Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Itāļu futbola klubi gaida spriedumu

Jānis Pārums

Piektdienas pēcpusdienā taps zināms spriedums skandalozajā korupcijas lietā, kurā iesaistīti četri Itālijas A sērijas klubi un 25 amatpersonas par saistību ar neatļautiem mēģinājumiem ietekmēt futbola spēļu rezultātus.

Iespējams tikai "AC Milan" nākamsezon spēlēs A sērijā, bet "Juventus", "Fiorentina" un "Lazio" nosūtītas uz B sēriju.

Lai gan "AC Milan" paliks spēlēt A sērijā, tai nebūs tiesību piedalīties Čempionu līgā. Komanda Itālijas čempionātu iesāks ar mīnus 10 vai pat 15 punktiem.

Visbargāko sodu paredzams saņems "Juventus" - komanda visticamāk tiks nosūtīta uz B sēriju un sezonu sāks ar mīnus 20 punktu. "Fiorentina" un "Lazio" arī draud spēlēšana B sērijā un ja tā notiks, komandas turnīru sāks attiecīgi ar mīnus 10 un mīnus 5 punktiem.

Pastāvēja iespēja, ka pēc Itālijas futbolistu uzvaras pasaules kausa izcīņas finālā klubiem varētu tikt piemērota amnestija, taču šo ideju jau laicīgi noraidīja Itālijas Futbola Federācijas vadītājs Guido Rosi.

Visas apsūdzētās puses varēs pārsūdzēt spriedumu, tomēr apelācijas procesam jābeidzas līdz 25. jūlijam, kad Itālijas Futbola Federācijai jāiesniedz FIFA to klubu saraksts, kas nākamajā sezonā startēs Čempionu līgā un UEFA kausa izcīņā.


Izmantotie resursi:
www.eurosport.com
www.gazzetta.it

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:12, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis oscars

Citāts:

Publicējis DAVIDS
a seerijaa bija arii milan un inter ar visaam savaam zvaigzneem



es te domaju machus arii ar vajaakie mpretiniekiem!! resp. vis ko es gribu teikt - futbosl nav tas sporta veids kur favoriitam ir garanteeta uzvara.. vis tak esat redzejushi futboal speles.. futbosl ir spele kur pat vislielakais autsaiders var uzvaret favoriitu...



pirms tas notiek faboriits uzvar 10 vislielaakos autsaiderus un juve peec gada buus a seerijaa, deshamps vienkaarshi nepieljaus, ka vinji tur pavadiitu vairaak par gadu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:15, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis oscars
ir neskaitami pieeeri tam ka speciigs klubs izlido uz zemaku liigu un prasti tad vinja mprognozee aatru atgrieshanos atkal augstakaja liiga.. to,erd dziivee izradaas savadaak! tas pats Southempton, kas pec izkrishans no premjerliiags bija galv, favoriiti uz uzvaru 1 liiga.. tas vis beidzas ar bez maz vai knapu izdziivoshanu 1 liigaa...



nu sauthemptona ir cits staasts, juvei ir labs treneris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:17, pirms 18 gadiem
mauprāt, šie skandāli nāk itālijas futbolam tikai par labu. arī PČ taču uzvarēja izlase, kas sastāvēja tikai no itālijas klubos spēlejošajiem spēlētājiem, viņi tam jau ir tikuši pāri un itālijjas futbola līmenis turpinās augt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:19, pirms 18 gadiem
esmu esmu nelabojams otrimists bet prieks ka vismaz kapello notinaas, apriebies jau bija vinja aizsardziibas futbols...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:20, pirms 18 gadiem
Izredzes ir niecīgas jau nākošsezona atgriesties A serie

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:21, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis DAVIDS

Citāts:

Publicējis oscars
ir neskaitami pieeeri tam ka speciigs klubs izlido uz zemaku liigu un prasti tad vinja mprognozee aatru atgrieshanos atkal augstakaja liiga.. to,erd dziivee izradaas savadaak! tas pats Southempton, kas pec izkrishans no premjerliiags bija galv, favoriiti uz uzvaru 1 liiga.. tas vis beidzas ar bez maz vai knapu izdziivoshanu 1 liigaa...



nu sauthemptona ir cits staasts, juvei ir labs treneris



sauthemptona tomēr ir mazliet zemāka līmeņa klubs, bet juventus vienmēr spēlējušas pasaules futbola zvaigznes...

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:28, pirms 18 gadiem
a kas tagad spēlēs ČL Itālijas 5., 6. un 7. vieta?

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:28, pirms 18 gadiem
žēl ka ka arī Milānu neaizsūtīja uz Seria B - tad tā toč būtu interesantāka nekā Seria A un TV rētingos augstāk kotētos

Un tie kas domā ka Juventus netiks uz A līgu - maldās pie tam smagi. - 20 punkti nekā pārējām 19 komandām nav nekas īpašs. reāli jāizcīna 7 uzvaras vairāk nekā pārējām B līgas komandām (neskaitot Fio un Lazzio).

Par sastāvu - jā ļoti iespējams, ka daudzi pašreizējā pamatsastāva spēlētāji dosies citur. taču jāņem vērā 2 lietas - arī 2. sastāvs Juvei ir klasi pārāks nekā jebkurai B sērijas komandai. Bez tam mazticams ka pilnīgi visām Juves zvaigznēm līgumā ir punkts ka tie var lauzt līgumu, ja klubs izkrīt uz zemāku līgu. domāju ka kādi 5-6 spēlētāji aizies , bet pārējie paliks. Iespējams, ka daļa izvēlēsies aiziet un maksāt soda naudas par līguma laušanu, bet tas nozīmē ka varēs iegādāties citus augstas klases spēlētājus. Bez tam jebkuram augstas klases klubam ir arī jaunatnes komanda no kuras piesaistīt spēlētājus.

Par naudu un sponsoru pamešanu - tas ir pilnīgs bulsh..ts vairāku iemeslu dēļ - 1) neviens sponsors neslēdz līgumu uz 1 gadu, un smagi šaubos vai viņiem arī līgumā ir paredzēts punkts, ka var bez sankcijām lauzt līgumu ja izkrīt no līgas, iespējams var samazināt investīcijas nevis pārtraukt vispār. 2) Juves zīmols ir viens no visaugstāk vērtētajiem Itālijas futbolā un Eiropā, līdz ar ko , ja kompānija x pateiktu ka arī šai "nelaimē" paliek ar klubu viņas produkcijas noiets tikai pieaugtu. 3) neviens sportā (vai citur biznesā) neko nerēķina 1-2 gadiem arī budžets netiek plānots tik īsam periodam - tad tagad sponsoriem ir 2 iespējas a) aiziet un meklēt citu klubu b) palikt - b) variants ir krietni lētāks.

tā kā domāju , ka 90 % iespējamība ka Juventus jau nākamo gadu spēlēs atkal A līgā un iespējams arī UEFA kausā ( kā Itālijas kausa uzvarētāji).

Noslēgumā, ja domājat, ka Juvē tomēr nebūs vairs normālu spēlētāju padomājiet par vienu lietu - ja piemēram tagad Verpakovskim pēkšņi kāds piedāvātu nākamo sezonu spēlēt Juventus (kaut arī zinot ka tas spēlēs B līgā ), kā jūs domājat cik ilgi viņš šaubītos pirms pieņemtu lēmumu ? Jo ļoti iespējams , ka pēc gada viņš spēlētu vienā no Eiropas slavenākajiem klubiem? Protams cits stāsts ka Juvei viņa līmeņa spēlētājs nav un nebūs nepieciešams...

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:29, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis sandisvs

Citāts:

Publicējis DAVIDS

Citāts:

Publicējis oscars
ir neskaitami pieeeri tam ka speciigs klubs izlido uz zemaku liigu un prasti tad vinja mprognozee aatru atgrieshanos atkal augstakaja liiga.. to,erd dziivee izradaas savadaak! tas pats Southempton, kas pec izkrishans no premjerliiags bija galv, favoriiti uz uzvaru 1 liiga.. tas vis beidzas ar bez maz vai knapu izdziivoshanu 1 liigaa...



nu sauthemptona ir cits staasts, juvei ir labs treneris



sauthemptona tomēr ir mazliet zemāka līmeņa klubs, bet juventus vienmēr spēlējušas pasaules futbola zvaigznes...



un tu naivi ceri, ka Juventus tās visas zvaigznes spēlēs arī B sērijā? nolaidies uz zemes... Bufons jau praktiski ir MU vai Arsenal sastāvā, tie paši Trezegē, Ibrahimovičs, Kamoranesi, Kannavaro noteikti meklēs citus klubus... vienīgi ja paliek Del Pjero, tad vēl ir izredzes... bet vispār, nokļūstot uz B sēriju, Juve kļūs apmēram tikpat stipra, cik Artmedia, ja ne vēl vājāka...

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:33, pirms 18 gadiem
Kaapeec uzreiz Inter chempionh A serie? AS Roma buus taadi pashi favoriiti, ir veel taadas komandas kaa Palermo, Sampdoria, Parma, kas var paciiniities, moshk Milan veel atspeelees zaudeetos punktus.

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:33, pirms 18 gadiem
Re Delfos jau informācija pilnīgāka!

Turīnas klubs "Juventus" nākamo sezonu aizvadīs B sērijā, bet "AC Milan" A sērijā, sākot jauno sezonu ar mīnuss deviņiem punktiem, pirms tiesas sprieduma pasludināšanas ziņo Itālijas laikraksts "La Stampa".

Savukārt "Lazio" un "Fiorentina" čempionātu sāks ar mīnuss 15 punktiem.
Reklāma




Visi šie klubi bija iejaukti sarunāto spēļu organizēšanas skandālā. "La Stampa", atsaucoties uz saviem ziņu avotiem tiesā, raksta, ka šādu lēmumu pieņēmusi tiesa.

Turklāt Didjē Dešāma vadītais "Juventus" jauno sezonu B sērijā sāks ar mīnuss 15 punktiem.

P.S. Nu Nedveds laidīs uz Monaco, Bufons drošvien uz Arsenālu, kaut kas arī par Trezagē bija dzirdēts, bet piemirsies, nu un Ibrahims jau arī noteikti pārcelsies kautkur citur!

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:41, pirms 18 gadiem
Vajadzeja vinjus sodīt, bet tos punktus atnjemt nevaidzeja

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:41, pirms 18 gadiem
un par to Southempton - nu galīgi garām piemērs - ko Svētie bija sasnieguši anglijas līmenī un ko Eiropas ? arī tad kad viņi spēlēja Anglijas premjerlīgā viņi bija pašreizējā piem. Aston villas stiprumā, kas katru gadu stāda par savu mērķi neizkrist no premjerlīgas...

Un jā - piekrītu ka zvaignzes aizies. Aizies Bufons - ok, varbūt nosauksiet B sērijā kādu citu GK kas ir tik labs kā Abiati ?? (kas tikai priecāsies, ka var parādīt ka nav sliktāks par Bufonu un kļūt par Gk nr. 1) , aizies kamaranezi un kanavaro - jā piekrītu zaudējums - bet domāju ka Turams paliks, tāpāt kā Kovačs. pr uzbrucējiem un MF tas pats...

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:51, pirms 18 gadiem
Del Pjero jau sen bija pateicis, ka paliks "Juventus", lai kurā līgā šamie spēlētu...

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:52, pirms 18 gadiem
Iespējams tikai "AC Milan" nākamsezon viticamāk-
fantastisks domu grauds un vārdu salikums...

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:59, pirms 18 gadiem
man liekas no taa cietis tikai un viniigi itaalijas futbols

     [+] [-]

, 2006-07-14 15:59, pirms 18 gadiem
vajadzeeja labaak naudas sodu piemeerot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-07-14 16:09, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis oscars

Citāts:

Publicējis sandisvs
mauprāt, šie skandāli nāk itālijas futbolam tikai par labu. arī PČ taču uzvarēja izlase, kas sastāvēja tikai no itālijas klubos spēlejošajiem spēlētājiem, viņi tam jau ir tikuši pāri un itālijjas futbola līmenis turpinās augt!



un interesnti zinat ka gan shads korupcijas skandals var nakt itaalijas futbolam pa labu?????

Vinji dievam paskaas tagad ka uzvareeja PK - tas vismaz kaut cik reabilites shoto skadi ko skandals nodariis!!!




Savā ziņā tas var nākt arī par labu. Tas ļaus attīstīties vidusmēra klubiem, kam līdz šim nebija iespēju attīstīties, jo netika pie panākumiem, tagad daudzi varēs pretendēt uz augstākām vietām, spēlēt eirokausos, pieaicināt sponsorus.

Vienošanās par TV translāciju tiesību sadali bija netaisnīga un lielākā daļa pīrāga atlēca tieši pašiem top-klubiem. varbūt šī ir iespēja tuvināt spēku samēra izlīdzināšanos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-07-14 16:15, pirms 18 gadiem
Nu gaidam, gaidam. Tieshaam buus zheel, ja klubus paarsuutiis uz B liigu. No taa protams cietiis tikai visa Italijas futbola saimnieciiba, bet, ja tomeer ir bijushi gadiijumi, kad speeles ir sarunaatas, tad laikam jau nekas cits neatliek, lai citiem buutu par biedu, kaadas sekas gaidiit.

     [+] [-]

, 2006-07-14 16:16, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis oscars

Citāts:

Publicējis Onka
Par sastāvu - jā ļoti iespējams, ka daudzi pašreizējā pamatsastāva spēlētāji dosies citur. taču jāņem vērā 2 lietas - arī 2. sastāvs Juvei ir klasi pārāks nekā jebkurai B sērijas komandai.



pa r shitio es ierecu - tagad man ir pilniigi skaidrs ka nevienu B serijas machu tu redzejis neesi



Prieks par tevi zēniņ, ka zini ko esmu redzējis un ko nē

Un par tiem svētajiem - tad varbut nosauc kādu no tiem neskaitāmajiem piemēriem , kad slavens klubs izkrīt pēdējos gadus no augstākās līgas un nespēj tikt atpakaļ.

Un par to kausu - negribu strīdēties - manuprāt tas ir iespējams - viss ir atkarīgs no tā kādi spēlētāji paliks.

Un vispār zēniņ - domā , ka man uztrauc ko tu domā ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-07-14 16:25, pirms 18 gadiem
oscar, ko tu mēģini iestāstīt tādiem,kuri no futbola saprot tikai tik daudz, cik ir izlasījuši kādu info netā/ avīzē un viss. Tas taču ir loģiski, ka aizejot uz zemāku līgu, spēlētājus gribot negribot nāksies atlaist! Tādā ziņā HT ir labs piemērs- ja tu spēlē Virslīgā ar maģiskiem spēlētājiem, tu pamazām sāc kristies uz leju, tad loģiski, ka tādā V līgā tev nāksies viņus pārdot gribi negribi, jo skatītāji nāks krietni mazāk, un sponsori arī maksās 4 reizes mazāk! Tāda ir realitāte- neviens negribēs mīcīties B līgā, un vēl par trīs, četras reizes mazāku algu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-07-14 16:26, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis oscars

Citāts:

Publicējis Onka
žēl ka ka arī Milānu neaizsūtīja uz Seria B - tad tā toč būtu interesantāka nekā Seria A un TV rētingos augstāk kotētos

Par naudu un sponsoru pamešanu - tas ir pilnīgs bulsh..ts vairāku iemeslu dēļ - 1) neviens sponsors neslēdz līgumu uz 1 gadu, un smagi šaubos vai viņiem arī līgumā ir paredzēts punkts, ka var bez sankcijām lauzt līgumu ja izkrīt no līgas, iespējams var samazināt investīcijas nevis pārtraukt vispār. 2) Juves zīmols ir viens no visaugstāk vērtētajiem Itālijas futbolā un Eiropā, līdz ar ko , ja kompānija x pateiktu ka arī šai "nelaimē" paliek ar klubu viņas produkcijas noiets tikai pieaugtu. 3) neviens sportā (vai citur biznesā) neko nerēķina 1-2 gadiem arī budžets netiek plānots tik īsam periodam - tad tagad sponsoriem ir 2 iespējas a) aiziet un meklēt citu klubu b) palikt - b) variants ir krietni lētāks.



PILNIIGI VISOS LIGUMOS FUTBOLA IR PRAKSE UN PAREDZETS LIIGUMS KA KOMANDA SANJEM MAZAK NAUDU JA TA TIEK PAZEMINATA!! TA IR PILNIIGI NORMALAA PRAKSE!!! Pat ja sposnori vinjei marii rurpinas maksat liidzshinejo summu, sponsor naudas nekad nav pamatienakumi klubam - pamatienakumi ir nos katiitaiem!! Turiina nekad nav izcelusies ar augstu skatiitaju apmekleetiibu, un ttagd aptuveni staadies prieksha kada gan buus izlutinaatas Turiinas fanu reakcija un velme apmeklet B seriajs spels, kuru biljetes pie tam maksa aptuveni 3 reizes letak.. uz biljeshu cenas rekjina iespejams ka skatiitaju apmekleetiiba strauji nesaruks , tomet ienakumi no spleem buus tyriis reizes mazaki...

TV translaaciju nauda!!! Tie ir pashi ienesiigakie ienjeemumi!!! Bet visais B serijai kopuma nemaksa ti cik lidiz shim maksaja vienai pashai JUvei!!! t nauda viniem tagad iet zuduma, jo liigums par Tv translacijam ir noslegts ar visau B seriju un ta nauda tad tie sadaliita! pat ja pielaujam interses kapinashanos par B seriju, naudas tik unta nebuus vairaak un tas ir tikai kapeikas!!! Liidz ar yo vari ieskaitiit vel mizliigus zaudejumus Juvei!!


tad nu galvenais jautajusm - pat ja speletaji tiesham paliks - KUR ELLE RATA JUVE NJEMS NAUDU LAI SAMAKSATU ALGAS??

Daoma ka PAAVESTS vinjeim aizdos???

Juve pati atlaidiis visus savus speletajus , un patures vien tos kas busu ar mieru spelet par 3 reizes mazaku algu un paris zvauigznes kas buus ar mieru palikt un kuriem klusb vares atljauties maksat daudz maz pieklajiigu algu (Del Pjero piemeram)!!!



Ok, zēniņ gribi pa faktiem lai notiek - saki pamatienākumi ir no skatītāju biļetēm (tavs teksts - pamatienakumi ir nos katiitaiem!! -) varbūt pirms virināsi muti apskatīsies kādu viņu atskaiti - 2005/2006 gadā 1/2 pusē biļešu ienākumi bija ~7.5 M EUR. Sponsoru - 27 M EUR .. Bet tev jau laikam ir citi skaitļi zināmi -

Un tas ka paī atlaidīs savus spēlētājus - atlaidīs gan tā kā Mutu pirms tam dabūjot 8 milj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja