Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Rubulis

Moratas un Tevesa vārti sagādā "Juventus" uzvaru pirmajā spēlē

Moratas un Tevesa vārti sagādā "Juventus" uzvaru pirmajā spēlē
Karloss Tevess
Foto: LaPresse/Scanpix

UEFA Čempionu līgas pirmajā spēlē šovakar Turīnas "Juventus" savā laukumā ar 2:1 pārspēja Madrides "Real". Vārtus mājinieku labā guva Alvaro Morata un Karloss Tevess, bet "Real" sastāvā ar precīzu sitienu izcēlās Krištianu Ronaldu.

Abām komandām pusfināla pirmajā spēlē nebija optimālais sastāvs. "Juventus" nācās iztikt bez talantīgā franču pussargu Pola Pogbā, bet "Real" rindās šovakar nespēlēja Karims Benzemā un Luka Modričs.

Mājinieki nedaudz aktīvāk sāka spēli, un pirmie tika pie labākiem vārtu gūšanas momentiem. Sākumā labas iespējas atklāt rezultātu bija Arturo Vidalam un Alvaro Moratam, un tieši bijušais "Real" uzbrucējs panāca 1:0 "Juventus" labā. Argentīniešu uzbrucēja Karlosa Tevesa sitienu Ikers Kasiljass atvairīja, taču pirmais pie bumbas klāt bija Morata – 1:0.

"Juventus" aktīvajam un drosmīgajam futbolam pamazām atbildi sāka veidot arī viesi, un 27. minūtē Krištianu Ronaldu no vārtu priekšas panāca izlīdzinājumu. 14 minūtes vēlāk "Juventus" vēlreiz iekrita aizsardzībā, bet Hamess Rodrigess neizmantoja līdzīgu iespēju, kāda iepriekš bija portugālim Ronaldu – šoreiz bumba trāpīja pa pārliktni.

Otro puslaiku komandas sāka nedaudz piesardzīgāk, taču kārtējā paviršā spēle aizsardzībā noslēdzās ar vārtu guvumu. Šoreiz kļūdījās "Real" aizsardzības līnija, ļaujot aizskriet pretuzbrukumā Tevesam un Moratam – argentīnietis tika nogāzts soda laukumā un pēc tam realizēja 11 metru soda sitiena (2:1 "Juventus" labā).

Pēc tam komandas pieklusa - "Real" centienus uzbrukumā apturēja krietni organizētāka "Juventus" aizsardzība, tikmēr mājinieku prettriecieni vairs nebija tik mērķtiecīgi. Beigās gan Turīnas komanda varēja tikt pie vēl lielāka pārsvara. 88. minūtē pēc rupjas Rafaela Varāna kļūdas vienatnē pret Kasiljasu tika uz maiņu iznākušais Fernando Jorente. Spāņu uzbrucējs tika garām vārtsargam, taču leņķis pret vārtiem bija pārāk ass, lai spētu mierīgi ieripināt bumbu. Četras minūtes vēlāk Andrea Pirlo izpildīja lielisku centrējumu, taču Jorente nespēja kārtīgi trāpīt pa bumbu – vājš sitiens ar galvu virsū Kasiljasam.

Spēle noslēdzās ar 2:1, "Juventus" iekrājot nelielu pārsvaru pirms atbildes mača. Par sliktām nevar nosaukt arī "Real" pozīcijas – 13. maija spēlē "Santiago Bernabeu" pietiks ar minimālu uzvaru 1:0.

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...


, 2015-05-05 23:38, pirms 10 gadiem
Vecā siņjōra iepriecināja. Iepriecināja daudzus. RM bija 2 momenti pa visu maču.
Galertikāņi var priecāties, ka nebeidzās 3-1.

Bufona pēdējā paņemtā bumba parādīja, ka Juve visu kontrolē. Tagad lai tik RM pamokās savā La un tad jau visādi brīnumi var notikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-05 23:39, pirms 10 gadiem
Madridē būs interesanti. Cerams Juventus nepieļaus kļūdu, uzliekot busu. Bufons ir pelnījis uzvarēt ČL.
, 2015-05-05 23:39, pirms 10 gadiem
Real nekaadi.
Komenteetaajs pa VSB ir garlaiciigaaks par ventilaatoru pie griestiem.
Slēpts komentārs: sasperjods-k
, 2015-05-05 23:40, pirms 10 gadiem
oskars morozovs ir garlaicigakais komentetajs ever

beigas skatijos pa ntv
Slēpts komentārs: zigmārs112
, 2015-05-05 23:40, pirms 10 gadiem
Pelnīta Juves uzvara.
, 2015-05-05 23:40, pirms 10 gadiem
SC nesen bija raksts par Itālijas līgas un klubu kritumu.

Milānas kritiens simbolizē visas A Sērijas...
, 2015-05-05 23:41, pirms 10 gadiem
Kristīne un Ramos nulles. Vienu tap in tomēr iesita.
, 2015-05-05 23:41, pirms 10 gadiem
Juve, Storia Di Un Grande Amore! - Tā ir mana mūža mīlestība
, 2015-05-05 23:41, pirms 10 gadiem
Kaut ko tādu pirms spēles negaidīju, un tas ir tikai labi, tik interesantāka Madridē būs spēle, paties prieks par tiesnesi, kas neiet tur iedziļināties liekā " bazarā " un soda uzreiz. Juventus tiešām rādīja ļoti labu futbolu.
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.
, 2015-05-05 23:41, pirms 10 gadiem
Blāvs sniegums, 1:2 ir ok, mājās atliek nospēlēt līmenī
, 2015-05-05 23:41, pirms 10 gadiem
Nu izdevās galvenais, gūt izbraukumā vārtus, tagad tik Bernabeu jauzvar un fināls
, 2015-05-05 23:41, pirms 10 gadiem
RM pārāk bezzobaini un bez idejām! Prieks par Juves sniegumu
, 2015-05-05 23:41, pirms 10 gadiem
arrived rakstīja: Kristīne un Ramos nulles. Vienu tap in tomēr iesita.
Ronaldu vispār golu iesita !
, 2015-05-05 23:41, pirms 10 gadiem
Real parādīs revanšu savās mājās. To viņi prot.
, 2015-05-05 23:41, pirms 10 gadiem
Real nemācēja izmantot savas iespējas, lūk arī rezultāts. Skatīsimies, ko RM liks mājās pretī Juventusam.

Rīt vēl viens saldais ēdiens...
, 2015-05-05 23:41, pirms 10 gadiem
Cepuri nost Juvei, vēl vienu spēli atkapās šādi te, cerot uz pretuzbrukumiem un tas, ko neviens itkā negaidīja notiks.
, 2015-05-05 23:42, pirms 10 gadiem
ehh kaa tevezs karvahalu noskreeja, ceru, taa nebuus izskjiroshaa epizode shajaa duelii
Slēpts komentārs: zigmārs112
, 2015-05-05 23:42, pirms 10 gadiem
KazahsLV rakstīja: Kaut ko tādu pirms spēles negaidīju, un tas ir tikai labi, tik interesantāka Madridē būs spēle, paties prieks par tiesnesi, kas neiet tur iedziļināties liekā " bazarā " un soda uzreiz. Juventus tiešām rādīja ļoti labu futbolu.
Atkinsonam labākā spēle. Anglijā laikam grūtāk tiesāt.
, 2015-05-05 23:42, pirms 10 gadiem
man kā Real fanam,jaasaka ,ka Juventus tiešām lieliski nospēlēja !! skataams futbols!!! vismaz madridee saglabaajas intriga !! super!!!
, 2015-05-05 23:42, pirms 10 gadiem
James bij labs, pārējie nekādi.
, 2015-05-05 23:43, pirms 10 gadiem
Es jau neko nesaku par "Juventus" kritiķiem un A sērijas "heiteriem", jo par muļķiem labāk neteikt neko. Abu komandu pēdējo spēļu bilance ir loģiska
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: zigmārs112
, 2015-05-05 23:43, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: ko te priecājās Juve kepkas? bijāt labi 20min pirmā puslaika,+ dabujāt 11m ! tā spēlē bija +/- vienāda,pie tam,ka Real spēlēja viesos
lai tā būtu
mierini sevi
, 2015-05-05 23:43, pirms 10 gadiem
arvis86 rakstīja: ehh kaa tevezs karvahalu noskreeja, ceru, taa nebuus izskjiroshaa epizode shajaa duelii
Citādi nemaz nevarēja būt. Kā tad Karvahals varētu noskriet Tevesu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-05 23:44, pirms 10 gadiem
Beils diezgan daudz lažoja,vai nu nav formā,vai nu galīgi spēle neiet viņam
, 2015-05-05 23:44, pirms 10 gadiem
zigim atkal dibens kūp, nemāk zaudēt čalis
, 2015-05-05 23:44, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: James bij labs, pārējie nekādi.
Nu šitas ir jāprot. https://www.youtube.com/watch?v=6fR...
, 2015-05-05 23:44, pirms 10 gadiem
Juventus malachi,izspieda maksimumu,betvai ar to pietiks divu speelju summaa,Bernabeu buus pavisam cita speele
, 2015-05-05 23:44, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: ar 11m izlīdāt ! baigie varoņi )))
Tur bija pārkāpums.
, 2015-05-05 23:45, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: zigim atkal dibens kūp, nemāk zaudēt čalis
Tur ir tīrākais mazais pumpu karalis, kas jau paspējis sataisīt n-tos profilus SC.
, 2015-05-05 23:45, pirms 10 gadiem
Pogbā uz nākamo spēli ierindā un viss notiksies, pilnīgi reāli Juvei braukt uz Berlīni
, 2015-05-05 23:45, pirms 10 gadiem
Nekas traks nav noticis! Pirms speles likas ka bus nics,bet iesisti varti izbraukuma ir loti svarigi!
Madride bus pavisam cita spele un noskanojums!
, 2015-05-05 23:45, pirms 10 gadiem
Ramosu uz Ventspili....
Pilnīgs lohatrons
, 2015-05-05 23:45, pirms 10 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Nu šitas ir jāprot. https://www.youtube.com/watch?v=6fR483skct8
bet pass uz cr7 vispār izcils.
, 2015-05-05 23:45, pirms 10 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Tur bija pārkāpums.
bij,100% 11m sitiens !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-05 23:46, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: ko te priecājās Juve kepkas? bijāt labi 20min pirmā puslaika,+ dabujāt 11m ! tā spēlē bija +/- vienāda,pie tam,ka Real spēlēja viesos
Sorry, bet kepka esi tu, kopā ar Maxvell Smart. Abus jūs vieno intelekta trūkums.
, 2015-05-05 23:46, pirms 10 gadiem
Juve malači, šitā jātur atbildes maču
Un tā arī visu maču pa VSB Morozovs :''Lihtenšteiners''
, 2015-05-05 23:46, pirms 10 gadiem
serxinjo rakstīja: Skatījos spēli un smējos vēderu turēdams vērojo kā Madrides princeses tiek izmazgātas. Sveiciens Zigim un Modrim
2:1 ir izmazgāšana? mums atbildes spēlē mājās,Juve pamira pēc 20min pirmajā taimā ! Bernabeu būs pavisam citi ātrumi,jo stadions dzīs uz priekšu
, 2015-05-05 23:46, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Teicu, pirms speeles, ka patiesasis Juves speeka indikators buus speeles pret Real un 1. machaa Juve pieraadiija, ka patiesam pelniiti atrodas starp pusfinalistiem, tachu taapat esmu parliecinats par Real uzvaRU 2 speelju summaa
Nekā tamlīdzīga. Tavs pirmsspēles komentārs bija pilns ironijas, it kā "Juventus" pēdējie 4.tituli būtu nejaušība. Pat ja "Real" arī izlīstu, tas nemazinātu "Juventus" panākumus visas sezonas garumā. Ja nespēj di**s, nemoki di**u!
, 2015-05-05 23:47, pirms 10 gadiem
marauders rakstīja: Sorry, bet kepka esi tu, kopā ar Maxvell Smart. Abus jūs vieno intelekta trūkums.
hahahaha
, 2015-05-05 23:47, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nekā tamlīdzīga. Tavs pirmsspēles komentārs bija pilns ironijas, it kā "Juventus" pēdējie 4.tituli būtu nejaušība. Pat ja "Real" arī izlīstu, tas nemazinātu "Juventus" panākumus visas sezonas garumā. Ja nespēj di**s, nemoki di**u!
Tu mani personiski nepazisti, lai zinatu, kad es runaaju ar ironiju un kad nee.
, 2015-05-05 23:48, pirms 10 gadiem
Man tas bija pārsteigums,Madridē būs ļoti skaists futbols.
, 2015-05-05 23:48, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pirms spēles dzirdēju citu dziesmu. Domāju, ka "Real" fani šobrīd laiza vātis.
Juve bija līmenī,bet arī Real bija momenti ! traka spēle būs Bernabeu
, 2015-05-05 23:48, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu mani personiski nepazisti, lai zinatu, kad es runaaju ar ironiju un kad nee.
Varbūt atgādināsi, ko Tu atbildēji uz manu nākamo komentāru? Ja tāds vispār bija? Atgādini, ja nav gūti!
, 2015-05-05 23:49, pirms 10 gadiem
Nav pārsteigums, jo Juventus mājās praktiski vispār nav zudējuši. Bet no Juves nebiju gaidījis tādu sniegumu. Presingoja jau otrā galā – Pepe un Karvahals tika presingoti visas spēles garumā. Saikne Evra – Pirlo – Lihšteiners darbojās kapitāli. Tevezs un Morata labs tandēms priekšā, katrs pie sava gola tika. Vidāls bija visur. Es pat nevaru nosaukt nevienu Juventus spēlētāju, kas nospēlēja slikti šovakar – tādu nebija, atšķirībā no Real. Piemēram, man likās, ka Kross, Ramos, arī Beils pēc savainojuma nebija šovakar labākajā formā, ko īstenībā var teikt par visu komandu. Juventusam tagad būs pārliecība, ka Madridē var līdzvērtīgi cīnīties par finālu, pie tam viņiem būs atpakaļ Pogba.
, 2015-05-05 23:49, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Real bija labāki ! Bernabeu ir tikai jāuzvar un būsim finālā ! visu cieņu Juve !
Ja trolli? 3:2 arii der?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-05 23:50, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Juve bija līmenī,bet arī Real bija momenti ! traka spēle būs Bernabeu
Tas jau labi. Tātad būs intriga, kurai daudzi "Real" fani neticēja
, 2015-05-05 23:50, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nekā tamlīdzīga. Tavs pirmsspēles komentārs bija pilns ironijas, it kā "Juventus" pēdējie 4.tituli būtu nejaušība. Pat ja "Real" arī izlīstu, tas nemazinātu "Juventus" panākumus visas sezonas garumā. Ja nespēj di**s, nemoki di**u!
Oj, jau uz rupjiibaam ejam. Malacis, taa tureet! Neparsvinies sho uzvaru tikai, ka peec atbildes speeles nenaakas asaras liet par zaagji un izstasanos.
, 2015-05-05 23:50, pirms 10 gadiem
Fredža rakstīja: Man tas bija pārsteigums,Madridē būs ļoti skaists futbols.
Madridē tieši varētu būt autobuss, jo Juve nedrīkst atļauties ielaist nevienu.
Man vienalga kā, bet, lai tik ar to autobusu brauc uz Berlīni.
, 2015-05-05 23:51, pirms 10 gadiem
Beodzot to hoķi kāds novāc no topa
, 2015-05-05 23:51, pirms 10 gadiem
serxinjo rakstīja: Varenie Galaktiko vispār uzsita pa vārtiem 2. puslaikā? Saprotu Ronaldo, nav jau Elče vai Levante, kurām var iesist 5+ golus spēlē.
Ej gulēt!
, 2015-05-05 23:51, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Varbūt atgādināsi, ko Tu atbildēji uz manu nākamo komentāru? Ja tāds vispār bija? Atgādini, ja nav gūti!
Pie taa raksta bija tikai 1 mans komentars.
, 2015-05-05 23:51, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tas jau labi. Tātad būs intriga, kurai daudzi "Real" fani neticēja
tak es i tā teicu,ka būs smaga spēle
, 2015-05-05 23:51, pirms 10 gadiem
Hose nenolaidies lidz vinu limenim.kas tovien dara ka te plurina bezsakaru.Juve malaci,ceru ka atbildes spele pietiks viltibas,ka apturet Real!priekaa
, 2015-05-05 23:51, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pirms spēles dzirdēju citu dziesmu. Domāju, ka "Real" fani šobrīd laiza vātis.
Paradi kur es pirms speles ko rakstiju?

Kursh laizis vaates to mes redzesim pec atbildes speles,taka nesteigsimies ar secinajumiem! Daudzi kko lidzigu rakstija pec neizshkirta ar ATM,pec atbildes speles neviens nebija komentaru sadala!
, 2015-05-05 23:52, pirms 10 gadiem
tas ir vnk pipec,cik te un vispār ir Real heiteru !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-05 23:52, pirms 10 gadiem
serxinjo rakstīja: Ja Juventus pirmajā taimā pamira pēdējās 20 min, tad kas bija noticis ar Real pēc pārtraukuma? Lūk to es saucu par miroņu skraidīšanu pa laukumu.
tu labāk krievu hokejam seko līdzi kepka
, 2015-05-05 23:52, pirms 10 gadiem
Prieks par Juventus
, 2015-05-05 23:53, pirms 10 gadiem
Turína uzvilka "raudošo puisénu" komandu
Cerams arí Minhene "nomizos" 2., ar "ar raudošiem puiséniem" sastāvā
, 2015-05-05 23:53, pirms 10 gadiem
serxinjo rakstīja: Gulēt? Tieši to Real spēlētāji jau darīja uz laukuma!
2:1 ir figņa,ja būtu 3:1 jau sāktu uztraukties,bet 2:1 nav tik traki
, 2015-05-05 23:53, pirms 10 gadiem
kur tas Soweto āksts palicis? Mamma jau gulēt aizdzina? Pirms 2 ned. pēc izlozes rakstīju, ka reals ir ērtākais pretinieks kādu varēja izvilkt, šis protams mani notirsa. Bet kā parasti, es smejos pēdējais
, 2015-05-05 23:53, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Oj, jau uz rupjiibaam ejam. Malacis, taa tureet! Neparsvinies sho uzvaru tikai, ka peec atbildes speeles nenaakas asaras liet par zaagji un izstasanos.
Tas ir klasisks krievu teiciens. Mats nemaz nav rupjš, tikai tiešs.
Zāģi daudzi prognozēja jau šajā spēlē. Es nebūt nesvinu, jo ir zaudēti vārti savās mājās, kas nav pozitīvi. Bet Tavi komentāri jau tagad ir kaķim zem astes. Tā tas ir, un nav ko stresot. Daudz laimes man vārda dienā!
, 2015-05-05 23:53, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: tas ir vnk pipec,cik te un vispār ir Real heiteru !
Kapec tevi tas uztrauc? Pajaat!!!
, 2015-05-05 23:54, pirms 10 gadiem
Dzirdēju šodien tikai to, ka Reals braukšot pāri, Juvei nav variantu, kādā haļāvā tikuši līdz 1/2, tagad būšot kārtīgs pretinieks un bezvariantiem.
Upssss! Itāļus nedrīkst nenovērtēt!
, 2015-05-05 23:54, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: kur tas Soweto āksts palicis? Mamma jau gulēt aizdzina? Pirms 2 ned. pēc izlozes rakstīju, ka reals ir ērtākais pretinieks kādu varēja izvilkt, šis protams mani notirsa. Bet kā parasti, es smejos pēdējais
smieties driikstees peec atbildes speeles,tagad druzku par aatru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-05 23:54, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: tak es i tā teicu,ka būs smaga spēle
Tad jau Tu biji to gudrāko "Real" fanu vidū, kuriem patīk statistika. Visu cieņu, kā jau allaž, Zigi!
, 2015-05-05 23:55, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Beodzot to hoķi kāds novāc no topa
Agris rakstus drukā un met tik top sadaļā! Kur loģika?
, 2015-05-05 23:55, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tas ir klasisks krievu teiciens. Mats nemaz nav rupjš, tikai tiešs.
Zāģi daudzi prognozēja jau šajā spēlē. Es nebūt nesvinu, jo ir zaudēti vārti savās mājās, kas nav pozitīvi. Bet Tavi komentāri jau tagad ir kaķim zem astes. Tā tas ir, un nav ko stresot. Daudz laimes man vārda dienā!
Tavi komentari gan ir zelta veertee, ne?
, 2015-05-05 23:55, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: smieties driikstees peec atbildes speeles,tagad druzku par aatru
jebkurā gadījumā barsa un bayern ir neparocīgāki priekš juves spēles stila.
, 2015-05-05 23:56, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Paradi kur es pirms speles ko rakstiju?

Kursh laizis vaates to mes redzesim pec atbildes speles,taka nesteigsimies ar secinajumiem! Daudzi kko lidzigu rakstija pec neizshkirta ar ATM,pec atbildes speles neviens nebija komentaru sadala!
"Atletico" bija briesmīgā formā. Prognozēji labi ja pendeles, bet, protams, līdz tām netika. "Juventus" ir pavisam cits stāsts.
, 2015-05-05 23:56, pirms 10 gadiem
pat ja Real netiks tālāk,tad Juve to būs pelnījusi,jo večiem tur olas ir no dzelzs ! katru gadu visu uzvarēt nevar ! Bernabeu spēle visu paradīs !
, 2015-05-05 23:56, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tavi komentari gan ir zelta veertee, ne?
Tieši tā - zelta vērtē. Paldies par komentāru, draugs!
, 2015-05-05 23:57, pirms 10 gadiem
serxinjo rakstīja: Kas par Zigi? Zaudējums tomēr sāp? Es savu sāpi izcietu vakar, pēc Krievijas zaudējuma ASV, šodien tava kārta.
hahaha ! nu Tu salīdzināji ! kaut kādu keponu hokeju,ar 1/2 ČL
, 2015-05-05 23:57, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: pat ja Real netiks tālāk,tad Juve to būs pelnījusi,jo večiem tur olas ir no dzelzs ! katru gadu visu uzvarēt nevar ! Bernabeu spēle visu paradīs !
Lūk arī normās vecis, nevis kaut kāds Anrī.
, 2015-05-05 23:58, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši tā - zelta vērtē. Paldies par komentāru, draugs!
Ej deet!
, 2015-05-05 23:58, pirms 10 gadiem
Sveiciens visiem tiem kas sekoja Juvei pirms B sērijas! Likās jau, ka ar Kontes aiziešanu svētki beigsies, ja Sērijai vēl pietiekoši spēcīgs sastāvs, tad Čempionu Līgā gan uz panākumiem cerēju, bet neticēju! Nākamnedēļ būs smagi, cerams, ka nebūs tā pati taktika kas pret Monaco, kaut gan šodien pretuzbrukumi bija daudz un bīstami!
, 2015-05-05 23:58, pirms 10 gadiem
labaakais jau tas,ka Real nevar atljauties kaadu atpuutinaat,nedeeljas nogalee jaaspeelee ar Valencia,kameer Juventus var mieriigaa garaa taupiit speekus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-05 23:59, pirms 10 gadiem
Tik daudz neprecīzus centrējumus sen nebiju redzējis. Protams, arī aizsardzībā Juve lieliski spēlēja. Viss vēl ir priekšā
, 2015-05-05 23:59, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: tak es i tā teicu,ka būs smaga spēle
Šodien rakstīji, ka būs smaga! Kaut laiku atpakaļ Juvei nedevi nekādu iespēju pusfinālā! Kluksti kā gailis tik...
, 2015-05-05 23:59, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ej deet!
Ja Tev kaut kas nepatīk, tā nav mana problēma. Tu man esi tukša vieta. Mācies no Zigja!
, 2015-05-05 23:59, pirms 10 gadiem
serxinjo rakstīja: Tad jau tev vēl vairāk sāp. Nekas, ganjau brīvdienās La Liga kādu pastarīti uzvarēsiet un Ronaldo varēs turpināt svinēt.
Real - Valencia,te tev nu gan pastarīts
, 2015-05-05 23:59, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Agris rakstus drukā un met tik top sadaļā! Kur loģika?
Apsveicu ar līdera godu prognozēs : )
kur tad nošāvi buku uz LIE GUL?
, 2015-05-05 23:59, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lūk arī normās vecis, nevis kaut kāds Anrī.
, 2015-05-06 00:00, pirms 10 gadiem
KDubriks rakstīja: Šodien rakstīji, ka būs smaga! Kaut laiku atpakaļ Juvei nedevi nekādu iespēju pusfinālā! Kluksti kā gailis tik...
Labāk vēlā, nekā nekad. Zigis ir normās "Real" fans, nevis kaut kāda čīkstoša vecene, kas maina savu viedokli ik pēc spēles.
, 2015-05-06 00:01, pirms 10 gadiem
Pārāk daudz brāķa šodien pieļāvām Beils nekāds, Ramosa tālās piespēles virslīgas līmenī, Marcelo švaks sniegums maz sanāca jēdzīgi pieslēgties un izveidot kko. Viena no,ja ne sliktākā, spēle pēdējos mēnešos. Apsveicu Juves fanus ar pelnītu uzvaru! Domāju, ka vārti viesos nospēlēs izšķirošo lomu Madridē.
Hala Madrid!
, 2015-05-06 00:01, pirms 10 gadiem
KDubriks rakstīja: Šodien rakstīji, ka būs smaga! Kaut laiku atpakaļ Juvei nedevi nekādu iespēju pusfinālā! Kluksti kā gailis tik...
Juve jau vēsturiski ir smags pretinieks,ja Real nospēlēs savā līmenī Bernabeu,tad ir jātiek tālāk !
, 2015-05-06 00:02, pirms 10 gadiem
serxinjo rakstīja: Tad jau tev vēl vairāk sāp. Nekas, ganjau brīvdienās La Liga kādu pastarīti uzvarēsiet un Ronaldo varēs turpināt svinēt.
p.s
ojj Zigi , paskatījos kalendārā, nākamie pretinieki diezgan spēcīgi - iespējami divi , pat trīs zāģi pēc kārtas, kā Real fans vidējais to izturēs?
Tu tak City zāģus izturi kaut kā ! )))
, 2015-05-06 00:02, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: labaakais jau tas,ka Real nevar atljauties kaadu atpuutinaat,nedeeljas nogalee jaaspeelee ar Valencia,kameer Juventus var mieriigaa garaa taupiit speekus
Abas speles majas,pret Valensiju sestdien,tad lidz treshdienai pietiekams laiks atpusties!
, 2015-05-06 00:02, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja:
Pasmejies vēl, ja neko vairāk nespēj izdomāt. Kur gan vēl tādu klaunu atrast, kurš mēra komandu pēc rezultāta kausā divu spēļu summā, nevis pēc snieguma sezonā kopumā? Izsmiekls par sportu.
, 2015-05-06 00:02, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja Tev kaut kas nepatīk, tā nav mana problēma. Tu man esi tukša vieta. Mācies no Zigja!
It kaa tu man buutu autoritatee
, 2015-05-06 00:03, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: It kaa tu man buutu autoritatee
Tu šeit esi nulle. Gudri runā līdz pirmajam aplauzienam. Malacītis.
, 2015-05-06 00:03, pirms 10 gadiem
Labāk ar Hose nerunāt, jo dziļi, dziļi viņš ir tāds pats interneta trollis kā tur tie no premjerlīgas haha.
, 2015-05-06 00:04, pirms 10 gadiem
pasakat tauta,kapēc Jūs tā ienīstat Real?
, 2015-05-06 00:05, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Apsveicu ar līdera godu prognozēs : )
kur tad nošāvi buku uz LIE GUL?
Paldies!
Divas norāvu perfekt, divas uz ničām, tik kļūdījos uz precīzu rezultātu
, 2015-05-06 00:05, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: pasakat tauta,kapēc Jūs tā ienīstat Real?
Cilvēks ir tāds izveidojies - ienīstot jūtas labāk. Žēl vai ne?
, 2015-05-06 00:06, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pasmejies vēl, ja neko vairāk nespēj izdomāt. Kur gan vēl tādu klaunu atrast, kurš mēra komandu pēc rezultāta kausā divu spēļu summā, nevis pēc snieguma sezonā kopumā? Izsmiekls par sportu.
Itaalijaa Juventus pretii nav neviens tik specigs klubs kaa Real, taa ka ta te paraadaas patiesais speeks. Ja Juventus shodien buutu nozageejusi ar 0-3, tad arii teiktu, ka tas nekads raditajs nav - galvenais, ka Chievo un Atalantu vinneejaam A Serie?
, 2015-05-06 00:06, pirms 10 gadiem
AicisAicis rakstīja: Labāk ar Hose nerunāt, jo dziļi, dziļi viņš ir tāds pats interneta trollis kā tur tie no premjerlīgas haha.
Es reizēm esmu trollis, bet vismaz atminos muļķīgus komentārus un izteikumus. Mans viedoklis par La Liga pārākumu pār Premjērlīgu joprojām ir spēkā, ka kas.
, 2015-05-06 00:06, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: pasakat tauta,kapēc Jūs tā ienīstat Real?
Esmu tautas sastāvdaļa! Bet pie kājas būt nav nīšana
, 2015-05-06 00:07, pirms 10 gadiem
Messi - 2 goli pusfinālos Čl,Ronaldu -9

nedaudz statistikas
, 2015-05-06 00:07, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Labāk vēlā, nekā nekad. Zigis ir normās "Real" fans, nevis kaut kāda čīkstoša vecene, kas maina savu viedokli ik pēc spēles.
Viņš savu viedokli maina, tur jau tā lieta! Šodien tāds ļoti piezemēts un tas tik Juves nopelns! Pie savādāka rezultāta es nemaz nebūtu nācis sportacentrā.
Tev katrā ziņā novēlu finālu pret Minheni.
, 2015-05-06 00:08, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu šeit esi nulle. Gudri runā līdz pirmajam aplauzienam. Malacītis.
Un tu domaa, ka mani uztrauc, ko tu par mani domaa? Kur es aplauzos? Es biju pirms speeles rakstiijis, ka Juventus variantu nav? Pats izdomaa visaadas aplamiibas un taas piedeevee man. Normaals jau tiesaam neesi. Vienmer esi te teelojis ekspertu, kura viedoklis vienmer ir veeraa njemams
, 2015-05-06 00:08, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Itaalijaa Juventus pretii nav neviens tik specigs klubs kaa Real, taa ka ta te paraadaas patiesais speeks. Ja Juventus shodien buutu nozageejusi ar 0-3, tad arii teiktu, ka tas nekads raditajs nav - galvenais, ka Chievo un Atalantu vinneejaam A Serie?
Lūka arī visa Tava gudrība. Lūk šādu komentāru arī gaidījām, lai atmaskotu visas Tavas prāta spējas un ģeķību. Vai arī pēc Tavām domā šajā spēlē parādās "Juventus" pārākums par "Real"? Ja tā, tad neesi īpaši gudrs
, 2015-05-06 00:08, pirms 10 gadiem
Hosjē, ko tu peries tas ķerāju anris ir miskaste!!!
, 2015-05-06 00:08, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: pasakat tauta,kapēc Jūs tā ienīstat Real?
nevis Real ieniist,bet Spaanju klubus kaa taadus
, 2015-05-06 00:09, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es reizēm esmu trollis, bet vismaz atminos muļķīgus komentārus un izteikumus. Mans viedoklis par La Liga pārākumu pār Premjērlīgu joprojām ir spēkā, ka kas.
Man ir pilnīgi vienalga kura līga ir stiprāka. Katru gadu Čempionu līga noliek visu savās vietās. Par Premjerlīgu ieminējos, jo rakstos par Premjerlīgas spēlēm var novērot vistulbākos komentārus.
, 2015-05-06 00:09, pirms 10 gadiem
KDubriks rakstīja: Viņš savu viedokli maina, tur jau tā lieta! Šodien tāds ļoti piezemēts un tas tik Juves nopelns! Pie savādāka rezultāta es nemaz nebūtu nācis sportacentrā.
Tev katrā ziņā novēlu finālu pret Minheni.
hahahahahaha,neraksti muļķības ! ja komanda mūs godīgi apspēlē,vienmēr paslavēšu ! Pelnīta Juve uzvara,bet pēc spēles Real ne ar ko neatpalika
, 2015-05-06 00:10, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un tu domaa, ka mani uztrauc, ko tu par mani domaa? Kur es aplauzos? Es biju pirms speeles rakstiijis, ka Juventus variantu nav? Pats izdomaa visaadas aplamiibas un taas piedeevee man. Normaals jau tiesaam neesi. Vienmer esi te teelojis ekspertu, kura viedoklis vienmer ir veeraa njemams
Tavs viedoklis vispār nav nekā vērts, ja reiz meklē atkāpšanās ceļus. Tas ir nožēlojami. Man ar Tevi nav par ko runāt.
, 2015-05-06 00:10, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lūka arī visa Tava gudrība. Lūk šādu komentāru arī gaidījām, lai atmaskotu visas Tavas prāta spējas un ģeķību. Vai arī pēc Tavām domā šajā spēlē parādās "Juventus" pārākums par "Real"? Ja tā, tad neesi īpaši gudrs
Shajaa speelee pieraadiijas, ka Juventus ir cieniijams un liidzvertigs pretinieks Real.
, 2015-05-06 00:11, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: nevis Real ieniist,bet Spaanju klubus kaa taadus
Spāņu grandiem profilaksei vajag uzspēlēt draudzībenes ar sieviešu izlasēm! Domāju daudz kas atklātos aklam skatītājam
, 2015-05-06 00:11, pirms 10 gadiem
Jod pasaki man kurš atļāvās tais spēlēs uzlikt uz 3 ničām? Kurš? Es Ferdinands Lieliskais!
Par Liepājas uzvaru tak bija skaidrs!!!
, 2015-05-06 00:11, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tavs viedoklis vispār nav nekā vērts, ja reiz meklē atkāpšanās ceļus. Tas ir nožēlojami. Man ar Tevi nav par ko runāt.
Kur un kaa es mekleeju atkapsanas celju? Velreiz jautaaju - es teicu, ka Juventus nav ceriibu?
, 2015-05-06 00:12, pirms 10 gadiem
AicisAicis rakstīja: Man ir pilnīgi vienalga kura līga ir stiprāka. Katru gadu Čempionu līga noliek visu savās vietās. Par Premjerlīgu ieminējos, jo rakstos par Premjerlīgas spēlēm var novērot vistulbākos komentārus.
Es Tev varētu pateikt, kas ir vienalga, bet gan jau Tu pats to zini. ČL ir tikai kauss, kur veiksmes faktors reizēm ir svarīgās par spēku samēru. To zina visi. Un Premjerlīgas komentāri ne ar ko nav stulbāki par jebkuras citas līgas komentāriem.
, 2015-05-06 00:13, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Shajaa speelee pieraadiijas, ka Juventus ir cieniijams un liidzvertigs pretinieks Real.
Un ja "Juventus" būtu zaudējusi ar 0:3, tad tas būtu pierādījums pretējam? Ko Tu tur tagad gvelz? Neuzdodies par gudrāku, nekā patiesībā esi!
, 2015-05-06 00:13, pirms 10 gadiem
Pendele ne pendele,bet Juve uzvarēja. Visi madrides 300+ citroni šodien sūdīgi izskatījās. Madride par 80%finālā,bet viss var gadīties. Karļikos savos 33 ir labāks par Ronaldo. Uz priekšu Juve!
, 2015-05-06 00:15, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un ja "Juventus" būtu zaudējusi ar 0:3, tad tas būtu pierādījums pretējam? Ko Tu tur tagad gvelz? Neuzdodies par gudrāku, nekā patiesībā esi!
Ja zaudeetu ar 0-3, tad arii izceltu vinju speeku? Jo specigaks pretinieks pretii, jo vairaak var redzet, uz ko klubs var pretendeet.
, 2015-05-06 00:15, pirms 10 gadiem
Kaseenc27 rakstīja: Pendele ne pendele,bet Juve uzvarēja. Visi madrides 300+ citroni šodien sūdīgi izskatījās. Madride par 80%finālā,bet viss var gadīties. Karļikos savos 33 ir labāks par Ronaldo. Uz priekšu Juve!
ar ko viņš labāks?
, 2015-05-06 00:15, pirms 10 gadiem
KDubriks rakstīja: Spāņu grandiem profilaksei vajag uzspēlēt draudzībenes ar sieviešu izlasēm! Domāju daudz kas atklātos aklam skatītājam
kad vareesiet spaanju grandus uzvareet atklaataa uzbrukuma futbolaa nevis tikai pieliekot divstaaviigu autobusu vaartu priekshaa,tad ar parunaasim
, 2015-05-06 00:15, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur un kaa es mekleeju atkapsanas celju? Velreiz jautaaju - es teicu, ka Juventus nav ceriibu?
Kāds cerībām sakars ar pašreizējo rezultātu? Es runāju par kaut kādiem pierādījumiem. Tu runāji, ka šī spēle kaut ko pierādīšot. Es teicu, ka tā nebūs. Man izrādījās taisnība, jo mana loģika bija spēcīgāka, viss!
, 2015-05-06 00:16, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es Tev varētu pateikt, kas ir vienalga, bet gan jau Tu pats to zini. ČL ir tikai kauss, kur veiksmes faktors reizēm ir svarīgās par spēku samēru. To zina visi. Un Premjerlīgas komentāri ne ar ko nav stulbāki par jebkuras citas līgas komentāriem.
Bet tas būtībā ir viens labs indikātors kā izmērīt kurš attiecīgajā sezonā ir bijis stiprākais. Veiksmes faktors ir praktiski jebkurā spēlē un tapēc ir pie d****, kura līga ir stiprāka. hehe
, 2015-05-06 00:17, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja zaudeetu ar 0-3, tad arii izceltu vinju speeku? Jo specigaks pretinieks pretii, jo vairaak var redzet, uz ko klubs var pretendeet.
Allegri ar Milan apspēlēja 2:0 Barsu,iznākumu mēs visi zinam ! Real ir pa spēkam viņus uzvarēt mājās ! ja zaudēsim,tad visu cieņu Juve ! katru gadu Čl vēl neviens nav ņēmis
, 2015-05-06 00:18, pirms 10 gadiem
NilsK man pret spāņu klubiem nekas nav. Man tracina britu futbols. Vienīgā komanda kuru skatos ir Arsenal.
, 2015-05-06 00:19, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: kad vareesiet spaanju grandus uzvareet atklaataa uzbrukuma futbolaa nevis tikai pieliekot divstaaviigu autobusu vaartu priekshaa,tad ar parunaasim
Shodien tie grandi izskatijas loti bali un ar tikai loti lielas veiksmes un tiesnesha palidzibu netuka polnigi nolidzinati lidz ar zemi ka tam bija jabut
, 2015-05-06 00:19, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja zaudeetu ar 0-3, tad arii izceltu vinju speeku? Jo specigaks pretinieks pretii, jo vairaak var redzet, uz ko klubs var pretendeet.
Un kāds sakars "Juventus" 4.uzvarai pēc kārtas A sērijā, ar vienu uzvaru ČL pusfinālā pret pērnās sezonas čempioniem? Tas kaut kā maina viņu čempionu statusu? Es tā nedomāju. "Juventus" sevi jau ir pierādījis, uzvarot vienā no Eiropas spēcīgākajām līgām 4 sezonas pēc kārtās. Ja Tu esi citās domās, tad jo skumjāk Tev.
, 2015-05-06 00:20, pirms 10 gadiem
Zigmar
tas atkal Robis, kas izliekas par Zigfridu?
, 2015-05-06 00:20, pirms 10 gadiem
Nu ja Real arī atbildes spēlē spēlēs tāpat, tad labāk lai zaudē pusfinālā nekā finālā zaudē ar 0-4. Sākumā likās čillā Reāls spēlēja, bet kad vajadzēja ieslēgties, vispār nekas nesanāca. Vai pārvērtēja savus spēkus, vai viņu vienkārši vairāk nav. Šodien pietrūka Benzema, kurš varētu aizķerties aiz bumbas, par Modriču nemaz nerunājot. Nevarēja saprast emociju pietrūka vai kā, bet spēle Real pavisam bāla. Vēl visu laiku tās piespēles pa gaisu, pat nemēģināja neko izspēlēt. Pirmajā taimā divas kvalitatīvas izspēles - 2 super momenti, no kuriem viens gols. Šodien Ramosam un Beilam ļoti neveiksmīgas spēles, nesaprotu kāpēc noņēma Isco un atstāja Beilu, kuram kā teica komentētājs pēc pirmā puslaika 14 piespēles, tikai Casillasam bija mazāk nekā viņām - 9 piespēles. Saasināt spēli arī nekādīgi nespēja.
Pirms atbildes spēles būs milzīgs spiediens.
Tad jau lai Real uzvar pārliecinoši, vai nekā, savādāk finālā dabūs kārtīgu pērienu!!!
, 2015-05-06 00:20, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Zigmar
tas atkal Robis, kas izliekas par Zigfridu?
nē,tas esmu es ! Zigfrīda profils ir Robis
, 2015-05-06 00:21, pirms 10 gadiem
Juventus šodien spēlēja no dvēseles un bija arī nedaudz veiksmīgāki, tādēļ arī uzvarēja. Madridei pietrūka dzirkstelītes + veiksmes. Kaut vai tajā epizodē 1.puslaika beigās, kad Hamess sistot ar galvu no dažiem metriem trāpīja pa pārliktni. Ja tajā brīdī rezultāts kļūtu 2:1 Madrides labā, Juvei būtu ļoti grūti. Varbūt viņi izglābtos, bet varbūt vēl kādu ielaistu. Tāpat Real nepaveicās pēc Marselo sitiena, kurš bija ļoti labs un spēcīgs, bet bumba neveiksmīgi atleca un Tevess aizskrēja pretuzbrukumā, kā rezultātā bija 11 m soda sitiens. Bet tas nemazina Juves panākumu. Kā jau teicu viņi spēlēja veirāk no sirds un pelnīti uzvarēja.

Madridē būs cita spēle. Ticu, ka Real nospēlēs daudz spēcīgāk, taču tāpat būs grūti, jo Juve var iesēsties aizsardzībā, ko uzlauzt būs ļoti grūti. Taču reuzltātu 1:2 savās mājās var atspēlēt. Par skaistu futbolu!
, 2015-05-06 00:21, pirms 10 gadiem
nukinsh rakstīja: Nu ja Real arī atbildes spēlē spēlēs tāpat, tad labāk lai zaudē pusfinālā nekā finālā zaudē 0-4. Sākumā likās čillā Reāls spēlēja, bet kad vajadzēja ieslēgties, vispār nekas nesanāca. Vai pārvērtēja savus spēkus, vai viņu vienkārši vairāk nav. Šodien pietrūka Benzema, kurš varētu aizķerties aiz bumbas, par Modriču nemaz nerunājot. Nevarēja saprast emociju pietrūka vai kā, bet spēle Real pavisam bāla. Vēl visu laiku tās piespēles pa gaisu, pat nemēģināja neko izspēlēt. Pirmajā taimā divas kvalitatīvas izspēles - 2 super momenti, no kuriem viens gols. Šodien Ramosam un Beilam ļoti neveiksmīgas spēles, nesaprotu kāpēc noņēma Isco un atstāja Beilu, kuram kā teica komentētājs 1 puslaikā 14 piespēles, tikai Casillasam bija mazāk nekā viņām - 9 piespēles. Saasināt spēli arī nekādīgi nespēja.
Pirms atbildes spēles būs milzīgs spiediens.
Tad jau lai Real uzvar pārliecinoši, vai nekā, savādāk finālā dabūs kārtīgu pērienu!!!
principā tā arī ir !
, 2015-05-06 00:22, pirms 10 gadiem
endyhulk rakstīja: Shodien tie grandi izskatijas loti bali un ar tikai loti lielas veiksmes un tiesnesha palidzibu netuka polnigi nolidzinati lidz ar zemi ka tam bija jabut
veiksmes un tiesneshu paliidziibu!!!!!?????kuru speeli tu skatiijies,abas komandas bija liidzveertiigas
, 2015-05-06 00:22, pirms 10 gadiem
Kāda jēga mest kautkādas statistikas, datus vai vēl kautko, pavērojot spēli var redzēt kas ir kas...
Ronaldo ir vārtu mašīna, gols pēc gola, Mesi ir ģēnijs/maģisks
, 2015-05-06 00:22, pirms 10 gadiem
Shiem lielajiem expertiem un A serijas kritikiem shodien butu jakaunas un japakluse... Real bezshaubam ir pasaules superklubs bet ar tadu speli ka shodien nav par ko runat,pilniga Juventus dominance... un ja atkal pieradas ka Real ir viena speletaja komanda,ja aiziet Ronaldo spele tad real lido ja kaut kas nav kartiba tad vini izskatas visai bezcerigi... bet tas ir tikai mans subjektivais viedoklis,paldies...
, 2015-05-06 00:23, pirms 10 gadiem
Zigmār. No sava soda laukuma līdz pretinieku vārtiem. Ātrums tāds pats, sitieni precīzāki un vairāk apspēlētu pretinieku 1 pret 1.
, 2015-05-06 00:23, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: veiksmes un tiesneshu paliidziibu!!!!!?????kuru speeli tu skatiijies,abas komandas bija liidzveertiigas
Vienkarshi paskaties interneta momentus un visu sapratisi ja pec speles tev kadi jautajumi
, 2015-05-06 00:24, pirms 10 gadiem
Ziigmar
nu tad zeel, saaku zaudeet cienu tevii...
, 2015-05-06 00:25, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Ziigmar
nu tad zeel, saaku zaudeet cienu tevii...
???? da man poh SC useru cieņa
, 2015-05-06 00:26, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: kad vareesiet spaanju grandus uzvareet atklaataa uzbrukuma futbolaa nevis tikai pieliekot divstaaviigu autobusu vaartu priekshaa,tad ar parunaasim
Ilgi domāji?
Veids, kādā spēlē abi Spāņu grandi ir nožēlojams! Tapēc rakstīju, lai uzspēlē draudzības spēles ar sieviešu komandām! Jo pat viņas spēlē vīrišķīgāku futbolu.
Tas spāņu balets nogalina futbolu! Cienu Juventus, bet negribējās skatīties spēli tikai viena iemesla pēc. Ja pretī ir Spānis, tad jebkurš fināls vai pusfināls ir mokošs.
, 2015-05-06 00:26, pirms 10 gadiem
Mans viedoklis ir tāds, ka nav svarīgi, pret ko un kā nospēlē pusfinālā. Tas nekādā gadījumā nevar mazināt vai uzsvērt Tavu spēku vai vājumu. Komanda sezonas laikā mēdz būt visdažādākajā formā, tāpēc tad ir jāņem vērā. Pusfinālā spēlē tikai labākie, un uzvarēs tie, kuri to visvairāk vēlēsies. Tie, kuri uzskata, ka ČL pusfināls ir pierādījums kaut kādiem viņu pieņēmumiem, tad man šādu cilvēku ir patiešām žēl, jo viņiem trūkst elementāras izpratnes par spēli ar nosaukumu FUTBOLS.
, 2015-05-06 00:28, pirms 10 gadiem
Kāda starpība kādu futbolu spēlē komanda? Ja tas nes titulus, nevienam neinteresē blakus apstākļi. Spilgts piemērs Čelsija, liek katru otro spēli autobusus, pus pasaulei riebjas viņu futbols, bet kam tas interesē ja paceļ Premjerlīgu pāri 10 punktiem otrajai vietai?
, 2015-05-06 00:29, pirms 10 gadiem
ja Real zaudēs Juve,es nebūšu izbrīnīts ! es jau zaudēju kapeiku uz Floida un Pakmena cīņu,tā kā man nepierast )))
, 2015-05-06 00:33, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Kāda starpība kādu futbolu spēlē komanda? Ja tas nes titulus, nevienam neinteresē blakus apstākļi. Spilgts piemērs Čelsija, liek katru otro spēli autobusus, pus pasaulei riebjas viņu futbols, bet kam tas interesē ja paceļ Premjerlīgu pāri 10 punktiem otrajai vietai?
Mani interesē. Kam gan ir vajadzīgs nožēlojams tituls? Un par "Chelsea" nepiekritīšu, jo "autobuss" ir ļoti subjektīvs jēdziens. Tad jau "tiki-taka" arī ir savdabīgs "autobuss", kurš riebjas vismaz otrai pusei pasaules.
, 2015-05-06 00:34, pirms 10 gadiem
KDubriks rakstīja: Ilgi domāji?
Veids, kādā spēlē abi Spāņu grandi ir nožēlojams! Tapēc rakstīju, lai uzspēlē draudzības spēles ar sieviešu komandām! Jo pat viņas spēlē vīrišķīgāku futbolu.
Tas spāņu balets nogalina futbolu! Cienu Juventus, bet negribējās skatīties spēli tikai viena iemesla pēc. Ja pretī ir Spānis, tad jebkurš fināls vai pusfināls ir mokošs.
man patiik shitie,skatiities neskataas,bet kad komenteet,tad pirmie rindaa un tik kaut ko negatiivu ierakstiit
, 2015-05-06 00:38, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: man patiik shitie,skatiities neskataas,bet kad komenteet,tad pirmie rindaa un tik kaut ko negatiivu ierakstiit
Noskatījos visu spēli! Brīžiem gan ar sāpošām acīm, teikšu tā!
, 2015-05-06 00:42, pirms 10 gadiem
Tiki-taka manā uztverē ir kautkas unikāls, paskatoties kautvai Barsas spēles analīzi youtubē, var redzēt ka katrs solis jau pirms ir izdomāts.

Taču ja runājam par futbolu kā tādu, tad katram jau ir savs stils kas patīk, teiksim es dodu priekšroku šādam futbolam - https://www.youtube.com/watch?v=3JT... vai https://www.youtube.com/watch?v=iVW... nevis piemēram šādam https://www.youtube.com/watch?v=S6j... bet kā jau teicu, tas ir kā kuram.
, 2015-05-06 00:44, pirms 10 gadiem
Skatos, ka bērni vēl kaut ko nevar sadalīt, ejat uz smilškasti un tur spēlējaties.
, 2015-05-06 00:45, pirms 10 gadiem
Arī man patīk "Tiki-taka" futbols, tāpat kā reiz patika Hicfelda šahs futbola laukumā. Tas ir tīti individuāli. Futbols nav tikai uzbrukums un daudz vārtu gūšana. Reizēm taktisks un pārdomāts futbols var būt skaistāks par masīvu uzbrukumu.
, 2015-05-06 00:46, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mani interesē. Kam gan ir vajadzīgs nožēlojams tituls? Un par "Chelsea" nepiekritīšu, jo "autobuss" ir ļoti subjektīvs jēdziens. Tad jau "tiki-taka" arī ir savdabīgs "autobuss", kurš riebjas vismaz otrai pusei pasaules.
"Tiki-taka" ir absolūts antonīms vārdam "autobuss". Tā "puspasaule", kura domā, ka tai riebjas tiki-taka, vnk nespēj padomāt nieka pussolīti uz priekšu, lai saprastu, ka spēli bremzē tie pretinieki, kas pret tikitaku uzlikuši busu, nevis pats tikitaks. Un neesmu kkā redzējis, ka tikitakisti speciāli nesistu pa vārtiem no labas pozīcijas. Viņi vnk neiznieko bumbu, bliežot no pusiespējām, jēga tāpat vien atdot pretiniekam?
, 2015-05-06 00:49, pirms 10 gadiem
Juventus, protams, malači, tomēr uzskatu, ka Real Madridē nokārtos sev finālu.
, 2015-05-06 00:50, pirms 10 gadiem
Pilnīgi piekrītu Tev, Swordsman.
, 2015-05-06 00:51, pirms 10 gadiem
KazahsLV rakstīja: Skatos, ka bērni vēl kaut ko nevar sadalīt, ejat uz smilškasti un tur spēlējaties.
Paprasi mammai lāpstu nāc līdz
, 2015-05-06 00:51, pirms 10 gadiem
Un buss nav nav nekāds subjektīvs jēdziens, buss ir buss. Busa pamatprincips ir nevis pašam veidot, bet traucēt/neļaut pretiniekam.
Tiki spēlē paši, tāpēc tas ir kaut kas maksimāli pretējs busam.
, 2015-05-06 00:53, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pilnīgi piekrītu Tev, Swordsman.
dīvaini, jo sapratu, ka mēģini kaut kādas paralēles ar busu vilkt un arī agrāk tā esi darījis. protams, arī atkarībā no komandas
, 2015-05-06 00:53, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Un buss nav nav nekāds subjektīvs jēdziens, buss ir buss. Busa pamatprincips ir nevis pašam veidot, bet traucēt/neļaut pretiniekam.
Tiki spēlē paši, tāpēc tas ir kaut kas maksimāli pretējs busam.
Neko jaunu nepateici, Buss ir pavisam viegli novērojams Atletiko Madrides spēles, kad viņi, kā jau teici neļauj/traucē pretiniekam spēlēt, un Barsa ir lielākais līdzinieks Tiki-takam.
, 2015-05-06 00:58, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: dīvaini, jo sapratu, ka mēģini kaut kādas paralēles ar busu vilkt un arī agrāk tā esi darījis. protams, arī atkarībā no komandas
Ja domā manu nepatiku pret "Chelsea" uzvaru ČL, tad man tiešām nepatika šīs komandas spēles maniere. Bet fakts ir tāds, ka daudziem nepatīk "tiki-taka" un ka viņi velk paralēles starp šo spēles stilu un "antifutbolu". Tas ir tikai viens no spēles stiliem, kurš paredzēts, lai kaut kādā veidā liegtu pilnvērtīgi spēlēt pretiniekiem. Reizēm labākā aizsardzība ir uzbrukums, bet reizēm labākā aizsardzība ir bumbas kontrole, lai citi nespētu izveidot neko. Viss atkarīgs no taktikas līmeņa.
, 2015-05-06 01:01, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Neko jaunu nepateici, Buss ir pavisam viegli novērojams Atletiko Madrides spēles, kad viņi, kā jau teici neļauj/traucē pretiniekam spēlēt, un Barsa ir lielākais līdzinieks Tiki-takam.
Un šeit mēs atgriežamies pie diskusijas par spēles formu. Ja "Atletico" buss būtu tikai vēlme jaukt spēli pretiniekam, tad labākajā formā pilsētnieki nespētu pieveikt "Real" ar 4-0, tas vienkārši nelīmētos kopā.
, 2015-05-06 01:04, pirms 10 gadiem
Ja kāds pasekoja līdzi Madrides Real pēdējās līgas spēles, tad šī spēle bija burtiski mocības. Madride burtiski kārpījās un es Juventus fana vietā būtu dusmīgs par 2:1. Taču nekas neparedzams gan nenotika, itīpaši Juventus spēlē.
No vienas puses Juventus izdarīja cik vajadzēja un cik varēja, labi nospēlēja, gandrīz pat nevainojami, izņemot pirmos vārtus un to pārliktni, taču no otras puses varbūt līdz galam mājās izmantot Beila un citu impotenci, traumu un formas novājināto Madridi, kur skrien pakaļ Barselonai. Jo pēc spēles Madride nebija pelnījusi neko vairāk. Tāds uztraukums, nepārliecība un brāķis no Madrides Real nebija kādu laiku redzēts. Ja Madridei būs spēks, līdzekļi un kaisle palikusi mājās, tad Juventus būs jānospēlē tikpat labi kā šodien, lai varētu mēģinātu tikt tālāk, jo Madrides Real mājās noteikti iesitīs, jautājums tikai cik daudz.
, 2015-05-06 01:06, pirms 10 gadiem
Pirms 3 dienām es Anrī atbildēju:
"Vislabākais indikators ir 4 tituli pēc kārtas un spēlēšana ČL pusfinālā. "Barcai" ir gadījies paklupt, piemēram, pret "Bayern", turklāt smagi, bet neviens neapgalvoja, kas tas būtu indikators viņu "nespēkam". Kauss ir kauss, un tur viss ir iespējams. "Juventus" šosezon nekas nav jāpierāda, jo minimālā programma ir izpildīta ar uzviju."
Un vai man nebija taisnība?
, 2015-05-06 01:37, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja domā manu nepatiku pret "Chelsea" uzvaru ČL, tad man tiešām nepatika šīs komandas spēles maniere. Bet fakts ir tāds, ka daudziem nepatīk "tiki-taka" un ka viņi velk paralēles starp šo spēles stilu un "antifutbolu". Tas ir tikai viens no spēles stiliem, kurš paredzēts, lai kaut kādā veidā liegtu pilnvērtīgi spēlēt pretiniekiem. Reizēm labākā aizsardzība ir uzbrukums, bet reizēm labākā aizsardzība ir bumbas kontrole, lai citi nespētu izveidot neko. Viss atkarīgs no taktikas līmeņa.
nu, tas ko domā "daudzi", galīgi nav rādītājs, "daudzi" ne tādus vien brīnumus domā.
Nu ja tu tiktakai spēj sazīmēt sava veida neļaušanu spēlēt pretiniekam, tad to principā var piedēvēt pilnīgi jebkurai darbībai ar bumbu, jebkuram uzbrukumam, nevajag aiziet absurdā.
Nē, es domāju esp uzvaru euro pret Vāciju, Tu kaut ko izteicies par manieri nu ja chelsea spēlēja pret Bayern, tad jau skaidrs. Kgan Chelseai un Vācijai attiecīgajās spēlēs bija daudz vairāk kopīga, nekā chelsea un Spānijai, kur kopīgs nebija absolūti nekas.
, 2015-05-06 05:15, pirms 10 gadiem
Principā neredzu variantus Juvei Madridē. Piedodiet man kvēlākie Juventus fani, bet ar tādu spēli finālā nav ko darīt RM var nospēlēt tizli šādi, bet nedomāju, ka otreiz tā būs vēlreiz. 3-0 savā laukumā.
, 2015-05-06 06:43, pirms 10 gadiem
Lieliski, Juventus! Atliek neizšķirti nospēlēt Madridē un lieta darīta. Tā protams var cerēt taču būs ļoti grūti to izdarīt
, 2015-05-06 07:22, pirms 10 gadiem
Futbols ir brīnišķīgs!
, 2015-05-06 07:25, pirms 10 gadiem
Uz priekšu Juventus, būs grūti, bet reals nav nemaz tik reāls
, 2015-05-06 08:44, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Principā neredzu variantus Juvei Madridē. Piedodiet man kvēlākie Juventus fani, bet ar tādu spēli finālā nav ko darīt RM var nospēlēt tizli šādi, bet nedomāju, ka otreiz tā būs vēlreiz. 3-0 savā laukumā.
Piekrītu tikai tam, ka īstais fināls būs šā vakara mačā. "Juventus" nospēlēja daudz saturīgāk, nekā "Atletico" (kurš šosezon tikai reizi zaudējis "Real"). Itālijas čempioni ir pelnījuši visu, ko sasniedz
, 2015-05-06 08:51, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: nu, tas ko domā "daudzi", galīgi nav rādītājs, "daudzi" ne tādus vien brīnumus domā.
Tikai mans personīgais viedoklis. Gan "tiki-taka", gan "autobuss" ir taktiska un pragmatiska spēles maniere, kurām kopīgs ir mērķis samazināt pretinieka vārtu gūšanas iespējas līdz minimumam.
, 2015-05-06 08:53, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tas jau labi. Tātad būs intriga, kurai daudzi "Real" fani neticēja
Parādi vismaz piecu Madrides fanu komentārus, kur kāds teica, ka Madride ir jau finālā un Juve nav pretinieks.
, 2015-05-06 10:12, pirms 10 gadiem
Real tiks tālāk.var jau salidzināt Ka porto vineja bayrn bet kas notika pec tam pasi zinat.tapec juventusam lai tiktu finala madride alaham jastav klat
, 2015-05-06 10:30, pirms 10 gadiem
figo700 rakstīja: Real tiks tālāk.var jau salidzināt Ka porto vineja bayrn bet kas notika pec tam pasi zinat.tapec juventusam lai tiktu finala madride alaham jastav klat
Nesalīdzini p*mpi ar pirkstu, paskaties kādi Juventusā spēlētāji spēlē un kādi Porto
, 2015-05-06 11:11, pirms 10 gadiem
Juve malači, lielisks sniegums. Karlitoss kā labākajos laikos, šobrīd ir lieliskā formā. Es tikai nesapratu, vai viņš apvainojās par to, ka viņu nomainīja?

Nedomāju, ka Real būs viegli uzvarēt ar vajadzīgo starpību mājās, ja vēl Pogba būs atpakaļ, Juvei ir cerības.
, 2015-05-06 11:19, pirms 10 gadiem
Juve ļoti patīkami pārsteidza,pie tam rādīja baudāmu futbolu!
, 2015-05-06 11:37, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Juve malači, lielisks sniegums. Karlitoss kā labākajos laikos, šobrīd ir lieliskā formā. Es tikai nesapratu, vai viņš apvainojās par to, ka viņu nomainīja?

Nedomāju, ka Real būs viegli uzvarēt ar vajadzīgo starpību mājās, ja vēl Pogba būs atpakaļ, Juvei ir cerības.
Pusfinālos reti, kad ir viegli un pret Juvi nekad nav gājis kā gribētos.
, 2015-05-06 11:37, pirms 10 gadiem
Visi tik pārliecināti... Visu nokārtos, 3:0, nav variantu... Good luck.
, 2015-05-06 11:44, pirms 10 gadiem
Nedaudz vairāk veiksmes un intriga šajā pārī būtu jau zudusi.
, 2015-05-06 14:06, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Parādi vismaz piecu Madrides fanu komentārus, kur kāds teica, ka Madride ir jau finālā un Juve nav pretinieks.
Tikai mieru! Radikālu komentāru netrūka vēl pirms izlozes. Palasi komentārus pie rakstiem par "Juventus", un atradīsi ne vienu vien kritisku komentāru.
, 2015-05-06 15:06, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tikai mieru! Radikālu komentāru netrūka vēl pirms izlozes. Palasi komentārus pie rakstiem par "Juventus", un atradīsi ne vienu vien kritisku komentāru.
Es tos redzēju, bet ne no Madrides faniem "Svētdienas" futbola skatītāji ko tādu var rakstīt
, 2015-05-06 18:06, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Es tos redzēju, bet ne no Madrides faniem "Svētdienas" futbola skatītāji ko tādu var rakstīt
Es nedomāju tikai pēdējā laika rakstus, bet rakstus kopš pirmās izslēgšanas maču kārtas. Protams, nav tik svarīgi, ka tieši "Real" fani bija galveno kritiķu sarakstā, un tomēr patīkami.
, 2015-05-06 21:38, pirms 10 gadiem
Hose. Kaut arī netiksim finālā-šosezon vismaz vēl kausu varam paņemt. 2 tituli arī nav sūdīgi. Lai jau madride finālā dabū padirsu no bavārijas.
, 2015-05-06 21:41, pirms 10 gadiem
Juve visos laikos ir izjājusi Real,bet laikam, šoreiz nesanāks.
, 2015-05-06 22:38, pirms 10 gadiem
Kaseenc27 rakstīja: Juve visos laikos ir izjājusi Real,bet laikam, šoreiz nesanāks.
Nav argumentu, kāpēc nevarētu. Iespējas ir līdzīgas. Es neko neprognozēju, tikai secinu.