Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:117, Did:0, useCase: 3

Pēc 1. puslaika: "Skonto" - "Blackpool" 3:0

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Pēc 1. puslaika: "Skonto" - "Blackpool" 3:0
Gatis Kalniņš
Foto: www.lff.lv

Šobrīd "Skonto" stadionā notiek pārbaudes spēle futbolā. Pēc pirmā puslaika laukuma saimniece "Skonto" ir vadībā ar 3:0 pret Anglijas Čempionāta vienību "Blackpool". Gatis Kalniņš rīdzinieku rindās jau guvis divus vārtus, kā arī nopelnījis 11 metru soda sitienu, kuru realizēja Marians Pahars.

"Skonto" sastāvā pieteikti divi spēlētāji, kas mēģinās sevi pierādīt kluba trenerim Polam Ešvortam - FK "Rīgas" futbolists Roberts Mežeckis, kā arī lietuvietis Edgaras Jaunkauskas, kurš šobrīd ir bez kluba, bet savulaik pārstāvējis "Porto", triumfējot arī Čempionu līgā. Tiesa, ne Mežeckis, ne Jankauskas pamatsastāvā nav izgājuši.

"Blackpool" šodien spēlē praktiski ar labāko sastāvu. Blekpūles komandā uz pārbaudi esošais latviešu futbolists Baikovs pagaidām palicis rezervē.

Spēles, kuru noraugās aptuveni 1500 skatītāju, pirmo daļu labāk aizvadīja "Skonto" futbolisti. 2. minūtē no 18 metriem labs raidījums padevās Aleksejam Višņakovam, taču lielisks bija "Blackpool" vārtsargs. 7. minūtē par parupju grūstīšanos abpusēju dzelteno kartīti saņēma Semjonovs un Makfī.

19. minūtē labākā iespēja bija Blekpūlei. Tās uzbrucējs Makabba izgāja viens pret vienu ar "Skonto" vārtsargu, taču no aizmugures piesteidzās Golubevs, bloķējot sitienu. 27. minūtē pēc Višņakova piespēles Perepļotkinam rīdzinieki guva pirmos vārtus, taču aizmugures dēļ tos neieskaitīja.

29. minūtē uz tablo 1:0 tomēr iedegās. Višņakovs piespēlēja uz tālo stabu Kalniņam, un Gatis raidīja bumbu vārtos. "Blackpool" metās atspēlēties, taču uzreiz ielaida otros vārtus - "Skonto" pretuzbrukumā Višņakovs piespēlēja Kalniņam, kuru pagrūda mugurā, un tiesnesis nozīmēja 11 metru soda sitienu. Pendeli pārliecinoši realizēja Pahars. 2:0.

Pēdējās 15 puslaika minūtēs notika bumbošanās, bez sakarīgiem uzbrukumiem, tomēr 44. minūtē "Skonto" izdevās panākt 3:0. Rīdzinieku izpildījumā sekoja tāla piespēle, un Kalniņš spēja aizmukt no aizsarga, iziet viens pret vienu ar vārtsargu un pamest viņam bumbu garām.

Pēc 1. puslaika "Skonto" - "Blackpool" 3:0

"Skonto": Doroševs, Golubevs, Smirnovs, Gamezardašvili, Todeskato, Višņakovs, Pahars, Semjonovs (Kozlovs), Kalniņš, Morozs, Perepļotkins.
"Blackpool": Gilks, Barker, Evatt, Broomes, Green, Southern, Wright, Fox, Makfī (nomainīts ar spēlētāju, kurš iziet pārbaudi), Kabba, Baptiste.

 +14 [+] [-]

, 2008-07-15 18:53, pirms 17 gadiem
Blackpool

 +11 [+] [-]

, 2008-07-15 18:53, pirms 17 gadiem
Ev
muusu LMT ir stipraaka par anglu otro liigu vismaz daleji WOW

 +11 [+] [-]

, 2008-07-15 18:54, pirms 17 gadiem
Britiem, protams, tagad nav sezona, bet vienalga rēcīgi

 +14 [+] [-]

, 2008-07-15 18:54, pirms 17 gadiem
Paharu gan jau ka zin visi un Paharam pret britiem ir iipash kaifs speeleet

  -2 [+] [-]

, 2008-07-15 18:54, pirms 17 gadiem
Kaut kāda bumbas paspārdīšana atkal, būs 3-3 beigās...

  +3 [+] [-]

, 2008-07-15 18:55, pirms 17 gadiem
nu nez kāds šiem sastāvs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2008-07-15 18:55, pirms 17 gadiem
Kalnins atbraucis no Coca cola treninjiem un jau sit blekpuuli luptaas

 +13 [+] [-]

, 2008-07-15 18:56, pirms 17 gadiem
Izskatās, ka Kalniņš grib spēlēt Blackpoolē !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-07-15 18:58, pirms 17 gadiem
Nikis rakstīja: Tak Blackpool ne tuvu nav tas optimālais sastāvs.

kada starpiba tapat Blackpool

  -2 [+] [-]

, 2008-07-15 18:58, pirms 17 gadiem
ma4o rakstīja: Ev
muusu LMT ir stipraaka par anglu otro liigu vismaz daleji WOW

idiņs esi psc,kur tādi cirvji šeit ņemas!!!

 +12 [+] [-]

, 2008-07-15 18:59, pirms 17 gadiem
bem320 rakstīja: Izskatās, ka Kalniņš grib spēlēt Blackpoolē !!!

Izskatās Blackpoolei vajag vienu glābēju latvieti, Gorkša vietā...

 +12 [+] [-]

, 2008-07-15 18:59, pirms 17 gadiem
oo, tiekas divi mūsu klubi...

     [+] [-]

, 2008-07-15 19:00, pirms 17 gadiem
refresh rakstīja: idiņs esi psc,kur tādi cirvji šeit ņemas!!!


apsties rezultaatu

  +3 [+] [-]

, 2008-07-15 19:01, pirms 17 gadiem
ma4o rakstīja: Ev
muusu LMT ir stipraaka par anglu otro liigu vismaz daleji WOW



tā ir tikai un vienīgi pārbaudes spēle.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 19:02, pirms 17 gadiem
fearangel rakstīja: tā ir tikai un vienīgi pārbaudes spēle.


nu vienalga

  +3 [+] [-]

, 2008-07-15 19:02, pirms 17 gadiem
Labs

  +5 [+] [-]

, 2008-07-15 19:03, pirms 17 gadiem
Lieliski

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 19:05, pirms 17 gadiem
un Kalniņš spēja aizmukt no aizsarga, iziet viens pret vienu ar vārtsargu un pamest viņam bumbu garām.
Khmmm... normālos apstākļos, normālā spēlē šādi brīnumi nekad nenotiktu.
Slēpts komentārs: refresh

  +5 [+] [-]

, 2008-07-15 19:06, pirms 17 gadiem
Blackpoole padomās, ja jau viņu aizsargs var tik daudz iesist, tad jau uzbrucējs iesitīs divreiz vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:10, pirms 17 gadiem
nu jā... un saka ka Coca cola championship ir galvas tiesu pārāks nekā LMT virslīga...
Kalniņš laikam baigi satrenējies Anglijā...
Slēpts komentārs: refresh

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 19:10, pirms 17 gadiem
Alusvēders rakstīja: izlasi rakstu!

Diemzzeel neprot lasiit... Redz tikai to ko grib redzeet...

  +3 [+] [-]

, 2008-07-15 19:10, pirms 17 gadiem
Visa spēle caur Kalniņu? Interesanti jau, bet galvenais, ka sanāk. Bet Bleackpūles menedžments jau nav dumji, noteikti paskatīsies, vai arī Latvijas čempionātā Kalniņš kaut ko spēj, bet līdz šim laikam ne īpaši.

  +3 [+] [-]

, 2008-07-15 19:11, pirms 17 gadiem
refresh rakstīja: es muļķības nelasu!

Tad varbuut arii neraksti... Mulkkjiibas...

  -3 [+] [-]

, 2008-07-15 19:11, pirms 17 gadiem
refresh rakstīja: kāda starpība kāds rezultāts!par spēku samēru starp LMT virslīgu un Coca Cola Championship nemaz nevar iet runas!Un gan jau Blackpool nav tajā stiprākajā sastāva un nav viņiem tas mērķis šeit visus uzvarēt.Varbūt viņi jaunos pārbauda!A tu jau sāc te mētāt tādas diagnozes!!!



Piekriitu! un ja veel taa ir pirmaa speele, kops holiday's, tad veel jo vairaak piekriitu! un vispaar jopcik - mums iet sezona pilnaa sparaa, bet vinjiem? knapi kaajas atsaak vilkt!
+ gan jau ka speelee, kaa iedomiigas zurkas!


taa kaa - nekaadu paarsteigumu!
p.s. ja shii buutu Coca-Cola Championship speele, nevis tas, kas ir, tad sorry - Skonto dabuutu smagi ieksaas... piedodiet, bet taa nu tas ir!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:13, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: Piekriitu! un ja veel taa ir pirmaa speele, kops holiday's, tad veel jo vairaak piekriitu! un vispaar jopcik - mums iet sezona pilnaa sparaa, bet vinjiem? knapi kaajas atsaak vilkt!
+ gan jau ka speelee, kaa iedomiigas zurkas!


taa kaa - nekaadu paarsteigumu!
p.s. ja shii buutu Coca-Cola Championship speele, nevis tas, kas ir, tad sorry - Skonto dabuutu smagi ieksaas... piedodiet, bet taa nu tas ir!

BRAALJI???

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 19:16, pirms 17 gadiem
viedoklis rakstīja: "Blackpool" šodien spēlē praktiski ar labāko sastāvu.
LASIIT PROTI??? Klauns...



cik naivam jaabuut, lai... prieks kam, tad taa speele saucaas pre season friendly? PRE SEASON friendly! taapeec, ka taa ir pirmssezona un Blackpool nav ne tuvu tajaa labaakajaa formaa! taapeec, ka ir tikai nesen atsaakusi treninjus (kameer muuseejie kapaa pilnos apgriezienos!)
tici man - ir bijusi veel "lielaaki" klubi, ar veel skaljaakiem uzvaardiem, kuri pakaas un smagi pakaas savas pirmaas pirmssezonas speeles daauuuuudz vaajaakiem pretiniekiem, kaa Skonto...

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:18, pirms 17 gadiem
viedoklis rakstīja: BRAALJI???



Ilmaari!


kas tu muus ar refresh? nav nekaadas radnieciibas.. saskan tikai uzskati par sho teemu! that's all!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:20, pirms 17 gadiem
blackpoolfc.premiumtv.co.uk: Report | Blackpool | Match
kaut vai šo sastāvu salīdzinat ar šodienas nu ir daži no labākā,bet ne jau labākais sastāvs.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:22, pirms 17 gadiem
--> refresh

Ir 4 no pag.sezonas pamatsastāva + 4 jaunpienācēji, kuri arī noteikti ne jau nu rezervei pirkti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-15 19:24, pirms 17 gadiem
negribu jau nevienu apbižot tik nesaprotu to uzpūtību MĒS UZVARAM BLACKPOOL labāko sastāvu tātad Skonto var saukties par Premieship komandu un Lmt V. ir spēcīgāka par Coca Cola Championship.

  +4 [+] [-]

, 2008-07-15 19:24, pirms 17 gadiem
Ja atceros tad Kaspars Gorkšs intervijā izteicās, ka Ventspils un LM mierigi varētu spēlēt coca cola čempionātā - būtu kaut kur tabulā pa vidu + -. Tā kā nevajag par to līmeni. Gan jau Skonto arī varētu.
refresh rakstīja: kāda starpība kāds rezultāts!par spēku samēru starp LMT virslīgu un Coca Cola Championship nemaz nevar iet runas!Un gan jau Blackpool nav tajā stiprākajā sastāva un nav viņiem tas mērķis šeit visus uzvarēt.Varbūt viņi jaunos pārbauda!A tu jau sāc te mētāt tādas diagnozes!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:25, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: --> refresh

Ir 4 no pag.sezonas pamatsastāva + 4 jaunpienācēji, kuri arī noteikti ne jau nu rezervei pirkti.

ir ir,bet nedrīkst to saukt par labāko sastāvu vizsmaz man tā škiet,ka jaunajiem vel jāiespēlējas un jāieiet spēlē!

  -2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:27, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: --> refresh

Ir 4 no pag.sezonas pamatsastāva + 4 jaunpienācēji, kuri arī noteikti ne jau nu rezervei pirkti.



par tiem jaunpienaaceejiem - arii taadiem vajadziigs laiks, lai ieietu komandaa!
ak tad 4 no pamat11 speelee! tad nu gan saakumsastaavs! + veel viss tas, ko ieprieks jau piemineeju - no suprise about that scoresheet!

nolaidieties tacu vienreiz uz zemes - Virsliiga nu toc nav labaaka par Coca-Cola Championship!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 19:32, pirms 17 gadiem
miinusa liceejam buutu arii kas sakaams, vai arii tomeer vinjs buutu piekaapies? ja ir, tad splauj aaraa!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:38, pirms 17 gadiem
Gunner, Blackpool tik tikko noturējās līgā un loģiski, ka klubs nolēma pastiprināt sastāvu, redzot cik smagi ar patreizējo. Tāpēc tas skaitlis "4" nav objektīvs. Daudzi no pag.gada sastāva nemaz vairs neatbilst Blackpool vadības uzskatam par to, kāda līmeņa spēlētājam jābūt pamatsastāvā. Jaunajā sezonā šodienas pamatsastāvs visdrīzāk būs diezgan tuvs šodien redzētajam.

Bet par saspēlētību ar jaunpienācējiem + starpsezonu periodu (atšķirībā no Skonto), protams, piekrītu.

Kopumā līmeņu atšķirība nav tik liela. Vienkārši Anglijā infrastruktūra, futbola popularitāte kā tāda, menedžments utt ir daudz augstākā līmenī. Latvijas futbolistiem grūtākais ir "ieplūst" šajā futbolā (tb tikt pie iespējas pierādīt sevi) nevis sasniegt, piem., Championship līmeni. Līmenis ta ir, bet nav iespēju izsisties...

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 19:39, pirms 17 gadiem
Atkal varēs atrunāties ar tikko kopā sanākšanu,nākošgad lai spēlē ar Latvijas pirmās līgas komandām,jo tāds ir viņu līmenis sezonas pirmajā kopā sanākšanas reizē.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:40, pirms 17 gadiem
Stapr citu, ir jau 4:0... pēc spēles būs apraksts.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:41, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Gunner, Blackpool tik tikko noturējās līgā un loģiski, ka klubs nolēma pastiprināt sastāvu, redzot cik smagi ar patreizējo. Tāpēc tas skaitlis "4" nav objektīvs. Daudzi no pag.gada sastāva nemaz vairs neatbilst Blackpool vadības uzskatam par to, kāda līmeņa spēlētājam jābūt pamatsastāvā. Jaunajā sezonā šodienas pamatsastāvs visdrīzāk būs diezgan tuvs šodien redzētajam.

Bet par saspēlētību ar jaunpienācējiem + starpsezonu periodu (atšķirībā no Skonto), protams, piekrītu.

Kopumā līmeņu atšķirība nav tik liela. Vienkārši Anglijā infrastruktūra, futbola popularitāte kā tāda, menedžments utt ir daudz augstākā līmenī. Latvijas futbolistiem grūtākais ir "ieplūst" šajā futbolā (tb tikt pie iespējas pierādīt sevi) nevis sasniegt, piem., Championship līmeni. Līmenis ta ir, bet nav iespēju izsisties...

nu vai šie jaunie atbilst un vai Blackpool vispār noturēsies līgā to redzēsim sezonā!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 19:42, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Stapr citu, ir jau 4:0... pēc spēles būs apraksts.



nu jau kljuust smiekliigi... par to tavu iepriekseejo komentaaru - komanda nav iespeeleeta, speeleetaaji nav ne tuvu savaa labaakajaa fiziskajaa formaa + varbuut pat speelee mazliet iedomiigi, kaa sajutusies daudz varenaaki - manupraat sho visu saliekot kopaa, izveidojas shaads rezultaats!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:44, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: komanda nav iespeeleeta, speeleetaaji nav ne tuvu savaa labaakajaa fiziskajaa formaa + varbuut pat speelee mazliet iedomiigi, kaa sajutusies daudz varenaaki - manupraat sho visu saliekot kopaa, izveidojas shaads rezultaats!

Šim piekrītu, bet nepiekrītu par sastāviem (tjip Skonto labākie spēlē, bet Blackpool rezervisti vai jaunieši - tā gan nav)

     [+] [-]

, 2008-07-15 19:48, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Šim piekrītu, bet nepiekrītu par sastāviem (tjip Skonto labākie spēlē, bet Blackpool rezervisti vai jaunieši - tā gan nav)



nebiju neko domaajis, par rezervistiem vai jauniesiem - jaunas sejas, jaunaa klubaa, jaatrod tacu savs conection savaa starpaa! nav jau Chelsea, kuras speelees uz laukuma var atrasties 11 individuaali speeleetaaji, nevis komanda!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:49, pirms 17 gadiem
refresh rakstīja: idiņs esi psc,kur tādi cirvji šeit ņemas!!!

briivlaiks...

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 19:54, pirms 17 gadiem
ma4o rakstīja: Ev
muusu LMT ir stipraaka par anglu otro liigu vismaz daleji WOW

a Grebis savu laik baiģi lielīja 4 vai 5 Anglijas līgas līmeni, neatceros

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 19:56, pirms 17 gadiem
Negaidīts pārsvars, malači! Nav nemaz ta virslīga mums zeme metama, jo ja pec puses liekam Blackpool, kuri spēlē tik apt kā labākajā virknējumā!!! Ok, mums sezona jau sen iet un angļi tik gatavojas, bet tomēr!
1500 skatītāji

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 20:06, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: par tiem jaunpienaaceejiem - arii taadiem vajadziigs laiks, lai ieietu komandaa!
ak tad 4 no pamat11 speelee! tad nu gan saakumsastaavs! + veel viss tas, ko ieprieks jau piemineeju - no suprise about that scoresheet!

nolaidieties tacu vienreiz uz zemes - Virsliiga nu toc nav labaaka par Coca-Cola Championship!

par top komandām nav, bet par lejasgala gan ir.

     [+] [-]

, 2008-07-15 21:27, pirms 17 gadiem
Labs! Musejie liek!