Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Real" pārspēj "Galatasaray", praktiski nodrošinot pusfinālu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Real" pārspēj "Galatasaray", praktiski nodrošinot pusfinālu
Krištianu Ronaldu atklāj rezultātu
Foto: AP/Scanpix

Šodien UEFA Čempionu līgas 1/4 fināla pirmajā spēlē Madrides "Real" savā laukumā ar 3:0 uzvarēja Turcijas "Galatasaray". Vārtus uzvarētāju labā guva Krištianu Ronaldu, Karims Benzemā un Gonsalo Igvains.

Žuzē Mourinju pārsteidza, labās malas aizsarga pozīcijā izvēloties Maiklu Esjēnu, nevis Alvaro Arbeloa. Savukārt slavenais turku treneris Fatihs Terims izlika paredzamu starta vienpadsmitnieku ar draudīgo uzbrukuma trio Vesliju Sneijderu, Buraku Jilmazu un Didjē Drogbā priekšgalā.

Šis trio sākumā gan nebija manāms, jo pie savu kombināciju vērpšanas ķērās "Real". Un jau 9. minūtē Karaliskais klubs gavilēja. Mesuts Ezils izveda viens pret vienu Krištianu Ronaldu, kurš eleganti pārmeta bumbu pāri urugvajiešu vārtsargam Fernando Musleram. Pēc neilga brīža pretējā pusē Drogbā meistarīgi nostūma Rafaelu Varānu un tika labā sitiena pozīcijā, tomēr sitiens Kotdivuāras futbolistam nepadevās - krietni pāri. Turpinājumā "Real" un "Galatasaray" apmainījās ar tālsitieniem Ezila un Drogbā personās - abi vārtsargi tika galā.

Jāsaka, turku komanda ne tikai nekautrējās, bet arī spēja regulāri ielavīties Madrides vienības soda laukumā (Sami Kedira kādā epizodē pat nospēlēja ar roku). Tomēr rezultātu tas nedeva - tieši otrādi, 29. minūtē "Real" panāca 2:0. Esjēns centrēja, viesu aizsargu uzmanība bija pievērsta Ronaldu, kurš līdz bumbai neaizsniedzās - toties to uztvēra Karims Benzemā, gūstot diezgan vieglus vārtus. 41. minūtē Benzemā nopelnīja arī bīstamu soda sitienu, taču Ronaldu sita mazliet pāri. "Galatasaray" sniedza nelielu atbildi 44. minūtē, kad no labas pozīcijas sita Emanuels Ebuē - vārtos Djego Lopess bija nevainojams.

2. puslaikā "Galatasaray" mazliet pavērās, kas tikai palielināja "Real" momentu skaitu - iesist varēja Ronaldu, Anhels Di Marija, tāpat regulāri radās standartsituācijas. 73. minūtē tas viss noveda līdz diezgan loģiskam iznākumam - madridiešu trešajiem vārtiem. Šabi Alonso no soda sitiena iecentrēja, un pirms astoņām minūtēm uz maiņu uznākušais Gonsalo Igvains meistarīgi ar galvu raidīja bumbu vārtos (3:0). Šī nebija "Galatasaray" diena - ja 1. puslaikā netika nosvilpta Kediras roka, tad pie 0:3 Jilmazs tika brīdināts par simulāciju, kaut gan Serhio Ramoss patiešām viņam uzkāpa uz kājas. "Real" uzvarēja spēli ar 3:0 un ir praktiski nodrošinājusi kvalificēšanos 1/2 finālam.

Čempionu līgas ceturtdaļfināli, 1. spēles

KomandasRezultātsVārtu guvēji
Bayern - Juventus2:0 (1:0)Alaba 1' Millers 63'
PSG - Barcelona2:2 (0:1)Ibrahimovičs 79' Matuidī 90+4' - Mesi 38' Čavi 89'
Real - Galatasaray3:0 (2:0)Ronaldu 9' Benzemā 29' Igvains 73'
Malaga - Borussia D0:0-
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-03 23:39, pirms 12 gadiem
Galatasaray nekādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: zb83

  +4 [+] [-]

, 2013-04-03 23:41, pirms 12 gadiem
Līdzīga spēle ar vairākām izdevībām abām komandām, turklāt reti augsta realizācija "Real" izpildījumā, lai arī pret tādu aizsardzības centra duetu kā "Galatasaray" tas nav nekāds pārsteigums.

  +5 [+] [-]

, 2013-04-03 23:41, pirms 12 gadiem
Real pārliecinoši uzvarēja. Turki vienalga malači, ka tik tālu spēja aizspēlēties. Domāju, ka atbildes spēlē vairs lielas intrigas nebūs.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-03 23:42, pirms 12 gadiem
Galatasaray interesanta komanda,bet pret Real,kā bija gaidāms,nekādu variantu

 +15 [+] [-]

, 2013-04-03 23:42, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Prieks, ka turki tik tālu aizsitās ČL šogad, bet jāsaka godīgi, ka nebija īpaši variantu.Sastāvs itkā neslikts, bet tomēr kkā trūka. Un Drogba ar Yilmaz kopā nekam neder. Atbildes spēlei vairs nav nozīmes ja turkiem neaiziet ciet
Tas kas komentēja pa tv6 vsp cirvis kkāds
Tam "cirvim" erudīcijas noteikti ir par 99% vairāk nekā Tev. Tu jau Te nepārtraukti vāries ne par tēmu

  +5 [+] [-]

, 2013-04-03 23:43, pirms 12 gadiem
Bij diezgan aizraujoša spēle, bet varēja labāk un vajadzēja. Pusfinālā ar tādu spēli būs par maz. HALA MADRID

  +1 [+] [-]

, 2013-04-03 23:44, pirms 12 gadiem
Hala Madrid

  -2 [+] [-]

, 2013-04-03 23:45, pirms 12 gadiem
tomēr koif. 1.14 bija pamatots Malaga gan pievīla pamatīgi, kas tas par rezultātu 0:0 ČL spēlē, pretīgi!?

  -4 [+] [-]

, 2013-04-03 23:45, pirms 12 gadiem
rašids rakstīja: Bij diezgan aizraujoša spēle, bet varēja labāk un vajadzēja. Pusfinālā ar tādu spēli būs par maz. HALA MADRID
Pusfinālā ar tādu spēli patiešām "Real" nebūs ko darīt...lai arī daudz kas atkarīgs no pretiniekiem. Ceru, ka pretī dabūs "Bayern".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-03 23:45, pirms 12 gadiem
Nepamet riebuma sajūta pret tiesnešiem. Sākumā cik epizodēs vajadēja, manuprā, plāksteri iedot un paradīt, ka nevarēs tā spēlēt. Augstaskājas šovakar uz urrā gāja. Beigās gan visiem pēc kārtas sāka dalīt, bet pelnīti. Un patika kā Ozils nospēlēja. Tiesa gan, pretinieku rupjības neļāva viņam izvērsties. Kas attiecas uz Galatasu, tad momentu viņiem bija pietiekami daudz, lai spēle beigtos savādāk, bet pēdējā piespēle vai šķībi sitieni pievīla. RM malači.

     [+] [-]

, 2013-04-03 23:45, pirms 12 gadiem
Viens pāris, kur pusfinālists ir skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-03 23:50, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Kas ir iekodu nedaudz tev, ka sāpe liela??
Tas cirvis nepārtraukti visu jauc un muld visādus dzeltenās preses samurgojumus tpc es otrajā puslaikā biju spiests skaņu izslēgt
Tu tak mums esi trešās kategorijas trollis, kamēr es desmitās. Tevi pat troļļot nav iedvesmas, jo esi tikai pāris līmeņu virs Spertāla

  +1 [+] [-]

, 2013-04-03 23:50, pirms 12 gadiem
nu te jau bez variantiem,
gandrīz kā pērn, kad RM 1/4finālā izrēķinājās ar Apoel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-03 23:52, pirms 12 gadiem
Madride paņēma ar klasi. Bet es neteiktu, ka viņi nospēlēja ļoti labi. Real parādītā spēle bija nedaudz virs viduvējas. Lai tiktu finālā, būs jāspēlē daudz pārliecinošāk, saku kā ilggadīgs Madrides komandas līdzjutējs. Atbildes spēlē gan turkiem izredzes ir 1%, ja vienīgi Real neizdomās palaist haļavu, kaut arī Žozē vadībā tas, domāju, nav iespējams.

Prieks par Malagu. Vismaz saglabāja kaut kādu intrigu pēc 1.spēles. Kāds redzēja to spēli. Kā komandas spēlēja?

     [+] [-]

, 2013-04-03 23:55, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Kas ir Spertāls? Tavs istabas biedrs??
Tu jau mani nemaz nevari notroļļot tāpēc te atrunājies..
Es jau paskatos uz Tavu lietotājvārdu un bildi un man jau smiekli sanāk. Kā lai uz tādu lāga dvēseli lai dusmojas? Man prieks, ka esi iedomājies, ka šajā portālā Tu esi kas vērā ņemams, bet arī Tvaika 2 cilvēki iedomājas, ka ir Napopleoni vai tamlīdzīgas personas

  +1 [+] [-]

, 2013-04-03 23:55, pirms 12 gadiem
Ar nepārliecinošu sniegumu visu ČL sezonu, RM tāpat būs aizsitušies gana tālu. Kaut sākumā likās, ka RM spēlē uz maksimuma, bet kad iesita tos divus vārtus tā arī palaidās. Tāpēc varbūt liekas, ka aizvadīja sliktu spēli. Bet prieks, ka uzvar arī ar sliktu sniegumu.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-03 23:56, pirms 12 gadiem
Skotu karalis rakstīja: ko tu te smirdi apsi, paskatoties uz tevim tu visos sporta veidu sadalas telo pargudro, punki tu
Par brīvu Skotiju! Urrrāāā!!!

     [+] [-]

, 2013-04-03 23:56, pirms 12 gadiem
Spēle galīgi neskatāma, salīdzinot ar vakardienas spēlēm...

Reāls, tikai pirmās 10 min spēlēja, kā iesita, tā apslāpa.. un 'ta arī garlaicīgi nobumbulēja atlikušās 80min..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-03 23:57, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Madride paņēma ar klasi. Bet es neteiktu, ka viņi nospēlēja ļoti labi. Real parādītā spēle bija nedaudz virs viduvējas. Lai tiktu finālā, būs jāspēlē daudz pārliecinošāk, saku kā ilggadīgs Madrides komandas līdzjutējs. Atbildes spēlē gan turkiem izredzes ir 1%, ja vienīgi Real neizdomās palaist haļavu, kaut arī Žozē vadībā tas, domāju, nav iespējams.

Prieks par Malagu. Vismaz saglabāja kaut kādu intrigu pēc 1.spēles. Kāds redzēja to spēli. Kā komandas spēlēja?
abām komandam bija daudz labu iespeeju gūt vārtus, spele bija lidziga =)

     [+] [-]

, 2013-04-03 23:58, pirms 12 gadiem
Kas attiecas uz Malagu, tad ir aizdomas, ka Dortmundē viņiem tik viegli neklāsies. "Borussia" māja sienas palīdz un fani ir 12 spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-03 23:58, pirms 12 gadiem
trakais_v20 rakstīja: bet vispār kkāds stulbums izdomāts ar to mājās/viesos gūto vārtu starpību.Kāpēc nevar spēlēt normāli?
Pilnīgi piekrītu. Šis viesos iesisto/ mājās neielaisto vārtu likums man arī nepatīk. Uzskatu, ka, ja iztiktu bez tā, spēles būtu daudz rezultatīvākas, jo mājinieki nepievērstu tik lielu uzmanību savu vārtu drošībai pēc principa, ka "gandrīz vai labāk nospēlēt 0:0 nekā 3:2", bet gan vairāk uzbruktu, par katru cenu cenšoties uzvarēt. Tas būtu arī godīgāk, jo pēc pašreizējā principa dažreiz komandai, kas gūst viesos vārtus var vairāk paveikties, bet pēc tam otrai komandai - vairs nepaveikties. Labs piemērs pēdējā Inter spēle pret Tottenham Eiropas līgā - 0:3 un 4:1, bet tālāk komanda netiek, kaut arī godīgāk būtu, ja būtu 11metrinieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-03 23:59, pirms 12 gadiem
Skotu karalis rakstīja: Ko tu te bezjegaa varies susla tu, ej panamaa mates pupu ja tev te kkas neapmierina, luni tu tads
Par brīvu Skotiju! Urrrāāā!!! Gaidi referendumu un sēdi biksēs!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-04 00:00, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Madride paņēma ar klasi. Bet es neteiktu, ka viņi nospēlēja ļoti labi. Real parādītā spēle bija nedaudz virs viduvējas. Lai tiktu finālā, būs jāspēlē daudz pārliecinošāk, saku kā ilggadīgs Madrides komandas līdzjutējs. Atbildes spēlē gan turkiem izredzes ir 1%, ja vienīgi Real neizdomās palaist haļavu, kaut arī Žozē vadībā tas, domāju, nav iespējams.

Prieks par Malagu. Vismaz saglabāja kaut kādu intrigu pēc 1.spēles. Kāds redzēja to spēli. Kā komandas spēlēja?
Domāju, ka komentāri par to, ka ar šādu spēli finālā netikt ir visai lieki, madridieši vairāk vai mazāk apzinājās pret ko spēlē un cik liela piepūle būtu nepieciešama pozitīvam rezultātam, ja jau viss iet pēc scenārija, kāpēc lai neatļautos spēlēt uz pusslodzi un pataupīt spēkus ?

  -3 [+] [-]

, 2013-04-04 00:01, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Domāju gan slavena seriāla galvenais varonis esu, gan jau tu to skatījies
Kpc tu tā domā, ka es domāju, ka šajā portālā esmu kas vērā ņemams un kam man to vajag???
Troļļiem jau vienmēr vajag izcelties, tāpēc Tevi esmu pamanījis tikai Tavas muldēšanas pēc. Mana diagnoze Tev: glorijs parastais

  +3 [+] [-]

, 2013-04-04 00:02, pirms 12 gadiem
Skotu karalis rakstīja: Kads te sakars ar referendumu? pavian tu tads
Kas Tu par skotu karali, ja nezini, kas Tavā zemē darās?

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:03, pirms 12 gadiem
Gaishais rakstīja: abām komandam bija daudz labu iespeeju gūt vārtus, spele bija lidziga =)
Tad kad viena komanda uzvar ar 3:0, bet spēle ir līdzīga, kā arī bija šoreiz (Madride nebija daudz labāka par turkiem), tad arī tiek uzskatīts, ka tā komanda, kura uzvarēja izdarīja to "uz klases". Tāpat vien viena komanda nevarētu apspēlēt otru ar 3:0, ja nebūtu par to meistarīgāka, augstākas klases komanda. Paveikties vēl varēja, ja būtu 1:0 vai 2:1, bet 3:0 tāpat vien izveidot nevar.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-04 00:05, pirms 12 gadiem
Skotu karalis rakstīja: Ko tu te bezjegaa varies susla tu, ej panamaa mates pupu ja tev te kkas neapmierina, luni tu tads
Skatos te viens skaisto vārdu lietotājs ir parādījies! Reāli pasmējos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-04 00:06, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Tad kad viena komanda uzvar ar 3:0, bet spēle ir līdzīga, kā arī bija šoreiz (Madride nebija daudz labāka par turkiem), tad arī tiek uzskatīts, ka tā komanda, kura uzvarēja izdarīja to "uz klases". Tāpat vien viena komanda nevarētu apspēlēt otru ar 3:0, ja nebūtu par to meistarīgāka, augstākas klases komanda. Paveikties vēl varēja, ja būtu 1:0 vai 2:1, bet 3:0 tāpat vien izveidot nevar.
Pilnībā piekrītu. Lai gan šoreiz "Real" bija netipiski augsta realizācija. "Galatasaray" tiešām pietrūka meistarības, lai izmantotu savas iespējas, bet ja neiesit Tu, tad parasti iesit Tev, tā tam būs būt.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-04 00:08, pirms 12 gadiem
Skotu karalis rakstīja: Tas ka man tada bilde un lietotajvards nozimee ka dzivoju skotijaa??? vot tu banans, tev tevs naw ar slapju dvieli slanijis?? pamulkis tads
Tu man tik ļoti atgādini kaut kādu Arti Spertālu, ka nevaru beigt smaidīt

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:08, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Domāju, ka komentāri par to, ka ar šādu spēli finālā netikt ir visai lieki, madridieši vairāk vai mazāk apzinājās pret ko spēlē un cik liela piepūle būtu nepieciešama pozitīvam rezultātam, ja jau viss iet pēc scenārija, kāpēc lai neatļautos spēlēt uz pusslodzi un pataupīt spēkus ?
Varbūt tā arī bija. Ceru, ka Madride visu savu īsto spēku parādīs 1/2 finālā un, iespējams, arī finālā. Man nav nekas pret to. Dažreiz tikai tāda spēlēšana uz 1/2 spēku var dārgi maksāt. Piemēram pie 2:0 vai par 3:0 varēja ielaist vārtus un tad pirms atbildes spēles gan nebūtu tik droši. Šoreiz gan labi viss beidzās.

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:09, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Kas ir iekodu nedaudz tev, ka sāpe liela??
Tas cirvis nepārtraukti visu jauc un muld visādus dzeltenās preses samurgojumus tpc es otrajā puslaikā biju spiests skaņu izslēgt
kas tu esi kkāda vecmāmiņa kurai viss ir slikti un visi ir stulbi?!
labāk izdzēsies

  -1 [+] [-]

, 2013-04-04 00:10, pirms 12 gadiem
Skotu karalis rakstīja: tu ar te nedziedi, lasies guleet labak citad mate kompi atnems
Labais! Vajag te arī kādu jautrību!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-04 00:10, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Es vismaz muldu taisnību nekā tu gvelz visādus murgus. Un pats smieklīgākais ir lasīt tavas atrunas pēc Juves zāģiem... Bet brīžiem man smiekli nenāk, bet nedaudz žēl tevis, ka tu tāds neizdevies esi sanācis
Ja Tu atrunas nespēj atšķirt, no kritikas un analīzes, tad noteikti esi sliktākais eksperts mūsu galaktikā Un jā, Tu gan esi tik izdevies, ka "glorīhanteru" saietā Tev noteikti būtu liela piekrišana CR ne tik slaido fanīšu vidū
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:10, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kas attiecas uz Malagu, tad ir aizdomas, ka Dortmundē viņiem tik viegli neklāsies. "Borussia" māja sienas palīdz un fani ir 12 spēlētājs.
Sit kaut vai nost, bet nesaprotu, kādā sakarā tiek pieminēti fani?
Viņiem tā ir ikdiena spēlēt pie trokšņa un pilnām tribīnēm katru līgas spēli...

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:11, pirms 12 gadiem
Skotu karalis rakstīja: ej nomirsti ezeli
Spertāls kas Spērtāls

  +2 [+] [-]

, 2013-04-04 00:12, pirms 12 gadiem
Šajā pārī jau tāpat viss bija skaidrs pirms spēlēm, nesaprotu, kāda jēga tv6 bija šo spēli rādīt, nevis otru.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-04 00:13, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Sit kaut vai nost, bet nesaprotu, kādā sakarā tiek pieminēti fani?
Viņiem tā ir ikdiena spēlēt pie trokšņa un pilnām tribīnēm katru līgas spēli...
Nūū, Vecīt! Ja Tu sekotu līdzi Bundeslīgai un tās apskatiem, tad zinātu, ko nozīmē spēlēt Dortmundes arēnā un KĀPĒC fani tur ir kā 12 laukuma spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-04 00:15, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: Šajā pārī jau tāpat viss bija skaidrs pirms spēlēm, nesaprotu, kāda jēga tv6 bija šo spēli rādīt, nevis otru.
Tiešām nesaproti? Ja nē, tad iesaku paskatīties TV6 programmā, kuru no 4 spēlēm rādīs nākamreiz. Uzreiz viss būs skaidrs

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:15, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Prieks par Malagu. Vismaz saglabāja kaut kādu intrigu pēc 1.spēles. Kāds redzēja to spēli. Kā komandas spēlēja?
Nu, ja pēc BVB neizšķirta Doņeckā (2-2) bija puslīdz skaidrs, ka atbildes spēlē "Shakhtar" īpašu izredžu nav, tad tagad tā vairs neteiktu, īpaši zinot nolikumu par viesos gūtajiem vārtiem. Bet" Malaga" mājās spēlē īpašu spiedienu uz Vaidenfellera vārtiem neizdarīja, bet BVB, kuri izšķērdēja dažas labas iespējas, mājās (vismaz tam būtu jābūt) nospēlēs labāk.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-04 00:17, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Tur no kritikas vsp nekā nav kur nu vēl no analīzes
Vismaz atšķirība no tevis esmu izdevies labāks kā tu, jo tava slimība nav ārstējama, tur tikai cilpa var līdzēt...
Tā kā Tev abi šie vārdi (kritika un analīze) ir svešvārdi, tad pieļauju, ka šīs lietas Tu tiešām neuztver, bet kā jau es mēdzu sacīt: "Visi jau nevar būt ģēniji."

  -1 [+] [-]

, 2013-04-04 00:18, pirms 12 gadiem
Skotu karalis rakstīja: tu tocna esi slanits ar slapju dvieli, zel tevis
Bet ja nopietni, vai Tu tiešām neesi vismaz Arta Spertāla dvīņubrālis vai vismaz radinieks?

  -2 [+] [-]

, 2013-04-04 00:20, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Kas tu pa svēto, ka mācīsi man ko darīt ?
Ja nekausi mūs, tad vismaz aizej un izsūdzi grēkus, kā arī palasi svētos rakstus. Varbūt iemācīsies mīlēt savus tuvākos kā sevi pašu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-04 00:22, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: es p*s, ko šādu laikam tikai tāds jefiņš kā tu spēj uzrakstīt
Nesatraucies, jo manis teikto var attiecināt arī uz Tevi...ā, bet Tu jau to uztvēri arī nez priekšā teikšanas. Nu, man prieks par Tevi

  -1 [+] [-]

, 2013-04-04 00:23, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Labi, ka vismaz pats atzīsti, ka tie tev ir svešvārdi, jo ne jau par velti atpalicis esi
Un tagad varu to pateikt: "Tu esi notroļļots!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-04-04 00:24, pirms 12 gadiem
Skotu karalis rakstīja: tu laikam savam sencim pa ilgu bumbulos kratijies esi
Man prieks, ka dalies ar mums savā pieredzē un centies palīdzēt

  -4 [+] [-]

, 2013-04-04 00:25, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Tēvs esmu grēkojis
Bāc! Es jau zināju, ka nevajadzēja gulēt ar to GoGo dejotāju! Ak Tu, mans pazudušais dēls!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-04 00:26, pirms 12 gadiem
Skotu karalis rakstīja: Ticigais pavians haa haa baznicas cilveks atradies
Satana izdzimu**s
Es Tev piedodu, mans dēls, jo Tu nesaproti pats ko runā.

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:26, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nesatraucies, jo manis teikto var attiecināt arī uz Tevi...ā, bet Tu jau to uztvēri arī nez priekšā teikšanas. Nu, man prieks par Tevi
Tu vispār nekas neesi, lai te kaut ko attiecinātu vai neattiecinātu. Vnk ierēcu par jefiņu, kurš dēļ komentāru daudzuma pats sev un citiem kaut kādus statusus izdomājis. Kaut miljonu komentu uzskribelē (ko laikam tu arī centies panākt), tāpat tu nekas neesi un nebūsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-04 00:29, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Kurā vietā?? Tu jau sen esi notroļļots, jo lai atbildētu uz manu jautājumu tu uzraksti neko
Latviešu valodā nav iespējams "uzrakstīt neko" Patiesībā Tu pats sevi notroļļoji pirmajā šīs lapas komentārā, jo izvēlējies troļļošanas paņēmienu zem piektklasnieka līmeņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:30, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pilnībā piekrītu. Lai gan šoreiz "Real" bija netipiski augsta realizācija. "Galatasaray" tiešām pietrūka meistarības, lai izmantotu savas iespējas, bet ja neiesit Tu, tad parasti iesit Tev, tā tam būs būt.
Bet momentu skaits arī bija ļoti mazs. Ja būtu spēlējuši visu spēli kā pirmās 25-30 min, tad ganjau realizācijas procents būtu bijis ierastais. Kautgan šosezon RM ļoti labi realizē momentus salīdzinot ar pag. gadu. Tā kā tur brīnumiem nevajadzētu rasties.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-04 00:31, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: Tu vispār nekas neesi, lai te kaut ko attiecinātu vai neattiecinātu. Vnk ierēcu par jefiņu, kurš dēļ komentāru daudzuma pats sev un citiem kaut kādus statusus izdomājis. Kaut miljonu komentu uzskribelē (ko laikam tu arī centies panākt), tāpat tu nekas neesi un nebūsi
Vēl viens troļļošanas upuris manā kontā. Score!

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:31, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bāc! Es jau zināju, ka nevajadzēja gulēt ar to GoGo dejotāju! Ak Tu, mans pazudušais dēls!
Kas vainas GoGo dejotājām?

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:32, pirms 12 gadiem
Haha, Skotu Karaļa rakstība vien parāda viņa vecumu.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-04 00:32, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Vīrs un vārds!
Piekrītu
Nekas piekrīt Nekam. Hmm, pēc latviešu valodas likumiem sanāk, ka Nekas Nekam nepiekrīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:32, pirms 12 gadiem
Vispār Real izskatās labi, Galatasaray praktiski nebija variantu aizķerties, tiesa gan jāsaka pirmā puslaika vidū un otrā sākumā bija varianti .

  -1 [+] [-]

, 2013-04-04 00:32, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Kas vainas GoGo dejotājām?
STS ...un, protams, Ferdinandi Lieliskie.

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:34, pirms 12 gadiem
Un atkal.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-04 00:36, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet momentu skaits arī bija ļoti mazs. Ja būtu spēlējuši visu spēli kā pirmās 25-30 min, tad ganjau realizācijas procents būtu bijis ierastais. Kautgan šosezon RM ļoti labi realizē momentus salīdzinot ar pag. gadu. Tā kā tur brīnumiem nevajadzētu rasties.
Labo realizāciju es šoreiz izskaidrotu ar "Galatasaray" riskanto spēli aizsardzībā un vairākām paviršībām šajā ziņā.

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:38, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Un to saka apsmietākais sportacentrs.com lietotājs Bravo !
Nu, es diez vai pretendēju uz pirmo vietu, jo ar Tavu frizūru es nespēju sacensties. Šķiet, ka balinātājs ietekmē ne tikai Tavus matus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:41, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Es labāk neminēšu kurā klasē tu joprojām ej, man būs kauns to visiem teikt
Patiesībā tevi notroļļo pie katra raksta
No savām domām nav jākaunas...protams, ja vien Tev tādas vispār ir

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:43, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: Tu vispār nekas neesi, lai te kaut ko attiecinātu vai neattiecinātu. Vnk ierēcu par jefiņu, kurš dēļ komentāru daudzuma pats sev un citiem kaut kādus statusus izdomājis. Kaut miljonu komentu uzskribelē (ko laikam tu arī centies panākt), tāpat tu nekas neesi un nebūsi
Hose pagaidām tikai 17396 komentāri

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:46, pirms 12 gadiem
lai vai kā respekts Terimam un viņa Galatasaray,ka atbrauca uz Madridi futbolu spēlēt,nevis ar visu sastāvu sēdēt aizsardzībā un piļīt bumbu pāri centra līnijai

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:46, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Nu mēs jau varam aptauju izveidot, kurš to vertīgo trofeju iegūs!
Pa lielam es ar saviem matiem neesu tev konkurents °
Balva tava
Ņemot vērā kā Tu raksti vārdu "neesmu", man ir pamatotas aizdomas, ka pamatskolā Tev vēl nāksies uzturēties ilgi jo ilgi

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:48, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: lai vai kā respekts Terimam un viņa Galatasaray,ka atbrauca uz Madridi futbolu spēlēt,nevis ar visu sastāvu sēdēt aizsardzībā un piļīt bumbu pāri centra līnijai
Starp citu, "Galatasaray" tiešām nospēlēja līmenī, ja neskaita vairākas kļūdas aizsardzībā. Komanda ar potenciālu.

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:49, pirms 12 gadiem
Novickis- debīlo virsrakstu autors savā elementā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:49, pirms 12 gadiem
Jā, man pagaidām tiešām ir tikai ap 17396 komentāriem. Ja nebūtu tādu Ferdinandu Lielisko un Skotijas Karaļu, tad varbūt tā arī paliktu, bet tāpēc jau aitas ir domātas, lai es viņas ganītu

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:51, pirms 12 gadiem
Artis39 rakstīja: Novickis- debīlo virsrakstu autors savā elementā
Njā, valodas stila ziņā izklausās visai briesmīgi.

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:52, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Uh ja tu zinātu kādi kadri pat vidusskolu beidz, tad tu nosirmotu un pieņemu, ka pie tādiem arī maizi pelni!
Laikam jau daudzus šādus kadrus esi pārdzīvojis, jau kārtējo reizi paliekot uz otru gadu

     [+] [-]

, 2013-04-04 00:54, pirms 12 gadiem
Labi, draugi, došos pie miera, lai rīt varētu doties maizīti pelnīt Paldies par saturīgo...un brīžiem ne tik saturīgo diskusiju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-04 00:59, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Starp citu, "Galatasaray" tiešām nospēlēja līmenī, ja neskaita vairākas kļūdas aizsardzībā. Komanda ar potenciālu.
nospēlēja jau labi,bet divas kļūdas aizsardzībā pirmajos divos vārtos jaunā aizsarga Kayas izpildījumā atņēma iespējas kaut aizķerties,ne velti Terims pārtraukumā viņu novāca no aizsardzības centra un ielika malā,pret Real tādas neveiksmes nav pieļaujamas

     [+] [-]

, 2013-04-04 01:05, pirms 12 gadiem
Mazliet divaini,ka tiesneshi aizmirsa piefikseet speeli ar roku Kediram+Ramoss tomeer parkapa noteikumus pret Jilmazu,tik plaaksteri dabuuja pats cietushais!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-04 01:06, pirms 12 gadiem
Skotu karalis rakstīja: ej nomirsti ezeli
lieliski parādi savu intelekta līmeni

  +1 [+] [-]

, 2013-04-04 01:08, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Kas tu pa svēto, ka mācīsi man ko darīt ?
tātad vecmāmiņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-04 02:10, pirms 12 gadiem
Hose Girthino komentarus nenemat vera , vins ir neobjektivs un balle beigta

  -2 [+] [-]

, 2013-04-04 08:50, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Prieks, ka turki tik tālu aizsitās ČL šogad, bet jāsaka godīgi, ka nebija īpaši variantu.Sastāvs itkā neslikts, bet tomēr kkā trūka. Un Drogba ar Yilmaz kopā nekam neder. Atbildes spēlei vairs nav nozīmes ja turkiem neaiziet ciet
Tas kas komentēja pa tv6 vsp cirvis kkāds
latvāņi nekad nav izcēlušies ar gudrību

     [+] [-]

, 2013-04-04 09:12, pirms 12 gadiem
Aknas čupā rakstīja: Hose Girthino komentarus nenemat vera , vins ir neobjektivs un balle beigta
Mr.Objektivitāte ierunājās No Tevis ne tāda pērles vien dzirdētas Tava diagnoze: fans parastus vulgaris

     [+] [-]

, 2013-04-04 09:22, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: Tu esi kaut ko sajaucis, puišel. Troļļošana ir pavisam kas cits. Tas domugājiens tavā tekstā par kuru parēcu, tev ne pirmo reizi ārā lien, arī kad biji dusmīgs. Labu jau atmazku esi katrai situācijai izdomājis -troļļošana, bet tev tāpat cauri spīd, ko patiesībā domā. Priekš īstas troļļošanas tu esi daudz par stulbu, izdomas pietrūkst.
Tev jau atliek parādīt mazo pirkstiņu, lai Tu smietos Ja Tev būtu vienalga, tad Tu vienkārši neatbildētu uz manām provokācijām, bet jau kārtējo reizi pierādās, ka neesi tik gudrs, lai paklusētu. Starp citu, Sporta centra lasītājus ir ļoti viegli klasificēt. To var izdarīt pēc atbildē uz maniem komentāriem. Ir tādi intelektuāļi kā Altemix, un ir pretējais gals - Ferdinands Lieliskais un visādi skotu karaļi. Bet Tev ir potenciāls, jo allaž esi bijis pa vidu. Mana troļļošana ir samērā vienkārša, bet pat tad Tu uzvelcies un iekarsti par primitīvām provokācijām, bet tā jau nav mana problēma, jo Tu neesi mana mērķa auditorija; Tu esi vidusslānis

  +1 [+] [-]

, 2013-04-04 10:12, pirms 12 gadiem
Skatos vakar karstas diskusijas bija. Skotu karalis un Ferdinands Lieliskais pa pilnam uzdarbojās

     [+] [-]

, 2013-04-04 12:28, pirms 12 gadiem
Bez variantiem Galatasarai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-04 15:29, pirms 12 gadiem
Kontrolēta spēle un viegla uzvara, lai arī turki neizskatiijaas slikti
Varāns malacis

     [+] [-]

, 2013-04-04 15:59, pirms 12 gadiem
Mans gribēt lai Drogba iesits vārtus.

     [+] [-]

, 2013-04-04 21:36, pirms 12 gadiem
Madride labi nospēlēja , bet manuprāt, ka tas Benzema nekam neder

     [+] [-]

, 2013-04-04 22:00, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Šoreiz Hose uzprasījās, jo čalis nevarēja savākties, jo pie pirms spēles raksta iedzēlu viņam pārāk stipri tpc nesavaldījās un uzreiz centās man pie pirmā komenta brukt virsū, bet maziem bērniem tas ir piedodams!
Tu gan esi augstās domās par sevi! Ja gadījumā Tu biji domājis manu kritiku Ramosa virzienā, tad šī nav pirmā reize, kad es kritizēju TSO "spēlītes". Ramoss arī toreiz bija iesaistīts. Bet kā jau teicu, viņš ar īpašu gudrību nekad nav izcēlies.
Kas attiecas uz Tevi, tad man jau šķiet, ka Tev jābūt pieradušam, ka par Tavām glupībām cilvēki mēdz Tev "uzbraukt" Un tas komentārs par komentētāju patiešām nebija īpaši gudrs, tas jebkurai saprātīgai būtnei ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2013-04-04 22:01, pirms 12 gadiem
lampard8 rakstīja: Madride labi nospēlēja , bet manuprāt, ka tas Benzema nekam neder
Cik var kritizēt Benzemā? Vai tiešām Tu nemani viņa talantu? Ne jau par skaistām acīm TSO viņam uzticas vairāk kā Igvainam, kurš ir prasts kājas pielicējs.

     [+] [-]

, 2013-04-04 22:07, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: Nesliktu klasifikāciju esi izdomājis - jo vairāk tev d*ā lien, jo lielāks intelektuālis Atradies te pasaules centrs.
Vari domāt ko vien vēlies, bet Tavs viedoklis karājas kaut kur pa vidu starp kaut ko un neko. Normāli lasītāji ignorē lētas provokācijas dumākajai publikai, bet uztver lietas, par kurām vērts diskutēt. Ja Tu vairāk komentē tieši provokācijas, tad tas daudz par Tevi pastāsta, kā jau teicu
Ja vēlies izmēģināt savu roku, tad droši vari mani provocēt. Man vairs nav sešpadsmit, lai es dusmotos par parasta kasīkļa lētu kritiku