Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

Nominācijās dominē basketbols un hokejs, Trīs zvaigžņu balvā sācies līdzjutēju balsojums

Agris Suveizda

Nominācijās dominē basketbols un hokejs, Trīs zvaigžņu balvā sācies līdzjutēju balsojums
Foto: LOK

No 24. novembra līdz 4. decembrim ikviens sporta līdzjutējs aicināts balsot par sporta izcilībām desmit nominācijās "Trīs zvaigžņu balvā 2023", informē Latvijas Olimpiskā komiteja. Balsis tiks uzskaitītas tīmekļa vietnē triszvaigznubalva.lv, un katram balsotājam būs iespēja balsot reizi dienā, autorizācijai izmantojot Latvijā reģistrētu telefona numuru. Šī gada sporta izcilības tiks godinātas svinīgā ceremonijā, kas notiks 2024. gada 17. janvārī, Hanzas peronā, Rīgā.

Par Trīs zvaigžņu balvas laureātiem balso ŠEIT!

LOK prezidents Jānis Buks: “Sporta dzīvē šis ir bijis spilgtiem panākumiem bagāts gads, ko apliecināja arī nominantu dažādība iesniegtajās pieteikumu anketās, trīs nominācijās iezīmējot tikai divus līderus, kuri šogad mūs visus ar lepnumu pulcēja pie Brīvības pieminekļa. Esam nominantiem bagāti arī pašvaldību vidū, tāpat kā mazo komandu un tehnisko sporta veidu konkurencē. Līdzīgi kā līdz šim, Gada sportisti būs jāizvēlas no pieciem pretendentiem gan sieviešu, gan vīriešu konkurencē.”

Līdzjutēji šogad varēs balsot par saviem favorītiem 10 nominācijās, jo pirmo reizi par īpašiem sasniegumiem tiks pasniegtas balvas gan Paralimpiskajam sportistam, gan sportistei. Pārējās nominācijas palikušas nemainīgas – Gada sportiste, Gada sportists, Gada sporta komanda, Gada sporta mazā komanda, Gada sportists tehniskajos sporta veidos, Gada sporta federācija, Gada sporta treneris/e un Gada pašvaldība sportā. Debitantu vidū šogad ir e-sporta pārstāvis, kurš iekļauts nominācijā Gada sportists tehniskajos sporta veidos. Visās minētajās nominācijās izvirzīti ne vairāk kā pieci pretendenti uz galveno balvu, par kuriem būs jālemj sporta līdzjutējiem, sportistiem un akreditētajiem žurnālistiem.

Visus nominantus novembra sākumā izvirzīja sporta nozares profesionāļi un sporta žurnālisti. Nominantu izvirzīšanas procesam sekojošajā žūrijas sēdē, tika apstiprināts nominantu saraksts, nosakot tos, kuri kvalificējušies otrajai kārtai. Tautas balsojums ir tikai viena no trim komponentēm, kas veidos gala rezultātu. Laureāti tiks noteikti apvienojot trīs komponentes - tautas balsojumu, kurš sastāda 50% no kopējā balsojuma, akreditēto sporta žurnālistu balsojumu (25%) un 15 sportistu balsojumu, kuri nav nominēti nevienā no nominācijām un ir LOK, LPK, LSFP Valdes izvirzīti (25%).

Uzvarētāju nominācijā Gada jaunatnes sporta treneris nosaka Latvijas Sporta izglītības iestāžu Direktoru padome. Savukārt balvas ieguvēju nominācijā Gada ģimene sportā nosaka Bērnu slimnīcas fonds. Gada sporta žurnālists/fotogrāfs nosaka Artūra Vaidera fonds. Gada sporta skolotājs/a nosaka Latvijas Republikas Izglītības un Zinātnes Ministrija. Mūža ieguldījums sportā, kuru izvirza LR Izglītības un Zinātnes ministrija, LOK, LPK, LSFP un LSIIDP, rezultātā nosaka Žūrija. Mūža ieguldījums tiks paziņots 13. decembrī.

Nominanti

Gada sporta federācija: Latvijas Basketbola savienība, Latvijas Hokeja federācija.
Gada pašvaldība sportā: Liepāja, Madona, Rīga, Sigulda, Valmiera.
Gada sporta treneris/e: Luka Banki, Harijs Vītoliņš.
Gada paralimpiskā sportiste: Zane Embrekte, Diāna Krūmiņa, Poļina Rožkova.
Gada paralimpiskais sportists: Aigars Apinis, Agris Lasmanis, Rihards Snikus.
Gada sporta komanda: Latvijas vīriešu basketbola izlase, Latvijas vīriešu hokeja izlase.
Gada sporta mazā komanda: Mārtiņš Bots/Roberts Plūme, Emīla Cipuļa bobsleja četrinieks, Tīna Graudiņa/Anastasija Samoilova, Latvijas 3x3 basketbola izlase Apsītis, Lācis, Raimo, Gludītis, Latvijas 3x3 basketbola izlase Čavars, Lasmanis, Miezis, Lācis.
Gada sportists tehniskajos sporta veidos: Jānis Baumanis, Daniels un Bruno Lielbārži, Jānis Mārtiņš Reišulis, Helvijs 'broky' Saukants, Mārtiņš Sesks un Renārs Francis.
Gada sportiste: Agate Caune, Patrīcija Eiduka, Aļona Ostapenko, Agate Rašmane, Anete Sietiņa.
Gada sportists: Kaspars Daugaviņš, Kristaps Porziņģis, Ritvars Suharevs, Artūrs Šilovs, Artūrs Žagars.

Izmantotie resursi:
LOK

Kurš, jūsuprāt, bija gada labākais sportists?

  • 81

  • 94

  • 14

  • 521

  • 369

  • 46


     [+] [-]

, 2023-11-24 09:58, pirms gada
Pirmais, kas iekrita acīs - broky kandidatūra tehniskajos veidos.
Slēpts komentārs: GreanBoston#7
Slēpts komentārs: GreenBoston#7
Slēpts komentārs: Damokla_zobens_23

  -2 [+] [-]

, 2023-11-24 10:22, pirms gada
Esmu vīlies, ka nevienā kategorijā nav nominēts ne petanks, ne frīsbijs, ne zemūdens regbijs, ne kabadi, ne kanopaijings, ne čoukbols, ne hērlings un pat ne fūtbegs!!! Kāds Latvijā ar normāliem sporta veidiem vispār nodarbojas?
P.S. Un kāpēc par gada sportistu nav nominēts orientieristi: Jānis Bērziņš (vai arī Pēteris Ozoliņš, nu vai vismaz Juris Kalniņš)?

  +3 [+] [-]

, 2023-11-24 10:24, pirms gada
Un abi šorttrekisti,kuri visvairāk medaļas sapelnījuši, pasūtīti 3 mājas tālāk...

     [+] [-]

, 2023-11-24 10:27, pirms gada
#22924 rakstīja: Esmu vīlies, ka nevienā kategorijā nav nominēts ne petanks, ne frīsbijs, ne zemūdens regbijs, ne kabadi, ne kanopaijings, ne čoukbols, ne hērlings un pat ne fūtbegs!!! Kāds Latvijā ar normāliem sporta veidiem vispār nodarbojas?
P.S. Un kāpēc par gada sportistu nav nominēts orientieristi: Jānis Bērziņš (vai arī Pēteris Ozoliņš, nu vai vismaz Juris Kalniņš)?
Latvieši jau galīgi senīli,ņemas tikai ar kkādiem aizvēsturiskiem basketboliem,hokejiem...

     [+] [-]

, 2023-11-24 10:31, pirms gada
Šogad ir no kā izvēlēties, bet pārsist bronzu nav reāli, tāpat arī Vītoliņu ar pārējiem. Šis ir hoķa gads. Basis ir ieskrējies beidzot un eksāmenu pk nokārtoja godam. Tagad lai pierāda olimpiādē ka 5vieta pk nebija nejaušība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2023-11-24 10:43, pirms gada
MazaFaka5 rakstīja: Šogad ir no kā izvēlēties, bet pārsist bronzu nav reāli, tāpat arī Vītoliņu ar pārējiem. Šis ir hoķa gads. Basis ir ieskrējies beidzot un eksāmenu pk nokārtoja godam. Tagad lai pierāda olimpiādē ka 5vieta pk nebija nejaušība.
Kad hokejam būs iespēja pierādīt ka bronza nebija nejaušība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-11-24 10:58, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Hokejā nekas nav jāpierāda, jo Hokeja auditorija Latvijā ir ārpus konkurences pie jebkura rasklada!
Pat ja nograbam uz Bē grupu, tas vienmēr būs priekšā pērtiķbolam, kā arī citiem sportiem
šobrīd hoķis ,protams,pāri visam LV.bet tas tomēr vairāk balstīts uz līdzšinējiem panākumiem.Tikko basim būs vairāk panākumu kā hoķim,basis arī būs populārākais.
vidējais līdzjutējs ir kā lēta prostitūta-kur lielāki panākumi,par to arī fano.
vēl par popularitāti varētu liecināt izlašu pārbaudes spēļu apmeklētība..un tur nu ,sorry,basis ir tālu priekšā hokejam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-11-24 11:11, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Kategoriski nepiekrītu! Hokeja popularitāte kopumā nav atkarīga no panākumiem!
Pārbaudes mači, ibio, rio, nu tu gan īstos kritērijus atradi
kāpēc tas nav kritērijs?izlase gatavojas gada svarīgākajiem mačiem un Tev tas nav kritērijs?
kas tad ir kritērijs?jebkurā kritērijā basis šobrīd ir priekšā,IZNEMOT VIENU-komandas dalību sezonas svarīgākajos mačos.un tur nu,paredzu,ka hoķis jau nākamgad atgriezīsies ierastajā 12ajā vietā,kamēr basis tiks uz OS.un tad nu paskatīsimies to popularitāti
un vēl-cilvēki jau nav galīgi auni-hoķa pasākumi patreiz ir ļoooti šķidri.kamēr basim gan uz PČ gan OS brauks maksimāli nokomplektētas komandas..

  +2 [+] [-]

, 2023-11-24 11:14, pirms gada
Tur pat nav par ko diskutēt. Hoķis joprojām piesaista vairāk auditorijas kā jebkurš cits sports, tas jaunai paaudzei joprojām sāp.

  -1 [+] [-]

, 2023-11-24 11:21, pirms gada
MazaFaka5 rakstīja: Tur pat nav par ko diskutēt. Hoķis joprojām piesaista vairāk auditorijas kā jebkurš cits sports, tas jaunai paaudzei joprojām sāp.
Vienk.Tāpēc,ka latviešu krieveļi,urļiki skatās hoķi,bet basi nē

  -4 [+] [-]

, 2023-11-24 11:23, pirms gada
Es liktu tā
LBS
Valmiera
Vītoliņš
Basketbola izlase
Cipuļa 4nieks
Bračkas Lielbārži
daiļā šķēpmetēja Sietiņa
Kristaps(pārējie vnk nespēlē TOP līgās)

     [+] [-]

, 2023-11-24 11:25, pirms gada
daleic-1 rakstīja: Un abi šorttrekisti,kuri visvairāk medaļas sapelnījuši, pasūtīti 3 mājas tālāk...
Ari Rastorgujevs varēja būt Suhareva vietā, manuprāt.

  -4 [+] [-]

, 2023-11-24 11:25, pirms gada
dcws rakstīja: Vienk.Tāpēc,ka latviešu krieveļi,urļiki skatās hoķi,bet basi nē
pareizi pateici-urāliem Latvijas basis galīgi pie kājas-uz tā fona arī rodas šobrīt hokeja it kā popularitāte.

     [+] [-]

, 2023-11-24 11:27, pirms gada
Es sametu visur Hokeju un Broky saukantu, pārejos nahaļavu

  +1 [+] [-]

, 2023-11-24 11:37, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Interesanti, kāpēc balsošanā drīkst piedalīties tikai un vienīgi ar LV mobilo trubu numuriem?
Kas tā par diskrimināciju, ibio, rio!? Gribu pēc iespējas maksimāli nobalsot par Hokeju, bet kur es Frankos lai ņemu to nolādēto LV numuru?
neņerksti, bet atrisini

kapē jauns niks?

  -1 [+] [-]

, 2023-11-24 11:38, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Kategoriski nepiekrītu! Hokeja popularitāte kopumā nav atkarīga no panākumiem!
Pārbaudes mači, ibio, rio, nu tu gan īstos kritērijus atradi
šitie abi un futbols Latvijā ir līdzvērtīgi

  -1 [+] [-]

, 2023-11-24 11:49, pirms gada
Šilovs 2023 IIHF čempī tika atzīts par labāko vārtsargu un MVP... un tad? NHL padomāja un teica - AHL Ebotsfordas "Canucks" būsi derīgs...
P.S. Limuzīna Ērik-onkuls arī savulaik bija Talsu rajona GDA čempions, bet Lāsmiņai no tā ne silts, ne auksts...

     [+] [-]

, 2023-11-24 12:12, pirms gada
#22924 rakstīja: Šilovs 2023 IIHF čempī tika atzīts par labāko vārtsargu un MVP... un tad? NHL padomāja un teica - AHL Ebotsfordas "Canucks" būsi derīgs...
P.S. Limuzīna Ērik-onkuls arī savulaik bija Talsu rajona GDA čempions, bet Lāsmiņai no tā ne silts, ne auksts...
vairumam gan Šilovs gan Žagars un visas tās šaibas dzenāšanas, bumbu driblēšanas un spārdīšanas ir pie kājas

  +8 [+] [-]

, 2023-11-24 12:27, pirms gada
Es nesaprotu kā var tā nolikt basketbolu? PK basketbolā notiek reizi četros gados. Tas ir prestižs turnīrs, kurā tiešām spēlē valstis no visiem kontinentiem/pasaules. Hoķī ASV/Kanāda un +/- ziemeļ/centrāleiropa. It sevišķi, ka okupanti ar baķkām nespēlē, tad reāli sacenšas 10-12 valstis un pārējās rotē starp līgām un nav konkurētspējīgas. Lai iekļūtu OS, tad ir jāuzvar Francija un Austrija. Apskatieties uz basketbola OS kvalifikāciju.
Es negribu aizstāvēt basi, bet lūgums būt objektīvākiem. Tad jau jāpriecājas arī par bobsleju, kur džeki Ķīnā dabūja 4.vietu no 11 ekipāzām. Arī tas ir augstāk kā basketbola izlases 5.vieta...

  -1 [+] [-]

, 2023-11-24 12:28, pirms gada
GreanBoston#7 rakstīja: Es sametu visur Hokeju un Broky saukantu, pārejos nahaļavu
Izmantoju visnotaļ līdzīgu pieeju, Hokejs + Broky, vienīgi labākā trenera godu atvēlēju Banki.

     [+] [-]

, 2023-11-24 12:47, pirms gada
GreanBoston#7 rakstīja: Hokejam jāņem visas nominācijas, ja basī būtu medaļa cita runa, bet bronza pret tukšu gaisu ir kas taustāms, nevis tukša muldēšana!
Tad jau zelts kamaniņu stafetē arī skaitās augstāk par bronzu hokejā, pareizi ekspert?

  +4 [+] [-]

, 2023-11-24 12:50, pirms gada
Ceru, ka basketbols un hokejs balvas sadalīs līdzīgi, jo pelnījuši ir abi (sportiski augstāk gan liekams basketbols, emocionāli - abi līdzīgi).

  -2 [+] [-]

, 2023-11-24 12:56, pirms gada
Būba rakstīja: Tad jau zelts kamaniņu stafetē arī skaitās augstāk par bronzu hokejā, pareizi ekspert?
Kamanas ir bronza Pč no 11 valstim, hokeja no 16 valstim, basketbola ir 5 vieta no 32 un pat pec shada sadalijuma ir skaidrs, ka abas ieliek kamanam un tas laikam ir pirmo reizi vesture

Kamanam turklat nav valstu, kas vispar vel varetu piedalities un tikai 7 no 11 valstim ir trase

     [+] [-]

, 2023-11-24 13:13, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Interesanti, kāpēc balsošanā drīkst piedalīties tikai un vienīgi ar LV mobilo trubu numuriem?
Kas tā par diskrimināciju, ibio, rio!? Gribu pēc iespējas maksimāli nobalsot par Hokeju, bet kur es Frankos lai ņemu to nolādēto LV numuru?
Lai prokremliskie kadri nebalso

     [+] [-]

, 2023-11-24 13:14, pirms gada
jēziņ. jau bija norimis, bet tagad atkal sāksies mētāšanās ar sūdiem - kurš "objektīvi" labāks, bumbas mētāšana vai ripas dzenāšana

  +1 [+] [-]

, 2023-11-24 13:17, pirms gada
MazaFaka5 rakstīja: Tur pat nav par ko diskutēt. Hoķis joprojām piesaista vairāk auditorijas kā jebkurš cits sports, tas jaunai paaudzei joprojām sāp.
kāpēc lai sāpētu? hokejs ir foršs!

  +1 [+] [-]

, 2023-11-24 13:17, pirms gada
izraktenis rakstīja: jēziņ. jau bija norimis, bet tagad atkal sāksies mētāšanās ar sūdiem - kurš "objektīvi" labāks, bumbas mētāšana vai ripas dzenāšana
Abi jau pro isti neparklajas, ja neskaita ASV, Kanādu(NBA, NHL)!
Basketbolisti spele Spanija, Italija, Griekija, Lietuva, kur hokejs galigi nav top sporta veids!
Hokejisti spele Zviedrija, Somija, Čehija, Slovakija, Šveice kur basketbols nav top sporta veids!

Te ir tieshi otradi, ka vajadzetu apvienot spekus, lai panemtu visu Eiropu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-11-24 13:38, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Atrisināju! Sazvanījos ar vienu Rīgas Krievu, kuram LV sports ir PO BARABANU, viņš atļāva izmantot viņa trubas numuru Nobalsoju, kā vajag, proti, PAREIZI, par labu Hokejam, pēc tam paskatījos arī balsojuma pagaidu rezultātus, Hokejs ieliek visos kritērijos, izņemot gada treneru, tur Banki ir priekšā Barvedim Harkam, bet kopumā tāds rasklads der
Kāds tev ranks League of Legends? un CS2?

  -1 [+] [-]

, 2023-11-24 13:40, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Atrisināju! Sazvanījos ar vienu Rīgas Krievu, kuram LV sports ir PO BARABANU, viņš atļāva izmantot viņa trubas numuru Nobalsoju, kā vajag, proti, PAREIZI, par labu Hokejam, pēc tam paskatījos arī balsojuma pagaidu rezultātus, Hokejs ieliek visos kritērijos, izņemot gada treneru, tur Banki ir priekšā Barvedim Harkam, bet kopumā tāds rasklads der
Baigi maz balsis!
Nevienam vēl nav 1000!

Vajadzēja ieviest, ka lietotājam, kas nobalsos ar visvairāk telefona numuriem būs balvā auto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-11-24 14:07, pirms gada
kāpēc Dāvis nav nominēts? redzam, cik spēcīgi Thunder kļuva pēc viņa pievienošanās, arī izlasē spēlēja nozīmīgu lomu.

     [+] [-]

, 2023-11-24 14:16, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Kategoriski nepiekrītu! Hokeja popularitāte kopumā nav atkarīga no panākumiem!
Pārbaudes mači, ibio, rio, nu tu gan īstos kritērijus atradi
Tas ir labs kritērijs. Skaties vienkārši. Ja sporta veids vai pasākums, kā tāds ir populārāks būs vieglāk piepildīt tribīni arī nenozīmīgā dienā. Ja baskets par to pašu biļetes cenu PĀRBAUDES spēlē var pievākt pilnu arēnu, bet hoķis 5-6 tūkstošus, tad sanāk, ka to basketu grib redzēt vairāk.

  -2 [+] [-]

, 2023-11-24 14:17, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Interesanti, kāpēc balsošanā drīkst piedalīties tikai un vienīgi ar LV mobilo trubu numuriem?
Kas tā par diskrimināciju, ibio, rio!? Gribu pēc iespējas maksimāli nobalsot par Hokeju, bet kur es Frankos lai ņemu to nolādēto LV numuru?
Tāpēc, ka nav, ko ārzemēs sēdošajiem lemt par to, kas notiek lv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-11-24 14:27, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: PK pērtiķbolā notika LV? Kāpēc ir jābūt fiziski piesietam pie konkrētās terotijas, lai nobalsotu par savu valsti, pie kuras tu pilsoniski piederi?
P.S. Girgensona balsotavās varēja balsot jebkurš no jebkurienes, VOT!
Kāds sakars ar to, kur notika PK? Paskaties pēdējos gados cik nāk uz basketa izlasi pārbaudes spēlēs un cik uz hoķa. Basketam "anšlāgs" ir vienmēr. Un es runāju tikai par spēlēm tepat lv, arēnā. Kāpēc fiziski piesietam? Tāpēc, lai maksimāli izvairītos no iespējām krāpties. Es neatbalstu arī "ārzemju latviešu" dalību Saeimas vēlēšanās - tu te nedzīvo, tad nebāz degunu.
Kāds sakars ar Girgensonu? To rīkoja NHL - privāta līga, kurā spēlē dažadu valstu hokejisti. Šeit to rīko tikai par Latvijas sportistiem, Latvijā, par lv nodokļu maksātāju naudu.

  -2 [+] [-]

, 2023-11-24 14:28, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Protams, ja sākumā piesola visādu zvjozdu dalību, bet beigās viņas vienkārši neierodas jeb truli uzmet un apčakarē, tad var notikt arī tā Hokejā neviens nekādu zvjozdu nesolija, VOT!
Es runāju par pēdējiem gadiem ne tikai šogad. Neaktarīgi no tā sola vai nesola "zvaigznes" - uz basketu ir pilna Arēna. Hoķis par to var sapņot. Zināmā mēra saki paldies savam mīļajam Dinamo - piebaroja padsmit gadus ar "augstas klases hokeju" - nu tad izlase ir kā tu saki po barabanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-11-24 15:01, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Dinamo faktors noteikti arī nostrādāja, bet izlase PO BARABANU nav bijusi NEKAD! Protams, pēc KHL sezonas tauta īpaši nerausies uz pārbaudenēm, bet Hokeja Lielais Pavasaris nekur neizpalika nevienā gadā! Lūk, tas ir galvenais kritērijs, nevis pārbaudenes pērtiķbolā
Un tas, ka uz PK basketā brauca tikpat ja ne vairāk, kā uz hoķa čempjiem nav kritērijs? Tas, ka uz vietējo līgu iet vairāk, kā uz hoķa līgu nav kritērijs? Es saprotu, hokejs pāri visam, arī man hoķis ir tuvāks, kā baskets, bet es spēju uz lietām skatīties reāli. Lai noteiktu reālo popularitāti ir jāskatās ilgtermiņā un reālo ainu dod tas cik populāra ir piramīdas apakša - bērnu sports, vietējās līgas, amatieri, pārbaudes spēles. Tieši tas parāda to reālo popularitāti. Ja skatās tikai pēc spices virsotnes, tad tu redzi sašķobītu ainu un "modes faktoru". Skatoties piramīdas apakšu tu redzi tos īstos fanus, kas iesaistās tajā sporta veidā visa gada garumā nevis tikai uz lielajiem sačiem. Nu tas apmēram tāpat kā ar politiku. 4 gadus po barabanu uz vēlēšanām pēkšņi visiem interesē politika un ir lielie eksperti.

  +2 [+] [-]

, 2023-11-24 15:06, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Atrisināju! Sazvanījos ar vienu Rīgas Krievu, kuram LV sports ir PO BARABANU, viņš atļāva izmantot viņa trubas numuru Nobalsoju, kā vajag, proti, PAREIZI, par labu Hokejam, pēc tam paskatījos arī balsojuma pagaidu rezultātus, Hokejs ieliek visos kritērijos, izņemot gada treneru, tur Banki ir priekšā Barvedim Harkam, bet kopumā tāds rasklads der
Nu re, tu vari ja gribi

     [+] [-]

, 2023-11-24 15:08, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Dinamo faktors noteikti arī nostrādāja, bet izlase PO BARABANU nav bijusi NEKAD! Protams, pēc KHL sezonas tauta īpaši nerausies uz pārbaudenēm, bet Hokeja Lielais Pavasaris nekur neizpalika nevienā gadā! Lūk, tas ir galvenais kritērijs, nevis pārbaudenes pērtiķbolā
tevi izpederēja?

     [+] [-]

, 2023-11-24 15:50, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Tas ir tikai sākums Hokeja izlasei, kā gada komandai, jau ir gandrīz štuka, tiko bija 986
Kuram tad ir tik daudz telefona numuru, lai šitādu afēru taisītu? Varbūt vienīgi Resnais Putns jeb Sifainā Bārda ar ko tādu ņemsies Viņam tak sāpi vajag remdēt, Hokejs priekšā pērtiķbolam tā ir traģēdija priekš viņa
Kas tev tas pa raskladu, Škoda no PČH?

  -2 [+] [-]

, 2023-11-24 16:14, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pirmais, kas iekrita acīs - broky kandidatūra tehniskajos veidos.
Total Prize Money Earned:
$950,832.41 un vēl tikai karjeras sākums tas ir nerēķinot algu,kas šobrīd jau varētu būt ap 20k mēnesī, ta ka turpini tik zavodā maukt!

  -3 [+] [-]

, 2023-11-24 17:09, pirms gada
huy rakstīja: tevi izpederēja?
Nesaprotu kā vispār vēl te ļauj komentēt mērglim, kurš publiski stāstīja, ka ir stājies seksuālās attiecībās ar bērniem

  +1 [+] [-]

, 2023-11-24 17:12, pirms gada
Pārsteidz bobslejistu - pasaules vicečempionu, zemā vieta balsojumā un Ostapenko - divu Grand Slam ceturtdaļfinālu sasniedzējas, zemās vieta balsojumā.

  -3 [+] [-]

, 2023-11-24 18:18, pirms gada
Ja pirms tam bija pilnīgi vienalga par šāda balsojuma eksistenci un balsot netaisījos, tad tagad no abiem saviem numuriem nobalsoju par basīti, lai franku primāta centieni būtu veltīgi

  -1 [+] [-]

, 2023-11-24 18:33, pirms gada
Es par Luku un basketbola izlasi. Nebūdami nekas, sasniedza 5. vietu pasaulē. Hokejisti jau tajā līgā vislaik ir. Futbolu nepieminēšu vispār.

  -2 [+] [-]

, 2023-11-24 18:45, pirms gada
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Nesaprotu kā vispār vēl te ļauj komentēt mērglim, kurš publiski stāstīja, ka ir stājies seksuālās attiecībās ar bērniem
Kad tad? Viņa rasisms nepārsteidz, bet šis gan. Tas jau būtu tīri pa čurbānisko

  -1 [+] [-]

, 2023-11-24 18:49, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Kad tad? Viņa rasisms nepārsteidz, bet šis gan. Tas jau būtu tīri pa čurbānisko
Rakstā par to treneri pedofilu šis lepni stāstīja kā gulējis ar 14gadniecēm Tad arī šo nobanoja. Diemžēl ne uz visiem laikiem

  -1 [+] [-]

, 2023-11-24 19:05, pirms gada
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Rakstā par to treneri pedofilu šis lepni stāstīja kā gulējis ar 14gadniecēm Tad arī šo nobanoja. Diemžēl ne uz visiem laikiem
Tie komenti ir dzēsti. Cerams (ļoti naiva cerība), ka padeva viņus VP, DP, lai lielais basņotājs, kad nākamreiz sadomā iegriezties lv, ar viņu tā jauki, jau turpat uz robežas parunā. Rasismu vēl var saprast, bet lielīties ar to, ka ņemies ar mazgadīgajām un aizstāvēt citus tādus pašus - sorry, bet tur točna ir jābūt debīlam. Reāli burts ir kā latentie homo. Ja tie aptirš zilos, lai arī paši ir zilie, tad viņš ir latentais čurbāns un musļiks. Aptirš tos un mellos, bet realitātē dara pilnīgi visu to pašu, ko tie.

  -2 [+] [-]

, 2023-11-24 19:15, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Tie komenti ir dzēsti. Cerams (ļoti naiva cerība), ka padeva viņus VP, DP, lai lielais basņotājs, kad nākamreiz sadomā iegriezties lv, ar viņu tā jauki, jau turpat uz robežas parunā. Rasismu vēl var saprast, bet lielīties ar to, ka ņemies ar mazgadīgajām un aizstāvēt citus tādus pašus - sorry, bet tur točna ir jābūt debīlam. Reāli burts ir kā latentie homo. Ja tie aptirš zilos, lai arī paši ir zilie, tad viņš ir latentais čurbāns un musļiks. Aptirš tos un mellos, bet realitātē dara pilnīgi visu to pašu, ko tie.
Diemžēl tam visam vajag pierādījumus, ar pļēgura sarakstītiem tekstiņiem vien nepietiks

     [+] [-]

, 2023-11-24 19:30, pirms gada
file rakstīja: Es nesaprotu kā var tā nolikt basketbolu? PK basketbolā notiek reizi četros gados. Tas ir prestižs turnīrs, kurā tiešām spēlē valstis no visiem kontinentiem/pasaules. Hoķī ASV/Kanāda un +/- ziemeļ/centrāleiropa. It sevišķi, ka okupanti ar baķkām nespēlē, tad reāli sacenšas 10-12 valstis un pārējās rotē starp līgām un nav konkurētspējīgas. Lai iekļūtu OS, tad ir jāuzvar Francija un Austrija. Apskatieties uz basketbola OS kvalifikāciju.
Es negribu aizstāvēt basi, bet lūgums būt objektīvākiem. Tad jau jāpriecājas arī par bobsleju, kur džeki Ķīnā dabūja 4.vietu no 11 ekipāzām. Arī tas ir augstāk kā basketbola izlases 5.vieta...
';

     [+] [-]

, 2023-11-24 20:45, pirms gada
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Diemžēl tam visam vajag pierādījumus, ar pļēgura sarakstītiem tekstiņiem vien nepietiks
Atceroties pāris gadu vēsturi - dažam labam pietika patwītot, ka sitīs ķīniešus un sagaidīja DP ciemos. Nebūtu slikti ja, kas līdzīgs būtu arī citās jomās. Neviens jau neliek likt uzreiz ķurmī, bet draudzīgi aprunāties par ļaunu nenāktu.

  -1 [+] [-]

, 2023-11-24 20:50, pirms gada
P.s. burteli. Aizveram acis par rasismu un to, ko te tagad raksta par tevi un 14gadniecēm. Tikai par hokeju. TU esi sūds ne hokeja fans. Tu deklamē, kāds esi hokeja fans, bet realitātē tu pa lielam neko ārpus izlases neredzi. Pa retam, kāds nhl mačs vai izbrien no sava krustojuma uz kaut kādu KK. Tu esi tāds pats modes fans, kā tie, kas uz Dinamo skrēja un pēc tam izlasē meklēja Hossas un Hartiganus.
Īsts fans ar hokeju dzīvo diendienā - Izlase, vietējais čempis, juniori, dažnedažādākās līgas - gan top līgas, gan vājās līgas - un nebūt nevajag obligāti tos klubus, kur ir latvieši. Meklē info, dalās ar citiem, iet uz spēlēm, ja netiek skatās spēles. Tas ir hokeja fans, nevis aptaurēts "hokejs pāri visam, baskets ir pērtiķbols" deklamētājs, kuram ja pajautātu kaut ko pastāstīt par, kaut ko izņemot izlasi vai "vecos labos laikus" sēdētu aptirsies, jo vienkārši neko nezina.

     [+] [-]

, 2023-11-24 21:07, pirms gada
Ja nevarat izšķirties, tad ņemiet kompromisu- futbola izlasi.
Par skuķiem Burts gan jau sameloja un tas bija sen.

     [+] [-]

, 2023-11-25 00:18, pirms gada
55555555 rakstīja: Es liktu tā
LBS
Valmiera
Vītoliņš
Basketbola izlase
Cipuļa 4nieks
Bračkas Lielbārži
daiļā šķēpmetēja Sietiņa
Kristaps(pārējie vnk nespēlē TOP līgās)
nonames pāri broky??? Tu pie pilna prāta?

     [+] [-]

, 2023-11-25 00:20, pirms gada
Obligāti jābalso par broky, viņš vienīgais šeit ir pasaules čempions.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-11-25 09:43, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Tanī rakstā vienkārši uzrakstīju, ka pēc izvarošanas tur neož, nav neviena pierādīta fakta, un vispār, tā nav nekāda pedofīlija, ibio, rio! Pedofīlija nozīmē tieksmi pēc BĒRNA MIESAS, proti, pret būtni, kura vēl nav seksuāli nobriedusi un kurai nav nekādas izpratnes par pieaugušām attiecībām, kura nezin, kas ir Pī un kas ir Pē 14 gados visi jau visu zin (pārsvarā), ja ne praksē, tad nu teorijā noteikti un ir arī attiecīgas tieksmes pēc "aizliegtā augļa" Tāpēc to nekādā gadījumā nevar saukt par pedofīliju!!! Jā, juridiski tas ir aizliegts un krimināli sodāms nodarījums, taču morāli, ētiski un bioloģiski tas nav nekāds kosjaks, arī ķurķī par to kameras biedri nenolaiž (ja nav izvarošanas) Atceros, agrāk vēl PSRS laikā bija tāda Rokopera JUNONA I AVOSJ, kur galvenajā lomā bija slavenais aktieris nelaiķis Nikolajs Karačencevs
Ja kāds nezin, tur sižets bija par 40 gadīgā grāfa mīlestību pret 14 gadīgu lēdiju, ļoti romantiska un sentimentāla rokopera, daudzi vēl arī mūsdienās birdina asaras Kas, arī pedofīlija?
Nu es tak vakar teicu - tu es latentais čurbāns. Vārdos visi mellie, muslimi ir sliktie, realitātē to propagandē viņu domas - tie arī domā, ka ņemt priekšā sīkās ir ok. Kas morali un ētiski ir pareizi, kad 40 gadīgs kuilis ņem priekša padsmitgadnieci, kam varbūt arī orgāni sāk nobriest, bet prātiņā, joprojām ir ķīselis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-11-25 13:00, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Vispār, man domāt, ka šādās te delikātajās lietās visobjektīvākie noteicēji un vērtētāji varētu būt ZEKI ar viņu likumiem, kurus nebūt nevajadzētu noniecināt Zeku likumi, lai cik mežonīgi tie nebūtu, ir balstīti pārsvarā uz taisnīguma principiem, lai gan tie bieži, ja ne vienmēr, nonāk pretrunā ar "vispārpieņemto" jurisprudenci (tā ir lieliska pazīme, ka ar jurisprudenci kaut kas tomēr nav kārtībā) Zeki ķurķī nolaiž stukačus, pedofīlus, izvarotājus, gejus, plus vēl dažas kategorijas, kuras mūsdienu sabiedrībā maldīgi tiek uzskatītas par normālām, taču tie NEKAD nenolaidīs heteroseksuālu vīrieti ar dabiskām heteroseksuālām tieksmēm pret jaunu seksuāli nobriedušu sievieti, lai arī ar kādām sekām tas viņu romāns nebeigtos
Malacis, turpini apliecināt, ka esi palicis pagātnē - jebkurā normālā sabiedrībā to, ka vecs vecis grib mazgadīgu skuķi ir pretdabiski. Tas variants, kad vecais vecis grib jauno skuķi un tas ir normāli ir viduslaiki. Nu vai tavi mīļie čurbāni - mušļiki, indusi, meļņi, kur, joprojām ir normāli, ka sievietei nav teikšanas, vīram var būt 30, sievai 12. Tavai zināšanai arībioloģiski ne visi tajos 13-14 gados ir attīstījušies.

     [+] [-]

, 2023-11-25 13:02, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Par Hokeju tu man arī te sadrukāji pilnīgas herņas Kāda hrena pēc man būtu ikdienā jāskatās vājās līgas un vietējie čempji? Tu vēl dīķa Hokeju kaut kur Varakļānos varēji pieminēt Lai visu to, ko tu sarakstīji, varētu darīt ikdienā, man jābūt Bocmanim Ivaram, kuram ir penzija 40 + gados un viņš var atļauties neko nedarīt un sēdēt 24/7 režīmā pie TV kastes vai internetā, es tāds neesmu, man ir ko darīt arī ārpus mājām un ārpus virtuālās pasaules, VOT!
Priekš īpaši tupiem. Tad nebļauj "hokejs pāri visam". Ja hokejs pāri visam, tad tā nevar būt tikai izlase un pa retam kāds NHL mačs. Ja hokejs pāri visam, hokejs ir vitāli svarīgs bla bla bla - tad tas ir visu līmeņu hokejs. Tad tā arī saki izlase pāri visam.

     [+] [-]

, 2023-11-25 13:03, pirms gada
SakuKoivu 2 rakstīja: Ja nevarat izšķirties, tad ņemiet kompromisu- futbola izlasi.
Par skuķiem Burts gan jau sameloja un tas bija sen.
Nu lūdzu, tavs burtelis atzīst, ka vecam vecim gribēt malaļetku ir pilnīgi normāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-11-25 17:16, pirms gada
Aburts par Škodu rakstīja: Manuprāt, pareizi ir, ja esi nobriedis, tad lieto, vadi vai drāzies, nevis nervozi gaidi priekš savām vēlmēm un vajadzībām atļauto kalendāra dienu
Drāzies ar savu vecumu ne jau ar tādu, kas varētu būt tavs tēvs vai vectēvs. Tas pats arī par veci - kā var nelikties pretīgi kāpt virsū skuķim, kas varētu būt tava meita pēc vecuma? Nu reāls čurbāns.

     [+] [-]

, 2023-11-27 02:59, pirms gada
Holacaust rakstīja: Izmantoju visnotaļ līdzīgu pieeju, Hokejs + Broky, vienīgi labākā trenera godu atvēlēju Banki.
saukants lieliskais