Tiek būvēta eSporta līga, kas atgādina klasiskās sporta līgas – NHL, NBA un NFL
Pēdējā laika diskusija par to, vai eSports ir sports jau paspējusi sacelt lielu traci gan vietējo, gan ārvalstu mediju vidū. Ugunij degšķidrumu pielej runas, par šī netradicionālā sacensību veida iekļaušanu olimpiskajās spēlēs. eSports varētu tikt uzskatīts par sporta aktivitāti, un iesaistītie spēlētāji šobrīd gatavojas un trenējas ar intensitāti, kas var tikt salīdzināta ar atlētiem tradicionālajos sportos.
Par abu aktivitāšu gauso saplūšanu liecina tendences, kas novērojamas jaunākajās eSporta struktūrās. Piemēram, disciplīnā “Overwatch”, kas ir jaunākais gara darbs jau gadiem pazīstamajai „Blizzard” kompānijai, nesen izsludinātās līgas uzbūve gandrīz atgādina tādu klasisko sporta līgu uzbūvi kā NHL, NBA, NFL. Overwatch līga, kuras sākums nolikts 10. janvārī un balvu fonds sastāda 3.5 miljonus dolāru, ir jaunākais trends eSporta pasaulē.
Tajā startējošas komandas ir sadalītas divās divīzijās „Pacific” un „Atlantic”, kur katra komanda pirmo reiz eSportā ir arī piesaistīta konkrētai pilsētai. „Atlantic” divīzijā: Bostonas “Uprising”, Floridas “Mayhem”, Hjūstonas “Outlaws”, Londonas “Spitfire”, Ņujorkas “Excelsior” un Filadelfijas “Fusion”. „Pacific” divīzijā: Dalasas “Fuel”, Losandželosas “Valiant”, Sanfrancisko “Shock”, Seulas “Dynasty”, Šanhajas “Dragons”. Kas šo struktūru padara vēl tuvāku klasiskajām sporta struktūrām ir tas, ka labākie spēlētāji no pirmajiem soļiem, kas šai disciplīnā ir individuāla reitinga sistēma, kvalificējas spēlēt zemākajā līgā, „Overwatch Open Division”, kas sadalīta trijos reģionos: Eiropa, Āzija un ASV.
Šīs līgas uzvarētāji kvalificējas pirmajam līmenim ceļā uz “Overwatch” līgu, kas ir „Overwatch Contenders”, kurā piedalās jau vairāki zemākā līmeņa klubi un “Overwatch” līgas komandu fārmklubi, kuri no šeit pieejamo spēlētāju klāsta varēs izvēlēties sev jaunākos papildinājumus. Vēl šo līgu interesantu padara fakts, ka spēlētājus ir iespēja mainīt starp katru spēlii, kas ikdienas sporta skatītājam varētu tikt pielīdzināms maiņām amerikāņu futbolā pēc katras izspēles. Šis precedents eSportā ir reta palīdzība, un skatoties uz spēles specifiku, nozīmē, ka nākotnē komandu skaits sešu spēlētāju vietā varētu sasniegt 20 – 30 spēlētājus, kas jau konkurē ar veselīgas hokeja komandas spēlētāju skaitu.
Šis ir interesants brīdis tehnoloģiju attīstības brīdī, kur virtuālā reālite un datorspēlēs sāk piedāvāt arvien lielāku un aizraujošāku skatīšanās pieredzi.
Raksta autors: Gints Grasis
+1 [+] [-]
[+] [-]
+2 [+] [-]
+1 [+] [-]
[+] [-]
[+] [-]
+3 [+] [-]
+1 [+] [-]
[+] [-]
Skairds, ka sporta puse ir tikai reklāma un produktu pārdošanas triks, bet tērēt gatavā cilvēku auditorija ir milzīga, tiesa, bez elektrības Hokeju tīklā neuzspēlēsi Tā kā ir arī mīnusi
-1 [+] [-]
-2 [+] [-]
Ps, klūdas daudz, jo mikstinajuma zīmes nestrādā
-1 [+] [-]
+2 [+] [-]
eApbedīšana
eSports
viss kas ar e - kautkā neapmierina pamatvajadzības
+2 [+] [-]
-1 [+] [-]
+3 [+] [-]
-1 [+] [-]
-1 [+] [-]
+1 [+] [-]
[+] [-]
Kopēšu šo pie katra raksta līdz kāds ievēros un cerams sapratīs kāpēc šāds apzīmējums.
-2 [+] [-]
-1 [+] [-]
[+] [-]
+1 [+] [-]
+1 [+] [-]
[+] [-]
+1 [+] [-]
[+] [-]