Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2896, Did:0, useCase: 3

Latvijas e-sportists broky kopā ar komandu piedzīvo otro zaudējumu pēc kārtas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas e-sportists broky kopā ar komandu piedzīvo otro zaudējumu pēc kārtas
Helvijs Saukants jeb "broky". Foto: HLTV

Turpinās 2020. gada pavasara lielākais "Counter Strike" e-sporta turnīrs "ESL Pro League". Šodien maču aizvadīja arī latvieša Helvija broky Saukanta komanda "FaZe Clan", kas ar 1-2 atzina "G2 Esports" pārākumu.

Latvietis Helvijs Saukants, kurš spēlē vienā komandā ar e-sportistiem no Zviedrijas, Norvēģijas, Bosnijas un Hercegovinas, kā arī Brazīlijas, šodien sakrāja labāko reitingu savā komandā – 1,15. Vēl tikai vienam komandas biedram tas bija augstāks par 1,00. broky individuālā bilance bija 54-45, un arī +9 rādītājs viņam bija labākais komandā.

Tas gan neglāba no zaudējuma pret "G2 Esports", ko pārstāv trīs francūži, serbs un bosnietis. Nemanjam huNter Kovačam bija 1,22 reitings un 68-51 individuālā bilance. Latvieša komandai nākamā spēle paredzēta jau rītdien.

No apakšgrupas izkļūs tās uzvarētāja, kamēr otrās un trešās vietas ieguvējas piedalīsies pārspēlēs par tikšanu Eiropas zonas labāko sešiniekā. Šī sešinieka uzvarētāja lielajā finālā tiksies ar Amerikas grupas jeb C apakšgrupas uzvarētāju. Turnīrs norisināsies līdz aprīļa vidum, un tajā tiek sadalīts balvu fonds 750 tūkstošu dolāru apmērā.

Bija plānots, ka apakšgrupu spēles norisināsies studijā Maltā, bet fināli – arēnā Denverā, ASV, taču koronavīrusa pandēmijas dēļ šie plāni tika mainīts. Spēles šobrīd norisinās tikai internetā, kamēr TV produkcija tiek veikta no studijas Vācijā. Tiešraides pieejamas "ESL Pro League" mājaslapā.

”Faze Clan” spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez.
26.0315:25Faze Clan – TYLOO2-0
28.0319:00Mousesports – Faze Clan2-1
29.0319:00G2 Esports – Faze Clan2-1
30.0315:25Faze Clan - Virtus.pro
03.0419:00Faze Clan – OG

ESL Pro League

D grupa

VKomandaBilance
1.OG2-0
2.G2 Esports2-0
3.mousesports1-1
4.FaZe Clan1-2
5.Virtus.pro0-0
6.TYLOO0-3

     [+] [-]

, 2020-03-30 09:02, pirms 5 gadiem
Nu johaidī,
Kas notiek ar helviju broky-saukantu ???
Cik var zaudēt?!?!?😏
Un atkal ar 1-2!!!

Broky-saukantam bija labi momenti, vajadzēja pirkt ieročus

  +1 [+] [-]

, 2020-03-30 09:20, pirms 5 gadiem
Tumanovs rakstīja: vajadzēja pirkt ieročus

  +1 [+] [-]

, 2020-03-30 10:04, pirms 5 gadiem
Pievīla visus stadionā sanakušos skatītajus, karsējmeitenes un fizioterapeitu 🤭🤭🤭

     [+] [-]

, 2020-03-30 10:51, pirms 5 gadiem
Tumanovs rakstīja: Nu johaidī,
Kas notiek ar helviju broky-saukantu ???
Cik var zaudēt?!?!?😏
Un atkal ar 1-2!!!

Broky-saukantam bija labi momenti, vajadzēja pirkt ieročus
Olafs tizls bija.
Labākais moments visā mačā, kurs coldzera viens pats ar dīglu visus piecus novāca, un morāli sagrāva g2 otrajā kartē. Tā vsp būtu 0-2

     [+] [-]

, 2020-03-30 13:40, pirms 5 gadiem
Kaads var izskaidrot kaapeec to CS tik ljoti rukaa? Primitiiva grafika, primitiivas kartes, primitiivas kustiibas, nereaala fizika. Ir tak daudz realistiskaakas speeles.

     [+] [-]

, 2020-03-30 14:02, pirms 5 gadiem
rronijs rakstīja: Kaads var izskaidrot kaapeec to CS tik ljoti rukaa? Primitiiva grafika, primitiivas kartes, primitiivas kustiibas, nereaala fizika. Ir tak daudz realistiskaakas speeles.
CS ir ļoti taktiska komandas spēle ar ļoti daudz dažādām iespējām taktiski(kā izkārtoties mapē, kā izmantot granātas, cik pasīvi vai aktīvi spēlēt aizsardzībā un uzbrukumā(jeb CT un T pusē), utt.). Un tajā pašā laikā spēle ir ļoti sarežģīta tehniski(katram spēlētājam individuāli), un ar ļoti augstiem meistarības griestiem(skill ceiling), jo šaut, protams, ir jāmāk, bet ne mazāk svarīgi ir kā tu kusties, kā tu māki lietot granātas, lasīt spēli, u.c..
Īsāk sakot tā ir spēle, kurā rezultāts rodas no ļoti daudz un dažādām mazām detaļām, kas arī padara to tik ļoti interesantu un skatāmu(bez pieprasījumu nebūtu tāds piedāvājums jeb ja neviens neskatītos, tad tā arī nerukātu).

     [+] [-]

, 2020-03-30 14:06, pirms 5 gadiem
rronijs rakstīja: Kaads var izskaidrot kaapeec to CS tik ljoti rukaa? Primitiiva grafika, primitiivas kartes, primitiivas kustiibas, nereaala fizika. Ir tak daudz realistiskaakas speeles.
te viss atkarigs no pasha speleetaja prasmem un galvas, nevis sakraaj daudz naudu un noperc krutakas brunjas un levelojies kaa ir tais realistiskajas speeles
https://twitter.com/Maniac_CSGO/sta...

     [+] [-]

, 2020-03-30 16:07, pirms 5 gadiem
beidzot rakstīja: CS ir ļoti taktiska komandas spēle ar ļoti daudz dažādām iespējām taktiski(kā izkārtoties mapē, kā izmantot granātas, cik pasīvi vai aktīvi spēlēt aizsardzībā un uzbrukumā(jeb CT un T pusē), utt.). Un tajā pašā laikā spēle ir ļoti sarežģīta tehniski(katram spēlētājam individuāli), un ar ļoti augstiem meistarības griestiem(skill ceiling), jo šaut, protams, ir jāmāk, bet ne mazāk svarīgi ir kā tu kusties, kā tu māki lietot granātas, lasīt spēli, u.c..
Īsāk sakot tā ir spēle, kurā rezultāts rodas no ļoti daudz un dažādām mazām detaļām, kas arī padara to tik ļoti interesantu un skatāmu(bez pieprasījumu nebūtu tāds piedāvājums jeb ja neviens neskatītos, tad tā arī nerukātu).
Pats neesmu spēlējis CS, bet kkā gadu atpakaļ uzduros uz kaut kādu turnīru youtube, un tagad regulāri skatos lielos turnīrus kā major, Katowici. Reāli interesanti. Un piekrītu visam tevis rakstītajām. Un var piebilst, ka raundu bieži izšķir pat tādas sīkas nianses kā pareizā pleķī nolikta bumba vai viena ideāli iemesta dūmene, kokteilis.