Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Manchester City" mazākumā sakauj "Southampton"

Andris Mednis
Andris Mednis

"Manchester City" mazākumā sakauj "Southampton"
"Manchester City" spēlētāji pēc vārtu guvuma
Foto: AP/Scanpix

Šodien plkst. 15:30 Anglijas Premjerlīgā tika aizvadīta viena no intriģējošākajām 13. kārtas spēlēm, kurā "Southampton" uzņēma čempionvienību "Manchester City". Otrajā puslaikā viesi nodemonstrēja savu meistarības pārsvaru, gūstot trīs bezatbildes vārtus un izcīnot pārliecinošu uzvaru pat neskatoties uz to, ka pēdējās 15 minūtes aizvadīja mazākumā.

"Southampton" šodien uzsāka trīs smagu spēļu sēriju, kurā astoņu dienu laikā nāksies cīnīties savā laukumā ar abiem Mančestras klubiem, kā arī izbraukumā Londonā pret "Arsenal". Tieši šajos mačos varēs iegūt plašāku priekšstatu par to, cik pamatota ir Ronalda Kūmana vadītās komandas augstā pozīcija turnīra tabulā. Interesanti, ka "Manchester City" nebija spējuši izcīnīt uzvaru "St. Mary's Stadium" zālājā pēdējās trijās abu komandu tikšanās reizēs, ko noteikti Manuela Pelegrini vadītā komanda vēlējās pārtraukt.

Kā jau varēja prognozēt, no pirmajām cīņas minūtēm viesi vairāk kontrolēja bumbu, dominēja laukumā, kamēr mājinieki centās atbildēt ar pretuzbrukumiem. Mančestriešu pārsvars gan neko nedeva uzbrukumu noslēgumus, jo reālas iespējas pārspēt Freizeru Forsteru. Toties "Southampton" 21. minūtē bija ļoti tuvu vārtu guvumam, kad Graciāno Pele un pēc tam arī Dušans Tadičs, no teicamām pozīcijām nespēja dabūt bumbu garām Džo Hārtam. 30. minūtē beidzot bīstams uzbrukums padevās arī viesiem, bet pēc Stevana Jovetiča sitiena bumbu uz vārtu līnijas apturēja aizsargs Tobijs Alderveirelds. Šīs arī palika vienīgās iespējas pirmajā puslaikā gūt vārtus, līdz ar to komandas atpūtā devās rezultāta tablo rādot nulles.

Uzreiz pēc pārtraukuma Kūmans veica spēlētāju maiņu, viena no komandas līderiem Morgana Šnaiderlina vietā laukumā sūtot aizsargu Maju Jošidu. Otrā puslaika sākumā svētie izveidoja pāris uzbrukumus, kurus pabeidza ar tālsitieniem, bet 51. minūtē zaudēja vārtus, kad pēc Serhio Agvero piespēles Jaja Turē ar spēcīgu sitienu raidīja bumbu tīklā (0:1). Mājiniekiem vairs nekas cits neatlika kā drosmīgāk doties pretinieku laukuma pusē, bet mančestrieši bez lielām problēmām tika galā ar daudzajiem centrējumiem soda laukumā.

74. minūtē viesi palika mazākumā, kad pēc Turē kļūdas Eliakims Mangalā centās glābt situāciju, pārkāpa noteikumus pret Šeinu Longu, par ko saņēma otro brīdinājumu un noraidījumu. Tas gan netraucēja "City" nostiprināt vadību 80. minūtē, kad Frenks Lempards precīzi trāpīja bumbu kreisajā apakšējā stūrī (0:2). Kaut arī "Southampton" pēc inerces turpināja uzbrukt, bija grūti iedomāties ka viesi nenoturēs iegūto pārsvaru. Turklāt 84. minūtē Agvero nerealizēja tīru izgājienu vienatnē pret vārtsargu, kad Forsters izglāba komandu no trešo vārtu zaudējuma. Tomēr 88. minūtē arī vārtsargs nebija glābējs pēc Gaela Klišī raidītās bumbas (0:3). Līdz ar to "Manchester City" pakāpās uz otro pozīciju turnīra tabulā, apsteidzot šīs dienas pretinieci.

Anglijas Premjerlīgas 13. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
29.11.14:45WBA - Arsenal0:1 (0:0)Velbeks 60'
29.11.17:00Man United - Hull3:0 (2:0)Smolings 16' Rūnijs 42' van Pērsijs 66'
29.11.17:00Liverpool - Stoke1:0 (0:0)Džonsons 85'
29.11.17:00West Ham - Newcastle1:0 (0:0)Kresvels 56'
29.11.17:00Swansea - Crystal Palace1:1 (1:1)Bonī 15'(11m) - Jedinaks 25'(11m)
29.11.17:00Burnley - Aston Villa1:1 (0:1)Ingss 87'(11m) - Kouls 37'
29.11.17:00QPR - Leicester3:2 (2:1)Morgans 37'(s.v.) Fērs 45' Ostins 73' - Kambjaso 4' Šlups 67'
29.11.19:30Sunderland - Chelsea0:0
30.11.15:30Southampton - Man City0:3 (0:0)Turē 51' Lempards 80' Klišī 88'
30.11.18:00Tottenham - Everton

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Chelsea13103030:1133
2.Man City1383227:1327
3.Southampton1382324:926
4.Man United1364322:1522
5.West Ham1363421:1621
6.Arsenal1355321:1520
7.Swansea1354417:1419
8.Newcastle1354414:1619
9.Everton1245322:1917
10.Tottenham1252516:1717
11.Liverpool1352616:1817
12.Stoke1343613:1615
13.Sunderland1328312:1914
14.Crystal Palace1334618:2213
15.West Brom1334613:1813
16.Aston Villa133467:1813
17.Hull1325614:2011
18.QPR1332814:2511
19.Burnley132569:2111
20.Leicester1324713:2110

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSk
1.S.AgveroMan City12
2.D.KoštaChelsea11
3.A.SančessArsenal8
4.S.BerahinoWest Brom7
Č.OstinsQPR7
6.G.PeleSouthampton6
D.SakoWest Ham6
N.ČadliTottenham6
V.BonīSwansea6

Izmantotie resursi:
Football Statistics | Football Live Scores |...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-30 21:28, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Everton vai Totenhema un čempionu līga? beidz! Tot ir talantīga komanda, bet vēl nav laiks, iespējams tāds nepienāks vēl ilgi! Jo viņi nespēj izmantot tieši sev atvēlēto laiku! Everton kā ierasts savam ritmam!
Bet par ceturto vietu noteikti sitīsies MU ar Arsenal! Iespējams ( un ceru ) ka arī Liverpool!
No gadu uz gadu pa to smejas, bet nu pagassezon Everton lika panervozet Arsenalam, un ja nemaldos, vai tik nebija, kads rekords, ieguto punktu skaits ar ko neiklust 4niekaa.

Ja pareizi saprotu, tad shogad EL uzvaretaji tiek CL, Eriksens ar izteicas, ka merkis ir ieklut CL nakamgad, vai caur ligu, vai EL. Kapec, lai Evertona nevaretu EL pacelt? Grupa paradija, ka majas var mierigi parbraukt pari Fra un Vacijas top klubiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-11-30 21:40, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Valdi Bērziņ, kā saprotu tu itkā esi žurnālists, vai neesi dzirdējis par neitralitāti? Autoram,ja tu pretendē uz tādu statusu, nevajadzētu rakstīt sīkā heitera tekstus.
Kas par muļķībām?
1kārt, nerakstu par Premjerlīgu jau ļoti sen, varu mierīgi izteikt savu viedokli.
2kārt, kāda heitošana? Lūdzu, konkrētus piemērus.

Ja domā par City, tad tas patiešām ir mākslīgi izveidots klubs, tas nevienam nav noslēpums - Premjerlīgas tituli būtībā tika nopirkti. Chelsea ir līdzīgs stāsts, taču ne tik izteikts gadījums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-30 22:13, pirms 10 gadiem
NunoGomes rakstīja: No gadu uz gadu pa to smejas, bet nu pagassezon Everton lika panervozet Arsenalam, un ja nemaldos, vai tik nebija, kads rekords, ieguto punktu skaits ar ko neiklust 4niekaa.

Ja pareizi saprotu, tad shogad EL uzvaretaji tiek CL, Eriksens ar izteicas, ka merkis ir ieklut CL nakamgad, vai caur ligu, vai EL. Kapec, lai Evertona nevaretu EL pacelt? Grupa paradija, ka majas var mierigi parbraukt pari Fra un Vacijas top klubiem.
Piekrītu.
Anglijas klubi, patiešām vēloties cienīgi nospēlēt (jo nav jau nekāda finansiāla rakstura prieka EL spēlēt), Eiropas Līgā var būt spēks.
Lai arī kā te smīkņās, bet šobrīd tas arī, līdz šim, ir parādīts

     [+] [-]

, 2014-11-30 22:19, pirms 10 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Kas par muļķībām?
1kārt, nerakstu par Premjerlīgu jau ļoti sen, varu mierīgi izteikt savu viedokli.
2kārt, kāda heitošana? Lūdzu, konkrētus piemērus.

Ja domā par City, tad tas patiešām ir mākslīgi izveidots klubs, tas nevienam nav noslēpums - Premjerlīgas tituli būtībā tika nopirkti. Chelsea ir līdzīgs stāsts, taču ne tik izteikts gadījums.
Nedaudz precīzāk gan izsakies.
Mākslīgi padarīti par Pasaules top of the pop klubiem tiešām, gan Manchester City, gan Chelsea ir, jo arī Chelsea bija tikai viens no Anglijas vadošajiem klubiem, bet ne super grands. Kaut kas līdzīgs Tottenham.

Bet nedrīkst to jaukt ar terminu "Mākslīgi izveidots klubs" un attiecināt to uz klubiem ar principā, tikpat ilgu, vai pat ilgāku vēsturi kā Real Madrid un citiem jau izsenis top klubiem

  +1 [+] [-]

, 2014-11-30 22:23, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Mākslīgi izveidots klubs bija Kuldīgas Venta

pat Rīgas Dinamo nebija mākslīgi izveidots, jo faktiski tas ir pēctecis PSRS laika RD.

un Man City ar 100 gadu stāžu nosaukt par mākslīgu, tur vajag īpašu gudrību
Tādā gadījumā, katrs jauns, nesen izveidots klubs ir mākslīgi radīts.

Bet kāda tur ir atšķirība?
Kāda atšķirība sporta funkcionāriem un biznesmeņiem savas intereses attīstīt caur jau esošiem superklubiem, nopērkot tos, vai nopērkot līdz tam ne tik spēcīgu klubu, vai radot pavisam jaunu vienību?
Tas trešais variants man pat liekas sakarīgākais no visiem.

  -3 [+] [-]

, 2014-11-30 22:35, pirms 10 gadiem
Valdi, vai Tu zini cik transfēriem tērē Real, Barca, MU un Bayern. Vai Real arī nopirka CL? City ir klubs ar vairāk kā 100 gadu vēsturi, uz tā spēlēm, pat, kad tas bija shit nāca regulāri pāri 30 k skatītāju, bet Main Road vecajos laikos virs 60. Klubam ir viskielākais atbalsts Mančestrā un tā fani par to fano jau vairākās paaudēs (kā jau par daudziem britu klibiem). Mākslīgs un apribežots ar klišejām ir tavs priekštats par futbola klubu atbalstīšanas kultūru.

     [+] [-]

, 2014-11-30 22:37, pirms 10 gadiem
Jā nu tā Eiropas līga protams ir ieguvusi tagad kaut kādu prestižu līdz ar ČL vietas izspēli. Ir vērts pacīnīties ja ir skaidrs, ka caur čempionātu tur tāpat netikt. Jo divām frontēm Evertonai spēka (lasi sastāva) nepietiks. Bet man jau gan liekas, ka Everton drīzāk varētu spert soli uz priekšu un šosezon vēl reālāk pacīnīties par ceturto vietu. Pool, Arsenal, Spurs, arī MU, šogad galīgi neizskatās no pilnīgi cita plaukta. Pārāk jau nu slidens tas EL kausa izcīņas ceļš, viena neveiksmīga epizode un viss darbs un sezonas plāni vējā. Čempionātā tomēr kļūdas iespējams izlabot.

Tottenham fani noteikti vēl tagad nolād Vilašu-Boašu par to, ka viņš divas sezonas iepriekš pilnīgi nepamatoti nodzenāja pamatsastāvu EL un beigās palaida Arsenal ceturtajā vietā. Būtu spēlējuši ČL, varbūt pat Beilu vismaz uz vēl vienu sezonu noturētu.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-30 22:49, pirms 10 gadiem
Jā nu City ir tik milzīgs atbalsts Mančestrā, ka uz ČL spēlēm jātirgo divas biļetes par vienas cenu lai vismaz kaut kā aizpildītu Emptyhad tribīnes

  +1 [+] [-]

, 2014-11-30 22:53, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Valdi, vai Tu zini cik transfēriem tērē Real, Barca, MU un Bayern. Vai Real arī nopirka CL? City ir klubs ar vairāk kā 100 gadu vēsturi, uz tā spēlēm, pat, kad tas bija shit nāca regulāri pāri 30 k skatītāju, bet Main Road vecajos laikos virs 60. Klubam ir viskielākais atbalsts Mančestrā un tā fani par to fano jau vairākās paaudēs (kā jau par daudziem britu klibiem). Mākslīgs un apribežots ar klišejām ir tavs priekštats par futbola klubu atbalstīšanas kultūru.
It īpaši Latvijā un Krievijā Čelšai ir ļoti daudz fanu kopš labi zināma laika. City ārpus Mančestras - tas pats stāsts.

Par transfēriem. Konkrēti - Anglijā tagad visi spiesti pārmaksāt un šķērdēties, ja grib tikt augšā, jo 2 klubi pamatīgi sačakarēja tirgu. Pirms Romāna un arābu ierašanās tā nebija, lai gan arī tad MU šad un tad izlika iespaidīgas summas. Jaunākie mākslīgo klubu fani jau to nevar nemaz zināt, bet MU pirms daudziem gadiem PL pacēla ar savas akadēmijas jauniešiem. Tagad nekas tāds nav iespējams.

Real ČL nenopirka, Premjerlīgas dārgākais futbolists viņiem to novinnēja. Par Real - viņi tak izsenis pērk galacticos par milzīgām naudām, bet ČL ļoti ilgi nevarēja uzvarēt.

Bet, atgriežoties pie Premjerlīgas, tur ir skaidrs kā diena - City Premjerlīgā bija viduvējības pirms šeihiem. Te nav runa par vēsturi, Premjerlīgas ērā tā ir mākslīgi izveidota komanda. Ar tagadējo sastāvu jebkurš viduvēja līmeņa treneris Premjerlīgu paņemtu. Šogad konkurences sakarā viena būtiska izmaiņa ir 2 Chelsea pirkumi - Košta un Fransesks. Žuzē brigādei tagad visās līnijās ir ļoti laba līmeņa spēlētāji, pagājušajā gadā nebija uzbrucēja.

     [+] [-]

, 2014-11-30 23:12, pirms 10 gadiem
NunoGomes rakstīja: Everton ar Totenhemu gan jau meginas kvalificeties CL, caur EL, tapatas ja Poole nolazosies grupa, ar sitisies pa EL, es vismaz ta domaju =D Taka gluzi 4.vieta veel negarantes vietu CL.
Ja Everton vai Tottenham uzvar EL, bet netiek top4 PL, angļiem nakamā gada ČL tiek 5 vietas.

     [+] [-]

, 2014-11-30 23:22, pirms 10 gadiem
Aba, varbūt tas ir tāpēc, ka City fani nav sajūsmā par kartalizēto un korumēto UEFA ar viņas supr godīgo FPP un ir ignore uz to turnīru daudziem?
Bet saukt stadionu par Emptihad ir tas pats, kas saukt OT par Old Toilet. Paskaties apneklētības statistiku EPL, pirms najezdiem. Starp citu OT tiešām smird pēc urīna, jo futbola fani nevienmēr izvēlas wc.

     [+] [-]

, 2014-11-30 23:22, pirms 10 gadiem
nerevar rakstīja: Ja Everton vai Tottenham uzvar EL, bet netiek top4 PL, angļiem nakamā gada ČL tiek 5 vietas.
Kurā brīdī tāds fakts noticis? Esmu laikam kko palaidis garām

Abas šīs komandas var uzvarēt EL, grupu turnīrs pārvarēts visai viegli, bet jāatzīst, ka izšķirošās spēles vēl tik priekšā.

     [+] [-]

, 2014-11-30 23:31, pirms 10 gadiem
Valdi, varbūt tu nezini, bet pačeko cik reizes MU laboja EPL transfēru rekordus. Arī MU sastāvā , kurā bija akadēmijas spēlētāji bija ļoti dārgi pirkumi- Rio, Verons utt.
Vai Real to spēlētāju no EPL kluba nenopirka par milzīgu naudu? Tā nu gan ir atšķirība, ka viņi iepērkas jau sen, vai tad tas nav vēl sliktāk?
Neviens taču neapgalvo, ka City agrāk bija grandi, bet vēsture jau nenozīmē tikai titulus. Un, ko nozīmē mākslīgi,tad jebkura komanda, kura pērk spēlētājus par lielām summām ir mākslīga.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-30 23:52, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Valdi, varbūt tu nezini, bet pačeko cik reizes MU laboja EPL transfēru rekordus. Arī MU sastāvā , kurā bija akadēmijas spēlētāji bija ļoti dārgi pirkumi- Rio, Verons utt.
Vai Real to spēlētāju no EPL kluba nenopirka par milzīgu naudu? Tā nu gan ir atšķirība, ka viņi iepērkas jau sen, vai tad tas nav vēl sliktāk?
Neviens taču neapgalvo, ka City agrāk bija grandi, bet vēsture jau nenozīmē tikai titulus. Un, ko nozīmē mākslīgi,tad jebkura komanda, kura pērk spēlētājus par lielām summām ir mākslīga.
Es tak teicu, ka MU pirka regulāri (pat par 30 citroniem), bet ne jau kā City - vienā bliezienā nopērk jaunu komandu un uzreiz viegli uzvar čempionātā. United regulāri dominēja, nopērkot pa vienam, diviem. Bet ne jau tādos apjomos kā to dara kaimiņi. Tur arī stāsts par nopirktajiem tituliem. Savu audzēkņu kā United bija 90. gados City tagad nav. Viss ir nopirkts par lielu naudu, tādā veidā tiekot pie tituliem.

United sakarā šogad ir izņēmums, jo no malas izskatās tieš tāpat kā City. Tur ir gan ir 3 lietas - panikas pirkumi (arī Fellaini Moiza laikā bija tieši tas pats), ļoti nokavēta pārbūve + māja tiek būvēta no jumta, nevis no pamatiem. Vidējā līnijā jau gadiem prasījās, bet aizsardzībā pēc pagājušās sezonas aizgāja prom 3 no četriem, kas bija kopā ~ 10 gadus.

     [+] [-]

, 2014-12-01 01:38, pirms 10 gadiem
Šķiet, ka Valdis ar to mākslīgumu bija domājis tieši gadiem attīstītas infrastruktūras trūkumu iekš City.
MU var svaidīties ar naudu, jo to ir piesaistījuši no sponsoriem, tv līgumiem, biļetēm utt. pateicoties jau esošajiem panākumiem.
City savukārt tādas naudas nebija- komandā līdzekļi ienāca no arābiem un pēkšņi no zila gaisa trīs sezonas pēc kārtas viņi ar naudu svaidījās tāpat kā MU šosezon. Tādējādi pareizi vien ir- tituli tika brutāli nopirkti, nevis izaudzināti, tā ka vārds ''mākslīgs'' ir diezgan trāpīgs epitets.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 09:08, pirms 10 gadiem
MC - bija un ir arābu šeihu spēlmantiņa
cil ilgi vēl Southampton traucēs Top5 sadalīt vietas

     [+] [-]

, 2014-12-01 10:10, pirms 10 gadiem
Attiecībā uz titulu nopirkšanu, var taču parēķināt cik transfēros izmaksāja katra kluba sastāvs. Tur lielas atšķirības starp City, MU un Chelsea un par tagad arī Spurs, Pool, Arsenal nebūs. Turklāt tieši MU šosezon uzstādīja rekordu par Anglijas vēsturē dārgāko sākumsastāvu. Vai tad citi klubi, kas vinnēja čempionātus pirms tam un citās valstīs tagad netērēja naudu par transfēriem? Vienmēr ir bijusi likumsakarība, kas vairāk tērē, tas vairāk vinnē.
Tas, ka City gadījumā tēriņi bija strauji un lieli bija tāpēc, ka 3 gadu laikā no komandas, kas ieņēma 10. vietu, tika uztaisīta komanda, kas ieņēma 1. vietu. MU, kas dzīvojās pa top 4 desmitgadēm, lai uzturētu sastāvu tiešām pietika sezonā nopirkt 3-4 spēlētājus (nejau nu 1-2 kā raksta Valdis), lai uzturētu sastāvu attiecīgajā līmenī, šogad gan arī MU nolēma ātri no 7. komandas uztaisīt, vismaz, top 4 komandu.

     [+] [-]

, 2014-12-01 10:15, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Šķiet, ka Valdis ar to mākslīgumu bija domājis tieši gadiem attīstītas infrastruktūras trūkumu iekš City.
MU var svaidīties ar naudu, jo to ir piesaistījuši no sponsoriem, tv līgumiem, biļetēm utt. pateicoties jau esošajiem panākumiem.
City savukārt tādas naudas nebija- komandā līdzekļi ienāca no arābiem un pēkšņi no zila gaisa trīs sezonas pēc kārtas viņi ar naudu svaidījās tāpat kā MU šosezon. Tādējādi pareizi vien ir- tituli tika brutāli nopirkti, nevis izaudzināti, tā ka vārds ''mākslīgs'' ir diezgan trāpīgs epitets.
un nez kā MU tika pie tiem panākumiem, kas nesa sponsora līgumus, naudu par biļetēm, utt. Vai tik ne iztērējot lielu naudu, lai iegūtu panākumus? Patiesībā par šo tēmu, jau ir sarakstīti entie MB, jebkurš tagadējais tā sauktasi tradicionālais klubs agrāk bija makslīgs (plastic), jo sākotnējā etapā, lai iegūtu panākumus ir brutāli ir jāiegulda nauda. Protams, tagad ir inflācija futbola tirgū un mērogi ir citi, bet nav nekādas atšķirīgas, vai tagad tu maksā 30 m pars pēlētāju, kuru citi var nopirkt par 20 m, vai agrāk tu samaksāji 50 k par spēlētāju par kuru citi var samaksāt 35 k.

     [+] [-]

, 2014-12-01 12:48, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: un nez kā MU tika pie tiem panākumiem, kas nesa sponsora līgumus, naudu par biļetēm, utt. Vai tik ne iztērējot lielu naudu, lai iegūtu panākumus? Patiesībā par šo tēmu, jau ir sarakstīti entie MB, jebkurš tagadējais tā sauktasi tradicionālais klubs agrāk bija makslīgs (plastic), jo sākotnējā etapā, lai iegūtu panākumus ir brutāli ir jāiegulda nauda. Protams, tagad ir inflācija futbola tirgū un mērogi ir citi, bet nav nekādas atšķirīgas, vai tagad tu maksā 30 m pars pēlētāju, kuru citi var nopirkt par 20 m, vai agrāk tu samaksāji 50 k par spēlētāju par kuru citi var samaksāt 35 k.
Es piekrītu.

Real Madrid sakarā arī... atliek tikai palasīt par kluba pirmssākumiem un par Santjago Bernabeu. Uzreiz kļūs skaidrs, no kurienes Real tā uzlēca un kāda bija kluba filozofija jau no PIRMSSĀKUMIEM
"Piesaistīt planētas labākos spēlētājus"
Nevis izaudzināt, bet piesaistīt. Takš pats Bernabeu to uzstādīja.

Un tad nu šeit es nesaprotu, ar ko Real labāks par Manchester City

     [+] [-]

, 2014-12-01 12:54, pirms 10 gadiem
Un vispār, šī Sportacentrs.com žurnālistu tendenciozā rakstīšana un galīgi ne neitrālie, paustie viedoklī ir zem katras kritikas.

Man jau pietika ar Chelsea diskreditējošo rakstu pirms pērnās sezonas ČL pusfināla. Raksts, kurā pat nekaunīgi tiek ielikts lietotāja "Problem?" teksts, kuru, principā, varēja pārtulkot kā "Chelsea iesū..." un tad tas iztirzāts.

Tagad vēl ķeras klāt Manchester City.

Man ta vienalga, ka mazajiem zīdaiņiem sirdīte sāp, ka to mīluļi (Valda Bērziņa gadījumā - izteikti, Manchester United) šobrīd vienkārši zaudē gan savā pilsētā, gan čempionātā.
Bet tas, ka dēļ tā tiek zaudēta profesionalitāte, ir nožēlojami

     [+] [-]

, 2014-12-01 13:04, pirms 10 gadiem
Tagad par Angliju, nav pareizi teikt, ka visi lielie dūži ir tur, kur tie ir, tikai pateicoties tradīcijām.

Tās ir pilnīgas muļķības. Virspusējs, aprobežots skats, sēžot Latvijā.
Izveidojoties Premjerlīgai, pārtransformēties par superklubiem varēja TIKAI klubi, kuri varēja iegūt milzu papildus kapitāla boostu.
Tieši tādēļ par tādiem nav kļuvuši Sheffield Utd, Notingema, Hadersfīlda un citi klubi.

Respektīvi, visu cieņu Valdim Bērziņam, bet viedoklis par to, ka Manchester United tikai ar kaut kādām tradīcijām ir vilcies cauri laikiem, ir muļķības.
Palasi kluba vēsturi, sameklē laiku, kad šim klubam sākās finanšu boosts.
Kopš tā laika arī šis klubs ir bijis praktiski bagātākais.

Lai šādi, šādam klubam, pielīdzinātos, protams, tirgū ir jāielaužas ar milzu finansu līdzekļiem.
Vai par to klubs uzreiz ir jādiskreditē? Nē, jo tā ir parasta tirgus parādība jebkurā nozarē.

     [+] [-]

, 2014-12-01 14:22, pirms 10 gadiem
DaMarcus, EPL komandas šeit ne viens neieredz! To lieliski pierādīja pēc neveiksmīgās kārtas ČL, kad komentāri no tā saucamajiem žurnālistiem bija nožēlojami un tādus pašus komentārus varēja lasīt šeit sc pie attiecīgajiem rakstiem. Un to viņi tik gaida, kad varēs atkal paknābāt, prasta skaudība.

Un lieki teikt, ka MC visi kuriem nav slinkums ņem priekšā viena šiziķa dēļ! Vari iedomāties kura.... Un tad tā neitralitāte daudziem zūd!

     [+] [-]

, 2014-12-01 15:06, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Attiecībā uz titulu nopirkšanu, var taču parēķināt cik transfēros izmaksāja katra kluba sastāvs. Tur lielas atšķirības starp City, MU un Chelsea un par tagad arī Spurs, Pool, Arsenal nebūs.
Gribi parēķināt? Nu tad parēķini-
Paņemsim daudz maz objektīvu 7 gadu griezumu-
pirmais cipars- pirkumos iztērētā nauda, otrais cipars- peļņa no gan pirkšanas, gan pārdošanas- sterliņu mārciņās
MC- 692m -504m
Ch- 518m -289m
MU 413m -251m
LI 426m -133m
Ar 270m -49m

Kā redzi, tad MC futbola transfēros kopumā ir iztērējusi 2x vairāk nekā United, smagi ieliekot pat Čelsijai, jo tā tomēr arī kaut ko izdevīgi pārdod, ne tikai pērk- Luiss, Lukaku, Mata.

     [+] [-]

, 2014-12-01 15:07, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Tas, ka City gadījumā tēriņi bija strauji un lieli bija tāpēc, ka 3 gadu laikā no komandas, kas ieņēma 10. vietu, tika uztaisīta komanda, kas ieņēma 1. vietu. MU, kas dzīvojās pa top 4 desmitgadēm, lai uzturētu sastāvu tiešām pietika sezonā nopirkt 3-4 spēlētājus
Tieši šie vārdi arī ilustrē, ko nozīmē lēni izaudzināti panākumi un ko-- nopirkti, tā ka pats vien piekrīti par to mākslīgumu.

     [+] [-]

, 2014-12-01 15:37, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Tieši šie vārdi arī ilustrē, ko nozīmē lēni izaudzināti panākumi un ko-- nopirkti, tā ka pats vien piekrīti par to mākslīgumu.
"lēni izaudzināti panākumi" iespējami pēc tam, kad labākais sastāvs jau ir nopirkts. Tagad City arī pērk ne vairāk kā 3-4 spēlētājus transfēra logā. Respektīvi, MU (un visi pārējie veiksmīgie klubi) nopirka labāko sastāvu valstī (tāpat kā City) un pēc tam turpināja pirkt pa 3-4 spēlētājiem (tāpat kā City).

     [+] [-]

, 2014-12-01 15:45, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: "lēni izaudzināti panākumi" iespējami pēc tam, kad labākais sastāvs jau ir nopirkts. Tagad City arī pērk ne vairāk kā 3-4 spēlētājus transfēra logā. Respektīvi, MU (un visi pārējie veiksmīgie klubi) nopirka labāko sastāvu valstī (tāpat kā City) un pēc tam turpināja pirkt pa 3-4 spēlētājiem (tāpat kā City).
Un no kurienes tev šāds pieņēmums? Cel linkus gaisā.
Un pat ja kaut ko atrodi, tad jāsaprot, ka 20 gadi atpakaļ nebija tik izteikta noslāņošanās starp bagātajiem un nabagiem un klubi netika nostādīti izvēles priekšā- celt stadionu vai nopirkt Beilu.

Kādreizējie transfēru rekordi tomēr bija stipri saprātīgaki un arī ne tie bagātākie klubi savelkot jostas, tomēr varēja kko dabūt. A tagad vai teiksim Totenhamai būtu kaut mazākās izredzes dabūt Beilu atpakaļ? Nemūžam!

     [+] [-]

, 2014-12-01 15:45, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Gribi parēķināt? Nu tad parēķini-
Paņemsim daudz maz objektīvu 7 gadu griezumu-
pirmais cipars- pirkumos iztērētā nauda, otrais cipars- peļņa no gan pirkšanas, gan pārdošanas- sterliņu mārciņās
MC- 692m -504m
Ch- 518m -289m
MU 413m -251m
LI 426m -133m
Ar 270m -49m

Kā redzi, tad MC futbola transfēros kopumā ir iztērējusi 2x vairāk nekā United, smagi ieliekot pat Čelsijai, jo tā tomēr arī kaut ko izdevīgi pārdod, ne tikai pērk- Luiss, Lukaku, Mata.
Nez kādēļ tavs "objektīvais" griezums sakrīt ar laiku, kad City parādījās nauda? Varbūt paņemsim pēdējos 3 gadus vai varbūt 4? Un es runāju par iztērētajiem līdzekļiem (tavs 1. stabiņš), nevis starpību. Neviens taču netaisās noliegt, ka City sākuma peridā iztērēja ļoti daudz un pieļāva vairākas kļūdas (Robinjo, Žo, utt.) un pārmaksāja par vairākiem spēlētājiem, bet savādāk šobrīd izveidod lielā ātrumā komandu, kas būs veiksmīga ilgtermiņā nav iespējams. Tagad pārmaksā arī MU, Pool, Spurs un citi klubi. Es nesaprotu, kādēļ jākritizē to, ka kāds daudz tērējas, es pieņemu, ka tā ir vienkārši skaudība. Man, piemēram, ir vienalga, ka mans kaimiņš braukā ar Bentliju vai, ka MU nopirka Di Mariju par rekorda summu un maksā viņam mega algu. Es apzinos, ka pats nopelnu tik cik esmu pelnījis, varbūt cilvēkiem vajadzētu distancēties no šī PSRS laikā iemantotā proletariāta (nabago) kulta un pārstāt ienīst visus cilvēkus, kas bagātāki par viņiem.

     [+] [-]

, 2014-12-01 15:49, pirms 10 gadiem
List of Manchester United F.C. records and...
Manchester United made their first £100,000 signing in August 1962 with the transfer of Denis Law from Torino for £110,000,[45] a new British record.[52] The club broke the British transfer record again in 1981 with the £1.5 million signing of Bryan Robson from West Bromwich Albion.[53] When Andy Cole signed for United in January 1995, the club paid £7 million, almost double their previous record of £3.75 million, which they paid for Roy Keane 18 months earlier.[45] In the summer of 2001, the club broke their transfer record twice in the space of a month, first paying PSV Eindhoven £19 million for Ruud van Nistelrooy, and then £28.1 million to Lazio for Juan Sebastián Verón.
Pie linka ir arī tabula ar MU Britu transfēru rekordiem

     [+] [-]

, 2014-12-01 15:52, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Un no kurienes tev šāds pieņēmums? Cel linkus gaisā.
Un pat ja kaut ko atrodi, tad jāsaprot, ka 20 gadi atpakaļ nebija tik izteikta noslāņošanās starp bagātajiem un nabagiem un klubi netika nostādīti izvēles priekšā- celt stadionu vai nopirkt Beilu.

Kādreizējie transfēru rekordi tomēr bija stipri saprātīgaki un arī ne tie bagātākie klubi savelkot jostas, tomēr varēja kko dabūt. A tagad vai teiksim Totenhamai būtu kaut mazākās izredzes dabūt Beilu atpakaļ? Nemūžam!
Vienkārši klāt nākusi inflācija, bet nav nekādas starpības tam, ka šobrīd MU transfēru budžets ir 200 m, bet Barnsley 10m, vai, piemēram, 1960. gadā MU budžets 200 k un Barnsley 10 k. Starpība starp bagātiem un nabadzīgākiem klubiem ir bijusi vienmēr. Tagad vienkārši mainījušās nulles aiz komatiem.

     [+] [-]

, 2014-12-01 15:56, pirms 10 gadiem
Man neskauž, ka City ir nauda. Man riebjas, ka naftinieki un gāzinieki nereāli pārmaksā par spēlētajiem, tādējādi mākslīgi uzpūšot tirgu un kas no tā sanāk? - Arī citi klubi tagad ir spiesti maksāt vairāk nekā vajadzētu.
TAS ir tas, kapēc tik negatīvi izsakos par visiem šeihiem utt. ne jau kaut kāda skaudība.
United naudas pietiek un nākamgad atkal būsim priekšā City, tā ka man nemaz nav par ko skaust.

     [+] [-]

, 2014-12-01 15:56, pirms 10 gadiem
ps. par transfēru rekordiem jau viedokli pateicu