Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Skoulza atgriešanās spēlē "United" izslēdz "City" no Anglijas kausa

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Skoulza atgriešanās spēlē "United" izslēdz "City" no Anglijas kausa
"Manchester United" futbolistiem šodien pamats līksmot
Foto: Reuters/Scanpix

Anglijas kausa izcīņā šosezon būs jauna uzvarētāja, jo "Manchester City" 3. kārtas spēlē savā laukumā ar 2:3 piekāpās "Manchester United". Mājinieki jau no 12. minūtes spēlēja mazākumā, bet viesu sastāvā otrajā puslaikā uz maiņu izgāja pērn karjeru beigušais Pols Skoulzs.

Izlozei labpatikās jau pirmajā kārtā savest kopā abas Mančestras komandas. "City" pagājušā gada pavasarī uzvarēja turnīrā, pa ceļam uz finālu apspēlējot arī savus kaimiņus. Šī komandām bija trešā tikšanās šajā sezonā (ieskaitot "Community Shield"), uzvaras dalot uz pusēm. Premjerlīgā "City" čempionu laukumā uzvarēja ar traku 6:1.

Šodienas galvenais notikums komandu sastāvos bija pagājušajā gadā karjeru beigušā Pola Skoulza atrašanās uz "United" rezervistu soliņa. 37 gadus vecais pussargs devies palīgā savai bijušajai komandai, kurai daudz savainoto un lielas problēmas pussargu līnijā. Ar Skoulzu līgums noslēgts līdz sezonas beigām. "City" izvēlējās spēlēt ar otro vārtsargu, rumāni Kostelu Pantilimonu. Arī "United" vārtos otrais numurs – dānis Anderss Lindegors.

Spēle sākās ar "City" uzbrukumu viļņiem. "United" tos izturējusi, 10. minūtē beidzot tika pāri centram un izveidoja pirmo uzbrukumu, kas bija rezultatīvs. Pēc Antonio Valensijas centrējuma no labās malas ar galvu iesita Veins Rūnijs – 1:0. Uzbrucējam laba atbilde uz pēdējā laika kritiku.

"City" uzdevums divas minūtes vēlāk kļuva vēl sarežģītāks, jo par izklupienu ar taisnām kājām pret Nani noradījumu saņēma mājinieku aizsardzības balsts Vensāns Kompanī. Mača galvenais tiesnesis Kriss Fojs bez šaubām bija pārāk bargs. Roberto Mančīni maiņu 1. puslaikā neveica. Mika Ričardss aizgāja uz centru, bet viņa vietu aizsardzības labajā malā ieņēma Džeimss Milners.

14. minūtē Lindegors atvairīja tālu Serhio Aguero sitienu, bet 30. minūtē viesi dubultoja pārsvaru. Denijs Velbeks uztvēra Patrīsa Evrā piespēli no kreisās malas un ar tehniski sarežģītu sitienu no gaisa ieraidīja bumbu tālajā stūrī – 2:0 "United" labā. Viesi pirmajā puslaikā paspēja iesist arī trešos.

39. minūtē soda laukumā tika nogāzts Velbeks. Rūnija sisto pendeli Pantilimons atvairīja, taču tik veiksmīgi Rūnijam, ka viņš bez piepūles bumbu ar galvu ieraidīja pretējā stūrī – graujošs 3:0 jau pirmajā puslaikā, kura kompensācijas laikā no vārtu priekšas varēja iesist Velbeks, neaizsniedzoties līdz bumbai pēc Valensijas asas piespēles no labā flanga.

Mančīni pārtraukumā noņēma Davidu Silvu, pietaupot savu līderi citām spēlēm. Otrā puslaika 2. minūtē "City" vienus vārtus atguva, kad teicamu soda sitienu izpildīja Aleksandars Kolarovs – 1:3.

59. minūtē laukumā uznāca Skoulzs. Piecas minūtes vēlāk pēc viņa kļūdas "City" guva savus otros vārtus. Milners no labās malas soda laukumā atrada Aguero. Viņa pirmo sitienu Lindegors atsita, bet ar otro galā netika – 2:3.

Neskatoties uz vairākumu, "United" visu otro puslaiku aizvadīja ļoti piesardzīgi. "City" kompensācijas laikā bija iespējas izraut pārspēli, taču nebija lemts. Pēc vēl viena Kolarova izpildīta soda sitiena Lindegors atsita bumbu savā priekšā, taču pirmie pie tās bija viņa aizsargi.

Drīz sekoja stūra sitiens, uz kura izspēli bija pieslēdzies 2.03 metrus garais Pantilimons. Viņš sita ar galvu, taču garām vārtiem, un "United" nosargāja nervozu uzvaru ar 3:2, iekļūstot 4. kārtā.

Anglijas kauss, 3. kārta

Dat.LaiksSpēleRez.
06.01.22:00Liverpool – Oldham5:1
07.01.14:30Birmingham – Wolves0:0
07.01.15:00Dag and Red – Millwall0:0
07.01.17:00Newcastle – Blackburn2:1
07.01.17:00Middlesbrough – Shrewsbury1:0
07.01.17:00Watford – Bradford4:2
07.01.17:00Gillingham – Stoke1:3
07.01.17:00Everton – Tamworth2:0
07.01.17:00Reading – Stevenage0:1
07.01.17:00Doncaster – Notts County0:2
07.01.17:00Fleetwood – Blackpool1:5
07.01.17:00Macclesfield – Bolton2:2
07.01.17:00Sheffield United – Salisbury3:1
07.01.17:00West Brom – Cardiff4:2
07.01.17:00Hull – Ipswich3:1
07.01.17:00MK Dons – QPR1:1
07.01.17:00Tottenham – Cheltenham3:0
07.01.17:00Crawley – Bristol City1:0
07.01.17:00Barnsley – Swansea2:4
07.01.17:00Nottingham Forest – Leicester0:0
07.01.17:00Coventry – Southampton1:2
07.01.17:00Swindon – Wigan2:1
07.01.17:00Derby – Crystal Palace1:0
07.01.17:00Norwich – Burnley4:1
07.01.17:00Brighton – Wrexham1:1
07.01.17:00Fulham – Charlton4:0
07.01.19:30Bristol Rovers – Aston Villa1:3
08.01.15:00Man. City – Man. United2:3
08.01.17:00Chelsea – Portsmouth4:0
08.01.17:00Sheffield W'day – West Ham1:0
08.01.17:30Peterborough – Sunderland0:2
09.01.21:45Arsenal – Leeds

  +4 [+] [-]

, 2012-01-08 16:59, pirms 14 gadiem
žēl, ka tiesnesis uzvarēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-01-08 17:00, pirms 14 gadiem
Futbols labs, bet šodien galvenajā lomā mača tiesnesis.

  +6 [+] [-]

, 2012-01-08 17:01, pirms 14 gadiem
Jā, United viduslīnijā spēlēja 37 un 38 gadus veci pussargi !

  +1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:01, pirms 14 gadiem
šoreiz tikai tiesnesim jāpiekasās.... izbojāja lielisku maču diemžēl..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:01, pirms 14 gadiem
Kā teica komentētājs, tad pirms vairākiem gadiem tāds paņēmiens kādu izpildīja Kompany tiktu nosaukts par paraugizklupienu, bet mūsdienās par to arī var dot sarkano Šoreiz uzvarēja stiprākais Ar atgriešanos Skoulz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:03, pirms 14 gadiem
Arprāts, kāds mačs bija! MU gandrīz aplauzās par to, ka otrajā puslaikā parstāja spēlēt + vēl Fergusona dīvainā Skolza maiņa pret Nani, kurš vismaz saasināja spēli uzbrukumā. Būtu Skolzu Karika vietā uzmainījis un turpinājis spēlēt kā spēlēja, vēl noteikti tiktu iesisti kādi vārti City būrī.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-08 17:04, pirms 14 gadiem
it kā ir uzvara,bet tā nekādu lielo prieku nesagādā...par sarkano kartīti protams būs daudz runas,tā pat kā par neiedoto pendeli kur Džons nospēlēja ar roku...,bet tas viss ir sū.ds salīdzinot to ka netika parādīta pārliecinošāks sniegums esot vairākumā

  +4 [+] [-]

, 2012-01-08 17:04, pirms 14 gadiem
Kkas līdzīgs 2005 gada CL finālam
un jā pēc šis spēles būs daudz runu par tiesneša lēmumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:04, pirms 14 gadiem
Tiesniesis patieššam uzvarēja

Prieks par united ka tomēr noturēja,bet jāspēlē līdz pēdejai minūtei

Scholes ar atgriešanos
';

  +7 [+] [-]

, 2012-01-08 17:05, pirms 14 gadiem
Ja MU spēlētājs nebūtu tajā epizodē novērtējis situāciju un nepalecies, tad viņš ļoti ilgi furbolu nespēlētu, jo brutāli kājās gāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:05, pirms 14 gadiem
Es par MU, bet otrais puslaiks bija pilnīgi garām viņu izpildījumā ņemot vērā sarkano kartočku MC. City baigi auguši līmenī, nu labi budžetā.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-08 17:06, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Nu ko nez Fergusons par tiesnešiem teiks pēc spēles.
Divās epizodēs kļūdījas tiesnesis. Abas bija letālas MCity. Pirmajā viņš noraka komandu, bet pēdejā, viņš nelaboja savu kļūdu. Lai kādas komandas fans es nebūtu, bet šoreiz saku, ka MU uzvarēja nepelnīti. Vēl jo vairāk, dēļ tā, ka City spēja atspēlēties līdz 2-3.
Nu bet Evram arī dīvaina dzeltenā pēc kuras tika gūti vārti. Par sarkano neteikšu, ka tiesnesis tik ļoti kļūdījās (varbū varēja dot dzelteno), jo te norm šķērītē tieši kājās leca, pie tam kā pēdējais aizsargs. Par to, ka neiedeva pendeli pēc Džonsa rokas, tur gan jāpiekrīt.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:07, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Uzvarēja klubs FC Refree United
Manliekas, ka tam klubam rīt ir tikai spēle Anglijas 5. līgas ietvaros

  +6 [+] [-]

, 2012-01-08 17:07, pirms 14 gadiem
grūti spriest par to pārkāpumu! no malas neizskatījās kaut kas pārlieku bīstams, bet kā krievu komentētājs teica, FIFA iesakot vērsties pret šādiem lēcieniem kājās, pat ja NENOTIEKOT kontakts, ļoti bargi! acīmredzot šādā veidā tomēr ir iespējams gūt ļoti nopietnas traumas un šoreiz tiesnesis arī novērtēja šo pārkāpumu ar vissmagāko soda mēru!

galvenais tomēr ir un paliek EPL! grūti būs United, ļoti grūti!

  -2 [+] [-]

, 2012-01-08 17:08, pirms 14 gadiem
United labā - Kompany sarkanā(itkā bija ar abām kājām, taču likās tīri bumbā un skatoties sākumā nesapratu par ko tiesnesis ceļ sarkano , + pendele, vēl Evra netika piešķirts otrs brīdinājums, kaut vai tika atklāti rauts aiz sejas, + uz viņu vārtiem netika piešķirta pendele par redzamu roku - tiesnesis noraka spēli.

Taču spēle bija ļooooti aizraujoša.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-01-08 17:09, pirms 14 gadiem
Andzzeys rakstīja: grūti spriest par to pārkāpumu! no malas neizskatījās kaut kas pārlieku bīstams, bet kā krievu komentētājs teica, FIFA iesakot vērsties pret šādiem lēcieniem kājās, pat ja NENOTIEKOT kontakts, ļoti bargi! acīmredzot šādā veidā tomēr ir iespējams gūt ļoti nopietnas traumas un šoreiz tiesnesis arī novērtēja šo pārkāpumu ar vissmagāko soda mēru!

galvenais tomēr ir un paliek EPL! grūti būs United, ļoti grūti!
kas tu vēl nesaprati ka tas stulbasi krievu komenteetajs ir MU fanāts....? ļogiski ka viņš teiks ka tur pendele nebija u nsarkanaa nebija.... Krieviem vispār ir tikai divi sakariigi komentētāji , parējie kkadi pilnīgi pajoli..

  +1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:10, pirms 14 gadiem
Autor, kas, pie velna, ir Lindegors? Ir Lindegārds

     [+] [-]

, 2012-01-08 17:11, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu bet Evram arī dīvaina dzeltenā pēc kuras tika gūti vārti. Par sarkano neteikšu, ka tiesnesis tik ļoti kļūdījās (varbū varēja dot dzelteno), jo te norm šķērītē tieši kājās leca, pie tam kā pēdējais aizsargs. Par to, ka neiedeva pendeli pēc Džonsa rokas, tur gan jāpiekrīt.
Pēdējais aizsargs? Līdz vārtiem bija metri 40- 45 un nevarētu teikt, ka aiz viņa nebija spēlētāju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:13, pirms 14 gadiem
ZinedinZidane rakstīja: kas tu vēl nesaprati ka tas stulbasi krievu komenteetajs ir MU fanāts....? ļogiski ka viņš teiks ka tur pendele nebija u nsarkanaa nebija.... Krieviem vispār ir tikai divi sakariigi komentētāji , parējie kkadi pilnīgi pajoli..
to pašu strīmu skatījies, varoni? tur visu spēli komentētājs tieši vaimanāja, cik apšaubāma kartiņa esot bijusi, līdz, cik sapratu, kāds no kolēģiem viņam apstāstīja, kā FIFA tagad traktē šādus pārkāpumus! atslābsti

  +7 [+] [-]

, 2012-01-08 17:13, pirms 14 gadiem
pencis60 rakstīja: Premjerlīga pamazām pārvēršas par kaut kādu pussy līgu. Angļu izlasei simtu gadu neredzēt nevienu titulu, nedz EČ, nedz PČ. Sūdīgi viņiem tie kadri. Lab, ka Rūnijs palaikam vēl paspīd un Hārts vārtos labs. Pārējie nestabili. Bet nu par spēli respect City. Komanda ar raksturu
Raksta čalis, kuram bildē ir kluba logo no pussy līgas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:15, pirms 14 gadiem
Mike9 rakstīja: Pēdējais aizsargs? Līdz vārtiem bija metri 40- 45 un nevarētu teikt, ka aiz viņa nebija spēlētāju!
Aiz viņa nebija, pārējie bija līnijā. Es nesaku, ka Nani būtu izgājis pret vārtsargu 1 pret 1, bet Kompans bija tajā brīdī pēdējais savā pozīcijā.

  -2 [+] [-]

, 2012-01-08 17:16, pirms 14 gadiem
Andzzeys rakstīja: to pašu strīmu skatījies, varoni? tur visu spēli komentētājs tieši vaimanāja, cik apšaubāma kartiņa esot bijusi, līdz, cik sapratu, kāds no kolēģiem viņam apstāstīja, kā FIFA tagad traktē šādus pārkāpumus! atslābsti
+

  +1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:17, pirms 14 gadiem
Tīra Sarkanā kartiņa, cilvēkiem kas tikai skatas, bet nesaprot futbola noteikumus, jo tos māca no komentētāja kurš nezin nianses un no fanu ujināšanas, nav brīnums ka ir šādas emocijas.
Aizsargs ar abām kājām izpildot lēcienu un pavērstām pumpām, un prakstiski taisnām kājām(pilnīgi taisnas protams nebija) izdarija kustību uz spēlētāju kas pārvalda bumbu un nav svarīgi vai ietreicās spēlētaja kājās(Nani lieliski izvairījas, varēja būt nopietna trauma), šī epizode traktējas kā sarkanā kartiņa, un nav svarigi vai 1.min vai pedēja vai soda laukums vai centrs. Pret tiesnesi nekadas sankcijas par šo epizodi nebūs!!!
Bet spēle super, City beigās bija pelnījuši 3:3.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-08 17:18, pirms 14 gadiem
wow,sen neredzēju tādu spēlu kur tiesnesis ir mu pusē..

  +4 [+] [-]

, 2012-01-08 17:18, pirms 14 gadiem
pencis60 rakstīja: Pussy līga ir premjerlīga. Te tev nav nekādi 90tie puikiņ, kad tur kājas citiem lauza skarbie britu čaļi. Tagad briti vispār mazu lomu tajā spēlē, pārsvarā visas vadošās lomas spēlē ārzemnieki. Un gribētu es Rūniju La Liga paskatīties. Dikti šaubos, ka viņš tur rezultatīvs dikti būtu.
kur nu anglijas futbolam līdz īstu vīru līgai spānijā?

  +1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:19, pirms 14 gadiem
pencis60 rakstīja: Pussy līga ir premjerlīga. Te tev nav nekādi 90tie puikiņ, kad tur kājas citiem lauza skarbie britu čaļi. Tagad briti vispār mazu lomu tajā spēlē, pārsvarā visas vadošās lomas spēlē ārzemnieki. Un gribētu es Rūniju La Liga paskatīties. Dikti šaubos, ka viņš tur rezultatīvs dikti būtu.
Es pilnīgi piekrītu par to, ka tas nav angļu futbols, kāds tas bija pagājušajā gadsimtā, bet atzīsti, ka La Liga ir aktieru mākslas demonstrējumu līga, kur spēlē pārsvarā dienvidnieki un nekādu spēka spēli nevar iedomāties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-08 17:19, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Varbūt pat jāpiekrīt, tai sarkanajai. Bet tāpat tas viss mačs bija ļoti dīvains no tiesneša puses. Un būtu bijis tikai godīgi, ja viņš iedotu to 11m. Tāpat viņš jau būtu vēl jārealizē. Dēļ tiesneša lēmumiem, sāku atbalstīt City tieši šajā spēlē.

Pie tam United vajadzēja izdarīt visu, lai nesagādātu tādas beigas. Viņi var justies laimīgi, ka ir 2-3. Kaut pēc puslaika domāju, ka būs lielāks rezultāts par labu MU.
Tas gan par tām beigām, MU bija pelnījuši atrauties par savu bumbas ripināšanu beigās, nu bet šoreiz paveicās. Žēl, ka komanda nemācās no savām šīs pašas sezonas kļūdām. Jau ar tādu bumbas ripināšanu izgāzās Čempionu līgā gan pirmajā mačā ar Bāzeli gan atbildes mačā ar Porto. Varbūt tiešām Fergusons sāk palikt par vecu un pastāvīgais sasprindzinājums sāk novest pie šādām trenera un komandas kļūdām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:23, pirms 14 gadiem
pencis60 rakstīja: Par Kompanī sarkano... Bieži skatos Real spēles un Ramoss līdzīgus brīnumus ir ne reizi vien izpildījis, tāpat arī Kuentrau, bet neviens pat dzelteno devis nav, ja vien pretinieku čalis pa zemi nevārtās agonijā. Varēja dzelteno iedot, ja reiz gribējās paspīdēt ar kartiņu vicināšanu, bet sarkano, nu cmon...
Un tikpat labi Evra otra dzeltenā kur? Tīrs sitiens, rāviens Aguero sejā - dzeltenās nav?
JA tiesnesis spēli tiesā bargi, tad tā vajag katrā epizodē!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:26, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Treneris nevar palikt par vecu, ja viņš spēj vēl pilnvērtīgi domāt. Ganjau vecajam Fergusonam prāts vēl strādā. Bet MU vajag kādu zvaigzni izaudzināt/nopirkt pussargu līnijā. Jo šobrīd komandā nav nevienas superzvaigznes. Rūnījs ar nevelk.
Kleverlijs lieliski sezonu uzsāka,nevajag nekādas zvaigznes,izārstēsies no traumām,viss būs lieliski

  +1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:29, pirms 14 gadiem
Mike9 rakstīja: Un tikpat labi Evra otra dzeltenā kur? Tīrs sitiens, rāviens Aguero sejā - dzeltenās nav?
JA tiesnesis spēli tiesā bargi, tad tā vajag katrā epizodē!
Evram pirmā jau nepienācās, tapēc viss "po čestnomu" - vienu bija pelnījis, vienu arī dabūja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-08 17:39, pirms 14 gadiem
Ja ne tiesnesis, domāju MU nepaņemtu, bet ko lai saka ne iedeva 100% pendeli Jones ar roku nospēlēja. Plus protams, sarkanā, kur tikpat labi varēja dod dzelteno. Nu bet uzskatu, ja būtu 11x11 tad MU klātos plāni. Un MU nu noteikti neizskatījās pārliecinoši, it īpaši, ja skatamies no tā viedokļa, ka MC bija iespējas izlīdzināt un pie tam mazākumā. Protams MU fani saskatīs tik tiesneša pareizās svilpes

  -3 [+] [-]

, 2012-01-08 17:41, pirms 14 gadiem
Šobrīd esmu tik lepns par City kā reti pēc kuras uzvaras. MU uzvarēja tikai pateicoties neredzētai tiesneša palīdzībai. Kompany sarkanā ir gada absurdākais lēmums viņš pretiniekam pat nepieskārās un Jones roka pēdējās minūtēs tur bija tīrs 11, viņš pat otro dzelteno Evram nedeva par Kuna izslēgšanu. Ceru, ka Hojs vairs netiesās nevienu nozīmīgu spēli. Jebkurā gadījumā esmu ļoti lepns par City spēli, nedaudz veiksmes un varēja būt 3:3. Esmu pārliecināts, ka vinnēsim apelāciju (par sarkano) un Kompany vairāk par spēli nebūs jāizlaiž. We're not realy here

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:42, pirms 14 gadiem
pencis60 rakstīja: Nu, nu... Tik traki jau nav un La Liga pietiek futbolistu, kuri EPL ir spēlējuši. Tagad tas britu futbola skarbums ir krieeetni pārvertēts. Nu maz tur palicis tādu riktīgo tafgaju un izsitēju. Tādi var tagad spēlēt 3-4.līgā droši vien. Par dienvidniekiem smieties gan negribētu. Paskaties kaut vai top scorerus EPL pēdejos 10 gados. Lielākā daļa dienvidnieki (francūžus pieskaitu pie dienvidniekiem). Laba līmeņa spānis jebkur varēs spēlēt, kamēr tāda paša līmeņa anglim spīdēs tikai un vienīgi EPL. Cik angļi ir titulus lasījuši ārpus dzimtenes? Viens Hārgrīvzs laikam un arī tas Vācijā.
Tikai nesaki, ka tu skatoties El Classico esi sajūsmā par tēlošanu Tas jau vairs nav futbols, bet tēatris

  -2 [+] [-]

, 2012-01-08 17:45, pirms 14 gadiem
Muļķi atkal uzvarēja uz laimi!!
Šo tiesnesi domaju ka neredzēsim premjerlīgā!!
Tagat droši MC izcīnīs titulu jo koncentrēsies uz to!!

  -3 [+] [-]

, 2012-01-08 17:46, pirms 14 gadiem
Ja nebūstu tas stulbais tiesnesis MC uzvarētu 3:2

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:47, pirms 14 gadiem
rihards8 rakstīja: Tikai nesaki, ka tu skatoties El Classico esi sajūsmā par tēlošanu Tas jau vairs nav futbols, bet tēatris
Ik pēc brīža kāds guļ uz zemes un visi skrien ''čupā''
Man patīk La Liga, tikai, ja kāds saka, ka CR7 ir simulants - El Classico spēlētāji no Barsas vēl vairāk vārtās

  -2 [+] [-]

, 2012-01-08 17:49, pirms 14 gadiem
rihards8 rakstīja: Tikai nesaki, ka tu skatoties El Classico esi sajūsmā par tēlošanu Tas jau vairs nav futbols, bet tēatris
tu paarmet la ligai teeloshanu, bet pashaa anglijaa taas pietiek paarlieku likaam, un shodien to vareeja lieliski noveerteet. bija gan simulaacija (velbaks saakumaa), gan sarkanaas klanchiishana (ruunijs), gan nekauniiga meloshana (ManU aizsargs, kas raadiija, ka nav speeleejis ar roku).
spaanjiem mentalitaatee ir kraapties, tas neskaitaas nekas slikts. bet anglijaa... kad to dara anglju speeleetaaji...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-08 17:54, pirms 14 gadiem
pencis60 rakstīja: Nu, nu... Tik traki jau nav un La Liga pietiek futbolistu, kuri EPL ir spēlējuši. Tagad tas britu futbola skarbums ir krieeetni pārvertēts. Nu maz tur palicis tādu riktīgo tafgaju un izsitēju. Tādi var tagad spēlēt 3-4.līgā droši vien. Par dienvidniekiem smieties gan negribētu. Paskaties kaut vai top scorerus EPL pēdejos 10 gados. Lielākā daļa dienvidnieki (francūžus pieskaitu pie dienvidniekiem). Laba līmeņa spānis jebkur varēs spēlēt, kamēr tāda paša līmeņa anglim spīdēs tikai un vienīgi EPL. Cik angļi ir titulus lasījuši ārpus dzimtenes? Viens Hārgrīvzs laikam un arī tas Vācijā.
Nevajag spriest par lietām par kurām tev nav sajēgas! Ir daudz spelētāju no britu salām,kas spelēja veiksmīgi ārzemēs, ja sauc tikai hargrīvzu,tad iedomājos par tavu futbola skatitāja stāžu..
Pietam cik tad loti labu spāņu spelē ārpus spānijas?

Te tev zināšanu krājumam par britu spelētājiem

Denis Law - Torino
Mark Hughes - Barca
Gary Lineker - Barca
Rush - Juve
Aldridge - Real Sociadad
McManannanannnanman - Real te jaasaprot ko es domaaju
Waddle - Marseille
Hoddle - Monaco
Platt - Juventus, Sampdoria
Gascoigne - Lazio
Owen - Real
Beckham - Real, LA Galaxy, Milan

Domāju par lielāko daļu tev nav ne jausmas kas tie tādi ir

  -3 [+] [-]

, 2012-01-08 17:54, pirms 14 gadiem
Andzzeys rakstīja: to pašu strīmu skatījies, varoni? tur visu spēli komentētājs tieši vaimanāja, cik apšaubāma kartiņa esot bijusi, līdz, cik sapratu, kāds no kolēģiem viņam apstāstīja, kā FIFA tagad traktē šādus pārkāpumus! atslābsti
atpi**** mauka , brīvi varu izteikt savu viedokli.!! vienalga FIFA vai LFF vai vel kkada federacija , bet tur nebija jādod sarkanā kartiņa un punkts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-08 17:57, pirms 14 gadiem
pencis60 rakstīja: Nu ja daudzi sauc K.Ronaldu par cacu, tad Rūnijs ir trīskārt lielāka caca. Īpaši tagad, kad matus jaunus dabūjis, tak vispār lecīgs palicis. Arī citās komandās ir līdzīgi kadri redzēti.
Tēlošana El Classico, nu ir jau palaikam, bet tas nemaina faktu, ka tā ir visgaidītākā divcīņa futbola faniem. Tur neviena cita divcīņa tuvumā nestāv. Ažiotāža tāda, ka Mančestras derbijam vai jebkuram citam vēl ir ko augt. Žēl protams, ka Barsu dikti tiesneši mīl, bet ne viņi vieni tādi mīluļi tiesnešiem. Kaut gan arī bez to palīdzības, spēlē viņi baigi labi.
jaa barca noteikti tikai dēļ tiesnešiem vinē

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 17:58, pirms 14 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Tīra Sarkanā kartiņa, cilvēkiem kas tikai skatas, bet nesaprot futbola noteikumus, jo tos māca no komentētāja kurš nezin nianses un no fanu ujināšanas, nav brīnums ka ir šādas emocijas.
Aizsargs ar abām kājām izpildot lēcienu un pavērstām pumpām, un prakstiski taisnām kājām(pilnīgi taisnas protams nebija) izdarija kustību uz spēlētāju kas pārvalda bumbu un nav svarīgi vai ietreicās spēlētaja kājās(Nani lieliski izvairījas, varēja būt nopietna trauma), šī epizode traktējas kā sarkanā kartiņa, un nav svarigi vai 1.min vai pedēja vai soda laukums vai centrs. Pret tiesnesi nekadas sankcijas par šo epizodi nebūs!!!
Bet spēle super, City beigās bija pelnījuši 3:3.
patin bildi atpakaļ, nani nepārvaldīja bumbu, nebija tai nemaz pieskāries. kr4, tur viss jasna, tiesnesis dibil, nocēla visiem skaistu un ilgu futbolu.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 18:01, pirms 14 gadiem
Viss ir likumsakarīgi priekš Anglijas futbola!
MU bija divas zaudes pēc kārtas, vajadzēja steidzami glābt situāciju, tāpēc talkā nāca siera Fergija sen pārbaudītais līdzeklis. Kad ir smagi un komanda neko nespēj parādit laukumā (skat. spēli pret Newcastle), jāiet pie Anglijas Futbola Asociācijas bosiem un jālūdz palīdzība. Un lūdzu tiesnesis sāk tralināt par labu MU jau no pirmajām minūtēm.
1. Sarkanā kartīte? HA HA HA HA. Nākošajā spēlē MU pretiniekiem sarkano dos par bumbas izsišanu autā...
2. Neiedots pendelis par speli ar roku soda laukuma uz MU vārtiem.
3. Kompensācijas laiks tikai trīs minūtes (MU parasti spēlē tik ilgi kamer iesit).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-08 18:12, pirms 14 gadiem
visi city zelo kaa mazus beebisus

     [+] [-]

, 2012-01-08 18:13, pirms 14 gadiem
nav ko skatiities ja nespej sagremot

     [+] [-]

, 2012-01-08 18:13, pirms 14 gadiem
The Termoss rakstīja: Viss ir likumsakarīgi priekš Anglijas futbola!
MU bija divas zaudes pēc kārtas, vajadzēja steidzami glābt situāciju, tāpēc talkā nāca siera Fergija sen pārbaudītais līdzeklis. Kad ir smagi un komanda neko nespēj parādit laukumā (skat. spēli pret Newcastle), jāiet pie Anglijas Futbola Asociācijas bosiem un jālūdz palīdzība. Un lūdzu tiesnesis sāk tralināt par labu MU jau no pirmajām minūtēm.
1. Sarkanā kartīte? HA HA HA HA. Nākošajā spēlē MU pretiniekiem sarkano dos par bumbas izsišanu autā...
2. Neiedots pendelis par speli ar roku soda laukuma uz MU vārtiem.
3. Kompensācijas laiks tikai trīs minūtes (MU parasti spēlē tik ilgi kamer iesit).
Nu bet, ja sauc visas tiesneša kļūdas, tad kapēc izlaidi Evra dzelteno? Ja objektīvi, tad objektīvi līdz galam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-01-08 18:15, pirms 14 gadiem
The Termoss rakstīja: Viss ir likumsakarīgi priekš Anglijas futbola!
MU bija divas zaudes pēc kārtas, vajadzēja steidzami glābt situāciju, tāpēc talkā nāca siera Fergija sen pārbaudītais līdzeklis. Kad ir smagi un komanda neko nespēj parādit laukumā (skat. spēli pret Newcastle), jāiet pie Anglijas Futbola Asociācijas bosiem un jālūdz palīdzība. Un lūdzu tiesnesis sāk tralināt par labu MU jau no pirmajām minūtēm.
1. Sarkanā kartīte? HA HA HA HA. Nākošajā spēlē MU pretiniekiem sarkano dos par bumbas izsišanu autā...
2. Neiedots pendelis par speli ar roku soda laukuma uz MU vārtiem.
3. Kompensācijas laiks tikai trīs minūtes (MU parasti spēlē tik ilgi kamer iesit).
Par to Angļu futbola asociāciju pilnīgi pretīgi palika!! (tādi cūkas)
MU fani jau laimīgi bet cik ilgi!!
Domāju ka viņi šogad vairs neizcīnīs tiitulu!!

     [+] [-]

, 2012-01-08 18:15, pirms 14 gadiem
pencis60 rakstīja: Jā, nav ne jausmas un par tādu Bekhemu tiešām dzirdu pirmo reizi, haha. Toties zinu, ka tev virs gultas noteikti ir Rūnija plakāts un no rītiem tu knapi pamodies sāc murmināt: "Glory United, Glory!"

Puikiņ, stāžs man ir tik liels cik ir, 70 gadi man diemžēl nav un Pele ziedu laikus es dzīvajā redzējis netiku. Par tavu sarakstu runājot, nu sakarīgi čaļi, tik Ouvenu varēji gan neminēt, neko daudz viņš Spānijā nepaspēja parādīt un Bekhemam klāt varēji rakstīt tikai Real. Galaxy? Are u kiddin me? Amīšiem tak par futbolu viens pīpis un Bekhemu paņēma tikai smukā mūlīša pēc.
Nu par amīšiem tā gluži nav, viņiem futene norm attīstās. Līdz tādam NFL protams vēl tālu, bet to, ka viņiem līmenis aug pierāda izlases diezgan sakarīgā spēle pēdejos 2 pasaules kausos.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-08 18:17, pirms 14 gadiem
ajiits rakstīja: visi city zelo kaa mazus beebisus
Aizver knābi 1klasniek tev vēl puņķi tek, vispirms noskaties spēli un tad komentē!!
Rīt beidzās brīvlaiks un tev jāiet ātri gulēt , ja nē viņa rāsies!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-08 18:19, pirms 14 gadiem
pencis60 rakstīja: Jā, nav ne jausmas un par tādu Bekhemu tiešām dzirdu pirmo reizi, haha. Toties zinu, ka tev virs gultas noteikti ir Rūnija plakāts un no rītiem tu knapi pamodies sāc murmināt: "Glory United, Glory!"

Puikiņ, stāžs man ir tik liels cik ir, 70 gadi man diemžēl nav un Pele ziedu laikus es dzīvajā redzējis netiku. Par tavu sarakstu runājot, nu sakarīgi čaļi, tik Ouvenu varēji gan neminēt, neko daudz viņš Spānijā nepaspēja parādīt un Bekhemam klāt varēji rakstīt tikai Real. Galaxy? Are u kiddin me? Amīšiem tak par futbolu viens pīpis un Bekhemu paņēma tikai smukā mūlīša pēc.

Labi spāņi ārzemēs? Kaut vai Reina, Toress, Silva, Fabregass, Alonso, Arbeloa, Rauls (večuks Vācijā tīri neslikts) un sarakstu varētu turpināt.

P.S. Iemācies lasīt, puikiņ. Es rakstīju, ka Barca spēlē arī bez tiesnešu palīdzības labi
puikiņ? pēc tavām futbola zināšanām varētu būt,ka esmu divreiz vecāks

ovenu neskaitīt? 2004 gadā viņs ilgi bija real madrid rezultativākais spelētājs nākot no maiņas.. pat atceros tādu lietu statistikā,ka vinjam bija labākais rāditājs spanijaa salidzinot cik minūtes šis ir nospelējis pret to cik iesitis..ja šitais skaitās,ka neko vins nav izdarijis tad skaidrs

ja jau tu varētu turpināt,tad turpini baigais saraksts looti gars un tas protams liecina,ka spaanji var speleet visur

paldies par diskusiju,diena kluva veel jautrāka,vienmēr interesanti ar ekspertiem parunāties

     [+] [-]

, 2012-01-08 18:20, pirms 14 gadiem
pencis60 rakstīja: Nu nez, pagaidām nav tur manīts neviens baigais stārs. Bekhems, Anrī un tamlīdzīgie karjeras norieta čaļi neskaitās. Tas apmēram Arābu Emirātu variants, kad čalīši aizbrauc labu naudiņu nopelnīt tāpat vien. MLS pagaidām tāda pati līga vien šķiet.
A priekš kam viņiem tādi vajadzīgi tur? Viņi savējos spēlētājus audzina un ASV izlases spēles bija prieks skatīties šajā Pasaules kausā, cīņasspara ziņā reti kura komanda stāv klāt.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 18:22, pirms 14 gadiem
pencis60 rakstīja: Jā, varu iedomāties, cik priecīgi tu gremoji 1-6 kāsienu.
madrides memiisi visu spaniju sagremojusi , ari tadi kasieni jaamak saprast nevis nunat kad zaudee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-01-08 18:25, pirms 14 gadiem
arca4 rakstīja: Nevajag spriest par lietām par kurām tev nav sajēgas! Ir daudz spelētāju no britu salām,kas spelēja veiksmīgi ārzemēs, ja sauc tikai hargrīvzu,tad iedomājos par tavu futbola skatitāja stāžu..
Pietam cik tad loti labu spāņu spelē ārpus spānijas?

Te tev zināšanu krājumam par britu spelētājiem

Denis Law - Torino
Mark Hughes - Barca
Gary Lineker - Barca
Rush - Juve
Aldridge - Real Sociadad
McManannanannnanman - Real te jaasaprot ko es domaaju
Waddle - Marseille
Hoddle - Monaco
Platt - Juventus, Sampdoria
Gascoigne - Lazio
Owen - Real
Beckham - Real, LA Galaxy, Milan

Domāju par lielāko daļu tev nav ne jausmas kas tie tādi ir
vinam nepareizs niks pincis un veel 60 gadi taatad pu sesi

     [+] [-]

, 2012-01-08 18:35, pirms 14 gadiem
arca4 rakstīja: Nevajag spriest par lietām par kurām tev nav sajēgas! Ir daudz spelētāju no britu salām,kas spelēja veiksmīgi ārzemēs, ja sauc tikai hargrīvzu,tad iedomājos par tavu futbola skatitāja stāžu..
Pietam cik tad loti labu spāņu spelē ārpus spānijas?

Te tev zināšanu krājumam par britu spelētājiem

Denis Law - Torino
Mark Hughes - Barca
Gary Lineker - Barca
Rush - Juve
Aldridge - Real Sociadad
McManannanannnanman - Real te jaasaprot ko es domaaju
Waddle - Marseille
Hoddle - Monaco
Platt - Juventus, Sampdoria
Gascoigne - Lazio
Owen - Real
Beckham - Real, LA Galaxy, Milan

Domāju par lielāko daļu tev nav ne jausmas kas tie tādi ir
Lielākā daļa no Tevis nosauktajiem tajos klubos spēlēja švaki!
Tas, ka wikipedia parāda britus, kuri spēlējuši ārzemēs nenozīmē, ka viņi tur spēlēja veiksmīgi (:

     [+] [-]

, 2012-01-08 18:36, pirms 14 gadiem
Andzzeys rakstīja: to pašu strīmu skatījies, varoni? tur visu spēli komentētājs tieši vaimanāja, cik apšaubāma kartiņa esot bijusi, līdz, cik sapratu, kāds no kolēģiem viņam apstāstīja, kā FIFA tagad traktē šādus pārkāpumus! atslābsti
Skatijos speli pa ITV1 un Andy Townsend skaidri un gaisi pateica,ka sarkana ir pilnigs sviests! Un tas ir komentetajs,kurs saprot ko saka! Btw uz city vartiem ari 1pendelei bija jabut kad Korolovs nogaza Welbeku ja nemaldos! Nefanoju neparvienu komandu,vienkarshi spele ar noraidijumu tika sacakareta! Un neskatoties uz Runija 1 golu domaju City uzvaretu pie 11vs11

     [+] [-]

, 2012-01-08 18:36, pirms 14 gadiem
pencis60 rakstīja: Pēc tava rakstības stila varu spriest, ka esi divreiz jaunāks par mani Plus prātiņa tev pamaz, ja reiz pēc pāris postiem sāc kaut ko spriest par manām zināšanām futbolā. Šaurā pierīte Jei bogu, latvijci narod strannij
es spriežu pēc tavām futbola zināšanām pec tekstiem.. ka anglijas līga ir mīksto līga,kautgan nu visiem ir skaidrs,ka spānijas līga ir maigi sakot nedaudz mīkstāka..vēl spriežu par tavām zināšanām no tā, ka angļu spelētājus ārzemēs tev asociējās ar hārgrīvzu,tātad tas liek domāt ka kautkad tad tik sāki skatīties futbolu, ja jau nepieminēji real spelējošo mcmanusu.. es jau nesaku par citiem,jo ne visiem interesē anglijas futbola vēsture.. manuprāt pamatotas piezīmes,ka neesi diezko vecs un tas jau nemaz nav uzbrauciens..
vnk domāju,ka tev gruuti ir diskutēt par tēmu, kur neesi zinošs dikti..

Tu uzreiz ķēries pie apvainojumiem,ka man plakātins ruunija majaas ja tev ir normaali argumenti vai domas par to ka man nav taisniiba mees varam diskutēt,ja ne tad neko..kas viens otru apvaino te jau tā pietiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-08 18:46, pirms 14 gadiem
Ko kaucat?Tiesnesis nepiešķīra pendeli kad nogrūda Welbeku un Jones roku viņš vnk neredzēja ko nevar teikt par Welbeku,tad par sarkano ja Nani(ja nešaubos)nepalektos tad kāja lauzta un čalim pusgads bez futbola,tāka dzeltenā toč bet tiesneša lēmumus neapstrīd,kaut arī bieži tie ir nepareizi bet tagad jau nekā.

Par United spēli 1.puslaiks zbis bet otrais sliktāks,Jones muļļā skraida pa laukumu kā pussargs,bet ir aizsargs.Bet iespēlēsies un aizies,viss ok.

     [+] [-]

, 2012-01-08 18:52, pirms 14 gadiem
arca4 rakstīja: Nevajag spriest par lietām par kurām tev nav sajēgas! Ir daudz spelētāju no britu salām,kas spelēja veiksmīgi ārzemēs, ja sauc tikai hargrīvzu,tad iedomājos par tavu futbola skatitāja stāžu..
Pietam cik tad loti labu spāņu spelē ārpus spānijas?

Te tev zināšanu krājumam par britu spelētājiem

Denis Law - Torino
Mark Hughes - Barca
Gary Lineker - Barca
Rush - Juve
Aldridge - Real Sociadad
McManannanannnanman - Real te jaasaprot ko es domaaju
Waddle - Marseille
Hoddle - Monaco
Platt - Juventus, Sampdoria
Gascoigne - Lazio
Owen - Real
Beckham - Real, LA Galaxy, Milan

Domāju par lielāko daļu tev nav ne jausmas kas tie tādi ir
Loelaka dala no tevis nosauktajiem atiecigajos klubos nospeleja vien vienu sezonu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-08 19:05, pirms 14 gadiem
Budenjūns rakstīja: Ja bet pieskaiti vel to ka Evra parsita Savicam seju.
aha, tur bija cīņa par bumbu, par to kartītes nedod.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-08 19:13, pirms 14 gadiem
Budenjūns rakstīja: Proams Mu fans saka ka tiesnesis nepielava nevienu kludu bet visi parejie gan Barcas fani gan Real un vel visadi ctu komandu fani ir daudz objektivaki. Ja tu ienac seit lai uzrakstitu Glory United tad labak nekomente vispar.

P.S. Tu esi AAksts
Man gan neliekas,ka daudzi united atbalstitāji nenoliedz tiesneša kļūdas.. Ja man prasītu,tad sarkanās nebija,bet dzeltenā gan,tomēr bīstami bija..lai vai kā uz sarkano nevilka.. pendele bija,bet manuprāt tiesnesis ieņēma sliktu pozīciju un neredzēja,kas arii bija tiesnešā kļuda.. bet nu nevar jau nepriecāties arī par tādu uzvaru,kautgan ir rūgta piegarša par to ka city mazākumā spelēja labāk,bet united ripināja tik bumbu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-08 20:17, pirms 14 gadiem
Manning rakstīja: Skatijos speli pa ITV1 un Andy Townsend skaidri un gaisi pateica,ka sarkana ir pilnigs sviests! Un tas ir komentetajs,kurs saprot ko saka! Btw uz city vartiem ari 1pendelei bija jabut kad Korolovs nogaza Welbeku ja nemaldos! Nefanoju neparvienu komandu,vienkarshi spele ar noraidijumu tika sacakareta! Un neskatoties uz Runija 1 golu domaju City uzvaretu pie 11vs11
tāpēc jau teicu, ka man grūti spriest, jo no malas neizskatijās nekas tik šausminošs. un tomēr te tad ir jādiskutē, sodīt tikai par traumu, jeb par nodomu traumēt? ok, visdrīzāk šī ne tā situācija, jo tas vnk izskatījās pēc diezgan parasta futbola izklupiena, taču ir daudzas citas situācijas, kur spēlētājs šitā iet kājās, atriebdamies par kādu iepriekšēju epizodi... un kaut arī pretinieku nesavaino, uzskatu, ka ir jāsoda šādās situācijās. tiesnesis šo epizodi traktēja ar sarkano... man kā MU līdzjutējam jau it kā labi, tomēr piekrītu, ka spēli tas krietni pabojāja. arī tas pats krievu komentētājs teica, ka MU pēc sāpīgās sagrāves mājās noteikti grib atriebt kaunpilno zaudējumu, bet ne jau šādā, ne īsti godīgā veidā! taisnība vien ir - it kā komanda uzvar, bet pēc šādas strīdīgas epizodes gandarījuma tomēr maz!

     [+] [-]

, 2012-01-08 20:27, pirms 14 gadiem
i.imgur.com

     [+] [-]

, 2012-01-08 20:27, pirms 14 gadiem
i.imgur.com

     [+] [-]

, 2012-01-08 20:32, pirms 14 gadiem
Andzzeys rakstīja: grūti spriest par to pārkāpumu! no malas neizskatījās kaut kas pārlieku bīstams, bet kā krievu komentētājs teica, FIFA iesakot vērsties pret šādiem lēcieniem kājās, pat ja NENOTIEKOT kontakts, ļoti bargi! acīmredzot šādā veidā tomēr ir iespējams gūt ļoti nopietnas traumas un šoreiz tiesnesis arī novērtēja šo pārkāpumu ar vissmagāko soda mēru!

Ja Nani nebūtu tik ātrs un neparautu kājas gaisā - būtu ļoti smaga trauma un tad gan neviens nešaubītos par 4sarkano. Tā ka sarkanā pelnīta, jo bīstama spēle bija neatkarīgi no sekām.
Bet par Džonsa roku - neesmu pārliecināts ne PAR ne PRET. It kā spēle ar roku nebija, pie tam - vispirms pa kāju trāpīja un tikai tad pa roku. Tomēr pārliecināts gan neesmu - nevarēja atkārtojumos saprast. Un Evram gan ne par ko dzeltenā - pilnīgi ne par ko.


galvenais tomēr ir un paliek EPL! grūti būs United, ļoti grūti!

  -2 [+] [-]

, 2012-01-08 22:05, pirms 14 gadiem
City is OUT!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-08 22:57, pirms 14 gadiem
Kas tas par Skoulza? kaa var Scoles vispaar tulkot? Va rbuut Kalniņš buus Calninsch?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-09 07:27, pirms 14 gadiem
Kādā sakarā Skoulzs atgriezās?? Viņam tač bija atvadu spēle..
Katrā ziņā es neesu City fans bet viņi bija pelnījuši uzvarēt, TĀDU cīņassparu un rakaturu nenākas bieži redzēt.. Super spēle, bet Jums tomēr jāatzīst ka United totāli paveicās.

     [+] [-]

, 2012-01-09 12:38, pirms 14 gadiem
Ehh jau otro spēli pēc kārtas nevaru nepārvaramu iemeslu dēļ spēli pret City noskatīties tiešraidē Kaut gan, par pirmo, pēc rezultāta uzzināšanas, īpaši nepārdzīvoju un arī šis kauss man īpaši neuztrauc. Kaut gan labi protams ka MU uzvarēja Spēli vakarā novilkšu un noskatīšos, golus jau apskatījos vakar un tagad noskatījos arī epizodi ar noraidijumu!
Nu cik es saprotu, jautājums ir tikai par to, ka Kompany netrāpija Nani pa kājām tikai tapēc, ka pēdējais nespēlēja līdz galam un izvēlējās izvairīties no sadursmes! Tā vismaz man izskatījās... Citādi Kompany nu nekādīgi nebūtu varējis izvairīties no tā, ka bumbai būtu trāpijis kopā ar Nani "gaļu"!!! Nu ok, es piekrītu ka šajā gadījumā mierīgi varēja iztikt ar brīdinājumu, jo Kompany leciens ar divām kājām uz priekšu viennozīmīgi bija bīstama spēle! Bet tiem sazvērestības teoriju vergiem, kuri vel atļaujas smieties par to, ka EPL kļūst par švakuļu līgu - pastāstat šito tam brazīļu puikam no Arsenal (aizmirsu ātrumā vārdu kurš tagad spēlē Šahtar) kuram līdzīgā veidā naturāli izlauza potīti un šams vairs nekad nespēlēs tādā līmenī vai tam pašam Kleverlijam, kurš pēc līdzīga pārkāpuma joprojām nespēj atgriezties pie spēlēšanas, kaut gan noveicās daudz vairāk. Un tie ir tikai pāris piemēri kurus ātrumā atceros. Laikam jau pēc šādām rīcībām obligāti ir vajadzīga otra spēlētāja trauma lai rādītu sarkano... Tiesnesim formāli bija tiesības piešķirt noraidijumu par tādu (ne)spēli, kaut arī saprotu City līdzjutēju neapmierinātību ar tik bargu sodu. Tiešām būs interesanti paskatīties vai FA atcels sarkano kā kļūdaini piešķirtu, par ko tik pārliecināts ir septembris! Tādā gadījumā nāksies atzīt, ka noteikumus tik labi nepārzinu

     [+] [-]

, 2012-01-09 15:59, pirms 14 gadiem
Kad skatīsies spēli pievērs uzmanību arī Jones spēlei ar roku savā soda laukumā ap 80 min (neiedeva 11m) un Aguero raušanai aiz kakla no Evra puses ap 70 min (neiedeva 2. dzelteno). Ja jau tiesnesis izvēlējās tik zemu pārkāpuma latiņu attiecībā pret Kompany, tad vajadzēja būt konsekventam visu spēles laiku un dod kartiņas (vismaz dzeltenās) par jebkuru daudz maz rupju pārkāpumu. Paskaties kā 1. puslaikā Silva tika dauzīts, nevienas kartiņas.
Attiecībā uz sazvērestības teorijām, tas, ka FA un EPL tiesneši ir vislabvēlīgāk noskaņoti tieši pret MU ir fakts un ne tikai citu komandu fanu vai MU heiteru izdomājums. Laiku pa laikam kāds entuziasts uzskaita visus tiesnešu un FA lēmumus, kas ir netaisnīgi pieņemti par labu MU, nesen Britu prese publicēja šādu apkopojumu, kur autors bija saskaitījis, ka MU ir negodīgi ieguvis ap 10 tituliem pateicoties tiesnešu un FA labvēlībai. Protams ne jau katrs šāds pētījums ir objektīvs, tomēr tas, ka MU piepalīdz FA un tiesneši ir vispārzināms fakts Anglijas futbolā.

     [+] [-]

, 2012-01-09 16:19, pirms 14 gadiem
vēl par Kompany noraidījumu, tiesnesim tomēr ir jājūt spēles gaita, nevis kā robotam jāievēro FIFA instrukcijas cīņai pret traumām, lai noraidītu spēlētāju šādā spēlē pēc 10 min, turklāt pie 0:1 ir jābūt ļoti rupjam pārkāpumam. Piemēram pēdējā PČ finālspēlē De Jongam iedeva tikai dzelteno par kung-fu paņēmienu pret spāni (aizmirsu kuru), kura rezultātā viņš varēja reāli salauzt otram spēlētājam ribas, taču tiesnesis nevēlējās šādā veidā norakt spēli un pareizi darīja.
OK vairāk par šo necepšos, kas bijis bijis (priecē arī Mančīnī un spēlētāju reakcija uz šo, kas nesūdzējās par tiesnesi, bet koncentrējas uz nākamajām spēlēm), MC iesniedza apelāciju, ko izskatīs līdz trešdienas 1/2 CC spēlei pret Pool Manchester City FC club statement - Manchester... tad drīz redzēsim, ko teiks FA

     [+] [-]

, 2012-01-09 16:38, pirms 14 gadiem
Nu protams ka es pievērsīšu uzmanību arī citiem pārkāpumiem Es neredzēju Džounsa spēli ar roku epizodi vel protams, bet stipri šaubos pēc aprakstiem, ka tur bija tīša spēle ar roku. Kad apskatīšos, tad pamēģināšu salīdzināt vai Džounsa epizode gadījumā nav līdzīga tai rokai, kāda bija ja nemaldos Ričardsam spēlē pret Arsenal Un ja gadijumā tā izrādīsies, tad sanāk ka es varu sākt izvirzīt sazvērestības teorijas, jo Arsenal bija jāiesit pendele, savukārt MU mājas spēlē pret Ņūkāslu iedotā pendele bija izdomājums - rezultātā mēs iegūstam 4 punktu starpību turnīra tabulā, kur MU ir pirmajā vietā ar viena punkta pārsvaru
BET es tiešām netaisos ielaisties šādu teoriju apspriešanā, jo tas ir pilnīgākais absurds! Neviens nopietns laikraksts vai korespondents Anglijā ar tādām dumībām nekad nenodarbosies, bet heiteriem aiz bezspēcības var rasties dažādas vēlmes kaut ko pieskaitīt, kādam kaut ko atņemt, citam kaut ko neievērot, un pēc tam kaut ko pēc sava prāta saskaitīt!!! Nav nopietni - atvaino! 10 MU tituli kurus viņiem nokārtojuši FA un EPL Piedod man tiešām ir jāsmejas. Kamēr futbolā tiesās cilvēki, tikmēr būs gan kļūdas, gan subjektīvs noteikumu traktējums strīdīgās situācijās, kurās pat noteikumos nav iespējams precīzi definēt. Spēlei ar roku soda laukumā vispār esmu redzējis pilnīgi diametrāli pretējus tiesnešu traktējumus!!! Vakar Espanjol pret Barsu netika nosvilpta spēle ar roku situācijā kur bumba lidoja vārtos! Viss - sākam apspriest kā Real ir nopircis visu LaLiga kopā ar tiesnešiem!!!

"tomēr tas, ka MU piepalīdz FA un tiesneši ir vispārzināms fakts Anglijas futbolā." - nu tādā gadījumā pārējiem nav nemaz vērts spēlēt, lai šeihs taisa savu līgu, jo visi tak Anglijā zin ka pirmā vieta jau ir aizņemta un pārējie cīnās tikai par 2.vietu

p.s. nenoliedzu, ka tiesneši bieži kļūdās par labu MU, tāpat kā esmu bieži redzējis, kā viņi kļūdās MU par sliktu!!! Vispār esmu šausmīgi bieži redzējis kā tiesneši kļūdās un lai cik dīvaini tas nebūtu, kļūdās arī tādās spēlēs, kurās MU nav pat tuvumā! Bet Tu man labāk izskaidro to sazvērestības teoriju, kā pēc Tavām domām MU ietekmē to FA un EPL tiesnešus! Tiešām uzskati, ka MU klubā atbildīgās amatpersonas kopā ar FA un EPL apsēžas pie galda slepenās tikšanās, vai sazinās ar nedeklarētiem telefoniem, lai ko tādu sarunātu? Vai tiešām visi tie cilvēki riskētu ar VISU savu un vel klubu - Anglijā, kur skaidrs ka tāpat tas viss agrāk vai vēlāk nāktu gaismā!!! Varbūt kļūsim reālāki???

     [+] [-]

, 2012-01-09 17:03, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: vēl par Kompany noraidījumu, tiesnesim tomēr ir jājūt spēles gaita, nevis kā robotam jāievēro FIFA instrukcijas cīņai pret traumām, lai noraidītu spēlētāju šādā spēlē pēc 10 min, turklāt pie 0:1 ir jābūt ļoti rupjam pārkāpumam. Piemēram pēdējā PČ finālspēlē De Jongam iedeva tikai dzelteno par kung-fu paņēmienu pret spāni (aizmirsu kuru), kura rezultātā viņš varēja reāli salauzt otram spēlētājam ribas, taču tiesnesis nevēlējās šādā veidā norakt spēli un pareizi darīja.
OK vairāk par šo necepšos, kas bijis bijis (priecē arī Mančīnī un spēlētāju reakcija uz šo, kas nesūdzējās par tiesnesi, bet koncentrējas uz nākamajām spēlēm), MC iesniedza apelāciju, ko izskatīs līdz trešdienas 1/2 CC spēlei pret Pool Manchester City FC club statement - Manchester... tad drīz redzēsim, ko teiks FA
Jā piekrītu, tiesnesim ir jājūt spēles gaita. Domā man baigi iepriecina ka Fojs piešķīra tādu noraidijumu? Man personīgi pat īpaši neuztrauktu ja MU šo spēli zaudētu. Jebkurā gadījumā ne spēles gaita, ne rezultāts tajā brīdī neprasija no tiesneša kaut kādu palīdzību MU!!! Es vel saprastu, ja MU tajā brīdī jau zaudētu! Tas ir vel viens iemesls kapēc smejos par kādu sarunātu un apzinātu palīdzību, jo tas ir absurdi. Neviens nevar zināt kāda tālāk būtu spēle, un nav nekur ieskrāpēts, ka City bez noraidijuma obligāti to spēli uzvarētu! Kapēc gan par to jābūt pārliecinātam. Un vel viena lieta kas man galīgi nepatīk, ka MU tagad sanāk 2 reizes sezonā uzvarējuši City kausa spēlēs, un pēdējās spēles tiesneša radītā ažiotāža galīgi nav laba priekš MU kad būs jāspēlē EPL ietvaros. Vienkārši tiem tiesnešiem tad kādam beidzot ir stingri jānosaka, vai viņam par tamlīdzīgiem izklupieniem ir obligāti jārāda sarkanā kartiņa vai nav! Ja nav, tad lai neviens nerāda ja nav trāpīts pa kājām, bet ja ir - tad visiem bez izņēmuma, neskatoties uz spēles gaitu u.c. subjektīviem apstākļiem...

     [+] [-]

, 2012-01-09 17:21, pirms 14 gadiem
Es nesaku (un neteicu), ka pastāv kaut kāda sazvērestība, par MU un pret visiem pārējiem. Saku tikai, ka tiesneši biežāk kļūdās par labu MU nevis citām komandām un FA ir labvēlīgāka attieksme pret MU kā citām komandām. Protams, tiesneši un FA amatpersonas ir tikai cilvēki un viņu kļūdām vai attieksmei var būt kaudzēm citu izskaidrojumu, es arī neticu, ka notiek kaut kāda kukuļošana vai kaut kas tamlīdzīgs. Saprotu, ka šādu labvēlību MU ir daļēji arī nopelnījis ar to, ka 20 gadus atrodas topā, līdz ar to nopelnot reputāciju, kas ļoti bieži palīdz. Tomēr, kā jau teicu, tiesneši biežāk kļūdās par labu MU (šosezon jebkurš lēmums pret City un Spurs ir par labu MU- Spurs nesen vienu spēli [aizmirsu pret ko] tiesnesis pilnībā noraka un viņi zaudēja, City pēdējās 3 spēlēs- gols no aizmugures pret Sunderland un vakardienas ārprāts,utt.). Arī FA parasti ir MU labvēlīgāks.
Anyways, lai ir kā ir, vakardienas spēle man tiešām atstāja ļoti patīkamas emocijas, ja būtu izrāvuši 3:3 tā būtu otra labākā spēle šosezon, vismaz emocionāli

     [+] [-]

, 2012-01-09 17:31, pirms 14 gadiem
Es arī domāju, ka dēļ tiesneša MU vakardienas uzvara, ir tāda kā Pirra uzvara, negatīva publicitāte, un neitrālie līdzjutēji vairāk nostājas City pusē. Tagad visu runā par tiesnesi, nevis Rū 2 goliem vai Skoulza atgriešanos, vai pat MU uzvaru derbijā. MU tagad vēl papildus spēles (vismaz 1).
Neapgalvoju, ka 11 vs 11 City uzvarētu, tomēr neapšaubāmi cerības uz uzvaru būtu daudz lielākas, spēli City iesāka ļoti labi, līdz ielaida golu pirmajā palaistajā pretuzbrukumā.
ABa rakstīja: Jā piekrītu, tiesnesim ir jājūt spēles gaita. Domā man baigi iepriecina ka Fojs piešķīra tādu noraidijumu? Man personīgi pat īpaši neuztrauktu ja MU šo spēli zaudētu. Jebkurā gadījumā ne spēles gaita, ne rezultāts tajā brīdī neprasija no tiesneša kaut kādu palīdzību MU!!! Es vel saprastu, ja MU tajā brīdī jau zaudētu! Tas ir vel viens iemesls kapēc smejos par kādu sarunātu un apzinātu palīdzību, jo tas ir absurdi. Neviens nevar zināt kāda tālāk būtu spēle, un nav nekur ieskrāpēts, ka City bez noraidijuma obligāti to spēli uzvarētu! Kapēc gan par to jābūt pārliecinātam. Un vel viena lieta kas man galīgi nepatīk, ka MU tagad sanāk 2 reizes sezonā uzvarējuši City kausa spēlēs, un pēdējās spēles tiesneša radītā ažiotāža galīgi nav laba priekš MU kad būs jāspēlē EPL ietvaros. Vienkārši tiem tiesnešiem tad kādam beidzot ir stingri jānosaka, vai viņam par tamlīdzīgiem izklupieniem ir obligāti jārāda sarkanā kartiņa vai nav! Ja nav, tad lai neviens nerāda ja nav trāpīts pa kājām, bet ja ir - tad visiem bez izņēmuma, neskatoties uz spēles gaitu u.c. subjektīviem apstākļiem...

     [+] [-]

, 2012-01-09 17:43, pirms 14 gadiem
Tad atbildi vai Ričardsam bija roka spēlē pret Arsenal, par kuru varēja iedot 11m soda sitienu!?! Vai izdomātā pendele Ņūkāslas labā nebija par labu City? Vai Spurs? Un kapēc tad lēmumi pret Spurs ir tikai par labu MU un nevis City (tai skaitā)? Bet NĒ Tev labāk patīk domāt ka visi kļūdainie lēmumi ir saistīti tikai ar labuma sagādāšanu MU, aizmirstot ka tādus gūst arī City! Kļūst jau pārāk tipiski!!!
Jā Sunderland gūtie vārti bija no nelielas aizmugures, bet pat tur Tu saskati saistību ar MU!?! Nesaprotu tikai kāds labums ir tik ļoti nomocīt sevi ar tik ārprātīgām domām Pat Angļu presē daži apskatnieki atzina, ka nav starpība, vai Kompany trāpija pa kājām vai nē, tas izklupiens bija noraidijuma cienīgs. Tāpat kā daži atzina, ka tas bija pārāk bargs sods. Tad kāpēc vel joprojām turpināt tās epizodes saistīšanu ar MU, nedomā taču, ka MU kaut kā iespaido arī preses brīvību Anglijā

     [+] [-]

, 2012-01-09 17:59, pirms 14 gadiem
1. Domāju (subjektīvi, bet lielākai daļai tās spēļu apskatnieku bija līdzīgs viedoklis), ka par Ričardsa roku pret Arsenal 11nieks nebija jādod.
2. Ar kādu rezultātu MU zaudēja Newcastle, vai tikai tā pendele izšķīra spēles rezultātu? Es vairs neatceros to epizodi par pendeles piešķiršanu, arī nemeklēšu vairs.
3. Visi lēmumi par sliktu kādam no pretendentam ir automātiski par labu pārējiem diviem. Tātad Sunderland kļūda bija par labu MU un Spurs.
4. Arī apskatnieki ir kādu klubu fani un arī apskatnieku viedokli ietekmē, tas par kuru klubu tas fano un ļoti daudzi citi neobjektīvi faktori. Bija tāds teiciens (aizmirsu autoru) "nevajag avīzes lasīt, vajag tās rakstīt". Lielākajai daļai masu mēdijos rakstītajam nevar ticēt, jo nevar zināt kādu iemeslu pēc kāds konkrēts cilvēks izsaka "viedokli" vai kāds raksts tiek publicēts. Un preses brīvība ir fikcija pat Anglijā. Pasakot visu šo es, nesaku, ka mēdiji Anglijā atbalsta MU. Tikai saku, ka mēdijiem nevajag pārlieku uzticēties.
5. Epizodi ir saistāma ar MU, jo tas pārkāpums bija spēlē pret MU.

     [+] [-]

, 2012-01-09 18:45, pirms 14 gadiem
1. Es taču nesaku ka bija jādod par Ričardsa roku 11nieks, bet tādu varēja iedot un tā nebūtu tiesneša kļūda. Tā arī neatbildēji, vai Džounsa roka tik ļoti atšķīrās no tās?
2.Es runāju par spēli OT, kur pie 1:0 pret MU iedeva pendeli, kur tādas nebija nemaz nemaz. Spēle beidzās 1:1.
3. Protams ka tā, bet Tu teici ka visas kļūdas spēlēs pret City un Spurs ir tikai par labu MU.
4. Protams apskatnieki arī ir subjektīvi, tāpat kā pilnīgi visi cilvēki, vairāk vai mazāk. Tomēr Angļu futbola apskatnieki vairumā tomēr ir sava amata speciālisti, īpaši ja ir jāizsaka viedoklis par kādu noteiktu spēles epizodi un tās novērtēšanu. Kad viņi sāk filosofēt, tad protams tā ir fanošana, spekulācijas vai prognozes, bez taustāmiem faktiem.
5. Jā saistāma, bet nav tik viennozīmīgi vērtējama kā izskatās City. Jau teicu, ka noraidijumu visticamāk tur nevajadzēja dot, ja vien tas nav saistīts ar stingru norādījumu visas tamlīdzīgas epizodes atalgot ar noraidijumiem bez izņēmumiem! Bet spēles rezultāts tajā brīdī galīgi neprasija no Foja kādu palīdzību MU, tā ka tas bija viņa uzskats šādu lēmumu pieņemt. Rūnija vai kāda tur vel no MU pierunāšana nav nekas smuks, bet nav jau pirmā reize kad spēlētāji tā rīkojas faktiski visās komandās. Neticu ka tiesnesis noraidijumu piešķīra tādēļ.

Un vispār nedomāju, ka kaut kādas tur iepriekšējas vai turpmākas atsevišķas tiesnešu kļūdas var patraucēt City šogad uzvarēt EPL (kas ir viņu galvenais mērķis). Ja vien City neiestāsies kaut kāds smags formas krīze (kāda diez vai notiks ja jau izturēja decembri un janvāra sākumu) vai arī neiestāsies kaut puse no tik daudzām traumām kā MU. Pārāk jau nu smagi sastāva zaudējumi ir šosezon MU lai spēlētu visu laiku stabili, vel pietam ņemot vērā kādi sastāvā tika iespēlēti jaunie spēlētāji. Savukārt Spurs neizturēs tādu tempu līdz beigām, jo spēlē praktiski tikai ar 13-14 stabiliem spēlētājiem.

Tagad gan paskatīšos spēli un ja būs kaut kas piebilstams, tad ierakstīšu

     [+] [-]

, 2012-01-09 22:16, pirms 14 gadiem
Vispār spēle tīri interesanta arī no taktiskās puses. Jau no pirmajām minūtēm bija redzams, ka MU nespēlēs pārāk dziļi pretinieka laukumā bez bumbas. Un tas arī ir loģiski - ar Giggsu laukuma centrā un spēlējot ar 2 uzbrucējiem MU nekādi nedrīkstēja atstāt pārāk brīvu laukuma vidu MC ātrajos uzbrukumos. Pat spēlējot vairākumā pirmajā puslaikā praktiski visu laiku kad bumba bija MC, pat Velbeks atradās savā laukuma pusē. Tāds arī bija acīmredzot spēles plāns, maksimāli izslēgt aizsardzībā brīvas zonas un pārtverot bumbu uzreiz ar ātrajiem flangiem veidot maksimāli ātrus pretuzbrukumus, bet ja tādi nesanāk, tad nospēlēt uzbrukumā uzmanīgi, bez kļūdām un tā lai malējie aizsargi paspētu aizsardzībā. Plāns nostrādāja pa 100% bet nu jāatzīst, ka abi pirmie gūtie vārti arī izdevās fantastiski veiksmīgi.
Par noraidijumu domas nemainu. Jā pirmajā puslaikā tiesnesis varēja iedot brīdinājumus pret Aguero Gigsam un Džounsam un pret Silvu Karikam, bet nu nekas vairāk tur nebija. Tāpat kā jocīgi tiesnesis iedeva brīdinājumu Velbekam, kur savukārt nebija par ko.

2.puslaikā Mančīni samainija taktiku izvilinot tieši MU vairāk spēlēt ar bumbu un izmantot tieši MU pirmā puslaika taktiku Savukārt MU spēlētāji laikam bija izdomājuši, ka nu tik ies un turpinās sist golus. Kļuva pārāk neuzmanīgi, īpaši jau Evra, kurš vairākas reizes nepaspēja atpakaļ aizsardzībā nosegt savu zonu. Domāju ka diez vai Evra tur vispār bija pārkāpums, kad viņam iedeva dzelteno un Kolarovs iesita. Bet nu, pats vien vainīgs, jo sākotnēji pozīciju zaudēja. Otrais MC gols kāds nu bija tāds bija. Katrā ziņā man šķiet, ka tieši pirmajā puslaikā MC bija bīstamāki uzbrukumā un spēlēja labāk, bet nu tas dēļ taktikas. MU savukārt 2.puslaikā bumbu kontrolēja diezgan pārliecinoši, bija vairāki bīstami uzbrukumi, bet tie visi bija pozicionāli. Bet komandai katastrofāli pietrūkst spēlētāji kas var saasināt ar piespēlēm pozicionālu uzbrukumu, kaut ko neordināru izdomāt, kā arī iedot pēdējo piespēli. Nav saprašanās laukumā. Giggs pirmajā puslaikā tamlīdzīgu piespēli iedeva Velbekam un rezultātā 11metri. Bet nu tas ir pārāk maz priekš veselas spēles. Spēles beigās loģiski ka MC izdarīja spiedienu. Tāds būtu jebkurai no abām komandām kura atrastos zaudētājos ar tādu rezultātu un vel pietam spēlē savā laukumā un tad vairs nav nozīmes ka laukumā ir par 1 spēlētāju mazāk.
Par Džounsa roku - nu ja iedotu pendeli, neko daudz nevarētu pārmest. Bet nu tā noteikti nebija tīša spēle ar roku, Džounsam bumba sākumā trāpija pa kāju, tad atsitās pret zemi un tad pa roku un plecu. Tad jau Ričardsam pret Arsenal bija acīmredzamāka roka.