Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Kurš būs labākais futbolists Anglijā?

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

PFA (Profesionālā futbolistu asociācija) paziņojusi tos sešus kandidātus, kuri pretendēs uz Gada labākā Anglijā spēlējošā futbolista titulu. Speciālisti prognozē, ka uzvarētājs noskaidrosies starp Krištianu Ronaldu un Didjē Drogbu.

Trīs no sešiem pārstāv "Manchester United" - neskaitot Ronaldu, vēl arī nominēti pieredzējušie Skoulzs un Gigss. Pārējie trīs - Drogba ("Chelsea"), Fabregass ("Arsenal") un Džerards ("Liverpool"). Starp visiem sešiem kandidātiem šo prestižo titulu ieguvis tikai Džerards (attēlā), kuru par labāko atzina pērn. Interesanti, ka Ronaldu un Fabregasam ir iespēja iegūt veselas divas balvas, jo abi ir nominēto uz Gada labākā jaunā spēlētāja titulu.

Balsojumā, kurš patiesībā jau ir beidzies, piedalījās visi valsts profesionālie futbolisti. Tā rezultāti tiks paziņoti 22. aprīlī.

Kandidāti uz Gada labākā Anglijas spēlētāja titulu. Ronaldu ("Manchester United")
Gigss ("Manchester United")
Skoulzs ("Manchester United")
Drogba ("Chelsea")
Fabregass ("Arsenal")
Džerards ("Liverpool")

Pēdējo piecu gadu uzvarētāji.
2002. - van Nistelrojs ("Manchester United")
2003. - Anrī ("Arsenal")
2004. - Anrī ("Arsenal")
2005. - Terijs ("Chelsea")
2006. - Džerards ("Liverpool")

Kandidāti uz Gada labākā jaunā Anglijas spēlētāja titulu (jaunāki par 23 gadiem).
Rūnijs ("Manchester United")
Ronaldu ("Manchester United")
Fabregass ("Arsenal")
Lenons ("Tottenham Hotspur)
Doils ("Reading")
Ričardss ("Manchester City")

Pēdējo piecu gadu uzvarētāji.
2002. - Belamijs ("Newcastle United")
2003. - Dženass ("Newcastle United")
2004. - Pārkers ("Chelsea")
2005. - Rūnijs ("Manchester United")
2006. - Rūnijs ("Manchester United")

Izmantotie resursi:
www.bbc.com

     [+] [-]

, 2007-04-17 08:55, pirms 17 gadiem
Nu es dotu Ronaldu

     [+] [-]

, 2007-04-17 08:59, pirms 17 gadiem
iesaistoties diskusijā par to, kurš labāks - Ronaldu vai Ronaldinjo ir pilnīgi bezjēdzīgi. Ronaldinjo ir centrālais uzbrukošais pussargs, bet Ronaldu ir labās malas pussargs un tos salīdzināt nav iespējams - tiem ir dažādi uzdevumi laukumā.

Viennozīmīgi PFA balvu iegūs Ronaldu, lai cik tas nebūtu skaudīgi Chel$kea faniem. Pietiek apskatīties statistiku - MU 32 spēlēs iesit 75 golus, savukārt Chel$kea iesit 56. Skaidri redzama bilde, ka tieši Ronaldu ietekmē ir sasniegts tik fantastisks rezultāts, jo viņš ne tikai iesit, bet arī dod perfektas piespēles (kā Bekhems savā laikā).

     [+] [-]

, 2007-04-17 09:18, pirms 17 gadiem
Es par Skoulzu un Lenonu!

     [+] [-]

, 2007-04-17 09:57, pirms 17 gadiem
Abramovičs vai Robijs Vilijams(tas kurš dziedātājs!!) nu vēl Berezovskis ar var uzvarēt!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-17 11:05, pirms 17 gadiem
ronaldinjo jau iedomajies ,ka ir pasaules naba,man [cenzēts] ara tas zirga gimis, kas pasaules cempi vispar neko neparadija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-17 12:12, pirms 17 gadiem
Drogbaa neviens cits!

     [+] [-]

, 2007-04-17 12:24, pirms 17 gadiem
Bez variantiem, Drogba !

     [+] [-]

, 2007-04-17 12:25, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose
4) MU - komanda, kura spēlē skatāmu futbolu. Piekrītu! Daudziem angļu futbola faniem (ne tikai viņiem vien) šis futbola stils liekas ļoti skatāms. Principā, tā ir gaumes lieta. Man, piemēram, patīk taktisks futbols, kādu spēlē "Barcelona", "Chelsea" un citi tamlīdzīgi klubi. Anglijā, atšķirībā, piem., no Spānijas, daudzi klubi spēlē atklātu futbolu, kas taktiski gudrākiem pretiniekiem ļauj gūt daudz vārtu. MU šo priekšrocību šosezon diezgan veiksmīgi realizē. "Chelsea" "mudās", bet uzvar, kas faniem ir galvenais, jo sportā pretinieku pazemošana nav galvenais. Uzvara saspringtā cīņā var būt daudz saldāka nekā uzvara "vienos vārtos". Manuprāt "Chelsea" atbildes mačs pret "Valencia" bija daudz aizraujošāks par spēli Old Trafford, kur intriga pazuda ļoti ātri. MU fani protams domā citādi, jo ir MU fani.
Uzskatu, ka La Liga vārtus gūt ir daudz grūtāks uzdevums kā EPL, jo futbols Spānijā ir daudz taktiskāks un pārdomātāks, mazāk atklāts.



Visam pārējam var piekrist, bet šim punktam gan grūti. katra komanda spēlē savu taktiku un čelsiju ar barcu vienā grozā neiebāzīsi čelsijai primārais ir aizsardzība un nemaz neatceros kad žozē būtu spēlējis ar zīmējumu 3-4-3, kā to barca mēdz darīt. MU ir savs rokraksts, Milānai savs utt. tas ka spānijā spēlē taktiskāk hmmm nedomāju viss, jo arī briti daudz uzmanības velta taktiskajiem zīmējumiem. tas ka britu futbols ir vairāk atlētiskāks un uz laukuma notiek bezkompromisa cīņas, to man liekas zin jebkurš.

runājot par gada labāko, tad savu subjektīvo balsi atdotu par Ronaldu, jo viņa ieguldījums komandas panākumos ir krietni vien lielāks.

     [+] [-]

, 2007-04-17 12:41, pirms 17 gadiem
Jau sen zināms, ka pēc statistikas rādītājiem iespējams salīdzināt tikai vienā pozīcijā esošus spēlētājus vienas līgas ietvaros un pat tad vēl stingri jāpiedomā un jāskatās, kāds bijis treneru dots uzdevums katram atsevišķam spēlētājam katrā atsevišķā spēlē. Tādēļ sal''idzināt Ronaldinho un Ronaldo ir vienkārši bezjēdzīgi.

Domāju, ka labākais vērtētājs tomēr ir paši spēlētāji, tādēļ liels prieks, ka tieši spēlētāju balsojums arī noteiks šīs balvas īpašnieku.

Runājot par Ronaldo un Drogba sāncensību, labi ir izteicies Drogba komandasbiedrs Terrijs [par Ronaldo]:
"I could watch United just to watch him. He does things no-one else in the world is doing at the minute. He's the best in the world. At his best, not many people can stop him."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-17 15:06, pirms 17 gadiem
Nē, nu, protams. Spēlētāji un skatītāji nekad nekandidēs uz zinātnisku spēju novērtējumu, bet tas jau patiesībā nemaz nav vajadzīgs.
Vai Tu, Hose, vari nosaukt statistiski pamatotus kritērijus, kas spētu raksturot spēlētāja kvalitāti? Tevis minētie gūtie vārti, piespēļu precizitāte un sitieni vārti rāmī taču ataino labi ja mazu daļiņu no kopējās ainas.
Sitieni vārtu četrstūrī reizēm ir mazāk bīstami par sitieniem garām vārtiem, tādēļ vispār nav uzskatāms par objektīvu rādītāju. Gūtie vārti pret augstākas kvalitātes aizsargiem būs vērtīgāki nekā pret zemākas kvalitātes aizsargiem (tātad jāvērtē arī aizsargi! Turklāt katrā spēlē atsevišķi). Vēl jāvērtē katras atsevišķas spēles rezultativitāti un kā uz tā fona izskatās katra futbolista vārtu guvums. Tāpat jāvērtē futbolistu treneru dotais uzdevums laukumā - vienam futbolistam uzdots apgādāt ar bumbām uzbrucējus; citam pie pirmās izdevības izpildīt tālsitienus. Vēl citam dota brīva iespēja improvizēt, un improvizācijas meistarības līmenis visvisādu sīkumu dēļ katrā spēlē atšķirsies. Piespēļu kvalitāte atšķirsies no skatītāju izdarītā spiediena; no 'momenta svarīguma'. Ir TIK daudz faktoru.. nemaz nerunājot par fizisko un morālo sagatavotību katrai atsevišķai spēlei. Varam novērtēt katra spēlētāja fizisko rādītājus treniņos veiktos testos, bet tie atšķirsies katrā spēlē, piemēram, atkarībā no pirms spēles veiktajām 'ārpus-futbola aktivitātēm'. Pirms kādas spēles diviem futbolistiem sievas saslimušas - viens futbolists to pārdzīvos vieglāk, otrs smagāk - uz darbību laukumā atstātais iespaids būs atšķirīgs. Tas nozīmē, ka vajadzētu ieviest koeficientu, kas noteiktu katra spēlētāja morālo noturību.. šāda koeficienta nav. Vai zini, es varētu turpināt uzskaitījumu vēl ļoti ilgi

Ar to es vēlos teikt, ka statistikai zūd jēgas. It sevišķi, ja vērtēti tiek līdzīga līmeņa futbolisti. Un tādēļ saku - lai futbolisti vērtē. Būtībā tas būs vērtējums par to, kādas ir sajūtas, spēlējot pret (vai kopā ar) katru no balvas kandidātiem. Tas būs emocionāls lēmums, jā. Bet statistikas sniegtais vērtējums nebūtu daudz objektīvāks.

     [+] [-]

, 2007-04-17 15:08, pirms 17 gadiem
Bail pat iedomāties, kāda sanāktu iespējamā kļūda, ja datus ar tik daudz nezināmajiem saliktu kādā atbilstošā matemātiskās modelēšanas rīkā.

     [+] [-]

, 2007-04-17 15:12, pirms 17 gadiem
Ar nepacietiibu gaidu rezultaatus, galu galaa, shajaa aptaujaa tiks noskaidrots labaakais Portugaales futbolists visaa Anglijaa. Hallo, Ronaldu speejas ir izcilas, un Manchesteraa vinsh var spiideet, bet pasaules labaakais futbolists??? Vinsh ir pamanaams, speelee labi un varbuut pat tieshaam ir EPL labaakais speeleetaajs, ja pareizi piemekleetu kriteerijus Bet. Iebaaziet vinju Menhengladbahas Borusijaa, redzeesim, vai vinsh izskatiisies labaak par Frederiku Insua

Pasaules labaakajam futbolistam buutu jaaspeej pacelt pasaules liimenii viduveeju komandu, IMHO.

     [+] [-]

, 2007-04-17 15:36, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis M
Ar nepacietiibu gaidu rezultaatus, galu galaa, shajaa aptaujaa tiks noskaidrots labaakais Portugaales futbolists visaa Anglijaa. Hallo, Ronaldu speejas ir izcilas, un Manchesteraa vinsh var spiideet, bet pasaules labaakais futbolists??? Vinsh ir pamanaams, speelee labi un varbuut pat tieshaam ir EPL labaakais speeleetaajs, ja pareizi piemekleetu kriteerijus Bet. Iebaaziet vinju Menhengladbahas Borusijaa, redzeesim, vai vinsh izskatiisies labaak par Frederiku Insua

Pasaules labaakajam futbolistam buutu jaaspeej pacelt pasaules liimenii viduveeju komandu, IMHO.



doma jau nav slikta bet vai tu vari nosaukt kādu kurš tiešām viduvēju komandu spētu pacelt pasaules līmenī?????? lai vai kā man patiktu atsevišķi spēlētāji, bet vieni viņi neko nespētu izdarīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-17 15:51, pirms 17 gadiem
ronaldu..

     [+] [-]

, 2007-04-17 15:55, pirms 17 gadiem
Drogba, Dzerards!

     [+] [-]

, 2007-04-17 16:11, pirms 17 gadiem
vai nu Drogba vai Gerards...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-17 16:32, pirms 17 gadiem
Vismazāk no visiem , man liekas, ka šī balva interesē pašiem Didjē un Krištianu. Priekšroku es dotu Ronaldu, jo tomēr viņš ir ielicis nedaudz lielāku ieguldījumu savas komandas panākumos šosezon. Bet, ja kas - gan MU, gan Chelsea drīz savā starpā varēs izspēlēties cik uziet un tad arī redzēsim, kurš labāks - abi spēlētāji satiksies aci pret aci (varbūt abi necīnīsies vienas divcīņās, bet laukumā abi atradīsies).

     [+] [-]

, 2007-04-17 16:36, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose

Citāts:

Publicējis RXR

Citāts:

Publicējis M
Ar nepacietiibu gaidu rezultaatus, galu galaa, shajaa aptaujaa tiks noskaidrots labaakais Portugaales futbolists visaa Anglijaa. Hallo, Ronaldu speejas ir izcilas, un Manchesteraa vinsh var spiideet, bet pasaules labaakais futbolists??? Vinsh ir pamanaams, speelee labi un varbuut pat tieshaam ir EPL labaakais speeleetaajs, ja pareizi piemekleetu kriteerijus Bet. Iebaaziet vinju Menhengladbahas Borusijaa, redzeesim, vai vinsh izskatiisies labaak par Frederiku Insua

Pasaules labaakajam futbolistam buutu jaaspeej pacelt pasaules liimenii viduveeju komandu, IMHO.



doma jau nav slikta bet vai tu vari nosaukt kādu kurš tiešām viduvēju komandu spētu pacelt pasaules līmenī?????? lai vai kā man patiktu atsevišķi spēlētāji, bet vieni viņi neko nespētu izdarīt.



uz sitienu varu iedomāties tikai divus futbolistus, kas kaut ko tādu ir spējuši - Pele un Maradona. Maradonu sauca par "mazo despotu", jo viņš viens pats spēja organizēt veselas izlases spēli un aizvest Argentīnu līdz pasaules čempionu titulam.

Mūsdienās vairs nevar atrast šādu personību, kas spētu viens pats vilkt veselu komandu, jo arī futbols ir pilnībā izmainījies.


Es varbūt šeit mēģinātu ielikt arī to pašu Verpakovski EURO2004 kvalifikācijā. Jo, redzam, tevi pieminam Pele un Maradonu, man nešķiet, ka viņi būtu bijuši vienīgās zvaigznes (ja ne zvaigznes, tad augsta līmeņa spēlētāji), kas spēlējušas Brazīlijas un Argentīnas valstvienībās kopā ar viņiem.

     [+] [-]

, 2007-04-17 16:40, pirms 17 gadiem
Hose, kādi ir Tavi apsvērumi, sakot, ka, vērtējot spēlētājus, uzmanība būtu galvenokārt jāpievērš viņu spēlei pret spēcīgiem klubiem? Ja atbilde uz šo jautājumu rodama Tevis sacītajā, ka labam spēlētājam jābūt produktīvam tieši, spēlējot augstākajā līmenī, tad varu sacīt, ka tas ir atkal vienkāršs Tevis sagudrots kritērijs. Galu galā citi teiks, ka stabilitāte katrā spēlē (neatkarīgi no pretinieka) arī būs spēlētāja meistarības apliecinājums.

Un, pat pieņemot, ka mēs vērtēsim tikai atsevišķas spēles, nezināmo (tomēr spēlētāja meistarības novērtēšanai nepieciešamu) faktoru skaits joprojām būs gana gigantisks, lai statistiskiem aprēķiniem nebūtu jēgas.

Statistika var dot vispārēju priekšstatu, o-jā, tomēr šajā gadījumā nekādi aprēķini, lai pierādītu Ronaldo vai Ronaldinho pārākumu vienkārši nav iespējami.

     [+] [-]

, 2007-04-17 21:00, pirms 17 gadiem
Pēc šī gada snieguma spriežot labākais Anglijas spēlētājs būs portugālis...lietotāja Hose mīļākais spēlētājs...CR...

     [+] [-]

, 2007-04-17 21:31, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Keita
2006. - Džerards ("Manchester United")

kas tas pa Dzerardu no MU????

Ronaldu taapat labaakais...



tur skaidri un gaishi pierakstiits "Liverpool" izmazgaa acis.

es domaaju, ka nominēs Gerrardu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-17 22:52, pirms 17 gadiem
Abas balvas Cescam, citu variantu nav.

     [+] [-]

, 2007-04-18 12:37, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose
to Mr.Oizo

Es pilnībā piekrītu, ka portugālis ir labākais EPL (European Premier League), tā pat kā labākais vārtsargs ir čehs Čehs un labākais uzbrucējs - kotdivuārietis Drogbā



Man priecē, ka tu atzīsti English Premierleague par labāko Eiropā!!! Es zināju, ka dziļi sirdī tu neesi tik stūrgalvīgs cilvēks un patiesībā pie sevis priecājies par angļu klubu uzvarām...Bet, ja bez ironijas, tad kas tur ļauns, ka tādas klases spēlētāji kā Čehs un Drogbā ir izvēlējušies Anglijas līgu?! Tev ir pārspīlēta tieksme nolikt anglisko un pacelt itālisko...tavi argumenti vienmēr ir mani izbrīnījuši...Kā piemēram tad kad uzskaitīju cik leģionāri spēlē itāļu top komandu sastāvos....Manuprāt, fakts, ka šādi kadri kā Anrī, Ronaldu, Drogbā, Ballaks, Čehs u.c. ir izvēlējušies Angliju nevis piemēram Itāliju liecina, ka angļu līgas futbols, klubu infrastruktūras un citi faktori ir daudz vilinošaki (nesaku ka 100 % labāki - citi sūdi)...taviem vārdiem sakot tas ir arguments!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-18 13:05, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Mr.Oizo

Citāts:

Publicējis Hose
to Mr.Oizo

Es pilnībā piekrītu, ka portugālis ir labākais EPL (European Premier League), tā pat kā labākais vārtsargs ir čehs Čehs un labākais uzbrucējs - kotdivuārietis Drogbā



Man priecē, ka tu atzīsti English Premierleague par labāko Eiropā!!! Es zināju, ka dziļi sirdī tu neesi tik stūrgalvīgs cilvēks un patiesībā pie sevis priecājies par angļu klubu uzvarām...Bet, ja bez ironijas, tad kas tur ļauns, ka tādas klases spēlētāji kā Čehs un Drogbā ir izvēlējušies Anglijas līgu?! Tev ir pārspīlēta tieksme nolikt anglisko un pacelt itālisko...tavi argumenti vienmēr ir mani izbrīnījuši...Kā piemēram tad kad uzskaitīju cik leģionāri spēlē itāļu top komandu sastāvos....Manuprāt, fakts, ka šādi kadri kā Anrī, Ronaldu, Drogbā, Ballaks, Čehs u.c. ir izvēlējušies Angliju nevis piemēram Itāliju liecina, ka angļu līgas futbols, klubu infrastruktūras un citi faktori ir daudz vilinošaki (nesaku ka 100 % labāki - citi sūdi)...taviem vārdiem sakot tas ir arguments!



ehh, kā pirksti niez piesieties tevis nosauktajiem spēlētājiem Anrī vispirms izvēlējās Itāliju un tad Angliju, Ronaldu tika izvēlēts no Fergusona puses, Čehu uz Angliju aizsūtīja Rennes, kas nespēja atteikties no vairāk nekā 10 miljoniem eiru, Drogbā tiešām ir viens no tiem, kas izvēlējās Angliju, bet tikpat daudz var atrast arī Itālijā - piem. Ronaldo, Ballaks izvēlējās naudu nevis Angliju.

     [+] [-]

, 2007-04-18 13:18, pirms 17 gadiem
-->> Hose; Mr.Ozio

Jūs varat reiz parādīt PIERĀDĪJUMUS tam, ka par labāko līgu var uzskatīt Anglijas; Spānijas; Itālijas vai kādas citas valsts augstāko līgu?

Šobrīd tas izskatās pēc 100% gaumes jautājuma un visvisādas runas par spēlētāju izvēli par labu vienai vai otrai līgai tak neko nepierāda. Ceru, ka paši to saprotat.
Gluži tāpat kā vietējo spēlētāju īpatsvars savas valsts līgā neliecina par līgas spēku. Tas ir tikai viens no daudziem kritērijiem, kas nosaka kāda indivīda gaumi. TIK vienkārši.. un tomēr laikam sarežģīti

Hose, kur tieši Tu lasīji pētījumu par apkopotu visu Anglijas futbola ekspertu viedokli, pēc kura rezultātiem izspriedi, ka kopējais vērtējums ir par labu Spānijas līgai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja