Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Moratas un Tevesa vārti sagādā "Juventus" uzvaru pirmajā spēlē

Moratas un Tevesa vārti sagādā "Juventus" uzvaru pirmajā spēlē
Karloss Tevess
Foto: LaPresse/Scanpix

UEFA Čempionu līgas pirmajā spēlē šovakar Turīnas "Juventus" savā laukumā ar 2:1 pārspēja Madrides "Real". Vārtus mājinieku labā guva Alvaro Morata un Karloss Tevess, bet "Real" sastāvā ar precīzu sitienu izcēlās Krištianu Ronaldu.

Abām komandām pusfināla pirmajā spēlē nebija optimālais sastāvs. "Juventus" nācās iztikt bez talantīgā franču pussargu Pola Pogbā, bet "Real" rindās šovakar nespēlēja Karims Benzemā un Luka Modričs.

Mājinieki nedaudz aktīvāk sāka spēli, un pirmie tika pie labākiem vārtu gūšanas momentiem. Sākumā labas iespējas atklāt rezultātu bija Arturo Vidalam un Alvaro Moratam, un tieši bijušais "Real" uzbrucējs panāca 1:0 "Juventus" labā. Argentīniešu uzbrucēja Karlosa Tevesa sitienu Ikers Kasiljass atvairīja, taču pirmais pie bumbas klāt bija Morata – 1:0.

"Juventus" aktīvajam un drosmīgajam futbolam pamazām atbildi sāka veidot arī viesi, un 27. minūtē Krištianu Ronaldu no vārtu priekšas panāca izlīdzinājumu. 14 minūtes vēlāk "Juventus" vēlreiz iekrita aizsardzībā, bet Hamess Rodrigess neizmantoja līdzīgu iespēju, kāda iepriekš bija portugālim Ronaldu – šoreiz bumba trāpīja pa pārliktni.

Otro puslaiku komandas sāka nedaudz piesardzīgāk, taču kārtējā paviršā spēle aizsardzībā noslēdzās ar vārtu guvumu. Šoreiz kļūdījās "Real" aizsardzības līnija, ļaujot aizskriet pretuzbrukumā Tevesam un Moratam – argentīnietis tika nogāzts soda laukumā un pēc tam realizēja 11 metru soda sitiena (2:1 "Juventus" labā).

Pēc tam komandas pieklusa - "Real" centienus uzbrukumā apturēja krietni organizētāka "Juventus" aizsardzība, tikmēr mājinieku prettriecieni vairs nebija tik mērķtiecīgi. Beigās gan Turīnas komanda varēja tikt pie vēl lielāka pārsvara. 88. minūtē pēc rupjas Rafaela Varāna kļūdas vienatnē pret Kasiljasu tika uz maiņu iznākušais Fernando Jorente. Spāņu uzbrucējs tika garām vārtsargam, taču leņķis pret vārtiem bija pārāk ass, lai spētu mierīgi ieripināt bumbu. Četras minūtes vēlāk Andrea Pirlo izpildīja lielisku centrējumu, taču Jorente nespēja kārtīgi trāpīt pa bumbu – vājš sitiens ar galvu virsū Kasiljasam.

Spēle noslēdzās ar 2:1, "Juventus" iekrājot nelielu pārsvaru pirms atbildes mača. Par sliktām nevar nosaukt arī "Real" pozīcijas – 13. maija spēlē "Santiago Bernabeu" pietiks ar minimālu uzvaru 1:0.

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:22, pirms 10 gadiem
endyhulk rakstīja: Shodien tie grandi izskatijas loti bali un ar tikai loti lielas veiksmes un tiesnesha palidzibu netuka polnigi nolidzinati lidz ar zemi ka tam bija jabut
veiksmes un tiesneshu paliidziibu!!!!!?????kuru speeli tu skatiijies,abas komandas bija liidzveertiigas

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:22, pirms 10 gadiem
Kāda jēga mest kautkādas statistikas, datus vai vēl kautko, pavērojot spēli var redzēt kas ir kas...
Ronaldo ir vārtu mašīna, gols pēc gola, Mesi ir ģēnijs/maģisks

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:22, pirms 10 gadiem
Shiem lielajiem expertiem un A serijas kritikiem shodien butu jakaunas un japakluse... Real bezshaubam ir pasaules superklubs bet ar tadu speli ka shodien nav par ko runat,pilniga Juventus dominance... un ja atkal pieradas ka Real ir viena speletaja komanda,ja aiziet Ronaldo spele tad real lido ja kaut kas nav kartiba tad vini izskatas visai bezcerigi... bet tas ir tikai mans subjektivais viedoklis,paldies...

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:23, pirms 10 gadiem
Zigmār. No sava soda laukuma līdz pretinieku vārtiem. Ātrums tāds pats, sitieni precīzāki un vairāk apspēlētu pretinieku 1 pret 1.

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:23, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: veiksmes un tiesneshu paliidziibu!!!!!?????kuru speeli tu skatiijies,abas komandas bija liidzveertiigas
Vienkarshi paskaties interneta momentus un visu sapratisi ja pec speles tev kadi jautajumi

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:24, pirms 10 gadiem
Ziigmar
nu tad zeel, saaku zaudeet cienu tevii...

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:25, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Ziigmar
nu tad zeel, saaku zaudeet cienu tevii...
???? da man poh SC useru cieņa

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:26, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: kad vareesiet spaanju grandus uzvareet atklaataa uzbrukuma futbolaa nevis tikai pieliekot divstaaviigu autobusu vaartu priekshaa,tad ar parunaasim
Ilgi domāji?
Veids, kādā spēlē abi Spāņu grandi ir nožēlojams! Tapēc rakstīju, lai uzspēlē draudzības spēles ar sieviešu komandām! Jo pat viņas spēlē vīrišķīgāku futbolu.
Tas spāņu balets nogalina futbolu! Cienu Juventus, bet negribējās skatīties spēli tikai viena iemesla pēc. Ja pretī ir Spānis, tad jebkurš fināls vai pusfināls ir mokošs.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 00:26, pirms 10 gadiem
Mans viedoklis ir tāds, ka nav svarīgi, pret ko un kā nospēlē pusfinālā. Tas nekādā gadījumā nevar mazināt vai uzsvērt Tavu spēku vai vājumu. Komanda sezonas laikā mēdz būt visdažādākajā formā, tāpēc tad ir jāņem vērā. Pusfinālā spēlē tikai labākie, un uzvarēs tie, kuri to visvairāk vēlēsies. Tie, kuri uzskata, ka ČL pusfināls ir pierādījums kaut kādiem viņu pieņēmumiem, tad man šādu cilvēku ir patiešām žēl, jo viņiem trūkst elementāras izpratnes par spēli ar nosaukumu FUTBOLS.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 00:28, pirms 10 gadiem
Kāda starpība kādu futbolu spēlē komanda? Ja tas nes titulus, nevienam neinteresē blakus apstākļi. Spilgts piemērs Čelsija, liek katru otro spēli autobusus, pus pasaulei riebjas viņu futbols, bet kam tas interesē ja paceļ Premjerlīgu pāri 10 punktiem otrajai vietai?

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:29, pirms 10 gadiem
ja Real zaudēs Juve,es nebūšu izbrīnīts ! es jau zaudēju kapeiku uz Floida un Pakmena cīņu,tā kā man nepierast )))

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:33, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Kāda starpība kādu futbolu spēlē komanda? Ja tas nes titulus, nevienam neinteresē blakus apstākļi. Spilgts piemērs Čelsija, liek katru otro spēli autobusus, pus pasaulei riebjas viņu futbols, bet kam tas interesē ja paceļ Premjerlīgu pāri 10 punktiem otrajai vietai?
Mani interesē. Kam gan ir vajadzīgs nožēlojams tituls? Un par "Chelsea" nepiekritīšu, jo "autobuss" ir ļoti subjektīvs jēdziens. Tad jau "tiki-taka" arī ir savdabīgs "autobuss", kurš riebjas vismaz otrai pusei pasaules.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 00:34, pirms 10 gadiem
KDubriks rakstīja: Ilgi domāji?
Veids, kādā spēlē abi Spāņu grandi ir nožēlojams! Tapēc rakstīju, lai uzspēlē draudzības spēles ar sieviešu komandām! Jo pat viņas spēlē vīrišķīgāku futbolu.
Tas spāņu balets nogalina futbolu! Cienu Juventus, bet negribējās skatīties spēli tikai viena iemesla pēc. Ja pretī ir Spānis, tad jebkurš fināls vai pusfināls ir mokošs.
man patiik shitie,skatiities neskataas,bet kad komenteet,tad pirmie rindaa un tik kaut ko negatiivu ierakstiit

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 00:38, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: man patiik shitie,skatiities neskataas,bet kad komenteet,tad pirmie rindaa un tik kaut ko negatiivu ierakstiit
Noskatījos visu spēli! Brīžiem gan ar sāpošām acīm, teikšu tā!

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:42, pirms 10 gadiem
Tiki-taka manā uztverē ir kautkas unikāls, paskatoties kautvai Barsas spēles analīzi youtubē, var redzēt ka katrs solis jau pirms ir izdomāts.

Taču ja runājam par futbolu kā tādu, tad katram jau ir savs stils kas patīk, teiksim es dodu priekšroku šādam futbolam - https://www.youtube.com/watch?v=3JT... vai https://www.youtube.com/watch?v=iVW... nevis piemēram šādam https://www.youtube.com/watch?v=S6j... bet kā jau teicu, tas ir kā kuram.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 00:44, pirms 10 gadiem
Skatos, ka bērni vēl kaut ko nevar sadalīt, ejat uz smilškasti un tur spēlējaties.

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:45, pirms 10 gadiem
Arī man patīk "Tiki-taka" futbols, tāpat kā reiz patika Hicfelda šahs futbola laukumā. Tas ir tīti individuāli. Futbols nav tikai uzbrukums un daudz vārtu gūšana. Reizēm taktisks un pārdomāts futbols var būt skaistāks par masīvu uzbrukumu.

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:46, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mani interesē. Kam gan ir vajadzīgs nožēlojams tituls? Un par "Chelsea" nepiekritīšu, jo "autobuss" ir ļoti subjektīvs jēdziens. Tad jau "tiki-taka" arī ir savdabīgs "autobuss", kurš riebjas vismaz otrai pusei pasaules.
"Tiki-taka" ir absolūts antonīms vārdam "autobuss". Tā "puspasaule", kura domā, ka tai riebjas tiki-taka, vnk nespēj padomāt nieka pussolīti uz priekšu, lai saprastu, ka spēli bremzē tie pretinieki, kas pret tikitaku uzlikuši busu, nevis pats tikitaks. Un neesmu kkā redzējis, ka tikitakisti speciāli nesistu pa vārtiem no labas pozīcijas. Viņi vnk neiznieko bumbu, bliežot no pusiespējām, jēga tāpat vien atdot pretiniekam?

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:49, pirms 10 gadiem
Juventus, protams, malači, tomēr uzskatu, ka Real Madridē nokārtos sev finālu.

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:50, pirms 10 gadiem
Pilnīgi piekrītu Tev, Swordsman.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 00:51, pirms 10 gadiem
KazahsLV rakstīja: Skatos, ka bērni vēl kaut ko nevar sadalīt, ejat uz smilškasti un tur spēlējaties.
Paprasi mammai lāpstu nāc līdz

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:51, pirms 10 gadiem
Un buss nav nav nekāds subjektīvs jēdziens, buss ir buss. Busa pamatprincips ir nevis pašam veidot, bet traucēt/neļaut pretiniekam.
Tiki spēlē paši, tāpēc tas ir kaut kas maksimāli pretējs busam.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 00:53, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pilnīgi piekrītu Tev, Swordsman.
dīvaini, jo sapratu, ka mēģini kaut kādas paralēles ar busu vilkt un arī agrāk tā esi darījis. protams, arī atkarībā no komandas

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:53, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Un buss nav nav nekāds subjektīvs jēdziens, buss ir buss. Busa pamatprincips ir nevis pašam veidot, bet traucēt/neļaut pretiniekam.
Tiki spēlē paši, tāpēc tas ir kaut kas maksimāli pretējs busam.
Neko jaunu nepateici, Buss ir pavisam viegli novērojams Atletiko Madrides spēles, kad viņi, kā jau teici neļauj/traucē pretiniekam spēlēt, un Barsa ir lielākais līdzinieks Tiki-takam.

     [+] [-]

, 2015-05-06 00:58, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: dīvaini, jo sapratu, ka mēģini kaut kādas paralēles ar busu vilkt un arī agrāk tā esi darījis. protams, arī atkarībā no komandas
Ja domā manu nepatiku pret "Chelsea" uzvaru ČL, tad man tiešām nepatika šīs komandas spēles maniere. Bet fakts ir tāds, ka daudziem nepatīk "tiki-taka" un ka viņi velk paralēles starp šo spēles stilu un "antifutbolu". Tas ir tikai viens no spēles stiliem, kurš paredzēts, lai kaut kādā veidā liegtu pilnvērtīgi spēlēt pretiniekiem. Reizēm labākā aizsardzība ir uzbrukums, bet reizēm labākā aizsardzība ir bumbas kontrole, lai citi nespētu izveidot neko. Viss atkarīgs no taktikas līmeņa.

     [+] [-]

, 2015-05-06 01:01, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Neko jaunu nepateici, Buss ir pavisam viegli novērojams Atletiko Madrides spēles, kad viņi, kā jau teici neļauj/traucē pretiniekam spēlēt, un Barsa ir lielākais līdzinieks Tiki-takam.
Un šeit mēs atgriežamies pie diskusijas par spēles formu. Ja "Atletico" buss būtu tikai vēlme jaukt spēli pretiniekam, tad labākajā formā pilsētnieki nespētu pieveikt "Real" ar 4-0, tas vienkārši nelīmētos kopā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 01:04, pirms 10 gadiem
Ja kāds pasekoja līdzi Madrides Real pēdējās līgas spēles, tad šī spēle bija burtiski mocības. Madride burtiski kārpījās un es Juventus fana vietā būtu dusmīgs par 2:1. Taču nekas neparedzams gan nenotika, itīpaši Juventus spēlē.
No vienas puses Juventus izdarīja cik vajadzēja un cik varēja, labi nospēlēja, gandrīz pat nevainojami, izņemot pirmos vārtus un to pārliktni, taču no otras puses varbūt līdz galam mājās izmantot Beila un citu impotenci, traumu un formas novājināto Madridi, kur skrien pakaļ Barselonai. Jo pēc spēles Madride nebija pelnījusi neko vairāk. Tāds uztraukums, nepārliecība un brāķis no Madrides Real nebija kādu laiku redzēts. Ja Madridei būs spēks, līdzekļi un kaisle palikusi mājās, tad Juventus būs jānospēlē tikpat labi kā šodien, lai varētu mēģinātu tikt tālāk, jo Madrides Real mājās noteikti iesitīs, jautājums tikai cik daudz.

     [+] [-]

, 2015-05-06 01:06, pirms 10 gadiem
Pirms 3 dienām es Anrī atbildēju:
"Vislabākais indikators ir 4 tituli pēc kārtas un spēlēšana ČL pusfinālā. "Barcai" ir gadījies paklupt, piemēram, pret "Bayern", turklāt smagi, bet neviens neapgalvoja, kas tas būtu indikators viņu "nespēkam". Kauss ir kauss, un tur viss ir iespējams. "Juventus" šosezon nekas nav jāpierāda, jo minimālā programma ir izpildīta ar uzviju."
Un vai man nebija taisnība?

     [+] [-]

, 2015-05-06 01:37, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja domā manu nepatiku pret "Chelsea" uzvaru ČL, tad man tiešām nepatika šīs komandas spēles maniere. Bet fakts ir tāds, ka daudziem nepatīk "tiki-taka" un ka viņi velk paralēles starp šo spēles stilu un "antifutbolu". Tas ir tikai viens no spēles stiliem, kurš paredzēts, lai kaut kādā veidā liegtu pilnvērtīgi spēlēt pretiniekiem. Reizēm labākā aizsardzība ir uzbrukums, bet reizēm labākā aizsardzība ir bumbas kontrole, lai citi nespētu izveidot neko. Viss atkarīgs no taktikas līmeņa.
nu, tas ko domā "daudzi", galīgi nav rādītājs, "daudzi" ne tādus vien brīnumus domā.
Nu ja tu tiktakai spēj sazīmēt sava veida neļaušanu spēlēt pretiniekam, tad to principā var piedēvēt pilnīgi jebkurai darbībai ar bumbu, jebkuram uzbrukumam, nevajag aiziet absurdā.
Nē, es domāju esp uzvaru euro pret Vāciju, Tu kaut ko izteicies par manieri nu ja chelsea spēlēja pret Bayern, tad jau skaidrs. Kgan Chelseai un Vācijai attiecīgajās spēlēs bija daudz vairāk kopīga, nekā chelsea un Spānijai, kur kopīgs nebija absolūti nekas.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-06 05:15, pirms 10 gadiem
Principā neredzu variantus Juvei Madridē. Piedodiet man kvēlākie Juventus fani, bet ar tādu spēli finālā nav ko darīt RM var nospēlēt tizli šādi, bet nedomāju, ka otreiz tā būs vēlreiz. 3-0 savā laukumā.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 06:43, pirms 10 gadiem
Lieliski, Juventus! Atliek neizšķirti nospēlēt Madridē un lieta darīta. Tā protams var cerēt taču būs ļoti grūti to izdarīt

     [+] [-]

, 2015-05-06 07:22, pirms 10 gadiem
Futbols ir brīnišķīgs!

     [+] [-]

, 2015-05-06 07:25, pirms 10 gadiem
Uz priekšu Juventus, būs grūti, bet reals nav nemaz tik reāls

     [+] [-]

, 2015-05-06 08:44, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Principā neredzu variantus Juvei Madridē. Piedodiet man kvēlākie Juventus fani, bet ar tādu spēli finālā nav ko darīt RM var nospēlēt tizli šādi, bet nedomāju, ka otreiz tā būs vēlreiz. 3-0 savā laukumā.
Piekrītu tikai tam, ka īstais fināls būs šā vakara mačā. "Juventus" nospēlēja daudz saturīgāk, nekā "Atletico" (kurš šosezon tikai reizi zaudējis "Real"). Itālijas čempioni ir pelnījuši visu, ko sasniedz

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 08:51, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: nu, tas ko domā "daudzi", galīgi nav rādītājs, "daudzi" ne tādus vien brīnumus domā.
Tikai mans personīgais viedoklis. Gan "tiki-taka", gan "autobuss" ir taktiska un pragmatiska spēles maniere, kurām kopīgs ir mērķis samazināt pretinieka vārtu gūšanas iespējas līdz minimumam.