Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Platinī piedāvā revolucionāras izmaiņas futbola noteikumos

Platinī piedāvā revolucionāras izmaiņas futbola noteikumos
UEFA prezidents Mišels Platinī
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

UEFA prezidents Mišels Platinī nācis klajā ar diezgan revulocionāru piedāvājumu aizstāt dzeltenās kartītes ar futbolista izraidīšanu no laukuma uz konkrētu laiku.

Mišels Platinī izteicis radikālu noteikumu maiņas ideju un piedāvājis aizstāt brīdinājumus (dzeltenās kartītes) ar īslaicīgiem noraidījumiem no laukuma. "Es vēlētos ņemt piemēru no regbija un izraidīt noteikumu pārkāpēju uz 10 vai 15 minūtēm," savu ideju spāņu sporta laikrakstam AS izteicis UEFA prezidents Platinī.

Bijušais Francijas valstsvienības kapteinis norādījis, ka, viņaprāt, noraidījums uz laiku būtu taisnīgāks pret to komandu, pret kuru pārkāpti noteikumi. Pretējā gadījumā dzeltenās kartītes krājas, un ieguvums no tām ir trešajai komandai, kura nav tieši piedalījusies noteikumu pārkāpuma brīdī.

"Tā ir ideja, kurai tagad vajadzētu attīstīties, un tad varēsim redzēt, vai šī pieeja būs atbilstoša spēlei. Tas ir izpētes vērts piedāvājums," par dzeltenās kartītes aizstāšanu sacīja Platinī.

Sarunas gaitā Francijas futbola leģenda izteica arī citas idejas. Platinī piedāvā nenoraidīt tos vārtsargus, kuri, pārkāpjot noteikumus, nopelna 11 metru soda sitienu. "Soda sitiens pats par sevi jau ir pietiekams sods. Domāju, ka ikviens FIFA un UEFA man piekritīs, tomēr dažas valstis, kuras darbojas valdē, ir pret jebkādām pārmaiņām." uzskata Platinī.

Tāpat Platinī uzskata, ka UEFA Čempionu līgas izspēlē būtu jānodrošina vietas arī nacionālo kausu ieguvējiem. "Es piekrītu šādam piedāvājumam, tomēr tad, kad nonākam līdz balsojumam, idejas pretinieki ir vairākumā," sacīja leģendārais francūzis.

Izmantotie resursi:
AS.com

Slēpts komentārs: gggg
Slēpts komentārs: rezgalis007

  +1 [+] [-]

, 2013-12-05 15:20, pirms 12 gadiem
un sarkanaas kartiites ar 10 sitieniem pa galvu...
ar aamuru.
bet nav pelama ideja
Slēpts komentārs: dzeko

 +43 [+] [-]

, 2013-12-05 15:21, pirms 12 gadiem
Un ieviest tiiro laiku lai nesimulee un negull uz zaalaaja entaas minuutes.

 +13 [+] [-]

, 2013-12-05 15:25, pirms 12 gadiem
neapšaubāmi, interesanta ideja. Varētu izmēģināt, un tad jau redzēs, kā būs. Konkrētājā brīdī gan liekas, ka pašreizējais variants labāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-12-05 15:27, pirms 12 gadiem
Un treners var paņemt piecu minūšu pauzi

     [+] [-]

, 2013-12-05 15:29, pirms 12 gadiem
Es par!

  -4 [+] [-]

, 2013-12-05 15:31, pirms 12 gadiem
Futbols ir skaists ar to kāds tas ir. Neko nedrīkst mainīt un bojāt šo spēli. Sviests..

 +10 [+] [-]

, 2013-12-05 15:32, pirms 12 gadiem
Beidzot super ideja!
Tas veicinās to, ka būs mazāk rūpjības, jo risks palielināsies.
Vienīgi ar laiku gan jāpārdomā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-12-05 15:39, pirms 12 gadiem
Edviins_95 rakstīja: Futbols ir skaists ar to kāds tas ir. Neko nedrīkst mainīt un bojāt šo spēli. Sviests..
Nu ja nedrīskt neko mainīt tad jāspēlē pēr oriģinālajiem 1863 gada notiekumiem.

Tāpat nedrīksēja mainīt sporta formas, tiesnešu skaitu un kur nu vispār domāt par tādu ideju kā automātisko vārtu fiksēšanu via kā to nosaukt lai palīdzētu tiesnesim.

Es neapgalvoju ka šī ideja ir lieliska vai ģeniāla, bet - Pastāvēs kas mainīsies.

  +5 [+] [-]

, 2013-12-05 15:39, pirms 12 gadiem
Bet tā viena spēlētāja trūkums 10 min tiešām būs tik jūtams? Domāju, ka nē.

     [+] [-]

, 2013-12-05 15:47, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Bet tā viena spēlētāja trūkums 10 min tiešām būs tik jūtams? Domāju, ka nē.
Komanda spēlēs uzmanīgāk, lai nedabūtu vēl vienu kartiņu.

  +9 [+] [-]

, 2013-12-05 15:50, pirms 12 gadiem
nav isti normali, jo speletajs, kursh novelk kreklu pec vartu guvuma dabuu tadu pashu sodu, kaa speletajs, kursh rupji iebrauc kajas pretiniekam.

  +4 [+] [-]

, 2013-12-05 15:53, pirms 12 gadiem
Problem? rakstīja: nav isti normali, jo speletajs, kursh novelk kreklu pec vartu guvuma dabuu tadu pashu sodu, kaa speletajs, kursh rupji iebrauc kajas pretiniekam.
+1, piemēram, kā ir tehniskā un nesportiskā piezīme.

  -3 [+] [-]

, 2013-12-05 15:53, pirms 12 gadiem
Uzskatu, ka viens no futbola lielākajiem trumpjiem ir šīs spēles paredzamība, tradīcijas daudzu gadu desmitu garumā. Sākot mainīt noteikumus tāpat, kā, piemēram, F1, tas tikai zaudēs savu popularitāti.

  +4 [+] [-]

, 2013-12-05 15:53, pirms 12 gadiem
un kā būs tad, kad vārtusargs dabūs dzelteno kartīti? tā kā hokejā, kad kādam nevainīgam spēlētājam jāiet sēdēt.
Slēpts komentārs: nukinsh

  -3 [+] [-]

, 2013-12-05 15:56, pirms 12 gadiem
un par sešiem ielaistiem goliem sist pendeles pretiniekiem pa pakaļām

  -3 [+] [-]

, 2013-12-05 16:00, pirms 12 gadiem
ko tik neizdomā uz vecumu.
un ja vairākas dzeltenās? 9 vai 8 pret 11 spēlēt? ; d

  +4 [+] [-]

, 2013-12-05 16:03, pirms 12 gadiem
frukc1402 rakstīja: ko tik neizdomā uz vecumu.
un ja vairākas dzeltenās? 9 vai 8 pret 11 spēlēt? ; d
Ja komanda 10 minūšu laikā spējnopelnīt 3 un vairāk dzeltenās, tā ir viņu pašu disciplīnas problēma.

  +4 [+] [-]

, 2013-12-05 16:05, pirms 12 gadiem
Normāls ierosinājums...pareizi argumenti.

Nezinu gan vai tas ir normāli realizējams un vai nebūs par revolucionāru. Tad tiesnesim būtu jāatceras kuru spēlētāju jau ir brīdinājis, kuram par 3-4to pārkāpumu dot kartinu, kuram jau pie pirmā rupjāka pārkāpuma dot kartinu.

Tas arī izskaustu situācijas, kas šad tad notiek spēles beigās, kad uzvarējkomandai dzeltenās kartītes pārkāpums spēles beigās gandrīz nemaz nesatrauc. Palikt mazākumā būs riskantāk....

  +8 [+] [-]

, 2013-12-05 16:06, pirms 12 gadiem
frukc1402 rakstīja: ko tik neizdomā uz vecumu.
un ja vairākas dzeltenās? 9 vai 8 pret 11 spēlēt? ; d
hokejā 5:5 vietā minimums var spēlēt 3:3 uz laukuma. Tad neredzu problēmu spēlēt līdz pat 11:7 futbolā. Par katru nākamo pārkāpumu lielāks sods... viss pareizi.

  +9 [+] [-]

, 2013-12-05 16:07, pirms 12 gadiem
Mainīt nepārtraukti noteikumus, kā F1, protams, būtu sviests.
Bet fakts, ka no dzeltenajām kartītēm reāli vinnē pavisam trešā komanda arī ir neapstrīdams.
Tā kā šī noteikti būtu apsverama ideja, kā uzlabot to, ka rupja vai noteikumiem neatbilstoša spēle tiek sodīta uzreiz, nevis pēc nedēļas.

Jā un simulācijas, simulācijas vajadzētu sodīt. Kaut vai pēc spēles ar video, bet kārtīgi naudas sodi un/vai diskvalifikācijas būtu tas, kas varētu izskaust vai vismaz samazināt teātri nevietā.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-05 16:12, pirms 12 gadiem
biedza22 rakstīja: un sarkanaas kartiites ar 10 sitieniem pa galvu...
ar aamuru.
bet nav pelama ideja
muļķis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-12-05 16:20, pirms 12 gadiem
Man, liekas, ka nekas labs, tas nav. Ir spēles, kur tiesnesis pietiesā par labu komandām, kas ir uz papīra spēcīgākas un piever acis vai nesaprotami nepamana pārkāpumus. Tāpat ir āksti un aktieri, kas tēlo guļot uz laukuma, kā palaistuves. Regbijs ir kontakta sporta veids, kur spēlētājs saņem pamatotu noraidījumu, tur neviens netēlo guļot uz zemes sāpēs "anonējot".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-05 16:34, pirms 12 gadiem
Laba ideja. Un tiem kam liekas ka noteikumus nedrīks mainīt, Basketbolā veljoprojām nebūtu tāda skaista lieta kā Trispunktnieki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-12-05 16:38, pirms 12 gadiem
Futbols kļuva par pasaulē populārāko un skaistāko sporta veidu tieši tāpēc, ka ir tāds, kāds tas ir tagad ar visām nepilnībām un nejaušībām, kas šo spēli padara intresantu - tādēļ esmu pret jauninājumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-05 16:47, pirms 12 gadiem
Platinī bija lielisks futbolists un piedzīvojis daudzas netaisnības (pārkāpums pret Batistonu PČ82, pēc kura nekas nesekoja), tāpēc ir vērts ieklausīties un lemt. Ja futbolā nebūtu loģiskas izmaiņas, tad pretinieks varētu "netīši" traumēt spēlētāju, ko nones no laukuma, bet viņa vietā neviens nedrīkst spēlēt - maiņas nav atļautas (PČ finālturnīros līdz 1970). Un vārtu guvumus jāfiksē elektronikai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-05 16:53, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Basketbols nav futbols,basketbols pat tuvu nekotejas futbola veertibai
Nosauc dažus plusus, ko dod dzeltenās kartītes piešķiršana, nevis reāls sods par atbilstošu pārkāpumu?

Tas ir tāpat kā nosaukt ka mūžīgā vērtība bija pildspalva un zīmulis, ka visi to izmantoja informācijas piefiksēšanai, bet nu jau pēdējos >10 gadus piezīmes uz datora pārņem šo uzdevumu.

Viss attīstās, arī sports. Futbolā vairs nav zelta vārti....kādreiz amerikā soda sitiens bija nevis 11m, bet gan ieskrējiens ar bumbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-05 16:57, pirms 12 gadiem
es par, butu labak ja, interesanti. Pastaves kas mainisies, svaigas dvesmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-05 17:09, pirms 12 gadiem
Cik cilveeku,tik viedoklju

  +2 [+] [-]

, 2013-12-05 17:10, pirms 12 gadiem
PILNĪGI GARĀM IDEJA!!!!

     [+] [-]

, 2013-12-05 17:21, pirms 12 gadiem
Ideja par vietu ČL kausa uzvarētājam nav slikta. Tāpat OK ideja nedod vārtsargam (tiešo) sarkano par pēdējās cerības sodu, tā vietā dzelteno. Pārējais gan murgs.

  -3 [+] [-]

, 2013-12-05 17:25, pirms 12 gadiem
Apsveicama ideja, jo tā tiešām vairāk iegūst tās komandas, pret kurām A un B spēlē pēc tam, Noraidījums, tas būru labs risinājums uz kādām 10 vai 15 minūtēm , lielie līdz spēles beigām paliktu. Citādi reizēm viss ir pārāk prognozējami un arī garlaicīgi, tā būtu biežāk vairākums, mazākums.
Man škiet. ka volejbolā arī ilgi bļāva par noteikumu maiņu, punktu gūst tikai pie serves, tagad katrā izspēlē un asāk palicis Tāpat pingpongā jau arī kardināli mainīts manuprāt, kaut neesmu specs .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-05 17:33, pirms 12 gadiem
Es par - tikai, lai par sarkano kartīti ir arī noraidījums gan uz atlikušo, gan uz nākamo spēli (tapāt kā hokejā par 5+20), un man šķiet, ka tādā veidā sāksim redzēt futbolā astronomiski lielus rezultātus jeb, es domāju, ka vidēji spēlē vismaz par vidēji 1 - 2 vārtiem sitīs vairāk

  +2 [+] [-]

, 2013-12-05 17:36, pirms 12 gadiem
Neesmu iisti Platini, bet dazhas idejas ir.
Pirmkaart, noformuleet blokjeeshanu un sodiit par to. Ja aizsargs ar kjermeni blokjee uzbruceeju tikt pie bumbas un ljauj tai izripot aarpus laukuma (dazhkaart pat tai nepieskaroties), tas buutu jaasoda, jo taa IR blokjeeshana.
Otrkaart, Ja speeleetaajs ir guvis traumu un vaartaas pa zemi, tad vinjam ir 2 izveeles: celties augshaa vai arii pamest laukumu uz 3 minuuteem (galu galaa nopietna trauma tachu, ja vaartaas). Taa vareetu ciiniities pret simulantiem, kas izliekas, ka kaaja salauzta, bet, noejot laukuma malaa, uzreiz prasaas atpakalj. Lai apaarsteejas, ja jau bija trauma, un tad naak atpakalj.

  -2 [+] [-]

, 2013-12-05 17:37, pirms 12 gadiem
Jāizmēģina, tad būs skaidrāki visi par un pret. Bet tas, ka šobrīd cietušajai komandai nav nekādas kompensācijas, ir fakts (ja nu vienīgi konkrētā spēlētāja lielāka piesardzība lai nedabūtu otru dzelteno).

  +3 [+] [-]

, 2013-12-05 17:38, pirms 12 gadiem
un ja vārtsargs dabū dzelteno par laika vilcināšanu, tad uz 10 min. cimdus atdod citam laukuma spēlētājam?

  -1 [+] [-]

, 2013-12-05 17:43, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: vajag vel atcelt aizmuguri,un Fair play,tad futbols bus vel idealaks par hokeju
nav jau ar nemaz tik daudz tie gadi, kopš aizmugure ir, ja jau tiešām esi pret pārmaiņām, tad viņa būtu jāatceļ. tāpat kādreiz vārtsargs jebkur varēja noķert bumbu rokās, aizskriet līdz otriem vārtiem un ar roku iemest golu, žēl, ka tādu lietu atcēla un ierobežoja rokās ņemšanas laukumu, ne?

     [+] [-]

, 2013-12-05 17:45, pirms 12 gadiem
labāk varēja oficiāli ieviest video tiesnesi, kurš varētu kopā ar galveno tiesnesi piespriest šādu sodu par tēlošanu..vismaz noteikti būtu kāda jēga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-05 17:49, pirms 12 gadiem
ŠO gan es gribētu redzēt, kad laukumā izcelsies asumi un kādi 5-6 spēlētāji dabūs dzeltenās! spēlēs minifutbolu 7:7 uz lielā laukuma

  +5 [+] [-]

, 2013-12-05 17:51, pirms 12 gadiem
NU NEZINU KA AR NODZISANU NO LAUKUMA....BET VIENU LIETU VAJADZETU KA ROKASBUMBA,TIESNESA SVILPE,SPELETAJS APSTAJAS, NOLIEK BUMBU ZEME,NEVIS RIPINA KAUTKUR....UN AR MUGURU DODAS PROJAM....PRETEJA GADIJUMA DZELYENA,VAI NORAIDIJUMS.....FUTBOLA SOBRID LIDZ MARAZMAM...VISI KAUTKO STRIDAS,PIERADA TAISNIBU,DIRS TIESNESIEM VIRSU....PAIET 2 MIN,KAMER IZSPELE SODA SITIENU....SPELE KLUTU DINAMISKAKA....VAIRAK VARTU....UN TIESNESIEM VIEGLAK STRADAT BUTU....NEBUTU TA SPIEDIENA....UN VAJADZETU IEROBEZOT LAIKU,KAS DOTS SODA SITIENA,STURA SITIENA VAI AUTA IZMESSANAI....NEIEKLAVIES....BUMBA PRETINIEKAM.....NEVIS VELK TO LAIKU LIDZ RIEBUMAM....JA KAS NEPATIK TIESNESA LEMUMOS....PEC SPELES RAKSTI VESTULES.....

     [+] [-]

, 2013-12-05 17:55, pirms 12 gadiem
pimpambrachka rakstīja: Neesmu iisti Platini, bet dazhas idejas ir.
Pirmkaart, noformuleet blokjeeshanu un sodiit par to. Ja aizsargs ar kjermeni blokjee uzbruceeju tikt pie bumbas un ljauj tai izripot aarpus laukuma (dazhkaart pat tai nepieskaroties), tas buutu jaasoda, jo taa IR blokjeeshana.
Otrkaart, Ja speeleetaajs ir guvis traumu un vaartaas pa zemi, tad vinjam ir 2 izveeles: celties augshaa vai arii pamest laukumu uz 3 minuuteem (galu galaa nopietna trauma tachu, ja vaartaas). Taa vareetu ciiniities pret simulantiem, kas izliekas, ka kaaja salauzta, bet, noejot laukuma malaa, uzreiz prasaas atpakalj. Lai apaarsteejas, ja jau bija trauma, un tad naak atpakalj.
Jā, futbolā tiešām tie špīleri uz velna paraušanu vārtās pa zemi pēc katras mazākās saskarsmes, citreiz liekas, ka reanimācija būs jāsauc, bet nē, kā soģis soda pretinieku, tā pielec kājās un deso pa laukumu kā no jauna piedzimis!

     [+] [-]

, 2013-12-05 18:05, pirms 12 gadiem
Viena lieta, kur izmaiņas noteikumos ir nepieciešamas un ar laiku notiks, ir spēlētāju maiņas. Kādreiz maiņu vispār nebija, kaut kad 40tajos atļāva 1 maiņu, 60tajos 2 maiņas, vēlāk 3 maiņas. Mūsdienās, kad komandu sastāvos ir 30-40 spēlētāji, to resurss tiek izlietots nelietderīgāk nekā pārējās sporta spēlēs, milzīgas summas tiek iztērētas uz spēlētājiem, kas reāli vispār nespēlē.

  +4 [+] [-]

, 2013-12-05 18:10, pirms 12 gadiem
Murgs...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-05 18:16, pirms 12 gadiem
Pilniigs murgs!!! Rokas nost no sporta karalja! Nevajag izgudrot jaunu riteni!

  +2 [+] [-]

, 2013-12-05 18:22, pirms 12 gadiem
Tie kas ir par 100% neko nejedz no futbola, ( noteikti tie parsvaraa ir salagas kas deldee diivanu un neko fiziski nevar izdariit). Pats esmu futbolists, saku ka sie noteikumi buutu lielakais idiotisms!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-05 18:38, pirms 12 gadiem
Toto sporta veidā Nr 1 jau nedrīkst mainīt noteikumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-12-05 18:55, pirms 12 gadiem
Mani bērni laikam tik video ierakstos varēs redzēt, kāds bija futbols

  +1 [+] [-]

, 2013-12-05 18:59, pirms 12 gadiem
Manupraat vieniigais ko vajadzeetu mainiit,tas ir cempionu liigas play off tos guutos vaartus izbraukumaa,jo loti biezi tie liedz mums izbaudiit patiesaam skataamu uzbrukuma futbolu,komandas maajas speelees ,speelee paaraak uzmaniigi un aizveerti,neveeloties riskeet!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-05 19:00, pirms 12 gadiem
Francūžiem vispār būtu jāsajēdz gan no futbola, gan regbija, taču Platinī laikam nefiksē cik sinbinus vidēji parasti parāda (pareizāk - neparāda) vienas regbija spēles laikā. Stipri, stipri mazāk brīdinājumu nekā futbolā, kas ir rupjāka spēle. Reportus arī varbūt domā ieviest? Neticu nemaz, ka tā būs, jo tad futbols kā spēle būs sačakarēta

  +1 [+] [-]

, 2013-12-05 19:07, pirms 12 gadiem
Pilnīgi piekrītu par to ka par pārkāpumu soda laukumā nevar dot gan pendeli gan sarkano... iznāk, ka par vienu pārkāpumu ir divkāršs sods. Pie kam arī uzreiz tiek salauzta spēle un lielā mērā noteikts uzvarētājs.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-05 19:14, pirms 12 gadiem
Kad tiesās Treimanis , tad būs interesanti
Paraleela_linija rakstīja: Bet tā viena spēlētāja trūkums 10 min tiešām būs tik jūtams? Domāju, ka nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-05 19:33, pirms 12 gadiem
[quote frutto]
Futbola nevajag hokeja elementus,prieks kam mainit klasiku? Vieniigais,ko varetu ieviest tas ir videoatkartojumi,prieks striidigam epizodem !
[/ tad vini turpinas pastaigaties pa laukumu un ik pec pieskariena no pretinieku puses ar blavieniem uz lupam vartisies pa zali vai apeles pie tiesnesa. Fuj cik pretigs sportaveids ir palicis ar esosajiem noteikumiem. Vajag samazinat speletaju skaitu lai spele klust dinamiskaka citadi tikai viegla riksiti parvietojas ar bumbu un bez un cinities pret kositajiem.

     [+] [-]

, 2013-12-05 19:37, pirms 12 gadiem
jau sen vjdz, viss racionāli un taisnīgi attiec.pret 3.-komandām, visam ir pieraduma spēks, tā arī iedzīvosies

  +4 [+] [-]

, 2013-12-05 19:43, pirms 12 gadiem
Bijušais Francijas valstsvienības kapteinis norādījis, ka, viņaprāt, noraidījums uz laiku būtu taisnīgāks pret to komandu, pret kuru pārkāpti noteikumi.
--------------------
Ļoti loģiska doma(zinot ka to stāda priekšā platini)!
Normāli var šādā veidā ietekmēt spēles!Noņem uz kādu laiku tik kādai no komandām spēlētājus(jo zinām arī to, kā tās kartiņas tiek rādītas)!

Ja gribi godīgu fūzi - VIDEO lieci galdā!
Ar video palīdzību mēs tikais varam godīgāku šo spēli padarīt.Tā jau futbols tiek bendēts ar TOTO ..... sarunātām,taisītām spēlēm,bīdītām komandām vai izlasēm..........
Bet vēl šim te nepietiek,jabendē vien tālāk!Platini ATKĀPIES!

  +2 [+] [-]

, 2013-12-05 19:58, pirms 12 gadiem
knaible rakstīja: Toto sporta veidā Nr 1 jau nedrīkst mainīt noteikumus.
Kāpēc?Ja spēle nav sarunāta,bet vienai no pusēm vajag nepieciešamo rezultātu(jeb kontrolēt spēles gaitu),sadarbībā ar tiesnešu brigādi(kuri arī būtu lietas kursā),pretējo komandu noliek vnk likteņa priekšā!

treimaņa 2013 g. piemērs LM-skonta 0-5(0-0),kur treimanis nepamatoti atstāja jau otrā pusl. sākumā LM mazākumā,un vēl pietiesājot mazākumā esošos pretiniekus apmierināja guņu par visiem 100%,uztaisa kādu vien rezultātu vadonim vajag!
guņas līgā jau šī štelle darbojās,pirms vēl platinī sāk to publiski izteikt!

  +6 [+] [-]

, 2013-12-05 20:03, pirms 12 gadiem
Tas nekam neder, jo tad uz spēli tiesnesim būs daudz lielāka ietekme. Kļūdīgi piešķirta dzeltenā kartīte var nodarīt daudz lielāku ļaunumu, kā līdz šim. Aŗī negodīgajiem tiesnešiem, kuri cenšās ietekmēt spēles iznākumu, varētu šīs ziņas patikt.

     [+] [-]

, 2013-12-05 20:30, pirms 12 gadiem
Ļoti bezjēdzīgi, jo futbolā nav kā hokejā, kur spēlētāja iztrūkums ir ļoti jūtams. Šaubos vai kas jāmaina, jo nav slikti tā kā ir. Vabūt esmu pārāk konservatīvs, bet es uzskatu, ka sporta karalim jāturās pie tradīcijām (protams modernizēšana nav nekas slikts, bet tai jaorientējas citās lietās kā futbola aprīkojuma attīstība, bet ne pašas spēles izmaiņa).

  +2 [+] [-]

, 2013-12-05 20:31, pirms 12 gadiem
olga rakstīja: Jāizmēģina, tad būs skaidrāki visi par un pret. Bet tas, ka šobrīd cietušajai komandai nav nekādas kompensācijas, ir fakts (ja nu vienīgi konkrētā spēlētāja lielāka piesardzība lai nedabūtu otru dzelteno).
Es te augstāk pieminēju piemēru!LM-skonta 0-5
guņas līgā ir jau pārbaudīta!TOTO štellēm darbojās!
-----------
Bet vai neesi padomājusi,ka nepamatoti iesmērēta dzeltenā vai sarkanā jau ir cietis spēlētājs ... komanda?Un vēl noraidīt uz laiku par dzelteno kuras mums soģi visā pasaulē rāda kā kuram ienāk prātā?
Tiesnešu, jeb spēļu pasūtītāju vara, tik palielinās!
Un mēs redzam kura interesēs tas ir!Kuri strādā šai jomā!.............

     [+] [-]

, 2013-12-05 20:35, pirms 12 gadiem
Salauzīsim tradīcijas, un tad kāda spēle būs ja visi baidīsies dabūt dzelteno kartīti? mēdz būt, ka 10 minūšu laikā pat 3 spēlētāji var dabūt dzelteno. Nezinu, tas sabojas tik spēles azartu. Futbols ir skaista spele tāpēc esmu pret šādām izmaiņam, tāpat, kā pret Video atkārtojumiem , jo tad pazūd tās kaislības un aziotāža, ja kāds kaut ko nepamanīja (tur jau ar slēpjās futbola skaistums()

     [+] [-]

, 2013-12-05 20:37, pirms 12 gadiem
ik man pa minuti dzeltena. tad jau vartsargs viens pats pret 11 speles. nu tas jau bus skatmaks futbols. Doma nav slikta. goli ari bus daudz

     [+] [-]

, 2013-12-05 20:39, pirms 12 gadiem
knaible rakstīja: Toto sporta veidā Nr 1 jau nedrīkst mainīt noteikumus.
uck you!

  +2 [+] [-]

, 2013-12-05 21:15, pirms 12 gadiem
ir viena lieta par ko tagad aizdomājos. Tagad radīsies strīdi par to, ir vai nav tas sods kartiņas vērts. Un noteikti, ka mača izskaņā radīsies pat ļoti daudz šādu domstarpību Gandrīz kā par aizmugurēm, taču arī tas padara so sporta veidu interesantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-05 22:07, pirms 12 gadiem
Mr Kastro rakstīja: Un ieviest tiiro laiku lai nesimulee un negull uz zaalaaja entaas minuutes.
Pret visām izmaiņām, izņemot vienu - vietu čempionu līgā kausu ieguvējiem. Tas pats FA kauss uzreiz kļūs par pavisam cita ranga tesiņu. Kur nu vēl tādas trofejas kā Latvijas kauss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-05 23:06, pirms 12 gadiem
Ja jau galvenais arguments ir "netiešo" konkurentu ieguvums, tad piesaistām dzeltenās kartiņas spēlēm ,piemēram, A spēlē ar B , spēlētājs aa.bb no A komands saņem dzelteno, tā tiek piesaistīta spēlētājam aa.bb pret komandu B , spēle beidzās, nākamajā spēlē A spēlē ar C, atkal spēlētājs aa.bb saņem dzelteno, bet to dzelteno piesaista pret komandu C, A atkal spēlē pret B , aa.bb saņem dzelteno,bet tā kā pret komandu B jau vienreiz saņēmis dzelteno šī pārvēršas par sarkano , tādā veidā netiešie konkurenti neiegūst neko , un spēlētājs aa.bb nevar spēlēt nākamajā spēlē pret komandu B... protams uz kausa-play-off tipa spēlēm būtu savādāk jāskatās

     [+] [-]

, 2013-12-05 23:12, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Futbola nevajag hokeja elementus,prieks kam mainit klasiku? Vieniigais,ko varetu ieviest tas ir videoatkartojumi,prieks striidigam epizodem !
lol, kāds hokejs, kādi bullīši Kā tāds salīdzinājums vispār prātā var ienākt. Šaubos, vai Platinī kaut vienu hokeja spēli savas dzīves laikā ir noskatījies. un ja ir, tad noteikti lauka hoķi, ne jau ledus
Iedvesmojies ir no cita prestiža sporta veida - regbija.

     [+] [-]

, 2013-12-05 23:41, pirms 12 gadiem
Bullīši futbolā... Bija jau tādi Ziemeļamerikā NASL līgā 70. gados, kad tika dotas 5 sekundes un bumba uz tādas 35 jardu līnijas. Varēja uzreiz sist vai skriet tuvāk vienam esot pret vārtsargu, ja spēles pamatlaiks bija beidzies neizšķirti un vajadzēja noteikt uzvarētāju. Tad gan tur arī bija tīrā laika pulkstenis

  +1 [+] [-]

, 2013-12-06 00:28, pirms 12 gadiem
panpalis rakstīja: Beidzot super ideja!
Tas veicinās to, ka būs mazāk rūpjības, jo risks palielināsies.
Vienīgi ar laiku gan jāpārdomā.
Speeles beigaas zaudeetaaji gan varees izveersties rupjiibaas jo uz naakamo speeli jau sodi nepaliks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-06 00:50, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: es domaju,ka futbols ir labs taads kaads vinjs ir
tam gan nepiekrītu. Daudz nepilnību.
Pēc būtības jau jebkurā spēlē galvenais ir pati spēle. Un noteikumi tiek piedomāti klāt, lai spēli padarītu maksimāli godīgu. Noteikumi ir jālabo, ja atklājas nepilnības, bet pati spēle jau paliek tā pati.

     [+] [-]

, 2013-12-06 09:27, pirms 12 gadiem
Ideja varbūt izskatās laba, bet ir savi "par" un "pret". Piem. - vai tas neietekmēs tiesnieša lēmumu piešķirt vēl vienu dzelteno, ja viens spēlētājs jau ir noraidīts uz soda laiku? Un otrādi, vai negodīgais tiesnesīs neizmantos iespēju "piespēlēt" kādai komandai? Vai spēles izskats necietīs no tā, jo shēma tomēr sastādīta aprēķinā uz visiem spēlētājiem. Cik būs interesanti to skatīties? Salīdzinājums ar regbiju nav korekts - tas ir cits sporta veids, pie tam tur ir vairāk spēlētāju un spēlēs zīmējums ir vienveidīgāks.

     [+] [-]

, 2013-12-06 10:46, pirms 12 gadiem
Latvijas kausa ieguvējam, tāpat būtu kvalifikācija jāspēlē....
DaMarcus rakstīja: Pret visām izmaiņām, izņemot vienu - vietu čempionu līgā kausu ieguvējiem. Tas pats FA kauss uzreiz kļūs par pavisam cita ranga tesiņu. Kur nu vēl tādas trofejas kā Latvijas kauss.

     [+] [-]

, 2013-12-07 00:31, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Latvijas kausa ieguvējam, tāpat būtu kvalifikācija jāspēlē....
Nu vai tad Čempionu līga skaistās tikai grupu turnīrs?