Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

papildināts Ronaldu: "Varējām uzvarēt, taču tiesnesis to neļāva"

Agris Suveizda

Ronaldu: "Varējām uzvarēt, taču tiesnesis to neļāva"
Krištianu Ronaldu pret Havjeru Maskerāno
Foto: AP/Scanpix

Vakar tika noskaidrota UEFA Čempionu līgas pirmā fināliste – "Barcelona" savā laukumā nospēlēja neizšķirti 1:1 ar Madrides "Real", divu spēļu summā uzvarot ar 3:1. Pēc mača Madrides kluba spēlētāji kārtējo reizi bija ārkārtīgi sašutuši par tiesnešu darbību, galvenokārt uzmanību akcentējot Gonsalo Iguaina neieskaitītajiem vārtiem.

Pirmā cīņa Madridē noslēdzās ar "Barcelona" uzvaru 2:0. Tomēr ne jau Lionela Mesi lieliskie vārti bija galvenais sarunu objekts pēc beigu svilpes – tas bija Pepes noraidījums 61.minūtē, kad rezultāts vēl bija neizšķirts 0:0. Pirms atbildes spēles lielākā intriga summā bija zudusi, tomēr arī otrajā cīņā neiztika bez diskutablām epizodēm.

Pirmais puslaiks noslēdzās bez gūtiem vārtiem, toties otrajā minūtē pēc pārtraukuma Gonsalo Iguains ieraidīja bumbu vārtos. Vārtu guvums gan netika ieskaitīts, jo Krištianu Ronaldu mirkli pirms tam bija aizķeksējis Havjeru Maskerāno. Aizķeksējis, pats krītot pēc iespējama Herarda Pikē pārkāpuma. Kamēr "Barcelona" svinēja iekļūšanu finālā, "Real" puse, protams, neiztika bez asiem komentāriem galvenā tiesneša Franka De Blēkeres virzienā.

Ronaldu: "Anglijā Maskerāno tāds nebija"

"[Žozē] Mourinju teica, ka Madrides "Real" nav iespējams uzvarēt summā, un tā tas arī bija. Mēs pretojāmies Barselonai, kamēr bijām līdzīgos apstākļos. Visi madridieši ir satriekti pēc tā, ko redzējām šovakar. Neieskaitītie vārti 41 minūti pirms spēles beigām mainīja daudz ko. Tie ir fakti. Visi saka, ka vārtu guvums bija pareizs," pēc mača sacīja Aitors Karanka, kurš uz komandas soliņa aizstāja diskvalificēto Mourinju.

"Visa pasaule to redzēja un turpinās to redzēt. Tūkstoši skatījās pirmo spēli, tāpat kā šodienas spēli. Jau teicu, ka šodien pienākumu pildīšana būs viegla, jo cīņas liktenis jau bija izšķirts pēc tā, kas notika "Bernabeu". Trenerim [Mourinju] atkal bija taisnība. Spēli pabeidzām ar 11 spēlētājiem pret 11, un četros mačos bija divi neizšķirti, viena uzvara un viens zaudējums. Ja mēs šeit [Barselonā] ierastos ar 0:0 un 11 spēlētājiem…" Karanka turpināja. "Komanda pierādīja, ka zina, kā spēlēt, ja tai to ļauj darīt."

"Ne mirkli nejutām Barselonas pārākumu, kad spēlējām pilnā sastāvā. Godīgi sakot, ir viegli atskatīties uz pirmo maču mājās. Ja mēs netiktu atstāti mazākumā, būtu varējuši nospēlēt neizšķirti 0:0 un tad tiktu tālāk ar šo 1:1 iznākumu," teica "Real" vārtsargs un kapteinis Ikers Kasiljass. "Vairs nesūdzēsimies, jo viss, ko sakām, var tikt izmantots pret mums pašiem. Katrs pats var izdarīt secinājumus. Neieskaitītie vārti bija tikai kārtējais punkts sarakstā. Kā parasti. Skaidrs ir tas, ka varam turēt galvas augstu paceltas."

"Spēlētāji ir bēdīgi, taču zinājām, ka tā bija cīņa kā pret kalnu. Mača nosaukums ir Mission Impossible IV [Neiespējamā misija 4 –aut.]. Kārtējo reizi tiesnesis neļāva mums noteikt spēles iznākumu. Zinājām, ka varam sakaut Barselonu, taču tiesnesis mums to neļāva. Iguaina vārti bija pareizi. Pikē mani pagrūda, un es piezemējos uz Maskerāno. Anglijā viņš nekrita gar zemi, taču Barselonā pārņēma slikto ieradumu darīt to, ko šeit dara visi," sacīja Krištianu Ronaldu.

"Tiesnesis pirmajā spēlē mums atņēma iespējas spēlēt finālā. Katrs, kurš ko saprot no futbola, zina, ka pret Barselonu izturas priviliģētāk. Zinājām, ka kas tāds var notikt. Zinājām, ka, ja gūsim vārtus, tiks darīts viss, lai mūs atturētu no iekļūšanas finālā. Tas nenāk par labu futbolam. Ja lietas nemainās, mums vajadzētu palikt mājās un ļaut Barselonai spēlēt vienatnē," Ronaldu turpināja. "Barselonai ir liela ietekme ārpus laukuma. Bez [Dani] Alvesa incidenta būtu nospēlējuši pa nullēm, un šodienas rezultāts ļautu mums tikt tālāk. Kā redzējām četru spēļu laikā, starp komandām nav nekādas atšķirības [meistarībā]. Karaļa kausu ieguvām, spēlējot godīgi. Nedomāju, ka Barselona bija labāka par mums, drīzāk tai bija daudz lielāka palīdzība no tiesnešiem."

"Ja Iguaina vārti tiktu ieskaitīti, spēle būtu pavisam citāda. Pret mums tika pieņemts tik daudz sliktu lēmumu, un neesam par to priecīgi," arī Šabi Alonso kritizēja arbitru darbību. "Tas mainītu pilnīgi visu, jo otrajā puslaikā bija aizvadītas tikai trīs minūtes un mūsu pozīcijas būtu daudz stiprākas. Tiesnešiem tiešām bija ļoti liela ietekme un lielākoties pret mums." Tāpat Alonso, atbildot uz jautājumu par to, ka Serhio Busketss, iespējams, pirmajā spēlē rasistiski aizvainojis Marselu, sacīja, ka "attiecības ar dažiem Barselonas spēlētājiem ir salauztas".

Alvess: "Tas, ka "Real" mūs neapsveic, parāda atšķirību starp abiem klubiem"

"Tās bijušas grūtas 20 dienas, jo četrreiz spēlējām pret bagātāko komandu pasaulē un tik bieži tiesneši ietekmēja maču. Taču mēs spēlējām ļoti labi. Tas ir gods [spēlēt Vemblijā] – futbols atgriežas mājās. Barselona 1992.gadā tur ieguva pirmo Eiropas kausu, un tagad mēs ierodamies jaunajā Vemblijā. Esam ļoti lepni par savu klubu, par spēlētājiem," izteicās "Barcelona" galvenais treneris Hoseps Gvardiola. "Mums finālā jābūt labākajā gatavībā. Nezinu, pret ko spēlēsim, "Schalke" vai Mančestru, pieņemu, ka pret Mančestru. Domāju, ka Alekss Fergusons vienmērs ir tur, viņš vienmēr ir finālos un cīnās par tituliem, tāpēc mums tas ir gods.Esmu jauns treneris un tas ir gods iekļūt finālā."

"Tas bija perfekts vakars, un beigās spējām iekļūt nākamajā kārtā," iesāka "Barcelona" aizsargs Dani Alvess. "Nedomāju, ka pēc tik daudz spēlēm pēc kārtas vairs nespējām viens otru paciest. Žēl, ka futbolā notiek tādas lietas. Kad zaudējām kausa finālā, apsveicām viņus ["Real" futbolistus]. Ja viņi to nedara pēc šā vakara, tas tikai parāda atšķirību starp Barselonu un Madridi. Mēs esam kas vairāk kā tikai klubs. (…) Futbolā labākās komandas vienmēr tiek atalgotas. "

"Mums jāatceras, ka vēl nekas nav sasniegts, lai arī visi zina, cik grūti ir tikt tik tālu. Finālā iekļuvām taisnīgi, kaut Madride pēc tik lieliskas sezonas arī to būtu pelnījusi," teica Havjers Maskerāno. "Nav nepieciešamības sākt runāt par tiesnešiem. Visiem ir tiesības teikt, ko domā, tomēr uzskatu, ka Barselona šo 180 minūšu laikā bija labāka."

Neapšaubāmi viens no spēles centrālajiem brīžiem bija malējā aizsarga Erika Abidāla simboliskā iziešana uz maiņu 90.minūtē. Marta vidū pieredzējušajam francūzim negaidīti tika atklāts aknu audzējs. Abidālam tika veikta steidzama operācija, un nebija zināms, kad 31 gadu vecais aizsargs atgriezīsies laukumā. "Nekad nebiju piedzīvojis ko tādu. Varu just, ka līdzjutēji mani mīl. Es arī viņus mīlu un centīšos viņu labā uz laukuma darīt visu, ko varu, kā vienmēr…Jūtos labi, trīs nedēļu laikā neesmu darījis īpaši daudz, tāpēc tagad cenšos smagi strādāt. Mans sapnis bija atgriezties un palīdzēt komandai, kad tai ir tik daudz savainojumu," pēc spēles sacīja pats Abidāls.

UEFA viceprezidents: "Nezināju, ka esmu tik labs futbolists, lai uzvarētu Madrides "Real""

Pagājušajā nedēļā Mourinju izteicās, ka Katalonijas klubam tāds atbalsts no UEFA ir tādēļ, ka UEFA, tāpat kā "Barcelona", ir saistība ar UNICEF. UEFA viceprezidents Šeness Erziks atbildi nepalika parādā: "Mourinju beidzot atrada to, kurš vainīgs pie Madrides zaudējuma. Pat nezināju, ka esmu tik lielisks futbolists, ka varēju pieveikt viņa komandu. Man bija saistība ar UNICEF jau ilgi pirms tam, kad Mourinju uzzināja, kas ir futbols. Šobrīd man tādas saistības nav, tomēr pat, ja būtu, tā nebūtu nekāda problēma. Atceros slavenu filmu Labais, Sliktais un Ļaunais. Iespējams, Mourinju pienācis laiks spēlēt Labo, jo pārējās divas lomas viņš jau ir spēlējis."

Izmantotie resursi:
Real Madrid C.F. - Web Oficial | Official Web Site
FCBarcelona.cat
Goal.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-04 15:50, pirms 14 gadiem
begemocz rakstīja: Ja esi futbola tiesnesis pasaki man cik situacijaas vakardienas spelee bija reaals parkaapums un cik simulaacija?
Nu jā, diezgan uzskatāmi es vismaz 2 situācijās būtu stabili devis delteno kartiņu par simulāciju Barsai. Noteikumu robežās pārkāpumu protams bija ik pa brīdim, kā jau visās spēlēs..

     [+] [-]

, 2011-05-04 15:50, pirms 14 gadiem
Izmisums rakstīja: Tu par to visu situāciju spried pēc tā, kā to pasniedza Komentētājs?
Tu pat nezini, kā tas bija domāts... varbūt tas nebija kā rasistisks izteiciens domāts. Anyway, tagad jau visa komanda pie tā nav vainīga, ka viens ir muti palaidis.
protams, ka nebija tā domāts. Nesmīdini Tad kpc neizvēlējās citu vārdu?? Un pateica šo vārdu tieši Marselu, nevis, piemēram, Alonso?
Vari aizstāvēt visu, ko dara un saka Barcelonas spēlētaji. Ja tā izdarītu kāds no MR, man būtu liels kauns.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-04 15:51, pirms 14 gadiem


Nē nu es protams visu saprotu, bet kad Ronaldu runā šitā??? Teiciens "Redzu skabargu cita acī, bet baļķi savā ne" te vēl par maigu būs...

Un ko vēl runāt, Barca bija labāka, Real visu laiku nācās pārkāpt noteikumus, būtu paši spēlējuši futbolu un kontrolējuši notikumus laukumā viss varētu būt otrādi.

Pats arī neatbalstu daivošanu, nu bet te jau komentāri drusku par traku ir... Paskatieties sākumā, kā Barsa spēlē un ja viņus nebūtu jāaptur ar noteikumu pārkāpumu, tad arī tēlošana nebūtu.

+ Es skatos cik ļoti lielu ietekmi uz sportacentra lietotājiem spēj atstāt vakardienas komentātors, pat tādu, ka savs viedoklis vienkārši vairs neeksistē...

Labi, bērnudārzs, paaugsities, sapratīsiet

     [+] [-]

, 2011-05-04 15:52, pirms 14 gadiem
Waldini rakstīja:

Nē nu es protams visu saprotu, bet kad Ronaldu runā šitā??? Teiciens "Redzu skabargu cita acī, bet baļķi savā ne" te vēl par maigu būs...

Un ko vēl runāt, Barca bija labāka, Real visu laiku nācās pārkāpt noteikumus, būtu paši spēlējuši futbolu un kontrolējuši notikumus laukumā viss varētu būt otrādi.

Pats arī neatbalstu daivošanu, nu bet te jau komentāri drusku par traku ir... Paskatieties sākumā, kā Barsa spēlē un ja viņus nebūtu jāaptur ar noteikumu pārkāpumu, tad arī tēlošana nebūtu.

+ Es skatos cik ļoti lielu ietekmi uz sportacentra lietotājiem spēj atstāt vakardienas komentātors, pat tādu, ka savs viedoklis vienkārši vairs neeksistē...

Labi, bērnudārzs, paaugsities, sapratīsiet
Nerunā par visiem Man tas komentētajs besīja, kaut gan esmu par Real.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 15:56, pirms 14 gadiem
xxx77lv rakstīja: Nu jā, diezgan uzskatāmi es vismaz 2 situācijās būtu stabili devis delteno kartiņu par simulāciju Barsai. Noteikumu robežās pārkāpumu protams bija ik pa brīdim, kā jau visās spēlēs..
Vecit pasaki konkreetus gadijumus? Ja tu runaa par pirmo speeli Madride tad jaa es tev piekriitu par simuleeshanu, bet ja par vakardienas speli tad iesaku velreiz apskatiities speeles apskatu. Real vakar nospeleja atklaati rupji itsevishkji speles beigaas. Tas pats Carvalho bija pelnijis vakar otru dzelteno!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 15:56, pirms 14 gadiem
begemocz rakstīja: Ja esi futbola tiesnesis pasaki man cik situacijaas vakardienas spelee bija reaals parkaapums un cik simulaacija?
Simulācija neizslēdz pārkāpumu - var būt gan simulācija, gan pārkāpums. Bet piekrītu tavam iepriekšējam komentāram. Barselona par vakardienu tiek nolikta inerces un pieraduma dēļ. Vakar praktiski nebija epizožu, kurās būtu tīra simulācija - lielākoties pārkāpums tiešām bija. Mesi vienu pašu vidusdaļā apturēja reizes septiņas (aptuveni), žēl, ka neiedomājos skaitīt, jo skaits bija diezgan liels. Piemēram, brīnos, kā Karvalju vispār pabeidza spēli - viņš pēc pirmā brīdinājuma pirmajā puslaikā vien četras reizes apturēja vai nu jau ieskrējušos spēlētāju vai asi nospēlēja no aizmugures. Otro brīdinājumu Karvalju bija sakrājis ļoti ātri, tiesnesis acīmredzot nevēlējās izcelties un atkal Barselonai ļaut spēlēt vairākumā.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 16:00, pirms 14 gadiem
begemocz rakstīja: Vecit pasaki konkreetus gadijumus? Ja tu runaa par pirmo speeli Madride tad jaa es tev piekriitu par simuleeshanu, bet ja par vakardienas speli tad iesaku velreiz apskatiities speeles apskatu. Real vakar nospeleja atklaati rupji itsevishkji speles beigaas. Tas pats Carvalho bija pelnijis vakar otru dzelteno!
Vecīt - Tu esi konkrēts gadījums! Ko nu ņemies?!? Tavi ieteikumi netiek ņemti vērā un šajā gadījumā nav runa par spēles nobeigumu, kur tiešām izpaudās Real rupjība.

     [+] [-]

, 2011-05-04 16:01, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Simulācija neizslēdz pārkāpumu - var būt gan simulācija, gan pārkāpums. Bet piekrītu tavam iepriekšējam komentāram. Barselona par vakardienu tiek nolikta inerces un pieraduma dēļ. Vakar praktiski nebija epizožu, kurās būtu tīra simulācija - lielākoties pārkāpums tiešām bija. Mesi vienu pašu vidusdaļā apturēja reizes septiņas (aptuveni), žēl, ka neiedomājos skaitīt, jo skaits bija diezgan liels. Piemēram, brīnos, kā Karvalju vispār pabeidza spēli - viņš pēc pirmā brīdinājuma pirmajā puslaikā vien četras reizes apturēja vai nu jau ieskrējušos spēlētāju vai asi nospēlēja no aizmugures. Otro brīdinājumu Karvalju bija sakrājis ļoti ātri, tiesnesis acīmredzot nevēlējās izcelties un atkal Barselonai ļaut spēlēt vairākumā.
+10 Es jau necerēju te ieraudzīt normālu komentāru.

Tiešām, likās, ka tiesnesis vakar kautrējās dot sarkano, lai arī dažs labs bija pelnījis...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 16:09, pirms 14 gadiem
xxx77lv rakstīja: Vecīt - Tu esi konkrēts gadījums! Ko nu ņemies?!? Tavi ieteikumi netiek ņemti vērā un šajā gadījumā nav runa par spēles nobeigumu, kur tiešām izpaudās Real rupjība.
Es nenjemos bet vienkarshi diskuteeju, jo liela dalja kometetaju blauj, ka vakar atkal bijis viens vieniigs teaatris Barcas izpildijuma. Takaa tu teici, ka tiesa futbolu un biji viens no tiem blaaveejiem gribeeju uzzinaat konkretus piemeerus.

     [+] [-]

, 2011-05-04 16:14, pirms 14 gadiem
Vienu varu pateikt gadiijumu, ka paarteeloja, kaut arii traapiiija pa kaajaam bija Maskerano, vinjsh pat speciaali paskatiijaas uz tiesnesi noveelaa suz vienu saanu un tad veelreiz paskatiijaas uz tiesnesi un sakaa kaa traks vaartiities. Lai tikai tam iedotu sarkano. Un godiigi saku Maskerano, kaut kaa jociigi saaka speeleet. Bet ja godiigi neredzeeju, ar ko Real taisiijaas uzvareet un iesist 2 vaartus. Par neieskaitiitiem vaartiem piekriitu neka anebij. Jo taa bij prosta situaacija kuraa CR nokrta un nejaushaam aizskjeera Maskerano.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-04 16:23, pirms 14 gadiem
madridei pietrukt viņu istais kapteinis - rauls. un vsp man liekas ka madrides real ir uzlikt kaads laasts, un es domaaju ka Mourinju max. vel vienu sezonu vadis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 16:27, pirms 14 gadiem
Sidnas rakstīja: Vienu varu pateikt gadiijumu, ka paarteeloja, kaut arii traapiiija pa kaajaam bija Maskerano, vinjsh pat speciaali paskatiijaas uz tiesnesi noveelaa suz vienu saanu un tad veelreiz paskatiijaas uz tiesnesi un sakaa kaa traks vaartiities. Lai tikai tam iedotu sarkano. Un godiigi saku Maskerano, kaut kaa jociigi saaka speeleet. Bet ja godiigi neredzeeju, ar ko Real taisiijaas uzvareet un iesist 2 vaartus. Par neieskaitiitiem vaartiem piekriitu neka anebij. Jo taa bij prosta situaacija kuraa CR nokrta un nejaushaam aizskjeera Maskerano.
Nu Maskerano vispaar ir atsevishkjs gadiijums, liidz shim neesmu sapratis ko Gvardiola vinjaa taadu saskatiijis.
Nesaku ka vakar nebija paaris epizodees pieteeloshana, tas tak ir jebkuraa futbola machaa, tachu viena dalja te grib par katru cenu parliecinaat ka vakar bija viens vieniigs teaatris un simulaacijas
te ir speles apskats tad visiem kas saka ka Barca vakar simuleeja iesaku apskatiities veelreiz
Barcelona v Real Madrid Video by True - Myspace...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-04 16:53, pirms 14 gadiem
antuanito rakstīja: Nu jau sāk apnikt tā Real spēlētāju žēlošanās un katra tiesneša lēmuma apstrīdēšana. Gluži tāpat vakar rīkojās TV6 izcilais komentētājs.
nu tu bisku esi ko sajaucis nevis real speletaji vakar simuleta bet gan barcas. sak gan apnikt tie barcas speletaju simulesana

  -4 [+] [-]

, 2011-05-04 16:55, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Ak Dievs! Sākās te vaimanāšana, protams, ja Barca kāstu būtu tas pats.
Pats tas Krištiano ir tāds memmītis, te ņaud, bet, kad pats simulē, to viņš nepamana..
Da liekat man tos " - " tāpatās tas dzīvē man neko nemainīs.
kursta vairak simuleja abas speles ronaldo vai messi? drizak messi tur naudeja pa laukumu ka vinam pieskaras ta uzreiz parasa kratiti lai dod.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-04 17:03, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Protams krīt visi, gan Real, gan citur. Bet tik atšķirība ir tāda, ja nokrīt Real spēlētājs vienīgais ko viņš dara paskatās tiesneša virzienā un noplāta rokas, bet ko dara Barcas futbolisti?

Viņiem knapi pieskarās un viņi parāda tā, ka apmēram kāds ar kuvaldu būtu ielicis pa kājām un vārtās, ripinās pa zemi, bet jau pēc minūtes skrien. Domāju, ka par to tieši ir stāsts par Barcelonu un simulācijām. Šādās situācijās jādod nedomājot dzeltenās.
Real dara tāpat, tikai El Clasico tas tik spilgti neizpaudās divu iemeslu dēļ - Real reti kontrolēja bumbu (tādēļ arī teorētiski bija mazāk epizožu, kurās simulēt un činkstēt) un Barselonas taktika nebija savā laukuma pusē asi un netīri smacēt un apturēt Barselonas pussargus, kas tikai veicināja katalāņu pārspīlēto tēlošanu. Šaubu nav, ka Barselonas uzvedība El Clasico (arī pirmajā, kas notika novembrī) ir bijusi nožēlojama, taču īsti neizprotu Real fanu raudāšanu. Pilnībā saprotu, kāpēc Barselonu kritizē neitrālie skatītāji, taču ne Real fanus, jo Madride pilnīgi ne ar ko neatšķiras no Barsas. Es nerunāju par El Clasico, bet gan par visu sezonu, kur kopumā Real spilgti ir redzamas tieši tādas pašas īpašības.

Arī Madride ir simulantu komanda. Simulē un teatrāli pārkāpumus demonstrē gan Ronaldu, gan di Marija, gan Pepe, gan Ramoss, gan Karvalju, Alonso utt. Piemēram, di Marija šajā ziņā jau sen ir izkonkurējis Ronaldu, kurš pēdējā laikā ir labojies (vakardiena uz pēdējā laika fona bija slikts izņēmums) un kuru turpina lamāt pieraduma dēļ. Tāpat Madride visu laiku izdara milzīgu spiedienu uz tiesnešiem - Mourinju (gan stadionā, gan presē), Karvalju, Pepe šajā jomā ir izteikti līderi. Interesanta sakritība, ka visi trīs ir portugāļi (labi, Pepe ir brazīlietis, taču futbola pilsonība Portugāles)...

Sanāk tā, ka Real fani nolamā Barselonu par to pašu, ko Real dara citās spēlēs. Būtībā zaglis sūdzas policijā par to, ka ir apzagts... Lai arī pēdējo četru El Clasico laikā ir radīts iespaids, ka sliktā ir tikai Barselona, futbola pretīgās puses ziņā abas ir viena otras cienīgas.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 17:05, pirms 14 gadiem
predator rakstīja: kursta vairak simuleja abas speles ronaldo vai messi? drizak messi tur naudeja pa laukumu ka vinam pieskaras ta uzreiz parasa kratiti lai dod.
Gudriniek, pirmkārt Messi neko neņaudēja, otrkārt, man liekas, ka pa abām spēlēm pret Ronaldu noteikumi tika pārkāpti labi ja 2-3 reizes Nebija jau nekādas vajadzības to darīt...

C'monn Real īdētāji, kad jūs beidzot sapratīsiet to, ka vismaz pagaidām ne tuvu nestāvat Barsas līmenim? Varat ņaudēt par simulāciju utt., bet ko tad izdarījāt paši? Man šķiet, ja pa divām spēlēm kopā vārtu rāmī trāpa 4 reizes, tad daudz uz ko cerēt nevar ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-04 17:12, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nevaru nemaz nepiekrist. Bet ir jūtamas arī tavas antipātijas gan pret Real, un varbūt arī pret Barcu.
Antipātijas man ir pret to mūžīgo simulēšanu un cenšanos tiesnešiem izlūgties pārkāpumus. Visvairāk man nepatīk tas, ka Karvalju, Pepe, Ramoss, Pujols, Pikē, Masč u.c. regulāri čīkst, ja pret viņiem nospēlē netīri vai arī pretinieks notēlojis, lai arī paši to dara visu laiku. Ja runā par spēles stilu (bez simulācijām) un kvalitāti, es būtu tikai laimīgs, ja tā varētu spēlēt mana mīļākā komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-04 17:46, pirms 14 gadiem
Pēc komentāriem izskatās,ka Real fanu grupa pārsvarā sastāv no pamatskolniekiem un pirmsskolas vecuma auditorijas..Normāli izglītots cilvēks nekad tādus murgus nerakstītu...

Inteesanti, kāpēc REAL visā vienmēr vaino tiesnešus..Manuprāt, šī tendence parādījās pēc tam,kad tur ieradās Mourinju...

Un,ja kas,tad nevar uzvarēt ČL pusfinālu,ja 180 minūšu laikā labi ja 4 reizes uzsit pa vārtiem...

     [+] [-]

, 2011-05-04 18:44, pirms 14 gadiem
Real nemāk tik skaisti daivot

     [+] [-]

, 2011-05-04 18:47, pirms 14 gadiem
skonto1983 rakstīja: Pēc komentāriem izskatās,ka Real fanu grupa pārsvarā sastāv no pamatskolniekiem un pirmsskolas vecuma auditorijas..Normāli izglītots cilvēks nekad tādus murgus nerakstītu...

Inteesanti, kāpēc REAL visā vienmēr vaino tiesnešus..Manuprāt, šī tendence parādījās pēc tam,kad tur ieradās Mourinju...

Un,ja kas,tad nevar uzvarēt ČL pusfinālu,ja 180 minūšu laikā labi ja 4 reizes uzsit pa vārtiem...
Kpc nevar uzvarēt? Ja ir super augsta realizācija, tad var gan, tā ka nerunā muļķības.

     [+] [-]

, 2011-05-04 19:42, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kpc nevar uzvarēt? Ja ir super augsta realizācija, tad var gan, tā ka nerunā muļķības.
teorētiski jau var visu,bet,es runāju par konkrēto situāciju,un to spēli,kādu rādīja REAL...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 20:26, pirms 14 gadiem
Nevajag runat ar tiesnesiem bet spelet futbolu

     [+] [-]

, 2011-05-04 21:35, pirms 14 gadiem
Nebija tur jāskaita vārti,jo kristiano uzkrita maskerano virsu,kurš būtu panācis bumbu,vienīgais,ko tur varēja iedot ir soda sitiens,jo pike itkā pagrūda kristīni.