Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

"City" sagādā "Chelsea" pirmo zaudējumu Premjerlīgā šosezon

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

"City" sagādā "Chelsea" pirmo zaudējumu Premjerlīgā šosezon
Karloss Tevess un Dāvids Silva pēc vārtu guvuma
Foto: EMPICS Sport/Scanpix

Šodien pirmajā Anglijas Premjerlīgas 6. kārtas mačā "Manchester City" ar 1:0 mājās pieveica līderus Londonas "Chelsea", sagādājot tiem pirmo zaudējumu līgā šosezon. Vienīgie vārti Karlosa Tevesa kontā.

Kā jau bija paredzams, "Chelsea" sastāvā nebija ne Lamparda, ne dažu citu savainoto futbolistu. Arī mājinieku sastāvā neviens no traumētajiem spēlētājiem pēdējā brīdī atgriezties sastāvā nespēja.

Nedaudz aktīvāk maču uzsāka "City". Redzams bija Milners, vairākas reizes cenšoties saņemt partneru piespēles tuvu soda laukumam, ar neprecīzu sitienu izcēlās Tevess, ar neveiksmīgu centrējumu – Silva. Drīz vien nopietni spēlē nācās iesaistīties Čeham, kurš izsita bumbu no soda laukuma pēc Milnera soda sitiena. Viesi uzbruka diezgan reti, un vienā no šīm reizēm Drogbā ļoti maz pietrūka, lai iegūtu bumbu soda laukumā. Jāsaka, ka "City" trīs apmēram tik bīstamas situācijas izdevās viena uzbrukuma laikā. Tomēr, jau tuvojoties puslaika vidum, londonieši sāka iegūt teritoriālo pārsvaru, mājiniekiem nācās pāriet uz pretuzbrukumu taktiku, taču tā kādu laiku joprojām deva lielākus rezultātus nekā "Chelsea" uzbrukumi. Tad vienu bīstams moments padevās arī viesiem – no soda laukuma vidus ar galvu sita Ivanovičs, trāpot pa pārliktni, taču viņam izdevās tikt pie bumbas otrreiz, bet šoreiz jau lielisks vārtos bija Hārts. "City" tikmēr padevās labs uzbrukums jau tuvāk puslaika beigām, kad lieliski aizsardzībā nospēlēja Terijs, neļaujot Tevesam tikt pie bumbas pēc Milnera piespēles. Pretējā gadījumā argentīnietis būtu nonācis viens pret vārtiem. Bezvārtu neizšķirts pēc 45 minūtēm.

Otrais puslaiks iesākās ar bīstamu "Chelsea" uzbrukumu – sākumā pēc Anelkas sitiena bumbai vārtos ielidot neļāva Hārts, bet pēc sekojošā stūra sitiena ar galvu pāri sita Esjēns. Mājinieki atbildēja ar Silvas sitienu pēc de Jonga piespēles. Čehs šoreiz spēja bumbu atvairīt, taču pēc pāris minūtēm viņš bija bezspēcīgs. Laukuma vidusdaļā bumba pārķēra Milners, tālāk tā nonāca pie Tevesa, kurš aizskrēja līdz pat soda laukumam, un sita bumbu vārtu apakšējā stūrī. Tā atsitās pret stabu, un ielidoja tīklā – 1:0! Nu "Chelsea" bija jāglābjas no zaudējuma. Divreiz neprecīzi sita Esjēns, laba iespēja pēc Maludā piespēles bija Aleksam, tomēr nekā, un spēles beigas strauji tuvojās. "City" savukārt varēja palielināt pārsvaru ar soda sitienu no diezgan izdevīgas pozīcijas, taču Tevess sita garām, un rezultāts nemainījās. Mača noslēgumā vēl vairāki Londonas kluba uzbrukumi, atkal sita Esjēns (Hārts bumbu ķēra), pāris reizes "Chelsea" varēja iekrist arī uz pretuzbrukumiem, taču beigās Karlosa Tevesa vārti arī izrādījās vienīgie. "Manchester City" izcīna uzvaru, un sagādā londoniešiem pirmo zaudējumu.

Anglijas Premjerlīga, 6. kārta

Datums/LaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
25.09./14:45Manchester City – Chelsea1:0 (0:0)(Tevess 59')
25.09./17:00Arsenal – West Bromwich
25.09./17:00Birmingham City – Wigan Athletic
25.09./17:00Blackpool – Blackburn Rovers
25.09./17:00Fulham – Everton
25.09./17:00Liverpool – Sunderland
25.09./17:00West Ham United – Tottenham Hotspur
26.09./14:00Bolton Wanderers — Manchester United
26.09./16:00Wolverhampton Wanderers — Aston Villa
26.09./18:10Newcastle United — Stoke City

Anglijas Premjerlīga

VKomandaSUNZVAP
1.Chelsea 6 50121:2 15
2.Arsenal 5 32014:4 11
3.Manchester United 5 32014:7 11
4.Manchester City 6 3217:2 11
5.Tottenham Hotspur 5 2216:4 8
6.Newcastle 5 2128:6 7
7.Fulham 5 1407:6 7
8.Aston Villa 5 2126:9 7
9.Blackpool 5 2128:12 7
10.West Bromwich 5 2125:9 7
11.Sunderland 5 1315:5 6
12.Birmingham 5 1317:8 6
13.Bolton 5 1317:8 6
14.Blackburn 5 1225:6 5
15.Wolverhampton 5 1226:8 5
16.Liverpool 5 1224:7 5
17.Stoke City 5 1135:8 4
18.Wigan 5 1132:13 4
19.Everton 5 0234:7 2
20.West Ham 5 0143:13 1

 +10 [+] [-]

, 2010-09-25 16:41, pirms 14 gadiem
Pirmais nopietnais pretinieks un jau gar zemi. ;D

 +10 [+] [-]

, 2010-09-25 16:43, pirms 14 gadiem
Skaists zāģi zilajiem. Laba City spēle. Spēle kopumā skatāma. Pelnīta MC uzvara!

  -3 [+] [-]

, 2010-09-25 16:43, pirms 14 gadiem
Laba spēle, lai gan ļoti pietrūka Lemparda. Šoreiz daudz ko izšķīra arī veiksme, bet tas tā. Prieks, ka Ančeloti arī jaunajiem deva iespēju uzspēlēt.
Šis bija arī itāliešu ekspertu duelis. Mančīni ir labs speciālists, ko arī kārtējo reizi pierāda.

     [+] [-]

, 2010-09-25 16:44, pirms 14 gadiem
vnk besīja ārā tas viens līnijnieks un galvenais tiesnesis. nu nevar tā tiesāt. Boyata pret Drogbu 2x nospēlēja, par ko varēja dabūt sarkano. un vēl dažas reizes atdeva bumbu Chelsea, kad vajadzēja dot City.
Kādreiz jau vajadzēja tam notikt. City visiem ir ciets rieksts. Ramiresam diezgan vāja spēle, pārsvarā visas piespēles tika atdotas City.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-09-25 16:44, pirms 14 gadiem
Malači City!

 +10 [+] [-]

, 2010-09-25 16:45, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Pirmais nopietnais pretinieks un jau gar zemi. ;D
nu divas izlaistas uzvaras pašās spēles beigās pret ne tik spēcīgiem pretiniekiem ir Man U. tāpēc nav ko priecāties.

  +7 [+] [-]

, 2010-09-25 16:46, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Pirmais nopietnais pretinieks un jau gar zemi. ;D
Un cik tad ir to "nopietno pretinieku"?

 +10 [+] [-]

, 2010-09-25 16:48, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Pirmais nopietnais pretinieks un jau gar zemi. ;D
Cerams, ka Man.Utd. spēs izrādīt kaut nelielu pretestību, kad pretī nāks kas stiprāks par Everton vai Fulham...

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 16:49, pirms 14 gadiem
esprets rakstīja: nu divas izlaistas uzvaras pašās spēles beigās pret ne tik spēcīgiem pretiniekiem ir Man U. tāpēc nav ko priecāties.
Piedod, bet ne jau United sportacentrā tika celti dievu vietā, pēc tam, kad tika uzvarēti 2 klases zemāki klubi. :}

  +5 [+] [-]

, 2010-09-25 16:49, pirms 14 gadiem
Žēl protams.
Spēle kurā abām komandām aizsardzība bija vnk lieliska. Visu izšķīra "one moment of inspiration" Teveza izpildījumā.
Kas to lai zin kā spēle būtu beigusies, ja Ivanoviča sitiens būtu iegājis vārtos, ne atsities pret štangu... Līdzīga spēle, domāju neizšķirts būtu bijis taisnīgāks rezultāts, bet tāds ir futbols..
GO CHELSEA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-09-25 16:51, pirms 14 gadiem
keisx_89 rakstīja: Cerams, ka Man.Utd. spēs izrādīt kaut nelielu pretestību, kad pretī nāks kas stiprāks par Everton vai Fulham...
Labāk ceri, ka tavējie izrauj kaut niču pret viņiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 16:52, pirms 14 gadiem
jo interesantāk

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 16:53, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Piedod, bet ne jau United sportacentrā tika celti dievu vietā, pēc tam, kad tika uzvarēti 2 klases zemāki klubi. :}
Tad jau EPL tituls arī ir mazvērtīgs, ja jau līgā spēlē tik daudz 3.klases klubi
Un "United" jau nu noteikti būtu jāslavē, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-25 16:54, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Piedod, bet ne jau United sportacentrā tika celti dievu vietā, pēc tam, kad tika uzvarēti 2 klases zemāki klubi. :}
jā, vismaz viņi tādus var vēsi uzvarēt, taču United pret klasi zemāku pretinieku izlaiž uzvaru.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 16:55, pirms 14 gadiem
poor game. Ja Essienam ieietu kād sno tiem 7 sitieniem būtu nice
Vienmēr jau nevar uzvarēt! Sajūta, ka ar 3 DM spēlējām. Need Lampard back.

GO CHELSEA!

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 16:55, pirms 14 gadiem
Laba spēle! City aizsardzība ļoti laba, uzbrukumā pietrūkst nedaudz kreativitātes un asuma. Chelsea, manuprāt, bija tikai viena vai divas labas iespējas iesists - bet šoreiz nekā.
EPL kļūst saspringtāka! Ja Arsenal un United uzvar, tad Chelsea priekšā tikai par punktu!

Un tie, kas saka, ka tiesnesis slikti notiesāja, kategoriski nepiekrītu!

  -3 [+] [-]

, 2010-09-25 16:56, pirms 14 gadiem
uz skatu jau it kā līdzīga spēle,bet paskatoties statistiku,MCy bij labāki,tāpēc atbilstoš rezultāts.Pareizi teica krievu komentātors,ka Chelsea uzbrukumus bij viegli prognozēt,Mikeleun Esjēns neko sakarīgu laukuma vidū nebij spējīgi noorganizēt pret MCy vidējo līniju,kas ir tieši tendēta uz pretinieku uzbrukumu izjaukšanu.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 16:57, pirms 14 gadiem
kads totjikaa nopietnu naudinju pakasa

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 16:58, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad jau EPL tituls arī ir mazvērtīgs, ja jau līgā spēlē tik daudz 3.klases klubi
Un "United" jau nu noteikti būtu jāslavē, vai ne?
EPL tituls nāk gūstot pēc iespējas vairāk punktu pret tabulas vidējo un augšējo slāni. Tādas komandas kā wigan, blackpool, stoke nav nekas vairāk par punktu fermām, pret kurām pat tāda doma kā punktu zaudēšana nav pieļaujama. Bet protams ir arī individuāļi, kuri katru komandu mēdz saukt par cietiem riekstiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-09-25 16:58, pirms 14 gadiem
esprets rakstīja: jā, vismaz viņi tādus var vēsi uzvarēt, taču United pret klasi zemāku pretinieku izlaiž uzvaru.
Nu kad tiks līdz viņiem, tad arī skatīsimies. :}

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 16:59, pirms 14 gadiem
grosis7 rakstīja: Un tie, kas saka, ka tiesnesis slikti notiesāja, kategoriski nepiekrītu!
Ja? Lūdzu argumentus! Nu nevar taisīt bodycheckus futbolā. 1x Boyata nočekoja Drogbu un 1x parāva viņu, lai Drogba netiktu izdevīgākā pozīcijā. Pārsvarā vienā laukuma pusē notika bija tiesneša kļūdas.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 17:00, pirms 14 gadiem
Pēc mana vērtējuma De Jongs šodien bija labākais spēlētājs laukumā! Lieliska spēle. Izjauca neskaitāmus Chelsea uzbrukumus un pats, ar ļoti labām piespēlēm, ievadīja City uzbrukumus!

     [+] [-]

, 2010-09-25 17:00, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: EPL tituls nāk gūstot pēc iespējas vairāk punktu pret tabulas vidējo un augšējo slāni. Tādas komandas kā wigan, blackpool, stoke nav nekas vairāk par punktu fermām, pret kurām pat tāda doma kā punktu zaudēšana nav pieļaujama. Bet protams ir arī individuāļi, kuri katru komandu mēdz saukt par cietiem riekstiem.
un Burnley.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 17:01, pirms 14 gadiem
grosis7 rakstīja: Pēc mana vērtējuma De Jongs šodien bija labākais spēlētājs laukumā! Lieliska spēle. Izjauca neskaitāmus Chelsea uzbrukumus un pats, ar ļoti labām piespēlēm, ievadīja City uzbrukumus!
Arī pagāšgad De Jongs bija iemesls kāpēc CHelsea zaudēja.

  -3 [+] [-]

, 2010-09-25 17:01, pirms 14 gadiem
esprets rakstīja: Ja? Lūdzu argumentus. Nu nevar taisīt bodycheckus futbolā. 1x Boyata nočekoja Drogbu un 1x parāva viņu, la Drogba netiktu izdevīgākā pozīcijā. Pārsvarā vienā laukuma pusē notika bija tiesneša kļūdas.
neraudi...Alex ar spēles beigas bij jāsagaida tribīnēs,sodu pret Tevezu tiesnesis ar ignorēja,tā kā nomierinies

     [+] [-]

, 2010-09-25 17:01, pirms 14 gadiem
Anelkā spēlēs pret līdzvērtīgiem pretiniekiem manuprāt vajadzētu sēdēt uz sola. Praktiski visi pretuzbrukumi, kuri gāja caur viņu, pārvērtās par pozicionāliem uzbrukumiem. Runā, ka viņš šobrīd esot labā sportiskā formā. Tiešām? Tad jau jāsāk norakstīt pamazām. Jebkurš no ManCity aizsargiem īzī pīzī tika viņam līdz uz kājām. Lēmumu pieņemšana pārāk ilgu laiku prasa.
Chelsea manuprāt ļoti labi pirmo puslaiku nospēlēja, bet tas varēja būt krietni labāks un galvenais rezultatīvāks, ja Nikolā nebūtu nobremzējis vairākus uzbrukumus.

Tīri subjektīvs viedoklis.

Sveicu City atbalstītājus un Chelsea anti-fanus!

  +3 [+] [-]

, 2010-09-25 17:03, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: neraudi...Alex ar spēles beigas bij jāsagaida tribīnēs,sodu pret Tevezu tiesnesis ar ignorēja,tā kā nomierinies
bij bij sitiens pa kājām, bet līdz Nani teātra klasei Tevezam vēl jāaug

     [+] [-]

, 2010-09-25 17:03, pirms 14 gadiem
esprets rakstīja: Ja? Lūdzu argumentus! Nu nevar taisīt bodycheckus futbolā. 1x Boyata nočekoja Drogbu un 1x parāva viņu, lai Drogba netiktu izdevīgākā pozīcijā. Pārsvarā vienā laukuma pusē notika bija tiesneša kļūdas.
Man tev nekādi argumenti nav jādod! Neesi man nekāds boss! Tās bija strīdīgas epizodes, kuras tiesnesis labi redzēja, un izlēma par tādiem $ūdiem nedot tik svarīgā spēlē pendeli!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 17:03, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: neraudi...Alex ar spēles beigas bij jāsagaida tribīnēs,sodu pret Tevezu tiesnesis ar ignorēja,tā kā nomierinies
tāpēc jau es saku, ka vienā laukuma pusē bija kļūdas. viens no līnijniekiem bija diezgan aizdomīgs.

  -3 [+] [-]

, 2010-09-25 17:05, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: bij bij sitiens pa kājām, bet līdz Nani teātra klasei Tevezam vēl jāaug
nu ko tu te Nani piemini,tu viņu kaut kur šodien laukumā manīji?

     [+] [-]

, 2010-09-25 17:05, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: EPL tituls nāk gūstot pēc iespējas vairāk punktu pret tabulas vidējo un augšējo slāni. Tādas komandas kā wigan, blackpool, stoke nav nekas vairāk par punktu fermām, pret kurām pat tāda doma kā punktu zaudēšana nav pieļaujama. Bet protams ir arī individuāļi, kuri katru komandu mēdz saukt par cietiem riekstiem.
Tad jau MU tā punktu zaudēšanas tendence var dārgi maksāt.
Jā, ir jau arī tādi "gudrinieki", kuri uzskata, ka EPL līmenis ir vienlīdzīgākais starp vadošajām Eiropas līgām

     [+] [-]

, 2010-09-25 17:06, pirms 14 gadiem
eziitis rakstīja: Anelkā spēlēs pret līdzvērtīgiem pretiniekiem manuprāt vajadzētu sēdēt uz sola. Praktiski visi pretuzbrukumi, kuri gāja caur viņu, pārvērtās par pozicionāliem uzbrukumiem. Runā, ka viņš šobrīd esot labā sportiskā formā. Tiešām? Tad jau jāsāk norakstīt pamazām. Jebkurš no ManCity aizsargiem īzī pīzī tika viņam līdz uz kājām. Lēmumu pieņemšana pārāk ilgu laiku prasa.
Chelsea manuprāt ļoti labi pirmo puslaiku nospēlēja, bet tas varēja būt krietni labāks un galvenais rezultatīvāks, ja Nikolā nebūtu nobremzējis vairākus uzbrukumus.

Tīri subjektīvs viedoklis.

Sveicu City atbalstītājus un Chelsea anti-fanus!
Anelka šodien bija vienīgais uzbrukumā, kas mācēja pieturēt bumbu,bet piekrītu, viņš visu laiku norāva ātros uzbrukumus ar apstāšanos. Reāli CHelsea katru uzbrukumu centās izspēlēt pozicionāli, kad City jau ir atpakaļ aizsardzībā. un Thats sucks, zinot, cik Chelsea bīstami spēlē pretuzbrukumos, žēl, ka jāapstājas un jānorauj viss uzbrukuma temps. tāpēc pietrūka Lamparda, kas vienmēr pēc iespējas ātrāk cenšās pretuzbrukumos kko bīstamu izveidot. Bet nu Maludā arī šodien nekāds, Ramiresam vēl jāspēlē. Pietrukā deadline passu, kādas nāk parasti no Frenka.

     [+] [-]

, 2010-09-25 17:07, pirms 14 gadiem
Kas attiecas uz tiesāšanu, tad tā bija tik pat slikta kā jau allaž.

     [+] [-]

, 2010-09-25 17:08, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: bij bij sitiens pa kājām, bet līdz Nani teātra klasei Tevezam vēl jāaug
bet nu Drogba tad tādā gadījumā ar Nani ir vienā līmenī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 17:08, pirms 14 gadiem
Cerams United rīt nenolažos spēli pret Boltonu

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 17:09, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Cerams United rīt nenolažos spēli pret Boltonu
Galvenais, lai "City" veicas, vai ne?

  -2 [+] [-]

, 2010-09-25 17:10, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad jau MU tā punktu zaudēšanas tendence var dārgi maksāt.
Jā, ir jau arī tādi "gudrinieki", kuri uzskata, ka EPL līmenis ir vienlīdzīgākais starp vadošajām Eiropas līgām
Par zaudēto punktu pret Everton un Fulham svarīgumu neviens arī nešaubās, bet līdzēt tur vairs neko nevar, jādzīvo vien tālāk un jāmācās no kļūdām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-25 17:13, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Par zaudēto punktu pret Everton un Fulham svarīgumu neviens arī nešaubās, bet līdzēt tur vairs neko nevar, jādzīvo vien tālāk un jāmācās no kļūdām.
Nu, parasti 2x uz viena grābekļa nekāpj, bet ja uzkāpts, tad ticams, ka būs arī 3.reize. Fergusonam tiešām daudz vielas pārdomām. Rīt redzēsim, ko būs izdomājis.

     [+] [-]

, 2010-09-25 17:26, pirms 14 gadiem
Ar lielu nepacietību gaidīju šodienu, jo Chelsea bija spēle pret pirmo nopietno pretinieku šosezon (ok, otru nopietno, pirmais bija Man.Utd. Community Shield mačā, bet nu to kausu neviens īpaši nopietni neņem).

Un tas, ko es šodien konstatēju, bija, ka Chelsea nebūt nav tāds neapturams tanks, kā varēja rasties iespaids pēc komandas spēlēm pret West Brom, Wigan, Stoke, West Ham un Blackpool. Cīņa par titulu būs daudz interesantāka nekā dažiem sāka šķist pēc pirmajām 5 kārtām.
Ļoti iespējams, ka pēc nākošajām divām kārtām Chelsea vairs nebūs Premjerlīgas līderi.

     [+] [-]

, 2010-09-25 17:33, pirms 14 gadiem
Un Lemparda prombūtni neviens "eksperts" pat nepamana. Objektīvi

     [+] [-]

, 2010-09-25 17:37, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un Lemparda prombūtni neviens "eksperts" pat nepamana. Objektīvi
Nu, pietrūka, nu, un? Jārēķinās ar traumām. Arsenal visu laiku problēmas ar traumām, United pagājušās sezonas beigās Rūnijs bija ārā, tagad Valensija ārā, Ferdinandam hroniskas traumas. Kerrikam šobrīd.
Protams, ka viss varēja būt citādi, ja būtu Lampards, bet, nu un tad?

     [+] [-]

, 2010-09-25 17:53, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Nu, pietrūka, nu, un? Jārēķinās ar traumām. Arsenal visu laiku problēmas ar traumām, United pagājušās sezonas beigās Rūnijs bija ārā, tagad Valensija ārā, Ferdinandam hroniskas traumas. Kerrikam šobrīd.
Protams, ka viss varēja būt citādi, ja būtu Lampards, bet, nu un tad?
Nu un tad viss varēja būt citādi. Būs Lempards, būs citādi. Bez šofera arī tanks var iebraukt purvā

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 17:54, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un cik tad ir to "nopietno pretinieku"?
5-6, apmēram. City, United, Arsenal, pool, Spurs, Villa, varbūt jaunpils arī.

     [+] [-]

, 2010-09-25 18:07, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: 5-6, apmēram. City, United, Arsenal, pool, Spurs, Villa, varbūt jaunpils arī.
un priekš Chelsea var vēl pieminēt Everton, jo jau vismaz 2 sezonas pēc kārtas nevar viņu EPL uzvarēt.

     [+] [-]

, 2010-09-25 18:12, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: 5-6, apmēram. City, United, Arsenal, pool, Spurs, Villa, varbūt jaunpils arī.
Varētu padomāt, ka citās līgās ir mazāka konkurence. Tur jau tas joks, ka ir līgas, kur konkurence ir daudz sīvāka un spēka samēri vienlīdzīgāki

P.S.- Un kāpēc par titulu vienmēr cīnās "Chelsea" un MU?

     [+] [-]

, 2010-09-25 18:15, pirms 14 gadiem
Muse777 rakstīja: Žēl protams.
Spēle kurā abām komandām aizsardzība bija vnk lieliska. Visu izšķīra "one moment of inspiration" Teveza izpildījumā.
Kas to lai zin kā spēle būtu beigusies, ja Ivanoviča sitiens būtu iegājis vārtos, ne atsities pret štangu... Līdzīga spēle, domāju neizšķirts būtu bijis taisnīgāks rezultāts, bet tāds ir futbols..
GO CHELSEA
pilniibaa piekriitu

     [+] [-]

, 2010-09-25 18:17, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Varētu padomāt, ka citās līgās ir mazāka konkurence. Tur jau tas joks, ka ir līgas, kur konkurence ir daudz sīvāka un spēka samēri vienlīdzīgāki

P.S.- Un kāpēc par titulu vienmēr cīnās "Chelsea" un MU?
Vispār citās līgās tiešām ir mazāka konkurence, šeit jāatzīmē tieši La liga, Bundeslīgā konkurence nedaudz lielāka, league 1 arī principā nemirstošais duelis Marseļa pret Lionu. Itālijā šobrīd gan iet visai interesanti. Tomēr jāsaka, ka EPL vēl ilgu laiku būs labākā līga pasaulē.

  -4 [+] [-]

, 2010-09-25 18:20, pirms 14 gadiem
Eu dzeki kas nau skaidrs ? CHELSEA CHAMPIONS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 18:55, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Pirmais nopietnais pretinieks un jau gar zemi. ;D
MU pan'akumi nav pat pieminēšanas vērti

     [+] [-]

, 2010-09-25 18:56, pirms 14 gadiem
Nolika aristokrātus pie vietas! Malači.Arsenāls čempions.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-25 18:58, pirms 14 gadiem
strops rakstīja: Nolika aristokrātus pie vietas! Malači.Arsenāls čempions.
izklausās pēc sarkasma

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:25, pirms 14 gadiem
nu ko CHELSEA fanati!!! sonedel kad ligas kausa pakasat tad visi teicat ka CHELSEA vairak intrese cempionu liga, tagad ari ta smilkstesiet??? par lielu MU un par skaistu futbolu!

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:38, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār citās līgās tiešām ir mazāka konkurence, šeit jāatzīmē tieši La liga, Bundeslīgā konkurence nedaudz lielāka, league 1 arī principā nemirstošais duelis Marseļa pret Lionu. Itālijā šobrīd gan iet visai interesanti. Tomēr jāsaka, ka EPL vēl ilgu laiku būs labākā līga pasaulē.
Labs katalizators komandu spēkiem ir Eiropas kausi.
Citēšu march_2k:
"Pēdējos 10 gados ČL kvalificējušās 12 komandas no Spānijas, 5 no Anglijas.
Pēdējos 5 UEFA Eiropas Superkausos četrreiz piedalījušās 3 dažādas komandas no Spānijas."

Uz papīra labākā komanda pasaulē ir "Barcelona". Arī "Real" pārāk neatpaliek. Tas vien apliecina "La Liga" spēku. Maldīgs ir uzskats, ka EPL ir spēcīgākā līga pasaulē. Kas attiecas uz konkurenci, Bundeslīgai EPL pēdējās sezonās nestāv ne tuvumā. Arī Itālijā konkurence ir nopietna, ja neskaita vienu izteiktu favorītu - "Inter", kurš par tādu gan kļuva mums visiem zināma skandāla rezultātā, kurš pamatīgi iedragāja konkurentu pozīcijas.
Atgriežoties pie EPL, tikai atgādināšu, ka Eiropā angļu klubu pozīcijas ir diezgan sašķobījušās.

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:40, pirms 14 gadiem
z-scarss rakstīja: nu ko CHELSEA fanati!!! sonedel kad ligas kausa pakasat tad visi teicat ka CHELSEA vairak intrese cempionu liga, tagad ari ta smilkstesiet??? par lielu MU un par skaistu futbolu!
Labāk būtu mājasdarbus pildījis Paskaties, kurš ir līderis un pasmilksti pats!
Atceros, kā noziedēji pēc savām kreisajām prognozēm par "Chelsea" pirmajām spēlēm. Ko tagad saka Tava "intuīcija"? Nepietika jau ar vienu aplauzienu?

     [+] [-]

, 2010-09-25 19:46, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Labāk būtu mājasdarbus pildījis Paskaties, kurš ir līderis un pasmilksti pats!
Atceros, kā noziedēji pēc savām kreisajām prognozēm par "Chelsea" pirmajām spēlēm. Ko tagad saka Tava "intuīcija"? Nepietika jau ar vienu aplauzienu?
tu tik traki zils palicis ka nezini kas sodien pa dienu??? majas darbus nepilda, vismaz nepildija tajos gados kad es macijos! bet tu kam uz krutim uztetovets ja lublu Abromovic vari sedet kata un raustit adinju!

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 21:31, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: MU pan'akumi nav pat pieminēšanas vērti
Šajā sezonā izcīnīts Community shield, un tiek turpināta cīņa visās frontēs, ko nevar teikt par čelsiju.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-25 21:39, pirms 14 gadiem
tie Chelsea nīdēji jau bišķi apnikuši. tālu dzīvē nokļūsiet, priecājoties par citu neveiksmēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-25 22:38, pirms 14 gadiem
ka teiktu SAF
tiesnesis &impis-tas beljgju banans speleja vienkarshi pretigi und, pie vartu zaudejuma bija vainigs diemzel Ramiress, pretuzbrukums sakas tieshi pec vinja izpildita brakja + briziem likas ka vinsh ir biezak uz zemes, neka uz kajam, chalim vel japierod pie APL, vajag steidzami atpakalj Lempardu, bez vinja centra ir bezsakars, nobeiguma, ja treshais zaudejums pret MC premjerligas ietvaros pec kartas....

  -1 [+] [-]

, 2010-09-25 23:57, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Galvenais, lai "City" veicas, vai ne?
nē, lai United veicas

  +1 [+] [-]

, 2010-09-26 01:40, pirms 14 gadiem
Nu redz kā
Spēle bija ļoti līdzīga! Man personīgi bija lielākais prieks skatoties šo spēli redzēt, ka nekur no citas planētas Chelsea nav atlidojuši. Labi - nebija Lempards, bet nu tāds ir futbols... Chelsea tā arī neko ievērības cienīgu uzbrukumā neizveidoja, turklāt ņemot vērā ka City aizsardzība arī nebija pilnībā nokomplektēta.
Chelsea līdzjutēji joprojām var būt mierīgi un droši, jo aizsardzība komandai šobrīd "strādā" lieliski! Pret City zaudētie vārti bija pussargu vaina, turklāt Tevezs šitā trāpīt var tikai pret Chelsea (viņam statistika vienkārši ir iespaidīga ir pret Chelsea)
Tomēr līdzjutējus jau noteikti visvairāk eiforijā dzina Chelsea pirmo kārtu uzbrukums. Un te nu neko iespaidīgu pret City nevarēja manīt! Baigi tālejošus secinājumus gan neņemos izdarīt, jo šitas bija itāļu treneru derbijs ar visām no tā izrietošajām sekām
Neviena komanda nav spējīga vienādi augstā līmenī nospēlēt visu sezonu, kur nu vēl EPL ar Z-svētku trakumu. Visiem būs kritumi, redzēsim kuram tie būs mazāk sāpīgi...