Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:282, Did:0, useCase: 3

Florbola izlase atkal nenotur pārsvaru un PČ noslēdz 10. vietā

Jānis Celmiņš

Florbola izlase atkal nenotur pārsvaru un PČ noslēdz 10. vietā
Latvijas florbola izlase
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas florbola izlase šovakar Arēnā Rīga aizvadīja savu pēdējo spēli pasaules čempionātā. Cīņā par devīto vietu mūsu florbolisti līdzīgā cīņā pagarinājumā piekāpās Slovākijas valstsvienībai (5:6), tādējādi turnīru noslēdzot ar neveiksmi un desmito vietu, kas ir visu laiku sliktākais valstsvienības rezultāts pasaules čempionāts.

Latvijas un Slovākijas izlases pasaules čempionātos līdz šim savā starpā bija sacentušās tikai reizi - slovākiem veiksmīgajā 2012.gadā Cīrihē komandas tikās spēlē par 5.-8.vietu nākamajā dienā pēc latviešu sāpīgās neveiksmes ceturtdaļfinālā pret vāciešiem. Toreiz panākumu ar 6:2 svinēja Latvija. Šovakar savu skatītāju priekšā mūsējiem bija jāreabilitējas par kopumā neveiksmīgo čempionātu.

Centra iemetienā uzvarēja Slovākijas izlase, taču spēli aktīvāk iesāka mūsu vīri, pirmajās nomaiņās liekot slovākiem vairāk domāt par aizsardzību. Īpaši aktīvs laukumā pirmajās minūtēs bija mūsu komandas kapteiņa Ata Blinda uzbrucēju trijnieks, vairākkārt veidojot bīstamus momentus pie pretinieku vārtiem. Neatpalikt centās arī Artis Raitums ar partneriem, taču kopumā pirmajās desmit spēles minūtēs pa īstam bīstamu momentu pie abu komandu vārtiem bija maz. Spēles devītajā minūtē savu iespēju sagaidīja arī slovāki, taču labi Latvijas izlases vārtos nospēlēja Jānis Salcevičs, glābjot komandu no droša vārtu zaudējuma. Cīņas rezultāts tika atklāts spēles 15. minūtē, kad kļūdu laukuma centrā pieļāva slovāki. To meistarīgi izmantoja Gints Klēģers, veicot labu reidu no laukuma centra līdz pretinieku vārtiem, un raidot bumbiņu Slovākijas izlases vārtos. Tie viņam bija otrie gūtie vārti pasaules čempionātā Rīgā. Trešdaļas beigās Latvijas izlase varēja dubultot savu pārsvaru, taču Toms Bitmanis pēc labas partnera piespēles meta pavisam nedaudz garām slovāku vārtiem. Pēc nospēlētām 20 minūtēm vienu vārtu pārsvars Latvijai – 1:0.

Otrās trešdaļas ievadā abas komandas apmainījās bīstamiem vārtu gūšanas momentiem. Vispirms Jānis Rajeckis nonāca lieliskā metiena pozīcijā, taču no vārtu priekšas netrāpīja pa bumbiņu, taču jau nākamajā pretuzbrukumā savu meistarību nodemonstrēja mūsu izlases vārtsargs Salcevičs. Rezultāta pārsvaru dubultot mūsu vīriem izdevās cīņas 25. minūtē, kad skaitlisko vairākumu realizēja Morics Krūmiņš – 2:0. Lai atjaunotu vienu vārtu deficītu, slovākiem bija nepieciešamas vien 48 sekundes. Lielisks pretuzbrukums, kuru ar rezultatīvu metienu noslēdza viens no Slovākijas izlases līderiem Martins Kubovičs. Trešdaļas vidū tas pats Kubovičs varēja panākt arī līdzsvaru uz tablo, taču šoreiz bumbiņa lidoja pavisam nedaudz garām Latvijas izlases vārtiem. Kopumā gan iniciatīva arī otrās trešdaļas otrajā pusē piederēja Latvijai. Vislabākā iespēja izcelties bija jau pieminētajam Bitmanim, kurš 35. cīņas minūtē norībināja pretinieku vārtu stabiņu. Noteikti jāuzteic arī Slovākijas valstsvienības vārtsargs Rastislavs Mazars, kurš savu komandu glāba vairākkārt.

Neiemet tu, iemet tev! Otrās trešdaļas priekšpēdējā minūtē spēcīgu metienu no laukuma centra izdarīja Vaclavs Komačra. Pa ceļam līdz vārtiem bumbiņa trāpīja kādam no spēlētājiem un otrreiz ielidoja Latvijas izlases vārtos. Mūsējo atbilde gan nebija jāgaida ilgi. Brīdī, kad līdz trešdaļas beigām bija atlikusi mazāk par minūti, precīzi meta Kārlis Bulāns. Pēc viņa “šāviena” bumbiņa ielidoja Slovākijas izlases vārtu devītniekā, un pirms noslēdzošās cīņas trešdaļas Latvijai atkal minimāls pārsvars – 3:2.

Noslēdzošo spēles nogriezni krietni sparīgāk iesāka Latvijas valstsvienība, un šā aktivitāte tika atalgota. Trešdaļas piektajā minūtē savu vārdu teica Andris Rajeckis, gūstot savu otro rezultativitātes punktu (līdz tam viena rezultatīva piespēle) šajā spēlē un pirmo reizi dodot savai komandai divu vārtu pārsvaru. Slovāku atbilde gan sekoja momentā un divu vārtu pārsvars atkal “nodega” līdz vieniem. Precīzs metiens padevās Peteram Nehilam. Nosacīti, taču cīņas gaitu arī turpinājumā kontrolēja Latvijas izlase. Tuvojoties trešās trešdaļas vidum, otrreiz šajā spēlē precīzs bija Gints Klēģers, liekot Arēnā Rīga sanākušajiem līdzjutējiem uzgavilēt piekto reizi – 5:3. Arī otrreiz nonākuši iedzinējos ar diviem vārtiem, slovāki nedomāja padoties un brīdī, kad bija atlicis spēlēt vien sešas ar pusi minūtes, viss sākās gandrīz no jauna – 5:5. Spēles pamatlaikā uzvarētājus noteikt neizdevās, tāpēc nācās cīnīties papildlaikā.

Diemžēl jau papildlaika otrajā minūtē uzvaru Slovākijas izlasei nodrošināja Mihals Dudovičs - 6:5. Latvijas izlase tādējādi šajā turnīrā prata izcīnīt tikai vienu uzvaru sešās spēles, kas komandai deva 10. vietu 16 izlašu konkurencē. Tas ir visu laiku sliktākais Latvijas valstsvienības rezultāts planētas meistarsacīkstēs.

Latvijas izlasē par labāko spēlētāju atzina divus vārtus guvušo Gintu Klēģeri.

Pasaules florbola čempionāts

Latvija – Slovākija 5:6 (1:0, 2:2, 2:3, 0:1)
Rezultatīvākie spēlētāji Latvijas izlasē: Gints Klēģers 2 (2+0), Andris Rajeckis 2 (1+1), Morics Krūmiņš 1 (1+0), Kārlis Bulāns 1 (1+0), Toms Akmeņlauks 1 (0+1).

Pasaules čempionāta video producēšanu vienlaicīgi no abām arēnām nodrošina tiesraides.lv (polarhd.com). Pasaules čempionāta spēles tiešraidēs tiks translētas Latvijas (LTV7), Somijas, Čehijas, Zviedrijas, Šveices, Vācijas, Norvēģijas, Igaunijas, Slovākijas, Ķīnas TV kanālos - kopumā TV translācijās visā pasaulē tiks demonstrētas vismaz 29 spēles. Bet visu 48 maču tiešraides būs skatāmas internetā Starptautiskās Florbola federācijas Youtube.com kanālos un Pasaules Spēļu kanālā internetā.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-10 21:40, pirms 8 gadiem
Beidzot nebūs jāklausās Auziņā! Tik kaitinošs komentētājs nav bijis... Visur tikai negatīvo redz un beigās vēl pat aiz sajūsmas kliegt.

Izlase cīnijās, bet diemžēl nebija mūsu čempis.

 +17 [+] [-]

, 2016-12-10 21:41, pirms 8 gadiem
kads kauns tizleņu kalngals...

  +4 [+] [-]

, 2016-12-10 21:41, pirms 8 gadiem
nekad

 +13 [+] [-]

, 2016-12-10 21:41, pirms 8 gadiem
Atkal vienas un tās pašas kļūdas. Nožēlojami.

 +16 [+] [-]

, 2016-12-10 21:41, pirms 8 gadiem
Laikam jau labi vien bija, ka florbols bijis pagrīdē, tur arī tam vieta. KAUNS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2016-12-10 21:42, pirms 8 gadiem
Kauns pa visu ğimi! Lielāki mudaki nav redzēti 😈

 +13 [+] [-]

, 2016-12-10 21:42, pirms 8 gadiem
pit rakstīja: kads kauns tizleņu kalngals...
LOHI vēl joprojām tie plastmasas ''meistari''....psiholoģija komandā -100%

 +19 [+] [-]

, 2016-12-10 21:43, pirms 8 gadiem
Manškiet pa visu spēli kādas piecas reizes dzirdēju ka slovāki ir vāji, obligāti jāuzvar, ne mūsu līmeņa, obligāti ņemami

 +17 [+] [-]

, 2016-12-10 21:43, pirms 8 gadiem
varde gribēja par vērsi tapt - piepūtās un pārsprāga!

  -1 [+] [-]

, 2016-12-10 21:43, pirms 8 gadiem
bungas1 rakstīja: nekad
tagad un nekad???

 +23 [+] [-]

, 2016-12-10 21:43, pirms 8 gadiem
Nu ne jau mājās šitā. Nevajag dalīt medaļas pirms čempionāta.

  +6 [+] [-]

, 2016-12-10 21:44, pirms 8 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Nu ne jau mājās šitā. Nevajag dalīt medaļas pirms čempionāta.
par sodu lai atdod cilvēkiem biļešu naudu atpakaļ!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 21:45, pirms 8 gadiem
liela starpība jau nav 9. vai 10. vieta... tā spēlēt tiešām nedrīkst, ne reizi vien es pats šos vārdus šajā turnīrā pēc zaudējumiem esmu teicis, pāris vārti plusā neko vēl nenozīmē florbolā, čaļi gan jau sadomājās, ka pietiks uzvarai, tiešām psiholoģija visdrīzākais, jo neticu, ka fiziski neturam līdzi pretiniekiem.
Slēpts komentārs: saints24

 +16 [+] [-]

, 2016-12-10 21:45, pirms 8 gadiem
auziņa kungs , aizp*s lūdzu savu tāfeli. Paldies.

veterānus prom , dodat jaunajiem ceļu. nav tās kustības galīgi.

  +8 [+] [-]

, 2016-12-10 21:46, pirms 8 gadiem
Auziņ, atkāpies!

  +6 [+] [-]

, 2016-12-10 21:47, pirms 8 gadiem
saints24 rakstīja: Ņemot vērā OS, hokeja izlases netiksanu uz Koreju utt un utt, šis vnk nav mūsu gads. Ja neiet, tad neiet līdz galam. Tā gadās, tāds ir sports, būs arī labāki gadi.
kārtējās letiņu atrunas......

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 21:48, pirms 8 gadiem
komanda nebija gatava ne fiziski, ne psiholoģiski to pierāda 3 spēles ar praktiski vienādām beigām..treneru korpusam paldies un visu labu par neveiksmīgo čempi..

 +15 [+] [-]

, 2016-12-10 21:49, pirms 8 gadiem
Es domāju te florbola sabiedrībai vispār ir jāpadomā ko mēs gribam šajā sportā vai negribam neko, jo izskatās, ka pēc iepriekšējiem gadiem, kad bijām 5. pasaulē bija baigā sajūsma un pa muguru klapēšana, ka esam tik kruti... kaut arī atstarpe no pirmā četrinieka nez vai ir samazinājusies. Un te ir jautājums- kāpēc ir tāda liela plaisa mums ar pirmo četrinieku, ja jau florbols mums pēc masveidības droši vien ir 3. sporta spēle- aiz basketbola un futbola. Un tajās valstīs, kas mums priekšā arī florbols nav nu nekāds paša topa sporta veids. Man šķiet mums pa daudz ir sajūsmas par to, ka mums ir ntās florbola līgas Latvijā un labs vietējais čempis u.t.t., bet attīstības jau nav. Var bļaut ''piektie, piektie'', bet tad izrādās tagad, ka oppā - varam zaudēt i slovākiem un būt desmitie. Cerams, ka kāds sapurināsies. Jābūt kaut kādai izaugsmei- ja mums ir Porziņģis NBA, tad kāpēc mums nav kāds superflorbolists Zviedrijā piem.?? Kāpēc tā vārīšanās savā sulā vietējā līgā, kur visi mūsu ''superstāri'' spēlē un pašapmierinās par piekto vietu pasaulē un to, ka šoreiz nezaudējam somiem vai zviedriem ar divciparnieku....

  +7 [+] [-]

, 2016-12-10 21:49, pirms 8 gadiem
Andrim Diemžēliņam spēles beigās atlika tikai izdvest:" Njāāā?!?"Reti gadās,bet šajā čempionātā, pateicoties komentētājiem, neviļus sāku līdzi just pretiniekiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-10 21:52, pirms 8 gadiem
Lūdzu, nevajag liet samazgas viņiem virsū. Basketbolisti un hokejisti ir tieši tikpat muļķīgas spēles zaudējuši, tā kā šī psiholoģijas problēma ir visas nācijas sportistiem, ne tikai florbolistiem.

Kkas maģisks ar to 5:5 šajā čempionātā - identiskas šīs trīs spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2016-12-10 21:57, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Andrim Diemžēliņam spēles beigās atlika tikai izdvest:" Njāāā?!?"Reti gadās,bet šajā čempionātā, pateicoties komentētājiem, neviļus sāku līdzi just pretiniekiem.
Jaunā komentētāju paaudze LV ir visai bēdīga un tajā visā Auziņš un Gaigalietis īpaši griež ausi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 21:59, pirms 8 gadiem
Un šie vēl murgoja kaut ko par medaļām, par lielo četrinieku. Pilnīgi lūzeri ne uzvarētāji.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-10 22:00, pirms 8 gadiem
lab,Auziņš besija visu laiku ar savu gvelzšanu ne pa djēlu,taču ne jau viņs bija laukumā,droši vien bija dikti iespaidojies no pirmsčempionāta mūsu komandas pašslavināšānās,kas manā skatijumā bija marketinga triks, lai ievilinātu pēc iespējas vairāk skatītāju,sevišķi to ,kuri nemaz ikdienā neinteresējas par florbolu kā sporta veidu..kaut kā jau bija jāatpelna ieguldītie čempī naudas līdzekļi..ja paskatās kā spēlē lielais četrinieks saproti ka mums tāls ceļš ejams,bet jācer ,ka kaut kad arī cīnīsimies par medaļām..

     [+] [-]

, 2016-12-10 22:01, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: kārtējās letiņu atrunas......
Nē, es to nedomāju kā atrunu, bet gan to, ka nav, ko dramatizēt. Tāds ir sports, visi tagad māk spēlēt futbolu, basketbolu, hokeju un kā izrādās arī florbolu. Pirms čempionāta mediji un pēc tam visi no medijiem sagrābstās kaut kādu informāciju, ka mums obligāti jācīnās par medaļām. Bez jebkāda pamatojuma. Neticu, ka daudzi pirms tam bija pētījuši, ka norvēģi, dāņi, slovāki ir ļoti progresējuši šajā sporta veidā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ice F-1

  +5 [+] [-]

, 2016-12-10 22:03, pirms 8 gadiem
Es tiešām nezinu florbola aizkulises, bet kad es skatos sastāvā par to kur mūsējie spēlē, es cerēju tur redzēt pāris džekus Čehijā, pāris Šveicē, Somijā un mož kādu arī Zviedrijā... bet kaut kā man tur visi dūži pretī rādās no Latvijas Superlīgas... Puse čehu spēlē vai nu Šveicē vai Zviedrijā, arī šveiciešiem vai somiem, kaut viņiem labas līgas, ir čaļi, kuri Zviedrijā spēlē... un mums jau sevišķi būtu jābūt čaļiem da kaut Čehijā, ja citur nekur neņem, nevis tā, ka gadu no gada spēlē vieni un tie paši no mūsu vietējās Superlīgas...

  -2 [+] [-]

, 2016-12-10 22:03, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Es domāju te florbola sabiedrībai vispār ir jāpadomā ko mēs gribam šajā sportā vai negribam neko, jo izskatās, ka pēc iepriekšējiem gadiem, kad bijām 5. pasaulē bija baigā sajūsma un pa muguru klapēšana, ka esam tik kruti... kaut arī atstarpe no pirmā četrinieka nez vai ir samazinājusies. Un te ir jautājums- kāpēc ir tāda liela plaisa mums ar pirmo četrinieku, ja jau florbols mums pēc masveidības droši vien ir 3. sporta spēle- aiz basketbola un futbola. Un tajās valstīs, kas mums priekšā arī florbols nav nu nekāds paša topa sporta veids. Man šķiet mums pa daudz ir sajūsmas par to, ka mums ir ntās florbola līgas Latvijā un labs vietējais čempis u.t.t., bet attīstības jau nav. Var bļaut ''piektie, piektie'', bet tad izrādās tagad, ka oppā - varam zaudēt i slovākiem un būt desmitie. Cerams, ka kāds sapurināsies. Jābūt kaut kādai izaugsmei- ja mums ir Porziņģis NBA, tad kāpēc mums nav kāds superflorbolists Zviedrijā piem.?? Kāpēc tā vārīšanās savā sulā vietējā līgā, kur visi mūsu ''superstāri'' spēlē un pašapmierinās par piekto vietu pasaulē un to, ka šoreiz nezaudējam somiem vai zviedriem ar divciparnieku....
Viedi vārdi

  +3 [+] [-]

, 2016-12-10 22:04, pirms 8 gadiem
Ronaldi rakstīja: Jaunā komentētāju paaudze LV ir visai bēdīga un tajā visā Auziņš un Gaigalietis īpaši griež ausi.
No jaunajien komentētājiem Prāmnieks, manuprāt, ir labākais.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-10 22:05, pirms 8 gadiem
Geju hokejs

  +4 [+] [-]

, 2016-12-10 22:07, pirms 8 gadiem
šovakar pat dinamieši SLO paņem, aber te tukšā loze

  +8 [+] [-]

, 2016-12-10 22:07, pirms 8 gadiem
Ja sporta pārraidi komentē Auziņš, tad skaņā ir jāgriež nost, jo nav iespējams klausīties to murgu, ko viņš tur runā.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 22:07, pirms 8 gadiem
Kur Birojs? Runājot viņa vārdiem, PELAVAS!

  +3 [+] [-]

, 2016-12-10 22:07, pirms 8 gadiem
Pabiras

     [+] [-]

, 2016-12-10 22:07, pirms 8 gadiem
Malači.Rīgas dinamo stilā to trenneri var likt kopā uz pāri strādāt ar to gudrīti sējēju tad jau lietas ies ķēmi tādi

  +3 [+] [-]

, 2016-12-10 22:08, pirms 8 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Manškiet pa visu spēli kādas piecas reizes dzirdēju ka slovāki ir vāji, obligāti jāuzvar, ne mūsu līmeņa, obligāti ņemami
VĀJUĻI arī šad un tad izšauj...

  +5 [+] [-]

, 2016-12-10 22:08, pirms 8 gadiem
Un tūlīt kāds teiks, ka nav jēgas nekur braukt, jo florbols nav sporta veids, kur maksā tādas algas kā basī, hokejā u.t.t., tāpēc paliek visi Latvijā... Bet tas ir jautājums atkal par profesionalitāti- vai florbols pie mums tiek uztverts nopietni vai nē, jo izskatās, ka čehi u.t.t. kas virs mums to uztver nopietni, bet mēs nē.... Hokejā ir desmitiem čaļu, kas spēlē zviedru hokeja 4.līgās kā pusprofesionāļi, lai tikai izsistos kaut kur augstāk- redz, ka tur nav problēmu ar to, ka tas nav sports ar ko var daudz nopelnīt, tas ir sports = dzīvi un mērķis ir gan jau kādreiz tikt LV izlasē, tikt kaut kur augstāk klubu līmenī un sasniegt šo un to. Pie mums mērķis ir uzspēlēt Lekringā un LV izlasē varbūt izkapāt to piekto vietu un tad sist pie krūts, ka izspiests maksimums.

  +5 [+] [-]

, 2016-12-10 22:09, pirms 8 gadiem
Blinds pēcspēles intervijā teica, ka jaunajiem jāspēlē aktīvāk. Tad kāda velna pēc 3.periodā tiek atsedināts Trekše, kurš fiziski izskatījās lieliski, un tiek uzlaists Valpēters, kurš visu čempi ir švaks?

  +4 [+] [-]

, 2016-12-10 22:10, pirms 8 gadiem
saints24 rakstīja: Ņemot vērā OS, hokeja izlases netiksanu uz Koreju utt un utt, šis vnk nav mūsu gads. Ja neiet, tad neiet līdz galam. Tā gadās, tāds ir sports, būs arī labāki gadi.
geju filozofija

  -2 [+] [-]

, 2016-12-10 22:13, pirms 8 gadiem
saints24 rakstīja: Ņemot vērā OS, hokeja izlases netiksanu uz Koreju utt un utt, šis vnk nav mūsu gads. Ja neiet, tad neiet līdz galam. Tā gadās, tāds ir sports, būs arī labāki gadi.
renisti TIKAI parādīja LĪMENI

TĀ KĀ, VISU NAUDU RENEI

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 22:14, pirms 8 gadiem
Kas grib, lai spēlē florbolu, tik es ceru, ka Olimpiādē šo sporta veidu neiekļaus.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 22:14, pirms 8 gadiem
Var jau, protams, arī būt, ka viss nav tik slikti kā šķiet un spēlētāji vienkārši neizturēja spiedienu... Pirmo reizi florbolu pacēla uz top pjedestāla- pat Dinamo bija padzīts uz Tallinu- čempis pašu mājās, 8000 vai cik tur skatītāju un mūsu čaļi no vietējā čempja vienkārši pārdega. Varbūt arī nav jēgas baigi kaut ko tur kritizēt. Viena lieta ir, kad tu spēlē ārzemēs čempī un tev seko līdzi 50 cilvēki sportacentrā, otra lieta kad uz tevi skatīties nāk uz Arēna Rīga 8000....

     [+] [-]

, 2016-12-10 22:17, pirms 8 gadiem
Saprotu Blindu,kapteinis visu pateica pareizi...kauns...nu Rajecki bija vieni no grekaziem...un aizsardziba ka caurstaigajama seta...Ko te vel piebilst,un Auzins beidzot kaut cik sakarigi nokomenteja...laikam kritika facebook un vestule personigi vinam un LTV deva kaut ko...vairak teikt nav ko,katrs pats zin kur tie mesli ir...

  -2 [+] [-]

, 2016-12-10 22:17, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kas grib, lai spēlē florbolu, tik es ceru, ka Olimpiādē šo sporta veidu neiekļaus.
Kāpēc?

Ar ko viņš daudz sliktāks par futbolu,rokasbumbu,volejbolu,basketbolu,lauka hokeju?

     [+] [-]

, 2016-12-10 22:23, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kāpēc?

Ar ko viņš daudz sliktāks par futbolu,rokasbumbu,volejbolu,basketbolu,lauka hokeju?
Nav tik skatāms, kā minētie. (Par lauku hokeju nespriežu, neesmu skatijies)

  -4 [+] [-]

, 2016-12-10 22:23, pirms 8 gadiem
Gudrīši atradušies visi tie āži, kas noliek izlasi. Kad uzvar tad slavē, kad zaudē tad spļauj virsū. Komandai nesagāja, nu i! It kā spēlētāji paši nesaprastu, ka dirsā čempis, bet te vēl viņus ņem un pielīdzina nullei. ';

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 22:28, pirms 8 gadiem
LTV7 kur izrāva tos komentētājus??! tādi slimnieki....

  -3 [+] [-]

, 2016-12-10 22:28, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nav tik skatāms, kā minētie. (Par lauku hokeju nespriežu, neesmu skatijies)
Man personīgi,jau pieriebušies tie visi vecie sporta spēļu veidi

Es par JAUNĀM vēsmām sporta pasaulē

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 22:29, pirms 8 gadiem
=Janis Cietsmaidis, 21:49=
==... Kāpēc tā vārīšanās savā sulā vietējā līgā, kur visi mūsu ''superstāri'' spēlē un pašapmierinās par piekto vietu pasaulē un to, ka šoreiz nezaudējam somiem vai zviedriem ar divciparnieku....==
Kāpēc tā vārīšanās savā sulā vietējā līgā? ,,, nu vecīt - šitie puiki bij pirmie čaļi savos ciemos - veikalos un krogos un ballēs bez rindas - tik daudz draugi bij ... a tagad ....

  -2 [+] [-]

, 2016-12-10 22:29, pirms 8 gadiem
šķidriņš rakstīja: Ļoti Nikns Jenots, 21:42, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Pirmais sporta veids, kurā pilnīgi vienalga Latvijas zaudējums.


Es biju par pretinieku uzvarām, jo manās acīs florbols ir meiteņu izklaide, fizkultūra.
nu tā gan nav , jo veči pirmkārt cīnāss 3 maiņas , otrkārt ne visi mūsu valstī var atļauties hokeju kapāt!

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 22:33, pirms 8 gadiem
Diezgan nožēlojami . Laikam šī izlase nemācās no savām kļūdām !!!

     [+] [-]

, 2016-12-10 22:34, pirms 8 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Auziņam jāmēģina joga vai kas tamlīdzīgs, jāpanāk iekšējo līdzsvaru !
Jo kaut kas viņam neklēmmē tajā galvā un mutvārdos
Tu jau nu esi īstais, kas dos padomu, dinamo fanāts un vatenis.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 22:34, pirms 8 gadiem
Nez kas būs tagad pie vainas, ka tāds rezultāts? Ir sajūta, līdzīgi kā hokejā - mēs stāvam uz vietas, taču citi, kurus neuzskatījām par līdzīgiem, mums aiziet garām! ...un pirms katra čempja kārtējie skaļie saukļi! Muļķu zeme esam, to sen visi citi redz un saprot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-10 22:43, pirms 8 gadiem
izlases maģiskais skaitlis ir 5

     [+] [-]

, 2016-12-10 22:51, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: par sodu lai atdod cilvēkiem biļešu naudu atpakaļ!!!
no amatieriem?

vo ,lai biezie hokejisti,futbolisti,basisti maksā dubultā pēc sliktām spēlēm

  -3 [+] [-]

, 2016-12-10 22:52, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Var jau, protams, arī būt, ka viss nav tik slikti kā šķiet un spēlētāji vienkārši neizturēja spiedienu... Pirmo reizi florbolu pacēla uz top pjedestāla- pat Dinamo bija padzīts uz Tallinu- čempis pašu mājās, 8000 vai cik tur skatītāju un mūsu čaļi no vietējā čempja vienkārši pārdega. Varbūt arī nav jēgas baigi kaut ko tur kritizēt. Viena lieta ir, kad tu spēlē ārzemēs čempī un tev seko līdzi 50 cilvēki sportacentrā, otra lieta kad uz tevi skatīties nāk uz Arēna Rīga 8000....
Pareizi! Čaļus vainot nevar, jo gan jau darīja visu ko varēja! Problēma saknē jāmeklē (komplektācija, treners, jauno un veco hierarhijas principi utt.)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 22:54, pirms 8 gadiem
Principā, šādos "sērijveida" gadījumos, vainīgais, viennozīmīgi ir treneris. No otras puses - vai mums florbolā ir labāki treneri? Florbols pasaulē lēnām lien ārā no bērna autiņiem. Tie laiki, kad amatieri varēja pretendēt uz medaļām ir cauri. Viss ir likumsakarīgi.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 22:57, pirms 8 gadiem
eDzuliC rakstīja: Beidzot nebūs jāklausās Auziņā! Tik kaitinošs komentētājs nav bijis... Visur tikai negatīvo redz un beigās vēl pat aiz sajūsmas kliegt.

Izlase cīnijās, bet diemžēl nebija mūsu čempis.
Ne jau komentētājs vainīgs...Neviens nav vainīgs, vienkārši citu valstu florbols strauji attīstās, bet mūsējie palikuši uz vietas...Kā citādi lai izskaidro, ka savās mājās ar zvērīgu skatītāju atbalstu ir vissliktākais čempionāts.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 23:00, pirms 8 gadiem
Arsenich rakstīja: Saprotu Blindu,kapteinis visu pateica pareizi...kauns...nu Rajecki bija vieni no grekaziem...un aizsardziba ka caurstaigajama seta...Ko te vel piebilst,un Auzins beidzot kaut cik sakarigi nokomenteja...laikam kritika facebook un vestule personigi vinam un LTV deva kaut ko...vairak teikt nav ko,katrs pats zin kur tie mesli ir...
Jābūt drusku ar galvu nekārtībā, lai domātu, ka sliktajā Latvijas izlases spēlē vainojams komentētājs...Nu padomājiet spēlētājiem tak nav austiņas ar uztvērējiem, lai dzirdētu, ko komentē...

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 23:03, pirms 8 gadiem
jussi rakstīja: Nez kas būs tagad pie vainas, ka tāds rezultāts? Ir sajūta, līdzīgi kā hokejā - mēs stāvam uz vietas, taču citi, kurus neuzskatījām par līdzīgiem, mums aiziet garām! ...un pirms katra čempja kārtējie skaļie saukļi! Muļķu zeme esam, to sen visi citi redz un saprot!
Nav nekāda muļķu zeme, padomā, cik mums iedzīvotāju, cik sporta veidu, cik aktīvo florbolistu ...

  -1 [+] [-]

, 2016-12-10 23:08, pirms 8 gadiem
Laikam jāsaprot, ka , ja valstī ir mazāk par 2 miljoniem iedzīvotāju, nevar gūt panākumus 4-5 sporta veidos. Varbūt paskatāmies uz lietuviešiem-
iegulda naudu dažos sporta veidos- bet cik skatītāju, kādi sasniegumi.
Varbūt mums arī izvēlēties divus populārākos- basketbolu un hokeju, bet pārējie, lai rīko čempjus Prāgā, Stokholmā, varbūt šiem skaistākas karsējmeitenes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-12-10 23:14, pirms 8 gadiem
Pēdējās nedēļas lielākais lamu vārds ,,FLORBOLS,,-diemžēl...!

     [+] [-]

, 2016-12-10 23:16, pirms 8 gadiem
Latvijas florbola sēru diena...skarbi, bet fakts. Bet varbūt labi vien ir, būs labs trauksmes zvans turpmākai attīstībai, jo aiz TOP 4 nu jau uz piekto vietu būs sastājušās 7-8 izlases.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 23:17, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Es tiešām nezinu florbola aizkulises, bet kad es skatos sastāvā par to kur mūsējie spēlē, es cerēju tur redzēt pāris džekus Čehijā, pāris Šveicē, Somijā un mož kādu arī Zviedrijā... bet kaut kā man tur visi dūži pretī rādās no Latvijas Superlīgas... Puse čehu spēlē vai nu Šveicē vai Zviedrijā, arī šveiciešiem vai somiem, kaut viņiem labas līgas, ir čaļi, kuri Zviedrijā spēlē... un mums jau sevišķi būtu jābūt čaļiem da kaut Čehijā, ja citur nekur neņem, nevis tā, ka gadu no gada spēlē vieni un tie paši no mūsu vietējās Superlīgas...
pa lielam tikai Zviedrijā un Somijā ir profesionālas līgas. Diez vai tu savos 28-30 gados gribētu pamest darbu, ģimeni,lai brauktu uz Čehiju spēlēt florbolu un pa vakariem strādāt kādā bārā vai rūpnīcā tikai,lai mazliet celtu LV izlases florbola līmeni. Mums labi,ja pāris spēlētāji varētu spēlēt Somijas vai Zviedrijas virslīgā un par to saņemt algu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-10 23:22, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Nav nekāda muļķu zeme, padomā, cik mums iedzīvotāju, cik sporta veidu, cik aktīvo florbolistu ...
Par skaitu piekrītu. Muļķu zeme tādā nozīmē, ka sportam naudas nav, jo muļķu zemē tas nav sakārtots. Muļķu zemē nemaina vecas sistēmas. Muļķu zemē treners var būt draugs "vecajiem", kas degradē komandas būtību principā! Muļķu zemē ir muļķīgi saukļi pirms čempjiem.... Adekvāts sauklis būtu - mēs, esot maza tauta ejam cīņā pret lielajām valstīm! Nevis - nu mēs uzrausim to, to un to! Neesmu pret čaļiem!

     [+] [-]

, 2016-12-10 23:27, pirms 8 gadiem
hehe cilvēki pārdzīvo par izdomātu viltus sportaveidu

     [+] [-]

, 2016-12-10 23:46, pirms 8 gadiem
Biju dzīvajā uz 1/8 - pirmo reizi florbols bija OK, interesanti !
Zaudēja, nu nekas, uz zemāku līgu neizkrita !

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 23:50, pirms 8 gadiem
Nu ko var liet to žulti. Pašiem vieglāk paliek?
Reāli visas spēles pret līdzvērtīgu pretinieku izšķīra vieni vārti turp vai šurp. Nav jau tas līmenis mums tik dramatiski krities. Varbūt pietrūka vēl kāda individuāla līdera, kas var izšķirt spēles beigas. Meistarība tāpat ļauj būt starp 5. un 10. vietu - no 5.-10. vietai jebkura komanda var uzvarēt jebkuru. Vienīgi žēl, ka komandas raksturs kaut kur pret čehiem salūza un vairs nedabūja atpakaļ. Te akmens treneru dārziņā - no malas izskatījās, ka nemāk nolasīt atslēgas momentus, kad ir komanda aiz olām jāpaņem spēles laikā.
Un vēl drusku par treneru korpusu (protams, jāņem vērā, ka viņus apstiprināja reāli vēlu, tātad nebija 2 gadu cikls, lai sagatavotu komandu - LFS nauda trūka?) - cik finālos pēdējo 3-4 gadu laikā LV ir spēlējušas Gruncka, Pīlupa un Krūma komandas LČ? Mm?

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 23:56, pirms 8 gadiem
Nu tā jau ir izgāšanās. Citu vārdu nav. Acīmredzot pārdega psiholoģiski, citu reālu iemeslu neredzu. Savas tribīnes šoreiz nospēlēja pret florbolistiem, bet treneris nemācēja izlasi savākt, pateikt pareizos vārdus. Ko padarīsi - no kļūdām jāmācās, arī pieredze jāuzkrāj, tikai šoreiz pārāk sāpīga tā mācība...
Pirmā lieta, kas jāizdara, - jānolaižas uz zemes. Visiem, pirmkārt jau florbola dzīves vadītājiem, kas laikam pārāk daudz bija sacerējušies. Un steidzami jāmaina izlases treneru, daļēji - arī spēlētāju sastāvs. Te vajag ķirurģisku iejaukšanos. Ar kompresēm nekas netiks līdzēts.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-11 00:21, pirms 8 gadiem
jussi rakstīja: Muļķu zemē ir muļķīgi saukļi pirms čempjiem.... Adekvāts sauklis būtu - mēs, esot maza tauta ejam cīņā pret lielajām valstīm! Nevis - nu mēs uzrausim to, to un to! Neesmu pret čaļiem!
Mani atkal kretinē tas "maza tauta" priekšā un pakaļā. Jau zemapziņā iekodē attaisnojumu neveiksmes gadījumā - ko padarīsi, pretī taču bija varenie, lielie un bagātie. Mentalitāti jāveido ap kaut ko pozitīvu - mēs esam sīksti, izturīgi, motivēti, ceļu nevienam negriežam. Tad varbūt sanāks kāds vidusceļš starp staigāšanu pa mākoņiem un pastarīša lomas uzsvēršanu.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 00:26, pirms 8 gadiem
Pilnīga impotence!!!

  -2 [+] [-]

, 2016-12-11 00:26, pirms 8 gadiem
E...nezinu, latvijas mākslīgie ekunumikas rādītāji aug un aug, viss iet uz leju.
Bļa, nu nauuv kau kas.

     [+] [-]

, 2016-12-11 00:47, pirms 8 gadiem
[quote baraks_osama]
Mani atkal kretinē tas "maza tauta" priekšā un pakaļā. Jau zemapziņā iekodē attaisnojumu neveiksmes gadījumā - ko padarīsi, pretī taču bija varenie, lielie un bagātie. Mentalitāti jāveido ap kaut ko pozitīvu - mēs esam sīksti, izturīgi, motivēti, ceļu nevienam negriežam. Tad varbūt sanāks kāds vidusceļš starp staigāšanu pa mākoņiem un pastarīša lomas uzsvēršanu.
Piekrītu! Tikai žēl, ka aplaužamies un palaižam garām sev tos, kuri tikko vēl tiešām bija aiz muguras.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 00:59, pirms 8 gadiem
Jāsaka kā ir populārāks šis sporta veids Latvijā tagad nekļūs.

     [+] [-]

, 2016-12-11 03:29, pirms 8 gadiem
valdinjshh rakstīja: liela starpība jau nav 9. vai 10. vieta... tā spēlēt tiešām nedrīkst, ne reizi vien es pats šos vārdus šajā turnīrā pēc zaudējumiem esmu teicis, pāris vārti plusā neko vēl nenozīmē florbolā, čaļi gan jau sadomājās, ka pietiks uzvarai, tiešām psiholoģija visdrīzākais, jo neticu, ka fiziski neturam līdzi pretiniekiem.
uzskatu ka treneris nolaida baigo lazu ... teoretiski mums vel vajadzeja cinities par kaut ko vairak ka par 9. vietu ... ps. kada psihologija amatieru sporta diemzel ... ps.s. gribetos dzirdet tgd interviju ar blindiem ibio rio

  +1 [+] [-]

, 2016-12-11 03:31, pirms 8 gadiem
jussi rakstīja: [quote baraks_osama]
Mani atkal kretinē tas "maza tauta" priekšā un pakaļā. Jau zemapziņā iekodē attaisnojumu neveiksmes gadījumā - ko padarīsi, pretī taču bija varenie, lielie un bagātie. Mentalitāti jāveido ap kaut ko pozitīvu - mēs esam sīksti, izturīgi, motivēti, ceļu nevienam negriežam. Tad varbūt sanāks kāds vidusceļš starp staigāšanu pa mākoņiem un pastarīša lomas uzsvēršanu.
Piekrītu! Tikai žēl, ka aplaužamies un palaižam garām sev tos, kuri tikko vēl tiešām bija aiz muguras.
so jau teica Mr. Kozjols, ka arenas kur jaunie trenejas ir bildes un uzslavas ka aizsargajamies, nevis kur kads iemeta vai uzvareja ...

     [+] [-]

, 2016-12-11 04:30, pirms 8 gadiem
Mērķis medaļas....😀😀😀

     [+] [-]

, 2016-12-11 08:06, pirms 8 gadiem
valdinjshh rakstīja: liela starpība jau nav 9. vai 10. vieta... tā spēlēt tiešām nedrīkst, ne reizi vien es pats šos vārdus šajā turnīrā pēc zaudējumiem esmu teicis, pāris vārti plusā neko vēl nenozīmē florbolā, čaļi gan jau sadomājās, ka pietiks uzvarai, tiešām psiholoģija visdrīzākais, jo neticu, ka fiziski neturam līdzi pretiniekiem.
neliela starpība gan ir. 10 vieta ir VISU laiku sliktākā vieta....KAUNS

     [+] [-]

, 2016-12-11 09:02, pirms 8 gadiem
eDzuliC rakstīja: Beidzot nebūs jāklausās Auziņā! Tik kaitinošs komentētājs nav bijis... Visur tikai negatīvo redz un beigās vēl pat aiz sajūsmas kliegt.

Izlase cīnijās, bet diemžēl nebija mūsu čempis.
Jā,PČ mūsējiem atsevišķi neviens netaisa!

     [+] [-]

, 2016-12-11 09:05, pirms 8 gadiem
Forma rakstīja: Latvijas florbola sēru diena...skarbi, bet fakts. Bet varbūt labi vien ir, būs labs trauksmes zvans turpmākai attīstībai, jo aiz TOP 4 nu jau uz piekto vietu būs sastājušās 7-8 izlases.
Kādreiz par hokeju arī tā spriedam! Visi zvani noskanēja! Esam tagad stabili divdesmitniekā,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-11 10:50, pirms 8 gadiem
Nevaru saprast, kas lika vilties vairāk - izlase, ar pilnīgu izgāšanos vai LTV, pielaižot pie mikrofona tik kaitinošu komentētāju kā Auziņš...

  +2 [+] [-]

, 2016-12-11 11:05, pirms 8 gadiem
Pa lielam vieta tabulā ir pilnīgi likumsakarīga. Florbols kļūst arvien populārāks visā pasaulē un velk uz olimpisko sporta veidu, līdz ar to visi sāk attīstīties, piesaistot vairāk spēlētāju, liekot iekšā lielāku naudu utt. Ziedu laiki mums ir beigušies! Mēs varam būt kruti tikai tur, kur pārējie nav vēl paspējuši pievērst nopietnu uzmanību. Labs piemērs ir BMX...