Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2896, Did:0, useCase: 3

SOK: "eSports ir soli tuvāk olimpiskajām spēlēm"

Krišs Upenieks

SOK: "eSports ir soli tuvāk olimpiskajām spēlēm"
Foto: AFP/Scanpix

Starptautiskās olimpiskās komitejas (SOK) samita laikā Šveices pilsētā Lozannā spriests par eSporta straujo attīstību, neslēpjot, ka datorspēļu meistari pēdējā laikā spēruši soli uz priekšu, lai kādu dienu šis sporta veids tiktu iekļauts olimpiskajās spēlēs.

Samits noticis SOK prezidenta Tomasa Baha vadībā, un organizācija savā paziņojumā atzīmē, ka eSportu varētu sākt pielīdzināt īstam sporta veidam, jo datorspēļu profesionāļi trenējas un gatavojas sacensībām ar tādu pašu intensitāti kā atlēti tradicionālajos sporta veidos.

SOK ir otrā lielākā sporta organizācija pēc FIFA, tādēļ, ja SOK atzīs eSportu par sporta veidu, tad visām debatēm vajadzētu beigties. Balstoties uz pētniecības uzņēmums ''Newzoo'' veikto pētījumu, 2017. gadā eSporta auditorija sasniegs 385 miljonus, kas jau ir respektējams tirgus.

''eSports demonstrē strauju un spēcīgu attīstību, īpaši jauniešu vidū dažādās pasaules valstīs, un varētu sniegt vērā ņemamu platformu iesaistei olimpiskajā kustībā,'' teikts organizācijas paziņojumā.

Tas vēl nenozīmējot, ka Dota, League of Legends vai CS:GO tuvākajā laikā parādīsies olimpiskajās spēlēs. Ļoti svarīgi, vai eSports nepārkāps olimpiskās kustības galvenās vērtības. SOK neslēpj, ka pēdējā laikā eSports ir spēris soli uz priekšu olimpisko spēļu virzienā.

Pirms neilga laika Sportacentrs.com studijā viesojās eSporta entuziasts Jānis Dzērve. Interviju ar latvieti pieejama ŠEIT.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-30 17:51, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Tik daudz muļķību vienā komentārā...

Ko trenē? Paskaties, piemēram, kā trenējas korejiešu Starcraft profi. Pat svarus uz plaukstām liek. Nemaz nerunājot par stundām katru dienu spēlējot savu spēli. Pajautā bijušajam NBA čalim Rikam Foksam, ko viņš domā par esporta treniņiem. Sports ir ļoti plašs jēdziens, sākot no šahistiem, turpinot ar šāvējiem un beidzot ar svarcēlājiem. Karam savas treniņu metodes.

Saprogrammēta vide jeb kā citos sportos - laukums ar robežām un strikti noteikumi? Ko citos sportos var izdarīt ārpus paredzētā? Oriģinālas pieejas starp citu ir visos sportos. Es pat teiktu virtuālā vidē krietni vairāk, jo tur parasti ir tik daudz detaļu, kuru mijiedarbība nepavisam nebija paredzēta. Salīdzinājums ar CSDD ir tik stulbs, ka nav pat jēgas izteikties...

Šahā tikai atmiņa? Ja no visa iepriekšējā sviesta, ko sarunāji, vēl varētu šaubīties, vai no tevis vsp var cerēt uz jebkādu izpratni un loģisku domāšanu, tad ar to viss ir skaidrs.
Kaut pie krāniņa piesien hanteli. Cik lielas izmaiņas tas dod? Jā, kad esi sasniedzis superlīmeni, tad jā, katrs uzlabojuma procents ir svarīgs, bet ne par to ir stāsts.

Ko var izdarīt ārpus paredzētā? Uzlēkt augstāk, pacelt vairāk, noskriet ātrāk utt. Beigu beigās, tu vari izmantot noteikumu zināšanas savā labā un nospēlēt pilnīgi negaidīti (nosacīti, sist bumbu autos visu laiku, piemēram) Datorspēlē nekā tāda nav. Tu nevari ne ātrāk skriet kā paredzējis spēles izstrādātājs, ne ko citu. Ja tu dari kaut ko pretēji tam kā sistēma ir paredzējusi, ka tev jādara, tu zaudē. Uzreiz.

Par šahu - tas bija vispārinājums. Vai arī tu vēlies apgalvot, ka šahā var izdomāt kaut ko jaunu un vēl nekad nepieredzētu? Atmiņa par to kā ir jāspēlē standarti un spēja paredzēt (atcerēties no mācītā) visus iespējamos tālākos situācijas atrisinājumus kaut cik soļus uz priekšu. Atmiņa tam visam, lai vai kā, bet ir pamatā.

Stulbi ir teikt, ka eSports patiešām ir sports. Jā, tās ir sacensības, kuras skatās miljoni. Jā, tur ir nauda. Bet, zini, porņikus arī skatās miljoni un tur ir liela nauda, bet tas nav sports.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-30 17:56, pirms 7 gadiem
Masturbēšana arī jāiekļauj tad OS!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-30 18:05, pirms 7 gadiem
Fullback rakstīja: Kaut pie krāniņa piesien hanteli. Cik lielas izmaiņas tas dod? Jā, kad esi sasniedzis superlīmeni, tad jā, katrs uzlabojuma procents ir svarīgs, bet ne par to ir stāsts.

Ko var izdarīt ārpus paredzētā? Uzlēkt augstāk, pacelt vairāk, noskriet ātrāk utt. Beigu beigās, tu vari izmantot noteikumu zināšanas savā labā un nospēlēt pilnīgi negaidīti (nosacīti, sist bumbu autos visu laiku, piemēram) Datorspēlē nekā tāda nav. Tu nevari ne ātrāk skriet kā paredzējis spēles izstrādātājs, ne ko citu. Ja tu dari kaut ko pretēji tam kā sistēma ir paredzējusi, ka tev jādara, tu zaudē. Uzreiz.

Par šahu - tas bija vispārinājums. Vai arī tu vēlies apgalvot, ka šahā var izdomāt kaut ko jaunu un vēl nekad nepieredzētu? Atmiņa par to kā ir jāspēlē standarti un spēja paredzēt (atcerēties no mācītā) visus iespējamos tālākos situācijas atrisinājumus kaut cik soļus uz priekšu. Atmiņa tam visam, lai vai kā, bet ir pamatā.

Stulbi ir teikt, ka eSports patiešām ir sports. Jā, tās ir sacensības, kuras skatās miljoni. Jā, tur ir nauda. Bet, zini, porņikus arī skatās miljoni un tur ir liela nauda, bet tas nav sports.
Ja jau par treniņiem nav stāsts, tad ko velti stāsti? Ja čalis stundām sēž pie kompja, lai izkoptu savu meistarību un tiek algoti treneri, kas arī nodarbojas ar izglītošanu, tad es teiktu, ka treniņi ir pavisam nopietni un smagi.

Tātad augstāka uzlēkšana ir ārpus paredzētā? Labs joks. Mahinācijas ar noteikumiem nav gluži tas, ko es izceltu, ja censtos kko aizstāvēt. Šīs mahinācijas bieži noved pie milzīgas neapmierinātības un noteikumu maiņas. Ja sportā kkas ir paredzēts, tad kkas ārpus normas bieži nemaz nav nekas labs. Bet ja tu to uzskati par milzīgu priekšrocību un lietu, ko izcelt kā burvīgu, tad man nav te vairs ko diskutēt. Dažās datorspēlēs, piemēram, ir tie saucamie ''bugs'' vai noteiktas spēles mehānikas, ko veidotāji nebija iecerējuši, bet spēlētāji ir piefiksējuši uz izmanto. Bet atkārtošos, ārpus normas novirzes nav vsp kkas, ko uzskatu par svarīgu vai pat pozitīvu.

Jā, šahā galvenais ir atmiņa, bet esmu pārāk daudz video saskatījies ar nestandarta gājieniem augstākajā šaha līmenī, lai teiktu, kas šahs ir plika atmiņa. Un kāpēc atkal jāvadās pēc uzstādījuma - jābūt iespējai atrast kko jaunu un vēl nepieredzētu? Nah tev tas ir tik svarīgi? Ja gribi ko jaunu, atbalsti esprotu OS!

Starp citu, neatbalstu esportu OS un pašam šķiet dīvaini to saukt par sportu, bet tāds ir termins un to izmantoju. Bet runāt glupības pavisam noteikti nevajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-30 18:36, pirms 7 gadiem
izredzētais rakstīja: Sports ir domāts priekš skatītājiem , nevis atlētiem. Tas pats eSportam , skatītāji aug ar vien ātrāk un ātrāk ap ko apgrozās nauda. Un noorganizēt vienu turnīru CS:GO vai LOL ir daudz lētāk , kā futbolam , hokejam u.t.t.
ok, kas vēl domāts skatītājiem? tad liekam iekšā teātrus, cirku, realitātes šovu disciplīnas! un gaiļu cīņas! suņu skriešanu arī! visi paredzēti skatītājiem! tādiem par rd fanojošam proletariātam būs atbilstošas OS

     [+] [-]

, 2017-10-30 18:51, pirms 7 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: ok, kas vēl domāts skatītājiem? tad liekam iekšā teātrus, cirku, realitātes šovu disciplīnas! un gaiļu cīņas! suņu skriešanu arī! visi paredzēti skatītājiem! tādiem par rd fanojošam proletariātam būs atbilstošas OS
lūdzu,tu un visi pārējie izlasiet vāŗda sports definīciju.Nav teikts,ka fiziski jāgatavojas.

     [+] [-]

, 2017-10-30 19:16, pirms 7 gadiem
Nice. Tās summas e-sportā ir ļoti milzīgas. Drīz olimpiskajās spēlēs skatīsimies nevis kā augstas klases sportisti skrien, lec, met utt., bet gan kā aziāti iezipā CS

Ok, bet viens ir fakts, tā niša ir naudas pilna. Ieteiktu painteresēties par kriptovalūtām un sportu.
Kā piemērs būtu cryptofantasysports.com. Platforma, kas ļauj spēlēt fantasy sports- izveido savu virtuālo sporta spēļu komandu un piedalies turnīros. Par labiem rezultātiem kā balvas saņem jau pieminētās kriptovalūtas, šajā gadījumā NoLimitCoin(NLC2), kam ir sava vērtība dolāros. Līdzīgi kā hattrick vai hockeymanager, bet ir liela starpība-Tu saņem rawards- jau izveidojot savu profilu un komandu saņem 10 NLC2, lai vienkārši sāktu un iepazītos ar platformu. Šiem 10 NLC2 šā brīža tirgus vērtība ir 0.21$, īsāk sakot tu saņemt 2.10$ tikai par reģistrēšanos. Crypto FantasySports nākotnes vīzija ir būt vadošajiem fantasy sports
iztrādātājiem pasaulē un līdz ar to NLC2 kriptovalūtas vērtībai būtu tikai jāaug, kas arī notiek katru dienu ar jaunu lietotāju reģistrēšanos. Ko es šo gribēju teikt, ja patīk virtuālas sporta spēles un gribi mazliet nopelnīt kriptovalūtas,šeit ir lieliska iespēja.

Un kā jau pieminēju, virtuālajā pasaulē naudas summas ir tiešām lielas. Un šīs summas ir vēl augstākas kripto pasaulē. Kāpēc nesākt šodien un pelnīt jau rīt? Jau tagad daudzi finanšu eksperti apgalvo, ka labāks veids, kā investēt un kur nav. Jau daudzi ir dzirdējuši stāstu par to kā kāds students 2011.gadā par savu picu piegādātājam samaksāja 10000 Bitcoinus...šodien šī pica ir 60 miljonus dolāru vērta...
Un varbūt pēc kāda laika arī jau pieminētā NLC2 vērtība būs pavisam cita.
Vienkārša un saprotama vieta , kur sākt savu piedzīvojumu šajā pasaulē ir: https://www.coinbase.com/join/592be...

Un ja tiešām vēlies arī kko vairāk nopelnīt var noderēt : https://bitpetite.com/?aff=hqmafa420

Neuztver šo kā spamu vai reklāmu, tas ir tikai ieteikums...iespēja...

     [+] [-]

, 2017-10-30 19:22, pirms 7 gadiem
Atvainojos, bet kas tas tāds vispār ir - esports? Tiešām nezinu. Čaļi spēlē datorspēlītēs? Atceros, ka bērnībā šad tad uzspēlēju tetri.

Nu nevajag taču jukt prātā. Labi, pieņemsim, ka sportam nav vienmēr jābūt fiziskam. Bet šahs, šeit pieminēta stenda šaušana u.c. taču notiek, rīkojoties reālajā un fiziskajā pasaulē, nevis virtuālajā pasaulītē, kā tas ir ar esportu. Manuprāt, šī atšķirība arī ir galvenā.

OK, aizejot galējībās, daži var iebilst, ka īstenībā viss taču ir ilūzija. Nu jā, tad neko. Fanosim par mūsu spēlmaņiem dūmā, supermario un tanku kaujās, nevis par pludmales volejbolisties, svarcēlājiem, bobslejistiem un citiem.

     [+] [-]

, 2017-10-30 19:54, pirms 7 gadiem
Desmitcīņa, kurā 5 ir reālas sporta disciplīnas un 5 ir dažādas virtuālās cīņas - tad gan būtu jautri un nemaz ne tik nesportiski
Tikai virtuāli ja ir, tad gan neredzu nekāda sakara ar milzīgo dārgo OS pasākumu (cik no pēdējām rīkotājvalstīm nav iedzīvojušās parādos?).
Profesionālais sports pašos pamatos tomēr ir izklaides bizness (arēnas... reklāmas.. tv-licences) un ir tālu no ikdienas veselīga sportiskuma (tā, par kuru neviens nemaksā)... un pie tam - 60-80 km velotreniņš tikai uzlabo rezultātus pie ekrāna

  -1 [+] [-]

, 2017-10-30 20:01, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Atvainojos, bet kas tas tāds vispār ir - esports? Tiešām nezinu. Čaļi spēlē datorspēlītēs? Atceros, ka bērnībā šad tad uzspēlēju tetri.

Nu nevajag taču jukt prātā. Labi, pieņemsim, ka sportam nav vienmēr jābūt fiziskam. Bet šahs, šeit pieminēta stenda šaušana u.c. taču notiek, rīkojoties reālajā un fiziskajā pasaulē, nevis virtuālajā pasaulītē, kā tas ir ar esportu. Manuprāt, šī atšķirība arī ir galvenā.

OK, aizejot galējībās, daži var iebilst, ka īstenībā viss taču ir ilūzija. Nu jā, tad neko. Fanosim par mūsu spēlmaņiem dūmā, supermario un tanku kaujās, nevis par pludmales volejbolisties, svarcēlājiem, bobslejistiem un citiem.
Paslaik tu sāki runāt par lietām ko acīm redzot nesaproti. Un labāk arī nerunā, ja nezini par ko runā. Noskaties kādu dokumentālu filmu vai palasi par to kā tās spēlītes notiek profesionālā līmenī.

     [+] [-]

, 2017-10-30 20:05, pirms 7 gadiem
Un varbūt, bet tikai varbūt, šādos "sportistos" ir vērts ieguldīties nākotnē, jo par piemēru Latvijai uz OS aizbrauc daudzi vnk atpūtnieki!!! paliek pirmspēdējā vietā no 100. Apskata skaistās eksotiskās valstis par valsts naudu un viss. Bet, ja Latvijā uzrastos kāds talants esportā, viņš atnestu LV daudz vairāk kā tie olimpieši, kas aizbrauc uz OS kā tūristi, jo naudas summas esportā pašlaik iet cauri griestiem uun tās kāps vēl augstāk. Tāds "sportists" nodokļos viena ar savu lielo algu atmaksatos

     [+] [-]

, 2017-10-30 20:16, pirms 7 gadiem
Why esports ARE real sports | Daily Mail Online
Še, gudrīši, izlasiet, un tad turpiniet savu bezargumentēto pļēgurošanu, ka “resnīši tikai spaida podziņas” utt. Stereotipi nav laba lieta, vajadzētu jau zināt, kas notiek apkārt pasaulē. Starp citu, pagājušā gada League of Legends pasaules čempja finālu skatījās vairāk cilvēki nekā NBA finālus. 4. novembrī būs šī gada fināls, iesaku paskatīties vietnē twitch.tv, novērtēt pašiem un nedzīvot pagātnē

  +2 [+] [-]

, 2017-10-30 20:34, pirms 7 gadiem
Interesanti, ka šāds paziņojums nāk klajā nepilnu nedēļu pēc ES tiesas sprieduma tā sauktajā "bridža lietā". ES tiesa skaidri konstatēja, ka sports ir tas, kur ir "būtisks fiziskais elements". Tas faktiski nozīmē to, nekādas kāršu spēles, datorspēles vai spēlēs telefonā uz diezgan ilgu laiku Eiropā nebūs sports. Visinteresantāk tas tajā ziņā, ka ir n-tās valstis, kur bridžam ir savas atzītas sporta federācijas.

     [+] [-]

, 2017-10-30 20:51, pirms 7 gadiem
TRIO rakstīja: Un varbūt, bet tikai varbūt, šādos "sportistos" ir vērts ieguldīties nākotnē, jo par piemēru Latvijai uz OS aizbrauc daudzi vnk atpūtnieki!!! paliek pirmspēdējā vietā no 100. Apskata skaistās eksotiskās valstis par valsts naudu un viss. Bet, ja Latvijā uzrastos kāds talants esportā, viņš atnestu LV daudz vairāk kā tie olimpieši, kas aizbrauc uz OS kā tūristi, jo naudas summas esportā pašlaik iet cauri griestiem uun tās kāps vēl augstāk. Tāds "sportists" nodokļos viena ar savu lielo algu atmaksatos
A, kas Tev liedz savā brīvajā laikā un par saviem līdzekļiem uztrenēties un izpildīt to olimpisko normatīvu kādā no sporta veidiem? Resnā pakaļa vai slinkums, vai abi kopā? Varēsi tak "par velti" aizbraukt ekskursijā!

     [+] [-]

, 2017-10-30 21:15, pirms 7 gadiem
Sports šājā gadījumā ir jāsaprot sacensība. Basta!

     [+] [-]

, 2017-10-30 21:31, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: A, kas Tev liedz savā brīvajā laikā un par saviem līdzekļiem uztrenēties un izpildīt to olimpisko normatīvu kādā no sporta veidiem? Resnā pakaļa vai slinkums, vai abi kopā? Varēsi tak "par velti" aizbraukt ekskursijā!
Runa ir par to, ka mums valstī naudas ir tik cik viņas ir. Un mums vajadzētu sākt prioritizēt, kur mēs viņu ieguldam. Es uzskatu, ka mēs neesam kalnu slēpošanas vai kāda cita sporta veida valsts, ja tajā nav nekādu rezultātu. Tikpat labi to visu naudu, var novirzīt boksa attistibai. Labāk būt labiem nedaudzās lietās, nekā sūdīgiem vai viduvējiem daudzās.

     [+] [-]

, 2017-10-30 21:48, pirms 7 gadiem
Ziemas OS, vai arī vasaras? Ziemas - tātad geimeri būs ietērpti cimdos un ausainēs vai arī cs avatari? Vai varbūt - datoriem dzesēšanas sistēmas atšķirsies?

     [+] [-]

, 2017-10-30 22:12, pirms 7 gadiem
Fullback rakstīja: Un lai eSporta fani piedod, bet viņu "sagatavošanās" ir izsmiekls, ja salīdzina ar normālu sporta veidu sagatavošanos.

Jūs ko vispār trenējat, varat pateikt? Ja sāksiet runāt par reakciju utt. muļķībām - smiešos.

Spēlējot kādu spēli jūs atrodaties tikai un vienīgi kādas iepriekš saprogrammētas vides ietvaros. Jūs tur nevarat izdarīt neko, ko spēles izstrādātāji nav paredzējuši. Sanāk, ka jūs vienkārši dzenājat cauri šīs situācijas un mēģinat atcerēties ko vajag darīt interakcijā ar citiem cilvēkiem. Tiek modelētas situācijas un viss.

Tad jau OS programmā var iekļaut CSDD teorētisko eksāmenu. Pēc "trenēšanās līmeņa" ne ar ko neatšķiras. Izdzen visus jautājumus - ko zini, ko vienkārši no galvas iekal un aiziet!

Tieši tāpēc šahs vai dambrete jau nav OS, lai gan sen varēja būt. Tur visi iznākumi jau iepriekš ir noteikti un uzvar tas kuram ir labāka viena lieta - atmiņa. Atvainojos, ka kādam sagrāvu priekšstatus par to ko viņš dara (saku to kā cilvēks, kas pats bija šāds "sportists" pirms 10-15 gadiem).
Neesmu par esportu OS, bet tavs priekšstats par profesionālajiem geimeriem un šahu ir retarda līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-10-30 23:27, pirms 7 gadiem
Absurds. Nauda, visu nosaka nauda.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-31 00:32, pirms 7 gadiem
Labāk OS iekļaut:
- šautriņu mešanu
- F1
- motosports
- skeitboards
- bmx
Nevis kā čaļi šaudas spelītes, protams, lasot kā viņi trēnējas vairākas stundas diena un noalgo trenerus nav šaubu, bet vai tad nevar no realitātes iziet un varētu savus atsevišķos OS virtuālas spēlēs rīkot citur.
Iekļaus, jo OS vēlas nopelnīt miljardus ar šo sporta veidu un šobrīd tā ir.

     [+] [-]

, 2017-10-31 10:00, pirms 7 gadiem
TRIO rakstīja: Paslaik tu sāki runāt par lietām ko acīm redzot nesaproti. Un labāk arī nerunā, ja nezini par ko runā. Noskaties kādu dokumentālu filmu vai palasi par to kā tās spēlītes notiek profesionālā līmenī.
Cik Tev bija punktu rekords vakardienas tanku spēlītēs? Kumelīšu kompreses uzliki uz acīm, lai negrauž pēc lūrēšanas monitorā?

     [+] [-]

, 2017-10-31 10:04, pirms 7 gadiem
TRIO rakstīja: Un varbūt, bet tikai varbūt, šādos "sportistos" ir vērts ieguldīties nākotnē, jo par piemēru Latvijai uz OS aizbrauc daudzi vnk atpūtnieki!!! paliek pirmspēdējā vietā no 100. Apskata skaistās eksotiskās valstis par valsts naudu un viss. Bet, ja Latvijā uzrastos kāds talants esportā, viņš atnestu LV daudz vairāk kā tie olimpieši, kas aizbrauc uz OS kā tūristi, jo naudas summas esportā pašlaik iet cauri griestiem uun tās kāps vēl augstāk. Tāds "sportists" nodokļos viena ar savu lielo algu atmaksatos
Nejauc sportu ar naudas summām un nodokļiem! Labi, pieņemsim ka tā virtuālā masu psihoze attīstīsies, kļūs populāra, pogu spaidītāji pelnīs vairāk par Porziņģi. Bet tas nekad nebūs SPORTS tajā izpratnē, kā to saprot normāls cilvēks. Un tādām virtuālām lietām nav vietas olimpiādē. Lai taisa savus festivālus.

     [+] [-]

, 2017-10-31 14:06, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nejauc sportu ar naudas summām un nodokļiem! Labi, pieņemsim ka tā virtuālā masu psihoze attīstīsies, kļūs populāra, pogu spaidītāji pelnīs vairāk par Porziņģi. Bet tas nekad nebūs SPORTS tajā izpratnē, kā to saprot normāls cilvēks. Un tādām virtuālām lietām nav vietas olimpiādē. Lai taisa savus festivālus.
Tanku spēlītes nespēlēju. Un tas nav sports, protams, bet neesi padomju laika domājošs idiots. Ir jāatīstas līdzi laikam. Daudzi musdienu sporta veidi sāka ar to, ka neviens nedomāja, ka tie kkur nonāks un izsmēja kā tagad Tu šo miljonu biznesu. Neesi tumsoņa un attīsties līdzi laikam.

     [+] [-]

, 2017-10-31 14:31, pirms 7 gadiem
TRIO rakstīja: Tanku spēlītes nespēlēju. Un tas nav sports, protams, bet neesi padomju laika domājošs idiots. Ir jāatīstas līdzi laikam. Daudzi musdienu sporta veidi sāka ar to, ka neviens nedomāja, ka tie kkur nonāks un izsmēja kā tagad Tu šo miljonu biznesu. Neesi tumsoņa un attīsties līdzi laikam.
Paskatījos jūtūbā, kādi tie esportisti un skatītāji izskatās. Pianistam un vijolniekam, kuriem ir jāsaudzē pirksti, dūre ir divreiz vīrišķīgāka nekā šiem sportistiem.

Diskusija ir par to, ka tas nav sports un Tu pats to atzīsti. Jā, bizness tas ir liels. Balstīts uz masu psihozi un zombēšanu. Vai tas, ka mani neinteresē skatīties, kā pieauguši cilvēki spēlē tanciņus, nozīmē, ka esmu atpalicis no laika?

     [+] [-]

, 2017-10-31 18:22, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Paskatījos jūtūbā, kādi tie esportisti un skatītāji izskatās. Pianistam un vijolniekam, kuriem ir jāsaudzē pirksti, dūre ir divreiz vīrišķīgāka nekā šiem sportistiem.

Diskusija ir par to, ka tas nav sports un Tu pats to atzīsti. Jā, bizness tas ir liels. Balstīts uz masu psihozi un zombēšanu. Vai tas, ka mani neinteresē skatīties, kā pieauguši cilvēki spēlē tanciņus, nozīmē, ka esmu atpalicis no laika?
Tas, ka Tu ieciklējies tikai uz tanciņiem vien pierāda, ka nesaproti pat ko runā, jo esports tpt kā īstais sports ir dažāds un spēles ir dažādas. Tas viss attīstās un konkurē ar īsto sportu. Un jaunajai paaudzei ir interesanti paskatīties. Tā teikt tuvāks tas viss nekā piemēram vieglatlētika. Un tā tas turpināsies. Un tie esportisti daudzi nemaz neatbilst tam tavam nosauktajam stereotipam.

     [+] [-]

, 2017-10-31 19:29, pirms 7 gadiem
TRIO rakstīja: Tas, ka Tu ieciklējies tikai uz tanciņiem vien pierāda, ka nesaproti pat ko runā, jo esports tpt kā īstais sports ir dažāds un spēles ir dažādas. Tas viss attīstās un konkurē ar īsto sportu. Un jaunajai paaudzei ir interesanti paskatīties. Tā teikt tuvāks tas viss nekā piemēram vieglatlētika. Un tā tas turpināsies. Un tie esportisti daudzi nemaz neatbilst tam tavam nosauktajam stereotipam.
Es saprotu, ka ir dažādas spēles (bērnībā esmu spēlējis, tad bija videospēļu klubi), es piekrītu par popularitāti.

Bet es nepiekrītu ka šai nodarbei ir vieta olimpiādē.