]

, 2010-04-08 01:54, pirms 15 gadiem
alexy rakstīja: viņš jau Robina tautietis, var arī abi dalīt pirmo vietu
Robins ir maakslinieks, Arjens - straadnieks (ar maaksliniecisku novirzienu)! Robins man ir numur.1!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 02:02, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Robins ir maakslinieks, Arjens - straadnieks (ar maaksliniecisku novirzienu)! Robins man ir numur.1!
vai Robins arī prot tādus trikus kā ievest komandu CL pusfinālā?

     [+] [-]

, 2010-04-08 02:08, pirms 15 gadiem
alexy rakstīja: vai Robins arī prot tādus trikus kā ievest komandu CL pusfinālā?
Ak Tu dzeeliigaa sieviete! (taadas man patiiik)
protams kad var, bet vinam kaut kaa dziivee nevaicas un liigums pa 80paundiem uz 4gadiem nosleegts!

     [+] [-]

, 2010-04-08 02:16, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Ak Tu dzeeliigaa sieviete! (taadas man patiiik)
protams kad var, bet vinam kaut kaa dziivee nevaicas un liigums pa 80paundiem uz 4gadiem nosleegts!
daudziem neveicas, līdz viņi nonāk Bayern. tad viss mainās

     [+] [-]

, 2010-04-08 02:20, pirms 15 gadiem
alexy rakstīja: daudziem neveicas, līdz viņi nonāk Bayern. tad viss mainās
Ui neee, es pat Robbenu nevaru vel sobalt dien pierast pie Bayern krekla, kur nu veel Robinu! Bet respects pret klubu ar vien lielaaks un lielaaks (saliidzinaajumaa ar kaadu laiku spriidi ieprieks (maybe CL, maybe Robbens (tam vairs nav noziimes))

     [+] [-]

, 2010-04-08 02:31, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: Angļu klubiem fiasko, neviens klubs pa ilgiem laikiem neiekļūst pusfināla

Vai vispār kādreiz ir bijis kāds pusfināls bez premjerlīgas kluba piedalīšanos?!

Ar šodienas rādīto sniegumu nu bija gan Man.united jaatiek tālāk..bet paši izniekoja iespēju
Protams!!!Peedeejo reizi 2003 g.

  +6 [+] [-]

, 2010-04-08 04:05, pirms 15 gadiem
FU*K MU

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 05:03, pirms 15 gadiem
par agru norakstat Lyon, un to es teicu pirms grupu turnira stadijas.
Kaut vai shodien biju par Bayern, bet chempioni bus Lyon!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-04-08 07:38, pirms 15 gadiem
PolkaDot rakstīja: Badštūbers iebrauca kājās...tur dzeltenā bija noteikti...es saprotu ka united fani nav apmierināti ar tiesāšanu jo dažviet neideva dzeltenās kartiņas bayern...bet neuzskatu ka tiesnesis pieļāva kautvienu lielu kļūdu..es joprojām domāju ka Rafaelam bija dzeltenā par paraušanu...protams arī Bayern spēlētāju protesti bija pārspīlēti...bet galu galā tiesnesis nepieļāva tik lielas kļūdas kā Ovrebo va daži citi epl tiesneši....un nekādā gadijumā neuzskatu ka bija pietiesāšana...man to ir vieglāk teikt jo es skatijos kā neitrāls fans...bet katram mu fanam un bayern fanam jau gribētos lai par viņiem notiesā par labu!
bāc, es ar biju neitrāls šajā spēlē, bet to varēja redzēt pat ar neapbruņotu aci ka pietiesāja par labu fričiem. enivej šogad kausu iegūs INTER

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 07:47, pirms 15 gadiem
Sākumā domāju, ka Butts vispār uzpirkts - tādas kļūdas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-08 08:15, pirms 15 gadiem
asdfgh2 rakstīja: Tik nožēlojamu un pretīgu tiesāšanu savu mūžu neesmu redzējis.
Parādīt otro dzelteno 50/50 gadījumā, kad divi pretinieki skrien un abi ar rokām viens otro grūž nost. Okei, pārkāpumu varēja iedot, bet viennozīmīgi ne otro dzelteno šādā spēlē.

Kur sarkanā kartīte Badstuberam par lecienu ar taisnām kājām Valensijas kājās?
Kur dzeltenās kartītes Riberī par Rafaela vienkāšu nogāšanu gar zemi ar abām rokām (ja tas bija pēc svilpes, tad tur vispār ir sarkanā).
Kur otra dzeltenā kartīte Van Bommelam spēles pirmajā puslaikā?
Kur dzeltenās kartītes Riberī par dzelteno kartīšu lobēšanu reizes 5?
Kur dzeltenā kartīte Švainštaigeram, par tīrāko Valensijas aizķeršanu aiz kājas, kur viņu noķēra pretkustībā? Turklāt tas fricis vēl uzreiz iet un kaut ko lamājas Valensijam sejā, pie tam rādot "nodaivoji, nodaivoji" <--- tur pat divas dzeltenās var iedot.

Tik nožēlojamu un vienpusīgu tiesāšanu sen nebiju redzējis.
Tieši tas (United palikuši 10) deva Bayernam iespējas panākt rezultātu.
Nu es nesākšu saukt tiesneša gļukus pret Bayern. Sauc mani par tanku, ja pret Gomezu nebija pendele, kad, ja nemaldos, Vidičs ar rokām mugurā iebrauca. Tiesnesis brīžiem bija neadekvāts, bet uz apām pusēm. Bayern vienkārši otrajā puslaikā bija labāki. Vairākums futbolā nav tas pats, kas hokejā un ja jau MU būtu spēcīgāki, tad viņus tā neiespiestu savā laukuma pusē. Arī sarkanā pilnīgi pelnīta - Riberī jau bija tīri garām un gāja bīstami uz vārtiem, kad Rafaels sāka raustīt viņu aiz rokām.

     [+] [-]

, 2010-04-08 08:32, pirms 15 gadiem
Dzhony'sTeamate rakstīja: Neee. Nu vajadzeja Man U tikt talak.
Nu nekas. Barca cempioni
Kurš teica, ka Barca vispār iekļūs finālā? Forza Inter.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 08:36, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Robins ir maakslinieks, Arjens - straadnieks (ar maaksliniecisku novirzienu)! Robins man ir numur.1!
Nu vēl jau ir Veslijs - diriģents un snaiperis vienā personā.
Un šams arī prot to triku, kas saucas "komandas ievešana 1/2 finālā".

  +9 [+] [-]

, 2010-04-08 08:38, pirms 15 gadiem
vakar noskatījos vēlreiz epizodi kur Rafaels dabūja otro dzelteno....bez variantiem,tā bij kartiņa,diemžēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 09:40, pirms 15 gadiem
Zidane The Best rakstīja: Tas ir tikai un vienigi Naudas jautajums
kaadas naudas???Visas speeles ir vienaa pakaa ,kuru nopeerk telesabiedriibas...!!Pirms kaada laika tv6 maajas lapaa vareeja balsot ,kuru speleei liidzjuteeji grib ,lai raada un to arii raadija....!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 10:14, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Nu ja Bayern uzvarēs CL, tad Latvijas Bayern faniem vajadzētu sāvākties uz tusiņu
obligāti!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 10:16, pirms 15 gadiem
Malači!

     [+] [-]

, 2010-04-08 11:04, pirms 15 gadiem
Rafaelam otrā kartiņa bija pelnīta, bet ja pirmajā pažēloja VanBommelu un otro neiedeva, tad Rafaelu nepažēloja, kur sods noteikti nebija rupjāks, kā VanBommelam pirmajā, kad viņam jau bija dzeltenā. Starpība, ka pirmajā puslaikā MU puskomanda nebruka tiesnesim virsū, ka VanBommelam jādod otra dzeltenā. Pie Rafaela soda likās, ka tiesnesis dos vēl pēdējo iespēju, bet kliedzošo Bayern spēlētāju bars lika viņam mainīt lēmumu - tiesneša vājums un nekonsekventa tiesāšana, kā arī koncentrēšanās zudums pēc 3 gola maksāja iekļūšanu pusfinālā. Bayern ir veiksmīgākā komanda pusfinālā.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 11:58, pirms 15 gadiem
ES TAK teicu ka mun papisiis

     [+] [-]

, 2010-04-08 12:23, pirms 15 gadiem
RAGNARS rakstīja: ES TAK teicu ka mun papisiis
kad ta tu teici es saparatu ka teici ka neesi apsisies bet esi izdrazts.

     [+] [-]

, 2010-04-08 12:57, pirms 15 gadiem
noskatījos atkārtojumu pa TV6, super spēle bija! Daudz vārtu, intriga!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 13:07, pirms 15 gadiem
krissz rakstīja: Ļoti baudāma spēle, taču pirmais puslaiks galīgi par Bayern uzvaru karā neliecināja
kada starpiiba ka nospeleja pirmo puslaiku!!!spele iet 90min!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 13:15, pirms 15 gadiem
vikings33 rakstīja: Kaut arī biju par MU,atzīstu,ka Bayern bija pelnījuši uzvarēt.Parādīja cīņassparu,nenolaida rokas pie 0:3,spēlēja tālāk un beigās par to tika arī atalgoti.
MU noraka pašpārliecinātība un Fergusons,kurš izlaida bērnudārzu.Pieredzes trūkums,stulbās divas dzeltenās kartiņas,noraidījums,tas viss uz pieredzes trūkuma rēķina.Neticu,ka Gigss un Skoulzs būtu nospēlējuši sliktāk un sapelnītu kartiņas,ja spēlētu no paša sākuma.
Vispār jau kontrolēt spēli,izvirzīties vadībā ar 3:0,bet pēc tam ielaist divus vārtus un zaudēt divus spēļu summā arī ir jāmāk.
Atzīstu,ka šo divu spēļu sērijā Bayern bija labāki,bet tas neko nemaina,es joprojām fanoju par MU
Giggs vai Skolzs Rafaela vietā?......Tu maz pats saproti ko domā?

     [+] [-]

, 2010-04-08 13:21, pirms 15 gadiem
Tagad vismaz jāmēģina EPL novinnēt...Lai gan arī tur tagad būs grūti uzvarēt!

     [+] [-]

, 2010-04-08 13:50, pirms 15 gadiem
YES YES YES YES

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 14:08, pirms 15 gadiem
Ja kāds saka, ka Rafaelam otru dzelteno iedeva tā pat vien, tad šis cilvēks laikam neko nezin par to, ka raut ar rokām no muguras pretspēlētāju skaitās atklāts pārkāpums - un par to pienākas plāksteris!!!

     [+] [-]

, 2010-04-08 14:44, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Nu labi, tādā gadījumā, ko izdarīja Rubin? Inter ir ļoti spēcīgs uzbrukums ar Milito, Eto un Pandevu priekšgalā! Inter nesēdēs, bet spēlēs savu futbolu- Itāļu futbols ar piemiksētu uzbrukuma futbolu! Mourinju ar itāļu klubu ir ļoti neprognozējams savienojums! Ja Barsa atkal spēlēs ar Ibrahimu, tad barsa viņu labi zin, ar viņu ir jāspēlē taktiski un to inter prot! Ar mesī spēlēs kāds no ātrajiem aizsargiem. Ja spēlēs ar Anrī, tad būs grūtāk, bet tāpat varēs tikt galā! un otrā pusē arī inter spēs tikt galā gan ar Pujolu gan ar Alvešu!
Būs intresanti- to es garantēju!
To mes redzesim neuztraucies

     [+] [-]

, 2010-04-08 16:49, pirms 15 gadiem
Owen Lee Hargreaves rakstīja: To mes redzesim neuztraucies
Redzeesim gan, jo uz papiira nav jaspelee futbols tas ir jaadara uz laukuma! To mees labi redzeejaam Liona pret MReal!

     [+] [-]

, 2010-04-08 19:05, pirms 15 gadiem
man jau intrese atbilde no raudatajiem ka tiesnesis noracis speli ko tad vinjs taadu izdarija ???? Vartus neieskaitija buliti neiedeva ? aunu bars mekle visus sikumus kur piesieties. lai tik vel pasaka ka segums bija sudiigs takaa hokejaa KHL

     [+] [-]

, 2010-04-08 19:57, pirms 15 gadiem
Prieks liels un būtu par Bayern uzvaru arī visā CL,JA VIEN... ja nebūtu tās tiešneša pašdarbības pret Fiorentinu. nu riebjas man tie varianti,riebjas. Pagāšgad jau barca dabūja kausu ar palīdzību 1/2 finālā, tāpat čempionu Itāļu slavenais 11m pret Austrāliju... ciest nevaru tādas lietas. tādēļ taisnības vārdā ļoti ceru,ka Bayern nedabūs titulu. bet paldies par MU izsišanu

     [+] [-]

, 2010-04-08 23:18, pirms 15 gadiem
ak dievs... ko lai saka... mu faniem jautājums- vai MU vispār var zaudēt savas vainas dēļ? Vienīgais MU fans, kas liekas +-saprotošs ir Bronsons! Pārējiem tāpat kā labam dejotājam vienmēr kkas traucē!
Nu zaudēja jūsu MU... nu nav pēdējā ČL! VNK šogad Bayern bija bik labāki vai veiksmīgāki! es ar LC zaudi samierinājos un ne1 nevainoju! Inter bija labāki... Kapēc jūs nevarat?

     [+] [-]

, 2010-04-09 00:20, pirms 15 gadiem
visu laiku dzirdu ka Barcelona ar Real cīnās par Ribery parakstu uz līguma nākamajai sezonasi,bet es tā sāku domāt vai labāk Barcai nederētu Robens,ja vien viņš būtu gatavs spēlēt kreisajā malā Henry vietā,kurš laikam nākamsezon dosies prom,vēl jau variants Silva vai Mata no Valensijas

     [+] [-]

, 2010-04-09 06:57, pirms 15 gadiem
NilsK rakstīja: visu laiku dzirdu ka Barcelona ar Real cīnās par Ribery parakstu uz līguma nākamajai sezonasi,bet es tā sāku domāt vai labāk Barcai nederētu Robens,ja vien viņš būtu gatavs spēlēt kreisajā malā Henry vietā,kurš laikam nākamsezon dosies prom,vēl jau variants Silva vai Mata no Valensijas
Nu barselona daudz ko grib, bet riberī diez vai tur ir baigi vajadzīgs... viņiem derētu kkas pieticīgāks!
Par Real neko neteikšu... pilnīgs fufelis! Pie tāda sastāva Riberī pat pie bumbas netiks. Vēl nesen arī LC plānoja no saviem 70m kādu daļu mēģināt par riberī atdot, bet pats ļoti šaubos vai tas notiks un vai vispār vajag... No šiem variantiem domāju, ka Riberī labāk būtu palikt Vācijā!