Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Video: Peiners: "Nav pareizi futbola izlases iekļūšanu Euro 2004 uzskatīt par sasniegumu"

Jānis Celmiņš
Sporta sarunu šova “eXi” gada noslēdzošajā epizodē bijušie sportisti Žanis Peiners, Jānis Sprukts un Ansis Medenis tika izaicināti uz diskusiju - vai futbola izlases iekļūšana EURO 2004 finālturnīrā ir lielākais sasniegums Latvijas sportā?

Bijušais basketbolists Peiners nāca klajā ar visai nepopulāru viedokli, sakot, ka "nav pareizi futbola izlases iekļūšanu EURO 2004 uzskatīt par sasniegumu". Peiners savu viedokli gan arī konkrēti pamatoja.

Minētais raidījums pilnā garumā pieejams ŠEIT!
Vērtējums:
1 2 3 85 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 09:42, vakar
Nevajag jaukt detaļas! Tikšana uz EČ finālturnīru ir lielakai asniegums LR futbolā, ne jau visā LR sportaaa! To visi saka, nevis, tā kāa Žana onkulis.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-27 09:58, vakar
Basketbolā 5 vieta nebūs nemaz lielāks sasniegums, jo basītī mums lielākā daļa spēlē labas līgās bet futbolā nebija neviena varbūt 2-3 spēlētāji

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 10:12, vakar
Regbists rakstīja: Nevajag jaukt detaļas! Tikšana uz EČ finālturnīru ir lielakai asniegums LR futbolā, ne jau visā LR sportaaa! To visi saka, nevis, tā kāa Žana onkulis.
Pats jauc detaļas! Čaļi diskutē par lielāko sasniegumu LR sportā nevis futbolā. Tu vispār video noskatījies?

  -3 [+] [-]

, 2024-12-27 10:13, vakar
Cēsu stiprinieks rakstīja: Basketbolā 5 vieta nebūs nemaz lielāks sasniegums, jo basītī mums lielākā daļa spēlē labas līgās bet futbolā nebija neviena varbūt 2-3 spēlētāji
5tā vieta pasaulē vai tikšana uz Eiropas čempionātu.... Jā, Tev taisnība. Nebūs nemaz lielāks sasniegums

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 10:47, vakar
wolf rakstīja: 5tā vieta pasaulē vai tikšana uz Eiropas čempionātu.... Jā, Tev taisnība. Nebūs nemaz lielāks sasniegums
Eiropas čempis futbolā tomēr bija cita lieta - Pasaules sporta karalis, tikai 16 valstis tiek, sarežģīta izspēles kārtība, neskaitāmas reizes lielāka konkurence gan Eiropā gan Globāli. Negribas protams neko sliktu teikt, bet ar Latvijas resursiem top 10 pasaulē BASKETBOLĀ NAV sasniegums. Bet futbola izlase ja tiek top 50 pasaulē FUTBOLĀ IR sasniegums.

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 11:27, vakar
Domāju, ka arzemnieki, kuri pirms 20 gadiem jau sekoja sportam, atceras vairāk Verpakovski no Euro 2004, nevis Dukura dominēšanu. Manuprāt, ārzemnieks smietos, ja es lielitos ar renes medaļām, par futbolu es ar lepnumu stāstītu.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-27 11:46, vakar
Cēsu stiprinieks rakstīja: Basketbolā 5 vieta nebūs nemaz lielāks sasniegums, jo basītī mums lielākā daļa spēlē labas līgās bet futbolā nebija neviena varbūt 2-3 spēlētāji
Futenē tobrīd, kā reiz bija pietiekami daudz džeku labās līgās. Bet tas nemaina faktu, ka konkurence futenē bija/ir ievērojami lielāka kā basī..

  +3 [+] [-]

, 2024-12-27 12:21, vakar
Eiropas sporta burbulis ir futbols, maldīgā Žaņa burbulis ir basketbols, Latvijas burbulis ir hokejs. Šeit tēma - ārzemnieks, eiropietis. Tik vienkārši kā 2x2 - protams, futbola sasniegums globāli ir atrāvienu nozīmīgākais un ārzemniekam viegli uztverams, apzinoties, ka neliela valsts iekļuvusi Eiropas Top16 pārliecinoši galvenajā sporta veidā Eiropā. Žanis diemžēl neprata izrēķināt 2x2. Kaut gan drīzāk viņš prastu, vienkārši apzināti uzbruka futbolam, jo Latvijā tas ir populāri, cilvēki aplaudēs.

https://sportacentrs.com/futbols/ei...

  +5 [+] [-]

, 2024-12-27 12:34, vakar
Žanis visu sameta vienā katlā komandu sasniegumus un individuālos.Es joprojām uzskatu ,ka tikšana uz EČ finālturnīru ir ļoti liels sasniegums.Un vņa teiktais,ka vairums Eiropas izlašu ir tikušas uz finālturnīru arī ir apšaubāms.Kamēr netika palielināts izlašu skaits daudzas izlases nebija tikušas uz finālturnīru.Uz to laiku ,kad mēs tur tikām no bijušās savokijas mēs bijām pirmie,ja neskaita krieviju un gruzīni ukraiņi ar saviem resursiem tur nebija tikuši.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-27 12:38, vakar
Zanis Peiners izcelas ar nestandarta domasanu , Visu laiku lielakais un sensacionalakais Latvijas sporta sasniegums ir futbola izlase 2004 g , kuru zinaja visa Eiropa un skandinaja kaa lielako sensaciju , Verpakovski zinaja pat Chelsea lidzjuteji Vagona London - Birmingham , tas bija tapat ka Leicester vinneja Premierligu , butu Verpakovskis gajis uz Angliju , nevis kludaini uz Kijevu.Par basketbola izlasi pasaules kausa runaja tikai Latvija , nevis arpus , vina bija prognozejama , ka tiks augstu , futbola izlase pat tuvu tam nebija, tatad visu laiku llielakie Latvias sporta sasniegumu tops:
1. Latvijas futbola izlase Euro 2004
2. Jelena Ostapenko Roland Garros
3. Latvijas Hokeja bronza 2023

     [+] [-]

, 2024-12-27 12:39, vakar
Euro2004 , Romans Vainšteins 2000 zelts , Ostapenko 2017 Roland garros !

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 12:39, vakar
Futbols ir liels bizness.(Euro 2004, RFS ir tajā iekļuvis)
Hokejā, basketbolā- nekas tāds nav bijis!

Hokejā, basketbolā- lielais bizness ir tikai ZA!
Hokejistus var pietiekoši dāsni atalgot tikai labi ražojošas valstis.
Daudziem basketbola klubiem- daļu atmet futbola klubi vai ir kādi turīgi īpašnieki- savādāk daudzi basketbola klubi bankrotētu!

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 12:43, vakar
Cik hokejisti dabūja par bronzu no IIHF?
Cik basketbolisti dabūja par FIBA Pč 5 vietu no FIBA?

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 12:45, vakar
Geralt of Rivia rakstīja: Futenē tobrīd, kā reiz bija pietiekami daudz džeku labās līgās. Bet tas nemaina faktu, ka konkurence futenē bija/ir ievērojami lielāka kā basī..
Pahara 43 vārti Premjerlīgā!
Toreiz pa TV nerādīja vai rādīja maz!

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 12:46, vakar
coffijs rakstīja: Žanis visu sameta vienā katlā komandu sasniegumus un individuālos.Es joprojām uzskatu ,ka tikšana uz EČ finālturnīru ir ļoti liels sasniegums.Un vņa teiktais,ka vairums Eiropas izlašu ir tikušas uz finālturnīru arī ir apšaubāms.Kamēr netika palielināts izlašu skaits daudzas izlases nebija tikušas uz finālturnīru.Uz to laiku ,kad mēs tur tikām no bijušās savokijas mēs bijām pirmie,ja neskaita krieviju un gruzīni ukraiņi ar saviem resursiem tur nebija tikuši.
Igaunija, Lietuva vēl nav tikušas!
Somija, Albānija, Gruzija, Maķedonija tika, jo bija 24 komandas!

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 12:51, vakar
Vācijas otrajā bundeslīgā uz dažiem klubiem iet 40-50 tūkstoši skatītāju un Latvija nospēlēja niču ar Vāciju Euro 2004!

Tas nav nekāds sasniegums?

     [+] [-]

, 2024-12-27 12:55, vakar
datmons rakstīja: Igaunija, Lietuva vēl nav tikušas!
Somija, Albānija, Gruzija, Maķedonija tika, jo bija 24 komandas!
Austrija un Ukraina 16 izlašu finālturnīrā tika tikai 1x, un tas tikai tāpēc, ka bija vieni no rīkotājiem.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-27 13:00, vakar
Vispār es saprotu Peinera domu gājienu!
Tur kur viņš ir spēlējis- Serbija, Grieķija, Turcija!(lieie superklubi dominē Eirolīgā)
Tur basketbols ir daudz tuvāk futbolam, kā piemēram Vācijā, Francijā, Itālijā, Spānijā, Polijā u.c.!

Basketbola Eirolīgu var uzvarēt 20-40 miljonu lielu budžetu!

Neskaitot Leicester brīnumu, tad ar tādiem budžetiem- nav iespējams konkurēt ne top futbola līgās, ne arī Čempionu līgā!

  -1 [+] [-]

, 2024-12-27 13:01, vakar
datmons rakstīja: Vācijas otrajā bundeslīgā uz dažiem klubiem iet 40-50 tūkstoši skatītāju un Latvija nospēlēja niču ar Vāciju Euro 2004!

Tas nav nekāds sasniegums?
haļava

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 13:04, vakar
Rinn rakstīja: haļava
Divu spēļu summā apsteigt Poliju, Turciju ir haļava?

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 13:04, vakar
Man pēc šīs Exu sezonas viedoklis par Peineru mainījies uz slikto pusi, ne tikai dēļ vakardienas epizodes. Liekas, ka viņš domā, ka ir gudrākais, ko gan citi saprot, tas par atsevišķiem viņa izteikumiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 13:06, vakar
Mēs būtu vinnējuši Vāciju tiesnesis 2 pendeles nepiešķīra

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:07, vakar
H.E.N.R.Y. rakstīja: Austrija un Ukraina 16 izlašu finālturnīrā tika tikai 1x, un tas tikai tāpēc, ka bija vieni no rīkotājiem.
Austrija tagad laukumā labi izskatās, bet tad kad viņi rīkoja, tad izskatījās pēc "riktīgiem nabagiem"- spēles ziņā!

Noteikti, ka Euro 2004 kvalifikācijas un turnīra ietvaros- Latvijas izlase izskatījās labāk laukumā!

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:07, vakar
Peiners niedomājās to ka Eiropas futbols tajā laikā dominēja ! PČ2006 top 4 visas bija Eiropas izlases ! Latvija paveica brīnumu viennozīmīgi ! Par basketbola 5 vietu ,un hokeja 3 sen jau pa 20 gadi visi būs aizmirsuši , kamēr futbolu atcerās ! Basketbolam jauzvar EČ Rīgā , lai nostātos blakus EČ2004 !

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:11, vakar
kristaps199009 rakstīja: Peiners niedomājās to ka Eiropas futbols tajā laikā dominēja ! PČ2006 top 4 visas bija Eiropas izlases ! Latvija paveica brīnumu viennozīmīgi ! Par basketbola 5 vietu ,un hokeja 3 sen jau pa 20 gadi visi būs aizmirsuši , kamēr futbolu atcerās ! Basketbolam jauzvar EČ Rīgā , lai nostātos blakus EČ2004 !
Bronzu nebūs, jo tā ir medaļa!

Par basketbola 5 vietu gan varētu aizmirst!

Varbūt tāpēc arī tie izteikumi- Euro 2004 ieraksts paliek, hokejistiem bronza paliek, bet basketbolistiem- 5 vieta?
Čehiem, poļiem arī ir bijušas augstas vietas, bet šos jau lielākā daļa aizmirsuši!

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 13:12, vakar
H.E.N.R.Y. rakstīja: Domāju, ka arzemnieki, kuri pirms 20 gadiem jau sekoja sportam, atceras vairāk Verpakovski no Euro 2004, nevis Dukura dominēšanu. Manuprāt, ārzemnieks smietos, ja es lielitos ar renes medaļām, par futbolu es ar lepnumu stāstītu.
Ārzemnieki ir dažādi. Vācieši, šveicieši, arī krievi varētu būt par Dukuru dzirdējuši. Es stāstītu gan par futbolu, gan Dukuru, gan hokeju, gan basketbolu. Mums ir jāstāsta par visu, kas mums ir labs, nevis jāpielāgojas ārzemniekiem un jānoniecina savējie. Pirms daudziem gadiem Spānijā man pajautāja, no kurienes esmu, un spānis zināja Pjotru Ugrjumovu, jo tur ir cieņā riteņbraukšana.

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:14, vakar
otins rakstīja: Ārzemnieki ir dažādi. Vācieši, šveicieši, arī krievi varētu būt par Dukuru dzirdējuši. Es stāstītu gan par futbolu, gan Dukuru, gan hokeju, gan basketbolu. Mums ir jāstāsta par visu, kas mums ir labs, nevis jāpielāgojas ārzemniekiem un jānoniecina savējie. Pirms daudziem gadiem Spānijā man pajautāja, no kurienes esmu, un spānis zināja Pjotru Ugrjumovu, jo tur ir cieņā riteņbraukšana.
Man savukārt, kad biju Austrijā, zināja otins.

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:18, vakar
datmons rakstīja: Bronzu nebūs, jo tā ir medaļa!

Par basketbola 5 vietu gan varētu aizmirst!

Varbūt tāpēc arī tie izteikumi- Euro 2004 ieraksts paliek, hokejistiem bronza paliek, bet basketbolistiem- 5 vieta?
Čehiem, poļiem arī ir bijušas augstas vietas, bet šos jau lielākā daļa aizmirsuši!
Ja man tā no zila gaisa pajautā , kurš ir lielākais LV sporta sasniegums , man automātiski Euro2004 , lai gan gadu atpakaļ tika izcīnītas medaļas PČ , par ko jau es esmu piemirsis !

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:18, vakar
otins rakstīja: Ārzemnieki ir dažādi. Vācieši, šveicieši, arī krievi varētu būt par Dukuru dzirdējuši. Es stāstītu gan par futbolu, gan Dukuru, gan hokeju, gan basketbolu. Mums ir jāstāsta par visu, kas mums ir labs, nevis jāpielāgojas ārzemniekiem un jānoniecina savējie. Pirms daudziem gadiem Spānijā man pajautāja, no kurienes esmu, un spānis zināja Pjotru Ugrjumovu, jo tur ir cieņā riteņbraukšana.
Jānoniecina nav, bet ja Eiropā pat par pusprofesionālu futbolu atver maku, tad neviens Eiropā par skeletonu nevērs vaļā maku!

Būt jaukam ir labi, bet vēl labāk, ja esi jauks un tev vēl par to maksā naudu!

  -2 [+] [-]

, 2024-12-27 13:21, vakar
Žanis malacis! Pateica visu kā ir. Piedalīšanās nav sasniegums! Vēl piebildīšu, ka arī futbola apskatnieki-galma slavinānātāji dzīvo savā burbulī. Jo naudiņa tak nesmird.

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 13:22, vakar
kristaps199009 rakstīja: Ja man tā no zila gaisa pajautā , kurš ir lielākais LV sporta sasniegums , man automātiski Euro2004 , lai gan gadu atpakaļ tika izcīnītas medaļas PČ , par ko jau es esmu piemirsis !
Man arī, jo izsist Ungāriju, Poliju, Turciju- ir lieli sasniegumi!
Turnīrā vēl 0:0 ar Vāciju!

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 13:23, vakar
Līme rakstīja: Žanis malacis! Pateica visu kā ir. Piedalīšanās nav sasniegums! Vēl piebildīšu, ka arī futbola apskatnieki-galma slavinānātāji dzīvo savā burbulī. Jo naudiņa tak nesmird.
Piedalījās, bet tikai pa ceļam izsita Ungāriju, Poliju, Turciju, tad nu gan piedalīšanās

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 13:35, vakar
Vēl viena piebilde- dzīvot ziemeļos un tikt uz Euro 2004 ir liels sasniegums, jo tā nav Gruzija, Maķedonija, Albāniju, kur visu gadu vari dzenāt bumbu!

Var paskatīties uz Zviedriju, Norvēģiju, Somiju!

Zviedriem ir viena medaļa!(varbūt vienīgi viņiem- sasniegums nav piedalīties)

Norvēģiem, somiem(īpaši)- sasniegums ir arī piedalīties!

Norvēģi mocās pat ar saviem superstāriem, jo futbols nav īsti ziemeļnieku sports!

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:37, vakar
Euro 2024- nebija zviedri, norvēģi, somi!
Latvija būtu tikusi, tad tas nebūtu sasniegums!(?)

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 13:59, vakar
Reiz likās, ka Peineram IQ trūkst tikai uz basketbola parketa, izrādās pa dzīvi arī nav īpaši apdāvināts. Karjeras lielākais sasniegums - būt Porziņģa čomam. Čalis savā sporta veidā bija pilnīga viduvējība, tagad iet raidījumos citus sporta veidus noniecināt
1 2 3 85 komentāri