Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Konferences līgas izloze: "Riga" pretiniekos var būt "Slovan" vai Gibraltāra klubs

Rolands Eliņš

Konferences līgas izloze: "Riga" pretiniekos var būt "Slovan" vai Gibraltāra klubs
Andris Riherts Malmes stadionā. Foto: Zigismunds Zālmanis, rigafc.lv

UEFA Konferences līgas kvalifikācijas "play-off" kārtas izlozē noskaidrojās, ka "Riga", ja pārvarēs trešo kārtu, sacentīsies pret Bratislavas "Slovan" un Gibraltāra "Red Imps" Eiropas līgas dueļa zaudētāju. Savukārt RFS, ja pārvarēs trešo kārtu, cīnīsies pret Polijas "Rakow" un Krievijas Kazaņas "Rubin" uzvarētāju.

"Riga" ar uzvaru pār Ziemeļmaķedonijas "Shendija" sasniegusi jaunizveidotās UEFA Konferences līgas kvalifikācijas trešo kārtu, kurā būs jāspēkojas pret Maltas "Hibernians", taču nākamās kārtas izloze veikta jau šodien. "Riga" bija čempionu zarā neizsēto komandu vidū, kas nozīmēja spēkošanos pret komandu, kas zaudēs vienu līmenī augstāk esošajā Eiropas līgas kvalifikācijā.

Šeit teorētiski bija iespējama satikšanās ar Tallinas "Flora" un Viļņas "Žalgiri", tāpat varēja trāpīties Azerbaidžānas "Ņeftci" un Somijas HJK pāris, taču "Riga" par izlozi varēja nesūdzēties. Ja izdosies tikt ceturtajā jeb "play-off" kārtā, "Riga" tiksies pret "Slovan" un "Lincold Red Imps" dueļa zaudētāju.

Slovākijas klubs duelī pret Gibraltāra komandu, ko pārstāv arī Latvijas futbolists Ņikita Kovoļanoks, ir izteikts favorīts, attiecīgi "Slovan" noslīdēšana uz Konferences līgu būtu krietns pārsteigums.

Otra Latvijas komanda, kas turpina dalību UEFA Konferences līgā, RFS trešajā kārtā sacentīsies pret Beļģijas "Gent". Ja izdosies tikt galā ar šo pārbaudījumu, tad izšķirošajā cīņā par grupu turnīru pretim stāsies Vladislava Gutkovska pārstāvētās Polijas komandas "Rakow" un Kazaņas "Rubin" dueļa uzvarētājs.

UEFA Konferences līgas grupu turnīrā piedalīsies 32 komandas - 22 no kvalifikācijas un desmit no Eiropas līgas pārspēlēm.

"Riga" un RFS savas pirmās spēles Konferences līgas trešajā kārtā aizvadīs pēc trim dienām. "Riga" pirmo maču aizvadīs Rīgā, Daugavas stadionā, kamēr RFS spēlēs viesos.

UEFA Čempionu līgas "play-off" kārtas izloze

1. Komanda2. Komanda
Čempionu zars
FC Salzburg (AUT)Brøndby IF (DEN)
CFR 1907 Cluj (ROU) / BSC Young Boys (SUI)Ferencvárosi TC (HUN) / SK Slavia Praha (CZE)
Malmö FF (SWE) / Rangers FC (SCO)Olympiacos FC (GRE) / PFC Ludogorets 1945 (BUL)
FK Crvena zvezda (SRB) / FC Sheriff Tiraspol (MDA)GNK Dinamo (CRO) / Legia Warszawa (POL)
Līgas zars
AS Monaco FC (FRA) / AC Sparta Praha (CZE)KRC Genk (BEL) / FC Shakhtar Donetsk (UKR)
FC Spartak Moskva (RUS) / SL Benfica (POR)PSV Eindhoven (NED) / FC Midtjylland (DEN)

UEFA Eiropas līgas "play-off" kārtas izloze

1. Komanda2. Komanda
Randers (DEN)Galatasaray (TUR) / St Johnstone (SCO)
Rapid Wien (AUT) / Anorthosis Famagusta (CYP)Zorya Luhansk (UKR)
Jablonec (CZE) / Celtic (SCO)AZ Alkmaar (NED)
Fenerbahçe (TUR)Neftçi (AZE) / HJK Helsinki (FIN)
Mura (SVN) / Žalgiris Vilnius (LTU)Sturm Graz (AUT)
Omonoia (CYP) / Flora Tallinn (EST)Royal Antwerp (BEL)
Olympiacos (GRE) / Ludogorets (BUL)Lincoln Red Imps (GIB) / Slovan Bratislava (SVK)
Malmö (SWE) / Rangers (SCO)Kairat Almaty (KAZ) / Alashkert (ARM)
Ferencváros (HUN) / Slavia Praha (CZE)GNK Dinamo (CRO) / Legia Warszawa (POL)
Crvena zvezda (SRB) / Sheriff Tiraspol (MDA)CFR Cluj (ROU) / Young Boys (SUI)

Izmantotie resursi:
The official website for European football |...

1 2 41 komentārs

  +4 [+] [-]

, 2021-08-02 15:44, pirms 3 gadiem
Jātiek grupu turnīrā, gribas klubu futbolu Latvijā visa gada garumā!

  +3 [+] [-]

, 2021-08-02 15:45, pirms 3 gadiem
Grupu turnīrs būs! un tur jau var trāpīties grandi, kā piem. Tottenham

  +1 [+] [-]

, 2021-08-02 15:46, pirms 3 gadiem
Vai Liepājas bocmanis cer uz Rīgas paklupienu?

  +3 [+] [-]

, 2021-08-02 15:48, pirms 3 gadiem
Līdz grupu turnīram jāturpina celt gan kluba, gan valsts Eirokausu reitings. Iesākumam ceru, ka Riga ņems 2 uzvaras pret Maltas klubu. Flora šos pārliecinoši sasita ČL kvalī.

     [+] [-]

, 2021-08-02 15:50, pirms 3 gadiem
Apsveicu Riga FC ar diezgan drošu vietu grupu turnīrā. Tagad jācer tikai, ka lielie dūži pārvarēs pēdējo kārtu un tad jau dodamies iekarot Romu un uz tēju pie Karalienes.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-02 15:54, pirms 3 gadiem
Romu un Tottenham abas kopā grupu turnīrā nevarēs dabūt, bet kādu no šīm + Francijas Rennes vai Berlīnes Union gan varēs. Pag, es jau steidzos notikumiem pa priekšu. Sākumā, lai tiek grupu turniīrā. Arī top 5 līgu klubiem tur vēl jātiek.

  -3 [+] [-]

, 2021-08-02 16:04, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Grupu turnīrs būs! un tur jau var trāpīties grandi, kā piem. Tottenham
un tad būs jāpiedzīvo tas kauns, kad jāspēlē kaut kādā stadiona izstrādājumā 2 pa dienu, kamēr gaišs
Jākrīt ārā, nav ko blamēties pa visu pasauli.
Tuvākajos gadus jasanaturalizē neģeri un jāuzceļ stadions, tad var pa grupām dauzīties

     [+] [-]

, 2021-08-02 16:05, pirms 3 gadiem
Kā jau prognozēju, tad Riga neskatoties uz zaudējumu ČL 1.kārtā iepretim Zalgirim un Florai, kuri pirmo dueli ČL kvalifikācijā vinnēja, ir reālāks kandidāts uz tikšanu grupā. Ja nenotiks mega brīnums un Slovan uzvarēs Lincolnu EL 3.kārtā, tad Rigai tikšana grupā būs viegla pastaiga pa Gibraltāra krastu. Turpretim Zalgirim būs jāuzveic vai nu slovēņu Mura vai Norvēģijas Bodo, kas abi ir smagi varianti. Florai EL 3.kārtā pret kipriešiem variantu nav daudz, bet Konferences play off varētu būt uz nažiem ar Shamrock vai Teuta

  +3 [+] [-]

, 2021-08-02 16:11, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: un tad būs jāpiedzīvo tas kauns, kad jāspēlē kaut kādā stadiona izstrādājumā 2 pa dienu, kamēr gaišs
Jākrīt ārā, nav ko blamēties pa visu pasauli.
Tuvākajos gadus jasanaturalizē neģeri un jāuzceļ stadions, tad var pa grupām dauzīties
UEFA grupu turnīru mači netiek spēlēti 14tos dienā. Viss notiek vakaros. Rīgas gadijumā mači notiktu Daugavā, kur ar apgaismojumu viss ir ok. Maza cerība, ka Skonķiku varētu savest kārtībā lai pa minimālo iziet kritērijus. Priekš kam kāds jānaturalizē? Mēs tagad runājam par privātu klubu, nevis izlasi. Par izlasi man kā reiz patreiz pajāt, jo tur lielākoties spēlē izteikti vārguļi. Riga FC, manuprāt, ir spēcīgāka vienība par 11 vilkiem jeb LV futbola izlasi

     [+] [-]

, 2021-08-02 16:16, pirms 3 gadiem
Vai tādai Tottenham un Romai vispār šis turnīrs ir vajadzīgs? EL varēja vismaz izcīnīt ceļazīmi uz ČL grupu turnīru, ja kaut kas greizi nogāja nacionālajos čempionātos. Jaunajiem dot iespēju uzspēlēt vienīgi. Var paņemt un mierīgi izstāties play-off kārtā.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-02 16:20, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai tādai Tottenham un Romai vispār šis turnīrs ir vajadzīgs? EL varēja vismaz izcīnīt ceļazīmi uz ČL grupu turnīru, ja kaut kas greizi nogāja nacionālajos čempionātos. Jaunajiem dot iespēju uzspēlēt vienīgi. Var paņemt un mierīgi izstāties play-off kārtā.
No šāda goda taču vienmēr var atteikties un dot tiesības nākamajam tabulā.

     [+] [-]

, 2021-08-02 16:26, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: No šāda goda taču vienmēr var atteikties un dot tiesības nākamajam tabulā.
Parādi man tādu piemēru.

     [+] [-]

, 2021-08-02 16:29, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Parādi man tādu piemēru.
Neviens jau neatsakās, jo par dalību nāk prēmijas un laikam kaut kādu jēgu tajā visā tomēr saskata. Bet atteikuma tiesības tādas katram domāju ka ir. Slikts piemērs - hoķītī ir tas beztolka Kontinentālais Kauss. To pasākumu regulāri kāds atsaka.

     [+] [-]

, 2021-08-02 16:32, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neviens jau neatsakās, jo par dalību nāk prēmijas un laikam kaut kādu jēgu tajā visā tomēr saskata. Bet atteikuma tiesības tādas katram domāju ka ir. Slikts piemērs - hoķītī ir tas beztolka Kontinentālais Kauss. To pasākumu regulāri kāds atsaka.
Es par sportisko pusi biju domājis. EL jau tādā Anglijā nav lielā vērtē. Šis jaunais turnīrs jau nebūs slikts, bet lielvalstīs domāju, ka daudziem tas būs pilnīgi vienaldzīgs. Man gan tas noteikti interesē.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-02 16:41, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: UEFA grupu turnīru mači netiek spēlēti 14tos dienā. Viss notiek vakaros. Rīgas gadijumā mači notiktu Daugavā, kur ar apgaismojumu viss ir ok. Maza cerība, ka Skonķiku varētu savest kārtībā lai pa minimālo iziet kritērijus. Priekš kam kāds jānaturalizē? Mēs tagad runājam par privātu klubu, nevis izlasi. Par izlasi man kā reiz patreiz pajāt, jo tur lielākoties spēlē izteikti vārguļi. Riga FC, manuprāt, ir spēcīgāka vienība par 11 vilkiem jeb LV futbola izlasi
Skonto stadions pilnīgi droši var aizmirst par grupu turnīru. Tas vienkārši nav pat teorētiski vairs iespējams.

     [+] [-]

, 2021-08-02 16:45, pirms 3 gadiem
Suveizda tvīto ka pret RFS nespēlēs Ukrainas izlases uzbrucējs Jaremčuks, kurš pārdots Benficai.

     [+] [-]

, 2021-08-02 17:01, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: UEFA grupu turnīru mači netiek spēlēti 14tos dienā. Viss notiek vakaros. Rīgas gadijumā mači notiktu Daugavā, kur ar apgaismojumu viss ir ok. Maza cerība, ka Skonķiku varētu savest kārtībā lai pa minimālo iziet kritērijus. Priekš kam kāds jānaturalizē? Mēs tagad runājam par privātu klubu, nevis izlasi. Par izlasi man kā reiz patreiz pajāt, jo tur lielākoties spēlē izteikti vārguļi. Riga FC, manuprāt, ir spēcīgāka vienība par 11 vilkiem jeb LV futbola izlasi
foršāk būtu skatīties uz saviem, nevis svešiem nēģeriem un srī izlasei būs pieejamāki
daugava ir parodija par stadionu

     [+] [-]

, 2021-08-02 17:03, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Suveizda tvīto ka pret RFS nespēlēs Ukrainas izlases uzbrucējs Jaremčuks, kurš pārdots Benficai.
neko daudz nemainis, RFS nav ceribu, bet ceru ka Riga FC sasniegs to,kas jasasniedz

     [+] [-]

, 2021-08-02 17:09, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: foršāk būtu skatīties uz saviem, nevis svešiem nēģeriem un srī izlasei būs pieejamāki
daugava ir parodija par stadionu
Uz savējiem (konkrēti šo paaudzi), labāk vispār neskatīties
Riga FC gluži pēc Spartaka vai Valmieras neizskatās. Daudz baltās rases leģu viņiem, ar kuriem man absolūti nav nekādu problēmu.
Daugava nav futbola stadions interesanti, tas 4k vietīgais mākslīgais, ko Riga FC būvē Piņķos, tajā varēs UEFA macus aizvadīt?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-02 17:15, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: tas 4k vietīgais mākslīgais, ko Riga FC būvē Piņķos, tajā varēs UEFA macus aizvadīt?
nu ja nevarēs, tad tas būs kārtējaus LV futbaļēru kauns un izsmiekls
Ja varēs, tad pat es varētu aizvilkties uz kādu spēli

     [+] [-]

, 2021-08-02 17:16, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nu ja nevarēs, tad tas būs kārtējaus LV futbaļēru kauns un izsmiekls
Ja varēs, tad pat es varētu aizvilkties uz kādu spēli
Skonķikam un Daugavai boikots?

  +2 [+] [-]

, 2021-08-02 17:17, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Skonķikam un Daugavai boikots?
Skontā jau nekas nenotiek normāls, bet Daugava ir izsmiekls bez jumta

     [+] [-]

, 2021-08-02 17:23, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Skontā jau nekas nenotiek normāls, bet Daugava ir izsmiekls bez jumta
Skontā bija tak i Malme i melnkalnieši, nav jau pavisam miskaste

     [+] [-]

, 2021-08-02 18:00, pirms 3 gadiem
Salīdzināt Skonto ar Daugavu ir neiespējams. Pat tad, kad tur uzņēma Barselonu, un tauta līda pa katru caurumu un salīda daudz vairāk nekā pēc protokola bija kādā LAT - LUX vai LAT - HUN, kad tautas bija mazāk, bet savi 6-7k skatītāju, kas sēž pie laukuma un brēc, veidoja pavisam citu atmosfēru. Par Latviju - Turciju noklusēšu tad vispār pažarnieku muzejam jumts varēja nolidot. Diemžēl labākais Latvijas futbola stadions neatbilst vairāk prasībām. Lai Rīga renovē. Piķis un ambīcijas ir. Ja es pareizi noprotu Rīgai ja tiek grupu turnīrā ir ap 3 m par tikšanu un +300k ja viņi zaudē visiem ar 20:0.
Otrs interesants moments - RFS čempions. Ko darīs un kā bruņosies abas Rīgas.

     [+] [-]

, 2021-08-02 18:08, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Skontā bija tak i Malme i melnkalnieši, nav jau pavisam miskaste
Es 3 nedēlas nav bijis pat šaibu dauzīt, nebij laiks visādus joberlīgu spārdītājus vēl iet skatīt. Ar normālu es domāju ja kāda Ņūkāsla brauktu, ka agrāk bija.

     [+] [-]

, 2021-08-02 18:15, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Es 3 nedēlas nav bijis pat šaibu dauzīt, nebij laiks visādus joberlīgu spārdītājus vēl iet skatīt. Ar normālu es domāju ja kāda Ņūkāsla brauktu, ka agrāk bija.
Es dzirdēju, ka diez kas nav ar to šaibas dauzīšanu. Liela daļa nečipojās un daudziem grūtības savākt tos 20 purnus uz 1h ledu lai izmaksas būtu kaut cik ok

     [+] [-]

, 2021-08-02 18:23, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es dzirdēju, ka diez kas nav ar to šaibas dauzīšanu. Liela daļa nečipojās un daudziem grūtības savākt tos 20 purnus uz 1h ledu lai izmaksas būtu kaut cik ok
vēl jau atvaļinājumu laiks, bet kaut ko salasa. Ja 15 cilvēki, tad bez trenera vai/un paņem bezmaksas vārtsargu.
Bet principā uz rudeni visu aizklapēs un čempis visticamāk nebūs. Mēģinās taisīt čipotajiem, bet tur nesalasīs neko. Tādā ziņā dibuā, jau apnīk treniņrežīmā slidināties, apsveru domā kļušku sazāģēt un formu sadedzināt, ka nav ta nav, ibiorio

  +2 [+] [-]

, 2021-08-02 18:26, pirms 3 gadiem
Nebūs nekāda pastaiga.

1. Atceramies kāda pastaiga bija 0:1 pret Gibraltāra izlasi.
2. Maltas izlasei arī ir zaudēts pavisam nesen.
3. Hibernian ne tik sen apspēlēja Maccabi.
4. Lincoln cienīgi nospēlēja pret Cluj, kas Eiropas līgas grupu turnīrā ik pa laikam uzspēlē.
5. Red Imps ir uzvarējuši Celtic.

Baigi ātri jau Riga ieskaitīta grupu turnīrā.. Ka tikai nesanāk kā parasti.

     [+] [-]

, 2021-08-02 18:40, pirms 3 gadiem
Garais1606 rakstīja: Salīdzināt Skonto ar Daugavu ir neiespējams. Pat tad, kad tur uzņēma Barselonu, un tauta līda pa katru caurumu un salīda daudz vairāk nekā pēc protokola bija kādā LAT - LUX vai LAT - HUN, kad tautas bija mazāk, bet savi 6-7k skatītāju, kas sēž pie laukuma un brēc, veidoja pavisam citu atmosfēru. Par Latviju - Turciju noklusēšu tad vispār pažarnieku muzejam jumts varēja nolidot. Diemžēl labākais Latvijas futbola stadions neatbilst vairāk prasībām. Lai Rīga renovē. Piķis un ambīcijas ir. Ja es pareizi noprotu Rīgai ja tiek grupu turnīrā ir ap 3 m par tikšanu un +300k ja viņi zaudē visiem ar 20:0.
Otrs interesants moments - RFS čempions. Ko darīs un kā bruņosies abas Rīgas.
No vienas puses piekrītu, lai Rīga renovē (tas nekas, ka viņi jau ta daudz ir ieguldījuši) No otras - jo vairāk Riga grūž iekšā infrastruktūrā, jo vairāk LFF brauc cauri par brīvu.

     [+] [-]

, 2021-08-02 18:42, pirms 3 gadiem
Garais1606 rakstīja: Salīdzināt Skonto ar Daugavu ir neiespējams. Pat tad, kad tur uzņēma Barselonu, un tauta līda pa katru caurumu un salīda daudz vairāk nekā pēc protokola bija kādā LAT - LUX vai LAT - HUN, kad tautas bija mazāk, bet savi 6-7k skatītāju, kas sēž pie laukuma un brēc, veidoja pavisam citu atmosfēru. Par Latviju - Turciju noklusēšu tad vispār pažarnieku muzejam jumts varēja nolidot. Diemžēl labākais Latvijas futbola stadions neatbilst vairāk prasībām. Lai Rīga renovē. Piķis un ambīcijas ir. Ja es pareizi noprotu Rīgai ja tiek grupu turnīrā ir ap 3 m par tikšanu un +300k ja viņi zaudē visiem ar 20:0.
Otrs interesants moments - RFS čempions. Ko darīs un kā bruņosies abas Rīgas.
Uz turkiem nebiju. Man divas skaļākās spēles ir tai pašā ciklā pret ungāriem un pēc tam bik vēlāk pret rusņu. Grūti pēc tik ilga laika pateikt kura bija skaļāka, laikam tomēr pret rusņu.

     [+] [-]

, 2021-08-02 18:50, pirms 3 gadiem
beckham9 rakstīja: Nebūs nekāda pastaiga.

1. Atceramies kāda pastaiga bija 0:1 pret Gibraltāra izlasi.
2. Maltas izlasei arī ir zaudēts pavisam nesen.
3. Hibernian ne tik sen apspēlēja Maccabi.
4. Lincoln cienīgi nospēlēja pret Cluj, kas Eiropas līgas grupu turnīrā ik pa laikam uzspēlē.
5. Red Imps ir uzvarējuši Celtic.

Baigi ātri jau Riga ieskaitīta grupu turnīrā.. Ka tikai nesanāk kā parasti.
Nevajadzētu jaukt 2 dažādas lietas - izlasi un klubu, tā kā visi stāsti par to, ko sadarīja/nesadarīja izlase ir lieki. Tas, ka tu atzīmē klubu sasniegumus - tas jau ir vērtīģi. Un piekrītu, daži par ātru ceļ RFC grupu turnīrā. Ne reizi vien lv klubi ir zaudējuši arī vājākām komandām...

  +1 [+] [-]

, 2021-08-02 19:02, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Uz turkiem nebiju. Man divas skaļākās spēles ir tai pašā ciklā pret ungāriem un pēc tam bik vēlāk pret rusņu. Grūti pēc tik ilga laika pateikt kura bija skaļāka, laikam tomēr pret rusņu.
Uz turkiem bija tikt veiksme)) Un labākais bija ar kādiem mūļiem tie turki, kuri jau bija Eiropā, Skontiku atstāja. Bija auksts un riebīgs laiks, bet viņi gāja ar sejām, ka tas ir sīks negadījums. Pagāja īss laiks)) Uz Krieviem nebiju, bet ša nu kā manas labākās atmiņas dzīvē Jāņi Portugālē, lai tas bija kāsiens, bet tomēr cīņa ar Čehiem, niča ar fričiem bija tā vērts.

     [+] [-]

, 2021-08-02 19:08, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: No vienas puses piekrītu, lai Rīga renovē (tas nekas, ka viņi jau ta daudz ir ieguldījuši) No otras - jo vairāk Riga grūž iekšā infrastruktūrā, jo vairāk LFF brauc cauri par brīvu.
Mums ir citi varianti? Lai grūž FRS, tas ir Ļaškas klubs. Lai izbūvē stadiku Pārdavā. Un tad būtu smuki. Divi krasti, divi grandi, divi labi stadioni. Citādi Arkādijā es sav laik vel Kožanij Mjač spēlēju, bet pret tīni Cauņu pa amatietiem skraidījām daudz labākos apstākļos.

     [+] [-]

, 2021-08-02 19:10, pirms 3 gadiem
Beidzot jātiek grupu turnīrā! Uz priekšu!!!

     [+] [-]

, 2021-08-02 19:13, pirms 3 gadiem
Garais1606 rakstīja: Mums ir citi varianti? Lai grūž FRS, tas ir Ļaškas klubs. Lai izbūvē stadiku Pārdavā. Un tad būtu smuki. Divi krasti, divi grandi, divi labi stadioni. Citādi Arkādijā es sav laik vel Kožanij Mjač spēlēju, bet pret tīni Cauņu pa amatietiem skraidījām daudz labākos apstākļos.
LFF ir biezākā federācija LV. Katru gadu saņem smukus citronus no FIFA/UEFA. Cik jau stadionu proejtki nav nogremdēti, paši gandrīž palika vispār bez stadiona izlasei - kamēr Riga kaut ko dara, tikmēr bez maz uz viņu rēķina brauc, ministriju rēķina brauc. Visa kā tikai ne uz pašiem sava. Lai LFF izbūvē stadionu izlasei. Jo paļauties uz variantu mauksim kāda kluba stadionā - nu lv tas ir risks. Sataisīs LNK lielos sūdus un pazudīs lielais piķis un RFS aizies nebūtībā/paliks par sūdiņu. Apniks krievam grūst miljonus Rīgā - Riga pazudīs momentā.
1 2 41 komentārs