Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

papildināts "City" zaudē Londonā un no "United" atpaliek jau astoņus punktus

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"City" zaudē Londonā un no "United" atpaliek jau astoņus punktus
Alekss Fergusons tuvu kārtējam titulam
Foto: Reuters/Scanpix

"Manchester United" pārsvaru Premjerlīgā par tuvāko sekotāju "City" palielinājusi līdz astoņiem punktiem. Čempioni šodien savā laukumā ar 2:0 pieveica QPR. "United" jau no 14. minūtes spēlēja vairākumā, pateicoties kļūdaini piešķirtam noraidījumam QPR sastāvā. Otra titula pretendente "City" izbraukumā ar 0:1 piekāpās "Arsenal". Līdz sezonas beigām atlikušas vairs tikai sešas kārtas.

"United" vairākumā tiek galā ar QPR

Šodien izcīnot uzvaru, "United" no savas kaimiņienes "City", kas plkst. 18:00 viesosies pie "Arsenal", atrautos astoņu punktu attālumā, vēl uzstājīgāk piesakoties uz titula aizstāvēšanu.

Alekss Fergusons spēlē pret savu bijušo audzēkni Marku Hjūzu izlika visnotaļ uzbrūkošu sastāvu – malās spēlēja Antonio Valensija un Ešlijs Jangs, centrā Pols Skoulzs ar Maiklu Keriku, bet uzbrukuma smailē – Veins Rūnijs un Denijs Velbeks.

"United" uzreiz metās iekarot QPR vārtus. 7. minūtē Veins Rūnijs ar soda sitienu pārbaudīja Patrika Kenija meistarību. Viesu vārtsargs atvairīja augšējā stūrī lidojošo bumbu. Mančestras spiediens bija milzīgs, londoniešiem spēles ievadā netiekot ārā no savas laukuma puses.

14. minūtē notika spēli ietekmējošs incidents. Tiesneši (galvenais arbitrs Lī Meisons) dažu sekunžu laikā pieļāva divas rupjas kļūdas, kas deva "United" ievērojamu pārsvaru – QPR noraidījumu un "pendeli" uz Kenija vārtiem.

Rūnijs iespēlēja soda laukumā Jangam, kurš tika nogāzts. Pirmkārt, Jangs bija acīmredzamā aizmugurē, otrkārt, Anglijas izlases pussargu pēcāk par pēdējās cerības sodu noraidītais Šons Derijs skāra minimāli. "United" 10. reizi sezonā ieguva "pendeli", kuru iesita Rūnijs – 1:0.

Mājinieku pārsvars bumbas kontrolē bija iespaidīgs. QPR retu reizi tika līdz pretinieku soda laukumam. 1. puslaikā vienīgais pusmoments bija Adelam Tārabtam, kura sitienu paspēja nobloķēt "United" aizsargs. Pēc pirmā puslaika čempioniem tikai 1:0.

Otrā puslaika sākumā iesita Velbeks, taču šoreiz pareizi tika fiksēta aizmugure. Tas pats Velbeks drīz vien neizmantoja labu iespēju, uzsitot virsū Kenijam. QPR vārtsargs neļāva iesist arī Rafaelam da Silvam.

"United" no tuvas distances iesist nespēja, toties trāpīja no tālienes. 68. minūtē ar sitienu apakšējā stūrī no 25 metriem 2:0 panāca Skoulzs.

77. minūtē Keriks uzšāva no tā paša punkta, trāpot pa vārtu stabu. QPR nekādu variantu uzbrukumā gūt kaut goda vārtus nebija, un "United" uzvarēja ar 2:0 (astotā uzvara pēc kārtas), pārsvaru par tuvāko sekotāju "City" palielinot jau līdz astoņiem punktiem.

Bālā "City" zaudē Londonā

Sekojot "United" uzvarai savā laukumā pret QPR, "City" bija jāuzvar Londonā pret "Arsenal", ja tā vēl vēlējās reāli pacīnīties par titulu. Roberto Mančīni sākumsastāvā bija iekļāvis problemātisko Mario Balotelli, spēlēja arī abi bijušie "Arsenal" franči – Gaels Klišī un Samirs Nasrī. Toties pieteikumā nebija nogurušā Davida Silvas.

Arsēns Vengers parūpējās par pārsteigumu, sākumsastāvā izlaižot Izraēlas pussargu Josi Benajunu, bez uz soliņa atstājot ātro un spēcīgo Aleksu Oksleidu Čemberleinu (laukumā devās tikai 86. minūtē).

"Arsenal" mača ievadā bija graujošs pārsvars, bet "City" kaut ko uzbrukumā sāka veidot tikai ap 25. minūti. 16. minūtē veiksme bija viesu sabiedrotā, ļaujot uz tablo saglabāt divas nullītes.

Robins van Pērsijs pēc stūra sitiena ar galvu raidīja bumbu vārtos, taču uz līnijas gadījās viņa komandas biedrs Tomass Vermālens, kurš ar galvu novirzīja bumbu uz vārtu pārliktni.

Minūti vēlāk "City" jāveic piespiedu maiņa – savainoto Jajā Turē nomainīja Davids Pisaro, ar kura uznākšanu laukumā Mančestras otrās komandas spēle uzbrukumā manāmi uzlabojās. Pēc "City" stūra sitiena sita Mario Balotelli, bet bumbu uz vārtu līnijas nobloķēja "Arsenal" aizsardzība.

Balotelli pirmajā puslaikā uzmanības centrā nokļuva arī negatīvu iemeslu dēļ. 21. minūtē viņš ļoti asi nospēlēja pret Aleksu Songu, kuram paveicās, ka netika salauzta viņa kāja. Balotelli nedabūja pat dzelteno kartīti...

No Itālijas uzbrucēja puslaika turpinājumā divas reizes pa kājām dabūja arī Bakari Saņa. Un tikai tad Balotelli beidzot nopelnīja brīdinājumu. Puslaika beigās Balotelli par tīšu spēli ar roku varēja dabūt arī otro dzelteno kartīti. Pēc 45 minūtēm Londonā 0:0.

62. minūtē "City" vēlreiz paveicās. Pēc Songa centrējuma, neviena netraucēts, no astoņiem metriem sita van Pērsijs, trāpot pa vārtu stabu. "Arsenal" spiediens palielinājās, Premjerlīgas labākais vārtu guvējs dažas minūtes vēlāk iesita, taču tika fiksēta aizmugure.

"Arsenal" vēlreiz bija jāsit iekšā 76. minūtē, taču apbrīnojamā veidā tas nenotika. Džo Hārts uz stabu novirzīja Teo Volkota sisto bumbu, bet pēc tam dažu sekunžu laikā tukšos vārtos no dažiem metriem netrāpīja ne Vermālens, ne Benajuns. Neticami...

Kad spēlēt bija atlicis mazāk par piecām minūtēm, Hārtu ar lielisku tālšāvienu pārspēja Mikels Arteta, beidzot izvirzot "Arsenal" vadībā – 1:0.

Pēdējā minūtē par idiotisku pārkāpumu pret Saņu otro dzelteno un līdz ar to arī beidzot sarkano kartīti dabūja Balotelli. Beigās pretuzbrukumā iesist varēja Ārons Ramzijs, taču aizsita garām.

"City" zaudēja ar 0:1 un sešas kārtas pirms čempionāta beigām no "United" atpaliek lielus astoņus punktus.

Atlikušās spēles titula pretendentēm

Man. UnitedMan. City
Wigan (v)West Brom (m)
Aston Villa (m)Norwich (v)
Everton (m)Wolves (v)
Man. City (v)Man. United (m)
Swansea (m)Newcastle (v)
Sunderland (v)QPR (m)

m – mājās, v – viesos

Premjerlīga, 2011/12

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Swansea – Newcastle0:2 (0:1)Sisē 5'; 69'
Sunderland – Tottenham0:0-
Bolton - Fulham0:3 (0:2)Dempsijs 30' 45' Diarrā 80'
Chelsea - Wigan2:1 (0:0)Ivanovičs 62' Mata 90+3' – Diamē 83'
Liverpool – Aston Villa1:1 (0:1)Suaress 82' – Hērds 10'
Norwich - Everton2:2 (1:1)Hosons 39' Holts 76' – Jelavičs 22' 61'
West Brom – Blackburn3:0 (1:0)Olsons 7' (s.v.) Forčunē 69' Ridžvels 85'
Stoke – Wolves2:1 (1:1)Huts 37' Kraučs 61' – Kaitlijs 26'
Man. United – QPR2:0 (1:0)Rūnijs 15' (11m) Skoulzs 68'
Arsenal – Man. City1:0 (0:0)Arteta 87'

Premjerlīgas tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Man. United32254378:2779
2.Man. City32225575:2671
3.Arsenal32194963:4161
4.Tottenham32178756:3659
5.Chelsea32168855:3756
6.Newcastle32168848:4256
7.Everton321281234:3444
8.Liverpool3211101137:3443
9.Sunderland321191242:3742
10.Fulham321191242:4242
11.Stoke321181331:4441
12.Norwich3210101244:5140
13.West Brom321161539:4339
14.Swansea321091335:4139
15.Aston Villa317131134:4334
16.Bolton31922036:6329
17.QPR32771835:5628
18.Blackburn32771843:6728
19.Wigan326101630:5728
20.Wolves32572034:7022

Rezultatīvākie spēlētāji

VFutbolistsKlubsSk
1.Robins van PērsijsArsenal26
2.Veins RūnijsManchester United22
3.Serhio AgveroManchester City17
4.Demba BāNewcastle16
5.Klints DempsijsFulham15
6.Jakubu AjegbeniBlackburn14
7.Edins DžekoManchester City13
Emanuels AdebajorsTottenham13
Mario BaloteliManchester City13

  +2 [+] [-]

, 2012-04-08 21:56, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Protams, jebkurš klubs par panākumiem var pateikties īpašniekiem un attiecīgi viņu naudai
Arsenal atšķirībā no City nepārtiek no īpašnieka naudas, Arsenal jau vairākus gadus ir "self-sustainable model", kas nozīmē, ka Kroenke (Arsenal īpašnieks) klubā ir ieguldījis ļoti minimālus līdzekļus, salīdzinot ar, piemēram, $hitty šeihu.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-08 21:57, pirms 13 gadiem
O, izrādās City Adi nopirka no Real, turklāt par brīvu vispār jau prātīgāk sezonas salīdzināt, nevis kalendāros gadus.
Kreks rakstīja: City pirkumi 2011

  +1 [+] [-]

, 2012-04-08 22:00, pirms 13 gadiem
Ilgtermiņā visi klubi tiecas uz pašpietiekamību, bet lai tādu sasniegtu pirmajā etapā ir jāiegulda daudz naudas, it sevišķi ja klubs līdz tam bija spēlējis ievērojami sliktākā līmenī
LeTom rakstīja: Arsenal atšķirībā no City nepārtiek no īpašnieka naudas, Arsenal jau vairākus gadus ir "self-sustainable model", kas nozīmē, ka Kroenke (Arsenal īpašnieks) klubā ir ieguldījis ļoti minimālus līdzekļus, salīdzinot ar, piemēram, $hitty šeihu.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-08 22:07, pirms 13 gadiem
"Pēdējā minūtē par idiotisku pārkāpumu pret Songu otro dzelteno..." C'mon Raksta autors nevalda pār emocijām

  +2 [+] [-]

, 2012-04-08 22:08, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Ilgtermiņā visi klubi tiecas uz pašpietiekamību, bet lai tādu sasniegtu pirmajā etapā ir jāiegulda daudz naudas, it sevišķi ja klubs līdz tam bija spēlējis ievērojami sliktākā līmenī
un izskatās, ka $hitty būs jāiegulda vēl ļoti daudz naudas, lai kaut ko nozīmīgu tiešām izcīnītu, jo komanda bez Hārta, Silvas un Kompany būtu parasta vidusmēra komanda, varat turpināt no mums pirkt sūdīgos spēlētājus, ar Narsi jau iegrābāties, kā nākamo mēs jums varam piedāvāt Šamaku par 15 miljoniem. Ak jā, drīz tiek ieviests Financial Fair Play, kas nozīmē, ka, ja šeihs turpinās svaidīties ar savu naudu pa labi pa kreisi, $hitty varēs Eirokausiem teikt ardievas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-08 22:09, pirms 13 gadiem
ja Tu domāji Adebayoru paņem info
septembris rakstīja: O, izrādās City Adi nopirka no Real, turklāt par brīvu vispār jau prātīgāk sezonas salīdzināt, nevis kalendāros gadus.
';

  +1 [+] [-]

, 2012-04-08 22:12, pirms 13 gadiem
kasrim rakstīja: "Pēdējā minūtē par idiotisku pārkāpumu pret Songu otro dzelteno..." C'mon Raksta autors nevalda pār emocijām
un pārkāpums bija pret Sagnu nevis Songu

  -1 [+] [-]

, 2012-04-08 22:19, pirms 13 gadiem
LeTom rakstīja: un izskatās, ka $hitty būs jāiegulda vēl ļoti daudz naudas, lai kaut ko nozīmīgu tiešām izcīnītu, jo komanda bez Hārta, Silvas un Kompany būtu parasta vidusmēra komanda, varat turpināt no mums pirkt sūdīgos spēlētājus, ar Narsi jau iegrābāties, kā nākamo mēs jums varam piedāvāt Šamaku par 15 miljoniem. Ak jā, drīz tiek ieviests Financial Fair Play, kas nozīmē, ka, ja šeihs turpinās svaidīties ar savu naudu pa labi pa kreisi, $hitty varēs Eirokausiem teikt ardievas.
Kaut kāds plāns briestot, kur bagātie klubi savā starpā vienojas un veido līgu, nezinu gan cik tas ir reāli, bet tādas runas klīstot.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-08 22:22, pirms 13 gadiem
Prieks par Arsenālu.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-08 22:26, pirms 13 gadiem
Lai cik tumšās krāsās viss izskatījās pēc tās spēles, kurā City sagrāva MU, tomēr viss laikam nostājies savās vietās. MU spēja saglabāt to stabilitāti, kuru parādīja arī pagājušajā sezonā. Žēl, ka visu sezonu MU nebija tāds sastāvs, kāds bija sezonas sākumā, tad domāju, ka City vispār nebūtu variantu. Redzēsim, kas notiks 30. aprīlī, vai MU spēs revanšēties? Ļoti ceru, ka jā!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-08 22:33, pirms 13 gadiem
LeTom rakstīja: un izskatās, ka $hitty būs jāiegulda vēl ļoti daudz naudas, lai kaut ko nozīmīgu tiešām izcīnītu, jo komanda bez Hārta, Silvas un Kompany būtu parasta vidusmēra komanda, varat turpināt no mums pirkt sūdīgos spēlētājus, ar Narsi jau iegrābāties, kā nākamo mēs jums varam piedāvāt Šamaku par 15 miljoniem. Ak jā, drīz tiek ieviests Financial Fair Play, kas nozīmē, ka, ja šeihs turpinās svaidīties ar savu naudu pa labi pa kreisi, $hitty varēs Eirokausiem teikt ardievas.
FFP nozīmēs tikai to, ka klub nevarēs tērēt pāri saviem līdzekļiem, bet būtībā sanāks tā, ka tie, kuri ir spicē un pelna vairāk ar skatītājiem, TV naudām un sponsoriem, tur arī paliek, izslēdzot iespēju elitē ielauzties vidusmēra klubiem. Plus ir arī liela neziņa par to, kā to visu izkontrolēs un vai šos noteikumus nevarēs apiet.
Ja grib vienlīdzīgāku konkurenci, algu griestus vajag.

     [+] [-]

, 2012-04-08 22:41, pirms 13 gadiem
Par tevi jau liecina daudz tas kā Tu vārdu City raksti, ja gribi palikt bērnudārza līmenī un spēlēties ar atskaņām vari to turpināt kaut vai ar savu mīļāko klubu. Bet par Nasri viņš ir pēdējā laika viens no labākajiem City spēlētājie, ceru arī, ka starsezonā RVP sanāks savākt, ja vien Barsa viņu nepārvilinās.
LeTom rakstīja: un izskatās, ka $hitty būs jāiegulda vēl ļoti daudz naudas, lai kaut ko nozīmīgu tiešām izcīnītu, jo komanda bez Hārta, Silvas un Kompany būtu parasta vidusmēra komanda, varat turpināt no mums pirkt sūdīgos spēlētājus, ar Narsi jau iegrābāties, kā nākamo mēs jums varam piedāvāt Šamaku par 15 miljoniem. Ak jā, drīz tiek ieviests Financial Fair Play, kas nozīmē, ka, ja šeihs turpinās svaidīties ar savu naudu pa labi pa kreisi, $hitty varēs Eirokausiem teikt ardievas.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-08 22:54, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Par tevi jau liecina daudz tas kā Tu vārdu City raksti, ja gribi palikt bērnudārza līmenī un spēlēties ar atskaņām vari to turpināt kaut vai ar savu mīļāko klubu. Bet par Nasri viņš ir pēdējā laika viens no labākajiem City spēlētājie, ceru arī, ka starsezonā RVP sanāks savākt, ja vien Barsa viņu nepārvilinās.
nosauc man kaut vienu iemeslu kāpēc gan, lai RVP ietu uz City? un Barcelonai viņš netik nav vajadzīgs, turklāt, ja Arsenal kvalificēsies Čempionu līgai, tad diezgan droši varu apgalvot, ka viņš paliks Arsenal

     [+] [-]

, 2012-04-08 22:57, pirms 13 gadiem
Algu griesti tiešām būtu godīgāk nekā šī brīž FFP regulējums, bet lielie klubi tam diez vai piekritīs. Arī šī brīža ffp regulējums domāju, ka izgāzīsies, to apies, apstrīdēs un beigās tas mirs dabīgā nāvē.
march_2k rakstīja: FFP nozīmēs tikai to, ka klub nevarēs tērēt pāri saviem līdzekļiem, bet būtībā sanāks tā, ka tie, kuri ir spicē un pelna vairāk ar skatītājiem, TV naudām un sponsoriem, tur arī paliek, izslēdzot iespēju elitē ielauzties vidusmēra klubiem. Plus ir arī liela neziņa par to, kā to visu izkontrolēs un vai šos noteikumus nevarēs apiet.
Ja grib vienlīdzīgāku konkurenci, algu griestus vajag.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-08 23:00, pirms 13 gadiem
1. Nauda (City maksās vairāk) 2. Iespējas cīnīties par tituliem (City sastāvs ir krietni spēcīgāks un rezultāti pēdējos 2 gados labāki)
LeTom rakstīja: nosauc man kaut vienu iemeslu kāpēc gan, lai RVP ietu uz City? un Barcelonai viņš netik nav vajadzīgs, turklāt, ja Arsenal kvalificēsies Čempionu līgai, tad diezgan droši varu apgalvot, ka viņš paliks Arsenal

     [+] [-]

, 2012-04-08 23:05, pirms 13 gadiem
Izskatās, ka Mančīnī pacietība ar Mario beigusies
Asked for how long he could put up with Balotelli's antics, Mancini said: "I am finished. We have six games and he will not play in the next six games."
Pushed further on whether he would try to sell Balotelli at the end of the season, Mancini replied: "Probably - but I don't know. It depends, because Balotelli is a fantastic player.
"I can continue to play with Mario on the pitch. Every time, we risk one sent off, like today. But he can score also in the last minute."

  +2 [+] [-]

, 2012-04-08 23:07, pirms 13 gadiem
LeTom rakstīja: nosauc man kaut vienu iemeslu kāpēc gan, lai RVP ietu uz City? un Barcelonai viņš netik nav vajadzīgs, turklāt, ja Arsenal kvalificēsies Čempionu līgai, tad diezgan droši varu apgalvot, ka viņš paliks Arsenal
Nedomāju ka Arsenal līdzjutējiem šobrīd vairs ir jēga uztraukties par RvP! Par 99% esmu pārliecināts, ka viņš paliks klubā. Cik saprotu, tad aldziņu priekš viņa atradīs ko nopietni paaugstināt. Arsenal vairs ne tuvu neizskatās pēc grimstoša kuģa, Vengers savu darbu zin, un nākošā sezonā Arsenal ļoti mierīgi var atgriezties cīņa par EPL titulu. Arī Vilšīrs atgriezīsies ierindā. Un RvP taču tagad būs ļoti labi piemēri tam, ka skriešana pie City vel negarantē tos titulus

     [+] [-]

, 2012-04-08 23:12, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: 1. Nauda (City maksās vairāk) 2. Iespējas cīnīties par tituliem (City sastāvs ir krietni spēcīgāks un rezultāti pēdējos 2 gados labāki)
1.Diezvai RvP interesēs City piedāvātā nauda. 2.Mēs redzējām kā šogad City pacīnijās par eiro kausiem.Pirmkārt izlidoja no Čempionu līgas.Otrkārt izlidoja no eiropas līgas jau astotdaļ finālā.
Un par to spēcīgo sastāvu, jā tāds ir, bet to pipelē Mančīnī.

     [+] [-]

, 2012-04-08 23:15, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: 1. Nauda (City maksās vairāk) 2. Iespējas cīnīties par tituliem (City sastāvs ir krietni spēcīgāks un rezultāti pēdējos 2 gados labāki)
1. Domā, ka visiem spēlētājiem svarīgākā ir nauda? 2. Un ar Arsenal viņam nav iespējas cīnīties par tituliem? Redzam jau kā Na$ri iznāca ar to titulu izcīnīšanu, turklāt šodienas spēle tiešām parādīja to "krietni" spēcīgāko City sastāvu.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-08 23:19, pirms 13 gadiem
Nu nu, viņam vairs nav 20 lai gaidītu, kad Vengera labaratorija beidzot nesīs rezultātus. Ar šādu sastāvu cīnīties par titulu nav nopietni un neticu, ka vasarā Arsenal baigi iepirksies. Arī top 4 šosezon vēl nav garantēts. Turklāt parādi man 1 spēlētāju, kurš būtu šobrīd gatavs atteikties no iespējas Barsā uzspēlēt un Barsa cik lasīts par viņu nopietni interesējas.
ABa rakstīja: Nedomāju ka Arsenal līdzjutējiem šobrīd vairs ir jēga uztraukties par RvP! Par 99% esmu pārliecināts, ka viņš paliks klubā. Cik saprotu, tad aldziņu priekš viņa atradīs ko nopietni paaugstināt. Arsenal vairs ne tuvu neizskatās pēc grimstoša kuģa, Vengers savu darbu zin, un nākošā sezonā Arsenal ļoti mierīgi var atgriezties cīņa par EPL titulu. Arī Vilšīrs atgriezīsies ierindā. Un RvP taču tagad būs ļoti labi piemēri tam, ka skriešana pie City vel negarantē tos titulus

     [+] [-]

, 2012-04-08 23:22, pirms 13 gadiem
LeTom rakstīja: 1. Domā, ka visiem spēlētājiem svarīgākā ir nauda? 2. Un ar Arsenal viņam nav iespējas cīnīties par tituliem? Redzam jau kā Na$ri iznāca ar to titulu izcīnīšanu, turklāt šodienas spēle tiešām parādīja to "krietni" spēcīgāko City sastāvu.
Piekrītu, jo City sastāvs bez Silvas nav nekas.

     [+] [-]

, 2012-04-08 23:22, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: ceru arī, ka starsezonā RVP sanāks savākt, ja vien Barsa viņu nepārvilinās.
Aizmirstiet Robinu...
Ade, Džeko, Balotelli, Aguero, cik tad jums tos uzbrucējus vajag? Vēl Tevesu gandrīz aizmirsu. Rīkot izpārdošanu un sapirkties atkal uzvārdus nozīmēs atgriezties sākuma pozīcijās. Dariet tak kaut ko ar to kas jums ir, ar jūsu luksusa sastāvu līgas tituls jau šogad bija jānodrošina, it sevišķi pēc 6-1 derbijā. Šī iemesla dēļ Mančīni jau visticamāk nepaliks, ja paliks, aizbildinājumu būs maz, katrā ziņā ne jau sastāva kvalitātē jums ir problēmas, bet man management un motivācijā, tikai to ar jauniem pirkumiem jūs neatrisināsiet.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-08 23:23, pirms 13 gadiem
1. Jā spēlētājiem tāpat kā jebkuram citam cilvēkam interesē nauda, neredzu tajā neko sliktu 2. Sezona kopumā parādīja to krietni spēcīgāko sastāvuquote letom]
1. Domā, ka visiem spēlētājiem svarīgākā ir nauda? 2. Un ar Arsenal viņam nav iespējas cīnīties par tituliem? Redzam jau kā Na$ri iznāca ar to titulu izcīnīšanu, turklāt šodienas spēle tiešām parādīja to "krietni" spēcīgāko City sastāvu.
[/quote]

     [+] [-]

, 2012-04-08 23:29, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Nu nu, viņam vairs nav 20 lai gaidītu, kad Vengera labaratorija beidzot nesīs rezultātus. Ar šādu sastāvu cīnīties par titulu nav nopietni un neticu, ka vasarā Arsenal baigi iepirksies. Arī top 4 šosezon vēl nav garantēts. Turklāt parādi man 1 spēlētāju, kurš būtu šobrīd gatavs atteikties no iespējas Barsā uzspēlēt un Barsa cik lasīts par viņu nopietni interesējas.
Bet kas tieši tev liek domāt, ka ar šādu sastāvu Arsenal nevar pacīnīties par EPL titulu? Kur tieši ir tā problēma, ja jau pat ar visu to, ka viņus pirms sezonas pameta divi līderi, dēļ kā bija sačakarēta sezonas pirmā trešdaļa, tāpat spēj rādīt tādu spēli un stabilitāti tabulā. Atgriežas Vilšīrs, vasarā nopērk Podoļski, iespējams atrod vel kādu labu pirkumu - piemēram to centra aizsargu no Holandes vai vel kaut ko, un tā lieta aiziet... Es piemēram ne pārāk daudz redzu atšķirības Arsenal sezonas sākuma krīzē un City šābrīža spēles krīzē! Par Barselonu protams cits stāsts, no tādiem piedāvājumiem ir grūtāk atteikties, bet kapēc gan RvP to nevarētu, ja redzēs ka Arsenal ir gatavi nopietnāk pieiet komandas būvēšanai?

     [+] [-]

, 2012-04-08 23:33, pirms 13 gadiem
Piekrītu par problēmām, bet uzbrucēju līnija jāsakārto tāpat. Pēc visa lasītā liekas, ka droši paliks tikai Kūns un viens no diviem-Džeko vai Mario, kas man liekas ir pareizi. Iespēja tiks dota Guideti un tad vajadzēs vēl kādu pirkt.
march_2k rakstīja: Aizmirstiet Robinu...
Ade, Džeko, Balotelli, Aguero, cik tad jums tos uzbrucējus vajag? Vēl Tevesu gandrīz aizmirsu. Rīkot izpārdošanu un sapirkties atkal uzvārdus nozīmēs atgriezties sākuma pozīcijās. Dariet tak kaut ko ar to kas jums ir, ar jūsu luksusa sastāvu līgas tituls jau šogad bija jānodrošina, it sevišķi pēc 6-1 derbijā. Šī iemesla dēļ Mančīni jau visticamāk nepaliks, ja paliks, aizbildinājumu būs maz, katrā ziņā ne jau sastāva kvalitātē jums ir problēmas, bet man management un motivācijā, tikai to ar jauniem pirkumiem jūs neatrisināsiet.

     [+] [-]

, 2012-04-08 23:33, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Ar šādu sastāvu cīnīties par titulu nav nopietni
Tikai Vengera knapais sastāvs jūs šodien izdarīja ar visiem jūsu iztērētajiem miljoniem. Piemērs Robinam jau priekšā - Ade, Nasri un Klišī aizskrēja pēc taitliem un naudas, lai noskatītos, kā jūsu kaimiņi paceļ 20o. Piekrītu, ka arī nākamsezon City arī būs reālāki pretendenti uz titulu nekā Ars. Šeit no svara būs Ars aktivitāte vasarā, kas arī rādīs, kādas ir ambīcijas.
Plus ja klubam vēl ir palikusi sajēga, ja pārdod, tad uz ārzemēm, pietiek tak jūs "barot" vienreiz.
Cik var noprast no Robina, tad nauda viņam nav galvenais motivators, un gan jau, ka dzīve nav slikta arī ar >100 k nedēļā salīdzinājumā ar ~200, ko jūs varētu piedāvāt. Plus viņam ģimene ir iedzīvojusies Londonā, bet Mančestra esot bedre, ko extra nopelnītie miljoni diez vai spēj atsvērt.

     [+] [-]

, 2012-04-08 23:35, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: 2. Sezona kopumā parādīja to krietni spēcīgāko sastāvu
[/quote]
laimīga uzvara savās mājās, laimīga uzvara ar spēcīgu sastāvu pret Arsenal jauniešiem un tālākajiem rezervistiem iekš Carling Cup, bezierunu zaudējums šodien, izkrišana no CL jau grupu turnīrā un šobrīd City atrodas tikai vienu vietu virs Arsenal EPL tabulā, nezinu gan kas un kur tev parāda to "krietni spēcīgāko sastāvu"

     [+] [-]

, 2012-04-08 23:42, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Barsa cik lasīts par viņu nopietni interesējas.
Vari iemest linku? Nav īpaši dzirdēta tāda lieta. Man nešķiet, ka viņiem viņš īpaši būtu vajadzīgs. Plus (puspajokam) viņam nav Barcas DNS kā Seskam, kas bija tikpat praktisks, cik politisks pirkums.
Barcas prioritātes manuprāt ir kreisais aizsargs, kas potenciāli varēs aizstāt Abidālu, un centra aizsargs, kas potenciāli varēs aizstāt Pujolu, vai nu uzreiz, vai pakāpeniski viņus izkonkurējot no sastāva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-09 00:03, pirms 13 gadiem
Britu presē vienu brīdi par to aktīvi rakstīja, šis ir pirmais ko uzreiz atradu [http://m.guardian.co.uk/football/2012/feb/01/football-transfer-rumours-robin-persie?cat=football&type=article
quote march_2k]
Vari iemest linku? Nav īpaši dzirdēta tāda lieta. Man nešķiet, ka viņiem viņš īpaši būtu vajadzīgs. Plus (puspajokam) viņam nav Barcas DNS kā Seskam, kas bija tikpat praktisks, cik politisks pirkums.
Barcas prioritātes manuprāt ir kreisais aizsargs, kas potenciāli varēs aizstāt Abidālu, un centra aizsargs, kas potenciāli varēs aizstāt Pujolu, vai nu uzreiz, vai pakāpeniski viņus izkonkurējot no sastāva.
[/quote]

     [+] [-]

, 2012-04-09 00:06, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Britu presē vienu brīdi par to aktīvi rakstīja, šis ir pirmais ko uzreiz atradu http://m.guardian.co.uk/football/2012/feb/01/football-transfer-rumours-robin-persie?cat=football&type=article
Guardian, bet citē the Mirror? Skaidrs, paldies, nomierināji. Tie tabloīdu džeki vienkārši no rīta kaut ko labu uzvelk un tad raksta visu pēc kārtas. Britu prese raksta arī par Beilu uz Barcu, tas arī man nešķiet īpaši nopietni.
Mans points par Barcas prioritātēm paliek spēkā. Viņiem pastiprinājums pirmkārt abās šajās pozīcijās vajag.

     [+] [-]

, 2012-04-09 00:07, pirms 13 gadiem
Mančestra protams nav Londona, bet bedre tā gan nav, galvenais ir laba lidosta naudu viņi arī dabūja un tituliem bija un kā pats atzīsti būs tuvāk arī nākamsezon
march_2k rakstīja: Tikai Vengera knapais sastāvs jūs šodien izdarīja ar visiem jūsu iztērētajiem miljoniem. Piemērs Robinam jau priekšā - Ade, Nasri un Klišī aizskrēja pēc taitliem un naudas, lai noskatītos, kā jūsu kaimiņi paceļ 20o. Piekrītu, ka arī nākamsezon City arī būs reālāki pretendenti uz titulu nekā Ars. Šeit no svara būs Ars aktivitāte vasarā, kas arī rādīs, kādas ir ambīcijas.
Plus ja klubam vēl ir palikusi sajēga, ja pārdod, tad uz ārzemēm, pietiek tak jūs "barot" vienreiz.
Cik var noprast no Robina, tad nauda viņam nav galvenais motivators, un gan jau, ka dzīve nav slikta arī ar >100 k nedēļā salīdzinājumā ar ~200, ko jūs varētu piedāvāt. Plus viņam ģimene ir iedzīvojusies Londonā, bet Mančestra esot bedre, ko extra nopelnītie miljoni diez vai spēj atsvērt.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-09 00:14, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Mančestra protams nav Londona, bet bedre tā gan nav, galvenais ir laba lidosta naudu viņi arī dabūja un tituliem bija un kā pats atzīsti būs tuvāk arī nākamsezon
Bet vai ar lidostu pietiks?
Un jēga pāriet it kā dēļ taitliem no 3. PL komandas uz 2. PL komandu?