Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Bayern" zaudē kauju, bet uzvar karā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Bayern" zaudē kauju, bet uzvar karā
Arjens Robens līksmo Mančestrā
Foto: AFP/Scanpix

Šodien UEFA Čempionu līgā noslēgusies ceturtdaļfinālu fāze. "Manchester United" atbildes spēlē savā laukumā ar 3:2 uzvarēja Minhenes "Bayern", tomēr pusfinālā, pateicoties izbraukumā gūtajiem vārtiem, iekļuva vācu superklubs.

Alekss Fergusons pēc nepatīkamā 1:2 zaudējuma Minhenē šodien pārsteidza ar starta vienpadsmitnieka izvēli. Tajā tika iekļauts, piemēram, Darons Gibsons (tikai 12 spēles Premjerlīgā šajā sezonā), tāpat Rafaels, Nani, Maiks Keriks, kamēr rezervē atstāti pieredzējušie Pols Skoulzs un Raiens Gigss. Taču lielākais pārsteigums bija Veina Rūnija iekļaušana. Vēl pirms mača Fergusons par viņa izredzēm teica "No chance" [nav tādas iespējas - angļu val.]. Toties "Bayern" salīdzinājumā ar pirmo spēli sastāvā tika iekļauti Bastians Švainšteigers un Arjens Robens.

"Manchester United" padevās sapņu starts. Jau 3. minūtē tieši negaidīti sastāvā iekļautais Gibsons ar precīzu tālsitienu atklāja mača rezultātu, bet 7. minūtē pēc labas, asas Antonio Valensijas piespēles gar vārtiem elegantā stilā 2:0 panāca Nani. Auksta duša "Bayern" jau pirmajās minūtēs. Vācu klubam bija jādara kaut kas lietas labā, taču uzbrukumi nepadevās. Savukārt "United" 34. minūtē bija izcila iespēja iesist arī trešos vārtus, taču jaunais Rafaels, neviena netraucēts, no tuvas distances aizspēra garām. 39. minūtē pirmais moments beidzot radās arī "Bayern" - Ivica Oličs saņēma bumbu lieliskā pozīcijā, tomēr atlaida bumbu nedaudz par tālu un mājiniekus glāba pretī izskrējušais Edvīns van der Sārs. Un pēc šīs iespējas uzreiz krita trešie vārti - Valensija tika galā ar pretspēlētāju, izdarīja piespēli un otro reizi mačā bumbu vārtos ieraidīja Nani. Šķita, ka viss cauri, taču nekā - 43. minūtē ar centību Oličs vienus vārtus atkaroja, no asa leņķa raidot bumbu tālajā vārtu stūrī. Vēl arī bīstami sita Robens, atvairīja van der Sārs. Pēc 1. puslaika - 3:1 "United" labā.

Arī 2. puslaiks sākās ar pavērsienu. 50. minūtē nepieredzējušais Rafaels jau ar dzelteno kartīti kabatā nevajadzīgi pārkāpa noteikumus pret Riberī un tika noraidīts, atstājot komandas biedrus likteņa varā. Drīz vien Fergusons Rūniju nomainīja pret papildus aizsargu Džona O'Šei personā. Uzreiz gan momenti bija tieši "United" - Darenam Flečeram un Nani, taču pamazām iniciatīvu pārtvēra vairākumā esošie "Bayern" futbolisti. 59. minūtē ar Riberī spēcīgu raidījumu tika galā van der Sārs. Pēc piecām minūtēm ar pretuzbrukumu atbildēja "hattrick" alkstošais Nani - Buts tika galā ar viņa sitienu. Pēc sekojošā stūra sitiena izcilu iespēju izniekoja Keriks. "Bayern" atbildēja ar Mario Gomeza raidījumu ar galvu - minimāli virs vārtiem. Un 74. minūtē viss mainījās - pēc stūra sitiena Robens prata uzsist no gaisa, trāpot perfekti pašā vārtu stūrī. 3:2 "United" labā spēlē, bet summā priekšā jau izvirzījās "Bayern"! Mančestrieši arī mazākumā centās iesist tik nepieciešamos vārtus, tomēr spēka un varēšanas izrādījās par maz. "Bayern" droši nosargāja vārtus neskartus un pēc tiesneša finālsvilpes varēja gavilēt - izdevies kvalificēties pusfinālā, kur pretī stāsies Francijas "Lyon".

UEFA Čempionu līga, ceturtdaļfināli

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Bayern – Manchester United2:12:34:4
Lyon – Bordeaux3:10:13:2
Inter – CSKA1:01:02:0
Arsenal – Barcelona2:21:43:6

UEFA Čempionu līga, ceturtdaļfināli

Pāris
Bayern - Lyon
Inter - Barcelona

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:22, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Vienīgais
arī labi

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:23, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Tas gan vēl pāragri svinēt, vēl daudz darba priekšā, bet nu jātic, ka būs iemesls pasvinēt
Nu es neko nezinu,es neizbēgami rīt svinu,traks weekends būs,jau rīt jāmauc uz kkādu pirtiņu,noteikti iešu Riberī kreklā,lai zin KĀPĒC es te svinu

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:23, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Nevar jau teikt,ka negaidīti,ka Bayern tika utt. Vnk VEIDS KĀDĀ TAS notika,bija īpašs. No bezcerīgā 0:3 tā atspēlēties un vēl Robēns iesit lielisku golu un atnes uzvaru
BEZCERIGA, Johaidi 40 minutes spelejot vairakuma :

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:23, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Jā, piekrītu - tipiski Latvijai, tie kuri uzvar tie ir mūsējie, līdz kamēr zaudē, īpaši tas attiecas uz hokeja faniem. Jā uzradās Chelsea - uzradās arī daudz Chelsea fani, interesanti par ko pirms tam fanoja. Es par par Bayern fanoju jau no kāda 1996.gada "točna". Man katrā valstī ir savs favorīts, bet pirmkārt par Bayern un Juventus, tad pārējie
Par sevi varu teikt, ka esmu fanojis par 3 klubiem bērnībā (Djorkaefa laikā) fanoju par inter, tad līdz eiro 2004 par Bayern un tagad par Čelsu!! Tuvākajā mūžībā netaisos mainīt savu favorītu! Arī gadās, ka nolieku savu klubu, bet tas nav tapēc, ka man viņš vairs nepatīk, bet gan emociju uzplūdumā! tāpat atgriežos pie viņa Daudz sliktāk ir kad fani neredz, ka klubs vienkārši zaudēja un meklē vainīgos Irānā!
Internacionālā gaume gan man nav mainījusies- no PČ 1998 gadā mana favorīte ir Vācija!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:23, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: prast jau prot, bet ir grūti viņus salīdzināt ar Itālijas līdervienību Inter, pagājušo ČL čempioni Barsu un vācu superklubu Bayern! Viņiem tomēr ir jāspēlē pāri saviem spēkiem(ko viņi var) lai uzvarētu!
Manās acīs tā vairs nav tā liona, kurā spēleja Žuninjū un Benzemā! Bet protams, arī viņi var!
nu...noteikti nav tāda kāda bija tad,bet...kaut ar MB uzvarēja,viņa to izdarīja nepārliecinoši....pirmajā spēlē ,mājās izrāva uzvaru tik kompensācijā,MU nospēlēja sūdīgi,bet ne MB labi,...otrā spēlē MB sāka kaut cik normāli spēlēt tik tad kad bij vairākumā,un spēli tomēr pakāsa...tā ka MB spēks mani nepārliecināja,un pret Lion nebūs nekāda pastaiga...

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:24, pirms 15 gadiem
FRiJJJ rakstīja: BEZCERIGA, Johaidi 40 minutes spelejot vairakuma :
OK,parādi kādu komandu,kas OT zaudējot 0:3 to sauc par cerīgu situāciju Bayern pret Šalki cīņā par 1. vietu Bundeslīgā šitajā weekendā jau pirmajā puslaikā sarkano norāva un apgalvoja,ka tas esot palīdzējis komandai saliedēties. Nemīz,dažreiz tā ir - sarkanā vieno

  +3 [+] [-]

, 2010-04-08 00:25, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Oh you lucky Bayern! Pret Fiorentinu Vaacijaa iesistais gols speeles peedeejaa minuutee nebija jaaskaita un shovakar otraa dzentenaa Rafaelam bija FAIL! Tiesaashana vispaar bija tragjiska (un nejau pirmo reizi). Un vienaa no retajaam reizeem United fani var atlauties vainot tiesnesi. Te jau bija Ovrebo gadiijums.
Kopumaa dzeki nospeeleeja labi. Ciinjasspars bija liels un dazu speeleetaaju work-rate bija neticami augstaa kvalitaatee. Man patiik redzeet laukumaa gados jaunos speeleetaajus, var redzeet ka ir aciis uguntinja un ir veeleeshanaas ciiniities. Rafaels bija lielisks un vainot vinju pie speeles iznaakuma buutu mukjiigi. Nani nospeeleeja ljoti labi un guva divus izcilus vaartus, Gibsons arii bija labs. Ruunijs kluss un nav briinums, peec taas traumas uz neko izcilu nevareeja cereet. Berbatovu laukumaa nebija jeega laist. Vins nav aatrs un viens no lielajiem skreejeejiem. Berbatovs var atdot labas piespeeles un guut vaartus, bet tad kad komanda ir 10 viiru sastaavaa un bumbu kontrolee pretinieki un ir vajadziigs viens gols...Berba nebuutu glaabeejs. Zeel ka taads iznaakums un Bayern jau atkal ir daljeeji paveicies, tacu tas ir futbols un taa gadaas. Zeel ka arii CL vairs nebuus anglju klubu (kautgan par Puuli man ir vienalga). Sobriid redzu tikai vienu CL uzvareetaaju, un tas viennoziimiigi ir Barca (Messi?).
pirmkārt Rafaels pārtrauca bīstamu bayern uzbrukumu kad aiz rokas parāva Robēnu...un raušana aiz rokas ir tas pats kas krekla raušana...tu piebremzē spēlētāju un tā ir dzeltenā kartiņa...vismaz es cerēju ka tu būsi objektīvāks un nenoliksi tiesnesi...kurš aizvadija nesliktu spēli!

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:28, pirms 15 gadiem
DoOrDie rakstīja: finālā liona vs inter ? Tur jānotiek brīnumam.
tur nevajag brīnumu, liona vinnēs ar lisandro un co, bet itāļi novāks no cēļa Messi un ar savu aizsardzības futbolu neļaus barsai iesist nevienu banku.

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:28, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: nu...noteikti nav tāda kāda bija tad,bet...kaut ar MB uzvarēja,viņa to izdarīja nepārliecinoši....pirmajā spēlē ,mājās izrāva uzvaru tik kompensācijā,MU nospēlēja sūdīgi,bet ne MB labi,...otrā spēlē MB sāka kaut cik normāli spēlēt tik tad kad bij vairākumā,un spēli tomēr pakāsa...tā ka MB spēks mani nepārliecināja,un pret Lion nebūs nekāda pastaiga...
Nu ja runājam par 1/2 finālu tad MB spēlēja ar MU, bet Liona ar Bordo... tomēr grūti arī MU ar bordo salīdzināt... MB nospēlēja labi, skaisti, bet tiešām nepārliecinoši. Švaka realizācija un bieži svarīgākajā brīdī kaut kas apraujas!
Nu noteikti arī Bayern ir pāragri likt finālā! Protams liona var uzvarēt!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:28, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Par sevi varu teikt, ka esmu fanojis par 3 klubiem bērnībā (Djorkaefa laikā) fanoju par inter, tad līdz eiro 2004 par Bayern un tagad par Čelsu!! Tuvākajā mūžībā netaisos mainīt savu favorītu! Arī gadās, ka nolieku savu klubu, bet tas nav tapēc, ka man viņš vairs nepatīk, bet gan emociju uzplūdumā! tāpat atgriežos pie viņa Daudz sliktāk ir kad fani neredz, ka klubs vienkārši zaudēja un meklē vainīgos Irānā!
Internacionālā gaume gan man nav mainījusies- no PČ 1998 gadā mana favorīte ir Vācija!
Es arī par Vāciju - nebija nekāda īpaša iemesla, kopš 1996. gada iepatikās kā nospēlēja EČ, toreiz Birhofs un Klinsmans man piesaistīja vācu izlases fanu pulciņam, kopš tā laika tā arī palicis, protams, LV izlase ārpus konkurences, bet visos PČ un EČ par Vāciju

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:29, pirms 15 gadiem
kungi man viens jautājums...kad centra aizsargs(isti nepārzinu visu MB sastāvu,kaut kas ar VAN...) Runijam no aizmugures pa kātiem ierāva neprasījās pēc dzeltenās?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:29, pirms 15 gadiem
Nu ko lai saka, saakuma jau, protams, MU paarliecinoshi kontroleeja speeles un arii rezultaats par to liecinaaja, bet peec Olicha gola Bayern saaka parrnemt iniciatiivu, un tad, protams, izskiroshais luuzums speeles gaitaa, bija pilniigi nepamatota sarkanaa kartiite (tur pat dzeltenaa nebija) Rafaelam, baigi zheel taa chalja, nebvija pelnijis, pats arii nereali sashkrobeejies nogaaja no laukuma. Un tad jau spelejot vairaakuma Bayern pilniba parnema iniciativu, spieda, spieda un iespieda! Likumsakariigi. Un beigaas MU nekaadi, vnk nekaadi. Kopumaa jaasaka, lai vai kaa, bet pelniiti, diemzheel, Bayern tika taalaak. no Bayern jaicelj Olichs un Robbens, no MU bez shaubaam, Nani bija labaakais! Valensija un ruunijs arii bija labi. Tgd vieniigi Maurinjo ar Inter var kko likt preti Barsai, citus pretiniekus viniem neredzu!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:30, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: kungi man viens jautājums...kad centra aizsargs(isti nepārzinu visu MB sastāvu,kaut kas ar VAN...) Runijam no aizmugures pa kātiem ierāva neprasījās pēc dzeltenās?
Van Buytens tas bija...tur bija strīdīgs gadijums...varēja dot varēja nedot...

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:30, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: kungi man viens jautājums...kad centra aizsargs(isti nepārzinu visu MB sastāvu,kaut kas ar VAN...) Runijam no aizmugures pa kātiem ierāva neprasījās pēc dzeltenās?
Daniels Van Buytens...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:30, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: kungi man viens jautājums...kad centra aizsargs(isti nepārzinu visu MB sastāvu,kaut kas ar VAN...) Runijam no aizmugures pa kātiem ierāva neprasījās pēc dzeltenās?
Man liekas,ka tu runā par Van Bujtenu Nēē,īsti neparsījās,jo ja tad būtu dota dzeltenā,tad kādas 2 reizes tādās pašās situācijās arī MU būtu jāsaņem dzeltenā. Varbūt vnk tas ir tāpēc,ka Rūnijam trauma bija,uzreiz viss izskatās daudz trakāk nekā īstenībā ir

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:30, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Opacāā,tad jau te var sanākt vnk mēnesis-svētki Nu hvz,tad jau manīs kā būs Es tikai laicīgi pabrīdinu- MAN laiks nav darbadienu naktīs braukāties
nāksies

  -3 [+] [-]

, 2010-04-08 00:30, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: kungi man viens jautājums...kad centra aizsargs(isti nepārzinu visu MB sastāvu,kaut kas ar VAN...) Runijam no aizmugures pa kātiem ierāva neprasījās pēc dzeltenās?
prasījās tur pus bajern komandai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:31, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: kungi man viens jautājums...kad centra aizsargs(isti nepārzinu visu MB sastāvu,kaut kas ar VAN...) Runijam no aizmugures pa kātiem ierāva neprasījās pēc dzeltenās?
Van Bomels, spēles epizode

  +1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:31, pirms 15 gadiem
PolkaDot rakstīja: piekrītu tev...mu fani nespēj būt objektīvi šobrīd..bet tur aiz rokas parāva un pārtrauca uzbrukumu...ja jau par krekla raušanu dod dzelteno tad arī par rokas raušanu jādod dzeltenā...kopumā tiesāšanai nebija ne vainas...tikai mu fani ar to nevar samierināties!
Rafaela pirmaa dzeltenaa bija mulkiiga, bet Van Bommela paarkaapums pret Rafaelu bija sods. Kaa arii Badstubera paarkaapums pret Valensiju bija loti, loti rupjsh. Bet Rafaela otraa dzeltenaa bija nedaudz paarspiileeta. Nevajadziigs paarkaapums no vinja puses, bet dzeltenaa bija par traku. Kaa arii paarkaapums bija laukuma vidusdaljaa. Netaisos klaigaat neko par tiesnesa kluudaam un vinja maates naavi, bet katram ir savs viedoklis. Tikpat labi var vainot United par atslaabsanu peec 3. vaartiem un Keriku par vieglu Olica palaishanu 1vs1. Bet tiesnesu milziigaas kluudas ir redzeetas loti, loti biezi...gan EPL, gan CL (nerunaaju, protams, tikai par kluudaam kas ir bijusas nelabveeliigas United).

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:34, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Van Bomels, spēles epizode
van buytens tas bij...

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:34, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Es arī par Vāciju - nebija nekāda īpaša iemesla, kopš 1996. gada iepatikās kā nospēlēja EČ, toreiz Birhofs un Klinsmans man piesaistīja vācu izlases fanu pulciņam, kopš tā laika tā arī palicis, protams, LV izlase ārpus konkurences, bet visos PČ un EČ par Vāciju
Man viņa patīk ar to, ka itkā jau nav tādu superspēlētāju, kas vienatnē var visu izvilkt, un starp cilvēkiem, kas par futbolu neintresējas diez vai būs kāds, kas zin kādu vācu futbolistu! Spēlē disciplinēti un taktiski- man tāds futbols patīk!
Protams ir pāris vācu leģendas kā Bekenbauers! Bet kopumā šobrīd tādu favorītu īsti nav!

  +5 [+] [-]

, 2010-04-08 00:36, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Rafaela pirmaa dzeltenaa bija mulkiiga, bet Van Bommela paarkaapums pret Rafaelu bija sods. Kaa arii Badstubera paarkaapums pret Valensiju bija loti, loti rupjsh. Bet Rafaela otraa dzeltenaa bija nedaudz paarspiileeta. Nevajadziigs paarkaapums no vinja puses, bet dzeltenaa bija par traku. Kaa arii paarkaapums bija laukuma vidusdaljaa. Netaisos klaigaat neko par tiesnesa kluudaam un vinja maates naavi, bet katram ir savs viedoklis. Tikpat labi var vainot United par atslaabsanu peec 3. vaartiem un Keriku par vieglu Olica palaishanu 1vs1. Bet tiesnesu milziigaas kluudas ir redzeetas loti, loti biezi...gan EPL, gan CL (nerunaaju, protams, tikai par kluudaam kas ir bijusas nelabveeliigas United).
Badštūbers iebrauca kājās...tur dzeltenā bija noteikti...es saprotu ka united fani nav apmierināti ar tiesāšanu jo dažviet neideva dzeltenās kartiņas bayern...bet neuzskatu ka tiesnesis pieļāva kautvienu lielu kļūdu..es joprojām domāju ka Rafaelam bija dzeltenā par paraušanu...protams arī Bayern spēlētāju protesti bija pārspīlēti...bet galu galā tiesnesis nepieļāva tik lielas kļūdas kā Ovrebo va daži citi epl tiesneši....un nekādā gadijumā neuzskatu ka bija pietiesāšana...man to ir vieglāk teikt jo es skatijos kā neitrāls fans...bet katram mu fanam un bayern fanam jau gribētos lai par viņiem notiesā par labu!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:38, pirms 15 gadiem
lai nu kā, žēl, ka spēle MU-LC nav vēlāk, piem nākošnedēļ! Domāju, ka tagad tā būtu pavisam cita spēle un abām pusēm nebūtu ko zaudēt!
Bet ir kā ir! Turpinu turēt īkšķus par... Bayern vai Inter EPL, Romu itālijā un protams Čelsu Anglijā! Un Barsu Spānijā! Būs intresanti un visur būs cīņas!

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:39, pirms 15 gadiem
PolkaDot rakstīja: Badštūbers iebrauca kājās...tur dzeltenā bija noteikti...es saprotu ka united fani nav apmierināti ar tiesāšanu jo dažviet neideva dzeltenās kartiņas bayern...bet neuzskatu ka tiesnesis pieļāva kautvienu lielu kļūdu..es joprojām domāju ka Rafaelam bija dzeltenā par paraušanu...protams arī Bayern spēlētāju protesti bija pārspīlēti...bet galu galā tiesnesis nepieļāva tik lielas kļūdas kā Ovrebo va daži citi epl tiesneši....un nekādā gadijumā neuzskatu ka bija pietiesāšana...man to ir vieglāk teikt jo es skatijos kā neitrāls fans...bet katram mu fanam un bayern fanam jau gribētos lai par viņiem notiesā par labu!
pietiesāšana noteikti nebij...bet gan dažas tiesnešu kļūdas kas ietekmēja spēles gaitu,bet ne rezultātu

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:41, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: lai nu kā, žēl, ka spēle MU-LC nav vēlāk, piem nākošnedēļ! Domāju, ka tagad tā būtu pavisam cita spēle un abām pusēm nebūtu ko zaudēt!
Bet ir kā ir! Turpinu turēt īkšķus par... Bayern vai Inter EPL, Romu itālijā un protams Čelsu Anglijā! Un Barsu Spānijā! Būs intresanti un visur būs cīņas!
man kaut kā gribas domāt ka EPL jau ir izšķirta..ja Poole nebūtu tik bezzobaina šosezon tad gan vēl vis būtu iespējams

  +4 [+] [-]

, 2010-04-08 00:42, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Man viņa patīk ar to, ka itkā jau nav tādu superspēlētāju, kas vienatnē var visu izvilkt, un starp cilvēkiem, kas par futbolu neintresējas diez vai būs kāds, kas zin kādu vācu futbolistu! Spēlē disciplinēti un taktiski- man tāds futbols patīk!
Protams ir pāris vācu leģendas kā Bekenbauers! Bet kopumā šobrīd tādu favorītu īsti nav!
Nav tik traki ir jau arī vēl bez Bekenbauera citi izcilnieki. Vācija vienmēr spēlē kā komanda un spēlē visu spēli 90 minūtes un īpaši nevāļājas pa zemi kā dienvidnieki, apelējot pie tiesneša. Nav tik traki ar to nezināšanu man pazīstamas dāmas pēc pagājušā EČ teica: "Neko nezinu par rezultātu, bet nu tas Švainstaigers tāds smukiņš un jā Lāms arī." - tomēr seko līdzi

  -1 [+] [-]

, 2010-04-08 00:46, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Nav tik traki ir jau arī vēl bez Bekenbauera citi izcilnieki. Vācija vienmēr spēlē kā komanda un spēlē visu spēli 90 minūtes un īpaši nevāļājas pa zemi kā dienvidnieki, apelējot pie tiesneša. Nav tik traki ar to nezināšanu man pazīstamas dāmas pēc pagājušā EČ teica: "Neko nezinu par rezultātu, bet nu tas Švainstaigers tāds smukiņš un jā Lāms arī." - tomēr seko līdzi
Balaks ar pie tiesnešiem neapelē...

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:46, pirms 15 gadiem
2 PolkaDot

Nu par pietiesaashanaam un apzinaataam kluudaam pret kaadu no komandaam gan nekad neko neesmu teicis, un vispaar, taads faktors man skiet mulkiigs, it iipasi kad dazi labi indiviidi klaigaa, ka tiesnesis esot tiesaajis pret vinju komandu, un apzinaati. Tik augsta ranga turniiros es neredzu taadas iespeejas kaa tiesnesu uzpirkshanu (Mrs. Spertaalam to vajadzeetu saprast). Un tiesneshi ir arii tikai cilveeki, nevis roboti. Bet dazreiz kluudas ir tik milziigas, ka pretiigi paliek. Nerunaaju konkreeti par siivakar speeli, bet tiesaasanu kaa taadu. Maiks Diins PL, Ovrebo Eiropaa utt. Pat Vebs peedeejaa laikaa ir palaidies.

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:50, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: Balaks ar pie tiesnešiem neapelē...
Kam negadās

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:50, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: 2 PolkaDot

Nu par pietiesaashanaam un apzinaataam kluudaam pret kaadu no komandaam gan nekad neko neesmu teicis, un vispaar, taads faktors man skiet mulkiigs, it iipasi kad dazi labi indiviidi klaigaa, ka tiesnesis esot tiesaajis pret vinju komandu, un apzinaati. Tik augsta ranga turniiros es neredzu taadas iespeejas kaa tiesnesu uzpirkshanu (Mrs. Spertaalam to vajadzeetu saprast). Un tiesneshi ir arii tikai cilveeki, nevis roboti. Bet dazreiz kluudas ir tik milziigas, ka pretiigi paliek. Nerunaaju konkreeti par siivakar speeli, bet tiesaasanu kaa taadu. Maiks Diins PL, Ovrebo Eiropaa utt. Pat Vebs peedeejaa laikaa ir palaidies.
piekrītu...un maiks dīns ir pazemināts uz coca-cola...tā kā nav ko uztraukties!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:51, pirms 15 gadiem
Vai Riberī ir 45 miljonus vērts?
Ja viņu uz puslaiku spēj neitralizēt 19gadīgs aizsargs (whistle)

     [+] [-]

, 2010-04-08 00:51, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Nav tik traki ir jau arī vēl bez Bekenbauera citi izcilnieki. Vācija vienmēr spēlē kā komanda un spēlē visu spēli 90 minūtes un īpaši nevāļājas pa zemi kā dienvidnieki, apelējot pie tiesneša. Nav tik traki ar to nezināšanu man pazīstamas dāmas pēc pagājušā EČ teica: "Neko nezinu par rezultātu, bet nu tas Švainstaigers tāds smukiņš un jā Lāms arī." - tomēr seko līdzi
Nūū nezinu, no manām paziņām maksimums var nosaukt Ronaldo, Ronaldo, Ronaldīnijū, Bēkhems, Pele un Maradonna! Jā un tie, kas skatās sporta ziņas arī Anrī, Kakā, Mesī, Aršavins un Zidāns!
Man pašam no vāciešiem visvairāk patīk Ballaks, Švainijs un Poldī! Lāms arī labs uzbrūkošais aizsargs, bet pēc EČ kļūdas esmu bik dusmīgs uz viņu

Bronson- tu čelsu nepazīsti! Viņi atradīs kam pazaudēt punktus īpaši ņemot vērā, ka priekšā vēl totenhama!
Bet protams ceru, ka tev taisnība domāju, ka gan MU gan LC vēl pazaudēs 2-4 punktus!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:52, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Kam negadās
tur jau tā lieta ka gadās visiem,vai tas ir fricis,vai vellns viņu sazin kāsa dienvidnieks...

  -2 [+] [-]

, 2010-04-08 00:52, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Vai Riberī ir 45 miljonus vērts?
Tad pelnīti vai nepelnīti Bayern ir tajā pusfinālā? Te neko saprast nevar.