Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

''Manchester United'' noraida ''Le Havres'' apvainojumus

''Manchester United'' noraida ''Le Havres'' apvainojumus
Alekss Fergusons
Foto: AFP

Anglijas Premjerlīgas čempionvienība ''Manchester United'' ir noraidījusi Francijas otrās līgas komandas ''Le Havres'' izteikumus, ka Mančesteras klubs esot negodīgā ceļā ieguvis to līdzšinējo 16 gadus veco futbolistu Polu Pogbā.

Zināms, ka iepriekš jau ziņojām par Francijas otrās līgas komandas ''Le Havres'' izteikumiem par to, ka ''Manchester United'' negodīgi ieguvusi viņu futbolistu, 16 gadus veco Polu Pogbā. Pirms tam par šo futbolistu lielu interesi izrādīja arī Londonas ''Arsenal''. ''Le Havre'' ir joprojām tiesības uz šo futbolistu līdz nākamās sezonas beigām, jo tikai tad Pogbā varētu parakstīt profesionālu līgumu. Taču šajā reizē gan viņš, gan viņa vecāki ir ignorējuši šo punktu un pārgājuši uz ''Manchester United'. ''Le Havre'' uzskata, ka tas noticis tikai tādēļ, ka ''Manchester United'' piedāvājis Pogbā lielu naudas summu.

Tajā pašā laikā ''Manchester United'' viens no pārstāvjiem apgalvojis, ka tie ir vistīrākie meli: ''Tas, ko iepriekš apgalvoja ''Le Havre'' pārstāvji, izplatot oficiālu paziņojumu, nebija taisnība. Pirms tam mēs visu bijām saskaņojuši ar konkrētajām UEFA prasībām un likumiem, tā kā no savas puses mēs visu darījām godīgi.''

Izmantotie resursi:
news.yahoo.com

  -1 [+] [-]

, 2009-08-02 16:53, pirms 15 gadiem
Forši. čalis dabūs spēlēt augstā līmenī! Protams ne uzreiz bet ar laiku!

  +4 [+] [-]

, 2009-08-02 17:01, pirms 15 gadiem
Paldies autoram, ka ielikta šī informācija par pretējās puses (United) viedokli.

  +7 [+] [-]

, 2009-08-02 17:05, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Forši. čalis dabūs spēlēt augstā līmenī! Protams ne uzreiz bet ar laiku!
Tu gribi teikt, ka Francijas Ligue1 un Ligue2 ir amatieru čempionāti?
Slēpts komentārs: Krokodils

  +1 [+] [-]

, 2009-08-02 17:20, pirms 15 gadiem
Es jau tā domāju - sers nav no tiem, kas taisītos pārkāpt likumu tikai viena spēlētāja dēļ. Ja šāda veida transfērs būtu nelikumīgs, viņš dabūtu citu likumīgi dabūnamu spēlētāju! Kandidātu viņam drošvien netrūkst!

     [+] [-]

, 2009-08-02 17:23, pirms 15 gadiem
nu wtf! mani nogalina shadi paskaidrojumi no man utd puses..
tipa: vini melo, mes godigi un punkts.
lai tad paskaidro, kadaa veidaa vini apgaja likumus liguma punktus godigaa celjaa..

  -2 [+] [-]

, 2009-08-02 17:24, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Sorry, bet salīdzināt EPL ar Ligue1 nav īpaši korekti!
Labrīt! Ligue 1 un EPL ir 2 no 5 Eiropas vadošajiem čempionātiem, kuros Futbola līmenis ir +/- vienāds. Pie tam es jau nesalīdzinu abus čempionātus - es nesaprotu kā tu vari kaut ko spriest par Francijas čempionātu, ja tu viņam neseko...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-02 17:27, pirms 15 gadiem
Fballpro rakstīja: Labrīt! Ligue 1 un EPL ir 2 no 5 Eiropas vadošajiem čempionātiem, kuros Futbola līmenis ir +/- vienāds. Pie tam es jau nesalīdzinu abus čempionātus - es nesaprotu kā tu vari kaut ko spriest par Francijas čempionātu, ja tu viņam neseko...
+/- līmenis vienāds??? EPL ir krietni aizsteigušies priekšā Ligue1, vienīgie viņiem kaut cik sakarīgie klubi ir Liona un Marseļa, turpretī EPL vesels bars komandu ir labākas par šīm divām! kur nu vēl par pārējām!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-02 17:32, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: +/- līmenis vienāds??? EPL ir krietni aizsteigušies priekšā Ligue1, vienīgie viņiem kaut cik sakarīgie klubi ir Liona un Marseļa, turpretī EPL vesels bars komandu ir labākas par šīm divām! kur nu vēl par pārējām!
Bet kkaadaa veidaa chempioni ir Bordo!

     [+] [-]

, 2009-08-02 17:36, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Bet kkaadaa veidaa chempioni ir Bordo!
Gadās, laikam labs gads bijis!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-02 18:00, pirms 15 gadiem
Nu kotad tā Le Havre te dir* ?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-02 18:08, pirms 15 gadiem
Le Havre vienkarshi gribeja tikt pamaniti ar so apgroziijumu.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-02 18:10, pirms 15 gadiem
Awesome rakstīja: Nu kotad tā Le Havre te dir* ?
Tad vienošanos ar spēlētāju par profesionāla līguma noslēgšanu, kad tiks sasniegts atļautais vecums, viņi būtu izdomājuši?

  +4 [+] [-]

, 2009-08-02 18:14, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: +/- līmenis vienāds??? EPL ir krietni aizsteigušies priekšā Ligue1, vienīgie viņiem kaut cik sakarīgie klubi ir Liona un Marseļa, turpretī EPL vesels bars komandu ir labākas par šīm divām! kur nu vēl par pārējām!

Un cik tad no EPL klubiem stabili spēlē eirokausos!?Bez lielā četrinieka neviens galvu virs ūdens nevar izbāzt.Uefa kausā ''kaut kādi" Vāciešu, itāļu, franču, nīderlandiešu vidusmēra klubi vienkārši noslauka varenos angļu klubus.Pat ukraiņi, krievi un rumāņi Uefa kausa noslēguma fāzē ir biežāki viesi par EPL pārstāvjiem!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-02 18:15, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: +/- līmenis vienāds??? EPL ir krietni aizsteigušies priekšā Ligue1, vienīgie viņiem kaut cik sakarīgie klubi ir Liona un Marseļa, turpretī EPL vesels bars komandu ir labākas par šīm divām! kur nu vēl par pārējām!
EPL priekšrocība ir tajā, ka čempionāta vidējais līmenis ir visaugstākais no visiem (Francijā varētu būt viszemākais), taču tas nekādīgi nemazina faktu, ka Francijas čempionāts ir viens no vadošajiem. Un es nekad nepiekritīšu, ka Liona un Marseļa ir sliktākas par to pašu EPL TOP 4.

     [+] [-]

, 2009-08-02 18:20, pirms 15 gadiem
Fballpro rakstīja: EPL priekšrocība ir tajā, ka čempionāta vidējais līmenis ir visaugstākais no visiem (Francijā varētu būt viszemākais), taču tas nekādīgi nemazina faktu, ka Francijas čempionāts ir viens no vadošajiem. Un es nekad nepiekritīšu, ka Liona un Marseļa ir sliktākas par to pašu EPL TOP 4.
gribi teikt ka Liona un Marseļa ir labākas komandas kā piemēram Barca?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-02 18:22, pirms 15 gadiem
lovelyyy rakstīja: gribi teikt ka Liona un Marseļa ir labākas komandas kā piemēram Barca?
Izlasi vēlreiz: Un es nekad nepiekritīšu, ka Liona un Marseļa ir sliktākas par to pašu EPL TOP 4.

Barselonu vispār uz doto brīdi uzskatu par labāko komandu pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-08-02 18:35, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: +/- līmenis vienāds??? EPL ir krietni aizsteigušies priekšā Ligue1, vienīgie viņiem kaut cik sakarīgie klubi ir Liona un Marseļa, turpretī EPL vesels bars komandu ir labākas par šīm divām! kur nu vēl par pārējām!
Es saprotu, ka tu neseko līdzi L1 un zini tikai divas komandas, moš arī Le Havre, bet pateikt, ka vesels lērums ir labāku?
EPL ir ļoti spēcīgs četrinieks, no kurām visas ir spēcīgākas par franču labākajām komandām (spēcīgākas, bet ne daudz spēcīgākas), bet tālāk...c'mon.
Vienmēr esmu apšaubījis tos, kas saka, ka EPL ir stiprākā līga Eiropā, pasaulē. Anglijai ir ļoti stiprs četrinieks, bet kas ir aiz tā? Uzskatu, ka vidējais līmenis Spānijā ir augstāks, bet Itālijā ļoti līdzīgs tam.
Jā, Francijā līmenis ir vājāks, bet tikai tādēļ, ka nav neviena tāda superkluba kā Arsenal, MU, Chelsea un Pūle (par tavu MoneyCity vispār neko neteikšui).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-02 19:00, pirms 15 gadiem
Tofix rakstīja: Nav taisnība, ka EPL klubi nespēlē stabili eirokausos, tā pati Spurs un Villa, pagājušosezon tālu aizsitās UEFA kausā, par Anglijas top4 ČL piedzīvojumiem nemaz nerunājot, 3 no 4 pusfinālistiem bija angļu klubi, jā tā nav dominance, tad es nezinu kas ir futbols!
Par top4 vispār neit runa.Visu cieņu tātai stabilitātei, nav kur piekasīties.Runa ir par pārējiem klubiem kuriem šīs stabilitātes trūkst!Lai arī mājās tie izskatās cerīgi eirokausos (UEFA kausā, CL jau vias vietas aizsistas!) viņiem daudzkas pietrūkst!
Bet Franču top klubus iemestu EPL, tad atbilstoša būtu arī komplektācija.Ar šiem satāviem viņiem pilnīgi pietiek lai dominētu Francijā.Naudas klubiem pietiktu transfēriem,lai konkurētu Anglijā.

     [+] [-]

, 2009-08-02 19:04, pirms 15 gadiem
Lielākā problēma ir tā, ka top klubi pārvilina jaunos potenciālos un jaunie jau protams arī vēlas nonākt top klubā. Tas arī rada plaisu starp top klubiem/līgām un pārējiem.
Vidiem vienādu budžetu un, tad varētu skatīties, kurš tiešām ir labākaus klubs.
Ticu, ka šai darījumā nav pārāpts likums, vienkārši MU ir atraduši kādu caurumu Le Havres līgumā un pievāca jauno talantu.

     [+] [-]

, 2009-08-02 19:21, pirms 15 gadiem
monstrs rakstīja: pēc šāda formāla, neargumentēta, paziņojuma tiešām izskatās, ka MU kārtējo reizi negodprātīgi rīkojušies, bet tas jau viņiem liekas normāli, kas pērējai sabiedrībai ir pretīgi. Tāpēc labāk laikam tik paskatīties viņu spēles, neiedziļinoties kluba politikā un aizkulisēs, lai nerastos riebums pret MU
Interesanti zināt, kas tad vēl būtu jāargumentē pasakot, ka likums nav pārkāpts? Tev jau neviens neliedz izjust riebumu pret MU, nebūsi ne pirmais ne pēdējais Nākas tikai vēlreiz atzīt, ka ja MU tomēr likumus pārkāpa, tad par to arī atbildēs. Protams nenoliedzot, ka šāda nepilngadīgu futbolistu pāriešana uz bagātākiem klubiem nav īsti smuka, tomēr nav saprotams, kāpēc tad UEFA ar savu lielo ietekmi nav panākusi vēljoprojām visās valstīs vienādus noteikumus!

     [+] [-]

, 2009-08-02 19:46, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Interesanti zināt, kas tad vēl būtu jāargumentē pasakot, ka likums nav pārkāpts? Tev jau neviens neliedz izjust riebumu pret MU, nebūsi ne pirmais ne pēdējais Nākas tikai vēlreiz atzīt, ka ja MU tomēr likumus pārkāpa, tad par to arī atbildēs. Protams nenoliedzot, ka šāda nepilngadīgu futbolistu pāriešana uz bagātākiem klubiem nav īsti smuka, tomēr nav saprotams, kāpēc tad UEFA ar savu lielo ietekmi nav panākusi vēljoprojām visās valstīs vienādus noteikumus!
Droši vien tāpēc, ka tie noteikumi par profesionāla līguma slēgšanu visdrīzāk ir saistīti ar darba tiesībām, kuras diez vai ietilpst UEFA kompetencē.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-02 23:28, pirms 15 gadiem
Tofix rakstīja: Nav taisnība, ka EPL klubi nespēlē stabili eirokausos, tā pati Spurs un Villa, pagājušosezon tālu aizsitās UEFA kausā
Nemaz tik tālu neaizsitās. Apstājās pie (kā jau te pretorietis minēja) ukraiņu un krievu klubiem.

     [+] [-]

, 2009-08-03 01:13, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Droši vien tāpēc, ka tie noteikumi par profesionāla līguma slēgšanu visdrīzāk ir saistīti ar darba tiesībām, kuras diez vai ietilpst UEFA kompetencē.
Nē nu par darba tiesībām esmu lietas kursā, šādas tādas zināšanas ir Un protams saprotu, ka UEFA nav nekādu tiesību iejaukties valstu iekšējā politikā! Tomēr novirzoties nedaudz no futbola tēmas... Ja jau katrā valstī ir sabiedriskas organizācijas, kuras dažādos likumīgos ceļos virza uz parlamentu(vai kā nu katrā valstī to sauc) dažādus likumprojektus un grozījumus likumos, tad, vai tiešām Tu domā ka UEFA kopā ar futbola klubiem kas kopā sanāk iespaidīgs spēks, nevar šo jautājumu izvirzīt iespaidīgos augstumos jebkurā valstī? Viena lieta ir kompetence, bet cita, iespējamās rīcības sviras kā iedarboties uz dažādu valstu likumdevējiem. Un manuprāt UEFA šajā ziņā ir nozīmīgs spēks. Mans izskaidrojums varētu būt, ka UEFA šajā jautājumā nav vienots viedoklis.

P.S. Atvaino, ka neko neatbildēju uz vēstuli. Patiešām tikai vakar ieraudziju to sarkano vēstulītes apzīmējumu. Kāds varbūt nosauks mani par daltoniķi, bet es tiešām ieejot esportā uzreiz skatos uz jaunākajām ziņām un gandrīz veselu mēnesi nepamanīju ka vēstulīte ir sarkanā krāsā Varbūt esporta administrācijai derētu padomāt, kā to padarīt acij "riebīgāk" pamanāmu?

     [+] [-]

, 2009-08-03 07:31, pirms 15 gadiem
ABa,
Itālijā jau kaut kas tāds notiek, vismaz Andromeeds iepriekšējā rakstā par šo pašu tēmu tā izteicās. Par Franciju nezinu, bet nebūtu pārsteigts, ja kas tāds jau nenotiktu tagad vai drīzumā.
Es tiešām nezinu, vai UEFA kā sporta organizācijai ir kāda darīšana gar valsts iekšējām lietām - likumiem. Man jau šķiet, ka nav. Bet tas jau nenozīmē, ka paši klubi to garo un birokrātisko ceļu uz likumu ierosināšanu un pieņemšanu nebūtu gatavi iet.
Ar UEFA vai bez, bet izskatās, ka šī lieta (profesionālie kontrakti pirms 18 gadiem) bez atrisinājuma nepaliks.

     [+] [-]

, 2009-08-03 10:13, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: ABa,
Itālijā jau kaut kas tāds notiek, vismaz Andromeeds iepriekšējā rakstā par šo pašu tēmu tā izteicās. Par Franciju nezinu, bet nebūtu pārsteigts, ja kas tāds jau nenotiktu tagad vai drīzumā.
Es tiešām nezinu, vai UEFA kā sporta organizācijai ir kāda darīšana gar valsts iekšējām lietām - likumiem. Man jau šķiet, ka nav. Bet tas jau nenozīmē, ka paši klubi to garo un birokrātisko ceļu uz likumu ierosināšanu un pieņemšanu nebūtu gatavi iet.
Ar UEFA vai bez, bet izskatās, ka šī lieta (profesionālie kontrakti pirms 18 gadiem) bez atrisinājuma nepaliks.
Nē nu tieša darīšana UEFA protams ka nav, bet UEFA amatpersonu ierašanās jebkurā valstī ir notikums, kurš plaši tiek atspoguļots presē, UEFA vadošās amatpersonas regulāri tiekas ar valstu augstākajām amatpersonām, ierodas uz pieņemšanām, un domāju ka nejau par meitenēm viņi tur runā Domāju Tu drusku nenovērtē UEFA ietekmi, kura protams nav tieša, bet viņi jebkurai valstij ir izdevīgs partneris, jo apakšā ir milzonīga nauda un jebkura vadošā futbola valsts vēlas sarīkot dažāda līmeņa čempionātus, ČL un kausu finālus utt.

     [+] [-]

, 2009-08-03 12:54, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Nē nu tieša darīšana UEFA protams ka nav, bet UEFA amatpersonu ierašanās jebkurā valstī ir notikums, kurš plaši tiek atspoguļots presē, UEFA vadošās amatpersonas regulāri tiekas ar valstu augstākajām amatpersonām, ierodas uz pieņemšanām, un domāju ka nejau par meitenēm viņi tur runā Domāju Tu drusku nenovērtē UEFA ietekmi, kura protams nav tieša, bet viņi jebkurai valstij ir izdevīgs partneris, jo apakšā ir milzonīga nauda un jebkura vadošā futbola valsts vēlas sarīkot dažāda līmeņa čempionātus, ČL un kausu finālus utt.
Nu daļēji, protams, var piekrist par UEFA netiešo ietekmi. Bet manuprāt, tā drīzāk ir jūtama katras valsts futbola federācijā, šaubos, vai kāds UEFA lēmums vai nostāja ir saistošs valstu parlamentiem.
Finālturnīrus, protams, vismaz teorētiski grib rīkot katra valsts. Taču tos jau sadala n-tos gadus iepriekš. Līdz ar to pieļauju, ka ar finālturnīriem politiķus var mazāk ieinteresēt, jo tie attiecas uz laika posmu, kad šobrīd pie varas esošie politiķi varētu arī vairs nebūt savos amatos. Man šķiet, ka arī tie drīzāk ir futbola federāciju, nevis politiķu prioritāte.

Pie tam šajā jautājumā mēs pat neesam dzirdējuši UEFA nostāju. Kad UEFA kaut ko nolems, tad arī varēs redzēt, cik ļoti šo organizāciju interesē šī problēma un pēc valstu reakcijas varēs arī novērtēt UEFA ietekmi.
Domāju, ka drīzāk šī lieta varētu aiziet līdz Eiropas līmeņa tiesām, kā bija Bosmana gadījumā. Ar pamatojumu, ka šādas vecuma atšķirības valstu darba tiesībās, kad vienā valstī profesionālus līgumus var slēgt ātrāk, citās vēlāk, nelabvēlīgi ietekmē, piemēram, Francijas un Itālijas klubu konkurētspēju ar Anglijas klubiem. Tiesas spriedumi, atšķirībā no UEFA nostājas, būs saistoši.

     [+] [-]

, 2009-08-03 13:21, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu daļēji, protams, var piekrist par UEFA netiešo ietekmi. Bet manuprāt, tā drīzāk ir jūtama katras valsts futbola federācijā, šaubos, vai kāds UEFA lēmums vai nostāja ir saistošs valstu parlamentiem.
Finālturnīrus, protams, vismaz teorētiski grib rīkot katra valsts. Taču tos jau sadala n-tos gadus iepriekš. Līdz ar to pieļauju, ka ar finālturnīriem politiķus var mazāk ieinteresēt, jo tie attiecas uz laika posmu, kad šobrīd pie varas esošie politiķi varētu arī vairs nebūt savos amatos. Man šķiet, ka arī tie drīzāk ir futbola federāciju, nevis politiķu prioritāte.
Visu laiku rodas sajūta, ka mēs runājam nedaudz atšķirīgās valodās Nu protams ka UEFA lēmumi vai nostāja nekādā veidā nevar būt saistoši jebkuru valstu likumdevējiem! Bet UEFA amatpersonām ir daudz lielākas iespējas tikt pie tiem parlamentāriešiem, skaidrot situāciju, ieiet pa durvīm kuras nekad nevienam mirstīgajam netiks atvērtas, skaidrot savu izpratni un ierosināt - iedrošināt tos parlamentāriešus uzsākt kaut vai diskusijas par konkrēto jautājumu parlamentā! Pietiek uz mazo Latviju atbraukt Platinī kungam, savu vizīti laicīgi paziņot, un ar viņu tiksies jebkura augstākā amatpersona. Tieši tā jau tie likumi cik saprotu tiek pieņemti vai vismaz virzīti uz to pusi, kad konkrētas interešu grupas ar sakariem bīda savas intereses valstiskā līmenī. Cita lieta tiešām, ka, kā jau minēju, izskatās UEFA pašiem nav vienotas nostājas šajā jautājumā!
Bet nu man jau liekas ka esam baigi tālu aizspriedelējušies no sporta Vismaz es. Sportam vajadzētu būt galīgi neatkarīgam no politikas, kas diemžēl tā nenotiek vismaz pie mums! Bet principā vairumam Tavu uzskatu piekrītu.

     [+] [-]

, 2009-08-03 14:03, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Visu laiku rodas sajūta, ka mēs runājam nedaudz atšķirīgās valodās Nu protams ka UEFA lēmumi vai nostāja nekādā veidā nevar būt saistoši jebkuru valstu likumdevējiem! Bet UEFA amatpersonām ir daudz lielākas iespējas tikt pie tiem parlamentāriešiem, skaidrot situāciju, ieiet pa durvīm kuras nekad nevienam mirstīgajam netiks atvērtas, skaidrot savu izpratni un ierosināt - iedrošināt tos parlamentāriešus uzsākt kaut vai diskusijas par konkrēto jautājumu parlamentā! Pietiek uz mazo Latviju atbraukt Platinī kungam, savu vizīti laicīgi paziņot, un ar viņu tiksies jebkura augstākā amatpersona. Tieši tā jau tie likumi cik saprotu tiek pieņemti vai vismaz virzīti uz to pusi, kad konkrētas interešu grupas ar sakariem bīda savas intereses valstiskā līmenī. Cita lieta tiešām, ka, kā jau minēju, izskatās UEFA pašiem nav vienotas nostājas šajā jautājumā!
Bet nu man jau liekas ka esam baigi tālu aizspriedelējušies no sporta Vismaz es. Sportam vajadzētu būt galīgi neatkarīgam no politikas, kas diemžēl tā nenotiek vismaz pie mums! Bet principā vairumam Tavu uzskatu piekrītu.
Drīzāk mums ir atšķirīgs skatījums uz vienu un to pašu lietu. Tu domā, ka šo jautājumu nokārtos UEFA ar neformāliem kontaktiem un vizītēm. Es domāju, ka te spiedienu uz politiķiem galvenokārt izdarīs klubi kā primāri ieinteresētā puse un varbūt (arī - klubu protestu rezultātā) arī federāciju cilvēki, kuri atšķirībā no UEFA pārstāvjiem, tomēr ir uz vietas katrā konkrētajā valstī un neierodas tur tikai vizītēs.

Es patiešām nezinu, pa kādiem ceļiem tas tiek vai tiks kārtots. Bet, kā jau rakstīju, to, cik ļoti UEFA ir ieinteresēta šajā lietā, varēsim novērtēt tikai tad, kad būs reakcija no UEFA puses un pretreakcija no politiķiem - vai būs kaut kāda rīcība, un cik lielā mērā to rosinās UEFA lēmumi, un cik lielā mērā - klubu protesti, kā arī tas, vai UEFA pie pašiem politiķiem vērsīsies tieši vai pastarpināti ar konkrēto valstu federāciju starpniecību.

Jā, pieeja oficiālajām amatpersonām UEFA darbiniekiem noteikti ir pa īsāku ceļu kā vienkāršajai sabiedrībai. Taču manuprāt, arī futbola klubi un to vadītāji, īpašnieki ir pietiekami ietekmīgi, lai tos neuzskatītu gluži par "parastiem mirstīgajiem". Pieļauju, ka viņiem arī ir savi sakari politiķu aprindās, un klubiem vajadzētu būt pietiekami daudz iespējām (nauda, sakari) lobēt savas intereses savas valsts parlamentā. To, ko darīs UEFA un kādi tam būs rezultāti, mēs vēl redzēsim, bet vistiešāk jau šī problēma skar tieši klubus, tāpēc domāju, ka tie neieņems pasīvu vērotāja lomu un neatstās to risināt tikai UEFA, bet paši uzņemsies iniciatīvu, lai panāktu sev labvēlīgu rezultātu.

     [+] [-]

, 2009-08-03 14:22, pirms 15 gadiem
march 2k

Nu tā jau es arī domāju, ka to darīs UEFA KOPĀ ar klubiem un federāciju! To jau liekas minēju kaut kad iepriekšējos komentāros. Tikai tā, kopā! Savādāk jau tas būtu pavisam dīvaini. Un domāju ka tieši to arī vēlas panākt tas franču klubs, iesaistīt šīs problēmas risināšanā gan UEFA, gan tai pakļauto Francijas Futbola federāciju. Savu interešu aizsardzība un tajā iesaistās visi ieinteresētie un UEFA tajā padarīšanā ir spēcīgs trumpis! Bet nu labi, nedomāju ka mums ir baigi dažāds skats uz šo lietu, drīzāk nedaudz atšķirīgi problēmas risināšanas pieeja Liekas, ka neko vairāk "gudru" nespēšu piebilst